Reklama

.

.

čtvrtek 16. srpna 2018

Hrůzy okupací

Jaroslav Loudil
16. 8. 2018
Poslední dny a týdny je doslova celý český národ usilovně - "masírován" - veřejnoprávními sdělovacími prostředky při příležitosti výročí 21.srpna 1968. Není dne ani minuty abychom neslyšeli: "Ta hrůza už se nesmí opakovat !! Bylo to znásilnění národa. Poctiví utrpěli ztrátu. Zaknihujte výpovědi pamětníků. Rychle plivejte na viníky - "Směrem do Moskvy !!" Natočte o tom rozhlasové a televizní seriály ! O okupaci vydejte co nejvíce knih , brožur, časopisů i rodokapsů!"



Televizní i rozhlasoví moderátoři, stále rázněji kopejte do už dávno vyčpělých mrtvol okupantů. Kdo z televizních moderátorů prokáže co největší nenávist k SSSR a dnešnímu Rusku, ten také dostane největší prémie a možná i zasloužený ? pobyt v lázních ! Atd, atd. Prostě s blížícím se 21.srpnem nás zachvátilo doslova mediální šílenství ! Každý si dnes chce co nejrázněji znovu kopnout do SSSR či do Ruska .

P.S. Mám jen několik připomínek. Ta první nám říká, že stejně jako už dávno neexistuje nacistické Německo, tak podobně už neexistuje ani SSSR. Tedy ten, kdo provedl okupaci už neexistuje. A nadávat za tuto okupaci jen dnešnímu Rusku je směšné. SSSR měl totiž do roku 1991 celkem 15 svazových republik a bylo by tedy nutné za okupaci stejně nadávat i třeba Ukrajině či třem pobaltským či středoasijským republikám. I ony totiž měly své významné politiky v nejvyšším vedení, i ony měly rozhodovací pravomoci, i ony poslaly na tancích do ČSSR své vojáky.

Za druhé. Za 20 let 1968-1989 bylo v důsledku okupace vojsky SSSR v ČSSR celkem 402 mrtvých českých civilistů, z toho celých 248 neúmyslně zabitých při dopravních nehodách nezkušených sovětských řidičů náklaďáků. Úmyslně tedy bylo zabito 154 Čechů za 20 let . Nejvíce ve zmatcích prvních hodin a dnů okupace.

Za třetí. Smysl okupace 1968 byl jediný : Udržet v ČSSR socialismus v sovětském střihu.

A na závěr jedna otázka : Německo nás 15.března 1939 okupovalo s jediným cílem -"Vyvraždit a poněmčit český národ". Díky SSSR se Němcům podařilo zavraždit - "jen" - na 360 000 obyvatel ČSR za 6 let, většinou židovských spoluobčanů.

Tedy Němci nám zabili - 360 000 lidí za 6 let, SSSR - 154 lidí za 20 let. Němci nám pobili asi tak 2000 krát !!! více občanů jak SSSR. Už se tedy přímo těším, jak česká média budou v březnu 2019 - 2000 krát !!! více nadávat na Německo jak dnes na Rusko a SSSR !! Poměr zabitých tomu totiž přímo odpovídá !! Myslíte si, že to naše uslintaná veřejnoprávní média dokážou zvládnout, když má den zatím jen 24 hodin ?? Doufám ,že budou roku 2019 stejně - "objektivní v nadávání" - na Německo stejně jako dnes na Rusko. Musí ovšem hulákat 2000 krát !! více , takový totiž zůstává poměr českých mrtvých.

https://ct24.ceskatelevize.cz/domaci/1570525-sovetsti-vojaci-za-sebou-v-ceskoslovensku-nechali-402-mrtvych

123 komentářů :

  1. Velmi hezky sepsáno, díky, pane doktore!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě by se tam při přiležitosti toho srpna mohlo napsat,že nám za naše mrtvoly dluži Německo 3.6 bilionu na reparacich a nás ministr zahraniči je lemra protože je liný jak veš a nechce to po Němcich požadovat,musel by totiž pracovat a ne si válet koule.
      Co je to za blbá vlada,to neni pořádek,ale bordell!

      Vymazat
    2. Prej vláda souhlasí s přejezdem USA armády zpátky někam do Německa přes naše území. Doufám, že to nebude 21. srpna. Fanatičtí obdivovatelé americké demogracie by mohli začít péct zase koláčky a mávat z mostů (pokud do tý doby nespadnou).

      Vymazat
    3. Ještě dvoje, troje volby a nový Hugo Pludek (vidim Dr. Vyskočila jak špulí pusu ke kulatému bezzákluzovému U - jména, to bylo jeho forte, jako Kusejr třeba), prezident, se bude v Moskvě Žirinovskému omlouvat a páter-vyklouz Herman jezdit na schuze polit. (-ováníhodného) byra ÚV KSSS.
      Radši kremaci.

      Vymazat
    4. Jó Kusejr - to byl talent!

      Vymazat
    5. Ještě tam schází optimismus,..ještě není tak zle,ještě nechodíme na VC přes desku.....

      Vymazat
    6. To dokonce nepovažuji za okupaci, ale za likvidaci kontrarevoluce (majdanu - viz Ukrajina jak to vypadá v praxi). Komunistická strana už tehdy činila, kroky na rozvrat hospodářství. Nezorientujete se v tom, když se bude přiklánět k elitám a jejich ideologiím, kterými vodí elity národ za nos. Je to zločinné parazitické elity versus národ a lid.

      Kdyby české elity i elity v SSSR nezrazovali národ a nechystali se ho prodat, tak by 1968 nenastal. Vše začalo po smrti Stalina, kdy elity již sloužili západu - nemohli to otočit hned a tak salámovou taktikou připravovali. Postupně odebírali moc lidem a všechnu moc dali KS (mimochodem Stalin byl proti vedoucí úloze KS dané ústavou - plánoval řídit SSSR pomocí národních sovětů). Po smrti Stalina se dostala k moci trockista Chrusčova (zničil zemědělství pěstováním kukuřice, zničil letectvo, utratil zlato za neziskovky (Komunistické strany v cizích zemích, které když zlato došlo přestali existovat) nevybudoval loďstvo, zrušil každoroční snižování základních komodit (aby bohatlo všechno obyvatelstvo ne pouze vyvolení) a nevybudoval loďstvo, zastavil všechny projekty Stalina a Stalina pomluvil a pošpinil atd a atd...

      Teď k 68, brzo po smrti Stalina hned vyslali sověti loď do Británie ke královské rodině, zřejmý symbol, že jsou připraveni zaprodat se západu. Jenže brzy zjistili, že parazitické elity ve straně nečeká bezpracné bohatství, ale hromadné popravy komunistů a tak se vzpamatovali a začali hájit své zájmy (to co ví každý, že západ Vás využije a zahodí - to co lidé vědí hned, to zhovadilé elit až naposled - to dělají jejich nezasloužené někým koupené úspěchy). Jenže jejich dřívější snaha o zradu (jak v Československu, tak SSSR) již nechala vše dojít tak daleko, že sem přišli armády,za pět minut dvanáct. Málo kdo z davu je schopen zahlídnou jak se podařilo elitám (údajným komunistům) pomluvit Rusy a bolševiky. O Ruského vojáka jste skoro nepotkali a chovali se vzorně. Informační pole bylo budováno naprosto zkresleně, na několika místech Rusové pomohli. Například tankista, který byl tajnými službami západu vehnán do pasti raději sjel z mostu a zabil se než by přejel lidi. A na několika místech pomohli, ale elity nenápadně pěstovali nenávist k Rusku a maskovali tím svůj parazitismus a takto budovali informační pole.

      Mezi naším obyvatelstvem byli ozbrojení jedinci, kteří zabíjeli Rusky a skrývali s davu. Rusové zabrali docela dost zbraní a Rusů padlo taky kolem 200, část byli nehody, ale byli také zabiti střelnou zbraní.

      více:
      https://www.youtube.com/watch?v=mmR8Y-a6b8c
      Je tam trošičku zvláště ke konci propaganda lži-marxismu(Stalin mu podepsal rozsudek smrti v knize ekonomické problémy SSSR - i když někdo by rád oživil tuto mrtvolu), nicméně je tam spousta nevyvratitelných faktů (které nemůže popřít žádná strana).

      Vymazat
    7. ja myslim, ze protest je na miste. Nejhorsi byla okupace 21.8.1968!
      Okupace se deji veclice casto, Nemci jich nasekali bezpocet.Nebo Izrael, ten snad kazdy mesic ci tyden zabere, OKUPUJE, dalsi palestynske uzemi. Tokove okupace jsou bezne. Zabere se cizi uzemi, jde o preziti, bojuje se ve dne v noci. Ale OKUPACE, kdy ani jeden clovek za 25 let proti tomu nebojuje, stale jsou vlatni lidi na celem uzemi u moci? To je podraz, tak se okupace nedela. Proto se musi proti te z 21.8. bojovat, aspon ted, kdyz davno neni, ve dne v noci. A to se take dela. Takze konecne Cesi jsou hrdini. A mozna, ze pri tom boji ted i nekdo padne za vlast.

      Vymazat
  2. Co pripominat "vyroci" okupaci, ktere provedl TERORISTICKY a AGRESIVNI stat SS!!??? To by se o tevhto OKUPACICH muselo mluvit KAZDY den!!! Jen pro zajizajimavost jedna z MNOHA agresi SS!! Kdyz prepadly PanamuP za JEDINY den povrazdily 4 TISICE lidi!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen bych doplnil. USA nás v roce osvobozovaly tak, že na úplném konci války bombardovaly naše města (Praha, Plzeň, Ústí nad Labem, České Budějovice. Zlín atd.) i průmysl, ačkoliv to již nemělo žádný taktický ani strategický význam, přičemž zahynuly tisíce civilistů a další tisíce byly zraněny. Nemluvě o nesmírných materiálních škodách (Škoda Plzeň několik dnů před koncem války zcela zničena náletem 500 bombardérů). Mimochodem, při tomto "osvobozování" zabili mnohonásobně více Čechoslováků, než nacistů, sami přitom ztratili jen něco přes sto vojáků. Jen tak na okraj: Plzeň neosvobodili, 6.5.1945 jen vjeli do města, jehož německá osádka se předchozího dne vzdala do rukou národního výboru a čekala na příjezd americké armády.

      Vymazat
  3. Ona dnešní historie pohledem "osvícených" současných politiků asi končí únorem 48.

    OdpovědětVymazat
  4. Loudile zbytečně loudíš na datumech,až bude výročí 15března 1939, tak se bude o tom psát, ale dnes máme 50 let ruské okupace a já jako 65 letý člověk to mám dodnes před očima HLUPÁKU. Rusové a jejich tanky v Liberci napáchaly mnoho škod . Tuším 9 zbytečně zabitých nevinných lidí.Dodnes nechápu ,jak někdo muže souhlasit s rus. okupací ZRÁDCI.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně je 67, velmi dobře si také vše pamatuji. Všichni jsme tehdy ty okamžiky vnímali jako nepochopitelnou tragedii.Ale vy jste nepochopil autora. Protože nesouměřitelnost s německou okupací a jejich dalšími plány s naším národem je zřejmá a nepopiratelná. Z pohledu dnešní propagandy a štvaní proti Rusku jako by to však bylo snad naopak.

      Vymazat
    2. 16.25 - Troufám si tvrdit, že to, čím častujete autora, jste vy sám. Nechci polemizovat s vaším názorem na srpen 68, ale pokud si myslíte, že při výročí března 1939 budeme zavaleni odsuzujícími komentáři v televizi, rádiu či novinách, jste opravdu ducha mdlého. Nakonec co bych dlouze hovořil - za dva měsíce je 80. výročí mnichovského diktátu, uvidíte sám.

      Vymazat
    3. 16:50 VY jste nepochopil mne. Německá okupace byla rozhodně horší,to nezpochybňuji, ale pokud se podívám na Rusa jako na nejlepšího přítele, což se tehdy hulákalo ze všech stran(což Němec nikdy nebyl), tak mi ta rUSKÁ okupace připadá mnohokrát horší. Od přítele nejmilovanějšího. Kdo takovou zradu muže dnes přehlížet. Jen Ruští fanatici a kolaboranti. Pro mne to je doživotní odpor proti této východní chátře.Jak potom muže vycházet srovnání Rus nebo Amík, no rozhodně ten Amík, je promne přijatelnější než vrah Rus.

      Vymazat
    4. Stále se pete a mluví o ruské okupaci.Vždyť to byl sovětský svaz a né dnešní Rusko.Tak jako tu byli výchdní Němci, dnes už jen západní.Poláci,Ukrajinci,Maďaři,Bulhaři,to nikomu nevadí, ale kopnou do Ruska je IN.Je dobré prostudovat historii a né opakovat fráze z mediálního štvaní a propagandy.

      Vymazat
    5. Rusáci sprostě zneužili faktu, že naše obyvatelstvo bylo vůči nim emocionálně nejednoznačně naladěné a inkasovali laciné vítězství.
      Ale udělali pro nás hodně psychologické dřiny, neboť moje generace už jejich smrad (nosili furt holinky) upřímně nenáviděla.

      Dvacet let se tu veškeré svinstvo (přisvojování si 20% investic navíc Slovenskem např. a neumývání chodníků bilakovskými prasaty za odmenu, ev. jejich neutírání si prtele) odvíjelo od jejich přítomnosti.

      Normalizační funkcionáři to neradi slyší, protože považují to vítězství za vítězství vlastní tuposti, ale bohužel, bohužel.
      Bez manévrů půlmiliónové armády by tak nejvejš sxali v síni, v Žiline.

      Vymazat
    6. Stále znova a znova stejna chyba: SSSR není Rusko! Neopakuje bezduchou propagandistickou
      mantru!

      Vymazat
    7. 18:54 Přesně tak, je to velice trapný! - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/%D0%9D%D0%B0%D1%88%D0%B0-%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B3%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D1%8F-16.png

      Vymazat
    8. V 15ti jsi ještě smrděl penálem kecale.

      Vymazat
    9. Za srpnovou okupaci si můžou Češi a Slováci sami. Vedení KSČ nezvládlo jednání v Bratislavě v Čierne n/T a taky tu byly zvací dopisy - 99 pragováků a 5 členů ÚV KSČ - Kolder, Indra, Jakeš, Kapek a Bilak, kteří vojska přímo pozvali. A sposta zrádců - nejdůležitější Šalgovič, který osobně řídil přistávání sovětských vojenských letadel v Praze... Brežněv původně vúbec nechtěl o vojesnkém zásahu slyšet: ěto vaše dělo! Ale těch pšt ho přesvědčilo...

      Vymazat
    10. 16. srpna 2018 21:30

      Děkuji Vám za Váš příspěvek, ne my to oni, stále dokola? Ale ano, to VY z Prahy a Bratislavi, jste žádali o bratrskou pomoc armády Varšavské smlouvy.

      Pražáci, nehledejte stále dokola kostlivce v cizých skříních! Dali jste ho do naší společné Československé skříně Vy, společně s Bratislavou.

      Je to Váš i náš kostlivec ve Vaší ALMAŘE ... věční alibisté!

      Ramón

      Vymazat
    11. Ty jsi teda docela obstojnej kretén - tebe by mohli předvádět na pouti, "Ramóne"! Radši příště piš o svejch Cikánech, beztak v palici nemáš na nic jinýho místo, sráči ubohej!

      Vymazat
    12. 17:10 jste nic jiného než primitiv, za kterého se pasujete označováním národa za "východní chátru" a "Rusa za vraha". Víte vy vůbec jak a kým byl veden SSSR a jaké bylo složení onoho intervenčního vojska? A jak to vojsko bylo drženo zkrátka? Já tu intervenci odmítnul, z toho odmítnutí jsem neslevil a také na to, co do postavení, doplatil. Copak asi tak vy, hrdino se svou nenávistí? Jakpak jste si, ve svém odporu, asi ráčil kazit kariéru? Do svých asi devětatřiceti let, při projeveném intelektu?

      Vymazat
    13. 18:10 ne "Rusáci", ale SSSR. To co víš o tehdejší části Rudé armády na území ČSSR dává tušit, žes' byl v jejich službách. Já celá ta léta bydlel ve městě, kde byli posádkou a vojáka té posádky, vždy jen důstojníka, potkal ani ne jednou za rok. Vím ovšem o spoustě těch, kteří jezdili výletem kamsi do Ralska návštěvou k jednotce hlavně proto, aby v tamější vojenské prodejně levně nakoupili cukrovinky nynější Porošenkovy firmy. Nemáš znalosti také odtamtud?

      Vymazat
    14. Bůvole 16. srpna 2018 23:45

      RAMÓN to zní co? U tebe jen rezonuje dutá hlava s parohy, kedlubňáku. Potrefená kachna se ozvala! Aniž by sdělila něco k článku pana Jaroslava Loudila na téma: " Hrůzy okupací ".


      Prahu zdraví Ramón

      Vymazat
    15. 9:57

      Jó, Ramón - "kapesní Okamura" - to zní hrdě! Jenže Pitomio už postoupil z regionální soutěže až do Prahy a proto se z bojovníka proti Cikánů přeškolil na jiné nebezpečí ("na druhém místě...").
      Nicméně své kořeny nezradil a bojuje proti "protibělošským spolkům" a "strmému růstu počtu Romů":

      "Milí přátelé, vážené dámy a pánové, vítám vás na svém facebookovém profilu. Za posledních 70 let stoupl počet Romů v České republice 32krát. Ano, slyšíte dobře. Je to skutečně neuvěřitelný nárůst. Zatímco v roce 1945 u nás žilo 10 tisíc Romů, tak letos je to podle odhadů 320 tisíc. Jen za posledních 14 let se jejich počet zdvojnásobil. Podle mého názoru je stávající strmý růst romské populace jedním ze dvou největších bezpečnostních rizik pro Českou republiku. Samozřejmě tím druhým jsou nepřizpůsobiví imigranti."

      Řešení ovšem zatím nenavrhl, takže to zůstává na Vás, Ramóne.
      Obnovit paragraf o příživnictví?
      - Vymiškovat?
      - Vystěhovat do Prahy?
      - Poslat do Afgánistánu na misi?
      - Použít "Nový Árijec" (Česká soda)?
      - Hormonálně převychovat v rámci "globálního oteplení" (Prague Pride)?

      Jste přece v této problematice na slovo vzatý odborník - tak už konečně přestaňte vzdychat a předveďte, co umíte!

      Hrůzy okupací našeho osvobozeného pokračování přece musí skončit...

      Vymazat
    16. jseš jaksi mimo mísu

      Vymazat
    17. Pabůvole 10:15 nevím, zda-li jste ten Bůvol 16. srpna 2018 23:45, už je v těch bůvolech zmatek?

      Okamuru jsem oslovil přímo, již několikrát, že moc mluví a nejedná. Na mou Stížnost určenou přímo jemu do SPD i do PČR: (Tomio Okamuro, moc mluvíte a na své voliče z vysoka kálíte, zde: " Předmět: Fwd: podatelna Kanceláře PSP ČR - Váš dokument Poslanec pan Tomio Okamura, Parlament České republiky Poslanecká sněmovna Sněmovní 176/4 118 26 Praha 1 - Malá Strana. zaevidován s čj. PS2018/008718
      Odesláno: 25.6.2018 16:56:15
      byla přečtena: 25.6.2018 16:56:51") neodpověděl!


      My se zde u nás bráníme, jak jen to jde, ale metastázuje to dál a dál. Mé řešení, abych Vás o tento boj neochudil, tkví na rozdíl od tlusté, blondýny z MMR-ČR Dostálové (ANO). Integrovat po Ú/L kraji, dům od domu, to je nedostačující a diskriminační, pro celou českou populaci?

      Proto navrhuji, rozprostřít je po CELÉ České republice, nechť není nikdo ochuzen o toto blaho! Pěkně mezi domkaře, zahrádkáře, rezidenční čtvrti, ambasády, ministerstva, bytové domy, hlavně do ulice Vinohradská (Šabatovi), rekreační strediska, ale hlavně je vrátit z Janova zpět do Prahy, odkud je Vítek šoupnul k nám na sever a také část do EU-Parlamentu, ale hlavně k Vám Pabůvole!

      No a teď navrhujte Vy, zatím jste jen okopíroval asi Okamurův FB a poznamenal pět hloupých, diskriminačních, rasistických řešení, vůči těmto květinkám, které si musíme chránit, jako oko v hlavě? Jste případ pro Ombudsmanku Šabatovou.

      A na závěr Vaše bomba v luftě:" Hrůzy okupací našeho osvobozeného pokračování přece musí skončit... " ... ... ...¿

      105kg/175cm, to bych Vám utrhl kapsu i s pasem.


      Ramón

      ••••••••••••••••••••

      Učte se nedotčení, hymna na závěr:

      Opre Roma

      Gejľom, gejľom, gejľom, gejľom, lungone dromenca, malaďiľom bachtale Romenca. Aj, Romale, aj čhavale. Aj, Romale, aj čhavale. Aj, Romale, khatar tumen aven ? Le čerenca, bachtale dromenca ? The man esas bari famiľija, murdardža la e kaľi legija. Aven manca sa lumjake Roma, kaj phuťile le Romenge droma. Ake vrjama ušťi Rom akana amen chuťaha the mišto keraha aj Romale, aj čhavale.

      Vymazat
    18. 14:37

      - Takže navrhujete rozptýlit čili řešení cestou inkluze. Skoro jsem s tím počítal. Ten článek o Šabatové, který Vás evidentně inspiroval, jsem Vám totiž - jen tak mimochodem - poslal já. Ale už jste poděkoval, takže znovu nemusíte.

      - Těch 175cm, to bude zřejmě kolem pasu? No, a z těch 105kg připadá jistě nejmíň 25kg na mozek, že jo? Mně se pořád zdálo, podle Vašeho stylu, že nejspíš máte vasrkopf.

      S pozdravem
      একটি ভাল সময় আছে

      Vymazat
    19. একটি ভাল সময় আছে 17. srpna 2018 16:17 a hned je vše přehlednější!

      Názory Doubravy znám i rozkol a výhružky Šabatové, vůči předsedovi SBD F. Rybovi, ohledně celosvětového názvu etnika CIKÁNSKÉHO, jejich soužití s lidmi, kteří od většiny z nich dostávají na frak, každodenní šikanou, ti kteří o své domy a byty v osobním vlastnictví pečují!

      Musí dle Ombudsmanky Šabatové: " Držet hubu a krok! ". Jelikož tento problém, ji ani trochu nezajímá, je to pouze ZVELIČENÍ rasistické majority, který NEEXISTUJE?!

      Sama bydlý na luxusní Vinohradské třídě i celá její rodina v secesním domě, otázka zní: " Kolik zde má cikánských rodin a feťáckých tlup? "! NULA je ten správný výraz, proto ta mnou žádaná a potřebná integrace do celo - majoritní společnosti pane একটি ভাল সময় আছে.

      Jste také 16. srpna 2018 23:45? Mě je úplně fuk, jak se budete nazývat, ale i s tímto Vaším vím, na koho vlastně reaguji. Váš pseudonym je chválihodný!

      Jinak 175cm je obvod hlavy a 105kg jsou pouze varlata s chlupy :-)


      Zdraví Ramón

      Vymazat
    20. 16:25
      Ty ji tak akorát 65 letý dement, imbecile.
      .

      Vymazat
  5. Srpen 1968 je evergreenem celoročně a dlouhodobě, ale ta doslova hysterie, jaká je rozpoutávána "našimi" masmédii posledních několik týdnů, to už opravdu přesahuje hranice únosnosti. Aby se člověk bál už pomalu otevřít i plechovku se sardinkami, aby na něj nějaká politická masáž nevylítla.
    Na televizi už nekoukám 15 let a pokud vše půjde v současném trendu, opustí mou domácnost i rádio. Tohle už je opravdu moc.

    Pokud by člověk neznalý posuzoval události let 1938, 1939 a 1968 podle mediálního pokrytí, tak by zákonitě musel nabýt dojmu, že zdaleka nejnepřátelštějšího aktu vůči nám se dopustil SSSR v roce 1968. Říjen 1938 byl zřejmě jen takové menší nedorozumění a 1939 opravdu banalita, která ani nestojí za řeč.

    Aspoň je jasné, kdo tady vládne, komu mediální prostitutky slouží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj. Letos je rekord.
      Ještě pár takových debilizačních mediálních akcí a spustí se mi antidebilizační imunitní reakce.

      Vymazat
    2. A to nevíte, jak jede propaganda na školách. Křižáci, Habsburkové, Švédi, Francouzi, Němci - slabý odvar proti roku 1968. Vlastně do roku 1968 se skoro nic nestalo.

      Vymazat
  6. Manipulace je zřejmá - SSSR=Rusko. Rusko bylo je a bude nepřítel, je s těma rusákama třeba zatočit.
    "Srandovní" je, jak se media i zúčastněně neruské státy, byvší součásti tehdejšího SSSR tváří, že se jich to netýká.
    Gumy z UK se dokonce tváří uraženě, když jim někdo připomene jejich podíl (Filip).
    Česká fašokavárna samozřejmě spoluhýká.

    OdpovědětVymazat
  7. je pravda že kdyby nepřijeli tak jsme mohli byt bezdomovci v kolnii čezko o dvacet let dřive viz nezapomenutelny popleta od přirody alexandr dupček velice podobny zmatenym chovanim dnešnimu sašovi babišovi tiež z kotarov na slovači či užhorodu to dr husak oproti nim byl nejen dobry řečnik ale i vzdělanec žadne koktani či vytačky jako sorry ale koho z těch pomylenych adorovat když ne dubčeka jako pominik by měl byt vystrahou a ne hrdinou něčeho co nikdo nevi co by to mělo byt

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do postavení kolonie nás vmanévrovala až nastoupivší garnitura Indrů, Biĺaků a Husáků. Vyhnala ze země špičkovou inteligenci a po zrušení socialismu v SSSR tu nebyla žádná hospodářská koncepce, jak dál. Podle toho dopadla i privatizace, kde národ politika normalizační skvadry postavila do role otloukánka. Soudruzi, to je potřeba říci, si pro sebe nakradli, ale to je pro smysl existence státu málo!

      Vymazat
    2. 16.57 :Právě , že tu byla " koncepce " a to kapitalizmus , který vše prodal západu , proto je po 30 letech stát rozkradený , zadlužený , milion exekucí ,vojáci okupují cizí země , v potravinách nesoběstačný , místo finálního průmyslu jen cizí montovny , tisíce doktorů , inženýrů pracuje v Německu a jinde na západě ! Nakonec nám sem západ přemístí i migranty a to bude konec České republiky !!Nejlíp tu bylo za Husáka !!

      Vymazat
    3. 16:57
      Soudruzi(někteří), si pro sebe skutečně královsky nakradli, ale je třeba říct, že to jim umožnilo až nastolení kapitalismu, který si také pro ten účel zavedli.
      Pikantní je, jak všichni antikomunisté tomuto tleskají a plivou na ty komunisty, kteří si nenakradli.

      Vymazat
    4. 16:57, kydy.
      V sedmdesátých letech se tiše spotřebovávalo, za lacinou ropu, kterou původně chtěli zrušit už v šedesátých, aby dostali Novotnýho se socialismem do úzkých (Šik by řekl, že šlo o voluntarizmus, ale Šik měl zničit sociální stát), v osmdesátých přišel cenový úder (SPK nedovolila mzdám sledovat křivku odcizované nadhodnoty cpané v Česku do docela "perspektivních" projektů jako byly letadla nebo favorit (ne kolo, to bylo na úrovni 60. let), tedy perspektivních pro privatizátory odprodávající následně strojní vybavení.
      Bakaloidní parazity.

      Husák pomohl Slovákům z hnojiště na dvoře.
      Nás stál první poslední.
      Tzn. srpen, zpátky k tématu.

      Vymazat
    5. 16. srpna 2018 18:21

      No, Vy jste mne rozesmál, téměř jako můj oblíbenec Miloš Forman. Se svým filmem H.m.p.H.:

      "Kdo si nenakradl, musí to chápat, jako že nic nevyhrál? Měl si nakrást! Pozor, pánové u nás v obci není nikdo, kdo by si nekoupil los do tomboly.
      Jestliže si to ti lidé rozkradli, tak musí chápat, že nemohou nic vyhrát! Ano, a z toho vycházejme. Lidem se musí věřit! Ano, nepodceňovat, ale věřit.
      Proboha, proč to tam ten vůl vracel, teď to vypadá, jako bysme to ukradli My, všichni?


      Kupředu, zpátky ni krok Pražané ...


      Rok 2019 zdraví Ramón

      Vymazat
  8. 21.8.1968 jsem byl na Vinohradské u rozhlasu a na Václaváku (na rozdíl od většiny dnešních presstitutů). S okupací jsem nikdy nesouhlasil a měl jsem kvůli tomu 20let problémy. Objektivně zhodnoceno - okupační vojska se pokud možno vyhýbala takovým řešením vypjatých situací, které by vedly k masivním obětem obyvatelstva. Měli např.dostatečné prostředky k tomu, aby centrum Prahy během hodiny zcela vyklidili, ale stálo by to přinejmenším stovky mrtvých. Tak to neudělali na rozdíl třeba od US invaze do Panamy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jistě víte,proč se tam střílelo.Oni se museli bránit proti zápalným lahvím hozených v tom davovém šílenství na jejich vozidlo.Pokud by je dav nezapálil,nestříleli by, ale o tom se nesmí mluvit.

      Vymazat
    2. A ještě něco,když by někdo hodil,třeba jen malý kámen na Dragounskou jízdu,to by byl fičák.

      Vymazat
    3. Ono na Dragounskou jízdu stačilo vystrčit pr...a co to bylo za problém.

      Vymazat
    4. 16:35+17:33 Nevím, že se tam na někoho střílelo. Ale zato dobře vím, jak tam byl zapálen náklaďák s municí, která potom explodovala, zranila a zabila některé "hrdinné obránce rozhlasu", kteří kolem toho hořícího auta nadšeně poskakovali. Od toho výbuchu také vznikla ta spoušť na Vinohradské a požár okolních domů, což je dnes často ukazováno jako důkaz "řádění okupantů". Výbuchy munice jsou slyšet i v záznamech tehdejšího vysílání rozhlasu, kde je to vydáváno za útok okupantů na rozhlas. Jako pamětník nikdy nevím, jestli mám plakat nebo se smát.

      Vymazat
    5. dnešní důkaz "řádění okupantů"je ůsměvný.To jako oni si sami zapálili náklaďák s municí,aby zničili hrdinné obránce rozhlasu?To řádění přece způsoboval dav rozhořčených lidí,kteří reagovali na stav a neměli žádné informace,proč to tak je.

      Vymazat
    6. oprava: úsměvný.

      Vymazat
    7. 21:39

      Úsměvný je komplet Váš styl psaní, čárky tečky jak kauboj. Z jaké jste vyšel třídy?

      Leo

      Vymazat
    8. To jste ještě tahal gumového kačera.

      Vymazat
    9. 16:35+20:53. Také já tam byl a mohu doplnit své zážitky:
      • Zastávka I: Vinohradská (rozhlas), cca 09:00–10:30
      (1) Náklaďák byl zapálen před rozhlasem a jeho řidič ho pak (klobouk dolů jeho odvaze!) odstavil za roh do Italské, kde bylo méně lidí. Tvrdilo se, že šlo o vůz s municí, ale bouchalo to z něho docela slabě a postupně v téměř pravidelných intervalech. Oheň prý na něho přeskočil z tanku, který se pokoušel prorazit zátaras z převrácené tramvaje.
      (2) Mrtví a ranění. Mrtvé jsem neviděl, jen dva zraněné – jeden na nosítkách, druhý se zakrváceným a obvázaným (levým?) stehnem po zásahu střepinou, který kamsi odbelhal po svých.
      (3) Hořící domy. Vím o jediném, šlo o dům, v jehož dvoře byl kinosál. Z davu se ozvalo „Hoří Hajnovka!“ S tím mám spojen velmi „silný“ zážitek, typický nejen pro tehdejší dobu. Na dvorku před vchodem do kinosálu byl větší hlouček lidí (10-20). Odkudsi se ozvalo „Nahoře jsou lidi!“ a jakýsi pán v nejlepších letech (35-45, ale znáte ošidnost vnímání věku 18-letých), v saku a s kravatou reagoval slovy: „Tak, lidi, BĚŽTE NĚKDO POMOCT!“ (tahle věta se prostě zapomenout nedá a straší mě dodnes). Tím „někým“ byl ve chvilce obecně opovrhovaný „mánička“, který se vydal do 4. patra šplháním po kleci vnějšího výtahu (po schodech to pro kouř už nešlo). Když se nějaké době znovu objevil a úspěšně snesl jakéhosi dědečka-ležáka v na zádech (opět výtahovou šachtou), anonymně kamsi zmizel.
      • Zastávka II., cca 11:00, Václavské nám.
      (4) Národní muzeum ostřelováno z těžkého kulometu, každá 3. střela svítící.
      • Zastávka III., cca 11:30–12:15, Bílá Labuť.
      (5) Při cestě průchodem od „Masaryčky“ (tehdy Nádraží Střed) kolem divadla EFB mě „málem zastřelili“. Ty poslední uvozovky jsou záměrné – nepochybuji, že vojáček na OT uměl z kulometu střílet tak dobře, aby se i trefil, kdyby chtěl. Spíš mě chtěl jen zahnat (odnesla to výloha rohového bufetu (jak jen se jmenoval? U Rozvařilů?). Je možné, že ve skutečnosti se bál víc než já (tehdy jsem si to ovšem nemyslel).
      (6) K Bílé Labuti jsem nakonec dorazil oklikou od Florence. Naproti Bílé Labuti stál před výlohou tehdejší redakce Rudého Práva hlouček CHECHTAJÍCÍCH SE lidí – naprostá absurdita toho dne. Ve výloze bylo několik zvětšených reprodukcí Kantorkových vtipů. Jsou dodnes notoricky známé (kéž by i u mladé generace!), takže připomínám jen pointy: »Prosím tě, Karle, nech těch pitomých grimas!« — »Je omluvitelné, že nevíte, co to je, ale když už jste to vymyslel, tak zařiďte, ať se to pořád tak pitomě neusmívá.« – »Ta vaše kyselina sírová mě zase sežrala svačinu!«
      Willy

      Vymazat
    10. Willy díky, jen pro přesnost, ten zapálený náklaďák dopoledne byla jiná scéna než jsem uváděl já, kdy byly občany zapáleny dva náklaďáky ve směru vzhůru po Vinohradské někdy v odpoledních hodinách. Tam bylo hodně mrtvých a zraněných. Samotného by mne zajímaly tyto oběti jen z Vinohradské. Protože mne tlaková vlna výbuchů "odnesla" do suterénu, kde se po 89. prodávaly Mercedesy(Halbich?) soudím na počátek Vinohradské.

      Vymazat
  9. Dobrý den.
    Jak na aktuálně.cz chodím málo, přečtěte si třeba o pocitech Maďarů, kteří se zúčastnili Srpna 1968 v ČSR jako vojáci.
    https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/nevycviceni-madari-skladali-vojenskou-prisahu-na-korbach-nak/r~beea2fe8959611e8b2b20cc47ab5f122/
    a nebo také Poláci
    https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/jicinsky-masakr-je-hanbou-okupantu-polak-v-roce-1968-zavrazd/r~191b3b9e68a411e89b0fac1f6b220ee8/
    Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky paní Věrko!

      Ramón

      Vymazat
  10. Televize nám připomíná "hrůzy" 21. srpna 1968, když přišli a soudružsky pomohli. Už nepřijdou, až muslimské kobylky, nás budou obsazovat a z Evropy udělají jednu velkou NO GO ZÓNU.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když Evropa blbla, vždy to zakončoval ruský kozák v Paříži- bistro bistro. Takže naděje ještě je...

      Vymazat
  11. Tak to je rádoby „demokraté" to je pro ně voda na mlýn horáková, mašíni, 68 holt zas budou masírovat. S okupací 39-45 se to vůbec nedá srovnat a kdo je horší víme skopčáci.

    OdpovědětVymazat
  12. Nejenom na konto Rudé armády lze připsat oběti ale i na další účastníky členy Varšavské smlouvy např.Poláci v Jíčíně.Jinak se nějak zapomíná na zvací dopis několika tehdejších funkcionářů s žádostí o internacionální pomoc,netečnost USA na dotaz Dobrinina jak se zachovají.Je tu nějaká podobnost jenom otočená o 180 stopňů.

    OdpovědětVymazat
  13. ...mluvíte mi z duše, už jsem za svých 62 let něco zažil,ale ta usilovnáp masáž dnešních "meinstrímových ideologů",ortodoxních nositelů té "správné pravdy" mi připadá stejně odpudivá jako ta normalizační ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě odpudivější :-(

      Vymazat
    2. A kdyz byvale ceskoslovensko zadalo OSN o zacleneni do svazku neutralnich statu , proc mu nebylo vyhoveno ?

      Vymazat
  14. Tragédie 68.roku má jednoduchou příčinu: Dubčekovu nemoudrost a slabost a strach moskevského politbyra, že bychom mohli skončit jako nárazníkový stát po nějakých postpražskojarních svobodných volbách v náručí Západu... eto vsjo

    OdpovědětVymazat
  15. Filip se vyjádřil velmi zajímavě, kdo jak hlasoval v politbyru a největší zásluhu na okupaci ČSSR měli Ukrajinci, ale o tom se dnes nesmí mluvit!! S totálně rozkradenou Ukrajinou jsme teď "kamarádi" a můžeme je následovat!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedávno jsem se bavil s jedním Ukrajincem a celkem mě pobavilo, když srovnal "ruskou okupaci Ukrajiny" s "ruskou okupací ČSSR", s tím, že my prý musíme vědět, co to je za grázly. A v stejném duchu mluvil o "řádění ruských vojsk" v roce 1945, když přepadli Evropu - tím myslel i Ukrajinu.

      Vymazat
  16. No to je skutečná komedie "státu" a sdělovacích prostředků. Že si neuvědomují ti všichni kecalové a pisálkové, že ze sebe dělají totální idioty? Vždyť zde žilo tehdy jako dnes 10 milionů lidí a zdaleka ne všichni pamětníci vymřeli a že i ty miliony, co se narodili po 21. srpnu nejsou se svým rozumem na tom tak špatně, jako aktéři těchto taškařic. Vím, že je blbost nakažlivá, ale i zdravý rozum a ten jistě zvítězí. Okupace s hlubokými devastacemi státu a národa jsme prožili v minulosti - doba Temna trvala 300 roků, okupace Hitlerem pak téměř 7 roků. To byla horší okupace než asi byly okupace koloniálním systémem Západu? Ostatně kdo okupoval Ameriku a provedl genocidu indiánských národů? Kdo okupuje dnes Palestinu a provádí genocidu Palestinců? Kdo okupuje srbské Kosovo a která armáda Západu tam prováděla národnostní čistky na hranici genocidy. Kdso držel ochrannou ruku ze Západu nad lidskými jatkami v Kosovu, kde byli vraždění mladí Srbové pro orgány na transplantaci za vychlastaná jatra, ledviny a vykouřené plice západních mocipánů? Kdo ůpodporov al novodobé dr. Mengele v kosovu? Za tzv. okupace státy Varšavské smlouvy jsme nic takového nezažili, ekonomika se rozvíjela dál, národ početně rostl, "okupanti" nevykonávali u nás žádné řídící funkce. Neměli jsme "Kenkarty". Tedy v současné dikci naši šlo o mírovou misi, jejímž cílem bylo zabránit vpádu teroristů ze Západu. Kdo se mnou nesouhlasí, může mi klidně nadávat do židobolševiků, byl jsem inmunní za socíku, jsem i dnes, nebyl jsem ani tehdy ani dnes zaprodán vládnoucím gangsterům a jejich poskokům . Ale pravdě se nevyhneme! A na systematické lhaní, kterým nás zásobují slouhové naší diktatury kapitálu se můžeme již dneska "z vysoka.."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, pamatuji podobně. A za dva měsíce bude ticho po pěšině. Mnichovská zrada před osmdesáti roky se nekonala.

      Vymazat
    2. Vidím to zcela obdobně. Ale to mediální běsnění k 21. srpnu není možná až tak špatné. Je to docela kontraproduktivní. Ono to v lidech často vzbuzuje přímo averzi. Cítím to sama na sobě. Jak já ty Rusy tenkrát nenáviděla! Říkala jsem si, že už snad nemůžu zažít nic horšího. Ale teď vidím, že můžu. A mám strach, že se ještě dožiju.

      Vymazat
  17. Nic není zcela černé a nic není zcela bílé. Díky "okupaci" Československa sovětskou armádou jsme byli celých 20 let uchránění před amerikanizací společnosti. Amerikanizace společnosti, která po pádu železné opony probíhá na plné obrátky, přináší své ovoce; úpadek vlastenectví, úpadek slovanského ducha, úpadek jazyka a jeho postupné nahrazování angličtinou, bezbřehý obdiv anglosaskému hospodářskému úspěchu, který byl ovšem vykoupen nesmírným utrpením, útiskem a zotročením obyvatel západních kolonií.... Zkrátka, přestáváme být laskavými a přátelskými Slovany, neboť jsme nastoupili cestu přeměny na anglosaské (evropské) obyvatelstvo vyznávající západní (porno)hodnoty. Mám 51 let a myslím si, že už není cesty zpět. Jsme odsouzeni k postupnému zániku tak jako všechno, co vyznává násilí, útlak a podmaňování k obhajobě svých vlastních potřeb. Ze slovanských národů mají šanci na budoucnost již jen Rusové, Bělorusové a Ukrajinci, pokud se jim podaří vrátit pořádek do své země. Ostatní slovanské země spějí obrazně i doslova k čertu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:47 - SOUHLAS!!!

      Vymazat
    2. Vidím to podobně

      Vymazat
  18. Jo a ještě jsem opoměl dodat ve svém příspěvku,kolik spoluobčanů kteří možná dnes nebo jejich děti se povýšili do pozice rusobíjců kolaborovalo s RA kupováním benzínu,stavebních materiálů,elektroniky atd.Denně jich řadu potkávám.Jak jsem řekl podobnost čistě náhodná.Naši vojáci jsou zase teď dočasně úmístěni v Afganistanu.Tak co vlastně chceme?

    OdpovědětVymazat
  19. 18,10 jste demagog. 16,57 inteligence odchází dál. Jinak je to všechno demagogie protože časy se mění a co bylo to není. V 68 se nestalo skoro nic jen dál pokračoval sen lidstva o spravedlivé společnosti a stačilo v 89 měnit co bylo špatné . Jediné co můžete svobodně rozhodnou je co si za peníze které máte z otrockých mezd koupíte za sračky. POZOR AKCE.

    OdpovědětVymazat
  20. Myslím,že snaha vymývat nám mozky srpnem 1968 je kontraproduktivní.Nic se nemá přehánět.A ČT a Čro to silně přepískli.Mají smůlu ,že ještě žijí pamětníci těchto událostí.Poláci,Němci ,Bulhaři a další se s radostí zůčastnili našeho přepadení a o nich se mlčí.

    OdpovědětVymazat
  21. Tak za 20 let přibylo 400 mrtvých, většinou při dopravních nehodách, prý "vinou okupantů". A čí vinou přibývalo zhruba 200 mrtvých ROČNĚ při dopravních nehodách po hadráku?
    http://www.autosap.cz/dalsi-informace/nehodovost-na-ceskych-silnicich/#neh2

    OdpovědětVymazat
  22. Srovnejte důsledky "srpnové okupace" a listopadpvé "sametové revoluce" ...
    http://www.rukojmi.cz/clanky/domaci-politika/5648-po-lavickach-prichazeji-aleje

    OdpovědětVymazat
  23. První a druhá světová válka i mnichovská zrada byla pro naši zemi pohromou. Rok 68 byl pokus o změnu pro kterou ještě nenastal čas. Zdá se, že celá hysterická mediální masáž kolem 21. srpna je jenom záminka vyvolat v lidech větší nenávist k Rusku a je na objednávku. Poslouchat to je o nervy. Dnešní doba je daleko horší a nebezpečnější pro nás ať již v podobě vyhrocených mezinárodních vztahů, obkličování Ruska, sucho, migranti, exekuce, špatná vymahatelnost práva, účast našich vojáků na cizím území, rozkradená republika i ztráta naši suverenity atd. je daleko větší trauma než rok 68. O tom se tolik nevyřvává.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 21:43 Máte úplnou pravdu. Malí lidé kteří plivou na Rusko budou ještě menší. Jsou to lidé, kteří v Rusku nikdy nebyli. Já jsem projel Rusko s báglem na zádech od Rostova na Donu až po Kamčatku. Současné Rusko je krásná země s bezvadnými a přátelskými lidmi. A ti, kdo to nevědí, ať se tam vydají na dovolenou ale ne s CK ale sami. Pak určitě změní názor. Velký problém hloupých lidí je ten, že nemají vlastní názor,věří věcem o kterých nic nevědí a nechají se manipulovat.

      Vymazat
    2. 8:43 Tak ty jseš tím Ruským hlupákovem zmanipulovanej od hlavy až k patě. Podle tebe kdo nenavštívil ten RUS, chudobinec, tak je hloupej.Doporučím ti odstěhuj se tam ,ať jseš ještě, ještě chytřejší troubo.

      Vymazat
    3. 9:32 Velkým nenávistným hlupákem jste vy bez vlastního selského rozumu.

      Vymazat
    4. 9:32 Tak abyste jednou nebyl překvapenej, že se tam lidi skutečně stěhovat BUDOU, jenže Rusové si tam každého nepustí. (Na rozdíl od nás.) Už teď to spousta lidí zvažuje, případně se na to připravuje. Vaše představy o té zemi jsou naprosto mylné a vycházejí z doby půl století staré. Když chci o něčem žvandat, měl bych vycházet z vlastní osobní zkušenosti a ne z toho, co mi někdo dobře placený (a rovněž bez osobní zkušenosti) sděluje.

      Vymazat
    5. 9:45 Tož val, val a vem ty spousty lidí co o tom uvažují. Bude se tady lépe dýchat. Mimo větší aglomerace,to znamená vesnice, je nesrovnatelná životní uroveň pokud vezmu jen tu naši vesnici. Pokud srovnám s Rakouskou, Něm, Franc, tak to snad nemá cenu něco psát. Ty státy znám - jak píšete- z vlastní osobní zkušenosti. Rus jako takovej mi nevadí, ale vadí mi jejich nadutost.O čemž jsem se několikrát přesvědčil.

      Vymazat
    6. 10:08 Je vidět, že kromě vaší vesnice kde pobýváš si asi nikde sám nebyl - možná nejdál v Brně ale o tom pochybují. Pouze osobním poznáním se pozná svět a ten kdo nemá selský rozum je otrokem manipulátorů. Jen tak pro informaci - Malý kousek dálnice D8 přes České středohoří se stavěl 20 let. Krymský most o délce 19 km byl postaven za 27 měsíců. ČR se musí od Ruska hodně učit - hlavně aby se stavělo rychle a efektivně. Nadutí rusové??? - nesmyslný blábol. Studoval jsem na Maltě angličtinu a rusové byli mí nejlepší přátelé. Pracoval jsem ve SRN a vím, že nic není zadarmo.

      Vymazat
    7. 10:08 Bez našeho osvobození Ruskem by ste tady nepsal. Nadutost u Američanů, Němců i Francouzů vám nevadí? Chybí vám objektivita.

      Vymazat
    8. 10:36 Tak to mne dostal" máme se od Ruska hodně co učit". Od těch zoufalcu, co nejsou schopni vyrobit naprosto nic co by bylo souměřitelného se Západem? Kolik máte doma výrobku z Ruska? ani jeden vy žvanile. Ten most je pouze ubohá Ruská propaganda, ať to stojí co tostojí, duchodci tam maji v přepočtu 4000kč. Na ukor všeho a všech se ten nesmysl postavil A vy jste tak hloupej ,že jim to žerete.

      Vymazat
    9. 11:37 S nadutostí Američanu ani Němcu jsem se nesetkal a že jsem jich při dovolenéných poznal. Manželka má obchod se zlatem , tak ta by vám mohla vyprávět desítky případu o Ruském chování. Jejich pocit nadřazenosti nadutosti, neskuteční burani, kteří nedokáží ani pozdravit. A nejenom to, na dovolené jsem je taky poznal. Nikdo ze Západních hostu se nechoval tak jak ruskej DOBYTEK, dobytek je slabé slovo!

      Vymazat
    10. 11:00 a 11:14 - Sláva Rusku a ruskému lidu!!! S Ruskem na věčné časy a nikdy jinak!!!

      Vymazat
    11. 12:52 IDIOTE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Vymazat
    12. 11:00, to že zrovna vy nemáte žádný přehled o ruské výrobě, mě ani nepřekvapuje. A představte si, že to i vyváží, možná máte některý z jejich výrobků přímo před očima nebo v baráku, ani o tom nevíte. Nebo myslíte, že v tak velké zemi se 145 mil. obyvately absentuje výroba a stavitelství? Jak si coby génius velikosti mamuta vysvětlíte, že mají tak nízkou nezaměstnanost a všeho dostatek? Evidentně vám taky uteklo, že mnohé tamní firmy expandovaly, skoupily i nějaké podniky v Česku, a tak umožnily, aby česká výroba a české značky nezanikly. A to nemluvíme o zbraňovém, kosmickém a energetickém průmyslu.

      Vymazat
    13. 11:14 mám tu čest se setkávat s mnoha lidmi z různých národů a s nadutostí se střetnu jen velmi zřídka. Ale ani jednou to nebyl člověk z Evropy nebo z Ameriky či Asie. Pod Evropou tím myslím i Rusko nebo Ukrajinu. Jistý despekt jsem pozoroval paradoxně u některých jedinců z arabského světa a také z Afriky. Spíš z Afriky, což mě dost nemile překvapilo.

      Předpokládám, že vaše žena předmětné "drzé Rusáky" nelegitimovala a nedělala statistiku "o nadutosti".

      Vymazat
    14. 15:16 Tu statistiku si dělat nemusí, ani je nemusí legitimovat, protože už ví s kým má tu čest BURAN Z RUSKA.

      Vymazat
    15. 15:08 Prosím naznačte, jaké že Ruské výrobky jsou na trhu. Nic mne nenapadá. Rád se poučím. Možná ropa a plyn, ale to Rus nevyvážet, tak do týdne nemá co jíst. Jak si coby zastánce Ruska vysvětlíte, že každoročně Rusko opustí 200-300 tisíc lidí ,kteří odejdou na ten špatnej ZÁPAD.

      Vymazat
    16. 16:17

      Já mám doma tolik ruských výrobků, asi jako jich mám amerických nebo švýcarských. Samá komunistická Čína. A co vy? Mám ještě v kuchyni hodiny značky Elektronika 6 a dokud jsem provozoval televizi, tak jsem měl doma Rubín. Ale to jsou věci ještě z dob SSSR, kdy fungovaly obchodní vztahy a neuvalovaly se sankce. Nevím jestli se takové věci ještě v Rusku vyrábí, možná to tam bude jako u nás. Ostatně s Čínou mají rovnou společnou hranici, tak proč se zaobírat výrobou jednoduchých spotřebičů, které soused vyrábí v obrovském množství a za hubičku. Co vím, tak se Rusko věnuje hlavně spíše jaderné energetice, metalurgii, vesmírné technice, jaderným ponorkám, těžebním plošinám, lodím, zbraňovým systémům nejnovějších generací, letadlům a podobným náročným odvětvím. Primitivní skládání propisek, subdodavatelské motání kabelových svazků, nebo lisování plastových dílů přenechávají jiným.

      Vymazat
    17. 18:47 Tak to jste tomu dal na prdel, ach ta kvalita. Jaderná energetika, tak ten Černobyl, taky kvalitka, dále ponorka Kursk výborná vizitka Ruska, vesmírná technika, poslední výzkumná sonda vyslaná do Sluneční soustavy byla vroce 1983- lehce dohledatelné, zbraňové systemy, ukončena výroba nedostižného tanku Armata, v dusledku vysokých nákladu, mám pokračovat asi ne co. Okecáváte neokecatelné a bagatelizujete - výrobu jednoduchých spotřebiču-,které právě Rus v odpovídající kvalitě neumí.

      Vymazat
  24. TA CHAZARSKÁ OKUPACE PO OSMDESÁTÉM DEVÁTÉM TA JE HORŠÍ, NEŽ VŠECHNY OKUPACE PŘEDEŠLÉ DOHROMADY.
    je třeba ji ukončit. Hned a tak aby se nemohla opakovat

    OdpovědětVymazat
  25. 22.07 plně souhlasím. Kam se podívám ve funkcích, tam Chazar. Zlikvidovali celé české hospodářství. Nyní chtějí zlikvidovat Írán, ale RF dobře ví, proč je třeba Írán a KLDR chránit.

    OdpovědětVymazat
  26. Pane Loudile, není pravda, že "úmyslně bylo zabito 154 Čechů", jak píšete. To je počet obětí, připsaný na vrub invaze do konce roku 1968. Tento počet uvádí ÚSTR, kdy původně to bylo 94, potom 108 a po letech pátrání bylo dosaženo těch 154. Ve všech případech šlo o nehody nebo následek hlouposti obětí. Věřte tomu, že kdyby byl někdo skutečně zastřelen úmyslně, tedy popraven, tak se o něm dozvíte. Jenže kde vzít chlup na dlani?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepravda pana Loudila je zanedbatelná. Nedávno jsem zaslechl dvě puberťačky, jak se baví o srpnu 68. Zeptal jsem se jich, co o tom vědí. Odpověď byla: "Vtrhli k nám sviňáci Rusáci a kdo se jim nelíbil, toho zastřelili". Tak takový je prosím výsledek dnešní výchovy k pravdě a lásce.

      Vymazat
    2. 14:54 Nelžete,žádné puberťačky se nebudou bavit o roce 68. Pokud to je pravda, tak ta děvčata mají pravdu!

      Vymazat
    3. Anonymní 15:26

      Je vidět, že tak jako na puberťačkách, i na vás se podepsala současná zuřivá propaganda.

      Vymazat
    4. 15:33 Zuřivej obhájce rusa, je horší jak zuřivé puberťačky. Nevšiml jsem si " té vaší zuřivé propagandy", pouze pravdivých informací o sovětské zrudné obsazení našeho státu. Bagatelizovat ten ruský hnus ,to vám jde.

      Vymazat
    5. 15:26 + 16:03 Puberťačky se baví o tom, co na ně neustále valí média. A pokud ta "děvčata mají pravdu" tak jste rok 68 nezažil, znáte ho jen z těch "pravdivých informací" a/nebo jste rozumu mdlého.

      Vymazat
    6. Anonymní 16:03

      Vždyť jsem to napsal jasně. Nemusíte mi stále znova dokazovat, že mám pravdu.

      Vymazat
  27. 14:33 LŽETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! V celé ČSSR,bylo při invazi zastřeleno 94 lidí. A NIKDO NIKDY Z RUS OKUPANTU NABYL ZASTŘELEN BOHU ŽEL.Pouze chcete omlouvat rusa -HNUS. Hloupá oběť ruských nepravd jste VY!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 22:07 Tak to ukonči ty hrdino a hned, takovej malinkatej blbečínek ,co troubo!! V GATÍCH MÁŠ NAKADÍNO, HLAVNĚ ,ŽE DĚLÁŠ MACHRY.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. 15:04 TAK TY JDI TAKY DO PRDELE! Tak tobě ,už ten rozum nikdo nedá ani neprodá ,když uvidí takového blba.Prorusácká trosko

      Vymazat
    4. SOVĚTSKÝ SVAZ není Rusko!!! To jen propaganda imperiální aliance NATO se snaží dát mezi ně rovnítko a některé české primitivní gumy to papouškují.

      Leo

      Vymazat
    5. 16:01 Tí ,že si pozmění název ze SOVĚTSKÝ na RUSKO se nic nezměnilo. Stále nad Kremlem rudá hvězda, stále pomníky největších vrAhu lidstva STALINA A LENINA,neustále vládne jeden člověk, za sto let se tam nic nezměnilo. Tak co tam je jiné - nic. Pouze vaše ubohá propagace chudého Ruska

      Vymazat
    6. 16:32 Změnilo se tam hodně. Po nastolení "demokracie" zažili větší úpadek, než ve válce. A rychle jim došlo, že být cizí kolonií není ta pravá cesta k blahobytu země. Proto postupně obnovují svojí suverenitu. To je obrovská změna, která nás teprve čeká.

      Vymazat
    7. 14:42-Vaše informace mne zajímá! Dejte k dispozici údaje o místech činu, rád se tam zastavím a požádám místní o vzpomínky!

      Vymazat
    8. 17:35 Vy nevíte o zastřelených lidech třeba v Praze, Liberci, no nevím ,jak to myslíte??

      Vymazat
    9. 8:52-asi mi nerozumíte, rád bych viděl forenzní zprávy od policie, ne politické proklamace!

      Vymazat
    10. 13:31 Mám dojem, že ty mrtvé chcete zpochybnit! Nikdo je nechce politicky zneužít! Pokud jde o forenzní audit , tak si myslím ,že není problem ho dohledat, ale myslím, že to je zbytečné. Nikdo namá zájem lhát a zkreslovat to , že Rus bez duvodu postřílel desítky našich lidi.

      Vymazat
    11. 14:35 Právě že jako účastník tehdejších událostí mám silný dojem, že někdo má zájem lhát a zkreslovat. Proto bych stejně jako pan Povolný rád znal důkazy, kde "Rus bez důvodu postřílel desítky našich lidi." Na čem se zakládá toto vaše přesvědčení, když nic takového netvrdí ani historikové z ÚSTR?

      Vymazat
    12. 15:10 Tak prozraďte jak ti lidé zemřeli, asi se postříleli navzájem , jen tak aby jste to vy mohl zpochybnit. To chcete tvrdit , že ta rusácká soldateska nikoho nezastřelila? To si děláte prdel ,nebo jste pouhej prorusáckej idiot. Předem se omlouvám pokud se mýlim.

      Vymazat
    13. 15:18
      A KOLIK LIDÍ MAJÍ uASS OKUPANTI NA SVĚDOMÍ OD ROKU 1945 DO TEĎ BYS NÁM TY INCESTNÍ DROBENKO Z HAVLOTRENEK NEZOPAKOVAL????!!!!!

      Vymazat
  28. Obdivují kdo padl ve 2 světové válce ,každý je hrdina !Vpád Sovětských a armád Varšavské smlouvy odsuzují jako pohrdání své suverénní statnosti ČR. Ale zradu Britu a Francouzu 1938 kdy padlo kolem 400000 Čechoslováků a zničená země . Nechápu toho Českého člověka jak je naivní a zrádcům ,že západ je naše spása ,spíš konec toho státu! Žijeme v Česku ,je jaké ještě Česko ?! Co nám tu ještě patří !? skoro už nic! Levná pracovní sila ,odbytiště jedu v potravinách,a braku 3 a 4 třídy . Stále pějete jejích písničku ,a rozum mate pětiletého člověk ! Když bude každý studovat bude národ ještě blbější !!Už nikoho nebude nic zajímat , ( ten je dobrý ) a zas pár miliard v pr...i !

    OdpovědětVymazat
  29. Pražáci lezou každému okupantovi do prdele . 99 Pragováku hovoří jasně .
    Dnes lezeme do americké prdele .

    OdpovědětVymazat
  30. Dnes nikoho nezajímá nějaká okupace.
    Dnes nás zajímá bohatství , sex a tráva . Mladí neví kdo vlastně je Masaryk nebo Lenin , Stalin , Hitler atd. Za komoušu jsme museli vědět skoro všechny prezidenty světa . Mládež se dějiny neničí , mají nekvalitní učitelé

    OdpovědětVymazat
  31. 22:39 LENIN,STALIN,HITLER,GOtTWALD, HUSÁK snad ani nevědět!

    OdpovědětVymazat
  32. 14:47
    uASS PERVERTI V PREZIDENTSKÝM ÚŘADĚ A ZMRD HAVEL.....TYHLE JMÉNA BY MĚLY BEHT NA ČERNÝ LISTINĚ!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si všímám - ten tvůj zkurvenej komoušskej fotr v tesilovým saku s nevkusným hadrem místo kravaty a smradlavejma haxnama v trapnejch hnědejch polobotkách se asi musel dost hřát přízní velkejch rudejch soudruhů co? Taky si se asi těšil na teplý místečko co po něm zdědíš a náhle do toho přikvačil ten vandrák chrchlavej v ošuntělých džínách, vytahaným svetru s flaškou v ruce a udělal ti pořádnej rejhanec přes plány, co? To se frustrátskej smrade nedivím že z toho máš celoživotní trauma - Havel v každý větě:))) Tvůj fotr z toho asi zdech, co? Uchlastal se bez svý funkcičky, estaban jeden zkurvenej ... snad ho budeš záhy následovat!

      Vymazat