Reklama

.

.

neděle 24. června 2018

U Jeruzaléma se bojuje za Prahu

Martin Koller
24. 6. 2018
Média eurokoncentráku jsou naplněna skrytou antisemitskou nenávistí k Izraeli a nedávno negativními reakcemi nad údajnou brutalitou, s níž izraelské ozbrojené složky postřílely několik desítek agresivních palestinských útočníků. Pokrytecké mravní rozhořčení nezná mezí, jen chybí medvídci a svíčičky. Určitě se objeví nápad pozvat islámské Palestince, s nimiž nikdo nechce žít, kam jinam, než do Evropy, nejlépe všechny a nejlépe k nám do střední Evropy. Pokud bude sestavena vláda komplotu pražské havlérky Babiš-Allbright Hamáček-Bakala-Marákeš Metnar a udrží se, máme se na co těšit. 



Bude to z hlediska českého státu a národa nejhorší vláda od roku 1990. Možná se dočkáme i její podpory ze strany TOP 09, STAN, KDU-ČSL, Pirátů a Zelených. Vždyť je to jejich vláda pražské havlérky, eurokoncentráku, afroislámského multikulturalismu a preventivní války proti Rusku s jadernou koncovkou.

Obzvláště zábavné je z hlediska střelby na izraelských hranicích rozhořčení z Turecka a z Jihoafrické republiky. Turecko jako vzorový pilíř islámské demokracie z hlediska přístupu k Arménům a Kurdům je opravdu tím správným mentorem. Konec konců, již desítky let mohlo pozvat Palestinské muslimy, aby si užívali turecké demokracie. Jenže ti se do tureckého ráje nehrnou. V jihoafrické republice probíhá další vlna genocidy tamních bělochů, olupování, vraždění, znásilňování a vykopávání a znesvěcování hrobů, vyprovokované přímo prezidentem Zumou. Černošský multikulturalismus v praxi. To vše za mlčení médií a bez jakékoli reakce ze strany EU, OSN, NATO a dalších organizací, které nás chtějí učit demokracii a lidským právům a vnucovat nám svoje zvrhlé protibělošské rasistické teorie a iluze.

Jedná se o další evidentní důkaz, jak slavný multikulturalismus, pravda a láska a rasová rozmanitost fungují v praxi. Fungují pouze do chvíle, kdy nastoupí islámský, nebo africký agresivní primitivismus. ‚Zédné komediální svatba nepříliš duchaplného prince Harryho s postarší černoškou. Důkazem výsledku evropských, obzvláště britských iluzí o rozmanitosti je Saúdská Arábie. Všichni jsou více, či méně černí, všichni chlapi téměř stejně oblečení, všechny ženské se potí a páchnou v černých skafandrech a všichni skáčou podle mešity. Vzájemné špiclování o jakém se nezdálo ani náčelníkům StB a KGB. Rozmanitost přímo neuvěřitelná, každý stejný fyzicky i duševně. Ostatní jsou buď po smrti, nebo emigrovali. Sen komplotu Babiš-Hamáček. Taková rozmanitost nás čeká poté, co se prosadí s pomocí vedení EU, Německa, Francie, Švédska a USA v Evropě úchylné iluze multikulturalismu. Spojené islámské státy evropské, neboli vzorový eurokoncentrák. Fýrerovi by štěstím zvlhly nejen oči.

Všichni známe divoké výrony moudra antisemitů přisluhujících jak islámu, tak eurokoncentráku, ale z hlediska střelby na hranici Izraele nelze přehlédnout fakta. Útočníci především dobře věděli, co dělají a co riskují. Vědomě napadli uzavřenou hranici střeženou ozbrojenými vojáky a policisty. Jako živé štíty si vzali invalidy a děti, což je důkaz jejich bezohlednosti, surovosti a zvrhlosti. Každý arabský obyvatel v Palestině ví, že Izraelci, kteří jsou v menšině, při napadení bojují, v případě potřeby i střílejí. Někdo musel útočníky vydatně stimulovat, aby šli do takového rizika.

Izraelští ochránci a obránci hranice dělají to, co by měli a mají dělat i námořníci, vojáci, policisté a pohraničníci na jihu Evropy v souladu se služebními předpisy a přísahou. Brání násilnému průniku nepřítele na území svého státu, chrání svoje spoluobčany a rodiny. Útočníky, kteří se snažili násilně překonat zátarasy opakovaně varovali, poté použili slzný plyn, dále gumové projektily a až v krajní nouzi ostré střelivo. Měli se snad nechat ubít rozzuřeným, možná nafetovaným davem a umožnit průnik teroristů na izraelské území? Pokrytečtí humanisté v eurokoncentráku samozřejmě hýkají mravním rozhořčením a odsuzují Izrael.

Kdyby se průlom zdařil, a útočníci začali vraždit izraelské vojáky, policisty a civilisty noži, prohlásili by pravdoláskaři, že je to znak muslimské a arabské kulturní odlišnosti a rozmanitosti, kterou musíme tolerovat. Příslušníkům izraelských ozbrojených složek šlo o život, zatímco početné muslimské rodiny nezaznamenají velkou ztrátu a mrtví budou prohlášeni za svaté mučedníky. Dostanou vydatnou finanční pomoc z islámských teroristických organizací, které tuto surovou komedii zorganizovaly a samozřejmě z EU. Chápu, že ideologům eurokoncentráku, kteří si vzali za cíl zničit evropské státy, národy a civilizaci se to zdá zločinné. Izrael je s výjimkou svých národních a náboženských specifik doslova baštou evropské civilizace v regionu.

Izrael samozřejmě vzbuzuje v EU dlouhodobě nevoli u tím, že se jedná o právní stát. Porušení zákona, a to i dokonce ve vztahu ozbrojených a bezpečnostních složek vůči muslimským Palestincům (Izraelci jsou židovští Palestinci) se tam stíhá a trestá. Na rozdíl od většiny okolních muslimských zemí, milovaných vedením EU jsou tam nezpochybnitelné, demokratické volby. Navíc se tam zbavují migrantských parazitů a rázně je posílají, odkud přitáhli. V opačném případě si mohou užít nikoli sponzorovanou dovolenou a beztrestné ukájení primitivních pudů, jako v EU, ale izraelské vězení. Problém je v tom, že OSN posedlá multikulturalismem a bojem za zničení bělošské civilizace v Evropě se do problému vložila a snaží se tisíce černých příživníků repatriovat nikoli domů, ale do Evropy.

Oficiálním důvodem protestů muslimských Palestinců je přeložení amerického velvyslanectví a izraelských úřadů do Jeruzaléma. Jeruzalém je starobylé izraelské město, žádná mezinárodní osada. Izraelci ho postavili jako starověký strategický opěrný bod už v dobách, kdy předchůdci současných muslimských Palestinců bydleli v jeskyních a učili se pást kozy. Jak by se našim občanům líbilo, kdyby sudeťáci vykřikovali, že Praha je německé město, nebo Maďaři, že Bratislava je maďarské město. V takové situaci většině multikulturalistů a pokryteckých antisemitů dochází argumenty. Nikdo přitom nebrání Němcům, ani Maďarům, aby jezdili jako turisté do Prahy, či Bratislavy, ale české Prahy a slovenské Bratislavy. Je lhostejném, jak Doušo byla naše města okupována Rakušáky, byla a jsou naše. Zde je vidět, že podlá politika vedení eurokoncentráku je z velké části pod vlivem sudeťáků a německého revanšismu. Neuznání Jeruzaléma hlavním městem Izraele je jen jednou z mnoha cest k popření výsledků druhé světové války. Realitu vidíme všichni v projevech soudružky Merkelové, celoživotní praktikující moralistky a opory sudeťáků. V Jeruzalémě se bojuje za Prahu.

71 komentářů :

  1. Tady někde to pak končí.
    Já si myslím,že "nesmyslné" činy paní Merkelové slouží k tomu, dát příležitost výlevům nenávisti, jako je tento.
    Kdo s námi co hraje si pak musíme spočíst sami.
    Č.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Autor záměrně "opomněl" připomenout čtenářům, že umělý a z rozhodnutí velmocí po roce 48 zřízený stát Izrael se nakonec stal rasistickým a teroristickým státem !!
      Je typické pro aktivního sionistu obhajoba zločinů, které má tento umělý útvar na svědomí !! Ne náhodou se vojensky postavil proti Sýrii a bez všemožné podpory za strany USA by už byl dávno minulostí !!

      Vymazat
    2. 15.26 Chcete-li trousit moudra, pak je račte srát celá a ne jen vybrané bobky. Tím chci říci že svět zapomíná na podlé jednání Británie, kdy tato slíbila stát Izraelcům, ale zároveň i tzv. Palestincům -ovšem na stejném území. Čímž bylo zaděláno na tento vleklý konflikt. Také se úmyslně zapomíná, kdy a proč obsadili Izraelité Golandy. Historicky dáno dobývali - a osídlili - Izraelité svou zemi o tisíce let dříve, než tzv. Palestinci, kteří, historicky vzato, jako národ ani neexistují, neb je to náplava ze všech koutů minimálně středního východu. Račte se dovzdělat v historii, antropologii a také v lingvistice a ujasněte si pojmy co je a co není terorismus. Vy to ovšem víte, že? Zcela jste mě však dostal tím rasistickým teroristickým státem - račte být blb, nebo ho děláte z nás?

      Vymazat
    3. Pane Milane, argument by nebyl? Na nadávky a ponižování diskutujících tu nejsme zvědavi!

      Vymazat
    4. 18:05 Blb jsi ty, douč se historii, demente.

      Vymazat
    5. O historickém nároků židů na území Palestiny lze velice oprávněně pochybovat navíc v souvislosti se skutečností, že dnes většina obyvatel rasistického státu Izrael pochází z bývalého území SSSR, kde žili staletí a s Palestinou nemohou mít nic společného až na to, že se jít dnes silou zmocnili ! Největší paradox této doby je ten, že největší antisemité jsou dnes izraelští Židé, protože Palestinci jsou rovněž Semité !!

      Vymazat
    6. 19:58 Přesně! Stačí se kouknout jak se doopravdy jmenuje Netáhlovic Jeník a vodkud jeho famílie přikvačila! - https://cs.wikipedia.org/wiki/Bencijon_Netanjahu

      Vymazat
    7. 18:25+19.29 - netřeba. Studuji ji po dnešní dny. Hádat se o to, kdo z nás je dement s vámi však nebudu. Je takové úsloví - když se pereš ze sviněmi, zasviníš se. Ale sviním se to líbí. Nu a mě se to ani nelíbí, ani se nechci zasvinit.* 19:58 - po staletí žili s Pelištejnci, nesemitského, pravděpodobně indoevropského původu, potomky tzv. Mořských národů, kteří z historie vymizeli již ve 4 stol.př.n.let.. to jest dávno před dobytím Judského království Římany. Posměšné jméno Palestina dali své původně Judské provincii Římané na znamení porážky Hebrejců v Bar Kochbově povstání r. 135 n.l. Tím odcházím z debaty, neb mám lepší věci na práci než se planě dohadovat. Howgh.

      Vymazat
    8. omluva - úvod je adresován pro 18:29, stručná argumentace pro 18.25+19.29.

      Vymazat
    9. 24. června 2018 18:25
      Musím konstatovat, že na rozdíl o Vás má pan Milan pravdu.
      Václav

      Vymazat
    10. Ty kreténe Milane, kdybys pořádně studoval, tak bys zjistil, že izraelští archeologové objevili, že Filištíni a Izraelité byli jeden a ten samý národ. Jen začali vyznávat jinou víru.

      Vymazat
    11. Anonymní24. června 2018 21:57
      Pan Milan možná má pravdu, ale co z toho má vyplývat? Máme si snad také dělat nárok na území až k Jadranu, když ho ovládal Přemysl Otakar II? A to bylo celkem nedávno, ve 13. století. P.K.

      Vymazat
    12. Pokud budu míchat historii do současnosti, tak si vlastně hraji se sirkama na sudu prachu. Stačí se juknout k nám. Kelti, Avaři, Němci... Podle této logiky bych se musel vypařit. Pane Kollere zklamal jste mne.

      Vymazat
    13. Taky koukám, kolik lidí má volební právo...

      Vymazat
    14. Pan Milan nadává a pnižuje spolubesedníky a šíří omyly a lži.

      Dnešní palestinští Arabové jsou samozřejmě semité, stejně jako Židé. To, že Palestina vzala jméno od Filištínských, pravděpodobně řeckých osadníků, je přece věc jiná.

      Náboženství, rasismus vůči okolním etnikům (podpořený biblickým tvrzením o "národu vyvoleném") přivedly Židy z Evropy k znovuosidlování Palestiny a Izraele.

      Velmoci si pak na konci 40 let s Židy a Araby zahrály nepěknou hru. Slíbily dva státy - arabskou Palestinu a židovský Izrael, ale ani jedno nesplnily. Židovské teroristické skupiny proto samozvaně vyhlásily stát Izrael a Arabové začaly proti němu válku.

      Od té doby trvá ozbrojený konflikt rovných 70 let. S pošťuchováním velmocí přerůstal občas do válek (útok na Egypt - Suez 1956, Šestidenní válka 1967, Jomkipurská válka 1973 atd.)

      Bohužel, Izrael, jeho bezpečnostní síly, přejaly metody nejhorších okupantů - genocidu obyvatel arabského původu hned od počátku konfliktu, kárné výpravy do okolních států, především do Libanonu, a tak vyvražďování palestinských uprchlíků, uloupení území, které nehodlá vrátit - Golany, ilegální stavby kolonistických osad na palestinském území atd.

      Je vina i na straně Arabů, že nejdou pokojnou ale vytrvalou Ghándího cestou, nýbrž cestou teroru (Olympiáda Mnichov, únosy letadel a lodí atd. atd.) podbarveného středověkými praktikami.

      Vraždění izraelských civilistů vynáší na izraelské politické scéně válečnické magory, kteří drží dnešní izraelskou politiku jako rukojmí.

      Izraelská politika a praktiky jsou odvozeny od faktu, že prvními vysokými představiteli židovského státu byli vraždící teroristé, včetně Goldy Meirové.

      Jediný, kdo má dnes autoritu na obou stranách konfliktu a je schopen sjednat trvalejší a rozumný mír mezi Araby a Izraelem je - Ruská federace v čele s Putinem. Držme jim palce.

      P.S.: pana Kollera mám osobně velmi rád. Jeho nepokrytý sionizmus ho ale velmi hendykepuje v roli nezávislého politologa. Ostatně Zeman, kterého jsme volil, je na tom bohužel stejně.

      Asi tak.

      Leo

      Vymazat
  2. KOLLERE

    Israel ubráni váš ostrý jazyk a ani nebude třeba brzy střilet.
    Ještě chvili a námi volená ČSSD i s Babušem na vás pošle tanky a cenzuru.
    Kde jsou naši intelektuálové,aby podle vašeho vzoru začali kulometnou palbu ve směru ničitelky skvělé EVROPSKÉ UNIE baby jagy v NĚMECKU!

    PRYČ S NEOMARXISMEM DIKTATURY PRÝ HUMANIOSTŮ POTAŽMO ISLAMISTŮ PRAŽSKÉ KAVÁRNY, DO HNOJE S NIM!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Autor pravděpodobně pobvažuje agresivní sionismus za kvalitnější něž agresivity jiných etnik. Muslimofobie autora se naplno projevila v onen páteční podvečer, kdy přišly zprávy o masakrech v Norsku. Tehdy pan analytik v televizi horoval, že to je jasné, že to byli muslimové, i když v tu chvíli už byly informace o zatčení bělocha. Nedůvěra k muslimům je oprávněná. Židomilství ovšem ne.

      Vymazat
  3. Pravda bývá tam kdesi venku. Hysterie okolo té Poche to dosvědčuje, že především jde o čas. Tady nejde o migranty, ale o to, jak sestavit vládu, která společně s ostatními šmejdy ve sněmovně bleskurychle umožní rychlou výstavbu americké základny raket středního doletu s jadernými hlavicemi. Jsme v plánech neokonzervativních jestřábů považováni za nepotopitelnou letadlovou loď ve střední Evropě. A obyvatelstvo za plánované kolaterární ztráty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stanislav Ševeček24. června 2018 14:40

      Zvonka to vyzerá, že "čeští" politici čekají na válečný kabinet, vedený důstojníkem NATO.

      Vymazat
    2. Vy, Stano také.
      Jen o tom nevíte.

      Vymazat
  4. Židé za mne nebojují, neuznávám vraždy mladistvých, co hází kameny. Je třeba z každého muslima udělat teroristu, aby se zdůvodnilo nerespektování rezolucí, okupace území a zabíjeni Palestinců.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslel, že pan Koller je slušný a MEZINÁRODNÍHO PRÁVA znalý člověk!!! NENÍ!!! Existuje jistá deklarace RB OSN, která nařizuje státu Izrael, opustit OKUPOVANÁ území PALESTINY, KTERÉ IZRAEL získal AGRESÍ v roce 1967!!! Doteď tak NEUČINIL!!!! Dle mezinárodního práva, je nejvyšší stádium terorismu, terorismus STÁTNÍ, který se projevuje OKUPACÍ cizího území!!! Dle RB OSN, je Izrael tedy STÁTNÍ TERORISTA. Zároveň platí, že proti okupaci je možno se bránit JAKÝMIKOLI prostředky!!! Palestinci jsou tedy teroristé, když se brání vraždám, které provádí IZRAEL?? Dle této logiky, byli teroristé i "TŘÍ KRÁLOVÉ", kteří bojovali proti německé OKUPACI!!!! Tedy i Gabčík a Kubiš!!! A další!!!! Pane Kollere, nestojíte mi ani za to, abych si před Vámi ODPLIVL!!!!

      Vymazat
    2. Jenom idiot dnes ještě pořád, i po přímých zkušenostech s propagandou našich médií, která není jiná, než v propag-médiích ostatního západního světa, může nadále odhodlaně důveřovat jednobarevným srdcervoucím mediálním obrázkům "vražděných mladistvých házejících kameny".

      Na hranicích Izraele se odehrává skutečná válka. Na proti-izraelské straně je téměř neomezený kapitál a dobře organizované struktury, které palestinské zpropagované mladíky využívají jen zase z PR důvodů. Ti mladíci jsou zblblí chudáci, jejichž trpký osud má na svědomí jen a jedině proti-izraelská strana.

      Vymazat
    3. Izraelský stát založili teroristé a bohužel, stali se i jeho vůdčími politiky po mnoho prvních let, spíš desetiletí. Teroristická povaha Izraelskému státu mu zůstala vlastní dodnes.

      Krádeže a usurpování arabské půdy, vyhánění a vyvražďování palestinských Arabů, krádež Golanských výšin atd. atd. jsou jen smutnou ukázkou nerozumné izraelské politiky.

      Za hecování a podporu Izraele však nesou vinu především USA a tamní sionistická lobby.

      EU je k politice Izraele mnohem kritičtější.

      Vymazat
    4. Ja, z Brrna.
      Brrrr.

      Snajpr vidí velice přesně, do čeho střílí.
      Jestli do vozíčkáře, nebo zad ošetřovatelky.
      Střílí tehdy, když mu do sluchátek řeknou: Toho (zadního, vem paličku, zabí ho.)

      Takže je to cirka 130 státem nařízených vražd za velmi krátké období.
      NEOZBROJENÝCH lidí, kterým se nelíbí, že si na jejich zemi někdo postavil plot.

      To jsou stručná fakta.
      Kecat okolo možno libovolně.
      Už při přechodu božích bojovníků do Bosny a Čečny jsme slyšeli jejich ideology, kteří se vyhnání (a mordování) Palestinců, válku roku 67, která sloužila k likvidaci Nassera (přesto mu odezva z celého arabského světa zabránila po válce rezignovat) jako představitele arabské modernity a podporu západu šíleným monarchům na ropných sudech rozhodli léčit něčím, co fiškusy z vólstrýtu a pentagonu nenapadne.
      Islamismem.

      CIA to sice napadlo, protože si s tím od začátku hrála, dokonce i formulaci té ideologie al-Libímu pomáhala dát dohromady, ale doma by s tím nechtěla nic mít.
      Donald všechny ilegály pakuje pryč.

      Pokud trvají Macron, Juncker a Merkelová, můžeme se jenom modlit.
      Sionista jako Koller nám může říct: Co bylo bylo terazky som maj..., pardon, propagandistou IDF.
      Rozumným jednáním už se vyvolaný (velmi cíleně) hněv nedá vrátit zpátky.
      Pokud nedá, jsme opět odsouzeni rýt držkou zemi.

      Vymazat
    5. 24. června 2018 18:25
      Vůbec jsem tvému blábolu neporozumněl. Příště piš jasně a srozumitelně. Stačí jen jedna věta.

      Vymazat
  5. Ale dámy a pánové, kdykoliv se ve světě děje cokoliv, Sionista i uvědomělý Žid se ptá:"A je to dobré pro Židy?" A podle toho to podpoří nebo nepodpoří bez ohledu na přínos či újmu gójskému státu a národu, za jehož člena se vydává a v jehož mocenských orgánech působí. DIASPORA A IZRAEL FIRST!
    Tak se poučme i my, skuteční Češi, a ptejme se:"Je to dobré pro Čechy? Protože Český národ a jeho Otčina NA PRVNÍM MÍSTĚ!
    A Z TOHOTO HLEDISKA BYCH RÁD VIDĚL POJATÝ ROZBOR. Udrží kdokoliv Němce aby neuzurpovali naše území? Zadarmo to sotva někdo udělá, že? Udělají to Židé a anglosionisté za naši bezpodmínečnou podporu Izraele? TO JE/JSOU PRO NÁŠ NÁROD PODSTATNÉ INFORMACE! Ne kecy o Palestincích pouštějících si draky a střílené při pokusu o nelegální vstup do Izraele. Proč i my nepotápíme vetřelce již na moři? Proč je nezastavíme střelbou už u hraničního plotu? Protože Židé mají Židovského vlastence Netanjahua, kdežto v EU orgánech a v EK žádní evropští vlastenci nesedí. Kdo tam sedí, kdo to ví? Kdo to ví to nepoví... Shalom Alejchem. Smekám před racionalitou Izraelských.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stanislav Ševeček24. června 2018 14:46

      Zvonka to vyzerá, že rozvrat civilisace Středního východu, Šoroš, "neziskovky" západní Evropy a "migrace" jsou nástrojem, "Konečným řešením", odvetou, židovského národa za Holocaust. Svoji staronovou vlast už Vyvolení mají ...

      (toto není hodnotcení, Židům fandím)

      Vymazat
  6. Cituji z Talmudu: "Nejlepší z gojímů (nežidů) by měli být zabiti."

    "Gojímové (nežidi) jsou jako špinavá zvířata."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinými slovy, konkurenci je třeba likvidovat. Když běloch tvořivý evropský nechce vychcípat sám, prokřížíme jej pronárody na IQ o pět nad šimpanze. Aby i největší šlemil byl proti nim "génius".

      Vymazat
  7. Pan Koller je neustále konfrontován se svou židovskou identitou a tak s obav z antisemitismu plácá hlouposti a antisemitismus přiživuje.Jsou to především Židé kdo v Západní civilizaci šíří neomarxismus a multikulturalismus,který je ovšem začíná požírat a tak obracejí.Dobře tak.Izrael není ani evropský a ani demokratický což je naprosto zřejmé.Byl to Izrael a jeho lobby pro které vznikly všechny války v regionu dle Oded Yinonova plánu na Velký Izrael,takže migrace do Evropy je následek izraelské politiky,čímž Židé zároveň vykonávají starozákonní pomstu za Holokaust.Vyjádření izraelských rabínů,že islamizace Evropy je dobrá věc jsou veřejně dohledatelná.Nějak si ten vztah ke gojim ujasněte hoši.
    Co se Palestinců týče,tak se modlete,aby někoho nenapadlo ten problém vyřešit testy DNA,protože by pak Izrael zmizel ze dnes na den.Polák chazarského původu na Palestinu opravdu,ale opravdu nárok nemá.Holokaust?Tomu už sami Židé přestávají věřit a ta konstrukce se co nevidět rozpadne.
    IZRAEL NEBOJUJE ZA PRAHU,NAOPAK!
    Pokud podporujete Izrael,tak podporujete vlastně to,že nějaká germánská sekta si vzpomene,že tady byla ještě před příchodem Slovanů a tak mají právo na návrat,protože to píše jejich svatá kniha.Hm.
    Pane Kollere,buďte jako vaši souvěrci v USA,kteří už mají sionismu pokrk a identifikují se opravdu jako běloši a ne Židé a mají odvahu kritizovat činnost organizovaného židovstva.To je jediná cesta jak vymýtit antisemitismus.Tím,že budete popírat tuto agendu,ze sebe děláte jen trapného apologetu sionismu,který je konfrontován vlastním původem.Opusťte to myšlenkové vězení židovství.Nic už vám nehrozí.Jako "ultrapravičák" bych o tom něco měl vědět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní 13:43
      Ale bojuje se za Prahu,Praha se židům velice líbí.

      Vymazat
    2. 13.54 Nejde o BOJ ZA PRAHU, ale o BOJ O PRAHU...

      Vymazat
  8. Podívejme se,on se nám Koller také vybarvuje,miláček Izraele,že si Izrael dovolí beztrestně bombardovat Sýrii,jaksi nevidí a vyhrožuje dalším státům.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stanislav Ševeček24. června 2018 16:36

      Co je dobré pro Izrael, je dobré pro všechny - a'la Milo Minderbinder z Catch XXII.
      kdo má sílu a peníze, má vše.

      Vymazat
    2. éto šábes gójim Koller lezlo do zadku komoušům za Husáka, jen vyměnil dostupné hegemonistické prdele k rektálnímu alpinismu. Díky bohatým zkušenostem dosáhl významného osobního růstu životní úrovně.
      Kdo ví jestli se skutečně jmenuje Koller nebo Koler, Kolner či Abrahámovič.
      Stejně magoří i soudruh předseda SSM Vasil Mohorita.
      Všimněte si nenápadného gumování onoho šábes soudruha z paměti lidí na wikipedii o něm pod heslem Socialistický svaz mládeže není ani slovo! https://cs.wikipedia.org/wiki/Socialistick%C3%BD_svaz_ml%C3%A1de%C5%BEe
      židi dělají jen dobro a nic jinýho, od toho jsou na svtě a řekl jim to Bůh.

      Vymazat
    3. Co jim řekl se dozvíte, když si přečtete Hellerovo Bůh ví.

      Vymazat
  9. Takhle budeme jednou,jako Izraelci, bránit svoje hranice a nebude to tak dlouho trvat.Záchrana bílé civilizace a vůbec celého světa se neobejde bez krveprolití

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záchrana bílé civilizace si vynucuje nejprve rozhodnou obranu před choutkami amerických neocons z nás udělat otroky.

      Vymazat
    2. 14:36 Přečtu-li si příspěvky v 13:43 a 15:57, tak si musím položit otázku, zda jejich autoři, a nejen oni, jsou schopni vůbec pochopit, co pro většinu občanů Izraele znamená zajištění obranyschopnosti státu a bezpečnosti jejich rodin. Jaká strádání, nepohodlí, odloučení od rodin, apod. už museli za svého života podstoupit?
      Položili si, oni autoři, někdy otázku, zda by v případě ohrožení ČR, např. masovou migrací, byli ochotni a schopni ubránit svou vlast a rodiny?
      L.S.

      Vymazat
    3. Nikdo je v tom 70 let netrénuje.
      Dřív je brali na dva roky na vojnu, aby se naučili běhat po opičí dráze.
      Dneska radši ani to.

      Naběhli jsme EHS na pěkný nový svět, skvělá budoucnost (konci které se západ vyhnul o fous naší kolonizací) s velkými, skutečně barevnými televizemi, mekdonaldy a ojetými oply byla neodolatelná.

      V mém oboru byla použitelná technika k mání nejblíž v Mnichově, pak Hamburku.
      Buď nechat všeho a jít meditovat do lesa, nebo jít chtě nechtě s proudem.

      Teď tedy vidíme ty coudenhoveovské konce, jak se blíží.
      Už Maurice Schumann říkal: nalákáme je na typěkné věci a až se vzpamatují, nebudou moct zpátky.
      Amen.

      Vymazat
  10. Autor z nějakého důvodu zcela zkresluje podstatu palestinsko-židovského konfliktu, jehož podstatou je historická loupež palestinské půdy ve prospěch státu Izrael a jeho obyvatel.
    I ti palestinští, kteří byli (jsouce neozbrojeni)) nedávno brutálně postříleni při svých protestech proti pokusům o změnu mezinárodně uznaného statutu Jeruzaléma, ukazovali na to, že Izrael systematicky zabírá další a další části jejich země.
    Těžko se pak podivovat nad tím, že taková politika státu Izrael vyvolává odpor palestinského etnika, vč. teroristických reakcí. Palestina byla původně zemí palestinské majority, a to po dobu ca. 15 století. Aby byla (v duchu představ světového sionistického hnutí i z lítosti po hrůzném nacistickém holocaustu evr. židovské populace) po 2. světové z vůle mezinárodního společenství a proti vůli původních obyvatel(!!) předána židovským přistěhovalcům. Snad i potomkům dávných židovských vyhnanců a migrantů z dob před 20 staletími. Vůle svět. společenství se v podání státu Izrael však ve vztahu k Palestincům stala zlovůlí plodící jen nekončící řetězec násilí a násilné reakce na něj.
    Nemohu pochopit, v čem se u Jeruzaléma bojuje za Prahu? V hrubém porušování mezinár. práva ze strany Izraele? Ve vyhánění původního etnika z jeho vlastní země?
    Ne!!, děkuji o takové bránění vskutku nestojím!
    ---
    pozn. pro autora: v konfliktu dvou semitských etnik (Židů či Arabů - obojí jsou semité) je používání pojmu antisemitismus zavádějící a úsměvné. Jen tím autor účelově a docela podle nálepkuje nesouhlasící oponenty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stanislav Ševeček24. června 2018 16:33

      Zvonka to vyzerá, že najít nějaký Palestinský národ je nemožné - jedině snad kmeny kočovné, polokočovné a usídlené na území, které nese název Palestine ... historicky země Filištínů ... byli to možná geneticky předchůdci Židů (napůl?), možná byli Židy asimilováni (nebo naopak?) ...

      Vymazat
    2. Palestinci jsou na rozdíl od chazarských židů z východu semitský národ. Většina dnešních židů jsou obyčejní běloši původem od severu Kaspického moře k Černému a jihovýchodní Ukrajině.
      Na judaismus přešli až kolem roku 750 n.l. Čili ve stejné době, kdy do Čech proniklo křesťanství. Houby z voctem vyvolenost, velký rypáky mají všechny národy od Kavkazu díky velkým rozdílům denních a nočních teplot. Větší výměná plocha lépe stabilizuje teplotu vzduchu pro průdušky a plíce.

      Vymazat
    3. jestě jednou autore příspěvku: "(Židů či Arabů - obojí jsou semité)" lež jak věž, kolonizaci Palestiny prováděli židé z východní Evropy a ti semité nejsou, žijete v pohádkách nebo nám tím podsouváte mem, že se o to nemusíme starat, jde o jakousi hádku mezi příbuznými...

      Vymazat
    4. Stát Izrael byl ustaven na základě rezolucí OSN.Žádná spravedlnost mezi státy není ,podívejte se kolik válek a napadení suverenních států provedly Spojené státy Americké ,právem silnějšího.Tak i stát Izrael zoufale zápasí o zachování svojí existence.Musíme ho podporovat ,protože je to náš spojenec proti muslimským vetřelcům,kteří chtějí zlikvidovat evropskou civilizaci a vrhnout nás do středověku

      Vymazat
    5. 24. června 2018 15:57
      Bohužel s Vámi pane Oplustite nesouhlasím.
      A to je vše co mohu udělat.
      Václav

      Vymazat
  11. "U Jeruzaléma se bojuje za Prahu" - to jste tedy, pane Kollere, pěkně posral (omlouvám se za tento expresivní výraz, ale podělal by nevyjádřilo můj nároz dostatečně srozumitelně).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za ČÍ PRAHU se bojuje v Palestině, prosím?

      Vymazat
  12. Autor se evidentne zblaznil.Laska k Zemanovi a genocidni Izraeli mu zatemnila mozek a charakter.

    OdpovědětVymazat
  13. Koller se demaskoval jako sionistický idiot. delší dobu jsem ho podezíral, že je blb a potvrdilo se to: " Útočníky, kteří se snažili násilně překonat zátarasy opakovaně varovali, poté použili slzný plyn, dále gumové projektily a až v krajní nouzi ostré střelivo."
    :-))) v krajní nouzi ostré" takovou blbost si Nová republika nezaslouží být v hlouposti louži, spíš kýblu. Jednostranným fachiidotským pohledem manipulovat čtenáře. Pohled na seznam obětí Kollerova slova vylučuje.
    Jsou to obyčejní rasističtí nacisti, kterým je od malička vtloukáno do hlavy, že jsou lepší než ostatní národy.
    r.m.

    OdpovědětVymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  15. Dobrý den.
    Já s článkem pana Kollera plně souhlasím, židovka nejsem, ale naučila jsem se biblickou hebrejštinu, takže zvládnu jak psaní zprava doleva, tak čtení. Ale o to tady nejde. Dnes jsem čekala na opakování dokumentu "Tajná akta nacistů". Níže je odkaz, ale 5. díl, který byl vysílán dnes, brzy skončí, protože PRIMA nemá práva vysílat déle, jen 7 dní od prvního vysílání.
    To, co jsem shlédla překonalo všechno, co jsem čekala. Muftí Al Husejní kamarád Adolfa Hitlera. To bylo v době 2.sv.války. Dále jen jména - Jásir Arafat, Gamal Abdel Násir, Muammar Kaddáfí,Saddám Husain, Otto Skorzeny - hlavní "miláček Hitlera", zakladatel Verwolfů, Valter Rauf. Muftí Al Husejní vyhrabal ze starého Koránu "Džihád", který pokračuje dodnes. A dodnes je v Palestině nejoblíbenější kniha "Main Kampf" A.Hitlera v arabštině. Dodnes.
    https://zoom.iprima.cz/tajna-akta-nacistu/nacisticko-islamska-dohoda
    Teď si to snad pustím v klidu.
    Pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Číst hebrejštinu je jako vyznávat satanský antipřírodní okultismus! My vyznáváme jen přírodu - https://www.youtube.com/watch?v=LB9lObWclFQ

      Vymazat
  16. Dámy a pánové, pojďme si ujasnit některé pojmy :

    1/ Co to je sionismus ?
    Někteří lidé si dokonce i dnes myslí, že je to něco běžného, legitimního a normálního ! Tak si prosím uvědomte, že se jedná o židovský - judaistický nacismus. Myslíte si i teď, že je to normální ? Já tedy ne.

    2/ Co to je antisemitismus ?
    Je to uměle vytvořený nesmyslný pojem, který má charakterizovat nenávist vůči Židům, ale protože do semitských národů zahrnujeme nejen etnické Židy ( nikoli Chazary, kteří přijali judaismus), ale i Araby, tak se jedná o naprostý blábol.

    3/ Co to je Izrael ?
    Je to vojenskou agresí uměle vytvořený stát, podobně jako muslimské Kosovo.
    A já se ptám - je to legitimní ?

    4/ Co to je Jeruzalém ?
    Podle Wikipedie : Archeologický průzkum však ukázal, že v 10. století př. n. l. byl Jeruzalém pouhou horskou vesnicí.[13]
    Nejedná se tedy v žádném případě o nějaké království nebo velkou říši.

    Žádné významné archeologické památky nehovoří o nějakém " králi" Davidovi a "králi" Šalamounovi. Jsou to jenom biblické - tedy pohádkové postavy.

    5/ Co to je Bible - jak ji známe ?
    Podle historika, indologa a teologa Jana Kozáka to není žádná svatá kniha. Je to plagiát, opsaný z dřívějších védských indických nauk a přepracovaný ve prospěch judaistických elit.

    6/ Řeči o tom, jak byli " chudáci" Židé vyhnáni z Egypta podle Starého zákona a zažili údajně svůj první holocaust, jsou převrácením reality, protože tito Židé, pod vedením vrchního podvodníla Josefa, který se vetřel do přízně faraona a prosté Egypťany okradl o majetky, aby se normální lidé v době sucha a neúrody mohli najíst jeho nakřečkovaného obilí, tito Židé byli vyhnáni naprosto legitimně a právem !

    7/ Teď si prosím doplňte, kdo to je "analytik" Koller.

    OdpovědětVymazat
  17. Dobrý den.
    17:41
    A četl jste ten "plagiát" čili Bibli?
    A když tak rád citujete Wikipedii, tak by bylo vhodné, abyste se tam podíval znovu, tam byste zjistil, kromě jiného, že:
    "V roce 1947 Organizace spojených národů schválila rozdělení Mandátu Palestina na dva státy – židovský a arabský.[9] Přestože Liga arabských států tento plán odmítla, Izrael na jeho základě vyhlásil 14. května 1948 nezávislost a v následující vítězné Válce za nezávislost rozšířil své hranice nad rámec plánu OSN na rozdělení Palestiny. Od té doby trvá mezi Izraelem a sousedícími arabskými zeměmi konflikt, který vyústil v několik válek a desetiletí násilí, trvající dodnes.[10] Se dvěma sousedícími zeměmi (Egypt a Jordánsko) však Izrael už mírové smlouvy podepsal a nyní usiluje o dosažení dohod s Palestinci." (Wiki)
    Normálně na "anonymy" neodpovídám.
    Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi stejná sionistická mrcha jako Koller. Plnou hubu arogantních žvástů.

      Vymazat
    2. Tak, a máte to, paní Věro. Jste holt sionistická mrcha a já dement. Miluj pravdu, mluv pravdu, braň pravdu, řekl Mistr. Já k tomu dodávám svůj postřeh: Pravdu, říkáte? A kdo vám o ni kurva stojí? Hezký den a dobré nervy, paní Věro.

      Vymazat
    3. Palestinci kamkoliv přišli i jako skuteční chudáci a váleční uprchlíci, udělali peklo na zemi a mešity. U židů jsou to jen jednotlivci, kteří toto peklo připravují (Soroš a desítky pracovníků různých politických neziskovek), nakonec i pro sebe. Karel z Plzně

      Vymazat
  18. Antisemitismus nebo antisionismus? Palestinští útočníci? - Majitelé země bojují za její svobodu - kameny a Iraeo? Ti mrtví nejsou údajní, ale reální. BYL HOLOKAUST SNAD TAKÉ ÚDAJNÝ? Ti Palestinci, to je něco, jako útočníci na Heydrycha - vrazi, nebo hrdinové. Jak pro koho! Palestinci bojují ve své zemi a Izrael a Izraelce vnímají jako okupanty, asi jako Češi Němce za protektorátu. Zřízení Izraele na území Palestinců, to byl další nepodařený Mnichov. Tedy tu nenávist vůči sobě si v tomto případě a v této době vykoledovávají Židé sami. Škoda, že převzali metody z nacistického Německa. Nemyslím, že si sobě prospívají.

    OdpovědětVymazat
  19. to, co provádí Izraelci Palestincům je čiré zlo a bezpráví , vyhnali je z jejich země, zabíjeli, strašili, vypalovali vesnice, chovali se jako každý agresor v historii a chovají se ta dosud.
    To, že Němci Židům mimořádně ublížili, neopravňuje Izraelce na této hrůze parazitovat a ani nezavazuje Palestince ustoupit zlu a zaplatit za Němce.

    Palestinci za holocaust neodpovídají, ale platí za něj tím svým.

    OdpovědětVymazat
  20. Nedivme se, že velký terorismus bohatých Židů vyvolává malý terorismus chudých Palestinců. To je přece normální, všechny velké války imperialismu vyvolávají války malé, na které stačí síly porobených. Za 2. světové války se tomu říkalo partyzánský boj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednoduchá otázka, kterou by mohl pochopit i volič ČSSD. Proč Židé nenávidí Rusy?! Byl jsi v Osvětimi? Nás tam oškliví nedemokratičtí komunisté vozili aby jsme viděli ty hromady brýlí a lidského utrpení. Pochop demente, tohle nejsou Židé! Než začneš plácat kraviny, něco si přečti!

      Vymazat
    2. Dnes má Izrael a jeho vedení mimořádně dobré vztahu s Ruskou federací. Připomínám odpoledne 9.5. letošního roku, pochod Nesmrtelného pluku , milión lidí v ulicích Moskvy, v čele průvodu jdou s obrázky svých padlých příbuzných ruský a srbský prezident a s nimi bok po bohu Netanyahu!

      Leo

      Vymazat
    3. Ad 23:22: Proč židé nenávidí Rusy? Přečti si 200 let pospolu od Solženicyna! Dozvíš se, jak židé Rusko utopili v alkoholu a poté i v krvi. Rok 1917 byl židovským uchopením moci! To Rusové by měli nenávidět židy!!

      Vymazat
  21. Mě tento článek přijde spíš jako recese. Tohle mentálně zdravý člověk nemůže myslet váženě.

    OdpovědětVymazat
  22. Solženicyn v knize 200 let pospolu píše:

    Když si pro vás přijela v noci tajná policie a odvezla vás k výslechu, bylo velmi pravděpodobné, že vás bude vyslýchat mladičký židovský důstojník NKVD, ze všeho možného i nemožného vás obviní židovský prokurátor, vaši obhajobu ostentativně odzívá židovský advokát a židovský soudce vám napaří 20 let. Pak přijedete do lágru, jemuž velí židovský velitel, a lámat ke spolupráci s operativním důstojníkem vás bude židovský politruk.


    Z knihy Můj otec Berija:

    Šetření odhalilo, tři čtvrtiny vyšetřujících soudců a pracovníků kontrašpionáže tvoří židé. V té době (období let 1937-38, období velkého teroru) se proslýchalo, že židé Rusy tyranizují a ničí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, v tom je jádro pudla. Veškeré činy Chazarů jsou vykládány, jako by jejich pachateli byli Rusi a ne lidé za Rusy se pouze vydávající. To platí i pro Sverdlova, Jurovského, a další "revolucionáře z povolání"...

      Vymazat
  23. Byt to Albanci, kdo se takto snazi vtrhnout treba do Recka, tak nereknu ani slovo. Ale sorry jako, pane Koller, kritizovat Palestince za to, ze protestuji proti okupaci, je typicke chucpe. Pisete, ze jen "brání násilnému průniku nepřítele na území svého státu", ale kdyby Palestinci vystrileli jednu ilegalni osadu, tak tu budete lit zluc po kyblech a ronit slzy za bezbranne civilisty. Dete s tim svym pokrytectvim nekam...

    OdpovědětVymazat
  24. Palestinci byli zastřeleni na svém, nikoli izraelském území . . . Pana Kollera zřejmě někdo zaplatil . . A peníze, jak známo, nesmrdí . . .

    OdpovědětVymazat