Reklama

.

.

pátek 27. července 2018

H-System

Jiří Jírovec
27. 7. 2018
There are things we know that we know. There are known unknowns. That is to say there are things that we now know we don't know. But there are also unknown unknowns. There are things we do not know we don't know. Donald Rumsfeld
Převedeno do češtiny:
known knowns - se týkají situací, o kterých víme, že je víme (že existují);
known unknowns - znamená, že víme, že jsou nepředvídatelné situace; kdežto
unknowns unknowns - jsou situace, o kterých zatím nevíme, že existují.
Tento přístup může být užitečný při posuzování případu H-System.


Toho, co opravdu víme je málo. O většině faktů tušíme, že existují, ale jsou skryty v detailech smluv a judikaturách.

Víme, že několik tisíc lidí uzavřelo smlouvu, která měla vést k získání domu nebo bytu. Tyto smlouvy nebyly ve většině případů dodrženy.

Nevíme zda jsou všechny smlouvy stejné, tedy že zaručovaly dodání domu a přepsání vlastnictví pozemku. To znamená, že nevíme jestli existují různé kategorie věřitelů, tedy poškozených.

Nevíme zda H-System během svého podnikání nevytvořil další kategorii věřitelů, třeba banky.

Nevíme zda si jsou všichni věřitelé rovni. Pokud ano, pak by se konkursní podstata dělila podle určitého klíče mezi věřitele rovným dílem. Pokud ne, původní klienti H-systému spláčou nad výdělkem.

Nevíme zda ti původní klienti H-Systemu mají nárok na vložené peníze (plus nějaký úrok) a nebo mohou být považováni za vlastníky pozemků (byť obchod nebyl dotažen do konce) a mají tedy nárok na náhradu ve výši současné hodnoty pozemků. V tomto detailu je skryt budoucí zisk developerů.

A pak jsou věci o kterých nevíme, že je nevíme. Ty se týkají zákulisí.

Není třeba pochybovat o tom, že na možnost získat pozemky čekají developeři. V jejich zájmu není, aby ty pozemky vlastnilo několik tisíc lidí. Potřebují co nejlevněji koupit celou "pozůstalost" po H-Systemu.

Na celém případu je pozoruhodná snaha soudce i konkursního správce zavést vše do bezpečného přístavu jménem lidská závist. Pár vychytralých si dostavělo byty a vlastně parazitují na těch ostatních. Mají být rádi, že jim milosrdný soud prodloužil dobu na vystěhování na 30 dní. Jistě jim za to půjdou ruku políbit.

71 komentářů :

  1. Jediny co ten Rumsfeld vedel ,ze zmizely z Pentagonu
    2 triliony a dodnes nikdo nic nevi , akorat ,ze Rumsfeld tomu zmizeni hodne pomahal !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hezké, ale běž do pr.dele
      Soudruzi vy jste rozkopali to ohniště, které dělí lidi od opic, a nyní se ptáte proč se celá tlupa chová jako opice?
      Sionistická banda v čele s Havlem, Klausem, Zemanem, Pithartem, Rychetským, Baxou Vávrou, Veseckou, Ceplem, Motejlem, Jirsou, vy všichni jste zničili to, čemu se říká u slušnejch lidí právní stát!
      A teď se ptáte, proč když Českému národu nabízíte rok, co rok 400.000.000.000,- Kč pro jejich blaho, oni znárodnili Terezín a teď před vámi stojí, jako milionový dav a každý drží v ruce dva metry podivně uvázané prádelní šňůry a jdou si pro vás a vaše děti?

      Vymazat
    2. Pan Jírovec nikdy nebyl členem KSČ, na rozdíl od Vladimíra Dlouhého, Ivana Kočárníka či Karla Dyby co rozkopali to ohniště, které dělí lidi od opic. Odchod na párky. Erik Bradáček.

      Vymazat
    3. 11:35 A doufejme, že ani nebude :-)

      Vymazat
    4. 10:10(nerozhodně) - Rychetský se Šámalem se se
      sprostými záležitostmi malých lidiček na nebeských výšinách svých platů nebudou přece špinit, Kydalka, kterému pod nosem správcové konkursní podstaty vyvádějí, co jim libo, přičemž Smetka sám obcuje s politickými špičkami a nadále manipuluje se zbylým majetkem, který by ti správci měli JAKO OKO V HLAVĚ( HLÍDAT? NEBO VYŠŤOUCHNOUT?)...!

      Vymazat
  2. Stavěl by někdo rozumný cokoliv na pozemku, který mu nepatří a je zatížen dokonce konkurzem? Na druhé straně, ti co tak učinili, byli tedy okradeni, protože stavěli tam, kde by nikdo rozumný nestavěl. Stát by podle některých měl vše zatáhnout, zaplatit za ty, co nerozumně stavěli tam, kde by nikdo rozumný nestavěl? V televizi se rozebírají emočně tyto zprávy o vystěhování chudáků, kteří investovali tam, kde by, jak víme, nikdo rozumný neinvestoval. Jestli to stát, tedy zatáhne a zaplatí, tak se na stát můžou obrátit všichni co neúspěšně investovali na burze cenných papírů, neúspěšně investovali do jakéhokoliv podnikatelského projektu a tak podobně. Předně je si třeba položit otázku, jak je možné, že soudy nižší instance došly k tak diametrálně rozdílným rozsudkům, než byl konečný rozsudek nejvyššího soudu, když podklady pro celou kauzu byly stejné. Kdo za to nese zodpovědnost? Podle všeho nejvyšší soud rozhodl, že pro uspokojení škody všech poškozených, musí využít veškerého dostupného majetku H - systému a ne jenom uspokojení části klientů H - systému. V televizi a ani v článku se neříká nic o těch dalších, asi něco, přes tisícovka klientů, co oni by na to řekli, že jsou uspokojení jenom někteří a ostatní ne. A závěrem, Jsme v politickém režimu, který je založen na spekulaci, kdy spekulace byla dříve za socialismu tvrdě trestána a byla považována za nežádoucí. Jako příklad je možné uvést, jak socialismus potíral veksláky a jiné chytráky, kteří bez práce chtěli koláče. Současný režim spekulaci naopak podporuje, dává spekulanty za vzor a příklad schopností podnikatele - podvodníka, který si podle současného režimu zaslouží bez práce jíst koláče. V H - systému došlo ke spekulaci, která špatně dopadla, jako většina spekulací, které nepřinášejí žádnou hodnotu a jenom napálením někoho, zbohatne někdo jiný. Vidíme to dnes a denně a H - systém, není žádnou výjimkou, ale jenom potvrzuje pravidlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V roce 1953 provedlo vedení Československa měnovou reformu, umožnila zrušení lístkového systému, který ještě po válce u nás platil. Tato měnová reforma je dodnes současným režimem připomínána jako největší zlo i když měnové reformy proběhly ve všech, válkou postižených státech, jak těch na západě, tak těch na východě. Nynější režim podobné peněžní reformy od roku 1989 provádí permanentně, ale zákeřnost nynějších peněžních reforem spočívá v tom, že lidé přecházejí o peníze, ale fakticky je fyzicky mají pořád v ruce, ale ty co v ruce mají, nemají už tu samou hodnotu. Režim po roce 1989 již několikrát umožnil přesunout majetky v miliardách korun z jedněch rukou, tedy těch, jak režim říká, neschopných rukou k těm schopným. Takových okradených, jak jsou v H systému, byli už miliony. Kampeličky, banky, byty, celé průmyslové odvětví a podobně. A nikdy to neskončí, protože se to děje, jak nynější režim říká, tedy vše se děje demokraticky. A má pravdu. Všechny tyto podvody jsme si odcinkali klíči na Václaváku a teď se nemůžeme divit, že když jsme si to odcinkali, tak to tady máme. A bude hůř.

      Vymazat
    2. Na celé naší Zeměkouli, je 300 násobek více oběživa, než je zboží. Tedy skutečnost je taková, že je fyzicky třistanásobek víc oběživa než je zboží, které je možné za to získat. Řešení této disproporce se řeší tisknutím dalšího oběživa, hlavně dolarů na který jsou navázané ostatní světové peněžní měny. Je to spekulace astronomicky obřího rozměru.

      Vymazat
    3. Napred se pivatizovalo ve starych cenach, a pak nastala doba blahobytu. Voda stoji 80x vic, rohlik stal 35 hal. pivo 1,70 Kc.

      Vymazat
    4. 3"55
      věšel by někdo rozumný takového vola, když s ním lze pohnojit alespoň půl hektaru

      Vymazat
  3. Věřitelé si málokdy bývají rovni. Zpravidla se pohledávky vykrývají v pořadí stát(nezaplacené daně a odvody), Banky (nesplacené úvěry vč. úroků a sankcí) a teprve potom ti ostatní. Pokud bude dodrženo toto pravidlo, klienti i z případného prodeje dostavěných domů dostanou hodně málo, nebo spíš vůbec nic.
    Tak, jako tak, už jsme na tom, jakožto daňoví poplatníci, mnohokrát tratili. Ti řemeslníci, kteří domy stavěli, pravděpodobně nedostali zaplacenu všechnu svojí práci a i s povinnými odvody tom vidím hodně špatně. Přičemž žádný z nich nebyl krácen na zdravotní péči.
    Pamatuji si na devadesátá léta, kdy se roztrhl pytel s různými stavebními firmamy. Zedníci, kteří v nich začali pracovat jenom vzácně dostávali vše zaplaceno. Těsně před úpadkem firmy nedostávali výplaty a po čase se dozvěděli, že za ně zaměstnavatel neplatil ani zdravotní a sociální pojištění. To po nich stát následně vymáhal, samozřejmě i s tučným penále.
    Vítejte v reálném kapitalismu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář k článku je naprosto perfektní, ale já jsem rád, že se někdo postavil a nenechává se několikrát za sebou oškubávat hajzly a to jak soudními, politickými, bankovními a v neposlední řadě těmi z nás kteří jim snad tento boj za spravedlnost závidí.
      Václav

      Vymazat
  4. A v tom že bude hůř je určitá naděje, protože jinak už dneska nikdo lidi nedonutí zvednout ztučnělé zadky od televizí a počítačů. Nikdo nechápe že je potřeba nová solidarita, příkoří a nespravedlnost které zažívají dnes někteří, se týká všech lidí ať už si to přiznají a nebo ne. Čeká nás nová revoluce, kdoví zda bude sametová.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dlouho říkám, že změna nastane, až dorazí bída do Prahy. Praha je kuchyní české politiky a dokud následky kapitalistického řádění nedorazí tam, žádná změna nebude.
      Tak že svým způsobem, je dobře, že H system je tak blízko Prahy. Třeba to lidi donutí začít myslet.

      Vymazat
    2. Přesně tak hricáku . Změna dorazí až nebude nejen v Praze ale v celém Česku co žrát . Omlouvám se za tento poněkud drsný výraz ale není z mé hlavy . Připomenu jen památný výraz Šláfenberka Kcharla : " Dokud budou mít Češi co žrát budou v klidu ." Tož asi tak .

      Vymazat
    3. 6:49 - Tak dlouho volili na Moravě ČSSD, až jim Sobotka předal byty Bakalovi. Správně, je třeba donutit lidi myslet.

      Vymazat
    4. 6:49, co to je za blbost, o čem by měli Pražáci přemýšlet? Naopak, tengkw stav je vítaný! V Horoměřicích se zbaví se hnusné náplavy a přestěhují tam konečně migranty. Ti vítaní jsou.

      Vymazat
    5. 8:37 :-) :-) :-) Jen se divím, že vám ještě nikdo sprostě nevynadal. Takové hlášky leckdo bere vážně.

      Vymazat
  5. Co z toho vyplývá,na té velké zlodějině podvodech,jsou viníci družstvo Svatopluk a jen proto,že je lukrativní majetek,když si to dostavěli.Těm hlavním viníkům dal Klaus amnestii.Proto v tomto případě nese odpovědnost za Klausovu amnestii.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 6:38 "Co z toho vyplývá,...? -Neví tady někdo, jak
      se "tyhlety věci" (bankroty, konkursy) řeší v civilizacích? Snad ti 3 mládenci na hradě v úterý přijdou na to, kde to opsat. Hlavně proboha ať už nic nevymýšlejí. UŽ STAČILO! sck

      Vymazat
  6. Jen taková připomínka. Mnozí už při zpracovávání projektu Smetkovy výstavby věděli, že je to všechno nesmysl a dokázali si peníze uhlídat.
    Je to k nevíře, ale mám dojem, že je zákon, že když někdo o podvodu ví, je taky vinen. Vyfakturovalo se fůru peněz a faktury byly zaplaceny. Stát zcela selhal. Nadáváš Kalousku a Fialo na komunisty, že zestátnění majetku byla krádež? A co je tohle?
    Taky nechápu, jak může stát vzít majetek lidem, že stavěli na pozemku i po provedené krádeži. Přece to, co postavili je jejich. když si to zbourají a odvezou nemůže se jim nic stát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 7:47
      Rudo pokud jsi to myslel ironicky tak ani to nebylo vtipné. Jenom bourání, odvoz a nějaký přeprodej by byl velmi nákladný. Já zastávám názor, že v našem soudnictví existuje již řada precedetnich rozhodnutí která by mněla tento případ vyřešit ku prospěchu občanů, kteří ze všech svých sil brání své právo.
      Václav

      Vymazat
    2. 7:47 Rudo, stát nikomu žádný majetek nebere. Správce konkursní podstaty není "stát". Celý problém kauzy je v tom, že družstvo Svatopluk si přivlastnilo rozestavěné domy a pozemky, které mu nepatřily. Správně to měli od konkursního správce odkoupit s odečtením vlastních pohledávek. Pak teprve dostavět a všechno by bylo OK.

      Vymazat
    3. 16.46 Hloupý troubo, přečti si
      Anonymní 27. července 2018 11:02

      Vymazat
  7. NR vyvěsila první verzi mého článku. Teprve po jejím odeslání jsem narazil na rozhovor s Jiřím Čunkem. Ke konečné, ale nepublikované verzi byl přidán tento odstavec:

    Určité jasno do našeho "nevědění" vnesl Jiří Čunek. Ten v tomto rozhovoru (https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Bestialni-silene-soudce-vysetrit-rika-Jiri-Cunek-k-pripadu-H-System-Na-tapete-i-Josef-Monsport-silna-slova-545284) naznačil, že některé zasíťované pozemky byly prodány za velmi nízkou cenu, aby je nový majitel obratem prodal s obrovským ziskem.

    Zmíněný rozhovor je velice zajímavý, protože naznačuje, že správce konkursní podstaty vlastně může dělat co chce. V mediích se v této souvislosti objevily i zprávy o tom, že Panama Papers zmiňují Monsportovo jméno.

    Argument, že někteří stavěli na "cizím" majetku se může stát předmětem magisterských až doktorských prací.

    Podle mého laického názoru H-Systém musel vlastnit pozemky (aby nestavěl na cizím) a nemohl je převést dřív než byla stavba dokončena. Asi by to šlo, ale smlouvy by se musely rozdělit na dvě části, to znamená na zprostředkování nákupu stavebních parcel a na nabídku postavení domů zájemcům. Je pravděpodobné, že H-System měly jedno stavebí povolení na celý projekt a taková změna by vyžadoval nové řízení.

    Není ale zjevný důvod, proč by pozemky nemohly být převedeny na klienty v okamžiku, kde H-System přestal stavět, protože mu došly peníze.

    Otázka je, na základě jakého stavebního povolení byly stavby individuálně dokončeny. Ono se to všechno rychle větví. Zde je možný důvod, proč předcházející správce konkursní podstaty mohl dát pokyn dostavte, pak se to vyřídí.

    H-System mohl klientům říct zaplatili jste si pozemek plus stavbu. Stavbu nemůžeme dodat. Pozemek na vás převedeme. Nedodaná stavba je našim dluhem, který bude vyřízen samostatně.

    Pan Monsport patrně prodal pozemky velice levně, ale má výmluvu, že nemohl vědět, že se jejich cena dramaticky zvýší přes noc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Jírovec.
      V hodné doplnění.
      Jistě by bylo v hodné zjistit,komu se ty pozemky prodali.Neprodal si ty pozemky Monsport sám sobě?

      Vymazat
    2. 7:56
      Celkem dobrý postřeh, ale Čunkovi nevěřím ani náhodou. Je sice mnohem selsky rozumnější než Kalousek. A dokáže se poučit ze svých chyb. Už nenosí úspory příbuzenstva do banky s OP který nahlasil jako ztracený. Nevěří svým politickým
      "přátelům", kteří ho vykopli z vlády aby si zachránili své posty. Ale je do naprosto nedůvěrychodný člověk, který se zbavoval svých spoluobčanů tím, že je jaksi přerozděloval do jiných obcí. Taková mini EU. Nakonec mu prošlo se soudní pomocí i dehonestování spolupracovnice (mám takový dojem, že se jmenovala Urbanová).
      Václav

      Vymazat
    3. 8:39 Jestli míníte přemístění naších tmavých spoluobčanů, které provedl Čunek do nových kovových ubytoven, které již naší tmavší spoluobčané nemohou zničit, tak to byl "majsterštich" politika, který romskou problematiku perfektně znal a provedl to výborně. Kdyby tak postupovali všichni, neměla by republika co se týče našich spoluobčanů problémy a všichni by bydleli v nezničitelném obydli, které by si sami museli uklízet.

      Vymazat
    4. Mr.Jírovec nechápe, že částka, která byla předmětem soudů, je tak veliká, že na ní vydělal naprosto každý, kdo se okolo případu ochomýtnul. Především vydělal stát, jelikož soudy berou vždy nějaké procento z dlužné částky, pak připište náklady na advokátskou smečku, odhadce a poradce, a samozřejmě konkursní správce a jejich mančaft. Jelikož obchod je hra s nulovým součtem, někdo ty pardály zaplatit musí. Zvlášť, když k tomu započítáme vytunelovanou částku, která skončila v některé ze Západních bank, kde čekala na svého páníčka. Pokud se původní prachy ukradly, nutně chybí na zaplacení výše uvedených osob + státu. No a to jsou ty pozemky a baráky. Elementary.

      Vymazat
    5. Pane Jírovče,
      to, že si exekutoři a správci konkurzní podstaty můžou v podstatě dělat co chtějí je dlouho známá věc. Jenom tomu lidi moc nedopřávají sluchu.
      Řeknu vám jednu příhodu ze života. Známý měl firmu, která skončila v úpadku. Když už měl obstavený majetek, měl upřímnou snahu v co největší míře uspokojit své věřitele. Našel si kupce na obstavený majetek. Vybavení kanceláří (nábytek, dvě kopírky, několik počítačů,...) chtěl od něj koupit za cca sto tisíc. Zavolal správkyni konkursní podstaty, že má kupce na tyto věci za tuto cenu. Ona mu obratem sdělila, že už ho slíbila, nikoli prodala, jinému zájemci - za tři tisíce. Vlastnil parcelu v lukrativním místě. Našel si sám zájemce, který jí byl ochotný koupit za 1,4 milionu. Správkyně zajásala ..., aby mu druhý den zavolala, že mu zapomněla sdělit, že parcela je již prodaná za půl milionu. A v podobném duchu byl "rozprodán" veškerý jeho majetek.
      A není dovolání. Jakmile se téhle smečce někdo dostane do spárů, má vymalováno.
      Ano, dluhy se mají platit. Ale když už se někdo dostane do insolvence, měl by mít správce konkursní podstaty upřímnou snahu uspokojit věřitele. A ne se sám napakovat.
      A tohle se nezmění, dokud nebude politická vůle. A ta se nedostaví, dokud se nezmění politické klima v Praze. S trochou nadsázky, venkov může třeba chcípat hlady, ale dokud budou mít co žrát pražáci (plus ostatní velká města), nic se měnit nebude.
      Proto vítám, že jsou Horoměřice u Prahy. Kdyby byly v Beskydech, nebo někde u Aše, většina lidí v této zemi by se o tomto případu ani nedozvěděla. Třeba to s pražáky trochu pohne a začnou konečně přemýšlet, komu minulá desetiletí házeli své hlasy.

      Vymazat
    6. Miliardový majetek se nemohl ztratit tak, že někdo anonymní vyloupil trezor v bance nebo přepadl auto při převozu peněz. Všichni škůdci a zloději jsou dohledatelní, kdyby na tom byl zájem. Ovšem zájem tady není. Kapitalismus je na takovém jednání vzájemného okrádání založen. Kdyby hledali zloděje, zasáhli by základy kapitalismu, což sebranka, která se usídlila v centru řízení státu nikdy dopustit nemůže.

      Omluvitelný je v tomto režimu zloděj demokrat, který prohlásí, že kradl s úmyslem majetek vrátit, ovšem nemohl, protože mu nevyšel podnikatelský záměr. Podnikateli se omluví všechno.

      Oni ty chudáky bezpečně okradou. Měli bychom si z toho vzít poučení, že stát tady není od toho, aby nás chránil před zločinem, ale aby nás ve prospěch demokratů okrádal.

      Vymazat
  8. Ty lidé jsou chudáci zaplatily dvakrát a mají jít pod most.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V naší republice se toto děje dnes a denně. Jenom exekucí je ročně 800 tisíc, na kterých se živí celá armáda exekutorů a provádí to samé co konkurzní správce H-Systému. Problém je v kapitalistickém režimu, jako systému, který je založen na vykořisťování chudých. Bohatí si dělají zákony pro sebe, aby bez práce jedli koláče. Obyčejný člověk, kterého v kapitalismu neochraňuje nic, nemá šanci. Od roku 1989 došlo ke krádeži státního majetku v hodnotě pěti bilionů korun a protože kradli kapitalisti, je to všechno demokracie a dnes a denně nás krmí Česká televize báchorkami o tom, jak veksláci a ostatní šmejdi za socialismu trpěli. Ano trpěli, protože nepracovali a jenom spekulovali a okrádali, ty co denně chodili poctivě do práce a vytvořili výrobky, jako lokomotivy, auta, elektrárny, pivovary a všechno toto jsme vyváželi do celého světa. Dnes jsme montovnou a EU nám sem dá 100 miliard dotací a západní firmy ročně vyvezou od nás 800 miliard nezdaněných zisků.

      Vymazat
    2. Mosty , které křižují dálnici a jsou nízké, se hlavně na dálnicích bourají, aby Američani mohli při napadení Ruska využit naše dálnice pro rychlý přesun armády k Ruským hranicím.

      Vymazat
    3. 9:32 9:37 Tak pánové souhlas s vašimi komentáři.

      Vymazat
    4. Mimochodem, jak se projeví provedená exekuce, kromě přírůstku jednoho bezdomovce... HDP naroste?

      Vymazat
    5. 8,23
      V roce 1993 jsem měl plat nějakých 4-5 tisíc hrubého. Milion, který klienti skládali na svůj budoucí domov, byl pro mne a lidi v mém okolí nepředstavitelný ranec. Hypotéky byly tenkrát spíš pouhou teorií, než zaběhnutou praxí a jejich dostupnost byla pro 90% lidí ze sféry snů a fantazie. Tak že tito lidé měli peníze buď keš, nebo na účtech. Uspořit si za bolševika milion( byly 4 roky po sametu), mohli buď veksláci, řezníci, nebo zelináři. Prostě ti, co už za bolševíka kradli jako straky. Z toho mi vychází, že tito lidé byli všechno možné, jenom ne chudáci. Bezděky mne napadá to o božích mlýnech.

      Vymazat
    6. Na stavbu domu se pujcovalo u bank.Boze !!!

      Vymazat
    7. Bagoune,
      a kdo na to dosáhnul, bože? Výše příjmu, hodnota zastaveného majetku a nekřesťanké úrokové sazby. V roce 1995 jsme si chtěli koupit novou felicii. Měli jsme sto tisíc a potřebovali jsme dofinancovat nějakých stotřicet. Když jsme předložili potvrzení o příjmu, tak se nám vysmáli. A to nemluvím o výši splátek.

      Vymazat
    8. 9:37, to máte z rozhovoru Bašta-Novotný na Svobodném vysílači. Prý se tank na podvalníku pod stávající mosty nevejde, proto se musí podle Bašty most zvednout. Také v Moravské bráně dochází ke zpevňování mostů. Hlupák by si myslel, že to vláda děla pro občany. Ne nedělá. Jediná cest z jihu na sever je právě po cestách kolem Ostravy.

      Vymazat
    9. Bagoun 19:21, čili Bagounová

      Pokud by ty peníze utopené v H-System patřily bankám, plakali by BANKÉŘI, jelikož by přišli o záruku v podobě dostavěných domů.

      Nikde jsem si nevšiml, že by tratila a plakala, ohledně H-System, jakákoliv zdejší Banka!?

      A jak řiká p. Hricák, "žebrotě" se zasadně nepůjčovalo, obvzláště v tak velkém měřítku, jako byl H-System TUNEL ...

      Ramón

      Vymazat
  9. Mám pocit, že na problém se nabaluje hustá mlha spekulaci, nepravd i závisti a zloby. Diskutující ví co kdo měl a neměl dělat do toho slyšíme spoustu knížecích rad.Nekdo pochopil že je zle a snaží se odvést pozornost lidí na lživé nebo nepodstatné argumenty. V každém případě je to další hnus co vyplaval na povrch. Kdyby jste věděli co nás ještě čeká. .. ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čeká nás blahobyt, ale ten kapitalistický, který říká bez peněz do hospody nelez a ty peníze mají jenom ti co patří do toho jednoho procenta vyvolených.

      Vymazat
    2. A to buďte rádi, že má vládu Babiš. Být tam Zaorálek s Kalouskem a Fialou, tak už krmíme zbytky armády IS. Volit každého, na kterého tohle trio nadává.

      Vymazat
  10. Ve věci H-Systému diskuse trochu pokročila od pitomostí k částečnému chápání věci.
    Nikdo ale nepochopil to zásadní, že H-Systém vůbec nemusel zkrachovat a všichni členové by si dnes užívali spokojeného bydlení ve svých domcích. K tomu co se dnes musí řešit došlo proto, že nebyl dodržen standartní systém privatizace devadesátých let.
    U H-Systému bylo započato s jeho transformací s rozdělením majetku na několik družstev. Po této transformaci by vznikla oddlužená družstva členů, která by vlastnila pozemky na výstavbu domků. H-systém s dluhy u bank by zkrachoval, to je klasický postup používaný při tunelování v devadesátých letech.
    Bankám ztráty uhradil stát, protože je nemohl nechat padnout. Takto byl budován kapitalismus v Čechách, kdo to neví tak ještě nedospěl v moudrého člověka.
    Popsaný postup u H-Systému byl ale přerušen organizovanou skupinou konkurzních spiklenců, kteří se rozhodli připravit členy H-Systému o velmi cenné pozemky v jeho majetku. Tu story si už dokáže snad každý dovyprávět k dnešku sám, jestli to nedokáže, tak musí být pořád považován za blba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:02 -Bingo! Snad šíře postihu tolika rodin a podzimní volby dokáží "zázrak", vrátit problém H-systému k počátku! Hodně lidí se bude divit, jak to skutečně bylo a úplně jiní lidé půjdou(snad) do tepláků.

      Vymazat
  11. Ano v H-Systemu neni jen 64 rodin, kteri bydli, ale oni meli, nebo si sehnali dalsi penize aby bydleli, aby se tomu postavili. Ta dalsi cast 1000 rodin vlozili penize, ale cekaji jak tupci (take je lituji). Nevim, ze by nekdo s te 2.skupiny zastrelil isol.spravce, nebo nejak jinak alespon fyz.silou nekomu dal do huby!? To je ta cast, kzera si da srat na hlavu. Mne nekdo vzit mil.kc, tak jeho a spol zabiju!!! Lidi brante se, treba i vidlema, nebudte sraci, jak se na vas divaji vasi potomci!? Neni vam trapne, ze si nechate srat na hlavu i na penezenku ??? Co jste to za lidi bojujte!! Podvodnici, soudci si zvykli na to, ze jim nikdo nic nemuze, protoze "pravo je jejich a nikdo nic nesmi"!Ale smi budte chlapy a do pul roku nebudou podvodnici a soudy budou spravedlive-mozna jen spravedlivejsi !!!
    dustojnik-val.veteran

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jděte příkladem a pak si za ty šmejdy jděte sednout na doživotí, nebo se po důstojnicku zastřelte, abyste nevisel. Ti ostatní musí živit rodiny - nemohou si dovolit theatrální laciná gesta a ožebračit tím své rodiny. Myslete, veteráne. Bojoval jste na Ostfrontu nebo v proviantním skladu?

      Vymazat
  12. Za starých časů bojoval lid (rozumněj stát) proti mafii.
    Dnes bojuje mafie, potažmo stát, proti lidem. V tom je jistý rozdíl. J.O.

    OdpovědětVymazat
  13. no - Slovensko - ak použili k dobudovaniu svoje peniaze a ak byty skolaudovali a ak ich 10 rokov nerušene užívali vo viere že im patria a ak platili dane za ne tak stačí ísť na súd alebo aj do katastra a prepísať vlastníctvo na seba .... toto urobil napr. Kiska - ehm - trocha podvod ale tento princíp mu umožnil byť vlastníkom cudzieho majetku, napr. neviem ako v Česku, a aj ak bol majetok súdne popoťahovaný, ale vlastník nekonal, aj tak by o majetok prišiel - a hotovo ... štát chce dane ...

    OdpovědětVymazat
  14. Nesouhlasim s nazorem 9:32 ! Tento pan si plete kapitalismus s bezzakonym bordelem !

    SOUHLASIM s clankem 11:06 ! Podle bible Kapitalismu TQM penize representuji zakladni zivotni hodnoty ! (Energii, cas, resources, atd.)
    Vy nemuzete ztratit million korun v nemovitostech ! (Pouze v pripade valky.)
    Kdyz ano, tak vas stat neni pravni stat, nefunguje a neexistuje.

    OdpovědětVymazat
  15. Tak vážení pokud se národ nevzpamatuje tak končíme:

    http://svobodnenoviny.eu/odhaleno-osn-planuje-zaplavit-ameriku-a-evropu-600-miliony-migrantu/

    OdpovědětVymazat
  16. 12:22 - Protoze nektere kruhy, ktere nemohu jmenovat hlasaji OTEVRENE potrebu zniceni bile rasy.

    Genocida belochu v Jizni Africe se deje dene. V Rhodesii byli vybiti vsichni.

    Pro Evropu je planovana v blizke budoucnosti.
    A vy si poslechnete toto video na YouTube !
    WHO WANTS TO ABOLISH THE WHITE RACE ?

    OdpovědětVymazat
  17. Jo cinkáním jsme rozdělily společnost na vyvolené a vyvalené.

    OdpovědětVymazat
  18. Dobrý článek ke konkursu H-Systému a prodeji jeho pozemků
    http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/politika/kdyz-existuje-rarita-jako-soukromi-exekutori-a-statem-tolerovana-lichva/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verze článku na PL
      https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Byvaly-poslanec-se-svinstvu-kolem-H-Systemu-ani-nedivi-Vzdyt-zijeme-ve-state-ktery-toleruje-lichvu-a-soukrome-exekutory-545552

      Vymazat
  19. Pro 14:00 To není jen lichva a exekutoři. To jsou i sprosté loupeže za bílého dne. Modelová situace: Dlužník splácí nějaký dluh a čeká jak bude vyřízena jeho žádost o insolvenci. Vynechám poznámku, že jeho původní dluh už se vyšplhal do "astronomické" výše, přitom stále platil. Obsluha dluhu byla vždy vyšší než zaplatil. Pži schválení insolvence je mu nařízeno soudem zaplatit zákonem stanovenou částku, s tím souhlasí i když je to částka vyšší několikanásobně než původní dluh. Na otázku jak byly zaúčtovány jeho dosavadní platby a kam se poděly, odpověděl soudce: "Na to se raději neptejte!" Jen tak pro přibížení se k místnímu právnímu koloritu. Použít sousloví místní právní systém se mi zcela příčí.

    OdpovědětVymazat
  20. Protože některé lidi H-systému v Horoměřicích znám osobně, vidím to jen jako velkou lidskou životní tragedii. V.J.Horák

    OdpovědětVymazat
  21. Ale hlavní je, že už nám nevládnou komunisti a že nemusíme stát frontu na banány a že hranice jsou otevřeny (zatím)

    OdpovědětVymazat
  22. To co se povedlo High Sociaty s diplomy se nepovedlo ani Beljakovi,kterého nepoutěšli na saka,ale vládnout nechali

    OdpovědětVymazat
  23. 18.30 Bilak byl prozíravý člověk a na jeho slova došlo.
    Komunisté byli zlatí oproti společnosti, která místo vedoucí úlohy strany zvolila vedoucí úlohu práva a justice.
    Pod uvedeným vedením se intelektuální vývoj společnosti zastavil a debilita ovládla společnost.

    OdpovědětVymazat
  24. Je ještě jeden uhel pohledu který se mě zdá nikdo nesleduje. Zajímavý je že je chtějí vystěhovat když mají funkční domy které se dají snadno prodat. Ovšem kdyby si je nedostavěli pravděpodobně by na těch parcelách ted byly jen ruiny, nebo holostavby dobré tak na zbourání. V takovém případě by měli jen hodnotu pozemku a to ještě s břemenem odstranění staré promrzlé stavby. Odvozu sutí a odpadů. Takžepokud je vystěhují měli by jim zaplatit rozdíl mezi cenou pozemku s ruinou a odpady a cenou pozemku s dostavěným funkčním domem. Ten rozdíl bude obrovský. Jestli metr v horoměřicích stojí cca 3500kč tak za parcelu 400m2to je 1,4milionu ono to bude ještě dražší. Zbourání řekněme s odvozem sutě dle rozestavěnosti třeba 300 000 takže cena parcely 400m2 je zhroba milion. Ovšem ty lidi tam postavili funkční domy tedy starali se o majetek konkurzní podstaty daleko lépe než spravce a dum v horoměřicích muže mít dneska hodotu třeba 5 - 8 milionů plus pozemek. takže mě z toho vychází že se nejedná o nic víc než další zlodějinu H-Systému ktery se snaží lidi které okradl okrást znova a z toho co nyní nakrade si snížit svůj vlastní dluh. Přičemž ty lidi zaplatili za barák a pozemek ani jedno nedostali takže za další peníze zaplatili nový dům a bůh ví co dalšího jako právníci atd atd. Podle mě teda fakt ulet a z tehle stranky by vlastne ty lidi jako dobří spravci měli dostat za každý ten dům rozdíl ceny mezi cenou pozemku s ruinou k odvozu a tržní cenou domu v horoměřicích.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Seznamte se podrobně s celým připadem H-Systému a získáte ještě hlubší pohled na věc.
      H-Systém a p.Smetka by celou věc v pohodě zvládli ke spokojenosti všech členů, protože v jejich držení bylo velké množství pozemků, jejichž cena neustále rostla.
      Uvalení konkurzu mělo jediný cíl, okrást H-Systém o uvedené pozemky.

      Vymazat
    2. Aktuální zpráva k H-Systému a prodeji pozemků
      https://zpravy.idnes.cz/h-system-kauza-horomerice-pozemky-prodej-konkurzni-spravce-josef-monsport-17i-/domaci.aspx?c=A180726_092412_domaci_bja

      Vymazat
    3. No ted jsem si o tom něco přečetl a nestačím zírat. Znama byla taky klientka Hsytemu v přílepech ale nějak moc m to nezajímalo. ALe ted když jsem si to přečetl tak jsem zjistil že vlastně pod rouškou legalnosti díkysoudcům a soudum, se majetek Hsystemu za nekolik stovek milionu až miliard jen v pozemcích prodal za pakatel.Myslím že smetka byl jen takový obětní beránek, který to měl poměrně dobře vymyšlené a i přez bankrot by z prodeje pozemků atd všechny věřitele uspokojil aještě by mu par desítek milionu zustalo.. No ale namísto toho se ta konkurzní podstata ty majetky rozprodali kamarádským firmám pravděpodobně a ty na tom trhli stovky milionů Takže ty peníze pěkně vyprali. Pěkbej hnus!!!

      Vymazat
    4. Rudolf Musil 28. července 2018 0:44

      Opakuji po DRUHÉ Livia Klausová byla v Dozorčí radě H-System (ručí veškerým svým majetkem!)?

      To jste tak natvrdlý a melete a melete! Proč ji nepředvolají? Toto je zase pouhé Panoptikum města Pražského! Musel by ji vyslýchat vlastní syn?!

      Do prdele už taky, uděláme na Pražáky Celonárodní sbírku DMS za hlasu T. Fišerové a Floriďana, šuškajícího komedianta Kačera (za "totáče"), jezdil tam v socialismu, rok co rok? Jeho slova ...!

      Ramón

      Vymazat
    5. Rudolf Musile, nevíte, že jim spíš hrozí pokuta za nedovolené užívání cizího majetku? Neplatili ani nájem, takže kromě pokuty i ušlý zisk H-System, který mohl být vyplacen věřitelům (bankám, státu, advokátům, správcům atd..).

      Vymazat
  25. ZBYNĚK FIALA --
    http://vasevec.parlamentnilisty.cz/komentare/zbynek-fiala-proc-je-pripad-h-systemu-nemravny

    OdpovědětVymazat
  26. Článek na PL k H-Systému, diskutují většinou neznalí hlupáci, na NR je jiná úroveň diskuse.
    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Na-rozhodovani-v-kauze-H-System-ma-velky-vliv-nejvetsi-veritel-firma-Gomanold-Padlo-i-jmeno-za-ni-stojici-545641

    OdpovědětVymazat
  27. Článek na Novinkách k H-Systému, diskutují z velké většiny totálně zmanipulovaní idioti, to je tam obvyklé.
    https://www.novinky.cz/domaci/479069-chteji-po-nas-nehorazne-penize-rika-obyvatel-horomeric-v-kauze-h-system.html

    OdpovědětVymazat
  28. Smrdí to kalouskovinou, ještě pamatuji krevní plazmu, kámo v Bechyni má zámek a doplatíme mu něco miliard.

    OdpovědětVymazat