Reklama

.

.

středa 13. června 2018

Je tu cenzura. Žijeme v informační epoše, a taková bude i její totalita – rovněž informační. Akademik neúprosně o dnešním Česku, zejména Praze

13.6. 2018   Rukojmí
ROZHOVOR „Do doby, kdy si musíme dávat pozor na pusu, se nevracíme. Už v ní nějaký čas jsme. Je s podivem, jak je vůbec možné ve státě, který má nepřípustnost cenzury zakotvenou přímo v Ústavě, tyto praktiky zavádět a tolerovat,“ komentuje nejen internetové dění Pavel Cimbál, programátor a pedagog Českého vysokého učení technického v Praze.

Podle něj „ukřičení sluníčkáři“ roky umlčovali ty, kdo varovali před současnou situací v Evropě. Ve Francii se hovoří o zavádění enkláv ztraceného území, Británie povolila šariatské soudy už dávno, Německo chce pro změnu legalizovat dětské nevěsty muslimských mužů a Švédsko se začíná místo uklizené, čisté Skandinávie podobat spíš nějaké rozvojové severoafrické zemi. Tak Cimbál popisuje Evropu dnes.

Sociální síť Twitter zablokovala odkazy na desítky webů, které byly označeny za prokremelské či dezinformační. Zablokoval i ParlamentníListy.cz. Už jsou odblokované, ale kam taková cenzura míří? Jak velké nebezpečí hrozí?

Míří k cenzuře plošné. Sociální sítě se postupně staly součástí každodenní komunikace mezi lidmi. Tyto cenzorské zásahy se tak dotýkají daleko větší části populace, než bývalo pro cenzuru typické v dobách minulých. Naštěstí existuje i množství způsobů, jak ji obcházet. Jak na straně serverů, tak mezi sdílejícími čtenáři. Duplikací obsahu webu u třetích stran, posíláním screenshotů, nasazením šifrování nebo alternativních záměn znaků, používáním zkrácených nebo jinak chráněných URL… Ale především: nepoužíváním korporátních služeb, které cenzuru zavedly. Cenzurujete? Tak se přesouváme jinam. Alternativ je dost už nyní. Jen se čeká, která převáží. Gab? Minds? Vidme? Blankchat? Nebo snad Vkontakte?

Poslední službu uvádím záměrně. Je to smutný paradox doby. Sociální síť „totalitního státu“, autoritářského, putinovského Ruska, kterého se máme obávat. A přitom je vlastně svobodnější než například Facebook nebo Twitter v Německu. Tedy v nejrozvinutější evropské zemi. Zvláštní...

Vracíme se do doby, kdy si musíme dávat pozor „na pusu“? Budeme se bát znovu projevit svůj názor?

Nevracíme. Už v ní nějaký čas jsme. Je s podivem, jak je vůbec možné ve státě, který má nepřípustnost cenzury zakotvenou přímo v Ústavě, tyto praktiky zavádět a tolerovat. Obzvláště nepochopitelné je pak to radostné nadšení některých lidí, kteří návrat cenzury vítají. Dost často jde, tedy kromě skupinky známých multikulturně uvědomělých novinářů, o studenty různých humanitních fakult. Ti by se přitom za svobodu slova, základní kámen naší moderní civilizace, měli bít mezi prvními! Ale činí pravý opak, udávají nevhodné knihy, nahlašují nepřijatelné přednášky, blokují profily na Facebooku, přesvědčeni o své pravdě a potřebě zatočit s xenofoby a nácky. Které vidí všude, jakýkoli jiný názor než multikulturní získává okamžitě tyto nálepky a je konec diskuze. S nácky se přeci nediskutuje, no ne asi!

Vzniká tak otázka, zda si výuku na těchto fakultách či konkrétních katedrách v tichosti nepřivlastnila určitá názorová skupinka pro vlastní politické cíle. Studenti mají být seznámeni s fakty, principy, a naučit se samostatně přemýšlet. Místo toho tyto fakulty produkují novodobé politruky s totožným světonázorem, v praxi neuplatnitelné, ale připravené kdykoliv potírat odlišné názory jiných ve jménu Dobra. Vysoké školství, zejména to humanitní, bude asi potřeba po třiceti letech zase znovu odpolitizovat. Týká se to i mnohých veřejných institucí. Jsem docela rád, že působím na technické vysoké škole, kde se tyto jevy zatím moc nevyskytují.

Nedávno také hýbala internetem kauza prodeje dat z Facebooku. Berou lidé varování o nebezpečí sdělování osobních informací dost vážně? Lepšíme se? Nebo jsme stále ještě internetově negramotní?

Internetová anonymita stejně jako internetová bezpečnost jsou obtížně dosažitelné ideály. Je lepší smířit se včas s riziky, která online prostředí obnáší, a udělat maximum, aby se nám vyhnula. Vždyť jen zjištění osobních údajů o internetové protistraně je dnes, stále, otázka jen několika málo minut. Digitální stopa a trocha sociálního inženýrství pak obvykle vede k cíli velmi rychle. Na druhou stranu, existuje několik dost nechvalně známých virtuálních profilů, o jejichž pravé identitě se vedou dohady řádově léta. A nedaří se ji prokazatelně určit. Například proislámský troll El-Mish, grafomanský konspirátor Alan Švejk nebo hate-free posměváček, vystupující jménem facebookové stránky „Stop náboženské i rasové nenávisti“. Kvůli veřejnému schvalování vraždy českých vojáků v Afghánistánu se například o identitu El-Mishe zajímala i vojenská rozvědka, ale pokud vím, tak tento profil dosud identifikován nebyl. Přitom jednoduchým dotazem do Googlu zjistíme, že s touto osobou měla interview Ingrid Romancová, známá aktivistka a někdejší kandidátka do předsednictva Pirátů. Rozvědce to asi uniklo.

Takže internetová anonymita je za určitých podmínek, daných spíš neschopností protistrany, realizovatelná. Takoví lidé se ale stejně musí chovat dlouhodobě poněkud paranoidně, často doslova. Webové domény mají například zaregistrované na smyšlená jména, třeba na adresách městských úřadů, odkazy z internetových diskuzí otevírají zásadně přes několikeré anonymizéry nebo z dočasných IP adres dalšího připojení. Prozrazení své reálné identity, toho se bojí jako čert kříže. Většinou vědí proč. Jsou sice novodobými fantómy digitálního věku, ale díky své neexistující identitě nemá jejich názor ani jejich aktivita velkou váhu. Je to vlastně docela prosté – pokud chci, aby mne někdo vůbec bral vážně, nemohu přeci svou identitu zakrývat. Za svým názorem si musím stát, jako reálná osoba, teprve pak má nějakou relevanci. Takže na internetovou anonymitu, pokud chcete něco prosadit či změnit, zapomeňte radši rovnou.

Tohoto principu jsou si ale dobře vědomi i cenzoři z médií a sociálních sítí. Profily reálných osobností, kterým dal mainstream nálepku kontroverze nebo populismu, jsou pro bagatelní prohřešky nahlašovány a promptně, často i opakovaně rušeny. Bez možnosti obrany. Kdežto třeba iDnesový profil virtuálního mravokárce Karla Trčálka, založený na trvalém vykrádání a parodování článků jiných bloggerů, to díky své názorové konformitě dopracoval až mezi doporučované VIP články. Navzdory minimální čtenosti a popularitě. Přitom kodex bloggera porušuje v podstatě každým svým článkem, kterých je navíc schopen vyplodit i několik za den. Roli zřejmě hraje to, kdo má u cenzora – moderátor či administrátor jsou jen eufemismy – oko.

A toto je přímý důsledek cenzury: nastoluje nerovnost mezi občany. Nerovnost postavení, nerovnost názoru. Situace, kdy dostává loajální provokatér neomezený prostor, zatímco reálně existující občan je rovnou umlčen a bez varování zablokován. Žijeme v informační epoše, a taková bude i její totalita – rovněž informační.

84 komentářů :

  1. Je tomu již několik let, co jsem nabídl rádiím písničku s tímto textem - viz níže. Nikdo jim ji jistě nezakázal hrát, zakázali si ji hrát sami oni sami (autocenzura). A to s obavy o svou licenci. Řekl mi to přímo můj spolužák, který ve vedení jedné z nich doposud je. A co Demokracie od Karla Kryla, jak často ji z médií slyšíte?

    Tancuj občane


    Tancuj, tancuj občane, občane!
    Tancuj, jak ti pískáme, pískáme!
    Zlatokopů elita, elita
    mandátem je nabita.

    Ref.
    Mandát máme, dál to známe,
    dočista tě oškubáme.
    Ty buď v klidu. dál tři bídu,
    tak se v Česku vládne lidu.

    Eldorádo šejdířů, šejdířů,
    vykuků a handlířů, handlířů,
    Klondike z leva doprava, doprava,
    Čechy, Slezsko, Morava, Morava.
    Ref. Mandát máme …

    Prachy tvoje utrácí, utrácí
    límečkoví chmatáci, chmatáci.
    Bahamy a Seychely, Seychely,
    tam se nejvíc veselí, veselí.
    Ref. Mandát máme …

    Rozkrádá a drancuje, drancuje,
    devastuje, plundruje, plundruje,
    loupežníků elita, elita,
    tlačí se u koryta, koryta.
    Re. Mandát máme …

    Tancuj, tancuj občane, občane!
    Tancuj, jak ti pískáme, pískáme!
    Blahobyt ti zajistí, zajistí
    Mafiáni, lobisti, lobisti.
    Ref. Mandát máme …

    Stefan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Davno to tvrdim, ze komunisti boli amateri oproti tomu, co robia dnesny demokrati.
      A vsetko pod zazracnym slovickom demokracia.
      Odpocuvaju telefony, sleduju, vsetko pre zachranu demokracie.
      Komunisti, aj ked nebola technika aka je dnes, robili presne to iste, iba s inym nazvom, ze ochranuju komunizmus a socializmus.
      Ale inac vsetko sedi.
      Aj v parlamente vtedy hlasovali tak,poslanci, ako im vedenioe strany nariadilo.
      Dnesne hlasovanie je to iste. A ak by niektory poslanec nevedel ako ma hlasovat, vzdy jetam jeden z nich, ktory im pred hlasovanim ukaze palec hore alebo dole.
      Este vacsia fraska ako za komunistu.

      Vymazat
    2. Stefan:

      Samozřejmě, k Cimbálovi patří cimbálovka.

      Vymazat
    3. Nechápu proč cenzura váš + příspěvek z 13:28 hod. nesmazala. Budu si muset asi stěžovat zdejšímu provozovateli. Ách jo!!

      Vymazat
    4. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

      Toto si pamatujte Nová republiko, jinak je Váš příspěvek pouhý výsměch nám diskutujícím :-) !?

      ---------------------------------------------

      "A toto je přímý důsledek cenzury: nastoluje nerovnost mezi občany. Nerovnost postavení, nerovnost názoru. Situace, kdy dostává loajální provokatér neomezený prostor, zatímco reálně existující občan je rovnou umlčen a bez varování zablokován. Žijeme v informační epoše, a taková bude i její totalita – rovněž informační."

      ----------------------------------------------

      A toto je můj nevulgární, pravdivý příspěvek, který jste, okamžitě druhý den ZCENZŮROVALI, čili SMÁZLI, tímto Vaším článkem jsem na Vaši podivnou CENZŮRU velmi zvědav, zda-li sprostoty zůstanou, Vy víte o co jde "☺☺☺☺".

      ..............................................

      Můj vymazaný příspěvek od NR - CENZŮRA? To jste si s tímto článkem naběhli ...?!

      ----------------------------------------------

      Takový KALOUSEK BÝVALÝ ČLEN PŘED r. 1989 ČSL (dnes KDU-ČSL - TOP09) - existence strany byla v minulosti dvakrát přerušena: poprvé v letech 1938–1945, kdy vůbec neexistovala, podruhé v letech 1948–1989, kdy existovala ve formě tzv. „obrozené“ strany lidové začleněné v Národní frontě. „Obrozená strana“ trpěla zvláštní dichotomií: měla poslance, kteří plně podporovali komunistickou politiku. V letech 1948–1989 tak strana existovala jako součást Národní fronty. Existence strany – spolu s dalšími malými stranami, z nichž nejvýznamnější byla Československá strana socialistická na politické scéně v ČSSR působilo více autonomních stran. Vedení ČSL (dnes KDU-ČSL - TOP09) existovalo a bylo voleno v NF s KSČ a ČSS (dnes ČSSD). Dnes nazýváno KOALICE - dříve NÁRODNÍ FRONTA tzn.KOLABORANTI S KOMUNISTICKOU STRANOU ČESKOSLOVENSKA!
      ČSL si přidala před název KDU (KDU-ČSL-TOP09), jeden zprofanovaný KOLABORANT s KSČ!
      ČSS si přidala ke konci D (ČSSD), druhý zprofanovaný KOLABORANT s KSČ!

      TOTO JE ZATLOUKÁNO, STÁLE JE POTŘEBA KOLABORANSTVÍ PŘIPOMÍNAT A NEZAPOMENOUT!!!

      ----------------------------------------------


      Ramón

      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

      Vymazat
    5. 20:54
      Ty už jsi na úrovni Hovnolulana!!!!!

      Vymazat
    6. Můj oblíbený herec a také režisér Clint Eastwood, nar. 31.5.1930 (88 let), San Francisco, California, USA ve svém novém filmu "Paříž 15:17".

      Předložil "obelhaným" američanům divákům a také jejich vojákům, kteří se na školách učili o druhé světové válce a závěrečném dobití Berlína USA armádou!!!

      C. E. ve filmu uvedl! Bitva o Berlín, finální bitva o Berlín začala 16. dubna útokem Žukovových a Koněvových divizí na Odře a Nise.
      Po více než týdnu rozhořčených bojů Sověti dokončili obklíčení Berlína, čímž boj o město vstoupil do své konečné fáze. 30. dubna pronikli sovětští vojáci do centra města, načež Adolf Hitler spáchal v podzemním bunkru pod Říšským kancléřstvím sebevraždu.

      Zbývající obránci Berlína se 2. května vzdali Sovětům. 5. května zahájili Američané postup do Čech na osu Karlovy Vary – Plzeň – České Budějovice.

      Toto se američané učili v obrácené gardu v jejich propagandistický prospěch!? Kdo lže ten vyhraje?

      Smekám před panem Clintem Eastwoodem ***


      Ramón

      Vymazat
    7. 22:12

      Taková úžasná odvaha! Člověku se to skoro ani nechce věřit!

      Vymazat
    8. 20:54 - 22:24


      Štofi ty vejre, americké školáky a vojáky, biflovali, že USA dobilo Berlín a Rudá armáda jenom drancovala a (nechávala se na rozkaz Stalina, záměrně, dobrovolně postřílet?).

      Už také napiš něco ke čtení, místo těch skřeků, štěků a smajlíků a podepiš se pod své dílo "☺☺☺☺", Štofi z Teplic! Jinak jenom k ničemu zabíráš tento prostor, ještě jsem si od tebe nepřečetl něco, k čemu bych potřeboval mozek!

      Ramón

      Vymazat
    9. 23:14
      Omlouvám se, že jsem zabloudil k žumpě, která patří tobě a podobným.
      A s tím "zabíráním prostoru" to je zajímavý postřeh - měl by ses nad tím zamyslet, žvanile.

      Vymazat
    10. Štofi 23:21

      Co si minimálního napsal k tématu CENZURA i ten Honolulu, sdělí mnohem více a vyřkne, alespoň Honolulu. Ty jsi Štofi a bojíš se to uvést, proč?

      Ramón

      Vymazat
    11. Bitvu podle našeho názoru nelze spojovat s žádným z uvedených významů – spojení dobytá bitva stejně jako spojení dobitá bitva není smysluplné. Svědčí o tom též data z Českého národního korpusu, v němž ani jedno z uvedených spojení není zachyceno.

      Tak neví mám-li se omluvit za i/y?

      Ramón

      Vymazat
    12. 23:21-omluva se přijímá a doufám, že se Vám to již nestane!

      Vymazat
  2. CENZURA, je to nejhnusnejsi a nejodpornejsi zlo, ve vasi republice !
    Tim, ze jste okradani o informace a tim, ze je s vami manipulovano znamena nejen upadek intelektu , ale i vykradani vasich penezenek.

    Cenzura take znamena desorientaci ve svete a zkreslene nazory, coz je VELMI nebezpecne pro kazdeho z vas, kdo jede do sveta , nebo jedna s cizinci !

    REGISTRUJTEW CENZORY ! Budou jednou hledani !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:56
      HOVNO SE DALO DO TANCE A JEŠTĚ SI BOKY PODEPŘELO!!!!!!!!

      Vymazat
  3. cenzura se objevuje i na malých specializovaných webech, například knižních a týká se povinnosti všech považovat Rusko za zlo, Putina za ďábla, Zemana za ostudu,Palestince za zvěř i dalších témat. Cenzura tam započala pro jasně vyslovená řátí některých pravověrných uživatelů, kteří už to nemohli číst :)

    OdpovědětVymazat
  4. Už nás strašili prázdnými síťovkami, řeckýmí důchodci a dnes cenzurou. Snad neklesnou k honbě na čarodejnice. Čeho se bojím, je zmanipulovanáni ulice a poslanci, kteří vždy hlasují "podle vlastního vědomí a svědomí".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale honba na čarodějnice už tu přece je:
      https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Carodejnicke-procesy-jsou-zpet-Klara-Samkova-byla-potrestana-za-vyhrozovani-tureckemu-velvyslanci-a-toto-nasledne-sepsala-536215

      Vymazat
    2. 16:05

      Jo, kde jsou ty časy, když hrdinná Klára Samková natírala na Smíchově sovětský tank na růžovo!
      Zbylá barva se vyplýtvala na Koněva v Dejvicích - takže tureckého vylvyslanciu už nebude čím obarvit. Musí se holt vybarvit sám!

      Vymazat
  5. Cenzura jim nepomůže. Manipulují všechno. Překrucuji dějiny. A za chvíli budem jak na okrajine. Ted prohlašují, vlastně Československa armáda bojovala proti nim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miroslav Polreich výstižně o mistrech klamu:
      https://www.parlamentnilisty.cz/arena/politologove/Prolhany-podvodnicek-Moravec-a-hlupaci-z-CT-Ti-se-zase-predvedli-uderil-po-summitu-Trump-Kim-velezkuseny-muz-539912

      Vymazat
  6. „Žijeme v informační epoše, a taková bude i její totalita – rovněž informační.“
    Asi nejenom informační.
    Čím se vyznačuje totalita? Za hlavní cíl, si vytyčila vlastní existenci, bez ohledu na názor kohokoliv. Takže nerespektuje demokratická práva občanů, zasahovat do správy státu. Kdo proti ní nějak brojí, musí být zesměšněn, zastrašen, izolován, uvězněn, zabit. Podle toho, jakou nebezpečnost mu totalita přisuzuje.
    To brojení může být prováděno protistátními řečmi, vylepováním letáků, články v novinách, nebo knihách, organizováním a účastněním se protistátních bouří, ozbrojenými přepady, či organizovaným odporem. K této škále, která určitě není úplná, kterou si (totalitní) stát hlídá, ještě přibyl internet.
    To, že má totalita trvale pod kontrolou dřívější možné oblasti vzdoru, včetně novin a televizí, se již bere jako fakt, ale u toho internetu, jsme mnozí doufali, že bude nějakou výjimkou.
    Ale nebude, pokud chceme svobodný internet, nesmíme volit strany, pro které demokratická práva občanů nejsou tolik důležitá, jako prosazení jejich nedemokratických idejí (předání vládních pravomocí orgánům EU, přijetí Eura, atd.). P.K.

    OdpovědětVymazat
  7. "... Je to vlastně docela prosté – pokud chci, aby mne někdo vůbec bral vážně, nemohu přeci svou identitu zakrývat. Za svým názorem si musím stát, jako reálná osoba, teprve pak má nějakou relevanci. ..."

    Co k tomu dodat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K TOMU JE TŘEBA DODAT,ŽE KOPECKÝ NEPIŠE K VĚCI

      zejména proto,že si vzal za úkol dozvědět se jména těch diskutujicich,kterí maji přispěvky přimo k jádru věci ,včetně návrhu jasného řešeni,které režim vidi jako svoje smrtelné nebezpeči a tak ho jako prvni pochopí ČSSD vnitro kde se prý už připravuji seznamy těch,kteři budou jednoho dne podle vzoru Geheime Staatspolizei odvezeni do koncentraačnich táborů pod krycim jménem FEMA,že Kopecký?
      Dokonce už vyšel třista stránkový manuál pro zacházeni s tamnimi prý milovniky svobody slova,kteři budou přesvědčováni o k loajalitě, kde na str.56 prý uvidite na protějši vykaclíčkované stěně na zlomek sekundy svůj mozek.
      O tom napište prý agente s teplou vodou, co vy na to Kopecký?
      Odkaz na tento manuál byl a možná ještě je na czechfreepres,stači si dát do hledáčku fema manuál a pokud ho Šmejdi nesmazali tak tam stále je!

      Vymazat
    2. 16:28 mohu brát vážně Vaši myšlenku, těžko to, že se s mnoha dalšími jmenujete Jan Kopecký. Bude to tím, že pořád ještě nejste dost veřejně známou osobností. Rozumí se, v pozitivním smyslu, zaslouženě.
      Ne jako pan Kájínek.

      Vymazat
    3. 20:27

      Skeptický čtenáři, chci Vás upozornit na dvě maličkosti:

      1) ta "myšlenka" je citát (výňatek) z článku nahoře; já s ní jenom vyjádřil souhlas.

      2) zapomněl jste se podepsat, takže zřejmě nestojíte o to, abychom Vás já nebo kdokoli jiný brali vážně.

      Vymazat
    4. Kopecký pište dále Q,Q,Q,!

      Vymazat
    5. Pane Kopecký, čtěte prosím pozorně. Přiznávám totiž, že jsem natolik bezvýznamný, že moje jméno, dokonce mezi celým tím počtem jmenovců, vůbec nic negarantuje. Může to ovšem být text, který zaujme, byť je anonymní. Pokuste se to, převysvětleno, pochopit. Mějte se

      Vymazat
    6. 2:50

      Na tom přece není nic těžkého k pochopení. Prostě se bojíte vystupovat pod vlastním jménem.

      Nemusíte kolem toho ale vést trapné zbytečné řeči o bezvýznamnosti. Jsou to jenom vytáčky. A navíc jsou ty řeči úplně zbytečné z toho prostého důvodu, že je to čistě Vaše osobní věc, když chcete zůstat anonymní.

      Nicméně beze zbytku platí výše uvedené: nemůžete chtít, aby Vás někdo bral vážně.

      Vymazat
    7. Pane Kopecký, byť se nemáme rádi, i v tuhle pozdní dobu máte pravdu. Kdo si neváží sebe, neuvádí ani své jméno. Mnohé to naznačuje.

      Vymazat
    8. Miroslav Povolny14. června 2018 3:38
      Nevím, jestli to je t tématu, ale za mého mládí se říkalo: „Jména hloupých, na všech sloupích“. P.K.

      Vymazat
    9. Pane Povolný 12:07 - spolu s panem Kopeckým se utápíte v pocitech a ignorujete logiku. To co píšete, není argumentace, jsou to odsudky. Mějte se.

      Vymazat
  8. Bude hur, mnohem hur, a jiz brzy:

    http://www.breitbart.com/london/2018/05/31/save-internet-eu-moves-monitor-uploads-censor-memes-tax-links/
    http://www.informationliberation.com/?id=58499

    OdpovědětVymazat
  9. Nemá smysl ukazovat prstem a říkat: "To oni, to oni..."
    Vždy, když dochází na lámání chleba, bude muset každý z nás ukázat a dát jasně najevo, na které straně barikády stojí. Otázka tedy zní:"Co je ochoten každý z nás obětovat ve jménu pravdy, té pravdy, kterou vyznává a nosí v srdci i mysli?"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:34

      Ó, jak vznešené!
      Český rek na barikádě...
      V tornistře buřty, v srdci pravdu...
      Ne, národ není ztracen, dokud má takové hrdiny!

      Vymazat
    2. 19:39
      Ó, jak přízemní!
      Český zanďour v závětří...
      V tornistře co nahrabal na úkor jiných, v srdci zášť a závist...
      Ne, národ není ztracen, protože tací ovlivňují, ale nerozhodují v historii

      Vymazat
  10. Vynikající a bohužel pravdivý článek, doporučuji k přečtení a zamyšlení, byť je již ke změnám v myšlení evropských spoluobčanů, kvůli němuž byl také psán, zřejmě pozdě. Karel z Plzně

    OdpovědětVymazat
  11. Komu z vás se povede na stránkách FB ČT nebo iDNES napsat: Propusťte Tommyho Robinsona. Mě to teda nepustí a vás???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:09 - A proč by ho měli propouštět? Dopustil se urážky soudu Jejího Veličenstva, tak ať si to odsedí. Dobře věděl, co dělá!

      Vymazat
    2. 20:13 zřejmě víte jen to, co vám poví česká televize. Snad nemusí každý souhlasit s okamžitě panujícím státním režimem. Nebo ano?

      Vymazat
    3. 20:41

      Nesouhlas s režimem a porušení zákona jsou dvě různé věci. Jste snad jiného názoru?

      Vymazat
    4. 20:44-já ano, není zákon jako zákon!

      Vymazat
  12. 20:13
    Ta stará stanová kůže si ten titul nezaslouží!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  13. 16.32
    je prý babsolventem školeni na dozorce v budoucich koncentačnich táborech FEMA prý ho pak budou soudit a oběší ho jako kdysi dali pohoupat fašisty po Norimberském procesu,kterým ta mašle fakt slušela!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo,odkaz na ty koncentráky jsem našel, když jsem si dal do seznamu
      czechfreepress fema manual,kde se mi objevil odkaz na
      Manual pro zpracováni zadržených v internačnich táborech

      Článek se však snaži zmizet a mám dojem,že je tam vevnitř článku odkaz přimo na třistastránkový text tohoto prý tajného dokumentu,který unikl US Army ,ale tehdy ho nikdo nebral vážně.
      Nyni je to jak vidite všichni realita a pokud se nebudeme bránit historie se prý má opakovat a kdovi,zda to neodnesou znovu židé,když jim v Německu vraždi jejich prý čtrnáctileté školačky už dnes!

      Vymazat
    2. Váš odkaz:

      http://www.czechfreepress.cz/amerika/manual-pro-zpracovavani-zadrzenych-v-internacnich-taborech.html

      °°°°°

      Vymazat
  14. Je to bohužel tak,jak uvádí článek. Poměry na iděsu popisuje dobře, ale kdyby šlo jen o Trčálka. Co ty desítky vyhozených blogerů a stovky diskutérů? Z kdysi tak pohodového a přátelského webu se stala poušť, na níž se předvádějí mainstreamoví patolízalové (nebo jen tupé hlavy?). Zde nelze než žasnout, kolik lidí této nové totalitě fandí a využívá jí. Využívají své beztrestnosti a toho, že už tam není nikdo, kdo by se jim postavil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mikeš 21:18

      Na iděs nechodím, mám dotaz, nejmenuje se dotyčný Trčálek "Pavel", takového znám je to můj vzdálenější příbuzný a člen SPD, již si u nich neví rady s čerty, zaplavili zde téméř VŠE! Je ze severu, město psát nebudu, nemám jeho povolení! Odpověď není nutná! Dík.

      Ramón

      Vymazat
    2. Trčálka neznám. Na iděs nemám už léta přístup, páč jsem si dovolil trochu zkritizovat vrchního cenzora. Kromě toho jej i obvinit, že si tam úmyslně pěstuje ten největší póvl, který mu pak nahlašuje všechny nepohodlné (rozuměj "slušné") diskutéry.
      Jinak po každém požadují občanku, jen u Trčálků a jim podobných nikoliv.

      Vymazat
    3. 0:34

      On se někde schází ještě větší póvl než tady?
      Tomu nevěřím: Honolulu, Ramón, "občané-voliči" - to je přece ksindl, který sotva někdo přetrumfne, polodebilové s mentalitou veksláků a pomocníků VB.

      Vymazat
    4. 0:39-on je ještě někdo větší "póvl" než anonym?

      Vymazat
    5. Ano - pseudonym.

      Vymazat
    6. 1:23-máte zvrácené hodnoty! Pseudonym je "umělecké" jméno jednoho člověka známé svému okolí. Anonymové jsou "štěkající ratlíci za plotem", bojící se své malosti a tím vystavující svoji zákeřnost!

      Vymazat
    7. 0:34

      Díky! Tak to zřejmě nebude on, ten je radikální a upřimný, bývalý řecko-římský zápasník a několika násobný mistr ČSSR. Ovšem na úkor svého zdraví, všechny namáhané klouby, jak na nouhou, tak na rukou má operovány, díky vrcholovému sportu? Mějte se fajn.

      Ramón

      Vymazat
    8. 0:39
      Tos mě rozesmál!!!!!!
      Hovnolulan a informace????!!!!!
      Leda dokola se opakující 3,14 čovina jedna za druhou!!!!!!!

      Vymazat
    9. Miroslav Povolny14. června 2018 1:16
      Anonymní14. června 2018 1:23
      Miroslav Povolny14. června 2018 3:09
      Zajímavý spor. Kdo je větší póvl, anonym, nebo pseudonym?
      Wiki říká:
      „Anonym může označovat dopis, zprávu atp., jejichž původce (autor) chce zůstat neznámý, v anonymitě.“

      „Pseudonym je krycí jméno nebo umělecká značka, pod kterou autor publikuje své dílo nebo pod kterým člověk z jiného důvodu vystupuje v rámci komunikace s ostatními lidmi.
      Bez souhlasu autora není možné totožnost autora prozradit. Právo na pseudonym je jedno ze základních osobních práv –„

      Přikláním se tedy více k panu Povolnému.
      P.K.

      Vymazat
    10. 11:56

      (pokračování 0:39 a 1:23):

      Možná byste se mohl přece jen ještě trochu zamyslet -

      V daném kontextu není mezi anonymem a anonymem, který se podepíše přezdívkou =pseudonymem (kterou může libovolně často měnit, případně vynechat nebo převzít od někoho jiného! - viz zde např. "Ramón" alias "Zlata Chudá" 11:52) SEBEMENŠÍ rozdíl.

      Pokud se já nebo kdokoli jiný podepíše např. "Ramón" nebo "Honolulu" a dostatečně obratně napodobí jejich styl, co tu pak znamená "pseudonym"? Není to nic jiného než skrývání vlastní idetnity a předstírání jiné. - Ostatně už se tu vyskytli "Kokotko", "kokotko" a "kokokotko" - což jsou jen víceméně banální hry s touto věcí.....

      Tady je mimochodem nelogický i postoj pana Povolného, který je na jedné straně proti anonymitě, na druhé vyjadřuje názor, ke kterému se také přikláníte. = Řekl bych ale, že to panu Povolnému jenom uklouzlo v zápalu boje, protože mu šlo o to oponovat označení některých přispěvatelů jako "póvlu", a o podstatě věci v klidu neuvažoval.

      Argumentovat tady wikicitací o pseudonymech v literatuře a o "právu na pseudonym" znamená mluvit o ÚPLNĚ JINÉ záležitosti. To Vám nedochází?

      Vymazat
    11. 0.39

      SPOLEČNOST VOLIČŮ DĚKUJE ZA REKLAMU,ŽE JE VŠECH

      8 395 132 voličů z OSV je prý ksindl a oznamuje se,že se pan 0.39 se stal z této společností vyvrhel!a

      Hleďte se včas překabátit něž se stane,že na vás žádný kabát nezbude,co vy na to drahý vyvrheli,že ano?

      Vymazat
    12. Zjevnější pitomost, než když se někdo "pokouší" anonymně (12:57) vystupovat jménem "8.395.132" lidí, těžko najdeme. I jako nejapný stokrát opakovaný šprým je to pouze zoufalá ubohost na úrovni zastupování "mimozemských civilizací". - Čemu nebo komu to slouží, nechť zváží čtenáři sami.

      Vymazat
    13. Anonymní14. června 2018 12:32
      Anonyme, máte štěstí, že diskutujete s pseudonymem P.K. a nikoliv se jménem (či „jménem“?) Jan Kopecký, podle kterého: „nemůžete chtít, aby Vás někdo bral vážně“.
      K Vašim výhradám. Používám pseudonym, neboť se domnívám, že to je lepší než anonym, pro chápání mých příspěvků. Pokud se někde nevyjádřím dostatečně výstižně, nebo dvojznačně, z mých předchozích příspěvků nějak vyplývá, co platí. Jestli jsem Pepík Koláček, nebo Ponocný Kharl, co je komu po tom? Diskutuje se k tématu. Nějaký únik od tématu k osobě, používá jenom ten, který nemá dost argumentů k tématu. Nevím, proč takové podporovat?
      „Pokud se já nebo kdokoli jiný podepíše např. "Ramón" nebo "Honolulu" a dostatečně obratně napodobí jejich styl ..“
      Takové nazývám trolové a jejich aktivity můžou některé uživatele pseudonymů vést k tomu, aby se raději stali anonymi. Jak se chovat vůči trolům, to je záležitost správce webu.
      Pokud jedna osoba používá více pseudonymů, je to pouze její věc, my ostatní se vyjadřujeme, nebo nevyjadřujeme pouze k obsahu.
      Snad už tentokrát mluvíme o stejné záležitosti. P.K.

      Vymazat
    14. 13:26 "P.K."

      Když už mě - ať už z jakéhokoli důvodu - jmenovitě zmiňujete:

      Pro Vás platí úplně stejně jako pro Vámi osloveného anonyma to, co se píše v článku, a co jsem včera (13. června 2018 16:28) pouze vypíchnul.

      Možná je ale zbytečné pokoušet se Vám to vysvětlovat?

      Co ovšem považuji za nehoráznost je, že - ač sám vystupujete anonymně - drze uvádíte mé jméno v úvozovkách. Ale kdo ví, třeba ani nejste schopen pochopit, že je to drzost?

      Jak už jsem někde napsal dřív: anonym je ten, kdo se bojí vystupovat pod vlastní identitou. A je nepodstatné, jak se vykrucuje. - Takže takový zbabělec jste koneckonců i Vy.

      PS:
      Ověřit si mou identitu není nejmenší problém; stačí kliknout na mé jméno. To, zda mne nějaký anonym respektuje, mne vůbec nezajímá. Je to tedy pouze technická poznámka pro nechápavé. Nevím, zda k nim patříte, nebo zda se jen tak tváříte.

      To nemá problém pochopit ani pan Miroslav Povolný (3:38), jeden z mála lidí, kteří tu vystupují otevřeně.

      Vymazat
    15. Jan Kopecký14. června 2018 13:46
      „Pro Vás platí úplně stejně jako pro Vámi osloveného anonyma to ..
      Možná je ale zbytečné pokoušet se Vám to vysvětlovat?“
      Nevím, jsem na vážkách. Možná jste si přečetl můj příspěvek 11:56 a pochopil jste, že je rozdíl mezi anonymem a pseudonymem a proto jste mě uznal hodného Vaší reakce.

      „ - drze uvádíte mé jméno v úvozovkách. Ale kdo ví, třeba ani nejste schopen pochopit, že je to drzost?“
      Ačkoliv nejsem IT guru, tak vím, že existují různé anonymizační servery, přes které je možno se spojovat a tím skrývat pravou identitu. Tato praxe je možná a nemám důvod být přesvědčen, že právě Vy, se takto nechováte. Proto ty (případné) uvozovky. Doufám, že Vy, chápavější, pochopíte, že to není drzost.

      „Takže takový zbabělec jste koneckonců i Vy.“
      Děkuji za Vaši kultivovanost, že se držíte trochu při zdi. Bývají zde používána mnohem razantnější přirovnávání. P.K.

      Vymazat
    16. 14:20

      Drzost to je nepochybná, zejména, když sám vystupujete anonymně. Navíc je znásobená tím když svou drzost opakujete:
      "...nemám důvod být přesvědčen, že právě Vy, se takto nechováte..." - jestli si tu na hlupáka jenom hrajete, to nechci blíže zkoumat. Je to ničím neodůvodněný sprostý osobní útok.

      Vymazat
    17. Jan Kopecký14. června 2018 14:44
      „Drzost to je nepochybná, zejména, když sám vystupujete anonymně.“
      Pomalu začínáte být drzý Vy. Nemáte žádné právo požadovat, aby si o Vás ostatní mysleli jenom to, co Vy byste rád. Jak jsem uvedl, jsou zde možnosti, že nemusí platit to, co tvrdíte. To jste nevyvrátil, takže z toho musím vycházet, i kdyby se Vám to stokrát nelíbilo.

      „Je to ničím neodůvodněný sprostý osobní útok“
      To není žádný osobní útok, to jsou neosobní logické závěry.
      P.K.

      Vymazat
    18. "P.K." 14:55

      Takže anonyme "P.K.":

      1) Vycházíte patrně z pravidla
      "je to (možná) podvodník" a "nevyvrátil to", takže to mohu opakovat, "i kdyby se mu to stokrát nelíbilo".
      Já (P.K.), který jsem ten "neosobní logický závěr" vyslovil, přece nic odůvodňovat nepotřebuji, jelikož se to (že je možná podovodník) nedá vyloučit - a navíc jsem anonym, takže na mě nikdo nemůže... To je paráda!

      2) Osobně mě oslovujete - a je to "neosobní" logický závěr? Nad takovou mírou hlouposti a drzosti už vážně zůstává rozum stát.....

      Vymazat
    19. Jan Kopecký14. června 2018 15:39
      „1) Vycházíte patrně z pravidla
      "je to (možná) podvodník" a "nevyvrátil to", takže to mohu opakovat, "i kdyby se mu to stokrát nelíbilo".“
      Vidím, že jste fanda do logiky, ale to co používáte, se nazývá ďábelská logika.
      Já neopakuji, že Váš nick je nepravý, navyjadřuji se k němu. Ale odmítám potvrzovat, že je pravý, neboť to nemohu zjistit.

      „2) Osobně mě oslovujete - a je to "neosobní" logický závěr? „
      To si odporuje? Zde mi nezbývá, než použít Váš štěk: „Nad takovou mírou hlouposti a drzosti už vážně zůstává rozum stát.....“. P.K.

      Vymazat
  15. Potřebujeme ,aby vládl osvícený diktátor ,demokracie je nanic.Dnes se smí prosadit každý úchyl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 21:56
      Co si takhle dát inzerát?

      Vymazat
  16. Cenzura ma poplach, kdykoliv prijde nick honolulu ke computru ! Uz je mazan drive nez dopise clanek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do Jandovo prdele, vždyť je to článek anti CENZURA, tak proč ho stále CENZURUJÍ, potrefené husy, když ho nebudete urážet nastaví, jak ho znám z příspěvků. Zrcadlo nejdříve sobě a potom nám! Spejbl ze Smíchova a studnice vědomostí.

      Zdraví ho Hurvínek Ramón s panoši.

      Vymazat
    2. Rád se přidám ač ne-panoš, jen Ramóne nevím, zda by "klidná" diskuze oba kohoutí dědky nezabila. Dlouho jsem zde nebyl, jste pro mne zpestřením. Jsem zde jen na skok, konjunktura si žádá i "totální" nasazení dědka. P.S. Honolulu má názor fixovaný věkem, manipulací místními médii a z Evropy vnímá jen zážitky z dovolené. Vaše úvahy se zdají být racionálnější.

      Vymazat
    3. Pane Mírku 1:06

      To je dost, že jste se vrátil!!! Zíral jsem už v úvodu diskuze, když jsem zahlédl Vaše příjmení. Samozřejmě, že panoši nebylo míněno vážně, chtěl jsem vyhecovat, štěkaře Štofiho z Teplic, co zde jenom uráží, ale ani to své Štofi neuvede i kdýž jeho výrazy jsou rozpoznatelné, dle stále stejných urážek. Ostatním se za tento výraz samozřejmě velmi omlouvám!

      Mám však také něco na srdci, naco nejsem hrdý a dlužím Vám omluvu! Chtěl jsem se Vás zastat, kdosi se do Vás dříve neustále "navážel" a já coby "Zlata Chudá", jsem Vám spěchal na pomoc, sic neúspěšně, přiřadil jste mne ke všem těm provokatérům. Chci mít s Vámi, čistý stůl, proto to doznání ...

      Zdraví Ramón

      Vymazat
    4. .



      11:52 "Ramón" (určeno i ostatním pisálkům)

      Tohle je věru pěkný příklad čtenáře, který si vždycky pozorně přečte článek a drží se pak jeho tématu.....

      Co takhle ještě kompletní seznam Vašich přezdívek, když už jste se tu začal chlubit, jaký jste filuta?

      Podobné manýry tady bohužel většinou převládají - výsledkem je loutkové divadlo, kde anonymové jeden druhého (i ty podepsané) osočují a exhibují nejnesmyslnějšími výstupy.

      Vážně si takovouto žumpu jako svůj cíl vyýčili lidé, kteří Novou republiku zakládali?

      Pan Václav Dvořák čas od času spíše váhavě zmiňuje jakousi změnu (už nejméně tři roky!) - a anonymové mezitím dál prakticky denně vyřvávají cosi o "censuře".

      Hádám, že ani tentokrát se většina z nich vůbec nenamáhala si článek nahoře vůbec přečíst.

      Proč by taky vůbec měli něco číst - důležitá je přece jejich "svoboda názoru"!
      A požadovat věcnost a slušnost by přece bylo nesnesitelným omezováním jejich svobody!



      .

      Vymazat
    5. Cenzuru by rád dělal sám agent Kopidol z 12.14 ale má na to muňky!

      Vymazat
    6. Jan Kopecký 14. června 2018 12:14

      Pane J. Kopecký a žvaní Vám zde někdo do té Vaší "rodné" Vídně, chceme My - Vás napravit pro Rakušáky?

      Mimochodem, jak vypadá Váš PODPIS, jelikož neměníte postoje na úřadech v Rakousku?

      Jan Kopecký nebo "den Sohn auf den Namen Johann taufen Kopecki"? Je u Vás taktéž CENZURA?

      A co VÁŠ spolkový kancléř z Rakouské lidové strany (ÖVP) vedené Sebastianem Kurzem.

      Který nasměroval Rakousko navým kurzem, vůči imigrantům, vždyť u Vás byli s radostí vítáni? Nás jste častovali xenofoby!

      --------------------------

      Odkaz:

      https://blisty.cz/art/91456-rakousky-kancler-vyzyva-ke-vzniku-antiimigracni-osy-berlin-viden-rim.html

      ---------------------------


      Zdraví Vás Český Ramón

      Vymazat
    7. 15:08

      Vida, zasraný anonym odvážně vystrčil tlamu ze své žumpy.

      Vymazat
    8. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

      15:24

      Vám nejde o skutečné jméno, vy jste něčím ve vašem okolí velice nasranej, když už jedem od podlahy. Vy jste velký virtuální naivka, pane dejme tomu Kopecký (vy jím určitě jste i když nevím, zda-li je pojmenování kompletní pro nás Čechy). Toho si nevšímejte, hlavní je to následující!

      Zabývám se aplikacemi, prací se softwarovými programy, malware, spyware (špehovací software), programuji kamarádům třeba androidy u GPS atd. atd.! Mám přelepenu web kameru, na noc vše zálohuji a vypínám od netu, vyndavám ze zásuvky a dávám "SPÁT" (nejsem paranoidní!).

      Vy asi vůbec nemáte ponětí, co ten internet vlastně je a k čemu má především sloužit, krom pozdějšího komerčního využití. Většina si myslí, že klíčová je IP adresa.

      Již tomu tak dávno není a radím Vám v dobrém, nehrajte si na všeználka, prsobijce a především si hlídejte všechna svá osobní data.

      Stačí mi jen Jan Kopecký, dostat se k vaší e-mailové adrese a můžu ovládat váš, třeba počítač (nemluvě o účtech, pinech a dalších o. ú. to si ochraňujte obvzlášť!) váš PC bude dělat co budu chtít, kurzor bude utíkat před myší, CD-rom se začne bez přestání zavírat otvírat a vy jako mí přátelé, budete bezradný?

      Jelikož vypnout nefunguje, po resetu nebo vyndání ze zásuvky riskujete ztrátu dat? Vyndáte-li ze zásuvky a poté zpět vrátíte a na novo to samé.

      Poté mi přátelé volají co s tím, že jsem jim zničil počítač, kdepak to bylo jen užitečné VAROVÁNÍ, toho "nejmenšího" nebezpečí. PC jim dám okamžitě do pořádku a oni jsou poučení a obezřetnější!

      ZE ZÁSADY SE NIKDE, ZBYTEČNĚ NEIDENTIFIKUJI SVÝM JMÉNEM NATOŽ PŘÍJMENÍM, ZDE SE NA HRDINY A VLASTENCE, JIŽ DÁVNO NEHRAJE!!! BOHUŽEL VÍM O ČEM MLUVÍM, VĚŘTE MI.

      Nikdy jsem se nezúčastňoval, žádných takovýchto diskuzí (ztráta času)!!! Asi před půl rokem mě syn informoval o zdejším zajímavém článku.

      Přečetl jsem si jej a nahlédl do diskuze, to bylo pro mne poprvé. Zaujali mě zdejší odpovědi a zkusil jsem napsat krátkou anonymní reakci?

      Koukám a najednou jsem byl urážen tím idiotem, co zde dodnes, uráží a nadává na všechny strany, ten vyhozený z novinek. Co všem nadává, jak čumí na bednu a jsou zženštilý.

      Diskutér po mě se mne zastal a řekl mu, že dělá to, co kritizuje u druhých a byl jsem lapen a trvá to dodnes. Děkuji pánům z NR, vypěstovali u mě zvědavost na úkor rozumněji využitého času!? Dříve jsem četl, ale nereagoval ...

      Je pozdě za možné hrubky se předem omlouvám.


      S pozdravem pouze a jen Ramón

      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

      Vymazat
    9. 1:23
      Vaše duševní rozpoložení mne nezajímá.

      Vymazat
    10. Jan Kopecký 1:47

      Stalo se přesně to, co jsem od CENZORŮ-NR čekal! Toto jsem vám zaslal včera jako příklad, co se zde děje nekalého za "pouze" přihlížení NR. Nezklamali, nevymazali, ale jak je jejich zvyklostí ZMIZELI nepohodlné! Co si o tomto myslíte:

      ---------------------------------------------
      Anonymní15. června 2018 19:57
      19:05 ty ....... nicku MUGABE !
      Ty nemas pravo lichotit nasim nepratelum ! Ja mam kazdou ..... velmi rad a kdyz napises nasim nepratelum ............, tak oni v ocich vlastenecky smyslejicich lidi jako JSEM JA , hned se jevi jako krasavci !
      Ty ........ blaba nauce se cesky.
      A anglicy take, aby jsi si nepletl clintonovou s ............
      Intelektualni velicina nick HONOLULU !

      Odpovědět

      Anonymní15. června 2018 20:17
      Honolulu, ty ostudo kočovnická, odrodil ses, a nemáš právo urážet naše vlastence. Zalez zpátky do pindostánu, a neotravuj na našem českém webu.

      Odpovědět
      Odpovědi

      Anonymní15. června 2018 20:29
      Nechovej se jak magor a neboj se nazoru
      Spis si hlidej slunickare a vitace


      Anonymní15. června 2018 20:46
      20:29 To, co napsal Honolulu není názor, ale jednostranný, bezdůvodný útok emigranta, který tady neustále uráží i ty Čechy, kteří si hlídají vámi jmenované.


      Anonymous15. června 2018 21:40
      20:46 mozna se jeho nazory neshoduji s tvymi, ale aspon nam hlasi denni tam kde je. Hlas ho taky
      A hlavne prestan bejt tak desne utlocitnej jako naka slecinka


      Anonymous15. června 2018 22:16
      21:40 Jsi vedle. On sám se vyjádřil, že se rád hádá, a to je právě to, co rádi dělají útlocitné slečinky. Pokecat, a třeba hádat se s ním můžeš na sociálních sítích, tady často jenom útočí mimo témata.


      Anonymous15. června 2018 22:55
      Znova ti rikam vyser se na Honolulu ty debile a delej za co ses placenej takze slunickari a hlavne vitaci pitomce

      Vymazat
    11. Vida, padla kosa na kámen, pan Kopecký zhrubl. V jednom s panem Kopeckým souhlasím, my vojíni nemáme být virtuální! Jak pozná generalita počet a kvalitu svých vojáků? Volby jsou jen bitvy ve válce. Mnohé jsem Ramóne z paměti vytěsnil jako nedůležité i tu Vaši omluvu, přesto děkuji. Hodně štěstí vyšším šaržím na straně bojujících za skutečnou demokracii bez přívlastků, byť se té národní ještě nesmíme vzdát pro cíle tz. Globalistů. PS. V USA je to "Bílá demokracie", jako náhrada přirozené rasové xenofobie, kterou globalisté zneužívají v boji o moc. Zkoušet by to mohli pro začátek s mravenci, než zničí lidstvo i sebe.

      Vymazat
    12. No, nyní koukám, že jsem Vás navíc přetvořil v "Panu", samozřejmě "Pane ...":-)

      Ramón

      Vymazat
    13. Ramóne, nejsem IT, jen dědek! Trvalo mi deset minut se dostat na Net, nedělejte mi to prosím, díky. Vaše avizované schopnosti Vám věřím.

      Vymazat
    14. Pane Mírku 21:19

      Nevím co se Vám přihodilo, nic jsem Vám neprovedl! Jen jsem zjistil, že má odpověď pro Vás opět ZMIZELA beze stopy! Zůstala jen náprava textu, kde jsem se překlepl a nazval Vás místo Pane, "Pana Mírku 17:44"!

      Zda-li Vás brzdí, tak ryba smrdí od hlavy (N. R., Google nebo internetový policajt tzv. ŠMÍRÁK)! Toto si již zálohuji ...!

      Jsem také kousek od dědka a jsem IT "zapálenec, né profesí". Doporučuji vymazat každý den historii komunikace z Vašeho zařízení, dělám to pravidelně pokaždé před vypnutím PC! Mějte se fajn!

      Zdraví Ramón

      Vymazat
  17. A pokud s tím něco neuděláme ano bude hůř.

    OdpovědětVymazat