Reklama

.

.

pátek 13. července 2018

Prof. Drahoš je popleta

Ivan David
13. 7. 2018
Prof. Jiří Drahoš k jednání o vyslovení důvěry vládě napsal : "Smutný den pro českou demokracii. Padesát let po srpnové invazi a téměř třicet po sametové revoluci máme komunisty zpět u moci. Mají poslanci ANO a ČSSD vůbec nějaké výčitky svědomí, že jim to umožnili?" ZDE
Ale pane Drahoši, u moci je pan Ing. Babiš, nikoli komunisté.  ANO a ČSSD nepomohly k moci komunistům, ale naopak. Ostatně jací to jsou komunisté, když podporují vládu miliardáře?



Poslanci KSČM byli do Poslanecké sněmovny řádně zvoleni v demokratických volbách. U moci jsou v tom smyslu, že mohou hlasovat jako ostatní demokraticky zvolení poslanci. Jestli ono to není tak, že někteří voliči prostě chtěli KSČM v Poslanecké sněmovně, zatímco ne dost voličů chtělo Prof. Drahoše na Hradě. To je demokracie. Měli snad poslanci ANO a ČSSD volat na poslance KSČM: "Nepodporujte nás! My nechceme, aby naše vláda dostala důvěru! Chceme nové volby!"

Pokud by se voličům více líbily Drahošovu srdci blízké strany STAN, TOP09, ODS KDÚ-ČSL, mohli sestavit vládu  a vybavit ji důvěrou oni. Jenže tak to nebylo přes usilovnou snahu mainstreamových médií.

Asi bude nutno umlčet ostatní politické strany, zavést cenzuru, atd., jako na Ukrajině nebo v Turecku. Komunisté by byli ve vězení a nikoho by podporovat nemohli. To by byl pro pana Drahoše radostný den české demokracie! Kdyby se stal prezidentem, jistě by takovou šťastnou demokracii podpořil. A neměl by žádné výčitky svědomí - 100 let od založení Československa a 80 let od jeho zániku.

111 komentářů :

  1. Že toho zmetka vůbec nechali komunisté vystudovat přál bych mu pořádnou makačku a oni by ho ty kecy přešly. Pryč s jmenovanými protinárodními stranami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně řečeno.
      Ten pán, co loupil nápady svých kolegů ve vědě, by se měl schovat a nevylézat.

      Vymazat
    2. Toho zmetka nechali vystudovat, protože to byl prověřen, kariérní soudruh, kterým je dodnes. Kam vítr, tam plášť, to je heslo tohoto kariérního křivohubce, kterému nedošlo, že v přímé volbě prezidenta, musí taky přemýšlet samostatně, ne stranicky:-D

      Vymazat
    3. Z DISKUSE DOLE VYPLÝVÁ,ŽE OBČANÉ BY NĚCO CHTĚLI

      ovšem zdá se že jakoby nevěděli co.
      Ocitli se v kapitalismu BEZ přivlastků nejhorši formě kapitalismu,vycházejici z gangsterismu.
      Ten vyrábi zdá se nepřetržitě vadné zákony,krade prostřednictvim lživého a zmanipulovaného tisku a TV lidem při volbách hlasy a prvni voliči začinaji pochybovat,zda takové volby vůbec plati.
      Vite jistě všichni,že po ukradeni hlasů voličů a tim i jejich moci zmanipulovaným tiskem a TV se stávaji občané bezmocni a frustrovaně přihlíži jak se 870 000 z nich dostalo do exekuci a každou hodinu prý přibývá 57 dalšich.
      Je toto systém který si občané vycinkali?

      Jakékoli požadavky občanů na změnu na př jejich

      NÁRODNI PROGRAM NESMĚJI VYJIT V TISKU A JAKÁKOLI DISKUSE V TV O OBSAHU STÁLE JEŠTĚ NEPROBĚHLA A ASI ANI JAK TO VYPADÁ NEPROBĚHNE.

      Ba co hůř NP začal být masakrován vymazávánim vnitrem ČSSD i na tzv alterativnich webech a čeho si občané nevšimli je,že prý poslanec ČSSD VESELÝ navrhl souhlasit s prý instalaci obrovských filtrů informaci na internetu,a s nim to měli odhasovat v EU i politikové z politické třidy Šmejdů snad ANO,PIRÁTI,ČSSD KDU ČSL TOP a kdoví kdo ještě.-
      Jen prozatim zázrakem to v EU neprošlo.

      OBČANÉ SNAD ANI NEVI,ŽE TAM HLASOVALO 627

      prý našich zeměmi zvolenych poslanců,z toho 267 PRO,318 PROTI 31 SE ZDRŽELO!Bylo to o fous a ty filtry byli dokonce už prý i několik dni puštěny což zpozorováno taky nebylo.
      V řijnu se má hlasovat znovu ,zřejmě tak dlouho až nám všem v EU zavřou pusu.

      VŠICNI JSTE ČLENOVÉ NEPOLITICKÉ SPOLEČNOSTI VOLIČŮ OSV A JE TU JEŠTĚ JEDINÁ ŠANCE.

      Můžete ještě stále chtit zajištěni diskuse nad všemi body Národního programu.
      Nezapomente

      DEMOKRACIE JE DISKUSE A TO CO NAVRHUJE BOD NP Nr.2, tedy OBČANSKÁ PŘIMÁ DEMOKRACIE otevřenim zablokovanýchv diskusnich rubrik přimo na webech polit.stran a hnuti,které navic občané plati z rozpočtu tou PŘIMOU OBČANSKOU demokracii je!

      Vymazat
    4. DOVEDE SI NĚKDO Z OBČANŮ PŘEDSTAVIT JAK BY TO MOHLO DOPADNOUT,KDYBY TADY DISKUSE NAD BODY NP


      proběhla úspěšně a bylo by voličům o co jde a jasné co obsahuji body NP a s prodiskutovanými body by se S VÝSLEDKEM PÍSEMNĚ obrátilo vedeni tohoto webu s nimi na majitele moci co na to řikaji,jako když másla ukrajuje, nebot i oni jsou vlastně členové nepolitické společnosti OSV a taky už jsme slyšeli pana doktora ve Svobodném radiu,to by mohlo mit zájem.

      KDYBY SE TO POVEDLO NEŽ NÁM ZAVŘOU PUSY,TO BY BYL MOŽNÁ PĚKNY MARAS CO VY NA TO BEZMOCNI OBČANÉ VOLIČI?

      Kdo je proti,ať to tu napíše a zdůvodni proč!
      Mlčeni bude znamenat souhlas,co?

      Vymazat
  2. Ivane Davide davej sem tu fotku v radiovce ta ti slusela a vypadal jsi jako rozvedcik a nebo parasutista z Londyna .Takhle vypadas jako ten cisar -p.cackar co ho museli zavrazdit vlastni strazi aby se ho zbavili ,kance

    OdpovědětVymazat
  3. 2:52 vy prirovnavate dr. Davida ke Caligulovi ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ma podobny pohled

      Vymazat
    2. 5:25 Nejdřív se nauč česky, když chceš psát na český web. Potom sem můžeš dát foto tvého ksichtíku, ať vidíme na vlastní oči pamětníka Caligula, a můžeme tě taky ohodnotit.

      Vymazat
    3. 3:40 no může li David srovnávat volby do parlamentu s volbou prezidenta, tak proč by nemohl?

      Vymazat
    4. 5.35 nemohu sem dat fotku pablbe neb to nejde a cos myslel tim poucovanim o cestine ,blbecku? Jsem mimo jine cestiny tvurce ,jednali jsme s Travnickem zda pica ci Pyca pozdeji mne poslechl a nechal to byt, blbe pycny (cti dlouze nemam hacky a carky)

      Vymazat
    5. Nechte pana Davida, i tady mu to sluší neb je fešák.

      Vymazat
    6. Vlastovko mas recht nikdo nerika ze neni ale ta radiovka jaksi z neho delala Rambo co skace pres rybnik jako pres louzi .

      Vymazat
  4. A jak to, ze rozhodujicim vliv ve vlade nema
    pan Okamura , (SPD) kdyz byl daleko popularnejsi nez CSSD ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To proto, že je to jediná normální strana.
      A ODS byla ještě populárnější, ale štítila se, a dobře tak jí, i nám.

      Vymazat
    2. 3:42 Jestli to nebude tím, že o tom, kdo bude ve vládě, rozhodoval lídr vítěze voleb. A ten si, naštěstí, pana Okamuru k sobě nevybral.

      Vymazat
    3. 13:29 On si ho "naštěstí" nevybral, protože mu to nedovolila makrela. A proč by Agro riskoval, že by se mohl Česku zalíbit statut neutrálního státu bez eu-vrchnosti a Dotací.

      Vymazat
  5. A jak to, ze Komousi nejsou zakazani, jako napr.
    Naciste , kdyz jsou to radikalni destruktivni strany.
    Porad mate dvojity standart.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co je radikálního na Vojtovi Filipovi? Prosím tě, míň čti blbosti a víc používej vlastní hlavu.

      Vymazat
    2. Méně se dívej na ČT a méně čti českou mediální žumpu - získáš tak zpět duševní zdraví.

      Vymazat
    3. Pokud víte o skutečnostech, které jakousi záhadnou shodou okolností dosud nikdo jiný nepostřehl a jež činí komunisty nezákonným politickým subjektem, určitě byste se měl pokusit potlačit svou nevýslovnou dobromyslnost a neprodleně podat trestní oznámení.

      Vymazat
    4. KSČM byla založena v r. 1990 v době neomezené moci Václav Havla. Asi tak ...

      Vymazat
    5. 12:17 Jak jste to myslel s tou neomezenou mocí Václava Havla? To je trošku blábol.

      Vymazat
    6. Pan Filip ani netuší, že jeho strana je nevolitelná.

      Vymazat
    7. Anonymní 16:43

      To nevadí, pro mě už 20 let volitelná je. A narozdíl od většiny svých spoluobčanů aspoň netrpím chronickým syndromem povolebního zklamání.

      Vymazat
    8. 3:46 A které komouše máš na mysli, buzíku?
      Ty z ODS, ze STAN, z Top09, z ČSSD, z KDU, nebo které vlastně?
      A teď vyskoč, deviante!

      Vymazat
  6. zaujímavé je, že na Slovensku o KSS nič nepočuť, zmizli z verejného života ein zwei - čím to ? - asi preto, že boli na Slovensko umelo implantovaní Prahou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase ti prokletí Čehúni! S Čechom do mecha, s mechom do Dunaja. Na stráž!

      Vymazat
    2. No jo, Slováci byli vždy problémovým národem, a to i za socializmu. Kdyby v létě v roce 1943 partička kolem Karola Šmidkeho, Gustáva Husáka, Laca Novomeského neudělala SNP, tak po válce by se se Slovenskem zacházelo jako s fašistickým státem. Tahle partička to měla zatraceně složité. Slováci se dali raději k Němcům, protože Slovensko bylo zaostalým agrárním státem. Protifašistická fronta vykazovala velkou politickou a třídní rozpornost a těžko se udržovala její jednota. Nakonec v SNP bojovali lidi z více než třiceti zemí světa. Vůbec bych se nedivil, kdyby Slováci byli v menšině. I za socialismu Slováci dělali problémy. Přitom tam komunisti natáhli neskutečný penězovod z Čech a vybudovali tam průmysl, který do té doby neexistoval. Korunu tomu všemu Slováci dali v roce 2014, kdy v centru SNP, tedy v Banské Bystrici zvolili fašouna Kotlebu, který označil SNP za komunistický puč, provedený proti zájmům Slovenska.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. 5:20 To bude asi tím, že ve stádu ovcí se rozum nemá kde uchytit.

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    7. --- Zároveň ale budu koordinovat veškeré vaše kroky a to přímo s vaším nejvyšším velením a Vládou. Jinak to prostě nelze. Zdravím.

      Vymazat
    8. --- Plus, směji se, musel jsem se nechat chytit pohraniční stráží jednoho ze sousedních států, aby zaevidoval tento můj kód, toto mé vojenské číslo 101709 a předal ho ostatním zpravodajským službám jako ověřené.

      Vymazat
    9. To bude tím, že "federální" KSS Peter Weiss nejprve přejmenoval na Stranu demokratickej ľavice a poté ji on a jeho nástupci dovedli k nevolitelnosti a zániku.

      Vymazat
    10. Peter Weiss se postaral o svou kariéru. Udělal to, co se od něho čekalo. Na obyčejných lidech mu nezáleží. Stejně se chovají socani.

      Vymazat
  7. Přesně tak, prostě demokratická část populace zeuznává výsledky demokratické volby. Je to Kocourkov, někdy mi to připomíná situaci v některém africkém státě, jen nevolíme barevnými kuličkami, ale elektronicky.

    OdpovědětVymazat
  8. Jsou tihle Drahošové skutečně tak pitomí, nebo to jenom hrají?
    Tak tu máme kapitalismus. Nebudu se pitvat v tom, jestli si ho skutečně přála cinkající většina, nebo tenkrát jenom usilovala o nějakou odrůdu socialismu s lidskou tváří. Dnes ho tu prostě máme. A kapitalismus vychází ze soukromého vlastnictví výrobních prostředků. Nikdy nebude stejně továrníků, jako dělníků v nich. A co čekají tihle Drahošové? Že dělníci budou volit politické zástupce továrníků? Zástupce, kteří téměř třicet let pracují na omezování práv oněch dělníků? Začalo to různými úpravami zákoníku práce. Pokračuje to v omezování jejich občanských svobod a dnes se již ozývají hlasy na omezení toho hlavního práva. Práva svobodně volit.
    Drahošové by nás totiž nejraději poslali až do feudalismu. Udělali z nás nevolníky a s povinností držet hubu a krok. Diskuse se nepřipouštějí.
    Pouze ti, co nám v posledních téměř třiceti letech vládli, mohou za to, že komunisté neupadli v zapomnění. Ne my, ale vy můžete za to, že si lidé začínají vzpomínat, že většina se tenkrát měla lépe, než dnes.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svatá pravda pane Hricáku.

      Vymazat
    2. Jenomže oni si ti dělníci skutečně volí své řezníky. A to téměř po celém světě. Drahoš to také ví, stejně jako ví, že hybnou silou k tomuto nelogickému jednání zaměstnanců je dokonalé ovládnutí propagandy a propracované vymývání mozků už od útlého mládí.

      Vymazat
    3. MY Z OSV JSME PROTI KAPITALISMU BEZ PŘIVLASTKŮ

      nejhoršií formě kapitalismu,.která vycházi z gangsterismu viz NP Nr.6.
      Proč nechcete prostudovat Národni program občanů voličů,kde se chce úplně normálni vláda,která by opravdu převzala odpoivědnost za ekonomicko,politickou a sociálni prosperitu což je vlastně definice Sociálniho státu viz NP Nr.1 a opírala se přitom o Ústavu,kde právě toto

      JEDNO SLOVO OČIVIDNĚ ZÁMĚRNĚ ,CHYBI!?

      Dovedete na to ve svých komentářich odpobvědět?

      Vymazat
    4. 8:08 Když jste proti kapitalismu, co byste si u nás místo něj představoval?

      Vymazat
    5. Sociálně spravedlivou tržní společnost bez vlivu médií v rukou magnatů.

      Vymazat
    6. "Sociálně spravedlivou tržní společnost bez vlivu médií v rukou magnatů." = vlídný a přejícný kapitalismus pro negramotné?

      Vymazat
    7. Anonymní 13:23

      Já jsem pro socialismus, tzn. stát provozující firmy všech zaměření a vlastnící stoprocentně všechny strategicky významné podniky.
      Vláda demokratická, odvolatelná a přehlasovatelná občany. Korupce a zneužití pravomocí trestány nejvyššími sazbami trestního řádu, nasazení agentů provokatérů. Vytvoření rozvědky a kontrarozvědky na nejvyšší úrovni. Důsledné prošetření všech významnějších majetkových přesunů po roce 1989.

      Vymazat
    8. 13.23

      Kapitalismus BEZ přivlastků,amerického typu odvozený od gangsterismu,který nám tu přinesl na hřbetě bývalý president Klaus,je nyni v plném běhu a vidite všichni jak funguje.
      Na něho navazuje výroba vadných zákonů z nichž je nejvíce znám a vidět EXEKUČNI.
      Ten by nemohl vůbec vzniknout,kdyby garniturou politické třidy Šmejdů nebylo v ÚSTAVĚ očividně záměrně vynecháno hned v prvnim bodě jedno slovo

      SOCIÁLNIÍ STÁT!

      To ví prý jen málo občanů a myslí si,že je to jako dnes neměnné a tak správné.

      TO JE TEN VELKÝ PODRAZ A VNUCENÝ OMYL.

      proto se dělaji tzv naši intelektuálové hloupí,že nevi co to je a že na to navazuje celá řada rabijátských nynějšich dalšich zákonů toto poznáváni se snaži masakrem cenzury zastavit.

      PROTO NESMI BÝT NÁRODNI PROGRAM OBČANŮ VOLIČŮ NIKDE v tisku a tv PUBLIKOVÁN A JEHO PRVNI BOD NP Nr.1 BYL A JE MAZÁN A IGNOROVÁN.

      Téměř nikdo z domorodců se nesmi dozvědět jak funguje slušně

      SOCIÁLNĚ-EKOLOGICKÝ TRŽNI HOSPODÁŘSKÝ SYSTÉM
      propagujici a uskutečnujici
      Solidárni společnost pro všechny.Penize na tento systém totiuž považuji šMEJDI za vlastni a proto je kradou jak straky a v tom budou a hodlaji dále pokračovat.
      Vědí,že občané voliči se ještě nenaučili bojovat za své prostředky,které vypisuje právě NP a pokud se to nezačnou občané učit budou jednoduše podváděni dál!
      To,že se to nyni prosazuje prozatim jen OSV nesmi zůstat nepovšimnuto a to v zájmu VŠECH občanů voličů.

      JE NAČASE ZAHÁJIT DISKUSI O VŠECH BODECH NP

      a to dřive než bude všem domorodcům zavázána pusa vnitráckou cenzurou ČSSD!¨

      Vymazat
    9. OSV AKTIVISTÉ UPOZORNUJI DŮRAZNĚ,ŽE UŽ NEPŮJDE

      aby jako za vlády,kterou občané vycinkali,že budeme stejně jako tehdy zabezpečovat všechno za občany,kteři budou sedět snad LHOSTEJNĚ DÁL na vejcich a dokonce se pohrdavě vyjadřovat o bodech,které jim maji pomoci a všemi silami pod sebou podřezávat dále větev ,na které sedi a ještě tomu radostně tleskat.
      Pokud to půjde takto dál, musi vědět,že nepsaný zákon,že elitni špíčka intelektuálů jim už navrhuje řešeni a pokud sami občané nebudou chtit nic z NP začit prosazovat ,nebudeme pro ně dále vymýšlet návody jak zastavit jejich cestu mezi otroky rozvojového státu,který si svým pasivnim přistupem doslova vyprosi a vykoleduji.

      Pak až procesy budou nevratné a bude pozdě si na jejich alternativnich a brzy vnitrem ČSSD zcenzurovaných webech stěžovat, nebude nikdo,kdo by ovčanům pomohl a oni dále bezmocni,po ukradeni jejich hlasů a tedy i moci zažiji jen posměch a mohou si psát petice a schromažďovat se v počtu pět a půl demonstranta pod ocasem na WENZELPLATZU a tam řečnit,že prý chtěji mir a když přijdou domů zjistí,že jim kdosi vykradl kapsy!

      Vymazat
    10. 13,23
      Mě by kapitalismus nevadil. Kdyby jsme měli všichni stejné šance. Aby o případném úspěchu rozhodoval pouze důvtip a pracovitost. Žádné dotace a státní a veřejné zakázky podrobovat přísné a nezávislé kontrole. Prostě všechno to, co dnes není. Ze socialismu bych zachoval pouze pomoc skutečně potřebným. Průběžný důchodový systém, zdravotnictví hrazené ze zdravotního pojištění a kontrolu nad strategicky důležitými odvětvími, jako je zásobování energiemi, základními potravinami a pitnou vodou.

      Vymazat
    11. vladimír hricák
      Takový kapitalismus ovšem neexistuje a existovat nemůže. Vždy dojde do stádia, kdy několik jedinců vlastní téměř vše a s tím naroste jejich moc nad odstatními. A co víc, tak jako bohatství generuje moc, moc generuje bohatství.

      Vymazat
    12. PANE HRICAK 21.06 ODPOVĚD UKAZUJE,ŽE JSME TADY

      přecenili vaši schopnost diskutovat o budouci vizi ČR.
      Připadá nám to,že nezbývá než vám bohužel doporučit nastudovat co to je SOCIÁLNI STÁT a

      SOCIÁLNĚ EKOLOGICKÝ TRŽNI HOSPODÁŘSKÝ SYSTÉM.

      Ziskáváme tu dalši zajimavé zkušenosti,jak hluboká je absence informaci,které blokuje nynějši režim systému kapitalismu BEZ přivlastků ,který vám jak píšete nevadi a lze nyni chápat i to,že se NIKDO z celé ČR nedokázal zeptat TOHO PRESIDENTA co slovo BEZ znamená a tak do toho všichni spadli a ted dokonce i vám,který by měl podle našeho mylného odhadu o tom mit znalost ,vytřeli zrak a můžete se nyni jedině utěšovat,že nejste sám!

      JSME TU TEĎ ZVĚDAVI,ZDA SE VŮBEC NAJDE MEZI ZDEJŠIMI LIDOVÝMI KOMENTÁTORY NĚKDO KDO O TOM PRVNÍM BODĚ NP VŮBEC DOKÁŽE DISKUTOVAT.

      Vymazat
    13. 21,35 a 22,31
      Z hlediska efektivity neexistuje dokonalejší systém, než ten, o který se pokoušeli komunisté. Bohužel ale tu máme lidský faktor. Lidé jsou hrabiví, závistiví a velmi často nepřející. Mimochodem, znáte ten vtip o koze a dvou sousedech?
      "Žili byli dva sousedé. Jeden z nich si pořídil kozu. Když se to dozvěděl druhý volal pána boha. Bůh ho vyslyšel a ozval se mu. Co chceš, ptal se ho. Soused má kozu. Bůh se ho zeptá, chceš také kozu? Ne, ale dej aby mu chcípla!
      Tenhle vtip až nepříjemně vystihuje naše "lidství".
      Na druhou stranu stav, kdy firmy nemusejí uspokojovat často až přemrštěné nároky svých vlastníků a hrubý zisk mohou rozdělit mezi tvůrce a své investice je tím nejideálnějším. Ale to by tu nesměli žít lidé...

      Vymazat
    14. PANE HRICAK NYNI TU VIME,ŽE NEBUDETE FLEXIBILNI

      a už asi i nemůžete.Nebude totiž možné vyměnit národ a voliče.
      Vnucuje se jim tady články představa,že si nemaji nic nechat libit a NĚCO proti tomu marasu dělat.
      Opakujeme vám,že poté co byly voličům ukradeny propagandou tv a tisku,při které by zbledl i pepa goebels volbami hlasy a tedy i moc je nyni zajimavé uvažovat zda takové volby vůbec plati!
      Demokracie je diskuse a proto je tu i dalši bod

      NP Nr.2.kde občané voliči chtěji občanskou PŘIMOU DOPOSUD NEPOŽADOVANOU DEMOKRACIÍ VE FORMĚ OTEVŘENI DISKUSNICH RUBRIK POD ČLÁNKY PŘIMO NA WEBECH STRAN A HNUTI.

      Pokud chcete ,slušelo by se vám podporovat OSV jejimž jste členem a tak i hájit jak se domníváme svoje,tedy i vaše zájmy sepsané v NP,KTERÉ BY SE MOHLY DISKUTOVAT BOD PO BODU se všemi,kteři maji zájem o svou budoucnost,ta však už nejlepši tedy komunistická nebude.

      Vymazat
  9. Když si občas přečtu něco od pana prof. Jiřího Drahoše tak jsem rád, že jsem volil Zemana.

    OdpovědětVymazat
  10. Ještě bych dodal, že peníze ovlivňují chování lidí, ač literáti všeho druhu nás přesvědčují o opaku. Hladový sytému nevěří. Největší sranda ovšem je, že dobře situovaní maloměšťáci taky nevěří oligachovi.

    OdpovědětVymazat
  11. Každodenní program ČT 24 se skládá z těchto témat:
    Obrovské úspěchy demokracie po roce 1989, boj proti komunismu, nenávist vůči Rusku, chválení migrace, napadání Zemana, vystoupení Kalouska, které nesmí chybět v žádných zprávách, poučování o vyspělosti západních států a zvýrazňování naší zaostalosti vůči tomuto vyspělému západu, vynášení Havla do nebes, každodenní vystoupení politologa, který toto všechno potvrdí a pochválí ČT 24, že brání lživými informacemi naší demokracii.

    OdpovědětVymazat
  12. Pan Drahoš smutní z politického hrobu. Díky jeho "vzácnému charakteru", je to tak správně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promiňte, co se myslí u Drahoše charakterem ? Vždyť žádný nikdy neměl.

      Vymazat
    2. 7:09 Je to v uvozovkách, tedy snad domyslíte sám, jinak vám pomoci neumím. A nemyslím si, že nikdy žádný neměl, i záporné hodnoty můžou nabývat obřích rozměrů.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  13. Článek pana Ivana Davida jako vždy skvělý.

    OdpovědětVymazat
  14. Souhlas s dr Davidem, pan Drahoš to má opravdu popletené a dosud si nevsiml, že o něho lidé nemají zájem.

    OdpovědětVymazat
  15. Chybělo opravdu málo a naším prezidentem byl člověk za kterého jsme se nemusel stydět pan Drahoš. Ta morální troska,která se paktuje s fašounem putinem a o kterého si ze ZÁPANICH politiku nikdo neopře ani kolo ,je ostudou tohoto státu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:33 Píšete blbosti, už to nekuřte a nevolte Piráty...

      Vymazat
    2. 9:33 Zmýlil jste se, ostudou tohoto státu jste vy, a vámi preferovaný, protože na rozdíl od pana prezidenta, třeba můžete na nohy, ale v hlavě máte seno, vy vole.

      Vymazat
    3. 9:33
      Juncker je zřejmě váš vzor. Zde je na summitu NATO v Bruselu:
      https://www.youtube.com/watch?v=XhCZ0v2yNcg

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. 13:27 Kdepak vy vole, zkorumpovaný jste vy. Za jidášův groš zpíváte labutí písničku vašich chlebodárců, kteří se nestydí zdravotní handicap pana prezidenta zesměšňovat. Váš politicky mrtvý favorit si kvůli tomu zahrál v kampani i na derviše:
      https://www.youtube.com/watch?v=QW4gN0GMi7o
      A na koruny si potrpí váš další favorit Schwarzenberg(Koruna mu sluší, asi jako číro):
      https://www.casopis-sifra.cz/karel-schwarzenberg-byl-v-praze-korunovan-kralem-pravdy-a-lasky-to-neni-vtip/
      Kdybyste neměl v hlavě jenom to seno, dokázal byste rozlišit mezi kvalitou člověka, a podlostí.

      Vymazat
    6. 13:27 Podle vás je tedy morálnější Drahoš, který se nestyděl právě těm nohám vysmívat?

      Vymazat
    7. Pana prezidenta Churchila vozili na vozíku, nikdo se nad tím nepohoršoval a vy malomocní už dejte pokoj a smiřte se, že prostě pan Drahoš nevyhrál volby.

      Vymazat
    8. 16:17

      Na vozíku vozili Švejka a Roosevelta.
      Stephen Hawking už měl motorek.

      Vymazat
    9. vy skurvenci mažete příspěvky kurvy proletářský kdeje vaše rusácká demokracie hovada

      Vymazat
    10. Prosím redakci aby nemazala příspěvek 16:57. Ať každý vidí, jak se vyjadřuje "slušný demokrat", typický volič DeBloku a Drahoše.

      Vymazat
  16. Jiří Drahoš je další bizarní figurkou českého (pseudo-)politického panoptika. Začal jako ne-Zeman a teď chce zkusit štěstí jako ne-Babiš a ne-Komunista?

    Jiří Holec jeho osobnost vystihl krátce po jeho "nevítězství" takto:
    "Trochu se v tom podobá Tomio Okamurovi: nejdřív se otestujete u veřejnosti, a pak si necháte napsat nějaký politický program."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:49
      Jane Kopecký, Ty a pan Holec jste trochu popletové
      strovnání Drahoše a pana Okamury kulhá na obě nohy!
      Václav

      Vymazat
    2. 14:11 "Václav"

      Anonyme,

      1) A zamyslel jste se aspoň vteřinu nad tím, v čem kulhá? Nebo Váš výkřik je jen znamením Vašeho pohoršení?

      2) Když už mi (anonymně) oslovujete, měl byste si odpusti tu drzost, že mi tykáte.

      Vymazat
    3. Jan Kopecký13. července 2018 9:48
      „Jiří Holec jeho osobnost vystihl ..“
      A co tomu říká Jan Kopecký? Je schopen na to mít svůj názor? Nebo se raději schová za někoho jiného? P.K.

      Vymazat
    4. Jane Kopecký Je uplně jedno zda Vám tykám nebo vykám důležité je co si o Vás myslím!
      Václav

      Vymazat
    5. 19:13 P.K.

      Pokud byste byl schopen pochopit kratičkou větu, kterou jste nota bene překopíroval, tak byste se tak hloupě neptal. Vaše afronty jsou stupidní. A trpíte-li alergií a nedokážete se ovládat, zkuste navštívit lékárnu.

      Anonym 19:24

      A představte si, že mně to jedno není!
      Nehodlám akceptovat, aby mi začal kdejaký "Václav" tykat.
      Na odpověď na mou otázku ohledně kulhání už Vám energie nestačila - na repliku hodnou pubertálního fracka ano. - Takže napříště si své drzosti laskavě strčte někam! Mimo ínternet byste totiž riskoval pár facek.

      Vymazat
    6. Jan Kopecký13. července 2018 19:37
      Jane Kopecký nejste hoden svého příjmení. A pokud se tyče Vašeho hrubijántví jste určen pro Ukrajinskou cenovou skupinu. Ty facky jste asi odkoukal od Vašeho mistra Kalouska. Ale já nejsem student, který by se nechal fackovat. A o drzosti mám jiné představy. Jste ubohý blázen, který opruzuje na NR.
      Václav

      Vymazat
    7. Jan Kopecký13. července 2018 19:37
      Pochopil jsem ty Vaše jinotaje tak, že se s tím tvrzením ztotožňujete:
      „nejdřív se otestujete u veřejnosti, a pak si necháte napsat nějaký politický program."

      Cesta Okamury do vysoké politiky, vedla přes prezentace vlastních názorů na webu. Prostě se vyjadřoval k záležitostem, které mu vadily. Označit to, že „se tak testoval u veřejnosti“, vyžaduje hodně velkou míru nechápavosti, nebo zlovolnosti.
      Dále se věnoval zakládání stran, nebo hnutí. To jsou aktivity a schopnosti, které zvládne málokdo. Samozřejmě, že se dopouštěl chyb, ale kdo nic nedělá, nic nezkazí.
      I když je předseda Okamura nejvýraznější a nejaktivnější tváří SPD, tak na programu jistě pracoval celý tým. Není nic dehonestujícího, pokud ho celý nenapsal sám. To snad některý předseda strany dělá? On měl jistě rozhodující slovo o konečném znění. Opět, toto prezentovat tak, že „si nechal napsat nějaký politický program“, vyžaduje hodně velkou míru nechápavosti, nebo zlovolnosti.
      Zase jste mimo mísu. P.K.

      Vymazat
    8. Podívejte se kolik u nás máme zhrzených politiků. Nejdříve se ohánějí demokracií, službou národu, svými ambicemi služby národu a společnosti a pak když to u voleb prohrají , tak převládnou jejich osobní zájmy a uražená ješitnost. To nejsou v žádném případě politici do deště.

      Vymazat
  17. Mr. Drahoš se vyjádřil v jeho kampani, že on nebude prezidentem deseti milionů. Kdo už tehdy nepochopil co je zač, tak to nepochopí asi již nikdy.
    Morave

    OdpovědětVymazat
  18. Demokratické volby, strany demokraticky zvoleny do parlamentu, demokratické diskuse v parlamentu, podíl demokratických stran na vládě v ČR, Demokratická podpora Babišovců téměř 30% obyvatel, demokratických 3,5% hlsů kalouskovcům. Prostě demokratický režim, po kterém jsme toužili. Respektujeme demokraticky právo zvolené většiny, která má právo ustavit vládu...!?

    OdpovědětVymazat
  19. Pane profesore Drahoši, stal jste se obětí nepovedené propagace tzv.veřejnoprávních medii. Ta svým nevhodným až naivním shazováním vašeho protivníka dokázala opak. Vy jste tuto roli přijal a nyní sklízíte ovoce. Nemám nic proti vám, jen u prezidenta očekávám rasantnější postoje, vlastní názory a ne papouškování naivních názorů z ČŤ24. Občané této země nefandí okopávání kotníků a mají smysl pro férplej, nepodceňujte je.

    OdpovědětVymazat
  20. Pane Davide, plně s Vaším názorem a příspěvkem souhlasím. Komunisté nikdy nevyvolali válku a proto nelze srovnávat fašismus s komunismem. Jen se podívejte jak vládli USA: téměř 400 let terorizují a masakrují svět, začali likvidací původního obyvatelstva a nedávné zločiny (napadení Iráku pod lživou záminkou) rozbití Lybie, Sýrie.... jen dokumentuje o co jde pražákům, Kalouskům, Fialům...

    OdpovědětVymazat
  21. 15:15 Moc se mi libi věta KOMUNISTÉ NIKDY NEVYVOLALI VÁLKU moc nechybělo 62rok KUBA ,56ROK MADARSKO,68ROK ČR,78ROK AFGANISTÁN. Ty jsi dobrej rudej dement

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Kubě komunisté vyvolali málem válku? Máte nové informace o této dějinné události? Rusové na Kubu pouze přesunuli rakety, coz by h přirovnal k US základně třeba v Turecku.
      ABC

      Vymazat
    2. 16:53

      Lépe chytře mlčet, než hloupě žvanit. Ve vašem případě to platí stoprocentně.

      Vymazat
    3. 16:53
      Ty jsi sám dement, neumíš česky ani psát, vymletý pražáčkovský buzíku. Ale neboj, Ramzan Kadyrov je náš vzor a jednou zde nebude žádný buzík!
      A žádný havloid!

      Vymazat
  22. Každý "rudý dement" ví o historii a okolnostech tebou popisovaných událostí 200x víc, než ty, emigrandský nedouku 26:53. Ani jednu z těch válek komunisti nezačali!

    Leo

    OdpovědětVymazat
  23. Zase téma do "diskuse". U moci je diktatura kapitálu a to není o nic pro stát a občany lepší než diktatura proletariátu. Rozdíl je snad v jednom: blbci byli nahrazeni u kormidla státu zločinci. Kdeže demokracie tam, kde všechno diktují peníze, navíc ty, které byly občanům ukradeny. Ano 7 bilionů bylo ukradeno a za 7 bilionů byly nadělány dluhy - sakumpikum. O to se tedy máme lépe. Nevím, jak si budeme výskat, až jeden každý splatí dluh státu, krajů, obcí a svůj vlastní, tedy 700.000, 4člená rodinka 2,8 milonů Kč.
    A k těm válkám - "moc nechybělo"? Asi chybělo, když žádné za socíku nebyly. Války, to je život kapitalistů, zbrojařů, militaristů, žoldnéřů, socani zase žijí MÍREM. Posuďte, co je lepší - atomovky, jak by je rádi rozsevali po Světa páni z Hexagonu a Černého domu, nebo mír. Vzpomínáte, že mírové hnutí v padesátých letech bylo prohlášeno za neamerickou činnost a vesele tam jely soudy, včetně justičních vražd a pěkně hned po americku, v masovém měřítku!!! Ostatně víme, že v justičních vraždách nemají a neměly USA ve Světě konkurenci. Černoši vědí své. A tak raději u vlády blbce než zločince!!! Blbci jsou přede jen méně nebezpeční.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20.23

      Černoši vědí své

      xxxxxxxxxxxxxx

      Černoši v USA spáchají za rok více zločinů na nevinných bílých, než bílí na černých, za celou dobu otrokářství, ovšem, vždy jen trest za zločiny černochů.
      To ví zase pro změnu každý, kdo je schopen si sehnat relevantní informace o kriminalitě černochů v USA.

      Vymazat
    2. Ten problém je v tom, že těmi vyšetřovateli a těmi soudci jsou bílí rasisté. Jen se podívejme, jak střílí USA ramena "spravedlnosti" černochy na "potkání" a kdo byl kdy za tyto vraždy odsouzen? A to pomíjím genocidu černochů při jejich lovech do otroctví v Africe, při jejich "dovczu" na tržiště v USA a pak v otrocké práci - odhady jen na lovy a transport udávají 15 milionů mrtvých - to je přece slušná genocida, židů zemřelo vlivem nacismu 6 milionů a byl to holokaust. Ale USA bílí to mají v krvi, vždyť mají na svědomí na 70 milionů vyvražděných Indiánů - bez uzardění - . Vždyť co jsou občané USA? Okupanti zemí indiánských národů. Tak se nedivme jejich imperialistickému chování vůči ostatním státům a národům světa. Panstvo! Hitler a nacismus, to byla epizodka, proti nakládání USA se Světem.

      Vymazat
  24. Drahoš není popleta ,je to obyčejný hajzl,ochotný za peníze vyblít cokoliv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tato slova tesat do kamene!

      Vymazat
  25. Škoda, že niet času čítať všetky články. Je toho príliš moc. Nevychádza čas čítať ani tie od p. Davida. Ale čo si od neho prečítam, to je úplne identické s mojim vnímaním. Obdobne vnímam na Slovensku ekonóma M.Vitkoviča(občas je na slobodnyvysielac.sk.) Nedokážem svoje názory prezentovať fundovanejšie ako títo 2 páni. Niektoré myšlienky p.Davida som si dokonca vytlačil, aby sa mi nestratili, keď mi jedného dňa odíde počítač.
    Prajem Vám zdravie a chuť "kecať" hajzlom do kšeftu.
    Zdraví Šoty.

    OdpovědětVymazat
  26. 1. Drahoš není popleta, je jen kolaborantem USA, tak plácá, co chtějí USA slyšet.
    2. Když KSČM začala podporovat korporátní fašismus, přestal jsem je volit a volím Okamuru.

    OdpovědětVymazat
  27. Prosím ctěné přispěvatele, aby si před publikováním svého dílka dali několik minut času. Pokud i po tomto čase budou považovat svůj příspěvek za užitečný, tak do toho. Ale po publikování přečíst ještě jednou. Pokud ještě stále text obstojí, může si autor odfrknout. Důležité je to, že autor má možnost svůj text smazat.
    Je to krásná možnost péče o životní prostředí a duševní zdraví čtenářů. Čest řídkým výjimkám.

    OdpovědětVymazat
  28. Málokdo vystihl pokryteckou povahu opakujících se "antikomunistických" kampaní (jimž tu rádi přizvukují primitivní anonymové) tak přesně jako Boris Cvek na Britských listech:

    "Ve skutečnosti ... mnoha "antikomunistům" šlo a jde o něco úplně jiného, totiž o to, aby morálním rozhořčením nad komunisty bylo zakryto, že smyslem polistopadového vývoje nebyla funkční a slušná demokratická společnost, ale zlodějský bezprávní stát, na kterém oni sami nejvíce tak či onak profitovali. Ve skutečnosti těmto lidem nikdy nešlo o to, aby komunisté byli poraženi, ale naopak jim šlo o normalizační princip vlastního obohacení, který vystihl Karel Kryl v písni Braniboři v Čechách: proč by si jeden nepokrad, jo v tom je Pepa demokrat, vždyť šikulovi má být dána šance."
    https://blisty.cz/art/91814-co-by-byl-ucinny-antikomunismus.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic nového pod sluncem, lidé s vroubky z minulých režimů bývají nejhorlivější karatelé vlastních poklesků u jiných. Většině se podaří být v čele nového režimu a "zamést" za sebou stopy. Těch pár potrestaných pro výstrahu se koriguje politická nálada převratu. Mně by zajímaly svazky skartované, ne ty jsoucí! Komu sloužil první polistopadový ministr vnitra Sacher? Dozvíme se aspoň důvod tolika skartací, natož jména osob, jichž se týkali!

      Vymazat
  29. Pokud tohoto hajzla Drahoše lidi zvolí ke korytu je to jejich chyba a za blbost se platí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenomže bohužel za ni platí nejvíc ti, kdo takovou zrůdu nevolí!

      Vymazat
  30. Drahoš je dutý futrál na svině!

    OdpovědětVymazat
  31. Jsem slušně vychován, neberu nikomu právo na názor, ale to samé lze formulovat bez urážek. Někdy i dobré názory jsou vulgarismy znehodnoceny.

    OdpovědětVymazat
  32. Drahoš je prostě NULA.A čím více tuto nulu nafukují,tím větší nula to je.

    OdpovědětVymazat
  33. Drahoš by určitě vyhrál volby .
    Jenže jeho bratříčkování s odpadlíky jako Horáček , Fischer atd. ho stáhli do sraček kavárenský .
    Představte si Kalouska jako premiéra . Hlavně že chtěl jít do vlády s KSČM , to byl ještě lidovec , nebo odeesák , topák je dnes. Drahoš studoval za komunistů a celý život v ústraní a teplém místečku . Jiní byly v dolech na uranu . Komunisté pomalu a jistě se blíží do vlády . Za ro můžete vy strany po revoluci , plno podvodníků na svobodě a stále strašíte Horákovou,
    RAF a končí demokracie .��

    OdpovědětVymazat
  34. On je nejen popleta, navíc je to hloupý popleta. Protože jak jinak by bylo možné, že neprotestoval a nemluvil o vlivu komunistů třicet let nazpět? V každé vládě po převratu seděli komanči. Za různé partaje. A nejvíc jich bylo u modrých ptáků. A Drahoš mlčel, pošuk.

    OdpovědětVymazat