Reklama

.

.

čtvrtek 7. června 2018

Americký spisovatel o rozsahu rasismu v USA: Hlava to nebere!

7.6. 2018   první zprávy
Spojené státy jsou oficiálně zemí, ve kterých jsou všechny druhy nenávisti, včetně proti Židům, muslimům a černochům, poukazuje spisovatel Howard Lisnoff ve svém článku v CounterPunch.
„Ano, čtenáři, je to oficiální: nyní jsou USA zemí, v níž existují všechny typy nesnášenlivosti a nenávisti. V Den obětí války („Memorial Day“) jsem otevřel internet s myšlenkami na svého tchána, Billa Solomona, který mi řekl, že bojoval ve druhé světové válce a zastavil Hitlera. Byl dvakrát zraněn: v bitvě o severní Afriku a během vylodění v Normandii, ale po válce nechtěl mít s vládou nic společného.

Nevím, proč nechtěl výsady veteránů, i když je potřeboval, a vím, že nenáviděl válku v Koreji a Vietnamu,“ napsal v článku pro CounterPunch spisovatel Howard Lisnoff.

Po otevření na internetu si Lisnoff přečetl článek o incidentu v americkém městě Warwick: Jeden teenager byl odsouzen k 6 měsícům ve vězení za to, že pomaloval nacistickými symboly a slogany židovský hřbitov. Pak si spisovatel otevřel článek, podle něhož se na náhrobcích na hřbitově v Illinois objevilo přes 200 svastik.

„Odkud se do naší země dostala taková tendence nenávidět? Proč je to tak běžné?“ klade si spisovatel otázku.
Naprosto šokující zpráva o chudobě v USA!
Lisnoff se vrátil k čtení. Tentokrát se podíval na článek, že někteří muslimové v Michiganu žijí v neustálém strachu z útoku. Strach a nenávist, které Trump rozesel po celé zemi mezi lidmi dobré vůle, podle autora, „hlava nebere".

Jako by to nestačilo, The Guardian v článku o rasismu v USA uvedl, že v oblastech, kde dochází k obnově a přesídlení, se noví nájemci často potýkají s domorodými obyvateli. Příkladem je nedávné zatčení dvou černochů v kavárně Starbucks ve Philadelphii, kteří tam jen čekali na obchodní schůzku.

Lisnoff dokončil článek, v němž byla uvedena statistika FBI z roku 2017 o zločinech nesnášenlivosti. Tyto trestné činy se odehrály před prezidentstvím Trumpa, zdravý rozum naznačuje, že veškerá tato nenávist se zvedla za černošského prezidenta, poznamenal nechápavě Lisnoff.

V roce 2016 bylo hlášeno více než 6 100 případů zločinů z nenávisti, což představuje nárůst z více než 5 800 v předchozím roce, uvádí agentura FBI ve zprávě na základě údajů předložených orgány činnými v trestním řízení v celé zemi. Počet trestných činů z nenávisti se zvýšuje již druhý rok po sobě, a stejně jako v roce 2015, byl největší podíl obětí v loňském roce - téměř 6 z 10 - způsoben zaujatosti vůči rasové nebo etnické příslušnosti oběti.

„Zdá se, že Spojené státy byly pohlceny vlnou nenávisti vůči těm skupinám, které útočníci napadají s očividným nadšením. To zahrnuje Židy, muslimy, černochy a členy LGBT komunity. Přemýšlel jsem o svém tchánovi, který pravděpodobně viděl ve válce hrozné věci. Řekl mi, jak rozdával čokoládu francouzským dětem, zatímco jeho rota šla z pobřeží na východ. Myslím, že by ztratil dar slova, kdyby žil, kdyby viděl toto pronásledování po celém světě, jejichž příčinou je nenávist a chamtivost!" dodal autor.

162 komentářů :

  1. Trump, který prezidentuje snad rok, nemůže za to, co se hromadí v USA celá desetiletí, možná století. Je to výsledek násilného přesvědčování obyvatel US, že budování multikulturní společnosti, založené na rovnosti ras, jejich kulturní výbavy, funguje. Je však patrné, že nefunguje, a to nejen od dob otroctví, nebo za likvidace Indiánů a dnes napjatými vztahy uvnitř i vně afroamerčanů. Vždy některá z kultur usiluje o získání dominantního postavení, po demokraticky – bojuje za svá práva!

    OdpovědětVymazat
  2. Rasova polarizace a napeti bylo zavineno privilegiemi, ktere nektere rasove skupiny dostaly na ukor celku !
    Na ukor druhych skupin obyvatel.
    Nejhorsi to bylo v 80-tych letech !
    Rikalo se tomu AFFIRMANIVE ACTION !

    Existuje to dodnes, ale ted se od techto praktik potichu upousti.

    Take vysoka kriminalita u nekterych skupin obyvatelsta je pricinnou rasove polarizace ! Napr. v Chicagu za rok 2016 bylo zabito pres 4 tisice cernochu - v jejich vzajemnych valkach o drogy ! President uvazolal o poslani Nar. Gardy do vych. Chicaga.

    Tato NESMYSLNA vysoka kriminalita, prijde i k vam do Evropy s invazi z Afriky !
    VZPOMENTE SI NA TYTO VETY !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakákoliv polarizace pramení ze vzájemných útoků a vykořisťování -parazitování jedné skupiny na druhé.
      Genocida Českého národa dopadne stejně. nebo si snad myslíte, že těch devět a půl milionů vyhladíte? Přijde odplata. A žádné výmluvy nebo omluvy nepomohou. Zbyde jenom prach.
      Tak, jak si to přejete a jak to hlásá váš bůh.

      Vymazat
    2. Hovnocuc mas pravdu ale jako vzdy pri zdi srac ,proc nenazves neegry neegry? Stejne jako buzeranty jez zavedl obojzivelnik Onana a jine prasecarny vubec.Ja kdyz vidim opici radeji ho obejdu kruhem ta nenavist z nich primo cisi ,treba videt neegra jak prchazi ulici je k nasrani ,blokuje dopravu a bili mu hjjjeste zastavuji misto aby ho smetli do skarpy.Navic je ta pakaz nakazena HIV (60 % jsou obojzivelnici stejne jako zid,a takto dnes vypada situace ,nejd ejen o drogy ,tam staci prejit ulici ,kdyz nepatris do gangu a parchant ze skkoly te zastreli . Kdyby se nekdo zminil na TV ze to byl cernej parchant tak ho ustvou jakko rasistu .

      Vymazat
  3. Amerikanizace Česka je to nejhorší co nás mohlo potkat. Důsledky nejagresivnějšího a nejzločinnějšího kapitalismu budou pro nás fatální. Jsem rád, že už mám život z větší části za sebou. Nezávidím život svým dětem a vnoučatům.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje řeč.

      Vymazat
    2. to nemá přeci nic společného s Amerikou. Nenávist, kterou jste vyvolali jde napříč Evropou a celým světem, Pořád jen hrabete pod sebe a nikdy nemáte dost. Dokud se nezavřou vrata, neozvou píšťalky a rány holí.

      Vymazat
    3. 15:39

      Jakého zločiného kapitalismu, vy jedno chodící neštěstí?

      Hlavně že vaši komunističtí soudruzi ty "kapitalistické křivdy" napravili. ;-)

      Vymazat
    4. 9:51
      Se divím,žes ten strašnej socialismus vůbec přežil,ty havloskunku!!!!☺

      Vymazat
    5. 15:39

      Amerikanismus ve světě, to není neštěstí, to je zhoubná progresivní rakovina! Zasáhne děti, mládež, dospělí z nich mají hlavu ve větráku. Postihuje "to", děti už od školek, kde psycholožka, která má na starost agresivitu mládých, prohlásila jak velký je to problém!

      Na otázku, od jaké věkové hranice agresivita začíná? Opověděla od mateřských školek! Kdy smrkáči, kteří sotva chodí vyhrožují vychovatelkám zabitím. Rozhovor s dětskou psycholožkou v Čro! Zásadní chyba je v rodinném okolí, (ne)výchova k individualitě dítěte, které poté velí rodičům a prarodičům. Takovýto jedinci postupně terorizují i veřejné okolí.

      Děti se vychovávají podle amerických filmů, tudíž podle fikce, jejich nevyzrálí rodiče jsou filmový rodiče, pak se nemohou divit, že v nebližší době dostanou od dětí, nemilosrdně přes hubu, ale ty to spratky vyžere i okolí. To okolí, které své děti vychovávalo rozumně, dle přirozené hierarchie v rodině.

      V týdnu jsem byl v obchodě, kde byla babička se svým čtyřletým vnukem (ve mě se to vařilo!), ten spratek si tam dělal, co ho zrovna napadlo, osahával zboží, kopal do něj, aniž by si ho babka napomenula, když za něj zodpovídala a když jsem odcházel zařval: "Hnusná stará bábo, kup mi todle nebo tě nakopnu!"? Byl jsem rád, že jsem od toho cizího zmetka pryč a přál jsem ho jeho blbým rodičům, ať si ho po své nevychované výchově vyžerou!

      Bohužel tento zmetek, jednoho dne vyrazí sám do světa mezi nás a naše děti a naše prarodiče???

      S pozdravem Ramón

      Vymazat
    6. 10:25

      Ještě že v Rusku komunismus odkopli a provedli re-christianizaci Svaté Rusi. Zaplaťpánbůh, že pan prezident Putin zavedl na vysoké ruské školy jako povinné dílo Alexandra Solženicyna "Souostroví Gulag". Díky tomu snad ruský národ nezapomene, jaké zlo byl komusnismus.

      Za ty vaše filokomunistické řeči by vám Rusové dali přes hubu.

      KAŽDÝ, KDO ŘÍKÁ, ŽE KOMUNISMUS BYL DOBRÝ, AŤ SI PUSTÍ TOTO VIDEO:

      HOLODOMOR
      https://youtu.be/HuFxrup3ihY

      + toto:
      https://www.bejvavalo.cz/clanky.php?detail=416

      Vymazat
    7. 11:06
      BYL POUZE SOCIALISMUS,KOMUNISMUS NEBYL ANI V RUSKU,BANDEROVSKEJ TRUBČE!!!!!

      Vymazat
    8. Dejte tomu název jaký chcete, ale nic to nemění na faktu, že komunisté nesou odpovědnost za NEJVĚTŠÍ GENOCIDU V DĚJINÁCH LIDSTVA.

      Kataři-jakobíni-komunisté - jedna a ta samá PROTIKŘESŤANSKÁ zločinecká sorta.

      PS:

      "Stalin se již v prvních válečných dnech neopřel o prohnilou, zchátralou ideologii, ale poslušen rozumu ji odmítl, skoro se o ní nezmínil a místo ní rozvinul starý ruský prapor, trochu i pravoslavnou korouhev – a zvítězili jsme!" - Alexandr Solženicyn

      Za vítězství ve Velké vlastenecké válce (nejen proti nacistům, ale i proti vašim banderovcům) vděčí Rusové Bohu a svému pokání a obrácení zpět ke své Vlasti - Svaté Rusi. Ne vašim komunistům.

      Vymazat
    9. 11:24
      Jooo,tak ty seš nejen černoprdelník,banderovec,ale i pohádkář????☺☺☺☺
      Tak mi řekni tu O Smolíčkovi,ta mně baví!!!

      Vymazat
    10. 11:33

      Máte vycházku z Bohnic, že? ;-)

      Vám by asi fakt měli dát ban. Svým jednáním jen diskreditujete českou nacionalistickou-vlasteneckou scénu.

      Vymazat
    11. PS: Proč jsem dle vás banderovec a "černoprdelník"?
      Mě tyto vaše komentáře nedávají moc smysl.

      Vymazat
    12. 11:47
      Kdybys do vínku dostal mozek,tak by ti to došlo,banderovskej černoprdelníku!!!!☺☺☺☺

      Vymazat
    13. Pane Forever, největší nám známá genocida bylo vyvraždění původních obyvatel Severní Ameriky - přibližně 100mil lidí. Při této genocidě objevili americkožidovští potentáti takové vynálezy jako koncentrační tábor, nucené vysídlení do pouště, úmyslné nakažení smrtelnými nemocemi, odebrání dětí a jejich bílá převýchova...atd. Učil se od nich i Hitler. Oproti tomu židy organizované otrokářství - převážení černochů z Afriky o Sev.Ameriky se týkalo jenom 13mil dovezených a asi 9mil mrtvých.

      Vymazat
    14. 12:06

      Je to spíš tím, že jste blázen (zřejmě z Bohnic) a veškerá diskuze s vámi je zbytečná. Nemá smysl diskutovat s někým, jako vy - tedy s člověkem, kterého nezajímají fakta a skutečnosti, ale jen svoje vylhaná dogmata.

      Vymazat
    15. 13:06
      Fakt je ten,že v počtech jsi propadal a ještě věříš těm banderovskejm a černoprdelnickejm prouASSackejm sviním jejich propagandu....i Pepi Goebels by proti tomu byl PRAVDA SAMA!!!!!

      Vymazat
    16. 12:53

      Nevím, kde jste přišel na číslo 100 000 000 Indianů. V té době žilo na území Severní Ameriky zhruba 20 až 25 milionů Indiánů.

      Celkový počet obětí z řad Indiánů (počty se různí) je celkem v řádech kolem 20 000 000 - toto číslo je možná nadsazené. Jiné údaje uvádějí číslo 4 000 000 - 6 000 000.
      Tedy za celé 200 let zahynuly 4 až 20 milionů indiánů. Proti komunismu obyčejny zlomek počtu obětí.

      A u vašich černých otroků - za celé 400 let zahynuly (dle vás) 9 000 000 otroků. Za celé 400 let. Opět obyčejný zlomek počtu obětí komunismu.

      Vymazat
    17. 15;00
      Jak říkám,JSI KOKOT DREVENÝ PLECHOM POBITÝ STEJNĚ,JAKO TA KOLABORANTSKÁ SVINĚ HAVEL!!!!!
      LŽEŠ,AŽ SE TI OD HAVLODRŽKY PRÁŠÍ....PEPI GOEBELS BYL PROTI TOMU TVÝMU LHANÍ VZOR PRAVDOMLUVNOSTI!!!!!!

      Vymazat
    18. 17:12

      Co kdybyste zkusil mé argumenty kousek po kousku vyvrátit? Anebo budete mlít a agresivně napadat druhé jako správný bolševik?

      Vymazat
    19. Forever Slav 15:00

      Kde jste sebral ta svá čísla a opravdu jste si jimi tak jist? Vždyť to není vůbec ničím podložené, jedná se jen a jen o odhady, přičemž ty nejvyšší hovoří o 112 milionech indiánů před příchodem Evropanů(https://uwpress.wisc.edu/books/0289.htm). Jsou to jen odhady, ale skutečností je, že výsledkem je téměř kompletní genocida původního obyvatelstva Ameriky. To je to podstatné.
      A také je nesmysl mluvit jen o vyvraždění populace která žila tenkrát. Indiáni byli likvidováni po celá staletí, celé nové a nové mnohamilionové generace, které za tu dobu vyrostly a mohly by vyrůst, kdyby nedocházelo k jejich hubení. To můžou být stovky milionů, možná i víc.

      Vymazat
    20. Ty čísla jsou od počátku nesmyslná. To by už nežil v Americe žádný Indián. Navíc ty počty obětí jsou za celých více než 400 let. Během 400 let!

      Počet obětí komunismu v rozmezí pár desítek let čítá až 100 000 000.

      Zdroje:
      http://www.energytalisman.eu/cz/americti-indiani-pocty-domorodcu-obyvatel-ameriky-americkych-indianu-kolonizace-rezervace-genocida.html

      http://www.totalmag.cz/spolecnost/67-zajimavosti-kolem/3595-indianska-genocida-o-ktere-se-nemluvi.html

      Vymazat
    21. Forever Slav 17:51

      Můžete prosím doložit, že autoři odhadů se mýlí, když píší o desítkách milionů až 112 milionech indiánů v době, kdy u ameriky přistál Kolumbus?
      Můžete prosím konkrétně a co nejpřesněji rozepsat těch údajných 100 milionů obětí komunistů?

      Je mi líto, ale vaše odkazy nedokládají vaší hypotézu, ba právě naopak. Zkuste si sečíst ta uváděná čísla. Právem se tam také píše o genocidě

      Vymazat
    22. 18;01
      Jestliže toho RETARDOVANÝHO uASS jelimána učili počítat na Hight School,tak je naučen,že 25+25=105!!!!!
      Proto musí opakovat vylhaný cifry uASSackejch okupantů!!!!:-/

      Vymazat
    23. Otázka: Proč se ten přiblblej kokot nazývá Forever Slav?Odpověď: Protože je přiblblej. Duševní mrzák. Zfanatizovanej nenávistí ke všemu, co je východní a normální. Zblblej do rodokapsů a westernů, bude ty svoje obdiv americký sračky plkat do nekonečna. Zabořenej do americký řiti, páchne americkýma splaškama. Než tradiční vlastenectví, shlídnul se ve sprostý, zabijácký náplavě, potomstvu gaunerů, kurev, zločinců a vrahů, kteří byly zčásti vypovězeni, a zčásti utíkali na americký kontinent. Co tam vybudovali je zločinecká senkrůvna, z níž tečou hovna všema směry. Zabíjení, rozesírání cizích států, do nichž je jim hovno, ale neustále se vměšujou do jiných států, sami mají v zemi bordel, a všichni mají inteligenci houpacího koně. Jejich kultura - filmy - divadlo? Jeden hnus. Na veřejnosti vystrkovat zadky a čůráky? U nich normál - svoboda - ne? Proč tam neodtáhneš forevre?Proč tam nezajdeš do nějakýho lokálu si zastřílet, a mentálně se ukojit? Proč se mentálně ukájíš urážením ostatních lidí na diskuzích? No - protože jsi ubožák.

      Vymazat
    24. 18:19
      Máte bohužel pravdu,ti pohadrákový havlolháři si do HUBY NEVIDÍ!!!!!

      Vymazat
    25. 18:01

      Netřeba vaše nesmyslná čísla rozebírat, protože jsou z demografického hlediska nemožná. Kdyby byla skutečná, už by v Americe nebyl jediný Indián. To není popření genocidy Indiánů, to je vyvrácení vašich nesmyslných čísel.

      V mnou uvedených odkazech je to uvedené černé na bílém - před samotným příchodem prvních bílých kolonistů žilo v Severní Americe 5 až 10 milión Indiánů. Tím jsou vaše naprosto nesmyslná čísla jednoznačně vyvrácena.

      https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Indiánské_války
      https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Američtí_indiáni

      Co se týče obětí komunismu:
      Tak jen v samotném SSSR čítá počet obětí několika desítek milionů. I takoví sovětští konzervativní historici ze 60. let uvádějí počet obětí okolo 35 až 40 milionů obětí.
      A např. Solženicyn uvádí, na základě výzkumu sovětského statistika I. A. Kurganova, celkový počet obětí komunistického režimu SSSR (z let 1917-1957) až 66 000 000.

      Další významná vysoká čísla počtu komunistických obětí tvoří čínský maoistický režim (50 až 65 milionů) a kambodžský pol potovský režim (2 miliony). A to jsem ještě nezapočítal počet obětí komunistických režimů Severní Koreje, východní Evropy, Kuby atd.

      To vše v průběhu PÁR DESÍTEK LET. 100 MILIONŮ OBĚTÍ V PRŮBĚHU PÁR DESÍTEK LET. Je tedy nepopíratelným faktem, že komunismus byl největší genocidou (přímo HOLOCAUST) v lidských dějinách. Lidstvo nevidělo lepší genocidní a vyhlazovací program, jaký zavedl a způsobil komunismus.

      Částečně (naštěstí ne úplně) se naplnila Marxova vyřčená mrazivá slova, že:

      "Třídy a rasy příliš slabé na to, aby se přizpůsobily novým životním podmínkám, musí uvolnit cestu, musí zahynout v revolučním holocaustu."



      Vymazat
    26. 18:54
      Od kdy ty uASSackej chcípáku věříš SOVĚTSKÉ STATISTICE ????!!!!
      LŽEŠ stejně,jako černoprdelnickej odpad,kterej tvrdí...ČLOVĚK BYL STVOŘEN K OBRAZU BOŽÍMU,OVŠEM JE NEDOKONALEJ,ALE BŮH JE PŘECE DOKONALOST SAMA....NEBO JE TO CELOSVĚTOVÁ LEŽ OD POČÁTKU VZNIKU CÍRKVE???!!!!

      Vymazat
    27. 18:19

      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      Teď jste mě vážně pobavil. Kde jsem řekl nějakou urážku? A přitom sám mě teď sprostě urážíte. ;-)
      Nevím, kde jste přišel na to, že nenávidím vše východní. Nebo že jsem nějaký amerikanofil.

      Já jsem konzervativní pravicový nacionalista a panslavista.

      Vymazat
    28. Podívej se splave, na NR jsi zatím neopruzoval, kde jsi se verbálně ukájel do teď, nevíme, ale teď se evidentně ukájíš provokacema. Budeš svoje proamerický sračky psát, jak se ukazuje, do nekonečna, a je ti úplně fuk, jestli na tebe někdo reaguje. Budeš psát ty sračky sám se sebou. Jak sis musel všimnout, tak tady se proamerický český lidský hnůj neshromažďuje - zde jsou lidé, kteří mají z velmi objektivních důvodů amerických rozesíračů a vrahů plný zuby. Proč žvaníš a žvatláš o "zločinech komunizmu" když komunizmus nikdy v žádném státě nebyl? To za prvé. Proč žvatláš o událostech starých sto let? Na to ti sere pes - dnes máme jiné starosti. A jak to, že nežvatláš o tom, jak americký bezcharakterní a vypatlaný sajrajt vraždí lidi po celém světě po milionech, ve státech, do kterých je Americe hovno? Jak hodláš odůvodnit tu nehoráznou drzost, se kterou si americká všiska myslí, že budou světu dirigovat, a na státy, které se chtějí zachovat suverenitu, uvalujou sankce? Nebo dokonce házejí bomby, rozesírají tam občanské války a podporují pak lumpy a vrahy? Myslel bych, že vrazi a váleční zločinci patří za mříže -proč to u Američanů neplatí? Proč mají plný držky humanity a lidských práv - ale kdo podle nich má právo na lidská práva - jen ubožáci, kteří se těmto zmrdům podřídí? Vlády, které nechají své občany pro americké šmejdy jako rukojmí? Jsi vypatlanej hajzl, a mazej z těchto diskuzí pryč. Tady nejsou na obtíž jen sprosťáci, ale i hajzlové a vlastizrádci, kteří lezou do prdele "západu" i přes jeho sprosté zabíjení. To totiž nikdo nechápe - ani to pochopit nelze. Kdyby americké kurvy žraly nemluvňata, ty bys jim lezl do prdele stejně, a všelijak bys to obhajoval, přičemž bys žvanil o obětech komunizmu. Jsi podlej zmrd, jestli jsi Čech, nemohl bych psát takový zmrdoviny, a jestli nejsi Čech, tak vypadni z českých diskuzí. Prozápadní hajzlové mají jiná shromaždiště - ne NR. Tak už ať jsi pryč. Jdi si někam na západ zastřílet, a vystrkovat přirození.

      Vymazat
    29. Forever Slav 18:54

      Vidím, že vaše mentální retardace přesahuje vše myslitelné, tak cituji čísla z vašeho odkazu:
      Velké Antily - 1,5 milionu
      Brazílie - 3 miliony
      Mexiko - 12 milionů
      Střední a Jižní Amerika - 70 milionů
      USA a Kanada - 10 milionů

      Protože vzhledem k předvedeným mentálním výkonům bezpochyby nejste schopen tato čísla ani sečíst, učiním tak za vás a speciálně pro vás: 96,5 milionů


      Solženicin byl Spisovatel, proslavil se románem, nikoli vědecky podloženou statistikou. Takže znova, můžete prosím konkrétně a co nejpřesněji rozepsat těch údajných 100 milionů obětí komunistů? Tím samozřejmě nemám na mysli bláboly věštěné z kávové sedliny a z pohádek pro dospělé. Čekám na soubor autenticky ověřených a ověřitelných seznamů se jmény konkrétních osob. Opakovaně vás prosím, přidejte své vysvětlení, proč nesedí výsledky sčítání obyvatelstva s vámi uváděnými počty pobitých lidí.
      Takže prosím znovu a pořádně.

      Mimochodem, nepředpokládám že byste mohl aspoň tušit, kdo stál za podporou Rudých Khmérů. Je to váš domácí úkol.

      Vymazat
    30. 20:50

      Právě jste prokázal svou mentální zaostalost (bez urážky) - tady nikdo nehovořil celkovém počtu obětí Jižní a Severní Ameriky - tady byla řeč o severoamerických indiánech. Což vy asi jakožto mentálně zaostalý člověk není schopen chápat psaný text, že? ;-)

      Prohlédl jsem onu demografii a žádný rozpor tam nevidím. Naopak ji vidím jako potvrzení toho, co jsem uvedl výše - vraždy 30 až více než 60 milionů lidí v SSSR.

      Solženicyn právě že založil svou práci na podložených statistikách - a to práci I. A. Kurganova, který měl přístup k TAJNÝM VLÁDNÍM SPISŮM.

      Se Solženicynem se hrozivě shodují i další bývalý vězni - např. bývalý vězeň gulagu Ján Košút (viz dílo “Cez červený očistec”). A řada dalších.
      Tož tak.

      Vymazat
    31. 20:48

      Panebože, kolik tady naskákolo rudých retardů, jako vy.

      A stačilo pořádně si přečíst můj komentář s odkazem, že JSEM PANSLAVISTA. Mohl jste si ušetřit svůj retardovaný komentář.

      Proč řeším zločiny komunismu? Protože ti zločinci, co toto spáchali, vládnou dnes v Izraeli a USA - ti ze Synagogy Satanovy.

      A tito lidé vedou už celé tisíc let válku na život a na smrt proti křesťanství - neskončili u vraždy Ježíš Krista, pokračovali v tom i nadále a pokračují v tom dodnes. Byli to oni, kdo štval římské úřady proti křesťanům, kteří zakládali různé pseudokřesťanské teroristické sekty (ariány, donatisty, katary atd.), kteří nesou odpovědnost za vraždu 30 000 000 - 66 000 000 Rusů aj. národů ruské říše.

      I za celkový počet komunistických obětí 100 000 000.

      Hitler měl svatou pravdu o židech:
      https://m.youtube.com/watch?v=8viY_mliH5s

      Vymazat
    32. Pane 17:51. Těm propagandistickým blábolům o 100 000 000 obětí komunismu během několika desítek let můžou věřit jen zcela zmanipulovaní havlokavárenští rusofobové nebo úplní pitomci. Při asi 130 000 000 obyvatel Sovětského Svazu na začátku vzniku SSSR by to znamenalo, že ve 2.světové válce proti hitlerovské koalici bojovaly výhradně ženy nad 50 let, doplněné o děti do 10 let.

      Vymazat
    33. 23:18

      Proč by měl být rusofob ten, který kritizuje židobolševický krvavý režim, jež pro talmudské plány židovské světovlády zotročil Rusko a ruský národ a zavraždil 30 až 66 milionů Rusů aj. národů ruské země?

      Btw.: Pane chytrý, těch 100 000 000 obětí komunismu je myšlen celkový počet obětí VŠECH KOMUNISTICKÝCH REŽIMŮ, které kdy existovaly.

      Přičemž počet obětí z řad Rusů (a dalších národů Ruska) sahá k číslu 30 až 66 milionů obětí.

      A není to nereálné - byla to bohužel skutečnost.

      - Během občanské války (1917-1924) bolševici zavraždili 10 až 15 milionů ruských křesťanů (některé údaje uvádí číslo 20 milionů)
      - počet obětí Holodomoru (1932-1933) - 7 až 10 milionů
      - počet obětí gulagů - 1 až 4 miliony (některé údaje hovoří o více než 10 000 000)
      - počet obětí poprav NKVD - další miliony


      To vše během let 1917-1957. Vidíte sám, že to číslo je reálné. A bohužel bylo i skutečné. Během zhruba stejného časového rozmezí (v tomto případě 1949 - 1976) maoističtí komunisté v Číně zahubili 50 až 65 milionů Číňanů. Žádný nereálný problém.

      Vymazat
    34. Anonymní 20:50

      Marná snaha, vidíš přece sám, že Forever slav(e) je nefalšovaný blb, který žádné uvažování ke svému životu nepotřebuje. Jemu stačí, když se mu sdělí co je správné a co zakázané si myslet.

      Vymazat
    35. Forever Slav 22:58

      Jste si jist, že neexistuji? Indiáni, jakožto původní Američané, žili jen v Severní Americe? Jste si skutečně jist, že indián má životní cyklus sekvoje, pročež nemá potřebu vytvářet nová pokolení, tak jako je tomu u ostatních lidí? Můžete to dokázat?
      Stejně jako v Americe, dopadlo setkání původních obyvatel se západoevropany v Austrálii a na mnoha ostrovech. Byli zcela nebo téměř vyhubeni.
      Prohlédnout si není totéž jako pochopit obsah viděného. Ve vašem případě to platí stonásob. Chápu, že je to nad vaše síly, tak si zkuste aspoň přečíst článek pod grafem, kde je to rozepsáno v číslech a souvislostech, tak říkajíc pro blbce, vy "šedesátimilióne". Je určitá šance, že aspoň v takové formě byste to mohl částečně pochopit.
      Můžete prosím doložit, že Soženicinův román není románem, ale vědeckou prací? Mohl byste v této souvislosti prosím vysvětlit, kdo bojoval ve Velké vlastenecké válce? Navíc za bolševika Stalina?

      Domácí úkol jste jak vidno očekávatelně nezvládnul. Rudí khmérové získávali podporu od USA.

      Vymazat
    36. Pro 11:24
      Největší genocida byla 100.000.000 mrtvých Indů. V době hladomoru. "Husarský" kousek Velké Británie.

      Vymazat
    37. Abych to shrnul:

      No, vidíte oba dva - Britové za celá staletí dostali vašich 100 000 000 lidí a v Severní Americe za celé 400 let kolem sotva jedné desítky milionu.

      A vaši milovaní komunisté počet 100 milionů hravě zvládli za pár desítek let.

      7:06

      Mozek vám zjevně vypadnul z hlavy, že nejste schopen zvládat chápat psaný text výše, když jsem uvedl, že židé nesou úhlavní odpovědnost za zločiny a zvěrstva komunismu (a to se týká nejen SSSR, ale i u těch Rudých Khmérů). A vy takové židovské vrahy obhajujete. Být vámi, stydím se.

      Velká vlastenecká válka neměla s komunismem co dělat - byla bojem ruského národa za svou VLAST - kdy Rudou armádu podporovala i řada zahraničních bělogvardějců (např. Anton I. Děnikin, Sergej Rachmaninov atd.). Kdy Stalin během války odhodil ideologii komunismu a “třídního boje” a nahradil ji bojem za ruskou vlast.

      A právě posílená Rudá armáda se stala Stalinovou oporou (který se posléze vymkl židovským pánům po válce zpod kontroly) v boji za osvobození Rusi od židovského jařma, které prostřednictvím komunistického režimu už od r. 1917 svíralo Rusko ve svých spárech - ve spárech mezinárodního Židovstva.

      Stalin za svou snahu osvobodit Rus ze židovských spárů zaplatil životem, když byl později zavražděn v 50. letech (židovskými bojary Kaganovičem, Berijou, Chruščovem atd.). Částečně jeho započatou práci (bohužel ji nedotáhl až do konce) dokončil maršál Žukov, když za pomocí armády rozdrtil židovskou NKVD a zlikvidoval i jejího židovského šéfa Beriju.





      Vymazat
    38. PS:

      U Solžnicynova díla “Souostroví Gulag” nejde o to, zda je všechno úplně přesné podle pravdy - tady jde o to, že to, co Solženicyn popisuje v “Souostroví Gulag”, bylo skutečně všední realitou života vězně v gulagu.
      Tvrdá, otrocká práce (pokud měl člověk chabé zdraví či chabou výdrž, smrt byla v podstatě jistá). Cílem nebylo udržet vězně naživu, ale aby nepoklesla produkce. Vězni tak museli plnit často nesplnitelné normy - pro velkou část z nich to znamenalo smrt. A velitelé gulagů si nedělali starosti ze životem a zdravím věznů - pokud hrozilo, že poklesne produkce (např. vlivem chabé výdrže a vyčerpání některých věžnů), velitelé s radostí se postarali o nahrazení zdravou a čilejší pracovní silou - pro vyčerpané věžně jistá smrt.

      Nepočítaje kruté mučení a sadistické jednání ze strany bachařů a velitelů gulagů, kteří měli neomezenou moc nad životem a smrtí v gulazích.

      Toto nezachycuje jen Solženicyn, ale i jiní očití svědkové života v gulagu - např. mnou zmíněný Ján Košút ve svém díle “Cez červený očistec”.

      Vymazat
  4. Lidé budou vždy vytvářet tlupy, které se nějak vymezují proti jiným tlupám, a v krajním případě budou proti nim i násilně vystupovat. Je to prostě v jejich přirozenosti. Jestliže se někdy v budoucnu rozplynou rasy a národy, budou se ty bojující tlupy vytvářet na nějakém jiném principu, ale bude to vždy. Už v základní škole se třískají navzájem třídy A a B, na vsích horňáci s dolňákama a jedna ves proti druhé, Baník proti Spartě, Sparta proti Slávii, někdy jsou to spíš jen takové rituální bitky, někde teče i krev. Ale bude to tak dlouho, dokud někdo nevymyslí, jak zkrotit mladé samečky nabité testosteronem. S tou nenávistí to nebude tak horké. Ne každý, kdo čmárá svastiku, tak činí z nějaké hluboké nenávisti. Mnozí tak činí proto, že je to zakázáno. Přestaňte z toho dělat mezinárodní problém a většinu těch slaboduchých hňupů si brzy najde jinou zábavu, i když asi podobně pitomou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s Vámi. Někteří lidé si myslí že obelstí zákony přírody, asi tak, jako "Poručíme větru dešti"

      Vymazat
    2. Hloupé, ale protože se rodíme do neznáma přijmeme od společnosti otcem lži vytvořenou falešnou doktrínu "člověk člověku vlkem". Jenže najdou se tací, kteří se s tím nesmíří a nehodlají hrát tuhle hru. Ti pak zjistí, že ve skutečnosti funguje zákon synergie. Tohle myšlení je výhodné pouze parazitům, kteří se snaží udržet lidstvo na nízké morální a etické úrovni.

      Článek je o nepodařeném experimentu kotle národů USA (a ne o přirozenosti člověka, který od přírody pravdivý - nepravda způsobuje psychické problémy a snižuje možnost přežití), kdy původní obyvatelstvo muselo být vymýceno, aby lidé ztratili historickou paměť. Indiáni totiž po válce sever proti jihu nezískali práva jako černoši - s Indiány se od začátku nepočítalo.

      Lidé mají Bohem danou svobodnou vůli a je to na nich jak se budou chovat, nemorálně a neeticky a pak budou trpět nebo morálně a eticky a pak budou zažívat radost.

      Vymazat
    3. Anonymní7. června 2018 15:52
      Napsal jste to přesně. Většinu těch Vámi popisovaných „bitek“ jsem zažil. Jak říkáte, byly to nějaké rituální bitky, protože z bojovníků se nestávali nepřátelé na život a na smrt, ale naopak se vzájemně respektovali. Tak nějak jsme si uvědomovali, že patříme k sobě, nejspíš jsme si tím pouze vytvářeli hierarchie.
      Zřejmě je důležité udržet takové členění společnosti, aby nevznikaly ty bitky z nenávisti. Navážení nesourodých etnik a ještě jejich zvýhodňování, je vědomé vytváření společnosti, které musí vyústit v ty krvavé bitky z nenávisti. Nějaký paragraf na zločiny z nenávisti, je pouze nic neřešící kamufláž. P.K

      Vymazat
    4. poučte se z článku a ze zdí těch hřbitovů. Autor to napsal celkem jasně. Jen vy si nechcete, přiznat na koho ukázal.

      Vymazat
  5. Lidé jsou cíleně rozeštváváni, protože takovému nesourodému souboru individuí se snadněji vládne.
    Způsoby rozeštvávání jsou velice pestré a patří mezi ně i činnosti naoko zaměřené proti nesnášenlivosti, jako je tzv. pozitivní diskriminace, genderové vyvažování, nebo sociální inkluze apod.

    OdpovědětVymazat
  6. 15:30 omlouvam se za preklep : = AFFIRMATIVE ! (Napravana "positivni" akce ! Za "diskriminaci".)

    -------------------------------------------------------

    Ono je to stejne jedno ! Nebot jak rikaji Americane z ulice : "Pendulum se obraci".

    Poloarizace je tak hluboka, ze o ni nikdo nemluvi, ale kazdy ji citi ! (Jako uprdnuti v elektrice - a v tom zahorklem mlceni je nadeje bile rasy !)

    OdpovědětVymazat
  7. Nadějí BÍLÉ RASY JE ZLIKVIDOVAT UASSACKÝ OKUPANTY,BANEROSVINĚ A ARABÁŠE....TEĎ VE ZPRÁVÁCH UKAZOVALI ÚTOKY CIKÁNŮ A BANDEROVCŮ.....ZPROVOZNIT URANOVÝ DOLY A ZNOVU MOBILIZACE EVROPANŮ JE NA MÍSTĚ!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že zrovna komunista jako vy, jehož hnutí jako jedno z prvních podporovalo vznik "rasového rovnostářství" a zločinnou, diletantsky provedou a nesmyslnou dekolonizaci Afriky, se ohání bílou rasou.

      Komunistickou genocidu desítek milionů křesťanů (zejména nejvíce v Rusku) netřeba připomínat.

      Vymazat
    2. 9:56
      Dodnes celosvětový okupanty no.1.,který v ukradený zemi vraždí po celým světě a mají přitom plnou DRŽKU demokracie TŘEBA PŘIPOMÍNAT prouASSackejm havlokolaborantům KAŽDEJ DEN!!!!!

      Vymazat
    3. 10:28

      Zase vyplozujete svý sputnikovský hovadiny a melete úplně z cesty.

      PS: Za ty "vývozy demokracie" nemůžou Američané a USA, ale židé ze Synagogy Satanovy. Obdobně jako za vývoz komunismu v minulosti nenesou odpovědnost Rusové a Rusko, ale (opět) židé ze Synagogy Satanovy.
      Jestli tedy nejste tak zaslepený, že odmítáte vidět jasná fakta.

      Vymazat
    4. 10:38
      Co to bleješ ty dementní untermensch,jaký zase ŽIDI????
      To je v uASSacký žumpoidní společnosti samej Žid a nikdo jinej????!!!!!
      Seš STEJNEJ VOHON JAKO HITLER,JEN TEN PROJEV JSI Z LEHKA OKOPÍROVAL....ALE NE MOC ORIGINÁLNĚ!!!!!
      Šablon Abeles☺

      Vymazat
    5. Já jsem si to nevymyslel, k tomu se přiznávají i samotní židé. Války na BV nebyly provedeny v zájmu USA, ale na pokyn sionistické-židovské lobby v zájmu sionistické agendy na vytvoření "Velkého Izraele".

      Mel Gibson se celkem trefil, když uvedl, že židé nesou odpovědnost za veškeré války ve světě.
      A ano, Hitler měl ČISTOU A SVATOU PRAVDU O ŽIDECH. Pravdu, jakou o židech hovořil Ježíš Kristus, svatí církevní otcové a svatí křesťané a mnoho křesťanských panovníků.

      Židé ničí i samotné USA - přes neomarxismus, LGBT agendu, masivní nebělošskou imigraci, postupným vytvářením policejního státu atd.

      Židé jsou největší nepřátelé křesťanství od samého počátku. Vrazi Ježíše Krista a milionů křesťanů - prostřednictvím zakládání různých teroristických pseudokřesťanských sekt (jako např. ariánů, donatistů, katarů atd.), jakobínů, komunistů atd.



      Vymazat
    6. 10:57
      Tys byl u toho,když Ježíše izraelci nechali ukřižovat????!!!!!
      Ani Řím by si o tak velkým židovským svátku NEDOVOLIL ÚDAJNÉHO MESIÁŠE POPRAVIT,takže si zopakuje dejiny!!!!!
      Žádný ukřižovování SE NEKONALO!!!!☺
      Šalom Abeles

      Vymazat
    7. 10:57

      Pěkně papouškujete židovskou vylhanou verzi dějin.

      Teď přijdou na řadu fakta:

      1) Židé se sami k vraždě Ježíše Krista hrdě hlásí v Talmudu.
      2) Že se ukřižovaní událo, víme ze spisů významných římských osobností (např. ze spisů Tacita atd.)
      3) Římané neměli nikdy v úmyslu zabít Ježíše Krista. Byli to židé, v čele s farizejskou elitou, kteří se rozhodli Ježíše zahubit.
      A Římané v čele s místním místodržícím Pilátem Pontským se po masivním nátlaku farizejů a zfanatizovaného židovského davu rozhodli Ježíše odsoudit k trestu smrti ukřižováním.
      TEČKA

      Vymazat
    8. 11:17
      Na tečku mezi oči seš ty,banderopohádkářská SLÁTANINO!!!!!☺☺☺☺

      Vymazat
    9. 11:38

      Pěkné, jak vám došly argumenty a musíte druhé následně hrubě urážet. :D Jste evidentně opravdu komunista (a kdoví, jestli ne sám žid).

      Vaše fanatická nenávist ke křesťanství je více než výmluvná.

      Vymazat
    10. 11:41
      Naopak,děda bojoval za Německo,byl u flagů,ale žádnej černoprdelník ani banderovec a podporovatel uASSACKEJ okupantů v naší rodině NIKDY NEBYL!!!!!!!
      Nejvíc lidskejch životů má na kontě KATOLICKÁ CÍRKEV A UASSACKÝ OKUPANTI!!!!!
      A teď vysmahni podporovat církevní restituce=MEGAZLODĚJINY,KTERÁ V TÍMHLE STÁTĚ NEMÁ OBDOBU!!!!

      Vymazat
    11. Nevím, kde jste přišel na to, že katolická církev má na kontě nejvíce obětí.

      Fakta:
      Komunismus - 100 000 000 obětí. (během pár desítek let)
      Jakobíni - až 800 000 obětí během ani ne jednoho desetiletí
      Katolická církev - sotva jeden sto tisíc obětí (behěm celých více než tisíc let), zřejmě je počet jejích obětí ještě menší.

      Vymazat
    12. 12:03
      Prosím tě,ty propagandistický bláboly ti žere leda havlolejnolahvárenskej untermensch,z nás normálních lidí NIKDO!!!!

      Vymazat
    13. Hele ty fakte , jenom při šíření křesťanství mezi Slovany zahynulo asi 10mil Slovanů, přičti k tomu ty miliony vyvražděných nevěřících při kolonizaci Indie, Jižní Ameriky atd.

      Vymazat
    14. Forever Slav 12:03

      Můžete prosím podrobně doložit těch údajných 100 milionů obětí komunistů? Děkuji.

      Vymazat
    15. 12:59

      Zajímalo by mě, kde jste přišel na těch 10 milionů Slovanů. Ale k věci:

      Tyto oběti nemají nic společného s katolickou církví. A ani žádnou jinou křesťanskou církví.
      Naopak církevní autority často vyjadřovali nesouhlas s násilnou christianizací. Např. když Karel Veliký provedl násilnou christianizaci germánského kmene Sasů, setkal se s kritikou a nesouhlasem nejvyšších církevních autorit.

      Konkrétně v případě christianizace Slovanů šlo o německé zneužití křesťanství ke své vlastní německé expanzi, s křesťanskou církví a samotným křesťanstvím to nemělo nic společného.

      To samé v Jižní Americe - zde navíc šlo o oběti španělské expanzionistické politiky, nikoli katolické církve, která naopak se snažila indiány před kolonisty chránit - např. nenásilnou konverzí ke křesťanství, poskytováním vzdělání v křesťanských školách, bojem proti otroctví atd.

      Btw. jestli máte v případě Jižní Ameriky na mysli např. španělské zničení Aztéků, tak za to se opravdu Španělé nemusí stydět. Každý, kdo zná fakta o krvavých lidských obětech Aztéků (často v řadě dnů Aztékové obětovali až tisíce lidí), ví, o čem mluvím.

      Dále v případě Indie a Afriky - opět oběti kolonialistické a expanzionistické politiky koloniálních velmocí. S křesťanstvím a křesťanskou církví to nemá opět co dělat.

      Vymazat
    16. 15:24
      „Naopak církevní autority často vyjadřovali nesouhlas s násilnou christianizací ..“
      Ty tzv. „církevní autority“, nechaly upálit mistra Jana Husa, protože kritizoval rozpor mezi chováním těch „autorit“ a písmem, které hlásaly. A to bylo pěkných pár stovek let, po tom, co „káraly“ Karla Velikého za christianizaci Sasů. To jenom abychom si ujasnili, s kým máme tu čest.
      Tato církevní moc, ruku v ruce s mocí světskou, násilím dobývaly nová území, ve znamení šíření křesťanství. Tento bohulibý cíl omlouval veškeré „přehmaty“, které se při tom děly a po pravdě řečeno, kvůli kterým, se vůbec to křesťanství šířilo. Spor církve se světskou mocí byl pouze v tom, kdo získá jaký podíl na kořisti. Kolik pokřesťanštěný velmož postaví kostelů a klášterů a kolik jim přidělí vesnic, které je budou živit.
      To jsou známé věci a mnohé další, to církvi nikdo neodpáře. Podle mého názoru, ty „církevní autority“ od biskupa výše, už nejsou věřící, ve smyslu Nového Zákona. Jinak jejich jednání nelze vysvětlit. P.K.

      Vymazat
    17. 18:04

      Můžete svá tvrzení něčím podložit? Šíříte jen lacinou protikřesťanskou propagandu.

      Naopak, téměř žádná vyšší církevní autorita neschvalovala užívání zbraně k šíření evangelia a křesťanství.

      Výjimkou je pouze křížová výprava proti katarům a křížová výprava do Svaté země.

      V prvním případě šlo o reakci na terorismus a zločiny katarů.
      V druhém jako reakce na muslimskou agresi.

      Když tedy nepočítáme husitské války, ale to je jiné téma - zde se páchaly těžká zvěrstva na obou stranách. Tady snad výjimečně agresorem byla katolická církev, byť tedy táborité nebyli zrovna o moc lepší.

      Ono v řadě případů část protestantských církví má na svědomí více obětí, než samotní katolíci.

      Např. v Anglii jen takový Oliver Cromwell má na svědomí až 25 000 katolických obětí (v rozmezí krátké doby) - což je víc než počet obětí, který má na svědomí katolická inkvizice za celé 800 let (15 000 - 20 000 obětí).

      Z té mantry o "zlých katolících" a "hodných hereticích a protestantech" jsem už vyrostl.

      Vymazat
    18. Forever Slav 19:58

      "Naopak, téměř žádná vyšší církevní autorita neschvalovala užívání zbraně k šíření evangelia a křesťanství."

      Ale o tom snad nikdo s mozkem ani neuvažuje, že by šlo o nějaku víru. Ta přeci byla vždy jen zástěrkou mocenských zájmů a touhy přivlastňovat si statky, patřící někomu jinému. Co byly všechny ty křížové výpravy svolávané papeži a provázené masivním vyvražďováním? Nic jiného než dobyvačné války s cílem bezpracného nabývání výsledků cizí práce a získávání moci nad územím.

      Jak to odpověděl ten vyslanec papeže před vyvražděním dalšího z měst během Albigenské křížové výpravy na dotaz vojáků, "jak poznáme kteří jsou kacíři a kteří křesťané"? "Pobijte je všechny, Bůh si ty své pozná!"

      Vymazat
    19. 19:58
      „Můžete svá tvrzení něčím podložit? Šíříte jen lacinou protikřesťanskou propagandu.“
      Psal jsem, že ty tzv. „církevní autority“, nechaly upálit mistra Jana Husa, protože kritizoval rozpor mezi chováním těch „autorit“ a písmem, které hlásaly. Nebyl jsem u toho, ale snad o tom nikdo nepochybuje.

      „Naopak, téměř žádná vyšší církevní autorita neschvalovala užívání zbraně k šíření evangelia a křesťanství. „
      Cožpak bylo málo křižáckých výprav spojených s vraždami a loupežemi (armáda musí jíst během dlouhých cest a málokdo to vítá s nadšením). Což bylo málo „čarodějnických procesů“ s nevinnými lidmi?

      „Výjimkou je pouze křížová výprava proti katarům a křížová výprava do Svaté země.“
      To není žádná výjimka, to byl standardní postup, proti odpůrcům „Jeho Svatosti“. Jelikož být Jeho Svatost je dobrý byznys, tak byly i dvě i tři Jejich Svatosti současně. Všichni byli zástupci Boha na Zemi, a kdo o tom pochyboval, šel na hranici. Opravdu „svatí lidé“, vzdálení od hamižností světa.

      „Když tedy nepočítáme husitské války, ale to je jiné téma - zde se páchaly těžká zvěrstva na obou stranách. Tady snad výjimečně agresorem byla katolická církev, byť tedy táborité nebyli zrovna o moc lepší.“
      Souhlasím, netřeba husitské války nějak vyzdvihovat, byl to opět standardní postup proti odpůrcům Jeho Svatosti.

      „Ono v řadě případů část protestantských církví má na svědomí více obětí, než samotní katolíci. „
      To je hodně slabá obhajoba všeobecné církve. Bohabojný člověk by očekával, že představitelé té jediné všeobecné církve, o několik tříd převyšují ostatní obyvatelstvo v mravnosti a v lásce vůči bližním. No přeháním, možná kdysi to tak bylo, ale dnes už to nikdo neočekává. P.K.

      Vymazat
    20. 22:58

      Papouškujete jen vylhanou žido-zednářskou propagandu.
      Tak znovu:

      VĚTŠINA CÍRKEVNÍCH AUTORIT ODMÍTALA ŠÍŘENÍ EVANGELIA MEČEM.

      Křížová výprava proti katarům byla reakcí na katarské masivní vyvražďování katolíků.
      Mj. uvedeny biskupský citát o tom, že: “Bůh si je všechny přebere.”, je pouhým vymyšleným mýtem.

      Přečtěte si uvedené odkazy níže - fakta a historické skutečnosti jsou jiné, než uvádí lživá žido-zednářská protikřesťanská propaganda, šířící zběsile lživou protikatolickou propagandu:

      http://www.protiproud.cz/duchovni-svet/169-nejvetsi-genocida-dejin.htm

      http://www.narodnisjednoceni.cz/knihovna/Je_dovoleno_branit_inkvizici.pdf

      Sice ne vždy souhlasím s panem Malým, ale jako nekatolík musím uznat, že v řadě věcí má pravdu.

      Přečtěte si prosím také ještě toto:

      Maurice Pinay; SPIKNUTÍ PROTI CÍRKVI
      http://www.spiknuti-proti-cirkvi-a-lidstvu.com/literatura/Spiknuti_proti_Cirkvi.pdf

      Vymazat
  8. Tak žádné multikulti nefunguje jen hloupý politici blbě mektaj.

    OdpovědětVymazat
  9. zmizol rešpekt pred životom, je jednoduché niekoho zabiť, zvlášť, ak sa to neustále opakuje v médiách, a práve tí najhorší dostávajú známku bojovníkov za demokraciu, viď Ukraina, Sýria, Lýbia ...- tak čo plače ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 5:29

      Zmizel hlavně STUD, stydět se za své ostudné chování a jednání!

      Ramón

      Vymazat
  10. Kdepak udelali multikulturisti chybu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi nikde, to jen my pořád nemůžeme uvěřit, že právě toto je cílem. V kalných vodách se lépe loví. Nebo také to starořímské "rozděl a panuj."

      Vymazat
    2. 5.54 Chybu udělali (mimo jiné chyby) hlavně samolibostí, v tom, že jsme podstatně menší blbci, než předpokládali...

      Vymazat
  11. Takhle zlé nebylo Frickům ani za Hitlera.....ani,když byli rozdělený,to by myslím spousta Fricků znova uvítalo!!!!!

    OdpovědětVymazat
  12. To, na úvod, jsou všechno znaky americké demokracie, po které tak lační naše fašizující pravice.

    OdpovědětVymazat
  13. Před pár odvysílala ČT2 dokument o Robertu Kennedym. A vězte, že v roce 1967 v USA umírali lidé hlady!! Přitom nám propaganda tvrdí, jaké zlaté časy USA právě tehdy prožívaly. Hladomor!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:42

      Proti komunisty řízeným hladomorům v Rusku (během občanské války a také během let 1932-1933 na Ukrajině), během nichž zahynuly desítky milionů lidí, toto bylo v USA hodně slabým odvarem - to skutečně lidé žili v USA v "ráji".

      Vymazat
    2. Forever Slav 11:01

      V USA byla v roce 1967 občanská válka a boj o etablování společenského systému? Můžete prosím doložit, že hladomor v Rusku byl řízený? Můžete uvést kým? Myslíte, že to byl první hladomor v Rusku, nebo to byl víceméně cyklicky se opakující jev, který se přestal objevovat až s koncem války a definitivním získáním moci komunisty? (když pomineme období rozvratu na počátku 90let 20 století, kdy lidé byli opět odkázáni na samozásobitelství)
      Můžete prosím doložit ty "desítky milionů" obětí? Nebyly to spíše biliony? A můžete se rozpovídat o tom, jak poté VŠECHNY plodné ženy v SSSR poté rodily 6-7 dětí ročně, díky čemuž se ve sčítáních lidu před a po hladomoru neprojevil takový propad, jaký by měl. Předem velice děkuji za jistě erudovanou odpověď.

      Vymazat
    3. 14:04

      V USA rozhodně neumřeli hlady miliony lidí. To je jisté. A už vůbec nešlo o řízeny hladomor.

      Bolševická moc prokazatelně záměrně vyvolávala hladomory už během občanské války v letech 1917-1924. Cílem bylo zlomení odporu ruského rolnictva, které až do osudného Holodomoru (1932-1933) kladlo bolševické moci velký odpor. Tímto způsobem si bolševická moc dokázala bez boje nevojenskými prostředky podrobit Rusko a ruský národ.

      Když na některých místech Ruska vypukl hladomor, zámérně vyvolaný bolševiky, Trocký poslal jasný vzkaz:

      "Máte hlad? To ještě není hlad. Až když vaše žena začne jíst své děti, pak můžete přijít a říct: máme hlad." - Lev Trocký- Bronstein

      A když si rolníci ve středním Rusku stěžovali prosebným dopisem na hladomor, který byl Leninem a Trockým uměle vyvolán, a na neustálá masová úmrtí především dětí, Lenin napsal: „Ať psíčci buržoazní společnosti... poštěkávají a kňourají nad utracením každého nežádoucího štěněte. My kácíme velký, starý prales."

      Jaký lepší důkaz můžeme mít?! Samotný Holodomor (1932-1933) proběhl podobně, jako předchozí uměle bolševiky vyvolané hladomory - bolševici sebrali rolníkům veškeré obilí. A nejen to, ale i veškeré jídlo. Bylo jasné, že tímto jsou rolníci odsouzeni k záhubě.

      Celkový počet obětí Holodomoru čítá 7 až 10 milionů obětí. Samotný Stalin později v rozhovoru s Winstonem Chruchillem pronesl ohledně tohoto hladomoru tato slova:

      "Byl to strašný boj, který stál DESET MILIONŮ ŽIVOTŮ."

      https://youtu.be/yCaHt9iz5n4
      https://youtu.be/OhfYU5ywpKg

      Vymazat
    4. Píše se Hladomor ty banderovskej lžidemente!!!!!

      Vymazat
    5. Forever Slav 17:28

      Tak proč tak stupidně srovnáváte situaci v Rusku a v USA???
      Můžete prosím doložit jasnými a nezpochybnitelnými důkazy, že hladomor v Rusku byl řízený? Můžete doložit kterými konkrétními činy a nařízeními jej řídili Lenin a Trockij? Jakou roli v tom hrál Stalin, který po nástupu k moci odstranil Trockého? Můžete vyvrátit, že hladomory nebyly způsobeny rozvratem státu, občanskou válkou, dopady světové války a záškodnictvím držitelů půdy a kléru, kteří o ni nechtěli přijít? Myslíte, že to byl první hladomor v Rusku, nebo to byl víceméně cyklicky se opakující jev, který se přestal objevovat až s koncem války a definitivním získáním moci komunisty? (když pomineme období rozvratu na počátku 90let 20 století, kdy lidé byli opět odkázáni na samozásobitelství)

      Můžete prosím doložit ty "desítky milionů" obětí? Jste schopen aspoň při maximální koncentraci rozlišit "až deset milionů" a "desítky milionů"? A můžete se rozpovídat o tom, jak VŠECHNY plodné ženy v SSSR poté rodily 6-7 dětí ročně, díky čemuž se ve sčítáních lidu před a po hladomoru neprojevil takový propad, jaký by měl. Předem velice děkuji za snad už erudovanou odpověď.

      Vymazat
    6. 17:35

      Pane chytrý, ono se hladomoru, který proběhl na Ukrajině v letech 1932-1933, totiž říká HOLODOMOR.
      https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Hladomor_na_Ukrajině

      PS: Argumenty k vyvrácení mého tvrzení by nebyly?
      Btw. vždy jsem byl proti banderovcům. Vaše spojování mé osoby s banderovci tak nedává absolutně ŽÁDNÝ SMYSL.

      Vymazat
    7. 17:57
      Nějak ti uniklo ty černoprdelnickej banderovskej havlotrotle,že v Banderostánu byly největší průser,tj.nezaměstnanost,bída,hlad ZA OKUPACE POLÁKŮ!!!!!

      Vymazat
    8. 17:53

      Vždyť jsem důkazy, včetně citování slov samotných bolševických vůdců (vyjadřující radost na hladomory), jsem uvedl výše. To jste tak zaslepený bolševickou propagandou?

      K citátu Stalina a desítce milionu obětí Holodomoru - asi jste si blbě přečetl můj komentář - tam Stalin se vyjadřuje k Holodomoru, nikoli k celkovému počtu obětí SSSR.

      Btw. v roce 1926 žilo v SSSR na Ukrajině 31,2 milionů lidí. V roce 1939 jen 28,1 milionů lidí. Kam pak ti lidé asi zmizeli?! Asi se nepropadli do země, že?!

      K celkovému počtu obětí sovětského režimu:
      Je třeba vědět, že miliony Rusů byly povražděny během pár let už hned po VŘSR. Jen v letech 1917-1924 činí počet obětí komunistických represí 10 000 000 - 15 000 000 obětí (oběti bolševických represí, poprav, mučení, koncentračních táborů, komunisty řízených hladomorů atd.) - někteří uvádějí i vyšší počty. A to během pouhých 7let. 

      Počet obětí gulagů (po roce 1925-1941) činí 1 000 000 - 4 000 000. Dále tu mámem komunisty záměrně vyvolaný hladomor na Ukrajině (z rozkazu židovského kata Lazara Kaganoviče). Tento řízený hladomor zahubil miliony Rusů a Ukrajinců (nejen na Ukrajině, ale i v jiných částech SSSR). Celkový počet obětí tohoto řízeného hladomoru je 5 000 000 - 10 000 000. 

      A hle - hravě se dostáváme k celkovým číslům obětí komunistického režimu SSSR (v letech 1917-1941), které činí 25 až 35 milionů. 

      A to jsme nezapočítali popravy a vraždění NKVD (pokračovatelka nechvalně proslulé krvavé ČEKY). 

      Ještě dnes jsou po celém Rusku odkrývány masové hroby obětí těchto represí. 

      Přečtěte si také řadu očitých svědectvích (nejen "Souostroví Gulag"). Např. slovenské dílo Jána Košúta "Cez červený očistec". A v těchto dílech jsou zaznamenány ještě horší věci, než jaké uvádí sám Solženicyn ve svém pověstném díle "Souostroví Gulag". 

      Pak možná si uvědomíte, že glorifikujete jedno nejstrašnější a nejhorší období TEMNA v ruských dějinách - kdy Rusko bylo pod krvavým a krutým židovským jařmem, které bylo pomalu mnohem horší, než mongolsko-tatarské jařmo. 

      PS: Uvedené demografické počty obyvatelstva SSSR výše pochází z díla Roye Medvěděva "Stalin a stalinismus". 


      Vymazat
    9. 19:25
      Jak vybereš mezi uASSackejma bezmozkama ze 100 nejblbejšího????
      NAMÁTKOU!!!!☺☺☺☺☺

      Vymazat
    10. Co takhle kdybys ty Rusy a Rusko nechal konečně na pokoji splave? Jsi zmrd a duševní mrzák. Rusko tady obviňuješ a prokazatelnou smradlavou a zabijáckou stoku USA - plnou gaunerů, agentů, tupejch palic, vrahů a zlodějů - velebíš. Jsi vypatlanej provokatér a snažíš se zdejší diskutující nasrat. USA -smradlavá stoka, kde jsou najímáni vrazi na prezidenty, kteří se zbohatlickýmu sajrajtu nehodí - J.F.Kennedy, R.Kennedy, A.Lincoln - a další vraždy na objednávku. Americký zmrd klidně obětuje tři tisíce vlastních občanů, aby mohl ve světě zahájit a rozpoutat zabijácké války - tak drž tu tvojí tlamu, zadívej se do zrcadla a řekni si "to jsem ale svině" -to je reálná pravda. Kdo nazývá jedny vraždy špatnými a druhé správnými, je duševní mrzák, to nemůže být normální člověk. Věnuj se ve svém pelechu jiné činnosti, a zanech diskuzí.

      Vymazat
    11. Forever Slav 19:25

      Lituji, ale žádné důkazy jste nepředložil. Když se např. vyjádříte ve smyslu "Němci zplynovali málo Židů", neznamená to, že jste jejich zplynování naplánoval a řídil. Nepřipadá mi to příliš složité na pochopení.
      Takže znovu, můžete prosím doložit jasnými a nezpochybnitelnými důkazy, že hladomor v Rusku byl řízený? Můžete doložit kterými konkrétními činy a nařízeními jej řídili Lenin a Trockij? Jakou roli v tom hrál Stalin, který po nástupu k moci odstranil Trockého? Můžete vyvrátit, že hladomory nebyly způsobeny rozvratem státu, občanskou válkou, dopady světové války a záškodnictvím držitelů půdy a kléru, kteří o ni nechtěli přijít? Myslíte, že to byl první hladomor v Rusku, nebo to byl víceméně cyklicky se opakující jev, který se přestal objevovat až s koncem války a definitivním získáním moci komunisty? (když pomineme období rozvratu na počátku 90let 20 století, kdy lidé byli opět odkázáni na samozásobitelství)
      Můžete prosím doložit, že román souostroví Gulag není románem, ale vědeckou prací?
      Můžete prosím doložit konkrétními citacemi, že "glorifikuji jedno nejstrašnější a nejhorší období TEMNA v ruských dějinách"?
      Předem velice děkuji.

      P.S. Marně hledám v rozdílu 31,2 a 28,1 ty desítky milionů.
      domácí úkol: http://outsidermedia.cz/demografie-ruskeho-imperia-rsfsr-ruska-1913-2014/
      nastudovat, pochopit, aplikovat!

      Vymazat
    12. 21:14

      Je mi líto, ale odmítáte vidět jasná fakta, dokazující desítky milionů obětí komunismu v SSSR.

      Tak znovu - fakta o bolševiky řízených hladomorech:
      Během let 1917-1924

      "Máte hlad? To ještě není hlad. Až když vaše žena začne jíst své děti, pak můžete přijít a říct: máme hlad." - Lev Trocký- Bronstein

      A když si rolníci ve středním Rusku stěžovali prosebným dopisem na hladomor, který byl Leninem a Trockým uměle vyvolán, a na neustálá masová úmrtí především dětí, Lenin napsal: „Ať psíčci buržoazní společnosti... poštěkávají a kňourají nad utracením každého nežádoucího štěněte. My kácíme velký, starý prales."

      Holodomor
      Počet lidí v r. 1926 byl 31, 2 milionů. V roce 1939 pouhých 28, 1 milionů obyvatel - aneb masivní pokles obyvatelstva díky Holodomoru (7 až 10 milionů obětí).
      A nakonec osobní přiznání Stalina ohledně počtu obětí Holodomoru:
      “Byl to strašný boj, který stál DESET MILIONŮ ŽIVOTŮ.”

      Fakta o způsobech, jak bolševické způsobili záměrně hladomory (jak během občanské války, tak během let 1932-1933):

      Bolševici zabavili rolníkům všechno obilí, které měli. I VŠECHNO JÍDLO. Tímto byli rolníci odsouzeni k jasné smrti.

      Citáty komunistických “humanistů” níže jsou už jen takovou třešničkou na dortu, jako na odpověď na nejhorší období TEMNA pro ruský národ a ruskou zem.

      „Najít lidi a vyplnit plán. Pověsit. Bezpodmínečně pověsit, aby národ viděl. Minimálně stovce bohatých zemědělců sebrat všechno zrno, vybrat rukojmí. Udělat to tak, aby národ viděl, aby se národ třepetal pohledem na stovky pověšených.“ - Vladimír I. Lenin

      „Proletářská diktatura ve všech svých formách, počínaje od poprav zastřelením, jeví se formou výroby komunistického člověka. Z člověčího materiálu kapitalistické epochy.“ - Nikolaj Bucharin

      „Ustupování, slabost historie nikdy neodpouští. Pokud jsme dosud zničili stovky a tisíce, teď musíme vytvořit organizaci a aparát, který bude schopen zničit desítky tisíc. Nemáme čas ani možnosti odhalit skutečné, aktivní nepřátele. Musíme se na pouť ničení vydat sami“. - Lev D. Trockij (Bronstein)

      „Když ti nejdůležitější dohoří, zatopte i jejich holínkami (podřízenými). Tím je umlčíte všechny.“ - Grigorij Zinovjev (Apfelbaum)

      „Postřílet všechny kontrarevolucionáře. Dát oblastním oddílům ČK právo střílet na základě vlastních rozhodnutí, bez soudu. V oblastech budovat koncentrační tábory. Zabránit tomu, aby těla získával někdo jiný. Při hromadných popravách musejí být přítomni oblastní členové ČK.“ - Jakov Sverdlov (Jankel Solomon)

      Každý po přečtění těchto citátů pochopí, že ty desítky milionů obětí byly skutečností - bohužel. A nebyl to bohužel jen zlý sen, ale skutečná noční můra.


      Vymazat
    13. 20:56
      Nechci nic říkat, ale asi jste si spletl vlákno. A také osobu, na kterou útočíte. ;-)

      Vymazat
    14. Forever Slav 19:25

      Lituji, ale žádné důkazy jste nepředložil. Když se např. vyjádříte ve smyslu "Němci zplynovali málo Židů", neznamená to, že jste jejich zplynování naplánoval a řídil. Nepřipadá mi to příliš složité na pochopení.
      Takže znovu, můžete prosím doložit jasnými a nezpochybnitelnými důkazy, že hladomor v Rusku byl řízený? Můžete doložit kterými konkrétními činy a nařízeními jej řídili Lenin a Trockij? Věřte tomu nebo ne, ale i v Rusku probíhalo vedení státu uzákoněnými nařízeními, nikoli skrze silácká hesla a politické proklamace. Jakou roli v tom hrál Stalin, který po nástupu k moci odstranil Trockého? Můžete vyvrátit, že hladomory nebyly způsobeny rozvratem státu, občanskou válkou, dopady světové války a záškodnictvím držitelů půdy a kléru, kteří o ni nechtěli přijít? Myslíte, že to byl první hladomor v Rusku, nebo to byl víceméně cyklicky se opakující jev, který se přestal objevovat až s koncem války a definitivním získáním moci komunisty? (když pomineme období rozvratu na počátku 90let 20 století, kdy lidé byli opět odkázáni na samozásobitelství)
      Můžete prosím doložit, že román souostroví Gulag není románem, ale vědeckou prací?
      Můžete prosím doložit konkrétními citacemi, že "glorifikuji jedno nejstrašnější a nejhorší období TEMNA v ruských dějinách"?
      Předem velice děkuji.

      P.S. Stále marně hledám v rozdílu 31,2 a 28,1 ty desítky milionů. To bude asi vaším prazvláštním přístupem k elementární matematice.

      Ohledně domácího úkolu si dejte reparát a prosím rozšiřte studium z pouhého civění na obrázek, kterému zjevně nedokážete porozumět, na pročtení vysvětlivek v uvedeném článku, sepsaném právě pro lidi vašich schopností.

      Vymazat
    15. 7:19

      Je mi líto, ale nereaguji na bolševické kafemlejnky, neschopné normálně a rozumně argumentovat, jako vy. Že neumíte rozumně argumentovat, je váš MÍNUS.

      Důkazy jsem vložil nahoře - nezaujetí lidé pochopí, že ty tvrzení o desítkách milionů jsou bohužel pravdou. Bohužel jen bolševičtí dogmatici a demagogové, neschopné vidět pravdu.

      K demografii jsem se už vyjádřil - prohlédl jsem si onen graf a žádný rozpor s tvrzením o desítkách milionů zavražděných lidí v něm nenalézám.

      A s HOLOHAXEM dejte prosím vás pokoj. Žádný imaginární holocaust židů se nekonal - je to nesmysl - židovská dezinformace, kterou židé vymysleli skrze Spojence a sovětskou židovskou NKVD.

      Mj. i ten Babí Jar, kde nacisté údajně měli zmasakrovat tisíce (či snad dokonce sta tisíce) židů, byl HOAX, vymyšlený sovětskou NKVD (ovládanou židy). Obdobné to bylo i u řady masových hrobů, u kterých se předpokládalo, že šlo o židovské oběti nacistického řádění - nakonec se ukázalo, že šlo o oběti komunistických zvěrstvech NKVD.

      Btw. počítejte - když bylo v r. 1926 počet obyvatel Ukrajiny 31,2 milionů, musel by jich být v roce 1939 nejméně 38 milionů a více. Ale v témže roce jich je zde jen 28,1 milionů - ano, to je komunistická genocida Holodomoru. Tož tak.

      Takže pokud chcete diskutovat, reagujte na veškeré mé argumenty výše - pěkně kousek po kousku.



      Vymazat
    16. Oprava:
      Bohužel to nepochopí jen bolševičtí dogmatici a demagogové, neschopní vidět pravdu.

      Vymazat
  14. 11:01
    Leda v tvejch vlhkejch snech,havlotrotle!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych byl výbušný člověk, asi bych vám už dal ban - svými komentáři, relativizujícími komunistický holocaust, jen diskreditujete alternativní českou nacionalistickou-vlasteneckou scénu.

      Btw.: Říkám vám něco Holodomor?

      Vymazat
    2. Kdyby to bylo ve vaší moci, jistě byste při potírání nevhodných názorů řádil jako černá ruka. Ale nikomu asi nestojíte za to, aby vám takové právo přidělil.

      Vymazat
    3. 14:07
      Baví mě, když bolševik, jako vy, hovoří o cenzuře nevhodných názorů. 😂😂😂

      Vymazat
    4. Forever Slav 17:59

      Mě, narozdíl od vás, cenzura ani trošku nebaví, doslova je mi odporná téměř tak moc, jako lidi, kteří ji prosazují.
      Mimochodem, můžete prosím doložit, že zrovna já jsem bolševik?

      Vymazat
    5. Kdo by se s tebou bavil ty blbče? Co si o sobě myslíš? Už tou trapáckou přezdívkou "forever slav" předvádíš úroveň. Proč si nepřezdíváš "splav"? Ty šašku praštěnej - kde ses vzal na NR? Ego máš skutečně obrovský - rajcuješ se tím, jak jsi dokázal ostatní "rozdiskutovat" jak se snaží ty tvoje trapný provokace nějak usměrňovat? Obdivuju je - jak vidím příspěvek takovýho evidentního hovada, je mi jasný, že se baví provokováním ostatních. Co si o sobě myslíš - že je hovno tvůj strejc?

      Vymazat
  15. 11:11
    Banderovce měl Stalin nechat Polákům,ty je likvidovali demokraticky!!!!!

    OdpovědětVymazat
  16. Přátelé, mám pocit, že nenávist a agresivita bují i mezi Čechy samotnými, bílými jak papír... Až žalostně často se setkávám s hrubým chováním, verbálními útoky a agresivitou na silnici, na ulici, v obchodech. A to jsem žena velmi křehkého vzezření. Nebo právě proto? Zejména od mužů to vnímám jako něco otřesného, jako naprosté selhání výchovy a morálky. Kdysi velký vlastenec a patriot, začínám mít vlastního národa plné zuby. A řekne-li se český muž, vybavím si typického českého burana. Bohužel, taková je moje většinová zkušenost, čest výjimkám. Takže chtějí-li se lidé nenávidět, není třeba hledat rasové či náboženské rozdíly. Úplně stačí, že se někdo špatně vyspí, nedaří se mu tak jak by si představoval, či se z nějakého záhadného důvodu domnívá, že je pupkem světa.

    OdpovědětVymazat
  17. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    11:31

    Souhlasím, křehká i moudrá ženo! Dovolte, abych se Vám omluvil za všechny zdejší voly ...

    Čestná vyjímka, Ramón

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  18. 12:24
    Ty seš nějak galantní,ale je pátek,chápu☺
    Zdraví Štofi z Teplic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víte, po západu Slunce přeci začíná Sabbat... to se jeden stává (na tento den) slušným, poctivým i zbožným...

      Vymazat
  19. nicku Mugabe - lidozroute ! Ty jsi opravdu nelidsky, odporny politicky gauner a stetka !
    Jsi ale uzitecny tim , ze svoji hnusnou primitivni povahou nahanis nam, Americanum privrzence !
    Neco tak odporneho jako jsi ty se nikdy v cesku nenarodilo !

    OdpovědětVymazat
  20. 12:51
    V ČECHÁCH se vyskytnul NEJVĚTŠÍ ZMRD A DEBIL,HNED PO HAVLOVI NEJVĚTŠÍ HOVADO A KOLABORANTSKÁ SVINĚ....TEĎ SEDÍ NA ZADKU V PAPUNDEKLU A ZVRACÍ SVOJE SENILNÍ TRUMETOZVRATKY VŠUDE....A protože je to PRDEL bez mozku nechápe,že HO TADY MAJÍ LIDI JEN ZASMÁNÍ!!!!!☺☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  21. MUGABE ty dobytku, tebe maji zase na mazani a (popirani) vsech prispevku, ktere se
    ti nehodi ! (Napr. o Kristovi !)
    Jsi orientalni despoticke prase, coz Cesi NEpoznaji, ale pro nas je to hracka.

    Ty hnusny vykale, kazda tvoje veta dela z nas Americanu SVETCE s aurou dokonalosti !

    OdpovědětVymazat
  22. 12:57 MUGABE - proc jsi samazal odpoved, ty HNUSE ? ?
    Ty to mas velmi dobre zarizene a stejne ti
    to nepomuze ! My to vyhravame vsude a tvoje reakce na prispevky prozrazuje kdo jsi ! A kde jsi !

    Ty nejsi NEBEZPECNY- ne pro nas , ale pro tvoje okoli - pitomce ! Ty nedas dve a dve dohromady.
    A POCHVALEN BUD PAN JEZIS KRISTUS ty orientalni poloopice !

    OdpovědětVymazat
  23. FOREVER SLAVS, nepsat opravdove politicke duvody vrazdy Krista nejde ! Bude to okamzite smazano !

    Ta pomsta nebes - kolektivni viny popsat take nejde, ze stejnych duvodu !
    (Prvni vlna prisla v roce 38 A.D. !)

    Mam politicky NEkorektni knihovnu Antiky a tam se kazdy docte velmi zajimave veci ! Bohuzel to nejde napsat kvuli cenzure.

    OdpovědětVymazat
  24. Jdi se vyvracet do TRUMPETOLATRÍNY,HOVNE NEVZDĚLANEJ!!!!!☺☺☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  25. Předsudek (a ovšem i rasový) je zobecněná zkušenost.

    OdpovědětVymazat
  26. nick Mugabe prave dostal REPRIMAT, od marnotratneho pana sefa,(vola ktery ho plati) za psychologickou primitivnost a NEopatrnost !

    Pane sefe, poslete toho vaseho nedonoseneho blba Mugabeho, drzeneho na zaklade nepotismu na pracak !
    Vzdyt u dlazdicu, nebo kanalizaci muze byt jeste uzitecny !

    OdpovědětVymazat
  27. 14:33
    Když už někdo jako jsi ty,špíno svinská smradlavá NEUSTÁLE TAPETUJE TY TRUMPETOLALEJNA,TAK BY JE PŘELOŽIT DO ČEŠTINY,TAKHLE TOTIŽ TĚM TŘETIHOTNÍM SKŘEKŮM NENÍ ROZUMĚT!!!!!!☺☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  28. 14:23 - MUGABE, ty brainless hovado ! Nas oblibeny president Trump je nejlepsi president od
    dob R. Reagana !

    Jeho agenda je v primem rozporu s agendou tech, ke kterym ty patris ! Chcete vladnout ? ? To se vam uz nikdy nezdari !

    Smir se s tim, ty orientalni exoticky BLBE, ze bude v roce 2020 znovu zvolen !
    Chystame se vsichni oslavit jeho narozeniny 14.6. !

    Florida omlazuje a uzdravuje ! Florida je BALZAM ! A proto verime, ze se udrzi pri zdravi i dalsi leta !

    -------------------------------------------------------

    Az ty chcipnes, ty zrudo, tak tvoji sousede v Cesku nalepi na vrata krematoria podekovani nebeske prozretelnosti !

    OdpovědětVymazat
  29. 14:54
    Blaží mně pomyšlení,že ten uASSackej VOŠOUST je v PRDELI jako Baťa s dřevákama....A že ty,untermensch že SMÍCHOVA,moc NAROZENIN UŽ NEOSLAVÍŠ!!!!!!!☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  30. 14:40 MUGABE - ty opozdeny nedoneseny nedomrdku, moje cestina je pro inteligentni Cechy, kteri mi dobre rozumi a dozaduji se mojich informativnich prispevku !

    Moje vystizna, pravdomluvna Cestina, NENI pro exoticke kreteny, ke kterym patris ! Ja si nikdy nechtel dopisaovat s Chipanzeem , ale TY se mi stale vnucujes !

    OdpovědětVymazat
  31. 15:01 - MUGABE, ty ZAVIDIS jeho milenky ty poloopice ? -Ktere se kazda pekna zenska vyhne ! Tomu jde rozumet ty NEuspesne , zavistlive nemehlo k nicemu !

    Podle zakonu Konstituce, bude vladnout Americe jeste 2 1/2 + 4 roky.
    Za tu dobu podradne BLBCE jako jsi ty, uz nikdo nebude vnimat !

    NEEEE ! O moje narozeniny nejde ! Vim , ze budu promovan na generala vsech andelu ! Zatim se vsak citim skvele ! "Polavaci" rozkaz je daleko ! Nez vsak povolani prijde, tak ti budu svedomite kadit na tvoji blbou makuvku ! To abych mel dalsi hvezdicku v nebicku, ty ohavna pekelna smradulo !

    OdpovědětVymazat
  32. 15:25 - oprava : POVOLAVACI ROZKAZ !
    Koncim pro dnesek Mugabe - ty odporny lidozroute !
    (Musim do mesta a chci se stavit v nasem kostele ! Chci se pomodlit, aby jsi uz konecne chcipnul a Evrope se ulevilo - od tebe !

    OdpovědětVymazat
  33. 15:25
    JSI halt TĚŽCE MENTÁLNĚ RETARDOVANEJ VOLOTRK S PROGRESIVNÍ PARALÝZOU V POSLEDNÍM STADIU!!!!!☺☺☺☺Jo a ten zrzavej VOŠOUST má milenky a jmenoujou se Macron a pornoJanda,na TEBE ZAPOMĚL!!!!!!☺☺☺☺☺☺☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  34. Toto že jsou normální a slušné a věcné diskuze? NE! To jsou zvratky mentálů přišitých k počítačům, kde dřepí od rána do večera. Závisláci. Ubožáci. Impotenti, ukájející se urážkama, nadávkama a opzlýma sprostotama. Vy se předvádíte, sebranko jedna praštěná. Tohle jestli si občas přečte někdo z ciziny, soudnej a slušnej, nutně si musí myslet, že lidi ČR jsou jenom dementní, zparchantělej odpad, kterýho nikdy nemůže být škoda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:24
      Zase a znova,stejně o ničem jako VŽDY!!!!

      Vymazat
    2. Tak já ti to zopakuju 18.43 - toto nejsou diskuze -ale duševní zvratky vypatlaných individuí, životem zklamaných, profláknutých, který už nic jinýho nečeká, než trpkej konec. Tak si to čekání na smrt vylepšujou žvaněním na diksuzích, pitomejma vejžblechtama, s článkem nesouvisejícíma, sračky, splašky, trapné výlevy, nadávky, urážky - toto že mají být diskuze? Verbální slet největších ubožáků, kteří v ČR žijí ( nebo i nežijí), kteří už nemají žádnou radost ze života. A ty, kterej tady píšeš, že moje poznámka je o ničem, upřesňuju, že je o zmrdech, ubožácích, žocích sádla, plných smradlavých střev, dřepících celé dny u počítačů a pro život už zbytečných. O lidským odpadu. Tak - objasnil jsem ti, o čem píšu, nebo to musím ještě nějak doplnit?

      Vymazat
  35. 18:24 - plne s vami SOUHLASIM ! Kdyz toho primitivniho, privilegovaneho hajzla, = (15:34), mate doma, a neni nikdy mazan, tak s tim neco delejte ! (Treba nam zjistete kdo to je ! A proc ma privilegie ?)
    Chyba je u vas a ne u nas !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:17
      Ajeee,už seš pomočil....pardon,pomodlil ty uASSacký slabomyslný trumpetohovado????!!!!
      Napiš VOŠOUSTVO MILENCE MACKRONOVI,ŽE NA TEBE ZAPOMĚLI!!!!!☺☺☺☺☺

      Vymazat
  36. No to jsem si fajnově zarolovala ! K přečtení bylo tak cca 10 příspěvků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bych tedy rád věděl které. A to se ptám jako autor asi 8 komentářů.
      Za mě se jedná o bláboly úspěšně odkloněné od tématu článku převážně jedním trollem.

      Vymazat
  37. Komunistickým rudým komoušům výše bych doporučil tento text. Ty desítky milionů bohužel byly smutnou a tragickou skutečností - noční můra pro ruský národ.

    “Uveřejňujeme-li tuto, činíme tak pro prostotu jejího líčení, ve kterémžto rouše znějí obzvláště mocně. Je to dopis Miss Josephine Inigo Jones »Timesům« (8. t. m.) zaslaný. Zní:

    Odjela jsem z Anglie do Petrohradu se svou sestrou 30. srpna 1916, kde sestra měla najatý byt. Při našem příjezdu našli jsme hodně nespokojenosti s drahotou a nedostatkem chleba a jiných potravin. To ovšem bylo zaviněno válkou a poměry tyto nebyly jen v Rusku.

    Ale agitátoři nepřestali na tom, aby ukazovali lidu jen tuto stránku věci. Říkali, že kdyby monarchie v Rusku byla povalena a kapitalisté poraženi, všeho bylo by více a levnější. Chudí by žili v pohodlí a blahobytu. Židé by byli svobodni a Rusko bylo by svobodnou a šťastnou zemí.

    Nepravím, že by v tom bylo něco nesprávného — dělníci bývali v Rusku často velice špatně placeni a žili ve velmi neutěšených poměrech. A bylo spravedlivé dáti Židům svobodu. Ale Židé nepřijali své svobody jako lidé, ale zachovali se hrozně;
    Rusko není dnes ani šťastné, ani svobodné.
    Uvědomují si lidé, kteří hájí bolševiky, co bolševismus znamenal pro Rusko? Přála bych si, aby mohli spatřiti jen cíp té bídy, kterou způsobil, strádání a úzkost mezi bohatými a chudými.

    Vězení jsou plna mužů, žen, děvčat ba i malých dětí. Všichni jsou mučeni. Byla jsem v Charkově a dosud nechápu, jakým zázrakem jsem vyvázla hanebnému osudu, který mnohé ruské dívce byl a je ještě údělem.

    V Charkově napáchali bolševičtí komisaři nevyslovitelné zločiny. Zajatci byli nuceni strčiti. ruce do hrnců s vroucí vodou. Když kůže dosti změkla, nařízli ji kolem ruky a stáhli jako rukavici. Mnozí horliví křesťané byli ukřižováni. Mnozí měli na nahém žaludku přivázány hrnce a v nich živé krysy. Ohněm poštvaná krysa, aby mohla utéci, prokousala se tělem oběti.

    Ženy byly sebrány do skupin a doslova předhazovány cizím žoldnéřům a zločinným strážcům, kteří je odvlekli. Mladé a staré ženy a úplné děti byly zneužity mnoha muži a obyčejně tak dlouho, až zemřely. Já jsem to viděla a děje se tak stále. Málem bych se byla stala jednou z těchto ubohých obětí. Bůh sám ví, jak jsem unikla.

    Nechci mluviti o svých zkušenostech, nebo o tom, co jsem zkusila hladu, zimy, hrůzy před smrtí a horším, ale právě proto nemohu spočinouti, dokud lidem neukáži, co bolševism znamená v Rusku, nebo co by revoluce znamenala v Anglii.

    Dnes je v Rusku spousta německých důstojníků, pomáhajících bolševikům. Zajde-li Rusko bolševismem, máme v budoucnu novou válku. Vymyslili to dobře. Rusko má přijíti do německého vlivu. Chtějí udělati s námi to, co udělali s Ruskem. Chtějí, aby mužové, kteří bojovali v této válce, vykopali hrob svým vlastním ženám a dětem. Vše se má díti zase tak jako v Rusku.
    ...”







    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. “...
      Nezapomenu do smrti strašlivých scén, které jsem viděla v Charkově, a dne, kdy dobrovolnická armáda přišla do města a zachránila nás. Viděla jsem, jak několik ubohých obětí bylo vytaženo ze studně. Byly tak znetvořeny, že je nikdo nemohl poznati — bylo těžko poznati, že kdy byly lidmi. Odtud jsem šla do vězení. Zápach byl tak strašlivý, že jsem neustále musila kouřiti. V jedné místnosti byl velký hrnec a v něm uvařený muž. V jiné jsem viděla muže, jehož nehty byly vytrhány. Podlaha této místnosti byla doslova lidskými nehty a »lidskými rukavicemi« poseta.

      Dotýká se mne bolestně, že jsou Angličané, kteří hájí takovéto lidské ďábly. Chtěla bych jich tak několik dáti tam do té Rudé země — ne jako anglické socialisty nebo členy parlamentu, ale prostě jako obyčejné Rusy. Kdyby vyšli vůbec živi, musili by vypravovati tutéž historii, jako my, kteří jsme to zakusili.

      Bolševism znamená kletou bídu, hlad, chudobu — zoufání. Vůdcové bolševismu jsou buď Židé nebo Němci, většinou důstojníci. Milovala jsem kdysi a obdivovala jsem se Židům, ale ne teď po tom, co jsem viděla.

      Těžko si představiti tyto hrůzy, ale chci, aby lidé porozuměli, dokud není příliš pozdě. Rusko je v rukou cizích a Němcům přátelských vůdců. Bolševici dostávají od Němců výzbroj a létadla — a němečtí důstojníci stále cvičí vojsko. Rusové žádají o naši pomoc. Cítí, že bez nás jsou ztraceni; a stane-li se tak, je to pro Němce krok ku předu, ke zničení Anglie.“

      https://www.bejvavalo.cz/clanky.php?detail=416

      Vymazat
    2. Strašlivá hrůza, přesně takto to v Rusku v roce 1916 vypadalo. Nikdo z Rusů tu strašlivou genocidu pochopitelně nepřežil, takže nemohl dát varování následujícím generacím, které pak udržovaly po dlouhá desetiletí bolševiky u moci a dodnes je uctívají téměř jako bohy.
      Nebozí Rusové, celý Západ by za ně doslova dýchal, kdyby jim jen mohl pomoci...

      Vymazat
    3. 6:18

      Nejsem zlomyslný člověk, ale vám bych to hrozně přál na vlastní kůži zažít. Ještě byste se s radostí stal antikomunistou.

      Kdybychom neznali komunisty, prosím, ale my moc dobře víme, co ti lidé jsou zač. Odkud si myslíte, že soudruzi v Číně, v Kambodži a v Severní Koreji převzali své krvavé metody - no přece od soudruhů ze SSSR. Aha!

      Btw. a proto komunistická strana v Rusku dnes dostala jen 11, 77% hlasů?! Aha! Evidentně to tak Rusové nevnímají, jako vy. 😉

      PS: Vladimír Putin odsoudil rážně bolševická zvěrstva. Co vy na to, soudruzi? 😉

      Vymazat
    4. Forever Slav 13:05

      Velice si vážím vaší dobromyslnosti, ale není třeba. Pocházím z rodiny, kde jedna linie má kořeny v Rusku a tak mám tak říkajíc z první ruky informace o životě v Rusku na přelomu 19 a 20 století až do konce Vlastenecké války. Se vzestupem komunistů přišel boj o moc, kde si žádná ze stran nebrala servítky, ale vítězství komunistů přineslo velice významné změny. V první řadě, obyčejní lidé přestali být jen dobytkem, stali se lidmi. Zažili přechod od feudalismu k socialismu a všeobecný rozvoj, během něhož začaly stroje nahrazovat těžkou práci lidí a končilo to vzestupemn země na světovou velmoc. Lidé začali být na svou zemi hrdí a ztotožňovali se s jejími ideály. Stalin se stal zcela přirozeně kultem a lidé nepochybovali o tom, že jeho vedení je pro ně a pro zemi správné a prospěšné. Po slabošském Nikolajovi a jeho zaostalém stagnujícím Rusku se nikomu nestýskalo.

      Co mají dnešní "komunistické" strany, nejen v Rusku, společného s bolševiky, vy osle?

      Vymazat
    5. Forever Slav
      Ruští komunisté nezískali 11,77%, to jste si asi popletl s liberály, ale 13,34%, čímž zůstávají nadále druhou nejsilnější stranou v Rusku, přestože oproti předešlým volbám ztratili 6% hlasů. Ještě v roce 1995 a 1999, před příchodem Putina do politiky, však byli vítězi ruských parlamentních voleb a rovněž i v posledních prezidentských volbách byl druhým nejsilnějším kandidátem po Putinovi komunista. Takže to vnímání Rusů bude asi přecijen trochu jiné než vaše.
      Každopádně úspěch strany Jednotné Rusko v ruské prezidentské demokracii stojí a padá s Vladimirem Putinem, nikoli s jejím předsedou Medveděvem ani stranou jako takovou. Putin dělá politiku s níž dokáží souhlasit mimo liberálů jak nekomunisté, tak i komunisté, je to totiž politika proruská a úspěšná. Ostatně ani Putin se neostýchá říkat nahlas, že rozpad Sovětského svazu byl největší národní katastrofou a je dalek plivání na vše z éry socialismu. Je to zkrátka, narozdíl od mnoha jiných, moudrý člověk, zpracovávající informace rozumem, nikoli emocemi a už vůbec ne podle někým předdefinovaného konformního filtru.

      Žádný duševně zdravý člověk nemůže schvalovat zločiny, ať se jich dopustí kdokoli, i kdyby to bylo kryto sebeušlechtilejšími cíly. Ale pokud není blbec, tak si dokáže dát věci do souvislostí a posuzovat události v kontextu doby, v níž vznikly. Ve všem totiž existuje příčinná souvislost, jež však ke zpětnému pochopení vyžaduje určitou mentální výkonnost, které vy evidentně nejste schopen, pročež vaše výstupy působí tak hystericky, demagogicky a hloupě.

      Vymazat
    6. 20:10

      To se teda máte fakt čím chlubit.

      Začali být lidmi?
      Když to vysvětlíte těm milionům vězňům gulagů a celému ruskému národu a ostatním národům ruské říše, kteří spadli do ještě mnohonásobně horšího komunistického nevolnictví, než jakým byla předchozí carská monarchie. Včetně těm 30 až 66 milionům mrtvým lidem ruské země.
      Opěvovat dobu, kdy ruský národ byl mrtev a totálně duchovně a kulturně zdevastován, kdy lidé byli komunisty tlačeni na úroveň biorobotů - to chce hodně pevný žaludek.

      Na závěr svědectví Alexandra Solženicyna po jeho návštěvě “autoritářského” frankistického Španělska:

      https://www.euportal.cz/Articles/7030-solzenicyn-o-frankistickom-spanielsku.aspx


      Vymazat
    7. bolševik

      Viz:
      https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Komunistická_strana_Ruské_federace

      Jinak - tak to i u nás máme lidi, vzpomínající na “zlaté socialistické časy”. Tak je to ve všech bývalých socialistických zemích.

      Týká se to většinou starší generace. Tak je to i v Rusku. Naopak mladá generace Rusů je nejvíce antikomunistická. A to je dobře. Žádný slušný a rozumný Rus nemůže stát o návrat gulagů, ČEKY, represivního režimu s desítkami milionů mrtvých, anti-křesťanského režimu, atd.

      Nutno teda podotknout, že ta nostalgie některých Rusů je spíse upřena na Josifa Stalina.
      Z velké části je důvodem (to mi řekl sám jeden Rus v diskuzi, sám antikomunista), že Stalin je symbolem vítězného vůdce Velké vlastenecké války.

      Když k tomu připočteme skutečnost, že Stalin se stal (od 40. a v 50. letech) symbolem boje ruských/sovětských patriotů (kteří měli významné postavení v Rudé armádě, včetně sovětské generality – Žukov a řada dalších) v boji za osvobození Rusi od židovského jařma (podobně jako se Dmitrij Donský stal symbolem boje Rusů za osvobození Rusi od mongolsko-tatarského jařma).
      Pak je zcela pochopitelná obliba a na místě pochopení skutečné Stalinovy úlouhy – nikoli té, jakou nám rvou do hlav oficiální mainstreamová média.

      Jestli myslíte zločiny v kontextu toho, že židé v rámci svých plánů na ovládnutí světa pod svou moc skrze komunismus dobyli a zotročili Rusko a povraždili desítky milionů ruských křesťanů - tak to jo. 😉

      Zapomněl jste u Putina dodat fakt, že to byl Putin, kdo rázně odsoudil (bez jakékoli relativizace) komunistická zvěrstva, včetně komunistických brutálních represí vůči pravoslavné církvi, vraždy carské rodiny, atd.
      Že to byl Putin, kdo daroval vyznamenání (tolik vámi nenáviděnému) Alexandru Solženicynovi, který zavedl slavné Solženicynovo dílo “Souostroví Gulag” mezi povinné vyučování na ruské vysoké školy, který zajistil vybudování mnohých památníků, připomínající komunistické represe - z poslední nedávné doby např. vybudování “Moskevské zdi nářků”, připomínající tragédie represí z doby 30. let.

      K tomu, aby člověk věděl, že rozpad Sovětského svaz byla ohromná tragédie, není třeba být komunistou. Rozpad SSSR považoval za tragédie i takový Alexandr Solženicyn. K tomu stačí být ruským patriotem či zkrátka pochopit, že rozpad SSSR nebyl čistě rozpadem SSSR, ale samotného historického ruského impéria. Nepočítaje vysoké ztráty, které Rusko díky rozpadu SSSR a následné jelcinovské éře utrpělo.

      Tož tak.

      PS: Hlavně nezapomeňte (jako správný bolševik) nadále relativizovat komunistická zvěrstva a následně nadávat na Pinocheta, generála Franca a podobné “zloduchy”.


      Vymazat
    8. Forever Slav 17:25

      Co vám připadá tak složitého na pochopení snadno ověřitelných skutečností, kterými jsem vás zesměšnil a vyvrátil vaše prezentované hlouposti? Čemu v tom krátkém a snadno pochopitelném textu nerozumíte? Co chcete doložit?

      Vymazat
    9. bolševik

      Nevím, co přesně jste mi vyvrátil, já nic nenalézám.

      K vašemu:
      "Ruští komunisté nezískali 11,77%, to jste si asi popletl s liberály, ale 13,34%..."

      Viz:
      2018 - 11,77% volebních hlasů
      https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Komunistická_strana_Ruské_federace

      Btw. pojmenovat si svůj diskuzní nick jako "bolševik" - nechcete si ho pojmenovat i jako "nacista"? 😉

      Vymazat
    10. Forever Slav 18:23

      Bohužel opět narážíte na své velice nízké mentální limity, to co uvádíte není výsledek komunistické strany Ruska, ale procento hlasů získané komunistickým kandidátem na prezidentský úřad, který byl druhý hned za vítězem Vladimirem Putinem. Vy jste vážně mimořádně hloupý člověk, tomu se snad nedá ani smát.
      Zde jsou výsledky posledních voleb politických stran v Rusku : https://en.wikipedia.org/wiki/Russian_legislative_election%2C_2016

      Ne, my dva opravdu na jedné vlně nejsme, s nacisty nechci mít nic společného. Rád zůstanu bolševikem.

      Vymazat
    11. 21:32

      Vy jste vážně tak mentálně zaostalý, že nechápete text (v jakém byl myšlen od prvních komentářů výše) výše? Řeč byla o celkových výsledcích komunistické strany v Rusku, včetně jejích jednotlivých kandidátů (protože i to samo o sobě vypovídá).

      Btw. bolševikem být můžete, ale děláte tím svému jménu jen ostudu.

      Vymazat
    12. Forever Slav1 1:02

      Ano, na vaší mentální úrovni opravdu nejsem, vy "celkový výsledku". Proto komunistický kandidát, který se umístil na 2( slovy DRUHÉM ) místě v PREZIDENTSKÉ VOLBĚ, pro mě není komunistická strana, která je však rovněž druhou nejsilnější politickou stranou v Rusku, přičemž dosáhla i na první místa, což je v přímém rozporu s vašimi slinty.

      Cituji váš "duchaplný" výkřik, abyste se upamatoval, co jste zplodil: "a proto KOMUNISTICKÁ STRANA v Rusku dnes dostala jen 11, 77% hlasů?! Aha! Evidentně to tak Rusové nevnímají, jako vy."

      Chudáčku malý, rozumu vám zjevně nebylo dopřádno, ale když si tak zakládáte na egu, nemůže to pro vás dobře dopadnout. Což vy bohužel nejste schopen domyslet.

      Můžete se v tom plácat jak chcete, můžete se snažit chytat stébel, ale při vaší mentální a vědomostní výbavě to nemůže mít u vás jiný efekt, než zcela opačný.
      Je to vždy smutné kino, když se ze sebe hlupák snaží dělat chytrého a dá se do ekvilibristiky. Přitom ve váš neprospěch hovoří obě skutečnosti, komunisté mají podporu jak v Dumě, tak i jejich jednotlivé osobnosti. Máte to skutečně těžké, udělat z bílé černou. To by byl za takového stavu mimořádně náročný úkol i pro inteligentního člověka. Proto asi jen blbec má odvahu to zkusit.

      P.S. Nevím jestli vám to tajemství můžu svěřit, aby se vám snad ještě něco nestalo, ale zkusím to. Představte si, že jednomu z nejvýznamnějších bolševiků, V.I.Leninovi, dokonce Rusové postavili mauzoleum na Rudém náměstí. To je hned vedle Kremlu. Dodnes tam stojí a je navštěvováno jak Rusy, tak cizinci. Taktéž je Rusko poseto sochami a pomníky významných bolševiků, zvláště pak J.V.Stalina(který je mimochodem pochován vedle ostatních Ruských velikánů u kremelské zdi). Ještě dýcháte?
      Co s tím uděláte?

      Vymazat
    13. bolševik

      Grudinin je komunista. Stačí?

      Co se týče Lenina atd.:

      Tak jeho mauzoleum nepostavili Rusové, ale židobolševici. Dnes je to jen památka, nic víc, nic míň. Rozhodující je postoj ruského cara a nakonec i ruského lidu.

      V průzkumech většina Rusů Lenina odsuzuje.
      A sám Vladimír Putin Lenina a bolševiky rázně odsoudil.

      Aneb bolševici byli zrádci - Lenin položil pod Rusko atomovou bombu:
      https://m.mojevideo.sk/3qyy

      Snad byla pro vás slova ruského cara dost srozumitelná a jasná. A snad jsou pro vás jasné i jeho činy jako re-christianizace Ruska, udělení vyznamenání slavnému ruskému antikomunistickému disidentovi Alexandru Solženicynovi, včetně pozdější zařízení pompézního pohřbu pro Solženicyna po jeho smrti.

      Dýcháte ještě?

      Mj. obdivovat masového vraha (čtvrtinového ŽIDA) Lenina, který má svědomí 10 až 15 milionů Rusů aj. lidí národů ruské země - to se máte fakt čím chlubit.

      „Najít lidi a vyplnit plán. Pověsit. Bezpodmínečně pověsit, aby národ viděl. Minimálně stovce bohatých zemědělců sebrat všechno zrno, vybrat rukojmí. Udělat to tak, aby národ viděl, aby se národ třepetal pohledem na stovky pověšených.
      ...
      Dejte víc síly do teroru. Zastřelte každého desátého zadrženého, všechny zadržené pak umístěte do koncentračních táborů!“ - V. I. Lenin

      Už samo o sobě člověk, který obdivuje tuto zrůdu, nihilistu, proti-křesťanského člověka, který navíc NENÁVIDĚL RUSKO A RUSKÝ NÁROD, to nemá v hlavě v pořádku. Nebo lépe řečeno - svůj k svému.

      Hájit Lenina je jako klanět se satanskému pohanskému kultu.

      Btw. ta "sláva" komunistů v Rusku nepotrvá dlouho.
      Většina hlasů pochází od starší generace.
      Na druhé straně většina mladých Rusů je antikomunisticky zaměřená. Procenta podpory komunistické straně budou tak v Rusku postupně pomalu a jistě klesat. Mladá ruská generace tíhne a je vychovávána k patriotismu. Buď podpoří "Jednotné Rusko" (které zatím stojí na podpoře Putina) anebo nějaké jiné nacionalistické strany.

      Komunistická strana naopak za několik desetiletí skončí na dně. Takže si ještě těch 100 minut komunistické slávy v Rusku račte ještě užít. V budoucnosti už totiž bude minulostí.

      Vymazat
    14. bolševik

      Mj. Stalinovu úlohu jste vůbec nepochopil. Tak já vám to zopakuji.

      Židé už celé tisíce let plánují židovskou světovládu, předpovězenou a příkazanou v Talmudu.

      K tomuto cíli měl posloužit komunismus.

      Židé skrze komunismus dobyli Rusko a srazili na kolena ruský národ a svého dlouhověkého nepřítele, kterým byla ruská carská monarchie a pravoslavná církev.

      Kruté židovské-komunistické jařmo trvalo dlouhá desetiletí, v letech 1917-1941.

      Židé plánovali ruský národ a ostatní národy Ruska/SSSR zničit a změnit v jednu vykořeněnou proletářskou masu. Nic takového se ale díky Stalinovi nestalo.
      Velké vlastenecká válka byl počátek hození vidlí do sionistických plánů židovských mocnářů, sedících na trůnu USA a Anglie. Místo židovského “vývozu proletářské revoluce” došlo k boji za RUSKOU VLAST! Proto byla Velká vlastenecká válka a Rudá armáda podporována dokonce i řadou bělogvardějských antikomunistických emigrantů (Anton I. Děnikin, Sergej Rachmaninov atd.) – proč? Protože si Rusové, včetně velké části ruské emigrace, uvědomovali, že tato válka (Velká vlastenecká válka) je vedena převdevším za ZACHOVÁNÍ RUSKÉHO STÁTU – za ZACHOVÁNÍ RUSKÉHO NÁRODA.
      Zde dostáváme také odpověď, proč Rusové oslavují Velkou vlasteneckou válku – znamenala NÁRODNÍHO PROBUZENÍ a NÁRODNÍ OBROZENÍ ruského národa. Dobu, kdy Rusko znovu povstalo.

      Byl to i počátek antisionistického povstání v SSSR. V Rudé armádě mezitím vyrostlo “antisemitské” křídlo “ruských šovinistů”. Mezi nimi byli i takoví lidé a nositelé klasického “antisemitismu”, jako slavný sovětský generál a hrdina Georgij Žukov.
      Podle samotných židů Rudá armáda se stala nositelkou idejí “ruského šovinismus” – slovy Isaaca Deutschera se sovětské ozbrojené síly po vítězné válce staly, „v souladu se starou ruskou tradicí, nositeli idejí šovinismu a nacionalismu“ a „nepřáteli liberálních principů“.

      Moc “asijského despoty” Stalina byla právě posílena vítěznou Rudou armádou. Později byl Stalin zavražděn, po zahájení války proti mezinárodnímu sionismu zahájením protižidovských procesů v 50. letech a rozhodnutí deportace sovětských židů do Birobidžánu, ve snaze osvobodit definitivně Rusko/SSSR od židovského jařma.

      Rudá armáda, jež byla od vítězné Velké vlastenecké války prakticky v rukách sovětských/ruských patriotů, několikrát sehrála významnou roli při překažení sionistických talmudických plánů – např. pod vedením maršála Žukova při rozdrcení zažidované NKVD a likvidaci kryptožida Beriji či při potlačení sionistického “Pražského jara” (obdoba takových židovských revolucí a převratů typu “Arabského jara”, ukrajinského Majdanu atd.), čímž byl o 21 let odsunut, pro náš národ osudově tragický, sionistický převrat (17. listopad 89).

      Btw.: Stalin se zasloužil o ruský stát a ruský národ – o jeho ekonomický a kulturní rozvoj a pokrok:
      - udělal z SSSR hospodářskou a vojenskou velmoc
      - bezduchý “proletářských internacionalismu” nahradil sovětským patriotismem a původní internacionalistickou hymnu Sovětského svazu nahradil novou vlasteneckou sovětskou hymnou.
      - zastavil potírání a pronásledování pravoslavné církve a obnovil tisíce křesťanských kostelů a monastýrů (za jeho panování mj. došlo i k návratu k pravoslavné a ruské ideji Moskvy jakožto “Třetího Říma”)
      - z negramotné ruské populace (což byla předtím většina ruské společnosti) udělal vzdělaný národ
      - zajistil stabilní a velký demografický nárůst ruské populace
      - obnovil a získal zpět hranice historického Ruského impéria
      Atd.

      Vymazat
    15. Stalin byl takový “Ivan Hrozný”, hájící národní zájmy ruského (tehdejšího sovětského) státu. S tím rozdílem, že zatímco Ivan Hrozný ve výsledku zanechal ruský stát v hluboké krizi a bídě, Stalin z hluboce zaostalého ruského státu v krátké době, i přes zničující 2. světovou válku, učinil hospodářskou a ekonomickou velmoc a zanechal za sebou též vzdělaný a houževnatý ruský národ. Ať si to každý člověk srovná s judaistickými sionistickými plány, řečené slovy Trockého/Bronsteina, hodlajícími proměnit Rusko v poušť osídlenou “bílými negry” (kteří navíc, slovy Trockého, měli sloužit svým [židovským] pánům za “kus chleba”).

      Tož tak.

      Vymazat
    16. Forever Slav

      - Grundin je komunista, který skončil ze všech kandidátů na ruského prezidenta jako druhý. Ano, gratuluji k takovémuto objevu. Obdivuhodný výkon. Na vás.

      - Grundin není komunistická strana Ruska, která je však rovněž druhou nejsilnější politickou stranou v Rusku, přičemž dosáhla i na první místa, což je v přímém rozporu s vašimi slinty.

      - Cituji váš "duchaplný" výkřik, abyste se upamatoval, co jste zplodil: "a proto KOMUNISTICKÁ STRANA v Rusku dnes dostala jen 11, 77% hlasů?! Aha! Evidentně to tak Rusové nevnímají, jako vy."

      Co k tomu dodat dále? Vše je uvedeno v mém komentáři výše. Konkrétní diagnózu by mohl stanovit odborník s lékařským vzděláním patřičného směru, pokud tak již neučinil dávno, snad když jste byl ještě dítě. Chudáci rodiče...

      Vymazat
    17. bolševik

      Byla na vyšších příčkách v čase jelcinovské éry. A já jelcinovskou éru nepočítám. Kdy Rusko se utápělo v chaosu a troskách, z čehož komunisté ve volbách velmi těžili.


      Když se v následující putinovské éře situace v Rusku stabilizovala, komunisté se následně propadli. A ještě se budou propadat. S následující mladší antikomunistickou ruskou generací v následujících desetiletích půjdou tito západní podpindosníci do kytek.
      A to je dobře.

      Vymazat
    18. 17:03
      Ajeeeee,zase tady máme VĚŠTÍRNU,Pythie by studem zbledla a Libuše utekla u Prahy!!!!!!☺☺☺☺

      Vymazat
    19. Forever Slav 17:03

      Je mi tak trošku fuk, co vy počítáte nebo nepočítáte, zkrátka jste vypotil nesmysl a teď nevíte kudy kam, jak byste se z toho vykroutil a nebyl za blbce. Efekt to však má právě opačný.

      Mimochodem, v nedávné době byly v Rusku odhaleny nové sochy Stalina( http://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/1582074-v-rusku-vztycili-monumentalni-sochu-stalina), Lenina a a dalších osobností(https://www.rferl.org/a/moscow-new-lenin-stalin-statues/28749516.html). Snad má vyrůst i Stalinovo muzeum. Stalinova popularita prý v Rusku nebývale roste, Český rozhlas k tomu uvádí "Zatímco v roce 2012 jen 27 procent dotázaných odpovědělo, že Stalinova doba přinesla víc dobrého než špatného, po čtyřech letech, v únoru 2016, to bylo už 40 procent.". Co s tím uděláte? Jak zavrtíte psem, čili jak hodláte uvést Ruské hodnocení bolševiků a celé komunistické éry do souladu s vašimi přáními, dojmy a pocity?

      Vymazat
    20. bolševik

      Ke Stalinovi, budovateli Ruska, jsem se vyjádřil.

      K Leninovi, ničiteli Ruska, jsem se vyjádřil - ruský car Putin jej odsoudil, většina Rusů jej odsuzuje (podle jednoho průzkumu jen 36% Rusů se s Leninem sympatizuje).

      Putin odsoudil bolševiky a Lenina jako zrádce. Ke skutečné Stalinově úloze jsem se vyjádřil výše. S mladou ruskou generací přijde konečná pro poslední komunistické negativní nánosy minulosti. Nemám k tomu, co dodat.

      Vymazat
    21. PS: Stalinova éra v podstatě platí od v letech 1941-1953. Takže tak.

      Vymazat
  38. Hele ty otroku,nějak jsi záměrně vynechal,ŽE V POPRAVĚ CARSKÝ RODINY MÁ HLAVNĚ PAZOURY BRITSKOUFRANCOUZKEJCH KONGLOMERÁT DEMOZRÁDCŮ,TI SE RADOVALI A DEKOVALI BRATRANCI CARA MIKULÁŠE,KURVĚKRÁLI JIŘÍMU,ŽE HO NECH I S RODINOU ZASTRELIT!!!!!!
    A nezapomeň zase bájit o vraždění komunistů,ty KOLABORANTSKÁ HAVLOZDECHLINO!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 7:29
      Jo a samozřejmě vaši komunisté za popravu carské rodiny “nemohou”. Logika hodná bolševického trotla.

      Mj. ti stejní lidé, kteří vládnou dnes v Izraeli a USA, stvořili, vyvezli a řídili komunismus a rudý teror. Co vy na to, soudruzi?

      Vymazat
  39. 13;98
    Když car Mikuláš prosil toho zmrda bratrance z Lžianglie o azyl,VYSRAL SE NA NĚJ!!!!!!
    Za to můžou komunisti ty havlozmrde???!!!!!☺☺☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za to může ten, kdo jej fyzicky zavraždil - a to jsou ŽIDÉ, kteří skrze komunismus dobyli Rusko a zotročili ruský národ.

      Existují dva veliké židovské zločiny:

      1) UMUČENÍ SYNA BOŽÍHO JEŽÍŠE KRISTA
      2) UMUČENÍ SVATÉ RUSI A RUSKÉHO NÁRODA (včetně vraždy carské rodiny)

      Vymazat
    2. Forever Slav 15:07

      Za to, že bratranec neposkytl Mikulášovi azyl můžou ti, kteří jej (prý)popravili? To je dobrý mentální zkrat...

      Vy vážně věříte v nějakého "syna božího"? Pak s vámi postrádá smysl vést jakoukoli debatu o vážných věcech.

      Ta vaše posedlost židy už začíná působit trochu vyhroceně. Neříkám, že židé jsou svatí a vím, že někteří jsou i významnými škůdci světového soužití, ale to co předvádíte vy, to už je opravdu nenormální. Měl byste požádat lékaře o pomoc dřív, než nad sebou úplně ztratíte kontrolu.

      Vymazat
    3. 19.43 To vaše hájení neobhájitelného připomíná obsesi. Měl byste navštívit svého lékaře vy. Popírat světově známé skutečnosti. Kdo ROZHODL o likvidaci carské rodiny včetně jejich nejvěrnějšího personálu a KDO EXEKUCI OSOBNĚ ŘÍDIL A PROVEDL BYLY OSOBY, KTERÉ SE ZA RUSY POUZE DRZE VYDÁVALY. Nenuťte mě být konkrétnější.

      Vymazat
  40. Pojdme se v ramci usmireni uz konecne na necem dohodnout. Navrhuji svobodne odhlasovat, ze komunisti maji na svedomi jednu miliardu obeti. A ze nejhorsi na nich je, ze vsichni vypichavali lidem oci a pritom jedli deti. Myslite, ze by to tak stacilo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by neuspokojilo zdaleka všechny mentály. Spíše by to číslo mělo být tak bilion(to si blbci ani neumí představit). Komunisty zplodilo samo peklo, už odmalička s potěšením utrhávali mouchám křídla a způsobili vyhynutí dinosaurů.

      Vymazat
  41. 13:54
    Dovolil ti někdo mluvit ty uASSackej chcípáku???!!!!!

    OdpovědětVymazat