Reklama

.

.

středa 16. května 2018

Metnar (ANO) za našimi zády a v tichosti tvrdě maká! Ministerstvo vnitra otevře centra pro integraci uprchlíků ve středních Čechách

16.5. 2018   Zvědavec
V některých středočeských městech budou povinně působit centra pro integraci cizinců ze třetích zemí. Ministerstvo vnitra už ve druhé polovině dubna vyhlásilo výzvu k podávání žádostí o podporu projektů z Národního azylového, migračního a integračního fondu.Centrum bude povinně působit ve městech Benešov, Kladno, Kutná hora, Mladá Boleslav a Příbram,“ píše se ve výzvě.

Smlouvu o legálním přesunu "legálních" migrantů už podepsal, zbývá zřídit nová centra, kvůli zvýšenému přísunu afričanů do plánovaných lokalit.

Zdroj: http://domaci.eurozpravy.cz/verejna-sprava/222885-ve-stredni...

56 komentářů :

  1. Jméno METNAR si dobře zapamatujte.Je to vlastizrádce a pracuje proti vlastnímu národu.Jednou bude stát před soudem - za vlastizradu...Hovno Metnar.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. máte tam chybu, správně by tam mělo být BABIČOK, který za sebe často posílá právě jím instruované služebníčky

      Vymazat
    2. Všechno se děje se souhlasem bureše tak asi tak.

      Vymazat
    3. 8:45 pozdravuj Míru Kalouska.

      Vymazat
    4. A další magor na obzoru!

      http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Kandidat-CSSD-na-ministra-zahranici-Poche-podporil-kvoty-na-imigranty-Neotacejme-se-k-uprchlikum-zady-meli-bychom-je-v-CR-prijmout-a-poskytnout-jim-prostor-pro-novy-zivot-536087

      Vymazat
    5. 11;20
      TO JE ZMRD,NA GALEJE S TÍM KRIPLEM!!!!!

      Vymazat
    6. POZOR do uprchlických zařízení se naváží kamiony zásob s hygienickými potřebami a další vybavení. Něco se děje bez vědomí národa a za jeho zády.

      Vymazat
  2. ale přeci i ti nahoře musi poslouchat to co jim jejich vudci nařidi to přeci funguje v každe kolonii od nepaměti jen něteři duševně mimo stale věři že tady vladne někdo koho lidi miluji že si ho zvolili jinak by ani v ty vladěnevladě nebyli ani čete by je nevisirala 24hodin denně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechno nasvědčuje tomu, že nás nechají zlikvidovat bez mrknutí oka.
      Demokracie je hezká věc, která se ale hodí do hezkého počasí. Pokud národ a společnost čelí takové apokalypse, jako je migrační holokaust, je vám demokracie k hovnu.
      To co přesně v tuto chvíli potřebujeme je diktátor a diktatura, která bude důsledně bránit zájmy našeho národa a společnosti.
      Ostatně nemá žádný smysl si hrát na demokracii, když čelíme Bruselské diktatuře.

      Vymazat
  3. Není řeč o "Afričanech", ale o cizincích. Může nakonec jít o integraci Ukrajinců a pod., jelikož těch je tu mnohonásobně víc než ostatních cizinců dohromady. (Mnohaletá zkušenost ukazuje, že např. Vietnamci pomoc s integrací nepotřebují. Jen si musí zvyknout na to, že jim Češi tykají.)
    Jenže to by se pak autor komentáře nemohl rozhořčovat, že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsem nevěděl, že Maďaři to podle vás nepodepsali jenom proto, že měli integrovat Ukrajince :-)

      Vymazat
    2. 9,43
      Něco mi tu nesedí. Vietnamci, Ukrajinci, ale, konec konců i Slováci a další národnosti, se k nám stěhují po tisících již spoustu let. A nikdy je nebylo potřeba "integrovat". Tak najednou co ten zájem?
      Navíc, všechno do sebe zapadá, jako ozubené soukolí. Nejdřív Sobotka, přes velkohubé prohlášení o odmítání kvót, tiše podepíše sjednocení peněz pro LEGÁLNÍ migranty. Potom Metnar, opět tiše a přes opětovné výkřiky Bureše o odmítání NELEGÁLNÍCH migrantů, podepíše v Marakéši smlouvu o legalizaci (přes evropská migrační centra) nelegálních migrantů a jejich finanční a legislativní podporu africkým migrantům. A nyní se začínají budovat migrační centra v Čechách.
      Zjednodušeně. Pokud migranti zaplatí převaděčům a nechají se převézt na gumovém člunu do Evropy, budou nelegálními migranty. Pokud ale projdou unijními migračními středisky v Africe a nechají se dovézt třeba Frontexem, stanou se legálními s maximální ochranou a nárokem na jednotné sociální dávky.
      Zdá se vám to pořád nepochopitelné?

      Vymazat
    3. 9:43

      Souhlasím jen Vietnamcům a ostatním, pokud k tomu nejsem vyzván nebo donucen, nikomu netykám. Obvzláště mi vadí tykání lidem jakkoliv postiženým, neúcta k nim a ubohost!

      Ještě jednou zdůrazním Babiš - Metnar, jedná se o dovezení levné pracovní síly z těchto důvodů. Musím napravit po několikáté žvásty p. Babiše o nedostatku zaměstnanců čechů. Zahraniční firmy mají najaté Personální agentury, které rozhodují, kdo se v těchto firmách zaměstná tzv. externí pracovníky z Ukrajiny, Slovenska, Mongolska, Bulharska, Rumunska, Vietnamu atd., těm dělá účetnictví zahraniční Personální agentůra a "skrouhne jim plat" dle svého, může si s nima dělat "co chce"! Proto ta poptávka po lidech z chudšího zahraničí.

      Dále pane Jírovec, již jsem zde psal o svých příbuzných ve Vencouveru, žijí tam přes 40-let.
      Pracují, chovají se slušně, ALE ta Vaše integrace? V soukromí se většinou kamarádí se slováky a východními evropany, ptal jem se, černoši "pečou" s černochy, asiaté s asiaty, muslimové s muslimy a přesto je cítit ve vzduchu, určitá pokrytecká nevraživost? Oni neemigrovali, aby předělali poměry v Kanadě na socialismus s komunistickou tváří. Jak mají v plánu muslimové v Anglii s právem Šaría.

      -----------------------------------------------

      A ještě dovětek k Babišovi a Šlechtové, dnes dostal otázku, jak je možné, že si Šlechtová udělala jako ministryně MMR, svůj soukromý, uzavřený mejdan na letišti v Praze za 3.000.000,-Kč a uhradila jej z rozpočtu MMR a zda-li peníze vrátí daňovým plátcům! Babiš se kroutil jako had, konkrétně neodpověděl, tlachal jak bude líp(!) a peníze nikdo vracet ze slepence odpadlíků ze všech profláklých stran, nyní shluknuté a "očištěné" v ANO hnutí vracet nemíní.

      Jsme jiní nekradem!!!

      S pozdravem Ramón

      Vymazat
    4. Je to přesně tak, jak píšete, pane Hricáku. Mluvil o tom již komisař pro migraci Avramopoulos v Ženevě. V Africe se zřídí asylové kanceláře a úspěšní žadatelé budou na náklady EU přiváženi do Evropy jako legální imigranti. Tím prý se podle Avramopouluse sníží počet ilegálních imigrantů. Je ovšem samozřejmé, že ti žadatelé o azyl, jejichž žádosti nebude africkou kanceláří vyhověno, budou i nadále využívat služeb převaděčů, pokud na to budou mít finance. Takže fakticky se nic nezmění, jen matematicky se sníží počet ilegálních imigrantů.
      Ukrajinci ani Vietnamci samozřejmě žádná integrační střediska nepotřebují, ovšem v důsledku realizace Dublin IV nám začne EU přidělovat imigranty z Afriky a Blízkého východu. Na to je třeba se připravit, protože jakmile Rada EU příslušné nařízení přijme, budeme proti tomu bezmocní. Nařízení EP a Rady EU totiž platí přímo, nepodléhá žádnému schvalování orgánů členské země EU. A na miliardové pokuty, které by nás postihly v případě nedodržení ustanovení tohoto nařízení mít prostě nebudeme. Připravované předpisy EU obsahují i opatření, která mají zajistit, aby imigranti zůstali v zemi, do které budou přiděleni. Jak to bude fungovat v praxi se ovšem teprve ukáže.

      Vymazat
    5. 13:29

      Oprava, omluva: 300.000,-Kč

      Ps. Vidíte pane Františku Opluštile, sám jsem si vykopal pro sebe jámu, píši jako megaloman.

      Ramón

      Vymazat
  4. Ukrajinci potřebují integraci? Od kdy? :))) Jak ze sebe někdo může dělat takového moulu

    OdpovědětVymazat
  5. Jiří Jírovec16. května 2018 10:16

    Migrace, ekonomická i politická, je a zůstane součástí našeho světa. Noví lidé budou přicházet i k nám.

    Je úplně jedno jestli půjde o desítky nebo tisíce lidí. Důležité je, aby se integrovali do společnosti. Přicházející k tomu potřebují dostat příležitost a my domácí alespoň určitou ochotu přijmout je.

    Střediska by měla zprostředkovávat oboustrannou osvětu. Mohla by přispět i k integraci lidí, kteří na našem území žijí. Již teď máme vyloučené oblasti a nechceme k nim přidávat další.

    Vyvolávat nenávist a hloubit příkopy je snazší, než se jich zbavit.

    Připomeňme si Severní Irsko, kde si katolíci a protestanti dávají přes držku, přestože je spojuje stejný fiktivní bůh.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemuzete srovnavat migraci s kolonizaci. Vy jste snad kdysi odjel do Kanady hlasat tridni boj?
      Presneji, ten clanek v EZ je sice napsan ponekud vseobecne, tedy neutralne. My, tady v Evrope, jsme si vsak uz zvykli na to, ze veci obvykle nejsou tak, jak byvaji prezentovany a pod pojmem "migrace", je minena "muslimska migrace", coz je zase jen zasterka pro invazi muslimskych radikalu. Jednoduse receno, vase zkusenosti z Kanady jsou zde neupotrebitelne, protoze cela EU je satansky projekt, ktery dnes uz stoji jen na systemu lzi, zabalenych do t.zv. "korektnosti".

      Vymazat
    2. Jiri Jirovec zdegenerovany uctivac zidokrestanskeho bezducheho materialisticko-kanibalistickeho zpusobu zivota respektive smrti .

      Migrace bez integrace je okupace.Podnikam 15 let v Anglii ale mel sem moznost procestovat i vicero zemi.
      Tim chci rict ze z praxe mam takovato fakta:

      zadnej pristehovalec anglicanovi do oci nerekne ze je to krestanskej nacistickej kolonialni zmetek. Me jelikoz jsem cizinec a sam nemam s Anglickou pretvarkou dobre zkusenosti ,musim s temi iranci,araby,cernochy,indy,madary atd atd souhlasit
      uz v roce 2005 to bylo v Muslimy okupovanem Leicestru husty.Mesto rozstvrcene podle vlivu muslimskych rodin.Zkorumpovane a zfalsovane volby pakistaanci kteri uz sedi v rade mesta.Nenavist k Indum a boje s na noze s Kurdy jsou a byly dennim chlebem. Zastupitele mesit chodi v Lestru i jinde ozbrojeni revolvery a nozi uplne bezne.Policie je nesmi zastavit ani prohledat.
      Slusini lide ti Pakistanci.Pohosti Vas jidlem i pivem a jak prijde na debatu o vire tak Vam reknou ze takhle spolu pratelsky muzeme debatovat ale kdybych jel treba autobusem tak by jim nevadilo si na sebe vzit vestu z bombou a vyhodit me i vsechny okolo do vzduchu.

      Uz pred 3000 lety Ramzes vladce semitskeho egypta predpovidal ze bilou rasu vyhubi nu coz symbolicky Rusko-slovane vyhraly v Syrii. Jeste nenastal nas cas .Ramzes docilil akorat toho ze imigraci - asimilaci znicil nasi jizni cast rise.. ale tato migrace neni rizena jinak nez z vyssich kruhu .Nejedna se o nic prirozeneho .

      Clovek ktery ma rad svou vlast,rodinu a zajima se duchvni poznani sebe i svych korenu nepotrebuje materialni vyhody jineho statu.
      ps:vic jak 50% arabu pochazi z incestniho snatku ...podobny trend pakistanci a o zidech nemluve.
      Arabove jsou umele vytvorene etnikum zamernym zkrizenim s africany za ucelem kolonizace severu Afriky-vse kontrolovane zidy .
      1. nejdriv vas terorizuji,zabiji a znasilnuji zeny a deti
      2. pak vas zotroci a vse ukradou
      3. vmychaji se do Vasi kultury
      4 . Prorostou celeou spolecnosti jako rakovina
      5. znici spolecnost rukou Vasich sousedu nebo jinych narodu
      6. genocida = konec

      jine vychodisko neni .zidostvo se snazi prevratit vsechny na planete na zidy - uctivace temneho bodu jod materialni - ducalisticke expansivni povahy ktera se tvari ze je spojena s duchem .naopak jen konzumuje a ma zamer znicit indoevropskou duchovni kulturu tim ze se za ni vydava ,lze ,krade, vrazdi ,krmni jahveho krvi protoze veri v zakon silnejsiho a pokud by nastal mir znamenalo by to ze jahve by zemrel z nedostatku potravy..proto muslimove (vytvoreni rimsko katolickou nacistickou cirkvi) proto invaze jak tomu uz bylo mnoho x .. bude valka a tam dostaneme sanci se osvobodit alespon na cas a zvratit zidokrestanske cile jedne smisene zdegenerovane tlupy nelidi vyznavajici materialsimus,jednoho typu mysleni - materialniho (ktere mimochodem zakazje poznani)

      Vymazat
    3. Už vidím Ukrajince, kterej tady maká na stavbě, jak se chodí integrovat a číst české pohádky. To je přece totální blbost.

      Vymazat
    4. Jiří Jírovec16. května 2018 10:16
      „Migrace, ekonomická i politická, je a zůstane součástí našeho světa. Noví lidé budou přicházet i k nám. Je úplně jedno jestli půjde o desítky nebo tisíce lidí. Důležité je, aby se integrovali do společnosti. Přicházející k tomu potřebují dostat příležitost a my domácí alespoň určitou ochotu přijmout je.“
      Vážený pane, z té Kanady máte zjevně vypláchnutý mozek. Naprosto nechápete, že se NEjedná o nějaký přirozený pohyb některých obyvatel, kteří by rádi poznali život v jiných zemích.
      Jedná se o řízený rozvrat evropských států a národů. A ty sluníčkářské řeči, které vedete, tak jako mnohé sorošovy neziskovky, mají za cíl, oslabit vůli Evropanů, se proti tomu útoku na vlastní identitu a existenci, postavit. Vy jste v té emigraci o tuto identitu přišel, tak plodíte, takovéto úvahy. P.K.

      Vymazat
    5. 12:14 "P.K."

      Ten, kdo nesdílí Váš názor, přesněji řečeno nenávistnou doktrinu, kterou jste si osvojil, má "vypláchnutý mozek"?

      Navíc útočíte anonymně - podepsat se bojíte?
      Elementární slušnost Vám zřejmě nic neříká?

      Vymazat
    6. Nic proti migraci, pane Jírovče. Ale je třeba rozdělovat zrno od plev. Pokud přijdou migranti v přijatelném počtu a zapojí se do společnosti - asimilují se, můžou být pro hostitelskou zemi skutečným přínosem. Pokud ale přijdou co by parazité, navíc nesoucí si sebou svou "kulturu" a náboženství, zahubí, ostatně jako každý přemnožený parazit, svého hostitele.
      A jak ukazují mnohé příklady na západ od nás, druhý případ je pravdou. A pokud k tomu většina stávajících obyvatel dá souhlas, je to jejich volba. Ale pokud většina říká jasné NE, měly by to vládnoucí špičky respektovat.

      Vymazat
    7. Jan Kopecký16. května 2018 12:19
      Nejsem si vědom, že bych zastával nějakou nenávistnou doktrínu. Předpokládám, že Vy jako rakouský Čech, máte potřebu hájit kanadského Čecha. Pokud je to jinak, prosím popište, jakou nenávistnou doktrínu zastávám. P.K.

      Vymazat
    8. Pane Kopecky,
      vy jste snad zapomnel jak Kanada zavedla nereciprocne vizovou povinnost s CR hned pote, co pocty imigrujiciho romskeho etnika, prevysily "vetsi nez male mnozstvi"? Kde je nejaky princip rovnosti v tom, co jsem ochoten postoupit sam a co vyzaduji po "tech druhych"? Jste to vy, kdo tady vede naprosto demagogicke reci.

      A to o integrovatelnosti Romskeho etnika, zvlaste do naseho socialniho systemu, nelze pochybovat. Cely problem ovsem vznikl tim, ze nevykonna ekonomika v 90ty let, pote co ji Klausovska "transformace" vydatne "pustila zilou", nebyla schopna zajistit socialni davky v takove vysi, v jake je nabizela napr Kanada.

      Vymazat
    9. Jan Kopecký16. května 2018 12:19
      „Navíc útočíte anonymně - podepsat se bojíte?
      Diskuse je anonymní, není třeba se podepisovat. Bude-li vyžadována registrace, potom se budu registrovat.
      Pro lepší orientaci diskutujících, používám značku. Tu by měli všichni používat. Je-li ta značka adresou, rodným číslem, nebo jenom několika písmeny, je jedno. Možnosti používat falešnou identitu jsou široké, takže si ani nezjišťuji, zda ti, kteří používají „podpis“, jsou skutečně osoby uvedené v registru obyvatel, nebo kde, pro mě to je značka, jako každá jiná. P.K.

      Vymazat
    10. Jírovče,
      NYNÍ se už nejedná o uprchlíky z válečných zón,
      ale o AFRIČANY ze všech koutů Afriky,
      což je zásadní rozdíl.

      Jaká je to verbež, sleduji na mnoha portálech v sousedním Německu.
      Naprostá většina těchto vetřelců nikdy nepracovala, jsou negramotní a často nositelé nemocí, které zavlékají do Evropy,
      např. tuberkulóza, žloutenka, HIV a v poslední době hlavně SVRAB, neboť o hygieně nemají ponětí.
      TAKOVÉ tady chcete integrovat ?!
      V nedaleké budoucnosti si ještě mnozí občané ČR řeknou : "zlatí cigáni..."

      Vymazat
    11. Anonymní16. května 2018 14:50
      Naprostý souhlas, ale sluníčkáře nezměníte. Proč? To je ta správná otázka.
      Ještě k Vaší větě: „V nedaleké budoucnosti si ještě mnozí občané ČR řeknou : "zlatí cigáni..."“
      Ono bude ještě hůř, cikáni budou říkat: “zlatí gádžové..“ P.K.

      Vymazat
    12. Jan Kopecký 16. května 2018 12:19
      12:14 "P.K."

      Pane Jendo K. za tuto anonymitu Nové republice děkuji, jsem pro jmenovitou, ale i pseudonymní identifikaci jako je P.K. příspěvkářů a to z důvodu, nepřetvářky názorů. Každý máme více tváří, jinak mluvíme doma, jinak s kamarády v putice, jinak v zaměstnání, jinak s manželkou a jinak s milenkou. Všude, kde jsem uvedl mluvíte stejným "výrazovým slovníkem"?

      Máme rozličné příjmení, Vy jste Jan Kopecký já můžu být jmenovec Václav Havel, Marcel Myšička, jak bych se zde prosadil, mimochodem J. G. Maszáryk (dnes Masaryk) se v tisku podepisoval pseudonymi a používal, jich kupodivu 99 ! I když nemusel měl být hrdý, na příjmení Maszáryk nebo Masaryk?!

      Vy, pokud jdete k volbám hlásáte cestou, jsem Jan Kopecký a jdu volit "Piráty"! Teď jsem dovolil, já Jan Kopecký a volil jsem "ODS"?!
      Pochybuji, tajná volba jedince!

      Ramón

      Vymazat
    13. Dodatek, když budu hnidopichem, co to Vaše foto, kde jste naprosto nerozpoznatelný a dáte se lehko zaměnit za medicimbál, vsazený mezi něčí ramena.

      Nic ve zlém?

      Ramón

      Vymazat
  6. Zvedavec, nejsou to ty Bakalovy listy? Snad těm šmejdům nevěříte!

    OdpovědětVymazat
  7. Tak se naposledy projděte po Kutné Hoře a Boleslavi, zapamatujte si tu krásnou atmosféru, protože za nedlouho to tam bude vypadat jako v Bronxu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to má všechno podle vás odnést jenom Praha a Pražáci? To jsou většinou voliči TOP09 a rádi se podělí o tento problém (bruselský dar) i s jinými stranami, které vedou venkov :-)

      Vymazat
    2. 11:36 Asi jste tato města dlouho nenavštívil, protože někde to tam jako v Bronxu vypadá už dnes. Nově příchozí tam dobře zapadnou. Mezi tzv. nepřizpůsobivými budou představovat dobře placenou šlechtu a nebudou ani muset krást (alespoň zpočátku, než se zapojí početná nová generace).

      Vymazat
    3. 12:06 Obávám se, že na toto budete jednou v davu z čádorů a hidžábů vzpomínat se slzou v oku.

      Vymazat
  8. Já nepochopím, jak může někdo něco takového udělat své rodné zemi, svým dětem a potomkům? Která matka mohla vrhnout takovou zrůdu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koho tou zrůdou myslíte? Myslíte tím Babičoka, nebo jeho pucfleka (Metnara)?

      Vymazat
    2. Myslím tím Babičoka, Metnara, Pocheho a všechny genocidní fanatiky multikulti ideologie.

      Vymazat
  9. Problém zbabělce bude problémem pro všechny. Ve svém článku to Petr Hájek popsal zcela jasně: http://www.protiproud.cz/politika/3776-zombie-se-vraci-zkrachovaly-westinghouse-opet-ve-hre-o-temelin-vybavou-budou-i-americti-vojaci-peklo-na-dosah-necase-to-stalo-krk-co-udela-babis-trumpuv-king-jiz-hrozi-zvitezime.htm

    OdpovědětVymazat
  10. Je zřejmé, že parlamentní demokracie jako systém naprosto selhala.
    Já osobně budu 1000x raději žít v diktatuře, než v multikulti pekle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic jako multikulti ve skutečnosti neexistuje. Realitou je odcizená, nefunkční společnost segregovaná do ghet!

      Vymazat
    2. Ale my přece v diktatuře dávno žijeme! Vám to ještě nedošlo!? Copak nevidíte, že ty hlavní zákony jsou Česku diktovány nikým nevolenými jedinci z Bruselu a český parlament je už jenom rozpracovává do směrnic a dodatečně schvaluje? To vaše multikulti peklo je už jenom taková třešinka na dortu, která má odvést pozornost lidí od podstaty problému.

      Vymazat
    3. Anonymní16. května 2018 11:59
      Dobře řečeno.
      Současný vývoj je možný, právě jenom pro nedostatek demokracie. P.K.

      Vymazat
  11. My potřebujeme diktátora, který bude lidu ručit za svoje rozhodnutí svým krkem!
    Demokracie je nám k hovnu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní16. května 2018 12:00
      „My potřebujeme diktátora, který bude lidu ručit za svoje rozhodnutí svým krkem!“
      Oni diktátoři nabízejí lidu svůj krk? To jsou mi noviny.
      Je třeba získat demokracii a nenechat za sebe rozhodovat jiné. P.K.

      Vymazat
    2. 13:58

      Mrkněte na mravence, jak spolupracují (čínská nátura, všeobecně asijská). A teď kdyby mravenci měli demokracii, kam by došli, jak by vypadala mraveniště. Pokud jim je demokratický člověk sám nezdemoluje!

      °°°°°

      Vymazat
  12. Nemá to sice přímou spojitost, ale stojí to za to.
    https://aeronet.cz/news/uz-vime-proc-cssd-pozadovala-kreslo-ministra-vnitra-na-vnitru-bude-sedet-bakaluv-clovek-z-americkeho-aspen-institute-a-pomalu-se-zacina-rysovat-proc-babis-neposlechl-milose-zemana/

    OdpovědětVymazat
  13. Podle mě se formuje nejhorší vláda vůbec!
    Zeman by do toho měl kopnout dokud je čas. Měl by přestat intrikovat a začít opět přímočaře hájit zájmy naší vlasti!

    OdpovědětVymazat
  14. Ignoruje hlasy obyčejných lidí. Obyčejní Evropané už nechtějí migranty a toto kulturní obohacování a říkají to jasně. Bohužel elity je pořád neposlouchají. nakonec to asi skončí revolucí, pokud to bude takhle pokračovat.

    http://www.epshark.cz/clanek/688/tema-cislo-jedna_7

    OdpovědětVymazat
  15. Poche a Metnar - to je dvojka.Pánbůh s námi,pokud nás zastupují tyto amorální svině.Ten Poche normálně napsal článek - Neobracejte se k emigrantům zády...Tak jsem mu psal zmrdovi,kolik těch čmoudů u sebe ubytuje a kolik jich hodlá z vlastního,ne zrovna malého platu živit a šatit.Čekám na odpověď....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víte co je na tom nejhorší? Že pokud se podaří s neuvěřitelným vypětím sil společnosti tyto lidi odstranit, tak s neuvěřitelnou lehkostí tam nakráčejí další.

      Vymazat
  16. Před Parlamentními volbami byly na internetu obrázky Jourové se Sorosem starším i mladším, obrázek M. Albraight u Babiše doma, u jídelního stolu. Posílal jsem to známým, co mají děti i vnuky; volili Babičoka a Piráty...
    Na AE byl před časem článek o přípravě nové gate na Ruzyňském letišti v rámci Terminálu 2, pro přijímání imigrantů....
    Všechno jede, jen s plebsem se nikdo nebaví...
    A plebs se nezvedne z kolen, pokud dostane v kšeftech plné koše jídla a nebude mít hlad.... A.Š.

    OdpovědětVymazat
  17. Polistopadové volby u nás připomínají cestu slepých ptáků. Neustálé omyly, narážení do skály, nikam to nevede. Od omylu k omylu. Lidé jsou ale nemyslící a nenapravitelní. Volili Babiše, opět v naději, že někdo za ně něco zařídí či obstará. Babiš obstará ale migranty. A bude velmi zajímavé, z jakých peněz je chce živit, za co chce posilovat policii, která ale proti nim nebude smět zasáhnout atd. Jen málo stran upozorňovalo na nebezpečí, které se k nám blíží. ANS upozorňovala ještě před loňskými říjnovými volbami, že jde prakticky o poslední šanci něco u nás změnit a zabránit nájezdu migrantů. Lidé nedbali. SPD mátla lidem hlavy pohádkami o referendu. Většina ostatních stran to nepovažovala za téma. Teď začneme sklízet ovoce naší předchozí netečnosti či hlouposti.

    OdpovědětVymazat
  18. A já chtěl koupit v Kutné Hoře kvartýr... V téhle zemi se žít nedá... Jsi z Ústí nad Labem, nechceš dýchat smrad..., určitě si nekupujte bydlení v Jindřichově Hradci... Xenofobové na ulici, na úředech, v uniformách, v talárech...

    OdpovědětVymazat
  19. Příprava na občanskou válku byla dokonána.

    OdpovědětVymazat