Reklama

.

.

středa 15. srpna 2018

Něco tady páchne

Martin Koller
15. 8. 2018
Vedro téměř africké neinspiruje k dlouhému psaní, ani čtení. Nicméně i v něm pokračuje historie přesunu od demokracie k vládě jednoho oligarchy a jeho poslušných poskoků, a zároveň afroislámský přesun do Evropy. V Praze, Brně i dalších městech to může přehlédnout pouze slepec. Nicméně to nikomu z českých politiků nevadí, stejně jako ilegální ubytovávání a ekonomické ztráty z něj. Naopak e o závod staví nové domy. Mladí Češi na předražené bydlení nemají, ale za migranty je bude platit stát z našich daní. Skvělý kšeft. Jen se u nás stále hraje komedie, že nejsou všichni parta z pražské havlérky, které jsou občané a voliči k smíchu, coby dojné ovce.


Vykřikovat, že kdokoli je proti ilegální migraci a zároveň připravovat v Marákeši, Dublinu i jinde její legalizaci je podvod na občanech a voličích. A kupodivu mnozí voliči nestoudné komedii stále věří. Něco tady páchne velkým podrazem. Neuvěřitelný povyk kdejakého politika nad lumpárnou kolem H systému, která přede dvěma měsíci a mnoho let před tím nikoho z nich nezajímala, vypadá jako kouřová clona k zakrytí nějakého velkého podrazu proti naší zemi.

Náhodou se mi dostala náhodou do ruky vpravdě zajímavá kniha. V ní se píše, že nejvyšší morálka je komunistická, která obohacuje novými principy a obsahem. Zajímavé připomenutí jak pro komunisty, tak důstojníky z hnutí BOS. Z tohoto hlediska jsou zajímavé základní mravní zásady morálního kodexu budovatele komunismu. Vybral jsem nejdůležitější odstavce:

Oddanost věci komunismu, láska k socialistické vlasti a socialistickým zemím,

svědomitá práce pro společnost, kdo nepracuje, ať nejí,

péče každého o zachování a rozmnožení společenských hodnot (především majetek státu – pozn. autora),

vysoké vědomí společenské povinnosti, nesmiřitelnosti k porušování zájmů společnosti,

kolektivismus a vzájemná soudružská pomoc, jeden za všechny, všichni za jednoho,

humánní vztahy a vzájemná úcta mezi lidmi, člověk je člověku přítelem, soudruhem a bratrem,

poctivost a pravdivost, mravní čistota, prostota a skromnost ve veřejném i osobním životě,

vzájemná úcta v rodině, péče o výchovu dětí,

nesmiřitelnost k nespravedlnosti, příživnictví, nepoctivosti, kariérismu a hrabivosti.

Ještě bych připomněl něco o povinnosti k obraně vlasti atd.

A teď si to porovnejme s realitou, kdy Filipovo vedení KSČM podlézá, samozřejmě s různými komediemi a tanečky nejbohatšímu miliardářskému oligarchovi. Tomu oligarchovi, který souhlasil s deklarací v Marákeši, kterou za něj podepsal Metnar, dále s Kompaktem OSN, což obojí dohromady tvoří legální vstup pro ilegální migranty v rámci afroislámské invaze, stejně jako Dublin IV. Tento miliardář zároveň dlouhodobě, jako ministr financí a premiér dlouhodobě podporuje parazity z politických neziskovek, kteří se snaží zničit náš stát a národ. Podporuje sociáldemokratické školství, které ničí děti a rodiny inkluzí, multikulturalismem a sexuálními zvrácenostmi. Poctivost, prostota, skromnost, dobrý vtip v porovnání s realitou. Dále má ve vládě Maláčovou, která má vztah s Aspen Institutu, stejně jako další ministr Hamáček a zároveň k sudeťákům, tedy organizacím nepřátelským našemu národu. Nejvyšší morálka a zodpovědnost v praxi vedení KSČM. Neměla by se KSČM už konečně přejmenovat? Například na Filipův spolek pražské havlérky pro podporu oligarchů. Zde bych připomněl pánům soudruhům z BOS i jejich šéfovi, který není jejich členem (že by se za něj styděli?) jejich schůzi v květnu 2016 v jeho vile na dohled ruské ambasády. Asi omylem mne tam pozvali. Plukovník ve výslužbě Zbytek tam vykřikoval, že budou podporovat budoucího (!) premiéra Babiše. Určitě si vzpomenou, že jsem vystoupil a řekl, že Babiš je největší ohrožení naší země od května 1945 a po hádce s vůdcem komické strany Řád národa jsem zhnuseně odešel. A mohou mi zase vytýkat nenávist. Dotáhli to daleko. Už přebrali i slovník neziskovkářů.

Zde bych připomněl historicky dlouhodobý patologický protinárodní vztah a pokrytectví vedení sociální demokracie k německým sociálním demokratům a sudeťákům, kteří ovládají současné Německo. Wenzel Jaksch, jeden z vůdců sudeťácké sociální demokracie v ČSR před okupací v březnu 1939 odešel do emigrace spolu s jinými reprezentanty republiky. Tam se stal brzdou pozitivního vývoje a navrhoval vytvoření podunajské federace tvořené Československem, Maďarskem, Rakouskem, Rumunskem, částí Srbska a Bulharska, to vše pod vedením Německa! Kdyby se jeho socialistický návrh realizoval, nemusel jít Hitler do války. Dnes to tu máme ve formě EU vedené Německem a jejich neúnavné propagandy za podpory protinárodních českých a slovenských slouhů sudetoněmeckého landsmannschaftu a propagandistickým médií, počínaje ČT. Jaksch emigroval po válce do Německa, nebyl vyhnán. Poté stal vůdcem sudeťáků a bojoval za jejich práva v Československu. Vazby mezi sudeťáky a socialisty jsou silnější, než by se mohlo na první pohled zdát, stejně jako vazby mezi ČSSD a pražskou havlérkou reprezentovanou KDU-ČSL a jejími klony TOP 09, STAN a Piráti. A to nepřipomínám bandu kolem historického reprezentanta socialistů Šmerala, pozdějšího komunisty, který chtěl ještě v létě 1918 udržet pangermánské Rakousko-Uhersko.

A když máme naši takzvanou levici, dnes již pevnou součást pražské havlérky pohromadě v rámci komplotu Babiš-Hamáček-Filip-Zeman, můžeme si kromě ideové pevnosti Filipova vedení KSČM připomenout i jejich prebendy. Není jisté, zda nakonec dostanou koryta v radě ČEZu, ale již jsou vidět velké změny. Roste cena elektřiny. To je takový balík, že se nemůže jednat pouze o koryta pro nové přátele pana Babiše a jím nově dosazené vedení. Zaprvé je to doklad zhoršující se ekonomické situace, kdy se má zisky z předražené elektřiny, kterou dotujeme životní úroveň v Německu ucpat propad státního rozpočtu, který se dále zadlužuje. Zároveň se ovšem může jednat o přípravu oligarchova mistrovského díla, a to prodeje ČEZu cizákům, kdy vysoká ceny elektřiny zvyšuje zájem kupců. Tím se navíc zhorší fiskální situace státu a díky sníženému příjmu se bude muset víc zadlužovat a poroste koloniální závislost na cizině.

Zde bych si dovolil českým politikům, především aktérům komplotu Babiš-Hamáček-Filip-Zeman připomenout slib poslance a senátora: „Slibuji věrnost České republice. Slibuji, že budu zachovávat její ústavu a zákony. Slibuji na svou čest, že budu mandát vykonávat v zájmu všeho lidu a podle svého nejlepšího vědomí a svědomí.“

Tedy všeho lidu, nikoli svých koryt, lumpáren typu Dublin IV, EuroMed, Marákešská deklarace, Kompakt OSN a zájmů cizáků a zkorumpovaných arogantních byrokratů z Bruselu, Berlína, OSN a dalších s jejich bláznivými iluzemi a ideologiemi zaměřenými proti naší zemi a národu. Všeho lidu a lid by si to neměl nechat líbit.

Pro všechny, kterým unikají moje články a poptávají se, sděluji, že nejpohodlnější je do vyhledávače na googlu naklepat: martin koller-právě dnes. Objeví se většina mojí produkce za poslední zhruba měsíc i déle.

57 komentářů :

  1. Filip je mimo mísu, ČSSD a KSČM jsou v dalších volbách nevolitelný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JSOU DŮKAZY,ŽE DNEŠNI KOMUNISTE ŽÁDNI NEJSOU,

      předevšim ohlupuji dále masy,že by mohli zavést zpět socialismus a neřeknou k tomu,že by museli znovu vše znárodnit,což asi už neni ani reálné.

      PRÝ ODMÍTAJI DO PRVNIHO ČLÁNKU ÚSTAVY SOCIÁLNI STÁT

      prý proto,že nevi co to je a zvlášt je dopaluje,že tento sociálni stát plati u sousedů,kteři prohráli válku skoro 9 eur na hodinu.
      No a odmítaji si osvojit Národni program voličů a drži bobřika mlčeni k vizi Nové republiky propagované Společnosti voličů.
      Co je úplně zcestné, že nepropaguji Nepodmíněný základni přijem NZP prý nevi,že ho komanči vypláceli každému občanovi tak dlouho,až byli za to vycinkáni.
      Jsou jen stafáži do počtu kapitalistům,kteři kapitalismus do ČR zavedli BEZ PŘIVLASTKŮ,tedy jako odrůdu gangsterismu!

      TADY JIM NEMŮŽE POMOCI ANI TO,ŽE BUDOU PŘED VOLIČI DÁLE SCHOVÁVAT HLAVU DO PÍSKU!

      Vymazat
    2. Komunisté prý nechtěji NZP proto,že by prý pak nikdo nic nedělal.
      Tim vlastně okrádaji každého občana asi o 9000 KORUN měsičně a hodlaji v tom podváděni podporovat dále politickou třidu Šmejdů,přičemž jeji neomarxismus doposud rázně NEODSOUDILI jako vadnou diktaturu naivnich humanistů potažmo islamistů!
      Kdo se tam najde,pusti koryto a začne chtit voliče,kterým nedokážou otevřit ani diskuzni rubriky na jejich webu a odkopávaji je na zcenzurovaný A ZPROFANOVANÝ FACEBOOK!

      Vymazat
    3. Nevšimli jste si té štafety?
      Filip je zasunutý v konečníku Babišovi a Babiš do konečníku Hamáčkovi.

      Vymazat
    4. Milý „Národní programe voličů“ 11:09. Ten „tvůj“ program může být sympatický leda bude propagován s vyšší úrovní intelektu. Oněch zmiňovaných 9 euro výdělku těch, kteří prohráli Druhou světovou, nikdo nevydělává proto, že se onen stát považuje, nebo označuje za sociální, ale proto, že z řady objektivních, méně subjektivních důvodů, má onen stát lépe prosperující ekonomiku. Navíc opřenou o větší váhu politiky mohutnějšího státu.

      Vymazat
    5. 11:23 "komunisté nechtějí". Nevím, jestli nechtějí, ale i kdyby chtěli, musel by stát na takové platby jako je NZP mít prostředky. Teď horko těžko kryje zdravotnictví, sociálku, důchody ..., navrch má bezdomovce a no go zóny. A jestli, tak mají pravdu i v tom, že by poklesnul zájem o práci. Možná by to povzbudilo i populaci. Právě u těch bez zájmu o práci. Dovedu si představit, co jste zač, když se spolu s dalšími, cítíte okraden. Nejméně hlupák, řekl bych.

      Vymazat
  2. kollere jak tak ctu tve prispevky tak vlastne nevim pro koho jsi koho volis na ci strane politicke jsi???dik

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TA SMĚJICI SE BESTIE KOLLER SE PRÝ CHCE PŘIDAT

      na stranu Společnosti voličů,vize Nové republiky a vnucovat všem politickým stranám a hnutim náš voličský a občanský Program a právě to je nasere do běla, nebo taky jim může prasknout žilka a budou za sebou tahat své křivácké nožky!

      Vymazat
    2. SKORO 30 LET ODEVZDÁVAJI VOLIČI SVÉ HLASY ZDARMA

      a teprve nyni začinaji chápat,že odevzdávaji svou moc všehoschopným individuim,kteři jim řeknou po volbách,že jsou naprosto bezmocni a nemohou ničim ovlivnit tvorbu vadných zákonů,kde na př.za bukem čihá na VŠECHNY občany vadný exekučni zákon a nikdo se nesmi dozvědět přičinu proč u nás NESMÍ vzniknout Středni třida která je všude oporou státu ale v ČR ji ukradnou i to co si ušetřili a to pomoci korporátni oligarchické tyranie ohnutých hřbetů a vadných zákonů,přičemž jsou prý vinni sami voliči,že voli své zločince a tudiž je MUSI poslouchat.
      Tito zločinci nebyli schopni za tu dobu vytvořit ani jeden POUŽITELNÝ ZÁKON O REFERENDU a nyni už jich máme plné zuby.
      LEŽ MÁ ROZDĚLOVAT dále OBČANY,KTEŘI NESMĚJI CHTIT ZA SVŮJ HLAS PROTIHODNOTU TEDY OSVOJENI OBČANSKÉHO

      Národniho programu voličů,který propaguje jako prvni v ČR konstituujici se Společnost voliců!

      Kdo z vás chce dále být otrokem Šmejdů at tu napíše proč!

      Vymazat
    3. Podobně je to se Zemanem. Ten chlap nemusel slíbit vůbec nic a čeští idioti mu to do volební urny sypali jako pominutí. Nezaslouží si pak, aby je poslali umírat do Afganistánu? Britský následník trůnu si šel do Afganistánu zalétat na vrtulníku a zřejmě si i zastřílel (nejspíše do stáda ovcí nebo na svatebčany). Zeman by měl stáhnout svou dcerušku z Londýna a poslat ji na to letiště. Do patroly by ji nestavil. Zvládla by však utírat podlahu na ošetřovně. Prezident se určitě bojí manželky, aby mu nenabila.

      Vymazat
    4. 23:27 a komu jinému jsem to měl hodit? Drahošovi? Bylo by líp?

      Vymazat
    5. Anonymní 0:50

      Ptáte se marně. Tak daleko své myšlenky dotyčný zřejmě nerozvíjí.

      Vymazat
  3. Většinovým vlastníkem Slovenských Elektrární je
    Enel Italy.

    OdpovědětVymazat
  4. Pane Kollere skvělé včera jsem tu psal co prohlašuje filip. Jen kraďousek byl vyměněn za jiného „proevropského" sluhu. Nic se nezměnilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:08 duše prostá, neschopná logické úvahy. Nedostat vláda důvěru, nejspíš by se prosadil tlak na předčasné volby. Výsledek by značně pravděpodobně posílil pozice ODS, Starostů a Pirátů, možná i TOP09. Daleko víc by se vrátila politika předchozích pravicových vlád. Teď, za pouze určité závislosti vládnoucí garnitury na přecejen tradičněji levicových postojích, je předcházeno zcela jistě tomu horšímu. Což ovšem záleží na síle KSČM. Proto ty snahy k jejímu všemožnému oslabení a pošpinění. To je vidět i v této diskuzi. Otázkou je, autory takových komentů jsou trollové nebo pouze a jenom hlupáci?

      Vymazat
    2. Zdeněk VOPAT napsal:

      "KSČM neprosadila žádná zásadní levicová témata, a ... smířila /se/ s tím, že bude chránit mír v rámci Severoatlantické aliance, kterou ovšem na svých setkáních obviňuje (přímo či nepřímo) z podkopávání míru. Zda takovéto jednání není tak trochu schizofrenní ponechám na posouzení odborníků z řad psychologie a psychiatrie."

      Vymazat
    3. 1:04 Kdybys četl tak bys věděl že být předčasné volby tak by stop09, stan a možná i kdu šli k ledu.S liberálními komunisty se běž vyfotit jejich bývalý volič. Jinak Babiš furt říká jak je proevropský. Filipovi už ani nevadí soukromý majetek továrníků a z 68 obvinil Ukrajince články si najdi na PL pak kdo je hlupák a komentář 1:09 též mluví o hlupácích v ksčm. Počítám že příští volby též vypadnou z parlamentu.

      Vymazat
  5. Často se dobře čtou články Klause mladšího, ale jsou i spočítané výhrady:
    https://blisty.cz/art/92233-jak-vaclav-klaus-ml-reaguje-na-kritiku-jeho-kreativniho-nakladani-s-fakty.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:12 "Šťastní" to lidé, Čulík a Moláček - zřejmě si o sobě myslí, že jsou "dokonalí"...

      Vymazat
  6. Lubomír Metnar - kam vítr, tam plášť ?!:

    "Na webu hnutí BOS, jehož zkratka znamená sousloví Bezpečnost, odpovědnost, solidarita, byl Metnar k dohledání ještě před čtrnácti dny jako člen ústřední rady. Dnes už je stránka s jeho jménem, životopisem a fotografií smazaná, nicméně pořád je k nalezení v internetovém archivu."

    https://zpravy.idnes.cz/kandidat-ministr-vnitra-lubomir-metnar-vlada-andreje-babise-pqw-/domaci.aspx?c=A171129_153920_domaci_lva

    OdpovědětVymazat
  7. Najmy pujdou hodne nahoru , protoze stat bude platit najmy afroarabum a majitele na tom chteji vysekat miliony , coz je dohoda s vladou ...
    Je treba se pripravit, ze prace bude pro cechy az ta nejhorsi co zbyde . Ale treba studium na universitach bude pro ne zdarma , placene cechy ale okolo sto tisic za semestr pro ceske deti...Je spousta vedlejsich a daleko dulezitejsich veci kolem a jako germani v okupaci budou zase Nadlidi nad vsemi ...
    Budou utvoreny organizace , ktere budou kricet , ze afroarabove jsou utlacovani a vydirast dalsi stamiliony..Kdyz to vlada neda Vyriti se na ni organizace celeho sveta vcetne OSN a zacnou vyhrozovat skrze Fake media vsim moznym..

    OdpovědětVymazat
  8. Ano, Babiš a jeho ANO plus ti trotli, co je volí a taky co volí aSociální paDemokracii, věčně zrádnou, nenažranou a totálně už víc, než 100 let zkorumpovanou a sloužící sionistickému kapitálu, jsou největším ohrožením nejen zbytku našeho státu, ale hlavně jeho národů...
    Babiš je zdivočelý chazarský hokynář beze cti a hnán pouze svojí hamižností, k ukojení které se dá na stranu i toho největšího zla, což představuje globalizace s agendou multikulty likvidace národních států, kterou tu vehementně prozazuje namísto hitlera kalergistka a panevropanka kancléřka Merklová, ta děvka jedna babylonsko-machabejskáá..Už se prokristapána lidi probuďte, nikdo, než my sami se z toho nedostanem, nikdo už nás z toho nám chystaného koncentráku nepomůže, jen my sami, nevolte už konečně ty kurvy a volte nekompromisně pronárodní strany a ne party oligarchů a jejich podpindosnické helfry, lezoucí do prdele Bruselu a USA/izraeli !!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Co je ANO zač? Úplně se stačí podívat do EP, ovšem to jejich voliče nenapadne. V EP jsou za ANO takové "hvězdy" jako Telička, Charanzová (taktéž členka ASPEN institutu), Dlabajová a Ježek - vše kovaní havlisté, zásadně hlasující proti národním zájmům, plus Jourová, tu snad netřeba představovat. No a ještě něco o jejich frakci: ANO náleží v EP do frakce ALDE, což je frakce liberální, podporující globalizaci, multikulturalizmus, eurointegraci a další "lahůdky". Šéfem této frakce je eurofašista a nadšený vítač migrantů - Belgičan Verhovstadt. Tato frakce svým členům zakazuje spolupráci se stranami frakce ENF - tedy stranami euroskeptickými, protibruselskými. Většina stran této frakce je na národní úrovni v koalici se socialisty nebo stranami ultralevicovými, vítačskými. V této frakci je sdružena i jedna muslimská strana. No, voliči ANO, hlavně je nezapomeňte volit na jaře opět do EP, třeba přihodí na kandidátku i nějakého muslima, jako to udělali už ve sněmovních volbách. A zamyslete se - proč asi Babiš přiřadil ANO právě k této frakci??? Pak je snad jasné i to, proč nebyla odmítnuta Marakéšská deklarace ani Dublin IV, proč souhlasí s Istanbulskou úmluvou a v EP hlasovali pro Globální kompakt...

    OdpovědětVymazat
  10. - Pojmenování komplotu Babiš-Hamáček-Filip-Zeman je přesné.
    - Výrok o Šmeralovi je naopak projevem autorova ignorantství a nevzdělanosti.
    - Ve výčtu lumpáren chybí Maastricht.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 12:05 "I ty Brute" ? I ty jsi neodolal "kopnout" si, společně s panem Kollerem, do prezidenta republiky ?
      Vždyť je to tak noblesní, kdo by odolal...?!

      Vymazat
    2. 13:11
      Vnímáte to snad jako urážku majestátu, anonyme?
      Nebo jenom zpochybňujete, že mezi jmenovanými došlo k domluvě?
      Je jistě věcí perspektivy, označíme-li to jako komplot, podnikatelský záměr nebo státotvorný akt.

      Vymazat
    3. 13:15 Svou úvahou se zřejmě blížíte k realitě...¨

      Mezi jmenovanými došlo k dohodě o vytvoření vlády na základě výsledků voleb so PS PČR. Chápu, že ne každému se tato dohoda musí líbit... Otázkou je, jak dlouho vydrží.
      Pochybuji ale, že tuto dohodu je možné bezdůvodně označit pojmem "komplot", znamenající "spiknutí, pikle".

      Vymazat
    4. https://uloz.to/!efY3s3ljD2VN/jan-kopecky-viden-rodak-jicin-kontakt-jank48-gmail-com-kritik-glosator-ceskych-pomeru-web-monitoring-z-vidne-jpg

      Vymazat
    5. 20:08 Ano, to je jeho původní foto, kterým se na NR donedávna prezentoval, a nedávno to popřel.

      Vymazat
    6. 20:32 - Donedávna? A ona ta fotka tam už není? Např. dnes pod tímto článkem?

      Vymazat
    7. 20:38
      Ne. Teď je u jeho podpisu tahle:
      https://uloz.to/!nEZlikMVvEvL/jan-kopecky-viden-rodak-jicin-kontakt-jank48-gmail-com-kritik-glosator-ceskych-pomeru-web-monitoring-z-vidne-jpg

      https://www.blogger.com/profile/01778978631493606106

      A dříve tam právě byla tahle:
      https://uloz.to/!efY3s3ljD2VN/jan-kopecky-viden-rodak-jicin-kontakt-jank48-gmail-com-kritik-glosator-ceskych-pomeru-web-monitoring-z-vidne-jpg

      Vymazat
    8. 21:30

      Ach tak, díky, já myslel, že jde o tu fotku tady - vedle jména vlevo, tam vidím pořád stejnou.

      No jo, jednou malá, jednou velká.
      A kdo vlastně dělal to "uloz.to" - taky on?
      A co myslíte, že za tím vězí?

      Vymazat
    9. 21:40 To není ve velikosti, ale rozpoznatelnosti tváře, a nevím jestli je to právě to, co za tím vězí. Kdybyste neposkytl odkaz 20:08, tak bych o něm nevěděl, takže ani nemůžu odpovědět, kdo to na "uloz.to" dal. Fakt ale je, že dříve používal vedle jména tu druhou.

      Vymazat
    10. 21:48

      No, já jsem to každopádně nebyl, kdo sem ten odkaz 20:08 dával. To bych se asi neptal, od koho to na "uloz.to" je. Jenom mě zaujalo, co se tu vlastně řeší.
      A protože jsem vlevo vedle jména žádnou druhou opravdu nikde nenašel - právě proto jsem se ptal, o co vlastně jde. Na těch odkazech není datum, takže nepoznám, co bylo dřív a co pozdějc.
      Takže problém je v tom, že na některé fotce není rozpoznatelný? A proč je to důležité - když už se v tom máme rejpat? Jako, že tady něco páchne?

      Vymazat
    11. 21:59 Pokud jste změnu nepostřehnul, pak jste návštěvníkem NR asi nedlouhou dobu. Jde pouze o to, že on změnu fotky popřel, a to v souvislosti s jeho častým káráním diskutérů, za jejich anonymitu. Jaký měl důvod nevím, pro mě jakákoliv diskuze o něm, nebo s ním skončila, už není důvěryhodný, nezajímá mě.

      Vymazat
    12. 22:15

      Dík za vysvětlení - i když se bojím, že jsem tu detektivku pořád ještě pořádně nepochopil. No, nevadí, nějak už to přežiju, díky.

      Vymazat
    13. Pane Kopecký 13:15, ano, jsou dány Vámi psané tři možnosti. Které z nich a v jaké míře dáváte přednost, dovoluji si, optat se. Já dávám 0,55 státotvorný akt, 0,35 podnikatelský záměr, 0,1 komplot - to pro inkompatibilitu zúčastněných osobností.

      Vymazat
    14. 1:25

      Rozdělil bych to trochu jinak (a bez procentního vyjádření):

      -- U Zemana s Babišem jde především o komplot.

      -- Pro ČSSD a KSČM naproti tomu převažuje podnikatelský záměr, jakkoli je toto označení spíše sarkastické, protože se k tomu cítili být dotlačeni výsledkem voleb.

      Za hodně podstatné ovšem považuji Babišovo distancování se od Okamury. Komentátoři to sice prakticky unisono vysvětlují "ohledem na Brusel", ale to bych trochu zpochybnil resp. doplnil:
      Myslím, že v tom hrál větší roli Babišův střízlivý rozum tj. politický odhad do budoucna.

      Ono k tomu sestavování "vlády s důverou" ale patří ještě něco víc:
      Zeman se k Okamurovi (a komunistům) přilísal jednoznačně kvůli svému znovuzvolení - a jak patrno z výsledku, bez jejich voličů by asi byl nevyhrál. Jak tento jeho slalom chcete pojmenovat, ponechám na Vás.

      Okamura se sice po Zemanově vítězství sladce usmíval a neopomněl zmínit, že už si tykají (pokud jsem se nepřeslechl). Ono mu ani nic jiného nezbývalo. Nemyslím si ale, že by zrovna s ním měl Zeman nějaké další plány. Prostě si s chlapečkem pohrál, když ho potřeboval.

      Miloš Zeman se po svém znovuzvolení opět očividně dostal "do formy", což ne vždy musí být ku prospěchu republiky, ale přinejmenším zábavní bonus je zpravidla zaručený.
      Je ovšem, stejně jako v první volbě, jednookým mezi slepými - ale rozhodně není Janem Žižkou.

      A nakonec co se týče té státotvornosti, rád bych připomněl, co kdesi napsala Hannah Arendt (nemám bohužel zrovna po ruce, takže necituji doslovně):
      Skutečně mocní (vládnoucí) se nikdy nespojují s rebely.

      Vymazat
    15. (dodatek - ad Arendt:)

      Citát se vyskytuje ve více variantách. Jedna z nich je:
      "Je to vždycky stejné: zájmové skupiny se nespojují s rebely."

      Vymazat
    16. Jan Kopecký 1:53, z diskutované scény je jakýkoli skutečný rebel předem vyloučen. Jen nevím, zda právě to je potvrzením citované teze Hannah Arendt

      Vymazat
    17. 12:17

      Ano, ale přimlouvám se za to, abychom zájmové skupiny unáhleně neztotožňovali s tím, čemu se dnes říká "elity".
      Apropos, jak poznáme "skutečného rebela"?

      Vymazat
    18. Pan Kopecký 12:19 „... jak poznáme "skutečného rebela"? V tom se bude společenská vrstva od vrstvy i uvnitř významně různit. Mělo by ovšem platit, že skutečný rebel má svoje řešení systémových otázek obecně přijatelné existence (...) lidského společenství racionálně odůvodněno ...

      Vymazat
    19. 17:32

      Na trochu nazdařbůh nadhozenou otázku jsem od Vás tedy dostal adekvátní odpověď. Tato zasloužená odpověď mi připomíná Hegelovu tezi, že "co je skutečné, to je rozumné a co je rozumné, to je skutečné". Racionalita a iracionalůita? To je to, co jste chtěl říci?

      Nechci sice, abychom tímto způsobem zcela utekli od původního tématu, tedy aktuální mocenské situace v naší zemi, a oddali se verbálnímu žonglování (jak tomu říkal Werich).
      - Přesto se nemohu nezeptat: proč ty "otázky obecně přijatelné existence" označujete jako? Jaký obsah tu vkládáte do slova "systém"? Cítím za tím bezděčnou podevzdanost tváří v tvář jazyku vládnoucí ideologie (kterou je tak či onak liberalismus). Ostatně i ta "obecná přijatelnost" mi přijde trochu jako prázdná abstraktní floskule.
      Mýlím se a je to jen moje přehnaně alergická reakce na dnešní pokleslý jazyk, který všechno zaplavuje?
      Jak už jsem podotkl, zavinil jsem si to (tuto slepou uličku) sám...

      Vymazat
    20. Asi nebude od věci pomyslet i na to, že označení rebel - ke kterému se náš hovor mou vinou stočil - může - podle posice a perspektivy mluvčího - oscilovat mezi revolucionářem, tribunem lidu, buřičem, povstalcem a teroristou - a vím já, co ještě...

      Nechci vyloučit, že Okamurovo "hnutí" může ve společnosti vyvolat nepředvídané, neočekávané reakce. A může sloužit (Ivan David? Ladislav Jakl?) jako vehikl na cestě k určitým pozicím. Ale změní dynamiku a směřování společnosti? Zvýší zájem o účast v politice? Pochybuji.

      K němu (Okamurovi) samotnému jsem velmi skeptický (významnější postavou je nejspíš jeho alter ego, Radim Fiala).

      Výrazným potvrzením mého přesvědčení o bezobsažnosti a oportunní, konjunkturalistické podstatě tohoto uskupení (strany? hnutí?) jsou pro mne mj. i jejich koketní propagandistická vystoupení společně s podobnými stranami odjinud (Le Pen a pod.).
      To někdo opravdu dokáže věřit na "internacionálu nacionalistů"?

      Vymazat
    21. Pan Kopecký 18:16 atd., není proč nějak zvlášť oponovat. Ve svém 17:32 jsem nejspíš měl těch zámlk vyznačit víc. Dík za obsáhlejší reakci.

      Vymazat
  11. Zaujali me zde dva prispevky !
    Panove, v pripade, ze u vas zvitezi GLOBALIZACE, tak budete nejen zit v bide, ale budete VRAZDENI / ZABIJENI !

    A vasi zavrazdeni obcane NEBUDOU zahrnuty do statistiky.
    Zde definitivne existuje plan na zniceni evropskych statu a GENOCIDU a vymeneni jeho obyvatel.

    President Trump vi velmi dobre proc stavi plot na Rio Grande a posiluje hranicni straz.
    Vy se pridejte na jeho stranu a ne na stranu Globalistu.

    Mimo to vyhraji-li Globaliste, tak mate na krku valku proti Rusku. Globaliste se netaji narokem na Rusko. Oni ho chteji ovladnout, zatim sankcemi.
    COPAK JSTE SLEPI ?



    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  13. 13:29 Jo ! Klidne VIVA, ale jizne od reky !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, aspoň ten Texas, co jste jim ukradli, byste vrátit mohli ... o dalších uloupených územích ani nemluvě.

      Vymazat
  14. Ve většině samozřejmě souhlasím, pane Kollere, ale nadávat na Šmerala a spol. je v tomto kontextu docela hodně nadbytečné. To už byste rovnou mohl zahrnout Havlíčka s Palackým.

    OdpovědětVymazat
  15. Rozklad společnosti pokračuje mílovými kroky. Netřeba nic dodávat ani se vracet do minulosti. Každý by se měl zamyslet nad sebou samým. Budoucnost je dosti zamlžená, skeptik by řekl, že je temná.

    OdpovědětVymazat
  16. Tož to desatero poslání komunismu na začátku je v souladu s křesťanskou morálkou. Co proti němu lze namítat? Smlouva z Marakéše či Dublinu? Kde si lze přečíst autentický text? Z čeho lze dovozovat, že je tím našim státem stvrzena ilegální migrace do naší země odkudkoliv. Pokud jde o Araby u nás v současné i minulých dobách. Studovalo jich u nás už i za "socíku" mnoho a také do jejich mateřských zemí směřovala spousta českých expertů. Nevím, že by s tím byl tehdy nějaký problém. Řada Arabů se u nás usadila a u nás pracují léta snad už i desetiletí. Ovšem invaze a kolonizace ilegálními migranty, řízená světovým kapitálem, to je otázka jiná. Ale jak ji zamezit, když nám vládne diktatura kapitálu? Za peníze je vše k mání, vše je dovoleno! Pokud jde o útočení na ANO a Babiše, je to zcela účelové a ve službách právě oněch oligarchů a kapitálu, kteří se cítí ohroženi politikou oligarchy Babiše. Ale co dělat, když všichni před ním to dělali podstatně, ale podstatně hůř!!! Kde že jsou ty vábničky pana Havla do ráje kapitalismu?!

    OdpovědětVymazat
  17. Volil Koller komunisty, že jim vyčítá málo pilitického potenciálu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:56 docela případná otázka. Taky se na současné "komunisty" zlobím. Ovšem jejich poslední manévr, zvlášť pokud se projeví ideově výrazněji, jim zdaleka nevyčítám. Vypekli daleko větší podrazáky.

      Vymazat
    2. Pan Koller má strategické myšlení. Nepřeje si, aby komunisté umožnili vznik Babišovy vlády. Líbilo by se mu, kdyby zůstali stranou a Babiš se musel domlouvat s demokratickým blokem a pustil taková monstra,jako je Fiala, Bělobrádek, Bartoš a Kalousek,do vlády. Pan Koller má pod čepicí.

      Vymazat
    3. 10:55 trefa. Do černého!

      Vymazat