Reklama

.

.

neděle 5. srpna 2018

Afghánská tragédie české politiky

Martin Koller
6. 8. 2018
Tři vojáci byli zabiti v Afghánistánu a politici se na tom pasou jako hyeny. Blíží se volby a možnost udržet si, případně získat přetékající koryta placená z našich daní. Takže ke třem mrtvolám, jako důsledku české zahraniční politiky se najednou vyjadřuje kdekdo, kdo má mezi půlkami otvor. Naštěstí to nedosahuje úrovně šaškárny, kterou české elity předvedly poté, co se při havárii v Rusku zabili tři naši hokejisté. 



Taky to podle nich byli hrdinové. Ruskými kluby placení hokejoví nádeníci se zabili díky ruskému nepořádku v letecké dopravě. A ejhle, byli z nich hrdinové, pro něž letěl armádní speciál. Možná by měl některý z politiků nestydatě parazitujících na cizí smrti vylézt a porovnat nám různé kategorie hrdinů. Pravděpodobně nejlepší šance stát se u nás hrdinou je nechat se zabít před volbami.

Hýkat nad tragédií a vyslovovat soustrast nic nestojí a dobře to vypadá na internetu, nebo v televizi. Asi jako statečný pochod evropských politických šašků vedených Merkelovou v Paříži po Charlie Hebdo a následná podpora masové ilegální migrace. Proto bych stejně, jako jsem v minulém článku připomněl soudruhu Filipovi komunistickou morálku, připomněl našim politikům tentokrát slib poslance a senátora: „Slibuji věrnost české republice. Slibuji, že budu zachovávat její ústavu a zákony. Slibuji na svou čest, že svůj mandát budu vykonávat v zájmu všeho lidu a podle svého nejlepšího vědomí a svědomí.“ Naše ministerstvo obrany dodnes nezveřejnilo, kolik stojí v průměru nasazení jednoho vojáka v Afghánistánu ročně. V případě americké armády je to 2,1 milionu dolarů. U naší armády to bude možná trochu méně, ale stejně bych uvítal spíš patrolu našich vojáků na našich hranicích, včetně kontrol autobusů z Mnichova, než kdesi v zasmraděném Afghánistánu. Od roku 2002 vyházené miliardy, padlí a zmrzačení vojáci v nesmyslné válce, pozitivní výsledek veškerý žádný, ilegální migranti, stále více drog, lži v médiích. K tomu vyvolávání válečného napětí na hranici s Ruskem, odkud se žádní teroristé nehrnou, zato hranice pro ilegální migranty otevřené a naprostá absence politické zodpovědnosti v touze podlézat Berlínu a Bruselu. Kolik zastavili naši vojáci ilegálních migrantů a narkomafiánů, případně teroristů táhnoucích do Evropy? To má být věrnost republice a zájem všeho lidu?

Naši politici by měli na kolenou prosit o odpuštění za to, že poslali naše vojáky zamřít do nesmyslné války pro cizí prachy. Řeči o tom, že musíme proti teroristům bojovat na jejich území, už dávno neplatí, a jsou dobré tak pro absolventy socialistických inkluzivních škol při poslechu propagandy v ČT. To by naši vojáci museli bojovat někde v Izraeli proti palestinským teroristům a jejich kamarádům z Íránu a podobným umírněným teroristům. Tam by to možná mělo hlavu a patu a výsledek. Pokud to našim politikům a kdejakým televizním komentátorům a vojenským odborníkům, či samozvaným analytikům ještě nedošlo, válka s islámským terorismem a jeho narkomafiánskou finanční základnou v Afghánistánu je prohraná. Bojiště se přeneslo do Evropy.

Především nelze přehlédnout řadu evidentních rozporů. NATO provádí v Afghánistánu nebojovou misi Rozhodná podpora, včetně účasti našich vojáků. Ti však byli zabiti zcela evidentně na bojové patrole. Kromě toho, NATO v Afghánistánu vlastně není, především americká armáda. Vždyť afroislámský prezident Obama přece s velkou slávou intervenci v Afghánistánu ukončil a americké vojáky stáhl domů. Přesto byl na patrole s našimi americký voják. Naši vojáci prý byli zabiti ve válce proti terorismu. Jak je možné, že evropští i naši politici organizují masovou ilegální migraci do Evropy, včetně naší republiky z afroislámských zemí, včetně Afghánistánu, jestliže se to tam hemží teroristy? Tak bojují proti terorismu? Neměli by naši vojáci spíš bojovat proti teroristům na hranici Evropy, případně u nás proti těm, kteří již pronikli a proti islámskému organizovanému zločinu, včetně politických neziskovek? Proč vojáci nechrání hranice a nepročesávají pražská, brněnská a další sídliště, kde se ilegálně ubytovává stále více afroislámských migrantů z Německa, o nichž nic nevíme? Pro koho jiného se jako o závod staví na okraji Prahy, aby se tady mohli bezpracně ubytovávat za peníze z našich daní, vyvolávat nepokoje, šířit exotické nemoci, obchodovat s drogami, útočit na křesťany a znásilňovat.

Samozřejmě jde o peníze. Export drog z Afghánistánu vzrostl v období 2001 až 2015 oficiálně minimálně pětkrát. Jen za období 2016-2017 narostl o 100 %! Většina drog směruje do Evropy, včetně Ruska a část do USA. Na čištění miliardových zisků se podílejí šedá ekonomika po celém světě, islámské bankovnictví se svými převody hotovosti a samozřejmě i americké a evropské banky a jiná finanční pracoviště. Jedná se o miliardy dolarů. Stačí si přečíst Robinsonovu knihu Pánové z prádelny špinavých peněz. Už je pár let stará, takže situace je podstatně horší. Většina špinavých peněz pochází z obchodu s drogami. Obchod s drogami je zároveň označován jako hlavní finanční základna islámského terorismu. Afghánistán je globální velmocí v produkci opia a tím i heroinu. Do tohoto bussinesu jsou zapojeny rodiny tamních nejvyšších politických reprezentantů a vládních úředníků. Většinu profitu však sebere distribuce za hranicemi Afghánistánu.

V uvedené knize se píše, že každý dolar, který vytiskl americký FED, se minimálně jednou otočil při praní špinavých peněz. I drogy napomáhají přežití americké ekonomiky. O tom, že narkomafie uplácí evropské politiky a úředníky, především policejní si štěbetají vrabci na střechách. Končí to pedofilními výjezdy německých politiků do Afghánistánu a účastní slavnostech Bacha Bazi tamních náčelníků, kde jsou przněni malí chlapci. Multikulturalismus v praxi. Známý německý publicista Udo Ulfkotte, který tento růst morálky německých multikulturních elit popsal, zemřel za podivných okolností. Konec konců, zuřivá podpora afroislámské migrace a islamizace Evropy, která je v rozporu se vší logikou, počínaje pudem sebezáchovy, o křesťanské tradici nemluvě, dává tušit, že také nebude zadarmo. A je nepřehlédnutelné, že se jí hlasitě zastávají především takoví politici, či kazatelé, u nichž by o Bacha Bazi byl velký zájem. Ani by nemuseli odlétat do Afghánistánu, když Evropu i naši zemi islamizují a naplní nadrogovanými úchylnými primitivy.

Zde si můžeme opět připomenout komplot Babiš-Hamáček-Filip-Zeman. Na jedné straně řečnění o odmítání ilegálních migrantů a na druhé podepsání deklarace v Marákeši, Kompaktu OSN a přípravných dokumentů k Dublinu IV. Samozřejmě nelze zapomenout na ministra Metnara, který dělá za Babiše špinavou práci. Není bez zajímavosti, že podle některých informačních zdrojů pochází tento morálně pružný antivlastenec ze Zemanových hošanů, což jen dokazuje, že pan prezident hraje ostudnou komedii. Opravdu správný Zemanův kozel v zahrádce ministerstva obrany a na Babišově provázku. Pokrytectví evidentně není jen záležitostí samozvaného kněze Halíka, či milovaného vůdce nemyslících, multimiliardáře Babiše. Nakonec se všichni sejdou v pražské kavárně na setkání pražské havlérky při počítání zisků. Ty halasné spory v médiích jsou jen komedie. Politika ANO, nebo TOP 09 nakonec vyjde úplně stejně.

Z hlediska zisků samozřejmě profitují výrobci zbraní. Za sedmnáct let války se už spotřebovalo něco výzbroje, munice, pohonných hmot, baterek i dalšího materiálu a rovněž všemožných dalších služeb, od komunikací po výrobu potravin a dopravu vojáků a materiálu. Jenom ty stovky zničených obrněných vozidel. Takže, kdo má vlastně zájem na ukončení války v Afghánistánu, která se zcela vymyká logice? Totéž můžeme konstatovat o Iráku a dalších bojištích NATO, kde slavný západ bojuje proti terorismu a zároveň ho podporuje, jako v Sýrii. Politici nejsou proti, mají se čím ohánět před volbami, hrát si na bojovné vlastence a pobírat úplatky od zbrojařů a kdekoho dalšího. Banky rovněž ne, pračka vynáší. Zbrojaři, výrobci uniforem, bot, neprůstřelných vest, vysílaček a dalšího vybavení, stejně tak. Příživníci z neziskovek starající se o migranty a jejich pašování do Evropy rovněž ne. Šiřitelé islámu, kteří mají zájem na islamizaci Evropy, přímo jásají. Různí povaleči z profesionálních humanitárních skupin OSN se skvělými platy, kde by hledali práci? A největší profit mají narkomafiáni, obchodníci se ženami a drobty se dostávají i politikům a některým policistům. Stačí si připomenout útok na sestru v nemocnici Afgháncem, podivnou sebevraždu české holčiny třinácti ranami nožem v bytě libanonského narkomafiána s podivnými kontakty, íránského narkomafiána propuštěného na kauci a další, méně známé případy.

Logicky se musíme ptát, za co naši vojáci bojují v nebojové misi v Afghánistánu, kterou NATO prohrává už sedmnáct let. Ještě stále slušná část našich vojáků jsou idealisté a vycházejí z předpokladu, že být vojákem je poslání. V tom s nimi plně souhlasím. Potom se jedná samozřejmě o slušný plat, který několikanásobně převyšuje to, co dostanou doma. Dále kus dobrodružství a získávání zkušeností, což je pochopitelné. Ztráty nakonec nejsou nijak děsivé a riziko únosné. Od počátku české účasti na americké válce roku 2002 se v Afghánistánu vystřídaly tisíce našich vojáků. Padlo z nich jen třináct z nich, několik bylo zmrzačeno. Riziko v podstatě není o moc vyšší, než u řidiče tiráku, nebo pilota letadla. Jsou to promile. Policista při noční službě, záchranář v sanitce v Chánově, nebo sestra v německé nemocnici přijímající migranty riskují víc. Smrt na bojišti, kam je politiky vyslán, je u profesionálního vojáka riziko povolání, které podstupuje dobrovolně. Nicméně i taková smrt by měla mít smysl.

66 komentářů :

  1. Ale dle Babise tam byli branit vlast ,ted jsem z toho uplne mimo ,nebo nebyli? Jak to tedy je ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně by spíš zajímalo, proč tam zařvali všichni tři češi a ten zbytek vyvázl z lehkými zraněními. Má to snad znamenat, že si us army vytírá s našima vojákama zadek? Jak je možné, že nešel americký hrdina první, ale krčil se někde vzadu.

      Vymazat
    2. JEŠTĚ ŠTĚSTI,ŽE PAN KOLLER NEVI O TOM,ŽE LZE

      zcela jednoduše udělat NATO pro Českou republiku zbytečným a tim i zbytečné nasazováni našich sil v Afganistanu.
      To by ho do článku totiž napsal.
      Dá se totiž vysvětlit dvěma slovy a ty by mohly způsobit,že by to pochopil každý volič a mohla by být mela.
      No,ale řekli jsme ten plán Spoolečnosti voličů,který je v návrhu Programu voličů panu doktoru Obrtelovi,který v Afganistánu byl.

      UVIDIME ZDA TENTO JEDNODUCHÝ PLÁN VYSVĚTLI ON KDYŽ BUDE CHTIT.
      Možná už ho má připraven v rukávu!
      Co myslíte bylo by něco takového dobré pro ČR nebo ne?

      Vymazat
    3. Sjednocené sily držítelů koryt SSDK nemaji rády pana KOLLERA ,protože je to prý smějici se bestie a boji se,že by mohli puknout jako řepy.

      Vymazat
    4. Jestli Babiš myslí, že Afghánci ohrožují IZRAEL...

      Vymazat
    5. Mna by skor zaujimalo, kolko nevinnych ludi postrielali tito vojensky vrahovia na tej "nebojovej" misii, kedze tie obete nikto nepocita a nikoho nezaujimaju. KAzeho zaujima ina ropa, plyn nerasty a hlavne opium. Ludia sa podla známeho citatu Busha NEPOCITAJU. No a tito traja ceski vrahovia, keby sedeli doma so svojou rodinou a detmi, urcite by sa im to nestalo. Ale kedze sa rozhodli ist terorizovat obyvatelov cudzieho a hlavne nezavisleho statu v ramci lupeznej politiky NATO< nuz tak im treba, Cim viac ich bude, tym to skor skonci.To uz si naplno uvedomunu aj obyvatelia statov ajo je Afganistan a Syria, kde NATO prislo lupit a vrazdit, ze cim viac tych vrahov pozabijaju, tym vojna skor skonci. Lebo Staty NATO maju pruser, ked za zacnu hromadit smradlave mrtvoly ich vlastnych lupeznikov.To sa volicovi tazko vysvetluje

      Vymazat
    6. Ještě je zde jeden faktor, na který bych rád poukázal: Naši vojáci byli vzdělaní, dobře vycvičení a moderně vyzbrojení a vystrojení - přesto je dokázal zlikvidovat negramotný pasáček koz bez sebemenšího výcviku a s primitivním zařízením. Kde se stala chyba?

      Vymazat
    7. Anonymní6. srpna 2018 13:36
      Zřejmě tam nikdo žádnou chybu nenajde, podobně jako začerněná Evropa se nepočítá za chybu, ale za zdravý vývoj.
      Dnes jsem si poslechl na Novinkách rozhovor s jedním našim Afghánským veteránem. Byl tam v roce 2010 a po roce se vracel. Vykonával tam bohabojné dílo, jako že stařešinům vysvětloval přednosti demokracie a opravoval rozbité lávky přes potok. Když odcházel, bezpečnostní situace byla o dost horší. Dneska prý je ta situace ještě zoufalejší (pro západního žoldáka), takže se domnívá, že západní účast tam bude potřebná, alespoň dalších deset let. Jaký očekává vývoj bezpečnostní situace za tu dobu, raději nezmiňoval.
      Vše na mě působí dojmem, že americká vojenská přítomnost má za cíl udržovat v zemi rozvrat a u moci protiruské vlády. Navíc je tam pár bonusů, jako obchod s hašišem a trvalý odbyt vojenské techniky, podle všeho oběma stranám. P.K.

      Vymazat
    8. 5. srpna 2018 23:50
      Dle mého názoru bránili svoje konto v bance.
      Ale to je nepodstatné. Ti Gauneři kteří je tam poslali tak dnes dle scenáře Karla Kryla se bijí v prsa a lkají. Ti co ten koncert zaplatili čumí jak volové. Proč. Protože jim nic takového většinově nepovolili.
      Václav
      Kdyby navrhli zlikvidovat v rámci EU (jako že to už udělali) občany ČR tak jim nakonec zatleskají muslivové,kteří budou mít většinu ve volebním okrsku a nakonec i v posraném senátu a posranecké sněmové.
      Václav

      Vymazat
  2. Afgánský "Palach" zaútočil na okupanty, kteří jsou v jeho vlasti, Afganistánu a nemají tam co dělat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, ty sprostý, hloupý idiote. Ale proč se ti tvoji kámoši běžně odpalují taky na veřejných prostorech mezi svými?

      https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/kabul-afganistan-persky-novy-rok-sebevrazedny-utok-univerzita_1803210923_gol

      https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/sebevrazedny-utok-afghanistan-paktija-taliban_1808031314_bej

      https://zpravy.idnes.cz/afghanistan-herat-sebevrazedny-utok-exploze-mrtvi-fxp-/zahranicni.aspx?c=A170801_221618_zahranicni_pmk

      atd atd.

      Vymazat
    2. 1:18 Okupant zůstane OKUPANTEM.Ti žoldáci jsou prachsprostými okupanty v cizí zemi. Kdyby světový terorista a mezinárodní zločinec č. 1 - USA spolu s podržtaškami z NATO bojujícími za zájmy světové oligarchie nerozvrtali Afghánistán, Irák, Libyi, Sýrii - byl v Evropě dodnes svatý klid.

      Zbytečná smrt žoldáků, kteří nejsou žádnými hrdiny. Válka v Afghánistánu nemá s obranou ČR absolutně nic společného. Naopak přispěla spolu s ostatními válkami k ohrožení bezpečnosti v Euro-Uhnii i v ČR.

      Vymazat
    3. 1:26
      Ti "okupanti" jsou v Afghanistánu na pozvání demokraticky zvolené vlády a jsou tam minimálně stejně legitimně jako jsou Rusáci v Sýrii, hlupáku.

      A mám pro tebe vzkaz od prezidenta Zemana, špíno

      https://www.denik.cz/z_domova/kdo-oznacuje-padle-vojaky-za-zoldaky-je-spinou-zeme-rekl-zeman-20141028.html

      Vymazat
    4. 1:38, to jako uznáváte také útěk Krymčanů z Ukrajiny na základě demokratického referenda? Nebo v tomto případě už demokracie neplatí?

      Vymazat
    5. 1:18 1:26 Hele ty jedna ludro my tě známe Zemana nenávidíš tak se s nim neoháněj. Sám bys tady džihádisty a slimáky vítal tak zavři hubu a běž si na blicí listy.

      Vymazat
    6. 1,38 Ta loutková afghánská vláda vládnoucí v Kábulu po násilném svržení legitimní moci Talibanu je stejně demokratická jako byla vláda Babraka Karmala - v tom případě i SSSR byl v Afghánistánu na pozvání demokratické vlády.

      Jak je možní, že USA po své konspiraci z 11/9 nenapadla Saudskou Arábii která patří k jejim nejmilejším lidskoprávním spojencům? Při tom je to právě SA, která zásobuje penězi teroristy, přeprodává jim americké znraně, platí výstavbu mešit v Evropě, je zdrojem špiček teroristů a vývozním centrem wahábistických imámů?

      Zemanovy názory na zahraniční politiku jsou mi někde. Volil jsem ho jako MENŠÍ ZLO. Kdyby byl po ruce lepší kandidát, zvolil bych ho.

      Vymazat
    7. Do Afghánistánu TY uASS OKUPANTSKÝ SVINĚ NIKDO NEZVAL,TY KURVY TAM KONTROLUJÍ MAKOVÝ POLE,KTERÝ POSLÉZE ZPENĚŽÍ!!!!!!

      Vymazat
    8. Asad se v Sýrii nedostal k moci po násilném svržení legitimní vlády cizí mocí a dosazení loutkové moci cizáky. Asad vládl v Sýrii bez pomoci Rusů dávno předtím než se do americko-teroristické konspirace v Sýrii zamíchalo Rusko. Jsi omezenec. Srovnáváš nesrovnatelné.

      Vymazat
    9. Pro 01:38. Vojáci, kteří se přihlásili dobrovolně na "misi", kterou vykonávají na základě pozvání barevné SSácké afghánské vlády (která nemá s demokracií nic společného), jsou zaměstnáni na
      základě zvláštní smlouvy, čili kontraktu a vztahují se na ně jiné smluvní vztahy, než kdyby byli v ČR. Pobírají rovněž i jiný plat (o mnoho vyšší)
      odpovídající onomu zvláštnímu kontraktu. Čili jsou to síly najaté na konkrétní úkol, který má
      mezinárodní charakter. Rusové a jiní, bojující v Sýrii také jsou najati na kontrakt a nikdo jim neřekne jinak, než žoldáci. Tudíž i tito čeští vojáci jsou žoldáky a jsou součástí mezinárodních sil NATO, což nemá s českou armádou vůbec nic společného a v podstatě to má charakter armády soukromé. Tudíž žoldák je správné označení pro tyto tvé hrdiny. Tolik pro tebe a pro Zemana a jiné snaživce. To se holt okecat nedá. :D :D

      Vymazat
    10. 6:32
      Nesouhlasím se slovem kontrakt. Kontrakt platí objednavatel nikoliv jako u našich "mírovových misí" občané ČR a to dvakrát a možná vícekrát.
      Naprosto souhlasím s hodnocením presidenta Zemana a další politické špíny celé vlády včetně komunistů.
      Václav

      Vymazat
    11. Pro 06:32. Kontrakt=smlouva. Nesouhlasíš s jejich smlouvou, kterou podepisují dobrovolníci, kteří se hlásí na misi? A ano, platí to objednavatel a proto dostávají výplatu v dolarech. Čoveče, to si fakt myslíš, že u nás je měnou dolar? Asi jsi spadl z jahody naznak. :D :D

      Vymazat
    12. Pro 06:32. To, co platí daňoví poplatníci, je výbava a výzbroj té úúúžasné mise, což je něco jiného. Naše vláda si hraje na válku a odnášejí to jako obvykle obyčejní lidé, kteří s jejich hrátkami a vlezdoprdestvím opruzelu a SSa nemají nic společného.

      Vymazat
    13. Pro 06:32 Vezmu to ještě z jiného konce, abych to trochu vysvětlil.Proč asi ti, kteří jsou v boji zraněni a mají trvalé následky dostávají tak mizerné odškodné a příspěvky ve stavu invalidity? je to proto, že v době služby v mezinárodní misi nebyli zaměstnanci armády ČR a tudíž nejsou posuzováni stejně, jako by se jim ono zranění přihodilo v rámci služby v ČR. Jak jednoduché, milý Watsone.

      Vymazat
    14. 7:21
      Naprosto nechápu proč se mne snažíte urazit. Možná je pravda, že jsou placeni v dolarech, ale pravdou zůstává a to potvrzují naši politici, že mise platí ČR. Ale nemá cenu se takto dohadovat. Prostě a jasně řečeno - na území cizího státu bez pozvání jsme normální okupanti. Proto mají právo na terorismus odpovídat terorismem.
      Václav

      Vymazat
    15. I kdyby si nesouhlasným řvaním hubu roztrhli ti, co tvrdí, že to není okupace, ale spojenecká výpomoc, tak vlastně potvrzují to, že 68-mý taky "nebyla žádná okupace, ale bratrská výpomoc dokonce spojence", zatím co Afghánistán žádným spojencem USA nikdy nebyl...Je úžasný, jak mají někteří ten metr, kterým měří, natahovací.To jim musí závidět, tu pružnost i těžce zatěžovaná guma v jejich připosraných trenýrkách...

      Vymazat
    16. 23.58 Neurážejte, prosím, toho Afghánce. Zabil nepřátele a zemřel jako PLNOHODNOTNÝ ASSASÍN, takže neprozradil nic na mučidlech.

      Kdyby byl Palach, zvolil by psí smrt - zabil by sebe, nepříteli neublížil... PALACHŮV PŘÍSTUP K DŽIHÁDU BY VYŘEŠIL EVROPSKÉ STAROSTI. TERORISTÉ BY SE OHLEDUPLNĚ ZASEBEVRAŽDILI A NEPŘÁTELE PŘITOM NEOHROZILI. DOKÁZAT TOHLE VSUGEROVAT DŽIHÁDISTŮM... TO BY BYLA VIDEA. Klečící v trestaneckých hadrech ala USA, za nimi džihádisté s noži. Džihádisté podřezávají SVÉ VLASTNÍ KRKY a cepení... Ve jménu Palachova odkazu.

      Vymazat
  3. Pan Koller mluví o komplotu Babiš-Hamáček-Filip-Zeman. Nevím, proč do skupiny zařadil Filipa, když komunisté byli proti zahraničním misím? Je to nespravedlivé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napsal jste to správně. Komunisté BYLI proti zahraničním misím, ale už nejsou. Nějak otočili jako na obrtlíííku. A Filip především.

      Vymazat
    2. 5:21
      Nemáte pravdu Nelze měřit dvojím metrem. Komunisté něco jiného říkají stejně jako Babiš a jeho vláda a něco jiného dělají. Vlastně voličům říkají to co chtějí slyšet a v zahraničí podepisují dokumenty které jsou v přímém rozporu s tím co tvrdí občanům ČR. A kdo lže ten i krade.
      Pro mne jsou naprosto nedůvěryhodní a počítám k nim i presidenta Zemana ( toho jsem volil, ale jen proto, že nebyla jiná možnost). Rád bych ho poslal do Afganistánu v čele skupiny našich chrabrých hochů a mohl by si tam vysloužit medaili in memoriam.
      Václav

      Vymazat
    3. Jak to myslíte, že komunisté byli a už nejsou, proti zahraničním misím? Stabilně se vyjadřují a hlasují proti. Hlasovali tak spolu s poslanci za SPD i posledně, když si zbytek sněmovny navzdory nesouhlasu KSČM a SPD prohlasoval posílení misí.

      Vymazat
    4. Pro 07:52 https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/vlada-andreje-babise-kscm-zahranicni-mise_1806271715_pj

      Vymazat
    5. Pro 07:52 https://www.e15.cz/domaci/sef-komunistu-prozradil-ktera-zahranicni-mise-mu-vadi-jde-mu-o-estonsko-u-ruskych-hranic-1347020?fb_comment_id=1912140808805804_1912229928796892

      Vymazat
    6. Pro 07:52 https://domaci.eurozpravy.cz/armada-a-policie/225072-mise-v-pobalti-zacne-v-cervnu-prozradila-slechtova/

      Vymazat
    7. Ano, ve vašich odkazech je přesně to co píšu, komunisté a SPD jako jediní v parlamentu proti nepodporují zahraniční mise

      Poslanci schválili posílení misí. I přes odpor KSČM a SPD vyrazí vojáci i do Pobaltí
      https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/vlada-schvalila-posileni-vojenskych-zahranicnich-misi_1806011215_per

      Že v rámci umožnění koaliční spolupráce poskytli ústupky z radikálního odmítání misí(podpoří mise schválené RB OSN) je pochopitelné. Nicméně nadále platí, že KSČM a SPD jsou JEDINÝMI subjekty v parlamentu, odmítající vysílání české armády do zahraničních válek pod taktovkou USA Všichni ostatní jsou zcela konformní a plně poslušní vůli USA.

      Vymazat
    8. mámdojem že komunisti říkali před podpořením vlády že nepřekročitelná podmínka je mise jen se souhlasem osn ale skutek utek .v parlamentu kde nemohou nic prosadit si už můžou honit trika a tvářit se zásadově.

      Vymazat
    9. Anonymní 12:21

      To nadále platí, poslanci za KSČM nepodpořili a bezpochyby ani nepodpoří žádné další posluhování USA. Ovšem pouze silou hlasů, které mají a které jim přiřkli voliči. To už je zodpovědnost voličů, nikoli komunistů.

      Vymazat
  4. Souhlas s článkem jsem proti zahraničním misím je to jen podpora loupeživé usa. V Afghánistánu nevyhrají nikdy a bude tam vládnout taliban.

    OdpovědětVymazat
  5. 5.34 nesahej mi na Havlicka a na Mosheho

    OdpovědětVymazat
  6. Vadí mi tvrzení, že boj proti Palestincům by byl jiná káva, palestinský boj, ať si již o nich samých a jejich náboženství a životnímu stylu myslíme cokoliv, je rozhodně a nevývratně spravedlivý, teroristé jsou na tom území rozhodně Izraelci a jejich agresivní ba genocidní politika proti |Palestincům s cílem získat celou Palestinu pro Velký Izrael.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuhle typicky kollerovskou povinnou sionistickou vsuvku taky odsuzuji, ale jinak to trefil a vystihuje brilantně...

      Vymazat
  7. aco na to vrchni armadni jeneralisimus a velitel milouš vovar ze sveho železobetonoveho vudcovskeho stanu tak ten veli do utoku jako bratr žižka nepřatel se nelekejme a do drški jim dejme u sklenički dobře vychlazene slivki a praveho ruskeho caviaru a s berličkou ve ktere ma kalašnikova pevně odhodlany aby valka nabrala na obratkach

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 7;32
      TY HAVLOTROSKO,UŽ ZASE MÁŠ TŘI V ŽÍLE,ŽE TADY PÍŠEŠ JAZYKEM HAVLOHOTENTOTŮ????!!!!!

      Vymazat
    2. 7:32
      Že dehonestuješ naprosto primitivně presidenta je tvůj problém a problém naší doby. Ale srovnávat Hejtmana Žižku s kýmkoliv v této zasrané společnosti to je naprosto mimo.Jednak se tento velikán a vojevůdce který předběhl genárály a vojenské experty doby o možná 25o let naprosto mimo tvoje ubohé chápání.
      Václav Vodrážka Plzeň

      Vymazat
    3. Anonymní6. srpna 2018 14:35
      Správná připomínka. Žižka byl český fenomén, který ukázal katolickým globalizátorům, že i hrstku odhodlaných, nedokáže nikdo znásilnit. P.K.

      Vymazat
    4. 8:07 Sáms jen smrad z putlerovejch hoven zkurvenej zdegenerovanej bolševickej čechomužiku, kterej Chrchloj ve vytahaným svetru s lahváčem v ruce vděčí za to že neskončil po zásluze takhle - http://novysmer.cz/index.php/historie/2679-budape-1956

      Vymazat
  8. politici by se měli pozůstalým OMLUVIT.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stanislav Ševeček6. srpna 2018 7:46
      Podel mého názoru, by se mělo nejprve vyšetřit, jak se to mohlo stát, kdo udělal chybu, nebo podcenil situaci. Není tam zase taková vřava, aby tam byly hromady mrtvol na denním pořádku.
      Stala se mimořádka a někdo musí nést odpovědnost. Možná sami postižení, možná jejich nadřízení, možná naše vláda, že jim nezajistila dostatečné vybavení, možná …
      Parlamentní bezpečnostní, nebo obranný výbor, by toto měl nastartovat a dotáhnout do konce. P.K.

      Vymazat
  9. Za jednoho do pekla dostaneme od NATO 1000 doktorů ze stejné země, no nekup to

    OdpovědětVymazat
  10. Hrdinou je každý, kdo ráno vstává do práce. Hrdinou jsou oběti pracovních úrazů, od řidičů až po uklízečku, kterou trefil šlak při pohledu na svoji znehodnocenou práci.
    Někdo tady odsuzuje teroristy, páchající sebevraždy při bombových útocích. Pokud je útok veden proti okupační armádě, pak se asi jedná o hrdinský čin, tak jako nám byli vykreslovány aktivity našich partyzánů, či útok na Heydricha.
    Akce proti civilistům .. tam je potřeba velmi dobře vážit okolnosti a znát pozadí, kdo organizoval, kdo financoval, kdo objednal atd.
    Západní politika byla, je a bude pokrytecká. Bude na oko hájit lidská práva, ale v pozadí jde jen o moc a zisky. Moc a zisk, morálku budou kázat, ta je pro plebs, ne pro mocné ....
    Není možné nevyjádřit lítost, ale budu opakovat napsané jinde. Nejprve lítost a otazníky nad jejich pobytem tam a potom nad jejich skonáním. Posoudit zda jim jejich aktivita stála za naplněné riziko si netroufnu, je to jen jejich rozhodnutí a jejich hodnocení, které se bohužel nikdy nedozvíme.
    Souběžně s jejich osudem by bylo dobré zmapovat osud "útočníka" a jeho motivaci k činu. Ale koho to v západním světě zajímá? Co bychom se dozvěděli? Že terorista je pasák koz, kterému zabila rodinu "humanitární" bomba zatoulaná náhodou doprostřed vesnice? Nebudu spekulovat, zrovna tak to mohl být vyšinutý fanatik, kterému dal někdo šanci ...
    ABC

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naše média hovoří o třech padlých vojácích jako o hrdinech. Když v letech 1979-1989 vedl v Afganistánu válku SSSR bylo to právem tvrdě kritizováno , neb to bylo špatně. SSSR ale na rozdíl od USA nikoho nenutil bojovat s ním. USA vedou válku v Afganistánu od roku 2001 ( téměř 17 let) za pomoci desítek " spojenců ". ČR brzy bude mít vzhledem ke svému počtu obyvatel proporciálně největší kontingent vojáků - a to 390. Pro srovnání stát stejného počtu obyvatel Řecko mělo minulý měsíc v Afganistánu 6 ( slovem šest vojáků) , Slovensko -36 a několikrát větší Španělsko -40 vojáků. Čeští politici se předhánějí v navyšování kontingentů vojáků ( většina ostatních států se snaží počet vojáků minimalizovat). Roční účet za mise se v posledních 20ti letech pohybuje okolo 2 miliard kč ročně - jasně že ČR má na rozhazování.
      Vojáci , kteří by měli chránit ČR jsou stejně jako byli vojáci SSSR v letech 1979-1989 okupanti - nic víc a nic míň - žádní hrdinové. Rozdíl mezi vojáky ČR na misi a vojáky SSSR v letech 1979-1989 je ten, že vojáci SSSR nedostávali k běžnému platu prolobovaný průměrný přípatek ve výši nejméně 2 000 dolarů měsíčně jako vojáci ČR. A nebýt tohoto příplatku tak se tam nikdo z " těch padlých hrdinů " nehlásil dobrovolně. O tom že okupanti z NATO přinesli smrt a zmrzačení mnoha lidem a výroba drog se zvýšila už ani nemá cenu mluvit.
      Podle logiky našich médií by to vypadalo, že Ti co zabili Heydricha byli teroristé.

      Vymazat
    2. Trefa do černého, není co dodat!!!

      Vymazat
    3. 8:46 Trefně.
      A čím větší kontingent na misi, tím větší pravděpodobnost mrtvol.

      Vymazat
  11. Na protest proti CCCP bojujících v Afgh., USA (a jejich lokajové) nejeli v 1980 na olympiádu do Moskvy. Tak se jim pomstili...

    Ale teď už vojska USA (a jejich lokajů dřívějších i novích) v Afgh. nevadí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, poslouchat se musí...
      Hlavně když nám vždy propaganda včas oznámí, kteří jsou zrovna ti dobří a kteří špatní, abysme věděli, ke komu se tulit a na koho poštěkávat.
      To je važně jako ve školce.

      Vymazat
  12. Po celém světě vede USA a jeho spojenci, tedy NATO, válečné konflikty. Mediálně deklarovaným cílem je co nejrychleji nastolit “svobodu, demokracii, mír a lidská práva”. Reálným výsledkem, jsou zmíněné vleklé válečné konflikty s obrovskými ztrátami na civilním obyvatelstvu. Od války v Koreji, Vietnamu, Iráku, Jugoslávie, Libye, Sýrie až po Afganistán, má USA na svědomí desítky milionů mrtvých nevinných lidí. Naproti těmto miliónům nevinných obětí jsou stovky milionů dolarů zisků zbrojařských Amerických firem. A pořád je málo a proto "Amerika na prvním místě" podpis Donald Tramp i když je otázka, zda on chce vest tyto nesmyslné války a zda naopak to není Clintonová, která ač prohrála volby, nadále přes hluboký stát, tyto války vede.

    OdpovědětVymazat
  13. Ano, kdyby naši vojáci (žoldáci) bojovali s terorismem, pak by měli být např. v Izraeli - a bojovat proti židovskému státnímu terorismu!! A také by měli být v Saudské Arábii, Velké Británii a Spojených státech fašistických. Tohle všechno je semeniště teroristů nejodpornějšího ražení!

    OdpovědětVymazat
  14. Koller to opět vystihl přesně a ukázal na obrovské pokrytectví těch, co tvoří a drží vládní koalici včetně toho sionisty Zemana.
    A ti naši "hrdinové" přeživší i padlí a jejich příbuzní by si měli uvědomit, že to jsou právě oni s těmi pokryteckými politiky, kdo vytváří podmínky pro imigraci, když jim ty z bláta uplácaný chatrče zobijí a přinutí žít "po našem", tak se tu o ně budou muset postarat a to na náš úkor, nejen hmotný, ale i na úkor naší bezpečnosti. Neboť ti mohamedáni, ať už jsou odkudkoli, tak se nesnesou sami mezi sebou (což nám denně dokazují odevšad, kde jsou), tak jak očekávat, že se budou snášet s námi, bílými Evropany. Konec konců to už vidíme "on-line" ve Fr. VB,Německu,Španělsku, Itálii, Rusku atd. atd...Tuhle idiotskou pro-USA politiku podporuje jen idiot, nebo šmejd, který je na té špinavé válce zainteresován, jako dodavatel voj. materiálu, nebo jako dobřeplacený kanonenfutr a jeho rodina...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oprava:..."chatrče rozbijí..."...

      Vymazat
  15. Proč jsme s vojskem v Afganistánu, čí zájmy tam hájíme? Bývalých koloniálních zemí!!!! NATO není schopné chránit hranice EU před migranty. Vojáci ČR slouží v žoldu, proto umírají v cizích zemích.

    emeritní kapitán



    OdpovědětVymazat
  16. Souhlasím s panem Kollerem- politická šaškárna okolo tragédie. Tito padlí ale měli mozky a věděli do čeho jdou a jaké jsou rizika- bez debat.Kdysi jsem chtěl vojákem být, dneska bych neměl motivaci bránit takzvanou vlast- prázdný pojem.Max svoji rodinu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den,špatně jste si vyložil pojem vlastenectví a také příměr voják-rozkaz...

      Vymazat
    2. Vlastenectví je to, že se přihlásíte k hodnotám, které symbolizují a spojují lid který žije na určitém území, podporujete popř rozvíjít tyto hodnoty- účastníte se kulturních akcí, předáváte své zkušenoti a návyky dalším generacím.
      Rozkaz, je příkaz nadřízeného, který je třeba splnit.Rotný dostane od poručíka rozkaz vyčistit latríny. Může vykonat sám, nebo tento rozkaz delegovat na nějakého vojína. Přiznám se, že nevím, zdali každý konkrétní voják může dostat rozkazem přesun mimo území státu, nebo se adepti, kteří na mise vyjedou vyberou z přihlášených dobrovolníků.Ani v jedné věci se nemíním hádat, ale můžeme polemizovat.

      Vymazat
  17. Všechno co se děje v Afganistánu je podpořeno platnými smlouvami a se souhlasem tamní vlády...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čili- pokud to tak je, je tato situace stejná jako u nás v 1968, a také v době kdy oficiální afghánská vláda požádala o pomoc SSSR.Upřímně je to dost zašmodrchané. Ta oblast která se zove Afghánistán, má zřejmě blíže spíš ke kmenovému systému než k republice jako takové, a co si budeme nalhávat- byznys pro velké společnosti a skupiny (zbraně, drogy) je příliš výnosný na to, aby se ohlíželi na nějakou humanitu

      Vymazat
    2. Jak to myslíte? To jako že ti okupanti byli popraveni na základě nějaké smlouvy?

      Vymazat
  18. Tři příslušníci okupačních vojsk.
    Pravda se zakrýt nedá.

    OdpovědětVymazat