Reklama

.

.

středa 11. července 2018

„Neomarxisté“, nebo-li přesněji Anti-Marx

Ivo Šebestík 
10.7.2018  !Argument
Ivo Šebestík píše o tom, jak se v dnešní mediální a politické debatě chybně a nesprávně používá pojem „neomarxismus“ jako součást snah zdiskreditovat levici a také Karla Marxe.



Autor Ivao Šebestík si všímá, že v poslední době se stále častěji objevuje snaha označovat současné evropské „elity“, které napomáhají rozředění evropské kultury extrémně pojatým multikulturalismem, jako neomarxistické. Dále konstatuje, že tato snaha prochází napříč celým veřejným mediálním prostorem a začíná sklízet úspěch v tom smyslu, že se pojem „neomarxismus“ již vžil natolik, že se většinou používá bezmyšlenkovitě a nesprávně.

"Hlavním cílem současné distribuce tohoto pojmu je snaha zasáhnout evropskou levici na nechráněném místě a samotného Karla Marxe učinit odpovědným za vývoj, který mu byl nejenom cizí, ale který jde přesně opačným směrem, než jaký tento myslitel 19. století prognózoval." uvádí autor

A dál v článku, který vyšel na serveru Argument Ivo Šebestík srovnává Karla Marxe a myslitele nebo revolucionáře, kteří na něj navazovali, a kteří považovali sociální nerovnost kapitalismu za zlo, které je třeba překonat, respektive aktivně napomoci při jeho historickém znemožnění, se současnými samozvanými „elitami“ v Evropě a i v ČR. Autor konstatuje že tito usilují o ještě větší prohloubení nerovnosti kapitalismu, jeho nespravedlivé, utlačovatelské a imperiální podstaty.

S Ivao Šebestíkem se shodujeme v tom, že za zaváděním pojmu "neomarxuismus" je snaha zdiskreditovat levici a samotného Marxe.

"Nesporně, naprostá většina lidí, která současným likvidátorům evropské kultury spílá do kulturních marxistů a chce je tímto označovat za levicové, se omylu dopouští nevědomky, ze zvyku opakovat slova, která vnesla do užívání média. Je ale nesporné, že na počátku rozšiřování tohoto nesmyslu stála vědomá snaha na dlouhou dobu zdiskreditovat vše, co jakkoliv souvisí s levicí a v zemích Západu odvést od Karla Marxe jeho stále početnější příznivce dokonce i mezi mladou generací." - píše Šebestík na stránkách Argumentu.

Šebestík si také všímá osudu myslitelských škol, které vyrostly na základě "odkazu otců-zakladatelů" a které se často zcela vzdálily a odcizily od původní myšlenky. Jmenuje Platona, Aristotela a mnohé další. Následovníci se často vzdálili od svého učitele a mistra až tak daleko, že se původní vazba rozplynula. To postihlo i Karla Marxe. A Šebestík vyjmenovává širokou paletu myslitelů různých směrů a často protichůdných myšlenkových proudů, kteří jsou pod pojem "neomarxista" zahrnováni.

Toto zmatení pojmů a demagogii považuje Ivo Šebestík za cíle dnešních antievropských „elit“.

"Kdo si někdy dal tu práci, aby si od každého ze zmíněných autorů přečetl aspoň jednu jeho knihu, tomu je okamžitě jasné, jak jsou jeden každý a všichni pospolu dalece vzdáleni základní tezi antievropských „elit“, kterou představuje rozředění evropských národů cizími kulturami tak, aby zmizel pojem národa jako takový a s ním i všech konotací, které národnostní smýšlení zahrnuje. Nikde u těchto tak různorodých myslitelů nelze najít myšlenku, podle které by bylo zapotřebí nahradit starý svět národů, kultur a civilizací indiferentní „lidskou hmotou“ schopnou pouze produkovat zboží a služby a obojí následně spotřebovávat a vracet tak vydělané peníze okamžitě do oběhu, tedy zpět na účty velkých hospodářů." - uvádí Ivo Šebestík

Pro Šebestíka představuje extrémně pojatá forma „multikulturalismu“  snahu o rozředění původní vcelku vzdělané, kritické a sociálně i politicky náročné evropské kultury cizími kulturami, které tyto atributy postrádají nebo je mají jako vedlejší a nepodstatné.

"Obrovská šířka rozpětí osobností, které jsou právem nebo neprávem řazeny k Frankfurtské škole, a tedy považovány za „neomarxistické“, umožňuje využít vzniklého chaosu k tomu, aby se takto derivovanému „neomarxismu“ a zcela deformovanému Marxovi mohly podsunout teze úplně převrácená na hlavu, se kterými Marx neměl nic společného nebo které byly úmyslně pokřiveny.
Levicový (dělnický) internacionalismus není deformovaný multikulturalismus!" - glosuje velmi trefně Ivo Šebestík dnešní snahy podsunout Marxovi a evropské levici postoje, které jsou jim bytostně cizí.

Tak zvaný neomerxismus nemá s Karlem Marxem nic společného. Šebestík uvádí svůj postřeh, že se jedná o přesný opak toho, co Karel Marx hledal a co se snažil odborně dokázat. „Neomarxisté“ v tom smyslu, v jakém je pojem chybně užíván, jsou de facto i de iure Anti-Marx.




216 komentářů :

  1. CHUDÁK ŠEBESTIK ROZPOZNAL TO CO TU VŠICHNI DÁVNO VÍME

    https://youtu.be/k1RasXw7iko

    a i to,že neomarxismus je diktatura naivnich prý humanistů potažmo islamistů,které hodlaji SSDK čili
    SJEDNOCENÉ STRANY DRŽITELŮ KORYT, použit k drženi moci ukradené voličům pomoci lživého a zmanipulového tisku a TV,

    PŘIČEMŽ OBČANÉ, VOLIČI UŽ ZAČALI POCHYBOVAT,ZDA TAKOVÉ VOLBY VŮBEC PLATI!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy rozhodně nemáte ani to nejmeší právo říkat Šebestíkovi, že je chudák!
      Ve Vašem případě opět platí ono okřídlené "tam kde je lev, štěkají všichni psi". A Vy, k Vaší smůle, tím lvem nikdy nebudete.
      Jirka

      Vymazat
    2. Tak takhle se v roce 1848 vyjádřil Karel Marx pro Neue Reinische Zeitung. Citát zněl přesně takto: "…nesmiřitelný boj, válku až do smrti proti Slovanům, těm zrádcům revoluce… je potřebné jejich vyhlazení, bezuzdný terorismus na ně – nikoli v zájmu Německa (jistěže ne, Karl....), ale v zájmu revoluce… Situace mezi Slovany a Němci byla už tehdy tak napjatá, že největší revolucionář - Karel Marx (sám se považoval za revolucionáře a NĚMCE) - hned věděl, co udělat s těmi, jak říkal, "slovanskými třískami v těle monarchie".

      Vymazat
    3. Anonymní 14:33

      No jo, v roce 1848, když bylo Marxovi 30 let, byly země obývané Slovany na hony vzdálené čemukoli, co by se nechalo nazvat revoluční silou. Byl by určitě velice překvapen, kdyby viděl o 100 let později, jakou proměnou tyto země nevolníků prošly. A jak se podařilo zneutralizovat revoluční potenciál v západní Evropě. ...a kapitálu nahnat masy do sebezničujícího válečného běsnění. Hlava by mu z těch změn šla kolem.

      Vymazat
    4. LEV VI,ŽE ŠEBESTIK PŘICHÁZI SE SVÝM POZNÁNIM

      dost pozdě,aby byl talentovaný.Proč neni avantgardou a nenapsal ten článek před rokem,ale až teprve teď když už o tom piskáji i vrabeci na střeše.

      JIRKO POSLOUCHEJ ,HAF,HAF!

      Vymazat
    5. Škoda, že jste vy, 11:46 hlavo otevřená, s takovou úvahou nepřispěchal ještě v době, kdy se onen diskutovaný pojem dral na svět. Mohl být zažehnán. Takto je z vás intelektuální chudák.

      Vymazat
    6. 17:34

      Jo, a proto Marx vyzýval k vyhlazení Slovanů? ;-)

      Vymazat
    7. Forever Slav

      Já nevím jestli se mladý Marx takto vyjadřoval, ale pokud ano, pak snad z důvodů, které jsem uvedl. Vy víte o jiných??

      Vymazat
  2. Naprosto souhlasím. Je to cílený, primitivní útok na levici. Avšak zatím účinný, mezi maloměšťáky určitě.

    OdpovědětVymazat
  3. Za dnešní projev předsedy Fialy v OS by se nemusel stydět žádný komunista z 50 tych let, je smutné ze slavný Demokratický blok převzal roli komunistů 50 tych let.

    OdpovědětVymazat
  4. VI NĚKDO PROČ SE KSČM OD NEOMARXISMU NEDISTANCOVALA

    a nemá zájem o své voliče,když nechce vůbec nic slyšet o jejich

    Národnim programu OBČANŮ, VOLIČŮ pro který už se začioná tvořit

    Národni program HLEDÁNI SIL K JEHO USKUTREČNĚNI

    ,přičemž přitom zaujimá významné misto kritika doslova svinského právě toho neomarxismu,co?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JAK JE MOŽNÉ,ŽE SE TU OBJEVIL ČLÁNEK Z ARGUMENTU,

      který je znám tim,že tam zacofaly prý elity,které se boji právě tam otevřit diskusni rubriky a maji jen spousty výmluv!
      Proto taky tam prý jenom popisuji situaci,což režim dovoluje, protože to vzbuzuje hrůzu,ale NESMÍ navrhovat jakákoli řešeni,což je taky důvodem jejich mohutné ignorance

      NÁRODNIHO PROGRAMU OBČANŮ VOLIČŮ,

      kdy se tam scuklé prý elity nedostaly pro svůj prý nedostatek času,rozumej v překladu neschopnosti organizovat svůj čas,aby rozpoznali co je důležité a zahájili k jeho bodům diskuzni dialog bez označováni,že na př zdejši lidovi komentátoři jsou pro ně blbí!
      Tak se stalo,že tam vidime pořádnou dávku ignorance a i absence sluchu nebot dodnes nerozpoznali,kde hraje muzika!

      https://m.youtube.com/watch?v=4fkXt7xMt5A

      Vymazat
    2. Kdyby vám KSČM chtěla udělat radost a distancovala se od všeho, s čím nesouhlasí, nedělala by asi nic jiného.
      A co vaše babička, ta se od neomarxismu distancovala?

      Vymazat
    3. VOLIČŮM KSČM RADOST NEDĚLÁ A PROTO JDE DO KYTEK

      Ovšem je to jejich věc,že dubovými hlavami zůstanou tak dlouho až budou občanům úplně k nepotřebě.
      Tak se polepšete,vzkazuje moje babička,která se ptá co je to ten neomarxismus,jestli ji taky znásilni..

      Vymazat
    4. Mám takový dojem, že politici KSČM se o sebe dokáží dobře postarat. Ale že se o občany dobře postará oligarcha a ostatní, převážně kreativně maskované pravicové partaje, tak na to bych opravdu nespoléhal.
      Nakonec stejně vždy zapláčí ty ovce dole.

      Vymazat
  5. Všechny evropské levicové strany včetně ČSSD podporují multikulti a proto ztrácejí hlasy voličů.Vyznávají Marxe očemž svědčí instalace jeho pomníku potentáty EU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vysvětlíte mi, co mají všechny současné levicové strany společného s Marxem? Asi těžko, že? To že se ho dovolávají ještě neznamená, že jsou v souladu s jeho učením!
      Jirka

      Vymazat
    2. Jirka

      Nenávist ke křesťanské bílé civilizaci. O to go.

      Vymazat
    3. Ha, katolický blouznivec Forever Slav si chce přihřát necistickou polívčičku a píše hloupost. O jaké "křesťanské bílé civilizaci" píše? Civilizace Evropská je odvozena od křesťanů i židů, ale i od starých pohanů (Řecko, Řím, i Slované, Germáni a Kelti) a samoyřejmě i ateistů.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. 18:11
      Grafomane,ty tvoje nicneříkající hovadiny jsou skvělý.....na toaletní papír,tady tapetuješ zbytečně!!!!!!!!

      Vymazat
  6. Není to přece nic výjimečného, liberální demokrati jsou ve skutečnosti liberální fašisté, protože plní úkoly a cíle korporací; stejně jako němečtí nacionální socialisté byli fašisty ne proto, že byli nacionální nebo sociální, ale protože plnili zadání korporací.

    Právě matení pojmů a jejich obsahu je jedním z nejdůležitějších, protože účinných, bojových prostředků fašistů.

    Mezi všemi těmi feministkami a feministy :-/, trans-parádisty a radikálními multi-kulti všeho druhu je většina těch, kteří opravdu bojují za prostor pro to svoje, ale v bojovných záchvatech nějak nestíhají vnímat, že omezují a ohrožují ty ostatní a hlavně, že jsou někým nenápadně řízeni.

    George Orwell byl génius.

    OdpovědětVymazat
  7. Mno ten rádoby komunista dolejš nás chtěj trestat za projevy nenávisti. Souhlasí s migrací tak to není důkaz?

    Výsměch všem slušným lidem nedopusťme aby to bylo tady:

    http://svobodnenoviny.eu/somalec-odsouzen-k-verejne-prospesnym-pracim-za-znasilneni-svedske-divky/

    OdpovědětVymazat
  8. „Tak zvaný neomarxismus nemá s Karlem Marxem nic společného.(?)“, proč ne? Vždyť boj černochů s aparteidem na Marxovi stavěl a staví! Což ovšem Marxovi ve své době ještě na mysl nemohlo přijít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže tohle už je matení pojmů na druhou.
      Marxismus byl mnohokrát "úspěšně" deformován a s jeho dílem to mívalo pramálo společného.

      Takže z tohoto pohledu, svým způsobem, máte pravdu. Tzn. jestliže třeba nějaký boj černochů byl postaven i na pseudo-Marxovi, tak proč by dnes boj multikulti nemohl být postaven na neo-pseudo-marxismu.

      Vymazat
    2. vvenco, mate v tykvi pěkný postmoderní guláš! No já Vám to tam rovnat nebudu, je to na Vás!
      Jirka

      Vymazat
    3. Naopak, marxismus a neomarxismus má jeden a ten samý původ - nepřátelství ke konzervativní bílé křesťanské civilizaci.

      Nechápu, jak někdo může Marxe, který usiloval o vybudování totality a likvidaci křesťanství, oslavovat. Už samotné krvavé povstání Pařížské komuny (kterou Marx podporoval, i v tomto povstání), která povraždila tisíce křesťanů a katolických duchovních, hovoří za vše.

      Vymazat
    4. Ááá, pan katolický nácek a rasista Forever Slav si zase ulevuje. Věcně i výkladem úplně hloupě, ostatně, jak jsme si u něj již zvykli.

      Marx neusiloval o totalitu. On naopak chtěl odstranit totalitu církví a kapitalizmu.
      Chtěl lidem vrátit lidství a to i cestou revoluce.
      To se samozřejmě všem tmářům, bludařům a mamonářům nemůže líbit.

      Marcel

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    6. Forevr Slav opět otravuje diskuzi propagandou neúspěšného konzervativního totalitárního katolictví. Takhle psaly/pomlouvaly/lhaly protektorátní noviny. Fuj!

      Vymazat
    7. Ad 13:19 (Jirka) - mám vlastně štěstí, že se mě nepokoušíte přesvědčit.

      Vymazat
    8. Forever Slav11. července 2018 18:13
      „ - nejsem katolický věřící“.
      To Vás povyšuje mezi katolické generály, tedy kardinály, ti zřejmě také nejsou věřící, dle Nového zákona. P.K.

      Vymazat
    9. 21:31

      Já totiž vůbec nejsem součástí ŘKC. O to go.

      Vymazat
  9. 12:14 Naprosto přesné! Ostatně, je to vše v duchu naší židokřesťanské "evropské" tradice - z černého udělat bílé a naopak a do myslí "plebsu" vnést zmatek. Takoví "lidičkové" se pak velmi dobře ovládají. Důkazem toho jsou mnozí Vaši "předřečníci", kteří na to dokonale skočili.
    Jirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nácek FS opět semele jednu velkou nepravdu s malou pravdou, zjevný rasismus a tmářství, vylhané statistiky, pomluvy - zkrátka je mezi námi nacistický a rasistický propagandista, který sem leze provokovat. Divím se redakci, že ho tady nechá řádit.

      Marcel

      Vymazat
    2. Marcel

      Můžete uvést, co výše v mém komentáři není pravda?

      Vymazat
    3. Forever Slav

      Můžete prosím doložit, že Marx prosazoval rasovou rovnost?
      Můžete prosím doložit, že Marx prosazoval zničení národů?
      Můžete prosím doložit, že Marx prosazoval nenávist k bílé rase? (to mi přijde mimochodem trošku v rozporu s vaší tezí o rasové rovnosti)
      Můžete prosím doložit, že "marxismus má na svědomí 25-35 mil. bílých evropanů"?
      Můžete prosím doložit, že si marxisté(prosím jmenovat) a "neomarxisté" "rozumí v protibělošských tazích"?
      Myslíte zcela vážně, že dekolonizace je "protibělošský tah"? Můžete to prosím rozvést a vysvětlit?

      Vymazat
  11. Ivo Šebestík je jedním z nejtalentovanějších autorů současnosti. Nová republika se tedy odhodlala "házet perly sviním" (většina reakcí tomu odpovídá).

    Téma "neomarxismus" v posledních dnech zaujalo více autorů:

    1) pěkný náčrt Petra Bittnera
    http://denikreferendum.cz/clanek/27932-pout-bajneho-neomarxismu-ceskym-slovnikem
    a
    2) dobrý, byť místy přehnaně útočný článek Tomáše Schejbala
    https://a2larm.cz/2018/07/neomarxisticka-kucharka-zdenka-pohlreicha/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprostý souhlas pane Kopecký. Jenže to většině niků, jako např. "Forever_Slav" (karikatura sama sebe"), nebo "vvencům", bohužel nikdy nedojde.
      Jirka

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. Pane Kopecký, už zase nevím, co si vlastně myslíte, protože zásadně komentujete stylem 'neříkám tak ani tak, ale na má slova dojde'.

      Vymazat
    5. Vláďa z Brna 11. července 2018 14:00

      Promiňte, ale já zase nerozumím, nač se vlastně chcete zeptat.
      Potřebujete si mne snad jenom, pro klid duše, někam zaškatulkovat - nebo o co Vám jde?

      Vymazat
    6. Ale podle těch Vašich odkazů (články Bittner, Schejbal), trochu tuším, že i přes společenský rozvrat kolem nás možná trochu (tzn. podle svého zvyku velmi opatrně) straníte multi-kulti parádistům všeho ražení.

      Většina těch, kteří jim straní, a také většina jich samotných, si přitom neuvědomuje, jak jsou dnes nebezpeční.
      Ne kvůli svým idejím. Ty se mohly ještě docela nedávno brát jako chválihodné.
      Ale kvůli tomu, jak se dostali pod řízení korporátního fašismu, jak jím jsou podporovaní a s touto podporou, o to silnější, teď dokonale doplňují složité soukolí sociálního projektu nové doby.

      Vymazat
    7. Škatulku s pospiskou "oportunista Jan Kopecký" už na poličce dávno mám.

      Vymazat
    8. Vláďa z Brna 11.července 2018 14:09

      Je mi líto, ale Vaše tušení jsou čistě Váš osobní problém. Nejsem Váš psychiatr.

      A chcete-li si mne prokádrovat (promiňte, ale to je zásadní dojem, který z Vás mám), budete na to muset jít jinak. Jelikož narozdíl od Vás nevystupuji pod pseudonymem, nemělo by to být zas tak moc těžké...

      Vymazat
    9. Pane Kopecký, to už je obsese, nebudíte se zpocený s výkřikem "pseudonym"?
      Pravda je, že mojí obsesí zase je ta Vaše unikátní schopnost psát a nic nesdělit.

      Ani jsem nečekal, že byste se věnoval něčemu jinému, než své obsesi, jako třeba smyslu mého sdělení, které je, pro Vaši informaci, kdyby náhodou, v 2. odstavci 14:09.

      Vymazat
    10. Vláďa z Brna 11.července 2018 14:09

      Zmatené ve Vaší hlavě Vám nemohu pomoci vyřešit. A nejsem ani náhodou ochoten diskutovat s Vámi o pitomých nálepkách, kterými mne častujete. Nic Vám nedlužím!

      Odpor k anonymitě není obsese. Pakliže to nedokážete pochopit, je to zase jen Váš problém.

      Vymazat
    11. :-) po stoprvé: pseudonym není anonym.

      Vy sice uvádíte (možná) vlastní jméno, ale názory žádné. Tak k čemu to vlastně je.

      Vymazat
    12. 14:38

      A v čempak je ten rozdíl? Dokážete to vysvětlit?

      Jinak si z toho, že jste takový tupec nemusíte nic dělat. I tupec může mít přednosti, kterými to v běžném životě hravě vykompenzuje.

      Vymazat
    13. Vy nepřekvapíte.
      A máte můj opravdový obdiv, když si představím, jaký musíte být v tom svém 'běžném životě' borec, abyste tohle(!) vykompenzoval.

      Vymazat
  12. Forever Slav- a "Bartomějská noc" byla vyjádřením křesťanské lásky? Když už roníte slzy nad hroznou Pařížskou komunou. V.J.Horák

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Úprava:

      Tento zločin neměl s ŘKC nic společného. Šlo o zločin ze strany světské moci. Nejvyšší autority katolické církve, včetně papeže, tehdy tento zločin odsoudily.

      Vymazat
  13. Flover Slav, Vy se snad ani neopalujete, abyste nenarušil ryzost bílé civilizace. Pozor na žido-zednáře jsou cškliví a zlí a porodili K.Marxe.
    V.J.Horák

    OdpovědětVymazat
  14. Fiala je obyčejný dement,který blije a plní příkazy mocných za vodou a podobných gaunerů.

    OdpovědětVymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. 18:37

      Jasně - jediný, kdo v dějinách bojoval za svobodu slova, byla Svatá církev římská. A to je svatá pravda!
      Ostatní ať laskavě koukaj držet hubu!

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A hele, já velký Honolulu, nikdy nenadávám první. Zalez zpátky pod ten šutrák a neopruzuj, ubožáku zavyslej na českých stránkách. Hedvicku, před pár lety jsem se tě zeptal proč stale lezeš po ceských blogách místo aby sis užíval pláží a slunce na Floridě. Tvoje odpověď byla, protože mě baví ty debilní čechy kopat do prdele!

      Vymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  18. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  19. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  20. A zeme ktere se hlasi ke Kristovi prosperuji a zeme ktere se hlasi k Marxismu - tam je bida a nestovice.

    Tam je zvlastni SMRAD zatuchliny , ktery me ohromil , kdyz jsem prijel v roce 90 do Ceska.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 16:44

      A nebylo to náhodou tím, že si dost často neměníš fusekle?

      Vymazat
    2. Celá jižní Amerika se hlásí ke Kristu, moc prosperity tam nevidno, naopak většina zemí Islámu prosperuje na 1000%. A Čína, komouši a je nejprosperující zemí na světě, jak tohle pasuje do tvé teorie, Havlíčku? Jsi trapný blb s vylhanou minulostí.

      Vymazat
  21. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  22. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:06

      DISKUTOVAT S TEBOU ??!!
      Ty ses asi už úplně zbláznil?
      Chápej, že všechno má své meze.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. Je to správně testicles, Hedvíčku, jen potvrzuješ že jsi v angličtině velmi slabej. To o tobě píší jiní na tvých blogách, Hedvíček neumí anglicky. Pokaždé když se snažíš ohromit tvojí angličtinou tak máš chyby, jak spelling tak grammar, blbe

      Vymazat
  23. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  24. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  25. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Před pár dny tento Hedvicek tvrdil že Hedvícka nezna, najednou ví že je Hedvicek mladej, sakra to je guláš. Hedvicku, my tě známe, na Floridě jsi znám jako závislák na českých blogách a pro tvoji zuřivou nenávist ke všemu českému.

      Vymazat
  26. Autor se myli nebo lze. Jaksi vynechal vyvoj 20. stoleti na zapade?
    Jiste je neo-marxismus (kulturni marxismus) logicke a historicke pokracovani Marxe, jak to na zapade, puvodne Frankfurtska skola pozdeji prestehovana do USA, zvrhli od puvodniho smeru.

    Nyni jiz nebrani utlacovane delniky pred kapitalisty, ale utlacovane "mensiny" pred zlou vetsinou. A ovsem takove "mensiny" si aktivne vytvareji a vymysleji, aby mohli tu zlou vetsinu bit a znicit.

    Kdyz autor pise "Nikde u těchto tak různorodých myslitelů nelze najít myšlenku, podle které by bylo zapotřebí nahradit starý svět národů, kultur a civilizací indiferentní „lidskou hmotou“"
    tak jaksi zapomel na Komunistickou Internacionalu, ktera presne je o zniceni nebo zbezvyznamneni narodu.

    A kdyz tvrdi, ze neo-marxismus neni levice? Je to liberalni levice zapadu, vetsina zapadni levice vita migranty ve jmenu (falesneho) soucitu s utlacovanymi, lobbovanim za feministky a LGBT nici rodinu jako zaklad spolecnosti, odstranenim krestanstvi nici koreny i smysl, takze zustavaji jen "konzumenti".

    U nas jsme meli konzervativni levici, zredenou verzi narodniho socialismu, ktera se zapadni levici ma jen pramalo spolecneho.

    Podobne u nas mame liberalni pravici, kdezto ve vetsine zapadu je pravice konzervativni.

    Takze dalsi clanek, ktery jen prispiva ke zmateni pojmu, ze by liberalni levice zapadu nemohla za kulturni marxismus svych chlebodarcu (Soros a spol)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podepsat se sice neumíte, ale kupit nesmysly, to Vám jde.
      Jak jsem předpověděl už na začátku - dát sem takový článek znamená bohužel házet perly sviním.

      Vymazat
    2. Ad 17:43 - souhlasím s Vaším názorem.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. 17.43 Ten váš kulturní marxismus také nemá nic společného s Marxem.
      Přejmenujte ten svůj kulturní marxismus na kulturní liberalismus a studujte Marxe, víte o něm ho*no.

      Vymazat
    6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    7. 20;07
      Satanista je každej normální člověk,kterej tříská černoprdelnickej odpad přes koule, jsou to PEDOFILNÍ SVINĚ!!!!!

      Vymazat
    8. Pane Kopecký 17:49, necítím se být sviní. Vezměte laskavě na vědomí. Děkuji. JiH

      Vymazat
    9. 20:41

      Proč se s tím obracíte ke mně?
      Povzdechl jsem si nad snůškou výlevů 17:43 - to jste snad zplodil Vy a zapomněl se podepsat?

      Vymazat
    10. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    11. Forever Slav 11.července 2018 18:30

      "Můžete vyvrátit argumenty svého oponenta? Nebo budete dštít jen jedovaté marxistické řeči?"

      Vy si skutečně myslíte, že anonymní idiot Vašeho ražení, který tady trousí nacistické výkřiky o "židobolševismu" je pro někoho partner k diskusi?

      Nemáte ani špetku sebereflexe a jen bez ustání provokujete. Myslím, že byste udělal nejlíp, kdybyste zase zalezl do ríry, ze které jste se vynořil!

      Vymazat
    12. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    13. > 21:19 jeste jednou
      Kdyz tak jeste uvazuji o nalepce "nacistické výkřiky o židobolševismu", kterou jste (na me?) pouzil,
      to by me zajimalo, co, krome poznamky "anti-christian", v mem textu 17:43 a dalsich pred vasim 21:19 bylo o "židobolševismu" nebo jinak o tomhle nad-národě? (a tedy logickych zastancich globalismu proti narodum, i kdyz ve svem novem domove maji ukazkovy narodni, konzervativni a rasove cisty stat, nebo alespon dobrou snahu o nej)

      (Jen recnicka otazka, stejne mi neodpovite...)


      Mozna jste mel na mysli: "zapadni levice vita migranty ..., lobbovanim za feministky a LGBT..., odstranenim krestanstvi nici koreny ...".
      Ale ja jsem JE (ž.-b.) nejmenoval !

      Vymazat
    14. 21:35 22:26

      Ne, nemíchám nikoho - anonyme.

      Pouze jsem nepřesně citoval toho kreténa, který se podepisuje "Forever Slav"

      Šlo o jeho slova "výtvor žido-zednářských sionistických mocnářů na zotročení a zničení bílé křesťanské civilizace" ... což je jen jiná varianta "židobolševismu" a je to jednoznačně a mimo jakoukoli pochybnost nacistický světonázor.

      To napsal ve 13:54 a administrátor to k mému překvapení vymazal (snad na pokyn videorozhodčího?), ačkoliv v mnoha jiných případech tu podobné sračky zůstávají bez povšimnutí.

      Takže Vaše kecy o "hloupé nenávisti" jsou zbytečné.
      To, že jsou Vaše postoje onomu kreténovi v lecčem blízké, je z Vašeho trochu zmateného projevu - "ve svém novém domově" - ovšem dost patrné.

      Tolik na vysvětlenou, abyste se už nemusel trápit pocitem, že jste zůstal nepochopen.

      PS: Neznám Váš věk, ale v době, kdy jsem četl Solženicyna, jste možná ještě nosil plenky?

      Vymazat
    15. Je smutne, ze i tady funguje cenzura nepohodlnych projevu, i kdyz nejsou neslusne (ty neslusne cenzurovany nejsou, mozna je to spis zamer, aby to tu vypadalo jako v hospode 4. cenove skupiny)

      Je take zajimave, ze 21:00 zmizelo s poznamkou o smazani, ale 21:08 zmizelo uplne beze zbytku...? (mam to ulozene, porovnal jsem si to)

      "Pravda Vitezi" je heslo nejen ceskych prezidentu, ale potazmo i celeho Ceska. I kdyz nas budete umlcovat, stejne tim Pravdu nezametete pod koberec...

      PS: o tolik mladsi nez vy nejsem, za socialismu jsem chodil na gymnazium a pochybuji, ze by uz tehdy u nas Solzhenitsyna vydali...
      Konkretne "200 let spolu" je dulezita kniha, to ostatni je zrejme jen beletrie...

      "ve svem novem domove" - z hlediska 2000 let historie je 70 let porad jeste novinka.

      Vymazat
    16. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    17. Honolulu, ty pořád nedokážeš pochopit, že některé věci z živé historie se nesmí v Česku zveřejňovat. Psal jsi o událostech do r. 1951 jejichž odhalení by vedlo k zhroucení celé antikomunistické agendy a to opičáci u moci tvrdě stíhají. Proto to bylo smazáno ..

      Vymazat
    18. 15.09 platí pro Honoluana 23.00 a 23.24 a i pro Vás OSV? u 21.00 21.08 o západním a východním chápání ideologie

      Vymazat
    19. PS 2 administratorum-cenzorum ke smazani 10:02

      To, ze se tu neda napsat, ze "tisk je predevsim v proti-krestanskych rukou", ponekud vypovida o tom, ze jste tez soucasti problemu... (a to uz jsem skoro dospival diky vam k nazoru, ze "ne kazdy z..." - inu, mylil jsem se...)

      Nebo je snad zavadny nazor, ze Google je Velky Bratr ?

      Vymazat
    20. Pane Kopecký 20:49, zase jednou si nevidíte, tak říkajíc, do úst. Vezměte na vědomí, že krom korektně diskutujících jsou na NR i pouzí čtenáři. Všichni ti nutně ne svině. Já Vám přiznávám, že mezi diskutujícími vynikáte, pravdu za cenu urážek ale mít nemůžete. Ostatně, zdejší diskuze, to není příliš náročné hřiště, co říkáte? JiH

      Vymazat
  27. ...dle mého názoru jde o úmyslné matení pojmů...
    ...dle mého názoru jde internacionální oligarchii
    především o to "aby se neopakovalo znárodnění jejich majetku"...!!!

    OdpovědětVymazat
  28. Dle mého názoru je vás tu většina ožralých.

    OdpovědětVymazat
  29. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. 21:21
      Est komt der tag,havlountermensch!!!!!!!!
      A pak si můžeš jít nechat vyřizovat na pravačku.....Arbeit macht frei!!!!!!!!

      Vymazat
    3. 21:35
      Vytetovat....

      Vymazat
    4. Napodobne.
      On totiz Kolektivisticky Socialismus muze a lepe pokud je konzervativne-moralni,
      ale je v opaku k pribuzne dvojici nad-narodniho Kapitalismu a internacionalniho Komunismu, ktere jsou si pomerne pribuzne.

      Demokraticky Kapitalismus skoncil nekdy v 70-tych letech minuleho stoleti.

      ---
      Treba Trump z doby kampane, byl konzervativni levice, a proto ho volili predevsim delnici ze severu a rolnici ze stredu - sliboval lidem Práci (ochranu mistni ekonomiky, budovani zeme). Naproti tomu, liberalne neo-marxisticka Clinton, kterou volili bile limecky (urednici a akademie) na obou pobrezich a vsechny barevne mensiny prizivniku, slibovala Ochranu Menšin proti Lidu, slibovala ziveni migrantu a nepracujicich zdarma.

      (Je jina otazka, ze Trump z kampane byl ponekud podvod a svuj Tym si vybral uplne jinak, ze ponekud zapomel na sve MAGA pro Lid a dal vede valky v zoldu Oligarchu...)

      ---
      A ovsem pokud "Slav" ve vasi prezdivce ma znamenat "Slovan", tak jiste nebudete nepritelem Národního...

      Vymazat
  30. 19:31
    Pravil pravicový havlolempl a student plzeňských práv alias Benda ml.!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. 19:55

      Co to kouříte? Váš styl psaní a komentáře podle toho vypadají.
      Zdá se, že můj komentář vás vystihl přesně.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  31. Forevere, Forevere, máš to popletené.
    Zapamatuj si jednoduchou poučku
    Pravice = individalismus, neohraničená svoboda s extrémem parazitismu
    Levice = kolektivismus, solidarita mezi lidmi

    Pravičáci chtějí makat na sobě a přinášet hodnoty jenom sobě, vysávat stát, aby se mohli "bavit" - hulit, chlastat, zevlovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. 20;02
      Tebe mají pacienti na interně jako GRAMOFON,věčně samý LEJNO... je to vidět!!!!!!

      Vymazat
    3. > 20:02
      Dovolim si nesouhlasit.
      Za socialismu se tu vybudovala dalnicni sit, zdravotni pece na urovni a predevsim dostupna, a mnoho dalsiho...
      U nas na vesnici mame z Akce Z kultirni dum, restauraci, obchod, hriste, koupaliste. Kapitalista, ktery tu nove postavil druhou restauraci, se topi v dluzich a nijak neprosperuje, protoze to komercne nejde.
      Omezovani svobody se nyni na Zapade zacina blizit tomu komuinistickemu u nas.

      Desitky milionu obeti - to byla predevsim pomsta sovetskych bolsheviku rusum. U nas nijak zvlast moc obeti nebylo. Globalni kapitalismus ma na svedomi mnohem vice obeti, napr. jen USA po druhe svetove valce maji na svem konte jiz temer 50 milionu obeti po svete.

      ----
      > 19:48
      a prave proto je oxymoron "Liberalne-Individualisticka Levice".

      Levice, ktera neni Kolektivisticka (od Druzstva az po Narod), je podvrh.
      Ktery se globalistum jako Soros naramne podaril, ze si koupili Levici a presmerovali ji na proti-Lidovy neo-Marxismus.

      Vymazat
  32. 20:19
    Lezení do uASS okupantský latríny je POUZE HAVLOPRAVICOVÝ,TAKŽE SMOLÍK!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Forever Slav

      Můžete prosím vysvětlit, co označujkete termínem "havlismus"? Jste si skutečně jist, že události spojené s předáním moci Havlovi a lidem kolem něj znamenalo vítězství pracujícího lidu?

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. Forever Slaveček

      mohl byste mně říct co je na "havlismu" = privatizacích, zavádění kapitalismu (s masou žebráků, bezdomovců, oligarchů (Bakala a Schwarzenberg byli Havlovými blízkými příteli), multimiliardářů, vykořisťovaných proletářů (námezdní pracovní síly), podpoře imperiálních válek v zájmu mezinárodní oligarchie (Havel byl stoupencem vstupu do NATO a podpory všech loupeživých útočných válek tohoto uskupení) levicového?

      Vymazat
  33. 20;41
    Tvůj choromyslnej projev svědčí o pravicový havlodebilitě pohadrákovejch neumětelů!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  34. Mně je fuk, jaká je vymýšlena terminologie, dění hodnotím podle toho, jaký mají vztah k mému životu člověka neprivilegovaného, živícího se svojí vlastní prací. Pokud např. někdo vrátí zákoník práce do podoby před jeho vykucháním po plyši, tak to může být označováno třeba za neofeudalismus, ale pro mě je to pozitivní levicový akt a má mou podporu.
    To, co se dnes děje a krok za krokem útočí na pracující, slušné lidi, může být nazýváno třeba komunismem, ale pro mě je to veskrze nepřátelská činnost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vystihl jste podstatu. Souhlas s vámi.

      Vymazat
  35. A čo tak založiť stranu MARXISTICKÁ INICIATÍVA ČIECH a MORAVY (MIČM)
    Alebo MARXISTICKÝ FRONT (MF), LIDOVIE DEMOKRATICKÝ SVAZ- ČESKA STRANA LIDOVIE DEMOKRATICKÁ (LDZ-ČSLD),
    Alebo OBČANSKÁ MARXISTICKÁ STRANA (OMS).

    Ale inač tu nebol iba MARX, ale bol tu aj ENGELS a neskôr LENIN. Každí z tíchto revolucionárov vtisol do sístému svoju pečať! Otázne je to už zo STALINOM a MAOM.

    https://www.youtube.com/watch?v=SHUowgu-51I

    OdpovědětVymazat
  36. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  37. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  38. Honolulu, člověk se musí pořád učit.
    Knihy které jsi uvedl k židovské otázce a k židobolševizmu a teď vycházejí v US, byly vydávány v ČR už po 1.sv. válce. Solženicin ve svých knihách ke sklonku života obrátil v názorech na Rusko o 180 st.
    Výklad Marxe se neustále od jeho narození převrací, až z toho jsou všichni totálně zblblí.
    Tady máš odkaz na originálního Marxe, bez nějakých pozdějších oblbujících výkladů, je to o křesťanství a judaismu.
    Zajímavý text Marxe o odcizení člověka člověku a o emancipaci člověka. Marx vychází ze svých interdisciplinárních znalostí náboženství a psychologie

    https://www.marxists.org/cestina/marx-engels/1843/101843.htm

    Forever Slav může samozřejmě také studovat ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Anonymní kretén, který se tu podepisuje Forever Slav1 (9:15) evidentně nečetl Marxovo pojednání "O židovské otázce" ani řadu dalších textů, kde Marx píše o Židech.

      Bezpochyby také nikdy ani koutkem oka nezahlédl knihu Arnolda Künzli-ho "Karl Marx. Eine Psychographie", Europa-Verlag 1966, kde by se o Marxově antisemitismu ve všech fázích jeho života mohl dočíst velmi podrobně.

      U takového žvanila a ignoranta to ovšem nepřekvapuje.

      Vymazat
    3. Jan Kopecký
      Uvedené dílo jsem četl a níže nic z toho nezmiňuje. Viz:
      A proč tedy Marx:

      1) Byl členem žido-zednářské lóže?

      2) Proč neupozorňuje na židovské mocenské zastoupení v západních státech v politické, zábavní a ekonomické sféře ani židovské světovládné plány?

      3) Proč jím organizovaná Pařížská komuna ušetřila teroru a rabování židovský majetek, včetnè bankovních domù barona Rothschilda?

      Vymazat
    4. 9:29

      Starou belu jste četl!!

      "Das Christentum ist aus dem Judentum entsprungen. Es hat sich wieder in das Judentum aufgelöst.
      Der Christ war von vornherein der theoretisierende Jude, der Jude ist daher der praktische Christ, und der praktische Christ ist wieder Jude geworden.
      Das Christentum hatte das reale Judentum nur zum Schein überwunden. Es war zu vornehm, zu spiritualistisch, um die Roheit des praktischen Bedürfnisses anders als durch die Erhebung in die blaue Luft zu beseitigen.
      Das Christentum ist der sublime Gedanke des Judentums, das Judentum ist die gemeine Nutzanwendung des Christentums, aber diese Nutzanwendung konnte erst zu einer allgemeinen werden, nachdem das Christentum als die fertige Religion die Selbstentfremdung des Menschen von sich und der Natur theoretisch vollendet hatte.
      Nun erst konnte das Judentum zur allgemeinen Herrschaft gelangen und den entäußerten Menschen, die entäußerte Natur zu veräußerlichen, verkäuflichen, der Knechtschaft des egoistischen Bedürfnisses, dem Schacher anheimgefallenen Gegenständen machen."

      (Zur Judenfrag, MEW I, 376)

      1) Nebyl.
      2) Projděte si jeho spisy, pravděpodobně něco najdete, co Vaši chorou mysl potěší?
      3) Pařížskou komunu Marx neorganizoval.

      Vymazat
    5. Jan Kopecký

      Na uvedeném spise nic antisemitského není. Navíc Marx na něm hned v prvních větách lže o tom, že křesťanství vyrostlo z judaismu. Křesťanství nevyrostlo z judaismu, ale z Mojžísova zákona, se kterým má farizejský/rabínský judaismus pramálo společného.

      A jak typického pro židovského agenta - Marx ve vámi vloženém spise nikdy nezmiňuje o židovské talmudické fanatické nenávisti ke křesťanství. Ani nic o židovských plánech na světovládu. Ukažte mi ty vaše spisy, kde toto dle vás zmiňuje. A já vám uvěřím.

      Btw. a co byla Marxova podpora Pařížské komuny? Této židovské revoluce?

      Karel Marx byl členem zednářské lóže - lóže Velkého Orientu. Viz:
      https://100777.com/node/1269
      http://www.biblebelievers.org.au/33rd.htm

      Vymazat
    6. 9:58

      Reagovat na Vaše plky autistického skinheada opravdu nemá valný smysl.

      Takže jen - pro ostatní pomatence - faktograficky k Vašim blábolům vyčteným z internetových zdrojů na úrovni "Völkischer Beobachter":

      Členem zednářské lože byl Marxův otec v době napoleonských tažení. Po Napoleonově porážce konvertoval k protestantismu, protože by jako Žid v nových poměrech nemohl vykonávat své povolání advokáta.

      Víte sice hovno, ale to hovno tvrdošíjně rozmazáváte.

      Vymazat
    7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  39. Masové dovozy muslimských migrantů - z převážné většiny nepracujících sociálních parizitů má za cíl zlikvidovat kulturně národnostní identitu, vysát a zlikvidovat sociální stát, který si vydobyl evropský proletariát. Konstrukt sociálního státu a národního státu je na obtíž a překáží zájmům mezinárodní oligarchie. Ona je již k ničemu nepotřebuje.

    Marxovými slovy dovozy převážně neproletariátu (= nerevoluční síly) obtíženého "opiem lidstva" = bigotním nereformovatelným náboženstvím = dovoz LUMPENPROLETARIÁTU. Lumpenproletariát Marx definoval jako
    " pro označení vyvrhelů všech tříd společnosti. Naproti pracujícímu obyvatelstvu (proletariátu), které bylo podle Marxe utlačované, lumpenproletariát byl neschopný, neproduktivní a úpadkový nezávisle na útlaku.

    Marxův a Engelsův popis lumpenproletariátu (převzato z Wikipedie): "Tato sebranka zkažených elementů všech tříd... povaleči, propuštění vojáci, propuštění zločinci, uprchlí otroci z lodí, podvodníci, šarlatáni, darebáci, kapsáři, komedianti, hazardní hráči, majitelé bordelů, žebráci, nebezpečná třída, odpad společnosti, nečinně zahnívající masa vyvrhnutá nejnižšími vrstvami staré společnosti..."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z tohoto pohledu celá "multikulturalizační" agenda cílené islamizace Evropy = ANTIMARXISTICKÁ. Marx rozhodně nikdy neusiloval o nařeďování společnosti Lumpenproletariátem a o poškozování zájmů kapitalisty vykořisťované námezdné pracovní síly různými parazitickými skupinami. A rozhodně neusiloval o náboženskou indoktrinaci veřejného mínění.

      Vymazat
    2. Anonymní 4:03

      Marx se o černoších a jiných rasách nevyjadřoval zrovna pěkně a dnes by se to dalo klidně nazvat rasismem. Je však skutečností, že v polovině 19 století to byl naprosto standardní pohled.

      Každopádně pokoušet se naroubovat na Marxe současnou "multikulturní iniciativu" tzv. elit a jejich lokajů, vedoucí k oslabování pozic neprivilegovaných a rozvratu společnosti, je projevem ztráty soudnosti.

      Vymazat
    3. JK - stručně, jasně, perfektně.

      Vláďa z Brna

      Vymazat
  40. Společnost ze které migrují do Evropy islámští "obohacovači je z pohledu Marxe PŘEDKAPITALISTICKÁ (prosta široce rozvinutého průmyslového proletariátu, perspektivně zorganizovaného a bojujícího za své společné zájmy), vertikálně hierarchicky strukturovaná, kde na vrcholu mocenské pyramidy stojí feudální aristokracie (králové, emirové, kmenoví náčelníci a náboženští duchovní).

    OdpovědětVymazat
  41. Komu vyhovuje přísun muslimů do Evropy? Jaký zájem má na tom dělník z Mitasky, prodavačka z nadnárodního obchodního řetězce, český důchodce? Co ji m přinese přetížení zdravotního systému, který si po desetiletí musí předplácet léčbou exotických, mnohdy vymýcených infekčních nemocí, mnohdy léčebně velice drahých nemocí u cozinců, co jim přinese zahlcení škol "analfabety", co jim přinese vysávání evropských sociálních systémů převážně nepracujícími parazity? Co získali a získají Evropané v oblasti bezpečnosti (mimochodem povinně si platí bezpečnostní sbory). Kdo má z toho OBOHACENÍ , zisk a kdo pouze zvýšené náklady?

    O jaké perspektivní obohacení jde, když noví příchozí zanášejí do evropské společnosti paralelní rychle se rozrůstající struktury - "státy ve státě" = no go zóny s jediným jednotícím prvkem, kterým je islám? Včetně pedofilie, neúcty k ženám, vraždy ze "cti", mnohoženství? jakou bude mít perspektivu společnost s nízkou porodností, kterou vzhledem ke své vysoké porodnosti rychle přečíslí migranti? Kdo si snad ještě dnes myslí, že tito migranti vyřeší problém dluhového kapitalismu, neřkuli problém rychlého stárnutí evropské populace? Naplní snad migranti evropské rozpočty daněmi ze své ekonomické činnosti, postarají se mladí muslimové o evropské seniory, když i v azylových centrech se o ně musejí starat a uklízet nemuslimové? Navíc posláním islámu je rychlé šíření a ovládnutí společenského vědomí. A toto se islámu velice daří. Stačí si nastudovat postup při ovládnutí společenského vědomí islámským náboženstvím v S.Arábii, Turecku, Iráku, Íránu, Egyptě - všude jde o vysoce nad 90%.

    Marx by v této souvislosti možná pronesl, že evropský proletariát si má povinně živit své vlastní příští otrokáře.

    OdpovědětVymazat
  42. Jaký užitek má proletář (dělník, prodavačka, řidič... zaměstnaný u soukromníka) z legalizace drog, drogového byznysu a léčby drogově závislých na kerou musí povinně přispívat? Jaký užitek má z legalizace registrovaného partnerství a adopce dětí homosexuály, když evropská společnost vykazuje nízkou porodnost? Jaký užitek má proletář z migrační politiky na kterou musí povinně přispívat, jaký užitek má z povinného přimíchávání biologickcýh složek do paliva (kromě zvýšených nákladů na pohonné hmoty a zanesení palivového systému sazemi? Jaký užitek má ze solárního byznysu...? To všechno je agenda neo"Marxistů" = nahrazení Marxova třídního boje proletariátu za své společné zájmy zástupnými tématy, chaotizace a atomizace společenského vědomí a boj za zájmy různých podnikatelských skupin (narkobaronů, obchodníků s bídou = migrací, ekobyznysmenů). Mimochodem dovozy migrantů ( z části zřejmě různých kriminálníků a migrujících válečných propuštěnců či zběhů), kteří mají větší práva v domovské zemi povinných "hostitelů" než samotní hostitelé je dlouhodobá předem připravená politická agenda, ve které nejde o válečné migranty ale o
    zahuštění Evropy jinorodým obyvatelstvem (viz strategie col. Barnetta, náměstka min. obrany Rumsfelda). Dovozy, právní servis... pomoc migrantům značně prodražují a pomáhá se nejvíc flexibilním jednotlivcům. Za tyto prostředky by se dalo mnohwem efektivněji pomoct migrantům v jejich domovských zemích (a odpadaly vy náklady na školství, asistenty, ubytování, dopravu, atd..

    OdpovědětVymazat
  43. MARX ENGELS im nešlo o zamorenie Európy inou rasou ako Európskou.

    To znamená, že v mnohych krajnach bi novousadlíkom hrozil trestní čin PRIŽIVNÍCTVO, a podľa toho zákona bi boli súdení.

    Triedny boj, ale vo svojej vlastnej krajne.
    Americký kapitalisti, najprv zrujnovali priemysel, hospodárstvo rozvojových krajín, a ti z týchto zrujnovaných krajín sa tlačia do Európskych bohatých krajín.

    A tieto Bohaté krajny majú prehustenú krajnu Novousadlíkmy, a tak prišli z nápadom, prerozdeliť novousadlíkov podľa nejakých kôt do menej bohatích štátou Európy, ale naoplátku tieto štáti tie kôti odmietajú.

    Proste migrant zo socilistickej krajny migrovať do postsocialistickej nebude!!

    Ale ide do Západných Európskych kapitalistických krajín, ktoré majú bohate koloniálne dedictvo.

    Triedny boj v Líbyi, Sýrii, Iraku, a v Južnom Jemene, neustále prebieha, USA vedú už dlho v krajnách sveta BOJ PROTI MEDZINÁRODNÉMU KOMUNIZMU.

    V Sýrii sa Socialistického prezidenta pokúsili zvrhnúť!
    A Sýria oproti svojím susedom mala svoj štandard, mnohý jej obyvatelia študovali v Socialistických krajnách minulého storočia. Tak tí do postsocialistických krajín nepôjdu, lebo vedia, že socializmus majú doma.

    Líbyjský DŽAMAHIRISTI tiež keď Československý robotníci budovali a pomáhali pri budovaní Líbye Muhamada Kadafiho.

    A iných krajín Tretieho sveta, ktoré sa pokúsili budovať socialistický model, vo svojých krajnách, a ostatné krajny socialistického bloku im v tom pomáhali.

    Ako sa hovorí: bývali kolonizátori dnes žnu svoje plody. Keď USA a západ nedovolí inej krajne tretieho sveta rozvíjať sa svojou cestou. A keď sa nejaká krajna tretieho sveta odchíli z orbyti USA, tak ho proste zbombardujú a hospodárstvo rozvrátia, tak že miestni sú v chudobe a nútení emigrovať do krajín ktoré sa podielali na rozbití hospodárstva danej rozvojovej krajny.

    Veď KUBA odoláva Embargu od USA vyše 60 rokov, a ešte ju Americký kapitalisti nepoložili. Ako sa im to podarilo v iných krajnách Afriky, Ázie, alebo v Latinskej Amerike.




    OdpovědětVymazat
  44. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Forever Slaveček ,

      Jaká "NENÁVIST A SNAHA O ZNIČENÍ BÍLÉ KŘESŤANSKÉ CIVILIZACE"? Co ti hrabě? Marx měl snad něco proti bělošské populaci? Křesťanství potlačili tvé milované buržoazní revoluce, když v jejich průběhu a po nich byla zbavena církev své dřívější moci a monopolu na vědění a z velké části zbavena majetků.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. Forever Slavečku,

      mohl bys uvest dukazy o tom, že K.Marx byl v "židozednařskych uskupenich" a jmenovat o ktera uskupeni se jedna? A tež dukaz o tom, že byl členem "satanskeho" spolku a ktereho? pŘEDEM mockrat děkuji i když předpokladam, že žadne vyargumentovane faktograficke odpovědi se NEDOČKAM.

      Vymazat
    4. K. Marx nebyl proti křesťanstvi ale byl proti každemu naboženstvi - křesťanstvi, talmudismu, islamu... protože KAŽDE naboženstvi (jakekoliv) bylo podle něj OPIUM LIDSTVA.

      Vymazat
    5. 11:07

      Viz odkazy níže dole v diskuzi.

      Vymazat
    6. A teraz mi povedzte, pane FOREVER SLAV

      Aký je rozdiel medzi Feudalizmom a Neofeudalizmom??
      Aký je rozdiel medzi Imperializmom a Neoimperializmom??
      Aký je rozdiel medzi Kolonializmom, a Neokolonializmom??

      Viete si predstaviť triedny boj v samotných USA?? Keď običajný ľudia vtrhnú do zbohatlickej štvrte Beverly Hils, a začnu vykrádať Villy Amerických zbohatlíkov?? A terorizovať, Miliardárov?? Pod heslom máš peniaze, podel sa one z menej chudobnímy spoluobčanmy!! Asi bi više 30% Američanov skončilo v Koncentračných táborov po vzoru Guantanama.
      Preto mnoho Latino Američanou uteká do USA Protestanskej Krajny.

      Alebo si viete predstaviť FRANCÚZSKU REVOLUCIU v samotných USA, útok chudobných Američanov na Pentagon, a vypálenie Bieleho domu rozurenímy davom?? Na verejnom priestranstve poprava Prezidenta USA, tak ako skončil Ludvik XVI ??

      Americká revolúcia na Francúzsky spôsob z roku 1789 ???
      Tomu sa hovorí triedny boj, a všetci vieme príčiny Veľkej Francúzskej Revolúcie z 1789?

      V Roku 1204 Kresťanský Križiacy vipálili Kresťanské mesto Konštantinopol, údajne preto lebo bolo Ortodoxné a neuznávalo Pápeža.
      V roku 1453 nechali Kresťania napospas Konštantinopol Osmanom. Prečo asi??

      Potom ako sa centrum Ortodoxného Kresťanstva stala Moskva, tak výpady kresťanov sa preniesly smerom na Moskvu, Križiaci vypálili Pskov, a potom ich skrotil Alexander Nevsky, na Ladožskom Jazere. Zase Kresťania pozdvihli meč proti kresťanom.

      Protestanské USA sa bráni náporom Katolíkov z Latinskej Ameriky, vď su to bratia vo kresťanskej viere. A USA konajú antikresťansky.

      Keď sa správajú a konajú proti bohu a prírode. Propagovaním rovnakého pohlavia, čo pred 150 rokmy títo homoši končili na šibeniciach za homofiliu, alebo rovno v psychiatrických zariadeniach. Kde normálny ľudia to neakceptovali proste neakceptovali, a títo homoši by budili u ľudí rovno pohoršenie, a končili na okraji spoločnosti, dnes sa to propaguje ako normálne, Hodnoty Boha a Prírody sa obrátili proti samotným ľudom.

      Možno je to trochu od veci.


      Vymazat
  45. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. Jaky Havlodement? Havel žvanici o socialističtějšim statě bez žebraku a bezdomovcu, bez kralikaren, bez vstupu do valečnych spolku, lidovy prezident na 1 volebni obdobi, kteremu pry vubec nejde o majetek byl přece ten nejkovanějši pravičak. Ve skutenosti vino chlemtal proudy a druhym kazal o vodě. Nebyl prezidentem na 1 obdobi, o moc mu šlo vždycky až na 1. mistě, kvuli majetku dokonce prolomil restitučni tečku, samo že v praxi podporoval budovani kapitalizmu = ekonomickeho systemu založenem na privatnim vlastnictvi vyrobnich prostředku a kapitalu (sam SE STAL BOHATYM KAPITALISTOU) s žebraky a bezdomovci. Nebyl to žadny budovatel statnosti ale DESTRUKTOR, v rodinnem životě nemravny podvodnik, podporoval vstup ČR do NATO a všechny utočne valky teto zločinecke organizace. . Podle žvastu levičak, podle činu kovany pravičak - velky přitel multimiliardařu bakaly, Schwarzenberga a ropneho "cowboye" Bushe a Krvave Madly.

      Vymazat
    4. 10:42

      Havel byl levičák.

      Podporoval levicovou stranu Zelených a nenáviděl volný trh,
      který nazýval "hokynářstvím".

      Vymazat
    5. HaHaHa,

      stran zelenych je klasicka PRAVICOVA strana. Haji zajmy ruznych "ekologickych" podnikatelskych skupin - fotovoltaickych baronu, řepkovych byznysmenu, vyrobcu kotlu, automobilove lobby. Krom toho tež zajmy narkobaronu. Grinhorni jsou levicovi akorat hubou, ve skutečnosti pomahaji bohatnuti velkokapitalistu z ruznych "eko" oblasti a k chudnuti a zadlužovani proletariatu. Zeleni nemaji s levici nic společneho. Jsou to kosmetici kapitalismu.

      Vymazat
    6. 10,49

      Havlovi mohl byt cely trh ukradeny. Byl to Marxovymi slovy PARAZIT - rentier.

      Vymazat
    7. Je vidět, že absolutně nechápete pojmy jako levice a pravice.

      Pravice = individualismus, uzký stát, volný trh, rovnost příležitostí

      Levice = kolektivismus, rozsáhlé kompetence státu, omezování či zrušení volného trhu, rovnost výsledků

      SZ je proto levicová (ohromné zásahy a pravomoce státu, omezování volného trhu, feminismus, "sociální spravedlnost" a "sociální solidarita" atd.).

      Ano, Havel byl parazit - stejně jako Karel Marx. ;-)

      Vymazat
    8. Slavečku co to tady placaš za nesmyslne teorie? Kapitalismus jep řece ekonomicky system ve kterem zcela převažuje soukrome vlastnictvi nad jinymi formami vlastnictvi a soukromi vlastnici (ti největši) diktuji skrze sve koupene a zadlužene politicke loutky sve zajmy zbytku společnosti. A vykořisťuji proletaře, nevlastniky kapitalu... Ti jim plati (povinně přispivaji) - daňove pobidky, dotace, valky, byznys, ztraty... To je kapitalizmus. Nechapu o jake rovnosti přiležitosti mluviš, když na jedne straně vah maš zadlužene, bezdomovce, duchodce, pracanty za minimalni mzdu a na druhe multimiliardaře, kteři si kupuji vladu, nejprominentnějši pravnicke sbory, zvurce zakonu, ovladaji media za pomoci kterych mužou takřka společensky zlikvodovat kohokoliv... Volny trh? O čem to probuh mluviš? Ma stejnou pozici na trhu drobny řemeslnik a multimiliardař, kapitalisticke imperialni centrum předkladajici ultimata slabšim a třetiřada izolovana země? (Třeba USA a embargovana Kuba? Uzky stat? Jak uzky? Mysliš okleštěny od všech humannich veřejnych služeb obyvatelum, poskytujici pouze mocenskou ochranu velkokapitalistum, zrdukovany na silove funkce = soudy, armadu, policii, zakony? To je ten vaš pravicovy ideal pro velkopanstvo?

      Vymazat
  46. 8.44 Forevere, Forevere, zase jsi vedle ..
    Je proletariát a lumpenproletariát
    ( vzdělaný marxista to tu už vysvětlil )
    Jsou občané a lůza
    ( praktická ukázka řvaní lůzy včera před parlamentem )

    Polarita se nachází ve všem co je na světě, je i mezi marxismem a debilním anti marxismem, resp. "neomarxismem".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. 10.45 Marx byl po otci křesťan, jeho otec se emancipoval od judaismu a konvertoval ke křesťanství.
      Forevere už blbneš, více učení, méně diskuze, nebo z toho totálně zblbneš jako Kalousek.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. 10:58

      Až na to, že jeho otec nekonvertoval ke křesťanství proto, že by uvěřil v Krista jako našeho Pána, ale čistě ze žistných důvodů. Ostatně jako většina židovských konvertitů, z nichž většina tvoří jen protikřesťanskou židovskou pátou kolonu uvnitř křesťanství.

      Marx nenáviděl křesťanství a byl vyznavačem Satana. Viz:

      http://www.tedeum.cz/1_2012/marx_satan_0112.htm

      http://www.protiproud.cz/politika/3215-socialismus-produktem-satanismu-mel-karel-marx-smlouvu-s-dablem-rovnostarstvi-nade-vse-prusecik-tri-dabelskych-nauk-poslanim-levice-je-nicit-nikoli-budovat-ustredni-cil-pryc-s-bozim-radem-ze-spolecnosti.htm

      Vymazat
  47. Něco k otázce křesťanství a judaismu podle Karla Marxe :
    Marx rozeznává křesťanskou a talmudickou morálku, a to je klíč k pochopení dnešního světa.
    Máme katolickou církev a křesťanské strany v nichž převážuje talmudická morálka, a pravověrné křesťany s morálkou křesťanství.
    Máme ortodoxní židy, kteří se distancují od sionistů a inklinují ke křesťanské morálce. Sionisté, to je totálně zakonzervovaná talmudistická morálka.
    Buržuové rovněž zakonzervolaná talmudická morálka, pracující proletariát převážně křesťanská morálka.
    Takto z hlediska polarity křesťanské a judaistické morálky lze hodnotit všechno ve společnosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:52

      Nádherně překrucujete. Až z toho marxismu celý blbnete.

      Ortodoxní židé nenávidí na život a na smrt křesťanství a našeho Pána Ježíše Krista. Jak jim přikazuje jejich svatá kniha Talmud. V tom jsou na jedné lodi se sionisty. Žid je žid.

      Katolická církev není a ani nemůže být talmudická - ŘKC byla celá staletí naopak překážkou pro židy pro jejich plány na ovládnutí Evropy.

      Zmiňovat nějakou morálku (a zvláštně křesťanskou morálku) v souvilosti se satanistou Marxem je hodně úsměvné z vaší strany. :D

      Vymazat
    2. Forevere, prostuduj si literaturu od Marxe co ti k židovské atázce doporučil p. Kopecký, v textu diskuze je i na ní i odkaz.
      Talmud není svatá kniha, je to tanach, resp. pentateuch, který upřednostňuje ortodoxie před pokřiveným talmudem.
      A už toho nech, drž se moudrosti marxisty Lenina a Stalina, kteří lidem zdůrazňovali, učit se, učit se, učit se ....

      Vymazat
    3. Forevere, ještě jsem zapomněl, to hodnocení světa z hlediska morálky je pro dnešní svět. Katolická církev si v minulosti zachovávala svoji morálku, na to aby ji zachovávala upozorňoval třeba i Jan Hus. Postupem staletí se vše mnění, a katolická církev se tímto vývojem tak promněnila, že z pravověrného křesťanství v ní už moc nezbývá.

      Vymazat
    4. 11:40

      Tak teď jste se parádně odkopal a odhalil své jude dezinformace. Jelikož v židovské ortodoxii a celém judaismu (už od samého začátku dodnes) platí jedna zásadní věc - židé v judaismu Talmud nadřazují Tóře. Výklad Tóry je podřízen výkladu Talmudu. Tak to platí oficialně v židovství od času, kdy farizejové/rabíni vytvořili Talmud.

      Vaše oslava masového vraha, žido-zednaře Lenina (který měl částečný židovský původ) hovoří za vše.

      Literaturu, kterou vložil sem Kopecký, jsem četl. A potvrzuje jen tvrzení, že Marx sloužil židovské světovládné agendě. Jeho členství v žido-zednářské lóži, to, že ve svých dílech nezmiňuje nic o globální světové židovské moci (která v té době postupně začala se zmocňovat Západu) či židovských plánech na světovládu, hovoří své.

      Vymazat
    5. "A tak je konečnou autoritou ortodoxie Babylonský Talmud.
      Bible sama se řadí na druhé místo v praxi, pokud ne v teorii."
      (Universal Jewish Encyclopedia, Authority, str. 637)

      Vymazat
    6. Forevere, Forevere, ty konspirace omílané už sto let tě už totálně zblbly.
      Ortodoxií jsou míněni ortodoxní židé -charedim. Že mezi charedim a sionisty je propastný rozdíl, to je dnešní realita. Všechno chápeš moc jednoduše, a už mě začínáš nudit, nechtěj abych tě poslal do pr*ele. Něco se nauč o současnosti, a už s tím grafomanstvím přestaň ...

      Vymazat
    7. 12:30

      Krásně vám došly argumenty poté, co jste byl usvědčen ze lži. ;-)

      Charedim věří v (jak hlásá Talmud) židovskou nadřazenost a podřadnost židů. Se sionisty mají jen kosmetické rozdíly, ale v názoru na židovskou světovládu a otrockou podřadnost gojímů mají stejný názor.
      Nádnernou ukázkou je vztah k Palestincům, kdy NAPROSTÁ VĚTŠINA charedim v ruku v ruce se sionisty podporuje genocidu Palestinců.

      Jeden slavný rabín otevřeně a nezakrytě hlásal:
      „Gójové se narodili jedině proto, aby sloužili nám. Jiné poslání kromě služby národu Izraele na světě nemají. K čemu jsou pohani potřební? Budou pracovat, orat a žnout. My budeme sedět jako páni a jíst." - Ovadia Josef

      Na pohřen mu přišlo až 800 000 židů, včetně spousty charedim. Inu, vrána k vráně sedá.

      Vymazat
    8. AY co to ma prosim vas pěkně vy Charedime společne s Marxem?

      Vymazat
  48. Co tyto tve žvasty (odkud je čerpaš, hnojometniku?) maji společneho s Marxem a s ruznymi uskupenimi ve kterych pry byl podle tve těžce nemocne hlavy? Kde je dukaz že byl v nějakem satanskem, židozednařskem či jakem seskupeni? Uveď dukaz a zdroj. Neuvedeš, protože bohapustě žvaniš nesmysly!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:01

      Ptát se toho blba po pramenech nemá smysl (nemluvě o tom, že nahoře některé uvádí).

      Tím jen jeho fanatickým žvástům nepřímo pomáháte vytvořit falešné zdání, že vůbec stojí za vážnou diskusi. Ve skutečnosti jsou zcela mimo jakoukoli diskusi!
      Je to stejné, jakobyste chtěl začít diskutovat s propagandisty NSDAP.

      Ta tzv. "prokazatelná" tvrzení pocházejí zejména z amerických nacismu blízkých kruhů, jako jsou "white supremacy" a podobné.

      Vymazat
    2. Karel Marx byl členem zednářské lóže - lóže Velkého Orientu. Viz: 
      https://100777.com/node/1269
      http://www.biblebelievers.org.au/33rd.htm

      Marx nenáviděl křesťanství a byl vyznavačem Satana. Viz:

      http://www.tedeum.cz/1_2012/marx_satan_0112.htm

      http://www.protiproud.cz/politika/3215-socialismus-produktem-satanismu-mel-karel-marx-smlouvu-s-dablem-rovnostarstvi-nade-vse-prusecik-tri-dabelskych-nauk-poslanim-levice-je-nicit-nikoli-budovat-ustredni-cil-pryc-s-bozim-radem-ze-spolecnosti.htm

      Marxovo členství v zednářské lóži potvrzuje i odborník na svobodné zednářství, americký protestantský profesor Walter Veith. Jeho přednášky doporučuji.

      Vymazat
    3. 11:01

      "White supremacy"? Vy vážně v sobě komunistu nezapřete. Aspoň je vidět, že marxisté a neomarxisté mají řadu věcí společného (i dokonce slovník - viz slovo "White supremacy"). ;-)

      Vymazat
    4. Slavečku,

      jestliže byl Marx členem skupiny hlasajici nadřazenost bilych nad nebilymi rasami, pak byli v teže zednařske loži všichni bili papalaši te doby počinaje anglickou kralovnou a všemi kolonialisty, Papežem, otrokaři atd.. Přitom Marx byl proti zotročovani pracujicich mas bez ohledu na barvu pleti v te době převažně bilymi otrokaři. Tak co těmi svymi nesmyslnymi žvasty vlastně chceš řict?

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    6. V Marxově dile jsem se nikde nesetkal s tim, že by žide měli byt nadřazeni ostatnim etnikum, rasam...
      Marxuv požadavek na sjednoceni najemne pracovni sily (proletařu) odstraněni soukromeho vlastnictvi vyrobnich prostředku určitě mocnym penězoměncum, jejich planum a všem vykořisťovatelum lidske prace v te době nedělal dobře. Ať již by byl Marx členem svazu zahradkařu, Internacionaly anebo milovniku piva či zednařskeho svazu tajemne modre koule. Na židy byly v pruběhu věku v Evropě pořadany četne pogromy. Jinak Marx se ke svemu židovstvu nijak nehlasil - pokud vim. Judaismus nepraktikoval, synagogu ani rabiny nenavštěvoval. Tak tady neplkejte nesmysly vycucane z maliku u nohy.

      Vymazat
    7. 14:20

      K tomu, aby člověk sloužil židovské světovládné agendě, není třeba, aby člověk byl náboženským židem. Stačí věřit v nadřazenost židovské rasy. To víte, to vám velká část židů do očí neřekne. ;-)

      Židovská víra (judaismus) totiž není postavená na víře v Boha, ale víře v žida samotného. Proto žid nemusí být nábožensky založeným židem, pokud věří v židovskou nadřazenost a světovládu. Komunismus, neomarxismus - to je jen judaismus v jiném hávu, mající původ v židovských mozcích. Marx a např. takový Trocký nebyli o nic méně praktikující židé, jako židé mlatící hlavou o Zeď nářků.

      A právě naopak, Marx dělal židovským mocnářům dobře - likvidací křesťanství, zrušením soukromého vlastnictví, zničením stávajících monarchií, atd.

      Jeho podpora židovské revoluce Pařížské komuny ho usvědčuje jednoznačně ze služby židovským mocenským zájmům.



      Vymazat
    8. Mohl byste citovat, o jakou konkretni podporu židovskych mocenskych zajmu jde? Co podporoval? Nějakou světovladu židovskych oligarchu, ktere chtěl zbavit majetku? Anebo vznik židovskeho statu? O co konkretně šlo a jak to Marx podporoval? Znamena podpora buržoazni revoluce, ktera svrhla ve Francii feudalizmus, že veškera vitězna buržoazie ve Francii byli žide? O čem to mluvite, panačku?

      Vymazat
    9. Slavečku 15,02. Jenže i vaši pravicovi guru - Mises, Friedmann, Hayek, Stiglitz, Bernanke, Greenspan, Ayin Randova (Alisa Zinověvna Rozenbaum) maji v žilach židovskou krev. Znamena to tedy, že žide maji v rukou jak pravici budujici šťastne zadlužene kapitalisticke zitřky tak levici, ktera chce odstranit kapitalizmus a zavest komunizmus?

      Vymazat
    10. 15:11

      Vždyť jsem vám to výše vypsal, čím podporoval (vědomě) židovskou agendu. Včetně Marxovy konspirace v žido-zednářských lóžích. Čemu nerozumíte?

      Mj. fakt, že Pařížská komuna (kterou Marx podporoval) nezaútočila a nevyrabovala židovský majetek a podniky, včetně bankovních domů barona Rothschilda, hovoří své.

      Sami židé Marxe oslavovali:

      “Nežidovská inteligence bude hrdá na své vědomosti a
      sama uvede do praxe všechny vědecké teorie, které
      sestavili naši náhončí, aby vedli ducha Nežidů směrem,
      který nám vyhovuje.
      Nemyslete si, že toto tvrzení jsou jen prázdná slova. Vzpomeňte na úspěch, jaký nám přinesly teorie Darwina, Marxe a Nietzscheho. Demoralizující vliv těchto teorií je
      vám již dnes zcela zřejmý.”
      (Protokoly sionských mudrců)

      A samotní židé aktivně s Marxem konspirovali na židovských světovládných plánech:

      Žid Baruch Levi napsal Karlu Marxovi
      (podle Revue de Paris, roč. 35, č. 11, str. 574):
      „Židovský národ jako celek bude sám sobě Mesiášem.
      Jeho panství nad světem bude nastoleno sjednocením
      všech ostatních lidských ras. Odstraněním hranic a monarchií, které jsou zdrojem partikularismu, bude nastolena jediná světová republika, v níž budou
      občanská práva všeobecně přiznána Židům. V této
      nově organizované lidské společnosti budou synové
      Izraele všude vedoucím elementem, zvláště když se
      jim podaří dostat masy pracujících pod své vedení.
      Vlády národů, které budou tvořit světovou republiku,
      se prostřednictvím vítězství proletariátu dostanou všude
      do rukou Židů. Vládnoucí židovskou rasou bude všude zrušeno soukromé vlastnictví a Židé budou spravovat
      státní majetek. Takto budou naplněna proroctví Talmudu,
      že v čase příchodu Mesiáše budou vlastnit klíče k bohatství všech národů světa.”
      (Cit. podle Kämpfera, Jüdische Selbstbekenntnisse,
      Židovská vlastní přiznání
      Hammer-Verlag, Lipsko 1929, str. 34.)

      Vymazat
    11. Vyborně Slavečku,
      ale mě nezajima co psal jakysik Baruch Levy, mně zajima jak se k tomu postavil K. Marx. Rozumite? Když Marx s někym vedl třeba polemiku, neznamena to, že se s nim nazorově ztotožňuje. Rozumite tomu?

      Ve vztahu k Marxovu udajnemu zednařstvi mě zajima, ktereho zednařskeho spolku byl členem kolikrar se s nimi sešel, jake měl postaveni v loži, o co ta lože usilovala. Rozumite?

      Ale s těmi vašimi PRAVICOVYMI GURU jsem vas dostal. Co řikate?

      Vymazat
    12. 15:44

      Vám opravdu nedochází, že tím, že se pouštíte do hovoru s hajzlem, který je schopen argumentovat "Protokoly" zasíráte stránku úplně stejně jako on? Rozumíte?

      Dostáváte se tím na jeho úroveň, ať už se Vám to líbí nebo ne. Co říkáte?
      Nebo prostě nemáte na víc, než popichovat fanatického ubožáka?

      Kromě toho je článek o něčem jiném.

      Vymazat
    13. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    14. "Forever Slav" - diky za odkazy, uvadejici Marxe jako clena Grand Orient, ale ty stranky nemaji dalsi odkazy a pokud treba uvadeji i Stalina jako clena Grand Orient, neverim jim...
      Jinak je videt, ze jste celkem dobre informovany.

      Vsem ostatnim bych podotknul, ze cim vic toho poznate, tim vic zjistite, ze to je vsechno jeste mnohem horsi, nez byste si puvodne predstavovali.

      >15:52
      Clanek neni o nicem jinem, nez tu argumentuje Forever Slav.

      Marxismus se na zapade vyvijel dal, zatimco u nas jsme tu zustali u konce 19. stoleti...

      Neo-marxismus je tak logicke pokracovani teto sikme cesty do Pekla, kam nas samo-vyvoleny nad-narod vede...

      A i kdyz titulujete "hajzlem" (15:52) toho, kdo argumentuje Pravdou, nezbavite se ji...
      (Pouze domnelym ukazovanim trisky v jeho oku predvadite svuj vlastni tram...)

      Vymazat
  49. Jen nevzdělaní idioti, nemyslící hlupáci, puberťáci okouzlení cizími termíny (neomarxismus) a podlí manipulátoři (Hájek, Štěpánek a spol.) podsouvají diskurzu slovo neomarxismus, aby de facto ochránili stávající kosmopolitní neofašismus. Někteří to dělají princielně - nemohou přece připustit, že ultrapravičácká ideologie devastuje nevídaným způsobem svět i během relativního míru.

    OdpovědětVymazat
  50. Forevřičku, Hajkovsky,

    jestliže byl tedy Marx satanistou, neřkuli židozednařem, jak to že byl soustavně honěn policii evropskych statu a všude psali medija oligarchu, že Evropou obchazi strašidlo komunismu, ktere chce obratit posvatne věci - třeba vlastnictvi velkokapitalistu ve prospěch "luzy"? Proč se zednaři tak bali sveho "člena" a nechali ho honit svoji policii po Evropě jak štvanou zvěř na honu? Kdyby byl važenym zednařem a satanistou měl by přece dokořan v elitnich klubech, zařnou karieru, obři tantiemy jak poskoci oligarchu z Frankfurtske neoliberalni školy tzv. "levicove" a Misesaci, Hajci a Fridmeni - tzv. pravicovi poskoci těch samych olugarchu. Měl by přece mit klid na praci, zateplene mistečko, obři tantiemy zato, že chce pro velkokapital zorganizovat proletařskou revoluci a beztřidni společnost. Kdepak udělali tvi pravicovi "soudruzi" vykladači snu pověstnou chybičku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. 13,47 JáChaChaChaChaCháááá! Hlavně že vy "židovske otazce" "rozumite". HeHeHe.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. "Forever" (15:11) začíná svůj srdnatý boj s administrátorem, který jeho identický příspěvek (13:47) - myslím celkem právem - smazal.

      A Vy (12:37) tomu hovadu jenom zbytečně děláte sparringpartnera. Věřte, že ničím ho víc nepotěšíte, než když budete na jeho sračky pořád reagovat!! Tož si to rozmyslete...

      Vymazat
  51. Proč tedy proti nesprávnému používání pojmu "neomarxismus" neprotestují především levicové strany KSČM a ČSSD ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protože ve vedení KSČM jdou líní oportunisté a protože se ČSSD k marxismu nehlásí. Proto.

      Vymazat
    2. 14:51

      A kdepak jsou dnes ti marxisté v KSČM? Že by zastydlý stalinista, kariérista a oportunista, tedy "muž do každého počasí" Skála?


      Aby nedošlo k vážnému omylu:
      Tím nechci sugerovat, že by Stalin stál v přímé opozici vůči marxismu; nicméně byl to dost osobitý typ marxisty v době od té dnešní hodně odlišné. Komunisté (členové a ideologové KSČ a KSČM) se totiž se Stalinem do dneška nevyrovnali. Pohodlně se schovali za chruščovovské nebo brežněvovské fráze. Není proto náhodou, že se do dneška slova "stalinismus" a "trockismus" používají prakticky jen jako nadávka.

      Je to podobný druh tupého fanatismu, jako když dnes pravoslavná církev odmítá zrušit exkomunikace Lva Tolstého (na což upozrňuje Mojmír Grygar ve své knížce "11/9. O asymetrii a spojených nádobách", str.38-39):

      "Církevní autority trvají na tom, že Lev Nikolajevič je spoluzodpovědný za podněcování bolševické revoluce; jako argument jim slouží známá Leninova charakteristika Tolstého jako ´zrcadla ruské revoluce´.
      Stojí za zmínku, že ani pohrobci bolševiků nenacházejí v Tolstého mírumilovné víře nic aktuálního a použitelného."

      Tolik k povaze (údajně zaniklých a pohřbených) ideologií a k dialektice třídního vědomí.

      Marxismus je opakem omílání pouček a křečovitého přidržování se politických hesel.

      Vymazat