Reklama

.

.

pátek 6. července 2018

Staré dobré evropské hodnoty: dnes uplynulo přesně 603 let od potrestání "šiřitele fake-news" a "desinformátora" Jana Husa





99 komentářů :

  1. O moc déle.lépe jsme nepokročili,než za dobu Husa.Jen cirkev vystřídaly strany z toho samého náboženství,jak tenkrát.Také by teď chtěli upálit několik Husů,Okamurou počínaje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď doba je jiná a Okamura už se může léčit na psychiatrické nemocnici.

      Vymazat
    2. 9:04
      Koukám,že ty máš zrovna vycházky,co?

      Vymazat
    3. 6:28 9:04 9:41
      Dávat Okamuru do jakékoli souvislosti s Husem je vrcholem slabomyslnosti.
      Možná Vás to napadlo proto, že Okamura pracoval jako popelář?
      Kokotko

      Vymazat
    4. Staré dobré evropské hodnoty: dnes uplynulo přesně 603 let od potrestání "šiřitele fake-news" a "desinformátora" Jana Husa.

      Tak to je přesné!

      Vymazat
    5. Myslím, že bychom si mistra Jana Husa měli připomínat více. Historický článek by byl dobrý.
      Vůbec články z české historie by byly žádoucí, abychom nebyli přetíženi pouze současnými problémy.

      Vymazat
  2. Církev dodnes má Husa za kacíře a ani 603 let pokroku jí nepřimělo změnit názor. Je to 603 let církevního lhaní. Katolická církev je obchodní značka mafie, které se u nás v rámci zákona o restitucích církevního majetku, podařilo ukrást majetek Českému státu, městům, obcím, občanům, který katolické a jiným církvím nikdy nepatřil. Církev a katolická církev dokonale pracuje s pocitem strachu člověka, výměnou za odpustky a rozhřešení a naději, že neplatí zákony přírody, že jedinec biologickým procesem nezaniká smrtí, ale po smrti je další život v nebi pro ty, kteří byli poslušni církvi a v pekle, kteří církvi poslušni nebyli. Jakákoliv církev a především ta katolická, hlásá pokoru a skromnost, ale ve skutečnosti katolická církev krade a hrabe majetek po celou dobu trvání své existence. Kdo na to upozorní, je katolickou církví pronásledován, tak jak Hus, který jako jeden z prvních poukázal, že katolická církev je zločinná organizace vymáhající odpustky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň dnes se pomodlete za mistra Jana Husa.

      Vymazat
    2. 6. července 2018 8:29

      Naprostý souhlas. Povyšovat se na zástupce Boha na zemi je naprostý nesmysl. Stejné je to i u takzvaně volených správců naší rodné země.
      Václav

      Vymazat
    3. 9.13 To je pouze otázka pohledu. Jako při včerejším výročí příchodu METANOLOSe A OUZOSe na Moravu. Přinesli s sebou PROTOBRAILOVO PÍSMO pro věřící a ti "VIDÍ a cítí", po přijímání DRAKIJE, přínos křesťanství pro náš Český Národ. Ostatní vidí strašlivou realitu - tak či onak jsme permanentně okupovaní, zotročovaní a vykořisťování. Po primitivní a viditelné gójské "svato"Václavské karavaně volů s nákladem stříbra nás "obohatili" bankéři elegantnějšími a skrytými formami drancování České země a Českého národa. Stačilo, aby voličům nabídli LOŽENOU při této švindl hře ... takže ať volíte jak volíte, kohokoliv volíte... zvolíte nějakou volookou hetéru, nebo někoho (kvůli klobouku) odrohovaného.

      Pan řídící nás v diktátu naučil pravopis i politiku, když diktoval "VOLI VOLÍ VOLY". a umění politiky je v tom, že to volič nechápe anebo s tím nic nenadělá... Jan WERICH kdysi v televizním povídání prohlásil: Je zajímavé, že kráva se telí, klisna se hřebí, kočka se kotí, fena se štění... jenom my své představitele VOLÍME.

      Vymazat
    4. ve filmu Světáci řekl pan Brodský památnou větu : jakmile je mezi třemi jeden inteligent, nesmí dojít k volbě ....(sic).
      Demokracie je pro blbce, to už věděli staří Římané......génius minulého století Hayek navrhoval volbu losem a jen těch nejlepších z nejlepších ( demarchie).

      Vymazat
    5. 12:03 Dobrá, ale kdo učiní výběr těch nejlepších z nejlepších ? Obávám se, že to bude zase špinavá politika.

      Vymazat
    6. Anonymní6. července 2018 12:03
      „.. volbu losem a jen těch nejlepších z nejlepších ( demarchie).“
      To mi nepřijde tak špatné. Ale nelze do toho nikoho tlačit násilím, muselo by se losovat mezi těmi, kteří s tím souhlasí. Zároveň by měl být ve školách předmět, něco jako Správa státu, aby všichni byli v obraze.
      Jenom mi k tomu nesedí ti „nejlepší z nejlepších“. Kdopak by to asi demokraticky rozhodoval? P.K.

      Vymazat
    7. pánové, studujte F.A.Hayeka a pochopíte, proč on právě varoval před osudovou vadou demokracie a především zhoubnou mocí parlamentu !!
      Příkladů, kdy se volí strany a ty pak vynesou do parlamentu i vyslovené nýmandy a idioty, je u nás nespočet.
      Jako jeden z posledních - Bartošek z KDU ....volilo jej pouhých 1500 voličů !!
      A před tím právě Hayek varoval ......

      Vymazat
    8. 16:04
      Nevím proč by někdo měl studovat ekonoma se sklony filozofovat o politice, který ani neví, ke kterému národu se má hlásit.

      Vymazat
  3. Správné a padnoucí připomenutí ... JiH

    OdpovědětVymazat
  4. Zato Dvořák je fake hnusák

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ad 8:58 Nezapomeňte ještě připsat, že vám tady smazal 50 vašich cenných příspěvků...

      Vymazat
  5. 9.08 - dočkej času, jako husa klasu

    OdpovědětVymazat
  6. Jenomže tebe, soudruhu Dvořáku, v dnešní svobodné ČR za tvé bláboly, dezinformace, lži, ruskou propagandu, přihlouplé konspirační teorie, nikdo netrestá.
    Dokonce vás ani nikdo netrestá podle § 404 TZ - Projev sympatií k hnutí směřujícímu k potlačení práv a svobod člověka.
    Takže co? Srovnáváte se s Husem? Trapné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:17 Jestliže neznáte přesně význam slova trapné, tak částečně by ho mohly naplňovat vaše příspěvky. I když možná by bylo lepší - hloupé. Hm. Tak asi.

      Vymazat
    2. Nepříčetný a nenávistný 9:17: mohl byste doložit svá hloupá tvrzení nějakým příkladem?

      Vymazat
    3. Václave,
      naše zdrav. pojišťovny mají bohužel málo peněz, na to, aby to všechno mohli nechat řešit

      Vymazat
    4. Co to je - ten anonym 9.17- ???? To je taky lidský tvor? Vypatlanej, vymaštěnej, zakomplexovanej psychopat, z nenávisti mu stříká pěna od huby. Ubožák sprostej - jen když může někoho urazit. Udělaly ti ty tvoje praštěný nadávky dobře ty demente?

      Vymazat
    5. 9:59

      Která tvrzení máš na mysli, Dvořáku? Že tu nejen že dezinformujete, ale dokonce přímo lžete? Příkladů jsou stovky. Třeba tahle vaše lež:
      http://www.novarepublika.cz/2014/10/dalsi-konspirace-potvzena-obse-se-na.html
      Žádná taková zpráva OBSE nikdy neexistovala.

      A nebo jaké další tvrzení? Že si dosyta užíváte svobody slova, publikujete si co chcete, jak chcete, kdy chcete bez jakéhokoli náznaku postihu a srovnáváte se s Husem kterého upálili?

      Nebo že projevujete sympatie k nutím potlačujícím práva a svobody? Co váš obdiv ke KLDR, Kubě a pod a jejím diktátorským vůdcům? Co vaše nepopiratelné sympatie k minulému totalitnímu režimu?
      Furt málo? Můžu přidat.

      Vymazat
    6. 11:20
      Ty seš holt CHUJ,JAK FOTR TVŮJ!!!!!
      Největší potlačování LIDSKEJCH práv je v uASS a ostatních debilokraciích,nefouká tupej!!!!

      Vymazat
    7. Dvořáku,
      právě tihle primitivové jako tento v 11:46 jsou vašimi nejvěrnějšími čtenáři a podporovateli. Je to záměr? Máte z té práce radost? Přináší vám uspokojení? Nebo je vám to jedno a jen plníte zadání?

      Vymazat
    8. 11:52
      Ty seš NESKUTEČNEJ VOLOTRK!!!!!
      Jdi si uASSacký okupanty a havložumpu adorovat na Blicí listy a HEDVÍČEK může táhnou s TEBOU,TY havlotapeto s ÍÁ v mínus hodnotách!!!!

      Vymazat
    9. 11.20
      Nechal jsi se zblbnout propagandou vytvářející nepřítele v totalitě a diktátorech. Dříve za socialismu u nás a dnes v KLDR a na Kubě si ve velké většině lidé (mimo pár zblblých disidentů) nemysleli a nemyslí že jsou potlačována jejich lidská práva a svobody.
      Lidská práva a svobody je konstrukt liberálních ideologů, kterým nahradili ve společnosti boha a vytvořili tak "náboženství", nazvané liberalismus, které nahradilo křesťanství.

      Vymazat
    10. Pro 11:20 - legrace, že jste vytáhl článek 4 roku starý, kdy jsme začínali. Nic novějšího tam nemáte?

      Nešlo o zprávu OBSE ale o vyjádření její představitelky v ukrajinské televizi. To je trochu rozdíl. Prostě lžete. Šíříte nenávistné desinformace o NR ve snaze nás poškodit. Nesnášíte jiné názory, jiné vidění světa, než to vaše odposlouchané z ČT a ČRo, vyčtené z mainstreamu a papouškované.

      Žádné hnutí potlačující lidská práva nepodporujeme a vy to moc dobře víte. Naopak, co nám síly stačí vytěsňujeme i z diskuzí nácky, rasisty a podobnou havěť. 


      Vy máte velký problém s pochopením psaného textu. To je ale váš problém a ne náš.

      My tu publikujeme úvahy a názory, které se vám, při vašem duševním omezení nelíbí a ani se jimi moc nezabýváte. Vy hledáte nepřítele a nepřítelem je pro vás každý, komu nerozumíte. 

      Proč sem chodíte? jako diskutér nestojíte za nic. Takže kvůli zvýšení krevního tlaku?

      Vymazat
    11. 11:20
      Ty si stěžuješ na údajné lži a hodíš sem článek o obchodu s orgány na Ukrajině?! Reportáže o obchodu s orgány proběhly i v západních médiích, tuším v německé TV, ty
      vymaštěný debile!! Rozhodně si pamatuju, že ta kauza proběhla a bylo tam daleko více materiálu než jenom nějaká zpráva OBSE.

      Mainstream vždycky, když má pocit, že se mu nějaká lež hroutí, tak vydá nějakou trapně okatou odbočku stranou nebo začne překrucovat původní fakta nebo zprávy, aby se mu to hodilo do krámu a troubové jako ty, anonyme, jim to žerou a papouškují to, aniž by měli potuchy, o co v té kauze jde.

      Na každý omyl nebo chybu na tomto webu jsou cca 2 chyby a lži na mainstreamu.

      Tidehunter

      Vymazat
    12. 9.17 Nejsi ty ten slavný Jakub Janda? Asi spíš nějaký jeho zaměstnanec či příznivec, viď. Lepší uděláš, když se s ním uděláš, třeba i společně. Už sem radši nelez, kuřbuřte.

      Vymazat
    13. Václav Dvořák 6. července 2018 12:27

      Pane Dvořáku,
      nechápu co Vás vede k tomu diskutovat s anonymy?!

      Vymazat
    14. No a proč by měl pan Dvořák diskutovat s jakýmsi anonymem, který se tady prezentuje příjmením "Kopecký"? Jdi už do hajzlu s těmi pitomými žvásty - co je ti do toho, jak kdo prezentuje svoje názory? Ty neprezentuješ žádné, jenom všechny ostatní napomínáš pro anonymitu - jsi blbej, trapnej,zakomplexovanej šmejd. Založ si svůj vlasti web a tam vyžaduj i číslo občanky k diskuzím ty trapáku! A přestaň už otravovat. Diskuze dělíme na slušné a sprosté - ne na anonymní a s ty jakousi přezdívkou.

      Vymazat
  7. 9:17
    Tichá hloupost je mi milejší......havlobezmozku z uASS žumpy!!!!

    OdpovědětVymazat
  8. krach katolického bloku kdu-čsl, top, stan a ods se přiblížil

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě je na cestě k úplnému osvobození nutná změna ve vedení zatím katolické ČT a ČRo!

      Leo

      Vymazat
  9. Křesťanská, resp. katolická víra a katolická církev jako instituce jsou dva rozdílné pojmy, tak to nepleťte dohromady, jinak se nikdy nebudete moci shodnout.
    Jan Hus byl pravověrný katolík a bojoval proti zaprodancům mamonu v katolické církvi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A protože mamon stále vládne, je Hus "dopadlík", "fejkař" a "desinformátor"!

      Vymazat
    2. Neznám "katolickou víru", znám katolické rituální praktiky, církev, strany, ale víra je jen jedna - křesťanská podepřená evangeliem. Je společná pravoslavným, katolíkům, reformovaným.

      Vymazat
    3. Jenže ani křesťanství, ani katolická víra či katolická církev nejsou nositeli naší původní slovanské duchovní moudrosti, jež byla součástí života obyvatel Velké Moravy, Kyjevské Rusi či Velké Tartárie. Úkolem Cyrila a Metodě, které dnes uctíváme, ač by si zasloužili spíš pohrdání, bylo zahájit "velkolepou" energetickou přeměnu a proměnu Slovanů žijících ve Světle na temné bytosti s nízkými (hrubými) energiemi, které budou vyznávat západní hodnoty založené na podmaňování, vykořisťování, utlačování, ničení, pokud to přinese mocenský či finanční zisk. Z tohoto úhlu pohledu byla mise Cyrila a Metoděje úspěšná, neboť se z nás stali vyznavači kultu peněz, těla či zisku za každou cenu. Dokonce s radostí a nadšením podporujeme nenávist vůči Rusům a Rusku a připravujeme se tak s vervou a hrdostí na konflikt, který jednou nastane...
      Doufám, že se Cyril s Metodějem smaží v pekle. Nechť jde katolická církev i s celým svým satanským učením do p....e!!!

      Vymazat
    4. 9:53

      Ano, katolické vyznání je (přeloženo z řečtiny) všeobecné. Zahrnuje tedy všechny, nikoho nevylučuje. Jakmile to činí, popírá samo sebe.
      Jinými slovy: římský katolicismus je, podobně jako moskevský komunismus, contradictio in adiecto.

      Třicetiletá válka ukázala dost přesvědčivě, že se všechny institucionální varianty křesťanství staly záminkou k vraždění a loupení.
      Podobně liberálům nebylo proti mysli obchodovat s otroky nebo zavírat dlužníky do vězení.

      Vymazat
    5. 11:12

      Zase "hurá patrioti" s vylhanou Velkou Tartárií. Existence Velké Tartárie je stejně důvěryhodná, jako pravost rukopisů Královédvorských a Zelenohorských.

      Právě velikost slovanských národů spočívá v křesťanské víře - Bůh Hospodin je náš nepřemožitelný hrad, naše skála. V křesťanské víře je spása - ve víře v Božího Syna Ježíše Krista, který se obětoval za nás, aby vykoupil naše hříchy. On (Ježíš Kristus, v jehož hmotném těle Bůh sestoupil mezi nás) očišťuje nás od našich hříchů a otevírá nám cestu k věčnému životu v Božím Království.

      Příchod Cyrila a Metoděje, kteří k nám donesli zjevenou Pravdu evangelií, k nám bylo jedním z největších požehnáních pro náš národ - kdy Slované byli vysvobozeni z temnoty nevědomosti a pohanství a získali jsme znalost, jak dosáhnout věčného života.

      Jestli myslíte, že vám vaši pohanští bohové pomohou získat věčný život, prosím. Ale vězte, že věčný život v pohanství nenaleznete. Jen zemřete, stejně jako zemřeli Adam a Eva po okusení stromu poznání.
      Věčný život můžete získat jedině skrze víru v Boha Otce a jeho Syna Ježíše Krista. Žádná jiná cesta k věčnému životu nevede. Mimo Kristovu Církev není spásy.

      Proto je třeba mít Cyrila a Metoděje naopak v úctě - skrze evangelizaci naší země otevřeli nám cestu ke spáse a věčnému životu.

      Btw. jděte své teze protikřesťanské pohanské propagandy hlásat do pravoslavného Ruska, které se v čele s pravoslavným křesťanem Putinem po odkopnutí nihilistického beznožného bolševismu navrátilo ke křesťanství. Za to vás pravoslavní Rusové nepochválí. ;-)

      Mj. Cyril a Metoděj přišli z ortodoxního Východu z Byzantské říše, nikoli ze Západu z Říma. Aspoň se trochu dovzdělejte.

      Vymazat
  10. 9:53
    Mamon je modla nejen pro katolickou církev!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Je zřejmé, že dějiny se vracejí tam, kde byly před 603 lety. Katolická církev se nikterak nezměnila, stále je lačná po majetku a moci, opět je v krizi. Stačí připomenout tzv. církevní restituce či podporu své vlastní zkázy ze strany převážné části Vatikánu. Opět všichni ti, kdo nesouhlasí s církevní a světskou mocí a jejich praktikami, jsou kacíři, teď pro ně vymysleli jen modernější název xenofobové. Ten, kdo prosazuje pravdu, zájmy národa, právo na život ve vlastní zemi v souladu s jejím náboženstvím, kulturou, historií a zvyklostmi, je dnes veřejně pranýřován a ostouzen, zatím ale ještě nebyly vydány zákazy pohřbů těchto xenofobů, jak tomu bylo v minulosti. Národ, který nezná svoji historii, nemá budoucnost. Poučme se proto z naší historie, nenechme si ji vzít ani přepsat. Stejně jako tomu bylo v minulosti, tuto bitvu za náš národ nikdo jiný nevybojuje, než my sami. K tomuto účelu je však třeba spojit síly dosud roztříštěné alternativy, a to i přes dílčí názorové rozdíly a neshody. Doba je k tomu příznivá, vývoj v okolním světě k tomu spěje mílovými kroky.

    OdpovědětVymazat
  12. chtějí-li Češi očištění, musí se vrátit až ke kořenům a začít úplně znova. Vytěsnit z dějepisu a historických souvislostí temná místa, jako bylo husitství, Bílou horu, obrozenectví, Rakousko-Uhersko, kolaboranstký protektorát, budování komunismu a stejně tak současné budování "demokracie". Správně jste pochopili ....nezbyde vůbec nic a o to jde. Nemáme se totiž čím chlubit.
    A teprve pak je možno začít s nepopsaným papírem.
    Učit se od géniů, jako byli Hayek, Mises, Rotbardt, Friedman či Klaus. Jako zřizení zvolit monarchii a své zástupce z lidu volit demarchií.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravděpodobně jsi vytěsnil i mozek ze své hlavy.
      Předně bych ti odňal volební právo.
      Tvoje místo je v ústavu.

      Vymazat
    2. 10:20 Jsi ťulpas, nebo provokatér.

      Vymazat
    3. chápu, že těm slovům a myšlenkám vůbec nerozumíte, nemáte je totiž čím uchopit.
      Jste již pátá, či šestá generace po zmateném plyšáku, která se rodí do rozvrácené společnosti.
      Je mi vás líto a není vám pomoci.

      Vymazat
    4. 11:56
      Jenomže o vaši lítost ani pomoc nikdo nestojí.
      Měl byste pomoci především sám sobě.

      Vymazat
    5. Anonymní 10:20

      Chápu, pokud jste bastard bez kořenů, nalezený kdoví kde a vyrostlý někde v ústavu, že vás to tíží a rád byste, aby i ostatní ztratili linii, svou historii, svou sebeidentifikaci. Je mi vás líto, ale je to naivní představa.
      Kupříkladu já, necítím žádný důvod ke studu za to, že jsem Čech a v našich dějinách vidím nesrovnatelně více světlých míst, než bylo skvrn.

      Pokud vy osobně cítíte potřebu se z něčeho očišťovat, je to vaše věc a nic vám v tom nebrání, ale starosti o ostatní nechte laskavě na nich.

      Vymazat
    6. 10:20 Pepku, a něco vo velkým dramatikovi by nebylo, hlavo dubová ?

      Vymazat
  13. pokračování 10:20 :
    je samozřejmé, že vyvázání se ze všech nesmyslných paktů a spolků, jako je NATO, EU, či OSN je neprostou, nikoliv však jedinou podmínkou !!
    Právně uznatelným právem musí být pouze právo soukromé.
    Veškeré jiné nesmysly, jako je právo na život, bydlení, lékařskou péči atd. ....nechť občané zapomenou.
    Svého významu se musí dostat zpátky slovům, jako je rodina, patriarchát, poctivá práce, čest, pokora, úcta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:35 Raději už nepokračuj, blázne.

      Vymazat
    2. 11.25 On není blázen. Je to jenom liberál - pravičák... a to za vodou. Blázen by byl, kdyby to co hlásá hlásal s holou řití, tedy nejsa za vodou.

      Vymazat
  14. Indoktrinace nadělala velké škody, pitomci označují moudré myšlenky za bláznovství.
    Svět dospěl do stádia, kdy se společnost ještě trochu normálních lidí obrací ve svůj opak, společnost bláznů. Normální lidé se v depresích z tohoto faktu budou muset začít uchylovat do azilu ústavů duševního zdraví.

    OdpovědětVymazat
  15. Přesně tak zavraždili ho ti samí co vládnou dnes šlechta,elita,papeženci.

    OdpovědětVymazat
  16. Take cekam na vysvetleni pojmu "nase uzasne evropske -křestanske hodnoty.Tyka se to i nabozenskych valek,pogromu,koncentracnich taboru,upalovani čarodejnic,prinaseni krestanstvi Indianum,polabskym Slovanum?(eventuelne a spise jejich genocidy)?Asi ano,to je neoddeletelna soucast .Ze ,pane Čunku a KDU-ČSL

    OdpovědětVymazat


  17. Anonymní6. července 2018 10:05

    Neznám "katolickou víru", znám katolické rituální praktiky, církev, strany, ale víra je jen jedna - křesťanská podepřená evangeliem. Je společná pravoslavným, katolíkům, reformovaným.







    Anonymní6. července 2018 11:12

    Jenže ani křesťanství, ani katolická víra či katolická církev nejsou nositeli naší původní slovanské duchovní moudrosti, jež byla součástí života obyvatel Velké Moravy, Kyjevské Rusi či Velké Tartárie. Úkolem Cyrila a Metodě, které dnes uctíváme, ač by si zasloužili spíš pohrdání, bylo zahájit "velkolepou" energetickou přeměnu a proměnu Slovanů žijících ve Světle na temné bytosti s nízkými (hrubými) energiemi, které budou vyznávat západní hodnoty založené na podmaňování

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náboženství je, dle mého, v té podobě jak je známe nejblíže(křesťanství, judaismus, islám), pouze politickým formátem, sloužícím jako jednotící prvek v ovládaných teritoriích. V Evropě většinou překonaný jinými formami ovládání mas.
      Náboženství v duchovní podobě bylo to, co bylo před nastolením křesťanství. Tedy pohanský polyteismus, jak u Slovanů, tak u Germánů, Románů a ostatních.
      Každopádně domnívám se, že dnes už nemá náboženství význam v žádné podobě a těžko se třeba dokážu identifikovat s někým, kdo proti nebezpečí islamismu vytáhne s naší údajnou křesťanskou tradicí. Myslím, že vůči islámskému fundamentalismu dokážu najít pádnější výhrady, než je křesťanství - tedy rovněž iracionální doktrýna.

      Vymazat
  18. Církve jsou mocenský nástroj. Podporovaly a legitimizovaly vladaře (vladař z vůle Boží) a ti na oplátku z poddaných vymáhali desátky, na podporu církve. Často se papežové potýkali s vladaři, ve sporu, kdo z nich má mít větší moc, ale vůči poddaným, se vždy vzájemně podporovali.
    S největší pravděpodobností, trvá spojenectví nejmocnější katolické církve s mocnými tohoto světa, stále. Ty naše „církevní restituce“, je jeden takový názorný příklad. P.K.

    OdpovědětVymazat
  19. 12:14 - to vystihl dobre ! Prevysuje vas Dvoraku ! Vy jste zapaleny Pavlik Morozov !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:39 Nevystihnul to ani on, ani vy, Bohouši z Bratrstva kočičí pracky.

      Vymazat
    2. 15:39
      Vymyškovaná tapeta z trumpetolatríny a její pindy Z ÚDOLÍ DUTÝCH HLAV!!!!☺

      Vymazat
  20. Tolik fanatické nenávisti vůči ŘKC.
    Nevím, kde se ve vás ten fanatický antikatolicismus pořád bere. Zvláště v této souvislosti (ač i já se musím přiznat, že jsem dříve také takový byl). Katolická církev není žádný svatoušek, ale celkově historicky měla daleko k nějakému genocidnímu totalitnímu monstru.

    Katolická církev přece dala naší zemi a světu mnoho – vzdělanost, kulturní a duchovní obohacení, likvidaci barbarství v evropské civilizaci, atd. Nepočítaje, že tvořila pevnou hradbu proti pronikání židovského vlivu do Evropy.
    Dnešní Vatikán a celá katolická církev už dávno nemá s křesťanstvím nic společného. Vlivem postupné judaizace, která zasadila významný a klíčový úder křesťanské víře v katolické církvi 2. vatikánským ekumenickým koncilem, katolická církev odpadla od Boha a Ježíše Krista stala se židovským judaizovaným nástrojem k NWO (tedy JWO – Jew World Order). Proto spojovat dnešní katolickou církev s dávnou katolickou církví je mimo mísu. Poslední zbytky skutečné katolické církve tvoří už jen katoličtí kněží (jako jednotlivci) a prostí věřící, kteří odmítli protikřesťanskou zednářskou nauku a doktrínu, přijatou 2. vatikánským ekumenickým koncilem. A tak je to prakticky u všech křesťanských církví. Snad nejlépe ze všech vyšla pravoslavná církev (zejména v Rusku – z velké části díky autoritě Vladimíra Putina) – bohužel ani ta se nevyhla zásahu 2. ekumenického koncilu.

    Je úsměvné, jak zdejší bolševici a "humanisté" zneužívají jména Jana Husa k tažení proti křesťanství samotnému.

    Jan Hus by je však pro jejich protikřesťanské názory hnal.
    Ještě úsměvnější, že zdejší příznivci bolševismu (který má na svědomí více než 100 000 000 obětí a vynález jednoho z nejkrvavějších totalitních represivních režimů) mají tu drzost útočit na ŘKC, která byla proti bolševikům učiněný lidumil a beránek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:49

      Ano, trpělivost, s jakou římskokatolická církev resp. její drábové upálili desetitisíce čarodějů a čarodějnic byla opravdu přímo beránčí!
      A dnes preláti s beránčí skromností hospodaří s desítkami miliard, o něž s pomocí Petra Nečase a dalších věrných křesťanů oloupili lid této země.
      Nenávistný útok proti II. vatikánskému kongresu je dostatečně výmluvný!

      Vymazat
    2. 20:49
      http://outsidermedia.cz/jan-hus-citaty/

      Vymazat
    3. Forever Slav6. července 2018 20:49
      „Katolická církev není žádný svatoušek,“
      Už jen toto, stačí k nadbytečnosti ŘKC, jako nějaké duchovní autority. Takže zbývá pouze nějaký komerční důvod její existence.

      „Jan Hus by je však pro jejich protikřesťanské názory hnal.“
      JH chtěl, aby církev byla duchovní autoritou, podle Písma. Ovšem preláti již tenkrát, dávali přednost vlastním požitkům, před nějakou duchovní věrohodností. Podle mého názoru, již tenkrát, církevní hodnostáři nebyli věřící, ve smyslu Nového zákona. Ani se neodvážím vyslovit, co tedy byli, nebo jsou. P.K.

      Vymazat
    4. Jan Kopecký

      A "tolerantní" táborité a protestanté, kteří počet obětí inkvizice (cekový počet obětí inkvizice činí kolem 10 000-25 000 za celých 800 let své existence) hravě během pár desítek let překonali, celou situaci krásně napravili. ;-)

      Velká francouzská revoluce, kde jakobíni mají na svědomí až kolem 1 000 000 Francouzů (z 25 milionů obyvatel Francie), a bolševismus (více než 100 000 000 obětí) tomu už jen nasazuje korunu. Proti těmto lidem byla a je ŘKC a celá slavná inkvizice (která za celých 800 let své existence má na svědomí pouhých 10 000-25 000 obětí) opravdu učiněný beránek.

      Vaše hlásání se k 2. vatikánskému koncilu, který otevřel dveře Cíkrve herezi a zahájil destrukci samotného křesťanství, hovoří za vše. Každý, kdo se hlásí k duchu hereze, stává se mrtvým údem Kristova mystického Těla (Kristovy svaté Církve) a nemá žádnou účast na věčném životě v Božím Království.

      A jak jsem řekl, ŘKC od dob 2. vatikánského koncilu, kdy se definitivně dostala pod židovskou-sionistickou nadvládu, NEMÁ S PŮVODNÍ ŘKC NIC SPOLEČNÉHO.
      Tož tak.

      Vymazat
    5. 21:32

      Nepopírám, že v průběhu dějin se ŘKC odchýlila v řadě případů od původní církevní Tradice prvotní křesťanské Církve, postavené na učení našeho Pána Ježíše Krista.

      Např. zrušením přijímání podobojí, dogma o očistci, odpustky, neomylnost papeže, nadřazování se světské moci, čarodějnické procesy, některé křížové výpravy, atd.

      Pravověrná Kristova Církev, svatá pravoslavná církev, tyto zločiny a hereze mnohokrát v průběhu dějin odsoudila.

      Přesto všechno, duchovní a kulturní pozitivní vklad a odkaz ŘKC pro naši civilizaci jednoznačně převyšuje její chyby výše.

      A současná žido-zednářská propaganda, dělající z ŘKC totalitní genocidní monstrum na úrovni komunismu a z heretiků a protestantů tolerantní chudáky, je vylhaná. O to go.

      Vymazat
    6. Forever Slav6. července 2018 22:00
      „Nepopírám, že v průběhu dějin se ŘKC odchýlila v řadě případů od původní církevní Tradice prvotní křesťanské Církve, postavené na učení našeho Pána Ježíše Krista. „
      Nejsem teolog, ale řekl bych, že špatně už bylo její založení na té nicejské sešlosti svolané císařem Konstantinem, někdy v roce 325. Hierarchická církev nemůže být křesťanská (kristova). Jak můžou být kněží, jim nadřízení biskupové, jim nadřízení kardinálové a nakonec nejvyšší, neomylný papež, tzv. zástupce Krista na zemi. Vždyť to je do nebe volající pýcha. Ani Kristus se nevyvyšoval nad ostatní lidi. Takže všechno, co toto uskupení dělalo, je z nějakého duchovního hlediska špatně. P.K.

      Vymazat
    7. Forever Slav6. července 2018 22:00
      „Např. zrušením přijímání podobojí, dogma o očistci, odpustky, neomylnost papeže, nadřazování se světské moci, čarodějnické procesy, některé křížové výpravy, atd.“

      Cožpak Vám toto nestačí k tomu, abyste pochopil, že té organizaci jde o něco jiného, než o duchovní povznesení obyvatel? A potom, o co tedy? P.K.

      Vymazat
    8. 23:46

      Manipulujete s historickými fakty. Koncil v Nikaji r. 325 byl pozitivním jevem, který odsoudil ariánskou herezi.

      To, že je někdo zástupcem Krista na Zemi, nebylo odhlasováno na nikajském koncilu. Za neomylného zástupce Krista se prohlásil později o mnoho staletí papež - což vyvolalo schizma v tehdejší, do té doby jednotné, křesťanské Církvi - kdy se východní otrodoxní část Církve (pravoslavná církev) proti těmto herezím ŘKC postavila.

      Za další - Církev nebyla založená teprve na Nikajském koncilu r. 325, ale r. 33 n. l. Ježíšem Kristem - který si vyvolil apoštoly (prvotní křesťanští církevní otcové), kteří byli jím vysláni hlásat zjevenou Pravdu evangelia do světa. V apoštolské posloupnosti a tradici pokračovala i následující generace a představitelé Církve.

      Církev měla vlastní hierarchii a uspořádání už od dob svého založení. Nic se na tom nezměnilo ani po Nikajském koncilu r. 325.

      23:53

      A teď ty pohádky o "tolerantních" a "hodných" hereticích.

      Vymazat
    9. Forever Slav7. července 2018 0:23
      „A teď ty pohádky o "tolerantních" a "hodných" hereticích“

      Tolerantní a hodní heretici, byli například gnostici. Ty ale byly z církve vytlačeni, neboť nesouhlasili s církví jako mocenskou složkou vladaře. Vždyť i tvrzení, že Kristus syn je jedné podstaty s otcem bohem, dal mezi dogmata císař Konstantin. A všichni křesťané to uctívají jako nějakou zjevenou pravdu. Nikoliv však gnostici. P.K.

      Vymazat
    10. Forever Slav7. července 2018 0:23
      „Církev nebyla založená teprve na Nikajském koncilu r. 325, ale …“
      To ne, ale na tom koncilu byla císařem Konstantinem „sjednocená“ a byla z ní vytvořená mocenská složka, podporující vladaře. P.K.

      Vymazat
    11. P.K.

      Šíříte protikřesťanské dezinformace.
      Gnostici nemají s původními křesťany nic společného. Gnostici hlásají např. herezy, že lze se spasit vlastními silami. To je nesmysl. Pravověrná křesťanská Církev vždy uznávala zjevenou Pravdu evangelia - že nelze se spasit vlastními silami, jelikož nedokonalý člověk není schopen být bez hříchu, ať už by se snažil sebe víc. Jedině skrze víru v našeho Pána Ježíše Krista, který vzal na sebe naše hříchy a vykoupil nás naší smrtí na kříži, lze dosahnout spásy.

      Tato zjevená boží Pravda usvědčuje tzv. "gnostiky" jako falešné proroky.

      Stejně tak není pravdou, že učení o Nejsvětější Trojici a božství Ježíše Krista nařídil teprve císař Konstantin.
      Pravověrnou nauku o božství Ježíše Krista zastávala křesťanská Církev už dávno před samotným Nikajským koncilem, proto ji tam logicky císař Konstantin nemohl nařídit. 
      Samotný Nikajský koncil nevznikl čistě kvůli libovůli a mocenským zájmům císaře Konstantina, ale kvůli sporům pravověrných křesťanů s heretickou (pseudo)křesťanskou odnoží ariánů, kteří božství Ježíše Krista neuznávali. Nikajský koncil, svolaný císařem Konstantinem (který tím sledoval stabilizování situace v římské řísi), měl tuto situaci urovnat a vyřešit. A nebyl to císař Konstantin, kdo silně protlačoval pravověrnou církevní nauku o božství Ježíše Krista, nýbrž většinoví pravověrní církevní biskupové. Konstantin (zpočátku) naopak navrhoval kompromis, což většinoví pravověrní církevní biskupové odmítli. Až poté vrtkavý Konstantin rozhodl ve prospěch pravověrných biskupů proti ariánské herezi. 

      Vrtkavost a nerozhodnost císaře Konstantina v této věci však neskončila. V jednu chvíli podporoval katolicismus, podruhé ariánství, nakonec sám před svou smrtí konvertoval k ariánství. Což vylučuje tezi, že by císař Konstantin byl úhlavním propagátorem dogmatu o božství Ježíše Krista. 
      Tím je vaše tvrzení výše usvědčeno ze lži. 



      Vymazat
  21. Často opakovaným mýtem je tvrzení, že “zlá” a “mocichtivá” katolická církve byla netolerantní tyranská instituce a heretici ti “hodní”, kteří chtěli jen toleranci a náboženskou svobodu. Nic není vzdálenější od pravdy, než toto tvrzení. 

    Katolická církev (od získání vymožeností a práv v čase císaře Konstantina) až do 13. století ODMÍTALA TREST SMRTI PRO HERETIKY! Sice vylučovala heretiky z křesťanské obce, ale odmítala je popravovat, jelikož to považovala za rozpor s křesťanskou naukou. A pokud nějaký světský soud odsoudil nějakého heretika k trestu smrti, VŽDY TO VYVOLALO NESOUHLAS CÍRKEVNÍCH AUTORIT! 

    A ti “hodní” heretici? Skutečně znamenaly návrat k původnímu křesťanství? Po ovoci poznáte je. Nuže, podívejme se na jejich ovoce: 

    Ariáni - Arius si získal přízeň části císařských úředníků a s jejich pomocí vyvolal krutý teror proti katolickým věřícím, podobný dávnému krvavému pohanskému teroru římských císařů proti křesťanům. Např. v egyptské Alexandrii, kde ariáni opakovaně sesadili a poslali do vyhnanství svatého Athanasia. Církevní biskup sv. Basil píše o Athanasiově sesazení toto: 

    „Císařský pre­fekt Philagrius zasáhl tvrdou rukou. V noci na 18. března 340 byl Athanasius vyhnán z biskup­ského paláce. Kolem kostelů potkával hrozivě gestikulující lid. Athanasius chtěl zabránit nejhoršímu a tak ještě narychlo pokřtil katechu­meny a pak již rychle prchal z biskupského pa­láce, když už Řehoř (PS: dosazený ariánský nástupce Athanasiův), pod ochranou vojen­ského doprovodu, vjížděl do města. Židé, pohané a ariáni vítali ovšem tohoto námezdníka jásotem. Ve společenství věřících se ozývalo temné mru­čení i výkřiky zoufalství, když se Řehoř ujal ří­zení jejich církve s otřesnou krutostí. Ve svém úkrytu nedaleko města slyšel jejich zapuzený otec Athanasius řev ubíjených, který přehlušo­val velikonoční Alleluja. Přicházeli k němu po­slové a v bezdeché hrůze mu oznamovali, že stovky věřících byly z kostelů odvlečeny do žalářů, že zasvěcené panny byly přímo na posvátných místech obnaženy a bity holemi do bezvě­domí. On sám viděl na nebi záře požárů zapále­ných křesťanských chrámů." 

    Ariánství přejali některé germánské kmeny jako např. Gótové, Vandalové, Langobardi, atd. Konkrétně ariánští Vandalové brutálně masakrovali katolické křesťany v severní Africe (a nejen tam, ale i např. i v Itálii, Řecku, Španělsku, Sicílii, atd.) - plně srovnatelné, ne -li horší, jak dávná perzekuce křesťanů v bývalé pohanské římské říši. 

    Donatisté - jejich bandy, tzv. circumcelliones, ob­cházely křesťanské obce a každý, kdo se k nim nepři­pojil, byl jimi brutálně umučen a zavražděn. Očitý svědek jejich řádění Optatus z Mileve píše: 

    „Donatisté obcházeli s důtkami a kyji, aby obraceli katolíky a přitom volali: Bohu bud chvála! Lid se děsil tohoto jejich pozdravu víc než řevu lva. Koho se zmocnili, tomu vypíchali oči, DO NICH nalili vápna a octa a pak ho vrhli do ohně nebo srazili ze skály."

    Kataři (albigenští) - III. Lateránský koncil roku 1179 o nich (albigenských) říká: „...nešetří ani kostely, ani kláštery, neušetří ani vdovy, ani siroty, starce ani mladé lidi, neberou ohled na žádný věk ani pohlaví, ale po způsobu pohanů všechno ničí a pustoší...“

    Ozbrojené bandy katarů, tzv. routiérs, táhly po jižní Francii, ničily kostely, vraždily duchovenstvo i prosté věřící, kteří se odmítli k nim připojit. Biskup v Limogés musel bránit město proti dvěma tisícům katarských vojáků, kataři vyhlazovali celá města a vesnice.

    Ke křížové výpravě proti katarům došlo až tehdy, co kataři zavraždili papežského legáta Petra z Castelnovy, který s nimi v míru přijel diskutovat o víře.

    PRÁVĚ V REAKCI NA TEROR KATARŮ BYLA ZALOŽENA INKVIZICE a CÍRKEV POPRVÉ OFICIÁLNĚ VYJÁDŘILA SOUHLAS S TRESTEM SMRTI PRO HERETIKY. 

    Tolik k mýtu o “hrozné” katolické církvi a “hodných” a “mírumilovných” hereticích. 

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Forever Slav 6. července 2018 22:14

      Jen se vykecej -
      K obhajobě nejhorší zločinecké organizace v dějinách ale slova nestačí, ani kdybys psal dalších 1000 let!

      Vymazat
    2. 22:17

      Co takhle vyvrátit na základě argumentů mé tvrzení.

      Btw. bolševici jako vy, kteří mají na svědomí více než 100 000 000 obětí, by měli zrovna mlčet.

      Vymazat
    3. Oprava:

      Co takhle vyvrátit na základě argumentů mé tvrzení?

      Btw. bolševici jako vy, kteří mají na svědomí více než 100 000 000 obětí, by měli zrovna mlčet.

      Vymazat
  22. Zdejší "hurá Husové" mají jedno společné - obviňují ŘKC ze všech skutečných i domnělých zločinů a POKRYTECKY MLČÍ O ZLOČINECH HERETIKŮ, TÁBORITŮ, PROTESTANTŮ, ŽIDŮ atd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Forever Slav7. července 2018 0:37
      „obviňují ŘKC ze všech skutečných …. zločinů a POKRYTECKY MLČÍ O ZLOČINECH HERETIKŮ, TÁBORITŮ, PROTESTANTŮ, ŽIDŮ atd.“
      To je realistický pohled, pokrytectví je odporné. Je třeba si konečně přiznat, že ŘKC je zločinná, stejně jako její odpůrci.
      Ale již si to lidé začínají uvědomovat, proto je mezi nimi stále méně katolíků. Dohánějí to takové posily, jako je Kalousek a Nečas. P.K.

      Vymazat
    2. P.K.

      Kalousek a Nečas mají s katolíky společného asi tolik, co Talmud s křesťanstvím.

      Vymazat
  23. Brzy se dozvíme, že Hus byl kacíř a ne reformátor, že Žižka byl terorista a ne vojevůdce a Zikmund byl přítelem Čechů. A nakonec zase přepíšeme dějiny a výuku dějepisu ve školách. Vše už tu bylo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 8:51

      Tak fakta bohužel hovoří své:

      V srpnu roku 1420 přepadlo husité Zbraslavský klášter, pobořili ho, vykradli a nakonec zapálili. Rozbíjeli a spalovali sochy a obrazy, které podle nich jen odvádějí mysl věřících od Boha. Husitský kronikář Vavřinec z Březové píše: „Dne 12. června 1420 upálili táborité čtyři zbraslavské cisterciácké mnichy proto, že nechtěli svolit k přijímání pod obojí způsobou a že nechtěli odložit svůj šat řeholní.“ Husité pak v klášteře vytáhli z hrobu tělo krále Václava IV. (který zemřel jen rok předtím), položili ho na oltář a na hlavu mu posadili korunu ze sena. Mrtvole pak do úst lili pivo. Podobně se pak chovali i v Praze. „Ve svém obrazoborectví nacházeli až jakousi děsivou zálibu,“ píše Josef Musil. „Fresky namalované na zdech pražských kostelů probodávali kopími, oštěpy a sudlicemi nebo na ně kydali bláto. Právě táboři uřezávali sochám uši a nosy, stejné části těla odstraňovali i z obrazů a bodali světce do očí. Při tom provokativně říkali: ‚Jsi-li Bůh nebo svatý, braň se, a my ti uvěříme!‘“.

      Na moravském Velehradě v únoru 1421 husité přímo uprostřed chrámu upálili sedm cisterciáckých mnichů. V hlavním oltáři velehradské baziliky je jako relikvie zasazen kámen, ke kterému byli v ohni přivázáni.

      „Další cisterciácké kláštery, posvěcené krví mučedníků, jsou například Zlatá Koruna, Osek a Zbraslav,“ píše katolický autor Isidor Vondruška. „Své mučedníky z doby husitské mají augustiniáni v Jaroměři, benediktini v Břevnově, dominikáni u Jaroměře a kartuziáni v Sedlci. Město Mohelnice leželo půl století v rozvalinách, a v nich položilo za svou víru život 700 katolických křesťanů. Zdenko z řádu johanitů byl v březnu 1420 na kusy rozsekán od táboritů na rozkaz Žižky. Před smrtí projevil přání, aby jeho tělo mohlo být v částečkách rozesláno do všech krajin a aby dalo svědectví o pevnosti jeho víry…“ Kronikář Bohuslav Balbín uvádí, že v květnu 1425 dobyli husité Jindřichův Hradec, kde pak v sudu upálili faráře Ocelku. Ve Zvoli u Jaroměře utopili v květnu 1421 čtyři dominikánské mnichy a v Jaroměři upálili probošta Štěpána a šestnáct augustiniánských mnichů. V Prachaticích nechal Žižka zavřít pětaosmdesát lidí do kostelní sakristie, naházet na ni slámu se smolou a zapálit.

      Kronikář Sylvius zaznamenal, jak v hradecké diecézi husité katolickým kněžím v zimě uřezali ruce a nohy, a pak je nechali umrznout na ledu. Kronikář Vavřinec z Březové píše o masakru v Chomutově, kde husité povraždili asi 2500 katolíků. „Zlotřilé ženy táboritské“ přitom podle něj podle „vyvedly z města ženy a panny, oplakávající své muže a rodiče, slíbivše jim bezpečný odchod, ale když ony vyšly z města, svlékly z nich roucha, pobraly jim peníze a jiné věci, a zavřevše je do jedné viničné boudy, zahubily je plameny ohně a nešetřily ani těhotných, aby rozmnožily nenávist své nepravosti…“.



      Vymazat
    2. Podle Vavřince z Březové husité katolíky „pronásledovali mnohými způsoby, olupujíce chudé, trápíce žalostně a nemilosrdně poddané, nešetříce kněží, ani mnichů, ani jeptišek, ani řeholníků, ani kostelů, ani domů, nýbrž zavrhnuvše všechnu bázeň Boží, co mohla dosáhnouti ruka táborů, roztrhávali, bořili, pálili nebo vniveč obraceli. Není péra, které by bylo s to vypsati tolik a tak strašných skutků…“

      Rektor pražské univerzity Ondřej z Brodu v traktátu O původu husitů na jejich zvěrstva vzpomíná takto: „Tito se však nespokojovali vylupováním kostelů, nýbrž chvátali, aby je, požárem již strávené, strhli a se zemí srovnali, zajaté mnichy, mistry i kněze vrhali do plamenů k hořícím sochám, jiné nechávali ležet údů tělesných zbavené, jiné divou rukou usmrcené; a nejsouce usmířeni smrtí, nýbrž zuříce, což je krutější, proti mrtvým, i mrtvoly jejich snažili se neb hleděli spálit.“ O dalších husitských zvěrstvech z roku 1420 píše Ondřej z Brodu: „Zajato bylo několik kněží, z nichž jsem některé znal podle jména i podle života. Když je za ruce i za nohy přivázali k suchému plotu, navzájem se napomínali, aby trpěli pevně i mužně pro obecnou víru. Plot se zapaluje, sláma s hojným dřívím se přikládá, už přistupuje a blíží se k nim hltavý plamen. Každý z nich poroučí do rukou Páně duši svou. Tak pevně odevzdali mrtví své duše Pánu. Avšak katové vidouce, že nebyli zcela stráveni ohněm, ač byl ohromný, nýbrž že jen duši vypustili, řídíce se zuřivostí i zlobou a rozhodujíce se, že se nemá ani mrtvých šetřit, snesli na řečené mrtvoly mnohem více slámy s dřívím i suchými sudy. Když to bylo naloženo a zapáleno a když vše shořelo, byla svrchu řečená těla nalezena stejně jako dříve nedotčena.“

      Názor ať si udělá každý sám.

      Vymazat
    3. Opravdu strašlivé, zvláště když se na věc podíváme optikou tehdejšího života. Církev a její management byli hodní, skromní, dobrotiví, spravedliví a soucitní, jak už to u mocenských struktur bývá. Když už někoho museli trestati, činili tak s naprostým sebezapřením a velice ohleduplně. Katolická vojska byla disciplinovaná, lidumilná, plná uplakánků nesnášejících násilí a štítících se jakékoli brutality. Když už byli katoličtí žoldáci přinuceni okolnostmi ohrozit něčí zdraví, vždy se jej snažili napřed přesvědčit čtením z bible. Až pak, pokud to nepomohlo, jej vyzvali aby se vzdal nebo použijí násilí a pokud ani to nepomohlo, s pláčem použili zbraň. Zavřeli přitom oči, zacpali si uši a se zlomenou duší ťali mečem. Pak nad svou obětí dlouho, předlouho plakali a zpravidla se dostávali do hlubokých depresí. Nezřídka končíce sebevraždou.
      Byli to dobří, útlocitní lidé, kteří milovali své nepřátele více než posvěcený žold.

      Vymazat
    4. 16:59

      Já neobhajuji jednání křižáků, avšak musel bych být slepý k faktům, abych obhajoval tábority.
      Každý, kdo obhajuje tábority, by si měl uvědomit několik následujících věcí:

      1) Táborité netolerovali nikoho jiného, kromě své ideologie - katolíci i umírnění kališníci (aj. husitské proudy) byli jimi vražděni stejně bez rozdílu. Taková "tyranská" ŘKC tolerovala jiné heretické sekty a proudy, pokud se neuchýlily k terorismu a násilí, jako kataři či táborité. Třeba takoví valdenští terorismus neprováděli a ŘKC je nechala na pokoji. Takoví táborité by např. s takovými valdenskými neměli žádné slitování.

      2) Táborité po stránce kulturní české země zdevastovali - zničili spousty kostelů a klášterů a řadu cenných uměleckých a literárních děl. Znesvěcení hrobu a pohřbeného těla českého krále Václava IV. je už samostatná kapitola sama pro sebe.

      3) Kdyby (hypoteticky) zvítězili táborité a ovládli by Evropu, to by teprve byla opravdová církevní totalita, na úrovni tvrdé komunistické totality. Proti tomu by byla pověstná "totalita" ŘKC hodně slabým odvarem.

      Vymazat
  24. Alespoň se nám Forever Slav dopodrobna projevil. Bigótní katolík? Kde vzal oněch sto milionů lidských životů zmarněných bolševiky? V tom případě by snad ani Tábor míru a socialismu neexistoval. Nebyli by lidi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:49

      Kde jste přišel na to, že jsem bigotní katolík?

      Btw. jste ale "geniální počtář", co se týče celkového počtu bolševických obětí. Já vaše počty teď uvedu na pravou míru:

      SSSR (1917-1957) - 25 000 000-35 000 000 obětí (podle některých zdrojů celkový počet obětí činí kolem 40 000 000-66 700 000)

      Čína (1949-1976) - 50 000 000-65 000 000 obětí (podle některých zdrojů činí celkový počet obětí až 70 000 000)

      Celkový počet obětí komunistických režimů Kambodžy, Severní Koreje, Etiopie, Angoly, Kuby, východní Evropy, Mosambiku, Nikaraguay, atd. - 9 000 000 obětí

      Vymazat
    2. Máte nepřesné informace. Podle důvěryhodných zdrojů to vychází takto:

      SSSR (1917-1957) - 3-5 miliard obětí

      Čína (1949-1976) - 15 miliard

      Celkový počet obětí komunistických režimů Kambodžy, Severní Koreje, Etiopie, Angoly, Kuby, východní Evropy, Mosambiku, Nikaraguay, Papuy, Grónska, Zimbabwe, Japonska, Nikaraguy, Monaka, Panamy, Pobřeží slonoviny, Antarktidy atd. - 7 miliard obětí

      To máme dohromady přesně 49 trilionů strašlivě zmučených nevinných obětí démonických a krvelačných komunistických zrůd. ...a možná ještě víc! Tak.

      Vymazat
    3. Forever Slav 8. července 2018 0:01 zbývá uvést počet obyvatel SSSR dejme tomu k roku 1920 (aby byly respektovány alespoň částečně důsledky první světové války a tou i dalším dané územní změny), potom třeba k tomu roku 1957 a vyjmenovat korekce, které jsou dány územními změnami a korektně odečíst ztráty nesené druhou světovou válkou. Pak uvést prameny, ze kterých bylo při výpočtech čerpáno. Když tedy komunisté tak sovětští, a jiní, každý samostatně, aby sčítání bylo adresné a každý mohl posoudit, zda vůbec o komunisty jde. Fidel Kastro například, byl komunista? Kdypak a proč se přimknul k SSSR? Ostatně, kde jste vůbec ta čísla, jak je uvádíte, sebral? Tak jak vystupujete, vystupuje pouze fanatická omezenec. Proberte se.

      Vymazat
    4. 18:48
      Vy se spíš proberte. Ze své komunistické letargie.

      Vymazat
    5. Tak, Forever 20:58, když nejste schopen věcně argumentovat, označíte oponenta z komunistické letargie. Tušíte vůbec, kolik let mi je?

      Vymazat
    6. Forever Slav je numero-eskamotér. Tohoto pochybného jedince s příznaky prodělaného lobotomického zákroku neberte vážně. Ztrácíte jen čas a nervy. Je podivné, že mu ponechali nervový systém umožňující bušení do číselné klávesnice...
      J.C.

      Vymazat
  25. Zapoměli napsat, že Hus byl první Putinův agent na území EU...
    Já si můžu z Husa dělat prdel, protože jsem katolík

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I my se můžeme z tebe dělat pr.el, právě proto, že jsi katolík.

      Vymazat
  26. Každý slušný člověk musí odsoudit vraždéní. Promiňte pánové, ale porušovat desatero a ve jménu obhajoby cíkve upalovat čarodějnice, vraždit indiány a vlastní tepláře je i pro mne, podle vás nevěřiciho, hřích. Počítat , zda husité zabili vic a tak zdůvodňovat vlastní masakrováni, neprojde i u vašeho boha. Nepodstatná poznámka na závěr,zničených památek vitráží a spálených knih je samozřejmě nenahraditelná škoda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 22:34
      Kdy a kde, prosím vás, ŘKC vraždila indiány?
      Btw. upálení templářů nenařídila ŘKC, ale světská francouzská královská moc.

      Vymazat