Reklama

.

.

pátek 8. června 2018

To by se v Brně stát nemohlo

Ivan David
8. 6. 2018
V bulharských horách jsem před více než čtyřiceti lety potkal docenta fyziologie rostlin z brněnské přírodovědné fakulty, pohovořili jsme, já jako amatérský entomolog, on jako profesionální botanik. Byl to veselý člověk, z jeho oblíbené písničky si pamatuji slova:"Potůček zurčí v trávě, by zalíbil se krávě,...". Rozhovor se z hodnocení místního biotopu brzo stočil na Prahu. Poučil mě, že Praha je plná bezcharakterních lidí. Dokládal to ochotou Pražanů nadšeně vítat kohokoli, například Hitlera a provolávat slávu třeba takové kreatůrám jako byl Hácha nebo Moravec. Opáčil jsem, že se tomu nelze divit, neboť se do Prahy stahují vedle slušných lidí také darebáci z celé republiky, a že se nedá věřit všemu co takoví lidé píší do novin a hlásali ve filmových týdenících. Trval na svém: "To by se v Brně stát nemohlo!".


Vzpomněl jsem si na něj v poslední době několikrát. Například, když to byla právě Masarykova univerzita, na níž se ujali úkolu rozhodovat o tom, co se smí a co se nesmí psát na internetu, co je správné a co je "konspirační teorie" a začali se zabývat řešením problému, jak zarazit psaní nesprávných názorů, tedy jiných, než se líbí těm nahoře, kteří je platí. Jistěže i Praha disponuje četnými talenty, ale jak je vidět, v Brně se to stát může. Další povedenou postavou je rektor brněnské Masarykovy univerzity Prof. Mikuláš Bek, ostatně jeho předchůdcem v pozici rektora byl současný předseda ODS Petr Fiala, český (moravský) podporovatel Sudetoněmeckého landsmanšaftu, viz např. zde a zde či zde.  Jeho zvolení rektorem to nebylo na překážku, zřejmě spíše naopak.

Nových výšin bylo dosaženo, když nyní brněnský primátor z hnutí ANO Petr Vokřál obdržel Velký kříž za zásluhy od Spolkové republiky Německo ZDE , neboť: "Brno se v minulosti omluvilo za poválečný odsun německy mluvícího obyvatelstva po druhé světové válce, každý rok se koná Pouť smíření jako připomínka obětí odsunu", jak vysvětlil mluvčí Magistrátu. Což o to, zvěrstva poválečných bojovníků za omluvu stojí. Chybí ovšem účinná lítost ze strany Německa. Jejím projevem by mělo být zaplacení válečných reparací. Prý to nejde. Ale pak by mělo nejít se omlouvat. Takto to vypadá, že druhá světová válka byla nepatrnou epizodou v odsunu Němců z Československé republiky. Tohoto dojmu má být dosaženo a právě za vytváření asymetrické vstřícnosti byl pan primátor odměněn. Jak je patrno, ANO, jako firma podnikatele Babiše potřebuje talenty všeho druhu podobně jako firma Limonádového Joe. Prostě i Brno je dost velké, aby se vněm mohl nakumolovat dostatek talentů. Takže mohlo, pane docente. Komu se chtějí zalíbit je zřejmé, kráva to jistě nebude.

177 komentářů :

  1. Jak vidno, pan doktor má opět pravdu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To není všechno! Henlainovci už pořádají po Brně také pochody! Zatím ještě bez pochodní. Je děsivé, kam až novodobá společnost zdegenerovala.

      http://www.ceskenarodnilisty.cz/clanky2/Brnensky-Pochod-smireni-180603.htm

      http://www.ceskenarodnilisty.cz/clanky2/Sudetaci-v-Brne-dostali-dustojnou-180603.htm

      http://www.ceskenarodnilisty.cz/clanky2/Znacizovani-henleinovci-se-pokouseli-180602.htm

      Vymazat
    2. Je šokující a odpudivé, jak čeští kolaboranti podlézají Henlainovcům. Kolaboranti, to je nejnižší kasta člověka vůbec. To co jsou v Indii páriové, to jsou v Česku Hermani, Bělobrádkové, Holanové a spol. Já bych se takovýho hovada nedotkl ani dlouhou tyčí.

      Vymazat
    3. Útěk Čechů ze Sudet před zfanatizovanými hordami henleinovců:

      http://www.ceskenarodnilisty.cz/clanky/vyhnani-cechu-z-pohranici-vzpominky-hranicaru-viii-cast.html

      Sudeťáci vyhnali v roce 1938 ze Sudet okolo 200 tisíc Čechů:

      https://cs.wikipedia.org/wiki/Vyhnání_Čechů_ze_Sudet_v_roce_1938
      (Tady bych chtěl apelovat na české vlastence. Na Wikipedii probíhá hybridní válka, jsou zpochybňovány a překrucovány události české historie, jiné traumatické jsou zlehčovány a natírány narůžovo. Nepřítel investuje hodně času a prostředků na přepsání naší paměti. Editujte Wikipedii! Pište hesla, opravujte lži! Nenechte vymazat naší pravdu!)

      Vymazat
    4. Toto by se mělo učit ve školách!

      http://vasevec.parlamentnilisty.cz/clanky/ognan-tuleskov-vzpominky-na-vyhnani-cechu-z-pohranici

      Vymazat
    5. 9:58
      V době husitské z nás Frickové SRALI NA POČKÁNÍ....A TOTÉŽ SE MUSÍ DÍT ZNOVU!!!!!
      V Evropě nemají ty podporovatelé arabášů a uASSackejch okupantů CO DĚLAT!!!!

      Vymazat
    6. 9:18 A to je právě chyba, nástroj jste zvolil dobrý.

      Vymazat
    7. 10:09
      Trutnov po Mnichovské zradě 1938:
      https://www.youtube.com/watch?v=NYSp28-Mpxo

      Kdo by před tímhle neutek! V Sudetech nemusí nikdo nikoho přesvědčovat o lásce sudeťáků k Čechům. Horší situace je u mladé generace, kterou se podařilo odříznout od historické paměti.

      Vymazat
    8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    10. TY PŘIHŘÁTEJ HOVNOHULIBRKU,MÁŠ TO ZA PÁR....!!!!

      Vymazat
    11. To vám není trapné Vy s "nízkým" narcismem, paragáne s rádiovkou!

      ---------------------------------------------

      Anonymní 8. června 2018 23:08
      Jak vidno, pan doktor má opět pravdu.

      Odpovědět

      ---------------------------------------------

      Zřejmě důležitý vzkaz pro Vás!

      ---------------------------------------------

      Anonymní 9. června 2018 19:18
      TY PŘIHŘÁTEJ HOVNOHULIBRKU,MÁŠ TO ZA PÁR....!!!!

      ---------------------------------------------

      Vy to zde vždycky vyčistíte, skončete s anonymitou a bude zřejmě lépe, ale kdo bude za vás sprostě urážet v první řadě, tento šulin ☺☺☺☺ ...?


      Ramón

      Vymazat
  2. přečti to tolikrát dokud nepochopíš smysl sdělení. první tvoje slovo "blb" tomu moc nenasvědčuje...

    Slavek z Brna

    OdpovědětVymazat
  3. 22:59
    Asi jste vůbec nepochopil to co pan David napsal. A aby jste ukázal vaši inteligenci nazval jste pana Davida blbem. Pravděpodobně jste experimetálním účastníkem inklusivního vzdělávání p. Valachové.
    Václav z Plzně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dostane se Pražák do Brna, najme si průvodce a nechá si ukazovat město, které zná jen z knih. Pořád je nějaký nespokojený a když projíždí přes Černovice, nedá mu to a říká svému průvodci: „Hele, koukej, máte tu všechno hrozně malé. Například tato budova by byla u nás v Praze alespoň třikrát větší!”
      „Tak to vám věřím, to je totiž blázinec!”


      xxxxxxxxx

      Píše se rok 1986. Dva chlapci moraváci jdou po václaváku a najednou se zastaví před kanálem. Ten se otevře a z něho vystrčí hlavu starý vysušený dědek a ptá se:

      „Chlapci, už skončila válka?“

      Chlapci si z něho vystřelí:

      „Ne, ješte ne.“

      Dědek si smutně povzdychne:

      „Do prdele s tím Napoleonem!“ a zaleze zpět.

      Vymazat
    2. Jdou dva policajti v Praze po chodníku a najednou ten jeden se sehne, něco sebere a povídá tomu druhému: "Hele padesátikoruna, máme na pivo!"
      Druhý: "Zahoď to, sebereš taky každej papír!"
      První: "Počkej, Franto, padesát korun, za to máme dva panáky!"
      Druhý: "Říkal jsem ti, abys to zahodil a roztrhal, je to falešný!"
      První policajt tedy roztrhá bankovku a vyhodí ji.
      Pokračují v obchůzce a po půlhodině si na to ten první vzpomene a ptá se toho druhého: "Jak si to prosím tě poznal, že je falešná?"
      "Už si někdy viděl padesátikorunu, aby měla tři nuly?"

      xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

      Policajt v Praze se chlubi kolegovi ze ma nove digitalni hodinky.
      Vtom je zastavi stara pani a pta se, kolik je hodin.
      Policajt na ni chvili kouka a pak ji odpovi ze nevi.
      Kdyz babicka odejde, kolega se divi. "Prosimte, proc jsi te pani nerekl, kolik je hodin?"
      ".... a ty bys vedel, kolik je 11 deleno 46?

      Vymazat
    3. Lidičky, není lepší to brát vše v legraci. To vzájemné osočování není k ničemu a nic neřeší!!!!

      Vymazat
  4. Jak vidno, Naše republika stále setrvává u anonymity diskuse a dostává se jí za to odpovídající odměny.
    Naštěstí se ozvalo i "Brno" - pokud nejde o podvrh...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Kopecký, nebuďte bručoun. Jen ať se podvraťáci a negramoti vynadávaj, cesta k pravdě bývá trnitá. Furt lepší než číst výňatky z deníku Pipy Middleton.

      Vymazat
    2. Anonym 11:33
      Myslím, že to trochu podceňujete.
      Nejde jen o to, že se z Nové republiky stala žumpa pokud jde o výrazivo a mravní úroveň.
      Navíc se tu šíří epidemie zoufalé a deprimující blbosti.
      Zdejší "diskusi" ovládá spodina obdivující Okamuru a podobné tajtrlíky.
      Pro mě za mě, budiž jim to přáno - ale k čemu to má být dobré?!

      Nazývat to "cestou k pravdě" může člověk možná tak po 14.půllitru piva a domnívat se, že udělal dobrý vtip.....

      Vymazat
    3. A že jsem tak smělej - koho obdivujete vy "Kopecký"? Sám sebe? Pochlubte se.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. Kopeckÿ je výmrd

      Vymazat
    6. 7:42 - výmrd, tak to je hustý!

      Vymazat
  5. Chytřejší odtud dávno utekli do Prahy nebo dál do světa. To co zůstalo může úroveň pouze předstírat. Největší množství židovských lumpů v Praze je z Brna.
    r.m.

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní 9. června 2018 0:12
    Chytřejší odtud dávno utekli do Prahy nebo dál do světa. To co zůstalo může úroveň pouze předstírat. Největší množství židovských lumpů v Praze je z Brna.
    r.m. = Další hovado si užívá zdejší anonymity.

    Takovou čtenářskou obec si Nová republika vypěstovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypěstovala, podporuje ji a žije z ní. Jaká úroveň stránek, taká úroveň diskutérů.

      Vymazat
    2. Otázka je, co tu pohledáváte vy? Zřejmě se pokoušíte uvést v život svoji neotřelou myšlenku.

      Vymazat
    3. Jan Kopecký 23:50 a 0:15 neopouští svou fixní ideu, jako by za libovolným jménem nemohl být být jakýkoli text. Nebo se má každý diskutující vybavit nezpochybnitelným blogem, legitimovat se facebookem ...? Co se pak vlastně dozvíte? Ten obyčejný terén Vám smrdí natolik, že Vám má být pulírován? Je Vám to tu pod úroveň?

      Vymazat
    4. Pane Kopecký, diskuze na NR je pestrá a odpovídá úrovni a náladám společnosti. Čtenářská obec je oproti diskutujícím početnější a nelze ji spojovat s diskutující menšinou.

      Vymazat
    5. Možnost vkládat anonymní příspěvky má své zcela zřejmé nevýhody. To ale jistě neznamená, že příspěvky vkládané pod svým občanským jménem (pokud to tak opravdu je, vždycky to jde obejít) jsou automatický zrovna ty nejpřínosnější. Příkladem budiž sebevážený pan Jan Kopecký.

      Vymazat
    6. Já bych naopak řekl, že povinné zveřejnění identity zavání totalitou. Jednodušší mi přijde zrušit neziskovky a reformovat výuku škol. Potom drtivá většina nežádoucích návštěvníků odpadne. Otázka je za koho pan Kopecký kope.

      Vymazat
    7. 11:12

      Jan Kopecký kope za svůj dvojitý metr, Vídeňský odvrácený blog pro Čechy, jednou hot, po druhé čehý:

      https://berwidbuquoy.blog.idnes.cz


      °°°°°

      Vymazat
    8. Pane Kopecký, ani nevíte, jakou jste mi udělal radost, svým konečně chlapským výrazem, hodným příspěvkáře NR. Tímto jste stvrdil, své čestné místo mezi naší elitní jednotkou diskutérů slušňáků!


      " Jan Kopecký 9. června 2018 0:15

      r.m. = Další hovado si užívá zdejší anonymity. ".
      Bravó!

      kokotko

      Vymazat
    9. 12:07

      Vymýšlet pro chudáky úrovně, na které se pohybujete, jiné označení, než jaké použil už Komenský, by byla zbytečná námaha.

      Váš křečovitý pokus o výsměch je v souladu s tím, že si ani vlastní přezdívku vymyslet nedovedete, takže si ji prostě ukradnete.

      O slušnosti nemáte nejmenší ponětí, a tak se navážíte do ostatních. Prázdné nádoby jak známo duní.

      To, že se zmínkou o hovadech cítíte osloven tudíž nepřekvapuje.

      Kokotko

      Vymazat
    10. 12:48 Kokotko

      Uctivý pane, ohánět se Komenským ve Vaší mrzké situaci, jakým právem si uzurpujete velké "K" a s ním celé mé vlastní příjmení. Vám nestačí, že jsem ustoupil, již ve svém slově s potupným, malým "k"!

      Kolik byste za to "chtěl", abyste byl ochoten ustoupit od mého skutečného příjmení, znehodnoceným už jen tím malým úvodním písmenem "k"?

      Hrubý hulvát, pan Jan kopecký, vidíte jak je to malé "k" ve skutečném příjmení směšné. Pan Kopecký by Vás vyrazil z monitoru, za svou nestoudnou drzost a TGM by Vás nechal osobně četnictvem prostřelit ze zadu pod kříž.

      Sám rád bloudíte a šermujete, téměř nic nevypovídající hodnotou Wikipedie, jsou věrohodnější zdroje, rád Vás poučím Kokotko?

      Mám pro Vás odkaz, Kokotko!

      https://psychologie.cz/analyza-kokotologie/

      Zde je možná registrace k výměně názorů a zkušeností, alespoň nebudete taky dunět, Pátečníku - Sisyfe!

      http://www.prijmeni.cz/Kokot/osobnosti

      S pánem Bohem.


      Kokokotko

      Vymazat
    11. 17:15

      Uvidíme - možná s tím, co nejspíš považujete za vtipné u zdejších debílků budete nakonec slavit úspěch...? A o to Vám jde, ne?

      Kokotko

      Vymazat
    12. 17:15 Kokotko

      Mýlíte se především urážkou mýstních diskutujících, to já bych si nedovolil, v tom se oba lišíme, neurážím nebohé chudáky! Chci jen své právo pro své příjmení, tudíž již podruhe ustupuji, jak jste viděl v mém, myslel jsem již dnešním posledním příspěvku.

      Ale jelikož jste mi příjmením velice blízký, mám Vás de facto rád, nabízím Vám ruku smíru. Pokrevní bratrství vynecháme, nejsme v Chorvatsku (to měl být pokus o humor)?


      Kokokotko

      Vymazat
    13. Opr. oml. (Kokotko 17:33 nikoliv Kokokotko 17:15)


      Kokokotko

      Vymazat
    14. 18:30
      Zdá se, že při předstíraném kok(o)t(k)ání je těžké udržet si přehled. Člověk si pak - dříve než se naděje - dopisuje sám se sebou... (což ale koneckonců beztak provozuje nadpoloviční většina zdejších "diskutujících").

      Vymazat
    15. 18:37 Kokotko

      Vážím si Vašeho nadhledu a nehysterčení, se samo psaním a samo odpovídáním, zřejmě "mnohými" příspěvkáři souhlasím, alespoň my jsme dva skuteční! Ustupuji a měním své oslovení.

      Pinďour

      Vymazat
    16. 19:56

      Nevím, co znamená "my jsme dva skuteční". Já skutečný nejsem.
      Jelikož jste si ale (pro tuto chvíli) vybral přezdívku Pinďour, měl byste vědět, že v brněnském hantecu to znamená Jawa 50 - Pionýr.

      Kokotko (ale ve skutečnosti někdo ÚPLNĚ jiný)

      Vymazat
    17. 20:13 Kokotko

      Promiňte, již jsem se sem málem nevrátil. Jelikož jsem zahlédl úbytek diskutérů, velmi rád jsem zvědavě rozklikl. Mazali opět mimo mísu, to mi mozek nebere podívejte, co jim nevadí a celkem rozumná diskuze k článku, až na náš kamarádský "pindi problémek", to jim nevadí?

      ••••••••••
      Anonymní 10. června 2018 0:43
      Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.


      Anonymní 10. června 2018 7:42
      Kopeckÿ je výmrd
      •••••••••••

      Chápete to, ta sprosťárna pod smáznutým je přijatelná? Uvidíme zítra!

      K Vašemu dotazu "my jsme dva skuteční diskutéři"! "Pinďour" se říká i na Karlovarsku, Jawa 50- Pionýr! Já měl "kozí dech" Mopeda, poté Jawu 50- Mustang a Jawu sport 250 s hrazdičkou na řídítkách a jak jsem byl panečku pyšný. Rád jsem Vás blíže poznal "Kokotko"!

      Výmrd (ale ve skutečnosti, také někdo ÚPLNĚ jiný)

      Vymazat
  7. Nejde o to, kolik je kde lumpů a gaunerů, ale o to, kde dostanou prostor se projevit. Republika byla rozvrácena z Prahy, protože tam žila nejdrzejší spodina. Po převratu vylezli z děr i jinde v republice. Zakonspirovali se tak, že se dokonce drali do komunistické strany.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za prvé velká města jsou mutagenní a nepřirozená (v dohledné době to nezměníme - ale cíl je města maximálně 300000 obyvatel). Za druhé v Praze je koncentrace řízení a tak z nadnárodní úrovně jsou placeni zrádci a gauneři škodící českému národu. Prostě čím větší město tím větší příležitost pro morálně upadlé jedince. Tenhle Váš přístup zasévá rozpor mezi nás "Praha versus venkov" a zastírá problém "zrádci národa a paraziti na národu versus národ". Což těm gaunerům nahrává, protože odvádí pozornost od jejich nekalé činnosti. Všichni dobří Pražané máte naši podporu ke zbavení se vlastizrádců a prosím nebuďte namyšlení z toho, že žijete v místě koncentrace kde je více příležitostí a vzájemně se podporujme.

      Vymazat
    2. Jo v Praze tam je blaze . Asi jak komu . 1kg třešní je tam k mání za 500 kč . No nekupte to .

      Vymazat
    3. Ad 2:00
      máte naprostou pravdu, ale není to úplné. Ten nepoměr preferencí Prahy a částečně Brnu proti venkovu je větší, než by odpovídalo jen množství zrádců a parazitů národa.

      Jak už jsem odborníka na islámskou migraci dánského psychologa Nicolaie Sennelse citoval jinde, když velké skupiny ignorují očividné problémy, je to vždy problém psychologický. Dvě z vícero psychologických vysvětlení tohoto jevu jsou tyto:

      • jedním vysvětlením je tzv. „pluralitní ignorance“, kdy jednotlivci ve skupině odmítají normu, třeba i většinově, ale zároveň předpokládají, že většina tuto normu akceptuje. Takže normu akceptují, přestože tajně jsou proti ní, proti „iluzorní většině“ se ale nepostaví, jejich skutečný názor se neprojeví.

      • Další vysvětlení se zakládá na tom, že ve všech kulturách a společnostech existuje všeobecně rozšířená a přijímaná definice, kdo je „dobrý člověk“, která je ale umělá.

      Viz: http://pravyprostor.cz/psychologicke-vysvetleni-politicke-korektnosti/

      Dnes např. je v Praze víc než jinde rozšířené mínění, že jen ty správné elity(!) nejlépě vědí, co lze kritizovat, protože se teď máme nejlíp a jakákoliv jiná než posvěcená kritika je protirežimní, jen nahrává nepřátelům a proto je sociálně nepřijatelná.

      Vymazat
    4. 2:00 Máte pravdu, ale nedomnívám se, že Brno je natolik bezvýznamné, aby se tam nevyplatilo pěstovat vlastizrádce nebo jiné vymyté palice.

      Vymazat
    5. 10:59 Vaše vysvětlení stádního chování je správné, ale poněkud složitě vysvětlené. Srozumitelně tento princip popsal už H.Ch.Andersen ve svém díle "Císařovy nové šaty". A funguje to tak pořád skvěle. Lidé se ne a ne poučit, jak je jednotlivci okrádají díky primitvním lžím jen proto, že se většina bojí "shodit" říkáním pravdy. Díky tomu vždy vládne ten, kdo ovládá "hlásné trouby".

      Vymazat
    6. My se neošidíme nebojte anonymní 9. června 2018 7:09, koupí si je cizinci! My pražané nejsme na hlavu a každý druhý z nás má chalupy po českých vesničkách, tam jich máme i pro sousedy, co nesníme, prodáme za násobek cizincům. Bio hrušky letí 1 kg za 300.-Kč. Jsme vděční za letiště V. Havla to nám hrne nevýdaně movitou klientelu z celého světa! Až na ty umounění náplavy, kteří doráží pěšky, mají-li alespoň pětistovku, tak většinou vlaky. Ty nám kazí pověst a ceny! Jsou moc levní a parazitují, kde se dá, a do toho ty zubožení Ukrajinci, bezdomovci, žebráci a strmě stoupá nárůst narkomanů a kapsářů, obírají nám naše cizince!P.K.

      Vymazat
    7. 12:40 - P.K.

      Toť manifest ryzího vlastence!

      Kokotko

      Vymazat
    8. 12:40
      12:51
      Taky bych řekl, že pan P.K. dokonale pojmenoval tresť české hrdosti: okrádat cizince (vždyť takový cizák si přece nic jiného ani nezaslouží!).
      Ubohost bez závoje, bez předstírání, malost v nejčistší podobě!
      To jsou přesně ti udatní voliči Okamury.

      Vymazat
    9. Opr. nevídaně, umouněné.P.K.2

      Vymazat
    10. 12:56
      Bingo, zvažoval jsem Piráty, zvítězilo však SPD Tomia Okamury!P.K.

      Vymazat
    11. 13:17

      To Vám chválím - vlastenci mají srát na jednu hromadu.

      Vymazat
    12. 13:17
      13:19

      Ano - to je vlastně definice dnes oblíbené varianty vlastenectví. O tom se druhdy Palackému ani nesnilo.

      Kokotko

      Vymazat
  8. Utecte z Prahy, praha je odepsana
    A az budou utikat vsichni nebude utikat nikdo

    OdpovědětVymazat
  9. Když Germáni rozvraceli římské imperium, byli o vývojový stupeň pozadu. Bažení mo moci... -více Fr. Palacký...
    Karel Veliký - vášnivý čtenář sv. Augustína a jinak schopný panovník (ani on neunikl prodejným ženštinám) přijal křesťanství (r. 800) a papež mu při mši nečekaně nasadil korunu římského císaře... tí se církev pasovala do vůdčího postavení (pomni na vedoucí úlohu strany komunistické...). Pod záminkou šíření křesťanství, rozpínali se Germáni kam mohli i tam, kde je nechtěli - chtěli je málokde. Časem si s sebou brali i tanky... Důležité je, že jsou stále stejní. Převládá u nich stádovský pud, stačí jeden křikloun a jdou za ním, byť by to byl malíř pokojů.
    O české nátuře se psát slušne nědá. Jenom špatné charakterové vlastnosti mají za následek, že jsou Češi stále na mapě Evropy. Tulili jsme se k Rusku, potom k USA... Germánům budeme vždy k opovržení, stejně jako před 1000 lety, nyní jsme Rusům k smíchu, ke komu se přitulíme nyní...?!? Překročit státní hranice, musel bych se hambou propadnout, v Maďarsku si koupím limo raději ve španělštině... Takže doporučuji nejdříve poznat vlastnosti vlastního rodu, aneb jak pravil na sklonku života svého dnes již neznámý Karel Havlíček Borovský (-a jaký to byl bojovník za českou věc): Český člověk nestojí za odplivnutí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9. června 2018 6:41 popisuje své hluboké neznalosti, zůstává na povrchu.

      Vymazat
    2. Skvělá analýza; jen škoda, že ji dělá příslušník méněcenného a bezcharakterního národa, takže je vlastně k ničemu :-).
      (doporučuji nejprve poznat sebe-sama)

      Vymazat
    3. 6:41
      Hezký ses popsal,jen jsi zapomněl dodat,že jsi untermensch VZEŠLEJ KŘÍZENÍM DĚVKY HAVLOFLANDĚRY!!!!

      Vymazat
    4. Nepravdivé. Češi se nikdy nerozpínali a dokázali přežít uprostřed národů jejichž elity snili o velikosti zabráním cizích území a taky je dát do latě, když bylo třeba například za Husitů. Národ, který vstoupí na cizí území se zbraní v ruce je zločinný.

      Cizí voják se zbraní v ruce bez pozvání místních obyvatel na cizím území může být zabit bez soudu a svědomí nebude bolet a psychika zůstane zdravá (veteráni Ruska se dožívají vysokého věku a veteráni USA končí na drogách nebo páchají sebevraždy).

      Jako slované patříme do Ruského civilizačního okruhu do společenství pravdo věrných. Otec lži by nás rád strhl do pekla západní morálně upadlé otrocké civilizace. Jsme na rozhraní mezi těmito civilizacemi a tyto podmínky nás formují a oddělují zrno od plev. Příklad plevy je 6:41 vlastizrádce plivající na vlastní rodnou zem, jako by jinde byli morálně na výši, pouze se dostali do situace kde mohou okrádat ostatní a to tito jako 6:41 obdivují.

      Můžeme být mostem odkud mezi říší zla západem a novým úsvitem Ruské civilizace (samozřejmě myslím Ruský národ ne jejich elity, které jsou z 99% zaprodané západu), která nabízí spravedlivé neotrocké uspořádání světa.

      Vymazat
    5. 6:41 A teď nám vašíku pěkně zahavluj a pak vyskoč !

      Vymazat
    6. 10:04 Bravo. Naprostý souhlas.

      Vymazat
    7. 10:04 vy to máte v hlavě úplně vykradeno chlape!

      Vymazat
    8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    9. 10:04 Máte logiku nejspíš stejnou jako být vaše čeština -:)

      Vymazat
    10. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    11. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    12. To - to - 13.17 - to prase - myslí ty svoje úchylný urážky Čechů vážně? Taky vystrkuješ na veřejnosti na kolemjdoucí čůráka? To je totiž stejný, jako psaní těch odporných, oplzlých urážek. Jsi úchylný, oplzlý, vypatlaný prase, a se sprostýma nadávkama na diskuzích masturbuješ, protože máš anonymní svobodu a můžeš si to užívat. Jinak by ti někde rozkopali prdel a napíchli by tě na kůl ty prašivko prašivá. Takhle sprostě a odporně nadávat spoluobčanům může jen totálně vymatlaný prase. Mazej někam do Ghany mezi černý ty shnilej dobytku, jsi zbytečnej pytel smradlavých střev a sádla, nám Čechům už nejsi prospěšnej. Cerný opice tě možná sežerou, alespoň nějakej prospěch z duševního mrzáka může být.

      Vymazat
    13. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    14. Ad 13:17. To, že se někdo nepustí nejen do restaurace, ale třeba ani do tramvaje, to jsme už zažili, za Hitlera. Byli to židé. Znají to v USA i starší občané černé pleti, segregace, pokrok kapitalismu. Pokud to opět někdo ve světě zavádí, není to vítězství jeho, ale těch, které ve své nenávisti k lidem by nejraději dusil plynem a pálil v pecích po hromadách. Nenávidět Rusy, probůh, proč? Že se nepodrobili USA diktatuře? Kdo prosím tuto obrovskou euroasijskou zemi z totálně zaostalého stavu přivedl během století k rezkvětu - ve všech směrech, školy, zdravotnictví, průmysl, zemědělství....To byli snad vyšší rasy? Kapitalistické světové války?
      Račte si přečíst TGM Rusko a Evropa.... A že antihumanističtí dravci se nemohou nabažit rozkrádáním Ruska a Rusku škodí, kde můžou? Když nic, tak úsilí Rusů o světový mír je něco v kapitalismu sice zločinného, ale přece jen naděje pro lidstvo. Odstraňme spíše nástup nové podoby hitlerismu, do čela kterého se postavily USA a která jen zaměnila antisemitismus za antirusismus. A chtěla by hubit nejlépe po milionech ty, kteří jim brání ve znásilňování Světa novodobým Gestapem, SS a Hitlerjugend.

      Vymazat
    15. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    16. Ad 10:50 "každý" nenávidí rusáky"??? Necítím se méněcenným, "retardou", proto že netrpím nenávistí k lidem, národům. Dokonce se snažím pochopit ty, kteří takovou nenávistí trpí a lituji je. Nejsem věřící, ale křesťanskou lásku - humanismus - beru bez národnostní selekce. Možná, že až si prožijete válku, budete smýšlet sám i trochu lidsky a nebudete chtít rozhodovat o právu Rusů na jejich domovinu! To byla "Prozřetelnost", kterou se cítil obdarován Napoleon a Hitler, že Rusko patří Herrenvolku. Propagujete nacismus a chci věřit, že patříte k menšině!

      Vymazat
  10. Zdá se, že vzdělání, alespoň to "české", nemá nijaký vliv na tzv. "inteligenci", po které se stále bezvýsledně pátrá, takže tzv. umělá (AI) je vlastně vytvářená tou neexistující. Jsem uživatelem windows 10, a mám dojem, že vývoj softwaru, který je čím dál složitější, začíná pomalu jeho tvůrcům "přerůstat přes hlavu", ačkoliv se pořád ještě nedokáže vyvíjet úplně sám. Ale třeba taková stará, dobrá AI-kalkulačka funguje naprosto bezvadně. Ale to je úplně mimo téma...
    Pamatuji dobu, kdy by hodně moc obyvatel ČSSR chtělo emigrovat do NSR, apod., a dalších hodně moc by tam chtělo taky, jenže nebyli/nejsou schopní žít mimo hranice katastrálního území. Takže máme jedinečnou možnost, žít doma, a zároveň být tak trochu i součástí Německa, jelikož socialismus přece už nikdo z těch, kdo a něj konstantně nadávali nechce!
    Ano, někteří lidé se občas i omlouvají, zatímco jiní en nadávají, vyhrožují, celý život vzpomínají na křivdy, kterých se jejich národu dostalo. Nic neobvyklého, jde jen o udržování rovnováhy-symetrie, v opačném případě bychom neexistovali.
    Btw, brzy bude válka! Miloš Zeman si údajně koupil u vietnamců triko s portrétem W. Churchila!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 7:04 Nazdar vygume. Aby bylo jasno, tady nikdo na území Německa žít nechce, teda až na pár vymaštenejch absolventů inkluzivního vzdělání.

      Vymazat
  11. 7:04
    Mein gott,to je havlosračka bez hlavy a paty!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Pan David napsal pravdu. A kdo se v ní poznal ten nadává.

    OdpovědětVymazat
  13. Podobný titulek k článku hodnotícímu současnou upadající Evropu by byl "To by se v Sovětském svazu socialistických republik a v bratrských socialistických zemích stát nemohlo".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brno si prošlo drsnými posledními 150 roky. Hrubá germanizace německých a židovských továrníků českého dělnictva vyvolala začátkem 20. století demonstrace českých dětí a mládeže za české školy! "Etnicky" se Brno dělilo na převážně český proletariát, německou buržoazii a "odpad " Plotňáky, kteří nevěděli, či jsou a mluvili hatmatilkou - plotňáčtinou (neplést se soudobou umělou "brněnštinou"). Češi vyvíjeli na poli kultury velké a úspěšné úsilí proti německému tlaku, nicméně české Brno zůstalo stále dělnické. Návrat drsné nadvlády Němců za okupace a neméně kruté rozbombardování a přechod válečné fronty uvrhly Brno do duchovních a materiálních trosek, ze kterých se nikdy již nevzpamatovalo. Též zásluhou budování "socialismu", který preferoval Ostravu s proletariátem z těžkého průmyslu ("horník, valcíř, kdo je víc?" a z nacionálních důvodů Bratislavu. Brno upadalo a upadá a tak se nedivme, že na sebe chce upozornit výstřelky na poli "kultury a umění". Jak se ukazuje, "košaté" vysoké školy nepozvedly Brno ani o píď. Nechte si předložit souhrn státních investic do Prahy a Brna po r. 1989 a vsázím se, že budou v Brně 10x menší! Zato rozkradeného majetku hádám bude tak 1:1.
      Nedivte se pak těm výtvarným počinům na náměstí Svobody či Rudé armády, pardon, dnes Lažanského, nebo divadelním výstřelkům. Víte, jak je Brno rádo, že se jeho název zcela nevytratil z mapy ČR? Nejen Němci, nejen socík, ale i restaurovaný kapitalismus zadupávají vesele vše, co by v Brně kvetlo a zurčelo. Cui bonum? A pak ta ubohost toho politického sebrání kraje i města, města kdysi statutem na úrovni Prahy, pak aspoň hlavní zemské město se "dopracovalo" v jeden čas dokonce na město okresní! Je mi líto, jak je Brno systematicky po dlouhá desetiletí degradováno, jednou pány, jindy soudruhy a pak zase pány, ale vždy - z Prahy. Brno pozoruji z dálky a vůbec se nedivím, že kdysi vypudili Němce udavače, nacisty a germanizátory, Němce, kteří nechali v poslední den před osvobozením popravit desítky Čechů! Myslím, že si namyšlenou a "periferii" ČR tunelující Prahu mimopražští občané nezasluhují. Brno chudlo a chřadlo kapitalismem, socialismem a znovu kapitalismem.

      Vymazat
    2. 10:42 Tož jak tak na to kúkam, měli to předci Bohuša Sobotky těžké. Ale čí předci to měli jednoduché ?

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  14. Přesně tak a ani se nedivím vedle Prahy je Brno plné podporovatelů havlismu.

    OdpovědětVymazat
  15. Vašnosti, nemaj náhodou v Brně přebytek humanitárních fakult ? Něco ti genderoví inteligenti dělat mušej, aby se Sorošovi vyplatilo je financovat.

    OdpovědětVymazat
  16. Je to opravdu zlej člověk, ten David. Nenávidí Pražáky, nenávidí Brňáky, nenávidí Fialu, potažmo ODS, kterou volilo 11% voličů, nenávidí Babiše, potažmo ANO, které volilo 30% voličů, nenávidí demokraticky zvoleného brněnského primátora.
    Tento soudruh David si s demokracií a respektováním vůle lidí evidentně příliš netyká.

    No a reparace? Když vezmu do úvahy nulovou šanci na úspěch požadavku a jeho po 3/4 století naprostou mimóznost, tak mi vychází, že soudruh David je prostě jen vysírač který si přeje co možná nejhorší vztahy se svými sousedy. Je všeobecně známo, že právě reparace po 1. sv. válce byly jednou z hlavních příčin 2. sv. války. Asi by se mu nějaká válčička líbila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 12:36 To se vám „vážený" havloide povedlo všichni jmenovaní podporují válečníky z usa. Pan David je narozdíl od vás slušný člověk.

      Vymazat
    2. 12:36 Jsi někde v lékařské péči? Sám se evidentně nezvládáš.

      Vymazat
    3. 12:36 Nevím, zda a koho "ten David" nenávidí, zcela určitě ale vím, že všichni tři jmenovaní - Fiala, Babiš i současný brněnský primátor Vokřál jsou "šmejdi"...

      Vymazat
    4. Pan doktor David je bezpochyby slušný a hodný člověk. Jeho svědomí zatěžuje jen angažování se v socdem. Funkce ministra je něco, co přitáhne snad každého. Mi nabízeli jako bývalému komunistovi jen vstup do socdem. Zdráhal jsem se s výmluvou, že před několika léty už jsem v jedné straně byl. Naštěstí mne začali chlácholit, že jsem určitě nevraždil, což byl moment, kdy jsem asertivně socdem odmítl. S žádným vrahem jsem ve straně nebyl. Byli to až na výjimky pracovití a utahaní lidé. Za pár let potom způsobila tato tzv. demokratická strana předčasnou smrt příbuzného. Někdo by měl jim spočítat, kolik bezdomovců v důsledku jejich politiky uhynulo na ulici. Ten můj příbuzný žádný bezdomovec nebyl. Jen si nemohl dovolit chodit k lékaři, když mu pracovní smlouvu obnovovali po třech měsících práce několik let.

      Vymazat
    5. 12:36 A teď nám vašíku zahavluj a pak vyskoč !

      Vymazat
    6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  17. Bez ksindlu z Moravy bych ty Pražáky zase tak černě neviděl!
    "Čistokrevní Pražáci" ,kteří dlouhodobě kurví celou republiku : Topolánek....Nečas.....Sobotka.....Gazdík...Dennní Husa z Vysočiny .....Fiala......Stanjura....celá ta svoloč z Masaříkovy "univerzity" ....Křivoškleb Drahoš..ta bába co si hraje na ombudsmanku.....a další a další kokoti, hovoril by Babiš!Jejich jména můžete doplnit,jeto pořádná řada jmen zrádného ksindlu !Takže si o Pražáky neotírejte huby,ten ksindl do Prahy nalezl ze všech koutů republiky ,aby zde plodil výlučně jen zlo!

    Pavel Beran

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zlo výlučně zplodil čistokrevný pražák Venca Flaška,ne Moraváci.

      Vymazat
    2. Určitě žijou na Moravě i dobří lidé, kteří si nepotřebují obstarat dobré bydlo přikyvováním lžem a bez práce hodně muziky.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  18. Němci se od počátku okupace v Brně chovali naprosto nemožně, což nemohl zamlčet ani související dokument Č.t. (!) Je naopak ku podivu, že nedošlo k hromadnému masakru. Dá se předpokládat, že novodobá "Orlice" kolaboranta Vokřála byla spojena s finančním bonusem.

    OdpovědětVymazat
  19. JSEM POTULKAR a nemam zadny pomer, ani k Brnu a
    ani Praze ! Povazuji vsak , nektere vase prispevky za velmi zajimave ! (Napr. 10:42) !

    Protestuji vsak proti neustalym sabatazim teto diskuze - proti tomu nejhnusnejsimu praseti v Cesku nicku Mugavemu ! (14:19) ! Jak se mohu neco dovedet o duchu mesta, kdyz tento HNUS (Mugabe) stale jen nadava a nadava a nadava. Zase mluvi o "koureni fujary".
    Izolujte toho hnusaka ! at kvete intelekt !

    OdpovědětVymazat
  20. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  21. Panove at je Brno jakekoliv tak ma zastarostu VOKRALA, ktery je prdolizek globalistu a propaguje nasilnou integraci ! Pamatuji si jeho slova o immigrantech.

    On je politicky "KOREKTNI" - coz dava Brnu spatne vysvedceni ! A to divadlo na zelenem trhu o Kristovi je perverzni hnusota ! Ta je namirena proti Evrope cele !

    OdpovědětVymazat
  22. Pánové v říjnu t.r.budou volby.Můžete si zase zvolit Vokřala s jeho Říšskou orlicí nebo někoho rozumného kdo vás neprodá německým nacionalistům

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nová krev z Afriky v hojném počtu, pevná německá ruka a americká armáda v ulicích, to je východiskem nejen pro Brno ale pro celé Česko.

      Vymazat
    2. 7:29
      HAVLOZMRDE,už máš zase tři v žíle???!!!!!

      Vymazat
  23. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  24. staleplati že jedina možnost zbavit se moravy je uplne odtrženi a zavřeni hranic s tim že předzavřenim by proběhl odsun všech moravskych naplav jak mělo proběhnout se slovači a kdo by nechtěl tak jedině změnit statni občanstvi nebo vyhoštěni pak by se ukazalo jak to doopravdy je

    OdpovědětVymazat
  25. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  26. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prpc jezdis do pràglu a jeste k tomu i do te díry na Moravě? Nemáš lepší destinaci v Evropě?

      Vymazat
  27. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A proč se držíš českých diskuzí jak hovno košile exulante? Nenávidět občany země, ze které jsem utekl, nadávat jim sprostě, a přitom mezi ně každý den lézt, toho je schopnej jen vymatlanej magor. Jirko Večereku - jak je na Floridě? Hodně tě sere, že tě vyrazili z diskuzí Novinek a máš tam zablokovaný přístup už navždy? Vynahrazuješ si to tady nadávkami a urážkami na NR? Jsi ubohej, vypatlanej magor, když si neumíš najít jinou zábavu, než sprostě urážet své bývalé spoluobčany, to ti tedy ta Amerika moc nedala. Proč tam zveš ostatní? Co bychom tam dělali? Třeba v Los Angeles, se může chodit na veřejnosti s nahou prdelí nebo čurákem, ženský vystrkujou kozy, a buzny tam veřejně souloží - tam se to může. To máš na mysli?

      Vymazat
  28. Jak zde vidět, pro mnoho českých kolaborantů je jediným životním cílem lézt němcům do prdele. A pokud je němec pochválí, pohladí po hlavičce, tak to je vrchol možného což má za následek ještě větší úsilí o lezení do zadku.

    Vidím to v práci, jak se může mnoho lidí posrat jen z toho, že to řekl němec. Díky Bohu za pár nás, co jim umí říci NE. A jak se ti posránci pak diví, že jejich páníčkům někdo mohl říci NE a SVĚT se nezbořil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ale ještě víc lidí leze do prdele angličanům anonyme 17.47 Proč se mluví čechoanglicky? Proč i media používají "já šla, já řikala, já dělala"... vždyť je to strašný! Proč se začalo používat slovo "outfit" namísto "oblečení"? A používají to i módní katalogy, časopisy, a bulvár Super.cz běžně. Proč chodí mlaďoši potetovaní jako opice? Proč nosí odrbané džíny s dírama, proč mají ženský pas oplácanej sádlem a pupek jako pytel na hady, a nosí to obtažené gatěma, na nichž jsou vepředu díry, a proč mají zelený nebo fialový vlasy? Tohle k nám rozhodně z Německa nejde, tenhle švajneraj, tendence vypadat jako strašidlo aby byli "in" a "cool", proč říkají "vo co gou"? A tak dále, a tak dále. Hvězdní parchanti ( což z nich dělá bulvár) se stydí za česká jména, proč ta kráva Kateřina Hrachovcová si říká "Kaira"? Proč máme Emma Smetanna - co je to? Proč tihle šašci a imitace američanů dávají americká jména i svým dětem? A podívejte se na televizní tvorbu - všechno - všechno!!! už je imitace americký pakultury - zabíjení, vědci bez děje, jen mučení a zabíjení, a co jsou to ty hnusné "reality show?" Big Brother, Farmář hledá ženu, a podobné hnusy - to všechno sem přitáhlo z té prašivé stoky tam za mořem - ne od našich německých sousedů. Ti mají televizní a filmovou tvorbu slušnou a normální - jen USA - jsou odporní desperáti a vypatlaní blbci, v čemž se shlédla naše mládež díky vymývaným mozkům. Co takhle vaše děti nebo vnuci - taky jsou potetované imitace amíků a žvatlaj anglicky? Taky - taky? My jsme odporní ubožáci - stydět se za své češství - to tady ještě nebylo! Nejsme ani ryba, ani rak, a naše státní politika - to je prasopes - jak už říkal kdysi Petr Nečas. Ano, jsme! Nejhorší státní odpad z celého světa - směšní! Nemáme žádnou hrdost ani sebeúctu. Jak igelitovej pytlík. A Praha? Té se už deset let říká "Mekka zmrdů" - kdo tam dovolil postavit sochy, kde se kouká do prdele? Kdo tam dovolil postavit sochy, které chčijou na ČR? Kde je nějaká národní hrdost????

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. 7:24
      Tady nejsi na stránkách Posselta ty untermensch VZEŠLEJ Z HAVLOHOVNA!!!!!

      Vymazat
    4. 18:02

      Tak s tímto vaším vysvědčením pro nás Hurvínky na provázcích, zcela snad prvně souhlasím ani vaše verbální pojetí mi není proti srsti.

      Tento náš přihlouplý amerikanismus, nám ostatním zhnusil pohled na USA, jako celek. Zdůrazňuji, vše je především ve výchově rodičů, školy a odolnosti proti tuposti a debilitě a ta se zase projeví v rodinném a normálním na nic si nehrajícím chováním rodičů, vzorů!

      Ne filmový nebo hudební, západní virtuální život, jako jediný mustr pro mladé. Všimli jste si jak, zejména mladé ženy při hovoru a gestikulaci, trhají hlavou ze strany na stranu, jako zpěvačky v klipech? Hoši to jsou potetovaní rapeři s kapucami na hlavě v 35% vedrech?

      Jak jsou všichni uniformní. Před pááár lety jsem koukal se ženou na americký film, kde herci hráli roli v jedné auditorské firmě a podmínka v této firmě byla plnovous. Říkám ženě, že ten plnovous zaplaví nejdříve celou Prahu a potom zbytek země.

      Díváte se dnes kolem sebe, ty vousatí blbci na Čt, Primě, Nově, všude jak podle šablony, až na zlaté vyjímky? A pak, že nejsme Hurvínci k smíchu i pláči ...

      Loutkovodič Ramón

      Ps. Ještě dotaz, neužíváte na ČSFD přezdívku "Verbal", vyznačoval se užíváním dosti sprostých výrazů v hodnocení filmů a hrozil mu za to vyhazov z diskuzí? Odpověď není nutná.

      Vymazat
  29. Dík za reakci. Článek je o Německu co jsem si všiml. To, jaká kultura se sem cpe je o něčem jiném, i když i v tomto jsou plně angažovaní propagátoři Německa nade vše. Defacto jde o zmrdy, kteří udělají za prachy vše.
    Momentálně jsme kolonie Německa. Německo je kolonií USA, kde USA je řízeno City of London, atd..
    Tedy logicky se musíme vyvázat ze závislosti na Německu, které dotujeme rozdílem mezd a převodem zisků u všech Německých firem působících v CR. A právě kolaboranti zmínění v článku dělají vše pro to, aby status kolonie zůstal navždy.

    OdpovědětVymazat
  30. 17:48 - ty super prase !
    1) Ja nejsem Jiri Vecerek, ale nick honolulu !
    2) Nikdy jsem na Novinkach nebyl, ale byl jsem na A.CZ.
    3) V pripade, ze vam pan Vecerek nadava, tak je to v poradku, protoze ti nejvetsi sprosta hovada mate mezi sebou - napr. vas nick Mugabe - ty hlupaku !
    4) Kdybys nebyl IDIOT a vesnicky krupan, tak by jsi vedel, ze muj stat Florida je daleko vetsi ne Cesko a ja NEmohu znat vsechny Cechy , kteri zde ziji !
    5) - ZDE ZIJE 10 000 CECHU, ty blbe !
    6) Moje prispevky jsou slusne dokud neprijdou tupa hovada - jako jsi ty !
    8) Cesky web je americky web a ja jsem zde, protoze jsem o to zadan ceskymi obcany !
    9) A neotravuj me ty blbe, jsem ted na nasich webech !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Utecence, mozna nejsi Vecerek, ale 17:48 ti to napsal dobře, protože uhadane super prase jsi ty. Zadany jsi, ale nikoliv ceskymi obcany, ale zapsklymi cizaky.

      Vymazat
    2. Jen piš světlonoši z blízké dálavy, vybodni se na super prasata, nejsem jediný kdo čeká na příspěvky a názory mesiáše z Floridy! Pevné nervy! Měj se krásně a skládej básně.

      Buď zdráv, jako páv.

      Ramón

      Vymazat
    3. 1:21
      Nooooto,tak tímhle jsi tomu skutečně nasadil korunu,napsat takovouhle 3,14 čovinu tomu retardovi.....???!!!!

      Vymazat
    4. Stófi, já to tušil, že se ozveš, tím jsem si ověřil, že nenecháváš, nic náhodě, jseš vždy ve střehu a to se musí ocenit!

      Viděl jsi jak nás tu někdo přiřadil k bláznům, včetně Honolulu, mě, sprosťáka a tebe. A tys to nechal jen tak? Já se tě i všech, patřičně zastal. Nejsme jako oni! Ty si brka honi.

      Vymazat
  31. Člověk by čekal, že na "alternativním" webu se sejdou inteligentní a slušní lidé, ale žel, opak je pravdou. Tato diskuze je vážně výživná, tak si říkám, jestli mainstream neplatí nějaké kreatury, aby svým hulvátstvím a sprosťáctvím znehodnocovali na těchto webech diskuzi.
    Co se reparací týče (78 let po válce, to se nestydíte?), sebrali jsme toho vyhnaným Němcům málo? A co se zabraným majetkem naše polit. elity udělaly? Odškodnily z něj obětí nacistů nebo jej jednoduše rozkradli,

    Rozlišujte laskavě obyčejné Němce (myslím běžnou populaci) o politických exponentů, kteří se touto problematikou živí. Ti, co byli odsud vysídleni, už nejsou mezi živými, pokud jsou, tak měli tehdy max 10 let a nic si nepamatují). Jejich potomci na nějaký alte Heimat úplně dlabou, stačí se podívat do jejich dnešních časopisů (třeba turistický ALTVATER, který byl původně vydáván jako soustavná připomínka na starou vlast).
    Ze Sudet žádní Češi vyhnáni nebyli, většinou šlo o ty, kteří do pohraničí přišli po r. 1919, obsadili tam místa státní správy (z nichž republika vyhodila Němce), takže po Mnichovu je čekal tak jako tak vyhazov. A vzhledem k tomu, jak se Češi k místním Němcům předtím chovali, dala se očekávat jakási odveta, tak raději na nic nečekali. Obrázky ubohých prchajících chudáků před německou zlovůlí jsou jsou buď zveličením nebo přímo hoaxem. Většina uprchlíků odjela do vnitrozemí vlakem (i s nábytkem). Žádných 20 kilo na osobu a okrádání ještě na nádraží. Řada Čech v pohraničí zůstala (zejména ti, co tam byli doma) a mnohým z nich bylo nabídnuto říšské občanství.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:51 Nelži vygume, třeba moji předci museli ze Sudet utéct jen s peřinou a pár věcma.

      Vymazat
    2. 18:51 mnoho slov a zbytečné námahy z vaší nectěné strany. I když překroutíte dějiny slušnou formou, historicky doložené důkazy nezmizí ani po vymření všech pamětníků. Pravda, i vulgárně podaná je mnohem cennější, a vhodnější ke čtení.

      Vymazat
    3. Oba 18:51 se prostě jen bojíte, nebo stydíte, podívat pravdě do očí. Možná vaši rodiče zabavili těm Němcům majetek ...

      Vymazat
    4. Také si myslím, že si autor 18:51 vnutil růžové brýle na vidění Němců a černé na vidění Čechů. Již to, že Češi osídlili pohraničí své země v okamžiku přeměny království v republiku je zcestné. Stejně tak i líčení " vyhnání" Čechů z vlastní země po Mnichovu 1939. (Podobnost s osudy Palestinců po okupaci jejich země Izraelem je čistě náhodná?) Dnes, se znalosti účinnosti propagandy "mejnstrýmu" na občany, snad můžeme zmírnit své názory na identifikaci sudetských Němců s nacismem, který v posledních volbách v ČSR podpořilo 92 % německých voličů! Ale chování etnických Němců v Protektorátě bylo povětšinou hanebné, stejně jako českých kolaborantů nacismu. Za Protektorátu se říkalo, že sudetští a protektorátní Němci jsou daleko horší, než říští. A nemálo Čechů, zpravidla rolníků, co zůstali na své půdě, byla germanizována, ale muži jako "verdächtig" šli do 1. frontové linie. Podívejte se po pomnících padlých v SRN, třeba v Erlangenu, kolik je tam českých jmen, pravopisně správně napsaných! Bohužel část německé, ale i české populace se nevzdává vzájemné nenávisti - a posluhuje tak potřebám velkokapitálu - "rozděl a panuj". Ale to se týká i postojů nás k jiným národům a mnohdy i opačně. Kapitalismus žije šovinismem, rasismem, nacismem, jinak by zanikl, dnes si Západ nahradil antisemitismus antirusismem a propaganda "přesvědčila" nemálo občanů o správnosti této cesty nenávisti k jiným národům . Nedivme se, že kdysi podobné propagandě podlehli i Němci.

      Vymazat
  32. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:04

      Kdo zvládne starořečtinu a latinu, zvládně angličtinu a další odvozené jazyky levou zadní. - Svým vnukům ovšem doporučím čínštinu.

      Amerika už toho v budoucnu světu moc nedá (ovšem kromě vraždění na školách, válek a devastace životního prostředí).

      Oscar Wilde to jasně chápal už před 120-ti lety.

      Vymazat
    2. Zmiz, stenice 19:04.

      Vymazat
    3. Dejte na radu pana globalisty, buďte cool, Hanáci to pochopili. Na Kopeček nebudó chodiť s procesim alejó,povedó tam dálnicu. Brzo vylejó litovelsky pivo do hnoja a v Lidu si kópijó Heineken a tvaružky vyměnijó za hamburger, ktery sežeró ve Foodgarden, kdysi Floře. No nechť.

      Vymazat
  33. Davide, Davide, nejak pomíjíte svou povinnost, mazat vulgární komentáře. Já vím, píší je vaši příznivci, ale pravidla snad platí pro všechny, ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  34. Přistihl jsem se při myšlence, že mám svým způsobem rád pana Bakalu. Když si vzpomenu, jak jsem nadával, když Špidlové, Sobotkové, Zaorálkové a prolhaní černoprdelníci vyhrávali volby v Ostravě, Olomouci a Brně a najednou blbečci zjistili, že už jim nepatří jejich byty a nový majitel jim zvýšil nájemné. Stydím se za to, že mně to působí radost, ale stejně dostala ČSSD 7% ve volbách, chce to ještě víc utáhnout pitomcům opasek.

    OdpovědětVymazat
  35. Tento prispevek je pro vas DR. IVANE DAVIDE - a je to ciste hlavolam pro psychologii !

    Pravdepodobne jste si toho vsiml, ze se u nas v Americe silne rozmohli dobrovolne odchody ze zivota - sebevrazdy, nebo-li po nasem SUICIDE a my nevime proc !

    Lide propadaji depresy a napr. v roce 2016 to bylo 129 lidi denne t.zn. 47 000 +/- rocne z poctu obyvatel zeme 320 millionu ! To je podvedomy strach z budoucnosti , podobne jako v Nemecku za Weimarovske republiky !
    pokracovani...

    OdpovědětVymazat
  36. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  37. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ad 3:01. Sebevraždnost je na postupu i u nás. I u nás jsou psychiatři přepracovaní. Otázka zní: co se stalo s člověkem, společností u nás či v kapitalistickém světě po r. 1989, že stoupla tak extrémně potřeba psychologů a psychiatrů? Čím to, že tak extrémně stoupla i "zločinnost" psychopatů. Nemáme léky? Nemáme detenční zařízení na ochranu nemocných i zdravých? Ale také proč se část společnosti "zvrhla" v hledání zvrhlíků, kteří uctívají ženu, jako nositelku života džentlmenstvím, rytířstvím, nebo se zvrhla v glorifikaci biologicky postižených v sexuální orientaci? I toto jsou, jen zdánlivě drobné, odrůdy nacismu, intolerance, vnášení nenávisti do společnosti, vyvolávání šarvátek a posléze válek. Komu slouží permanentní štvaní jednoho národa proti druhému, je to komplex méněcennosti, kterým si takto jedni dodávají sebevědomí, kuráž a brousí si zuby? Ne je to princip žití kapitálu - rozeštvi a opanuj!

      Vymazat
    2. 11:03

      V roce 1933 publikoval Wilhelm Reich studii "Masová psychologie fašismu". Podtitul byl: K sexuální ekonomii politické reakce a proletářské sexuální politice.

      Kokotko

      Vymazat
  38. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  39. 20:51 - polib mi prdel, ty filcko !
    (A padej se ucit anglictinu - kdyz ti vadi 19:04 !)

    OdpovědětVymazat
  40. David je ještě větší svině než jsme si mysleli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 7:51
      Ty a myšlení??????
      Co to meleš hovne vygumovanej???!!!!!

      Vymazat
    2. Jo je swine stejně jako verbez ke které se hlásí

      Vymazat
  41. To je počtení, ty inteligentní komentáře... Listopad 89 měl přece jenom jednu "výhodu", česká zparchantělost vyplavala na povrch. Není odpornějšího národa, falešného, křivého, zlomyslného, zákeřného, podlého...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:08
      Jsem hrdý Čech, a jsem rád, že takové zrůdy, jako jsi ty, nepatří k lidské rase. Snad se nenávistí brzy zalkneš, svět si uleví.

      Vymazat
    2. 9:44 - Konečně se ozval i příslušník lidské rasy, aby zdejší scénu obohatil.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. 11:02
      Na tebe se těším,ty budeš ty havlozvratku z HOVNA VZEŠLEJ LITOVAT DNE,KDY SES Z TRUMOETOTRENEK VYSKYTNUL!!!!!

      Vymazat
    5. 11:02 Helmute nelidský, rád tě ještě víc naštvu, když upřesním, že mám rád svoji rodnou češtinu, svoji krásnou, českou vlast a český lid, který svou rodnou hroudu miluje.

      Vymazat
  42. Vidím, že jméno IVAN DAVID má váhu. Tak dlouhou diskusi
    (samozřejmě, že s původním tématem článku nesouvisející)
    už jsem dlouho nečetl. Zajímalo by mne, jak by vypadala diskuse pod šéfredaktorovým článkem, kdyby článek vyšel ve zjednodušené čínštině.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. - Počet příspěvků souvisí se jménem autora stejně málo jako s obsahem článku.
      - Mne by spíš zajímalo, jak by diskuse vypadala, kdyby byla přísně neanonymní.

      Vymazat
    2. zrušit neanonymnost (byť třeba jen zavedením nicků) doporučuji už dlouho, leč marně. Možná to nejde, možná to jen neumí nainstalovat. Pravdou je, že na síti se odreagovávají hovada, zejména pak na alternativních webech. Někdy mám pocit, že jde o mainstreamem najaté a placené kreatury, které mají rozbít jakoukoliv smysluplnou diskuzi.

      Vymazat
    3. Mikeš 23:25

      Snad zrušit anonymnost, Vy vytříbená "kreatůro a hovado", váš osobní libozvučný slovník!

      Konec s anonymitou, váš známý "Kocour Mikeš"!

      Pes Dášenka (kde zde vidíte přínos pro, prý " Jana Kopeckého"?)

      Vymazat
    4. 12:14

      Budete napříště psát také "prý Ivana Davida" nebo "prý Václava Dvořáka", drzý a přitroublý anonymní spratku?!

      Vymazat
    5. Prý " ... " 12:18

      Jan Nepomuk Albert Berwid-Buquoy z Eligutu a jeho nesporné lži!

      "Významný" česko-německý "historik" s předlouhým jménem Jan Nepomuk Albert Berwid Buquoy z Eliqutu alias Jan Kopecký nás během jarních měsíců zahltil několika lživými blogy s tématem Dr. Milady Horákové. Bohužel i někteří čtenáři, zvláště ti, kteří si libují ve spikleneckých teoriích, neznalých dějin, podlehli jeho lžím.

      Jan Nepomuk Albert Berwid - Buquoy z Eliqutu, narozený, prý jako Jan Kopecký dnes plesnivej a sprostej stařec!

      Proto mi nezbývá, než některé lži a bludy tohoto rádoby "historika" opravit. Začněme jeho slovy od úplného začatku, kterým byl jeho blog "Milada Horáková a její pochybná víra v socialismus".

      Ano rodina, z které Milada Horáková pocházela, byla dobře situovaná. Ovšem pokud se Buquoy-Kopecký domnívá, že by za svůj majetek měla vděčit vídeňskému císařství - aby člověk takovou hloupost pohledal. Spíše to svědčí o schopnosti ... atd.?

      Zdroj: https://vladislavsvoboda.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=407194

      Prý přitroublý anonymní spratek?! (avšak vlastním jménem Pes Dášenka)

      Vymazat
  43. Dr. David a jeho spolupracovníci mají takto bohatý studijní materiál mysli, ducha i těla občánků Česka a statisticky jistě významný soubor pro argumentaci, že psychiatrů musí být u nás několikanásobek těch současných. Jenže ukrajinští lékaři, že by měli pronikat do duše čecháčků a ty napravovat slovem, léky i šokem? Jak se stalo v posledních 30 letech, že co Čech, to potřeba psychologa či psychiatra?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Váš komentář o vás vypovídá, že nejste Čech, nebo jím jste, ale byl byste sám přínosným studijním materiálem. V tom případě si jistě v ČR můžete vybrat z řady výborných českých specialistů, kteří vám svoje služby rádi poskytnou.

      Vymazat
    2. Pane doktore, Vaše informace jsou pravdivé, ale je opravdu nutno pomstychtivě útočit na Brno, jako by to vyjmenované bylo pouze specifikum Brna a v jiných městech si nic podobného nemohlo stát. Působí to dost malicherně.

      Vymazat
  44. Bylo smazano nekolik slusnych a informativnich prispevku a vulgarni tam zustali !
    Cenzori jednou budete umlceni i vy !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

      Světáku to je nehoráznost, tak ještě jednou!

      -----------------------------------------------

      To vám není trapné Vy s "nízkým" narcismem, paragáne s rádiovkou!

      ---------------------------------------------

      Anonymní 8. června 2018 23:08
      Jak vidno, pan doktor má opět pravdu.

      Odpovědět

      ---------------------------------------------

      Zřejmě důležitý vzkaz pro Vás!

      ---------------------------------------------

      Anonymní 9. června 2018 19:18
      TY PŘIHŘÁTEJ HOVNOHULIBRKU,MÁŠ TO ZA PÁR....!!!!

      ---------------------------------------------

      Vy to zde vždycky vyčistíte, skončete s anonymitou a bude zřejmě lépe, ale kdo bude za vás sprostě urážet v první řadě, tento šulin ☺☺☺☺ ...?


      Ramón

      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

      Vymazat
    2. Ramón? = další nabubřelý ubožák, který tu předvádí peep-show...

      Vymazat
    3. 0:48
      Jestli chceš lézt tomu GERONTOVI I ZA PŘEDKOŽKU MŮŽEŠ,ALE NE TADY!!!!!!
      Štofi z Teplic

      Vymazat
    4. Štófi, jakým způsobem si dokázal mít zde, tak nesmazatelný vliv. Ty si pro NR "Capo di tutti capi" italské pojmenování mafie "Šéfa všech šéfů"! Gratuluji do Teplic. Až budu potřebovat někoho zlikvidovat, obrátím se jedině na tebe!


      Zdraví Jaime Ramón Mercader del Río

      Vymazat
    5. 12:36
      Bohužel se pleteš!
      Štofi z Teplic

      Vymazat
  45. Dr. Ivane Davide vy mazete informativni prispevky o napeti, ktere zde vzbudila smrt slavnych lidi !

    Duvod k tomu nemate zadny ! NIKDO K TOMU NEMA ZADNY DUVOD !

    KOPECKY - nick je automaticky mazan, kdyz nejede podle scenare pozadovaneho v predepsanych kolejich !

    Byl bych radej, kdyby nick byl povolen !

    OdpovědětVymazat
  46. nicku MUGABE - ty primitive , nikdo te nebere vazne a prestavas byt cten, protoze stale opakujes stejne
    nadavky ! Chovas se jako flasinetar a tvuj bezmocny vztek je smesny !

    OdpovědětVymazat
  47. nicku MUGABE - ten kybl hoven co najdes na rohozce pred svym chlivem, bude pozdrav od americkych obcanu !
    Kluci se chystaji do Ceska a tvoje adresa bude koupena od tvych (cenzurovano).

    OdpovědětVymazat
  48. dr. Davide - zde chybi velmi mnoho prispevku ! Vy jste se dnes velmi degradoval v ocich vsech a to i vasich priznivcu !

    OdpovědětVymazat
  49. 0:48 - splachni se, ty obute hovno !

    OdpovědětVymazat
  50. 12:36 - Ramone neber ho vazne ! T.j. nick MUGABE - sice nejprimitivnejsi prase co zde existuje , ale povahou absolutni zbabelec !
    Uvriskane, velkohube, privilegovane a
    ZBABELE PODSVINCE ! Vzdy vriska za plotem !

    nick H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:24
      Hezká charakteristika toho zrzavýho buzerant z Fuckingtownu!!!!!☺☺☺☺

      Vymazat
  51. DOKTORE DAVIDE, kdyz Vy zadate nejake thema a 170 lidi na ne reaguje a Vy jich pred 100 smazete, tak NEzadavejte zadne thema a vubec radej nepiste ! Neche to treba Hrabicovi, nebo Batovi !
    Vasi povinnosti je uzdravovat a ne skodit !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:30 Mark Twain vlastním jménem Samuel Langhorne Clemens (Honolulu).

      S touto studnicí moudrosti a zcestovatelství, bychom měli zacházet jako s vzácnou květinkou Prstnatcem bezovým.

      Vy neohleduplní barbaři z cenzůry s ním zacházíte jako se Zmijovcem (zvaným smrdutým), to je úcta k návštěvě v našem virtuálním světě? Hodiny a hodiny, věnuje k naší všeobecné výuce a Vy ho smáznete, během vteřiny, jak nějakou masařku z Floridy, navíc k tomu vůbec nepotřebejete vlastní mozek!

      Ihned, jak se dostanu do Prahy, nehledě na můj volný čas a věk. Půjdu si na vás osobně stěžovat do nejvyšších pater Syndikátu novinářů ČR, z.s. a Cenzorů ČR, s.r.o., předsedu Adama Černého znám velmi dobře z vyprávění. Údajně vás nemá v lásce, tuším že již zakročí.

      Co vám říká sametový slogan: " Nejsme jako oni, máme holé ruce!"?

      Bojovník za holé ruce Ramón

      Vymazat
    2. 13:30 / 14:50 = dva samolibí užvanění pitomci

      Vymazat
    3. Pro 14:57

      „Blahoslavení chudí duchem, neboť jejich je království nebeské." (Matoušovo evangelium 5,3).

      K tomu všemu jsou nutní lidé nepřemýšliví, školy nenavidějící, neschopní se dobrat samostatně informací, náchylní uvěřit každému, kdo jim slíbí království nebeské, ovšem lepší je blaho na zemi.

      A v té víře je vždy někdo k těm skvělým cílům neomylně vede, oni jdou za ním, jsou-li zfanatizováni, ochotně prolévají svou krev a dávají svůj život.

      Nějaké morální zásady jsou na překážku, i když je všechna známá náboženství mají ve svých základech, ovšem důležitější je výklad vůdce smečky, kmene, národa.

      U mužů bylo výborné, když absolvují vojenský výcvik, tam se tvůrčí samostatné myšlení přímo zakazuje!

      TGM mi byl vždy drahý. Teď se podívám do televizního programu a vidím, že chudí duchem jej použili jako upoutávku Talkshow Geni a Míši (TGM)?!

      Vadí mi to velice, a ještě více proto, že to zatím nevadí nikomu jinému. Alespoň o nikom takovém nevím?

      Ramón

      Vymazat
  52. 13:30 - Oprava preklepu : Vy jich PRES 100 !
    NECHTE to treba !

    OdpovědětVymazat
  53. 13:30
    Pan doktor píše články kterej si každej udělá vlastní názor,THÉMATA O HOVNĚ TADY TAPETUJEŠ TY,TROTLE ZBYTEČNEJ!!!!

    OdpovědětVymazat