Reklama

.

.

úterý 22. května 2018

Tomio Okamura:Marrakéšský protokol je faktickou legalizací migrace z afrických zemí a odmítá nucené deportace imigrantů zpět. Fakticky směřuje k přiznání práva migrace jako součásti lidských práv. Vyzývá ke zrušení postihu za nelegální vstup do země a předává řízení migrace na úroveň nadnárodních organizací.

22. 5. 2018   PSP
Místopředseda PSP Tomio Okamura: "Vážené dámy a pánové, navrhuji zařadit na pořad jednání schůze Poslanecké sněmovny mimořádný bod s názvem Projednání důsledků závazků a migrační krizi, které vyplývají z podpisu Marrákešského protokolu ministrem vnitra vlády České republiky. Navrhuji zařadit tento bod na čtvrtek 24. 5. po tom bodu, jak říkal pan předseda Faltýnek, to znamená po tom fiskálním kompaktu. Byl by to tedy druhý bod, pakliže by byl odsouhlasen návrh hnutí ANO. Dovolte mi vysvětlit zdůvodnění tohoto návrhu. Ministr vnitra České republiky Lubomír Metnar odsouhlasil 2. května jménem vlády protokol, který se zabývá otázkami migrace z afrických zemí do zemí Evropy. Tento protokol odmítl odsouhlasit ministr vnitra Maďarska, který ho označil za extrémně proimigrační. To je zásadně jiné hodnocení situace, než slyšíme od pana ministra Metnara a od premiéra Andreje Babiše.


Uvedený protokol jsem si přečetl a musím konstatovat, že hodnocení zástupce Maďarska je naprosto na místě. Námitka, že nás tento souhlas k ničemu nezavazuje, je dětinská. Je nutné zde na půdě Sněmovny se zeptat, na základě jakého mandátu pan ministr jednal. Vláda ani pan ministr tento krok neprojednali ve výborech Sněmovny, což jsem si tady nechal i vyjet, ptal jsem se zahraničního výboru i výboru pro evropské záležitosti a oba mi písemně potvrdily, že to nebylo projednáno. Pakliže vládě ani nestojí za to, aby byla tak závažná věc projednána ve výborech Sněmovny, tak je nutné se vlády v demisi zeptat, zda ještě tato Sněmovna má vůbec právo vidět a rozhodovat o zásadních věcech týkajících se migrace. Dovolím si odcitovat úvodní větu z toho Marrákešského protokolu, resp. jednu z prvních vět, kde je napsáno "usnadnit legální, bezpečnou, pravidelnou a zodpovědnou migraci a mobilitu lidí, a to i prostřednictvím implementace plánovaných a dobře řízených migračních strategií".

My bychom v této souvislosti chtěli navrhnout usnesení a bylo by dobré, aby je Sněmovna přijala. Je to jenom jedna jediná věta: Migrační a azylová politika naší země musí zůstat plné rozhodovací kompetenci České republiky. Nic víc, nic míň. Myslím, že je to komfortní návrh.

Ještě bych rád dodal, že uvedený protokol je faktickou legalizací migrace z afrických zemí a odmítá nucené deportace imigrantů zpět. Fakticky směřuje k přiznání práva migrace jako součásti lidských práv. Protokol vyzývá ke zrušení postihu za nelegální vstup do země a předává řízení migrace na úroveň nadnárodních organizací. To je fatálně nebezpečné pro naši zemi. Jak víme, blíží se zásadní revize Dublinského protokolu, tedy změna azylových pravidel, a jestli dopustíme předání migračních kompetencí na nadnárodní úroveň, tak fakticky souhlasíme s likvidací naší státnosti a národa.

Souběh těchto kroků není náhodný. Odmítáme výmluvy, že podpis pana ministra byl nezávazný. Nezávazný dokument není třeba podepisovat ani s ním souhlasit. Jde skutečně o faktickou skutečnou zradu zájmů národa, pakliže bychom s takovým textem měli souhlasit. Tahle země přece nepatří úředníkům Evropské unie nebo nadnárodním neziskovým organizacím. Je dědictvím našeho národa a jen on má právo rozhodnout, kdo v ní bude žít.

Chci důrazně požádat Sněmovnu a vyzvat vládu, aby jednaly v zájmu Ústavy a svého slibu. Jsme ve stejně vážné situaci jako v letech 1938 a 1939, jestli souhlasíme, aby vláda bez mandátu Sněmovny za nás rozhodovala jinde a uklidňuje lidi prohlášeními, že jsou proti migraci. Ve skutečnosti však hrozí opak. Vážená vládo, chci varovat, že tímto postojem stejně jako tehdy připravujeme národní katastrofu. Zároveň každý z nás jednou ponese odpovědnost, stejně jako ji nesli Hácha, Beran nebo Syrový. V zájmu našich lidí vás žádám o zařazení tohoto bodu a přijetí usnesení, které jsem zde před chvílí citoval. Opravdu není přijatelné, aby zástupce vlády, která nemá důvěru, podepsal dokument nebo souhlasil s dokumentem, ve kterém se Česká republika de facto hlásí k systémové podpoře migrace. Proto si myslím, že bychom měli jako Sněmovna k tomu zaujmout většinové stanovisko.

Zástupci vlády se nám snažili prezentovat deklaraci z Marrákeše jako deklaraci prevence a boje proti nelegální migraci, pašování migrantů a obchodování s lidmi. Skutečnost je ale jiná. Pokud se podíváme na dokument - a já zde mám český překlad toho dokumentu, my jsme si ho schválně nechali udělat, takže víme přesně, co tam je - tak zjistíme, že jsme se oficiálně přihlásili k vyhánění čerta ďáblem, tedy tím, že nelegální masovou migraci chceme nahradit zlegalizováním této migrace a jejím zjednodušením pro migranty. Deklarace doslovně žádá maximalizaci přínosu pravidelné migrace pro rozvoj, a to včetně přínosu pro členy diaspor. Autoři deklarace a myšlenky podpory migrace mimo jiné přemýšlejí nad tím, jak Afričanům a Arabům migraci ještě více zatraktivnit. Chtějí "usnadnění procesu převodu finančních prostředků, které posílají migranti do zemí svého původu", což v praxi znamená motivaci rodin, aby své zástupce vysílaly do Evropy pro evropské dávky a následně exportovaly tyto peníze do Afriky a Arábie či jinam, kde dobře poslouží například podpoře šíření terorismu a radikálního islámu. Signatáři deklarace se hlásí k pozitivnímu potenciálu legální migrace a soustředí většinu svých činností na maximalizaci přínosu pravidelné migrace pro rozvoj, a to včetně přínosu pro členy diaspor. Členy diaspor tu dokument nepochybně míní muslimské no-go zóny a migrantská ghetta.

Vážené dámy a pánové, současná vláda a vládnoucí hnutí ANO několikrát v médiích deklarovaly odmítavý postoj k migraci kulturně nepřátelských migrantů do České republiky. Dnes však vláda oficiálně na mezinárodním setkání deklarovala přesný opak bez vědomí a souhlasu svých voličů a občanů České republiky, a dokonce i bez vědomí Poslanecké sněmovny a také podle mého názoru bez příslušného mandátu, protože vláda v demisi by neměla za celou zemi podepisovat či souhlasit s tak závažnými dokumenty. Proto si myslím, a mluvil jsem o tom před chvílí i s panem ministrem, kdy jsme se ještě na toto téma sešli, že bychom dali prostor i panu ministrovi, aby vysvětlil ta stanoviska, abychom tady o tom krátce nebo déle mohli vzájemně podiskutovat. My jsme připraveni na věcnou diskusi. Nechceme to nijak politizovat, chceme mluvit věcně, aby se občané dozvěděli, jak to vlastně je, abychom si o tom tady řekli. Pan ministr s tím souhlasil. Takže si myslím, že by to mohlo být ve čtvrtek. Záměrně navrhujeme, aby ten bod byl až ve čtvrtek, aby se i ostatní politické strany mohly na to podívat, připravit se a kdyžtak se k tomu také vyjádřit.

Žádám vás tedy, vážené kolegyně a kolegové, ještě jednou, abychom tento zcela zásadní akt, pojednávající od nás bez nás, projednali a zaujali k němu zamítavé stanovisko a abychom event. v diskusi - usnesení už jsem navrhl - vládu vyzvali, aby svůj souhlas s výše uvedenou deklarací nejlépe zrušila. (V sále je trvalý hluk.)

Děkuji a znovu opakuji, že navrhuji zařadit tento bod na čtvrtek 24. 5. jako druhý bod po návrhu pana předsedy Faltýnka, protože první bod tady byl fiskální kompakt, takže by se to vzalo za to jako druhý bod. Děkuji."

115 komentářů :

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co dodat? Za chvíli sem dorazí diskuzní slet závisláků z novinek - ti budou dodávat o sto péro. A budou žvanit sračky a sprostě se urážet a hádat. Tomu se v mediální sféře v ČR říká "diskuze".

      Vymazat
    2. Mně by zajímalo, jestli se diskuzí v současné době zúčastňují také nějací normální a slušní lidé - na každé diskuzi jsou jen sprosté útoky, sprosté nadávky - samej zmrd a potomek opice, havlozmrdi, a ta americká svině, co tady denně vyhrožuje a sprostě útočí. Proč tomu ještě nikdo neroztrhl držku od ucha k uchu, když to ten dement píše v každým příspěvku? A kde je redakce? Proč tyhle přitroublé diskuze nezakážete? Zastavte to pitomé a ubohé svinstvo, které už ztratilo jakýkoliv účel, pouze se na diskuzích exhibují zakomplexovanci, kteří patří do blázince. Také samozřejmě k článkům své názory nepíšou - jen si oplzle a sprostě nadávají, a útočí na sebe, vyhrožujou - začalo to být pěkně úchylné. A to jsou prosím všichni dříve narození - tahle odporná havěť, která leze diskutovat přímo z nějaké senkrůvny - jinak to není možné. Proč se téhle stoce píšou nějaké články?Proč se kolem článků a diskuzí kmitají a převlíkají nějaké krávy? To je reklama? Proč se tohle všechno dělá - a kdo tenhle odporný bulvár jednou zastaví? Je to totálně vypatlané, ujeté a nenormální. Nebo tomuhle se v ČR opravdu přezdívá "diskuze"? Vždyť to nemá obdoby - tenhle hnus!Koho budeš řezat pilou ty praštěnej parchante? Snažíš se bejt ještě horší než ta americká svině? Ten uslintanej, sprostej čokl, původem Čech? Proč tuhle sprostou veš prostě neignorujete, a neustále mu agresivně nadáváte, on je taky agresivní, protože je magor a mrdá naše diskuze denně. Je to prašivej parchant, ale řezat pilou? A co vůbec je tady napsáno k článku za názor - napsal někdo něco jiného, než sprosté nadávky? Už jste úplně ujetí magoři asi všichni - každý den set magorů, kteří prostě musí číst, musí slintat, musí a musí....

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. Máme volnou výměnu názorů a protože dle odborných výzkumů je velká část veřejnosti s intelektem hluboko pod průměrem, tak se nelze divit, že když diskutuje většina, jde o ty duchovně slabší občany a podle toho takové "výlevy" vypadají! To je ale problém celé "demokracie" protože tito lidé mají také hlasovací právo a s tím se také nedá nic dělat a je nutné "trpět"!! Na tyhle "závady" demokracie upozorňují všichni "diktátoři", ale je pravdou, že hlas lidu, nemusí být ten "pravý" a stejně se jím musíme řídit! Jiná "verze" zde již v dějinách byla několikrát a vždy to bylo o hodně horší!!

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    6. 0.30 Jak by jste vy porovnal intelekt těch co vyrostli v socialismu a těch již porevolučních. Myslíte si že profesor Drahož, sorta kolem něj a od pohledu inteligent Schwarzenbwrga tvrdí, že ti ,,dřívější" co něco pamatují a ještě navíc žijící v divočině a pralesích našeho venkova, co po revoluci slezli ze stromu, jsou na tom s intelektem hůře než naši, někteří již středně mladí a městští( tím se myslí pouze Praha, neb např. Hradec Králové je pro někoho již Český venkov)?

      Vymazat
    7. Plně podporuji názor nicka z času 0:16. Redakce - nechce-li uvedené "úlety" sprosťáků podporovat, by měla konat !!

      Vymazat
    8. Redakce dobře ví,že 0.16 tu píše jako provokatér,který chce nejprve cenzurovat a pak na základě té jeho sprostoty dosáhnout VYGUMOVÁNI celého webu!
      Pryč s provokatéry,kteři nechtěji svobodu a nemaji nic jiného na práci něž chtit bit do hlav,aby se porušovaly zákony o nepřipustnosti cenzury,kterou tim nařizujii svým šrotem tomuto webu!

      Vymazat
    9. 0:16 A teď pepku vyskoč !

      Vymazat
    10. Nicku 7:05, jsem plně přesvědčen, že ta odporná blamáž 0:04 a 0:16, je z vaší zřejmě choré hlavy, ta neustálá - pauza, tomu nasvědčuje. Když se vám to v hlavě nahromadí, tak jste takto plodný. Jsem o tom hluboce přesvědčen!

      °°°°°

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  3. Kdejaké cinty jsou zveřejňovány a uvedený dokument nebyl přeložen a zveřejněn!! Tak tady souhlasím s SPD a chci také přesně znát text, který se dotýká migrace! Jenom bych zde vypíchl text z článku:
    Odmítáme výmluvy, že podpis pana ministra byl nezávazný. Nezávazný dokument není třeba podepisovat ani s ním souhlasit!! Konec citátu.
    Tady si hnutí Ano nabíhá na velmi křehký led a mohlo by je to ohrozit a to fatálně! Dnes se postoj voliče změní velmi rychle, to nejsou nějaká 90. léta!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Text deklarace ve slovenštině je zde :
      https://zemavek.sk/marakesska-politicka-deklaracia-kompletny-text/

      Vymazat
    3. Babiš sice tvrdí, že je proti kvótám, ale to neznamená, že je proti imigraci! Naopak, chybí tu prý 240 tisíc pracovních sil, a tak je chce dovážet z Rumunska, Mongolska a prý snad dokonce i z Filipín.

      Jaképak "chybí" ? Pokud zaměstnavatelé nechtějí vytvářet pracovní místa pro zdejší obyvatele, tak ať se laskavě přesunou tam, kde existují pracovní síly, jaké jim vyhovují. Nechápu, proč bychom jim měli umožňovat tady podnikat způsobem, který je pro nás vysloveně zhoubný. Že je to ale přesně v souladu se záměrem EU likvidovat národní státy metodou zvanou Weapon of mass migration, o tom není pochyb. Tak to na nás, Babiši, nezkoušej !

      Vymazat
    4. Přesně tak,ať zvednou platy našim lidem a hned mají dost pracovních sil.Nechtějí-li platit, ať táhnou jinám.Tady je naše zem.

      Vymazat
    5. Já říkám ,kdo nepracuje ať nejí zrušit dávky a bude pracujících a ještě poroste nezaměstnanost Sebrat důchody těm kteří mohou pracovat, a potrestat kdo za to muže !


      Když si budu za něčem stát , tak řeknu ,že NE a nebudu něco podepisovat ! Babiš nás tímto prodal za Čapí hnízdo !!! Babiš se muže obhajovat jak chce ,je to zrádce !!!

      Vymazat
    6. TEXT TÉ MARAKEŠ DEKLARACE JE NA AMERICKÉM WEBU

      Ae news hezky skoro čerstvý tak se ni přimo u CIC,stači AE NEWS dát do hledáni a uvidite zázraky!

      Vymazat
  4. S panem Okamurou plne souhlasim.Opet vlada provedla protiustavni podpis: obcan rozhoduje prostrednictvim parlamentu!!! Vlada pouze zpracuje to co chteji obcane!!! Reseni:jsem presvedcen, ze vlada si musi uvedomit, ze jeji protiustavni cinnost proti obcanum riskuje sve zivoty a zivoty svych rodin. Je velky predpoklad, ze obcani vemzou svoje ustavni pravo do svych rukou!!! A nasledky pro zradce a ministry kteri plni zadani cizi moci muzou byt hodne znicujici!!!
    dustojnik-valecny veteran

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  5. Mas tu hezkou diskuzi, cenzoraku

    OdpovědětVymazat
  6. já sem Európski patriot nedám dopustit na rosvrácení naší vlasti európske únie,já dodržovat idei Václava Havla a budem bránit celistvost europske unie jako sme to přísajali ve škole, já nedopustit rosvrácení naší vlasti putinovskim ruskem, mne tak vychoval stát pod vedením európske unie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do čeho jsi to Bože duši dal. František

      Vymazat
    2. 3:27 A teď pepku vyskoč !

      Vymazat
    3. Nešaškuj tady a běž dělat něco jiného,přece vidíš,že tě rozum opustil!

      Vymazat
  7. Hlupak cenzor spinka

    OdpovědětVymazat
  8. Ono zůstává otázkou, do jaké míry má podpis ministra vlády, která ani nedostala důvěru, právní váhu.
    Když to přenesu na běžný život, tak lidi rozdělujeme na způsobilé a nezpůsobilé k právním úkonům. V té druhé kategorii jsou nezletilé děti, nebo osoby s vážnou duševní poruchou.
    Vláda bez důvěry mi připadá jako osoba z oné druhé kategorie. To už za zbytek země může mluvit třeba Pepek Vyskoč, nebo kdokoliv z ulice.
    A protože i zastupitelská demokracie má svá pravidla, měla by se tato pravidla dodržovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Metnar se mohl Marakéšské schůzky zúčastnit třeba jako pozorovatel. Ale rozhodně neměl, stejně jako zbytek vlády, mandát mluvit a podepisovat něco celou zemi.

      Vymazat
    2. 5.43 Měl snad pan státní president JUDr Emil HÁCHA mandát podepsat v Mnichově kapitulaci? Naši tehdejší i dnešní "spojenci", Francie, Velká Británie a Itálie i Německo se v roce 1938 svorně shodli, že ano - protože se jim to všem hodilo do krámu a bylo to jenom na náš účet...

      Vymazat
  9. Letos v létě se chystá celá řada aktů, jejichž odsouhlasení bude mít pro ČR zavazující charakter i dlouhodobé, ne li existenční následky.
    A protože Bureš je jednoznačně připraven je podepsat, měl by ho Zeman odstavit dřív, než bude pozdě. Bureš totiž většinu svých voličů podvedl. On sice odmítal a stále odmítá kvóty a nelegální migraci. Jenomže po Marakéši je jasné, že se v severní Africe vybudují evropská migrační střediska. Každý migrant, který jimi projde se stane legálním migrantem s právem na azyl a zvláštní ochranou v libovolné zemi EU, která marakéšský slint podepsala. Sobotka stačil před svým odchodem podepsat sjednocení evropských sociálních dávek pro migranty, tak že když k nám doputuje, co nevidět legální migrant, dostane stejné peníze, jako v Německu, nebo Rakousku. Tudíž nebude mít důvod odejít.
    Bureš nás jednoduše vyměnil za evropské dotace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. OSV děkuje panu Hricákovi za sympatický přispěvek!
      Do toho a bude hotovo!

      Vymazat
    2. 5:57 Naprostý souhlas. Někdo by měl Bureše odstavit, otázka je, jestli to Zeman dokáže.

      Vymazat
    3. 5:57. Takto politiku dělala i ČSSD. Něco jiného říkali národů a úplně něco jiného pak v Bruselu. Za zády svých občanů vykonávají vlastizrádné činy. I proto nemůže být hnutí ANO v koalici s SPD.

      Vymazat
    4. 9:57 Kdo, někdo z Prahy?

      Babis Andrej 1954 Bratislava Ceskoslovensko 1990 muž XII. S SNB blokovana osoba

      Zdroj:

      https://stbezo.info/search.php?q=babi%c5%a1
      -------------------------------------

      Zeman Milos 1944 Ceskoslovensko 1984 muž XI. S SNB blokovana osoba

      Zdroj:

      https://stbezo.info/search.php?q=zeman
      --------------------------------------

      Klaus Vaclav 1941 Praha Ceskoslovensko 1983 muž SEO VOS FMV II.S SNB blokovana osoba

      Zdroj:

      https://stbezo.info/search.php?q=klaus
      -------------------------------------

      Vymazat
  10. Je až neuvěřitelné, jakou snahu vyvíjí představitelé EU na zničení Evropy. Jako by snad za to byli placeni a ne za její prosperitu. Kalergiho ceny, předávající hlavní zástupci globální moci, pro ně nejlepším ( pro mě nejhorším) "šéfům" Evropy (Merkel, Holland, Schultz, Juncker aj.), snad hovoří za vše! Snaží se EU změnit k obrazu svému, k obrazu jednotné hnědé masy míšenců, s jediným, vítězným náboženstvím. A křesťanské to opravdu nebude. Karel z Plzně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když na Vás budou mít kompromitující materiály nebo budete mít strach, budete dělat to samé. Ale hlavní je přílákat k lizu ty "nejspolehlivější" povahy. Vo tom je EU.

      Vymazat
  11. Velká část diskutujících se podivuje nad agresivitou, sprostotou a hulvátstvím některých příspěvků. Není se čemu divit, protože pokud si přečtete názory a s odpuštěním "výgrcy" individua, které titulují jako "podnikatele, komunálního politika a novináře" jistého Pavla Novotného, zvaného též "protekční spratek" musí Vám být jasné odkud vítr vane. Tato figurka se vyžívá v neustálém zvýrazňování svého ega tím, že všechny kolem sebe považuje inteligenčně tak na úrovni prvků a řas, jak sám uvádí. Divíte se potom tomu, že pokud si článek takové karikatury přečte jedinec jeho inteligenční úrovně, že se rozplývá blahem a chce se mu ve všem podobat? Já se tomu nedivím, každý v určitém věku a stadiu svého života měl své idoly a vzory. Bohužel, někteří jedinci s inteligencí houpacího koně si za svůj vzor vybrali právě tuto kreaturu. František

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas. Karel z Plzně

      Vymazat
    2. OSV začalo s registraci přispěvků sympatizantů a lidových komentátorů i na zdejšim webu, přispěvky pana KARLA A FRANTIŠKA jsou nám sympatické.
      Jen takdál přátelé.

      Vymazat
    3. Františku Na PL má opět protekční spratek článek radši jsem to ani nečetl.

      Vymazat
    4. Ono se ale nedá číst ani Pehe, Mitrofanov a spol.

      Vymazat
    5. Zmíněný Novotný je 1.nesvéprávný,za 2.placený agent cizí moci.Kdo slyšel jeho pokec na Seznamu,kde se kasá jak by si mohl vzít migranta domů,druhým dechem hlásí jak život žida má větší cenu nežli palestince,tak by ho migrant měl podříznout,a byl by pokoj.

      Vymazat
  12. Ano, hlas lidu hlas boží, ale faktem je, "demoracii", svázanou těmi nejbohatšími a jejich sluhy v nevládkách apod., vymazává se zemského povrchu islám, který ji převálcovává jako lavina, jednu zemi za druhou. V islámu demokracie nikde není a nebyla, až na malé a zaniklé vyjímky. Většině našich lidí ( v EU) je to, že i my dopadneme jako jinde ve světě, však jedno a pouze jejich jediná starost je denní chléb a občasné hry. Karel z Plzně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poskoci systému budou žít také v ghetu a jsou s tím srozuměni, tam třeba mít islám nebudou, např. americká zóna v Kábulu.

      Vymazat
  13. Nechápu proč lidi nevolí výhradně SPD s Okamurou, příp. ještě komunisty, když všechny ostatní strany vč. Babiše se chovají vlastizrádně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to je jednoduchá odpověď, protože si myslí, že se mají tak dobře jako nikdy předtím. Kolonizace byla úspěšná.

      Vymazat
  14. Rád bych požádal pana administrátora tohoto webu aby nám vysvětlil, jaké příspěvky odstraňuje z diskuze. Rozum mi nebere, že něco odstraňuje, ale ty sprostoty, urážky a dehonestace ponechává.Na základě čeho to dělá? Myslím si stejně jako ostatní, že ty sprostoty a urážky do žádné diskuze nepatří, nebo má administrátor jiný názor ? Prosím uveďte důvody.

    OdpovědětVymazat
  15. Kdo to podepsal...bývalá bolševická mlátička...něco jako ondráček...a zajímavé je , že to pražské havloidní kavárně nevadí....čest její prácí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaka mlaticka??? Kazdy policajt plni a plnil nejaky ukol. Tak co rikate mlatickam v Barcelone, v Parizi, atd!!!??? To nikdo z Top, Ods, Kdu, Stan nekritizuje !!! Ondrackova mlaticka nikdy nebyla, tj. pouze vyuziti kazde prilezitosti na boj proti opozici!!!
      dustojnik-valecny veteran

      Vymazat
    2. Přesně to píše válečný veterán ( 9:28 ).
      Naprosto souhlasím.
      Honza.

      Vymazat
  16. MASIVNI PODVODY NÁMI OBČANY ZVOLENÝCH VLÁD

    se zdá prý nejde zastavit!
    Přičinou totiž je, že lživými masovými ohlupovadly tisku a tv,které zatěžuji občany falešně a zákeřně zkreslovanými informacemi s cilem ukradeni hlasů voličů ve prospěch všehoschopných politických Šmejdů, nemá konce.
    Objevily se prvni návrhY jak tyto sprosté zloděje našich hlasů a tedy i naši moci občanů prostě kompletně odoperovat a bude to!

    Co tak začit uvažovat jak vytvářet krok za krokem hnuti TŘI HVĚZD!

    Začit se musi i když to na prvni pohled je nemožné prosazovánim NÁRODNIHO PROGRAMU OBČANŮ VOLIČŮ.

    Právě ten totiž obsahuje pro sprosté Šmejdy naprosto zničujici body,kterým se zběsile bráni!
    Na př.bod NP Nr.2.obsahuje něco nevídaného a to

    POŽADAVEK NAŠI NOVÉ OBČANSKÉ PŘIMÉ DEMOKRACIE,KTERÁ JDE USKUTEČNIT BEZ PERIPETII A HNED!

    Konkretně je to požadavek otevřeni dodnes skoro u všech stren a hnuti zablokovaných diskuznich rubrik kdy si tyto prakticky prázdné weby platit z našich peněz ,peněz rozpočtu! Politická třida se tak totiž bráni odpovědnosti za zákeřná rozhodnuti proti svým voličům a nyni máme držet pusu a krok jak je vidět v tomto podvodu,kdy si podepisuji prý naši zástupci doslova sprosté a nechutné křivárny!

    Co asi obsahuje za strašlivé dalši body ten NP,když jeho prvni verse byla téměř okamžitě spolu se 67 sympatizanty brutálně na webu ,který si řiká alternativni, vymazána?

    To právě by dobře pasovalo napsat do těch zablokovaných rubrik všem politickým stranám a hnutim co jich jenom je!

    DEMOKRACIE JE DISKUSE a kdo z nás chce být otrokem brzy totálni cenzury hrozici od našich prý zastupitelů,kteři byli zvoleni na základě informačních podvodů at to tady napíše a i zdůvodni PROČ!oo

    OdpovědětVymazat
  17. Okamura - to je politik,ten hájí naše zájmy.Ne jako zkurvenci typu Pocheho,Němcové,Stropnického a další.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upozorněte pana OKAMURU,ŽE SE TADY NA NR DĚLÁ KOLEKTIVNĚ VIZE BUDOUCNOSTI,
      At se objevi mezi námi a my mu tu vysvětlíme jak ziskat VĚTŠINU v parlamentu a stát se králem!

      Vymazat
    2. 9:41 A teď ještě pepku zameč a vyskoč !

      Vymazat
    3. Podivej se ty ničemný zmetku radši na to kde hraje muzika a udělej Muheee:

      http://www.zvedavec.org/vezkratce/15172/

      Vymazat
    4. 8:30 "Okamura - to je ..." - Okamura - to je Prevít Prolhanej. A ty si nafackuj! Třeba se vzpamatuješ.

      Vymazat
  18. Největší ksindl je odpornej plešoun Telička...to je ultra HOVADO!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musime toho Teličku, co se do funkce vnutil i s jeho donátory VYMAZAT, nebot ta jeho vadná volba za Šmejda stejně neplati!

      Vymazat
  19. Já plně souhlasím s přispěvatelem 0:16, že úroveň diskuzí na NR začíná připomínat žumpu, a nedovedu si představit, jaké příspěvky se mažou, když ty sprosté zůstávají. Že by ještě sprostější? O tom, že Babiš podvedl voliče, není už pochyb. V současnosti nezbývá než volit Okamuru nebo KSČM, a úpěnlivě doufat, že taky nezradí. Zajímavý je vývoj v Itálii, měli bychom sledovat, jak se vynasnaží EU a ECB zvrátit výsledky voleb a jestli nasadí podobný železný svěrák, který použily na Řecko, a jak tomu bude italský lid čelit. Zavedení paralelní měny je výborný nápad, jak se odpoutat od eurozóny - když vám zavřou přívod peněz v eurech, prostě budete platit lirami. To předpokládá vznik čistě italské banky, kam si obyčejní lidé vloží své peníze, aby na ně jestřábi nemohli. Zdravím, Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mahuleno,dejte prosim seznam všech přispěvků tady a udejte je všechny jen tak zajistite dalši tuhou cenzuru a možná přiště budete v tomto seznamu od někoho jiného i vy!
      Zkuste psat k věci jako to děláte v druhé časti vašeho přispoěvku a bude to.
      podpis OSV aktivista WP.

      Vymazat
    2. 8:43 Pavlo, neklesejte na mysli. Trolové zvyšují aktivitu, aby odradili normální diskutující. Doufají, že lidi budou otrávení a NR jako web skončí pro nezájem. Tak věřte adminům, že budou stíhat promazávat a choďte sem samozřejmě dál.

      Vymazat
    3. 8:43 Vy jste Mahulena, co "Zdraví, Pavla"? Kterého Pavla? Vy souhlasíte s 0:16! Škoda slov, jste muž, podle pozdravu na závěr?

      Anonymní 23. května 2018 0:16

      Mně by zajímalo, jestli se diskuzí v současné době zúčastňují také nějací normální a slušní lidé - na každé diskuzi jsou jen sprosté útoky, sprosté nadávky - samej zmrd a potomek opice, havlozmrdi, a ta americká svině, co tady denně vyhrožuje a sprostě útočí. Proč tomu ještě nikdo neroztrhl držku od ucha k uchu, když to ten dement píše v každým příspěvku? A kde je redakce? Proč tyhle přitroublé diskuze nezakážete? Zastavte to pitomé a ubohé svinstvo, které už ztratilo jakýkoliv účel, pouze se na diskuzích exhibují zakomplexovanci, kteří patří do blázince. Také samozřejmě k článkům své názory nepíšou - jen si oplzle a sprostě nadávají, a útočí na sebe, vyhrožujou - začalo to být pěkně úchylné. A to jsou prosím všichni dříve narození - tahle odporná havěť, která leze diskutovat přímo z nějaké senkrůvny - jinak to není možné. Proč se téhle stoce píšou nějaké články?Proč se kolem článků a diskuzí kmitají a převlíkají nějaké krávy? To je reklama? Proč se tohle všechno dělá - a kdo tenhle odporný bulvár jednou zastaví? Je to totálně vypatlané, ujeté a nenormální. Nebo tomuhle se v ČR opravdu přezdívá "diskuze"? Vždyť to nemá obdoby - tenhle hnus!Koho budeš řezat pilou ty praštěnej parchante? Snažíš se bejt ještě horší než ta americká svině? Ten uslintanej, sprostej čokl, původem Čech? Proč tuhle sprostou veš prostě neignorujete, a neustále mu agresivně nadáváte, on je taky agresivní, protože je magor a mrdá naše diskuze denně. Je to prašivej parchant, ale řezat pilou? A co vůbec je tady napsáno k článku za názor - napsal někdo něco jiného, než sprosté nadávky? Už jste úplně ujetí magoři asi všichni - každý den set magorů, kteří prostě musí číst, musí slintat, musí a musí...

      Vymazat
    4. Milá paní Pavlo, naše banky už dávno nejsou naše banky. Jsou to dcery vypasených maminek na západě. Maminky jsou rozmarné a je-li třeba, tak je musí sponzorovat dcerušky. Matinky mají pohádkovou moc,dovedou k insolvenci i celý stát nedělejte si iluzi o pádu Řecka. Tak cucejme palec a nezlobme. Zlato už je stejně fuč,místo toho mají naše banky v sejfech dluhopisy.

      Vymazat
    5. To je Mahulen/a, který/á zdraví Pavla (Novotného?), pouze odvádí pozornost, jelikož příspěvek 0:16 četl/a a nebo ho sam/a zplodil/a, tím pádem je to stejný/á blb/ka?

      Pouze si z nás dělá pr...!

      Vymazat
    6. 8:43 "...nezbývá než volit Okamuru..." - No to bychom si pomohli! To je další podnikatel v
      politice, na ÚSVITU vydělal víc, než na všech svých cestovkách. Ovšem proti "Hornému chlapci" Andrejovi je to zatial iba krpatec, ktorý ojebal zopár huncútov a jedného pilota.

      Vymazat
  20. Pan Okamura má naprostou pravdu a dělá vše proti migrační šílenosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jen je mrzuté,že pan Okamura je jen individualista nechce mit většinu v Parlamentu nebot stále nevidíme ,jako voliči,že by si odvojil náš

      NÁRODNI PROGRAM NO NI?

      Vymazat
  21. Lidé si skutečně neuvědomují dopady na nasi zem, zajímá je jen konzum, kam na dovolenou. Majinstream lidi krmí událostmi o svatbě prince a některým to stačí k radosti. S panem Okamurou naprosto souhlasím.

    OdpovědětVymazat
  22. Je to proto,že si pan Okamůra nedokázal osvojit

    NÁRODNI PROGRAM OBČANŮ VOLIČŮ

    a proto zůstáva sám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tady dost vyžírků napojených na různé dotace všeho druhu. Kdyby podpořili SPD tak by mohli o jidášské groše přijít a to se moc nehodí. Možná i proto na pana Okamuru ůtočí. Je to jediná strana hájicí suverenitu země a pravdivě poukazuje na nebezpečí. Lidí budou raději naslouchat "zavedeným stranám", které je opět podvedou.

      Vymazat
  23. No jo, panu Okamurovi klesají volební preference.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po pravdě teď Itálie zatopí EU ! Doufám ,že se zbaví euro co nejspíš a zruší sankce proti Rusku .Zavře hranici a vypakuje všechny imigranty z Itálie !!!

      Vymazat
    2. 10:35 Ale jdi, ty brebto -:); to psali na Novinkách?

      Vymazat
  24. Názorů diskutujících bylo hodně, tedy alespoň ve stručnosti: 1/ jako Aliance národních sil jsme rádi tomu, že na naši výzvu k tomuto závažnému problému někdo z politických představitelů reagoval (8.5.t.r. jsme se obraceli s naším prohlášení k Marákešské deklaraci jak na poslance, tak i na premiéra, dále pak na vedení ČSSD a KSČM a rovněž i na voliče a příznivce hnutí ANO. Nejde nám přitom o soutěž v prvenství, nýbrž o věc jako takovou a o její řešení. A k projednání na půdu Sněmovny to mohou dostat jen strany ve Sněmovně zastoupené. 2/Současně se tímto potvrzuje, že systém práce Sněmovny je chybný, na což jsme rovněž upozorňovali. Tak závažná témata mají být projednávána předem, náš zástupce má být se závěry Sněmovny obeznámen a má dostat instrukce, jak hlasovat, co (ne)podepisovat atd., a to zásadně než na podobná jednání, jaké bylo v Marákeši odjede. Není možné, aby o něm informoval teprve dodatečně, co kde napáchal a ještě o tom (spolu s premiérem) opakovaně lhal. Pak Sněmovna řekne, že to, co přišlo z EU (lhostejno zda z Bruselu či zrovna z Marákeše), je písmo Svaté, které je nad zákon a nelze s tím nic dělat. Doslova a do písmene. Na tomto případě se potvrzuje, že Sněmovna žádnou skutečnou politiku nedělá, natož aby hájila české národní zájmy. Pouze politikaří či pletichaří, což jí zajistí spolu s formálním odmáváním kdejakých nesmyslů, které z EU přicházejí, dostatečnou náplň práce. 3/ Díky způsobu hlasování našich spoluobčanů v říjnových volbách, jsme se dostali do situace, že nejsme dostatečně připraveni na řešení 3 hlavních problémů, které máme v letošním roce před sebou a které na dlouho, možná že trvale změní podobu naší země, její charakter, které mají zničit náš národ, zemi, rodinu, jazyk atd. Jde o ratifikaci Istanbulské úmluvy (v obou komorách Parlamentu a prezidentem), dále pak podpis smlouvy Dublin IV (červen t.r.) a podpis Globálního kompaktu k migraci (září t.r.). Osoba pravděpodobného budoucího premiéra nám ale nedává absolutně žádnou jistotu, že jednání ve věci Dublinu IV. bude ve prospěch českých národních zájmů. Hrozí naopak reálné nebezpečí, že je premiér "vyhandluje za vymazání jeho vlastních problémů, ať již skutečných či uměle vyrobených). Proto jsme dáli vyzvali prezidenta M.Zemana, aby zvážil při jmenování premiéra bezpečnostní rizika s A. Babišem spojená. Pokud to situace dovolí, úřednická vláda pod patronací M. Zemana by byla pro naši zemi a většinu jejích obyvatel za této situace daleko příhodnější. V parlamentu to po volbách nespravíme, pokud nedojde k předčasným volbám. Ty ale již přijdou z hlediska řešení 3 uvedených problémů pozdě. Tady nám nezbývá, než tlačit na Sněmovnu. A je jedině dobře, pokud se v ní najde někdo, kdo se našich iniciativ a návrhů chopí. Jde o nás o všechny. J.Tichý

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. „Tady nám nezbývá, než tlačit na Sněmovnu. A je jedině dobře, pokud se v ní najde někdo, kdo se našich iniciativ a návrhů chopí.“
      Je známo, že koalice ve sněmovně nerada přijímá návrhy opozice, i když jsou opodstatněné a přínosné. Tím spíš bych nevěřil, že se dokonce chytnou nějakého návrhu, nějaké neparlamentní strany. Nedokážu si představit, jak chce na tu sněmovnu „tlačit“.
      Ale ve sněmovně je již uskupení, které nějaké možnosti, úměrné 10% zastoupení, má a v rámci výše uvedených omezených možností, je využívá:
      http://www.novarepublika.cz/2018/05/z-dnesniho-jednani-poslanecke-snemovny.html
      P.K.

      Vymazat
    2. PANE TICHÝ VIME TU,ŽE JSTE TZV ZABEJČENÝ

      do vadné myšlenky,že někdo vám a možná i voličům pomůže z toho podvodným způsobem tj pomoci lživých a zkreslených informaci tisku a tv zvolených křiváků.
      To je jasná chiméra.Nikdy se to nestane.
      Víme tu všichni,že se snažite dostat do prdlamentu,ale prý k tomu voliče nepotřebujete.
      No důkazem je,že jimi pohrdáte a nemáte ŽADNÝ zájem o jejich NÁRODNI PROGRAM.
      Klidně pokračujte v honbě za zbytky se stolu politické třidy sprostých a prolhaných ŠMEJDŮ

      NEZBÝVÁ VÁM TEDY NA TÉTO KRUŠNÉ A BEZMOCNÉ CESTE POPŘÁT MNOHO ÚSPĚCHŮ!

      Vymazat
  25. Jenže má parlament čas na takové "prkotiny", když se musí zabývat tím, zda si může prezident přisvojovat právo sdělovat občanům pravdu a naopak, zda má (a nejenom) v tomto případě parlament za povinnost občanům lhát, lhát a zase lhát?
    ZDALIPAK SI VOLIČI DĚLAJÍ POCTIVĚ ČERNÉ PUNTÍKY U POLITIKŮ JAKO NEVOLITELNÝCH??? NE? TAK SI TAKOVÝ SEZNAM POŘIĎTE, PAMĚŤ JE KRÁTKÁ!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prezident si hlavně nesmí přisvojovat právo sdělovat veřejnosti informace pravdivé. A už vůbec ne, když si je upravil k obrazu svému.

      Vymazat
    2. 13:04 - co si Zeman podle tebe "upravil k obrazu svému"?
      Objasni, chytráku!

      Vymazat
    3. 13:04 Pravda je prevít a tak zatloukat zatloukat...

      Vymazat
  26. "Migrační a azylová politika naší země musí zůstat plné rozhodovací kompetenci České republiky." Kdo by, proboha, mohl mít proti tomu nějaké námitky? Jak se na jednání PS nedívám, tak si tentokrát pohlídám, jestli se bod s názvem Projednání důsledků závazků a migrační krizi, které vyplývají z podpisu Marrákešského protokolu, do programu jednání dostane. Ale moc tomu nevěřím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slabý Okamůra bude dřive nebo později odstraněn.

      Bohužel i kdyby dělal zázraky nedokáže si zajistit v hlavě individualisty myšlenkui,že je třeba za podpory všech sil voličů dosáhnout v Parlamentu většiny a to se dá jedině respektovánim a uskutečnovánim

      NÁRODNIHO PROGRAMU OBČANŮ VOLIČŮ

      ale on takovou věšinou bude pohrdat tak dlouho,až všichni poznaji,že je on neschopen to poznat!

      Vymazat
    2. PAN OKAMURA,

      se vůbaec nepoučil z toho jak dával co pět minut v Parlamentu návrhy na zákon o referendu.Nakonec dostal přezdivku Pitomio.
      No a ted zase přišel s něčim co černé pozadi,které řidi námi zvolené kreatury odmitne s nějakým primitivnim zdůvodněnim ZASE

      TO SE UŽ DÁ PO ZKUŠENOSTECH Z MINULA PŘEDPOKLÁDAT!

      Jiná situace by byla,kdyby se mu podařilo ziskat podporu většiny voličů s jejich Programem,který má tak silné vizionářské body,že režim se třepe a musi poslat na krk brzy 100% cenzuru přičemž se opře o teroristy,kteři jeho tyranii menšiny podepřou hrůznou tyranii finančni a diktaturou prý humanistů potažmo islamistů!

      Vymazat
    3. Anonymní23. května 2018 13:40
      „PAN OKAMURA, se vůbaec nepoučil z toho jak dával co pět minut v Parlamentu návrhy na zákon o referendu.Nakonec dostal přezdivku Pitomio.“
      Tak se poučte alespoň Vy a netapetujte zde stále ty ódy na Váš Program. S tou frekvencí, už jste zralý na přezdívku Tuplovaný pitomio.
      P.K.

      Vymazat
    4. Pane prý Tuplovaný pitomio značky PK

      vy sám vidite,že kromě nekritického obdivu dnes stále jasně bezmocného pana Okamury mu nechcete pomoci a jaksi jste se spletl,když chcete psát sám proti sobě a obracet se proti vašim přátelům z OSV.
      Klidně to dělejte dál je vidět,že začináte být nervozni,nemáte totiž žadné alternativni
      návrhy.

      Doporučujeme vám vřele,aby jste ihned zbožnoval NÁRODNI PROGRAM OBČANŮ VOLIČŮ,který je tak pěkný,že nemá obdoby.

      Ono vám nepomůže jit samému proti sobě,jedině,že by jste nebyl našim členem OSV a stal se z té společnosti vyvrhel.
      Tak si zkuste vybrat a přijďte radši s alternativnimi návrhy,které jste ve prospěch pana OKAMURY DOPOSUD NIKDE NEDAL ,ŽE ANO PŘITELI!

      Vymazat
    5. OSV VÁM PANE PK DŮRAZNĚ PŘIPOMÍNÁ,ŽE TAPETOVÁNI

      je,když se tu objevuji přispěvky bez obsahu,které nejsou k věci, ale NP má prima obsah.
      Už historie NP vás musi trknout.Proč se nechcete zeptat co vlastně NP obsahuje a bez jakýchkoli znalostí NP označujete za tapetu a tak se vlastně stylizujete do pozice diversanta a chcete ČR tim vlastně uškodit.
      Kde máte komisi,která by NP posoudila A ŘEKLA

      TU TAPETU ZNIČTE JE TO PROTIČESKÉ A PROTI PANU OKAMUROVI,CO!!?

      Vymazat
    6. Anonymní23. května 2018 16:34
      „TAPETOVÁNI je,když se tu objevuji přispěvky bez obsahu,které nejsou k věci ..“
      Tapetováním rozumím opakované vkládání stále stejného obsahu. Jak prima ten obsah je, v tom nehraje žádnou roli.
      „.. bez jakýchkoli znalostí NP označujete za tapetu ..“
      Když si ještě jednou přečtete moji reakci 14:21, tak zjistíte, že označuji za tapetu nikoliv Váš program, který neznám, ale Vaše ódy na něj, které už znám více, než je mi milo.
      P.K.

      Vymazat
    7. Anonymní23. května 2018 16:12
      „.. nemáte totiž žadné alternativni návrhy.“
      Jeden návrh mám, nehledám alternativu:
      https://www.spd.cz/program
      P.K.

      Vymazat
    8. ODY DRAHÝ PANE P.K.MUSEJI ZNIT DLOUHO,

      občané je maji rádi a hezky se jim poslouchaji dlouho předlouho,jen se podivejte na sebe i vy p.k. jste se vzbudil zřejme po záruce a ještě s blbou hádavou náladou.
      Máme tu s vámi andělskou trpělivost,že ANO tak se konečně vzpamatujte a zjistěte ,kde hraje naše pěkná lidová muzika a zatancujte si s námi konečně ten lidlový americký tanec bugi bugi!

      Vymazat
  27. Celé ANO je jeden velký podvod, od začátku. Je na čase aby si to lidi konečně uvědomili.

    OdpovědětVymazat
  28. zaujímavé je , že Slovensko tam zastupoval - - oné -.... nikto,

    OdpovědětVymazat
  29. 13:40
    Hlavně se pouč ty, vygume, přestaň tady s těmi nesmysly a tím tvým Národním programem....a neotravuj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NO VÁLIME SE TADY SMÍCHEM.ŠMEJDI SE VZPAMATOVALI

      a začinaji druhou fázi BOJUJI S OSV možná o život.
      A co tam máte dál pane gumáku,teprve ted se nám to začiná libit!

      Vymazat
    2. To,že se šmejdi boji a prskaji ,nadávaji a jak tu píše prý jejich zástupce .otravuji je normálni.
      Těšim se tu na dalši zprávy co obsahuje dále ten váš jak píšete NP,že ti prolhaci tu pukaji vztekem a řádi a chtěji cenzuru a mazat ho!

      Vymazat
    3. Vážení spoluobčané, máte již 30ti letou možnost sledovat praktiky politických stran,tak proč se rozčilujete?Je to normálka,všechny strany myslí jen na vaše dobro a mají ho zakotveno ve svých programech. Před volbami je na místě odhalit pár tunelů (samozřejmě u konkurentů) a v krizi založit novou politickou stranu. A jede se dál.

      Vymazat
  30. Okamura sice dostal přezdívku, ale od skutečných novinářských blbů, jake kdy malý český svět hostil. A nic nepomůže sloupem spravedlnosti v rukou diktatury kapitálu ospravedlnění toho hnusu z REFLEXU. Ostatně velmi podobnému mnohému zde psanému. Musel jsem se smát, když jsem četl o pohoršení etiketářů z kytice, kterou Putin předal při setkání Merklové. Kam se poděla slušnost, zdvořilost, úcta, kázeň, vyznání pravdě. Za mlada jsem dostával od maminky za každý prohřešek proti slušnosti pohlavek. To myslím dnešní společnosti tuze chybí takové maminky a že by měly dnes přemíru práce, až by je ruka bolela. Ale Svět pokročil od slušnosti k hulvátství - a ještě to považuje za vítězství lidského ducha!!!

    OdpovědětVymazat
  31. 16.51 OSV JE ZVYKLÁ NA PROVOKATÉRY POČKÁME

    až se tady nahoufuji a pak mohou i dostat po palici.
    Oni totiž neumi diskutovat a argumentovat to je nikdo nenaučil,jen zuřit a nadávat to je tak celé.
    Počitaji s tim,že tu narazi na vystrašené a bezmocné domorodce jako tomu bylo doposud.
    No, tak malé podpíchnuti.
    V NP Nr.4 se na př. hovoři o tom jak se občané a to každý ,mohou domoci bratru 9 000 kč měsičně navic a to je těm zdejšim zástupcům Šmejdů známo.
    Oni tomu chtěji za každou cenu zabránit a jak to vypadá dát prý všechny penize už brzy prý legálnim migrantům!

    Je toto tapetováni nebo ne odpovězte pane jednozávitniku 13.40?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní23. května 2018 17:17
      „Je toto tapetováni nebo ne odpovězte pane jednozávitniku 13.40?“
      Dejte si voraz, ty Vaše diskuse sám se sebou nejsou sice tapetování, ale počin hodný jednozávitníka.
      P.K.

      Vymazat
    2. TAK CO ZLÝ MUŽIKU CHCETE SE DOHADOVAT

      a když vám šlapeme na kuři oko tak křičite bolesti,co to je za vládni hantýrka ten zpupnický voraz.Píšte k věci, proč jste proti přimé demokracii nebo jste dalši podvodnik,který chce našemu milému Okamůrovi škodit a škodit a škodit jen to hloupé dohadovani o ničem je toho známkou.

      K VĚCI MUŽIKU. K VĚCI A NIKDY JINAK!

      Vymazat
  32. PANE PK, Z VEDENI OSV PŘIŠEL DOTAZ ZDA JSTE PK

    ten totiž prý panu Okamůrovi pomáhá a ne ho topí.Máme se vás zeptat proč jste mu nedoporučil otevřit na jeho stranickém webu diskuzni rubriky POD JEHO ČLÁNKY,aby to vypadalo,že chce co nejvice voličů aby se prosadila ta přimá demokracie občanů a to hned. .Ono ten FB odskok je totiž od věci a je tam spíše jakási kakofonie hlasů,které nic ovlivnit nemohou,že ano nebo ne?.

    TAK BYCHOM MOHLI TOTIŽ POD JEHO PROGRAM NAPSAT TAKOVÉ BODY,ŽE BY RÁZNĚ ZVITĚZIL A NAŠE OBČANSKÉ SRDCE BYLO JEHO!

    Odpovězte pane falešný PK nebo nemáte na svého šéfa žádný vliv a on bude bez pomoci bojovat sám a sám?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní23. května 2018 17:56
      „PANE PK, Z VEDENI OSV PŘIŠEL DOTAZ ZDA JSTE PK“
      Sdělte vedení, že došlo k chybičce. Nejsem PK, ale P.K.
      P.K.

      Vymazat
    2. To jste fakt NAD NÁMI zvitězil a přidali jsme vám o kolečko více TAKJAK JSTE SI O TO NAPSAL.
      A jen se zkuste dále obracet proti nám nositelům vizi budoucnosti,které vám nevoni a chováte se jako kočička,která se toči dokolečka a hryže si konec ocásku, aby všichni viděli,že jste ten sprostý politik co nemá rád obyčejný lidi a chce je zaprodat jako mininistr v BANGLADEŠI či jak se to tam menuje. CO?

      Vymazat
    3. Anonymní23. května 2018 21:05

      Anonymní23. května 2018 17:56
      „PANE PK, Z VEDENI OSV PŘIŠEL DOTAZ ZDA JSTE PK“
      Sdělte vedení, že došlo k chybičce. Nejsem PK, ale P.K.
      P.K.

      Zde se musím P.K. zastat je skutečně P.K., já jsem použil tuto zkratku P.K. jmenuji se Petr Kohout z Komořan, původní pan P.K. mne požádal, jestli bych nemohl používat jinou identifikaci, jelikož ji už léta používá on. Za což jsem se mu omluvil a dohodli jsme se na změně. Nyní používám P.K.2 a již jsem zde zaznamenal i P.K.3! S pozdravem,
      P.K.2

      Vymazat
    4. TO JE KARAMBOL ,ČERT ABY SE V TOM VYZNAL

      tak komu kdo fandi, pana PK tu máme mezi velkými filosofy a sympaťáky.
      Tak co kdo z vás ma rad tu Okamůru
      co se bije v Prdlamentu jako lev co?
      A kdo na něho kašle s pravdou ven vy
      spindoktoři!
      Dejte tu něco do pranice ,nebo tu bude
      AT ŽIJE ZNOJMO VIDIM tě dvojmo!

      Vymazat
    5. Anonymní23. května 2018 22:18
      Já Vám fandím, jako nositelům vizí, ale jsou na to i jiné názory:
      „Kdo má vize, měl by jít k doktorovi“ (Helmut Schmidt, německý kancléř 1974 - 1982).
      P.K.

      Vymazat
    6. POSLOUCHEJTE VY DŘISTALISTO,POKUD MÁTE NÁZOR

      musite ho dokázat takz zformulovat a oddiskutovat.Co je nám tu potom,že tu prý máte jakýsi prý názor,když nejste schopen ničeho jiného než přihlouplého nadávani a dohadováni o punčošce.
      Prázdne diskuzni přispěvky jsou vašim hrobem tak tam skočte a ukončete konečně svůj život otroka korporátniho oligarchického režimu shrbených hřbetů a nízkých platů a budete mit klid.

      Vymazat
    7. PK VY S TIM PRÁZDNÝM DOHADOVÁNIM O NIČEM

      si musite sam sobě lézt do nerva.
      Prý musíte jit k doktorovi,který na vás má jiný názor,ale to nás tu fakt nezajimá.
      Doposud jste předvedl duněni prázdného sudu,tak raději při tom zůstaňte a jděte s nim do Afriky

      Vymazat
    8. Anonymní24. května 2018 0:58
      „Prý musíte jit k doktorovi ..“
      Podle názoru moudrých mužů, je zde na doktora zralý někdo jiný, viz 23:54. Neočekávám, že to pochopíte.
      P.K.

      Vymazat
  33. ČLOVÍČKU P.K.MY NE ALTERNATIVA MY VOLIČI OSV

    tak nekecejte zas,že voliče nehledáte a stačite si sám a podle toho to vypadá,že praskáte ve švech zpupnosti,nebo tomu tak neni?
    a vy tomu nerozumite vůbec,nebot pokaždé když
    nechcete nic vědět tak zůstante na stromě a když se budete obracet nepadejte nám tu nebo se leknem,že se vám něco stalo,kdy
    ž se tu misto diskuze k věci přicházite hádat jak stará pavlačová baba a ani nechcete tu přimou demokracii,nebot se ji bojite jako čert křiže,že ano hádavý mužiku?
    Tak vy by jste chtěl diskutovat o dírách vašem vadném programu SPD či co?

    OdpovědětVymazat
  34. Přátelé vždyť je to pořád dokola. Jednou vyhrávali křesťané a silou prosadili křesťanství na obou Amerických kontinentech, nebo křižáci prosazovali křesťanství v Arabském světě. Teď vyhrávají Arabové, tedy muslimové a tak prosazují islám. Vždy ten kdo prohrává, nebo kdo je slabší musí přijmout pravidla silnějšího. Vždycky to tak bylo a pokud bude člověk člověkem, tak to tak i bude.Je to nepříjemném, ale je to tak. Jednou se to třeba zase otočí možná jiným směrem, třeba k budhismu???.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen nebudte defétista

      a vzpomente si jak vyprášili kdysi ty maurské neznabohy Španělé a vemte si přiklad z křižáků ti také věděli jak nato a ne že ne!
      Pokud chcete aby vás brzy přejel ukradený parni válec ,aby si vás manželka dala jako předložku na které si bude pucovat buty majitel čtyř dalšich ženských tak je to vaše osobni věc,my jsme statečni a budeme proti takovému teroru a ne že ne!

      Vymazat
    2. 22:30 rozhodně nejsem defétista.Historii Maursko-Španělských válek a křižáckých tažení jakž takž znám. Tot co se ale děje dnes není boj mezi křesťany a muslimy, to je plánované obsazení křesťanských zemí bez boje a za pomoci vládnoucích špiček ve všech státech Evropy. Křesťané ve svém vývoji došli tak daleko, že dnes již ve velké většině, tedy v Evropě, nejsou schopni se silou postavit proti muslimům a v tom je ten problém. Místo toho, aby křesťané vzali zbraně a muslimské roztažnosti a vlastnímu politickému ignorantsví se postavili, tak jen jednají a řeší nesmysly-viz řešení EU - Marakešská dohoda.

      Vymazat
  35. Babičokovo ANO, bude líp, jistě podepíše nebo udělá pro schválení dalších EU "vlasteneckých" pochoutek maximum a vše pro jejich ratifikaci, v zájmu jeho věrných koblihářských, probruselských voličů."Vážení, toto jsme podepsali v zájmu naší vlasti a všech našich občanů".Makáme, sorry jako.Schválí se Istanbulská úmluva, Dublin IV a Globální kompakt, pak tuto vlast ochraňuj sám Pánbůh!

    OdpovědětVymazat