Reklama

.

.

pátek 29. června 2018

Konec lhaní: Ukrajina se sama nerozpadne

Všude kolem jsou nepřátelé …
Valentin Filippov
29.6.2018
Ukrajinský bolák na mapě Evropy mokvá a nejspíš ještě dlouho mokvat bude. Její naprosto šílené vedení státu ukazuje na viníky všude kolem sebe. Názory na řešení se různí a ani ta radikální nejsou vůbec vzácností. Pro vaši informaci uvádím jeden z nich… (pozn.překl.)



Ukrajina se sama nerozpadne. Navzdory našim nadějím, navzdory lidské logice, navzdory šarlatánům-analytikům, kteří nikdy nezůstanou bez práce. Ukrajina, obecně vzato, existuje výlučně navzdory. Navzdory nám všem dohromady i každému zvlášť. A jejím hlavním úkolem je – ničit nás. A žádné státní hranice a systém mezinárodního práva nás neochrání, protože máme co činit s absolutním Zlem, které nezná „kdyby“.

S Ukrajinou nemá mysl se domlouvat, protože nikdy nedodržuje dosažené dohody. Ukrajinu nelze zaujmout ekonomicky, protože rozvrat, včetně toho hospodářského, je jejím cílem. A to vše bylo prověřeno v desítkách případů za poslední desetiletí. Rusko, ruský lid a národ, sídlící na Ukrajině, si na vlastní kůži vyzkoušeli každý z těch pokusů. A zaplatili draze…


Ukrajina je v podstatě teroristickou organizací, jejíž pudové motivy nemají s lidskými nic společného. A tato organizace má sponzory. Jejich pomoc nestačí na to, aby uživila obyvatelstva Ukrajiny. Tak úkol ovšem nestojí. Obyvatelstvo Ukrajiny, to jsou v podstatě ti samí Rusové, které má Ukrajina zničit. Ideálním modelem ukrajinské společnosti je soubor rusofobů, bídně se živících tím, co kolem roste, ochotných se mstít Rusku za svoji bídu, vymyšlená i skutečná ponížení, smrt blízkých lidí. V zájmu naprosté nebojácnosti se jim vštěpuje, že jsou částí velkého Světa, který vede nesmiřitelnou bitvu s „moskevskou hordou“.

Situace na Ukrajině se sice dále politicky vyhrocuje. Podle názoru poslance ukrajinského parlamentu Vadima Rabinoviče, proneseném na tv.kanále „112 Ukrajina“, reformy prováděné ukrajinskou vládou přivedly obyvatelstvo do bídy. Poznamenal, že letos kvůli zoufalé finanční situaci neplánují dovolenou 2/3 lidí. Doslova řekl: 
„Myslím, že něco takového nebylo dokonce ani v pomlouvaném komunismu – lidé měli měsíc dovolené. Pokud dnes dvě třetiny lidí neplánují dovolenou, znamená to, že jste zemi dovedli do chudoby…“. Na námitku, že oficiální místa hovoří o opaku, poslanec odpověděl: – „Kde vidíte to zlevňování, na kterém bazaru? V zásadě všechno zdražilo, lidé nejsou v stavu si něco koupit, ale vy říkáte, že je vše dobré “
Nicméně…

Čím déle budeme protahovat řešení problému, vzniklého prakticky uvnitř našeho území, našeho hospodářského, politického a geografického prostoru, tím ten problém bude větší.

Všechny naše skutky, které Ukrajinu nezabíjí, jí posilují, byť podle jejích zvrácených měřítek.

Jistě, dopustili jsme se chyby. Nejhorší ale bude, pokud se z ní nepoučíme. Proto bude třeba přijmout rozhodnutí. A čím později bude přijato, tím dráž nás přijde.

Co máme dělat? Odpověď na tuto otázku znali už naši předkové. Nepřítele je nutno ničit, a nikoli nabádat k míru. Jakýkoli pokus „přitlačit“ Ukrajinu hospodářskou, politickou nebo vojenskou cestou ke splnění závazků, které na sebe vzala, je odsouzen k nezdaru. Všechny takové pokusy přinesou jen nové oběti a posílí protivníka.

Dokonce ani žádný „východ za hranice oblastí“ a „uznání republik“ problém nevyřeší. Jediným účinným způsobem je úplné osvobození Ukrajiny od tamní současné moci. Úplné vyčištění území od stovek tisíc nacistů a vrahů.

Tento úkol není o nic lehčí než syrský. Podrazit nohy existující moci, rozsévat chaos na jejích územích a plánovitě odnímat jedno město za druhým, vesnici za vesnicí, každý metr cesty, břehu, země, nebe – a vrátit je k životu.

A, aby bylo naprosto jasno – vyžádá si to léta. Dokonce, i když bude zapomenut poslední výstřel, bude trvat roky, než země ožije. Protože nacismus je horší než radiace.

Ale otázku „Co tomu řekne Amerika?“ nutno ignorovat. Protože, jak správně poznamenal prezident Ruska: „K čemu nám bude svět, ve kterém nebude Rusko?“

Že to bude drahé? Jistě. Ale jinak to bude ještě dražší. Ukrajina totiž není zahraničí. Je to náš kulturní prostor, náš ekonomický prostor i náš politický prostor. A dokonce ani zeměpisně nejsou mezi Ukrajinou a Ruskem žádné překážky a přirozené hranice. A do Moskvy je to jen 500 km. Co je ještě třeba, abychom se probudili? Aby ti blbečkové brali útokem moskevský dálniční okruh?


Zdroj: Politnavigator.net
Překlad: st.hroch 180628

77 komentářů :

  1. Ukrajina patří k Rusku, to se nikomu nepodaří zpochybnit. Ale tu část Ukrajinců vč.nácků, co teď nenávidí Rusko, to si Rusko způsobilo samo politikou v minulosti. Jak z toho ven? Nejspíš tak jak se píše v článku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nastudujte si skutečnou historii. Základy nenávisti proti Rusku byly na Ukrajině založeny za Rakouska-Uherska.
      Takhle se totiž řídí svět, dlouho dopředu se rozsévají ohniska nenávisti, která se v případě potřeby rozdmýchají.
      Six

      Vymazat
    2. a koukám další střelec od boku a historie mu nějak uniká

      Vymazat
    3. 8:40, zamyslel jste se nad tím textem? Co Rusko dělá, to víme, ale týpek jménem V.Filippov si klidně otevřeně prohlásí:

      "....(je třeba) rozsévat chaos na jejích územích a plánovitě odnímat jedno město za druhým, vesnici za vesnicí, každý metr cesty, břehu, země, nebe...."

      K tomu netřeba komentář. V čem se takový přístup liší od Američanů? Ne, že něco podobného nedělají, tak naivní nejstem, ale že k tomu arogantně veřejně vyzývají. Takto si chtějí hrát na spasitele? Být Ukrajinec, či Rus žijící na Ukrajině, začnu Rusy otevřeně nenávidět.

      Tímto přístupem si Rusko podepíše svůj ortel, protože oni potřebují loajální a konsolidované obyvatelstvo. Války a zabíjení si lidé na Ukrajině užili už dost, přitom válka stále trvá, a "povstalecký" projekt Novorussija se nezdařil už na samotném počátku. Bohužel.

      To znamená, že není vůle, nacistická vláda dávno zlomila všechen odpor a zabila vůdce, zbytek se bojí. Ale především značné procento už prostě nechce s Ruskem nic mít. Oni vidí Donbas, vidí krymskou blokádu, bojí se A jsou naštvaní, protože jejich TV jim už čtyři roky říká, že je za tím vším Rusko.... což je částečně pravda.

      Ještě že je Kreml chytřejší než Filipov.

      Vymazat
    4. 15:02 Pepku, a něco vo tom velkym humanitárním bombarďákovi by tam nebylo ? Když už ses naučil číst a psát, tak nám něco hezkého pověz.

      Vymazat
    5. 9:39, víš blbečku, když jsi nabušenec s milionovým kontem a kamarády u policie, můžeš si říkat, co se ti zlíbí. V opačném případě platí pravidlo: "mlčeti zlato". Dokonce ani nabušenec nemůže vždy vše, protože se mu to může jednou hnusně vrátit.

      V diskusích si můžou nadávat, a i to se pilně maže (viz zdejší cenzor), ale čím výše, tím spíš se musí dávat pozor na jazyk. Říká se tomu diplomacie. Proto Kreml Ukrajinu slušně kritizuje, ale k jakýmkoliv invektivum nebo hrozbám intervencí zatím nepřistoupil.

      Výjimkou byla opodstatněná výhrůžka Ukrajině ohledně MS 2018. Otázku z hlediště zřejmě položili záměrně, aby byl vyslaný výhružný signál jakoby mimochodem a přirozený, přitom jednoznačný.

      Vymazat
  2. Není jiné cesty, než nechat se Ukrajince vysmažit vlastními Banderovci. Teprve až pochopí a obrátí se proti neonacistům sami, jim má smysl pomáhat. Do té doby by to bylo kontraproduktivní, protože jsou neustále krmeni propagandou, že za vše může Rusko. PK2

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jenom moc nevěřím, že ti lidé něco pochopí. Asi na to nejsou uzpůsobeni. Banderovci nebyli lidé, to byla nejstrašnější sběř Evropy, ještě snad s Ustašovci, to, co pokládali za osvobozenecký boj, to je něco, z čeho musí mít každý normální člověk neklidné spaní - umučení lidé, umučené děti, celé rodiny vyvražděné způsoby tak bestiálními, že to normální mozek nevymyslí. A dnes je tam zase oslavují jako hrdiny - čili z ničeho se nepoučili. Oděsa je toho příkladem.

      Vymazat

    2. Anonymní pražáku z kavárny 29. června 2018 18:58 - (Potomci z EKO-BIO kavárny na 101% amerikanofilové, praotec zoufalec, co selhal ve výchově vlastních? Nyní falešný mravokárce ...)

      Pomůžou Vám odkazy dole a také průjem je velice účinný na odpoutání mysli:


      http://www.clavin.cz

      http://www.prostenal.cz/prostenal-forte/

      http://www.ihemeroidy.cz/O-PRODUKTU-a4_0.htm?gclid=EAIaIQobChMIocqL1Oj52wIVCc0bCh1HsQALEAAYASAAEgIv-fD_BwE

      Vymazat
  3. Strelec je to jinak. Podstatou problémů je nepředstavitelná zaostalost západních částí za carského Ruska a následná snaha rychle zkulturnit obyvatelstvo po obsazení Polskem. Problémy sojuzu jenom ještě víc pomohly rozvinout parazitické myšlení a schopnosti. Víte kdo vyškolil Banderu? Víte kdo to byl Chruščov a Brežněv?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "rychle zkulturnit obyvatelstvo" Polsko nemohlo, protože samo potřebovalo v té době totéž.
      Zaostalost byla asi jako na československé Podkarpandě a na východním Slovensku.
      Myslím, že jste se svou poznámkou dost vedle.

      Vymazat
    2. Chruščov nebol ukrainec -

      Vymazat
    3. Chruščov byl Rus narozený na Ukrajině, ostatně jako většina tzv. Ukrajinců.

      Vymazat
    4. 10.52 CHRUŠČOV BYL UKRAJINEC AŽ NA PŮDU VLASTNÍ VOLBOU. Dokázal to svojí účastí na perzekucích Ruských Gójim v Ukrajinské sovětské socialistické republice před válkou, za války, i tím - že pro svoji milovanou Ukrajinu ULOUPIL RUSKU KRYM a neoprávněně jej administrativně převedl pod Ukrajinu, i když krymské obyvatelstvo, Rusové, byli proti. A že jich bylo proti víc, než několik zoufalců na Rudém náměstí po srpnu 1968... a že potom dlouhá léta užívali krás Sibiře...

      Vymazat
    5. 8:44, ?? západní části Ukrajiny se měli za carského Ruska špatně?

      Douč se historii, hochu, západní část Ukrajiny, která tak bytostně touží po euro hodnotách, dycynky patřila k Západu. Naposledy, tj. do r. 1919, k Rakousku-Uhersku, předtím byla polská, litevská.... Tato část světa nemá s carem nic, její "ruská" éra proběhla za Sojůzu, a byla spíše přínosem.

      Stejně tak tomu bylo na samotném startu, v dobách Rusi, zvané Kyjevská, kdy tyto oblasti, spolu s ostatními na Rusi, relativně slušně prosperovali do okamžiku vpádu Mongolů.

      Tedy impériem jsi se trefil, jenže to nebylo Ruské impérium, nýbrž Rakousko-Uherské. Vlastně my.

      Vymazat
    6. 12:00, jste docela blbý. Chruščov nikomu nic neulopil, a jen tak naokraj, předání Krymu odsouhlasily tři parlamenty. Pravda, bylo to z donucení, kde příčinou byla válka a následná jednání, jež proběhla v Teheránu, ale s Chruščovem to má společného jenom tolik, že se přesun Krymu pod jurisdikci USSR udál za jeho vlády. Tak neplkejte pitomosti.

      Vymazat

    7. 12:00

      Plně se podepisuji pod Vaše slova a přidávám odkazy!

      ----------------------------------------------

      https://uloz.to/!89jmF9VXu/n-s-chruscov-nar-17-4-1894-kalinovka-ukrajina-nejvyssi-predstavitel-sssr-v-obdobi-1953-1964-konecne-reseni-kyjev-usa-bolsevik-jara-stetina-ato-sssr-vladli-fair-play-ukrajinci-breznev-podgornyj-kiricenko-vorosilov-havel-mkv-avi-jpg

      ----------------------------------------------

      https://uloz.to/!uAkLnfX4M/leonid-i-breznev-nar-19-12-1906-dniprodzerzynsk-ukrajina-nejvyssi-predstavitel-sssr-v-obdobi-1964-1982-konecne-reseni-kyjev-usa-exbolsevik-jara-stetina-ato-sssr-vladli-ukrajinci-chruscov-podgornyj-kiricenko-vorosilov-havel-jpg

      ----------------------------------------------

      https://uloz.to/!G95pSJWZ/eusa-majdan-hrobnici-ukrajiny-fasista-dmytro-jaros-panek-exbolsevik-j-stetina-maklej-prazak-kocab-hrabivej-schwarzenberg-transatlanticka-kolonie-prazsko-nekonecny-prazskostredoevropsky-mindrak-vuci-usa-bella-mia-ex-havel-avi

      ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

      Obloukem přidávám k dnešní slavnostní pražské, celotýdenní, chlastanici, žranici a golfu ZADARMO z peněz Českých celonárodních otroků!!!


      https://uloz.to/!12ASmhMx/dekujeme-pane-sverak-osa-jste-kuky-jara-ci-sikula-z-prahe-neprovokujte-z-varu-ne-zavist-zima-svrab-a-hlad-proberte-se-sobci-a-zemanovi-idioti-kachny-kalousek-von-schwarzenberg-postradatelni-ne-unesena-republika-r-2013-jpg

      ----------------------------------------------

      https://uloz.to/!aWB1Qhxg/schon-der-morgen-herr-sverak-bartoska-podrztasky-z-prahy-jaky-prezident-a-der-die-dame-takovy-narod-karl-von-schwarzenberg-postradatelni-historie-se-opakuje-obcane-bdete-vary-komedianti-se-opet-lisaji-unesena-republika-r-2013-png

      ---------------------------------------------


      Ramón

      Vymazat
    8. Ramone, jste hrozný. Co jste to sem nakopíroval za nepoživatelnou směs? A co to má společného s tématem? Mohl bych vám předat taky několik desítek odkazů na léčbu akné.

      Vymazat
    9. Pokračování k 12:00


      https://uloz.to/!ycny4fxPD/1-publikace-analyza-17-listopadu-1989-autor-miroslav-dolejsi-hlavni-vedlejsi-role-havel-jpg

      ---------------------------------------------

      https://uloz.to/!aU7kp4LNf/2-miroslav-dolejsi-autor-zarazen-mezi-nezadouci-povinne-zapomenute-po-r-1989-rezie-havel-jpg

      ---------------------------------------------


      https://uloz.to/!aGVMzhAP3/3-analyza-17-listopadu-1989-autor-m-dolejsi-praha-1990-pdf

      ----------------------------------------------

      https://uloz.to/!McN7HLLP5/c-slovo-9-5-1945-praha-vita-sovetske-spojence-17-11-1989-praha-vita-americke-spojence-rok-2022-praha-uvita-cinske-spojence-rok-2032-praha-ocekava-mimozemske-spojence-z-iss-prazaci-jiz-presivaji-oci-sikmo-dle-charakteru-havel-avi-png

      ---------------------------------------------

      https://uloz.to/live/!9MEca1BDH/konecne-reseni-m-e-ajdanu-usa-exbolsevik-jara-stetina-ato-pravda-a-laska-bohuzel-nikdy-nezvitezi-nad-lzi-a-nenavisti-protoze-probudit-valku-pomoci-lzi-je-daleko-jednodussi-nez-objevit-pravdu-pomoci-lasky-havel-schwarzenberg-avi

      ---------------------------------------------

      Ramón

      Vymazat
    10. Anonymní29. června 2018 12:00 - Krym původně patřil pouze Tatarům. Rusové do dobyli za cara, kdy Tataři byli násilně přestěhováni a ti co zůstali tak byli utlačováni.

      Vymazat
    11. 8:45, Krym nepatřil původně Tatarům, jak jste na to přišel?

      Ti přece přišli do těchto oblastí až v polovině 13.století a samotný chanát vznikl v r.1443 za podpory Osmanů, čímž se stal jejich vazalem, a Krym tak byl součástí Osmanské říše.

      Krym, jako prastará oblast, odedávna trvale osídlená, byl ještě před Tatary součástí říše Chazarů, patřil kočovným Kumánům, byl napadán Góty, Huny, Sarmaty, Alany a jinými převážně asijskými kmeny. A nesmíme zapomenout na Řeky, kteří zde založili své osady dávno před asijskými invazemi a čile obchodovali.

      Ale nejstarší nálezy patří Skythům a dalším zde žijícím kmenům a národům, které taktéž byli v obchodním a kulturním kontaktu s Řeckem. Zmiňují se o nich starořecká epická díla. A představte si, že všichni jsou dnes součástí ruského národa.

      A vy si vytrhnete z této plejády obyvatel Krymu Tatary, mimochodem kruté dobyvatele, přitom neberete v potaz, že roku 988 tento poloostrov vlastnil ruský kníže Vladimir, kde byl i pokřtěn. Proč nevrátit Krym rovnou Turecku? A s ním celý Balkán a půlku Maďarska.

      Krym se dostal trvale pod Ruské impérium roku 1783, po válce s koalicí Turecka, Velké Británie a Francie.

      Jen tak naokraj, Krymští Tataři se hrdě hlásí k Ruské federaci a ve volbách volili Putina.

      Vymazat
    12. Doporučuji shlédnout všem, včetně anonymní skopové hlavy 18:58, animované uspořádání změn států v prostoru a čase v daných letech!!!


      https://uloz.to/live/!ifWtSkmVtXqU/evropa-historicka-mapa-od-1000-2000-zdravi-ramon-mp4


      Ramón

      Vymazat
  4. V době Bandery nebyl ani Chruščov ani Brežněv u moci aby mohli někoho školit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to přece netvrdím. Jsou to nezávislé otázky.

      Vymazat
    2. Oba dva byli v té době politruci Rudé armády a oba byli původem z Ukrajiny. Oba měli na poli propagandy co do činění právě i s banderovci.

      Vymazat
    3. neboli - len Brežnev

      Vymazat
    4. Chruščov byl hlavním politrukem ve Stalingradu!

      Vymazat
    5. 10:51 No a? Stalingrad snad není na Ukrajině, nebo co? - http://q-map.ru/wp-content/uploads/2017/04/MapReichskommissariatUkrain1943.jpg

      Vymazat
  5. Tak nejlepší by bylo aby velmoci daly ruce pryč od Ukrajiny jejich vedení je bezpečnostní riziko pro celý svět.

    OdpovědětVymazat
  6. Aj Ukrajinci musia pochopiť ako už mnohy z nás že keď sa vyseries na východ tak hovno príde zo zapadu,akurát krajšie zabalené....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle by meli pochopit. Jenze to pochopi, az budou vsichni na zapade. Navic, nejvic Ukrajincu jsou Rusove, a ti vi, ze se mohou mit dobre jen orientaci na vychod, na Rusko. A zbytek si mysli, ze na zapade (v Rumunsku, Madarsku, Cesku a Polsku) by se meli lepe. Maji pravdu, at se Ukrajinci obrati kterymkoliv smerem, budou se mit lepe. Nejlepsi pro ne bude, kdyz se vsichni obrati na Kyjev, zlikviduji banderovce, Zidy a oligarchy. A zacnou si vladnout sami, a pak to zvladne dobre zapad, stred i vychod Ukrajiny. A Ukrajina se bude mit cela zase dobre. Asi to kradeni vesnic a mest je nejlepsi zpusob, protoze kdyz se neco ukradne, jako se sam ukradl Krym a pak ty 2 republiky, ma se to dobre. Chce to vic krast. Zapad do toho nepujde, uz vidi,ze Rusko pres Ukrajinu neziska.
      Problem je v tom, ze vsichni se selskym rozumem na Ukrajine meli za socialismu zahumenky, takze moc nekrali. TAk jim to chvili jeste potvrva, protoze i ted vsichni maji zahumenky a ziji si -pres vsechno zdrazeni atd - jak kulaci, ci lepe (byl jsem tyden u jednoho pred 3 lety,hostil mne zdarma, jidlo se nedalo pojist, tolik ho bylo.A vsechno z jeho zahumenku. Mel vse, co hrdlo racilo. A to maji mnozi. Kazdy, kdo chce. Takze dlouho to jeste potva, nez tenhle hoch, Jozif Michalcin, zacne krast!)

      Vymazat
    2. 23:39, Ukrajinci netouží po tom, mít se jako v Rumunsku. Minimálně Polsko, Česko, Slovensko. To nejlepší jsou dávno na Západě.

      Vymazat
  7. No, podla mna by sa dosiahlo tym akurat nepriatelstvo este vacsie obyvatelstva voci Rusku, glorifikacia tych, ktori by boli odstraneni a v buducnosti by sa to cele (po zaplateni celeho zotavenia Ukrajiny) opakovalo. Obavam sa, ze Ukrajinci si to musia vyzrat cele sami a jedine co Rusi mozu urobit a co uz robia, pomoct tym ktori mozu a chcu odist do Ruska,pomahama humanitarne v oblastiach, kde mozu a odrezat Ukrajinu od vsetkeho, od ruskeho trhu, od ruskych surovin atd. A ak je Ukrajina ochotna platit za plyn viac len preto, ze sa napise o jednu fakturu v anglictine viac, tak nech si to uzije

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obyčejní Ukrajinci to mají hrozně těžké, protože za pomoci "přátel" z CIA a EU jejich věrchuška vybila vše, co by se jí mohlo postavit na odpor a loupeže už ani neskrývají. Když se podívám na ksicht Timošenkové a ty její žvásty, chce se mi zvracet, přesto jí 17% Ukrajinců bude volit. Pri něčem podobném člověk propadá beznaději. Kolik provent by dostal Putin?

      Rusko musí něco udělat, protože rozvrácený stát na dlouhé východní hranici, v jehož sestavě jsou miliony vlastních lidí, a kam se dopravují statisíce Afričanů, to je časovaná bomba. Přímo biologická. Jen soudruh Filippov by se měl krotit v rétorice.

      Vymazat
  8. Jaká ukrajina, jsou to všechno rusáci, stejně neomalený a hrubý národ, jedte s nimi někam na dovolenou, jak se dovedou rvát o všechno o jídlo v mez. hotelích, nakládají sí jak kobylky ani příbor neumí držet !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:23 Na Ukrajině ale nežijí jen banderofašisti, s kterými tě přece nikdo nenutil jezdit na dovču, jelimánku.

      Vymazat
    2. Ad 13:23
      vždyť úplně stejným způsobem nahlíží západ na nás. A dokud si to konečně neuvědomíme, budeme pořád jen naivní ubožáci.
      Oni nás jenom rozeštvávají a my, namísto abychom se obrátili částečně proti nim, ale především proti jejich lokajům a podržtaškům u nás, jim sedáme na lep a nasmyslně a hloupě se vyvyšujeme nad ty, kteří mají ještě trošičku větší smůlu, než my.

      Zachrání nás jedině důsledný realismus a podle Masaryka: nebát se a nekrást.

      Vláďa z Brna

      Vymazat
    3. Do Ruska jsem jezdil 20 služebně a vždy to bylo v pohodě ,lidé velice příjemní a hlavně kdykoli pomůžou , aniž by čekali na nějakou náhradu , doporučuji tam zajet !!

      Vymazat
    4. 13:23, všude, kam přijedu na dovolenou, a jsou tam Češi, mám po náladě a mířím jinam. Uřvaný, neomalený, provinční národ, s kufrem plným konzerv...

      "Jéé mámo, pích sem se vo ježka!!!" "Luďo, rychle pojď sem a dones ten největší ešus, maj tady zadara švédský stoly!!! A ještě nějaký sáčky...!!"
      "Ty vole, voni po mně chtěli, abych se v mešitě zul, no tůůdle!"
      "Češi, nekrást tady!"

      Čech se vetšinou nerve, na to je moc zbabělý, zato se bez problémů proudem zbaví své ženy a dcery.

      Vymazat
    5. Blbeček trolíček 13:23 , Rusov sa biť o jedlo som na dovolenke nevidela, ale Nemcov hej. Aj ožrať sa ako svine a váľať sa po zemi.

      Vymazat
    6. 18:42, v Petrohradě jsem natrefil na zkoulovanou skupinku Finů, v Blavě na podobně indisponované Angličany. Nemluvě o Američanech na jednom firemním rautu, kde skoro sežrali i kuchaře) Ale nic proti nim, jinak byli fajn.

      Vymazat
    7. Dulezity pro nas je ze Ukrajinci splachli do hajzlu velky mnozstvi miliard z EU , USA, OSN , IMF a tak je vyrabovali , jako to delaj teroristi..A ted jsou na rade taky...

      Vymazat
    8. 3:55, pro nás důležité... v jakém smyslu?

      Vymazat
    9. 15:54 jsi zamindrákovaný pitomec bez skutečného rozhledu. Skoro to vypadá, že cestuješ leda prstem po mapě ...

      Vymazat
  9. Tak se mi zdá, že nové i mezinárodní trendy jsou velmi jednoduché. Stačí rozeštvat lidi mezi sebou, národy i státy,pak se schovat a nastrčit jim "náhradního" viníka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. O toto se pokouší Putin jemuž překáží v Evropě existence EU, která je pro něj velký ekonomický a útvarový kolos. Nemá sil čím EU porazit. Proto chce provádět politiku rozdrobování EU, jenže občané o to nemají zájem.

      Vymazat
    2. 18:46, voni sou hlava, vašnosto! EU se drobí díky rozdílnému názoru na migrační politiku, takže dle tvé ženijální konstrukci Puťka na jedné straně vnucuje neomarxákům na Západě, aby sem tahali migranty, a na druhou stranu nás od tohoto božího naděleni odrazuje. Musím uznat, oba jste ženyjální, ty i Puťka. Vy musíte mít mozek Velkého šéfa.

      Vymazat
    3. 18:46 To je nesmysl! Putin naopak potřebuje silnou Evropu pro obchodní vztahy. Ty nebudou v krachující Evropě.

      Vymazat
    4. 19:11, taky jsem doufal, že debilové přiběhnou dřív než Trump, ale spletl jsem se. Jejich hloupost je nekonečná. Přitom Rusko má s Evropou mnohem, mnohem víc společného než s USA. S Amerikou, kromě velikosti země nacpané přírodními zdroji, sdílí stejný počet balistických střel a s nimi spojených jaderných hlavic. Evropa je soused se stejnými cíli.

      Vymazat
    5. 18:46 Ať žije slepičí rozum. Tříkrát sláva !

      Vymazat
  10. 15,16 Co se mám učit? Můj praděd tam v roce 1870 přišel a vše popsal. Čtete asi nějaké hlouposti současných blbů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslyšte, značná část západní Ukrajiny nikdy nebyla ruská za cara. Halič, Podkarpatí, Bukovina, to nikdy, nepatřilo Ruskému impériu, čili car nemůže za jejich zaostalost. A silně pochybuju, že by byl tak významný rozdíl třeba mezi Černivcy a Vinnicí. Já mám taky kontakt na lidi z této oblasti a vím, že ty podmínky na Západní Ukrajině byly hodně špatné už za první republiky. Teprve potom se to začalo pomalu zvedat.

      Vymazat
  11. 15,22 No Havel, Klaus atd také za nic nemohu to se událo jen za jejich vlád. Jo výrok hodný génia.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:25 Klaus perestojku posral, nezůstalo nám nic. Ale ten druhej nechápal vůbec co se děje, až tak byl geniální.

      Vymazat
  12. Ale u nás je přece situace obdobná, i když se přirozeně tak zle jako lidé na Ukrajině nemáme. V naší zemi bují jako rakovinné buňky myšlenky a následně i činy ženoucí nás do náruče EU, NATO, USA, zkrátka do atlantského myšlenkového prostoru, který je založen na vykořisťování, podmaňování, zotročování a rabování. Pomalu, ale jistě, se z našich dnešních mladých lidí, neopustíme - li tento myšlenkový prostor, stanou v budoucnu v podstatě Anglosasové, pro které už vlast, úcta k předkům či mateřskému jazyku budou jen prázdné pojmy.
    Hlavním smyslem EU, to mi nikdo nevymluví, je převrátit myšlenkově Slovany v Evropě k západním hodnotám, ač patříme do společného myšlenkového prostoru s Rusy.
    Povšimli jste si, kolik lidí dnes s hrdostí nosí na tričkách, kraťasech či taškách americké nebo britské vlajky? Kdypak někdo z Vás naposledy viděli někoho, kdy by se stejnou hrdostí nosil na svém oděvu vlajku ČR?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jste bohužel pomýlený ohledně Slovanů. Poláci, Slováci, my, Slovinci a Chorváti vidí slušnou a rozumnou cestu k prospěchu svých občanů. Rusko něco podobného není schopno nabídnout. Nakonec Černá Hora i Bulharsko mají zájem členství v EU!

      Vymazat
    2. 18:53, ještě kdybys popsal tu rozumnou cestu, a vynech laskavě pojmy jako "lidská práva", "demokracie", "evropské hodnoty" a další vyprázdněné pojmy. Upozorňuju, že po finanční stránce není mezi námi a Ruskem až takový rozdíl.

      Jen tak mimochodem, současný italský premiér nazval Rusko jako možného zachránce evropské civilizace a podobně se ozval i papež.

      Vymazat
    3. 18:26 Souhlas. Eurosojuz je projekt pro přeformátování Evropy. Západní hodnoty neexistují, jsou to jen cetky založené na lichvě a lhaní. Stačí pozorovat, kdo tyto "hodnoty" prosazuje a máme jasno.

      Vymazat
  13. Ukrajinci jsou normální lidé jako my . Pracovali s náma na šachtě . Dnes brání svoje domovy před benderami .

    OdpovědětVymazat
  14. Hodně připomíná slova německých nacistů o Československu.

    OdpovědětVymazat
  15. Jsem rád, že Rusko svou vojenskou agresí vůči UA prudce povzneslo vlastenecké cítění Ukrajinců. A toto je pro Kreml velmi nepříjemné zjištění!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vašnosti, debilita se nedá léčit, ani na Ukrajině. Je to škoda, měl by to dotovat každý stát.

      Vymazat
    2. 23:37, vy přece o Ukrajincích nic nevíte, neradujte se předčasně.

      To vaše "vlastenectví" na Ukrajině je bohužel ve formě až exaktického nacismu a přesně tohle bylo cílem. Jestli to považujete za pozitivum, potom jste sám nacista. Jaké skupiny se to týká, napovídají volební preference radikálních stran. Ty nejsou vysoké.

      Skutečné vlastenectví a s tím spojený "odpor" k Rusku je dost často vázán s tím, že je "nechali" napospas západním rabovačům a jejich sluhům. Opět, o jak velkou skupinu se jedná není úplně jasné.

      Navíc obě tyto skupiny se do krve nenávidí a bojují proti sobě.

      Všechny průzkumy je třeba brát s velmi velkou rezervou, Ukrajina je fatálně rozdělená země.

      Vymazat
  16. Agrese vůči UA? Vlastenecké cítění Ukrajinců? Pro Kreml nepříjemné zjištění? Ach jo, jak může bejt dneska někdo tak blbej...

    OdpovědětVymazat
  17. žijem na Východe Slovenska - a každé ráno na zástavke autobusu č. 52 - znalí vedia čo to je - stretávam Ukraincov, idú do práce v montovniach. takže vaše reči o tom ako sa žije na Ukraine - no, každý sa tam bojí, je to pozostatok CCCP, kde policajt mohol všetko a funkcionár bol bohom, a to zostalo, nič, zhola nič sa nezmenilo, každý platí svojmu kmotrovi za to že je tam kde je, nikto z nich nemá túžbu dať sa zabiť, len spodina z Haliče, je to fakt, no a ku kRymu - nechajte Chruščova tak, Krym nariadil prifariť k Ukraine Stalin s tým, že tam zriadi Chazarskú CCP, a aj za to dostal 20 mil. dolárov, nakoniec z toho nič nebolo, a až po smrti Stalina sa naplnil dekrét - ono je to trocha zložitejšie, Ukraina v tej dobe bola dokonca samostatným štátom v OSN, potom ním prestala byť, a nakoniec teraz sa zabudli prihlásiť, sú tam akosi no ... trpený, hladomor a zbytok to je tiež dobrá finta zvaliť to na Rusov, za tým stáli chazari v celej oblasti, a tak ďalej, ale škoda slov - inak slovo kulak - je to kameňom medzi oči - kulakom v glaza - klamať do očí - asi tak -klamári, bezočivci, - kulaci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvoje priame poznatky A7:12 s takzvanými (u)krajincami sú iste zaújmavé a neocenitelné, no nič to nemení na tom Mičurinskom experimente komisárov nášho Eurosojúza vyšlachtiť za Schengenským plotom experimentálnej záhradke zvanej (u)krajina z vaších niekdajších brutálnych lenivých agresívnych alkoholom presiaknutých "rusských" okupantov, ušlachtilý, obetavý, pracovitý, abstinujúci národ (u)krajinčanov. Takže problém ktorý tu niektorí pisatelia riešia neni ich, ani Váš, dokonca ani takzvaných (u)krajinčanov, ale štváčov, ktorí sa už najmenej od čias križiackych výprav do Russka snažia toto územie ovládnuť a podrobiť si, no vždy uspeli nanajvýš tak v tej (u)krajine a pri Moskve museli bezpodmienečne otočiť a vrátiť sa tam odkial prišli. Čo je vytýkané tamojším domorodcom tančiacim svoj bojový tanec proti "moskalom" okolo horiacich pneumatík na Kyjevskom Euromajdane, tak to je ich servilnosť. Vždy som sa divil matkinmu rozprávaniu z čias druhej svetovej vojny o karaváne (u)krajinčanov ťahanej volmi. Až neskôr som čítal o podobnom lanárení (u)krajinčanov do Hitlerovej3ríše, navlas podobnom ako sú lanárení do terajšieho Eurosojúza. No nech, kto chce kam, pomôžme mu tam! Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
    2. 7:12, no konečně se i někdo další zmínil o Židovské republice. Furt to tady píšu a všichni melou o Chruščovovi.

      Trochu je problém s tím "Stalin chtěl", protože zápisnice z Teheránu poukazují na to, že Krym byl podmínkou židovských bank jako pojistka na půjčku na financování otevření západní fronty. Což bylo vzhledem ke ztrátám SSSR na východní frontě hnusné svinstvo.

      Stalin bez mihnutí brvou souhlasil, ale věděl, že se předání Krymu nikdy neuskuteční. To proto, že SSSR žádné území nevlastnil a dohoda musela být podepsána zástupcem RSFSR.

      Předáním Krymu parlamentem RSFSR do vlastnictví USSR, jako "daru z vděčnosti za věrnost", zůstal tak Krym v sestavě SSSR, jen pod jinou jurisdikcí. Rozhodnutí parlamentu se napadnout nemohlo, protože se to událo dlouho po válce, Stalin byl mrtvý, a ruský parlament neměl s tajnými dohodami jakési osoby z RSFSR v Teheránu nic.

      Navíc, amoralita vznesení podobného požadavku na Krym by jen těžko obstála. Dnes je požadavek zřejmě anulovaný, jinak by ho banky dávno vytáhli na světlo.

      Co se týká dluhů SSSR, ty se vracely převážně jen státům, ne soukromým společnostem a RF splatila poslední podlužnost za 2.sv.válku roku 2009.

      Jó, na válce se skutečně moc dobře vydělává, hlavně když vaše pohledávky přebere stát.

      Vymazat
    3. 8:03, není Ukrajinec jako Ukrajinec, země je rozdělená. Už dávno.

      Vymazat
    4. 8:03

      Není mi jasné, jak jste myslel tato slova, ironicky? "... pracovitý, abstinujúci národ (u)krajinčanov...".

      Jelikož kdysi v mém domě, žil pan Bárnik, který měl za ženu Ukrajinku. Když slavila své 60 narozeniny, rozlila sousedům 2dcl vodky a na EX do sebe! My ji vysvětlili, že budem řídit vůz, tudíž nemůžem.

      Jiná sousedka nejela, nepila a Ukrajinka ji, chrstla svou sklenici vodky na záda, že ji urazila, odmítnutím 2dcl vodky na EX po ránu!

      Tuto abstinenci, jste měl na mysli? Manžel Bárnik se jí bál a nebylo divu ...

      °°°°°

      Vymazat
    5. 13:32, člověče neblázněte, na základě zkušenosti s jedinou divokou babou vy usuzujete na celý národ? Já mám úplně jiné zkušenosti a to s lidmi z různých oblastí Ukrajiny. Podobných debilů a mnohem horších najdete všude plno.

      Vymazat
    6. 15:55

      Člověče v jakém prostředí jste trávil svůj život, ja se debilům snažím vyhýbat, jak můžu a nakonec se tu setkám s váma. Ona měla celou hubu zlatých "zubů", taky to tak máte, Ukrofile?

      °°°°°

      Vymazat
  18. Ať ty kurvy fašistické nepodporují kurvy ze západu a lid už si s těmi hovady poradí sám.

    OdpovědětVymazat
  19. Ukrajina je pozliepaná z rôzních častí, ktoré dnes tvoria Ukrajinu.
    Ale rozdelená je aj náboženský. Kultúrne oblasti Ukrajiny si prešli úplne rozdielnímy skúsenosťamy.

    Veď také Podkarpadkso-Zakarpatsko, bolo súčasťou " Veľkej Moravy, udajne skôr pokrstené ako v Vladimír v Kyjeve 888 roku". Západná Ukrajina najme Halič Obývaná Bielimi Chorvátmi, ktorí emigrovali do dnešného Chorvátska na brehoch Jadranu. A na Ukrajine ostaly iba rozvaliny Stiľska.
    Vznik Haličského Kniežactva o ktoré sa sporilo Uhorsko z Poľskom!! Ale nakoniec Poliaci získali Halič ako súčasť Poľského kráľovstva. Kdež to Kyjev prešiel pod vládu Litvy. Potom sa do Poľsko-Litovskeho zväzu pričlenil k Poľsku. Poliaci nanútili Pravoslávnym Rusínom v Breste Katolicistvo v únii. A kto sa nepridal k únii nemal také postavenie ako mal katolík, a na tom pohorela najme Rusínska šľachta, ktorá sa chcela vyrovnať tej Poľskej.
    A to sa potom premietlo aj v Uhorsku kde Uhorských Rusínov nanútili Užhorodsku úniu. A ktorá spadá pod Rímského Pápeža, narozdiel od Ukrajincov ktorí patria pod Ľembersku diecézu. Dnes nielen Rusíni, ale aj Ukrajinci sú náboženský rozdelení, Jedni uznávaju Moskovského Patriarchu, iní naopak Kyjevského metropolitu.

    Bukovina, a Budžak Besarabia ako súčasť kniežactva Moldavska, a Podnestersko ako súčasť Podolia.

    Otázka komu má patriť Krym?? NO PREDSA GRÉCKU.

    Ukrajina vznikla v roku 1918 potom ako ju oslobodili Nemecké a Rakúsko-Uhorské armády.
    A aj to mali v Kyjeve problém, lebo vznikli dve Ukrajiny jedná v Lembergu, a tá druha v Kyjeve, Jedna sa spojila z Bolševikmi proti Poliakom, a druhá naopak s Poliakmi proti Bolševikom. Kedže Poliaci si nárokovali historický Halič aj z Lembergom, nemohli akceptovať že Haličský Ukrajinci si zrazu prehlásili Republiku. A na území Poľska vznikla Lemko-Rusínska republika a Komančanská a to Poliakov už totálne dorazilo!! A tak v 1945 ich Poliaci poslali na Ukrajinu!! Aby sa ich zbavili ale nikto sa ich nepýtal že sú Ruskej orientácie a nie Ukrajinskej.

    A čo so Zakarpatskom- Podkarpadskou Rusov, korá si prešla historícký vývoj, ako súčasť Veľkej Moravy, Uhorského Kráľovstva, Sedmohradska, Partia Regni Hungarie, Rakúského cisárstva, následne po roku 1867 Rakúsko-Uhorska, prežila vojnové útrapy počas Brusilovej ofenzívi v Karpatoch, a následne v 1918 roku po referende pripojená k Čskoslovensku, a potom v rokoch 1939-1944 Maďarskom kráľovsve, a následne v 1946 v Sovietskom zväze, ako ""Sovietské Švajčiarsko"" a po rozpade 1991 ako súčasť Ukrajiny.

    Také trenice či najprv bola Kyjevská Ukrajina, alebo Kyjevská Rus??
    Či Zakarpatsko má obyvateľstvo Ukrajinské, alebo Rusínske??
    Kto bol skôr Rusíni, alebo Ukrajinci??
    Ako si v matrike uviesť národnosť Ukrajinec-Rusín, alebo Rusín-Ukrajinec??
    Ako sa správne ma volať Ukrajina, RUTHENIA, alebo iba Okrajina???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:52
      Vladimir byl pokřtěn na Krymu a bylo to roku 988. Ne v Kyjevě o sto let dříve. Tehdy byli v místě dnes známém jako Kyjev, knížata jménem Dira a Askold, a novgorodští Rurikovci se teprve chystali na cestu iz Varjag v Greki.

      Halič (Červená Rus), její východní část byla součástí Rusi, později zvané Kyjevská, ne Moravy, později zvané Velká. Po rozpadu Kyjevské Rusi a vpádu Mongolů ve 13.stol. o Halič soupeřili Uhři a Poláci.

      Podkarpatí jako "Sovietske Švajčiarsko" .... :) to si děláte srandu, že jo?

      Rusíni jsou většinově řečtí katolíci, Ukrajinci pravoslavní. Filaretův patriarchát nemá moc věřících, většina se hlásí k Moskevskému, což se dnešní nacistická vláda snaží silově změnit.

      Ale jinak pravda, Ukrajina je čuděsný slepenec.

      A to nejhlavnější. Krym je, byl a bude RUSKÝ. To si zapamatujte. Ani Řekové tam nebyli první, nýbrž národy, které dnes, a velmi dlouho předtím, tvoří součást ruského státu a říkají si Rusové. Tito lidé začali jako první obchodovat se Středomořím ještě před řeckými osadami. Navíc v bojích o tohle důležité a krásné území Rusové mnohokrát prolili potoky krve.

      Přirozeným vlastníkem Krymu je hegemon severního Černomoří a tím je a bylo už po celá staletí Rusko.

      Vymazat
  20. Áno máte pravdu na Kryme 988 od Byzantíncov.

    Iba na otázku že v Mukačeve majú sochy svätcov Cyrila a Metoda, a v Kyjeve Svatího Vladimíra.

    Ja som písal o Zakarpatsku-Podkarpadskej Rusi, že obyvateľstvo mohlo prijať krst od učeníkov Cyrila a Metoda, kedže hradiská Užhorod a Zemplín mohli biť vo vazalskom vzťahu Veľkej Moravy, respektíve Bulharského cárstva Simeona I. (Podľa Gesta Hungarorum).

    Z Krymom to máte pravdu, je Ruský.
    pre Anoníma 16:30

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, vliv VM zasahoval až k Zemplínu. Nevím, jestli vazalsky. VM byla relativně volná s třemi, čtyřmi většími centry, U.Hradiště, Mikulčice, Blava+Devín, Nitra. O Nitře nikdy nebylo sporu. A máte pravdu s C&M, k nim se hlásí hodně zemí z východní Evropy.

      Vymazat
  21. Nejstrašnější na Okrajině je ta jejich schyzofrenie a názorným příkladem je národní hrdina Bandera o kterém všichni vědí že to byl strůjce masových vražd i dětí. Zkuste říct některému Okrajinci tady v Čechách že je banderovec a rozbije Vám hubu.

    OdpovědětVymazat