Reklama

.

.

neděle 8. července 2018

Takže pane Vojtěchu Gibiši z Lidovek…

Zdeněk Kořistka
8. 7. 2018
Četl jsem váš článek ze dne 7.7.2018 na lidovkách.cz o výsledcích vyšetřování Organizace pro zákaz chemických zbraní (OPCW). Jste zdatný manipulátor, to se musí uznat.
Nějak jste posunul, samozřejmě „nevědomky“ výsledek předběžné zprávy OPCW… ZDE
Už jste asi zapomněl na hysterii z dubna letošního roku, kde se novináři a politici předháněli ve vyjádřeních. Že zabíjel hlavně SARIN…Potvrzovaly to tajné služby USA, Francie, V. Británie atd…Potvrzovaly to organizace evidentně napojené na teroristy ( Bílé přilby )…Blábolili o tom politici celého „demokratického Západu“. Měli ihned jasno…byl použit SARIN, a použil ho ten zločinec Bašár Asad…Přikládám několik odkazů z našich médii ( Lidovky, ČT, Novinky, ČTK atd.)…SARIN zabíjel! Stejně tak psali a hlásali v tisících článcích další novináři a politici na Západě. Vše lze dohledat… Lidovky a Ceskatelevize a Novinky a Ceskenoviny


Svět byl na pokraji velkého válečného konfliktu, když USA, Francie a V.Británie napadly suverénní stát Sýrii bez mandátu RB OSN…Takže porušení mezinárodního práva!!!

Škoda že jste o tomto něco nenapsal.

Naštěstí to byl jen útok naoko, který stejně skončil fiaskem….Svět si oddychl, a už pomalu zapomněl. A ejhle…jeden snaživý novinář v lidovkách se musel předvést.

Píšete, že se potvrdily názory, které tyto zločinné státy hlásaly…prý byl použit k útoku na civilisty chlor…NIC TAKOVÉHO v předběžné zprávě OPCW není napsáno, ale to byste si tu zprávu musel přečíst, že?…Fabulujete, lžete a zvedá se mi žaludek z takového pisálka…

Ostatní média raději mlčí nebo jen stručně napsaly několik vět. No nějak se jim ta zpráva asi nehodí, že?

Jen Blesk napsal článek s titulkem…“Sarin v syrské Dúmě nezabíjel, cupují experti na chemické zbraně verzi USA“ Blesk

Ale co je hlavní, a proč vám vlastně píšu…Posouváte celý význam někam jinam…

SARIN,SARIN,SARIN…psali a vysílali v TV a jiných médiích všichni prodejní novináři před rokem…Bez důkazů, a hned jste měli viníka, Asada, který je tak hloupý, aby v době, kde jeho armáda všude nad teroristy vítězila, si proti sobě poštval celý svět nesmyslným zabíjením civilistů chemickými zbraněmi…

Bylo již mnohokrát dokázáno, že naopak teroristé v Sýrii tyto zbraně používají, a vy to jistě víte. Potvrdili to novináři z BBC, tajné služby USA atd…Psaly o tom dokonce mainstreamové média u nás, např. irozhlas.cz. Spojené státy zjistily nejméně čtyři případy, kdy bojovníci IS použili chemické zbraně na obou stranách irácko-syrské hranice. Američtí zpravodajci proto spekulují, že si chemické zbraně Islámský stát vyrábí sám. Americká vláda obvinění, že chemické zbraně použil Islámský stát proti kurdským bojovníkům, pešmergům v severním Iráku, začala vyšetřovat v srpnu 2015. OPCW potvrdila, že chemické zbraně byly v Sýrii použity, ale nikdy neoznačuji pachatele. Toho označují politici…vždy jen vláda Sýrie. Politici těch zemí, kteří lhali o těchto zbraních již dříve, a vyvolali války v Iráku, Lýbii a v Sýrii. Irozhlas

Navíc se i při dřívějších amerických vy­šetřováních ukázalo, že sarinem na území Sýrie teroristická organizace Fronta an-Nusrá opravdu disponuje. Pětistránkové memorandum pro Davida Shedda, zástupce šéfa armádní rozvědky De­fence Intelli­gence Agency (DIA), které se díky hackerům později objevilo na internetu, totiž dokládalo, že Fronta an-Nusrá vlastní zařízení na výrobu sarinu v Sýrii, přičemž memo­randum z 20. června 2013 také zmiňovalo, že zprostředkovatelé této teroristické organizace „nakupují v Turecku a Saúd­ské Arábii in­gredience sarinu ve velkém, po desítkách kilogramů, pro plánovanou velkovýrobu v Sý­rii“.

Dnes již víte, že USA napadly Irák za použiti LŽI o výrobě zbraní hromadného ničení…Blair se za to již omluvil, ale měl by on a další západní politici sedět ve vězení za válečné zločiny a statisíce mrtvých…Powell to prý považuje za skvrnu své kariéry a Rumsveld asi jen za chybičku, která se vloudila. Že… Přesto jim ještě věříte? Nevěříte, ale flek a peníze vyhrávají… Idnes

Jste novinář, který nemá žádnou morálku, a měl byste se stydět za články které píšete, což ale asi neumíte. Za prachy jste vy, prodejní novináři, schopni dohnat tento svět do válečného konfliktu. Směšná kauza „novičok“ je toho dalším důkazem….Nu, každý jsme nějaký. Pohrdám vámi…. .

Zdeněk Kořistka je bývalý poslanec PSP ČR

73 komentářů :

  1. Tohle bylo vážně poslancem???
    Zjevný idiot Kořistka předložil 4 odkazy, prej o útocích v Dumě z dubna tohoto roku. Tak se na ně podívejme:
    Odkaz z lidovek je z minulého roku!!! a píše o úplně jiném útoku, v Ildibu. Neprohlašovali to politici ani bílé přilby, ale ta samá OPCW na kterou se ten idiot odkazuje.
    Odkaz z novinek píše o tom samém. O chemických útocích z dubna MINULÉHO roku. Přítomnost sarinu taktéž potvrdila OPCW.
    A do třetice odkaz z ceskenoviny píše naprosto to samé co dva odkazy výše.

    Jímá mě hrůza, že takový negramotní idioti jako Kořistka, kteří evidentně nezvládají ani naprosté základy práce s informacemi, nedokáží je časově rozlišit ani zjistit čeho se vlastně týkají a už vůbec nejsou schopni je zanalyzovat a vyhodnotit, rozhodují o naší zemi.
    A na základě svých fantasmagorií ještě obviňuje jiné, že nemají morálku, jsou prodejní, ženou svět do konfliktu... a píše jim že jimi pohrdá.

    Já pohrdám vámi, Kořistko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1:20 Jestli pan Kořistka "evidentně nezvládá ani naprosté základy práce s informacemi...." tak máte příležitost dokázat, že jste lepší.
      Proto vás uctivě prosím, aby jste sem dal odkazy na články, kterými byl odůvodňován raketový útok spojenců na Sýrii z dubna letošního roku. Pokud v nich bude v souvislosti s Dumou zmiňován výhradně chlór, tak je vaše pohrdání oprávněné. V opačném případě jste jen pitomec, který se nimráním v nepodstatnostech snaží odklonit pozornost od evidentních lží "demokratických" novinářů.

      Vymazat
    2. 3:03
      No tak ty jsi teda taky dobrý zoufalec. Napiš samotnému Kořistkovi ať si sám napraví ty svoje "nepodstatnosti". Proč bych já měl za něj napravovat to, že ze sebe udělal pitomce?

      Ale rád ti dám odkazy na "alternativní" média, kde tvrdí, že žádný útok vůbec neproběhl, ani ten chlorem, a vše to bylo jen divadlo zorganizované CIA s dobře zaplacenými herci. Vy, odporná cynická hovada, jste se vysmívali těm mrtvým tam.

      http://www.novarepublika.cz/2018/04/drasticke-zabery-z-dumy-k-smichu.html

      http://www.novarepublika.cz/2018/04/zlocinec-vzdy-usvedci-sam-sebe-lhanim_19.html


      Vymazat
    3. Anonymní ignorante 1:20,
      práce s informacemi není především vaše silná stránka.
      Co se týče těch minulých zpráv OPCW, tak vždy, když v nich byl jmenovány některé bojové látky jako sarin, šlo o "možné použití" na základě "svědectví".

      O těch zprávách, o kterých píše zde pan Kořistka, jsou to dvě zprávy vyšetřovacích misí (FFM) Organizace pro zákaz chemických zbraní (OPCW), o kterých se píše na stránkách OPCW:
      https://www.opcw.org/news/article/opcw-issues-fact-finding-mission-reports-on-chemical-weapons-use-allegations-in-douma-syria-in-2018-and-in-al-hamadaniya-and-karm-al-tarrab-in-2016/

      Zprávy jsou dvě, jedna se týká obvinění z použití chemických zbraní v Douma Sýrie v dubnu 2018, a druhá obvinění z použití chemických zbraní v Al-Hamadaniya v říjnu 2016 a Karm al-Tarrab v listopadu 2016.

      Podle první zprávy nebyly zjištěny organofosforové nervově paralytické látky, byly zjištěny pouze chlorované organické chemikálie ve dvou místech.
      Z toho vyplývá, že to byla nebojová chlorovaná chemická látka, která může být snadno připravitelná i vzdělaným laikem se snadno dostupným vybavením, nebo dokonce šlo o účinek takové nějaké látky jako důsledek koncentrace běžně civilizačně používaných produktů nebo jejich derivátů!

      Druhá zpráva píše, že osoby mohly být vystaveny nějakému typu netrvalých dráždivých látek.
      A k tomu ani skoro není třeba komentář, leda snad tolik, že včera jsem byl něčemu takovému vystaven doma v kuchyni!

      Vymazat
    4. Vsichni tihle jsou pouze Roboti OVLADANI REMOTE KONTROL .Jako je televise napr./ a vedi vse nejlip na dalku 20 tisic kilometru ... Zalezi na PROGRAMOVANI...
      Taky jsou z teflonu A ZADNY FAKTA , NEBO PRAVDA SE JICH NETKNE !!!
      Proto je ztrata casu se s nimi zabyvat...
      Co myslite ,ze je zprzenenj Janda?

      Vymazat
    5. To 1:20
      Potrefená husa kejhá nejvíce ! Vsadil bych se, že autor přízpěvku z 1:20 je sám Vojtěch Gibiš z Lidovek.

      Vymazat
    6. Tahle nula 1:20 se chová přesně podle Hamplova popisu. Argumenty nemá (v textu není jediný odkaz), ale nadávky v každé druhé větě. Vymazaný anonymní ubožák. Jak s takovými chcete pracovat...

      Vymazat
    7. Vážený pisateli v 1:20,pane Gibiši...máte pravdu...dal jsem odkaz na dva články z minulého roku...ale to HLAVNÍ nejste schopen vyvrátit.Zpráva OPCW konstatuje, že nebyl použit SARIN, o kterém psali presstituti všech světových médii...a vaše věty, že byl potvrzen útok vládních vojsk chlorem je lež jako věž...O chemickém útoku tato předběžné zpráva neříká nic.
      "Vybrané laboratoře OPCW provedly analýzu získaných vzorků. Výsledky ukazují, že nebyly detekovány žádné organofosforové nervové činidla ani stopy po jejich rozkladu v environmentálních vzorcích nebo ve vzorcích plazmy odebraných z údajných obětí.Spolu se zbytky výbušnin byly nalezeny ve vzorcích ze dvou míst, různé organické látky obsahující chlor".
      https://www.opcw.org/news/article/opcw-issues-fact-finding-mission-reports-on-chemical-weapons-use-allegations-in-douma-syria-in-2018-and-in-al-hamadaniya-and-karm-al-tarrab-in-2016/ ...Práce týmu na zjištění významu těchto výsledků probíhá. Tým FFM bude i nadále pracovat na konečných závěrech.
      Vyšetřovací mise také dne 2. července 2018 vydala zprávu o obviněních z používání chemických zbraní v Al-Hamadaniya, Sýrii dne 30. října 2016 a Karm al-Tarrab v Sýrii dne 13. listopadu 2016. Na základě obdržených a analyzovaných informací, převažujícím výkladu rozhovorů a výsledky laboratorních analýz, FFM nedokáže s jistotou určit, zda byla nebo nebyla specifická chemická látka použita jako zbraň při incidentech, který se konaly v sousedství Al-Hamadaniyah a v oblasti Karm al-Tarrab. FFM poznamenal, že osoby postižené v nahlášených incidentech mohli být v některých případech vystaveny určitému druhu nestálé, dráždivé látky.

      O tom jsem psal...O tom jak manipulujete s fakty, jak lžete, jak obhajujete lži tajných služeb a politiků, které byly v minulosti přichyceny při lžích ( Irák,Lýbie)...Jste manipulátor, a za tím si stojím...dva chybné odkazy na tom nic nezmění...Z.Kořistka

      Vymazat
    8. Vážený pisateli v 1:20,pane Gibiši...máte pravdu...dal jsem odkaz na dva články z minulého roku...ale to HLAVNÍ nejste schopen vyvrátit.Zpráva OPCW konstatuje, že nebyl použit SARIN, o kterém psali presstituti všech světových médii...a vaše věty, že byl potvrzen útok vládních vojsk chlorem je lež jako věž...O chemickém útoku tato předběžné zpráva neříká nic.
      "Vybrané laboratoře OPCW provedly analýzu získaných vzorků. Výsledky ukazují, že nebyly detekovány žádné organofosforové nervové činidla ani stopy po jejich rozkladu v environmentálních vzorcích nebo ve vzorcích plazmy odebraných z údajných obětí.Spolu se zbytky výbušnin byly nalezeny ve vzorcích ze dvou míst, různé organické látky obsahující chlor".
      https://www.opcw.org/news/article/opcw-issues-fact-finding-mission-reports-on-chemical-weapons-use-allegations-in-douma-syria-in-2018-and-in-al-hamadaniya-and-karm-al-tarrab-in-2016/ ...Práce týmu na zjištění významu těchto výsledků probíhá. Tým FFM bude i nadále pracovat na konečných závěrech.
      Vyšetřovací mise také dne 2. července 2018 vydala zprávu o obviněních z používání chemických zbraní v Al-Hamadaniya, Sýrii dne 30. října 2016 a Karm al-Tarrab v Sýrii dne 13. listopadu 2016. Na základě obdržených a analyzovaných informací, převažujícím výkladu rozhovorů a výsledky laboratorních analýz, FFM nedokáže s jistotou určit, zda byla nebo nebyla specifická chemická látka použita jako zbraň při incidentech, který se konaly v sousedství Al-Hamadaniyah a v oblasti Karm al-Tarrab. FFM poznamenal, že osoby postižené v nahlášených incidentech mohli být v některých případech vystaveny určitému druhu nestálé, dráždivé látky.

      O tom jsem psal...O tom jak manipulujete s fakty, jak lžete, jak obhajujete lži tajných služeb a politiků, které byly v minulosti přichyceny při lžích ( Irák,Lýbie)...Jste manipulátor, a za tím si stojím...dva chybné odkazy na tom nic nezmění...Z.Kořistka

      Vymazat
    9. pro 1:20
      Dobre jste to tomu Koristkovi nandal ! On si klidne dovoli napsat "OPCW potvrdila, že chemické zbraně byly v Sýrii použity... " Stesti, ze existujete a chytre jste to vyvratil vetou "Přítomnost sarinu taktéž potvrdila OPCW." Genialni ! A ten utok chemickymi zbranemi v Dume, samozrejme probehl. Sice jako vzdy v posledni dobe, obeti po postrikani vodou z hydrantu obzivli (nekdy staci i mlha). Rozumim Vam a take, jak pisete "mě jímá hrůza, že takový negramotní idioti, jako ..." jen se ted nemuzu zorientovat jako kdo ? Koristka, nebo Vy ?

      Vymazat
    10. Pohrdejte sám sebou. Máte probléme se čtením a pochopením smyslu co je ve větě napsáno. Nerozumíš, nevíš, nechápeš, nekomentuj !

      Vymazat
    11. NEvážený Kořistko,
      nečekal jsem, že budete reagovat, ale pokud, tak se chytnete za vaši mimózní práci s informacemi a nesmyslné zdrojování aspoň trochu za nos a pokusíte se o omluvu.
      Místo toho jen kopete kolem sebe a děláte ze sebe ještě většího hlupáka.

      Uvedl jste na "podporu" svých lží a nadávek 4 odkazy. První je zcela mimo, rok a čtvrt starý a týká se útoku v Ildíbu!
      Třetí a čtvrtý odkaz jsou z 13. června 2018 a reflektují report OPCW z 13. června 2018, ve kterém OPCW potvrzuje, že 24. a 25. března 2017 v Latámina BYL použit sarin a chlor!!!

      https://www.opcw.org/news/article/opcw-confirms-use-of-sarin-and-chlorine-in-ltamenah-syria-on-24-and-25-march-2017/

      Tzn, články které obviňujete z lhaní a manipulování popisují PRAVDIVĚ úplně jiný report OPCW z úplně jiných útoků.

      Jste opravdový hlupák a zlý člověk, stejně jako ti vaši nohsledi tady.
      Už raději nic neodepisujte.

      Jo, a to že mě oslovujete jako "Gibiše" opět jen potvrzuje jaká jste paranoidní vůl.

      Vymazat
    12. Ad 10:34
      to jako, že já jsem pana Kořistky nohsled?
      Vy jste ale blb!!

      Zásadně mě zajímá meritum věci a pravda. Samozřejmě z mého jistě omezeného subjektivního pohledu.
      Pana Kořistku neznám a pokud mne označujete za jeho nohsleda, tak asi máte problém. Pro svoje dobro se o tom raději zmiňte svému lékaři.

      Vymazat
    13. Toto může napsat jen zaprodanec - zřejmě neziskovkář najatý ke psaní a nebo úplný ignorant - jinak řečeno blbec.

      Vymazat
    14. To Vám nevadí, že Rusové přivezli do Haagu přímé účastníky toho slavného natáčení Bílých přileb? Oni, kteří byli na videu prokázali, že to bylo umělé. Moc to západní ani naše novináře nezajímalo. Tak jak se Vám má prokázat pravda? vždyť Vy ani tu pravdu nechcete, důležitější je pro Vás ten dolárek. Opravdu jste špína, jen k pohrdání.

      Vymazat
  2. Žvanění jen situaci komplikuje. Ve sdělovacích prostředcích se vezou žoldáci, kteří napíšou cokoliv za peníze. Kdyby na to lidi nereagovali, zřejmě by to zadavatele tolik nemotivovalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte pravdu. Většina lidí nad podávanými informacemi nepřemýšlí (pokud vůbec přemýšlí). Spokojí se s informací jako takovou a když se jich zeptáte, zda jí věří, odpoví, že to říkali v televizi. Tak to musí být pravda.
      Je to zvláštní. Ta samá kategorie konzumentů za bolševika televizi nevěřila. Televize měla tenkrát pověst hlásné trouby propagandy. Jak málo stačí, aby se názory lidí změnily.

      Vymazat
  3. názory sa nezmenili - naďalej neveríme TV

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale kolik nás je? Stále je tu většina těch, kteří jí berou jako informační kanál číslo jedna.

      Vymazat
    2. PS
      Ono nejde jenom o televizi, resp. média hlavního proudu. Vymývání palic začíná už v předškolním věku. Už v mateřských školách začínají lít do hlav dětí pohádky o multikulturalismu. S dalším "vzděláváním" tlak na novou generaci jenom sílí.
      Vedl jsem kdysi diskusi se dvěma vystudovanými pedagogy. Podle jejich názoru jsou Rusové okupanty. Když jsem se jich zeptal, co jsou podle nich Britové a Němci, řekli, že našimi spojenci. Na mojí námitku, že ti první nás opakovaně zradili a ti druzí pozabíjeli statisíce Čechů, ukončili diskusi a raději si odsedli. Oni ani nepřipustí možnost, že by skutečnosti mohly být jinak, než je jim celý život podsouváno. Je to tragédie. Takhle nevymývali hlavy ani komunisté.

      Vymazat
    3. 8:05 S tím vymýváním hlav to máte tak. Za komunistů bylo pořád v televizi, jak se naše země buduje. Pak jste vyšel ven ven a viděl nové školy, byty továrny, silnice, družstva... Dnes v televizi také slyšíte, jak se máme "nejlépe". Pak vyjdete ven a vidíte žebráky a bezdomovce, narkomany, rozvaliny fabrik, zničený venkov, rozbité silnice, sbírky na chudé a vily bývalých veksláků. Soudný člověk začne pochybovat. Hlupák stále věří, že jen on je zrovna na špatném místě a "televize by mu přece nelhala". Protože je zvyklý, že v minulosti tomu tak bylo.

      Vymazat
    4. 14:40 Tak ty ses taky poved. 99% těch tvejch žebráku,bezdomovcu,narkomanu si za to mohou sami.A ty rozvaliny fabrik a zničený venkov bláboly hodné rudé gumy. K čemu ti byly ty továrny ,když nebylo co koupit Hlupákem jseš především ty pokud si nevšimneš toho obrovského skoku k lepšímu po vaší rudé devastaci .Když srovnám svuj život před 89rokem a nyní nedá se srovnat. Nyni 100krát lépe než za vás komanču, ale kdo nechce nepochopí

      Vymazat
    5. Ad 17:01 - a podle tvého mimoňského zanícení si tipuji, že tvůj praděda byl v padesátých létech určitě nejaktivnějším svazákem.

      Vymazat
    6. 17:01 Věřím vám, že to nedá srovnávat. Já také když srovnám roky před 48 s roky za komančů, tak si 100krát polepšily milióny lidí. Vliv technického pokroku a faktoru času nepochopí jenom ten, co pro blbost chápat nemůže.

      Vymazat
    7. 19:56 Vy jste nic nepochopil.Je to pouze reakce na příspěvek 14:40,kdy píše ,že je u nás vše zničené,pro vaši omezenost jste nepochopil nic

      Vymazat
  4. čas tradičních koloniálních velmocí se krátí, nový norimberský proces určitě bude

    OdpovědětVymazat
  5. 8:05 Bohužel je to pravda. Přečtěte si Hamplovo Prolomení hradeb, je to tam naprosto přesně popsáno: Když jim dojdou argumenty, tak se přejde buď na nadávky nebo se problém prostě vytěsní a debata ukončí. Raději budou třikrát lhát, ničit a zabíjet se svými spojenci (za každou cenu), než mít jednou pravdu s Ruskem. Nikdo z nich tzv. okupaci v 68. nezažil, ale kecat budou to svoje pořád dokola.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S vlastizrádcema jako ty, kteří zpochybňují a relativizují naši okupaci Sověty v roce 1968, bych taky ukončil debatu.

      Vymazat
    2. 9:26
      Zásah spojeneckých vojsk v roce 1968 je odsouzeníhodný. Československo mělo právo vybrat si svoji cestu. Nicméně je nutné přihlédnout ke způsobu, jakým je směrování určeno. Kdo bude rozhodovat, lidé či politici placení ze zahraničí? Je zcela lhostejné, čí požadavky plní, pro mě jsou všichni zrádci. Pokud zmíníte rok 1968, zmiňte i rok 1938. Tehdy také stálo u silnic spousta Čechů s mávátky. Zmiňte i starší historické zkušenosti s aplikací nadnárodního řízení (Vatikán), prostřednictvím náboženství a jeho oběti.
      Samostatnost se projevuje naprosto odlišným způsobem, než jaký byl a aplikují stávající politické struktury v parlamentu, podporovaní skupinou "200 zbytečných" a jaký byl aplikován na našem území po dlouhá staletí.
      ABC

      Vymazat
    3. Hrdina 9:26 z okupace 68 Sověty :-))))
      A že tu staále jsou jako Američané co? Jen nevím co ten Kocáb tu ve Frenštátě šaškoval, asi se jen tak projel na Moravu, mimochodem pamatuji si co řekl jen sovětský velitel, že stažení sovětských vojsk se připravovalo už dříve, byly to nějaké dohody Gorbačova.

      A víte, že Margaret Thatcher žádala Gorbačova aby zabránil pádu berlínské zdi?
      Gorbačovovi při pádu berlínské zdi telefonovali zděšení Thatcherová a Mitterrand, aby použil vojsk.
      Je to dávno známo, jak například dokazuje tento článek, který vyšel v Britských listech poprvé dne 14. 11. 2009:

      Pád komunismu ve středovýchodní Evropě nezpůsobil Západ. Ten požadoval stabilitu a změny režimu se obával a s rozmontováním komunistického režimu nesouhlasil. Komunistické režimy ve středovýchodní Evropě se nerozložily ani v důsledku činnosti místních disidentů. Ti byli -- snad s výjimkou Polska -- na to příliš slabí. Rozklad komunistického režimu způsobili sami jeho komunističtí bossové, i když nechtěli -- konec konců to byl jejich režim. V tom spočívá paradox pádu komunismu ve středovýchodní Evropě v roce 1989, uvedl na konferenci americké asociace slavistů v Bostonu v sobotu profesor Igor Lukeš z Bostonské univerzity.

      Tehdejší vedoucí představitelé Spojených států, Británie a Francie Bush senior, Thatcherová a Mitterrand v žádném případě neusilovali o jakékoliv změny ve středovýchodní Evropě. Sovětský vedoucí představitel Michail Gorbačov svědčí podle Lukeše v rozhovorech, které poskytl společnosti BBC, že když došlo k otevření berlínské zdi, Thatcherová a Mitterrand ho rozčíleně telefonicky žádali, aby proti svobodomyslným demonstrantům v Berlíně použil síly. "Zastavte to," požadovali. "Jak?" ptal se Gorbačov. "Máte vojáky, ne?" Gorbačov vojensky zasáhnout odmítl.

      Vymazat
    4. Západ si nepřál destabilizaci komunistického bloku. Ještě v lednu 1989, shodou okolností v tentýž den, kdy byl naposled v Praze zatčen Václav Havel, odcestoval do Kremlu z Ameriky Henry Kissinger a přivezl tam tajné memorandum, v němž se pravilo, že pokud Sovětský svaz nebude dělat mocenské výboje mimo vlastní sféru vlivu, Západ bude plně respektovat sovětské zájmy ve středovýchodní Evropě. Bylo zjevné, že Spojené státy neměly naprosto žádný zájem o podporu hnutí za svobodu ve střední a východní Evropě.

      Francouzský prezident Mitterrand měl plány proměnit Evropské společenství v mocný hospodářský celek a případná nezávislost Polska a Československa by mu tyto plány zkřížila. Thatcherová podporovala Gorbačova (protože nebylo jisté, že nebude svržen), zároveň ale podporovala posílení a modernizaci Varšavské smlouvy -- Evropa měla být dál rozdělena mezi Varšavskou smlouvu a NATO. Thatcherová, stejně jako dlouholetá britská politika, podporovala v Evropě stabilitu. Britský ministr zahraničních věcí Douglas Hurd se vyjádřil, že "studená válka je systém, v němž žijeme šťastně a spokojeně už čtyřicet let".

      K pádu berlínské zdi došlo omylem -- média totiž začala vysílat zprávu, že je berlínská zeď už otevřená, přestože nebyla. Východoněmecký kapitán, odpovědný za ostrahu hranice, zoufale telefonoval svým nadřízeným, protože měl rozkaz střílet na kohokoliv, kdo by se pokusil dostat se přes berlínskou zeď do západního Berlína, přitom však byl obklopen pěti až sedmi tisíci demonstrantů, kteří mu pouštěli z tranzistorových rádií zprávu, že berlínská zeď padla. Když se kapitán nedovolal, vydal rozkaz svým vojákům: "Všichni pryč!" -- a tak berlínská zeď skutečně padla. https://blisty.cz/art/75387-gorbacovovi-pri-padu-berlinske-zdi-telefonovali-zdeseni-thatcherova-a-mitterrand-aby-pouzil-vojsk.html

      Vymazat
  6. Vážený pisateli v 1:20,pane Gibiši...máte pravdu...dal jsem odkaz na dva články z minulého roku...ale to HLAVNÍ nejste schopen vyvrátit.Zpráva OPCW konstatuje, že nebyl použit SARIN, o kterém psali presstituti všech světových médii...a vaše věty, že byl potvrzen útok vládních vojsk chlorem je lež jako věž...O chemickém útoku tato předběžné zpráva neříká nic.
    "Vybrané laboratoře OPCW provedly analýzu získaných vzorků. Výsledky ukazují, že nebyly detekovány žádné organofosforové nervové činidla ani stopy po jejich rozkladu v environmentálních vzorcích nebo ve vzorcích plazmy odebraných z údajných obětí.Spolu se zbytky výbušnin byly nalezeny ve vzorcích ze dvou míst, různé organické látky obsahující chlor".
    https://www.opcw.org/news/article/opcw-issues-fact-finding-mission-reports-on-chemical-weapons-use-allegations-in-douma-syria-in-2018-and-in-al-hamadaniya-and-karm-al-tarrab-in-2016/ ...Práce týmu na zjištění významu těchto výsledků probíhá. Tým FFM bude i nadále pracovat na konečných závěrech.
    Vyšetřovací mise také dne 2. července 2018 vydala zprávu o obviněních z používání chemických zbraní v Al-Hamadaniya, Sýrii dne 30. října 2016 a Karm al-Tarrab v Sýrii dne 13. listopadu 2016. Na základě obdržených a analyzovaných informací, převažujícím výkladu rozhovorů a výsledky laboratorních analýz, FFM nedokáže s jistotou určit, zda byla nebo nebyla specifická chemická látka použita jako zbraň při incidentech, který se konaly v sousedství Al-Hamadaniyah a v oblasti Karm al-Tarrab. FFM poznamenal, že osoby postižené v nahlášených incidentech mohli být v některých případech vystaveny určitému druhu nestálé, dráždivé látky.

    O tom jsem psal...O tom jak manipulujete s fakty, jak lžete, jak obhajujete lži tajných služeb a politiků, které byly v minulosti přichyceny při lžích ( Irák,Lýbie)...Jste manipulátor, a za tím si stojím...dva chybné odkazy na tom nic nezmění...Z.Kořistka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NEvážený Kořistko,
      nečekal jsem, že budete reagovat, ale pokud, tak se chytnete za vaši mimózní práci s informacemi a nesmyslné zdrojování aspoň trochu za nos a pokusíte se o omluvu.
      Místo toho jen kopete kolem sebe a děláte ze sebe ještě většího hlupáka.

      Uvedl jste na "podporu" svých lží a nadávek 4 odkazy. První je zcela mimo, rok a čtvrt starý a týká se útoku v Ildíbu!
      Třetí a čtvrtý odkaz jsou z 13. června 2018 a reflektují report OPCW z 13. června 2018, ve kterém OPCW potvrzuje, že 24. a 25. března 2017 v Latámina BYL použit sarin a chlor!!!

      https://www.opcw.org/news/article/opcw-confirms-use-of-sarin-and-chlorine-in-ltamenah-syria-on-24-and-25-march-2017/

      Tzn, články které obviňujete z lhaní a manipulování popisují PRAVDIVĚ úplně jiný report OPCW z úplně jiných útoků.

      Jste opravdový hlupák a zlý člověk, stejně jako ti vaši nohsledi tady.
      Už raději nic neodepisujte.

      Jo, a to že mě oslovujete jako "Gibiše" opět jen potvrzuje jaká jste paranoidní vůl.

      Vymazat
    2. Pane Gibiši(nevážený)- slušný novinář, za kterého se asi považujete, by nikdy neměl svému oponentovi nadávat do paranoidních volů. V.J.Horák

      Vymazat
  7. Za co je placen pan Vojtěch Gibiš a celá mainstreamová "novinářská fronta"? Za zpracovávání a formování lidských myslí do souladu se zájmy panující moci.
    Proč se tedy pohoršovat a předstírat jiná očekávání? Až se změní moc a přijdou nové noty, změní se i vyznění článků novinářů. Zdrojem objektivních informací ale nebudou nikdy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje řeč. Přesně tak to je a vždy bude. Věřit se dá pouze svým zkušenostem a i ty občas prověřit nově nabytými.

      Vymazat
    2. To 9:44, 10:08
      Souhlas, vyhmátl jste podstatu věci. Když se změní mocipáni, dojde i ke změně myšlení slouhů.
      Pro diskutéra 9:26
      O vstupu vojsk varšavské smlouvy do Československa si můžeme myslet cokoliv. Jedno je jisté, byli jsme členy nějakého paktu, vše se dělo s tichým souhlasem západních mocností. Evropa byla rozdělena na základě výsledků druhé světové, ani jedna strana by si dobrovolně nenechala narušit svoje teritorium. Američané se nechovají jinak než Rusové či opačně.

      Vymazat
    3. Souhlas , tací prodají nejen tuto zem ale i své rodiny ,za usrány groš !!!

      Vymazat
  8. včera jsem drhnul můj zapečený gril Savem. Dnes jsem zjistil, že můj gril nese stopy po látce, obsahující chlor. Byl na mě proveden chemický útok? !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:01 Ano - Putin.

      Vymazat
    2. 10:01
      Až u tebe doma ve sklepě najdou chcíplou celou tvoji rodinu a všichni budou mít v těle chlor, tak můžeš vyšetřovatelům vyprávět tvoje pitominy o čištění grilu Savem.

      Vymazat
    3. to 10:37
      Zasměj se, zanadávej si, ale nepiš ty svoje pitominy, nikdo na to není zvědavý. Navíc proč chodíš na Novou republiku ? Je to nějaký nový druh onanie ?

      Vymazat
  9. Gibiši, měl by ses stydět za mrzký jidášský peníz, který dostáváš za dehostenaci zákonné Syrské vlády a jejího představitele B.Asáda, syrské armády bojující proti teroristům z Daeš a An Nusra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Bilko, jak to víte, že pan Gibiš nepíše pravdu?

      Vymazat
    2. Anonyme 12:29, zlákal jste k obecné odpovědi mne.
      Není úplně jednoduché tohle vysvětlit někomu, kdo se ptá způsobem jako Vy. Gibiš je schopný manipulátor. A bez schopnosti rychle rozeznávat metody manipulace se neobejdete. A tahle schopnost je přitom jenom začátek, protože manipulují všechny strany. Ale nakonec to vždycky mají těžší ti, kteří jsou nucení lhát víc, protože z ho*na bič neupleteš. Takže pokud čtenáři nebudou naivní, tak většinou pravda nabo pravdě-podobnost z toho obvykle vykoukne. No a když je té lži čím dál víc a vrství se jedna na druhou a pořád a pořád, tak už jim přestanou věřit i ti nejdůvěřivější.

      A když takhle dokážete rozklíčovat praděpodobnou pravdu, aspoň zhruba, až pak teprve můžete zjišťovat kdo, co, jak, proč... A podle svých preferencí teprve posuzovat.

      Vymazat
    3. 12:29 Jak to ví? Prostým srovnáváním a analýzou faktů. Např. pan Gibiš uvádí jako důkaz chemického útoku chlórem, provedený Assadem, fotografii "bomby" od reportérů NYT. Soudný člověk (nikoliv reportér NYT) si položí otázky: Jak je možné, že Rusové z vrtulníku z výšky minimálně desítek metrů shodí "bombu" a ta se vůbec nedeformuje, ani nepoškodí místo dopadu? Jak to, že ta "bomba" má přesně stejný tvar, jako běžné tlakové láhve na technické plyny, které s chlórem najdete v každé vodárně a v každém akvaparku? Kdo otevřel uzávěr, když jinak je "bomba" nepoškozená? Proč by se armáda Assada s podporou Ruska lopotila s něčím tak těžkým a nepraktickým? Vždyť by tu láhev museli do vrtulníku pracně naložit a ručně vyhodit. To není vojenská bomba, pro kterou jsou závěsníky.
      Kromě toho, pokud by pan Gibiš otevřel fotogalerii ze které je onen snímek, tak u fotografie 14 je napsáno:
      "Dúmu, která leží východně od Damašku, dnes mohli navštívit novináři agentury AP. Mluvili s tamními obyvateli, kteří jim 7. duben popsali jako "hrozný plynový útok". Nejvíc zasáhl údajně děti a starší osoby. Obyvatelé útok připisují radikální skupině Džajš al-Islám, která město měla pod kontrolou do až do minulého týdne, kdy do města vstoupila syrská armáda a ruští vojenští policisté. Důkazy pro toto tvrzení ale lidé neposkytli."
      Zajímavé. Obyvatelé, kteří tam žijí, se "bez důkazů" domnívají, že útok provedl Džajš al-Islám. Pan Gibiš z druhého konce světa ví určitě (rovněž bez důkazů), že útok provedl Assad. Ale Gibiš podle vás píše pravdu. Něco takového vyžaduje naprostou absenci logického myšlení.

      Vymazat
    4. Nemůžete po českých humanitárních "vzdělancích" chtít logické výkony, když jim naše školství dovoluje odmaturovat bez matematiky!

      Vymazat
  10. 12:29
    Tu jeho PROLHANOU HAVLOPRAVDU SI TEN EXPERT MŮŽE VYPRÁVĚT NA SRAZU TROP09!!!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Pro A z 12:29h :
    Zkuste hádat.. Třeba Vás "osvítí Duch svatý"..!
    Pavel p

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hádat nehodlám. Ale koukám, že každej tu má "svoje zaručeně pravdivé" informace ze Sýrie, aniž by kdo vytáhl paty z baráku.

      Vymazat
    2. Ad 13:59
      doporučuji Vám v tomto případě začít tím, že si přečtete zdroj na webu OPCW a kriticky vyhodnotíte důsledky. Jestli Vám to nebude jasné, tak Vám asi nepomůže nikdo a na tenhle web chodíte zbytečně.

      Vymazat
  12. 14:57
    Divil ti někdo mluvit ty uASSackej schizofrenií analfabete????!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. RuSSáckej poudáš? Oni si rádi hrajou na to že se bráněj, že jsou skoro jako esesáci! (Schutzstaffel = Ochranný oddíl) - proto si dali do názvu taky dvě "S" - https://en.wikipedia.org/wiki/Rossiya

      Jenže my co známe jejich agresivitu jim zásadně říkáme RuSÁci! Tedy od zkratky útočných oddílu pouličních rváčů SA (Sturmabteilung= útočné oddíly).

      Vymazat
  13. Pan Kořistka má naprostou pravdu a havloidní poskoci se můžou podělat.

    OdpovědětVymazat
  14. Jen tak mimochodem - chlor se také používal ve Spolku pro chemickou a hutní výrobu v Ústí nad Labem. Když se ho někdo nadýchal, tak první pomoc záležela v tom, že dostal „panáka“ kvalitního alkoholu a pak chvíli dýchal kysík. Závodním lékařem tam byl tenkrát MUDr. Josef Lehký, který přišel na to, že je škoda alkoholu, že stačí, když k němu zasažený jenom čichá. Od té doby se tomu způsobu začalo říkat „Pepa alkohol.“ - To je jenom poznámka k závažnosti zasažení chlorem.

    OdpovědětVymazat
  15. Tedy, jak já vám všem včetně pana Kořistky závidím. Vaše starosti bych fakt chtěl mít.

    OdpovědětVymazat
  16. Pane Kořistka já si zase myslím, že vy dokážete za peníze napsat jakoukoliv LEŽ.aNI MNE TO UŽ NEPŘEKVAPUJE ,že zde každej pisálek utočí na západ plus USA a dokáží sesmolit takové blaboly,že tomu ani oni nevěří, ale rusáček ten je panečku křišťálově čistej.Tak to už je dobrá schíza všech rudejch

    OdpovědětVymazat
  17. Protože redaktor Gibiš ( zde jako Anonymní 1:20 nebo 10:31 ) neustále mele, že největší problém mého článku je špatné zdrojování, a není schopen odpovědět na základ mého článku tj. proč lže o zprávě OPCW, a hlavně že tato zpráva vyvrátila lži mainstreamu a politiků, včetně tajných služeb USA,Francie a VB, že byl použit SARIN, tak mu tady dám zdroje, které toto tvrdily...ať si počte...v nich americká administrativa nestydatě tvrdí, že ve vzorcích krve a moči nalezli sarin ( lidovky.cz, bingo:-), francouzská tajná služba píše o sarinu...píši tyhle lži naše, ale i zahraniční media...lze najit na internetu stovky článků..pane redaktore Gibiši hlavně nelži a neodváděj pozornost od meritu věci...SARIN nebyl použit ( i když všichni o tom psali ), a OPCW nekonstatovala, že syrská armáda použila chlor...jsi trapný novinář v žoldu lži...

    https://www.lidovky.cz/v-dume-byly-pouzity-chemicke-zbrane-potvrdily-to-vzorky-obeti-p73-/zpravy-svet.aspx?c=A180412_200449_ln_zahranici_ele

    https://zpravy.idnes.cz/syrie-usa-konflikt-chemicky-utok-duma-donald-trump-basar-asad-ptx-/zahranicni.aspx?c=A180417_215810_zahranicni_evam

    http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/zachranari-pri-utoku-v-dume-zahynulo-60-lidi-zranenych-je-1000/1607229

    https://ct24.ceskatelevize.cz/svet/2443366-v-syrskem-meste-duma-udajne-doslo-k-utoku-chemickymi-zbraněmi

    https://zahranicni.ihned.cz/c1-66109830-usa-s-britanii-a-francii-uderily-proti-syrii-po-chemickem-utoku-je-to-urazkou-putina-rekl-rusky-velvyslanec-v-usa

    https://www.theguardian.com/world/2018/apr/11/syria-douma-patients-chemical-attack-symptoms-who

    https://www.bbc.com/news/world-middle-east-43686157

    https://www.whitehouse.gov/briefings-statements/united-states-government-assessment-assad-regimes-chemical-weapons-use/

    https://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/atak-w-dumie-francja-odtajnila-raport-wywiadu,829514.html

    Upozorňuji hlavně na oficiální stránku Bílého domu, kde se o sarinu hovoří, a pak na směšné informace francouzské tajné služby v polském článku...všechny ostatní články o sarinu hovoří....tak pane redaktore Gibiši dobré čtení...

    OdpovědětVymazat
  18. Protože redaktor Gibiš ( zde jako Anonymní 1:20 nebo 10:31 ) neustále mele, že největší problém mého článku je špatné zdrojování, a není schopen odpovědět na základ mého článku tj. proč lže o zprávě OPCW, a hlavně že tato zpráva vyvrátila lži mainstreamu a politiků, včetně tajných služeb USA,Francie a VB, že byl použit SARIN, tak mu tady dám zdroje, které toto tvrdily...ať si počte...v nich americká administrativa nestydatě tvrdí, že ve vzorcích krve a moči nalezli sarin ( lidovky.cz, bingo:-), francouzská tajná služba píše o sarinu...píši tyhle lži naše, ale i zahraniční media...lze najit na internetu stovky článků..pane redaktore Gibiši hlavně nelži a neodváděj pozornost od meritu věci...SARIN nebyl použit ( i když všichni o tom psali ), a OPCW nekonstatovala, že syrská armáda použila chlor...jsi trapný novinář v žoldu lži...

    https://www.lidovky.cz/v-dume-byly-pouzity-chemicke-zbrane-potvrdily-to-vzorky-obeti-p73-/zpravy-svet.aspx?c=A180412_200449_ln_zahranici_ele

    https://zpravy.idnes.cz/syrie-usa-konflikt-chemicky-utok-duma-donald-trump-basar-asad-ptx-/zahranicni.aspx?c=A180417_215810_zahranicni_evam

    http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/zachranari-pri-utoku-v-dume-zahynulo-60-lidi-zranenych-je-1000/1607229

    https://ct24.ceskatelevize.cz/svet/2443366-v-syrskem-meste-duma-udajne-doslo-k-utoku-chemickymi-zbraněmi

    https://zahranicni.ihned.cz/c1-66109830-usa-s-britanii-a-francii-uderily-proti-syrii-po-chemickem-utoku-je-to-urazkou-putina-rekl-rusky-velvyslanec-v-usa

    https://www.theguardian.com/world/2018/apr/11/syria-douma-patients-chemical-attack-symptoms-who

    https://www.bbc.com/news/world-middle-east-43686157

    https://www.whitehouse.gov/briefings-statements/united-states-government-assessment-assad-regimes-chemical-weapons-use/

    https://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/atak-w-dumie-francja-odtajnila-raport-wywiadu,829514.html

    Upozorňuji hlavně na oficiální stránku Bílého domu, kde se o sarinu hovoří, a pak na směšné informace francouzské tajné služby v polském článku...všechny ostatní články o sarinu hovoří....tak pane redaktore Gibiši dobré čtení...

    OdpovědětVymazat
  19. https://translate.google.com/translate?hl=cs&sl=en&u=https://www.opcw.org/&prev=search

    zde je stránka OPCW a vyjádření...

    OdpovědětVymazat
  20. https://translate.google.com/translate?hl=cs&sl=en&u=https://www.opcw.org/&prev=search

    OdpovědětVymazat
  21. Krátce a jasně! Před rokem 1989 jsme nevěřili ničemu co hlásala Československá televize a bohužel měli jsme věřit. Dnes se totiž potvrdilo, západní demokracie v čele s Velkou Británii a USA nejenom lžou, ale na základě těchto lží bombardují a zabíjejí nevinné lidi po celém světě a ve své činnosti se vůbec neliší od Hitlera a Třetí říše. Rozdíl je jenom v tom, že Hitler spáchal pod tíhou bezvýchodnosti sebevraždu a současní zločinci na úrovní Hitlera a ještě horší, představitelé západní demokratické sebranky, nemají svědomí a odvahu jako největší vrazi se sami sprovodit za zločiny které spáchali.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:11 "Opomněl" jste uvést, že Hitler spáchal sebevraždu 30. dubna 1945 ve chvíli, kdy se sovětské jednotky nacházely méně než 500 metrů od bunkru, ve kterém se nacházel.
      Ne z "bezvýchodnosti", ale ze strachu, že bude pověšen hlavou dolů a jeho tělo zhanobeno, jak se stalo v případě Benita Mussoliniho, o čemž se den předtím dozvěděl.
      "Tyto události Hitlera pravděpodobně utvrdily ve svém rozhodnutí nedovolit, aby bylo zachováno jeho tělo a tělo jeho manželky, což později vyjádřil ve své závěti."
      https://cs.wikipedia.org/wiki/Smrt_Adolfa_Hitlera

      Vymazat
  22. Každému musí být jasné jak je to s „objektivitou“ článku pana Gibiše, t.č. hlavního manipulátora, promiňte, editora na serveru Lidovky.cz, jehož nehynoucím vzorem musí být ideologický novinář Jaroslav Kojzar z předlistopadového Rudého práva. Mimochodem, stačí se podívat na ČTK a přečíst si popis obsahu předběžné zprávy OPCW tam. Je to nebe a dudy. Zatímco z článku editora Gibiše kape zaujatost a když to s předběžnou zprávou OPCW nevyšlo tak i snaha namixovat do článku kde co, aby vyzněl tak, jak si hlavní editor v souladu se stanovenou linií přeje, tak zpráva dostupná na serveru ČTK je naprosto nezaujatá, protože obsahuje fakta a ne gibišovské fabulace o tom, že zpráva potvrdila, co rozhodně nepotvrdila, tedy např. útok chlorem ze syrské či ruské strany. Obávám se, že takové nuance jako je zpravodajství a komentář obsahující osobní pohled autora již dnešní „novináři“ nerozeznávají. U pana Gibiše je to o to smutnější, že je hlavním editorem. Myslím si, že za svůj článek dostane pan editor Gibiš několik bodů (tzv. Kojzarů). Jednou se mu sečtou a pak dostane nějakou hooodně moc významnou cenu, např. od Open Society Fund George Sorose, ale to už bude všem jenom pro smích, stejně jako kdysi soudruh Kojzar z Rudého práva.
    Pro srovnání přikládám odkaz na zprávu ČTK:
    http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/opcw-ve-vzorcich-ze-syrske-dumy-nebyla-nervove-paralyticka-latka/1640224

    OdpovědětVymazat
  23. Novináři a jiní manipulátoři us-eu "stoky" do jejichž stáda se Gibiš hrdě hlásí, jsou stále více na okraji zájmu čtenářů. "Fake news" vydávaným na zadání jejich jednou polititicko korektních a podruhé válečně štvavých páníčků, dnes už nikdo nevěří. Dělají to "tak trochu na s úkor".

    OdpovědětVymazat
  24. Je vůbec možné, že někteří zoufalci - závisláci dřepí u počítačů celou noc? Viz příspěvky po jedné v noci, ve dvě v noci, kolem třetí, ještě kolem čtvrté, a pak už jede pátá, šestá ... a samí chlapi! Trpí nespavostí a dřepí u internetu, nebo jsou zkrátka už totálně duševně zmrzačení, naprosto závislí na publicistice, nemůžou se dočkat, kdy někdo něco napíše, aby k tomu mohli blábolit - kdy tenhle materiál spí? Přes den? To je strašný - to si vůbec neumím představit, že bych dřepěl do rána u počítače a hltal bláboly jako poslední praštěná domovnice. Diskuze jsou evidentním důkazem, že ženy mají mnohem více rozumu a soudnosti, a asi jsou více zaměstnané - ti trubci dřepící u počítačů, už jsou úplně k ničemu.

    OdpovědětVymazat
  25. Přečetl jsem si pár komentářů a mám dojem, že už tomuto světu nerozumím. Tolik zášti a nepřístupnosti k jinému názoru je až neuvěřitelné. Pokud tady probíhá například diskuse k roku 1968, je nutno vzít v úvahu rok 1948, rok 1939, 1918 tak dále. Vždy tu byli vítězové (později zklamaní) a poražení. Socialismus s takzvanou lidskou tváří nikde neexistuje, je to jen kamufláž kapitalismu s větším přerozdělováním. Dneska nikdo neví, jak by to dopadlo, nevěděly to ani velmoci, proto se to stalo. Vinit SSSR nemá smysl, byl to takový systém, kterému sloužily i miliony čechoslováků a ten systém měl historický důvod.
    Vždy se ukazuje dilema, nechat všechno přirozenému vývoji a nechat demokraticky všechno uzrát, nebo jít vývoji a pokroku naproti? V prvním případě jsou oběti ze slepých uůiček, v druhém případě odvážní jsou hnáni k odpovědnosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marně dumám, Rudo, jestli jste opravdu naivní idealista( čti trouba), nebo vyčůraný manipulátor. Článek, i diskuse pod ním, je souboj, na jedné straně, lidí, kteří vidí reálné nebezpečí ze lží a manipulacemi medií. S těmi, na straně druhé, kteří slouží a hájí ty, kteří tyto lži a manipulace pomáhají šířit a ještě to ideologicky obhajují. Vaše "demokratické uzrávání" je chiméra. Vašemu "vývoji a pokroku" jdou zmíněné prolhané svině, jinak je nazvat nelze, "naproti" zcela jistě a promyšleně. Smyslem "pokroku" je zabrat a zabírat zdroje pro vlastní potřebu. U zemí, které nemají jaderné zbraně to lze, takřka beztrestně, dělat přímo, příkladů je známo dost. Horší to je u zemí, které už jaderné zbraně vlastní. Pak nastupuje propaganda lidských práv, vývoz demokracie a "majdanovské revoluce". A tady se osvědčuje taktika nedělat to přímo vlastníma rukama, ale prostřednictvím užitečných, nejlépe nadšeně zapálených, případně dobře zaplacených, idiotů ze "spojeneckých" zemí. Rozložit státy zevnitř, a pak shrábnout zdroje. To, proč se normálně myslící svobodomyslní lidé bouří, je obrovské a stále se zvětšující riziko, že tyto hrátky ve jménu tzv."lidských práv" skončí celosvětovou katastrofou. Jednou, pod tlakem a ze strachu, že už nemá co ztratit, někdo ten první knoflík zmáčkme. A pak už bude jedno, že to způsobili lži a manipulace otrocky sloužících debilů. K zodpovědnosti už je nikdo nepožene, nebude kdo.

      Vymazat
  26. No, já to viím úplně naopak. Ty svině jsou povětšinou ti, co závidí zdravým, produktivním a nezávislým lidem jejich úspěch. To ostatní je jen žvanění.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm, tak už je to jasnější.Ten váš výrok mi, nevím proč, připoměl jednu scénu z historického filmu o okupaci. Údajně vychází s autentického výroku. Tam jeden protektorátní ministr plácnul bankovkou o stůl a prohlásil, že Stalin mu tu stovku sebere, kdežto Hitler mu jí nechá. Takže je pro Hitlera. Něco mi říká, že vy budete stejná sorta, takže za b) je správně?

      Vymazat
    2. 20:53 Jo mám ten film taky dobře jste toho havloida setřel.

      Vymazat
  27. Problém s vaší sortou je jeho vlastní ego a pocit výjimečnosti. V životě je všechno jinak, než tu prožíváte. Vás je nejlépe nechat vykecat, zřejmě vás to uspokojuje. Chtěl bych vidět váš ksicht, kdyby vám nějaký úředník sebral i to málo, které máte. Asi pak pro Stalina nebudete. Vzhledem, k tomu, že většina izraelců je chytřejší jak zdejší místní obyvatelstvo, asi budete spíš pro Hitlera, že ...

    OdpovědětVymazat



  28. Unknown9. července 2018 16:38

    PRO PANA GIBIŠE…
    Zkusím polopatisticky...
    Můj mail k vašemu článku se týkal pouze dvou věcí.
    1.v dubnu začala na celém světě hysterie o útoku VLÁDNÍCH vojsk Sýrie, která použila SARIN...všichni, včetně lidovek, psali o SARINU...OPCW nyní sdělila, že sarin nebyl použit( USA, Francie a VB zaútočili na základě informací Bílých přileb a místních teroristů na svrchovaný stát bez mandátu OSN-to vás ale netankuje).
    2.V dubnu součástí hysterie bylo i použití chloru VLÁDNÍMI vojsky Sýrie...psali o tom všichni,i lidovky.
    Můj mail řešil tedy, že SARIN byla lež, kterou předběžná zpráva potvrdila, a tedy že kampaň byla celá lživá. Můj mail poukázal na to, že zpráva OPCW nikde neříká, že byl použit chlor k útoku na civilisty, natož že to byla vládní vojska.
    Vy jste napsal účelový kompilát, který vůbec nereflektoval zprávu OPCW. Celý váš článek byl tendenční, pospojoval jste různé nesmysly ( lži ) do řetězce, abyste mohl říct...viník je pořád stejný, i když důkazy zatím nejsou - Asad. A to jsem kritizoval....Mimochodem proč OPCW vyhodnocovala biologické vzorky, které byly v cizí zemi ( Turecku )? Zajímavé, že rodiny "obětí" dali své blízké odvézt do cizí země...Těch prasáren, kdy se věří teroristům, agenturám a tajným službám, které byly už přistiženy ze lží, bylo víc, ale to vám už psali jiní...Vaše víra ale hory přenáší.

    Na závěr...V diskusi jste zhodnotil moji osobu slovy "pan Kořistka je zjevně expert na trestní kauzy ohledně uplácení", ve zjevné narážce na moji kauzu, kdy mě Dalík chtěl uplatit 10mil.Kč a postem velvyslance v Bulharsku z pověření Topolánka, abych nepodpořil tehdejší vládu. Stalo se v roce 2004. Musel jsem projít neskutečným hnusným soudním procesem, který trval 7 let! Na jeho konci Vrchní soud v Olomouci a Nejvyšší soud v Brně konstatovaly, že tento úplatek v obou jeho částech byl nabídnut, a soudy jsem vyhrál. ODS, která po mě chtěla 10mil.Kč za poškození svého "dobrého jména", raději svoji žalobu po těchto rozsudcích v tichosti stáhla. Vyhrál jsem tedy, můj život ale obrácený naruby, rozbitá rodina, a státní zastupitelství, i přes tyto rozsudky nezahájilo trestní stíhání těchto parchantů. Boží mlýny ale melou, a Dalík sedí za půlmiliardový úplatek v kauze Pandury. Posílám vám odkaz na moji závěrečnou řeč u Vrchního soudu, kde jsem mohl poprvé u soudu hovořit. Zde najdete veškerý hnus, kterým jsem musel projít, a popis veškeré manipulace, které se děly....
    Píši to proto, že vy, jako člověk, jste u mě svoji odpornou poznámkou propadl na samé dno špinavosti, a dělá se mi z vás nevolno...Chci vás požádat abyste mi již nepsal nebo nereagoval na moje slova. Zdeněk Kořistka

    https://zpravy.idnes.cz/dokument-zaverecna-rec-exposlance-koristky-fzq-/domaci.aspx?c=A080910_173951_domaci_dp

    toto jsem napsal i do diskuze v článku výše...

    OdpovědětVymazat