Reklama

.

.

úterý 10. července 2018

Sankcemi proti Rusku silně utrpí Západ

Jaroslav Loudil
10. 7. 2018
Rusko má 147 milionů obyvatel, tedy jako Německo a Francie dohromady, Rusko má státní území větší, jak USA a EU 27 dohromady , Rusko má gigantické zdroje surovin všeho druhu /enegetické = uhlí, ropa, plyn, barevných kovů , kobalt, zlato, nikl,...atd. , dřeva, pitné vody /Bajkal/ i orné půdy. Rusko je už dnes obřím vývozcem obilí , nelze ho tedy nikdy vyhladovět. Rusko má tolik jaderných zbraní, že může zničit planetu Zemi za jediný den.


"Rus dlouho zapřahá, ale když už jede, tak pekelně rychle!! O tom se přesvědčila fanatismem nabitá a nejlépe vycvičená i vyzbrojená armáda světa = Třetí říše, v letech 1941-45. SSSR tehdá zachránil Evropu a její národy před fyzickou likvidací nacisty. I dnes by měl každý Evropan děkovat Rusku za rozdrcení nacistického molochu, protože tehdy na to nikdo jiný sílu neměl. Díky Rusku jsme skoro všichni přežili.

Proč to píši ? Aby bylo zřejmé, že Rusko je nutné uznat Západem jako zcela rovnocenného partnera, velmoc, která má plné právo mít také své zájmy a své oblasti vlivu. Pokud jde o sankce na Rusko za Krym ,je to ze strany Západu idiotsky pokrytecká politika, která nakonec poškodí nejvíc samotný Západ. Krym má tolik obyvatel, co Praha s Brnem a je velký asi jako Morava. 85 % jeho obyvatel chce žít v Rusku ,mluví se tam Rusky. Západ chce nyní těchto 85 % obyvatel Krymu - "násilím vtlačit zpět do Ukrajiny a to proti jejich vůli"!

Země NATO Turecko připojila roku 1974 násilím severní část Kypru ke svému území vytvořením Severokyperské turecké republiky. Až to technika umožní , jistě tam Turci také postaví dlouhý most z pevniny. Spolek NATO je veskrze prolhaná instituce, která měří různým státům dvojím metrem. Na své vlastní prasárny ráda zapomíná, konání jiných zase parádně zveličuje. Až Turecko navrátí Kypr, pak je možné žádat Rusko o vrácení Krymu. Dříve nikoli!! Až Izrael vrátí Golany a Západní břeh Arabům, pak je možné žádat vrácení Krymu. Až bílí obyvatelé USA odcestují zpět do Evropy a vrátí území USA Indiánům, pak žádejme Putina o vrácení Krymu. Dříve nikoliv! Při vzniku USA bylo zavražděno 7 milionů Indiánů, při "anexi" Kymu se pokud vím ani jednou nevystřelilo!

P.S. Západní sankce tlačí Rusko do náručí Číny. Obchod mezi těmito státy roste o 30 % ročně , konají společná vojenská cvičení, stále více propojují svou infrastrukturu. Sankce pomůžou z Ruska udělat asijský stát závislý na Číně. Pokud toto chceme , pak jsme v Evropě idioti.

https://www.youtube.com/watch?v=cd217RVaJ18
https://www.youtube.com/watch?v=CA_v41ZQCI8
https://www.youtube.com/watch?v=mVTup4taRQM

42 komentářů :

  1. Pane Loudile, nahoře píšete, že je Rusko velmoc, na konci, že se z Ruska stává stát závislý na Číně.
    Tak jak to tedy je? Petr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petr Hele vy moc dobře víte jak to je Rusko + Čína se bez západu obejdou.

      Vymazat
    2. Petře, v podobné situaci jsou USA s Čínou! Jak to vidíte vy z ministerstva vnitřních dezinformací?

      Vymazat
    3. 22:07 No podle mě se Čína bez západu neobejde ani náhodou.
      Jinými slovy, v podstatě je každá "velmoc" na někom závislá. Petr

      Vymazat
    4. 22:07
      Už prvním příspěvku, jsi naznačil, že nejsi příliš zdatný v chápání textu a tím druhým, jsi to zazdil.
      Kdybys se trochu zajímal, v poslední roky by ti bylo jasné, že je to naopak.Západ se neobejde bez Číny.
      Ne, není to podle tebe, ani náhodou.
      Malý příklad:
      poměrně nedávno, byl proveden takový malý testík, před jakýmsi hypermarketem ve SSa. Šlo o to, že kdokoliv se mohl zaregistrovat s tím, že pokud od momentu registrace do hodiny z marketu přinese zboží vyrobené ve SSa, dostane na ruku 10 000 žabích kůží. Co myslíš, jak to "podle tebe" dopadlo, kolik těch desítek tisíc rozdali?
      Nula, hochu, ani ťuk.
      A co to (podle tebe) naznačuje?
      Vladimír

      Vymazat
    5. Petře 14:23 i nekonečna jsou různých řádů, neřkuli velmoci. Krom toho, jejich síla a možnosti jsou proměnlivé. A mimochodem, domníváte se, že USA existují zcela bez závislostí? Jaký důvod by potom měly jejich intervence?

      Vymazat
  2. Stejně jako USA velmoc jsou závislé na ostatním světě, který s úsměvem vykrádají....

    OdpovědětVymazat
  3. A co Velkou Británií anektovaný Gibraltar? A co Kosovo?
    Když všichni, tak všichni!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gibraltar je britsky od valky o dedictvi spanelske, tedy pocatku 18. stoleti. Opravdu stara historie aby byla davana do souvislosti s nedavnymi anexemi. Naopak stran Kosova mate naprostou pravdu. Sankce vuci Rusku jsou pokrytecke

      Vymazat
    2. Pane 19:57, jen bych připomněl, že Krym je rovněž ruský od 18 století, a nebýt Chruščovova úletu, který věnoval Krym Ukrajinské SSR, proti vůli jejich obyvatel, tak by dnes o Krymu nikdo nepochyboval.

      Vymazat
  4. Tentokrát se panu Loudilovi podařilo napsat článek opravdu stručně a věcně. Není nad to, když autor udrží nit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsi ani editor,ani literární kritik,
      tak se vyjadřuj k tématu, chytrolíne aus Österreich.

      Vymazat
  5. Je ale super, že letošní podzimní celosvětovou finanční krizi bude možné na někoho svést. Bude jednoznačně vinen Putin a Rusko, protože poškodili západ svými několikaletými sankcemi!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a ještě k tomu odmítají nakupovat GMO produkci a to je přímo hřích proti globalizaci

      Vymazat
  6. 15:34 Nejvíce ale Putin poškodil Ukrajinu. Před třiceti lety byla přece Ukrajina (statisticky) kvetoucí zemí, byla nejbohatší svazovou republikou (průmyslem, energetikou i zemědělstvím), Ukrajina měla tehdy HDP vyšší než Německo. No a podívejte, jak je Putin potopil zejména za poslední čtyři roky. Přitom je zejména poslední čtyři roky Ukrajina řízena napřímo těmi nejskvělejšími americkými mozky. Bohužel asi musíme počítat s tím, že Putin opravdu řídí a volí svoje americké prezidenty a ti mu jdou na ruku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Môj názor je že Ukrajina v rámci ZSSR bola ekonomicky prepojená zo všetkými štátmi ZSSR.
      Ale transformácia Hospodárstva Ukrajinskej Sovietskej Republiky urobila z Ukrajinskej republiky zchudobnení štát.

      Pozrime sa na Bielorusko, od roku 1996 tam vládne súčastný prezident, a kde je Bielorusko dnes a Ukrajina teraz???

      Chybou Ukrajiny bolo že naletela západu na reformy a perestrojku v postsocialistických krajnách v strednej a východnej Európe. Dnes mohla mať Ukrajina úroveň HDP Bieloruska. Bieloruský export do Ruska nie je poznačení Shengenskou oponou, ktorá zakazuje Ukrajinské tovary a produkty dovážať do členských krajín EU!!
      Veď keby ukrajinský pracujúci zarábal v Užhorode, alebo v Ľvove 1500 eur mesačne, tak potiahne aj regióny ležiace za Shengenskou oponou!! To jest prihraničné regióny Poľska, Slovensk, Maďarska, a Rumunska. Ale potom je aj otázka neutrality, Ukrajina mala biť neutrálnym štátom ako je na tom Švajčiarsko, Rakúsko, a Švédsko. Ale zlí Ukrajinský politici z perestrojkamy dohnali Ukrajinu do problémou. Kde si Východní Ukrajinci uvedomili, že budú odrezaná od Ruska Shengenskou Oponou, a že na Donbase prijdu robotníci o svoje zamestnanie, lebo Ukrajina ako členský štát EU sa bude musieť vzdať svojho Priemyslu, Poľnohospodárstva v prospech členských štátom EU, potom bi staré štáty EU nemohli vyvážať svoj odpad na Ukrajinu.

      Ale otázka je potom namieste kto z Európskych štátou bi si prial na svojích hraniciach silnú Ukrajinu, porovnateľnú z Nemeckom, alebo z Francúzskom?? A pritom bi bola Ukrajina neutrálny štát. Asi nikto nechcel silnú Ukrajinu, lebo ak bi presadila aby Slovensko nejšlo do NATO, tak od Švajčiarska, Rakúska a Slovenska z Ukrajinou bi tvorili pásmo NEUTRÁLNYCH ŠTÁTU ktoré bi delilo NATO na severné a južné krídlo.

      Vymazat
    2. Bělorusko není ten správný přáklad. Bělorusko není dobrý příklad, to žije jenom díky podpoře a občasnému vydírání Ruska. Kdyby se tento ruský penězovod přerušil, tak dopadne stejně jako třeba Pobaltí, prostě se postupně vrátí do bažin a kdo uteče ze země, ten vyhraje.

      Vymazat
    3. 18:21
      Ja viem že keby sa Bielorusko podriadilo západu, tak na Bielorusko a čelních predstaviteľov krajny od samotného prezidenta Alexanda L. nesú uvalené sankcie!!!

      Kto prinútil Bielorusko spojiť sa z Ruskom no tvoj západ!! Lebo Alexander L. neprial podmienky západu, ako to urobil váš Havel!! A rozpredal republiku.

      Preto je ten príklad z Bieloruskom, a prezidentom Alexandrom L.

      Preto tam západ podsúva opozícii financie, aby zvrhli prezidenta. Ako to urobili v Gruzínsku.
      Ale Bielorusku im to nevyšlo.

      SANKCIE EU DONÚTILI SA BIELORUSKO SPOJIŤ Z RUSKOM do RUSKO-BIELORUSKÉHO ZVAZU!!!
      A dnes je členom Euroázujského spoločenstva.

      Bielorusko sa so svojím hospodárstvom vrátilo na úroveň 80 rokov minulého storočia. V životnej úrovni.
      Bielorusko podporuje poľnohospodárstvo vo svojej krajne!! Podporuje Souchozi!! U nás po roku 1990 boli JRD a ŠM zrušené!! U ních sa to vrátilo. Tím pádom sa podporuje Bieloruský vidiek, naopak u nás vidiek vymiera!!
      Ale aj Bieloruský priemisel, možno poznáš tie traktory BELARUS.

      Veď západ tlačil na Bielorusko, aby zredukoval svoju armádu, a svoje TANKY poslal do štrotu, lebo západ to chcel.

      Ale ako sa hovorí EU mieni Alexander L. mení.

      Máš pravdu že vstupom Bieloruska do EU sa Bielorusko prepadne ako Pobaltie, ale zabúdaš na jednu vec že Odpor voči Rusom, ako je v susednom Pobaltí nie je žiadny, ale naopak podpora a sympatie k Rusom a Rusku sú na tom oveľa vetšie ako v susednom Pobaltí.

      Na porovnanie HDP BIELORUSKA A UKRAJINY:
      V BIelorusku je to 18 066 usd, na UKRAJINE je to 7 940 usd.
      A to sú roky 2016 až 2015.
      Tak z koho ma brať Ukrajina príklad???

      Veď mi už od 1989 roku počúvame že dobehneme úrovňou Rakúsko, Nemecko.

      A aké HDP ma RUSKO z porovnaním z Ukrajinou?
      RUSKO má HDP 24 451 usd. Ukrajina iba 7 940 usd.

      Ale už to opakujem, Keby západ neprial voči Bielorusku sankcie, lebo Alexander L. sa nepodriadil vôli západu, tak bi nebolo Bielorusko vohnané do náručia Ruska. A čim viac západ uvaľoval na Bielorusko sankcie, tím viac sa Bielorusko tlačilo k svojmu veľkému Bratovi Rusku. A tu je aj dôvod vydierania Bieloruska zo strany západu.

      To čo sa EU a západu nepodarilo v Bielorusku, spustili na Ukrajine, a všetci vieme ako to dopadlo rozštiepenie krajny na dve Ukrajiny z rozdielnou politickou orientáciou. Halič západ, a Donbas východ.

      Vymazat
  7. Musí se zbrojit a bez nepřítele to nejde. Tak západ vyrobil nepřítele č. 1 a tím je Rusko.

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vážený pane že jste debil je vidno ale nedávejte to tak okatě najevo http://www.energytalisman.eu/cz/americti-indiani-pocty-domorodcu-obyvatel-ameriky-americkych-indianu-kolonizace-rezervace-genocida.html

      Vymazat
    2. 15:55 Honolulu, vy jste dobrý Baron Prášil. Ještě nám povyprávějte pohádku, jak se milióny černých otroků hrnuly dobrovolně do Ameriky aby si užily tamní svobody, demokracie a lidských práv.

      Vymazat
    3. 22;09
      A nejlíp v podpalubí,v okovech bez jídla a pití!!!!!!!!
      HEDVÍČEK je KOKOTUS MAXIMUS A BASTA FIDLI!!!!!!!!

      Vymazat
  9. Žvaní se a žvaní a přitom skutečnost je taková, že západní státy jsou zadlužené až po uši a Rusko zadlužené není vůbec. Takže když se tady na západě "chvastáme" jaké máme platy a jak se nám vede, tak je to všechno na dluh, jinými slovy je to za papírky, které nemají žádnou hodnotu. A jelikož se musí zakrýt, že celý západ je ekonomicky v pr.. musí se najít důvod a tím je Rusko. A my v ČR ? Raději budeme lhát se západem než říkat pravdu s Ruskem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud si přečtete Varoufakise ("Globální Minotaurus") nebo Švihlíkovou, případně jiné autory, kteří chápou makroekonomii, možná pochopíte, že zadluženost není rozhodujícím měřítkem ekonomické prosperity nebo úpadku. Ve hře je ještě celá řady jiných věcí.

      Kdyby to bylo tak jednoduché, jak to popisujete, bylo by totiž i řešení (východisko) prosté a snadno proveditelné.

      Vymazat
    2. Anonymní10. července 2018 16:05
      „Pokud si přečtete Varoufakise .... že zadluženost není rozhodujícím měřítkem ekonomické prosperity ..“
      „Kdyby to bylo tak jednoduché, …, bylo by totiž i řešení (východisko) prosté a snadno proveditelné.“

      Nevím, co tomu říká Varoufakis, ale domnívám se, že by to vůbec nebylo prosté a snadné, neboť na těch příjmech a jejich vymáhání ze zadlužených států, stojí moc zákulisních hráčů. A těm by se nějaké oddlužování nejspíš nelíbilo. Naopak, to zadlužení států, prostřednictvím zkorumpovaných politiků, je jejich cílem.
      Dokud nebudou zbaveni práva vydávat státům peníze na dluh, ekonomické situace států, se skutečně nezmátoří. Ekonomický „rozkvět“ bude řízeně kolísat mezi minusem a plus 1-2%. Vše ostatní vysají majitelé peněz. P.K.

      Vymazat
    3. Šerif rozdal dlužní úpisy všem věřitelům za jejich zlaté nugety. Po této výměně drží všechny věřitele na mušce svého koltu, aby si je udržel od těla, aby náhodou nepožádali zpětnou výměnu (za úpisy zpátky zlaté nugety) z jeho bezpečného sejfu. Ale šerifovi to stále nestačí, jde ještě dále. Požaduje po svých věřitelích, aby si od něho za své další zlaté nugety kupovali kolty a patrony a aby se pak jimi vzájemně vystříleli. Šerif vyhrává!?

      Vymazat
  10. Pro 16.05, 16.52 :
    Dluhy jsou dluhy a nedají se nijak okecat. Ten kdo se zadlužuje, vystavuje se věřiteli tím, že ten si ho porobí do podoby otroka a proto taky dluhy se nastavují tak, aby se nikdy nedaly umořit a pořad rostly a tím dlužník živí svého věřitele a ten celkem pohodlně z dlužníka žije. Celkem dobře to popsal 17:40. Jinými slovy, na Rusko můžou nadávat, můžou ho pomlouvat ale jinak na něj nemají, protože je to nezadlužená svobodná země.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní10. července 2018 20:57
      „Celkem dobře to popsal 17:40“

      17:40: „Šerif rozdal dlužní úpisy všem věřitelům za jejich zlaté nugety…“
      Nevím, jestli dobře chápu, že přirovnáváte toho šerifa, který se zadlužuje (vydává dlužní úpisy), ke státům, které se zadlužují (také vydávají dlužní úpisy)?
      Ten šerif je však dává věřitelům za hodnotné nugety, avšak ty státy je dávají tzv. národním bankám, jako úrok, za fiktivní připsání měny na úvěr.
      A už vůbec mi nesedí pokračování toho podobenství, že šerif /stát, požaduje po svých věřitelích (vkladatelé nugetů/ připisovatelé peněz), aby si od něho za další nugety/připsané peníze kupovali kolty, aby se zlikvidovali. Pochybuji, že bankéři budou od zadlužených států požadovat něco, co je zničí. Např. v Řecku si zabrali přístavy a letiště, které vynášejí zisk.
      Vyplývá mi z toho, že 17:40 nejspíš popsal nějaký jiný vztah, než o kterém v našich příspěvcích byla řeč. P.K.

      Vymazat
    2. asi měl na mysli šerifa Trumpa (potažmo celou Ameriku), který teď nutí spojence nakupovat u něho více "nejdokonalejších zbraní" na světě

      Vymazat
    3. Anonymní11. července 2018 9:03
      Toto by mi smysl dávalo.
      Ale ve vztahu k příspěvkům 16.05, 16.52, jak uvádí 20:57, už nikoliv. Ale souhlasím s první polovinou příspěvku 20:57. P.K.

      Vymazat
  11. Dejme pozor aby jsme jednou též nemuseli utíkat:

    https://cz.sputniknews.com/svet/201807107691940-jar-burove-rusko-utociste/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ruští židé se také po roce 1975 (po podpisu Helsinského protokolu) s nadšením a s nadějí vydali do Izraele (rusky mluví snad až třetina Izraele), ale i jinam do světa. A dnes se zase do Ruska vracejí i se svými potomky, přitom utíkají i z bezpečných zemí jako je třeba Německo :-)

      Vymazat
  12. Tak jsem dostal pres pracky a o panu R.Hedvickovi jiz nesmim psat nic cim bych se ho mohl dotknout ...ach ta svoboda mysleni ... ale prece se toci

    OdpovědětVymazat
  13. A což takto? Rusko má státní území menší jak USA a Kanada. Počet obyvatel Ruska je asi deset procent populace USA, EU a Kanady. O HDP ani nemluvě. Obtížnost těžby nerostných surovin v podmínkách na Sibiři, zároveň obrovské nerostné bohatství Kanady, ale i USA a Austrálie příspěvek záměrně opomíjí. Jak už řekl klasik Rusko je Horní Volta s jaderným arzenálem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1:49-Horní Volta světový mír nejistí, kdežto oslabené Rusko stále ještě ano, jak dlouho nevím, snad do "4.00", potom "Orwel" nebo zpátky na stromy, jsem pro druhé, nový počátek!

      Vymazat
    2. Anonymní11. července 2018 1:49
      Nejspíš máte s těmi statistickými údaji pravdu. Tím spíš je zřejmé, že na tom Rusku něco je.
      Nejspíš síla jeho kultury, inteligence, nebo hrdost a odvaha jeho obyvatel, nebo ještě něco jiného. Rusko je zkrátka neopominutelný fenomén. P.K.

      Vymazat
  14. S Ruskem je možné se pouze dohodnout!! Žádné silové řešení není a jak je vidět, sankce proti Rusku , pouze Rusko posilují!!!Také je nutno si uvědomit, že již Rusko není SSSR , který "šířil" revoluci po světě!!! Proto také soustřeďování vojsk NATO v Pobaltí je mimo rozumná řešení!!! Možné je též zmínit výrok ministra zahraničí VB, který v kauze Novičok věděl druhý den, že je za tím Putin!!Můj drobný dotaz zní, proč máme být s takovými debily v NATO? On mezitím ten "hlupáček" ministr rezignoval, ale dotaz je platný!!!!

    OdpovědětVymazat
  15. NENI PRAVDA - pri vzniku ' USA " nebylo zabito 7 milionu Indianu, ale TEMER 100.000 MILIONU !!!!!!!!! ABSOLUTNE nejvetsi genocida na svete.!!!! A tihle chteji neco diktovat???!!!!!
    A Krym ODJAKZIVA patril Rusku,neni vubec mozne o nejakem navraceni diskutovat....

    OdpovědětVymazat
  16. Nevšiml jsem si ,že by západ doplácel na sankce vyhlášené rusákum, ale všiml si ,že rusák díky sankcim ryje hubou zem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jak si může takový primitiv něčeho všimnout, poraďte nám všem, jak to děláte, agente ?

      Vymazat