Reklama

.

.

neděle 5. srpna 2018

Drobná sonda do duše "levicových" myslitelů

Ivan David
 5. 8. 2018
Nechci unavovat čtenáře zjištěními, co jsem se o sobě a Nové republice zase dozvěděl, nicméně pokládám za zajímavé, jak a proč vznikají stereotypy a jaký je myšlenkový obzor dnešní takzvané "levice". Přítel mi přeposlal článek z Britských listů od člověka píšícího pod jménem Petr Huďa ZDE, Gůglování bylo marné. Projevil se sedmi články na BL. (Zjistil jsem, že archiv BL uchovává 129 mých článků. ZDE) Článek nese název: "Exministr zdravotnictví a někdejší levicový radikál Ivan David kandiduje za krajně pravicovou a asociální SPD. Žádné překvapení." Je příznačné, že autor ničím nedokládá ani můj údajný levicový radikalismus, ani "krajní pravicovost" a "asocialitu" SPD. Jen se svými druhy sdílí stejný stereotypní způsob nálepkování. Je zoufale povrchní. Žádné překvapení.


Autor se sám označuje za "toho, kdo pozorně sleduje široké spektrum české nestranické levice". Podle něj Nová republika slibovala radikálně levicovou volební alternativu. Zřejmě to vyvěštil z křišťálové koule. Při čtení "Manifestu Nové republiky" na slovo "levice" nebo "levicový" vůbec nenarazíte. Nejde o to, že bychom se důrazně distancovali, jde o to, že dávno přestalo být zřejmé, co to "levice" je. Pro mne je to (měla by být) síla, která usiluje o rovnost příležitostí jako hlavní rys rovnoprávnosti. Pro tradiční radikální levici byl typický "zostřený třídní boj", pro dnešní "levici" je to boj za práva údajně společností utlačovaných v rámci tzv. "neomarxismu", který ovšem nemá s Marxem společného nic. Dominující představou není, že lidé mají rovná práva, ale že jsou vlastně stejní. Mentálně retardovaní jsou "stejní" jako inteligentní - šup s nimi do běžných škol, muži jsou stejní jako ženy, negramotní Afričané jsou stejní jako gramotní neafričané. O povinnostech se nemluví, práva jsou přidělena, úsilí se nevyžaduje, reálné předpoklady nesmějí být vůbec konstatovány. Různost lidí je pokládána za nepřijatelný konstrukt. Z hlediska racionality by byly teze "neomarxistů" k útrpnému pousmání. Jako vládnoucí ideologie musí děsit každého, kdo cítí svoji spoluodpovědnost za další vývoj vlastní komunity. "Neomarxismus" směřuje k úpadku a rozkladu. Tradiční společnost je více či méně nespravedlivá, ale udržuje funkčnost komunity.

Prý jsem se změnil (zradil), změnila se prý Nová republika. Petr Huďa píše: "První rok od svého vzniku web přinášel levicová témata, věnoval se sociálním otázkám a konfliktu na Ukrajině. Pod články probíhala anonymní diskuze, která byla většinou věcná a názorově pestrá. Oproti levicově zaměřeným deníkům jako A2larm nebo Deník Referendum svým obsahem a diskuzí takových kvalit nedosahovala. Spíše to byl a je mimo jiné komerčně zpravodajský web. Jeho tvůrci se inspirovali u Parlamentních listů. O seriózní zpravodajství jim nešlo. Což se časem ukázalo. Většinu článků Nová republika přebírala z jiných webů včetně levicového Alarmu a DR." 

Nová republika je prý "komerčně zpravodajský web". Nová republika poskytuje zpravodajství jen do té míry, že zprostředkovává informace, které jsou mediálním mainstreamem potlačovány. Nevím, jak je financován A2larm, ale Deník referendum dostává peníze na svoji činnost a platí, byť mizerně redaktorům. Peníze na Novou republiku jsem na začátku dal za svého. Nikdo z lidí, kteří se na NR podílejí není nijak placen, těch pár tisíc za reklamu používáme na technické zajištění provozu a občas na pronájmy sálů a podobně. Kdo je tedy "komerční"? Tedy - Petr Huďa blábolí. 

Pokud jde o kvalitu, ta je věcí názoru. Přemoudřelé výlevy produktů současných humanitních fakult často zakrývají prázdnotu obsahu, jalovost myšlenek a z prstu vycucané konstrukty. Ano, anonymové v komentářích jsou občas vulgární. Jsou to ale především ti, kteří se proti Nové republice vymezují tak jako Petr Huďa. Nová republika publikuje především komentáře bez, jak se v nové novořeči říká, "politické korektnosti", tedy zamlčování fakt a lhaní, aby nedošlo ke konfliktu s "neomarxistickou" ideologií. S ní do konfliktu jít musíme, protože je pro zdravý vývoj společnosti nebezpečná. A2larm a Deník referendum jsou naopak přísně "politicky korektní". Za své články v Deníku referendum jsem byl sprostě napaden v dislusi pod články - samozřejmě bez věcných argumentů, jen nálepky a důsledná "politická korektnost". Oni diskutují jen sami se sebou, jsou jako všichni dogmatici nesnášenliví. Proto Deník referendum, A2larm i Britské listy jsou intelektuálním ghettem, přísně uzavřenou společností vedenou fanatiky. 

Podle Petra Hudi: "S příchodem uprchlické krize kolem roku 2015  nastal na webu obrat. Ivan David spolu s dalšími jako politolog Oskar Krejčí, dokumentarista Václav Dvořák, místopředseda KSČM Josef Skála nebo spisovatelka Lenka Procházková začali objíždět města ČR. Pořádali semináře a veřejné besedy s občany, kteří nejsou spokojeni s polistopadovým vývojem, církevními restitucemi, fungováním EU, globalizací  a cítí se kulturně a bezpečnostně ohroženi migrací neevropských národů a kultur."

Tak to je opravdu odpudivé. Zatímco oni jsou pevnou součástí naší šťastné přítomnosti a bojují za její další rozkvět, najdou se odporné kreatury jako Krejčí, Dvořák, David, Skála nebo Procházková, kteří - považte: nejsou spokojeni! Dokonce s "polistopadovým vývojem", církevními restitucemi a fungováním EU! Tyto evropské hodnoty pro "neomarxistickou levici" s nedotknutelné.

V tom by byl paradox, že nastolení neoliberálního režimu s privatizací veřejných služeb s návratem před Bílou horu a s Evropskou unií jako nástroje globálního kapitalizmu projevuje "levice" nejen spokojenost, ale dokonce stojí na stráži u těchto "hodnot". Tato "levice" hájí ukrajinský oligarchát a válečný konflikt zemí NATO s Ruskem pokládá zřejmě za dobrý nápad. Je to hezké,  když s vládnoucím režimem konformní stárnoucí mladíci sami sebe označují jako "Piráty" - a mají s tím úspěch. Tak velká je naivita velké části mladších voličů. Stačí jí číro a vidina legalizace marihuany. A za tím je ochotna jít.

Autor se mýlí. S příchodem "uprchlické krize" v Nové republice žádný obrat nenastal, jsme stále na stejné linii. Vymezujeme se proti tomu, co společnost rozkládá, degraduje a ohrožuje. To je přesně to, co "neomarxistům" vůbec nevadí. A už vůbec se nezajímají o rovnost příležitostí. Společnost stratifikovaná, téměř bez možnosti vertikální mobility je jim zcela po libosti. Pokud se to někomu nelíbí, označují ho jako ultrapravičáka a fašistu. Žádná analýza a diskuse, jen primitivní nálepkování. 

V Nové republice nejsme "sympatizanty Le Penové, Orbána, Trumpa, Putina", jak píše neznámý neomarxista Petr Huďa, ale dovolujeme si veřejnosti zpřístupňovat fakta, která nemusí být obdivovatelům a apologetům současného režimu po libosti. Přebíráme prý články s proruských webů.  Pro správného neomarxismu je protiruskost ta správná orientace. Se Severoatlantickým paktem na věčné časy! Ať žijí dobyvačné války! Zdar americkým zbrojařským firmám! Rusko má nepřijatelně mnoho surovin! To je ta správná pozice pro současnou "levici". Oni se války neobávají. Tak jsou blbí. 

Prý jsme začali propagovat "zemanovsko - okamurovský blok". To může opravdu napsal jen zcela desorientovaný jedinec - a jeho četní spřízněnci. Pokud je mi známo, pan prezident podporoval koalici Babiš-ČSSD. To, že si dva nejdou po krku z nich nedělá "blok". 

Ideály této "levice" jsem rozhodně nezradil. Nikdy jsem s ní neměl nic společného.

241 komentářů :

  1. Spadl mi kámen ze srdce, začínám vám fandit, prosím pokuste se zbavit sprosťáků, ti odrazují slušné lidi, ještě jich pár nezařazených zůstává. Nedejte se, máte na to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já fandím jen opravdu málokomu,pan David k nim patří již dávno,jinak souhlasím .

      Vymazat
    2. Osobnost pana Davida mě přiměla k tomu, abych jednou ve svém životě volil ČSSD. A je to opět pan David, díky kterému nepovažuji tehdejší svou volbu za zcela vyhozený hlas.

      Vymazat
    3. MOŽNÁ PANU DOKTOROVI NEBUDE VADIT,KDYŽ MU AKTIVISTÉ

      vznikajici nepolitická Společnosti voličů OSV napíšou,že v tomto okamžiku nezbývá než plně stát za jeho názory,které v článku razně napsal.

      Řveme tu smíchem,že jeho dosavadni trpěni tzv "NEOMARXISTY"přešlo do fáze vzteklého boje přimo s nim a to s použivánim známé metody lži a překrucováni všeho co ještě překroutit jde.
      Nepolitická Společnost voličů OSV a jeji špičky začinaji uvažovat co doporučit,aby se konečně občané voliči dočkali své změny.
      Prý už začinaji chápat,že zajimavou cestou by bylo doporučit všem politickým stranám a hnutim jejich občanský Program k včasnému a plnému osvojeni,nebot prý jejich programy jsou prý tak špatné,že je oni sami nikdy pořádně nedokázali plnit a tak si vzali na pomoc ten neomarxismus,zrůdu potřebnou asi k podpoře nám voličům ukradené moci silami lhářů z překrucovanými informacemi tisku a tv.
      Zkusime tu dát co je to ten neomarxismus s kterým prohráváji boj i prý silni Američané.Tak co vy občané na to je to pravda nebo ne?

      https://youtu.be/k1RasXw7iko
      https://m.youtube.com/watch?v=4fkXt7xMt5A

      Vymazat
    4. Pane Davide, nejste sám, kdo bude inklinovat v příštích volbách k SPD. Až na poslední volby jsem byl posledních 20 let vždy voličem ČSSD.
      Ale řekněte mi, jaký smysl se má zabývat levicovými tématy - důchody, sociální rovností atd., v okamžiku, kdy se nacházíme v údolí pod právě protrženou přehradou jménem migrace? To je přece absurdní!
      Proč v USA nemají základní civilizační výdobytky jako fungující sociální systém, všeobecné zdravotní pojištění, proč jsou rekordmany v počtu vězňů na počet obyvatel na světě?(Černoši tvoří 13% populace USA, ale 50% obyvatel věznic) Protože v multikulturní společnosti toto není možné! Proto se "levice" v USA zabývá obskurními pseudotématy jako jsou lesby, homosexuálové, feministky atd., protože řešení tradičních levicových témat není v multikulturní společnosti možné.
      Proto pro mne představuje migrace kardinální existenční téma a naprosto zásadní problém. Proto budu v příštích volbách volit SPD!

      Vymazat
    5. Velice zásadní postřeh, nad kterým by se měl každý zamyslet. LA

      Vymazat
    6. Čulíkovi jistou dobu řádně jeblo a dal se dohromady s figurama, jako je Krvavá Madla Albright alias Balkánská řeznice a proto je naprosto jasné, proč BLicí listy blijí na Davida a Dvořáka a to zvlášť, když nastala ta situace s tou kandidaturou za antimultikulti SPD...
      Víc takových kandidátů za SPD, je nejvyšší čas !!!

      A Čuník ať si dál chrochtá a máchá ten svůj rypák v tom edinburgském univerzitním prasečáku, však oni ho za nějaký čas ti mohamedání naučí v tom mlžném chalífátu v kostele pískat...endlósung na vepřové mají ve svém "volebním programu zvaném džihád"...

      Vymazat
    7. V Afganistánu dnes zahynuli naši tři vojáci České armády. "Co k této, jinak z lidského pohledu, smutné události napsat? Jen suché konstatování, že tři příslušníci České armády, šli do Afganistánu dobrovolně, tedy možná pro peníze, možná z vlastního přesvědčení, byli v této zemi, v méně zájmů USA, nikoliv našich, usmrceni příslušníky Tálibánu, který před desítkami let sami stvořili Američané prostřednictvím CIA na území Pákistánu k rozvracení, terorizování, destabilizaci Afganistánu, svržení legitimní vlády a presidenta a následné opanování této země, tak jako v mnoha dalších státech na světě. USA jednají se svým bývalým spojencem, Tálibánem, toto vojenské dobrodružství stálo USA přes 1 bil. USD a cca 7000 mrtvých amerických vojáků a výsledek se rovná velké nule.

      Vymazat
    8. No, to bych netvrdil a co ty stovky tun heráku té nejvyšší kvality, co za těch 17 let poslala CIA do Evropy a Ruska k povznesení nálady obyvatelstva a kolik tím nadělala radosti a peněz k financování "černých operací"...

      Vymazat
    9. O události referuje i RFE/RL pod názvem Svět bez obalu . Pochopitelně, hodnotí věc jinak. Doporučuji tento zpravodajský zdroj (jednou) prohlédnout , jistě má své diváky. Třeba hromadná muslimská svatba je v dnešním kontextu zajímavá zpráva z Evropy.

      Vymazat
  2. Bude zázrak když s vašimi názory a hloupostmi které tu publikujete, neskončíte ve volbách na posledním místě, stejně jako se to povedlo šiřiteli podobných myšlenek, Kollerovi.

    Skutečně nechápu jak může někdo svéprávný publikovat takové sračky
    http://www.novarepublika.cz/2018/07/bombovy-utok-na-bostonskem-maratonu.html
    Tím méně někdo kdo působil ve funkci ministra a pracoval jako psychiatr. Dr. David by sám jednoho potřeboval.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 5:13 Oslíku, odejdi hýkat se svými "názory a hloupostmi", které publikujete na blicích listech tamtéž, a neotravuj zde slušné lidi. A jenom totální debil může napsat, že SPD je "krajně pravicová a asociální".

      Vymazat
    2. 5:13
      Jak dlouho Vám trvalo než jste vypotit tuto blbost?
      Václav

      Vymazat
    3. Když někdo píše v 5 ráno, tak buď sedí někde v zámoří a přísně dohlíží na bývalou domovinu, nebo prostě trpí nespavostí a místo, aby si četl kvalitní literaturu, tak honí po webu nepřátele. Něco jako počítačová hra, akorát že se snaží virtuálně zničit Davida.

      Vymazat
    4. 5:13 je stále ta samá osamělá bytost, která neumí pracovat s informacemi a nenávidí každého, kdo přináší jiné, než on je schopen pochopit.

      Vymazat
    5. Bože dyk to psal americkej ex-ministr z Reaganovy vlády! Za to fakt David nemůže co nasmolil. Cobypak musel bejt Petr "Siderik" Cibulka, kerej na to samý téma měl napsat že Carnajevci byli Putlerovi agenti a spáchali to na jeho příkaz:))))

      Vymazat
    6. Nechte toho degenera 5:13 v klidu.Všichni tito hrdinové se nikdy neozvou svým jménem,ale pouze jako anonymní.To ze strachu,aby od sousedů nedostali po tom orgánu na jídlo.Tak ho nechte žít,on se utluče sám!
      Petr Majevský

      Vymazat
  3. Já si myslím, že v období růstu ekonomiky žádná levice neexistuje, v současnosti existují jen nedomrdlí jedinci, kteří jsou retardovaní a nemohou se na trhu práce uplatnit, tak hledají skulinu i ve psaní. Až bude propad ekonomiky řádově o 3 %, to bude jiná. Levicový bude i pan farář.
    Co se týče Nové republiky, je to bída. Jediným pojítkem může být jen odpor k protiruskému fašismu, který je vytvářen v EU a USA uměle. Pokud ale pohrobci bývalého režimu vidí v Rusku naději, nutně se mýlí, Rusko hájí taky jen svoje zájmy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já osobně v imperialistickém, kapitalistickém Rusku žádnou naději nevidím, ale zároveň v něm nevidím nějakého úhlavního nepřítele naší země. A k otázce levice - pravice? Pepa Nos zpívá: Půjdeš li pořád na pravo, ocitneš se na levo a obráceně. Ono v tom co je dnes levé nebo pravé je tak trochu guláš. M.R.

      Vymazat
    2. Můj názor: "Je věcí N. R. jakými články přispěje, existuje volba "samo-myslícího" jedince, co si přečte? K čemu má díky N. R. možnost se vyjádřit, či mlčet? Jednotlivé články číst nebo vynechat? Diskutovat, či nesouhlasit s ostatními? Dozvědět se co nám ČT a Čro nikdy, záměrně, účelně nesdělí? Občas nadzvednout editory? Cenzůra diskutujících zde, je na minimu, po mém rasantním nástupu ;-D oktore Davide, kandidujte za SPD!"

      Budou mít opět náš hlas ...

      Tulák Ramón

      Vymazat
  4. Ještě musím dodat, že ma Nové republice existuje síto příspěvků. Když se jim to líbí, je to tam hned, když ne, tak to je štrapáce. Takže pane doktore, vyřešte si to základní a pak koukejte na případnou politickou dráhu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 5:17,5:22
      Na takou blbost jste pane Rudo opravdu přišel sám a bez závisti.

      Vymazat
    2. Rudo, nerozumím! Co jste chtěl říci? Prosím ještě jednou. Díky.

      Vymazat
  5. to jsou pomluvy, slušný člověče. My sprosťáci, skuteční sprosťáci, proti Nové republice nic nemáme.
    Jen proti vám. Největší a nespolehlivější zálohou buržoazní společnosti jsou právě ti takzvaní "slušný lidi".
    sprosťák Vítek

    OdpovědětVymazat
  6. Podle mého názoru, ti "neomarxisté" jen hrají roli řízené opozice. Mnozí to dělají pro osobní prospěch, jiní aby se někam zařadili a další tím kanalizují svůj reálný nesouhlas s poměry, ovšem bez rizika nebezpečné konfrontace.
    Vedle taktického vázání a kontroly revoltujících sil, slouží "elitám" také ke strategické kompromitaci levicového hnutí, předkládáním pseudolevicových idejí ad absurdum.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! Tohle je jejich důležitá funkce, odvedení pozornosti. Kromě jiného.
      Jsou kvazi-demokratičtí a kvazi-sociální.

      Vymazat
    2. Díky Vláďo. Máte pravdu.

      Vymazat
  7. Kdo dnes dokáže rozlišit, co je levice, a co pravice, vždyt´ říkají obě strany to samé. Jedinou levicí jsou dnes komunisté a na pravici není vlastně nikdo. Za Paroubka ještě rétorika ČSSD byla odlišná od strany Kubicově. Dnes už je to to samé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemám problém to rozlišit. Kdo vystupuje a jedná tak, aby přispěl k zachování systému v zavedených kolejích nadvlády nejbohatších vrstev a rostoucímu růstu jejich moci, toho řadím na pravici. Kdo jedná opačně(zde nepřikládám významnou váhu řečnění), toho řadím na levici.
      Docela si s tím vystačím k úspěšnému výběru lidí, které má smysl podporovat.

      Vymazat
    2. 8:44

      Myslíte jako dnešní komunisté? Myslíte jako např. p. Pavla Kováčika (KSČM) farmáře? Myslíte tedy tohoto alibistu a na závěr pořadu zde, koktajícího a vytáčejícího hada, "komunistu"?

      Zde:

      https://m.soundcloud.com/ct24/interview-ct24-pavel-kovacik31-7-2018

      Zde mě zachvátil, jak Švejka na náměstí automobil ...


      Ramón


      Vymazat
    3. 9:24 Snažím se o totéž. Proto nacházím i u některých stoupenců ODS, SPD (nikdy u TOP) i myšlenky, které za levicové považuji a naopak u KSČM, kterou jedinou řadím na levici, je možno tu a tam slyšet pravicové názory. Tedy tak, jak to chápu já.

      Vymazat
    4. Jo, a myslím si, že pro SPD i pro p. Dr.Davida je tato volba přínosem. A mám ještě jednu otázku : které strany vlastně volí ti "neomarxisté"? Podle mne jim zbývá jen TOP, která moc podporovatelů nemá a Piráti.

      Vymazat
  8. Jinak na BL reagovat je zbytečné, chodí tam jenom ti, co se utvrzují v tom, že mají správné názory, ani snad tam nechodí nikdo jim nadávat a vyhrožovat, jako sem, takže to je suchá větev. To je jejich záměr, urazit a čekat, že uražený to bude ventilovat, takže se najde pár nových kousků, co tam na ten zdroj kliknou. Čulík se mylně domnívá, že je ještě v Česku někdo, komu není jasné, co u něho najde a klikne si a nebo si myslí, že už jsou čtenáři tak senilní, že zapomněli. Stejně to dělal vůči PL, ale ti už si hlídají, komu zvyšují sledovanost, takže už ho citují tak jednou za půl roku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chodí tam přátelé Hutky. To je jejich vzor, přesně v pr-duchu jeho diagnózy. To je ta havlopravdoláska.

      Vymazat
  9. Pane David nezabývejte se takovými poskoky zvrhlých parazitů ztrácíte jenom drahocenný čas a energii. Jediné na co Vás chci podle své dlouholeté životní zkušenosti upozornit je že i ten nejmenší podnikatel /já od 1.12.89/ musí být tak trochu parazit jde jen o to aby se nezvrhl a udržoval kontakt z realitou. V kapitalistickém systému není pro pracovité průměrné lidi jiná cesta. Dík Vaší profesi jste se naučil žít mezi všelijakými lidmi a tak si myslím že to vydržíte. Já se přiznám že bych to nevydržel. Jsem rád že jste se přidal k SPD a věřím že budete pro nás velkým přínosem. Omlouvám se za svou gramatiku.

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý článek vystihující podstatu.
    Budu Vás volit.
    Hodně zdaru.

    OdpovědětVymazat
  11. • Valem přibývá příznaků, že "neomarxisté" (sluníčkářkáři, pravdoláskaři) jsou orwellovští totalitáři protlačující dystopii svého druhu. Jejich totalitarismus je přímočarý a dechberoucí, jakkoliv oni sami si to ve svém svatém zápalu často vůbec neuvědomují.
    • Dnes můžeme pozorovat jen další varianty Mussoliniho korporátního socialismu nebo Lopatnikovovy ideologie založené na maskování rozporu mezi prací a bezpracným přivlastňováním.
    • Prohřešky proti 'kolektivnímu myšlení' jsou kriminalizovanými ideozločiny; vymycování ideozločinu je na nejlepší cestě k tomu, aby v budoucnu ideozločiny neexistovaly.
    • Je stále patrnější rozdělení na úzkou fakticky vládnoucí 'Vnitřní stranu', formálně vládnoucí a stafáž vytvářející lokajské 'vnější strany' a méněcenné pracující 'proléty'.
    • 'Velký bratr' už více méně funguje; už taky víme, že 'Válka je mír', 'Svoboda je otroctví' a 'Nevědomost je síla'; aparátní síť vytváření pravdy snaživě funguje; nepohodlné osobnosti jsou v médiích úspěšně vaporizovány; úspěšně postupuje i výchova a trénink doublethinku.
    • Tak jako v románu funguje, že „ti, jejichž názory byly utvářeny před Revolucí, nemohou plně porozumět principům anglického socialismu“, tak úplně stejně dnes funguje, že "...nemohou plně porozumět principům současného nejlepšího možného světa“.
    • Jestliže 'Strana' říká, že 'Eurasie' je úhlavní nepřítel 'Oceánie', tak cokoliv jiného je jen klamnou vzpomínkou.
    • Nejspíš nějací 'Emanuelové Goldsteinové' už dávno napsali nějaké ty 'Teorie a praxe oligarchického kolektivismu', podle kterých se dnes jede více méně jako podle návodu.

    Říkejte si tomu každý jak chcete, ale těm soudnějším by to už mělo být jasné:
    Neomarxisté jsou jen další korporátní fašisté. Žádní levičáci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tím chci říct, že ať už pojímáte levicovost jakkoliv, všichni kdo jsme proti nastupující neomarxistické dystopii, jsme na jedné společné lodi. A tak trochu antifašisty a tak trošičku i levičáky. I když konzervativní pravičáci tomu těžko budou chtít uvěřit, protože si přivlastňují svobodu jako pravicovou hodnotu.

      Vymazat
    2. Vláďo, ty jsi neskutečný hňup.
      Konkrétně tobě jsem už v minulosti několikrát psal, že nejzákladnějším znakem fašismu je autoritářský ultranacionalismus. Bez této vlastnostmi se o žádném fašismu nedá vůbec mluvit. A není nic vzdálenějšího realitě než nazývat současné liberální demokraty a neomarxisty, fašisty.

      Ale přesto meleš (nejen ty) tyto hlouposti stále znovu a znovu, dáváš pojmům svůj úplně mimózní význam. Jen proto, že se ti slůvko "fašismus" zdá sexy tak jím častuješ všechny své nepřátele.

      Vymazat
    3. Ad anonym 10:01
      raději si přečtěte pozorně, co jsem napsal, je tam i zdůvodněné v čem a proč se mýlíte.

      Vymazat
    4. 10:01
      Nic proti tomu co si myslíte o panu Vláďovi, je to Váš soukromý názor a máte na něj právo. Ale Váše vyjádření nesouhlasu je dehonestující a svědčí o Vaši úrovni.
      Václav

      Vymazat
    5. Vláďo dobrý, nedivím se zuřivé reakci na Vás. Hňup 10:01 by mohl rozvést definici "autoritářský ultranacionalizmus", neb bez tohoto znaku "se o žádném fašismu nedá vůbec mluvit".

      Vymazat
    6. 10:01 zjednodušuje a mate. On vlastně píše, že české národní obrození je fašizmus. Zato dnešní neomarxisty a liberály, kteří slouží nadnárodnímu kapitálu, jdou proti demokracii a chtějí válku, to je přece čistý fašizmus.
      O tom, že neofašista nadává není třeba mluvit. To jde automaticky k sobě.

      Vymazat
    7. 10:01 Di ty kecko stažená příbojem při vyloďování z hnáty nějakýho smradlavýho negra, sáms hňupem! Asi i levičákem. Podstatou veškeré levice je rovnost. V čem se však různé levicové směry od sebe mnohdy zásadně liší je pojetí a míra požadované rovnosti. Dnes je přinejmenším v západním světě skutečná pravice v podstatě zákonem zakázána a na jejím místě se usadili ideoví potomci někdejší buržoazní levice. To, co se nám dnes prezentuje, jako konzervativní pravice je ve skutečnosti konzervativní levice.
      Demokratická pravice je striktně vzato protimluv. Skutečná (absolutní) pravice je generální reakcí proti levici. Pravice odmítá všechny formy rovnostářství. Čistokrevný pravičák tedy musí v prvé řadě odmítnout rovno-právnost. Levičáctví (ve všech jeho podobách) se projevuje jako duševní společenská choroba, která vede k jejímu postupnému úpadku. V pokročilém stádiu ji již nelze vyléčit.
      Velký ruský filosof a spisovatel Alfred Rosenberg o tom ve svém díle Mýtus 20. století hovoří takto:

      „Všeobecné hlasovací právo má být ženám odebráno? Ano! - A mužům rovněž! Národní stát nemůže zakládat rozhodující výběr na anonymní - mužské či ženské - mase, nýbrž na odpovědných osobnostech.“

      Vymazat
    8. Díky anonyme 16:30, ale my do středověku zpátky nechceme.

      Vymazat
    9. Vláďo z Brna

      Zabodoval jste, Bůvolovi nelze odpovídat, byl by to oxymóron. Zabodoval jste, "on" tyká jako soudruh?

      Vaporizujte jej též!

      Ramón

      Vymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10;09
      Jooooo,tak ty jsi s Iděsu?????!!!!!!
      Tak jdi vzbudit Poserplína,vyměn mu nočník,dolej chlast a hlavně,DRŽ HUBU TY DEMENTNÍ HAVLOZVRATKU!!!!!!

      Vymazat
    2. 10;32
      Ty máš u prdele pornoJandovo VOHON,na NIC JINÝHO SES TY HAVLOLEMPLE V ŽIVOTĚ NEZMOHL,TAKŽE KOPÁNÍ DO PRDELE SI NECH DO GAY KLUBU TY HAVLOSRAČKO!!!!!!!
      POSERPLÍNA SE TAKY NESTAL ČESKÝM PREZIDENTEM A TO JSTE HO VY HAVLOMRDKY PODPOROVALI PENĚZMA I LHANÍM!!!!!!☺☺☺☺

      Vymazat
    3. 10:38 Tak ńák pozoruju a konstatuju spolu s celým Olympicem i chraplavým Borkem, že ten tvůj zkurvenej komoušskej fotr v tesilovým saku s nevkusným hadrem místo kravaty a smradlavejma haxnama v trapnejch hnědejch polobotkách se asi musel dost hřát přízní velkejch rudejch soudruhů co? Taky si se asi těšil na teplý místečko co po něm zdědíš a náhle do toho přikvačil ten vandrák chrchlavej v ošuntělých džínách a vytahaným svetru a udělal ti pořádnej rejhanec přes plány, co? To se frustrátskej smrade nedivím že z toho máš celoživotní trauma - Havel v každý větě:))) Tvůj fotr z toho asi zdech, co? Uchlastal se bez svý funkcičky, estaban jeden zkurvenej ... takže si dej bacha abych ti brzo osobně nezvážil tu sračku co ti vymokvává z toho odhavnýho smradlavýho mozolu, kterej ti raší mezi těmi rachitickými ramínky, rudej udavačskej mongolide!

      Vymazat
    4. 17:02
      TVÝ LŽIDODEBILOHAŠTINĚ NENÍ ROZUMĚT TY HAVLOMRDKO RETARDOVANÁ!!!!!
      JSI Z INCESTU VZEŠLÁ HROMADA HOVEN,KTERÁ VYPADÁ JAKO Z KOZÍ PÍČI PENĚŽENKA!!!!!!☺☺☺☺☺☺

      Vymazat
    5. 17:02

      Ty jseš ten smrádek bývalýho "vysokýho lampasáka", jak si zde v roce 2014 vyléval srdce. Jak je to teď v prd.... Jakou měl tvůj otec lampasák moc, že házel v Brně do radničních hodin se soudruhama šutry, když byl vožralej.

      Když přišel příslušník VB a ožralej otec se legitimoval "průkazem plukovníka", příslušník stáhl ocas a odkráčel s úklony vzad!

      Potom přišel ten zrzavej hajzl a bylo po tvém zlatém životě, protekčního spratka, tebe! Ty sprostý zhrzený vagabunde! Proto zde ty hňupe i jinde, tak urážíš ostatní z vlastního neúspěchu a zapšklosti bývalého papánka! Ubožáku, zpalachuj se a ostatní budou mít od tebe klid.

      °°°°°

      Vymazat
    6. 17:02 - jsi trapný hlupák,který svůj ubohý výblitek opakuje asi po padesáté.Požádej své chlebodárce,ať tě konečně napíšou už něco jiného.

      Vymazat
  13. Úvozovky jsou někdy velmi užitečné. Dokážou např. pomoci pisateli vyhnout se tomu, vyjádřit se jednoznačně, přemýšlet a analysovat, co vlastně chce říci. To je k nezaplacení.

    6x neomarxismus v úvozovkách a 2x bez nich, to je na poměrně krátký text slušný výkon. 4x tu mantru (prozatím) opakují čtenáři.

    Podle pana Dr. Davida - a řady horlivě přitakávajících čtenářů - tedy dnes ve světě řádí neomarxismus ("který ovšem nemá s Marxem společného nic") - jsou to ti "levicoví myslitelé" (byť "dávno přestalo být zřejmé, co to "levice" je"). Jasné?

    Každopádně jsem moc rád, že mi autor pomáhá rozšířit si myšlenkový rozbor a vysvětluje "jak a proč vznikají stereotypy".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jan Kopecky vůbec netuší, jak typickým je pravdoláskařem. Když takhle lehkým perem posouvá účel uvozovek uplněm jinam, aby na tom mohl vystavět nějký blábol.
      Pravda je lež a láska je nenávist.

      Vymazat
    2. 10:17

      Děkuji za příspěvek pěkně osvětlující stereotypy.

      Vymazat
    3. Pojem "stereotypy" (všimněte si mého hojného užívání "uvozovek") je často používán nevhodně, obzvlášť když, jako v případě Kopeckého, je třeba něco překroutit a znehodnotit.
      Přitom ten tzv. "stereotyp" často není ničím jiným, než výsledkem analýzy, syntézy, obecného srovnávání a následné pojmotvorby důležité pro komunikaci.

      Vymazat
    4. Pane Kopecký 10:48

      Co užitečného, "ale opravdu užitečného", krom sbírání filozofických titulů, jste za svůj život udělal pro ostatní lidi, "nefilozofy", Vy sám pro mne: "Večerníčku na dobrou noc", "Adolfe Borne"?

      Ramón

      Vymazat
  14. 5:22 - vystihl jste to bezvadne !

    10:23 MUGABE - Ty svinaku jeden, zase terorizujes
    prispevkare ? Az te Cesi najdouu dostamnes nakladacku -
    a ja se ti budu smat !

    Kandidatura dr. Davida do tabora jeho prirozenych nepratel je INFILTRACE Troyskeho kone za branu Troyanu..

    OdpovědětVymazat
  15. 10;51
    HELE TY PODPOROVATELI TOHO ZRZAVÝHO LUMPA,JSI MU VYMĚNIT PAMPERSKY A SOBĚ SEHNAT NOVEJ PAPUNDEKL TY NETÁHLO S OBĚMA PAZOURAMA LEVEJMA!!!!!!☺☺☺☺
    A PÍŠE SE:TROJSKÝ KŮŇ TY HOVNOLULANOHEDVÍČKU BLBEJ!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honolulu Mugabe je v hajzlu a zajímavý článek k tomu je na AE News. Tvrdí se tam že podporovately všeho toho svinstva v Jižní Africe byly Vaši spolubydlící z SS. Což je nám již dávno známo. Když se ve světě děje něco svinského tak za tím hledej sviňáky. Pan Kopecký je starý votrava a já jsem nevzdělaný blbec. Vivat Tramp.

      Vymazat
    2. Nick honolulu je Vlastenec, rasista, aktivní člen KKK! Kdyby tě ty kremelská židobolševická filcko vopejzaná spatřil - na kilák - dva, tě složí svou winchestrovkou jak škodnou! Teda proč jak, viď? Však jednou to bude povolený i u nás. Pak vás vy hnusný obřezaný xindlové budem střílet na loveckej lístek:)

      Vymazat
  16. Kopecky, ty protekcni slabomyslne dite globalistu - bez ochraneho destniku cenzury, by jsi NEbyl vubec vniman.

    A kdyz spacirujes po Vidni, tak pamatuj ! To mesto je stale ovladano duchem K. Luegera (1844-1910) , ale ty to nepoznas.

    Multi-kultity se NEchytne a kdyz ano, tak belosi budou vybiti, jako v Johannesburgu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jste schopen své tvrzení o censuře objasnit, užvaněný anonyme?

      Hovado Lueger má sice ve Vídni pořád ještě pomník, ale jeho éra už naštěstí dávno pominula. Kromě nostalgiků nacismu, který na jeho "ducha" navázal, už tady "der "schöne Karl" nikomu nechybí. Nejspíš se to na Floridu ještě nedoneslo?

      Vymazat
    2. Pane Kopecký, nezlobte se na Honolulana, on za to nemůže. Je jihoafricky a floridsky nablblý. Kdyby zůstal v Čechách, nebyl by tak postižený.

      Vymazat
    3. 11.06 Byl Luegerův ŽIDOVSKÝ vrstevník, spisovatel Stefan ZWEIG TAKÉ HOVADEM, KDYŽ NAPSAL, ŽE LUEGEROVA MĚSTSKÁ SPRÁVA BYLA DOKONALE SPRAVEDLIVÁ A TYPICKY DEMOKRATICKÁ, pane Kopecký?

      Přejmenování Dr. Karl-Lueger-Ring je stejné politické vetešení, jako bylo přejmenování Strossmayerova náměstí v Praze na náměstí Václava Kopeckého, rodáka z Kosmonos!

      Narodil-li se Čech za První republiky z českých rodičů služebně umístěných na Slovensku, nebo na Zakarpatské Ukrajině, nenarodil se JIM Slovák, ani Rusín, ALE NARODIL SE JIM ČECH, I KDYŽ SE NARODIL V BRATISLAVĚ, NEBO V UŽHORODU... Hříbě narozené klisně v kravském chlévě zůstává koněm, pánové. Býk narozený a vykastrovaný v hřebčíně je a zůstane VOLEM, nebude valachem jenom poroto, že se narodil v hřebčíně... TO DÁ ROZUM, DÁMY A PÁNOVÉ.

      Vymazat
    4. 17:21

      Nikoli, anonyme -

      Stefan Zweig nebyl hovado, a v tom, že od antisemitismu Luegerova k antisemitismu Hitlerovu bylo nutno ujít ještě poměrně velký kus cesty, měl pravdu. Sotva ovšem tušil, že jeho krajané po té cestě půjdou tak svižným krokem!

      Od Luegera se Hitler naučil, že antisemitismus je ve volebním boji velmi účinnou zbraní.

      Profesor Norbert Leser (zpočátku fungoval tak trochu jako ideolog sociální demokracie), který Zweigovým citátem rád argumentoval (nazýval ho svědkem obhajoby, resp. doslova "svědkem dokazujícím nevinu"), byl kritikou Luegera znechucen, protože mu vždycky záleželo na smíření sociální demokracie s katolicismem. (Politics makes strange bedfellows - nejspíš víte, že jde o parafrázi Shakespearea...)
      Proti gustu žádný dišputát - chtělo by se říct.
      Pravdu měl Leser ještě v něčem jiném: když došlo k přejmenováním ulice (Karl-Lueger-Ring, kde se nachází vídeňská universiota), bylo stejně odůvodněné udělat totéž v případě "Karl-Renner-Ring", přinejmenším proto, že Karl Renner uvítal "Anschluss" a dokonce tehdy novým úřadům nabízel svou pomoc před referendem.

      Inu, historie rakouské sociální demokracie není jen historií cti a slávy! A je to pochopitelně v první řadě ÖVP, která dbá o to, aby se na to nezapomnělo.

      Pokud Vám ovšem nevyhovuje označení hovado, třeba vezmete za vděk dnes oblíbeným označením "populista". Tím Karl Lueger nade vší pochybnost byl. A to, že prorazil cestu nastupujícímu austrofašismu (klerofašismu) - Engelbert Dollfuß - také není nejmenší pochyby. Takže také není náhodou, že ÖVP má Dollfußův portrét ve své centráloe viset na čestném místě. - Ano, toho Dollfuße, který v únoru 1934 nechal rozstřílet povstání rakouských dělníků. - Ale to už je spíš něco pro obdivovatele Pinocheta, není-liž pravda?

      PS: To rakouské referendum 1938 zmiňuji úmyslně pro ty, kdo v referendum vzývají jednu ze spásných insitucí - však víme o koho jde...

      Vymazat
    5. 17.56 A... ano, toho katolíka Engelberta Dollfusse, KTERÝ BYL NACISTY ZAVRAŽDĚN PŘI POKUSU O PŘEVRAT (dnes by se řeklo o Majdan, že?) v roce 1934.

      Do dělníků se střílelo vesele i za Masaryka... po velvetu se nenápadně likvidovaly památníky... a to nebyla dělnická povstání, ale hladové demonstrace.

      V Rakousku se holt dělníci pokusili o INTIFÁDU a státní moc se zachovala jako IDF... Ale to už je pro obdivovatele jiných a jiné doby. Tehdejší rakouské referendum byl tragický omyl, jako u nás listopadové předání/převzetí moci a "odevzdání" národního majetku.

      Vymazat
    6. Ing. Petr Kačírek5. srpna 2018 21:34

      Jan Kopecký, Vídeň 5. srpna 2018 17:56 (Pinochet - referendum)

      1) Margaret Hilda Thatch Roberts, baronka Thatcher.

      2) Sebastian Kurz (FPÖ), Spolkový kancléř Rakouska.

      Vymazat
    7. Ing. Petr Kačírek 5.srpna 2018 21:34

      Vaše sdělení je nesrozumitelné.

      Netuším, co mě, nebo komukoli jinému, chcete sdělit a nechápu také, co míníte přestupem Sebastiana Kurze k FPÖ?!

      Vymazat
    8. Ing. Petr Kačírek5. srpna 2018 22:38

      Jan Kopecký, Vídeň 5. srpna 2018 21:39 (Odpovědi na závěrečné otázky, které jste sám zadal)

      1) Přívrženkyně zvěrstev a ochránkyně před spravedlností A. P.!

      2) Sebastian Kurz (FPÖ), Spolkový kancléř Rakouska vzor Tomia Okamury (SPD) a budoucí premiér.

      Stejně jako u Vás v Rakousku (Vídeň). Jsem potěšen, že jste nezanevřel na Prahu a máte stejné smýšlení, blízké nám.

      Vymazat
    9. Ing. Petr Kačírek 5. srpna 2018 22:38

      Máte v tom, pane inženýre, docela zmatek:

      1) Sebastian Kurz není členem FPÖ (jak z jakéhosi záhadného důvodu tvrdošíjně opakujete), nýbrž ÖVP.

      2) Je to austrofašista s lidskou tváří a naprosto bezpáteřná oportunistická kreatura. Domníváte se snad, že proto je tím správným vzorem pro Okamuru?

      3) Nevím, co víte o mém smýšlení, a proč si myslíte, že je "vám" blízké?

      4) Pořád je mi záhadou, proč jste do toho zamotal M. Thatcher-ovou.

      Mám celkově - promiňte - velice silný dojem, že se vůbec neumíte vyjadřovat.

      Vymazat
  17. 10;59
    DEBIL S ÍÁ MÍNUS 1150 ZASE TAPETUJE TY SVOJE ZHOVADILOSTI!!!!!!!!!!
    V JIŽNÍ AFRICE JSI BYL TY HOVNOLULANOHEDVÍČKU BLBEJ ZAVŘENEJ LEDA V KLECI,KDE TĚ BĚLOŠI TREFOVALI OPIČÍMA HOVNAMA DO PALICE.....A VYSLEDEK SE DOSTAVIL,JE TO VIDĚT!!!!!!!!☺☺☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nick honolulu je Vlastenec, rasista, aktivní člen KKK! Kdyby tě ty kremelská židobolševická filcko vopejzaná spatřil - na kilák - dva, tě složí svou winchestrovkou jak škodnou! Teda proč jak, viď? Však jednou to bude povolený i u nás. Pak vás vy hnusný obřezaný xindlové budem střílet na loveckej lístek:)

      Vymazat
  18. CENZORI vy pohlavni udy opicaku !

    Musite mi pridelit specialniho cenzora ! Tam je stale casova MEZERA mezi tim co napisi a a vy smazete.

    Cesi si to stihnou precist a ja ovlivnuji jejich mysleni.
    Vzestup SPD je toho dukazem.

    PROHRAVATE informacni valku ! Ani vas zdivocely Chimpanzee
    nick MUGABE vam nepomuze.
    H. = vas postrach.

    OdpovědětVymazat
  19. 11:07
    JSI TADY JEN TRPĚNÁ DEMENTNÍ SENILNÍ TROSKA PRO OBVESELENÍ DISKUTUJÍCÍCH HOVNOLULANOHEDVÍČKU!!!!!!☺☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nick honolulu je Vlastenec, rasista, aktivní člen KKK! Kdyby tě ty kremelská židobolševická filcko vopejzaná spatřil - na kilák - dva, tě složí svou winchestrovkou jak škodnou! Teda proč jak, viď? Však jednou to bude povolený i u nás. Pak vás vy hnusný obřezaný xindlové budem střílet na loveckej lístek:)

      Vymazat
  20. Mate male vzdelani Kopecky ! Koreny Nacismu vam popsala prof. Brigite Hamann z videnske university.
    Lugera maji videnaci v krvi a vy u nich nebudete prijat s vasi obhajobou globalismu a multi-kulty.

    ------------------------------------------------------------

    nicku Mugabe ty svinaku jeden ! Ty iritacni vrede z rektalni oblasti ceskeho naroda, mam vzdy radost, kdyz se zde objevis.

    Tvoje praseci pisteni zarucuje priliv a pocet nasich stoupencu !

    My to vyhravame s tvoji pomoci !
    HNUPE, ja nejsem ani Hedvicek a ani Vecerek. Ja jsem svetlonos z Johannesburgu, ktery se nesmi podepsat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:23

      Brigitte Hamann představuje mezi historiky biedermeier - to je dobré nanejvýš tak ještě pro diváky televizních seriálů, kteří se chtějí nechat dojímat až k slzám... Typické oblíbené ppostavy (kromě jmenovaného): Hitler a "Sissy".

      Až si pořádně přečtete alespoň Karla Krause, Roberta Musila, Ödön von Horvatha a Josepha Rotha, pak se - možná - můžete začít ohánět vzděláním. Takhle zůstávate jen na úrovni operetní klaky.

      Rád lidi nálepkujete jako "slabomyslné" - čeho tím míníte dosáhnout, hošánku?

      Vymazat
    2. 11:23
      TY NÁDOBO SPLAŠKŮ,KTERÁ NEVÍ JAK SE CO PÍŠE A MÁ V PALICI OPIČÍ HOVNA,TY TADY KROM DVOU,TŘÍ PITOMŮ MILUJÍCÍ UASS OKUPANTY ŽÁDNOU PODPORU NEMÁŠ.....KAŽDEJ Z TEBE MÁ PRDEL TY REKLAMO NA REKTOSIGMODEALNÍ SPOJENÍ S HUBOU!!!!!!!☺☺☺☺☺

      Vymazat
    3. 11:43 ... zadula rudá posranina vypuštěná z lejnolíhně tohodle škaredýho kremelskýho Ugrofína A52 - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/291912_original.png

      P. S.: Radši zaduj rudoprde svýmu putlerfýroj do ucha, ať ti pořídí klávesnici s funkčím "R", ať ty tvý mongoloidní skřeky začnou aspoň krapet dávat smysl. Páč jedinej stát se dvěma "s" v názvu je tenhle - https://en.wikipedia.org/wiki/Rossiya

      Vymazat
    4. 16.37
      Debile,opakuješ se.Nauč se zase něco jiného.

      Vymazat
  21. Protoze jste NEinformovani zabednenci v Cesku VSICHNI, tak mi dovolte vas informovat, ze nas oblibeny president Trump OSTRE NAPADL media , ktera jako u vas, jsou v Americe v rukou pouze JEDNE skupiny destruktivni imbecilu.

    Cely narod hulaka NADSENIM ! Take byl v Ohiu (stat, ktery dobre znam) a sklidil tam OBROVSKE OVACE.

    To vse svedsi o tom , ze jste v pr*eli s vasim manipulovanim a ztracite vliv.
    H.

    OdpovědětVymazat
  22. ČŮRÁK OD ZRZAVCE HOVNOSENILA KOUKÁ JAK PÍČA Z PRDELE!!!!!!! ��������

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:37 Bezcharakterní redakce NOVÉ REPUBLIKY .Pokud je jen nepatrný náznak kritiky Rusa , tak to okamžitě mažete, ale takové sprosté svinstvo ČURÁK OD ZRZAVCE necháte bez povšimnutí,asi že to je mířeno na pana Havla. Jste odporná rudá žumpa, která se propracovala ve vaší "PRAVDĚ", až na samé dno.

      Vymazat
    2. 14:01
      PRAVDA JE JEDNA JEDINÁ;HAVEL BYL ZVOLEN JEN A DÍKY HLASŮM KOMUNISTŮ A BYL VELKÝ KAMARÁD S StBáky TY TUPÁ HROMADO HAVLOSRAČEK!!!!!!!!!!

      Vymazat
    3. 14:01 Spolupracoval s STBáky, proto strávil v base 7 let co ty blbe

      Vymazat
    4. 14:50 Tak si všímám - ten tvůj zkurvenej komoušskej fotr v tesilovým saku s nevkusným hadrem místo kravaty a smradlavejma haxnama v trapnejch hnědejch polobotkách se asi musel dost hřát přízní velkejch rudejch soudruhů co? Taky si se asi těšil na teplý místečko co po něm zdědíš a náhle do toho přikvačil ten vandrák chrchlavej v ošuntělých džínách a vytahaným svetru a udělal ti pořádnej rejhanec přes plány, co? To se frustrátskej smrade nedivím že z toho máš celoživotní trauma - Havel v každý větě:))) Tvůj fotr z toho asi zdech, co? Uchlastal se bez svý funkcičky, estaban jeden zkurvenej ... takže si dej bacha abych ti brzo osobně nezvážil tu sračku co ti vymokvává z toho odhavnýho smradlavýho mozolu, kterej ti raší mezi těmi rachitickými ramínky, rudej udavačskej mongolide!

      Vymazat
  23. MUGABE ty dobytku , vsechny zmeny ve svete, pro tebe znamenaji zmenu karieri. Budes cistit WC na nadrazi v Praze po posranych americkych turistech a minister Kopecky ti bude delat predstaveneho, zodpovedneho za cistotu. Kopecky, dokazete zvladnout tak dulezitou funkci ?
    H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:37
      BUĎ V KLIDU,NEBUDU!!!!!!!!
      ALE VY,PODNÁROD,KTEREJ SI BEZ NÁVODU ANI PRDEL NEUTŘE BY TEN HAJL NEVYČISTIL DO SOUDNÝHO DNE....A TY SEŠ TOHO ZÁŘNÝM PŘÍKLADEM,HOVNOLULANOHEDVÍČKU!!!!!!☺☺☺☺

      Vymazat
    2. Je to tak jak pravíš! Ale ten v 11:49 bohužel nic čistit nemůže. Expertům se spektrometrem totiž trvalo pět sekund zjistit že jde o pouhý smrdutý pšouk z Putlerovy prdele, kterej se na čerstvým vzduchu rychle rozplyne! :D:D:D

      Vymazat
  24. Kopecky - nick Mugave vam prave lize rektalni vybezek vaseho vyfuku ! On po vas bude chtit ulevy, az bude pod vasim dozorem pracovat na WC Praha hlavni nadrazi !

    Neverte mu, jeho PODLEZANI. Je to svinak bez PATERNI, ktery to stejne delaval preisidentu Havlovi.
    Trafiku nedostal, tak dela cenzora. (Coz je tragedie pro cesky narod !)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:47
      TRAGÉDIE PRO ČECHY JE TA,ŽE TAKOVÁ SVINĚ ZKURVENÁ KOLABORANTSKÁ JAKO SEŠ TY Z ČECH POCHÁZÍ!!!!!!!!!

      Vymazat
    2. 11:50 Tak určitě lepší z Čech než z potoka putleroffskejch hoven ze kterejch vzlínáš ty, bolševickej smrdutej rudoprde!

      Vymazat
  25. Kopecky , ja ty vase osobnosti studoval !
    (Max Adler, Gustav Eckstein, Frierdrich Adler,
    Hilferding, Bauer, Popper - Lynkeus, Zemlinsky, Schoenberg , atd, atd.)
    Byli to lide, kteri vzdy v dejinach vytvareli stat ve state, coz prinaselo mnoho tragedii a nakonec tu tragedii nejvetsi i pro ne.

    Proto je dulezite nechtat vsemu svobodny vyvoj a nevytvaret nove a nove ideologie, jako je napr. dnes Globalismus a Multi-kulti.

    Nemanipulovat s dejinami, nebrat lidem narodni identitu a nezlehcovat jejich puvod.

    A ted se vratim k opici nickovi Mugabemu ! Ten ma puvod na Limpopu. Ten me vzdy rozesmeje az k slzam. (Ted zase mluvi o pici - 11:37. Pravdepodobne ma mrneni !)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co Mnangagwa?

      Vymazat
    2. Proto podporuji Honolulu vznik jejich velkého státu aby to byl regulérní boj, nikoliv genocida.

      Vymazat
    3. 21:51
      VZNIK UASS BYLA GENOCIDA A GENOCIDU PRAKTIKUJOU TY SVINĚ VŠUDE,KAM STRČÍ TEN ZASRANEJ RYPÁK!!!!!!

      Vymazat
  26. 12;08
    Ty a STUDOVAT PABLBE????!!!!!!☺☺☺☺☺☺
    ZE ZVLÁŠTNÍ SKOLY TĚ VYHODILI PO MĚSÍCI,OVE RICE MÁŠ LEVÝ A POŘÁD RADY PÍŠEŠ......TO NENÍ Z MOJÍ HLAVY!!!!!!!!
    TO JEDINÝ TI VŠICHNI VĚŘÍME,RETARDE BLBEJ!!!!!!!☺☺☺☺☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak určitě svý životní moudra nevylovil z potoka putleroffskejch hoven ze kterejch vzlínáš ty, bolševickej smrdutej rudoprde!

      Vymazat
  27. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  28. 12:18
    KOLIKRÁT TI MÁM OPAKOVAT TY HOVNOLULANOHEDVÍČKU BLBEJ,ŽE MÁŠ PSÁT ČEŠKY!!!!!!!!!
    TVOJÍ LŽIDODEBILOHAVLOVŠTINĚ NEROZUMÍ NIKDO!!!!!!!☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepotřebuješ rozumět, těkavý rudoprde z lejnolíhně týhle žůžovky - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/%D0%BF%D1%83%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D0%B7%D0%BC301.jpg

      A teď odvaň rudoprde pískat na fujaru mrtvýmu negrovi Mughábemu a skonči s kapitálkama, páč stejně těm svým lžidokretenským skřekům rozumíš jen sám, a možná ani to ne, lejnere-putlerýči!

      Odvaň pískat na fujaru mrtvýmu negrovi Mughábemu a skonči s kapitálkama, páč stejně těm svým lžidokretenským skřekům rozumíš jen sám, a možná ani to ne, lejnere-putlerýči!

      Vymazat
    2. 16:48
      A TEĎ TY GRAMOFONE Z HOVNA VZEŠLÉLEJ TEN HAVLOZVRATEK PŘELOŽ DO ČEŠTINY!!!!!!☺☺☺☺☺☺

      Vymazat
  29. 12:32
    TY TVOJE PŘÍSPĚVKY JSOU STEJNĚ DEMENTNÍ JAKO TY A TVOJE ANGLIČTINA STOJÍ ZA HOVNO,HOVNOLULANOHEDVÍČKU TĚŽCE MENTÁLNĚ RETARDOVANEJ!!!!!!☺☺☺☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se tobě stát nemůže co, těkavý prde vypouštěný v pravidelnejch pauzách vypouštěnej z lejnolíhně tohodle mongoloida:)) - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/291912_original.png

      Vymazat
    2. NENÍ ROZUMĚT TVÝ LŽIDODEBILOHAŠTINĚ TY POSRANINO VZEŠLÁ Z HAVLOTRENEK!!!!!!

      Vymazat
  30. Pana Davida spojuje s SPD jedna věc a tou je zdravý rozum. Zde různí teoretici zdůvodňují, jak co nezapadá do nějaké teorie, ale jsou to pouze jejich dojmy, anebo ulpívají na něčem dříve zásadním, což se však překotným vývojem situace stává druhořadým, z hlediska akutnosti potřeby řešení.
    Někteří považuj za důležité, aby zvítězila na celém světě levice. Ale nedokáží se shodnout, jak by měla takováto levice fungovat a co do ní patří a co ne. Někteří považují za důležité, co nejvíce se přimknout k Rusku, bez ohledu na to, co by to v reálu znamenalo. Někteří (doufám, že nejenom já) považují za důležité budování středoevropské vzájemnosti a stabilní národní ekonomiky. Těch priorit je mnoho a co člověk, to názor. Ale pro všechny, je největší zárukou té správné cesty, volební vítězství SPD. Možná kromě těch levičáků, kteří jsou ochotni z našeho společného, obdarovávat každého, kdo si pro to přijde.
    SPD nabízí pro zdravý vývoj společnosti vyrovnaný poměr práv a povinností. Tj. že každý, kdo je sem dopraven, nemá automatický nárok na dávky ze zdrojů, na jejichž tvorbu nepřispíval. Ale pokud je někdo nezaviněně sociálně potřebný, ať Čech, nebo Afričan, tomu je třeba odpovídajícím způsobem a v míře, jakou si můžeme dovolit, pomoci. Odpovídajícím, nikoliv sebedestrukčním způsobem.
    Jedná se o naše společné peníze a životní podmínky, proto SPD prosazuje referendum, aby občané měli právo se vyjádřit ke způsobu jak je utrácet či zda se máme kvůli jejich bezbřehému utrácení stále více zadlužovat.
    To jsou demokratické a sociální principy SPD, nikoliv fašismus a extrémismus, jak se jí snaží nálepkovat strany Demokratického bloku, aby zakryly vlastní nedemokratičnost. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 12:39

      "Pana Davida spojuje s SPD jedna věc a tou je zdravý rozum." - A jinak už je nespojuje nic?

      Zdravý rozum má každý úspěšný trhovec - např. Lubomír Volný
      viz: https://zpravy.idnes.cz/poslanec-spd-lubomir-volny-pronajem-domy-chudoba-fbv-/domaci.aspx?c=A171031_215758_domaci_jj

      - Představuje tento byznys s chudobou také ony "sociální principy SPD"?
      - Zrcadlí takové jednání "vyrovnaný poměr práv a povinností"?
      - A pan Staník, který podobné klienty ve sněmovních kuloárech posílal "do plynu" vlastně jen chtěl zabránit "bezbřehému utrácení" - tedy uplatňoval v praxi "zdravý rozum"?!

      Fakt zajímavá partička!!

      Vymazat
    2. Anonymní5. srpna 2018 12:54
      „A jinak už je nespojuje nic?“
      Do hlavy nikomu nevidím, ale uvedl jsem vlastními slovy postoje SPD. Ještě lepší bude, když si přečtete program SPD, který není deformovaný mojí interpretací a jistě budete moci předpokládat, že pana Davida spojuje s SPD i něco z toho.

      „Zdravý rozum má každý úspěšný trhovec - např. Lubomír Volný“
      SPD má přes deset tisíc členů. Někteří tam nejspíš budou kvůli vlastním zájmům, to nelze vyloučit. Ale pokud se tak projeví, je třeba se s nimi rozloučit. Pokud vím, tak pan Staník již v SPD není. Nejspíš to podobně dopadne i s panem Volným.

      Snad jsem vyvrátil některé Vaše pochybnosti. P.K.

      Vymazat
    3. 13:45

      Bohužel jste toho moc nevyvrátil. Na čem se zakládá Vaše očekávání, že "to podobně dopadne i s panem Volným"?

      Zatím to vypadá asi takhle:

      Ve své místní organizaci čelí Volný opakovaně od kolegů nařčením z nedemokratičnosti, čistek ve straně, likvidování názorových oponentů a dosazování rodinných příslušníků a loajálních podřízených na klíčové stranické posty. Po neúspěšné snaze spolustraníků uspořádat v místní organizaci referendum a po neúspěšné žádosti o vyřešení sporu směřované k místopředsedovi SPD Radimu Fialovi a předsedovi strany Tomio Okamurovi, opustila část členů Moravskoslezskou SPD.
      Navzdory stranické politice SPD, která chce zamezit zneužívání sociálních dávek, sám poslanec Volný vlastní dva domy, kde bydlí zejména Romové, od kterých vybírá vysoký nájem. Přímo tak "parazituje" na státních sociálních dávkách.
      Mladí lidé, kteří odjíždějí studovat do západní Evropy, získávají podle poslance za SPD Lubomíra Volného naprosto zkreslené informace o tamním životě. A kvůli tomu pak nejsou schopni odhalit hluboké problémy země, v níž pobývají. "Ti lidé se vracejí ze zahraničních pobytů naprosto nekriticky nastavení vůči Evropské unii," stěžoval si Volný na posledním zasedání výboru pro evropské záležitosti Poslanecké sněmovny. Doslova řekl: "Na Erasmus jezdí kampusoví povaleči, žijí tam ve zlaté kleci."

      Lze tedy vyslovit domněnku, že SPD o činnosti svého poslance již nějakou dobu ví - a nedělá nic. Možná je to takový jejich regionální Poche? A takoví se přece ze strany nevylučují, že?

      Má otázka je tedy prostá a nezáludná:

      --- Čím se vlastně SPD liší od ostatních politických stran? ---

      Možná to pan Dr. Ivan David ví - a možná nám to jednou i poví??

      Zatím nám ve svém předchozím příspěvku pouze sdělil, že
      "Z SPD jsem byl osloven, abych kandidoval jako bezpartijní. Po jistém rozmýšlení jsem přijal. Podle mne má SPD šanci něco změnit. Tentokrát k lepšímu."

      Vymazat
    4. Anonymní5. srpna 2018 14:00
      „Má otázka je tedy prostá a nezáludná:
      --- Čím se vlastně SPD liší od ostatních politických stran? ---“

      To podstatné vidím v tom, že SPD chce dát občanům možnost prostřednictvím referend, mít poslední slovo v návrzích zákonů, v jejich odvolání.
      Dále v odvolatelnosti politiků, např. když jsou zvoleni na základě nějakých svých slibů a ve funkci se potom chovají jinak. Čekat na další volební období, není pro občany dostatečná ochrana, před jejich zlovůlí.
      Dalším bodem, kterým se liší od ostatních parlamentních stran, je odebrání soudcům jejich doživotní pašalíky a nastavit jim určité funkční období.
      A samozřejmě to je zásadní odpor, proti nelegální migraci do Evropy.
      Toto jsou speciality SPD, s nimiž je T. Okamura v politice již řadu let. Někteří chytřejší politici je již také začínají přebírat, ale pouze pod tíhou klesajících volebních preferencí, nikoliv upřímné snahy. Viz marné „pokusy“ vládní ČSSD, vytvořit zákon o referendu. P.K.

      Vymazat
    5. Souhlasím s Vámi, pane P.K.
      Volím SPD.

      Vymazat
    6. 12:54
      Vy máte své loutkovodiče a my máme své kandidáty
      Václav

      Vymazat
    7. 14:00- Vy možná netušíte, kolik lidí latentně s panem Staníkem a Volným souhlasí. Proto byste měl uvítat kandidaturu pana Davida, který jistě nebude podněcovat spíše mírnit emoce. Ale je možné, že jste jen hloupý troll. Pokud ne, mám také nezáludnou otázku: která strana pro Vás je ta pravá?

      Vymazat
  31. Honolulu Mugabe je dávno v hajzlu píši Vám to výše. Jsou tam zásadní změny a nevím jestli jste informován. Vivat Tramp.

    OdpovědětVymazat
  32. MUGABE, ty odporny zivocichu !
    Vysvetli nam zde, tvoje privilegie !

    Kdyz napisi o puvodu Slovanu, jsem smazan ! Nebo o meste presidenta Trumpa (Palm Beach), jsem smazan, ale ty - ty PERVERTE, zde vykrikujes o picich a smazan NEjsi !

    Takze, ty lizes prdel i majitali N.R., ze te toleruje, a nebo, ze te povazuje za BLBA, ktery neni nicim nebezpecny ! (Neco jako Pepek Vyskoc z Putimi. - Co rekne je bezcenne !)

    OdpovědětVymazat
  33. 12:39 - DEKUJI ! To je radostna informace ! Uz je nevyssi cas, aby se tam ta opicarna vydesifinkovala !

    Magabe ! Takze , ty zachody na nadrazi v Praze te neminou !
    (Konecne budes trochu uzitecny ! Vzdy jsi byl NEMEHLO k nicemu cely zivot ! )

    At zije SPD v Cesku ! Strana hajici narodni zajmy a suverenitu vasi ceske zeme !

    Koncim panove, mam dnes cestovni den.
    H.

    OdpovědětVymazat
  34. (12:14 OVE RICE - neexistuje ! OVEN je trouba na peceni ! Overrice je zradlo z Filipin.
    [Je to ryze polita specifickou omackou.] MUGABE jsi hlupak a mas jak cestinu , tak anglictinu z Luniku v Kosicich !
    A je dobre, ze mas karieru v popelnici.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 12:14
      TY TUPANE ZDEGENEROVANEJ,PÍŠEŠ SI SÁM SE SEBOU A JEŠTĚ VELMI HOVNOTNĚ!!!!!!
      KDYŽ VÍŠ HOVNO,JAK SE CO.PÍŠE,TAK DRŽ RADOZRÁDNOU HUBU!!!!!!

      Vymazat
    2. Pardon,12:32
      TO JSOU ZVOJE BLBOPŘEKLADY TY POTRATE OPIČÍ KURVY Z INCRSTU NA SMETIŠTI!!!!!!☺

      Vymazat
    3. 13:35 Rudocancy užgrynadanýho čechomužika kerej zdechne někde pod mostem jako každá podobná komoušská zdechlina neschopná života bez nafetování prdy svýho kreténskýho liliputního fýrera z Kremlu a jeho vorující židobandy! - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/%D0%A8%D0%93%D0%9D%D0%A8%D0%93%D1%82%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B52.jpg

      Vymazat
    4. 13:38 Co je "insrst" - nějaký zbytek srsti co ti raší na tom vředu kerej nosíš místo hlavy mezi těmi rachitickými ramínky? Opice jsou promiskuitní, takže žádný kurvy nemaj, což musíš sám jako jejich přímý potomek vědět! Jééé, pane šeditelí!

      Vymazat
  35. TY RETARDOVANÁ PROUASSACKÁ ZDECHLINO,TY VÍŠ O SLOVANECH ZOLIK, CO JÁ VIM O POCITECH JULESE VERNA PŘI PRVNÍM OTEVŘENÍ OČÍ!!!!!!
    A JINAK,MUGABE BYL PROTI TÝ TVOJÍ ZRZAVÝ ZDEGENEROVANÝ VYSMÍVANÝ LOUTCE PAN PREZIDENT!!!!!!!!☺☺☺☺☺☺☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sám chcípneš někde pod mostem jako každá podobná komoušská zdechlina neschopná života bez nafetování prdy svýho kreténskýho liliputního fýrera z Kremlu a jeho vorující židobandy! - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/%D0%A8%D0%93%D0%9D%D0%A8%D0%93%D1%82%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B52.jpg

      A ty jsi jen smrad z putlerovejch hoven zkurvenej zdegenerovanej bolševickej čechomužiku, kterej Chrchlavýmu ožraloj ve vytahaným svetru vděčí za to o že neskončil právem takhle - http://novysmer.cz/index.php/historie/2679-budape-1956

      Vymazat
    2. NENÍ ROZUMĚT TVÝ LŽIDODEBILOHAŠTINĚ TY MONGOLOIDNÍ SRAČKO MÁJOVA !!!!!!!
      A prouASSackej UNTERMENSCH MÁM PŘED ČECHEM VŽDYCKY POVINNĚ PŘEDNOST KANDELÁBURU A NA STŘELNICI V KOBYLISÍCH,MAMRDE!!!!!!

      Vymazat
  36. Opět ten vykřičníkový, velkopísmenový idiot kompletně rozesral celou diskusi. Gratuluji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:47 Se vám všem divím , že s tím idiotem vedete vubec nějakou polemiku. Vždyť neustále dokola mele to samé USÁK,HAVEL,JANDA a nakonec smajlíky.Myslím někdo z redakce, jinak by tady nemoh takhle psát

      Vymazat
    2. 13:47 14:13
      OMYL TY HAVLOHŇUPE,DISKIZI REZESRAL TEN KSINDL Z PAPUNDEKLU,TAKŽE SI JDI STĚŽOVAT NA LAMPÁRNU TY HAVLOVOLOTRKU!!!!!!!☺☺☺☺☺

      Vymazat
    3. Sám tu dokola slintáš na slídu několik nesrozumitelnejch skřeků ty UaSSáckolejnolahvárnickohavlobandeovskotrumpetovskonesvéprávnomongoloidolžinegerskejvječnězlitej klapehaltovní untermehschi frustrátskej co nikde nikdy nebyl, rusky neumí, ale hraje si tu na megarusák, hovne tupej ...

      Vymazat
    4. NENÍ ROZUMĚT TVÝ LŽIDODEBILOHAŠTINĚ HOVNERE DEBILOVIC!!!!!!!!

      Vymazat
    5. Ale vždycky si začne exulant, bývalý takyčech.

      Vymazat
    6. 16:59 Nepotřebuješ rozumět, těkavý rudoprde z lejnolíhně týhle žůžovky - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/%D0%BF%D1%83%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D0%B7%D0%BC301.jpg

      A teď odvaň rudoprde pískat na fujaru mrtvýmu negrovi Mughábemu a skonči s kapitálkama, páč stejně těm svým lžidokretenským skřekům rozumíš jen sám, a možná ani to ne, lejnere-putlerýči!

      Odvaň pískat na fujaru mrtvýmu negrovi Mughábemu a skonči s kapitálkama, páč stejně těm svým lžidokretenským skřekům rozumíš jen sám, a možná ani to ne, lejnere-putlerýči! Jé, pane šeditelíííííííííííííí!!

      Vymazat
    7. 17:04
      NENÍ ROZUMĚT TVÝ LŽIDODEBILOHAŠTINĚ TY POSRANINO VZEŠLÁ Z HROMADY HOVEN!!!!!!!!!!!!

      Vymazat
    8. 17.04
      ty musíš být obrkretén

      Vymazat
  37. Všimnuli jste si, že se komunisti ve vedení zbavili komunistů? Samý cizokrajný soudruh a soudružka, velká škoda.

    OdpovědětVymazat
  38. Pane doktore Davide

    Opět bravurně, palec nahoru!
    Volil jsem SPD, a volit je budu.
    Proč nezkusit referendum, odvolávání politiků, osobní odpovědnost politiků, zkrátka PŘÍMOU DEMOKRACII?

    Horší, než to, co zde je cca 30 let, to rozhodně nebude, tak proč to nezkusit?

    Že jsou lidé blbí? Jistěže jsou. Ale politici jsou přece také lidé, nebo ne?

    Je to normální, nechat blbé a chamtivé lidi bez dohledu?????


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:25
      Velice dobrý postřeh. Souhlasím!
      Václav

      Vymazat
  39. 14:25 Když tady pročítám ty příspěvky,tak žádné referendum naschvaluji.Blázni přece nemohou hlasovat o vystoupení z NATO nebo EU. Každému normálnímu je jasné , že vystoupit z EU je ekonomická sebevražda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:37
      TAK MI VYSVĚTLI,JAK ČEŠI MOHLI PO HADRÁKU BEZ TECH MAMRDŮ Z BRUSELU EXISTOVAT PŘED TIM????!!!!
      DO NATO NÁS NACPAL UDAVAČ, KOLABORANT A MILOVNÍK FAŠISTŮ HAVEL!!!!!!

      Vymazat
    2. 14:45 Dnes vyvážíme do EU 86% všech výrobku.Kam jinam nebýt EU to prodat? Díky tomu se lidé mají dobře jak nikdy.Jinak pan HAVEL nikdy nikoho neudal (proto strávil v base celkem 7 let)? nikdy s nikým nekolaboroval, ani nebyl milovník fašounu, natož komoušu.

      Vymazat
    3. 14.37

      Referendum je demokratický nástroj, nikdo nikoho nutit nebude.
      A co se týče těch "bláznů", tady jste udeřil hřebíček na hlavičku.
      Referendum o vstupu bylo povoleno, tedy vrchnost usoudila, že lidé jsou svéprávní o sobě rozhodnout.
      Ale teď už žádné referendum, protože pobyt v EU dělá z lidí "blázny"!
      Myslím, že to je ten nejdůležitější důvod vypadnout z EU.
      Než se zblázníme všichni.


      Vymazat
    4. 15;24
      HAVEL BY TEN SVINSJEJ KRIPL,KTEREJ UDÁVAL,DONÁŠEL NA SPOLUVĚZNĚ NA MÍROVĚ A VE FINÁLE VYL ZVOLENEJ KOMUNISTAMA.....TY HAVLODEMENTE!!!!!!

      Vymazat
    5. 15:32 Tak si všímám - ten tvůj zkurvenej komoušskej fotr v tesilovým saku s nevkusným hadrem místo kravaty a smradlavejma haxnama v trapnejch hnědejch polobotkách se asi musel dost hřát přízní velkejch rudejch soudruhů co? Taky si se asi těšil na teplý místečko co po něm zdědíš a náhle do toho přikvačil ten vandrák chrchlavej v ošuntělých džínách a vytahaným svetru a udělal ti pořádnej rejhanec přes plány, co? To se frustrátskej smrade nedivím že z toho máš celoživotní trauma - Havel v každý větě:))) Tvůj fotr z toho asi zdech, co? Uchlastal se bez svý funkcičky, estaban jeden zkurvenej ... takže si dej bacha abych ti brzo osobně nezvážil tu sračku co ti vymokvává z toho odhavnýho smradlavýho mozolu, kterej ti raší mezi těmi rachitickými ramínky, rudej udavačskej mongolide!

      Vymazat
    6. NENÍ ROZUMĚT TVÝ LŽIDODEBILOHAŠTINĚ,SRAČKO MAJOVÁ!!!!!!☺☺☺☺☺☺

      Vymazat
    7. 16:57 Nepotřebuješ rozumět, těkavý rudoprde z lejnolíhně týhle žůžovky - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/%D0%BF%D1%83%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D0%B7%D0%BC301.jpg

      A teď odvaň rudoprde pískat na fujaru mrtvýmu negrovi Mughábemu a skonči s kapitálkama, páč stejně těm svým lžidokretenským skřekům rozumíš jen sám, a možná ani to ne, lejnere-putlerýči!

      Odvaň pískat na fujaru mrtvýmu negrovi Mughábemu a skonči s kapitálkama, páč stejně těm svým lžidokretenským skřekům rozumíš jen sám, a možná ani to ne, lejnere-putlerýči!

      Vymazat
    8. 16;57
      NENÍ ROZUMĚT TVÝ LŽIDODEBILOHAŠTINĚ TY POSRANINO VZEŠLÁ Z HROMADY HOVEN!!!!!!!!!!!!!

      Vymazat
  40. Nám budou stačit referenda o našich problémech doma. Ono to NATO je na hovno a EU na hovna dvě a obojí se posere samo vlastní zvrhlostí.

    OdpovědětVymazat
  41. Vážení, levice, pravice, to jsou zástupné problémy, které mají kořeny v 19. století. Jedu 40 km po dálnici asi tak dvě hodiny, pana Ťoka nakopat do prdele. Co se týče pojmu parazit, to je každý, kdo na systému parazituje a to bude i KSČM. Ty poučky, že nespolehlivější zálohou buržoazní společnosti jsou právě ti takzvaní "slušný lidi", jsou od Lenina. Platnost takových pouček bych přirovnal k návodu na použití toaletního papíru, nicméně toaleťákem lze utřít ledacos, dokonce zastavit krvácení, jeden můj spolužák na roli toaletního papíru napsal dlouhou povídku. Obsah toaletního papíru samozřejmě nemá cenu zkoumat, stejně jako osobu soudruha Uljanova. Co se týče pana doktora Davida, je to ukázka kosmopolity, který vše vidí velmi široce, takže pro stromy nevidí les. Co je levicovost? Podpora migrantů, podpora důchodců, podpora cikánů, podpora čtyřicetileté matky, která se nechtěla vzdát v mládí pohodlí, upřesněte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bádat nad tím, co je levicovost, nebo pravicovost, je dnes už passé.

      Když do lodi teče voda, musí všichni k pumpám.
      Vrátit se zase k obvyklým pič.ovinám můžeme, až bude po všem.

      A jak to tak vypadá, to hned tak nebude.

      Vymazat
    2. Obávám se, že i kdybysme všichni běželi k pumpám, tak jestliže neodstraníme příčinu zatékání, půjdeme stejně ke dnu. Snad jen o trošku později, ale půjdeme.

      Vymazat
    3. 18.47

      K pumpám - je příměr, díra v lodi, loď se potápí, tedy všichni bojují o záchranu.
      Malicherné hádky nechají na dobu, až bude po všem.

      Vymazat
    4. 18:47 + 19:40 K pumpám do smradlavé vody naženou pomocí ČT zase jen "lůzu". Praví "demokraté" se budou na palubě opalovat, nalévat šampanským a vykřikovat, jak se všichni máme nejlépe v historii, A "umělci" jim k tomu budou předvádět ty jediné správně angažované výtvory. Až bude nejhůř, tak záchranné čluny mají jen pro sebe. Na ty "u pump" kašlou už 30 let.

      Vymazat
  42. V Afganistánu nezahynuli dobře placení nižší ani vyšší důstojníci, ale tři obyčejní vojáci České armády. Tři obyčejní vojáci České armády, šli do Afganistánu možná pro peníze, možná z vlastního přesvědčení, což pochybuji a byli v této zemi aby zastupovali zájmy USA, nikoliv naše, a usmrceni byli příslušníky Tálibánu, který před desítkami let stvořili Američané prostřednictvím CIA na území Pákistánu k rozvracení, terorizování, destabilizaci Afganistánu, svržení legitimní vlády a presidenta a následné opanování této země, tak jako v mnoha dalších státech na světě. USA jednají se svým bývalým spojencem, Tálibánem, toto vojenské dobrodružství stálo USA přes 1 bil. USD a cca 7000 mrtvých amerických vojáků a výsledek se rovná velké nule. Těm třem už život nikdo nevrátí a pozůstali by se měli vzchopit a doporučit našemu státu, aby odešel z Afganistánu, kam nás nikdo nezval.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kolik dělníků zemřelo v uvedeném období na pracovní úraz? Zranění a smrt vojáka na poli cti, slávy (a kořisti) je pracovní úraz s následkem smrti. Kolik řidičů z povolání padlo při dopravních nehodách v uvedeném období?

      Pracující měli zpravidla nižší platy/mzdy než je žold na "misi".

      I za třicetileté války měli žoldnéři svobodnou volbu dřít u sedláka, u mistra, nebo mašírovat a získat kořist a slávu, tituly... mnoho povolaných, ale málo vyvolených. Raději rabovat, než být vyrabován. Raději postávat s kvérem, nebo se OPÍRAT NA STRÁŽI O HALAPARTNU, NEŽ NĚKDE MAKAT POD KONTROLOU DRÁBA.

      ŽOLDNÉŘ NENÍ POVOLANEC, má svobodnou volbu nedat se nalejt a místo toho u soukromníka poctivě, usilovně pracovat.

      Vymazat
    2. To zas bude ronění krokodýlích slz politiků pro body. Pozůstalí si snad uvědomí vinu "zaměstnavatele" na "pracovním úrazu" blízkých, zlákaných lukrativní nabídkou. Jestlipak "odchodné" akceptují všichni?

      Vymazat
  43. 16:00 Co to meleš za sračky,proč tak okatě lžeš? Kdo stvořil Taliban ,přece Rus svojí invAzí do Afganistánu .Tak ty jseš taky CIA troubo,svržení legitimní vlády má na svědomí okupant RUS. Přesně takto se šíří po těchto vebech lež!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velmi se mýlíte. "Legitimního krále" svrhli afghánští levičáci. Následovalo bratrovražedné vyřizování účtů a jedna strana konfliktu pozvala Sovětskou armádu.
      Následovala vytvoření islamistických "partyzánů" v Pákistánu pod režií CIA.

      Takže neznámý anonyme 16:20, byl by záhodno víc studovat historii a méně poslouchat mainstream a ČT.

      Vymazat
    2. Taliban byl vytvořen, vyzbrojen a vycvičen Američany. Tuto skutečnost, ví celý svět a ani Američani to nepopírají a když to nepopírají, tak je to pravda. Jinak, ani Alexander Veliký do Afganistánu nešel a obloukem, při svém tažení na východ, se mu vyhnul, protože dobře věděl, že tam nikdy neuspěje. Amici tam vlezli a neuspěli taky, jako všichni před nimi. Budou muset odejít jako spráskání psi. My jsme tam jenom jako přicmrndek, aby jako Američani mohli prohlásit, že tam jako je světová koalice. Takže žádné lži, ale holá skutečnost. Taliban je produkt Amiků.

      Vymazat
    3. Počátek a za vznik Talibanu muže Rus,který zahájil válku proti Afgáncum. USA tyto bojovníky vyzbrojovala a cvvičila.Nebyt Ruské intervence ,nebylo by Talibáncu.

      Vymazat
    4. 16:37 A vy si nemyslíte,až" odejdou jak spráskaní psi " vojáci USA, že se ve světě situace podstatně nezhorší? Ja si myslím ,že určitě ano.Nebo co od toho očekáváte?

      Vymazat
    5. 16:37 To kdyby tam řádil Rus s ČÍnou, tak je tady vychvalujete jako světové zachránce MÍRU. PASKŘIVCI RUDÍ.

      Vymazat
    6. 20;22
      KDYBY JSI MĚL V HLAVĚ MOZEK A NE HAVLOSRAČKY,TAK BYS ZDECHUL UŽ PŘI SVÝM ZBYTEČNÝM VÝSKYTU TY INCESTNÍ ONUCE!!!!!!

      Vymazat
  44. To se tobě stát nemůže co, těkavý rudoprde vypouštěný v pravidelnejch pauzách vypouštěnej z lejnolíhně tohodle mongoloida:)) - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/291912_original.png

    OdpovědětVymazat
  45. 16:37
    NENÍ ROZUMĚT TVÝ LŽIDODEBILOVŠTINĚ,HAVLOTROSKO!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepotřebuješ rozumět, těkavý rudoprde z lejnolíhně týhle žůžovky - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/%D0%BF%D1%83%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D0%B7%D0%BC301.jpg

      A teď odvaň rudoprde pískat na fujaru mrtvýmu negrovi Mughábemu a skonči s kapitálkama, páč stejně těm svým lžidokretenským skřekům rozumíš jen sám, a možná ani to ne, lejnere-putlerýči!

      Odvaň pískat na fujaru mrtvýmu negrovi Mughábemu a skonči s kapitálkama, páč stejně těm svým lžidokretenským skřekům rozumíš jen sám, a možná ani to ne, lejnere-putlerýči! Jé, pane šeditelíííííííííííííí!!

      Vymazat
    2. NENÍ ROZUMĚT TVÝ LŽIDODEBILOHAŠTINĚ TY POSRANINO VZEŠLÁ Z HROMADY HOVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Vymazat
    3. 16:37,16:57
      Umíš něco jiného než urážky
      Václav


      Vymazat
    4. 16:57 Krásné fotky .To jsem netušil ,že Putin je na chlapečky-pěkně se odkopal. Hitler byl také uchyl , tak proč ne Putin? Stejná fašounská krev

      Vymazat
    5. 20;13
      A CO TA TRANSKA V ŽŮŽOVEJCH ŠATICKÁCH Z FBI JMÉNEM EDGAR HOVNER,TEN TI TY POSRANINO VZEŠLÁ Z HAVLOTRENEK NEVADÍ????!!!!☺☺☺☺
      NEVADÍ,SVUJ K SVÉMU VIĎ TY LABUŽNÍK PRDELOVY???!!!!!☺☺☺☺☺☺☺

      Vymazat
  46. Já si myslím že ve správách ČT bude jediné správné, že tři vojáci ČA zahynuli vinou Ruska, konkrétně za to může Putin a bude to tak správně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:04 Hodně velkej blb co. Nic takového jsem neslyšel A, ANI NEUSLYŠÍM. Ale kopnout si do ČT. MUŽE POUZE IDIOT JAKO TY.

      Vymazat
    2. 20:09 Ta lžitv do sebe kope sama, a je tak blbá, že si to ani neuvědomuje, nebo si neuvědomuje, že už z ní přemýšliví mají lidi prču, jako z tebe. A neřvi tady burane, když musíš doma šoupat nohama.

      Vymazat
    3. 20:09
      KDYŽ UŽ TY HAVLOPINDY MUSÍŠ DONEKONEČNA TAPETOVAT TY VOLOTRKU,TAK NEČUM DO ZRCADLA,IDIOTE!!!!!☺☺☺☺

      Vymazat
    4. 20:28 Je moc dobře, že právě takoví kreteni jako ty platí poplatek ČT, potom je kvalita všech pořadu dokonalá-viď troubo.

      Vymazat
    5. 21:20 Naopak, je to zpronevěření cca 7mld.Kč/rok povinné daně, vybrané od občanů za zamlčování, překrucování, lži, a jednostrannost. Ale prohlédne to jenom člověk s mozkem, a to se tebe netýká, a to je vše, co ti k tomu povím. Protože se s tebou dál nebudu otravovat, otrapo.

      Vymazat
  47. Jak jsem uvedl výše, některé "zabalené" věci netřeba zkoumat. V Afghanistanu vylizujeme problémy někoho jiného, nicméně kde by se měli naši vojáci vycvičit, když ne ve válce. Běhat po nějaké louce u Přerova nemá smysl. Smrt každého člověka je tragedie, ovšem platíme to všichni a zajímalo by mě jak by dopadlo referedum o případné takovéto účasti v zahraničí. Evidentně v tomto demokracie jaksi pokulhává.

    OdpovědětVymazat
  48. Levice a pravice - na to už se dnes nehraje. Neomarxistickou, ultralevicovou a promigrační EU nejvíc podporují strany, které o sobě tvrdí, že jsou pravicové. Zkuste se podívat třeba na zahraniční politiku stran jako jsou ČSSD, ODS, ANO, TOP09, Piráti a KDU - je absolutně shodná, bez ohledu na to, zda si dotyčná strana hraje na levici či pravici, stejně tak mají všechny uvedené strany velmi kladný vztah k EU a hlásí se k liberálům. Tedy v dnešní době už jde jen o dělení na liberály a konzervativce, přičemž jedinou skutečně konzervativní stranou v našem Parlamentu je SPD. Jisté konzervativní křídlo má i KSČM a ODS, ale u obou těchto stran se jedná pouze o menší část členstva, která je názorově spíš upozaděna (u KSČM např. p. Skála, Ondráček a u ODS např. p. Klaus ml.). Právě i poslední volby ukázaly, že většina lidí dává přednost liberálům, je jedno jestli vlevo nebo vpravo - všichni jsou pro EU a podporují i její neomarxistickou politiku. Navíc všechny strany - s výjimkou KSČM a SPD podporují útočný pakt NATO a jeho bojůvky. Je-li tedy pan David konzervativního smýšlení a není horlivým obdivovatelem válečných tažení NATO, neměl ani na výběr jinou stranu, za kterou by kandidoval. Kandidaturou za kohokoli jiného, než SPD, by podporoval liberální probruselskou politiku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdykoli nerozumíte tomu, co se děje, položte si jednoduchou otázku: kdo z toho má prospěch?
      Jsou to lidé živící se vlastní prací? Nebo jsou to lidé, žijící z nahromaděného bohatství a z práce jiných?

      Vymazat
  49. Jaké pokrytectví, když politici po smrti vojáků v Afganistánu říkají jak tam bojují proti terorismu, když do Evropy volně pouštíme desítky tisíc arabských muslimů, kteří nás tady pak terorizují a napadají, včetně teroristických útoků. Afgánci by na naše vojáky ani možná neútočili, ale naši vojáci jsou vystrojení úplně stejně jako okupační armáda USA. Co tam teda naši vojáci dělají, když nám nikdy Afganistán nikdy nic neudělal?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Použil bych písně pana K. Kryla - copak si myslíte
      jsem chtěl zdechnout.
      v čele klaka

      Vymazat
    2. Anonymní5. srpna 2018 18:21
      V Afghanistánu je třeba hlídat maková pole a bezpečně dopravovat hašiš do Kosova. Každá ruka je tam potřebná, pro pomoc strýčkovi Samovi. Za co by se nakupovaly drony na Cháveze a jemu podobné, aby to amerického daňového poplatníka příliš neiritovalo? P.K.

      Vymazat
    3. 22:09
      Kušuj, demente!

      Vymazat
    4. 22;09
      Přesně od toho.tam ty prouASSacký svině JSOU!!!!!!
      HLÍDAT DROGY A Z NICH MÍT PRACHY,TO JE TA JEJICH """""DEMOKRACIE"""""!!!!!!!

      Vymazat
    5. 22:11- dnes to přesně tak jako P.K. říkali na ČRo+! Vy snad tomu nevěříte?

      Vymazat
  50. Jakkoliv si vážím dr. Davida, tak přece jen s ním nesouhlasím v definování levice - podle něj jsou to lidé, kteří se domnívají, že všichni jsme stejní. Nikoliv, levice chce, aby si byli lidé rovni bez ohledu na rasu, národnost, náboženství, aby si byli rovni před zákonem, aby panovala sociální spravedlnost, aby byl odstraněn lidský parazitismus, otroctví, zvůle pánů, diktatura peněz.
    Pokud jde o SPD (ale také ANO): jde o nestandardní strany, nicméně s dobrým programem. Na obecném referendu není nic špatného - z hlediska levice, ovšem z hlediska pravice je to krok k oslabení diktatury kapitálu. A proto jejich bubny práskají na poplach. Co je špatného na sociálním programu ANO? Pro levici snad je to málo, ale ta tzv. levice soc. dem se nezmohla za 30 roků ani slovní ekvilibristikou na podobné požadavky. Proč by nemělo být zmírněno okrádání zaměstnanců, důchodců, tunelování národního/státního majetku.Samozřejmě tzv. systémové strany pseudodemokratického cvoku, ale i jiné, které jsou jen pacholky kapitálu musí řvát ze všech sil proti Babišovi a Okamurovi, aby si vysloužily korupné!
    A zmínění hrdinové versus teroristé v Afghanistánu: Tak pokud vím, tak afghánské teroristy - Taliban - vycvičily a vyzbrojily USA. Také teroristy v Sýrii - tzv. "umírněné" a teroristy v Kosovu.... A pak tedy vnímejme, že "mírová mise" států Varšavské smlouvy 1968 do ČSSR byla preventivní akcí proti uchvácení moci teoristy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:25 Až na to, že ANO je sestavené z přeběhlíků, lidí ze všech stran politického spektra, a vede ji oligarcha, který zároveň ovládá média. Lavíruje, slíbí lidem cokoliv, ale pojede vždycky podle notiček EU, protože je závislý na dotacích svému byznysu. Jestli sledujete hlasování ANO, musí Vám to být jasné.

      Vymazat
    2. Anonyme 18:25, vy jste to teda pěkně zpatlal.

      Ve skutečnosti Ivan David píše, že pro něj levice je a měla by být síla, která usiluje o rovnost příležitostí jako hlavní rys rovnoprávnosti.

      A (ale) že pro dnešní "levici" ... je dominující představou ... že jsou vlastně stejní... atd.

      Píše vlastně přesný opak toho, než co mu podsouváte.

      Vymazat
    3. V čem je ANO nestandartní? Vyznává liberální probruselskou politiku, v EP se řadí ke sluníčkářské probruselské a vítačské frakci ALDE, v jejímž duchu i hlasuje, navíc europoslanci za ANO mají vzácnou shodu s hlasováním europoslanců za TOP09. ANO například podporuje - podobně jako ČSSD, Piráti nebo TOP09 - genderové zákony, legalizaci homosexuálních manželství a odmítají referendum o setrvání v EU. Stejně tak podporují navýšení misí NATO a jejich zahraniční politika je úplně stejná jako zahraniční politika ČSSD nebo stran demobloku. ANO je jen jakýsi kříženec ČSSD, ODS a TOP09 - a není divu, je tam spousta bývalých členů těchto stran. A to, že se ANO chová v reálu promigračně a ne tak, jak to navenek prezentuje Babiš (hlasování poslanců ANO v EP pro Globální kompakt o migraci, souhlas s Marakéšskou deklarací a neodmítnutí Dublinu IV) snad hovoří za vše.

      Vymazat
    4. 19:14
      Naprosto přesně vystiženo. Pořád říkám, že ANO je slepenec který nemá žádný program a pouze kopíruje situaci ve společnosti a dle toho vydává prohlášení která neplní a ani plnit nechce. Je to zrůdný vřed na politické sceně. Mnohem nebezpečnější než kALOUSEK který je naprostý amater v manipulaci s davy.
      Václav

      Vymazat
    5. 19:14
      Jsem pro aby na místo vojenských misí byli do Afganistánu přesunuti sluníčkáři, absolventi sorošovi školy a částečně bojechtivý umělci.
      Pokud pan president myslí, že tam je třeba naši pomoci můzže tam vyrazit a rozhánět teroristy hůlkou. Je to jeho právo a ne vysílat naše vojáky do zahraničních misí v době kdy je potřebujemi zde.
      Václav

      Vymazat
  51. Jakousi fikci, že všichni mají nejen stejná práva, ale jsou stejní, připisuji výhradně "levici" "neomarxistické", "sluníčkářům", "vzdělancům" vyškolených na dnešních fakultách humanitního směru, kteřínekriticky přijali vše, co jim bylo předloženo, protože, jak říká jeden aforismus (Gabriel Laub?)"Nevěřil, dokud se nepřesvědčil, že věřit je výhodnější."
    Jak jsem napsla například zde:
    http://www.novarepublika.cz/2015/11/nesvata-aliance-uzitecni-idioti-dzihad.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:52

      Možná je právě tady - když je řeč o levici a "levici" - vhodné místo (a čas) pro varování:

      "Idea sociální emancipace se nesmí nechat znovu a znovu vlákat do pasti liberalismu, nechat se štvát sem a tam mezi kapitalistickými póly trhu a státu." (Robert Kurz, Černá kniha kapitalismu)

      Vymazat
    2. Tesat do kamene pane Kopecký.

      Vymazat
    3. 20:18

      Já bych, spíš než tesat, doporučil číst:
      https://www.exit-online.org/pdf/schwarzbuch.pdf

      Vymazat
    4. Máte pravdu, pane doktore, že tzv. "levice", včetně různých neziskovek,agentur pro začleňování, zelených apod., kteří se zatvrzele brání, že jsou apolitičtí, hlásají tyto bludy.
      Pro příklad bych zvolil náš vzdělávací systém, který zdegeneroval do té míry, že z práva na vzdělání udělal , více méně, právo jako na sociální dávku, místo práva na to, dostat šanci. Jestliže škola vyžaduje také povinnosti, znalosti, práci, slušné chování, domácí přípravu atd., okamžitě vystartují "lidskoprávní dobroserové", kteří brání "právo dítěte" nedělat nic, být líný, nenechat si ohýbat osobnost. Zjednodušil jsem to, vím, ale princip jsem popsal. Paradoxně, jistá část "podnikatelské" sféry, tomu dokonce fandí, protože tvrdí, že potřebuje naučit budoucí zaměstnace "základní kompetence", což je včas přijít do práce, pokud možno umytý a čistě oblečený, přičemž znalost angličtiny je výhodou. Pravda, na pozice obsluhy skladu to stačí.Je symbolické, že největší zvěrstva ve školském systému, většinou, nadělali ministři školství za ČSSD (čest vyjímkám). Takže odtud,podle mého, konkrétně, společnost musí začít, a zastavit debilizaci společnosti.

      Vymazat
  52. Národ,vlast,rodina a jiné věci nemají význam tak to je a nikdo to nedokáže zvrátit.

    OdpovědětVymazat