Reklama

.

.

čtvrtek 21. června 2018

Musím říci, že už začínám být silně alergický na neustálé mediální připomínání - obětí komunismu

Jaroslav Loudil
22. 6. 2018
Musím říci, že už začínám být silně alergický na neustálé mediální připomínání -  obětí komunismu - generála Heliodora Píky a političky Milady Horákové. Ne proto, že bych jejich oběť nějak  bagatelizoval či zlehčoval, i já tvrdím, že šlo o  naprosto zbytečné politické  vraždy. Tvrdím ovšem, že je jejich smrt dnes ideologicky využívána novým režimem k očerňování bývalého režimu socialistického , byli vybráni , aby se s jejich pomocí neustále  mohutně kopalo do mrtvoly socialismui 30 let po jeho pádu. Režimní média dnes umně využívají případu těchto dvou lidí  k masáži mozků celého národa.


 Horáková je ve školních učebnicích, točí se o ní filmy  i seriály, medituje o ní český rozhlas, má své pomníčky i pomníky, studenti o ní píší eseje  a balady, těžko dnes někdo spočítá ,kolik máme dnes  v ČR Náměstí Milady Horákové, ulic Milady Horákové, Knihoven Milady Horákové, zastávek Milady Horákové, laviček Milady Horákové a snad už brzy i rozhleden, letišť, nádraží  a dálnic Milady Horákové. Prostě bývalé kulty osobnosti : Stalin či Kim Čong - il, můžou jenom trapně závidět takovou - "mediální popularitu".

    Mám jedno vážné  srovnání . V období 1914-18 byly nahnány vládou ve Vídni do jatek První světové miliony mladých mužů  z území budoucí ČSR, Čechů ,Moravanů, Slováků, Němců, Maďarů,.... zhruba 500 000 !!! jich tam zahynulo. Každý jednotlivý  mrtvý z těchto 500 000 !!! má svůj velmi velmi  smutný příběh ! Rodiče přišli o svého syna, bratr  o bratra, sestra o bratra, žena o svého muže, děti o tátu, rodiny  o hospodáře. Staří rodičové či mladé ženy s malými dětmi zůstávali poté sami na vedení hospodářství, která následně krachovala. Obrovitá smutná tragédie !! Mají tito mrtví z První světové  u nás také  své ulice, náměstí, knihovny ?? A přitom ani jejich smrt nebyla zrovna jednoduchá, propíchnuti bajonetem po měsících strávených v bahně  zákopů, smrt na tyfus v ruském zajeteckém lágru, průstřel břicha, .... nic moc. Jediné co dnes mají ,jsou letité pomníčky na návsi vesnic, ze kterých mrtví pocházejí. Lidé kolem nich chodí bez povšimnutí, mají své dnešní starosti a problémy. Jména na pomnících pomalu blednou a ztrácejí se.

P.S. Proč potřebuje náš dnešní režim nafukovat smrt dvou lidí /jistě také nezaslouženou !/ do astronomických rozměrů  a na smrt 500 000 jiných zcela zapomene ?? Důvod je nasnadě ! Tady vůbec nejde o ty mrtvé, jde o to " KDO" -  jejich smrt zavinil ! Rok 1951 přestávají dnes pamatovat i tehdejší  kojenci  ,uplynulo 70 let , od roku 1918 uplynulo 100 let. To je takový rozdíl ?? Na 500 000 !! našich mrtvých spoluobčanů máme zapomenout, ze dvou !! jiných udělal dnešní režim ovšem doslova  : "Národní modlu".

Doporučuji shlédnout film Stanley Kubricka : "Stezky slávy". Drsně pravdivý a realistický film z První světové ! Ano, přesně tak to tehdá chodilo, když jsme za pouhé čtyři roky přišli o 500 000 spoluobčanů ! Vážení "ideologičtí mediální masážníci současného režimu" ,byli  i jiní nevinní  mrtví, než Píka a Horáková.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Stezky_sl%C3%A1vy

https://www.youtube.com/watch?v=pJH8hO7VlWE

122 komentářů :

  1. Přesně tak je to to samé jako osvobození Plzně protikomunistický odbojáři mašínové atd vše proti socialismu se jim hodí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to stale stejna pakaz -bloodsuckers .Jsou to oni jsou to oni ,oni Steini

      Vymazat
    2. Je to jednoduché...jsou to horákovci a pikovci....Kalousek-horákovec,Horákovec -kraďousek,..Pikovcová-néééméééébéééNemec,...fijalový pikovec......

      Vymazat
    3. Buržoazní politruci pláčí nad Píkou a protirežimní "bojovnicí" Horákovou, ale postřílení pohraničníků americkými agenty je nezajímá, dokonce ani dnešní válečné zločiny USA a NATA se stovkami tisíců zamordovaných lidí tuto sebranku rovněž nezajímají !!!

      Vymazat
    4. V minulých dnech byla na alternativě připomenuta politická justiční vražda Ethel Rosenbergové. Proč se oficiálně nepřipomíná také, stejně jako Milada Horáková?

      Vymazat
    5. To víš, manželé Rosenbergovi se jim,zkorumpovaným demokreaturám, nehodí. Ale Rusko, se toho nebojí:
      https://cz.sputniknews.com/video/201806197570460-manyele-resenberg-usa-sssr-spion/

      Vymazat
    6. Nebo...správce koncentráku Lety Švarnýberk a to samozřejmě adoptivní se vším pikum i s prasečákem a okolními lesy,které brzy budou na zestátňovacím seznamu....

      Vymazat
    7. Vy hnusné bolševické kreatury! Jezte vám zakroutíme krkem.

      Vymazat
    8. Anonyme 14:46 - kdyby's místo nenávisti a nadávek se raději naučil česky!

      Vymazat
    9. 14:46
      Ty havlobanderovskej kriple,dej si bacha na HUBU,jinak budeš žrát brčkem!!!!!!

      Vymazat
    10. Křečovitá a směšná potřeba vyrobit nějaké hrdiny. Tím, jak režim vaří z Horákové pořád dokola slabší a slabší vývar, ji zbavuje sympatií. Nevkusné. Nepietní. Zajímavé je, že například její dcera se odmítá účastnit tohoto zfučíkování.

      Vymazat
    11. 14:46 Neboj už se ti to krátí jak padne makrela tak pomažeš do práce havloidní hnuse.

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hovnocuc, jen ze znamosti:
      ve sluzbe sem furt a ve sluzbe sem kurva

      Vymazat
    2. 6:52 My jsme na Floridě říkali,když jsme tankovali,že musíme vypnout motor,jinak nikdy nenatankujeme.Když sedíte vedle šoféra,tak to vypadá,že spolu nemluvíte,jak jste daleko od sebe...

      Vymazat
  3. Kapitalismus zn. Cedillac a socialismus znamena Trabant.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cadilac - americké vozidlo, spotřeba: 26 litrů na 100 km, hmotnost 2,5 tuny, nepraktický, těžký automobil, který do Evropských měst se vůbec nehodil. Konstrukce tohoto vozidla pro karosáře nebyl problém, protože nebyl ničím omezena tak vytvořil zbytečné monstrum. Trabant v překladu Sputnik, je vozidlo které bylo vytvořené v době embarga na dodávky plechů do východních států, které byly osvobozené Rudou armádou. Konstruktér musel vyřešit, jak doslova z ničeho postavit vozidlo, které by bylo nenáročné na údržbu, rozměrově aby se vešlo všude a aby se do něj vešlo co možná nejvíc zavazadel a osob. Ti kteří měli Trabanta kombi můžou dosvědčit, že se jim to povedlo. V Evropě museli konstruktéři hodně přemýšlet, než něco dali na papír, protože byli omezení možnostmi výroby a koupěschopnosti obyvatel. V Americe, která žije na úkor celého světa potom co vyvraždila místní indiánské obyvatelstvo vytvářejí nesmysly jako je uvedený Cadilac, tedy kapitalistické vozidlo k ničemu. Kapitalismus vyráběl i Fiaty 500, 600, 850, Austiny, Renolty a u nás se vyráběly Škody, Tudor, Sedan, Spartak, Octavie, Felicie, 1000 MB, 100, 110, Favorit. Všechno spolehlivá vozidla. Z jednoho Cadilaku, by se vyrobilo několik zmíněných vozidel a ještě by se ušetřilo při jejich provozu. Vyrobit nesmysl to není problém, ale vyrobit funkční auto, to už se musí přemýšlet.

      Vymazat
    2. Cadillac? To je ta značka aut, spadajících do koncernu General Motors, který před časem vyhlásil bankrot a musel jej zachraňovat stát? Jak příznačné pro kapitalismus.

      Vymazat
    3. Ano, když kapitalista krachuje přistoupí stát k znárodnění a stát, tedy lidi toho státu to zaplatí. Když je pak po krizi, kapitalista to pak zprivatizuje a zisky mu pak tečou přímo na jeho účet. Jaká to demokratická dokonalost.

      Vymazat
    4. 6:52 Tak tohle muže napsat pouze hodně velkej trouba ,nebo starej zarytej komouš

      Vymazat
    5. Jako děti jsme říkávali Cadillac kadil lak. Tehdy byly Š-1202, původní Octávie, Spartak, Wartburg 900, ... křižníky našich silnic (tehdy ještě i prašných..,).

      Vymazat
    6. 6.25 - výborná odpověď.

      Vymazat
    7. Jasněěě, prodám svého Cadillaka a za ty samý prachy koupím Trábant. Ale je známo že soudruzi to měli v kebuli vždy vylízané.

      Vymazat
    8. 14:49
      Když nerozumíš psanému ty havloimbecile,tak raději mlč,a nedávej vrozenou těžkou demenci na odiv.....ona totiž tichá hloupost není tolik vidět!!!!!!!

      Vymazat
    9. 6:25 upozornil jen na několik předností automobilů určených pro lidi a hle, hned bezdůvodně napaden anonymem 14:49 a nadáno mu do "soudruhů". Jak příznačné pro dnešní na duchu chátrající dobu a zabedněné prosťáčky, kteří se na svůj vlastní úsudek pro nedostatek soudného myšlení nemohou spolehnout.

      Leo

      Vymazat
    10. 6,52 - Trabant nebylo auto, ale taková jakási koloběžka s motorem a smrděl. Ale byl geniální, jednoduchý, opravitelný téměř kdekoli s minimem nářadí a náhradních dílů. A mám dojem, že byl docela ekologický v tom, že nepotřeboval příměs olova v benzinu, což ovšem tehdejší limo-demo rafinerie jaksi nedodávaly.
      Rozhodně byl lepší, než tehdy vyráběné Škodovky.

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 0.33
      0.36
      0.40
      jsi pořád stejný kretén

      Vymazat
    2. Autore 0:36 stále ještě dlužíš vysvětlení jak je možné, že se oněch tebou tvrzených 40 milionů lidí zabitých v Rusku bolševiky odpovídajícím způsobem neodrazilo na vývoji počtu obyvatel na daném území. Máš ty vůbec představu, jaké procento představuje 40 milionů lidí v tehdejším Rusku? Máš ty vůbec představu, jaké teritorium představovalo carské Rusko a jaké nástupnický SSSR? Že se tady tak vykecáváš, nevzdělanče?

      Vymazat
    3. Tak jako vzdycky jsou fanatickymi IDEOLOGY zneuzivany vsecky projevy lidskeho zivota a smrti. Dnes je tomu podobne. Obrovsky medialni Aparat TAKY NESMI ZUSTAT BEZ MILIARDOVEHO OBOHACENI na nas ucet..
      Ze dochazi casto ke smesnym ubhostem to nevadi jede se dal. Goebbelsovska lavina, musi pokracovat az do zniceni vseho..I toho co neni treba...

      Vymazat
    4. Voni ty mrtvé tam do Ruska dováželi demokraté z Anglických kolónií, aby ich mohli pak spočítat na 40melounů. Jinak ta propaganda smysl nedává. Podobný případ jak nedávný "masakr" v Račaku, kdy touhle propagandistickou provokací se snažili ospravedlnit humanistcké bombardování Juhoslávie. "Masakr" Račak se ukázal později jako lež, ale nevadí, svůj účel splnil. Podobně jak se doteďka snaží udržet mýtus Srebrenice, i když jim mrtví chodí na ty jeji Bosensko-Moslimský volby.

      Vymazat
    5. Nebyli ti mrtví mrtvými dušemi bárina Pavla Ivánoviče Čičikova? (Nikolaj Vasiljevič Gogol) Nepřihrál mu je Petruška po emigraci do USA? Mohou to být, podle počtu, Amíky vyvraždění Indiáni...

      Vymazat
  6. Za "socialsmu" jet do Vidne na kafe, bylo tak realne jako jen na vylet na jinou planetu !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zato teď je pro mladé problém získat byt, pro staré bydlení zaplatit, pro značnou část obyvatelstva vyjet i do té Vídně. Vezměme, co je důležitější. Příčiny nechme komentovat inteligentnějším.

      Vymazat
    2. Za kapitalismu mít nájemní bydlení za 45 korun měsíčně je reálné, jako výlet na planetu v jiné galaxii!

      Vymazat
    3. Na rohu ulice jsmě měli výbornou cukrárnu....Proč do Vídně????????????????????

      Vymazat
    4. 0:42 Za socíku jsi byl v base, takže do Vídně asi těžko, kapitalisto.

      Vymazat
    5. 8:36
      Proč? No aby si připadal jako kasta, nebo šlechta, nebo člen establishmentu...
      Hajzl na dvorku, ale hlavně že si zajel na kafe do Vídně. Tak asi tak...

      Vymazat
    6. 0.42 Hmm, další neumětel, který si neumí uvařit ani dobrou kávu. To vás každý hrnek přijde dráž (jezdíte-li do Vídně na kafe denně), než ukrajinská kuchařinka - a to byste ke kafi měl i pirožky a štrůdl...

      Vymazat
  7. Když se to s agitací přežene, lze dosáhnout i opačného účinku. Vzpomeňte, jaké povědomí existuje o Juliu Fučíkovi (žurnalistovi). Dokonce těsně po převratu, v době politické inverze proběhly bezprostředně po sobě dva pokusy o dehonestaci , naštěstí marně. Ostatně, kolik tázaných bude vědět, za jakou politickou stranu se Milada Horáková angažovala? Zač byl popraven generál Heliodor Píka? (právě proběhlo výročí)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rád bych si někde přečetl, za co vlastně byli oba odsouzení. Bylo to protizákonné nebo podle činů vyjmenovaných v zákonech.

      Vymazat
    2. Horáková byla odsouzena za protistátní, nikoli za protikomunistickou činnost. Jestliže požadovala m.j. od Západu aby shodil atomovky na Ústí, Plzeň, Prahu, Brno a Ostravu, neodnesli by to jen komunisté, možná i ona sama. A jestli to měl být jen žert, tak hodně hloupý, takové statečné ženy nedůstojný...

      Vymazat
    3. Horáková toho měla za nehty až dost. Jen se opět hovoří pouze o tom, co se hodí. O ostatních se mlží a zatajuje. Ať je jaká chce doba, je to pořád stejné. A ti co řvali, že nejsou jako oni..., jsou, jak je vidno, ještě horší.
      J.C.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  8. V CSSR se strileli na hranicich kopeckari ! Zabili 250 Cechu.

    Ja jsem kopeckar ! Po me nestrileli, protoze muj ANDEL STRAZNY je oslepil ! Ale mozna to byl chlast !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvoji andělé strážní tě uchránili od toho, že jsi se nestal zákeřným vrahem.

      Po převratu dostal odvahu navštívit naše městečko jeden vypečený emigrant. Jeho rodina se ušpinila dvěma udáními, jedno za války a druhé těsně po válce, takže měl oprávněný strach se doma objevit. Ten nafoukaný blbec se chlubil tím, že někdo z jeho skupiny demokratů rozstřílel při přechodu hranic mladého pohraničníka. Pohraničník musel zadrženého upozornit, že bude střílet, když se bude snažit utéci. Lidé jako vy milý anonyme, nic podobného nemuseli a hned vraždili. Těch zavražděných pohraničníků z docela obyčejných rodin bude také dost.

      Vymazat
    2. Pohraničníci poctivě splnící svoji povinnost vůči Otčině byli z lepších rodin, než dezertéři, defraudanti, lupiči a vrazi (Mašínové např.) a pod. střílející po ochráncích státních hranic. Izraelci dnes takové také lidi střílejí zcela samozřejmě. A pokrytci, dehonestující naše vojáky, židovským aplaudují za totéž. Bože, co je to za lidi...

      Vymazat
    3. 14:12
      To jsou havlolejnolahvárenský a prouASSacký kolaboranti!!!!!

      Vymazat
    4. 14:12 Mašínové, ty sklepní idiote, JSOU HRDINOVÉ! Chystáme se nečekat a odhalit jim pamětní desky na čtyřech místech ještě za života posledního z jejich skupiny. Už je pozván, ale nevíme, jestli přijde. Jejich sestra určitě. Stejně tak dáme dolů všechny svinske bolševické atefakty, jako je třeba ten v Chlumci a Čelákovicích.

      Vymazat
    5. 15:03
      Alespoň vás vy prouASSacký havlobanderovský svině budeme mít k odběru pěkně pohromadě!!!!!!!

      Vymazat
    6. Mašínové vraždili zajatce a nevinné civilisty. Uloupené peníze nepoužili na odboj proti komunistům, ale na osobní spotřebu členů svého gangu.

      To, že měli tátu hrdinou odboje, ani jejich řeči, že bojovali proto bolševikům je nevyviňuje z obyčejných loupežných vražd.

      Bylo by dobré, kdyby se anonym 15:03 lépe seznámil s případem "Mašínové", s ověřenými fakty.

      Jestli Mašín přijede, bude pravděpodobně na letišti zatčen a předán spravedlnosti, protože některé jeho činy nejsou promlčeny.

      Leo

      Vymazat
    7. 0:45 V letech 1948 - 1989 zahynulo na našich hranicí 280 "kopečkářů", z toho při přestřelkách 152, ostatní zahynuli při překonávání drátů, utonuli, spáchali sebevraždu apod.

      Vymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  10. Ja byl v CSSR za vlady Novotneho mlady kluk s nesplnitelnym snem - vlastnik KOLO !
    "Sodruzi" ja mel za vasi vlady hovno a ne kolo !

    Potom prisli Rusi a ja utekl bez pasu - a v Johannesburgu v roce 1972 jsem si koupil prvniho Mercedesa, protoze jsem delal nebezpecnou praci v bushi.
    Socialismus to byla bida a utrpeni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1:20 to, že jsi za Novotného neměl kolo může znamenat, žes' neměl dost přející nebo dost schopné, nebo oba, nebo žádné rodiče. Nebo, pokud ti bylo víc než 15 let, byl jsi neschopné kopyto. Já měl kolo v jedenácti, za Gottwalda. Oba rodiče bezpartijní, do února 1948 Národní socialisti. Druhé kolo, za své, v 17ti tedy za Novotného. Favorit na galuskách s přehazovačkou. Za Kčs 1450. Obyčejné jízdní kolo bylo za Kčs 890. Píšu ti opakovaně. Odpověz!

      Vymazat
    2. Já mám podobnou zkušenost.V sedmi letech mi rodiče koupili kolo Pionýr,v deseti kolo Eska sport a v patnácti malý motocykl Jawa 20. Podmínka byla,že jsem musel mít dobré známky ve škole.Možná to taky bylu tím,že mí rodiče své výplaty nepropíjeli.

      Vymazat
    3. 01.20
      Ještěže otravuješ v Johánesburku a ne tady, hňupe.

      Vymazat
    4. 1:20
      Asi ses špatně učil, debile. A zatím co ty jsi dřel na kapitalistu v bushi, ja tu v pohodě vydělal na kolo Favorit, Jawa 21, Jawa 350, Škoda 125, Žiguli 1200, přívěsný vozík, domeček, Terra Vari s příslušenstvím a za mládí jsem měl koloběžku, tříkolku...
      A zdrhat za kopečky bez pasu do "vysněných rájů" mamonchtivých, vlastizrádných a zaprodaných kokotů, jsem neměl zapotřebí.

      Vymazat
    5. 11:10
      Neboť jsi měl něco,co Hovnolulanovi chybí do dneška....MOZEK!!!!!!☺☺☺☺

      Vymazat
    6. 1.20 Povídejte starý příteli, Jak se vám ten MERCEDES V BUŠI OSVĚDČOVAL... Povídejte, přehánějte... jak vaši Bantu kupovali svým malým potomkům jízdní kola - a jak si je navzájem "reprivatizovali"

      Vymazat
    7. 1:20 Bez vás se to tu zlepšilo ! Takže za úprk ( podle mého) díky !

      Vymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  12. 0:57 - To nemuzes poprit ty ANAFFABETE ! Precti si Solzenicina, umis-li vubec cist !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neni sado-masochista aby ti četl Solženicina. Šoustej si ho sám.

      Vymazat
    2. Vždyť i Solženicyn si ta čísla vymýšlel. Mimochodem: Solženicyn vymyslel "jen" 5,2 milionu "obětí". Kdo vymyslel to tvoje numero?

      Vymazat
    3. Pro 0:57 Mám doma nějaké knihy od Solženicina a tak jste mne inspiroval k jejich vyhození. Jak píše 7:53 a studiem jsem zjistil, že tento "velikán" psal na zakázku a vymýšlel si nejenom čísla. Jeho díla jsou více paskvil, než faktografická svědectví. J.

      Vymazat
  13. STARNEME "SOUDRUZI", starneme - v nasem veku je sice daleko dulezitejsi pravidelna stolice nez KOLO, nebo Cadillac, ale u vas to nestalo za nic !
    My jsem zili bohatym zivotem !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spominam na ty fetise socialismu , cekani na cement , vanu , lednici , obkladacky...nakonec kazdy sehnal co potreboval a nik se z toho neposral . Tak to bylo a zili jsme sve zivoty .Honolulu taty pise o kole? Byl linej , nebo Eska stala 700 kcs a rusky tranzistorak 900 kcs.Jako kluk jsem delal v cihelne a po dvou mesicich sem mel oboje . Mnoho disidentu se hrdilo jak vyjebavali s praci , jako formou boje proti rezimu .Tihle lidi nedelali ani po r.89 !Byli to lemplove !

      Vymazat
    2. Starouši 1:39

      Má rodina žila ještě skvělejší život, mládí, zábava, holky, hodně krásnejch holek! Ale až po práci. Z nových věcí i maličkostí, jsme měli radost!

      Toto dnes až na vyjímky skončilo, mnozí i jejich děti si přestali vážit drahých dárků. Dostanou, zničí, odhodí a podej další. Konzum se stal zhoubným.

      Lidé se přestali stydět a ještě to dávají na odiv druhým. Sprostota zvítězila na plné čáře a ještě to zhoustne, to není vrchol!

      To je daň za ovládnutí amerikanismem, můžeme si za to sami bohužel. Dnešní mladí, až na vyjímky, žijou falešnou iluzi o "Americkém snu" zde?!

      Sebevraždy, jak na běžícím pásu, známý policista, měl odevzdat fakta o sebevraždách (číslo). To mu bylo odňato, že zde se musí vycházet ze statistiky. To bylo nižší (číslo)!
      Nevím, kam až to dotáhnem? Má rodina, všichni celoživotní nestraníci!

      Ramön

      Vymazat
  14. zakomplexovaný emigrant. chyba byla je pustit zpátky, někteří nepřišli, tak alespoň svou nenávist vůči těm, co měli čest, tu plivají na těchto stránkách. Lépe je na tohoto kretena zde vůbec nereagoval. je jako exibicionista,když se na něho nikdo nedívá, tak ho nebaví se před lidmi uspokojovat

    OdpovědětVymazat
  15. Co takhle začít stavět pomníky obětem demokracie, těm co dnes chcípají pod mosty?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nejsou oběti demokracie(žádná zde není), ale rozvratu země a obnoveného kapitalismu.

      Vymazat
  16. Ale Horáková se přece provinila protistátní činností za účelem svržení vlády, ve spolupráce se zahraničními mocnostmi, sama se k tomu pyšně přiznala. To je přece trestné v každém státě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli jste ochoten přiznat, že podle tehdejších platných zákonů byli husité náboženskými fanatiky a teroristi,podle Rakouskouherských zákonů bylo trestný rozvracení monarchie a vy si z toho teď děláte π-ču v románu o vojáku Švejkovi, nebo oslavujete mrtvýé z protifašistického odboje jako své hrdiny, tak vaše odvolávání se na nějaké zákony beru. Alespoň vídíte ty gumené zákony které lze ohýbat dle libovůle, kterak se komu v jakémkoli režimu hodí. Ale pak se jak takový nestěžujte a neohánějte se jak nějací nekrofilové mrtvolami, třeba Horákovou nebo Píkou....

      Vymazat
    2. To ano, ale trest smrti byl myslím že zbytečně přísný. Aspoň z dnešního pohledu.

      Vymazat
    3. 6:49
      Asi jako u Rosenbergových. Jenže každá doba má své. Pokud se to ale dnešní době hodí, bude prudit proti té minulé, co se do ní vejde. Zatímco své zločiny překryje směšnými úspěchy. Tomu se říká PROPAGANDA.I Horáková je pro ně nástrojem propagandy vytvářením jejího kultu osobnosti. Pravda je ovšem někde jinde.
      J.C.

      Vymazat
    4. A co Havel, tomu se vládu podařilo svrhnout. Myslíte , že bez pomoci ?! Proč má tedy v USA parlamentu bustu?

      Vymazat
  17. K tématu mám jednoduchou otázku, proč je tajena činnost agentů chodců z přelomu čtyřicátých a padesátých let, proč stejnou publicitu u nás nemají soudobé politické procesy z USA (a také zákony a zákonodárci, kteří to umožnili)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Agenti chodci, vyškolení mírumilovnými Američany k zabíjení a vraždění našeho obyvatelstva, byli rozsévačí Americké demokracie. Pak byli převaděči, kteří za převádění brali velké peníze a zlato a dělali to z lásky k bližnímu. Jinými slovy za kapitalismu máš svobody klik hrdlo ráčí, ale když jí nemůžeš zaplatit, tak nemáš nic, ani tu svobodu.

      Vymazat
    2. František Moravec, ten co s Benešem v Anglii organizoval atentát na Heydricha, po 1948 pak organizoval agenty chodce posílané do Československa

      Vymazat
    3. Trochu odbočím, na Kubě v Zátoce sviní vytvořila USA těch "agentů chodců" najednou rovnou 1500. Dokonce je tam i na své náklady dopravila, vyzbrojila a letecky podporovala, aby houfně zabíjeli a svrhli nově vytvořenou vládu. Vše pak hodili na CIA, jako by CIA nebyla emerická...
      Oni se přece do cizích států "neserou". Mají demokracii a každý si může přece dělat a říkat co chce..., nebo ne?

      Vymazat
    4. Nu já jsem otázkou sledoval tohle, jestliže v ozbrojeném střetu zatajíte, agresivitu jednoho z protivníků, jak můžete tvrdit, že objektivně posuzujete činnost druhého? Přece není možné posuzovat adekvátnost tehdejších činů československých úřadů na obranu hranic, když tehdejší činnost strany druhé dodnes podléhá utajení. Jak lze vyhodnotit politické procesy u nás, když v podstatě nikdo neprovede srovnání s obdobnými soudobými zákony, soudními stíháními a vyšetrováními např. v USA.

      Vymazat
  18. Horáková byla fanatička, kterou nynější režim využívá k zakrytí marasmu ve kterém dnes žijeme. Pika byl obětí osobních sporů, kdy jeho kamarádi ho poslali na šibenici, aby se ho zbavili. Nic co by se nedělo i v dnešní době. Ti co skončili na dně Orlické přehrady k vůli honbě za modlou kapitalismu ve kterém platí peníze víc než život, jsou oběti čeho? A kolik jich na dně přehrad ještě skončí? Ale oni nebudou mít žádné pomníky a nikdo si na ně nevzpomene, protože všechny vraždy dnes jsou přeci demokratické vraždy. Kdo tady vynáší do nebes Horákovou a Píku, měl by si něco přečíst o období "Mekkartismu" z padesátých a šedesátých let v USA, ve kterých byli popraveni Rozenbergovi. To byla ta správná demokracie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nu já bych to rozšířil z postižených jednotlivců na celé skupiny obyvatel, tzn. Dalton Trumbo vlastně nebyl jednotlivec, holywoodská desítka nebylo jen deset lidí atd.

      Vymazat
  19. Přesně tak, že ještě po převratu 30 let se musí vzpomínat každý rok minimálně 10x vražda Horákové, znamená, že systém je slabý a nic jiného nemá. Nedovedu si představit, že by se v roce 1978 desetkrát ročně vzpomínalo třeba střílení do stávkujících, nebo když už jsme tu měli tu Merkelovou, poprava Vančury. Což bylo jedno a totéž. Proč komunista neměl potřebu 10x za rok přiživovat nenávist vůči fašistům tím, že by neustále připomínal popravu Vančury. Kdy naposledy jste viděli nějaký dokument, nějakou pietu ze strany spisovatelských organizací, nějaký film, televizní pořad o Vančurovi? Byl Vančura méně významný než Horáková? A v čem byl méně významný? Že ho popravili skopčáci, takže vlastně tím říkáme, že si o to koledoval?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 7:11 - 8:10

      Naprostý souhlas!!!

      Zdravý Ramón

      Vymazat
    2. Ramóne, Ramóne... už zase chlastáš? Mě tam vytýkáš jeden překlep a tady se chvástáš, jak jsi "zdrav(Ý)" Nebo že by to, ty filozofe, byla zdravice?

      Vymazat
    3. Centrum pro duševní zdraví a psychiatrická ambulance na Praze 9 - Letňany včetně terapeutických kurzů. ... Mira Babiaková. Ordinační hodiny. pondělí: 08:00 – 12:00: 12:00 – 14:30; středa: 09:00 – 12:00: 12:30 ...

      Vymazat
    4. 12:52 A pomohla vám?

      Vymazat
    5. Mohla by pomoct tomu pederastu 11:32, jenž má stálé nutkání...

      Vymazat
    6. 18:26
      Tobě nepomůžou ani Lurdy!☺

      Vymazat
    7. Ty 4% πčofile, zklapni a sekej latinu!!!!!!☺☺☺☺

      Vymazat
  20. Úvodní věta článku přesně rezonuje s tím, co už delší dobu cítím také. Alergie může vzniknout v každém věku. Když jsem nedávno diskutovala s kamarádkou, zmínila jsem to. I myšlenku, kolik lidí zabil kapitalizmus jen za posledních dejme tomu dvacet let, kolik nestability vnesl do zemí Latinské Ameriky a Středního Východu - a vyzvala jsem k porovnání s tím, kolik obětí stálo prosazení socialistických režimů. Chtěla jsem jen trochu objektivity, nic víc. Dostalo se mi jen nevěřícného kroucení hlavou ve smyslu: "ty omlouváš zločiny 50.let? Kam ses to dostala?" Vzdala jsem to. Převedení sporu z obecné roviny a zaútočení na vlastní osobu moje protistrana ovládá lépe než já. Skončí to vždycky stejně, a moje přítelkyně se tomu nikdy neubrání. A přitom bych jí taky mohla říct: Ty jsi z toho prostředí pražského tak zblblá, že nevidíš, co se děje na venkově pár kilometrů od Prahy. K tomu jsem se nikdy nesnížila, vím, že by to náš pracně udržovaný vztah navždy pohřbilo. A tak toleruju výpady, že jsem zblblá já, že to je tím, že čtu protestní weby, že všechno přejímám, jak se mi to naservíruje a hodí do krámu. Jen mě mrzí, že moje kamarádka za těch 50 let, co se známe, mě nepoznala natolik, aby pochopila, že jsem schopná vlastní myšlenky. Například té, že jsem alergická na věčné omílání jistě zbytečné a kruté smrti Milady Horákové, když miliony jiných lidí po celém světě dnes a denně umírají zbytečně a krutě jen proto, že někteří bohatí páni chtějí být ještě bohatší. Ale, jak píše přispěvatel 8:10, zřejmě už docházejí argumenty, a Vančura či Fučík by byli přece nepopulární, tak se režimy drží jak klíště svých "Horákových".
    Zdravím NR, Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mahulena, pochybujem, že sa tvoj vzťah s dotyčnou dá nazvať kamarátstvom. Podľa mňa je to len dlhoročný zvyk, evidentne nemáte skoro nič spoločné.

      Vymazat
    2. to 8.36 nu tak Jugoslávie, Irák, Sýrie, Lybie... jsou válečné zločiny a ty jsou nepromlčitelné, tak jak tak jednou za ně budeme (jako členové EU a NATO) potrestáni... a kdybyste se bála, že se toho vaše přítelkyně nedožije, dejte jí přečíst John Chilcot´s Report - po vyšetřování britským parlamentem musel Blair veřejně přiznat, že zavlekl Británii do imperiálních útočných válek a britský parlament konstatoval, že Blair je sice zločincem, ale aktuálně není instituce, která by byla ochotná ho soudit...

      Vymazat
  21. Tady zase čmárá ta hnusná,smradlavá RUDÁ pakáž.Naštěstí je vás tak málo,že nezměníte NIC.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:18
      Aby ses ty kašpare nedivil...

      Vymazat
    2. Až přijdeš o flek, majetek, přijde na tebe exekutor a nebudeš mít na nájem na léky a budeš vybírat popelnice , tak pak budeš litovat , že je nás málo a že jsme tak slabí , že s tím nic neuděláme. Zdraví zatím zdravý třešně

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  22. Své kolo - Sportku, jsem si koupil za peníze, které jsem si vydělal na prázdninové brigádě v r.1957. U ČSD s podbijákem a heverem. I po šedesáti letech na něm jezdím. Kvalita socialistického průmyslu. A propaganda veksláků - současných eurohujerů ať jde PÍP.

    OdpovědětVymazat
  23. 7:11 - 8:10

    Naprostý souhlas!!!

    Zdravý Ramón

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano... Jsi zdravý Ramóne, jsi...

      Vymazat
  24. Pohled z dneška, toho rádoby lidského společenství, které trestá i utopení koťat, je v ostrém protikladu s dobou "poststředověkou" po druhé světové válce, kdy krev tekla díky kapitalismu a imperialismu "demokratického" západu proudem a plnila svět mořem utrpení.
    Ani já, stařec věkem, neschvaluji trest smrti za "politické" zločiny, byť by měly za následek třeba i smrt
    nevinných. Jenže, jak na úvod píší, doba byla krutá, nesouměřitelná s dneškem. I když ten dnešek jinde ve světě je stejně krutý, jako byl v nedávném "středověku"
    i tady, v Evropě.
    Tresty smrti byly vyměřovány v celém světě, sice za hrdelní zločiny, ale počet omylů, jak se ukazuje hlavně v USA, byl vysoký. Navíc USA se stále drží toho středověku
    a trest smrti tam uplatňují stále.

    OdpovědětVymazat
  25. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nežvaň. Vždyť jen během poslední kampaně máte dvě politické oběti. A to jsem ještě nevytáhl profláklé Kennedyovce.

      Vymazat
    2. 12:52 "U nas se neumira kvuli politice, jako za Komunistu". Proč potom byl zavražděn M.L.King, R. Kennedy i J.F. Kennedy?

      Vymazat
  26. 12:52
    Jdi si tláskat kačera před fotku tý zrzavý,prolhaný pornohuby a NESER SE MEZI SLUŠNÝ LIDI,PARAZITE ZE SMÍCHOVA!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  27. Uz to bude 50 let co jsem utekl ! Muj zivot byl DALEKO lepsi nez vas i kdyz napr. ztrata JAR (hlavne Johannesburgu), pro me byla bolestna a neprijemna.)

    Na zacatku sedumdestatych let v Johannesburgu jsem trpel sny, ze jsem v CSSR (v kleci) a ze nemohu ven.

    Od zacatku emigrace jsem vedel, ze moje rozhodnuti bylo zpravne !

    Do Ceska na weby jsem zacal psat kvuli tomu, abych vas varoval pred osudem Johannesburgu.
    (Boerove to chteli !)
    Moje rozhodnuti bylo chybne !

    Vase mysleni vam zarucuje neprijemnou budoucnost.

    Amerika je jako leciva medicina a az bude mit na vas vetsi vliv, tak vam bude pomozeno po vsech strankach !
    Svetlonos !



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme za péči, Lulu, je to cenné. A jednu otázku, navštěvuješ často tuto address? EPH, 2634 Capital Circle NE, Bldg. B
      Tallahassee, Florida 32308

      Vymazat
    2. Odstěhuj se do své podělané Ameriky nebo kdekoli jinam, ale tady do České republiky už nemáš žádný přístup !! Je ti to jasné ???

      Vymazat
    3. Buzíci, vyměňte si adresy floridských gay-klubů a už nám dejte pokoj. Lulan honil černoušky po buši s flintou v ruce a pak se divil, že ho z Jižní Afriky vypakovali.

      Vymazat
  28. Pan autor Loudil mi (opět) přijde poněkud mimo mísu. Srovnávat oběti války se smrtí Milady Horákové je nesmysl. To je stejný, jako kdyby srovnával oběti válek s oběťmi dopravních nehod. V obou případech lze mluvit o zbytečně zmařených životech, ale jakkoli to srovnávat??? Petr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlupáku! Vůbec nechápeš, o co tady jde.
      Pan Loudil naprosto přesně vyjádřil svůj, ale myslím, že i náš většinový odpor vůči glorifikaci rúzných zoufalek, jakou nechápající , sebestředná a feministická kráva Horáková byla.
      Komunismus jako systém je naprostá hovadina, ale komunistí v poválečném období sehráli velmi pozitivní a státotvornou roli. Dnes, ovšem, bych je ale vůbec nevolil. To by bylo na delší komentář.

      Vymazat
  29. Panove v Cesku !
    V sedmdesatych letech jsem pracoval pro BILOU vladu v Pretorii a ta me poslala casto do buse !

    A tam me napodlo satado opic a za velkeho jeceni mi pocuralo moji nobl uniformu a zasypalo me hovinkami !

    "Drazi" krajane chovate se jako to stado opic !

    Pripominate mi tim dobu meho mladi a nick Mugabe mi pripomina Chimpanzee , ktery je mucen preverznimi sexualnimi pudy.

    A ted jdu za pani autorkou Prochazkovou !
    Ona pise zajimave veci !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já myslel, že jsi měl v JAR pod sebou nejmíň dva doly grupy De Beers a tys jenom běhal pro tamní apartheid po buši. A ještě k tomu s uniformou od hovínek paviánů. Styď se! :)

      Vymazat
    2. Ty emigrantský debile ! Vrať se do své africké prdele , ale sem už nelez. !

      Vymazat
    3. Lulan přiznal barvu. Honil pro apartheidní vládu v buši černoušky s puškou v ruce. Honolulan = hanba české emigrace.

      Vymazat
  30. 13:24
    Ty a práce?????
    No to je stejná debilita,jako kanibal a kupa zeleninovýho salátu!!!!!!☺☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajimave, kolik lidi to komentuje. V lednu jsem videl v USA video o procesu s Rosenburgovimi. Probihalo ve stejnou dobu jako ty nase. Dostali trest smrti a nikdo si na to nevzpomene. Tady ano, protoze tenhle rezim kope do socialismu, protoze je ted totalitni rezim a socialsimus se nemuze v nem branit.Velice nechutne, jako kdyz vojaci kopali v koncentraku do murajicich veznu. Ti aspon mohli zarvat bolesti, socialismus ne. Ale tohle je ta prava demokracie, kdy opozice nema mozno se ozvat a plati jen jeden hlas. Demokraticky, a ten se stale omila.
      Pro zajimavost - americane uznavaji ve videu, ze to bylo nespravedlive (demokracie v USA uz trvala180 let, v CSR vlada KSC-s lidovou stranou+ Slovaky-18 mesicu. A proces byl proto, ze bylo velke napeti mezi vychodem a zapadem. Takze Americane se bali vychodu, CSR prece nemela zadny duvod se bat zapadu, ze? Co ja cetl o Horakove, chystala prevrat. Chtela odstranit legitimni vladu CSR, Rosenberkovi tohle v umyslu nemeli.
      Tohle a podobne veci budou demokrate omilat stale dokola. Jak kdosi napsal: kdyby soucasna demokracie byla dobra, na komunisty (CSSR) by nikdo si ani nevzpomnel. Jako Rude pravo nepsalo dnes a denne o zlocinech v prvni republice. iDnes musi mit aspon jeden clanek tydne. To az padne tenhle rezim, o zlocinech soucasnosti bude vychazet mnoho let 10 clanku denne.

      Vymazat
  31. Mně nejen že leze už krkem to neustálé falešné vyplakávání nad obětmi minulého režimu, ale už začínám být i předpojatý vůči neustále rostoucím davům lidí, prohlašujících o sobě jak byli ustrkováni, ubližováni, perzekuováni, trýzněni a jak strašlivě trpěli. Zdaleka se nejedná jen o herce, zpěváky a podobné korouhvičky. Proboha, kdo to tedy ty komunisty volil, kdo je udržoval u moci, kdo jim sliboval věrnost a oddanost na věčné časy, kdo to tedy v té dvoumilionové partaji byl, když jsme byli zřejmě celý národ nejzavilejších antikomunistů a disidentů?
    Přijde mi to jako po válce s partyzány, kdy se jich rojilo všude tolik, že nebylo kam plivnout. Ale oproti "partyzánům", tohle trvá už skoro 30 let a nebere to konce.

    OdpovědětVymazat