Reklama

.

.

sobota 2. června 2018

Proč válka? Vůdce to tak chce!

Jiří Jírovec
2. 6. 2018
A řeknu vám proč. Hříčka přírody na malém kanadském městě, kde jsem žil, způsobila blackout. Nepadaly bomby, jen mrznoucí déšť. Na vedení se nabalila námraza a přetrhalo se. Dva dny nefungovalo vůbec nic. Byla to krátkodobá výstraha, že bez elektrické energie neumíme přežít. Válku mi připomíná zkouška sirén. V Praze kvílí každou první středu v měsíci, přesně v poledne. Ale co dál? Kam půjdeme, když to bude doopravdy? Válka vykukovala i z demagogie sněmovního jednání 1.6. 2018. Dvě blonďaté poslankyně, které o válce vědí s odpuštěním velké kulové, se napadaly. Tedy naoko, protože si obě pochvalují, že mise do Afghanistánu je pro české vojáky požehnanou možností, jak si zatrénovat.


Těžko na cvičišti, lehko na bojišti říkával jakýsi Suvorov.

Pak se k nim přidal poslanec připomínající Mussoliniho (vlasů víc, demagogie stejně). Vojáci za nás jednou budou bojovat a tak potřebují mise a naši úctu.

Znal jsem několik kanadských vojáků, kteří v Afghanistánu byli.

Jeden se jmenoval Mark Wilson. Byl to 40. Kanaďan, který tam zahynul. (https://www.davemounsey.com/tpr-mark-wilson.html) Býval to spolubydlící mého kolegy. Hledal v armádě východisko z nudného života.

Když se vracely první kanadské rakve, na věžičce kanadského Parlamentu v Ottawě vždy zavlála černá vlajka. Premiér jezdíval zaslzet (s pózou mistrnou, jak zpívá Kryl) na vojenskou základnu v Trentonu. Byly kamery, byly čestné salvy.

Ostatkům Marka Wilsona se přijeli poklonit dva nižší papalášové.

"Návraty domů" pak začaly postupně nabírat na tichosti a nenápadnosti. Prý s ohledem na pozůstalé.

S dalším Kanaďanem, který sloužil v Afghanistánu, jsem byl necelý rok v redakční radě týdeníku The North Renfrew Times. Zažil jako zdravotník tolik, že o tom nedokázal mluvit.

Syn mého šéfa se dal k armádě, aby mohl vystudovat zadarmo. Misi do Afghanistánu přežil v Kabulu v kanceláři.

Žádný z nich nejel bojovat za vlast nebo jakési civilizační hodnoty. Vždy šlo o kariéru, dobrodružství, rozkaz a k tomu slušné peníze.

Mezi kanadskými vojáky bývaly v oblibě mise do zemí, kde se dalo vydělat, ale nehrozilo větší nebezpečí.

Z bojových misí se vojáci vracejí se šrámy na těle i na duši. Mnozí nejsou schopni návratu do normálního života, někteří spáchají sebevraždu.

Politici mají ve svém repertoáru velmi pěkná slova o tom, jak oceňují armádu a vojáky. Zprvu to myslí vážně, ale jejich nadšení vyprchává s přibývajícími ztrátami a rostoucími náklady na mise.

Naši poslanci (doufejme) nechtějí válku, jen odstrašovat. Hlavně se nezprotivit mocným, kteří války začínají.

Bojím se, když šedivý generál, ne ten jménem, varuje, že Rusové zbrojí a tak musíme reagovat. Přihřívá si polívčičku polopravdou. Vojenský rozpočet států NATO, USA a Kanady je totiž zhruba 10x vyšší než současný ruský. Pořád je to málo.

Ve Sněmovně si nikdo netroufne špitnout, že válka v Afghanistánu již trvá bezmála 40 let. Tedy počítáno od okamžiku, kdy se do ní v roce podařilo zatáhnout SSSR, aby Rusové měli svůj Vietnam.

Sněmovna se neptá proč se máme podílet na tom nekonečném šílenství.

Odpověď na nevyslovenou otázku lze najít v jedné z klíčových scén filmu Ostře sledované vlaky: Miloš Hrma, který nechápe situaci na německo-ruské frontě, stále opakuje stejnou otázku "ale proč" (to děláme)? Zpočátku dostává vlídnou odpověď. Atmosféra ale postupně zhoustne k nebezpečnosti a vysvětlování je utnuto definitivní odpovědí: "Protože vůdce to tak chce!".

Čeští poslanci vědí, že to současný vůdce tak chce a obávají se byť jen pomyslet na to, že nemusí mít pravdu. Raději se neptají a místo toho slibují poslušnost. Co by si o nás pán pomyslel, kdybychom řekli, že s ním v tom či onom nejedeme.
Že jsme malí? Ne zcela. Malost státu není dána počtem obyvatel a rozlohou, ale servilitou k těm velkým. Vytím s vlky, chcete-li.

165 komentářů :

  1. Přesně tak nemají tam co dělat usa ani Český žoldáci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas a doplnění:
      Afganistán nikdy, nikdo neporazil. Z historie je známé, že Alexander Veliký se Afganistánu vyhnul při svém tažení na východ a jaký to byl vojevůdce. Zda bylo SSSR zataženo do války v Afganistánu? No situace byla taková, že přes Afganistán USA prováděla záškodnické výpady na území tehdejšího SSSR, tedy něco podobného co prováděla CIA po II.sv. válce z území SRN k nám, jako zapalování stohů, obydlí, vraždění lidí, tedy samé mírumilovné a prospěšné akce. A proč byl napaden Američany Afganistán po roce 2001? Jenom proto, že v horách mezi Afganistánem a Pákistánem se ukrýval Bin Ládin, který údajně nařídil útok na dvojčata v NY, tedy ta dvojčata, mrakodrapy světového obchodního centra, které byly plné azbestu a byly určené k demolici a těsně před útokem na vysokou částku pojištěné. Jaká to náhoda. Jinými slovy, demoliční četa která provedla snesení obou mrakodrapů odvedla prvotřídní práci a to i na budově stojící daleko od dvojčat, do které žádné letadlo nenarazilo. Jinak těmto skutečnostem se v USA říká konspirační teorie, protože každý liberál musí samozřejmě zastávat ty správné názory, že to byl ten Bin Ládin, přítel Bushe, který ty budovy odstřelil, protože hmotnostní poměr letadla , které do mrakodrapu narazilo bylo rovné tomu, jako když komár narazí do velblouda, což velblouda srazí na zem. Komedie zahraná USA 11. září 2001 má pro svět a jeho obyvatelé dalekosáhlé důsledky a dnes se na pravdivé skutečnosti už nehraje. Pravda je vždy to co řeknou v USA, ať je to sebevětší blud, jako ten poslední chemický útok v Sýrii nafilmovaný Bílými přilbami. Jakékoliv důkazy, že tomu tak nebylo se rovnají vyhlášení války Pražské kavárně a poslankyní Černochové, nejmenovanému generálovi, který by na Rusko zaútočil okamžitě a poslal na Ruskou frontu všechny naše muže a nahradil je dvacetiletými uprchlíky z Afriky, aby jsme už konečně byli solidární s Merkelovou v přijímání milionů těchto uprchlíků, když je jich v Africe připravených jít do Evropy v počtu 300 milionů. Přeci rodiče mají děti, jenom proto, aby je stát ve kterém vyrůstají, poslal do války, ve které budou zabiti, nebo zmrzačeni a to ve jménu zisků zbrojního průmyslu USA a to je ten nejvyšší, nejušlechtilejší cíl.

      Vymazat
    2. Dostali tady na frak Britové,Rusi a teď i Amici a s němí i ti naší ! Přijde den , kdy bude třeba 50 oběti ,a dvě blonďaté poslankyně se budou klanět a myslet , trénovali jste svou smrt !!!

      Vymazat
    3. Bezskrupulozní ČSSD a Ano bude hůř,cenzuruje

      tento web,popdivejte se dolů,jak anonymni oddíly piostavené prý ČSSD,které nyni převzal majitel velkých peněz vám nedovoli brzy vůbec ani špitnout.
      To za komunistů byla procházka růžovým sadem.
      Nyni sprosti politikové kradou nejen hlasy voličů lhanim a zákeřným a podvodným zneuživánim jejich tisku,ale i jak vidite nechtěji nám ti anonymové ani napsat proč mazakuji jednotlivé přispěvky, je to určitě proto ,aby ukázali svoji podvodnou politiku zla!
      Pamatujte na ně při volbách,po volbách vás budou totiž mohutně terorizovat,aby si svoji podvodně ziskanou moc udrželi!

      Vymazat
    4. PODLE POSLEDNICH NEOVĚŘENÝCH ZPRÁV SE CHYSTÁ

      úplné odstraněni vnitráků,kteři jsou proti U.S.A
      nebot tu cenzuruji a tak porušuji svobodu a demokracii vládnouci v Americe.
      Pan Honolulu ,známý AMERIČAN se prý totiž chystá požádat SVÉHO pana presidenta,aby prestal váhat a dal vytisknout pár dobrých peněz,které pošle přes americkopu ambasadu tomuto webu.
      Vime totiž,že pan velvyslanec je velice pobožný a tak je tu návrh nahradit politickou třidu sprostých šmejdů Hnutim tři hvězd.
      Jedna z hvězd by se mohla jmenovat Křesťansko sociálni demokratické hnuti a nahradilo by plně padajici ČSSD a KDU satanisty.
      Takto usetřené penize a ještě dalšch mnoho peněz ušetřených zejména NP by sloužily na vznik celé přehršle našich občanských webu přesně ve smyslu našeho největšiho nebožtika pana Havla,který taky hledal pravdu.
      To,že prý dnes věc směruje v opačném gardu je sprostá pomluva sprostých Šmejdů,těch hrozných degenerátů,kteří si vzali do hlavy nepodprovat Ameriku a Česko first!

      Vymazat
    5. STÁLE VICE SPINDOKTORŮ,LIDOVÝCH KOMENTÁTORŮ AJ.

      podporuje konstituujici se nepolitickou společnost OSV.dokonce se tu i objevil z dávné historie se vynořujici pan filosof EZOP,který začal svými bajkami o zvířatech připominat
      podobnost s lidmi.
      Tak a ted se podivejte na pěknou ženu,která vám vysvětli i kde může hrát naše muzika.

      http://www.zvedavec.org/vezkratce/15172/

      se skvělou pani MARION

      Vymazat
  2. Takže ubohý SSSR byl do války Afghánistánu "zatažen"?
    No aspoň víme odkud vítr fouká.
    Soudruh Jiří Jírovec byl do zlé kapitalistické Kanady v roce 1986 zřejmě taky "zatažen".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná jste tehdy ještě nebyl na světě, že se tak divíte?

      Brzezinski: CIA byla v Afgánistánu, aby podpořila mudžahediny. Byla tam půl roku před sovětskou invazí.

      http://www.defenddemocracy.press/brzezinski-cia-entered-afghanistan-before-the-russians/

      Vymazat
    2. 23:19 tu situaci pochopit znamená disponovat IQ hodnoty alespoň 95. Tak se, 23:19, dalšími úvahami zbytečně netrapte. Hluboce s vámi cítím, ale není každému dáno, že?

      Vymazat
    3. 23:59
      Když nemáš kapacitu, schopnosti a vědomosti napsat cokoli konkrétního k věci, tak raději mlč a neztrapňuj se zbytečným prděním o ničem jaké jsi právě předvedl, chudáku.

      Vymazat
    4. 23:40
      Člověče, vy jste zřejmě spadl ze sovětského, rudého Měsíce.
      Do roku 1978, kdy afghánští komouši, podporovaní SSSR, vyvraždili královskou rodinu a provedli převrat, byl Afghánistán relativně prosperující, liberální a svobodomyslnou zemí.
      Komouši zase zničili jednu prosperující zemi.

      Vymazat
    5. 0:13

      -- Vy jste ovšem nepochopil, že panovníky je třeba vraždit, vždy a všude. Udělali to v minulosti Angličané, Francouzi i Rusové - a udělali dobře. Španělé mají ještě co dohánět.

      -- Vaše bludy ohledně svobodomyslného Afgánistánu Vám nebudu vyvracet. (V některých afgánských provinciích najdete portréty těch "komoušů", které chovají v úctě, dodnes. Podobně jako Titovy portréty v Bosně.)
      Nakonec byste ve svém křečovitém antikomunismu nepochybně vychválil i svobodomyslného šáha Páhlavího, svobodomyslného Pinocheta, svobodomyslného Franca nebo svobodomyslného Erdogana. Škoda jen, že jste si tu svobodu nejel do některé z těchto zemí vychutnat - to byste tak blbě nežvanil!

      Vymazat
    6. 0:25
      Soudruhu, stačí si prohlédnout fotky z Afghánistánu 70. let. Na netu je jich přehršel.
      https://bit.ly/2sClIOT

      To vše jste vy komoušská hovada zřejmě nadobro zničili.

      Vymazat
    7. 0:34
      Ano, to vše teď statečná US army už 17.rok mění v kvetoucí zahradu plnou šťastných a usměvavých lidí ... Chudáček jako ty ovšem tyto nepopiratelné úspěchy Američanů v Afgánistánua dalších prosperujících zemích sotva ocení. Takže radši nadáváš do "komoušů", debílku!

      Vymazat
    8. Prosímtě jdi už do prdele ty hnusná kryso O.34. Ty se z toho tvýho netu posereš. Hrab se v přehršli fotek, ve kterých se hrabeš, abys mohl sprostě nadávat na komunisty. V jiných fotkách se nehrabeš, zejména ne v těch, které znázorňují zvěrstva amerických zmrdů. Stačilo by jen se podívat na rozmlácenou Syrii, Irák, nebo Libyi, (která byla úžasná, než se do ní začala srát americká hovada) a kdo zahlédl to zhovadilé mučení starého pána Kaddafího, musí americký hovada nenávidět až za hrob. Ten, kdo tímto způsobem ničí a rozesírá svět, a zabíjí hromady nevinných lidí, je hovado všech hovad, a zasloužil by být nabodnut na kůl, ty hnusnej hajzle. Prohlížíš si taky fotky toho, co zničili neskuteční šmejdi z Ameriky? Jestli máš čumák oslizlej od jejich zadku, kam jsi zalez, a celej smrdíš, vypadni z diskuzí, a nelez sem se svýma odpornýma, posedlýma nadávkama. Buď jsem objektivní, a vše posuzuji jedním metrem- nebo jsem pokryteckej čůrák, a pak lezu jen mezi čůráky, a ti tady na NR nejsou. Tak padej konečně a už sem nelez. Tady nikdo nemůže za to, že vám, vy novinkoví diskuzní duševní mrzáci, dnes novinky nenapsaly nic, na čem by se diskuzně vyřádily všiváci tvého typu. Už zítra se určitě novinky polepší a ty budeš moci se svojí smradlavou diskuzní smečkou zase sprostě nadávat prezidentovi.

      Vymazat
    9. 0:49
      Ahoj, ty rudý fanatický psychopate. Zřejmě to tvému ptačímu mozečku uniklo, ale řeč byla o tom, že podle Jírovce byl "SSSR do války v Afhanistánu zatažen". No objektivní pravda je taková, že SSSR nikam zatažen nebyl a vlezl podpořit bolševickou revoluci v Afghanistánu a všechno tam tím nadobro posrat, zcela dobrovolně.

      A z diskusí nevypadnu, rudý, bolševický zoufalče. Doba, kdy jsi to mohl lidem přikazovat co a kde mají říkat a psát a zavírat je když neposlechli, skončila už před 30 lety. Takže se prober, blbečku.

      Vymazat
    10. 1:05 Vždyť vy a vaši soukmenovci o tom přímo sníte a pracujete na tom, aby se doba, kdy se lidem přikazovalo, co a kde mají říkat zase vrátila. Zatím využíváte ve svých příspěvcích jenom verbálních sprostot primitivizmu a doufáte, že tím lidem otrávíte život. Jinak nechápu, proč sem lezete.

      Vymazat
    11. Nechte ho bejt vola. Vždyť tohle pořád dělá několik let. Je to psychopat. Že vás to pořád baví?

      Vymazat
    12. Anonymní 23:19
      Ano, SSSR byl do války v Afghánistánu zatažen, musíte být značně nevzdělán, když se umíte i takovýmto notoricky známým faktům tak upřímně divit.

      Když Sověti ospravedlňovali svou intervenci tvrzením, že měli v úmyslu bojovat proti tajnému angažmá Spojených států v Afghánistánu, nikdo jim nevěřil. Ale ona to byla pravda. Dnes v té věci ničeho nelitujete?

      Brzezinski: Čeho bych měl litovat? Ta tajná operace, to byl výborný nápad. Důsledkem toho bylo, že byli Rusové vtaženi do afghánské pasti, a vy chcete, abych toho litoval?

      A ani nelitujete toho, že jste podporovali islámské fundamentalisty a poskytovali jste pomoc a zbraně budoucím teroristům?

      Brzezinski: Co je důležitější pro světovou historii? Talibán anebo rozklad sovětského impéria? Pár nažhavených muslimů anebo osvobození střední Evropy a ukončení studené války?
      https://legacy.blisty.cz/art/9265.html


      Anonymní 0:13
      Samozřejmě se opět mýlíte, krále Záhira Šáha, jenž měl velice vstřícné vztahy se SSSR(v roce 1970 byl na návštěvě i u nás), svrhl během puče v roce 1973 jeho bratranec, který změnil Afghánistán na republiku a ustanovil se prezidentem. Až ten byl následně svržen komunisty. On však nebyl králem.
      Nějak se vám to v hlavě celé popletlo.

      Vymazat
    13. Anonymní 3. června 2018 0:25 a další --

      Člověk může být antikomunista a mít k tomu řadu lepších či horších důvodů. To na tomto místě nemá moc smysl rozebírat.

      To, že se kolem toho lidé "na obou stranách" rozvášní, není také nic překvapivého, co by stálo za velké přemýšlení.

      Co ale za zamyšlení stojí, je spíš prostá skutečnost, že 170 let poté, kdy "klasikové" napsali, že "Evropou obchází strašidlo komunismu" ... ono pořád ještě obchází.

      Někteří by v té souvislosti pro jistotu vrhly do ohně pekelného i Francouzskou revoluci, protože správně vytušili, že tam lidé překročili červenou čáru a PŘESTALI POSLOUCHAT VRCHNOST.

      A těm, kdo házejí bolševiky a nacisty (stalinisty a hitlerovce) do jednoho pytle, bych rád připomněl, že pro ochránce pořádku a (haškovsky řečeno) "přísnosti na chudej lid", vždycky bude větším zlem bolševik z toho prostého důvodu, že sáhl na majetek. Říká se tomu TŘÍDNÍ VĚDOMÍ.

      Kokotko

      Vymazat
    14. 23:19 "Takže ubohý SSSR byl do války Afghánistánu "zatažen"?" - O té skutečnosti, že hlavní poštěvák srpnového vpádu do ČSSR, sídlil ve východním Berlíně, máte potuchy? Ta čůza, co říkala "wir schaffen das", pochází taky vocamcaď?

      Vymazat
    15. Ano byl do valky zatazen .Byl proti nemu Amerikou vybudovan Taliban a podobne organizace,ktere bojuji se jmenam Allaha a s prispenim napr.rodiny Clintonovy dodnes.Za vlady sovetskeho Afghanistanu chodily devcata do skoly.A treba se po.er.

      Vymazat
    16. 0,25 on si to nemohl vyzkoušet, když tehdá jeho děda běhal s jeho tátou ještě v pytlíku. To jsou ti komunistobijci, co vybojovávají minulé války.

      Vymazat
    17. Ste si to poplet.
      Werner Krolikovski, vasrpolácká vizáž vypuzená z Olešnice která za ZK SED (bývalá Reichsbank, zajímavá architektura) vedl protičeskou propagandu (kterou němečtí komouši, bráchové nácků vedli od konce čtyřicátých let) byl krajským tajemníkem v Drážďanech.

      Malinovskij s Grečkem nakonec nedovolili (již shromážděným) německým tankům přejet Krušné hory, protože jim docvaklo, jaká řež by nastala.

      Č.

      Vymazat
  3. Copak se naše armáda dá nazvat ještě armádou. Poslouchal jsem debatu o naší armádě a dospěl jsem k názoru že máme víc generálů než vojáků a nebojeschopnou většinu techniky navíc bez zásob munice. Takže jen na paráde marš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 23,30 jistě, munici a samopaly jsme poslali přes USSA ISILákům, rakety někdo zapálil ve Vrběticích, tedy ty, co se neprodaly. Když už jsme u toho, kdo bude platit asanaci toho muničáku?

      Vymazat
  4. PANE JIROVEC CO TAK NĚCO NAPSAT O NÁRODNIM PROGRAMU

    občanů voličů,zvláště o jeho bodu NP Nr.8.!To by fakt byla senzačka a ne že ne.
    Tak co kdy to začne Jirovec?
    Ono všechny body jsou zajimavé,chce to odvahu reportére!
    Jen se podivejte váš kolega Mrázek OSV mentor, se stal už dnes nesmrtelným!
    Znáte ten článek

    http://www.novarepublika.cz/2018/05/pred-druhou-diskusi-o-programech-v-marsu.html

    nebo ten ještě horši

    http://www.novarepublika.cz/2018/05/jen-diskuse.html

    OBA PRAVÁ NEFALŠOVANÁ AVANTGARDA,NO NI?



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi vůbec Čech ty národní blbče 23.48? A proč v příspěvku používáš ty velký písmena? Ty jsi pravej a nefalšovanej diskuzní blb, tobě už z toho všeho hráblo - no ni? (To je české???) Jak tak denně dřepíš u bedny, což je tvoje jediná aktivita,a díky tomu vyhrabeš kde co, už jsi z toho zmagořil. Nebo že by to bylo od prudkýho slunce? To se mi nechce věřit, protože bednoví magoři nejdou ani na hajzl, aby o nic na internetu náhodou nepřišli. Nauč se česky, přestaň používat ty přiblblý efekty velkým písmem, a pak se můžeme bavit dál - a co je to ..."kdy to začne Jírovec"?? Snad se v oslovení používá "pane Jírovec" - ne? Voni blbec.

      Vymazat
    2. 0:56

      (když už česky, tak raději "pane Jírovče" - to jen pro pořádek)

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    6. Jiří Večerek - Florida - trapnej exulant, bejvalej čech, má na novinkách zaracha, a asi nesmí žvanit ani na amerických serverech. Leze žvanit pořád sem, krysa odporná, ačkoliv žvaní s lidmi, které nenávidí, a nadává jim. I toho jsou americké krysy schopné. Teď se maskuje za jiné diskutující a anonymy, aby nebylo blbý, že žvaní pořád jen on, a taky ho redakce odstraňuje, a ten trapák si myslí, že když se namaskuje za neznámého anonyma, nebude rozeznatelnej??? Píše nejsprostější trapárny, prasečí urážky a vyhrůžky, jakmile strčí smradlavou pazouru na klávesnici, už je jasný, že to americký exulantský prase už je tady zase - tedy přesněji - upocený exulantský prase - a má doma domácí vězení, takže nemůže jinak, chudák jeden. Ven nemůže, protože by magora zastřelili, na žádný jiný web nesmí - co mu zbývá? Tak leze na NR, na českej web, ( když zrovna Čechy tak nenávidí - to je paradox) a píše svoje odporný krysí nadávky. Exulantská krysa.

      Vymazat
    7. Tady máte ty bláboly o národním programu voličů...

      https://spojeni.wordpress.com/2018/01/15/narodni-program-obcanu-volicu-a-jejich-smlouva-s-politickymi-stranami/

      http://www.novarepublika.cz/2018/01/narodni-program-obcanu-volicu-jejich.html

      Forgáč a další pohrobci p. Mrázka jsou úplně vygumovaní... opravdu si myslíte, že lze "uzavřít smlouvu" s ČSSD, TOP 09, ODS a dalšími politickými stranami o tom, že budou hájit moje (vaše, naše, české) zájmy?

      Vymazat
    8. POSLOUCHEJTE Vy ZPÁTEČNIKU SMLOUVA UŽ JE

      a pokud vite JE NEPSANÁ a tak tu nedřistejte,připomináme vám,že OSV vyhrála doposud všechny volby co jich jenom bylo.
      Jen tu neohlupujte domorodce.My z OSV po nich nic nechceme jen maličkost ,

      AT SI OSVOJI BODY NÁRODNIHO PROGRAMU A JEN TAK MOHOU MONUMENTÁLNÍM VITĚZSTVIM PŘESVĚDČIT VE VOLBÁCH!

      Pokud chtěji však dále krást hlasy voličů je to jejich věc a dopadnou jako podvodnici a zloději jednoho dne špatně!
      ČSSD o tom už pěje svou píseň mrtvého muže a bohužel i neschopná KSČM nechce žádné voliče a vystači si sama nebo možná už ani ne!

      Vymazat
  5. Dnes nebude utok na Druhy Dodatek, Jirovec?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes už s těma blákotinama přestaneš, blbec?

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. Komu na české diskuzi nadáváš českých prasat ty odporná exulantská kryso? Ještě po čtvrté hodině ráno čučíš do bedny a nadáváš? Svině hnusná, smradlavá, co na české diskuze s českými prasaty lezeš, dokonce každý den ty svině? To ti nevadí? Rád se rochníš v hnoji ty hajzle? vykydej si ten hnůj ze svý sprostý palice, a lez diskutovat tam, kde nebudeš nikoho sprostě urážet zmrde zmrdanej odpornej. Potřebuješ špičatej kůl do zadku a vystavit pro výstrahu, dokud tě nerozklovou krkavci parchante prašivej nenávistnej. Lézt diskutovat s lidmi, které nenávidím a jimž nadávám? To si nedovedu srovnat - zbabělče posranej! V každý český hospodě by ti roztrhli tvoji sprostou držku od ucha k uchu!

      Vymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. To je fakt, proč si vykáte? Pro slušnost předci ne.

      Vymazat
    3. DRAZI MIZEROVÉ,PÍŠI DŮLEŽITÝ BOD JE NP Nr.1.

      ze kterého je vidět,jak lze nastolit Diktaturu slušných lidi a se vši samozřejmosti
      Solidárni společnost pro všechny a to hned!
      Jestli se tu budete vadit a prát ostrými myšlenkami budete dál zubožováni a otroky dnešni tzv demokracie,která už název má.

      Jak jistě víte jedná se o diktaturu menšiny v prý zastoupeni,kde je pro vlastence jako vy připravena jedna z hlavnich ohlupovacich pák a to mediálni oblbováni.
      Teprve v posledni době se začiná pochybovat o tom,.zda ti volotrkové,kteři si na to sestrojili monopol,aby politické třidě Šmejdů uspořádali karneval tzv voleb,kde budou ovčanům ukradeny podvodnými a lživými informacemi hlasy a tedy i jejich MOC a nikdo nevi,,zda takové volby vůbec plati!

      POJDME SE NA TO PODIVAT DŘIVE NEŽ NÁM BUDE ZAJIŠTĚNO HUMANITÁRNI VYBOMBARDOVÁNI INTERNETU

      a věřte,že OSV je v ČR jediná společnost,která je nepolitická a chce pro nás všechny vybojovat to co nám patři a to jsou naše peníze,které jsou nám denně a nepřetržitě odlupovány!
      Učte se u kapitalistů,kteři jsou sjednoceni v boji jak nás obrat a stači tedy chtit to co oni!

      NAMISTO PRÁZDNÝCH NADAVEK MEZI SEBOU ZAHAJTE VĚCI NÁPADY JAK NA TO A KDE JSOU NAŠE PENÍZE!

      To hledáni kde je náš biftek bude platit stále..rozuměli jste psanému slovu nebo ne?

      Vymazat
    4. Zalez exulantská svině!Jsi zmrdanej honolulu, dobytek, kterej se maskuje za jiný lidi, aby nebylo rozeznat, jakej zmrd neustále leze diskutovat s lidmi, kterým nadává českých prasat - jsi prašivec úchylnej, zbabělej jak svině. Zbaběle využíváš pro svoje nadávky diskuze, svině jedna prašivá, protože v každý český hospodě by ti rozmlátili držku, tam by sis nedovolil ani vlézt. Proto neustále dřepíš u bedny a sprostě nadáváš - ty totiž už nikam nesmíš. pro svoji sprostotu máš domácí vězení hajzle jeden hnusnej.

      Vymazat
  7. Afganistán nikdy, nikdo neporazil. Z historie je známé, že Alexander Veliký se Afganistánu vyhnul při svém tažení na východ a jaký to byl vojevůdce. Zda bylo SSSR zataženo do války v Afganistánu? No situace byla taková, že přes Afganistán USA prováděla záškodnické výpady na území tehdejšího SSSR, tedy něco podobného co prováděla CIA po II.sv. válce z území SRN k nám, jako zapalování stohů, obydlí, vraždění lidí, tedy samé mírumilovné a prospěšné akce. A proč byl napaden Američany Afganistán po roce 2001? Jenom proto, že v horách mezi Afganistánem a Pákistánem se ukrýval Bin Ládin, který údajně nařídil útok na dvojčata v NY, tedy ta dvojčata, mrakodrapy světového obchodního centra, které byly plné azbestu a byly určené k demolici a těsně před útokem na vysokou částku pojištěné. Jaká to náhoda. Jinými slovy, demoliční četa která provedla snesení obou mrakodrapů odvedla prvotřídní práci a to i na budově stojící daleko od dvojčat, do které žádné letadlo nenarazilo. Jinak těmto skutečnostem se v USA říká konspirační teorie, protože každý liberál musí samozřejmě zastávat ty správné názory, že to byl ten Bin Ládin, přítel Bushe, který ty budovy odstřelil, protože hmotnostní poměr letadla , které do mrakodrapu narazilo bylo rovné tomu, jako když komár narazí do velblouda, což velblouda srazí na zem. Komedie zahraná USA 11. září 2001 má pro svět a jeho obyvatelé dalekosáhlé důsledky a dnes se na pravdivé skutečnosti už nehraje. Pravda je vždy to co řeknou v USA, ať je to sebevětší blud, jako ten poslední chemický útok v Sýrii nafilmovaný Bílými přilbami. Jakékoliv důkazy, že tomu tak nebylo se rovnají vyhlášení války Pražské kavárně a poslankyní Černochové, nejmenovanému generálovi, který by na Rusko zaútočil okamžitě a poslal na Ruskou frontu všechny naše muže a nahradil je dvacetiletými uprchlíky z Afriky, aby jsme už konečně byli solidární s Merkelovou v přijímání milionů těchto uprchlíků, když je jich v Africe připravených jít do Evropy v počtu 300 milionů. Přeci rodiče mají děti, jenom proto, aby je stát ve kterém vyrůstají, poslal do války, ve které budou zabiti, nebo zmrzačeni a to ve jménu zisků zbrojního průmyslu USA a to je ten nejvyšší, nejušlechtilejší cíl.

    OdpovědětVymazat
  8. Jak pravil general Wesley Clark: "7 valek za pět let." Afghanistan měl akoryt tu smulu, že byl ke zdemokradizovani a zcivilizovani v te řadě určen jako prvni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Afganistán se jmenuje jinak i Pipelistan. Mněli tudy vést trubky s plynem a ropou ukradených Rusům po "osvobození sovětských" republik kolem Kaspiku. Jenomže se Talibánská vláda s američany nedohodla na "tržní" ceně přepravy těchto komodit. Nedoporučil jim to jako Bin Láden jakožto mazanej obchodník. Americký demokrati se však cejtili být uraženi takovýmhle jednáním nějakejch "přimitivů", že si troufli s nima jednat o jejich tržní ceně.

      Vymazat
  9. Válka je především pro někoho velice dobrý byznys: https://www.euportal.cz/Articles/19152-banky-velke-britanie-a-usa-financovaly-nastup-hitlera-k-moci-rockefeller-morgan-ford-sokujici-fakta.aspx

    Prof. Antony C. Sutton DrSc.- Peníze koupí i toho největšího nepřítele CZ titulky https://www.youtube.com/watch?v=cvEBsOnhSHE

    OdpovědětVymazat
  10. Dávám za pravdu panu Jírovci.
    Rusko bylo zataženo do války v Afghánistánu.Jenže CIA tam byla o hodně dříve.Zorganizovat,vycvičit,vyzbrojit Talibán dalo dost práce.Až bylo všecno nachystáno,CIA provedla několik provokací a vražda královské rodiny do toho zapadla také,Ještě SSSR,věděl co se tam děje,co to může udělat,když se tam USA usadí,jak už někdo napsal,šlo o lechtání SSSR z jihu bojůvkami teroristů.Jak i dodnes víme,jde o drogy,tam se pěstují ve velkém.

    OdpovědětVymazat
  11. Mne osobne sa zdvíha žalúdok, žlč, hlava mi neberie tie slová tých hlúpych teliat "zatrénovať si". Zabíjanie v malom je trénovanie na zabíjanie vo veľkom?

    OdpovědětVymazat
  12. Rusové by měli oplatit CIA stejnou měrou a začít vyzbrojovat proti-americkou opozici moderními zbraněmi, aby těch mrtvých USA okupantů (i těch dalších servilních slouhů) bylo více. Já říkám, mrtvý Indián, dobrý Indián. Jestli si někdo myslí, že je mi je těch zabitých Čechů v Afganistanu líto, tak to ani náhodou, přišli jako okupanti, tak jim jen osud připravil to, co oni připravovali jiným.

    OdpovědětVymazat
  13. Kde se tady v posledni době bere tolik přiteplenych Havloidnich sluniček? A těm žoldakum v cizich zemich přeji atˇdostanou to co si zaslouži.

    OdpovědětVymazat
  14. Nedávno jsem položil otázku jednomu maturantovi, který se hlásí na vysokou vojenskou školu, po jejímž absolvování (vzhledem k zaměření studia) očekává, že z něj bude vojenský "úředník": "Jsi připraven třeba v konfliktu s Rusem položit život v rámci plnění svých povinnosti vojáka této armády?" Otázka jej zaskočila. "Jak položit život, vždyť já bych měl pracovat...", odpověděl mi ten student. Já na to: "No dobře, to já vím, ale prvořadě budeš voják a dostaneš-li rozkaz třeba jít do první linie někde v konfliktu v Pobaltí, tak jsi srozuměn s tím, že můžeš zemřít jako voják?" Student se zamyslel, byl překvapen, neodpověděl mi a já jej opakováním uvedené otázky již dále neuváděl do rozpaků, neboť jeho mlčení mi odpovědělo samo. Tito studenti vesměs si nepřipouštějí, že se jim něco při výkonu služby může stát hrozného. Nepřipouštějí si, že mohou jako vojáci zemřít, být zmrzačeni, přijít o nohu, ruku, být na vozíčku. Přes jednoho známého jsem zjistil, jak o některé vojenské mise je zájem. Je to dobře zaplacené, dá se po několika misích postavit si dům, koupit si byt, zajistit se. Vnímám to jako žoldácké mise. Pochybuji o tom, že většina vojáků na misích má jasno, jaká je politická, ekonomická, státně mocenská situace ve státě, kde operují. Nemyslím tím triviální vnímání situace (je tam bída, plno prachu, teplo, zima, všude nebezpečí, zbraně, bla bla bla). Myslím tím skutečný náhled na danou situaci v takové zemi. Pokud by jej měli, patrně by zvažovali, zda to má smysl. Že bojují třeba proti islámskému státu atd.? Nechť nejprve zajistí hranice EU a zajistí pořádek v rámci EU, zajistí těch xset tisíc potulujících se imigrantů po EU, z nichž někteří mohou představovat bezpečnostní riziko. Jediné, co mohu v tuto dobu udělat je, že ve volbách dám hlas té politické straně, která odpovídá mému názoru na řešení dané situace. Cožpak je něco špatného, abych trval na zjištění bezpečnosti našeho státu? Já nemám vůbec žádný problém s cizinci. Když kupř. africký lékař, nebo nadějný student techniky z nějaké muslimské země splní podmínky pro vstup na území EU atd., tak proč by zde nemohl pracovat či studovat? Vadí mi však přezírání živelné a "živené" imigrace a kecání některých nevládních organizací, kteří problém překrucují. A tak se vrátím k těm vojákům. Naše mise by měli mít význam v těch situacích, kdy podle mezinárodního práva bude možné něco takového učinit. Je to něco jiného než lechtání ruského medvěda v Pobaltí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím že každý kdo to zažil ví jaké bylo smýšlení čechoslováků na přítomnost sov.vojsk u nás.to tady nikoho masově nezabíjeli.tudíž podpora okupace jiné země je pro normálně smýšlejícího člověka naprosto nepřijatelná.

      Vymazat
    2. 8:40
      "Lechtání ruského medvěda v Pobaltí"?
      Fascinuje mě tohle vaše kadění si do huby.
      Víš, toto co jsi napsal píšou píší přesně ti, kdo nenechají nit suchou na proradném Západu, který nás prý "zradil" v Mnichově.
      A přitom oni ve skutečnosti jen nechtěli dráždit německého medvěda, že ano.

      Vymazat
    3. k názoru ad 8:40:
      Mám to chápat tak, že v Pobaltí existuje vážná hrozba ze strany Ruska? Že Rusové mají v plánu do některých těch zemí vtrhnout? POkud ne, tak proč to provokativní tajtrlíkování u jejich hranic?

      Vymazat
    4. 10:22
      Ano, existuje. Jedině členství těch zemí v NATO drží Rusko zpátky. Jinak by provedli přesně to samé co na Ukrajině a pod smyšlenou záminkou údajného utlačování ruské menšiny by obsadili minimálně část jejich území.

      Vymazat
    5. 8:40 Nejen student "by mohl zemřít", ale my všichni. Jak ti rozumní, tak ti blbouni co nás častují svým "soudružstvím".
      Pohár zkoušky trpělivosti Ruska je už naplněn a hladina už drží jen napětím kapaliny nenávisti.
      Sebevrazi ze serNATO si ovšem myslí, že jsou nesmrtelní a jejich kanceláře nezničitelné, vzduch déle dýchatelný a voda i s příchuti coca coly.

      Vymazat
    6. 10:32 A že si to Pobaltí zrovna nenechali, když ho měli pod palcem. No podle tvé hloupé "hlavy" asi proto, aby ho mohli dneska dobývat.
      Jinak, ta ruská většina v oněch zemích, je opravdu utlačována, naštěstí ještě nezabíjená jako na dnes fašistické okrajině Ruska, tak neprozřetelně kdysi prohlášené za stát.

      Vymazat
    7. 10:42

      A proč se ta "utlačovaná ruská menšina" prostě nepřesune pár desítek km do své rajské domoviny???
      Ta je utlačována leda podle rusácké propagandy, kterou ty jako idiot papouškuješ. Ty rusácké kukačky jsou tam utlačovány asi tak jako u nás byli utlačováni Sudeťáci.

      Vymazat
    8. 12:59 A co ty. Proč odsaď nevypadneš ke svému "firerovi" TY. Tvoje nenávist o tobě prozrazuje, že jsi sice mladý hlupák a taky to, že bys tady i v Rusku raději viděl své idoly z wehrmachtu.
      A o svých přátelích sudeťácích, bys neměl mluvit hanlivě. Ještě že jsi je oslovil s velkým SS.

      Vymazat
    9. Vševěde (12:59), když se někde narodíš a budeš tam mít domov cca 70 let, také se Ti nebude chtít odejít někam, kde Tě nikdo nezná a budeš muset začínat znova od piky.
      Ani po r.1968 neodešli všichni Čechoslová-
      ci do světa. Vím o čem mluvím, protože toto dilema jsem sám před 50-ti lety řešil. Pro ne rozhodla starost o mou matku a babičku. Tak neraď hloupě jiným jak se
      mají zachovat. V.J.Horák

      Vymazat
    10. 10:32 A teď pepku hezky zameč a vyskoč !

      Vymazat
    11. pro 10.42 když je někomu odepíráno volební právo je to ruská propaganda.co ještě vtipného povíš

      Vymazat
    12. Neinformovaný USřiťolez 10:32 - abys nepůsobil jako úplný trouba vždycky, když začneš hubpou a klávesnicí "bojovat proti ruské hrozbě", nastuduj si něco o tom tvém "údajném útlaku ruské menšiny". Začít můžeš třeba informacemi ze známého sídla prokremelských trollů - českého MZV.
      https://www.mzv.cz/riga/cz/zpravy_a_udalosti/archiv_2011/neobcane_problematicka_kategorie.html

      Vymazat
    13. 12:59 To srovnání ruské menšiny se sudeťáky se vám moc nepovedlo. Sudeťáci byli v ČSR tak "utlačováni", že jejich SdP měla ve sněmovně jen o jeden hlas méně, než vítěz voleb. A teď nám prosím prozraďte, kolik poslanců mají v pobaltských zemích představitelé ruské menšiny. Nemají žádné, protože nemají právo se politicky organizovat ani volit.
      Ono se snadno o něčem plácá, když jen opakujete něčí výmysly a ignorujete fakta. Bohužel pak vypadáte jako prostinké zblblo.

      Vymazat
    14. 10,32 a proč jako by měli Rusové mít zálusk na Pobaltí? Pro jejich bídu,nebo proto, že baltici houfně emigrují na západ? Nebo zabrat konzervárnu na šproty, co jim tam postavili a která už potřebuje údržbu, nebo fabriku na ledničky, jestli ještě stojí?Místo cpaní peněz těmhle státečkům si raději vystaví svoje Rusko, ať se to západu líbí, nebo ne.

      Vymazat
  15. a že za Husáka ich tu bolo požehnane

    OdpovědětVymazat
  16. Velmi dobrý článek, sám jsem pamětník těch události.Nikdy jsem nebyl komunista ani nikdo z naší rodiny. Otec byl za války v koncentráku, po válce byl perzekuovaný pro své náboženské přesvědčení, přesto nikdy nevedl hloupé řeči typu příspěvku 23:19, který je příkladem toho jak někteří lidé se snaží zakrývat pocit viny za minulé morální provinění svoje i své rodiny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K čemu se vyjadřuješ a o čem vlastně píšeš?

      Vymazat
  17. Pro vás, vy pitomečci, co označujete naše vojáky v Afghánistánu za hloupé žoldáky a přejete jim smrt mám pro vás vzkaz od vašeho miláčka, prezidenta Zemana.
    Jste "špínou naší země"!!!
    https://www.denik.cz/z_domova/kdo-oznacuje-padle-vojaky-za-zoldaky-je-spinou-zeme-rekl-zeman-20141028.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:55 Když se oháníte Zemanem jako etalonem pravdy, tak dokažte, že nejste pokrytec a stokrát opište: "Prezident Zeman má vždycky a ve všem pravdu". A nechte to podepsat doma, v pražské kavárně.

      Vymazat
  18. Rusko bylo osklivym Zapadem zatazeno :-):-):-) ted jeste tu o karkulce...
    Kam na ty hovadiny chodite? Chudacek Rusko bylo jiste i donuceno zapujcit teroristům Buk a sestrelit Malajce...
    Je to tu jak seance uchylaku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10;08
      ZMLKNI RETARDOVANÁ prouASSacká POSRANINO Z HAVLOTRENEK!!!!

      Vymazat
    2. Ten posranej zmrd -diskutér novinek, ale leze žvanit ty svoje sprostý nesmysly i na Stream - se probudil a honem šup šup k bedně, a žvanit svoje sračky! To je hajzl z čeledi nezničitelných hajzlů, diskuzní nezmar. Poslední dobou se stalo moderní, když mladí zkorumpovaní duševní mrzáčkové kopou do lidí, a vždycky jsem to odsuzoval, ale dovedu si představit, že bych tohoto diskuzního hajzla kopl okovanou botou rovnou do jeho sprostýho čumáku! Leze to žvanit mezi lidi, které nenávidí, jenom aby mohl sprostě nadávat? Protože potřebuje sprostý nadávky a urážky ostatních k životu? -K životu odporné, smradlavé krysy, hnijící v smradlavým doupěti u bedny.

      Vymazat
    3. Anonymní 10:08

      Nemusíte všude rozkřikovat, že jste nevzdělaný hlupák.

      Vymazat
  19. ,9:55
    Až ti přivezou českého vojáka padlýho za ideály uASSackejch okupantů s řadící pákou v hlavě,tak mluv...teď DRŽ HUBU TY POSRANINO Z HAVLOTRENEK!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To píšeš Zemanovi, retarde?

      Vymazat
    2. 10:28
      Pan prezident má svůj názor,ja svoje osobní zážitky....ty se příprav,zhebneš pro ideály uASSackejch okupantů,mít her fucker!!!!!!☺☺☺

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  20. 8.40
    PROBLÉM PROSIM NEBAGATELIZUJTE NP Nr.8.TO ŘEŠI

    Nebudte obět ohlupovadel,které tvrdi,že se k nám hrnou lékaři a inženýři,tady jde o vzteklé bandy samopalníků,které se nově organizuji už v EU a posilá je IS,která dostáva od strejdy PUTINA na dekel.
    Doufáme tu,že souhlasite s těmi prý chudáky s drahými telefony,kterí operuji manuálem na vražděni prý bezvěrců a ateistů a plati jejich heslo

    ISLAM JE MIROVÉ NÁBOŽENSTVI A KDYŽ BUDEŠ JINÉHO NÁZORU TAK TĚ ZABIJU!

    Zkuste radši vnucovat do mysliven vašich studentů nové ideály zejména typu NP Nr.8.kde stoji

    NE NATO A PROČ?TO NIKDO NENAPÍŠE CO BUDE POTOM?

    Vždyt levným a elegantnim řešenim by bylo udělat NATO pro ČR zbytečným a to jde!
    Mise by odpadly miliardy na ůdrbu hrobů taky a penize si tak můžeme všichni mezi sebou rozdělit a uvidite to točo,co se za to dá koupit kořalky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale mám konkrétní zkušenost. Student z Afriky, vystudoval zde, funguje jako lékař, žádný problém. Splnil všechny podmínky a funguje zde. To je něco jiného od masy imigrantů. Odlišujme. Nevím jestli Vy jste tak učinil, ale já jsem si Korán přečetl již před mnoha lety a v loňském roce jsem si již podtrhoval některé jeho části, takže vím, o co jde. Ad mise atd. Chtěl jsem jen vyjádřit, že eskalace je to poslední a že by měla hlavně sehrávat diplomacie, jednat, jednat. Já znám Rusa i z dob totality a nebylo to dobré poznání. Ale doba se trochu změnila a to, co se událo třeba v Sýrii atd. resp. co předcházelo událostem na Ukrajině, v Sýrii atd., je alarmující.

      Vymazat
    2. 10;34
      Co má ten tvůj havloblábol znamenat????

      Vymazat
    3. 10:22 A teď pepku hezky zameč a vyskoč !

      Vymazat
    4. 14.19
      Dávej oslu rozumy,on stejně bude chtit seno,že pepku?

      Vymazat
  21. Při "letu nad zdejším kukaččím hnízdem", jsem byl mírně zaujat rčením kokota kokotka, že "sáhli na majetek".
    Nechápu toho boháče, že netráví se svým majetkem příjemnější chvíle, než ztrapňováním se na zdejším trhu
    nápadů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:23 1) neumí číst
      10:23 2) pokud umí, nechápe
      10:23 3) pokud chápe, pak opak toho, co bylo napsáno
      RÉSUMÉ:
      potvrzuje se, že výskyt hlupáků na tomto webu vysoko přesahuje průměr;
      potvrzuje se, že se sem většina pisálků chodí producírovat a kompensovat si své mindráky

      JEN TAK DÁL!

      Vymazat
    2. Ano, to by odpovídalo anonyme 10.31 - protože většina té sprosté smečky jsou diskutéři z novinek, to je nejodpornější smečka prašivců a duševních mrzáků, kteří si v té bulvární prašivině libují, protože nadávat a urážet kohokoliv, potřebujou ke svému krysímu životu. Na novinkách se producírujou řadu let, jsou to všechno kámoši se stejnou krevní skupinou páchnoucích krys. Někdy jsou diskuze k NR věcné, a normální, bez urážek. To v případě, kdy na novinkách mají diskuzní duševní mrzáci dost výživného materiálu - nadávky na prezidenta je to nejlepší, pak ještě nadávky na Rusko nebo KLDR - prostě tahle havěť žije nadávkami a urážkami, a žije jen u bedny. V brlozích. Nikoho už nemají, jen tu bednu. Ale na bulváru novinky mají možnost jen dvou příspěvků, každý ten prašivec vyčerpá svůj pajšl plnej nadávek dost brzy, a pak přeleze plivat a kydat hnůj na Stream, nebo na NR - a jakmile se tyto servery zamoří diskutujícími z novinek, vypadá to přesně tak. Sprostoty, zhovadilosti, oplzlosti, urážky, nadávky. Jejich intelekt vůbec články nepotřebuje - jen ty nadávky, které datlují do kláves celé dny. Aby čučeli v hernách na sluníčka a berušky, na to nemají peníze, čučet do bedny je skoro zadara, a ještě mohou sprosťačit, což k životu krysy je asi nezbytné. Včera ani dnes není na novinkách nic výživného pro hladové krysy, proto nalezly na NR - budou tady otravovat a páchnout až do půlnoci a jen doufám, že už sem redakce nestrčí žádný nový článek. Budou k tomuhle žvanit a žvanit, až sem nažvaní stovky příspěvků - jako to dělají u novinek. Asi tak.

      Vymazat
    3. 10:31 Podpis : kokotko z kokotova

      Vymazat
  22. Jelikož mám pocit, že naši žoldáci se jezdí učit potírat civilní obyvatelstvo aby neměli morální kocovinu až je eventuálně pošlou pacifikovat rebélie v jiné části EU. Naoplátku zas oni pošlou vraždit naše lidi třeba nizozemce.

    OdpovědětVymazat
  23. Jestli si Zeman myslí, že velí české armádě, tak se hluboce mýlí. Je to žoldácká armáda, chránící jen bohatství vyvolených. Když se vrátí, tak mají problémy se zákonem.
    Ale ví kde se v Afghánistánu nalézají nerosty a pro koho byly.

    OdpovědětVymazat
  24. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  25. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:39 Četl jsem Vaše varování,... pokud Vám to pomůže se ukojit. Ale k čemu to je? Vyžadujete tím tu naši reakci, ten náš zásah?

      Vymazat
    2. ááá -dementa z vesmíru pustili na neděli ven z lůžkové klece, a on honem radostně maže k bedně, aby tady vyblil svoje pitomosti? Ty musíš strašně trpět, když nemůžeš k bedně, psát ty hovadiny. Lituju každýho duševního mrzáčka, ale alespoň někdy holt si to můžeš vynahradit, vesmíre praštěnej.

      Vymazat
    3. 12:00 Litujeme se tedy navzájem.

      Vymazat
  26. 10:45
    Táhni blekotat jinam ty NESMÍRNEJ HAVLOKOKOTE,TADY JSI HEN K SMÍCHU!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:53 My nechceme paniku, neprospěla by vám lidem a ani nám vesmírným civilizacím. Nikomu by neprospěl chaos. Je objektivně nezbytné vám sdělovat vám potřebné informace o skutečnosti, o realitě, která už probíhá na Zemi, máte na to právo podle Ústavy Česka, jejíž nedílnou součástí je Listina základních práv a svobod a my podle stejné Ústavy právo vám je předat, předávat, sdělit a to i veřejně, samozřejmě.

      Vymazat
    2. Vida ho, pitomce z vesmíru. Zalez ty blbá listino svobod, trapáku praštěnej, a dej si práska, to ti pomůže vrátit se na zem, ale chce to asi silnější dávku.Lítáš tam v tom vesmíru už poměrně často, ale je mi divný, proč nežvaníš o vesmíru na novinkách? Jsi přece žvatla z novinek -ne? Dnes nic výživného pro žvanily, proto je to všechno tady na NR, a podle toho taky diskuze vypadají.

      Vymazat
    3. 12:03 Píši jen tady.

      Vymazat
    4. A to je chyba. Zkus to s novinkami, jsou první na řadě, jakmile otevřeš počítač, máš display zahlcen bulvárem, který provozuje společnost Seznam.cz - Novinky.cz, Stream.cz, Super.cz, Pro ženy -cz. Všechno to píše jediná smečka bulvárních trapáků, a ani nedokážou předstírat publicistiku, tj, aby bylo možno rozeznat ji od sprostého bulváru, vypadlých ňader a rozkroků, nebo oplzlostí a trapných úchylných sprostot na Stream.cz, nebo dokonce Pro ženy.cz - tam najdeš články jak správně lízat přirození, jak masturbovat, - divil by ses. Byly časy, kdy podobné zhovadilosti, které měli potřebu psát úchylové a sexuálně perverzní šmejdi, byly zakázané. Teď se může sexuální perverze veřejně publikovat, a divil by ses, jaké odporné zhovadilosti píšou na diskuzích "pro ženy" poklopcové. Tím myslím "chlapi" jestli se to ještě dá tak nazvat. Dříve by se byl žádný chlap nezahodil natolik, aby se připojil na schodišti k pavlačovým drbnám, dnes ale tito zženštilci drbou na všech diskuzích mnohem více než ženy,tedy diskutujících chlapů je početně mnohem více. Smečky zbytečných hor sádla a kostí, s vymaštěnou kedlubnou a duchem perverzní, dřepí denně celé dny u beden, a hledají duševní potěchu, zatímco ženy přece jen musí něco dělat, a jak se ukazuje, nemají takovou potřebu žvanit a lovit pomluvy a drby, jako chlapi. Ukazuje se, že tradice nefunguje, je to obráceně. A úplně chápu včely, které na konci každého léta vyhodí všechny trubce z úlů, aby jim nepožírali zásoby medu, a oni pak venku pomrznou. Ten hmyz je moudřejší než lidi - neboť k čemu jsou chlapi, dřepící u počítačů a žvanící ty věčné nesmysly? Přečti si to někdy, udělej si na to čas, a přečti si ty hnusné články, úmyslně stylizované tak, aby co možná nejvíc nasraly čtenáře, a podnítily je k diskuzím, a ty články, které získají diskuzí hodně, pak v různých obměnách opakují i patnáctkrát - viz svatba toho anglického zrzavce s pornohvězdou, tam byly články kolik svatba stála, kdo tam byl, čím se jelo - zkrátka to lidi hodně nasralo. Zrovna tak je serou články o hvězdách a celebritách, jak si rochní, jak si užívají milionů, kde se předvádí, co všechno si pořizují, a jejich večírky. To je Super.cz - k tomu jedinému se nediskutuje. Ale účelem a úkolem mediálních kurev je nasrat co nejvíce lidí, a postavit je názorově proti sobě. Povedlo se. Nenávist už je ukázková. A konečně - to divadlo v Brně? Svině, co tahá z pochvy českou vlajku? Ježíš, co slézá z kříže, aby znásilnil muslimskou špínu? Co na to vesmír? Co na to Bůh? ČR už je horší senkrůvna, než byla Sodoma a Gomora - kdy ten hnůj spláchne pořádná potopa? A spláchne nejdřív to elitářský svinstvo, a potom teprve obyčejňáky, nebo to zas bude obráceně? Tak - se vyslov vesmíre.

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  27. Škoda, že na takový fundovaný a zajímavý článek, vyjadřující myšlení a pocity autora jsou tady takové
    plky a neskutečné ptákoviny některých diskutujících.
    V.J.Horák

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:59 - "V.J.Horák"
      Tak to tu funguje už několik let.
      Za to vděčíme především anonymitě.

      Vymazat
    2. 11:01 Ano, anonymitě, protože kdyby nebyla, psal by tu každý jen to, co říká vláda,... možná, že by někdo něco jiného napsal, jen jednou.

      Vymazat
    3. 11:04
      1) Píšu tu to, co říká vláda?
      2) Píšu tu poprvé?
      3) Jsou lidé opravdu takoví poserové, jak naznačujete?

      Vymazat
    4. 11:01 Kdyby tak bylo všechno tak snadné, že by každý směl napsat jen to, s čím vláda souhlasí, byl by klid, každý odpor by byl ihned zlikvidován, nebyl by už skoro žádný problém a vláda by mohla v klidu tloustnout a vše by bylo jen podle mínění jednoho nejvyššího z ní. To by byl život.

      Vymazat
    5. 11:08 Vy jste posera,... protože nejste schopen a ani ochoten respektovat názory ostatních ani jejich informace.

      Vymazat
    6. Vláda státu má "naslouchat" lidu, který zastupuje a reprezentuje a měnit svůj postoj, doslova svou vládu, podle jeho smýšlení, tedy podle jeho vůle. Když lid státu je nucen respektovat smýšlení vlády státu, jde vždy o nejčistší totalitu,... která odporuje absolutně demokratické Ústavě, samozřejmě. Vláda státu by měla názory občanů státu vyžadovat, aby svůj lid mohla zastupovat správně.

      Vymazat
    7. Prosím jich, čemu že to přezdívají "názory ostatních"? Vy tomu, co čtete v této diskuzi konkretně, říkáte "názory?" Všechny ty hovadiny, co zde ťuká do kláves duševně nemocná smečka diskutujících z novinek? Tam totiž ani včera nebylo, a ani dnes není, pro tyto magory nic výživného, tak jich část leze na Stream psát svoje hovadiny ( okamžitě rozeznatelné, příslovečné svojí sprostotou, duševní omezeností, a fanatickou nenávistí) a podstatně větší část leze žvanit na NR. Až novinky uveřejní zase něco výživného, něco, co by je naprudilo k nadávkám na Babiše nebo na prezidenta, nebo nějakou tu psí story ( utýraný pes) případně mladík který skočil z okna, či záhadná vražda - okamžitě se parta nemocných skřetů vrátí žvatlat a diskutovat na novinky, nastane zde odliv diskutérů, a NR se může eventuelně dodatečně očistit od té snůšky sprostot, zhovadilostí,kokotin, urážek, nadávek, a pitomých blábolů, diskuze k článku podstatně zeštíhlí, a třeba už zítra najde případný čtenář diskuze k článku s obvyklou diskuzní úrovní, odpovídající průměru NR. A ještě pro toho Kopeckýho (možná)- pořád budete žvanit o té anonymitě? Teď? Ochrana osobních údajů vám nic neříká? A jméno je taky osobní údaj, diskuze novinek jsou plné jmen ( samozřejmě vymyšlených) a podívejte se, jaké zhovadilosti se tam vyskytují. Urážky, nadávky, oplzlé výrazy, urážky a hanobení mrtvých, výzvy k násilí, pošklebky - zkrátka - nemocná smečka mentálně chudých lidí u počítačů. CO taky lze po nich chtít - aby předváděli intelekt, který nemají? Co není, ani smrt nebere, alespoň psát umí, i když pravopis ne, a číst asi taky ne, protože tema článků ignorují, nebo je nečtou celé a chápou jen zčásti - nikdy ne zcela. Jejich potřebou je žvatlat - nahrazují si tím komunikaci s lidmi ( nemají s kým doma žvanit) opuštění, chudí duchem, si užívají počítačů.

      Vymazat
  28. Tato diskuze má jistou intelektuílní úroveň (to je myšleno vážně) v porovnání se světem hloupých celebrit, mediátorů, politiků a dalších poskoků a bláznů. Ve světě, který je čímdál víc na hlavu je zdejší diskuze ostrovem skoro klidu a pohody.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To myslíte opravdu vážně 11.43? K zamyšlení je možné jen to s těmi celebritami,ale vy si připadáte jako na ostrově klidu, míněno mentálně, když si uvědomíte, jak příšerně sprostí, zlí a nenávistní jsou vaši spoluobčané - paradoxně - většinou ti dříve narození? Proč jsou tak posedlí nenávistí, mnohdy zcela abstraktní? Proč jsou tak odporně sprostí? Proč mají potřebu verbálně urážet ostatní? Vám opravdu nevadí, když ten exulantský hajzl, utečenec, který se teď na diskuzích maskuje za různé anonymy, ačkoliv ho okamžitě prozradí prvních pár slov, nám zde nadává "českých prasat" a připadá vám logické, proč tedy tenhle zmetek leze denně diskutovat mezi "prasata?"Ano, ostrov klidu vám může připadat dnes v tom vedru váš domov, váš byt, (možná příjemně chladný) vaše momentální pohodlí a spousta času ( nejdete do práce) na stolku kafe nebo jiná lahoda, a k tomu počítač - to možné je, ale jinak si soudný člověk musí připadat strašně, když si uvědomí, co by asi tihle diskutující zmetci předváděli v reálu naživo, kdyby k tomu dostali možnost. Naštěstí - jsou to už (nejen) pohybově značně omezení jedninci, vyšší věkové kategorie, a je jich napříč internetovým spektrem celkem asi tak osm set. Ti sice stačí diskuzemi uživit - a dobře uživit - všechny novinářské plácaly, kteří neúnavně plní tu bulvární pardon "publicistickou" žumpu, a majíce "čtenost" viz počty diskuzí, reklamní agentury ( pračky na špinavé peníze, takže žádná škoda) v odpovídající hodnotě sálujou. Takže tito bezvýznamní kornouti na diskuzích nemají vliv na nic. Člověk to musí tak brát, a mnohdy je to celé de facto směšné. Dostali "svobodu" - to jediné, když všechno ostatní všem sebrali, žijí uprostřed zákazů a příkazů, a duševně, kulturně, i věcně žijí v děsném marazmu, ale mohou si užívat svoji "svobodu slova" u internetu, tak si to užívají.

      Vymazat
    2. "12:43"

      Dokázal byste svůj psychologický výklad trochu zestručnit? Rád bych pochopil, co je vlastním účelem Vašeho sdělení.

      Jde Vám jen o popisnou charakteristiku lidské spodiny obecně a vyjádření Vašeho rozhořčení nad ní - nebo máte na mysli něco jiného?

      Co je podle Vás příčinou takového chování?
      Domníváte se, že by se titíž lidé chovali stejně, pokud by se nemohli skrýt v anonymitě?

      Děkuji.

      Vymazat
    3. Ten ubohý človíček 12:34 jen nenávidí sám sebe. Dřepí 24/7 u počítače, sám a plný zlosti a projektuje si svoji frustraci do svého okolí které obviňuje a nadávám mu zlostně ze způsobu života který sám žije.

      Vymazat
    4. Myslíte si "Kopecký", že to, co má mít argumentační schopnost, lze jen tak odštěkat třemi větami, jako to děláte vy, i když hned píšete příspěvek další, zas tři věty, a zas další - asi si připadáte intelektuálně zdatný?. Jsem velice rád, že jste pochopil, že jsem zdrcen lidskou spodinou a blátem, kterým jsem bohužel obklopen, ačkoliv jsem to vnímal jinak, a starších lidí jsem si vážil. Dnes nechápu, proč zrovna ti starší, zejména pak muži, ty úplně zbytečné kopce sádla, masa, kostí s vymaštěným mozkem, dřepí denně u počítačů a de facto drbou -drby a pomluvy - co se celá staletí připisovalo ženám. Chyba! Kde diskutují ženy? Kde sprostě nadávají? Kde uráží? A o té anonymitě přestaňtě blábolit - to nemá na nic vliv. Pravda je, že v době, kdy nebyly počítače, byly hospody plné žvanících štamgastů, byli tam denně, ženy nikdy. A nadávali si, a hádali se, ale takové sprostoty, jaké se předvádí na diskuzích? Nemá na to vliv, jaké jméno si kdo vymyslí, nebo píše jako anonym. Je to chlívácká doba, kdy media úmyslně podněcují lidi proti sobě, jako když party perverzních chlíváků štvaly proti sobě psy nebo kohouty, šklebili se, a bavili se tím, jak se ta ubohá zvířata navzájem zabíjí. Tady se taky předvádějí party rozšklebených mediálních tlam, které štvou lidi proti sobě tak, až by se navzájem zabíjeli, ale asi jde o něco více, než jen o perverzní zábavu. A pro toho pitomce 12.51 - nejsem žádný človíček, nemám důvod nenávidět sám sebe, snad jen že si připadám jako ubožák, když musím žít mezi tak hnusnými prasáky, jak se ukazují být moji spoluobčané. Ale uvědomuji si, že takové pocity mám jen, když se rozhodnu číst internetovou publicistiku včetně diskuzí a vidím tu ubohost - jak publicistiku, tak diskuze. Když mám čas - dost času - a já ho mám málo. Naštěstí. Protože pořád si vsugerovávám, že reálný život je úplně jiný než ten, který předvádějí smečky zoufalců na internetu - z nichž jedni se dobře živí žvaněním těch druhých. Bohužel, stručněji vám to nenapíšu, mějte se.Ano, štve mně "spodina" -
      kdy naše kultura, umění, i literatura, už byla degradována na "spodinu" a balast - komu se v tom může líbit?

      Vymazat
    5. 13:17

      Takže jste zase jenom vychrlil ještě jednou totéž. Nejspíš nemáte víc co nabídnout?

      Uvědomujete si vůbec, že skuhráte v podstatě úplně stejně, jako ti nad kterými se rozčilujete a které zasypáváte nadávkami? Na to, abyste vystupoval jinak než anonymně, jste ale příliš zbabělý.
      Není to nakonec tak, že charakter ostatních lidí posuzujete podle toho vlastního? To, že zřejmě kromě anonymů a vymyšlených jmen Vám nic jiného nepřijde na mysl, tomu nasvědčuje. Tož tak.

      Omlouvám se proto, že jsem obtěžoval - v bláhovém domnění, že chcete a případně dokážete myslet trochu dál.

      Vymazat
    6. Nehodnotil bych všechno tak pesimisticky ..
      Je zbytečné se navzájem obviňovat, že někdo sedí celé dni u počítače a chová se jako troll, protože je starý dědek a nemá nic na práci.
      Většina příspěvků je o něčem, občas se vyskytne nějaká výjimka, ale s tou si komunita diskutujících vždy poradí, způsobem jako to chodí v běžném životě.

      Vymazat
    7. 13:34 Pane Kopecký, účelem příspěvků, na které jste reagoval, je rozbíjet diskuse, aby se netýkaly článku. Čili blokovat vytvoření společného názoru, případně budoucí politické linie. Divím se, že jste to nepoznal. Dotyčné individuum se vyjadřuje furt stejným jazykem, ale temata trochu mění, aby vypadal jako jiný návštěvník.

      Vymazat
    8. 14:33

      Nejde o to, zda poznal nebo nepoznal - tato stránka "diskuse" mě naprosto nezajímá; nemíním se na této infantilní "hře" amatérských "psychologů" podílet.

      Vy opravdu šilháte po "vytvoření společného názoru"? Nepřeřekl jste se náhodou? Chcete snad stavět barikády, aby na Vás "nepřátelé" neviděli?

      Politická linie se nevytváří klábosením nebo u diskusního stolu (jak si to představují /?/ různí Valenčíkové nebo baráčnické Aliance národních sil - a tady se většinou nic jiného než klábosení neodehrává. Východiskem v politice jsou vždycky zájmy (ale určitě ne ony tzv. "národní" jako tu někteří jelimánci bez ustání povykují! - a také ne zájmy pouze individuální či skupinové: např. bezdomovců nebo zdravotních sester); nechci ale Vás ani ostatní zatěžovat elementárními věcmi, základy marxismu... to si může (dávno měl!) každý najít a promyslet sám.

      Mimochodem, když už jste to nakousl: jak chcete, abych rozpoznal, že 14:33 ≠ 12:34 ≠ 13:17? Je pro Vás snad anonymita synonymem "svobody"??

      Vymazat
    9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  29. 5:34: souhlas a pochvala za hodnotný příspěvek.
    23:19: pravý opak. Pokud jsem četl pozorně tvoje příspěvky, tak bohužel jsi nebyl vyveden ze zcestí tvé argumentace ani velmi hodnotným příspěvkem anonyma 8:27, pro něhož další pochvala.
    Jinak pochvala pro pana Jírovce - píše téměř vždy hodnotné příspěvky. Doporučení pro 23:19: přečti si ten článek ještě jednou. Je z něho vidět přehled a vzdělanost autora. Vzdělanost - to je od slova "dělat". Autor celý život nad sebou pracoval, což vůbec nelze říci o tobě 23:19. Pokud ti je vice let, již se nenámahej, již to nedoženeš, nemáš na to ani vlohy ani charakter. Možná že tvůj /23:19/ příspěvek a všechny další má svůj význam - poskytuje kontrast pro vyniknutí pravdy.
    Jinak moje skromné zamyšlení: průměrně citlivý člověk, který něco si přečte z literatury a který se podívá již pouze na několik filmů, hned pochopí to, o čem je válka a dovede si živě přestavit, co přeživají vojáci a civilové vystavení válce. Takový člověk, to znamená také já, nemůže pak pochopit ty dvě ženské nebo nositele větší vlasové pokrývky z našeho parlamentu, kteří horlí pro správné směřování naši armády.
    Zde vyvstává stejná otázka jak jsem již ji položil zde vícekráte. Proč jde na zbrojení USSA 800 miliard dolarů ale do psychiatrie a psychologie jen zlomek z toho. Přece ti zmínění členové našeho parlamentů patří do oblasti patologie v oblasti psyché. Od doby epochálního objevu Freudova před více než 100 lety není mi známo, že by v psychiatrii došlo k významnému pokroku /nepočitaje snad objevení neuroleptik v 50-tých létech minulého století/. A přece oblast psyché je pro člověka tou oblasti nejvýznamnější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Psychóe 12:47

      Psychoanalytiku, jakým právem hodnotíte příspěvky viz. 23:19 atd. Především základním znakem slušnosti je vykání!

      Vy zmiňujete Sigmunda Freuda, jehož závěrečná sebekritika z poznání roku 1923 zní:

      "Opravdu jsem věnoval velkou část svého života prací na destrukci svých vlastních iluzí a iluzí lidsta".

      Závěr celoživotního díla, zakořeněných předsudků v myšlení tzn. řeč snů, demaskování sexuality a psychoanalýza.

      Ptám se každý z nás má stejné myšlení jako pan Jírovec? Nemá, každý jsme jedinečný, individuální jedinec.

      Krom Vaší drzosti každému tykat, je otřesný Váš písemný projev, včetně slohové úpravy, hrubek, věčných pauz mezi slovy a lomítek. Celkově nic neříkající žvást. Je zde, patrná Vaše silná poptávka po antidepresivech. Zřejmě studujete, jejich účinky na sobě, mýlím se psychonyme?

      Charcot

      Vymazat
    2. Charcotte, na to že jste byl průkopníkem ve studiu hysterie a učitelem Freuda se chováte sám jako hysterik.

      Vymazat
    3. 13:42, asi potrefená husa 23:19: Pokud budeš mít zde jiné chování, budu ti vykat. Neuč slušnosti jiné lidí, když sám nejsi slušný. Jinak můj názor: Vzdělání není na prvním místě v hodnocení člověka, tím je charakter a dobré způsoby.

      Vymazat
    4. Bezcharakterní, česká lůza, bez vzdělání, základních principů slušnosti, mravnosti a úcty k druhým, nemluvě starším, viz. pan Jan Kopecký se prodrala do předních řad.

      Katastrofální příklad pro své děti, vnuky a blízké okolí. V těchto smutných případech, by zrušení anonymity bylo prospěšné pro ostatní slušné a k tématu píšící diskutující!

      Omlouvám se panu Jírovcovi za stupidní stádo (14:27 a 14:51). Jandovo dezinformační komando? Daň za svobodu projevu.

      Pierre Babin (pseudonym nýmandi)

      Ps. Anonymní oslovení se píše Charcote (14:27)

      Vymazat
    5. Pierre Babine, snaříš se snažíš, ale odhaluješ čím dál více svoji identitu. Z psychologie si toho moc nepochytil. Kdo zná a sleduje tě má jasno. Patříš mezi Chovancovo Jandovi chovance, vyzradil jsi i vaše střežené tajemství o zjištěných počtech protivníka ( 800 dědků u PC ). Tak blbé agenty by nenajal ani strážmistr Flanderka z Putimi.

      Vymazat
    6. 13:42 Charcote, vy považujete vyjádření Freuda: "Opravdu jsem věnoval velkou část svého života prací na destrukci svých vlastních iluzí a iluzí lidsta" za sebekritiku a snížení významu jeho práce ?
      Obávám se, že se mýlíte. Je to spíše samochvála, protože každé nové odhalení skutečné pravdy je "destrukcí iluzí". A destruují je právě pochybovači, kteří nevěří pohodlným iluzím, hlásaným "mainstreamem". Bez takových "destruktorů" by Země dodnes byla placatá a středem vesmíru.

      Vymazat
    7. Zřejmě jsem Vás dosti navnadil (17:29), byl to záměr! Pokud jste ve svém příspěvku (12:47), použil slůvko Freud a měl jste na mysli, vkládání horentních sum 800 miliard dolarů na zbrojení a minimum na výzkum psychiatrie.

      Tak Vás mohu ubezpečit, že v lékařských kruzích, pokud šlo o anesteziologické vlastnosti narkotik. Se nenechal pokrokový Sigmund Freud už v roce 1885 u profesora Theodora Meynerta na psychiatrické klinice zahanbit.

      Vyzkoušel povzbuzující psyché účinky kokainu, na kterém se pro chuť k práci a proti únavě, stal zcela závislý. Díky této závislosti si jeden z jeho kolegů "vypůjčil" jeho nápady, které ovlivnily stav jeho konta a jmenování soukromým docentem na univerzitě, po kterém toužil. V ten čas stále užívá kokain ...?!

      V té době pro lékaře, hojně užívaná medicína, nepochybuji že toto přežívá u "některých kapacit" dodnes?

      Toliko k Vašemu zbrojení, Freudovi, drogám (neuroleptikum), pravdě, iluzí, destrukci, pochybnostem o Zeměploše (Sir Terence David John „Terry“ Pratchett, autor). Splácal jste páté přes deváté, jděte ze slunce!

      U (16:28) predikuji pouze imbecil?

      Rozruch

      Vymazat
    8. Charcote, Freude, Babine, Agente Pepku, WikiOsle, fakta jsou takta, a nekuř to seno, to se žere !!!
      Osle, už tu hýkáš ty svoje nesmysly dost dlouho, tak si to uvědom a odpal dělat rozruch někam jinam, mezi sobě rovné osly ...

      Vymazat
    9. 19:50

      Kterýpak, jseš ty prazite obvzláště otravný!

      https://uloz.to/live/!odbcqVZz/sileni-cikani-se-navzajem-rezou-mp4

      kokotko

      Vymazat
  30. Dotaz pro Nicka Honolulu, jedná se o tvého dávného přítele, jehož tělo je již pohřbeno a duše na věčnosti?
    ______________________________________________________

    Ivan Martin Jirous, známý též pod přezdívkou Magor, nebo Magor Jirous (23. září 1944 Humpolec – 9. listopadu 2011 Praha), byl český básník, publicista a výtvarný kritik, spiritus agens – vůdčí duch českého undergroundu. Je znám především spoluprací s nezávislou rockovou skupinou The Plastic People of the Universe. V době normalizace byl za své politické názory pětkrát vězněn. Stal se držitelem literární ceny Jaroslava Seiferta za celoživotní básnické dílo a ceny Toma Stopparda za dílo Magorovy labutí písně.
    ______________________________________________________

    Dík za odpověď! (Dotaz prosím nemazat, dík).

    Ramón

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. The Plastic People of the Universe - (Nick Honolulu Florida)?
      ________________________________________________

      Zdroj:

      https://uloz.to/!XNIu2Ck83NWF/jiri-vecerek-fort-walton-beach-florida-nick-honolulu-jpg

      ------------------------------------------------

      https://uloz.to/!RFHpe74R3vCE/jiri-vecerek-fort-walton-beach-florida-nick-honolulu-jpg

      ------------------------------------------------

      http://portal.crash-club.cz/blog/tabid/101/EntryId/214/V-SINI-SLAVY-SE-UZ-DVERE-NEZAVIRAJ-VESEL-MAGOR-JIROUS.aspx

      ------------------------------------------------

      https://www.mylife.com/jiri-vecerek/jiri-vecerek

      ------------------------------------------------

      Vymazat
  31. KOPECKÝ KADZE CHODZI BORDEL ROBI.NENÁVIDI NÁŠ LID

    jeho černé pozadi mu zakázalo diskutovat zejménma k Národnimu programu,on už vi,už mu teče do bot a proto nechce zejména bod NP Nr.2.kde se má diskutovat o

    NAŠI OBČANSKÉ PŘIMÉ DEMOKRACII,KTERÁ JDE USKUTEČNIT SKORO TEĎ A HNED!O DIALOGU OBČANŮ S POLITICKOU TŘIDOU SPROSTÝCH ŠMEJDŮ

    Fašisti budoucnosti si prý budou totiž řikat antifašisti,že Kopecký !
    Vaše přispěvky prý jdou správným směrem ovšem každému je brzy záhadou proč ho nemůžetre najit,co?
    Mluvte zmetku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadni ty držko exulantská! Zdejší lidi nenávidíš, tak proč mezi nás denně lezeš? Zdechlino -Jiří Večereku - Florida. Vrať se otravovat vzduch na novinky.

      Vymazat
    2. 13.21
      To tu píšeš jako člen týmu provokatérů a cenzorů ČSSD,kteři tu mažou a schválně nechávaji ty nejsprostši přispěvky, kde se uráži záměrně zejména pan Havel nedotčeny?

      Vymazat
  32. Mě příspěvky tohoto autora článku vždy pěkně pobaví.

    OdpovědětVymazat
  33. Sestavit by bylo potřeba neprodleně invazní jednotku pro preventivní zničující úder na Rusa z toho nejlepšího lidského materiálu co u nás máme k dispozici :

    maršál Stropnický…Karla Šlichta…..Černoška s Červíčkem…nervově chorý Bělobrádek…polní kurát Herman……velkokníže Schwarzenberg…..chemický Alí Kalousek….mistr převleků Fiala….učitýlek Gazdík…Farský…Rakušan….PůtaPolčák…Bartošek alias Heindrich Himmler……odbornice přes slepice a husy Němcová…….Drahoš Křivoškleb s proslulou 12 letou bombardérkou Viky…..

    a abych to zjednodušil tak povinně vojenské mundůry musí okamžitě obléci veškeré členstvo(bez ohledu na věk) tlup : TOP 09,STAN,KDU-ČSL a ODS a do trestných útvarů všechny z ČSSD a AnarchoPirátů !A povinně i jejich celé rodiny….jde již o všechno,jde o záchranu Západních demokratických hodnot před agresorem,který se neštítí používat chemické látky v Syrii i Velké Británii !
    Bude jim určitě nesmírnou ctí bojovat a zvítězit za zájmy NATO a SIONISTŮ!
    Místní fanatičtí trollové se k nim jistě připojí a půjdou rovněž pod vlajkou použité pamprsky nácka Číra na Rusa v 1. linii !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jelikož o "preventivní, zničující, invazní, úderné jednotce na Rusa" žvatláš jen ty, tak by jsi měl stát v její čele, taky ty, blbečku.

      Vymazat
  34. 12:48 DOTAZ PRO ME ? ?
    Neznam a nevim nic o zminenem umelci z Humpolce !
    nevim kde humpolec je, nikdy jsem tam nebyl !

    -------------------------------------------------------

    HURVINCI - vy slabomyslni provincionalni natvrdlici ! pletete si dohromady nekolik osobnosti z Floridy !

    Nejsem ani nick Brouk Pytlik a nejsem ani Jiri Vecerek z Novinek. Nezapomente, ze Florida ma o 100 000 Km ctverecnich vice nez Cesko !
    "GRATULUJI" vam k vzajemnym vztahum. T.j. radost vas cist ! Slzim smichem !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spejble, kdosi zde vypustil, že jsi Floriďan, Jiří Večerek z Havlovo modly "kapeli" The Plastic People of the Universe, pokud to tak není, uvedli jsme to na pravou míru! Pozdravuj Trumpa světáku.

      Zdraví Ramón

      Vymazat
  35. Autore Jirovce - masochisto ! Jak muses vymenit krasnou Albertu za Cesko ? Vzdyt mistni Hurvinci te tam v Cesku sezerou ! Nebylo by ti lepe DOMA v Kanade ?
    Mezi daleko mene kousavymi vlky a medvedy by ti bylo urcite daleko lepe !

    OdpovědětVymazat
  36. 13:21... My vsichn emigranti si delame na vas narok ! My vam piseme, aby jste o nas vedeli a nezapomeli nam vymenit toaletni papir v hotelech za lepsi a aby jste po nas umyvali pokadene zachody na nadrazi !

    OdpovědětVymazat
  37. NÁM SKVĚLÝM ZÁSTUPCŮM LIDU NEVADI PANE 0.56

    že pracujete v oddilu ČSSD,.kde týraji zdejši domorodce cenzurou.
    Odpověd na váš nechutný přispěvek,který neni k věci jsme vám poslali a celý web padal smichem co to tam stálo a vy jste zůstali za oslíky,kterým tu občané dajvaji rozumy,ale oni chtěji seno.
    To,že vaše odděleni cenzurnich tyranů z ČSSD ještě žije a stále pracuje, odpověd vymazalo neznamená,že odpověd neexistuje a dobře,že se cenzurou připomináte vy kteři to tam obhospodařujete ,čekajic na svoji totálni havarii ze které jak všichni doufaji,se už nikdy nevzpamatujete.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občané už chápou,že režimni zlí muži začinaji s vámi bojovat.
      My obyčejni lidé vás tu obdivujeme a víme,že v dalši fázi s vašim programem jim polezete na nervy.Držime vám palce,zkusime pomoci,kde to půjde a těšime se na vaše dalši přispěvky.

      Vymazat
  38. VÁŠ PŘISPĚVEK JE URČEN PANU KOPECKÉMU 13.21

    který žije ve VIDNI?
    Nechte ho na pokoji,.on se pak boji odpovědět a radši se schová.
    Tak ho nevystrašte,je to jenom člověk a proč by měl jit na váš přikaz večeřetco toje za nesmysl takové přispěvky jako váš jsou jak sám uznáte nesrozumitelné,že ano?

    OdpovědětVymazat
  39. Afgánští vlastenci/Taliban/vyženou okupanty ze své země.Nejsou to teroristé jako Islámský stát a nebo Al Kajda ,kterou financují USA.Nechtějí expandovat mimo svoji zemi ,chtějí jenom žít podle svého a svých zvyků.Nemusí se nám to líbit,ale nemůžeme nic dělat jenom je zabíjet.Oni jsou však doma a zvítězí

    OdpovědětVymazat
  40. No tak aspoň že Vůdce.
    Démon mnichovských restaurací.

    V EU se vůbec neví kdo.
    Paní von der Leine Gerissen má Bundeswehr z 80% ve šrotu a letci s tankistama jí utíkaj, že nechtěj válčit s Rusama.
    Ponorky kvůli technickémustavu nemůžou vyplout.
    Což znamená zničení v kotvišti, jako na konci II. světové války.
    Smutné.

    Všechna diskuze zde i jinde i ve Vršovicích mi přijde planá.
    Lidi ani pořádně neznají svoje dějiny a jsou líní se podívat.
    Jako EU není s to zformulovat (sama se děsí, co by to v otevřené řeči asi bylo) co nám vlastně nabízí (teď už, přesně podle předpovědi Václava Klause o LS, vnucuje), tak z druhé strany my nejsme příliš ochotni zformulovat, v čem vlastně chceme žít.

    Aby bylo všechno jako vždycky.
    Kdy vždycky?
    V šedesátých letech jsem žil kulturou.
    Sartrem, Ioneskem, Camusem, možná.
    A měl jsem rád barevný svět beatové muziky, spíš ten cizí, ale leckdo se snažil i tady.

    V sedmdesátých letech jsem žil zklamáním z voleb roku 1971 (starší osoby by mi daly facku, neb se domnívaly, že na základě Husákových slibů volily zodpovědně; tak je to vždycky). S půl milonem cizích vojáků v zemi se nohou za uchem nepodrbete.
    (I když ČNR to kdysi spustila proti milionu schörnerovců, ale ouvej, nebejt Buňačenka s kořistníma T-34, o fous.)

    Celou normalizaci pro nás byla Evropa snem, za ostnatým drátem.
    Snem, který se nám, jak údajně řekl Pithartovi Dahrendorff, začal plnit v nejnevhodnější okamžik.

    Je sice pit omé přikládat na tak slavné dějinné události konjunkturní křivky, ale tak jsem se vyučil.
    Prognostici přijeli ze svých sondážních výprav s jasnými partesy.
    Roztrhnout Republiku, zničit, co se v průmyslu za osmdesátá leta vybudovalo (jmenný seznam, kdysi mi to Ransdorf vykládal), dostat roli přidružené výrobny za nízké mzdy, absolutně poslouchat.

    Jestli bylo na výběr?
    Podívejme se na Srbsko (které na seznamu černých sv. v AA bylo těsně nad námi, kvůli vypořádání se s německými armádami, které Tito zlikvidoval a vyhnal vlastnoručně), jak dopadlo, když nechtělo na podmínky přistoupit.

    To je z dnešní perspektivy už jasné, karty cinknuté, nikdy jsme k tomu stolu washingtonského konsenzu neměli..., tedy, kdybychom měli na výběr.
    V nekonečném apollinairovském pásmu výstřižků z diskuzí někde nahoře se ukazuje, že ani ti dědci, kteří ničemu nerozumí se nepokoušejí své názory korigovat podle skutečnosti, zjistit si (dokud to jakž takž jde) o čem to vlastně melou a prskají.

    Nezájem o realitu vede k iluzím (vesměs o sobě), ty pak jsou materiálem, z kterého vznikají katastrofy.
    Teď uvidíme náraz iluzí, které si o sobě dělají eurokrati na iluze Italů.
    Stačilo zadupat s impeachmentem pučistického Matarelly a zděšení bruslaři se stáhli.

    Teď skřehotají, co všechno se Italům stane.
    Ti prostě dávají dohromady co nejrychleji fungující opatření (poučili se od Řeků, že od Trojek není co čekat) a jistě, bez účasti tisku a zrádců projednávají, jak s měnovými otázkami.
    Řekové už jednou byli tamtéž a na sladké sliby Brusle nakonec tisk drachem stáhli.
    Prodělali kalhoty.

    Kde v tom jsme?
    Buď po Orbánově a Kurzově boku, nebo v žánklódově ř.

    Čobogaj

    OdpovědětVymazat
  41. 22:29

    Kroťte vášně, ta způsobuje pěnu u huby, kolik máte promile, trockisto?

    Izrael nakoupila nejnovější, nejmodernější německé ponorky!

    ••••••••••••••••••••

    "Démon mnichovských restaurací (22:29, aneb, jedna paní povídala).

    V EU se vůbec neví kdo.
    Paní von der Leine Gerissen má Bundeswehr z 80% ve šrotu a letci s tankistama jí utíkaj, že nechtěj válčit s Rusama.
    Ponorky kvůli technickémustavu nemůžou vyplout.
    Což znamená zničení v kotvišti, jako na konci II. světové války.
    Smutné."???

    ••••••••••••••••••••

    A o tyto muzejní vraky má zájem Izrael, ach jo?

    ••••••••••••••••••••

    Fakta:

    Německý trumf: Tyto stroje chtějí mít v arzenálu armády celého světa.

    7.6.2017, 22:19

    Berlín - Německé námořnictvo bylo v minulosti průkopníkem v oblasti ponorkového válčení a jeho U-Booty, tedy válečné ponorky, byly schopny napadnout jinak silnější námořnictvo Spojeného království způsobem, kterým běžné německé válečné lodě nemohly. Přestože dnešní Německo už nemá námořní ambice tak, jako tomu bylo v době válek, stalo se globálním lídrem v navrhování malých tajných ponorek, které mohou účinně hlídat pobřežní vody za zlomek nákladů jaderných ponorek, píše server National Interest. Tajnou přísadou nové generace německých ponorek je použití vodíkových palivových článků pro napájení, což umožňuje, aby ponorky pracovaly téměř tiše po celé týdny bez použití drahých jaderných reaktorů.


    °°°°°

    OdpovědětVymazat
  42. Howaldserft koupili arabáči a z úsporných důvodů (němci za čtvrtinové mzdy furt odmítají dělat, alespoň něco, co by dávalo smysl) přemístili do Pirea.
    Od té doby vyrobené ponorky jsou furt na testovacích a přejímacích plavbách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 22:29 - 0:46

      Pokračování, fakta:

      ••••••••••••••••••••


      Izrael touží po dalších německých ponorkách, možná za ně utratí 1,2 miliardy dolarů.

      ČTK 21. října 2017

      Izrael chce koupit od Německa další tři moderní ponorky v celkové hodnotě 1,2 miliardy eur (32,4 miliardy korun), které lze vybavit jadernými střelami. Informují o tom dnes izraelská média.

      Izrael již dříve uzavřela smlouvu s Německem na celkem šest ponorek. Pět z nich již Izrael obdržel, zatím poslední zakoupená loď má dorazit příští rok. Země tak chce postupně nahradit nejstarší modely typu Dolphin z roku 1999. "Nové ponorky jsou údajně pokrokovější, delší a lépe vybavené," uvedl deník Maariv.

      Zahraniční vojenské zdroje uvedly, že ponorky typu Dolphin mohou být vybaveny raketovými střelami s jadernými hlavicemi. Izrael podle nich vlastní 100 až 200 kusů této munice. Izrael nicméně vlastnictví jaderných zbraní nikdy potvrdil, ale ani nevyvrátil. Je tak jedinou možnou JADERNOU VELMOCÍ na Blízkém východě, avšak pouze neoficiálně.

      ••••••••••••••••••••

      NÁMOŘNÍ TECHNIKA

      Ponorky Dolphin: Izraelská zbraň posledního soudu.

      Před několika dny získal Izrael z Německa pátou diesel-elektrickou ponorku Rahav třídy Dolphin 2. Díky schopnosti nést jaderné střely patří ponorky mezi nejdůležitější izraelské vojenské nástroje.

      “Naše podmořská flotila slouží jako odstrašující nástroj proti naším nepřátelům, kteří se nás snaží zničit. Potřebuji vědět, že Izrael je schopen s velkou silou zasáhnout na velkou vzdálenost každého, kde se nám snaží ublížit. A občané Izraele potřebují vědět, že Izrael je velmi silná země, která dělá vše pro svou obranu, kdekoliv a na všech frontách,” uvedl Benjamin Netanjahu při včerejším slavnostním zařazení páté ponorky třídy Doplhin do výzbroje izraelského námořnictva.

      Izraelské námořnictvo provozuje tři ponorky Dolphin - Dolphin, Leviathan, Tekuma a nyní dvě ponorky třídy Dolphin 2 - Tanin a Rahav. Poslední objednaná Dakar vstoupí do služby v roce 2018.

      Ponorky třídy Dolphin vycházejí z německého plavidla Type 212. Verze Dolphin 2, kromě nejmodernějšího vnitřního vybavení, má navíc větší výtlak a je větší než jeho předchůdci.

      Nejnovější ponorka Rahav je 67 m dlouhá, při výtlaku 2400 tun pod hladinou. Posádku tvoří 35 námořníků, ale kabiny pojmou dalších deset lidí, například členy speciálních jednotek. Maximální rychlost ponorky pod vodou je 46 km/h (25 uzlů) a schopnost operovat pod vodou až 30 dní.

      Odkaz:

      http://www.armadninoviny.cz/ponorky-dolphin-izraelska-zbran-posledniho-soudu.html


      °°°°°

      Vymazat
    2. Žádná fakta o Německu, trumberáne (tedy, s tím trockistou jste mě opravdu trefil do srdce).

      Přečtěte si radši interview velvyslance Grenella v Breitbartu, o tom co v Německu vidí a co s ním hodlá udělat.
      Jedna báseň.

      Armádní noviny šíří sdělení zelených mozků a placená PR.
      Pět let štvaly proti českým útočným puškám, až se z nich stal mezinárodní šlágr.

      Vymazat
  43. Tady tento pacient, to je tedy nářez z novinek na NR a zpět, sprostoty, chaotické bludy, ve všech příspěvcích. Nechť se nad svým "dílem zamyslí", zda-li to je možné?
    ↓↓↓

    Prosímtě jdi už do prdele ty hnusná kryso O.34. Ty se z toho tvýho netu posereš. Hrab se v přehršli fotek, ve kterých se hrabeš, abys mohl sprostě nadávat na komunisty. V jiných fotkách se nehrabeš, zejména ne v těch, které znázorňují zvěrstva amerických zmrdů. Stačilo by jen se podívat na rozmlácenou Syrii, Irák, nebo Libyi, (která byla úžasná, než se do ní začala srát americká hovada) a kdo zahlédl to zhovadilé mučení starého pána Kaddafího, musí americký hovada nenávidět až za hrob. Ten, kdo tímto způsobem ničí a rozesírá svět, a zabíjí hromady nevinných lidí, je hovado všech hovad, a zasloužil by být nabodnut na kůl, ty hnusnej hajzle. Prohlížíš si taky fotky toho, co zničili neskuteční šmejdi z Ameriky? Jestli máš čumák oslizlej od jejich zadku, kam jsi zalez, a celej smrdíš, vypadni z diskuzí, a nelez sem se svýma odpornýma, posedlýma nadávkama. Buď jsem objektivní, a vše posuzuji jedním metrem- nebo jsem pokryteckej čůrák, a pak lezu jen mezi čůráky, a ti tady na NR nejsou. Tak padej konečně a už sem nelez. Tady nikdo nemůže za to, že vám, vy novinkoví diskuzní duševní mrzáci, dnes novinky nenapsaly nic, na čem by se diskuzně vyřádily všiváci tvého typu. Už zítra se určitě novinky polepší a ty budeš moci se svojí smradlavou diskuzní smečkou zase sprostě nadávat prezidentovi.

    ?

    Komu na české diskuzi nadáváš českých prasat ty odporná exulantská kryso? Ještě po čtvrté hodině ráno čučíš do bedny a nadáváš? Svině hnusná, smradlavá, co na české diskuze s českými prasaty lezeš, dokonce každý den ty svině? To ti nevadí? Rád se rochníš v hnoji ty hajzle? vykydej si ten hnůj ze svý sprostý palice, a lez diskutovat tam, kde nebudeš nikoho sprostě urážet zmrde zmrdanej odpornej. Potřebuješ špičatej kůl do zadku a vystavit pro výstrahu, dokud tě nerozklovou krkavci parchante prašivej nenávistnej. Lézt diskutovat s lidmi, které nenávidím a jimž nadávám? To si nedovedu srovnat - zbabělče posranej! V každý český hospodě by ti roztrhli tvoji sprostou držku od ucha k uchu!

    ?

    Zalez exulantská svině!Jsi zmrdanej honolulu, dobytek, kterej se maskuje za jiný lidi, aby nebylo rozeznat, jakej zmrd neustále leze diskutovat s lidmi, kterým nadává českých prasat - jsi prašivec úchylnej, zbabělej jak svině. Zbaběle využíváš pro svoje nadávky diskuze, svině jedna prašivá, protože v každý český hospodě by ti rozmlátili držku, tam by sis nedovolil ani vlézt. Proto neustále dřepíš u bedny a sprostě nadáváš - ty totiž už nikam nesmíš. pro svoji sprostotu máš domácí vězení hajzle jeden hnusnej.

    ?

    Ten posranej zmrd -diskutér novinek, ale leze žvanit ty svoje sprostý nesmysly i na Stream - se probudil a honem šup šup k bedně, a žvanit svoje sračky! To je hajzl z čeledi nezničitelných hajzlů, diskuzní nezmar. Poslední dobou se stalo moderní, když mladí zkorumpovaní duševní mrzáčkové kopou do lidí, a vždycky jsem to odsuzoval, ale dovedu si představit, že bych tohoto diskuzního hajzla kopl okovanou botou rovnou do jeho sprostýho čumáku! Leze to žvanit mezi lidi, které nenávidí, jenom aby mohl sprostě nadávat? Protože potřebuje sprostý nadávky a urážky ostatních k životu? -K životu odporné, smradlavé krysy, hnijící v smradlavým doupěti u bedny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ↓↓↓

      Ano, to by odpovídalo anonyme 10.31 - protože většina té sprosté smečky jsou diskutéři z novinek, to je nejodpornější smečka prašivců a duševních mrzáků, kteří si v té bulvární prašivině libují, protože nadávat a urážet kohokoliv, potřebujou ke svému krysímu životu. Na novinkách se producírujou řadu let, jsou to všechno kámoši se stejnou krevní skupinou páchnoucích krys. Někdy jsou diskuze k NR věcné, a normální, bez urážek. To v případě, kdy na novinkách mají diskuzní duševní mrzáci dost výživného materiálu - nadávky na prezidenta je to nejlepší, pak ještě nadávky na Rusko nebo KLDR - prostě tahle havěť žije nadávkami a urážkami, a žije jen u bedny. V brlozích. Nikoho už nemají, jen tu bednu. Ale na bulváru novinky mají možnost jen dvou příspěvků, každý ten prašivec vyčerpá svůj pajšl plnej nadávek dost brzy, a pak přeleze plivat a kydat hnůj na Stream, nebo na NR - a jakmile se tyto servery zamoří diskutujícími z novinek, vypadá to přesně tak. Sprostoty, zhovadilosti, oplzlosti, urážky, nadávky. Jejich intelekt vůbec články nepotřebuje - jen ty nadávky, které datlují do kláves celé dny. Aby čučeli v hernách na sluníčka a berušky, na to nemají peníze, čučet do bedny je skoro zadara, a ještě mohou sprosťačit, což k životu krysy je asi nezbytné. Včera ani dnes není na novinkách nic výživného pro hladové krysy, proto nalezly na NR - budou tady otravovat a páchnout až do půlnoci a jen doufám, že už sem redakce nestrčí žádný nový článek. Budou k tomuhle žvanit a žvanit, až sem nažvaní stovky příspěvků - jako to dělají u novinek.

      Vymazat
    2. ↓↓↓

      A to je chyba. Zkus to s novinkami, jsou první na řadě, jakmile otevřeš počítač, máš display zahlcen bulvárem, který provozuje společnost Seznam.cz - Novinky.cz, Stream.cz, Super.cz, Pro ženy -cz. Všechno to píše jediná smečka bulvárních trapáků, a ani nedokážou předstírat publicistiku, tj, aby bylo možno rozeznat ji od sprostého bulváru, vypadlých ňader a rozkroků, nebo oplzlostí a trapných úchylných sprostot na Stream.cz, nebo dokonce Pro ženy.cz - tam najdeš články jak správně lízat přirození, jak masturbovat, - divil by ses. Byly časy, kdy podobné zhovadilosti, které měli potřebu psát úchylové a sexuálně perverzní šmejdi, byly zakázané. Teď se může sexuální perverze veřejně publikovat, a divil by ses, jaké odporné zhovadilosti píšou na diskuzích "pro ženy" poklopcové. Tím myslím "chlapi" jestli se to ještě dá tak nazvat. Dříve by se byl žádný chlap nezahodil natolik, aby se připojil na schodišti k pavlačovým drbnám, dnes ale tito zženštilci drbou na všech diskuzích mnohem více než ženy,tedy diskutujících chlapů je početně mnohem více. Smečky zbytečných hor sádla a kostí, s vymaštěnou kedlubnou a duchem perverzní, dřepí denně celé dny u beden, a hledají duševní potěchu, zatímco ženy přece jen musí něco dělat, a jak se ukazuje, nemají takovou potřebu žvanit a lovit pomluvy a drby, jako chlapi. Ukazuje se, že tradice nefunguje, je to obráceně. A úplně chápu včely, které na konci každého léta vyhodí všechny trubce z úlů, aby jim nepožírali zásoby medu, a oni pak venku pomrznou. Ten hmyz je moudřejší než lidi - neboť k čemu jsou chlapi, dřepící u počítačů a žvanící ty věčné nesmysly? Přečti si to někdy, udělej si na to čas, a přečti si ty hnusné články, úmyslně stylizované tak, aby co možná nejvíc nasraly čtenáře, a podnítily je k diskuzím, a ty články, které získají diskuzí hodně, pak v různých obměnách opakují i patnáctkrát - viz svatba toho anglického zrzavce s pornohvězdou, tam byly články kolik svatba stála, kdo tam byl, čím se jelo - zkrátka to lidi hodně nasralo. Zrovna tak je serou články o hvězdách a celebritách, jak si rochní, jak si užívají milionů, kde se předvádí, co všechno si pořizují, a jejich večírky. To je Super.cz - k tomu jedinému se nediskutuje. Ale účelem a úkolem mediálních kurev je nasrat co nejvíce lidí, a postavit je názorově proti sobě. Povedlo se. Nenávist už je ukázková. A konečně - to divadlo v Brně? Svině, co tahá z pochvy českou vlajku? Ježíš, co slézá z kříže, aby znásilnil muslimskou špínu? Co na to vesmír? Co na to Bůh? ČR už je horší senkrůvna, než byla Sodoma a Gomora - kdy ten hnůj spláchne pořádná potopa? A spláchne nejdřív to elitářský svinstvo, a potom teprve obyčejňáky, nebo to zas bude obráceně? Tak - se vyslov vesmíre.

      Vymazat
  44. ↓↓↓


    Prosím jich, čemu že to přezdívají "názory ostatních"? Vy tomu, co čtete v této diskuzi konkretně, říkáte "názory?" Všechny ty hovadiny, co zde ťuká do kláves duševně nemocná smečka diskutujících z novinek? Tam totiž ani včera nebylo, a ani dnes není, pro tyto magory nic výživného, tak jich část leze na Stream psát svoje hovadiny ( okamžitě rozeznatelné, příslovečné svojí sprostotou, duševní omezeností, a fanatickou nenávistí) a podstatně větší část leze žvanit na NR. Až novinky uveřejní zase něco výživného, něco, co by je naprudilo k nadávkám na Babiše nebo na prezidenta, nebo nějakou tu psí story ( utýraný pes) případně mladík který skočil z okna, či záhadná vražda - okamžitě se parta nemocných skřetů vrátí žvatlat a diskutovat na novinky, nastane zde odliv diskutérů, a NR se může eventuelně dodatečně očistit od té snůšky sprostot, zhovadilostí,kokotin, urážek, nadávek, a pitomých blábolů, diskuze k článku podstatně zeštíhlí, a třeba už zítra najde případný čtenář diskuze k článku s obvyklou diskuzní úrovní, odpovídající průměru NR. A ještě pro toho Kopeckýho (možná)- pořád budete žvanit o té anonymitě? Teď? Ochrana osobních údajů vám nic neříká? A jméno je taky osobní údaj, diskuze novinek jsou plné jmen ( samozřejmě vymyšlených) a podívejte se, jaké zhovadilosti se tam vyskytují. Urážky, nadávky, oplzlé výrazy, urážky a hanobení mrtvých, výzvy k násilí, pošklebky - zkrátka - nemocná smečka mentálně chudých lidí u počítačů. CO taky lze po nich chtít - aby předváděli intelekt, který nemají? Co není, ani smrt nebere, alespoň psát umí, i když pravopis ne, a číst asi taky ne, protože tema článků ignorují, nebo je nečtou celé a chápou jen zčásti - nikdy ne zcela. Jejich potřebou je žvatlat - nahrazují si tím komunikaci s lidmi ( nemají s kým doma žvanit) opuštění, chudí duchem, si užívají počítačů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ↓↓↓

      To myslíte opravdu vážně 11.43? K zamyšlení je možné jen to s těmi celebritami,ale vy si připadáte jako na ostrově klidu, míněno mentálně, když si uvědomíte, jak příšerně sprostí, zlí a nenávistní jsou vaši spoluobčané - paradoxně - většinou ti dříve narození? Proč jsou tak posedlí nenávistí, mnohdy zcela abstraktní? Proč jsou tak odporně sprostí? Proč mají potřebu verbálně urážet ostatní? Vám opravdu nevadí, když ten exulantský hajzl, utečenec, který se teď na diskuzích maskuje za různé anonymy, ačkoliv ho okamžitě prozradí prvních pár slov, nám zde nadává "českých prasat" a připadá vám logické, proč tedy tenhle zmetek leze denně diskutovat mezi "prasata?"Ano, ostrov klidu vám může připadat dnes v tom vedru váš domov, váš byt, (možná příjemně chladný) vaše momentální pohodlí a spousta času ( nejdete do práce) na stolku kafe nebo jiná lahoda, a k tomu počítač - to možné je, ale jinak si soudný člověk musí připadat strašně, když si uvědomí, co by asi tihle diskutující zmetci předváděli v reálu naživo, kdyby k tomu dostali možnost. Naštěstí - jsou to už (nejen) pohybově značně omezení jedninci, vyšší věkové kategorie, a je jich napříč internetovým spektrem celkem asi tak osm set. Ti sice stačí diskuzemi uživit - a dobře uživit - všechny novinářské plácaly, kteří neúnavně plní tu bulvární pardon "publicistickou" žumpu, a majíce "čtenost" viz počty diskuzí, reklamní agentury ( pračky na špinavé peníze, takže žádná škoda) v odpovídající hodnotě sálujou. Takže tito bezvýznamní kornouti na diskuzích nemají vliv na nic. Člověk to musí tak brát, a mnohdy je to celé de facto směšné. Dostali "svobodu" - to jediné, když všechno ostatní všem sebrali, žijí uprostřed zákazů a příkazů, a duševně, kulturně, i věcně žijí v děsném marazmu, ale mohou si užívat svoji "svobodu slova" u internetu, tak si to užívají.

      Vymazat
    2. ↓↓↓


      Myslíte si "Kopecký", že to, co má mít argumentační schopnost, lze jen tak odštěkat třemi větami, jako to děláte vy, i když hned píšete příspěvek další, zas tři věty, a zas další - asi si připadáte intelektuálně zdatný?. Jsem velice rád, že jste pochopil, že jsem zdrcen lidskou spodinou a blátem, kterým jsem bohužel obklopen, ačkoliv jsem to vnímal jinak, a starších lidí jsem si vážil. Dnes nechápu, proč zrovna ti starší, zejména pak muži, ty úplně zbytečné kopce sádla, masa, kostí s vymaštěným mozkem, dřepí denně u počítačů a de facto drbou -drby a pomluvy - co se celá staletí připisovalo ženám. Chyba! Kde diskutují ženy? Kde sprostě nadávají? Kde uráží? A o té anonymitě přestaňtě blábolit - to nemá na nic vliv. Pravda je, že v době, kdy nebyly počítače, byly hospody plné žvanících štamgastů, byli tam denně, ženy nikdy. A nadávali si, a hádali se, ale takové sprostoty, jaké se předvádí na diskuzích? Nemá na to vliv, jaké jméno si kdo vymyslí, nebo píše jako anonym. Je to chlívácká doba, kdy media úmyslně podněcují lidi proti sobě, jako když party perverzních chlíváků štvaly proti sobě psy nebo kohouty, šklebili se, a bavili se tím, jak se ta ubohá zvířata navzájem zabíjí. Tady se taky předvádějí party rozšklebených mediálních tlam, které štvou lidi proti sobě tak, až by se navzájem zabíjeli, ale asi jde o něco více, než jen o perverzní zábavu. A pro toho pitomce 12.51 - nejsem žádný človíček, nemám důvod nenávidět sám sebe, snad jen že si připadám jako ubožák, když musím žít mezi tak hnusnými prasáky, jak se ukazují být moji spoluobčané. Ale uvědomuji si, že takové pocity mám jen, když se rozhodnu číst internetovou publicistiku včetně diskuzí a vidím tu ubohost - jak publicistiku, tak diskuze. Když mám čas - dost času - a já ho mám málo. Naštěstí. Protože pořád si vsugerovávám, že reálný život je úplně jiný než ten, který předvádějí smečky zoufalců na internetu - z nichž jedni se dobře živí žvaněním těch druhých. Bohužel, stručněji vám to nenapíšu, mějte se.Ano, štve mně "spodina" -
      kdy naše kultura, umění, i literatura, už byla degradována na "spodinu" a balast - komu se v tom může líbit?

      Vymazat
    3. Tento člověk je pro nás všechny výstrahou, dal jsem si tu práci a jeho příspěvky, zkopíroval v jeden nic neříkající celek o čem to svědčí? Návštěva jisté ambulance, zde to již přerostlo v diagnózu, zatím grafomanskou? Potřebuje pomoc je sám a naštvaný na celý svět! Jinak se jeho nadávající, urážející pohnutky, nedají vysvětlit. 14:33 je názoru, že záměrně tříští diskuzi - troll, to bych neřekl. Pan Kopecký se mu pokoušel "dopomoci", bez výsledně. Vy ho zřejmě necháváte na radu MUDr. I. Davida, vnitřně vyventilovat, to je zřejmě také řešení?

      Radši vypínám a jdu pomáhat rodině, nerad bych také tak skončil.

      Zdravím

      Vova

      Vymazat
  45. Anonymní 4. června 2018 10:50
    To co bylo smazáno a vy jste znova zveřejnil jsou NEKOREKTNÍ nárory nas*raného člověka.
    Domáháte se snad tím zveřejněním už dávno profláklé korektnosti ?
    Kdy se o některých věcech bude psát jenom korektně, moralisticky (pokrytecky) a slušně ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vova je průhledný mladý a blbý manipulátor, který je autorem sprostých kritik dědků u pc a útočí na kritika blbců z Novinek.
      Je to ten agent Pepek od Chovace a Jandy.
      Flanderko ( Sorosi ) cos to najal za blby ...

      Vymazat
    2. Toho 11:38 RETARDOVANÝHO uASSackých kripla potkat jednou,tak z něj nezbyde ANI MASTNEJ FLEK,to ti garantuju!!!!!
      Zdraví Štofi Teplice

      Vymazat
  46. 11:13 Blbe, kde je ten 12:51 ? Schválně jsem si to chtěl přečíst a von nikde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On třetího června... voni slušňáku

      Vymazat
    2. Anonymní3. června 2018 12:51
      Jsou blázni, blbí, ale naši. Kde by se mohli presentovat, kdyby jsme je tu na NR netrpěli a vykopli je ?
      Ti, které tak obdivují by se na ně vys*rali, protože jsou pro ně užitečnými idioty, přivandrovalci a nejsou jejich.
      Když je ten bláznovský rapl začne ovládat, tak ještě že to máme někoho, kdo je tvrdě slovně dokáže umravnit .

      Vymazat