Reklama

.

.

neděle 15. července 2018

Veřejnoprávní média nemají nárok na „svobodu“

Ivan David
15. 7. 2018
Slova „svoboda“ a „nezávislost“ znějí velmi pozitivně (mají pozitivní konotaci), slovo „džungle“ zní poněkud děsivě a negativně, ačkoli je to totéž, tedy prostor bez pravidel, bez omezení, kde vládne „právo“ silnějšího (viz ZDE). Ve veřejnoprávních médiích je to ten, kdo je ukradl, naplnil skutkovou podstatu krádeže, tedy „zmocnil se věci s úmyslem nakládat s ní jako s vlastní“. Ten pak žádá „svobodu“, tedy nebýt omezován, neřídit se žádnými pravidly a prostřednictvím svých redaktůrků trvale zasahovat do věcí veřejných. Jedná se o svobodnou zvůli. Veřejnoprávní média mají patřit lidu, a proto mají sloužit lidu šířením pravdivých informací a organizováním veřejné vyvážené diskuse. Místo „svobody“ by se veřejnoprávní média měla řídit přísnými pravidly, být pod trvalou kontrolou vyváženosti na základě objektivního monitorování. Desinterpretovat události, tajit důležité věci a zvát si pouze názorově spřízněné „odborníky“, to je ta "svoboda", která veřejnoprávním médiím nepřísluší. Nesmějí být „svobodná“, musejí stejně jako státní úředníci a ústavní činitelé konat pouze to, co jim zákon ukládá.


Naproti tomu neveřejnoprávní média, tedy soukromá, patřící soukromým společnostem, spolkům či blogy jednotlivců musejí zůstat naprosto svobodná, tedy jako každý občan. Ten, na rozdíl od veřejného činitele, může konat cokoli, co mu zákon nezakazuje. Tato média tedy vůbec nemusejí být objektivní, mohou být zcela jednostranná a naprosto nevyvážená. Pokud šíří nepravdivé informace, činí tak na vlastní riziko, mohou být usvědčena a potrestána. (To se ovšem prakticky týká jen těch slabších. Silnější vedou spor do naprostého vysílení strany žalující.) Svoboda platí stejně pro mediální magnáty Bakalu. Babiše, Křetínského, stejně jako pro posledního blogera. Každý má právo nečíst, nedívat se, neposlouchat podle vlastního výběru. Každé médium má právo se zesměšnit, ztrapnit a zaniknout. Veřejnoprávnímu to nehrozí, proto se nemá co ohánět „svobodou“. Svobodná média by měla mít povinnost uvádět, komu patří, kdo za ním stojí (majitelé většinoví akcionáři).

Mocným jednotlivcům se demokracie nelíbí, i když se jí zaklínají na každém kroku, proto „demokraticky“ vytvářejí pravidla k jejímu potlačování. Cenzura existovala za Rakousko-Uherska, za „svobodné“ první republiky (Zákon na ochranu republiky), o Protektorátu darmo mluvit, existovala i za socialismu (pod hrozbou sankcí a nezaměstnanosti masově autocenzura jako dnes). Nyní se intenzivně připravuje zavádění cenzury – samozřejmě pod praporem všeobecného dobra, „pravdy“, boje proti fejkům a dezinformacím. V prvních řadách bojovníků za nesvobodu médií jsou samozvaní zneuživatelé „svobody“ z veřejnoprávních médií. Jejich spolubojovníky jsou neziskovky podporované „státem“ (jasné zneužití moci) a dokonce ze zahraničí, například panem Sörösem, který by do věcí lidu této země neměl strkat rypák, ale je mu to umožněno.

Svoboda neveřejnoprávních médií a povinnost veřejnoprávních médií činit pouze to, co jim zákon ukládá, to jsou zásady naprosto klíčové pro demokracii bez přívlastků (nikoli „liberální“, tedy "svobodnou" se zákony džungle).

K hlavním cílům trvalého boje za demokracii bez přívlastků proto patří obhajoba svobody médií s výhradou týkající se médií veřejnoprávních, které „svobodné“ být nesmějí.

Jak například vypadá vysílání České (veřejnoprávní) televize vystihl anonymní komentář:

Anonymní 13. července 2018 6:34

"Každodenní program ČT 24 se skládá z těchto témat: Obrovské úspěchy demokracie po roce 1989, boj proti komunismu, nenávist vůči Rusku, chválení migrace, napadání Zemana, vystoupení Kalouska, které nesmí chybět v žádných zprávách, poučování o vyspělosti západních států a zvýrazňování naší zaostalosti vůči tomuto vyspělému Západu, vynášení Havla do nebes, každodenní vystoupení politologa, který toto všechno potvrdí a pochválí ČT 24, že brání lživými informacemi naší demokracii."


Bohužel to není příliš velká nadsázka.

Co tedy žádat? Přísnou kontrolu veřejnoprávních médií! 

„Rady“ jsou voleny tak, aby byly dosti bezzubé při vymáhání naplnění zákonů, kterými se mají veřejnoprávní média řídit. Nové návrhy, podle nichž mají být do rady členové nominováni váženými institucemi společenskými, vědeckými, kulturními, církevními jsou ještě daleko horší než současná praxe.

Těmi, kteří veřejnoprávní média ukradli jsou monitoring a analýza obsahu vysílání lhostejné.

Trvám na tom, že důležitost kontroly naplňování povinností veřejnoprávních médií je tak velká, že členové rady mají být voleni ve všeobecných rovných přímých volbách podobně jako do Poslanecké sněmovny PČR.

Při neplnění povinností musejí následovat sankce. Ti kteří se snaží zavádět cenzuru musejí být veřejně ostrakizováni.

- - - 

72 komentářů :

  1. Pane Davide správně to je rozumné řešení kolega napsal o ČT moc pěkný komentář souhlas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. AKTIVISTÉ OSV SE DOMNIVAJI,ŽE MEDIA UKRADENÁ LIDU

      a dokonce jim placena, nebude možné ani právni cestou vrátit.
      Je tu návrh hledat cesty jak jejich lži obejit,nebot jak se domniváme budou nadále zneuživany k nekalé jednostranné podpoře politiků,jejichž destruktivni cile jsou stále vice odhalovány na tzv.alternativnich webech,kde se dozvídáme,že lhanim manipulaci s informacemi a i zatajovánim a překrucovánim skutečnosti,jsou dokonce i voliči manipulováni k podpoře vedeni cesty politiky zla,kdy snad i takto zmanipulované volby nemusi vůbec platit.

      Ptáme se jak je pak možné,že v tisku nesmí být zveřejněna vize občanů voličů a zahájena diskuse nad jejich body

      NÁRODNIHO PROGRAMEM OBČANŮ VOLIČŮ!

      kde je v bodě NP Nr.2.už naznačena možnost tento monopol vadné informačni politiky TV a tisku, lži valícich se na zubožované voliče, přerušit NAŠI DOPOSUD NIKÝM PODPOROVANO občanskou přimou demokracii,která jde uskutečnit téměž hned,leně flexibilně a jasně a to ve vlatnim zájmu občanů..

      Je zdá se marné přemlovat dobrým slovem tyto informačni parazity poté co byla voličům ukradena moc a nemaji tedy očividně žádnou silu a moc k nápravnému jednáni.

      Vymazat
    2. PRÍPADÁ NÁM TU MOŽNÉ,ŽE NECHUTNÁ POLITICI ZLA

      kdy námi zvolená politická třida ŠMEJDŮ chce znásilnovat naši českou společnost po arabsku tak,že brzy realizuji přibiti jazyka děvčete na stůl a ani tento brutálni obraz nynějši pasivni postoj naši prý dočista zmanipulované České společnosti nikoho v čekáni na tento hnusný obraz neprobudi!

      Vymazat
  2. Média zřízená zákonem - tedy veřejným právem - "nesmějí být „svobodná“, musejí stejně jako státní úředníci a ústavní činitelé konat pouze to, co jim zákon ukládá.

    Naproti tomu neveřejnoprávní média, tedy soukromá, patřící soukromým společnostem, spolkům či blogy jednotlivců musejí zůstat naprosto svobodná".
    Máte recht - ale co s tím? Naivní je požadavek podrobit správní orgány služby obecnému zájmu (to je, oč v jejich existenci běží) všeobecným volbám. Radikální řešení rozmetáním je možné, ale taky naivní. Takže pomalá přeměna - ale na to by musela existovat shoda v širší koalici kolem ANO. Na tom lze pracovat, ale s cílem až po příštích volbách do sněmovny. Co tak udělat z toho pro ty volby významné téma?

    OdpovědětVymazat
  3. Proč by volby členů rady byly naivní?
    Pomalá přeměna čeho v co?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S volbami je to těžké. Pokud na ně budeme nahlížet naivní představou, že volby mohou cokoliv změnit, musíme jako základ pro takové tvrzení zmínit schopnost voliče vyznat se ve své vlastní hlavě.
      V podstatě myšlenkou na přímou volbu členů rady tvrdíte, že naši volení zástupci jsou neschopní, prodejní a nezastávají svoje funkce v souladu se zájmy voličů.
      Já Vám neoponuji, jen cítím, že i volby lze manipulovat. Není jednodušší tvrdě vyžadovat po politicích, aby začali plnit svoje závazky vůči voličům a postarali se z titulu svých mandátů o nápravu?
      ABC

      Vymazat
    2. A jaké páky máte na již zvolené politiky? Jak je chcete donutit? Jim všem stav vyhovuje, pokud je zvou k exhibicím na obrazovce.

      MM

      Vymazat
    3. Protože je nepsaným pavidlem, že televizi rozumí každý, kdo se na ni dívá (Znám to z vlastní zkušenosti.) Proto by i občany volená rada televiznímu programu, a veřejnoprávnímu vysílání vůbec, rozuměla asi "jako koza petrželi." A všichni víme, kdo jsou ty tzv. "osobnosti", které by občan nejspíš volil. Podobně je to i s BBC, která má také radu složenou z osobností a objektivita (která existovla ještě v 90. letech) už dávno vzala za své. Jako jediné řešení vidím nemít žádná koncesionáři placená veřejnoprávní média, pouze média soukromá, která by musela o přízeň diváků, posluchačů, setsakramentsky bojovat. (Př.Zpravodajství i publicistika na Primě mají k vyváženému, objektivnímu informování veřejnosti nejblíže, přestože se jedná o soukromou TV.)

      Vymazat
    4. Po politicich námi zvolených vyžasdujeme skoro třicet let zákon o obecném referendu a oni

      NIC.NEHNOU SE,anebo ho sestroji jako nepotřebný..

      Je třeba odoperovat celou politickou třidu přiživnických Šmejdů a zcela určitě se na to najde cesta,pokud ji občané voliči začnou hledat a podporovat ty špíčky elit,které už na tom začaly,jak se zdá i pracovat.

      MUSIME NAJIT CESTU a to ve vlastnim zájmu,DŘIVE NEŽ SE STANEME neodvratitelně DOMOROCI ROZVOJOVÉHO STÁTU PODOBNÉHO AFRICKÝM!

      Vymazat
    5. 8:54
      O pákách můžeme diskutovat. Podle mého názoru je situace kritická, systému se podařilo eliminovat vliv širokých vrstev prostřednictvím voleb. Ojedinělé úspěchy "prosazení pravdy" jsou vydávány za "důkaz demokracie" a zcela se přehlíží fakt, že v drtivé většině případů jde o prohru mas se systémem, který je buď okrade a nebo podvede.
      Má potom smysl za takového stavu uvažovat o dílčí nápravě pomocí voleb?
      Osobně si myslím, že ne. Pouze osvěta mas může pomoci a pokud selže a masy neprohlédnou, zůstanou názorově roztříštěny, pak .....
      Skutečné řešení je uvědomění si a definování vlastních základních zájmů, zájmů společnosti a bez nadsázky přijetí kritického myšlení. Měřítkem musí být ideologie založená na přírodních zákonech, tedy těch, které jsou dané podstatou fungování světa a prostředí, tím pádem nemanipulovatelné ( těžko dlouhodobě manipulovatelné).
      Bohužel se nejedná o jednoduché řešení, o rychlé řešení.
      Pokud by chápání Čechů bylo na úrovni, pak tady problém s radou a příšernou propagandou v TV neřešíme a v parlamentu sedí zcela jiné tváře se zcela jinými úkoly a o senátu se učíme jen ve spojení se zřízeními jiných států ....
      ABC

      Vymazat
    6. "ABC" 10:32

      "ideologie založená na přírodních zákonech" = ? - darwinismus? liberalismus? džungle? gravitace?

      Takže tu "osvětu mas" budou provádět přírodovědci?

      A až ty masy budou konečně "osvícené" - potom co?

      Vymazat
    7. 10.37 ABC má asi na mysli zákony, kterými se řídí evoluce, není to ale darwinismus s jeho náhodným výběrem ..
      Skutečné zákony evoluce je potřeba hledat v přírodě, ale i v duchovní a filosofické sféře.

      Vymazat
    8. 10:58

      Děkuji za Váš příspěvek -
      Ano, k tomu mířila moje "heslovitá" reakce.
      Nelze vést vážnou diskusi o společnosti a jejím vývoji bez vědomí dialektiky příroda/kultura.
      Je pochopitelné, že lidé, kterým toto chybí, se uchylují k myšlence "návratu k přírodě" resp. "přirozenosti". Takto samozřejmě ani Rousseau onen okřídlený "návrat k přírodě" nemínil.

      Takto to ale vykládali věrozvěstové nacismu: Stewart Chamberlain (zeť Richarda Wagnera) a pozdější ideologové NSDAP. Odtud je pochopitelně ten malý krůček ke kultu síly, zdraví, čistoty rasy, krve a půdy velice snadný.
      Aby mi nebylo špatně rozuměno: to není něco, co bych chtěl podsouvat předřečníkovi (10:32).
      Pouze se snažím, aby tyto historickou zkušeností doložené souvislosti neušly pozornosti - protože právě tato hnutí, která vedla k děsivým následkům (1914-1945) nebyla produktem jakýchsi "přírodních zákonů", nýbrž jednoznačně produktem evropské kultury. (Zajisté najdeme paralely i v dějinách neevropských civilizací.)

      Mechanismy těchto "ideologií založených na přírodních zákonech" v individuálně-psychologické rovině už před válkou zřetelně viděli a analyzovali někteří psychoanalytikové (mj. Wilhelm Reich). Na jejich analýzy lze navázat např. i pokud chcem pochopit dynamiku dnešní americké společnosti.

      Vymazat
    9. PS: Velice výstižně výše zmíněné "duchovní" trendy charakterizoval historik Fritz Stern, když psal o "kulturním pesimismu" v knize o předchůdcí (průkopnících) nacismu, s podtitulem "Analýza nacionální ideologie v Německu" - v americkém originále: "The Politics of Cultural Dispair", 1961) - tedy volně přeloženo "zoufáním si nad kulturou", čili de facto odmítnutí kultury jako něčeho, co znásilňuje přirozenost člověka a "národa".

      Snad je zbytečné připomínat, že tento odmítavý postoj ke kultuře jako takové, je něco trochu jiného, než čím se zabývá Sigmund Freud ve své vynikající práci "Nespokojenost v kultuře" ("Das Unbehagen in der Kultur", 1930).

      "Okamurovština" je naštěstí jen směšnou parodií na tyto otrávené plody evropské kultury. Zůstává proto přibližně někde na mentální úrovni SA-manů. Dokonce i Marine Le Pen pak pochopitelně vedle takového Okamury snadno působí jako duchovní veličina...

      Vymazat
    10. 10:37
      Osvětu mohou vést i přírodovědci. Proč ne. Přírodními zákony mám na mysli přírodní zákony. Ne duševní patvary pochybných myslitelů. Přírodním zákonem je střídání ročních období a s tím i schopnost člověka tyto zákony pochopit a využít je, ne zneužít. Nezaseješ, nesklidíš ale můžeš ukrást tomu co zasel a sklidil. V tom vidím také přírodní zákon doplněný o následný myšlenkový konstrukt.
      Proč Vás nenapadlo, že příroda nás může inspirovat svoji harmonií a učit vzájemnou druhovou závislostí? To není nic účelového.
      ABC

      Vymazat
    11. "ABC" 13:35

      Příroda "inspirovala" mnohé - Aristotela, Newtona, Pascala, Kanta, Josefa Čapka... - "duševní patvary..."?!

      A pak přišel zase jeden, který má telepatické schopnosti, takže ví, co druhého napadlo nebo nenapadlo, a doprovází to rádoby selskými moudrostmi, jakoby řešení rozporů kapitalistické společnosti záleželo na pochopení ročních období... Nevím, zda se smát nebo plakat.

      Přesto - nic v dobrém, a díky za Vaši odpověď

      Vymazat
    12. Pane Kopecký, k vytvoření kultu můžete použít i kartáček na zuby, pokud budete dostatečně přesvědčivý.
      Mě spíše vrtá hlavou, jak je možné, že původním obyvatelům Severní Ameriky se podařilo zachovat přírodu plnou hojnosti do příchodu Evropanů. A za pár století .... v podstatě vybydleno.
      Pokud Vám vadí Okamura, byť to není můj idol, má moje sympatie alespoň za to, že i po volbách hovoří o stejných bodech, které by chtěl prosadit, jako je referendum a trestní odpovědnost politiků.
      V neexistenci alespoň těchto dvou elementů, krom jiných, v našem politickém systému, vidím jednu z příčin stávajícího stavu, který za dobrý nepovažuji. Za dobrý hlavně s ohledem na naši budoucnost.
      ABC

      Vymazat
    13. Pane Kopecký, já nehodlám řešit problémy kapitalistické společnosti, protože tento systém nepovažuji hodný do 21 století.
      Příroda by měla inspirovat všechny, jsme totiž její nedílnou součástí a je nám pouze propůjčen jistý čas, který skončí pro všechny stejně.
      ABC

      Vymazat
    14. "ABC" 13:54

      Původních obyvatel ... bylo podle všeho poměrně málo, chodili pěšky, nepoužívali střelný prach ... ale v cestopisech počínaje 18.stoletím a v etnografických studiích to bude jistě vysvětleno mnohem lépe a podrobněji.

      Nejenže byli z velké části vyhubeni a zavřeni do reservací připomínající zoologické zahrady či safari; horší je, že ti přeživší byli postupně "převychováni", takže nemalá část z nich dnes, s využitím různých kdysi dávno zapsaných privilegií, provozují např. casina (pokud vím, nejen v USA, ale i v Kanadě).

      Nevím, zda je dnes Amerika "vybydlená" - nebyl jsem tam, ale mám dojem, že tam jsou pořád obrovská neobydlená území. A dost možná je příroda v USA pořád ještě v mnohem zachovalejším stavu než v Evropě?


      Okamura mi, jako většina blbů nevadí. Vadil by mi, kdybych ho považoval za skutečné nebezpečí. Tím není (leda jako konkurence pro podobné trpasličí politické podnikatele).

      Vymazat
  4. Tak aspoň že tak pokud bude vládnou pro Českou zem tak to bude dobré:

    Andrej Babiš se dnes také nechal slyšet, že Česká republika nebude přijímat žádné migranty. Šlo o dotaz ČTK týkající se aktuální italské žádosti o pomoc s uprchlíky. Babiš trvá na tom, že přijímání migrantů se má řídit principem dobrovolnosti. O pomoc při rozdělení 450 lidí, kteří uvízli na moři, požádal státy EU italský premiér Giuseppe Conte. Podle Babiše Evropa musí vyslat signál, že nelegální migrace je nepřípustná a přijímání dalších lidí problém jenom zhoršuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. OBČANÉ PRÝ CHTĚJI TZV POŘÁDEK,COŽ ZVOU DIKTATURA

      protože jsou zklamáni dnešnimi podlými a lživými politiky ,kteři je brzy budou znásilnovat po arabsku.
      Tady je jasné,že jde o odstraněni všech politických stran a to v prvé řadě ČSSD a KSČM,přičemž dalši umřou samy.
      Tak bude instalován neomarxismus, naivni prý humanistické, potažmo islamistické diktatury,kdy menšina ovládne strachem a terorem většinu,přičemž se bude opakovat historie spojeni moci politické s korporátni oligarchickou tyranii nízkých platů shrbených hřbetů s cenzurou,kdy vycinkaný minulý režim bude připadat domorodcům jako procházka růžovým sadem!

      Zdá se,že občanům bodajicim při obědě do svých knedlíků plně stači dnešni kapitalismus BEZ přivlastků,který i sám papež nazval NOVOU TYRANIII

      Nebo tomu je jinak?
      KDO NÁS OBČANY MÁ VÉST K LEPŠIM ZITŘKŮM,CO?

      Vymazat
    2. NEMÁME TU ODPOVĚD KDO MÁ VÉST TEN NÁŠ CIRKUS

      no tak navrhujeme sami prozatimni odpověď.
      Budeme pro HNUTI TŘI HVĚD navrhovat kolektivni tvorbu politiky,která se může opírat o všechny občany,kterým neni milé,že se s nimi zacházi jako s obtížnými hmyzem ,hned po volbách a politici jim ukazují svou zpupnou povýšenost a evokuji u nich pocit BEZMOCNOSTI
      !

      Našimi fujery budou všichni,kteři přijdou s dobrými a uskutečnitelnými nápady,které mohou byt ZAJIŠTĚNY novým HNUTIM TŘI HVĚZD!

      Vymazat
  5. Při hodnocení faktů bych se inspiroval jako u medikamentů
    příbalovým letákem:
    čili v hodnocení (komentáři) uvádět
    smysluplné a neškodící dávkování
    nežádoucí interakce
    možné vedlejší účinky (podle pravděpodobnosti)
    Z hlediska redaktora se ptát negativními otázkami
    (tj. kdy to negunguje)

    OdpovědětVymazat
  6. Pokud jde o neziskovky, tak by bylo vhodné aby vláda tak učinila na maďarský způsob. To by byl první krok ke zlepšení poměrů. Mr. Soros by svoje aktivita mohl obrátit do USA, imigrantů jim tam přibývá každým dnem.
    Morave

    OdpovědětVymazat
  7. Komentář Ivana Davida je věcný a přesně zacílený. Ilustruje fenomén, který se jmenuje "obsazení veřejného prostoru".

    Dovolím si jen na okraj připomenout, že např. v Radě ČT jsou dnes tři členové "víceméně" levicového zaměření: Michael Hauser, Vratislav Dostál a Tomáš Samek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A chtějí změnu? Nikoli. Jako by nebyli.

      MM

      Vymazat
    2. OSV se domnivá,že je třeba i začit uvažovat nad vlastni tvorbou informačnich siti občanů voličů.
      Co tak na financováni angažovat třeba Středni třidu,která je jinde oporou státu,zatim co u nás je ničena téměř do mrtě a ona sama to vi.
      O ni a jeji podpoře se totiž mluvi v bodě NP Nr.5.

      Vymazat
    3. CO TAK ZAČIT FORMULOVAT PO NÁRODNIM PROGRAMU

      přimo i body NÁRODNIHO PROGRAMU HLEDÁNI SIL K JEHO USKUTEČNĚNI.

      Jestliže má existovat Občanská společnost občanů voličů co tak uvažovat JAK Z NI udělat akciovou společnost.No dnes funguje jen omezeně a dostává nicotné koblihy,ovšem kdyby měla tisknout legitimace a ty stály JEDNU KORUNU,
      musela by mit nejméně 8 395 132 koňur a to je tedy opravdu "sila"!
      NO NI?

      Vymazat
  8. 8.56 Problém čtvrté moci ve státě -medií je potřeba řešit systémově. Rada ČT je jenom dozorčí rada, až bude radou správní, která řídí ČT bez tajtrlíka ředitele TV, který na ni se*e, potom se může věc pohnout kupředu.
    Stalinisté řídit osvětu, kulturní šašky a informační mediální prostor řídit uměli, měli ministerstva osvěty, kulrury, informací. Demokraté se nechtějí od stalinistů učit a proto jsou pořád blbí ..

    OdpovědětVymazat
  9. Text pana Davida je věcný potud je vše v pořádku.
    Já si kladu otázku jak donutit bandu v čt a čro bez fyzické likvidace-stačí 1 človíček a nemusí být zastřelen stačí zmrzačit-aby tyto bandy čt a čro vysílaly pořady objektivně a nedocházelo k okrádání nás občanů tzv.umělci napojenými na rozpočet čt a čro.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:34

      Máte snad pocit, že násilí je cestou k nápravě poměrů a k demokracii?

      Vymazat
    2. Občané si mohou sami klást otázky,co je potřebné,ale je třeba myslet jako chybějici elita a nacházet za ni odpovědi,to je to pravé ořechové!

      Vymazat
    3. 10:21

      "Myslet JAKO chybějící elita" = trochu tajupná formulace.

      Vymazat
    4. Vůbec to neni tajúplné pane Kopecký,můžete to být i vy,který jste do NP nevymyslel ani jediný pbod a to je špatně nebo ž máte nápad jak ten NP financovat?

      Vymazat
    5. Ivan David založil Novou republiku jako informační bázi, která koriguje všudypřítomnou propagandu vládnoucí "elity". Ostatně, takových webů je víc a sdružují se v Asociaci nezávislých médií. Dennodenní konfrontace vládnoucí propagandy s "jinými" názory, s informacemi, které se té "vládnoucí" nehodí do krámu, to je přece dobrý začátek.

      Jsou tu i pokusy o rozhlasovou a televizní publicistickou tvorbu. To vše se děje na bázi dobrovolnosti, nezištnosti.
      Např. výtěžek z reklam na Nové republice (mimochodem, nijak velký, řádově pár tisíc za měsíc) je použit na organizování seminářů a na nákup techniky, kterou používá redakce.

      Kdo nám chce pomoci s přípravou video pořadů a s IT zabezpečením práce redakce, bude vítán.


      Vymazat
    6. POKUD BY PANE DVOŘÁKU BYLA PRAVDA CO PÍŠETE,

      že jste pouze informačni web,pak by to co píšete v záhlavi o své politické iniciativě musela být lež.

      POKUD BUDETE CHTIT TOTO ZÁHLAVI USKUTEČNIT BUDETE MUSET UVAŽOVAT O HNUTI NEBO STRANĚ.

      Co vlastně chcete to je třeba snad včas a jasně napsat,aby nedošlo k zbytečným nadějim a omylům,

      Stejně se tu divime,že nezahájite diskusi k jednotlivým bodům návrhu Národniho programu občanů a tedy jak to vlastně je?

      Vymazat
    7. Pro 21:26 - Promiňte, ale téměř v každé své větě se mýlíte. Diskuzi k "Národnímu programu občanů" jsme zahájili 15.1. t.r. jeho otištěním. Dál byla řada na autorech a čtenářích. Jak vidno, ya půl roku "program" nikoho neinspiroval k diskuzi. Jste osamělý, a po pravdě, i dost jednotvárně se opakující. Někdy mi připadáte jako troll.

      Vymazat
    8. Text zesnulého Ing. Mrázka
      (viz též http://www.novarepublika.cz/2018/03/zemrel-dr-ing-josef-mrazek-csc.html),
      o kterém je řeč, je tady:

      http://www.novarepublika.cz/2018/01/narodni-program-obcanu-volicu-jejich.html

      Každý si může přečíst diskusi pod ním, udělat si vlastní úsudek a podle toho reagovat.

      Udivuje mne, že člověk, který se tu prakticky pod každým článkem dělat "Programu" reklamu se
      a) nepodepisuje
      b) spokojí s tapetováním "vylepšeným" velkými písmeny.

      Obávám se, že takový styl je, podobně jako pro mne, odpuzující pro většinu čtenářů, a že jej tudíž také přeskakují.

      Proč dotyčný namísto toho nenabídne Nové republice článek, kde by teze, které považuje za tak významné, rozvedl a podrobně zdůvodnil? Jinak totiž opravdu dělá dojem trolla resp. infanrtilního grafomana - a to snad není v zájmu věci? Zdá se ovšem, že to pisatel není schopen nebo ochoten pochopit.

      Vymazat
    9. PANE DVOŘÁK TO CO BYLO NA NR JSOU JEN DVA BODY

      je na vás,aby jste si uvědomili co vlastně chcete.

      NIKDE NEVYŠEL NP CELÝ A KDYŽ VYŠLA JEHO PRVNI VERSE BYLA BRUTÁLNĚ SMAZÁNA SPOLU SE 67 SYMPATÍZANTY a to pokračovalo dál.

      Proto vedeni OSV rozhodlo dávat body po jednom k diskusi a tak se stalo,že se tu objevují PER PARTES prvni a teprve ted vycházi najevo,že vůbec zřejmě i vy sám nechápete o co jde!

      JE NÁM ÚPLNĚ JEDNO ZDA TO OBČANÉ POCHOPÍ NEBO NE A ZAČNOU SE ZBAVOVAT KAPITALISMU BEZ PŘIVLASTKŮ.

      Musime se tu smát,že jste si vzal do hlavy naprostý nesmysl,že prý nemáme podporu a proto se mýlíme.
      No tak,zkuste si dostudovat co znamená prvni bod NÁRODNIHO PROGRAMU,tedy

      Požadavek Sociálniho státu DO PRVNIHO ČLÁNKU ÚSTAVY A TIM I POŽADAVEK ZMĚNY KAPITALISNU BEZ PŘIVLASTKŮ na

      Sociálně ekologický tržni hospspodářský systém.
      Doporučujeme,aby jste nás přestal zbytečně a nijak chytře osočovat,když sám vidite,že Klausem implantovaný systém vyvolává nespokojenost,tedy souhlas s námi,aniž by občané věděli co cgtěji protože jim to NIKDO ZE ZDEJŠICH ELIT NEDOKÁZAL SROZUMITELNĚ VYSVĚTLIT VČETNĚ VÁS.

      pŘIPOMINÁME,ŽE S NÁMI SOUHLASI prokazatelne 870 000 občanů v exekucich a každoý den k nim přibývá dalšicj 57,když je známo,že by nikdy nemohl být schválenzákon o exekucich v té dbešni formě,kdy chybi v Ústavě to jedno slovo a to proto,že ani vy nevite o co jde,ačkoli vám toi tu dookola vysvětlujeme,zdá se marně,

      ODPOVĚDI JE,ŽE JSTE POUZE INFORMAČNI WEB A TO JE TAK VŠECHNO!



      Vymazat
    10. PANE KOPECKÝ KDYŽ UŽ NEMÁTE NIC NA PRÁCI

      než zjišťovat kdo jsme,snad prý aby nás brzy prý odvezl ten Anton, napište jak chápete alespon ten prvni bod NP Nr. 1. a odůvodněte proč jste tak zoufale proti prvnim dvěma bodům!

      Vymazat
    11. VEDENÍ OSV NÁM DOPORUČILO SE OMLUVIT ZA CHYBY,

      s napsaným textem kdosi manipuluje tak,že se různě po napsáni sráži a chyby se daji těžko opravovat a stane se,že texty mizi,proto se můžeme jen omluvit a sdělit,že pokud to půjde tak dál,klidně budeme text odesilat bez oprav tak jak byl napsán a hned a podstatu si budou muset najit připadni čtenáři sami...
      .

      Vymazat
    12. Vážený neznámý a nechápavý 11:39 - budete-li dále svinit diskuze na Nové republice svým arogantně monotónním trolením, nebudete vítán.

      Vymazat
    13. PANE DVOŘÁKU,DOSTATEČNĚ JSME VÁM VYSVĚTLILI,

      že naše prý trolleni podporují stovky tisiců občanů voličů A ZDÁ SE,ŽE JIM ODMÍTÁTE VYJASNIT PROČ .To co jste napsal v odpověd NENI a nebude a uděláte li z vašeho prý svobodného webu jen vrbu,pak jsme my tady arogantni a doporučujeme,aby jste se vzpamatoval v boji za vaše nepochopeni situace cenzury,ačkoli tu vidime články propagujici opak.

      POKUD VYHROŽUJETE,JE TO VAŠI A NE VAŠI VĚCI A NE NAŠI..

      Vymazat
    14. 8:24

      To je tedy rychlý úpadek - ještě nedávno jste tu vykřikovali, že zastupujete přes 8 milónů lidí .....

      Vymazat
    15. 8.31

      PANE,NA TOM,ŽE MŮŽEME JEDNOHO DNE ZASTUPOVAT

      až 8 395 132 voličů neni nic špatného.
      Dnes jsme pouze jejich tedy i vaše ELITNI špíčka a zdá se je očividný i náš úplný monopol.
      Máme z toho radost,že docházi k fázi B.kdy začinaji sami proti sobě tzv Trottli BOJOVAT a tak se ptáme proč,když vás zastupujeme zejména proto,že neumite odkomentovat ani jeden PRVNI BOD NP a proto jste asi možná i senochrup či co, nebo ne?

      KDY SE NAUČITE DISKUTOVAT K VĚCI, co?


      Vymazat
  10. Já nemám pocit já jsem toho názoru: Proti zlu je nutno se postavit třeba násilím,vzhledem k neměnnému postoji a způsobu vysílání čt a čro.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:01

      A podle jakého klíče chcete vybírat terče?

      Vymazat
    2. 10.03 Je to provokatér. Hyeny, kolegové oběti, by z oběti udělali mučedníka jako na Slovensku.

      Vymazat
    3. Zásadně ne násilí! Vždyť jsme nevyčerpali všechny možnosti. Jen tlacháme/tlacháte, ale kdo z vás se zúčastnil demonstrací, které protestovaly proti tomu, co a jak ČT vysílá? Jen pár mých kamarádů a nešťastná slečna Všelichová, která dnes sedí v tureckém vězení za podporu Kurdů.

      Vymazat
    4. DEMONSTRACIM SE BUDE SSDK,TŘIDA ŠMEJDŮ JEN SMÁT

      a pokládat je potvrzeni cesty,kterou razi stále dál zvláště,když se jich účastni pět a půl demonstranta,nebot ostatni už pochopili,že nemaji žádnou cenu a jsou jejich zneuživánim.

      Je třeba se začit ptát jakými prostředky se začne uskutečnovat to co má tento web v hlavičče.

      Je pravda,že je web pouze informačni a nesmi vzbuzovat žádné naděje?

      Vymazat
    5. Pánové J. Kopecký a V. Dvořáku!

      Jde změnit poměry i bez násilí a demonstrací, které Tv buď ani neukáží nebo je zesmněšní?

      Jde to i písmem a divili, byste se jak rychle, snadno ne! Narušením důvěry mezi politiky straky, vražením klínu, mezi ně, vnějším, cizým "sofistikovaným způsobem", bohužel zákon musel jít stranou, ale nebylo použito násilí!?

      V našem městě na severu, vládla banda Modrých Strak, spolu s Oranžovými i Rudými. Na jejich místa po volbách se mínila vetřít, jiná "nápravová" banda. Avšak po volbách si ovšem podali obě bandy ruce a jeli ve "všem" po staru!

      Dostal se mi do ruky písemný materiál, kde se poukazovalo, že jedna banda obchází tu druhou a nedělí se o "Ráthova vína", tak jak má. Zjednal jsem Tr. oz., kde se tito mezi sebou na krev rozkmotřili. A dodnes se nesnesou, navzájem se konečně, demokraticky, pečlivě hlídají a vystřídali je jiní!

      Zdraví Ramón

      Ps. Zkuste si vybavit při krajských volbách na severu, co se stalo s kandidátkou nominovaných za Severočeši.cz. Myslím, že celá kandidátka tohoto uskupení byla od voleb vyhozena soudem, svými vlastními rivaly. "A votom to je"!?

      Vymazat
  11. V roce 2016 jsem publikoval tento příspěvek do diskuze o cenzuře (http://www.obrys-kmen.cz/index.php/rocnik-2016/125-23-2016-8-cervna-2016/1261-historie-cenzury-a-cenzura-historie).

    Moje zkušenost je omezena na servery, na které píšu. I na těch relativně malých cenzura existuje. Obsah si ohlídají jejich vlastníci.

    Veřejnoprávní media (ČT i ČRo) jsou ovládána lidmi z okruhu Václava Havla a nebo příživníků na této "výrobní" značce .

    Jejich dosti podrobný seznam lze najít v knize Jitky Vodňanské "Voda, která hoří".

    Česká veřejnoprávní media jsou nezávislá pokud jde o volbu směru. Ten je anti -zemanovský, -babišovský, -okamurovský a -komunistický. Jakékoli požadavky po vyrovnanosti jsou odraženy jako útok proti (jimi určené) nezávislosti.

    12. května 2017 jsem poslal stejný článek do Respektu a Lidových novin. Zafungovala cenzura ignorováním autora. Odpověď žádná, proč se zabývat obskurním autorem, který napsal o žvaněním ve Sněmovně. To jsou ovšem soukromá media, která si nenechají narušovat svůj kšeft.

    OdpovědětVymazat
  12. PANE JÍROVEC,JAK BY PODLE VÁS MĚL BÝT PRVNI BOD NPF

    tedy NÁRODNIHO PROGRAMU hledáni sil k uskutečněni NP
    co myslíte.

    Měl by znit NPF NR.1.FINANČNI PLÁN a jeho zabezpečováni,či co SI myslíte VY!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bože, už dejte pokoj s těmi blbinami a zkratkami a atakováním lidí. Nikdo o vaše sáhodlouhé prázné užvaněné traktáty nestojí. Chováte se jako pravý troll!

      Vymazat
    2. 19.08

      KDO BUDE BOJOVAT ZA NÁPRAVU,KDYŽ JSTE PADAVKA

      zajimavé,že se začináte ozývat,prý vás atakuji ačkoli to neni pravda, posluchejte kdo to je ten NIKDO,za kterého prý píšete,co?
      Nezačináte vy mit strach,že by se mohl NÁRODNI PLÁN FINANCI a hledáni sil k uskutečněni Národniho programu mohl povést?

      TO,ŽE NEMÁTE ŽÁDNÉ NÁPADY JAK Z TOHO ZVĚTŠUJICIHO SE MARASU VEN OPRAVDU OBČANY VOLIČE NEZAJIMÁ!

      Drahý pane my z OSV jsme opakujeme jedini,kdo píše ve vlastnim zájmu a jak musite vidět za námi je celá mlčici VĚTŠINA a posluchejte nesnažte se tvrdit,že jste z té společnosti voličů osamocen a tedy něco jako vyvrhel!

      Vymazat
  13. Včera jsem po půl páté zapnul televizi, abych se připravil na finále MS ve fotbale. Omylem jsem poté stisknul tlačítko s přenosem německé televize z této události. Atmosféra na stadionu byla nádherná, jen jsem nepříliš dobře ruzuměl němčině. Přepnul jsem tedy na čt sport. Ale co to? žádný přenos ze stadionu. Asi proto aby naši diváci neviděli tu nádheru, která by mohla narušit zavedený pohled čt na to zlé Rusko. Místo zprostředkování atmosféry stadionu před zápasem byli naši diváci krmeni úvahami expertů. Tož tak se s námi manipuluje za naše peníze. Psát další stížnost radě čt už asi nebudu. Dosud mi odpověděli jen jednou a to když jsem zároveň tuto stížnost poslal na ps výbor pro tušm pro kulturu.

    OdpovědětVymazat
  14. Zákonné prostředky pro obnovu objektivity mají v rukou stávající poslanci a a na ty zřejmě mají něco v čt a čro jinak by za dobu po volbách muselo dojít ke změně jiné vysvětlení neznám.
    Je zřejmé,že i poslanecká smečka ANO,socani a smečka KSČM má zejména z čt strach.

    OdpovědětVymazat
  15. 9:24 to naznačil jasně, nezávislost médií, včetně veřejně právních je iluzorní! Pro ČT i Rozhlas navrhuji správní radu jmenovanou PS v % poměru složených stran. Funkci Generálního ředitele zrušit. Konkurencí jsou soukromá média. Navíc "malí ředitelé" programů(ČT a R) za různé strany jistě zvýrazní pluralitu názorů!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Povolný, právě PS vybírá členy rad, a co ... situace je právě proto stále stejná, tedy bídná... Rada není řešení, za kolektiv se lehce schová každá sviňárna a podlost.

      Jsem pro osobní zodpovědnost a to i se všemi důsledky.

      Např. přímou volbou vybrat intendanta, nebo přímou volbou členů správní rady ČT, která může zasahovat do běhu televize a gen.ředitel by byl jen její výkonný orgán.

      Prostě jít na to cestou přímé demokracie a vynechat parlament a jeho zkorumpované členy.

      Leo

      Vymazat
    2. 21.51 Za nezávislost se neschovává jenom ČT a ČRO, ale i Česká národní banka a Ústavní soud. Systémové řešení je potřeba sladit i s těmito institucemi. Organizační řešení u uvededených institucí může pomoci při hledání organizačního řešení u ČT a ČRO.
      Kolektivní řízení je u uvedených institucí bezpodmínečnou nutností.

      Vymazat
    3. Pane Leo, možná jsem já nepochopil 9:24 v rozdílu mezi radou dozorčí a správní! Jsem ale přesvědčen, že veřejně právní společnosti mají "kopírovat volební náladu" i s negativy. Pojistek demokracie máme "přehršel"- Senát, Ústavní soud, ČT+ Ro, pražskou a brněnskou Kavárnu. Jinak se nejedná o vůli lidu a vládu zvolenou, jen o boj vlády minulé proti té stávající, viz: USA, Česko, tz. snahu o vysušení bažiny.

      Vymazat
    4. 16.32 Váš názor je správný, kolektivní správa ČT bez ředitele ČT, který kolektivnímu řízení zabraňuje. Ústavní soud ani ČNB nejsou pojistkou demokracie, jsou pojistkou a instrumentem nadnárodního řízení.

      Vymazat
    5. Pane Povolný, rozdíl mezi oběma formami Rady je už v jejich názvu. Dnešní rada dozoruje (ovšem jen rozpočet, na ostatní kašle, a po pravdě nemá ani pravomoc). Správní rada spravuje, menežuje, jedná, rozhoduje, aktivně provádí nápravu.

      Leo

      Vymazat
    6. Tak jsem to pochopil správně, žádejme tedy u svých politických stran i jako "akcionáři" řízení těchto médií správní radou! Zbývá se jen domluvit nad "klíčem" jmenování členů.

      Vymazat
    7. Zatím členy Rady (resp. Rad) vybírali poslanci. A to, jak se ukazuje, je chybný postup.

      Jsem pro volbu členů rady (rad) podobně jako je volba senátorů - tedy přímou volbou bez prostředníků.

      Vymazat
    8. 23:58- asi jste nepochopil rozdíly "správních a dozorčích rad jako funkci PS, která zemi řídí a Senátu, který "kontroluje" a je volen cca 20% účastí. Nejde asi jen o přímou volbu ale také o přímou odpovědnost! Vy dokážete svého senátora odvolat?

      Vymazat
  16. Zrušit ČT a přestat platit poplatky za televizi ! 3000 pracovníku ČT do basy ,je to banda zlodějů !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mýlíte se. Tu lumpárnu v ČT dělá jen několik desítek lidí. Hlavně v redakci Zpravodajství.

      MM

      Vymazat
    2. No pravě , nic netočí ani ,žádné sportovní přenosy ,jen prodávají to staré a 7 miliard je fuč !!!

      Vymazat
  17. 21:53
    Obávám se,že tu havloverbež bychom museli umístit jinam,basy jsou přeplněný!!!!!!
    Ale nechat je manuálně makat,tak brzy vymřou,umlátili by se jako Jasánek v Černých baronech!!!!!!☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  18. Tady se vypištíme a prd se změní, pro ČŤ jsme k smichu.

    OdpovědětVymazat