Reklama

.

.

pátek 3. srpna 2018

Malí zaslepenci a zmatek v jejich hlavách

Ivan David
3. 8. 2018
Nedávno jsem napsal panu Jiřímu Baťovi, který na Nové republice publikuje, že se mu divím, že se vážně zabývá a je rozčilen výroky různých herců, sportovců, novinářů a aktivistů, naposledy panem Halíkem. Napsal jsem mu, že nestojí za to, věnovat čas bezvýznamným výrokům v podstatě bezvýznamných lidí, byť to jsou tzv. „celebrity“. Vytýká jim to, co naposledy Halíkovi, že se se svými názory „cpou“ do politiky (J.B. mi vytkl, že jsem mu „zcenzuroval“ jeho výraz „serou do politiky“). Ale to je nedorozumění. Každý má právo se cpát do věcí veřejných, tedy politiky a zesměšnit se, nebo, zcela ojediněle - dobýt slávy na tomto poli. Napsal jsem, že se máme zabývat vážnými problémy a ne žabomyšími „událostmi“. Takže, když se teď zmíním o článku pana Karla Dolejšího o mé osobě ZDE, nečiním tak z pocitu vlastní významnosti a už vůbec ne významnosti pana Dolejšího.


Podle pana Dolejšího z Britských listů jsem se před „čtyřmi lety v rozhovoru pro Parlamentní listy rozhořčoval, že prý "mainstreamová média" zamlčují "fašistické zločiny" na Ukrajině. Letos sám kandiduje do senátu za Okamurovu SPD“.

Podle Dolejšího: „Česká politická scéna ovšem paradoxy přímo oplývá. Největší korupčník Babiš slíbil zatočit s korupcí, kdežto největší napomahač německým "revanšistům" z AfD Klaus varuje před německou arogancí. Když se však "bojovník proti fašismu" David k fašistům sám radostně připojí, máme před sebou ještě cosi kapku jiného. Bývalý člen radikálně levicového sdružení Levá alternativa - Hnutí za demokratický a samosprávný socialismus v roce 1993 vstoupil do ČSSD, kde se postupně podílel na řadě dalších "levicových" projektů jako Levicová platforma či SPaS. V letech 1998-1999 působil jako ministr zdravotnictví ve vládě premiéra Miloše Zemana.

Od roku 2014 provozuje David prokremelskou dezinformační iniciativu Nová republika a o dva roky později proto za "odvážné občanské postoje" získává cenu Sýsovy Unie českých spisovatelů.

David je ukázkovým příkladem toho, jak se z někdejšího levicového radikála a (přinejmenším verbálně) protiautoritářského aktivisty postupně stane zavilý spolupracovník nejhorších autoritářů, a jak se (povýtce verbální) boj s fašismem krásně rýmuje s pragmatickou spoluprací se skutečnými fašisty.

Davidovy moskevské idoly již léta pracují na účelovém propojení obou politických extrémů na Západě, s jediným cílem: Zničit liberální demokracii a odstranit jednou provždy ze scény liberály i jejich svébytnou politickou tradici. Není pochyb o tom, že o totéž už dávno usiluje také David osobně.

Protože tam, kde se káže o levici z pozice kandidáta soukromě vlastněné ultrapravicové strany, kde se mobilizuje proti fašismu na shromážděních Kremlem usilovně kultivovaných fašistů, už nejde jen o do očí bijící nedůslednosti a paradoxy na vlastní nebezpečí přehlížené zaslepenými voliči.

Jde o zradu všeho a všech, čím se David na počátku 90. let oháněl, a neoddiskutovatelné nahrazení veškerých emancipačních idejí cynickou honbou za osobním vlivem.“


Pan Karel Dolejší má v hlavě zmatek, který pokládá za jasno. Jako jiní ideologičtí zaslepenci.

Úroveň diskuse o věcech veřejných je opravdu žalostná. Pokud jde o novináře, je to dáno jejich úrovní vzdělání, rozhledem a také jejich „nezávislostí“ na šéfech a majitelích médií.

V přírodních vědách (a tedy i medicíně), je předpokladem diskuse užívání jasně definovaných termínů. Společenské vědy se zabývají entitami, jejichž definice je obtížnější. To vede k jisté volnosti užívání pojmů a z toho vzniklému zmatku. Tak je tomu i v politologii a - politice. Pojmy v přírodních vědách nemají pro vědce konotace negativní ani pozitivní. To v politologii a tím spíše v politice neplatí.

„Novinář“ Karel Dolejší se drží ideologie. Jde o „neomarxismus“, který ovšem nemá s marxismem nic společného. Jako všichni ideoví zaslepenci realitu nezkoumá, ale poměřuje s ideologickými dogmaty. Ty určují, co je „pravda“. Těm, kteří jeho hloupé předsudky nesdílejí dává nálepky s negativní konotací. S definicí pojmů se netrápí. Takové nakládání s pojmy skutečnou diskusi vylučuje a neumožňuje popis reálných jevů. Podle pana Dolejšího je SPD „fašistická“, takže každý, kdo za ní kandiduje je „fašista“.

Podle Wikipedie ZDE: „Typickými rysy fašistických ideologií jsou zejména rovnostářský kolektivismus, autoritativní a vůdcovský princip, vypjatý nacionalismus, militarismus, kult modernity, mládí a síly jakož i silná ekonomická role státu chápaného korporativisticky, v němž soukromé vlastnictví musí sloužit kolektivnímu prospěchu“.

Každý, kdo myslí horní polovinou těla, musí uznat, že tyto charakteristiky SPD rozhodně nenaplňuje. Pan Okamura stranu založil a má v ní autoritu. SPD ale není jeho majetkem, tak jako Piráti nejsou majetkem pana Bartoše, s panem Babišem a ANO je to trochu jiný příběh. S dalšími stranami jejich předsedové nakládají, jako by byly jejich.

SPD sdružuje lidi původem z nejrůznějších stran levicových i pravicových. Společná je jim nelibost ze stavu společnosti a jejího směřování. Kvůli ohrožení přijatelné budoucnosti ustupuje levopravá dimenze poněkud do pozadí. V SPD probíhá intenzivní diskuse o dalším směřování (tak jako v ČSSD před dvaceti lety). To se o většině jiných politických stran rozhodně říci nedá. Tam se obchoduje s vlivem - pokud ještě zůstal.

Pan Okamura je podnikatel a zájmy podnikatelů jsou mu blízké. Ale není to jako s „liberálním“ Babišem a Agrofertem. SPD se na rozdíl od skoro všech politických stran zajímá o budoucnost národní komunity. To není „vypjatý nacionalismus“. Nikdo neříká, že Češi jsou lepší než jiné národy a jsou předurčeni, aby vládli světu – tak jako Němci ve fašistickém Německu nebo „US first“ v současných USA.

Zájem o obranu vlastního státu není militarismus. Kult modernity, mládí a síly jsem nepozoroval. Kult „modernity“ a mládí však vidím jasně u Pirátů. Marihuana je ovšem „liberální“. „Silné ekonomické roli státu“ nenasvědčuje důraz SPD na nezvyšování daní. Mezi členy SPD jsem viděl Vietnamce, kteří deklarovali, že jsou „Češi vietnamského původu“, viděl jsem kultivovanou Rómku - členku SPD. Naopak pokládám za hloupé poznámky, že pan Okamura je poloviční Japonec. No a? Jaké má kdo ve střední Evropě předky? Důležitá je sounáležitost s „politickým národem“.

Ano, islám je perverzní a nebezpečný. Umírnění muslimové čekají, až to za ně radikálové vybojují. U silně indoktrinovaných muslimů žádný pocit sounáležitosti s politickým národem neexistuje. Pracují na rozkladu společnosti a vlastní budoucí nadvládě.

Darebáci a blbečkové zaslepení nesmyslnou ideologií rozkládají národní komunitu a kohezi společnosti.  Do tohoto politováníhodného stavu nás přivedla „liberální demokracie“, která není demokratická a skutečnou svobodu mají jen ti, kteří mají ekonomickou sílu. Je spojena s „neomarxismem“, který není novou verzí marxismu, ale nesmyslným eklektickým kompilátem. A velké části občanů se to vůbec nelíbí.

Pan Karel Dolejší má mozek vymytý ideologií a plácá nesmysly. „Paradoxy“, které popisuje vznikají nekorektním pojmenováním věcí.

„Levice“ pro mě znamená rovnost příležitostí. Smyslem je nejen spravedlnost, ale i co nejlepší fungování komunity, také národní komunity. Tam kde mají větší příležitost vládnout a řídit blbci než schopní, ale neprivilegovaní, nelze nic dobrého očekávat.

Mám mnohem víc zkušeností, než když jsem byl mluvčím Levé alternativy. Anarchisté, kteří nebyli členy přišli ve velkém počtu „demokraticky“ hlasovat, aby prosadili, že Levá alternativa nebude mít žádný program. Tak jsem odešel. Za ČSSD jsem byl zvolen do zastupitelstva jako bezpartijní. Za Miloše Zemana začala strana získávat tvář a vliv. Vstoupil jsem. Miloš Zeman byl poražen a ČSSD se stala beztvarou a korupční. Tak jsem odešel. Z SPD jsem byl osloven, abych kandidoval jako bezpartijní. Po jistém rozmýšlení jsem přijal. Podle mne má SPD šanci něco změnit. Tentokrát k lepšímu. Samozřejmě, i tato šance může být promarněna, ale ostatní politické strany tuto šanci již ztratily a těžko ji znovu najdou.

Že je Nová republika „prokremelská“ je jen další blábol. Že uveřejňujeme to, co se jiní snaží tajit, je „prokremelské“? Kremlu slouží pravda? Že jsme „konspirační“? Další nálepka vymyšlená hlupáky. Konspirace je domluva, obvykle tajná, spiknutí. Kdo věří, že se politici a držitelé moci tajně nedomlouvají, je blbec. Že by dávali vše do novin? I když je vlastní? S bubnem na vrabce? Když vrabci jsme pro ně my?

Já, že jsem zradil a jde mi o osobní vliv? Chovám se podle toho? Podlézám a šplhám nebo jdu s rizikem do konfliktů? Kdo mne zná, to ví.

O pana Dolejše nejde, je jen jedním příkladem za všechny. Pan Dolejší je jenom bezvýznamný „učený“ hlupák. Jeho článek mi poslal přítel, jinak jeho slátaniny nečtu. Na to je život příliš krátký.

108 komentářů :

  1. Libi se mi tvuj baret ,konecne jako vudce skupiny ktera se chysta svrhnout tento hnusny rezim prasitu na tele spolecnosti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezáviď, a kup si taky takový.

      Vymazat
    2. Profi Šmejdi naráži stále více na mantinel.
      Obyčejni občané se mohou totiž naučit bruslit a bude mela.
      Ti voliči,kteří maji chut se těm oňem duševně nemajetným prý našim zástupcům , bránit a zkusit zatinat pomalu pěst,která začne pomalu a jistě citit hřbitovem, se za vámi mohou postavit a článek jste napsal správně,

      HzNR

      Vymazat
  2. Vzdyt ten platek BB je davno tak zprofanovany ze to nikdo necte ,buzerant tam pracoval ve vedeni redakce a mohl bych zverejnit jeho pochvalovani si Ceska jako raje buzerantu (buzna Fabianogolgo z Brasilie ) .Sefredaktor je jako hadr ve vetru a ja osobne jsem ten hnuj neotevrel nejmene 5-7 let . Netreba se trapit parasity ne tele naroda ,vase prace Dvoraka a dalsich je jak jiste vidite je nejnavstevovanejsim webem na ceskem internetu je toho dukazem Hlavne vydrzte nuly byly vzdy nuly a casto nejvice stekaji jako ratlici za dvermi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas nahlédnu do BL, jestli se třeba něco nezměnilo. Jeden autor (teď si nevzpomenu na jméno) je +-objektivní, ale Dolejšího se opravdu nedá číst.

      Vymazat
    2. Dolejší je Čulíkův vzdělanec. Vyhodili ho z druhého ročníku elektrofakulty VUT v Brně. Pamatuji se, jak se posmíval své matce, která byla komunistkou. Blahopřeji Čulíkovi k jeho autoritám, které odpuzují svou zvrhlostí.

      Vymazat
    3. Dolejší není vzdělanec a už vůbec nevyznává žádnou ideologii. On má jen nastavenou základní binární emoci: Rusko=zlo, Západ (nejlépe liberální)=dobro, přičemž hnacím motorem je ta první emoce. Kdo bojuje proti Rusku, je dobrý. Proto tito lidé nesnáší Trumpa, nechápou jeho taktiku, na to jsou příliš blbí.

      Dolejšího (Čulíkova) binární emoce má pro ně ještě další příjemný aspekt. Využití v publikační práci, která jim momentálně přináší tak potřebné prašule, jelikož je po tom poptávka z konkrétních míst. Ovšem v masovém měřítku BL hodně ztratily, diskuse je prázdná, nikoho to nezajímá.

      Vymazat
    4. 19:59

      To, že pod články BL po zavedení možnosti diskuse prakticky nikdo nereaguje, bije do očí. Ovšem Britské listy nejsou jediný web, který dříve přispívající kvalitní autoři (Kotrba, Švihlíková, Keller, Jírovec a řada dalších) opustili.

      Na Novou republiku už dnes Ilona Švihlíková nebo zemědělský odborník František Jonáš nepíší, ačkolik jsou podepsaní pod úvodním Manifestem". Je to jednoduše proto, že Nová republika nesplňuje ani zlomek z toho, co si na začátku předsevzala - např. "Chceme koncentrovat síly pro analýzu společenských a hospodářských procesů a navrhnout zdravější vývoj společnosti." Po skutečné analýze tu není ani stopy.

      Jediný web, který si po delší dobu uchoval (byť početně dost omezenou) obec diskutujících čtenářů, je Deník Referendum. Bohužel se ale tento Patočkův (?) projekt řadě důležitých témat vyhýbá jako čert kříži a vyplňuje denní penzum nesmyslnými články o domácích porodech nebo o náboženství a jiné duchařině.
      Výsledkem je sterilní "sociálně-liberální" blábol, který se nedá číst.

      Vymazat
    5. 20:11, ano, NR dost ztratila, ale my tady máme jiné širokoplatformni weby, třeba lehce vulgární PL. Na PZ zas často přispívá Bašta i Schneider, to jsou kvalitní komentátoři. NR jejich příspěvky přebírá a umožňuje diskusi.

      Vymazat
  3. Klídek, je to jen jejich nervozita před volbami, kdy cítí, že to již není jako dříve. PS.- ponocuji, neb si dávám lekce na Netu ze včelařství. UF!, dobré ráno.

    OdpovědětVymazat
  4. Jméno onoho mainstreamového tragika, pravidelně publikujícího na mainstreamových Čulíkových listech, je Dolejší, nikoli Dolejš. Takže tento reagující článek p. Ivana Davida je "o článku pana Karla Dolejšího", nikoli "o článku pana Karla Dolejše".

    A k samotnému tématu, je to samozřejmě jen další Dolejšího ubohost, ten člověk se už dávno definitivně odrodil.

    A protože tomuhle Dolejšímu tak nějak vadí zmiňování reálného ukrajinského fašismu, tak pro ilustraci tady zmíním momentální spor ohledně původního 91 let starého pietního textu na pamětní desce loni zrekonstruované legionářské mohyly u Zborova.

    Ukrajinské nacistická státní komise požaduje po Česku změnit původní text, který zní: "zde, na staré slovanské půdě, odpočívají synové Československa padlí v bitvě u Zborova". Náckové ovládající Ukrajinu jej chtějí nahradit slovy: "zde, na staré ukrajinské půdě".

    Přitom tato mohyla stojí v regionu, který v době bitvy u Zborova v červenci 1917 už velmi dávno patřil Rakousko-Uhersku a mezi dvěma světovými válkami zase Polsku. Teprve v září 1939 tuto oblast začala okupovat Rudá armáda, aby pak připadla Sovětskému svazu.

    Můžeme vidět, ukrajinským nacistům vadí připomínání jejich slovanství úplně stejně, jako odrodilci Dolejšímu vadí, že je původně Čechem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslouchal jsem Vláďo před půlnocí Rádio plus pořad o Jánu Kollárovi, Možná bychom si ho měli připomenout i Panslavizmus. I Němci měli své rozdrobení na státečky a Pangermánská idea je sjednotila, včetně revoltujícího Bavorska. Co se z nich poučit a nedbat na 5. kolonu? Nemusíme přece mluvit rusky abychom cítili sounáležitost. V tom to měli Němci jednodušší ale oni jsou "stádní" tudíž ovladatelnější, jen ti "sedláci" z jihu a poněmčelí Ost jim to kazí.

      Vymazat
    2. Ad Miroslav Povolny 5:03

      • například Emil Kalabus publikoval (před dvěma lety) článek Panslavismus v globálním světě, nesouhlasím v něm jenom s tím, že idea slovanství či panslavismu není na programu dne:
      http://www.czechfreepress.cz/emil-kalabus/panslavismus-v-globalnim-svete.html

      • slované žijí na území své části Evropy mnohem déle, než žijí germáni, jako převažující etnikum, na převážné části toho dnešního svého germánského území; proto než oni se stihli sjednotit, němčina ještě neměla čas se příliš rozrůznit a problém se společným jazykem neměli;

      • vzhledem ke mnohatisícileté historii slovanských kmenů v ústředních oblastech Evropy se však slovanské jazyky rozrůznily mnohem víc;

      • nejnadějnější cestou jak tuto nesnáz překonat je dnes asi projekt Medžuslovjanštiny, jeho tvůrci mají ambici vytvořit jazyk srozumitelný většině Slovanů tak, aby jeho mluvčí nemuseli ovládat jednotlivé slovanské národní jazyky; jinak řečeno, abyste pasivně medžuslovjanštině rozuměli, nepotřebujete se ji učit.

      Vymazat
    3. Vláďo, i když myšlence hlubší slovanské spolupráce fandím, musím vás upozornit, že germánské kmeny na našem území byly dříve, než sem přišli Slované. Vy jste asi měl na mysli osud slovanského osídlení na pravém břehu Labe až po Hamburg, které bylo během středověku zgermanizováno.

      Jinak k vytváření slovanského esperanta jsem velmi skeptický.
      MM

      Vymazat
    4. Ad 9:48 mýlíte se, bylo jasné že někdo se ozve, co se dá dělat, odpovím, i když musím stručně.
      Dodnes je v našem škoství a mainstreamu zatvrzele a nepochopitelně ctěna pangermánská konstrukce evropských dějin zformovaná v Německu v 19.století. Ta byla vždy velmi sporná a tendenční a dnes je už vysloveně překonaná. Podle této teorie Germáni jsou v Evropě již v 3.tisíciletí př.n.l. a Slované až kolem 5. a 6.století. Bylo vynaloženo velké úsilí na vymazání důkazů o prastaré přítomnosti a osídlení Evropy Slovany. Všechno se ale vymazat nepodařilo.
      Ve skutečnosti Slované jsou původní obyvatelé Evropy a reprezentují většinový základ původní jednotné populace, který je původem z Kavkazu. Naši předkové vytvořili nejstarší lidskou civilizaci slovanského typu, jejíž počátek uznávaná Marija Gimbutasová na základě bohatého prvotního materiálu datovala do 7400 př.n.l. A to včetně nejstaršího písma z oblasti Rumunska a Tartárie s datováním do 5300 př.n.l.

      Bohužel, pro naši politickou elitu jakoby neexistovaly historické zkušenosti a to ani z nedávné Mnichovské zrady. Je nejvyšší čas, abychom začali respektovat vlastní historické zkušenosti a chovali se podle nich. Vyvstává skutečně závažná otázka, kam patříme. Zda do rodiny slovanských národů, anebo do společnosti, která proti nám vede 2000 let výboje a parazituje na našem bohatství a práci, spolu s vyvražďováním a odnárodňováním.
      (hodně jsem čerpal z jedné přednášky historika a kulturologa a Viktora Timuru)

      Vláďa z Brna

      Vymazat
    5. Ad 10:07 Velmi pravdivý příspěvek. Lze pochybovat o tom, že Tacitova Germania, od které se němečtí skokani ze 17. století odrazili k vytvoření prastaré, praslavné starogermánské historie a k rozvoji protestantismu, je podvrh na objednávku bohatých a mocných Němců;tentokrát v režii vatikánského sekretáře německého původu. Důvodem bylo oprostit se od katolické, církevní a hlavně ekonomické vrchnosti sídlící v Římě, odkud se vládlo světu. Lze pochybovat, že Germanika je opravdu původní dílo. Ve stejné době byl na papežském stolci R. Borgia znectěn tak, že dodnes je symbolem zvrácenosti katolické moci. I to, podobně jako "Tacitovo" dílko, jsou výsledkem hnutí severu za nezávislost. Vše je precizně doloženo archivními doklady, které vyhledali italští autoři R. Monaldi s manželem F. Sortim v knize Salai má pochybnosti. Člověk se učí celý život. A.Š.

      Vymazat
    6. Zdar Vláďo, velmi dobrý a případný komentář. Je možná dobře zmínit, že historie se vždy vykládá tak, aby co nejlépe "ladila" politice mocenských skupin, ovládajících hospodářství. Je pozoruhodné si uvědomit, že i dějiny Ruska známe pouze a jenom ze západních pramenů, popisujících Rusko jako periferii lidstva. Což zřetelně není pravdou, stejně, jako to naše hrdinné chování, tu za husitů, za obrození, v legiích, protektorátu atd.

      Vymazat
    7. Také fandím slovanské sounáležitosti, zvláště když všichni čelíme snahám západních koloniálních národů o naše podmanění. Domnívám se, že v praktické politice, se není třeba vysilovat, o kolik tisíc let zde byl někdo dříve, vždyť např. co je dnešním Italům platné, že kdysi byla nějaká římská říše?
      Ohledně nějakého umělého všeslovanského jazyka, jsem skeptický, neboť kde skončilo esperanto? Kolik lidí ho používá? Nejspíš nepodstatný počet.
      Nějaká slovanská vzájemnost, stojí a padá s Ruskem. Proto ji lze podpořit používáním ruského jazyka, jako druhého jazyka. Tím nezavrhuji angličtinu, vždyť za R-U, se lidé také dokázali domluvit více jazyky. Podstatné je, aby Rusko získalo nějakou přitažlivost (cᴏфᴛ ᴨᴏвъер). V tom jim nahrává, ale vše neřeší, probíhající islamizace západu.
      Prubířským kamenem slovanské vzájemnosti bude, zda nám bude Rusko posílat plyn přímo, Jižním proudem, nebo nás nechá závislé na německé distribuci. Řekl bych, že pro to podstatné Rusko, budou důležitější dobré vztahy s Německem.
      Proto bych dával větší šanci, středoevropské vzájemnosti. P.K.

      Vymazat
    8. Ad P.K. 13:54
      Mezi oběma myšlenkami (esperanto a mežduslovjanština) jsou podobnosti, zejména je to snaha o jednoduchost.

      Ale taky pár důležitých rozdílů, zejména esperanto nehledá jeden společný základ, ale čerpá z více základů a je zapotřebí se ho učit už i jenom pro pasivní porozumění jazyku, zatímco mezislovanština vzniká na společném základu slovanských jazyků a při znalostí některého slovanského jazyka jí lze porozumět i bez nutnosti učení.

      Projektu také napomáhá, že některé i zeměpisně vzdálenější národy byly po dlouhé období svázány s umělou církevní staroslověnštinou. Z té později vznikla církevní slovanština a tzv. mezislovanština (nazývá se i novoslověnština) na také i na tento odkaz svým způsobem navazuje.

      Důležitá také je zachovalá vzájemně podobná gramatická struktura slovanských jazyků, což porozumění pomáhá v případě, že posluchač strukturu poměrně snadno rozpozná. A tomu napomáhá i poměrně jednoduchá gramatika s minimem výjimek.

      V jednom hotelu u Mrtvého moře provedli pokus, že některé pokyny napsali v mežduslovjanštině; úspěšnost u slovanských turistů byla osmdesátiprocentní.

      Mežduslovanština může pomoci i při strojových překladech, kdy případný vynucený překlad přes angličtinu obvykle zcela zlikviduje smysl sdělení, zatímco podobný překlad přes mežduslovjanštinu bude pravděpodobně mnohem úspěšnější.
      Pro slovanské mluvčí je studium mežduslovanštiny snadnější než esperanto.
      (Využil jsem textů Vojtěcha Merunky)

      Vláďa z Brna

      Vymazat
    9. Projel jsem zběžně snahu o společný jazyk Slovanů a dospěl k názoru, že této snaze vadí nejvíce cyrilice (pro mne). Tak jako nesnáším americké míry a váhy nemám rád cyrilici, byť chápu, že chyba bude asi ve mně v mé dysgrafii a jiných dysfunkcí (řečové mobility). "Holt" zůstanu jen jednou člověkem. Zdravím diskutující, zatím bez trollů.

      Vymazat
    10. PS. Řecky a čínsky se také nenaučím. Kdysi jsem si omylem v telefonu přepnul ovládání, to byl trapas. Nenudím v parném létě? Mimochodem není ten černošský "pánbů" silnější než ten náš a nepřipravuje pro své ovečky u nás jejich podnebí?

      Vymazat
    11. PSS.- to není poraženecká nálada, na sever emigrovat nebudu! Teď radio radí pobyt v klimatizovaných supermarketech, beru, prý nabízí zdarma i pivo!

      Vymazat
    12. Ad P.K.
      Píšete, že byste dával větší šanci středoevropské vzájemnosti. To já 100% taky, bez toho se nebude dařit nic.

      Ad Miroslav Povolny
      Písmo je trochu problém, zatím se to řeší tak, že se používá azbuka i latinka. Jsem příznivcem téhle malé složitosti, tzn. že tohle tak i zůstane a mezislovanština bude zapisována oběma písmy.

      Vláďa z Brna

      Vymazat
    13. Panu Povolnému:
      Když se řečtina podaří přečíst, tak na elektronice není nejhorší. To já jsem si na novém foťáku bezmyšlenkovitě navolil Suomi, protože mi to bylo povědomé z dresů. A to byl potom HOKEJ ! No nic, po vyjmutí baterky a chvíle čekání jsem nemusel do servisu...(autor nám za tu diskusi vynadá - nejlépe maďarsky)

      Vymazat
  5. Karel Dolejší je člověk, jehož hlavním názorem je odpor k Rusku, k jeho představitelům. Ať udělá Rusko co udělá, je to dle jeho mínění zlé, západ v jeho hodnocení dopadá podstatně lépe, pokud jej hodnotí a je-li dopaden na švestkách, je to pochopitelná chybička, která se vloudila.
    zejména díky panu Dolejšímu se z BL stal nečtený plátek, kde jediné zajímavé informace přináší pan Tomasz Oryński, která je zděšen tím, co se děje v Polsku

    Pan Čulík ze zajímavého novináře se pod vlivem pana Dolejšího stal šílencem, který s heslem všechny národy a rasy jsou si rovny (a s tím lze souhlasit), si vybral jeden národ, který úrovně těch ostatních nedosahuje a vyznačuje se hloupostí, prodejností, a vůbec neschopností, jsou to Češi.

    vzhledem k propadu zájmu čtenářů a tím i vlivu, nejen že BL jsou nuceny stále žebrat o peníze, ale hlavně nenávidí ty zdroje, které vyplnily niku po nich zbylou, tedy uvádějí plejádu názorů a hodnocení, k Parlamentním listům tedy přidali i Novou republiku . Ani si neuvědomují, že takové, jako jsou tyhle weby kdysi, už je to dávno BL bývaly, v době, kdy u nich publikovali ti, které tam dnes rozhodně nepotkáme

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý postřeh, oni zůstali stát na místě a pořvávají na ty, kteří se v čase logicky posunuli.

      Vymazat
  6. Kollár - celý život prežil v Budapešti - v tej dobe tam vychádzalo 12 slovenských, 9 nemeckých a 3 magyarské denníky - no doba sa mení,

    OdpovědětVymazat
  7. Jedna velká pravda je, na tyto blbečky jako je K Dolejš nereagovat vůbec. Jsou to špatní herci a ke svému mizernému štěku potřebují diváky, je jim úplně jedeno, že jsou vypískáni. Nejhorší je pro ně naprostá ignorace, jinak se jich nikdy nezbavíme ať už se budeme rozčilovat jakkoliv. Aottj.

    OdpovědětVymazat
  8. Blitky jsou už dávno za zenitem....

    OdpovědětVymazat
  9. Blicí listy už nezajímají žádného soudného člověka, a Karel Dolejš může blít jenom k sebrance, sobě rovných.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dolejě má naprostou pravdu.Pánové David,Baťa a mnoho jiných,jim podobných by chtěli novou republiku.Tato existující,se všemi nedostatky,které má,se jim nelíbí.Jakou tedy republiku by chtěli?Kdo by vytvořil tu novou republiku? Tato demokracie stojí na svobodných volbách a je pro ně špatná. Takže by to byla republika nikoli na základě svobodných voleb,ale z rozhodnutí mužů,kteří vědí,co je našim lidem dobré a potřebné. Takže by to připomínalo něco jiného než demokracii. Kdo dneska ještě stojí o demokracii?

      Vymazat
    2. Ad 8:39: Kdysi, již po demokratické plyšakové revoluce v polské televizi anketa na téma Co to je demokracie. Umělec: Demokracie je vláda většiny. Jelikož ve společnosti většinu tvoři debilové, je to vláda debilů.
      Ty patříš mezi debily.

      Vymazat
    3. 8:39 To, co jsi napsal, jsou ovšem jen pitomé kecy v kleci. Jdi s nimi na svoje blicí listy. Jenom tam, jak jsi právě projevil, s demagogickými hovadinami uspěješ.

      Vymazat
    4. 8"36 je typický demagog, který podsouvá druhým svůj ubohý konstrukt a pak s ním "vítězně" bojuje. Milý idiote, Nová republika je například pro prohloubení demokracie o závazné referendum. Tak si nech ty svoje hloupá žvásty např. pro ČSSD, která na vnitru zřizuje různé cenzurně orwelovské úřady, pro různé ty Chovance, Dienstbiery a podobné povedence, co o demokracii nemají ani představu, natož aby ji osobně naplňovali.

      Vymazat
    5. NOVÁ REPUBLIKA JE PRO DEMOKRACII NEBOŤ

      demokracie je diskuse a ta tady je,my z nepolitické OSV proto prosazujeme bod č.NP Nr.2. z našeho návrhu Národniho programu a budeme prosazovat

      OBČANSKOU PŘIMOU DEMOKRACII,VE FORMĚ OTEVŘENI DISKUZNICH RUBRIK NA WEBECH POLIICKÝCH STRAN A HNUTI

      Tomuto návrhu se však politická třida Šmejdů zuřivě bráni.
      Ví totiž,že by se ji voliči mohli přimo ptát proč vytvářeji vadné zákony z nichž jmenujeme na přiklad exekučni,který by NEMOHL vůbec vzniknout,kdyby jsme všichni solidárně požadovali,aby byl odstraněn kapitalismus bez přivlastků,který jako nejhorši forma kapitalismu pocházi z gangsterismu a byl ČR IMPLANTOVÁN NÁSILNĚ KLAUSEM!

      Vymazat
  10. Děkuji za pěkný článek. Fandím všem čestným lidem, mezi které Vás řadím na přední místa. Pan Dolejš, jak jsem ho poznal je skutečně ideologický blb a takovým je nejlépe se vyhnout. On a protičesky naladěný Čulík, pohřbili kdysi oblíbené Britské listy.

    OdpovědětVymazat
  11. Učený hlupák-to je dobré sousloví ,které platí pro spoustu českých doktorů a inženýrů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:50 Asi jste nečetl článek. Ten Dolejš z blicích listů je novinář.

      Vymazat
    2. 10:50, je to zkrachovalý student elektrotechniky.

      Vymazat
    3. V době ne tak vzdálené, bližší temnému středověku, kdy vzdělanec byl znalý latiny, čtli gymnazisté Vir ex libris doctus, ex capite stultus /muž z knih moudrý ale z hlavy hloupý/. Profesor latiny dodával vysvětlení, pokud měl rozhled dodával španělské přísloví: Největší hlupák je studovaný hlupák. Dnes žel bohu v osvícených časech latina se nevyučuje. Gymnazista, pokud myslí, je vzácným druhem.

      Vymazat
  12. Pane Davide,
    jen reakce na váš úvodní komentář k panu Baťovi. To si vážně myslíte, že když někde někde bude dělat kravál skupina výtržníků, tak tomu jako občan nejlépe zabráníte, když si toho nebudete všímat. Zdá se mi,že to je realizace procesu psychologie->psychiatrie->stupidita.
    Nebo to je nějaký nevzdělanecký předsudek, když se v rodině vytváří povědomí, že některé věci jsou špatné a některé dobré?
    Tak jak to tady u vás čtu, tak říkáte panu Olšerovi, nevšímej si toho, to je pod tvou důstojnost. Místo toho, abyste tlačil na to, aby se jasně a srozumitelně řeklo, tento přístup bude mít, nejspíš, ty a ty důsledky a pokud na vás budou mít tyto důsledky negativní dopad, tak se je snažte potlačit.
    Pokud je v mé argumentaci něco špatně, tak se vyjádřete. Reagoval jsem před nějakou dobou na vaši jinou reakci na pana Olšera. Odpověděl mi nějaký rozumbrada, že tento (Olšerův) způsob nezapadá do vašeho (Nová Republika) profilu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, že komentování komentářů může mít smysl, pokud se ovšem vyjadřujeme především k věci a ne k osobě. Komentovat výroky třeba Báry Štěpánové nebo Hrzánové je podle mne ztráta času. Čas potřebujeme na hledání kořenů problémů, uvažování o cílech a prostředcích k jejich dosasžení. Někdy má smysl i ukázat KDO co říká, pokud říká něco o čem má smysl polemizovat. Pokud něco napíší Václav Klaus mladší či starší, má smysl se nad tím zamyslet, protože to bude obsahovat kritické přehodnocení a ne přežvykování mainstreamových frází. Ale polemizovat s Janďourkem nebo Dolejším...

      Vymazat
  13. Když si přečtu dané příspěvky ,tak musím konstatovat,že 40 lot vlády socialismu zanechalo na hodně lidech následky. Vymyté mozky některých soudruhu jsou zarážející. Zvlášť nejakej VLÁĎA Z BRNA!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:20 Člověče, Vláďa z Brna napsal fundovaný komentář, a vy jste vypustil jenom psí štěk, který nemá s rozumem nic společného. Nelze, než se domnívat, že jste naopak vy, vymytý blbec mainstreamem, nebo jste z blicích listů.

      Vymazat
    2. Ad 10:20 - zcela naopak! 40 let lidi poučilo, že jsou daleko vzdělanější v otázkách multikulti, genderizmu, ekologizmu.., než naši západní "intelektuálnější" a bohatší sousedé (jinak ale hloupí a naivní, šária je jim osudem).

      Vymazat
    3. 11:20 Taky jste to daleko dotáhli, než naši západní intelektuálivé. Lidé se poučili tak,že jste shořeli jak papíroví čerti.

      Vymazat
    4. 11:48-ten spor o "roli čerta" stále probíhá, tak dávejte pozor "ať nejdete k čertu"!

      Vymazat
    5. 11:48 je zcela zapouzdřený tlachal, který si plete odsudek normalizační politiky od lidí odtrženého vedení KSČ. Zvonili jsme klíči proti Biĺakovi, Husákovi a dalším kariéristům, kolaborantům s okupační mocí.

      Nezvonili jsme pro kapitalismus, pro restituce, pro privatizaci, lezení do zadku USA a Velkoněmecka (pardon EU). Nezvonili jsme pro exekuce, církevní rozkrádání majetku, pro nadvládu nadnárodních korporací, pro zničení českého průmyslu a zemědělství. Nezvonili jsme pro nezaměstnanost a pro přeměnu naší země v kolonii.

      Výsledky voleb ukazují, že lidé hlasují podle toho, co se jim řekne v médiích. To nemá s lidskými touhami a směřováním moc nic společného.

      Až teprve lidové hlasování - referendum může prokázat, co lidé opravdu chtějí. Proto se ho dnešní mocní tak bojí. Proto SPD a Okamuru vydávají za satanovo dílo. Oni mají strach. Ostatně blbeček 11:48 píše svoje hlouposti také ze strachu.

      Leo

      Vymazat
    6. 12:42 Blbeček Leo vám a okamurovcum dát referendum?? Tak zítra si odsouhlasíte opětovnou návštěvu rusu ,jak v68.Podle toho co píšeš ,docela dobrej MAGOR.Jinak ,co je špatného na restitucich. Co jste ukradli vy komanči ,tak se vrátilo slušným lidem .HLUPÁKU

      Vymazat
    7. 16:06
      JE VELMI ZAJÍMAVÝ,ŽE TY STEJNÝ LIDI V ČR RAZANTNĚ ZAVRHLI RADAR I ZÁKLADNY uASSackejm okupantům A BYLO TO POMĚRNĚ NEDÁVNO TY HAVLOUNTERMENSCH!!!!!!!
      Co nám k tomu řekneš ty dobrosere VYGUMOVANEJ????!!!!!☺☺☺☺
      P.S.A POJUD TO NEVÍŠ,TAK TA ZASRANÁ CÍRKEV OKRÁDÁ LIDI UŽ TISÍC LED A MAJETKY JIM ZAVÍRALI BLÁHÝ PAMĚTI UŽ JOSEF II A MASARYK!!!!!!!!

      Vymazat
    8. 16:06-slyšel jsem, že trollí propaganda je z cca 60-70 % už v průmyslu 4.00 tedy automatů! Jste-li fosílie nebo nepodařená nultá série, vypněte se. K výše Vámi vyblitému se také dá říci: "komanči nám vrátili, co jsme si poctivě nakradli!"

      Vymazat
    9. 16:50 Jste hloupej ,jak vidle zapíchlé v hnoji.Netušil jsem co se před rokem 48 poctivě nakradlo. Vaše vyumělkované texty z vás dělají hlupáka

      Vymazat
    10. 17:06- Vy toho netušíte hodně ale to není má vinna ani komunistů.

      Vymazat
  14. Pane Davide skvělý článek jen ať pan Baťa o hajzlech píše. Když je necháte napokoji tak budou veřejně publikovat větší odpad. SPD jste popsal dobře volič SPD. Toho dolejše neznám bláboli z blicích listů nečtu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:39 oprava bláboly.

      Vymazat
  15. Výstižný článek!
    Faktem je, že se taky občas pozastavuji nad propagandou různých herců s pěnou u huby. Proč pění? Mají strach, že by mohli přijít o své pohádkové honoráře z ideologicky jednostranné ČT...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak říká Miloš Zeman. Ať si melou a hrají, co chtějí, ale za své. Když je jejich obdivovatelé uživí, je to ok, máme přece demokracii a svobodu slova. Mně spíš přijde, že čím víc žvaní, tím více se ztrapňují a lidé to vidí. Tak jen je nechme, ať se znemožňují dál, ale za své prosím.

      Vymazat
    2. 13:30

      Hurá! Nejsem sám, děkuji za Váš i můj shodný názor!

      Zdraví Ramón

      Vymazat
  16. Pěkně jste to napsal ten první odstavec, také jsem se nad tím stejným způsobem podivovala.

    OdpovědětVymazat
  17. 10:44 Ještě jsem neviděl herce s pěnou u ust, dejte odkaz, rád se podívám. Co se týče ČT, tak nevidím tu jednostrannost,ale máte pravdu, nezačínají každé zprávy nebo komentáře SOVĚTSKÝ SVAZ, tak jako před rokem 89.A to je moc dobře

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:55 To nic, jenom jste nepochopil. Pokud se někdo vzteká do nepříčetnosti, je známé rčení, že se vzteká, až mu "lítá pěna od huby", a tak to taky evidentně myslel 10:44. A ideologická jednostrannost čété, za 7mld./rok daní od koncesionářů je zřetelná každému, kdo chce vidět a slyšet, a je to ještě horší, než za socíku. Pravda vás míjí velkým obloukem, protože jste buď blbý, nebo zaplacený, nebo obojí.

      Vymazat
    2. Milý 12:24, na blba, jakým zjevně je anonym 11:55 škoda každého úderu do klávesnice.

      Vymazat
    3. 11:55- zkuste pohled do zrcadla, hrajete slepého v grotesce, proto pěnu neuvidíte ale kontury záporného hrdiny byste zahlédnou mohl.

      Vymazat
    4. Vy 3 degenti mi nestojíte za odpověď, zvláště pan Povolný, jak oduševnělé , hlupák to nenapíše lépe

      Vymazat
    5. 11:55 U vas je ta diagnoza jasna jak facka. Aby clovek poznal jednostrannost, tak logicky musi znat i druhou stranu. A nezridka je tech stran i vic nez dve.

      Vymazat
    6. 15:56 Co hodnotného bys taky jako placený blb pověděl, že.

      Vymazat
    7. 16:06 Pisálek se rozepsal, chyba, nezřítka těch stran muže být 3,4,5,6,7,8,9,.....Nepřekonávej se v hlouposti

      Vymazat
    8. Když čtu Vaše bláboly pane 15:56, tak bych navrhl, aby při tom hloupém ověřování,bylo místo hledání automobilů,silnic apod. požadováno spočítat výsledek (3x2)+7, aby byli eliminováni lidé Vašeho rozhledu. V.J.Horák

      Vymazat
    9. 16:25 Gratuluji ,vy to jste schopen spočítat , pochybuji

      Vymazat
    10. 15:56-Jsem potěšen, že jste mne postavil nad sebe, díky.

      Vymazat
    11. 16:56 Děkuji, gratulace není potřeba. Já jsem se svým IQ spokojen. V.J.Horák

      Vymazat
    12. Drazí přátelé, tady nad mým příspěvkem jste do kamene internetu nevytesali ani jednu myšlenku, ale jen nadávky a provokace. Proč ? Jste pravděpodobně dospělý, myslící druh homo sapiens. Přečtěte si znovu své výtvory a máte-li co nového sdělit (krom nadávek), tak to napište.

      Vymazat
    13. Drahý diskutére 0:48, nevím jestli myslíš tím
      myšlenkovým vodopádem příspěvek 11:15, ale zmínit plky o Sovětském Svazu, který již bezmála 30 let neexistuje je opravdo asi to pravé ořechové do solidní diskuze.V.J.Horák

      Vymazat
  18. DOLEJŠÍho noční můrou je, že existují síly, které chtějí "zničit liberální demokracii a odstranit jednou provždy ze scény liberály i jejich svébytnou politickou tradici".

    Noční můrou Petra HAMPLa ("Prolomení hradeb"), jakož i Benjamina KURASe a dalších je, že se (především muslimové s pomocí páté kolony) snaží zničit "západmní civilizaci.

    Vidím tu pozoruhodnou shodu autorů jinak politicky zcela rozdílných. Rozdíl je mj. v tom, že pan Dolejší nepřátele nevidí mezi "neomarxisty", ale mezi - "prostě" - "fašisty".

    Když nic jiného, vnucuje se otázka, co má vlastně "západní civilizace" společného s "liberalismem". A v čem je vlastně mezi oběma spasitelskými proudy hlavní rozdíl (nemám na mysli zdroje financování!) ...?

    Na druhé straně důvěra Dr. Davida v racionalitu přírodních věd je skoro dojemná; zdalipak tuto racionalitu bude vnášet do české politiky pod novou vlajkou SPD?

    Pro Okamurovu stranu se jedná jednoznačně o obrovský kvalitativní skok - zejména po vyloučení poněkud radikálnějšího poslance, který ve sněmovních kuloárech vyzýval k tomu "nepříjemné" skupiny obyvatel posílat do plynu.

    OdpovědětVymazat
  19. Pane Davide, gratuluji k rozhodnutí stát se ještě na nějaký čas aktivním politikem. Nevyužít bohatých zkušeností v kombinaci s čestnými úmysly měnit věci k lepšímu by byla škoda.
    Evidentně jste musel ujít kus cesty ve svém názorovém vývoji, což dokládá Vaše kandidatura právě za SPD s jejich důrazem na prvky přímé demokracie, mimo jiné. Je dobře, že i Vy jste schopen měnit svoje názory, pokud Vás vývoj přesvědčí o potřebě to učinit. Výběr partnera Vám samozřejmě schvaluji. Bohužel nekandidujete za můj region, jinak bych Vás určitě volila. Občas jsem s Vámi nesouhlasila a překvapilo mě, že spíše Vy jste se časem přiblížil některým mým názorům, než naopak, což mi lichotí, neboť Vás považuji za velice inteligentního člověka a výborného rétora.
    Tak Vám přeji úspěšné zvolení a nám, dolním deseti milionům, více takových politiků ve vrcholných funkcích. J.

    OdpovědětVymazat
  20. Děkuji j. napsala jste skoro přesně co bych napsal já. Nazdar.

    OdpovědětVymazat
  21. Já nemám ten dojem, že by pan I.David nějak diametrálně měnil své názory. Zde, na NR, často padají velmi podnětné názory a nápady, co by se dalo udělat pro zlepšení stavu společnosti.Jenže to nelze realizovat bez faktického vlivu na věci veřejné. Jsem velmi rád, že pan doktor David jde do boje. A naprosto chápu, že zvolil cestu pomocí subjektu SPD. Mimo jiné i proto, že ho nikdo nemůže podezírat, že si snad tu cestu ulehčil. Ale hlavně, SPD je, při všech výhradách či zdviženém obočí, jediný politický subjekt (když vynechám "zvadlou a svrklou" SPOZ), kerý se reálně snaží napravit demokratický deficit české politiky. Odvolatelnost politiků, jejich hmotnou zodpovědnost či prvky přímé demokracie, jako referendum a přímá volba. Ne, není to všespasitelné, je to šance, možná jediná, jak věci veřejné vrátit do rovnováhy. A proto Vám pane doktore držím palce a přeji úspěch. Kdybych to neměl tak daleko, tak Vám i rád pomohu v kampani. Dlouho používám jedno úsloví: "nevadí že jsme biti, hlavně když se perem". V posledním čase tiše dodávám, ale už bychom také mohli vyhrát. Teď to přeji Vám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepodceňujme i místní volby, na nich bude záležet podhoubí SPD.

      Vymazat
    2. No já ho pamatuji v době, kdy s všeobecným referendem, jak ho třeba dnes požaduje SPD, měl velký problém. A v tomto směru dost diametrálně změnil názor, což sám uznal třeba ve svém vystoupení na konferenci právě k referendu, kde jako host vystoupil i pan Okamura. Předem se I. Davidovi omlouvám za tuto zkratku, protože on by jistě přidal svá "ale" a varování před mnoha nebezpečími s tím spojenými, což beru, ale tady na to není prostor...
      Příspěvek jsem naopak pojímala pozitivně, protože jsem ho kdysi považovala za člověka, se kterým se špatně diskutuje, neboť trpí pocitem, že má vždy pravdu a změnu názoru jsem si u něho moc nedokázala představit. Na názorovém vývoji není vůbec nic špatného, naopak, když svět kolem nás se mění závodním tempem. Zůstávat v zákopech bývalé války k žádnému vítězství nepovede. Takže jsem mile překvapená, nic víc, nic míň.. J.

      Vymazat
  22. Mám to štěstí, že se nemusím rozhodovat, zda doktora Davida volit nebo nevolit. Nabídnou mi jiné kandidáty. U minulých senátních voleb jsem byl volit poprvé i v druhém kole socanského kandidáta. Odvděčil se mi tím, že okamžitě hlasoval pro nějaký protikomunistický zákon. Neodplivli byste si? Email neměl a charakter Dienstbier mou stížnost ignoroval, i když se jako jediný ze socanů zdržel senátního hlasování.

    Pan doktor David bude muset v předvolební kampani tancovat mezi vejci. Pro mne je nejdůležitější poměr uchazeče o funkci k minulému režimu, jmenovitě k sociálním právům a životním jistotám, které jsou od tohoto režimu neodlučitelné. Nářky nad pronásledováním mne už nedojímají. Podle toho se pozná, kdo je kdo, i když mlčí, jako hrob. Jsem zvědav, jestli jeho vlastní znemožnění se podaří moderátorům případné veřejné diskuze z doktora Davida vydupat.


    Ve smyslu moji podmínky je pro mne Okamura nevolitelný. Nevěřím mu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A teď zkuste napsat komu věříte!

      Vymazat
    2. Pane Povolný, napsal jsem to zřetelně. Třeba se vám to nelíbí, ale nikdy mne moji favorité při vládnutí nezklamali. Jsem si vědom, že nic nezlepším, těšit mne může, že ničemu špatnému nepomůžu. Zdravím, poučte se!

      Vymazat
    3. 17:58-to při anonymitě opravdu nejste schopný nám dát tip? Vy se bojíte reakcí? Blbci jsou na obou stranách!

      Vymazat
    4. PS. tím tipem jsem myslel konkrétní jména z KSČM, kterým věříte.

      Vymazat
    5. Pane Povolný, nevoliči z výsledků voleb a chovaní poslanců, pokud dostanou výkonnou moc, nemohou být zklamáni. Pravda, nikoho nevolili, za nikoho nezodpovídají. Můžete namítnout, že nevolit je nezodpovědné. Jistě dobře víte, že některé výsledky voleb jsou nepřípustné, tak proč volit. Například komunisti, kteří vás nezklamou svým vládnutím, protože ti se k moci dostat nemohou.

      Vymazat
  23. Jsem moc rád , že panu z chytrákova Davidovi leží oduševnělej člověk jako pan Halík v žaludku. Tím je řečeno vše .Díky pane Halík.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oduševnělej člověk jako pan Halík
      xxxxxxxxxxx
      Hajzlík není člověk, a už vůbec ne oduševnělý.
      Je to podvodník, hochštapler, obyčejná černá svině, doufám, že dojde své "odměny", jako každý křivák, který zrazuje národ.

      Vymazat
    2. 17:43 Tvůj lžikněz:

      http://vasevec.parlamentnilisty.cz/blogy/opet-oziva-kauza-falesneho-kneze-halika-byl-jen-cirkvi-podstavenym-agentem

      Vymazat
    3. http://www.protiproud.cz/politika/3927-pane-haliku-tato-zeme-je-nase-roztrhane-deti-odmenou-za-vitani-migrantu-pry-jsme-tu-vsichni-cizinci-probudite-se-jeste-monsignore-zvracenost-multikulturalismu-v-primem-prenosu-velmi-poucne.htm

      Vymazat
  24. Pane doktore Davide

    Palec nahoru, je to správné rozhodnutí, volil jsem a volit budu SPD.

    OdpovědětVymazat
  25. Pane Davide,nebudu se zabývat novinářem Karlem Dolejším a jeho zmiňovaný článkem na Britských listech,který se Vám nelíbí.Zrádci levice jste nakonec oba.Nemáte si v tomto ohledu,co vyčítat. To pouze konstatuju jako fakt.
    SPD popisujete jako protestní a demokratické hutí,které zahrnuje levicové i pravicově smýšlející.To snad nemyslíte vážně ? Málo informovaný člověk Vám na to možná skočí a volič SPD snad zatleská.Slovy Miloše Zemana ,,zdivočelé sociální demokraty" mezi voliči a členy SPD jistě najdeme.O tom nepochybuju.
    SPD, není, žádný politický protestní hnutí.(...) Děláte si legraci ? Ukažte mi např. ty levičáky na kandidátkách do voleb a v samotné SPD. Máte to být snad vy ? Vy jste nikdy žádný autentický levičák či sociální demokrat podle mého nebyl.
    Už vidím, jak oligarcha Okamura,který vládne v SPD tvrdou rukou bude souhlasit s progresivní a sektorovou daní.Kde je ta vámi slibovaná potřebná radikální levicová alternativa,jak jste před čtyřmi roky tady sliboval a navrhoval ?
    Krajně pravicová a asociální SPD se má stát pro ty,který neměli štěstí na devadesátky a necítí se za vítěze kapitalismu nebo jsou globalizací znevýhodněni alternativou ?
    Vám šlo v politice jako většině politiků jenom o koryta a osobní prospěch. Jste ochotný se proto spojit i s ďáblem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:36

      Hledat nápravu "současného stavu společnosti a politického režimu", k jehož kritice se Nová republika ve svém Manifestu hlásila, v Okamurově lacině populistické SPD - to je opravdu truchlivá volba. Co si myslet o úrovni kritického myšlení lidí, kteří něco takového akceptují?

      Je jen škoda, že svůj názor presentujete anonymně. Kdybyste vystupoval otevřeně, třeba by Vám Ivan David i odpověděl?

      Vymazat
    2. I bez podepsání se 19:36 lze logicky usuzovat o jeho spolupráci s 19:47 jako "nahrávače" jeho geniality. IP adresy jistě NR analyzuje i přes určitou pracnost.

      Vymazat
    3. Já bych, pane Povolný, pana Kopeckého z potřeby "nahrávače" až tak nepodezíral. Jakkoliv považuji jeho, některé, názory za podivné, tak jsou to jeho úlety, a má na ně právo. Potkal jsem za svůj život (i politický) spoustu přesvědčených teoretiků, kteří plamenně tvrdili, že by se mělo!!! (ne)udělat to či ono,s tím či oním by se (ne)měl!! udělat krátký proces, atd. Nekompromisně onálepkují "zrádce levice", aniž by tušili, natož přesně definovali, kdo, či co, ta levice vlastně je, a čím se vyznačuje. Ale kdo a co opravdu může a dokáže ovlivnit, hlavně jak!, to ti "kritičtí myslitelé" ale opravdu nevymyslí. Kdyby opravdu dokázali kriticky analyzovat a myslet, museli by nakonec dojít k závěru, že zřejmě už nikdy nebude možné provést společenské změny nárazem, revolučně. Zvláště po té, co si současné mocenské struktury, po svém, osvojili některé závěry Marxových a Enegelsových prací (nejen jejich). Ne nadarmo dnes rezonuje termín neomarxisté.
      Evropská populace, jako onen pověstný osel s mrkví před nosem, táhne směrem k bezpeněžní společnosti, všemožnému špehování a ovlivňování čím dál sofistikovanějšími technickými prostředky, s tím, že není daleko doba, kdy se bude přidělovat pitná voda, jídlo, zábava atd. "podle zásluh a odvedené práce", ovšem pokud nebude "narušovat liberálně demokratické zřízení".
      Ve světle těchto nebezpečí se skutečně kriticky myslící člověk musí spojit s tím, kdo momentálně dává největší naději na změnu alespoň základních parametrů skutečné svobody a demokracie (skutečné vlády lidu, občanů). Aby se vůbec nějaká změna mohla začít. A to je, beze sporu,momentálně pouze SPD. Pokud se tohle podaří, pak jistě boj o "progresivní zdanění" bude jednodušší.
      Pan Kopecký a jeho "nahrávač" jsou momentálně užiteční pouze jako provokační spouštěči věcných debat. Byli by násobně užitečnější, kdyby věcně, a konkrétně, sami navrhli, kde, u koho, a jak hledat tedy onu nápravu současného stavu společnosti. Teoretické hemzy jsou, kromě výše uvedeného užitku, naprd.

      Vymazat
    4. 21:10-díky pane, s tím souhlasím a čekám na "teoretické(hlavně praktické) hemzy, které nebudou naprd.

      Vymazat
  26. Dobrý den pane Kopecký.

    Zapomněl jsem se podepsat pod domluvenými iniciály RDL.Omlouvám se.Bylo to pro Vás překvapením,že Ivan David bude kandidovat v senátních volbách za SPD ?
    Měl jsem pravdu,když jsem v diskuzi zhruba před dvěma lety tvrdil,že Nová republika se sbližuje k SPD ? Ivana Davida a Václava Dvořáka jsem se v diskuzi dotazoval zda neuvažují o vstupu do SPD ? Václav Dvořák mi tehdy odpověděl,že o ničem takovém nepřemýšlí.A proč kladu vůbec takovou hloupou otázku ?
    Měl pravdu. Členy SPD zatím nejsou.Kandidovat v senátních volbách za ně Ivan David rozhodně bude.Což je rozdíl...

    RDL.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:42- díky za vysvětlení, jen prosím ještě osvětlit zda se rovná "členství s nezávislým kandidátem za...?" To pro orientaci v jiných kandidátkách, díky,

      Vymazat
    2. Pane Povolny,vy nejste jistě pan Kopecký ?
      Nicméně Vám odpovím. Pokud někdo kandiduje jako nezávislý kandidát za politickou stranu či hnutí, tak se logicky usuzuje,že se politicky a ideově s nimi ztotožňuje.Nakonec autor článků a kandidát do sněmovních voleb za SPD Ivan David se v tomto bodě vyjádřil snad jasně.

      Vymazat
    3. 21:41- a uvažujete také o jisté svobodě vůči stranické servilitě? Co "nezávislí" kandidáti, ti nejsou závislí na svém sdružení (donátoru)? Ani politický svět není černobílý. Jak se to říká, podle skutků je poznáme, dříve ne. Volební demokracie je pomalý posun všemi směry. Jen život je krátký na nápravu omylů.

      Vymazat
  27. Co je to za kecy. Mám také nějaké výhrady k SPD ale žádná jiná s takovým programem tam není. Neni člověk ten co by se zalíbíl všem a proto je volím. Bude ovšem potřeba program prosazovat takticky tak aby první co prosadí pomohlo prosadit další dva body atd. Zvládnout to co se tam usalašilo za skoro 30 let se nedá zajedno volební období. Důležité bude kolik dostanou hlasů a jakou budou mít strategii. Tramp ani Putin se také mnoha lidem nelíbí ale skutky budou hovořit. Ty všemocný je potřeba defenestrovat.

    OdpovědětVymazat
  28. Vážení čtenáři,diskutující NR,voliči SPD či odpůrci !
    Babiš,Zeman,Okamura,Filip,David,Kalousek a řada dalších výtečníků jsou jen vychcaní podnikavci.
    V současnosti žádnou pozitivní politickou alternativu v ČR bohužel nenajdeme.Možná časem nějaká skutečná alternativa v ČR jednou vznikne...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No dobře, ale čím by se, podle vás, měla ona skutečná alternativa vyznačovat. Co by tedy měla věcně prosazovat a hájit? A hlavně, jakými nástroji?

      Vymazat
    2. 23:11
      Až se taková progresivní alternativa v ČR podle mého objeví a budu o ní přesvědčen,že má cenu ji volit,dám vědět.Zatím to je jeden velký regres a banda vychcanejch podnikavců,kteří těží s hlouposti voličů...

      Vymazat
  29. Jakl a David v SPD konečně našli svůj politický domov. Kdyby je následovali další podobní, na politické scéně by se projasnilo.
    https://www.novinky.cz/komentare/479619-komentar-dlouha-cesta-k-politickemu-domovu-jiri-pehe.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 22:37 Havloidní politruk pehe ještě nenatáhl bačkory?

      Vymazat
    2. Pehe je nesmrtelý, stejně jako nesmrtelná je blbost. SPD se mi jeví jako volitelná i z pohledu věrného voliče české strany národně-sociální, která bohužel má menší preference voličů. Strana práv občanů má také menší preference voličů.Takže asi SPD.....Ale jestli bude Rozner ministrem kultury, tak nevím......

      Vymazat
  30. Volit neznamená potom se na to vykašlat. Je potřeba po volbách je také k plnění programu dokopat. Že moc korumpuje je stará věc a usnout na vavřínech je také špatné.

    OdpovědětVymazat
  31. Tak jak přichází sucho jako následek namyšlené činnosti člověka, tak vstupuje do hlav temnota a zaslepení. Všechno má svou příčinu a jediné, co se dá změnit, je chování sebe sama.
    Rádoby české elity se vyznačují neúměrným egem a z toho plynoucí touhy po neustálém hašteření.
    Historie se nedá přepsat, přesto nám jsou předkládána jakási fakta, která ani nejsou pravdivá.
    Například okupace roku 1968. Ač jsem to taky silně prožíval, dnes si myslím svoje. ČSR ani ČSSR nebyla suverénním státem, byla součástí takzvané socialistické soustavy, která byla globální geopolitckou realitou, tedy národní uvědomění po lednovém plénu byla spontální reakce na daný stav a nic nezmění dnes Havlové, Hutkové na tehdejší situaci, nic se dedalo dělat, než se přizpůsobit. Případný odboj by měl samozřejmě důsledky, které dnešní žvanilové nemohou ani dohlédnout. Ve skutečnosti totiž většina obyvatelstva ani změnu nechtěla, neuměla si ji vůbec představit.
    Opakováním nepřesných pojmů vzniká další reálná situace, jako byl tehdejší reálný socialismus, tupost obyvatelstva.

    OdpovědětVymazat