Reklama

.

.

středa 27. června 2018

Založme Visegrádskou konfederaci a žijme své vlastní životy!!!

Ladislav Kašuka
27.6. 2018(posláno redakci NR autorem)
Totální „odevropštění“ a naprostá demoralizace a destrukce tradičních hodnot, na kterých naše civilizace po celá staletí stála, v zemích EU neustále pokračuje a nabírá na vyšších a vyšších obrátkách. Řečičky „neziskovkami“ dotovaných ekonomů, že musíme v EU zůstat, jinak bude ještě hůř, jsou obyčejné lži. Bez evropských zákazů, kvót a nesmyslných sankcí můžeme obchodovat s kýmkoli s čímkoli, co dokážeme vyrobit, nebo vytěžit a nebudeme se muset nikomu zodpovídat za to, s kterou zemí obchodujeme!
Visegrádská konfederace by měla mít svou vlastní měnu (třeba Visegradský zlatý), svůj volný trh a kromě vlastních zemských armád, také společnou Visegrádskou legii, která by byla preventivně stále nasazena na ochranu vnější hranice před nežádoucími elementy.

V rámci tohoto uskupení, by měla proběhnout opravdová demokratizace vnitřní politiky a měli by se odstranit veškeré politické a ekonomické neduhy, které k nám byly záměrně zataženy zvenčí. Je potřeba zlikvidovat exekuční mafii schopnou z člověka vydřít klidně i dvacetinásobek jeho původního dluhu a uvrhnout ho tak do celoživotního finančního otroctví a strachu vůbec něco vlastnit. Je třeba skončit s cíleně podhodnocenou cenou lidské práce a finálních výrobků jen proto, aby je někdo jiný, kdo se vydává za našeho partnera a přítele, mohl koupit za pakatel a mnohonásobně na tom vydělat!!! Je nutné dělat svou vlastní sebevědomou politiku založenou na tom, že svět neřídí jedna korporace (i když se o to někteří moc a moc snaží), nýbrž že je rozdělen do několika ekonomicky a politicky odlišných částí, takže je vždy s kým obchodovat (pokud Vám to někdo cíleně nezakazuje jako je tomu dnes).

V rámci budoucí prosperity takového nového uskupení, by také bylo třeba investovat mnoho úsilí do podpory mladých rodin a pomáhat jim různými státem hrazenými bonusy za každé druhé, třetí a čtvrté dítě, aby to lidi motivovalo k tomu, znovu se vrátit k tradičním rodinným hodnotám a plodit generaci za generací mladé perspektivní lidi, kteří budou hrdí na to, že žijí v zemi svých předků a na odkaz, který jim jejich otcové a dědové zanechali. Jedině uskupení založené na principu rovnosti a solidarity, ve kterém nebudou žádné dnešní supervelmoci, které si vždy činí ambice vše ovládat a řídit, nám může dát šanci žít opravdu svobodným a hlavně svým vlastním životem.

Již kníže Svatopluk věděl, že jeden prut zlomíš snadno, ale tři již zlomit nedokážeš. Visegrádské země jsou zatím čtyři a myslím, že třeba Rakousko, nebo jiné další státy, by mohli následovat tuto myšlenku a postupně se přidat, aby z malých a odstrkovaných nakonec vzniklo silné uskupení, s kterým svět bude muset počítat!!!


Ladislav Kašuka.

28 komentářů :

  1. Souhlasim s panem Kasukem.

    OdpovědětVymazat
  2. Naprostý souhlas i když u Rakouska si nejsem jist zda by nechtělo křísit ono nenáviděné Rakouské mocnářství. Nakonec by ke Konfederaci mohlo přistoupit i Slovinsko, Rumunsko, Chorvatsko a možná i Srbsko, Černá hora s Makedonií a Pobaltím. To už by byla reálná váha se kterou by musel západ počítat a přestat si vyskakovat. Jenže má to jeden velký hák a to, že na to by museli mít prodejní politici v těchto zemích dost odvahy (koule) vymanit se Bruselu a být schopni mít realizovatelný výhledový plán jak postupovat a jak smysluplně konfederaci organizovat a ekonomicky ukotvit při zachování národních suverenit a ekonomik. To bohužel od našich sráčů nelze očekávat. USA by to museli minimálně tolerovat. Takže za mne já jsem ochoten být konfederados určitě raději než poddaný EU a jakési trhlé babizny Merkel nebo Macarona.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:47 - Když jste vzpoměl Rakouské mocnářství, tak to není špatný nápad, ovšem muselo by mít úplně jinou podobu jako před koncem 19 a začátkem 20 století. V době kdy se tzv.Rakouské mocnářství rozpadlo, tak již směřovalo k federativnímu uspořádání a rozdělení moci a kompetencí. Bohužel předchozí útlak a represe přiměly porobené národy ke vzpourám a tak i my jsme založením vlastní republiky přispěliu k jeho rozpadu. Tehdejším pohledem to bylo dobře, ale v souvislosti s dnešní situací to je špatně.

      Vymazat
    2. Anonymní27. června 2018 14:47
      „Nakonec by ke Konfederaci mohlo přistoupit i Slovinsko, Rumunsko, Chorvatsko a možná i Srbsko, Černá hora s Makedonií a Pobaltím.“
      Domnívám, že Pobaltí má jiné problémy, než naše střední Evropa. To bych přenechal Polsku. Spojuje je silná nedůvěra vůči Rusku, neříkám, že neoprávněná. Takže ani to Polsko, mi do toho středoevropského společenství, příliš nezapadá.
      Z Balkánu, bych bral tak Slovinsko. U ostatních přežívá vzájemná nenávist, opět neříkám, že neoprávněná. A to také nemá, nějaké rychlé řešení. To bude na generace.
      Ale jako nejpodstatnější bych považoval systém vládnutí. Pokud bychom si tam přinesli ten neomezený liberalismus, tak to je z louže pod okap. Je třeba přejít k systému s prvky přímé demokracie. S tím je třeba začít co nejdříve. P.K.

      Vymazat
    3. Rakušáky s jejich muslimy si strčte někam...sorry...

      Vymazat
    4. Anonymní28. června 2018 12:58
      Ruku do ohně za ně nedávám, ale podstatné je, jakou vládu si zvolí. I ta současná, již nějak koná. Zavírá mešity a snad vyhošťuje ty nejdrzejší imámy. Vyhošťování dalších muslimů, kteří se odmítají přizpůsobit zákonům země, není nepředstavitelné. P.K.

      Vymazat
  3. Ano, decentralizace moci = bezpečí. To je prioritní potřeba nás všech bez rozdílu - naše společná nejvyšší hodnota.

    Štefan

    OdpovědětVymazat
  4. Myšlenka je trochu naivní. Vše, co je společné, jistě nebude "dělat" dobrotu. To ukazuje i čas, jak se měnila EU.

    Jo, založit spolek SUVERENNÍCH STÁTŮ a vrátit se k PŮVODNÍ MYŠLENCE EHS, NE EU, jak ji známe dnes!!!
    Ono by to šlo, jen chtít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy zcela evidentně nechápete smysl konfederace. prosím nastudujte si to!

      Vymazat
    2. Anonymní27. června 2018 15:33
      „Jo, založit spolek SUVERENNÍCH STÁTŮ a vrátit se k PŮVODNÍ MYŠLENCE EHS, NE EU, jak ji známe dnes!!!
      Ono by to šlo, jen chtít.“
      Již se na tom pracuje. To požaduje Evropa národů a svobody (ENF):
      http://svobodnenoviny.eu/projev-marine-le-pen-na-konferenci-menf-hnuti-pro-evropu-narodu-a-svobody-v-praze/
      P.K.

      Vymazat
  5. Konfederace musí mít nějakou nosnou ideu. EU má evropanství, které nefunguje pro historické národnostní animozity, a byl to od začátku německo francouzko a benelux projekt pod patronátem usa.
    V případě Středoevropské konfederace by to muselo být středoevropanství, jehož ideu by bylo nutné vzkřísit z doby "socialistického tábora".
    Historická idea rakouskouherská je k ničemu, vzbuzené historické problémy polska i balkánu taky nevedou k ničemu.
    Musí se počkat až se z horkých hlav vypaří ideologický sajrajt antikomunismu, potom se dá konečně něco smysluplného ve střední evropě vytvořit .

    OdpovědětVymazat
  6. Napíši to na rovinu.Nemám nejmenší zájem být v politickém spolku s Polskem a jeho vojenskou základnou USarmy.Maximálně na ekonomické úrovni,ale ne politické.
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Takže Slováci s Maďary? Češi s Rakušany? A do toho všeho Pšonci? Nejste padlí na hlavu?
    Jediná reálná možnost by byla Češi a Slováci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:32 - nemáte tak docela pravdu. Obyčejní lidé se vždy dokázali domluvit. To jen národní politici (tzv.šlechta) měli potřebu se povyšovat jheden nad druhého, z čehož vznikaly veškeré třenice a také válečné konflikty.

      Vymazat
    2. Už rozumím, takže tu konfederaci budou na všech zúčastněných stranách vytvářet a ovládat "obyčejní lidé"? Nejste padlý na hlavu?

      Vymazat
  9. Obchodovat s kýmkoli a s čímkoli. To je fajn nápad. Otázka, kolik z toho "cokoli" je ještě v našich rukách, abysme jaksi měli co nabídnout. Připusťme, že bychom třeba i teoreticky dokázali obnovit výrobu Škody Plzeň, dohnat třicetileté zaostání za technologickým vývojem a rozhodli se dodávat řekněme jaderné reaktory do Iránu. Jak by se na takovou emancipaci a porušování doktrýny tvářili naši drazí "spojenci" z USA se svými věrnými lokaji? Jen by nečinně přihlíželi, nebo by si sjednali pořádek takovým způsobem, že intervence vojsk Varšavské smlouvy by pro příště byl už jen takovou romantickou vzpomínkou pro dobrodruhy?
    Přijde mi to jako snění vězně v nejpřísněji střeženém koncentráku o tom, jak by si zašel do hospody na pivo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abychom mohli obchodovat s kýmkoliv a s čímkoliv a existovat jako suverénní stát , museli bychom si vzít všechno zpět co nám bylo ukradeno včetně té vody . Jenže ti co nám to všechno ukradli za vydatné pomoci našich politiků - zrádců se této kořisti dobrovolně nevzdají . Dalším sametem 89" to rozhodně nepůjde . A silou ? Snad až někdy Blaničtí rytíři .

      Vymazat
    2. Nestrašte, USA mají vlastních problémů dost a západní Evropa také. Nic by se nestalo. Kdyby měli tu vojenskou sílu, už by ji dávno proti V4 použili.

      Vymazat
  10. Měla by vzniknout Slovanská unie, kterou by tvořily všechny slovanské státy. Další možností je přidat se k EURO-ASIJSKÉ UNIÍ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, také doufám, že to tak dopadne. Bude to sice ještě nekjaký čas trvat, napřed ještě musí být hůř, než to většina národa pochopí, lae ale bylo by to nejlepší nřešení. Asi se toho ale mnozí nedožijeme...

      Vymazat
    2. Slovanská unie, a na jakém území? Co s rakušany, maďary, rumuny ? A co se zblblými Poláky a zblblými Ukrajinci, kteří neví jestli jsou slovany, balty (litevci), aškenázy nebo tatary ?

      Vymazat
  11. Myšlenka krásná, provedení nemožné. Nevěřím tomu, a že by toto dopustily USA nebo jádro EU, tak to ani náhodou, kdo by na ně vydělával? A to ani neuvažuju o tom, jak bychom se vyvarovali vzájemných půtek a napadání. Muselo by to být hodně volné společenství, které by mělo vytýčeno jen několik naprosto stěžejních bodů. Ale to by nám Západ prostě nedovolil, a ze zkušenosti víme, jak snadné je vrazit klín mezi spojence.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kde se tady bere tolik zbabělců, kteří stahují kalhoty, když brod je ještě daleko? Nebo tu máme tolik kolaborantů? Tak nevím, zda jsou horší sráči, blbci nebo kolaboranti....

      Vymazat
  12. pryč z EU, pryč z NATO,nenechme se zavléct do válek a krachů.To,že naše žoldáky execírují potomci fašounů,je neuvěřitelné.

    OdpovědětVymazat
  13. Skvělý článek a naprostý souhlas nebo nás západní idioti zničí.

    OdpovědětVymazat
  14. Jasně, že jsme na kolenou i když o tom nevíme, protože posloucháme jako vojclové. Probuzení by nastalo, až bychom zvedli hlavy. Pak by bylo třeba se připravit na odpor těch, co nám sebrali náš národní majetek a našich, tedy jejich domorodých slouhů. Bude to "hustý". Ale nedělat nic je cesta končící u zdi. Záleží na nás. Jak říkal T. Baťa:" Když někdo říká, že to nejde, znamená to, že to neumí".

    OdpovědětVymazat
  15. 13:04: Nejsem zbabělec, ale umím si představit, co by se dělo kdybychom se chtěli trhnout. Zahraniční banky by zmrazily naše vklady. ČNB se zbavila zlata, získaného komunisty v 80.letech zpět ze Západu a vlastní jen bezcenné dluhopisy a haldy eur. Mezinárodní arbitráže za zmařené podnikatelské záměry. Už jen by vedlo k tomu, že valná část veřejnosti by začala pochybovat či rovnou protestovat. Na začátku by musela být banka, velká a silná česká banka, do které by většina lidí přelila své peníze ze zahraničních dcer. Jinak se stane to, co v Řecku. To byl exemplární příklad pro všechny, kteří by se chtěli bouřit. Tak obrovský veřejný souhlas s (jistě přechodným ale značným) snížením životní úrovně si u nás zatím nedovedu představit. A do toho skupina prozápadních zaprodanců a jejich hlásných trub - ne, prostě si to nedokážu představit. Ne že bych to nechtěla, ale jsem realista. Pro začátek změním banku, na jedinou či jednu z mála - českou.

    OdpovědětVymazat