Reklama

.

.

pondělí 4. června 2018

Smíření?

Stanislava Kučerová
4. 6. 2018
Němci, kteří žili jako menšina v Československu (podobně jako v Polsku i jinde), byli z rozhodnutí vítězných mocností po druhé světové válce od nás (i z jiných zemí) odsunuti do své mateřské, německé říše. Hlavním důvodem odsunu bylo vyloučit pro budoucnost zneužití menšin pro rozbíječské válečné cíle. Někteří odsunutí však odmítli spoluzodpovědnost za rozbití Československa v letech 1938-39 i za válečné útrapy jeho obyvatel po celou dobu války až do osvobození v květnu 1945.


Založili krajanské spolky a nadace a  zkonstruovali  ideologii nespravedlivě obviněných  Prožité  dějiny  přepisovali tak, že se sami  octli v roli nikoli viníků, ale obětí,  své viny horlivě popírali a zalhávali, své oběti  naopak obviňovali. Žádali všemožné náhrady,  právo na návrat, omluvu a satisfakci.


Jejich propagační činnost v různé podobě, v různé rovině,  v různém rozsahu a zaměření trvá již  více než 70 let a nutí Čechy bránit se a vyvracet stále dokola opakované nepravdy kolem odsunu,  kolem tzv. prezidentských
dekretů a  kolem  údajných českých násilných protiněmeckých činů.


Poslední akce,  o které se začalo mluvit nedávno v Brně, je akce Smíření. Smíření Čechů s odsunutými Němci. Myslím, že v duchu našich národních dějin mohu prohlásit, že smíru a smíření si dovedeme vážit.
Ale musí to být smíření spravedlivé, nesmí to být  jen pěknější označení pro opuštění vlastního stanoviska a přijetí stanoviska druhé strany.

Ano, Češi jsou ochotni se smířit, ale jen když Němci přijmou bez restrikcí stav, který byl po druhé světové válce mocnostmi usnesen a  realizován. Stav odsunu, demilitarizace, denacifikace a  demokratizace.

Prezident Edvard Beneš, který všechny své síly věnoval za války obnově  státu, zničeného německým  fašismem, řekl  tehdy, už je to dávno, na adresu odsunu: "Tím rozchodem zabráníme neslýchanému masakru
mezi oběma národy. Jen tak můžeme a musíme jednou - až na dnešní bolest zapomeneme - se zase jako sousedé sejít a každý ve svém novém domově bez hořkosti a v míru žíti dále odděleně, jeden vedle druhého."

53 komentářů :

  1. Už před 40 lety jsem jezdil služebně do NDR a vše bylo v pohodě , určitě jsme se ani my ani Němci necítili nesmířeni ! To až po 89. zase někdo začal vytahovat nesmyslné spory a zpochybňovat výsledky 2.sv.války!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, také si to myslím, že mi už dávno smíření jsme, a tyhle smiřovací akce za podpory ČT mají svým jednostranným postupem naopak naopak v nás vyvolávat pocit viny.

      Vymazat
    2. Dokud tu budou strašit Hermanové Vyklouzové, do té doby se bude část veřejnosti potýkat s folklórním spolkem, který pro NÁS není žádným partnerem.
      K jeho dnešní generaci už nemáme vůbec co říct, nepásli jsme s nimi husy.

      Zato bychom uvítali nabídku usmíření od těch, kteří sem natáhli v roce 1939 vykrást naše banky a průmysl (válečný zločin, byli jsme státem pod ochranou signatářů Mnichovské dohody), jako Josef Herman Abs.
      Zakladatel německého hospodářského zázraku za naše prachy.
      To žádný sudetský landsman nebyl.
      Echt Němec, jako ti, co to dotáhli k Stalingradu.

      Jistě se po něm v Berlíně a Frankfurtu najdou haldy nevyřízených spisů.
      O tom, co nám Němci stále dluží.

      Vymazat
  2. Děkuji paní Kučerové za důrazné připomenutí přetrvávajícího nebezpečí na naší hranici s Německem. A panu Davidovi za vystavení článku.
    Kdo se nebrání, neubrání se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen bych chtel pripomenout, ze vyrovnane dluhy, k usmireni patri, tedy i financni naprava skod zpusobenych Ceskoslovensku okupaci a valkou je treba neustale pripominat.

      Vymazat
    2. Pane Juro. Vaše poznámka se vztahuje k Německu, nebo k sudeťákům? Existuje kolektivní vina nebo ne? Jak myslíte, že lze události a vztahy okolo wwII rozčlenit a nebo skloubit?

      Vymazat
    3. 18.14 Vztahuje se židovský holokaust, slovanský holokaust a zvláštní zacházení s Cikány k Německu, k Evropě včetně nás, nebo k esesákům? Existuje kolektivní vina, nebo ne? Jak m\yslíte, že lze události a vztahy okolo WWII rozučlenit a nebo skloubit?

      P.S. Proč z MÝCH GÓJSKÝCH DANÍ se platí památníky a odškodné těm, kteří z nás jenom žili a žijí? NEZAVINILI MASARYK A GOTTWALD, že Němci prohráli válku? Nenávaděli Němce, aby se chovali přesně jako Němci? Neradili schválně Hitlerovi špatně z nenávisti? Z rasismu?

      Chlape, vy máte věci...

      Vymazat
    4. 18:56 Víte, já nemám ve všem jasno, tak jako vy. Narodil jsem se daleko po válce. Tu dobu jsem neprožil. Všiml jsem si během svého života ale, že jeden náš soused neuměl vůbec česky. Byla to sudetská rodina a nebyla odsunuta. Rodina na druhé straně byla původně německo-židovská a zároveň česky mluvící. Když jsem na přelomu 70. a 80. let přišel jako malý kluk do obchodu, bál jsem se, že nebudu umět koupit rohlíky, protože všichni ve frontě přede mnou mluvili německy. Ve škole jsem měl několik spolužáků ze sudetských rodin. Také jsem potkal několik Němců, kteří přišli do Čech v rámci odsunu z Německého Slezska. Dohromady je to fůra lidí a to je jen malý fragment společnosti, se kterým jsem se setkal. Mohli-li zde tito lidé zůstat, asi se neprojevovali protistátně, nebo protičesky. Nikdo z nich mi nic neudělal a pamatuji si, že to byli, nebo stále ještě jsou slušní lidé. To jen vy, naducaní bařtipáni hážete všechny do jednoho pytle.

      Vymazat
    5. Koukam ze se to tady hemzi. Takze pro poradek. Zadna kolektivni vina neexistuje. Odsunuti byli jednotlivci, kteri nebyli schopni prokazat svoji "moralni zachovalost vuci Ceskoslovensku". Nasledne se ukazalo, ze jich jsou 3miliony. Jak sam ale pisete, tak tady zustalo pomerne dost lidi, kteri Cesky neumeli. OK, moje prababicka se taky nikdy cesky nenaucila a muj tata se strycem si ji kvuli tomu dobirali ;-) , proste pochazela z Vidne a Nemcina byla jeji materstina. Co se tyka valecnych reparaci, tak za ty je zodpovedna Spolkova republika Nemecko a dosud nebyly uhrazeny a je to neustale treba pripominat, aby se na to nahodou nezapomnelo. Ony vyrovnane ucty, teprve delaji dobre pratele.

      Vymazat
    6. jura5. června 2018 0:04

      "Žádná kolektivní vina neexistuje."

      A zdalipak existuje kolektivní odpovědnost?

      Kokotko

      Vymazat
    7. Kokotko, vy jste ale hlava!!! Já jsem si na tuto otázku nikdy nedokázal odpovědět. Existuje příklad, kdy lid svrhnul vyloženě protilidovou, nehumánní, nebo zřetelně zločinnou vládu?

      Vymazat
    8. 0:21

      Nemusíme hned myslet na tak rozměrné svtodějné věci. - Byla VŘSR všelidovým povstáním nebo pučem skupiny profesionálních revolucionářů? - podle mne od obojího něco. V obou případech jde mimochodem o kolektiv.

      Nemají občané společnou odpovědnost za svou obec (např. vesnici), za to, jak vypadá, i za to, jaké je jejcih soužití?
      Pokud na podobné otázky odpovíme kategoricky záporně, jsme na vlastně pozici Margaret Thatcher, která prohlásila, že "společnost neexistuje".

      Nechci to teď rozpitvávat, ale neexistuje-li společnost (s organizací a pravidly, mj. mravními), pak je namístě fatalismus: džungle s bojem všech proti všem, kde silnější vítězí, sociální darwinismus, kde se jedinci jen příležitostně spojují k likvidací druhých. Kromě člověka u ostatnbích živočichů o vině či odpovědnosti nemluvíme, kolektivní ani individuální. Nanejvýš dáme na vrata ceduli "Pozor - zlý pes!"

      Kokotko

      Vymazat
    9. Kolektivní vina a kolektivní zodpovědnost jsou NEDÍLNÝMI ATRIBUTY JEDNOHO CELKU! Jenomže (nejenom) u nás zneužívají různí darebáci nedostatek vzdělanosti maiority, i tzv. inteligentů... k okrádání a neoprávněnému obviňování Českého národa a ke svalování cizích vin na Český národ.

      Vymazat
    10. 18:48

      Ano, vinu a odpovědnost nelze oddělovat (stejně jako právo a povinnost).
      Ano, souhlasím i s tím, že varování autorky je třeba brát vážně.
      Za sebe bych ale skutečné nebezpečí neviděl v první řadě v krajanských spolcích, ale v českých politicích, kteří se na té hře přiživují (Petr Pithart, Daniel Herman, Pavel Bělobrádek ... ale také Karel Schwarzenberg. Ten to vždy opatrně skrýval, ale roku 2013 to z něj jeho výroky k E.Benešovi naplno vyhřezlo).

      Proč? O činnost spolků "vyhnanců" se valná většina vysídlených vůbec nezajímá. O to více se o ně zajíma bavorská CSU, které to už desítky let přináší hlasy ve volbách.
      V tom se těmto spolkům jako vejce vejci podobají i mnozí naši národovci.
      V čem konkrétně? V tom, že si hlasitě osobují právo mluvit za všechny.

      Hledat východisko z dnešního marasmu (viz záhlaví tohoto webu) v národoveckém povyku je naprostá idiocie. A je jedno, jestli se ty proslovy linou z úst Václava Klause (jeho dnešní zamilovanost do AfD!) nebo Tomia Okamury. (Okamura se chová přesně stejně jako "landsmanšafty" - jenom s opačným znaménkem.)

      Nejsme kolonií Německa nebo nějaké "cizí" země, ale nadnárodních koncernů, bank a jejich ratingových agentur.

      Ve způsobech zneužívání nacionalismu je řada odstínů, ale i podstatných rozdílů. Někdy je pragmatické a únosné (Putin, Orbán), jindy už za hranicí fanatismu (Erdogan, Kaczyński). A tam pak opravdu, jak zmiňujete, hraje vzdělání významnou roli. Podpora Erdogana je především mezi negramotnými a pologramotnými.

      Kokotko

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Ano a proto se sami Herman s Bělobrádkem prohlásili za největší vlastizrádce poválečné doby a ČThovna jim ještě pochlebuje,což se děje veřejně,....copak už nejsme žádná Česká republika????,..to by se především mělo projednávat v Parlamentu za plné účasti Ústavního soudu,který bude tvrdit zároveň usnesení.......

    OdpovědětVymazat
  5. Podle Kosmase dokonce došlo i k prvnímu „odsunu“ Němců, když kníže Spytihněv II. (1055 - 1061) měl nechat vyhnat ze země všechny Němce „do tří dnů“, jak se o tom dále,
    zmiňuje i Dalimil. O jeho důslednosti svědčí fakt, že mezi vyhnanými měla být i
    jeho matka.
    Právě z tohoto nacionálního sporu vznikne jednou v prostoru českých zemí spor jazykový. Česko-německé, zatím více politické a hospodářské soupeření, se
    odráží i v dalších starých českých literárních a dějepisných památkách. Kosmas (1056-1125), významná duchovenskáa intelektuální osobnost své doby, se tak jeví jako obránce češství, česky cítí i myslí, a je tak prvním známým defensorem českého živlu (českého jazyka) proti
    cizím živlům, zejména německému.
    Zrušíme proto Kosmovu kroniku? A co tak zrušit některé dekrety? Třeba právně vyhaslý královský dekret kutnohorský. Ale to asi nepůjde. Smiřte se. Smiřte se s tím.

    OdpovědětVymazat
  6. O čem se už nemluví a sudetoněmečtí "aktivisti" to ani nepřipustí, že mnoha z odsunutých ten odsun zachránil život a nebo je uchránil před dlouholetým vězením za zločiny, kterých se na území naší země dopustili...

    OdpovědětVymazat
  7. Vážení
    hned po uskutečnění tzv. církevních restitucích mně napadlo, komu to do žil vlije naději. A také, že ano. Sudeťáci přitlačili a tlačí dále na to, aby dříve nebo později urvali pokud možno co nejvíce. A podívejme se na to, kdo všechno jim jde na ruku. Takže pozor, je to vážné.
    A pokud jde o usmíření? Jaké pořád usmiřování s Němci, se kterými žádnou hádku nemám, neměl jsem a nehodlám mít, pokud na mně nebudou zlí. A s nacisty a sudeťáky(tedy těmi, kteří mají v programu nás oškubat) a esesáky se přece nebudeme usmiřovat. To je přec jasné.
    Nechť si ti podivní intelektuálové, kteří recyklují kecy o usmiřování, táhnou dál než do lesa.
    Jindřich K.

    OdpovědětVymazat
  8. Popsáno stručně, srozumitelně a pravdivě. Všechny ty překrucovače historických reálií kolem Česko německého a Německo českého "soužití" je nanejvýš potřebné v tomto duchu korigovat. Odstrašujícím příkladem překrucovače je bývalý komunista, konvertita papeženec Petr Pithart, co ideolog dobře zapadající mezi věčně kolaborující "lidovce", nyní KDU-ČSL, pod vedením pana Bělobrádka, věrně asistovaného sympaťákem nad jiné, sběhlým knězem panem Hermanem. JiH

    OdpovědětVymazat
  9. Je zajímavé, že od války až po r. 1989 jsme se stýkali jak s východními tak západními Němci a projevů nenávisti bylo minimum, dokonce i se strany odsunutých. Bylo i docela dost německých projevů sebekritiky, co způsobila jejich válka. Zdálo se, že i "trest" odsunu brali jako vykoupení se z hříchů. A ejhle? Hříšníci jsou andělé a z válkou zbědovaní jsou čerti. Kdo toto v EU pěstuje? Proč? V čí prospěch? A je zajímavé, že ani tolik neslyšíme o německé domovině ve Východním Prusku, či za Nisou a Odrou, jako o Sudetech. Dnes nás má 4. Říše římská národa německého opět v hrsti a drze se nám chechtá - díky politikům po r. 1989. Beneš tento vývoj předvídal a své si k tomu řekl. Co jsme to za národ, který je tak snadno korumpovatelný v "horních vrstvách společnosti"?
    Kolektivní vina? Pokud vím, tak 92 % německých voličů - tedy dospělých Němců - si v posledních volbách u nás před válkou zvolilo NACISMUS - ne třeba německou soc. dem. či německé komunisty. A právě těch 92 % německých nacistů, kteří stáli u základů rozpoutání 2. světové války, u genocidy Židů a chystané genocidy Slovanů bylo odsunuto do své domoviny. Jejich bylo heslo HEIM INS REICH. A toto jejich vyřvávání se jim splnilo.
    Jinak ale s ohledem na soudobou göbblsovskou propagandu, kterou je EU prolezlá odpředu dozadu a zpátky a nelze "mejnstrýmu" věřit ani za pěťák, chápu, že Němci podlehli Hitlerově "Prozřetelnosti". Vždyť se podívejte kolem sebe, jak dnes lidé věří Hitlerovým dědicům z Bruselu!? Jak je pěstován místo antisemitismu antirusismus a jak jsou národy "Západu" připravovány na světová jatka, jako na silvestrovskou pumelici! Z ideologie Adolfa Hitlera and Co. Západ nic dnes nevynechává, jen vyjádřil nedůvěru bojeschopnosti lidovým masám, když se spoléhá jen na korupční sílu žoldu.

    OdpovědětVymazat
  10. Změna pohledu na odsun Němců je částí snahy o celkové přepisování historie.Především překrucování o vinících zahájení druhé světové války.Překrucování o zásluhách při ukončení druhé světové války a překrucování skutečností o poválečném uspořádání Evropy a světa.
    Výsledkem má být:
    -vyvolavatelem a hlavním agresorem II.světové války byl SSSR
    -Evropu a ČR osvobodili Američané
    -odsun bylo vyhnání a byla to křivda
    -u části Evropy,která byla po dohodě mocností ve sféře SSSR šlo o okupaci

    a takto se začíná vyučovat ve školách pod taktovkou neziskovek.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc kapitálu je teď na straně někdejších nacistů. Ožebračený český národ tahá za kratší konec. A různí Bakalové jsou za své zločiny nepostižitelní jen proto, že svým nakradeným majetkem pomáhají znásilňovat vědomí a duši českého národa.

    OdpovědětVymazat
  12. Němci nedají pokoj, dokud nebudou opět rozděleni. Bývalá DDR by se mohla připojit k V4, mají k nám blíže, než k Westům. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdysi kdyz jsem si hral s kamarady na ssaky a partyzany jsme rikali dobrej nemec -3 metry pod zemi,pozdeji se to rikalo o zidech ale proc ? Zamyslel se nekdo nad tim ze vse se v pravdu obrati?? Vzdyt ti Nemci milovali Hitlera neb jim zarucil osvobozeni od tyranskych Versaillskych diktatu a problemu s ekonomikou kdy se jezdilo pro krabicku cigaret s koleckem plnym risskych marek .Dnes kdy media melou jen jedno a to same (neb jsou z 99% vlastnena opet zidem, lid je totalne desorientovan . neni se co divit ,videl jsem video kde prazske krasky nevedi ani ,vlastne nevedi nic ,jsou to tupe napudrovane Debilie.A to chcete diskutovat ? S kym a o cem vzdyt vetsina i zde nema o vecech vubec patu .Vi zde nekdo neco o tom ze idiot Churchil chtel napadnout SSSR jiz v lete 1945? A to se mne jiste nejaky blb zepta kde ze beru ty informace ?Vzdyt je to skoda casu a energie se zde vylevat a informovat o pravdach at jsou take ci onake . Proste srat na to

      Vymazat
    2. a paktoval se s mussplinim...a toje pravda dlouho tajena tak jako ze nemecko spolupracovalo s ruskem snimz melo pakt...

      Vymazat
  13. PROJEV NĚKDEJŠÍHO SJEDNOTITELE EVROPY: (1.část)
    Příslušníci strany, pánové!
    Z rozkazu vůdce jsem převzal před třemi dny vedení úřadu říšského protektora místo ochuravělého říšského protektora, říšského ministra von Neuratha.
    Těší mne, že již dnes po třech dnech, mám příležitost pozdravit vás, spolupracovníky protektorátního štábu protektorátní vlády, úřednický sektor, především též představitele svrchovanosti strany v tomto bojovém prostoru – samozřejmě kromě svých užších spolupracovníků ve funkci náčelníka bezpečnostní policie a SD – také vás, páni vrchní zemští radové, kteří jste venku nositeli spásy a – jak doufám – bojových úkolů na poli správy.
    Vůdcova směrnice, kterou jsem obdržel pro tento úkol, jejž považuji za omezený jak časově, tak i v jiném směru, tato vůdcova směrnice zní: Mám v tomto prostoru jednoznačně a se vší tvrdostí zajistit, aby obyvatelstvo, pokud je české národnosti, pochopilo, že se nelze vyhýbat realitě příslušnosti k říši (EU) a poslušnosti vůči říši (EU); Němci musí vidět, že tato část říše(EU) je součástí říše a že zde na jedné straně požívá Němec ochrany a hraje vůdčí úlohu – má ji hrát, jak mu přísluší – ale že má i tomuto právu odpovídající povinnost chovat se a jednat jako Němec.
    V politickém směru znamená to, co mi řekl vůdce, uznání linie, kterou zde až dosud udával z politického hlediska státní tajemník Frank. Znamená to současně samozřejmý, lidský, reálný a přátelský předpoklad pro spolupráci mezi kamarádem Frankem a mnou.
     
    Ještě krátce úvodem, pánové! Vy ve mně vidíte všeobecně náčelníka bezpečnostní policie a SD (předsedu komise EU). Vidíte ve mně – v každém případě jsem si zvykl, že tomu tak ve správě je – muže exekutivy, jenž hledí podle možností vyřešit všechno jen exekutivně. Tento názor je chybný a falešný a já bych chtěl, dříve než vám řeknu něco o problémech tohoto prostoru, aby bylo i zde, jako často už jinde, jednoznačně jasno o pojetí, podle něhož se chápu svých úkolů jako náčelník bezpečnostní policie, jako SSmann a spolupracovník říšského vůdce SS, jako nacionální socialista.
    SS (SD a bezpečnostní policie jsou součástí SS) jsou úderným oddílem strany ve všech otázkách zajišťování nacionálně socialistické ideje. Být úderným oddílem znamená být vždy před masou, být zvlášť dobře vyzbrojen, být schopný nasazení a rozumět boji. Úderný oddíl však také nedělá nic, co by se dálo bez vůle a bez plánu celého vedení. Předpokladem úkolu zajistit ideu však není a nemůže být jen snaha vidět věci pouze po vnější, výkonné stránce a plnit úkoly a rozkazy je vniknout hlouběji do problémů, vmyslet se do nich a jednat se znalostí věci, nedívat se na ně jen povrchně, ale hluboce se jimi obírat a pochopit je. Tak jednáme jako výkonné orgány, jsouce si vědomi poslání vůdce i říše (EU), onoho poslání, jež vede přes velkoněmeckou říši (EU) k říši velkogermánské. Vůdce mi při odchodu řekl: Mějte na paměti, že vždy tam, kde vidím, že je ohrožena jednota říše, vyberu jednoho velitele SS a vyšlu ho z pověření říše, aby zachoval jednotu říše. Můžete si tak z těchto vůdcových slov odvodit celkové poslání SS, a tím i mé zvláštní poslání zde.
    Říkám předem: Nemám v úmyslu lpět nyní na svém místě na jednom úkolu proto, že je pěkný a souvisí s ním reprezentace, nýbrž chápu svůj úkol zde jako bojový úkol, který mám splnit v zastoupení jiného, abychom mohl, až jej splním, ohlásit vůdci: „Můj vůdče, splnil jsem jej. Nyní se mohu opět věnovat svému hlavnímu poslání.“ Neznám však dosud dobu, jež je mi vymezena; budou-li to týdny či měsíce, to závisí na vyřešení, na problémech tohoto úkolu, to závisí na rozkazu vůdce.
    Hovořil jsem o úkolech SS jako celku. Mohl bych je shrnout do hesla: „Nepřítel všech nepřátel a ochránce všeho německého“, a to má platit zejména pro tento prostor. Úkol „nepřítel všech nepřátel“ obsahuje hlavní směrnici pro naše policejní a zajišťovací úkoly, nejen v užším, ale i v širším smyslu slova. Nevidím v tom jen úkol zatýkat a předávat k odsouzení a dohlížet, ale chápu to jako systematické zkoumání nepřátelských vlivů, ale i vlastních chyb v jednotlivých oblastech života.

    OdpovědětVymazat
  14. 2.část
    Jsem povolán jako „ochránce všeho německého“
    Druhá stránka tohoto úkolu, „ochránce všeho německého“, má své zdůvodnění již ve vnější formulaci skutečnosti, že vůdce ustanovil říšského vůdce SS říšským komisařem pro upevnění němectví. A když jsem nyní převzal tento úkol zde, v protektorátu, jsou oba tyto pilíře koneckonců též základy mé náplně úkolů: odrazit a potlačit vše nepřátelské a zajistit, avšak i plánovat pro budoucnost, všechny věci, které jsou dobré pro němectví a nutné pro budoucnost.
    Nechte mne nyní trochu se rozmáchnout, abych právě celkové problémy také tohoto prostoru postavil do všeobecné souvislosti, abychom nebyli jako klapkami na očích omezeni jen protektorátními hranicemi.
    Předpokladem pro válku, pro splnění této války, pro obsazení nutných prostorů a pro formování a utváření velkoněmecké a velkogermánské říše bylo vnitropolitické zabezpečení říše. Z toho především vyplývá a zde také začal původní vývoj úkolů SS a policie – kromě toho bylo naším úkolem plánovat podle osobních příkazů a směrnic vůdce v tehdejší cizině výzkumnou a průzkumnou metodou všechno to, co se během vývoje mohlo stát předpokladem pro mnohé politické, ale i vojenské úspěchy a události. K tomu pak přistupovala následkem politického vývoje v evropském prostoru nutnost a úkol zaměřit se na návrat Němců, řídit návrat občanů německé národnosti z prostorů, které jsou dnes na východě obsazeny našimi jednotkami, těch občanů německé národnosti, kterým by se bylo určitě stalo totéž, co se dnes děje občanům německé národnosti na Volze, kdyby vůdce nebyl rozkázal a dosáhl nanejvýš naléhavého převedení tohoto půl milionu občanů německé národnosti. A teď k samotné válce.
    Musí nám být jasno, že všechny události posledních let, všechny vojenské a politické otázky, mají úžasnou organickou souvislost. Musíme mít také jasno v tom, že předpoklady této války a její následky vyžadují – při naprosto tvrdém vedení této války až do konce – aby se zachovala a dále vytvářela tato říše a aby byla dovedena k velikosti. Neboť všechny politické mezihry, ať diplomatické, zahraničně politické či jiné povahy, byly jen přípravnou prací velkých, jasných věcí, totiž těch, že nepřátelé říše, vedeni židy a svobodnými zednáři, si koneckonců kladli za cíl, že toto Německo, snažící se o vzestup svým vnitřním ideovým vedením nacionálního socialismu, že toto Německo je nebezpečím pro světové plány židovstva celého světa. Že proto bylo uděláno vše, aby se Německo stalo malým a aby je zničili. To proto, že poznali, že v dějinách Německé říše vždy, když už žid věří, že nás má na zemi, povstal odněkud z německého prostoru, z německých lidí, někdo, jenž dal dohromady Němce neslýchanou ideovou silou a svou osobností, stmelil je v jednotu a potom je vedl k velikosti a překonání nebezpečí a viděl, že jen tehdy mohl být německý vývoj rušen a brzděn, jestliže mohla přijít rána dýkou z německého prostoru.
    Nyní jsme v Evropě obsadili pod vůdcovým vedením velmi mnoho prostoru, což je vojenským předpokladem pro další vedení války a její vítězné ukončení. Musíme si říci jasně, že obsazení tohoto prostoru v každém případě nebude v mnoha zemích přechodným, nýbrž konečným obsazením, přičemž je lhostejno, jaká bude forma kontaktu těchto prostorů s námi. To však znamená, že budoucnost říše závisí na ukončení války, na schopnosti říše a na schopnosti lidí této říše získané prostory udržet, ovládnout a popřípadě s říší spojit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 22.35 a 22.39 Opravdu neuvěřitelně aktuální z mnoha hledisek.

      Vymazat
    2. Jejda, začíná docházet k chybám.
      Text ztracen, zadarmo psát podruhé marnost.
      Č.

      Vymazat
  15. Bylo by zajímavé zjistit a uveřejnit kdo všechno z českých politků byl na letošním setkání sudetského landsmančaftu .Mimo lidovců to byla Marxová z ČSSD ,starosta Prahy 4 a šéf Zelených Štěpánek,který tam ve svém projevu navrhoval ,aby dostali sudetští Němci české občanství za příkoří ,které od Čechů utrpěli.V dnešních novinách je fotografie ,jak vedle toho sudetského bagouna ,který řečnil v Brně stojí primátor Brna zvolený za ANO.Sudetští Němci nemůžou být nikdy naši přátelé.Všichni známe pohádku o vlkovi a kůzlátkách."Otevřte kůzlátka,jsem vaše maminka "říká vlk s úmyslem kůzlátka sežrat.A tak je to s Posltem a spol.a námi.Jen knám pustíme tak nás sežerou a pomocnkůz našich řad budou mít dost.V říjnu budou zase volby ,vzpomente si který český politik je ochotný zradit a kolaborovat s nepřáteli českého národa

    OdpovědětVymazat
  16. Jo s článkem souhlasím ale není přípustné aby nám skopčáci přikazovali co máme dělat a jak máme žít ve vlastní zemi pryč s eu.

    OdpovědětVymazat
  17. 3.část
    Závisí tedy na způsobu, jak jsme schopni s lidmi zacházet, vést je a spojit s námi. Musíme zde však rozlišovat velké skupiny, jednu skupinu tvoří prostory s germánskými lidmi, to je s lidmi, kteří jsou naší krve, a proto jsou vlastně našeho charakteru. To jsou ti, kteří špatným politickým vedením a vlivem židovstva jsou nějak pokřiveni, kteří teprve pomalu musí být dovedeni k základním prvkům současného myšlení. Jak to vidím, jsou to tyto prostory: Norsko, Holandsko, Flandry, později i Dánsko a Švédsko. Jsou to ty prostory, jež jsou osídleny Germány a které nějakým způsobem, a musíme si zde udělat jasno, zda v konfederaci, jako župa či nějak jinak, budou patřit k nám. Je jasné, že musíme nalézt vůči těmto lidem docela jiný způsob jednání než vůči národům jiné rasy, slovanským či podobným národům. Germána se musíme chopit tvrdě, spravedlivě, ale musíme jej vést lidsky, podobně jako vedeme náš národ, jestliže ho chceme udržet natrvalo v říši a chceme-li, aby s ní splynul.
    U Slovanů je dobrota chápána jako slabost
    Druhou skupinou jsou východní prostory, jež jsou zčásti osídleny Slovany, to jsou prostory, kde je třeba vědět, že dobrota bude chápána jen jako slabost, to jsou prostory, kde sám Slovan vůbec nechce, aby se s ním zacházelo jako s člověkem rovnoprávným, a je zvyklý, že pán si s ním nezadává. To jsou teda prostory, které máme nyní na východě vést a udržet. Jsou to prostory, v nichž musí jednou vládnout německá horní vrstva, po dalším vojenském vývoji budou sahat až hluboko do Ruska, až daleko k Uralu; tyto prostory musí být naší surovinovou základnou, jejich obyvatelé se stanou pracovníky pro velké, i kulturní, úkoly, a mám-li to říci docela drasticky, musí nám sloužit jako otroci. Jsou to prostory, s nimiž budeme vlastně nakládat, jako když se obepíná nová země na pobřeží hrází, tím způsobem, že se tam na východě vybuduje ohromný val z branných rolníků, aby se toto území už jednou uzavřelo proti bouřlivému přívalu z Asie, pak bychom je rozdělili příčnými valy, tuto půdu bychom postupně pro sebe získávali tím, že na okraji vlastního Německa, jež je osídleno německou krví, se pomalu bude vysouvat vždy jeden německý val za druhým, abychom tak postupovali s německým osídlováním na východ prostřednictvím německých lidí, kteří jsou německé krve. Z tohoto hlediska je třeba vidět všechny úkoly na východě, které tam musíme splnit. První val, o protektorátním území budu mluvit až potom, tvoří na východě obě provincie Gdansk – západní Prusko a župa Warta, které spolu s východním Pruskem a slezskými částmi ještě asi před rokem byly vcelku plně osídleny téměř 8 miliony Poláků; to jsou prostory, které se nyní musí osídlovat zcela systematicky Němci, aby se polský živel kousek po kousku, krok za krokem vytlačil. Jsou to prostory, jež musí být jednou celé osídleny Němci. Pak stále dál na východ, k Baltu, jenž jednou bude muset být osídlen jen Němci, přičemž musíme uvážit, které pokrevní části Lotyšů, Estonců a Litevců jsou schopny regermanizace či germanizace. Rasově nejlepší živly jsou Estonci, na nichž jsou patrny švédské vlivy, pak přicházejí Lotyši a nejhorší jsou Litevci.
    Dále se jedná o velkopolský prostor, jenž je nejbližší oblastí, která se musí zcela pozvolna osídlit Němci a z které se polský živel musí postupně zatlačit na východ. Pak přijde Ukrajina, jež má též žít především pod německým velením jako velká surovinová a vyživovací základna, když nejprve jistým přechodným řešením bude postupně vyloučena z velkoruského prostoru s tím, že se použije a využije jistých, v podvědomí ještě dřímajících, vlastních národních myšlenek, aniž dáme tomuto národu kulturní posilu či oporu, aniž bychom tam chtěli vypěstovat silnou inteligenci, aby tak nevznikla v pozdějších dobách nějaká opozice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm, to šílenství bílých věrchušek a přislouhovačů se od té doby giganticky pomnožilo.

      Dnes už nemusí být Evropan vizionářem jako na přelomu 19. a 20. století... aby viděl, POCHOPIL a nestačil zoufale ZÍRAT... EVROPO, PROBUĎ SE, NEBO ZČERNÁŠ!

      Vymazat
  18. Taková inteligence by se pod slabým vedením mohla po létech opět chtít odpoutat. Vcelku vzato platí tedy zde v prostorech na východě starý kolonizační princip, jenž však v protikladu k dřívější kolonizaci řádových rytířů a baltských baronů sleduje tu myšlenku, že jejími nositeli jsme my, naše krev, a že se na východě probouzí stará idea, idea řádových rytířů, jako stupeň k opanování prostoru, který nemůžeme úplně osídlit. A nyní, když máte před sebou celkový obraz, musí vám být jasné, že se českomoravský prostor natrvalo nesmí nikdy ponechat v takovém stavu, který by vůbec umožňoval Čechům tvrdit, že to je jejich prostor. Zde jde pouze o jedno, a to, že si nejdříve připomeneme, co je životně důležité a přednostní, jaké má tento prostor historické základy, že se rozhodneme, co tu vlastně jednou uděláme. Z čeho vyrostl tento prostor. Odkud jsou lidé, kam patří atd.
     
    Čechy a Morava  byly historicky citadelou Evropy
    Chtěl bych se ještě dotknout jedné věci, doufám, že to nebude pro vás nic nového, ale přece jen bych to chtěl načrtnout. Musí vám být jasné, že v německých dějinách byly Čechy a Morava srdcem říše, srdcem, jež bylo v příznivých dobách vždy pevností němectví, že v dobách kolonizace byly stráží proti východu, že koneckonců – jak to dokumentuje i vývoj na kulturním poli – bývaly v dobrých dobách vždy pevností, a jak to řekl Bismarck, „citadelou Evropy“. To je odůvodněno i tím, že první říšská univerzita před Krakovem a před Vídní byla založena zde v Praze. Když se na to nyní podíváte pozorněji, bude vám bezesporu naprosto jasné, jakou osudovou dynamiku má tento prostor pro Německo a německé dějiny. V létech německých dějin, jež chceme nyní trochu probrat, přicházely rány dýkou ohrožující říši většinou z tohoto prostoru. Tedy právě v tom okamžiku, kdy říše vítězí, v tomto okamžiku je možné, aby se tady zasazovala rána dýkou dějinám a vývoji říše; ať to je třeba – ať už líčím kteroukoli etapu němectví – ať už to je třeba Marbod (Marobud) z Čech, který postupoval proti Arminovi z kmene Cherusků, ať to jsou slovanští věrozvěstové Cyril a Metoděj, kteří chtěli odtrhnout tento prostor pod pláštíkem náboženských církevních myšlenek východních církví a církevní cestou jej přivést k byzantské myšlence, ať již to byly vnější počátky třicetileté války s pražskou defenestrací nebo ať je to v současné době pokus ohrozit říši (EU) ilegálním hnutím odporu a vpadnout tak říši (EU) do zad v jejím rozhodném osudovém boji proti bolševismu.
    Pánové! To vše jsou věci, které mají zcela jasný logický sled týchž myšlenek a událostí, to jsou stejné rány dýkou z tohoto prostoru.
    Avšak stejně tomu bylo i opačně, vždy když vedení říše poznalo, že tento prostor je rozhodující, že Čechy a Morava mají zároveň účast, osudový, rozhodující podíl na pozitivním plánování dějin. Známe jména, která zasáhla do kolonizace východu. Ať je to král Otakar, který nakonec při kolonizaci východu dospěl jako úderný oddíl proti východu až ke Královci a toto město založil, ať je to doba Karla IV. nebo boje Bedřicha Velikého, bitva u Hradce Králové nebo i dnes nekonečná, dějinná a osudově rozhodná vůdcovská síla Adolfa Hitlera, jenž teď ve dvou etapách definitivně získává tento prostor, když z něho, z nepřátelské základny, dělá pevnost pro naše nasazení a naše boje proti bolševickému nepříteli.

    OdpovědětVymazat
  19. A teď k současné situaci. Řekl jsem, že dnes rozhodně vývoj spěje k nové ráně dýkou. V posledních týdnech prožíváme vývoj, charakterizovaný sabotážemi, teroristickými skupinami, ničením úrody, zpomalováním práce, což zcela jasně organizuje velká odbojová organizace. Tento vývoj, i když nevede k aktivnímu povstání, přece jen zcela systematicky připravuje všechno, co má být připraveno pro okamžik, až přijde čas uvrhnout toto území ke škodě říše do nebezpečného neklidu. I kdyby to bylo jen to, že nepřítel vede a chce české obyvatelstvo vést ke vzpouře, chce, abychom utrpěli citelnou ztrátu, že jde o pracovní výkon ve zbrojním průmyslu a citelný neklid, což nakonec může být vzorem pro ostatní obsazená území. Stav v posledních týdnech byl takový, že se už dalo říci, že jednota říše byla jednoznačně ohrožena, tento prostor pod povrchem tak vřel, že se jedině dá říci, tady se musí včas zasáhnout. A chtěl bych říci zcela otevřeně, že vinu nenese jen protivník, vinu máme také my, Němci, neboť v tomto prostoru ne všichni Němci, kteří sem přišli, si uvědomili, že to je bojová oblast, bojový prostor, kde každý jednotlivý Němec, bez ohledu na kompetenci, musí též jako bojovník pro němectví zvítězit. Každý Němec (zástupce EU), jenž zde vyniká, musí se cítit politickým vojákem vůdce (EU), musí vidět zcela jasně základní linii v tomto prostoru, musí vědět, že základní linií je zajištění tohoto prostoru, boj proti veškeré české samostatnosti, a musí při zacházení s jednotlivci chápat, že Čech je Slovan a že také Čech si vykládá každou měkkost jako slabost. Že je to šílenství povolit v jednotlivých případech, protože ten druhý to neuzná, ihned toho využije a vyloží si to jako slabost; jakmile se mu povolí, přijde podruhé s větším požadavkem. Na víc je však v tomto prostoru třeba, aby si nikdo nemyslel, což Němec velmi často dělá, že je v německém prostoru, že je to právě taková provincie jako v říši a že je možné zde spravovat od stolu stejnými správními metodami, což naprosto nikdy nepůjde. Správní rozdělení tohoto prostoru, viděno z německé strany, je pouze jedním z prostředků a metod, jak tento prostor definitivně ovládnout a vést. Je to systém, který nemůžeme srovnávat se správním rozdělením a metodami správy, jež platí v říši, vůči německým lidem. K tomu však přistupuje ještě základní myšlenka: veškeré počínání německých lidí v tomto prostoru musí být v tomto okamžiku usměrňováno naprosto jednoznačně, totiž tak, že vzhledem k válce a z taktických důvodů nesmíme připustit, aby se Čech v jistých věcech rozzuřil a vybuchl, i když musíme být v tomto okamžiku z jistých taktických důvodů tvrdí, musíme přesto jednat tak, aby si Čech, nemá-li žádné jiné východisko, nemyslel, že teď právě musí vyvolat povstání. Základní linie však musí, ač nevyslovena, i při takovém jednání platit: tento prostor se jednou musí stát německým a Čech tady nemá už koneckonců co pohledávat. To jsou věci, které můj úkol zde rozdělují na dvě velké a jasné etapy a oblasti činnosti. Jedna je blízká – zaměřená na válku – druhou začíná dalekosáhlý konečný úkol. První, blízká, je diktována potřebami vedení války. Potřebuji v tomto prostoru klid, aby dělník, aby český dělník zde nasadil pro německé válečné úsilí plně svou pracovní sílu a abychom nezdržovali při zdejším obrovském válečném průmyslu přísun a další rozvoj zbrojního průmyslu.
    K tomu patří i to, že se přirozeně musí dát českým dělníkům tolik žrádla, mám-li to tak zřetelně říci, aby mohli splnit svou práci. Ale i to, abychom dávali pozor, aby Čech nevyužil podle svého zvyku tohoto nouzového stavu říše, aby si nevydobyl pro sebe soukromé a vlastní české výhody. Tento blízký úkol předpokládá, že Čechovi nejprve ukážeme, kdo je pánem v domě, aby věděl přesně, že zde diktuje německý (EU) zájem a že zde koneckonců má rozhodné slovo říše (EU), říše zastoupená vedením na tomto území, tedy též vámi, pánové.

    OdpovědětVymazat
  20. Říše nenechá se sebou žertovat a je prostě pánem v domě, to znamená, že ani jediný Němec nic Čechovi neodpouští, asi tím způsobem, jako je tomu v říši se židovstvem, aby neexistoval jediný Němec, jenž by řekl, ale ten Čech je přece slušný. To byl problém židovské otázky v říši, a můžete si představit, jak by takhle dopadlo řešení židovské otázky. Když všichni nebudeme zjevně držet pospolu a navenek nevtvoříme vůči češství jedinou frontu, bude Čech hledat stále zadní vrátka, jimiž vyklouzne chytrácky ven. O otázce, zda můžeme o jednotlivci říci, to je skutečně slušný chlap, se bude uvažovat teprve tehdy, až přistoupíme k tomu, abychom začali s dalekosáhlým konečným řešením úkolu, tedy při otázce poněmčování a podobných problémech. Přitom nesmíme zapomenout na jedno: že navenek, co se týká kultury, a to zejména důležité, si nesmíme zadat, aby si Čech nemohl dělat legraci z toho, jak se Němec chová. Němec si nemůže dovolit, aby se v lokálu ožral; tady musíme být zcela otevření: jestliže se někdo sežere, jestliže si popustí uzdu, proti tomu nikdo nic nemá, ale má to dělat mezi svými čtyřmi stěnami nebo v kasinu. Čech musí vidět, že Němec, ať ve službě, či v soukromí, se umí chovat, že je pánem od hlavy až k patě. A proto jsem nařídil, abychom dostali zde v Praze německou ústřední policejní stráž, která se bude starat především o to, aby se též Němci v tomto prostoru chovali řádně. Neboť Němec, který není vychován, jak se na vůdcovskou úlohu sluší, ten se sice cítí jako pán v domě, ale ve falešném směru, a vede si ke škodě říše hůře, než si sám dovede představit.
    Dále očekávám, že vám bude při zacházení s Čechy jasné, že je třeba též jistých taktických předpokladů. Když např. vydám nařízení tisku, musí napsat bez reptání to, co potřebuji. Přesto budu samozřejmě udržovat s Čechy korektní společenský styk, přičemž musím vždy dávat pozor, abych nepřekročil hranice, abych si v každém okamžiku říkal: Dej pozor, jsou to ale Češi! Rozumíte? Stýkáme-li se z taktické nutnosti s Čechy, kteří nám slouží, i pak je nutno se vždy vracet k myšlence: Jsou to ale Češi.
    Něco jiného je, a to je nejpodstatnější, že při vší tvrdosti se opravdu staráme o věci, které skutečně nejsou v pořádku. Neboť nemá žádný význam, když Čecha mlátím a se vší námahou a působením policie přivádím k tomu, aby pracoval, když on skutečně nedostává to, co potřebuje, aby měl fyzickou sílu vykonávat svou práci. V tomto směru se konala na návrh státního tajemníka Franka porada u vůdce, na níž byl přizván tajemník Backe, a my pravděpodobně přistoupíme, prosím, abyste si toto vše nechali pro sebe, než to bude uveřejněno, neboť se to musí náležitě propagačně upravit, pravděpodobně přistoupíme ke zvýšení přídělu tuku pro české dělníky, tak okolo 400 gramů, to je množství, o němž se už dá mluvit. Abych to šikovně využil k propagačním účelům, spojím to s myšlenkou: vy, čeští dělníci venku, buďte raději zticha, jinak by se mohla také stát, že bude příděl tuku opět menší. To vše jsou věci, které se musí správně psychologicky uchopit. A nyní k otázce celé propagandistické linie. Viděno ve velkých obrysech, musí se stále více zdůrazňovat myšlenka o svatém Václavu v jejím dějinném vývoji, neboť jestliže Češi svatého Václava oslavují, nemusíme jej líčit jako svatého Čecha, nýbrž tak: svatý Václav byl mužem, jenž pochopil, že český národ může žít jen spolu s německým prostorem. To se musí správně psychologicky uplatnit a obrátit zbraň; když tedy Češi oslavují svatého Václava, vlastně dokazují, že měl pravdu. To je to, co se dá historicky využít.

    OdpovědětVymazat
  21. Za druhé je třeba pro nejbližší dobu války jasně Čechům ukázat: ať nás miluješ nebo ne, ať pomýšlíš na samostatný stát později nebo ne, důležité je, že přinejmenším teď uznáváš, že by to bylo pro tebe v tomto okamžiku jen škodlivé, kdybys vyvolal povstání anebo kladl odpor. To je taktika a linie, kterou, myslím, musíme v tomto okamžiku sledovat. Ty lidi nezískáme, to nechceme, a ani by se nám to nepodařilo. Budeme jen prakticky všem vysvětlovat – propagandou a opatřením atd. – docela jasně, že pro Čecha je reálně nejpříznivější, když v tomto okamžiku hodně pracuje, i když si tajně myslí, půjde-li to s říší (EU) přece jen dolů, pak budu mít opět svou svobodu. To nám může být úplně jedno; hlavní věc je, že je klidný, neboť my potřebujeme klid a ticho pro konečné získání tohoto prostoru. Základní linie musí být jasná, avšak i taktika musí být jasná, každý Němec, který tuto základní linii nemá, a základní linie může být jen nacionálně socialistická, musí pryč. Kdo v taktickém jednání s Čechy opět ustupuje, toho zde nepotřebujeme, takoví Němci zde nemají co pohledávat.
    Prosím vás zcela otevřeně, pokud se to týká vás či vašich spolupracovníků, řekněte mi zcela otevřeně: Tak, jak jsi to tu řekl, tak to nemohu dělat, prosím, nech mne odejít domů. Pánové, pustím bez reptání každého, aniž ztratí svou kvalifikaci, jenž je dost poctivý, aby to řekl. Ale velice tvrdě zasáhnu, jestliže během mé činnosti tyto myšlenky neuzná a nebude se jimi řídit. K tomu přistupuje i přísný dohled nad těmi říšskými Němci, kteří zde z důvodů osobní touhy po zisku při arizaci jen škodí vážnosti říše. To jsou ti, kteří udávají, že zde pracují v zájmu němectví, mají však na zřeteli ve skutečnosti pouze svůj měšec a svůj mamon.
    Když se budeme na věci dívat takto, platí jako nejbližší úkol toto: základní linie je jasná, taktika je jasná, tedy všechna opatření závisejí jen na užitku pro vedení války říší, závisejí na tom, aby byla zachována základní linie, na tom, že to při taktice nepřeženeme a základní linii neuškodíme. Závisejí koneckonců na tom, abychom měli zcela jasně před očima, že vše, co se zde musí stát, je právě jen řešení pro nejbližší budoucnost, čímž nesmí utrpět konečné řešení.
     A nyní, pánové, několik myšlenek o konečném řešení, musí s sebou přinést toto:
    1. Tento prostor musí být jednou definitivně osídlen Němci. Tento prostor je srdcem říše a nemůže trpět, to ukazuje německý vývoj v historii, aby z tohoto prostoru přicházely znovu a znovu rány dýkou proti říši. Nechci však snad říci o konečném poněmčení tohoto prostoru: pokusíme se tedy teď podle staré metody poněmčit českou verbež, nýbrž říkám docela střízlivě: začíná to věcmi, s nimi můžeme už dnes maskovaně začít.

    OdpovědětVymazat
  22. 1. Abychom získali přehled o tom, kdo z lidí v tomto prostoru je schopen poněmčení, musím provést soupis v rasově národnostním smyslu. To tedy znamená, že musím získat nejrůznějšími metodami, nejrůznějšími oklikami příležitost, abych jednou ohodnotil veškeré obyvatelstvo z hlediska rasového a národnostního. Ať už pomocí rentgenu, prohlídkami ve škole, nebo tím, že rasově přezkoušíme mládež při zdánlivém uložení pracovní služby. Musím mít celkový obraz národa a pak mohu říci, tak a tak vypadá obyvatelstvo. Jsou to takovíto lidé: jedni jsou dobré rasy a dobře smýšlející, to je pak jednoduché, ty můžeme poněmčit. Potom máme ostatní, co stojí na opačném pólu: jsou to lidé špatné rasy a špatně smýšlející. Ty musíme dostat ven. Na východě je hodně místa. Uprostřed zůstává střední vrstva, kterou musím přesně vyzkoušet. V této vrstvě jsou dobře smýšlející lidé špatné rasy a špatně smýšlející lidé dobré rasy. U těch dobře smýšlejících špatné rasy se to asi musí udělat tak, že je nasadíme do práce někde v říši jinde a budeme se starat o to, aby už neměli děti, protože je nechceme v tomto prostoru dále rozvíjet. Ale nesmíme je odradit. To vše je řečeno jen teoreticky. Pak zůstávají špatně smýšlející lidé dobré rasy. Ti jsou nejnebezpečnější, poněvadž je to rasově dobrá vůdcovská vrstva.
    Musíme uvážit, co s nimi uděláme. U jedné části špatně smýšlejících lidí dobré rasy nezbude nic jiného, než se pokusit usídli je v říši, v čistě německém prostředí, poněmčit je a převychovat jejich smýšlení nebo, když to nepůjde, postavit je nakonec ke zdi; poněvadž vystěhovat je nemohu, neboť by tam na východě vytvořili vedoucí vrstvu, která by se postavila proti nám.
    To jsou zcela jasné, zásadní myšlenky, které musí být vodítkem. Kdy se to stane, to je otázka, kterou musí rozhodnout vůdce. Ale plánovat a shromažďovat materiál, to jsou věci, s nimiž už můžeme začít. Musíme materiál přezkoušet, musíme využít možností, které tu jsou. Např. Pozemkový úřad, když ho nasadíme správně politicky opačným směrem, než to udělali kdysi Češi, může nám už dnes v jakési kostře dát nekonečně mnoho, takže věřím, že za krátkou dobu, kterou tu asi budu, mohu již položit v mnohém základ pro národností záležitosti. K tomu přistupuje ještě toto: musí nám být jasno, že tyto věci je možné uskutečnit v celém tomto plánovacím období, v této nejbližší době boje, jen jestliže budou také jednotně řízeny a plánovány. Je samozřejmě jasné, že např. různí krajští vedoucí, kteří nyní patří do čtyř žup, sami uvažují a plánují v rámci celkové linie, která prospívá též župě. Ale přece bych rád, abyste nejprve viděli jedno: primárním je ovládnutí a definitivní podmanění tohoto prostoru, na pozdější dělení – pánové a příslušníci strany – je času dost později. Nejprve musí být tento prostor zvládnout, což nedokáži, nebude-li řízen z jednoho ústředí. Nemohu s Čechy zacházet podle čtyř různých dílčích metod. To je též smyslem kancléře strany, kterou zde zřídil styčný úřad kancléře strany pod vedením župního vedoucího dr. Juryho a pod praktickým pracovním vedením příslušníka strany Schulte-Schomburga. Určitě budu vycházet vstříc všem přáním a potřebám žup ve všech záležitostech. Pouze v jediném nenajdete u mne slyšení, a to tam, kde to bude narušovat to primární, totiž nutnost podmanění a koneckonců upevnění tohoto prostoru. Avšak předpokládám, že jste nacisté, a nacista konečně ví, že celkový zájem říše je primární a že teprve pak přicházejí zájmy vlastní.
    Sídlo říšského protektora, Černínský palác, Praha, 2. října 1941

    OdpovědětVymazat
  23. Pro všechny, co nám vnucují iluze o záměrech Německé Říše na území Čech a Moravy v době protektorátu, pro všechny, co si dodnes dělají iluze, že EU pod vedením Německa má záměry jiné než tehdy, doporučuji přečíst projev Reinharda Heydricha – zastupujícího říšského protektora.   Někde stačí prostě nahradit slovo Říše pojmem EU. Tento projev pronesl Reinhard Heydrich v Sídle říšského protektora, v Černínském paláci, v Praze, 2. října roku 1941.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Vojto, rasizmus je dnes mnohými vnímán úplně stejně, jako tenkrát. Jen jsou trochu jiné podmínky. Takže jakmile dojde k jejich změně, buďte si jistý, že Reinharda Heydricha s klidem nahradí třeba Josef Novák (ano, je to nepravděpodobné, na to asi naštěstí nemáme, ani nikdy mít nebudeme), a vy osobně budete řvát, "kdo neskáče, není Čech". A skákat budou okamžitě všichni, černí, hnědí i žlutí, protože je jich tak málo a mají tak malý vliv, že se nebudou moci jinak bránit.
      Co se českého poněmčení týká, myslím, že budeme "poangličtěni", a snem Vašich dětí, vnoučat, bude žít ve věžáku na "Menhetenu" a být oblíbený "jůtjůbr".
      Tomu se asi těžko vyhneme; protože na tom vlastně ani není nic špatného. Jazyk "menšin" je spíš překážkou ve výměně informací, nemluvě o vývoji softwaru, etc. V angličtině najdete v podstatě jakékoliv informace, včetně vědeckých přednášek nejlepších fyziků, máloco z toho je přeloženo, a ještě méně je přeloženo správně, což má za následek nesprávné pochopení některých dějů, což může vést k mylným výsledkům. Takže jediným rozumným východiskem je postavit angličtinu na úroveň češtiny (která by měla být i zjednodušena) a naučit všechny děti opravdu mluvit anglicky, čímž se zároveň vyhneme "poněmčení", což jistě uspokojí každého vlastence, ovládajícího pouze mluvenou češtinu (mluvnice je příliš složitá).
      Ovšem na takové úvahy není čas, protože nejprve musíme vyřešit zločiny Němců, komunistů, Rusů...

      Vymazat
    2. 6.32 Ano, těmi slovy Reinhard Heydrich svůj projev ukončil.

      Vymazat
    3. 9:06 jen mi není dost jasné, kam až je nutné tak pospíchat a proč. Rád bych si to, 9:06, nechal vysvětlit. Zjednodušit češtinu..., to jako aby byla pro blby, kteří nepotřebují nic složitějšího vyjádřit? Obávám se, že jsi primitiv.

      Vymazat
  24. Hlavním důvodem k rozhodnutí vítězných mocností k odsunu Němců byly obavy, že budou vyvražděni mstící se opilou lůzou, která s nimi mnohdy kolaborovala, lezla jim někam, a po válce proto na ně měla oprávněný vztek i strach, že to vyjde najevo. Pokud si přečtete o napadání převážně německých žen na ulicích opilci, ke kterým se následně přidávali i "normální lidé", zatímco dalším lidem z toho bylo na zvracení, ale měli prostě strach zasáhnout. Zkuste se dnes zastat Roma, nebo cizince, který byl napaden "Čechy", a budete žasnout, proč jsou naši slušní občané vlastně nevinní, jen se prostě přirozeně brání invazi cizinců, ničících "naši křesťanskou kulturu". A teď si zkuste představit, jak by tito "humanisté" reagovali po válce, kdy si vlastně mohli s Němci dělat, co chtěli. Němci se, samozřejmě, dopouštěli zločinů, ale přiznejme, že např. obludné popravy lidických občanů se v konečném důsledku příliš neliší např. od bombardování teroristů, při kterém jsou celkem bez námitek likvidovaní i civilisté. Zločiny okupantů, alespoň na našem území, měly nějaký řád; nešlo o pouliční lynč. Už jsem několikrát psal, že Němci NIKDY nechtěli být součástí ČSR, a že rozbití RU bylo výsledkem 1.světové, ke kterému by došlo bez ohledu na jakoukoliv činnost T.G.Masaryka, protože prostě RU nebylo v zájmu vítězných mocností.
    Takže k nespravedlnosti k Sudetským Němcům došlo už po první válce, a s tím se těžko mohli smířit.
    Je zajímavé, že se fandí "opolčencům" (což je v pořádku, dokonce ani Rusové by neměli být vystěhováni zpět do Říše), ale nikdo nepřipouští, že nelze vykopnout Němce, kteří k nám byli připojeni bez jejich souhlasu, a potom se prostě chopili první příležitosti k odtržení. V podobné situaci by NIKDO nejednal jinak.
    Pokud se někdo dožaduje spravedlnosti, tak ji musí být ochoten poskytnout i jiným. Jinak jde jen o právo silnějšího; a o to ve skutečnosti asi opravdu jde. Ostatní jsou, zatím, jen "kecy", hry se slovy, různé výklady stejných událostí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli je vám méně než něco přes devadesát, málo víte. Před velvetovým převratem byste na 7. listopad nosil nejspíš sovětskou vlajku. Nebo váš tatík sloužil na Ostfrontu a Masaryk s Benešem mu splnili jeho největší přání "Heim ins Reich" a místo trestu smrti odsunuli ho na říšské území?

      Spravedlnost pro Němce po Druhé světové, o které scestně plácáte, by byla Terezín, Dachau, Treblinka, ... přesně podle jejich německých zákonů. Stačilo jenom v německých zákonech a NAŘÍZENÍCH NEJLEPŠÍCH NĚMCŮ Z NEJLEPŠÍCH NĚMCŮ - podle Němců samých SS, slova ŽID, ČECH, RUS, SLOVAN, ... NAHRADIT SLOVEM NĚMCI!...

      Tohle si v Rusku již počátkem století uvědomili někteří židobolševici - Jakov Sverdlov rozený Jankel Gauchsmann, Jakov Jurovskij rozený Jankel Jurowski... (jsou neprávem vydáváni za Rusy, byli syny z dobrých židovských rodin) POCHOPILI JIŽ TEHDY, ŽE JEDINĚ MRTVÍ POSKYTUJÍ ZÁRUKU, že po letech nebudou znovu těm jejich škodit, nebudou chtít znovu ukrást "svůj" majetek... a měli ti muži dostatek morální síly ty antisemity Romanovce eliminovat navždy. Netanjahu totéž dělá na Středním východě.

      Smrt Romanovců na Rusy trvale svádí, na koho svedou smrt Gójim na Blízkém východě? Také na Rusy?

      Vymazat
    2. 8:28 hlavním důvodem odsunu Němců bylo, aby Německo znovu nenacházelo důvod k válce v ochraně či potřebě osvobození německých menšin v sousedních státech. Blouznění o napadání německých žen atd. atd. v ČR po válce je převážně nesmysl. Jsem navrátilcem do pohraničí, pamětníkem, nic takového, co by nebylo k vidění dodnes, jsem neviděl.

      Vymazat
    3. 9:06: Ten Váš příspěvek vypadá tak, že to skutečně s tím poangličtěním myslíte vážně. Jak se liší poangličtění od poněmčení? Dle mého názoru to tak ješt mohlo fungovat za starého Říma - myslím romanizace, ale tehdy byl otrokařský řád a mám ten dojem, že Římané si počínali velmi chytře a nic nelámali skrze koleno - viz Židé.

      Vymazat
  25. Němci, kteří byli slušní ,zde mohli po válce zůstat. Stejně tak ty, kteří utíkali s pocitem viny ještě před odsunem, nemůžeme počítat mezi odsunuté. (Povozy s nábytkem, káry s materiálem, naložená auta - to nebylo při odsunu možné.) Problém je jen v tom, že Němci s 99,99% aktivně podporovali nacismus a Hitlera. Tím se zbavili charakteru národa a stali se "jednou stranou" tzn.jednou zločineckou bandou. Ostatně i 1.sv.válka se vedla jen mezi armádami (prvoplánově), teprve Němci přišli s vyhlazováním obyvatel a kradení vylidněných prostorů. Je to jejich vynález. Předválečných obyvatel ČSR zemřelo v důsledku války cca 440 000. To je víc než Britů, Francouzů a než Američanů. A civilisté umírali ne od opilých Němců, ale plánovitě, jako součást státní politiky. Válka nekončí podpisem smlouvy, to jen armády zastaví palbu. Ale válka vyhlazovací v duších všech lidí končí až potrestáním zločinců a vědomím, že už se nemůže opakovat. Němci se dodnes s válkou nevypořádali. Pouze mají zakázáno se o ní zmiňovat. Navštivte největší vojenské museum v Drážďanech a pochopíte - v celém museu není ani jedna nacistická uniforma, ani zmínka o 2.sv. válce. A cestou zpět do Liberce vás navádějí cedule s nápisem Reichensberg.

    OdpovědětVymazat
  26. Již nemám čas číst obsáhlé komentáře, proto zde můj žvást. Když zde nabereme do republiky Němce v rámci usmíření, pak se zachovají stejně jak za první republiky - budou diktovat právem silnějšího - protože se budou opět hlásit k Reichu - co máme udělat. V podstatě nyní se nejedná o nic jiného než o boj, jak to je příznačené pro kapitalismus - boj o kapitál, nebo když chcete tak situace se podobá schedě po zemřelém - vytáhne se v kruhu rodinném všechny argumenty, abych také něco dostal. Řekněte mě, kdo tak asi z těch Němců truchlí nyní po staré vlasti - po Sudetech. Kolik tak asi mají ti lidi let, kteří si ještě z Vaterlandu něco pamatují - dejme tomu 80. Kolik takových v tom spolku Sudeťáku je? Je sice pravda, že nejmilejší jsou nám vzpomínky z dětství. Ale opakuji - kolik těch Sudeťáku si pamatuje odsun? Připadá mně to podobné jak v případě Polska, kde Izrael prostřednictvím USSA žadoní o 60 miliard dolarů /nebo více/ schedy za zemřelé za okupace v Polsku Židy, kteří nezanechali žádné dědice. Zde v tom případě vyvěrá na povrch ta obludnost kapitalismu - Polsko, myslím musí samozřejmě odškodnit i vlastníky velkokapitálu - tedy např. továrny, kde pracuje dejme tomu několik set dělníků. Vše soukromé, jak kdosi řekl, je totiž svaté. Omyl - ta továrna patřila celé společnosti, protože roky celé tam pracoval dav lidí. Jen hlupák to nepochopí. Stejně tak bych byv Putinem neodškodňoval žádného Chodorkovského ještě k tomu miliardami dolarů. Bohužel žijeme v pomatené době, říkám ji Nová Magorská doba, proto to tak všudy vypadá - magorsky. Omlouvám se, že jsem zabředl do tématu, který ze Sudeťáky moc nesouvisí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žádní Němci sem nepůjdou, protože všichni vyhnanci jsou již mrtví a jejich děti na starou Heimat dlabou. Jak znám lidi ze Sudet, zdaleka největším problémem jsou ti ze sudeťáků, kteří zde zůstali: jedině ti, resp. jejich potomci, tvrdě požadovali své majetky zpět. Znám ty, kterým byly vráceny aspoň jejich pozemky, s domy to asi bylo horší, ale tam to bylo za ta léta vyřešeno tak, že už dávno měli domy nové. Lidi z Němec nevznesli nárok na nic. Dusno dělají jen vyžírkové z těch spolků, v každém národě se najdou kurvy, které se snaží dostat lehce k penězům. Vidíme to přece na našich politicích. Jak říkala moje máti o soužití s Němci: všechno bylo v pohodě, než přišli "vlastenci", kteří nás začaki rozeštvávat. Tím kupodivu nemyslela jen německé pomatence z SdP, ale i naše aktivisty, co prudili už od 20. let.

      Vymazat
  27. Je třeba poděkovat Vojtovi za umíštění toho Heydrychova projevu a uvědomít si jedno - nebýt národa mužiků, kteří prý mnohdy nosili kver na šňurkách, protože jejich stát neměl peníze na řemeny, tak tu nejsme.Zahynulo jich 170 tisíc, hrdinných Emeričanů 140. Kvůli tomuto číslu /to první číslo je 1000x větší/ jsme byli ochotní přesunout i datum konce II. světové války na 8. května. 170000 lidských životů nestálo za to, aby to zůstalo postaru. Lidé si vůbec neuvědomují /ba oni ti mladí to vůbec nevědí/ co to byl za hrůzný režim, který na restauracích vyvěšoval nápisy Hunden und Juden Eintritt verboten /psům a Židům vstup zakázan/ a dále můžeme zde třeba uvést ugenický projekt Lebensborn, lidé si neuvědomují ani hrůznost koncentračních táborů, kde se z tuku zplynovaných lidí dělalo mýdlo a z kůže kabelky a peněženky. Místo toho teď volají po smíru. Myslím, že za tímto smírem vězí nikoliv ryzí umysly pana Bělobrádka a Hermanna ale zřejmě prachy, protože v kapitalismu běží jen o ně. Myslím si, že s Němci, pokud je zde zase pustíme, stejně jak o tom říkal ve svém varování Edvard Beneš, který v něm rovněž varoval před takovými zrádci jako Bělobrádek nebo Hermann.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 8:02: Oprava poslední věty: V poslední větě má být dopsáno ještě - s Němci to bude stejné, když je sem pustíme, jak o tom říkal ve svém varování Edvard Beneš, který varoval před zrádci, kteří se opět objeví /a měl pravdu/. Benešovo varování doufám, že je všeobecně známo, jinak je je možno si na internetu dohledat - kdo hledá, nachází /Kristus, Nový zákon/.

      Vymazat