Reklama

.

.

úterý 28. srpna 2018

Nevěřím, že vláda hájí zájmy lidu


Jiří Oberreiter
28. 8. 2018
Věřím, že premiér Andrej Babiš šel do politiky s úmyslem narovnat zřícený stav naší země. Věřím, že Andrej Babiš je skvělý podnikatel. Věřím, že je nejlepším naším ministrem financí po roce 1989. Věřím, že má obrovské zahraniční vyjednávací zkušenosti. Věřím, že má pevnou vůli a silné nervy. Věřím, že je pod všemožnými silnými tlaky doma i v zahraničí. Věřím, že většina obvinění proti němu je vykonstruovaných, nepravdivých a účelových.


Nevěřím, že premiér Andrej Babiš je dostatečně důrazný a odvážný. Nevěřím, že si Andrej Babiš neuvědomuje migrační nebezpečí, které nám hrozí. Nevěřím, že má kolem sebe rozhodné, schopné, kvalifikované, tvrdé a nekompromisní politiky. Nevěřím, že má prioritně na mysli zájmy České republiky. Nevěřím, že si neuvědomuje krach projektu EU a že je třeba hledat nová spojenectví. Nevěřím, že si neuvědomuje koloniální postavení země, které vládne.

Naše země s otevřenými hranicemi, bez odpovídající armády a jiných bezpečnostních sborů, bez potravinové soběstačnosti, bez kvalitního školství, infrastruktury, vlastního investičního i komerčního bankovnictví nezbytně nutně vyžaduje politiky typu maďarského premiéra V. Orbána, srbského prezidenta A. Vučiče, filipínského prezidenta R. Duterta, polského expremiéra J. Kaczynského atd. To jsou lidé, kterým na srdci leží osud svého národa, umí se veřejně postavit na jeho stranu a umí neohroženě sdělit své priority. Nikoho nenechávají na pochybách, že jim jde především o národ a jeho budoucnost. To vše a jasnou vizi budoucnosti postrádám u všech našich politických představitelů.

Ing. J. Oberreiter jen členem Aliance národních sil

104 komentářů :

  1. Pane jiří, sdílím vaší víru i nevíru v Babiše. Ovšem pořád je jako předseda vlády nesrovnatelně lepší, než kdokoliv z "Demokratického Bloku" a jejich vláda. U těch by neplatilo nic z toho mála, čemu se dá věřit u Babiše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ale takových politiků, jací jsou teď zapotřebí, je vždycky málo. A ještě míň s reálnou politickou silou. A korporátně fašisoidní média jdou tvrdě proti nim. U nás je teď jeden jediný takový politik - Tomio Okamura.

      Vymazat
    2. Lepší tisíc Kalousků,než jeden estébáckej,trestně stíhanej gauner Babiš!

      Vymazat
    3. 8:46
      ZJEDNODUŠTE HAVLOBLBCI SLOVNÍK A ZA CHVÍLI NEBUDE MIT CO ŘÍCT.....

      Vymazat
    4. Ad 8:46
      že je "estébáckej,trestně stíhanej" vám na něm nejvíc vadí? Kalousek lepší?
      Už byste se na ten mainstream měl vykašlat, na to, abyste odděloval zrno od plev evidentně nemáte.

      Vymazat
    5. 8.46 a 9.16 Tupí jste, když to o sobě tvrdíte. JISTĚ DOBŘE ZNÁTE SEBE SAMA. ALE KOBLIHAMI MŮŽETE BÝT TAK PRO KROKODÝLY.

      Výlet do Austrálie do mangrove k vetřelcům, z nichž zaručeně žádný nebyl estébák... snad tu a tam katolík jako váš milovaný Kalousek - aktivista lidovec z NÁRODNÍ FRONTY... Nemáte zájem? Barevní i krokodýli se na vás těší...

      Vymazat
    6. Do vašej pozornosti niekoľko čísiel z krajiny za kanálom La Manche, aby sme sa čím skôr vyliečili z ilúzií, ak ešte niekto v našom okolí ich prechováva a žije v naivnej predstave, že nič sa ešte nedeje, že všetko je v najlepšom poriadku, lebo demokracia funguje, ak už inak nie, tak aspoň na papieri?! Nuž, pekné a povzbudivé čítanie:

      SBOHEM ANGLIE, (jak pasivní Angličané podlehli muslim
      Předkládám vám seznam muslimských úspěchů v této zemi – v Anglii. Tohle všechno se událo během několika roků od otevření hranic:
      Starostovia:
      LONDÝNA muslim
      BIRMINGHAMU muslim
      LEEDSU muslim
      BLACKBURNU muslim
      SHEFFIELDU muslim
      OXFORDU muslim
      LUTONU muslim
      OLDHAMU muslim
      ROCHDALE muslim
      Následující statistika ukazuje co "dokázaly" 4 milióny muslimů v Anglii, v zemi s 66 milióny obyvatel:
      Anglie má 3000 muslimských mešit,
      přes 130 islámských soudů Sharia,
      přes 50 islámských "Sharia Councils",
      mnoho míst a předměstí, kam mohou pouze Muslimové.
      78 % muslimských žen nepracuje, pobírají sociální dávky a bydlení mají zdarma,
      63 % muslimských mužů nepracuje,
      muslimské rodiny mající 6 - 8 dětí a ty budou žít a bydlet zdarma.
      Poslední novinka k 1.5.2018: ministr vnitra V.B. - pravděpodobně muslim :-(
      Můj anglický přítel, který mi přeposlal tento e-mail, to takto komentoval:
      "Velice, velice smutné, duch Anglie se nemůže bránit ani povstat, neboť je mrtev!" Je to katastrofa pro celou Evropu!
      Prevzate spoza mora Canada

      Vymazat
    7. Pro 28. srpna 2018 14:53
      Hypotetická situace: Britové jsou nahrazeni, pár desítek opic pracuje, kdo bude živit ty davy ostatních mustafáků?????

      Vymazat
  2. Vidim to tak , ze pan Babis ma doma v zadech oportunisticke abiciozni chameleony, kterym nemuze verit ani slovo, tak zvolil opatrnou taktiku proti zajmum Globalistu.

    Orban ma horko-krevne Madary a v Katolickem Polsku maji bohatou tradici radostne mlatit Islamisty. Jim jde verit !

    V Praze nejde verit nikomu, protoze je plna politickych turistu a vzdy byla.

    Vsimete si vyborne strategie presidenta Trumpa ve Washingtone, kdy v ramci narodniho "usmireni" rozda pozice i jeho nepratelum a az se znemozni, coz je pravidelne, tak je vymeni za velkeho jasani naroda.

    Nepratelske rady jsou ustupkem oslabeny a desorientovany a take to nici jejich jednotu.

    (Budou-li hrat nekdy pan president Zeman a pan Babis Sachy, tak z jejich hry poznate, kolik strategicky obetuji za ucelem viteztvi.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ,v Praze nejde věřit nikomu neboť Praha je samý Moravák...

      Vymazat
    2. Ad 5:13 - souhlasné stanovisko! S Prahou je tomu tak, protože je blízko bruselsko-německému establishmentu, který nyní neví, která a jak bije!

      Vymazat
    3. Je bláhové tvrdit, že vláda nehájí zájmy lidu. Vždyť vláda je na lidu závislá.
      Jen jste si soudruzi neuvědomili, že ta vláda není složená z Čechů. A tak samozřejmě nehájí zájmy Českého národa, ale zájmy své obřezané smečky.

      Vymazat
  3. Mafií ovládnuté státy (USA, EU, GB) nepracují pro své občany ale jen pro miliardářskou mafii vlastnící FED a veškeré jmenované státy pomocí bilionových dluhů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 6:05 proč jste z mafií statú vynechal Rusko? I neboštik J.S.McCain byl vêtši Rus než ti co v Rusku vládnou!

      Vymazat
    2. Rusko tam nepatří. Umírajícím hegemonem je USA, které je řízené z GB a EU je pod jejich vlivem. Tam je koncentrováno řízení. Rusko má být pouhým surovinovým přívěškem.

      Poznámka:
      To je ovšem už rozpadající se obrázek dřívějšího stavu. Centrum řízení se stěhuje do Číny a ǐránu (tam se to moc nedaří) a Rusko se staví zpět na nohy. Budoucnost je otevřená.

      Vymazat
    3. 6:46 Pokuste se příště napsat něco, co má alespoň zdánlivě hlavu a patu. Jinak vyvoláváte dojem nezralého dítěte, které si hraje na chatu. A když už, tak broučku, nebožtík se píše se Ž. Kdybys byl starší a ve škole dával pozor, tak bys to věděl.

      Vymazat
    4. 9:27 To má obé, stačí jen krapet myslet! Přeci senátor měl rozhodně k běžnému Rusovi ethnicky blíž, než ti co sídlí v Kremlu! - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/image02021.jpg

      Vymazat
  4. Zde platí známý slogan, "Politika je umění možného".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. co asi může dělat vláda zlodějů a zločinců? jen to, na co je zvyklá, jen to co dělala doposud, co dělají celý život.

      Vymazat
  5. "Politika je umění možného" . A je moc špinavá .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano politika je umění možného. S tou druhou částí nesouhlasím. Morálka a etika obyvatelstva se odráží v politice, ale špína není synonymem politiky. Politika obecně řeší vztahy mezi lidmi (přesněji mezi skupinami lidí), pak záleží na cílech a zájmech jedinců v politice se vyskytujících. Dokud je obyvatelstvo v takovém stavu, že umožňuje do politiky vstup darebákům, tak bude politika ušpiněná. Vezměte kolik lidi šlo volit toho diletanta a darebáka Drahoše, ne politika je špinavá, ale lidé jsou špinaví a od nich se ušpiní i ta politika. Za neznalost a přehlížení nepravostí se platí a to i v případě, že jsme v tom nevinně v tom smyslu, že jsme neměli dost informací. Je potřeba se snažit informace zjišťovat. Otrokáři nad námi vítězí díky našemu pohodlí.

      Vymazat
    2. Ad 8:29 "Otrokáři nad námi vítězí díky našemu pohodlí." - nesmysl, můžete být jakkoli pilný a usilovný, pokud nemáte vliv a moc, tak jste jenom pohodlný. Je proto třeba, aby ti vlivní i jejich voliči respektovali morální standardy (Desatero). Jinak se ze státu stává lotrovství. (Niccolo Machiavelli- Vladaři nikdy neměli nouzi o vhodné záminky k porušení slova.)

      Vymazat
  6. Podívejte se jakou politiku pro lidi dělají socani.Pan Poche je europoslanec se super platem. Nyní stihne řídit i MZ. To je výkonost co? Myslím, že je v tom velká kulišárna-jde zejména o prachy.Jim na lidech země vůbec nezáleží.Stačí sledovat jak někteří radikálně změní názor jako poslanci EU.

    OdpovědětVymazat
  7. Kaczynski je vzor\, a jeho vláda|? to myslíte vážně???


    Levice, kde jsi, vzbuď se

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Levice je v kontinentalni Evrope mrtva. Programove se k levici hlasi jen bile limecky, ty ale svuj program neplni a nikdo uz se nad tim ani nepozastavi.
      My jsme totiz v Evrope meli uplne jine starosti (za okupace a po valce), takze jsme si zvykli jen se vezt na reformach, ktere ve prospech pracujicich v US prosadil (autenticky levicovy) D.Roosevelt.
      Dnes zase asi budeme cekat, jestli se v US prosadi reformy navrhovane B.Sandersem a podobne reformy v UK, zastupovane J.Corbynem.

      Vymazat
    2. to je vtip? v USA neexistuje a nikdy neexistovala levice, jen kecy. v Evropě levice je, bohužel mlčí a nechá za sebe mluvit quasi levici, tu, která vítá migranty, která potřebuje rozhodně zahladit evropskou rozmanitost svými direktivami, a protože rozmanitosti je třeba, doveze ji z Afriky....levice v muslimských zemích, feministky a ateisté tam, stejně jako muslimové s mozkem v hlavě žasnou nad tím, co je schopna tato údajná levice-nelevice vyplodit a jak jim podtrhává v jejich boji židli. V vypovídá o tom třeba kniha Tady vaše fatwa neplatí.,

      komunistické strany Evropy, které levicové byly, za místa ve vládě se prodaly a ztratily absolutně důvěru, Francie, Itálie. a Boji se říci nahlas a zřetelně - musí dojít k přerozdělení společenského bohatství tak,, aby jej bylo více v rukou společnosti s méně v rukou oligarchů, znárodnění velkých podnikl či jejich kontrola zaměstnanci je OK.... bojí se to říci, že budou ukřičeni, ale jiná cesta není. Společnost na to, aby zlepšila poměry\ svých členů musí mít prostředky a privatizace zisků a znárodnění ztrát a škod, to k tomu opravdu nepovede, Levice je dnes zbabělá.

      Vymazat
    3. 21:46

      - "V USA nikdy neexistovala levice."
      Herbert Marcuse, Angela Davis?

      - "Levice je zbabělá"
      a) Jaká levice? b) A kdo je dnes odvážný?

      Vymazat
  8. A co když si to, pane Jiří, premiér uvědomuje? Že zná reálné nebezpečí migrantů? Ale prostě nikdo z nich nebude čurat proti větru...
    Protože jsou lidé, kteří na každého dokážou něco, v pravou chvíli vytáhnout. A lidi, kteří se dostali do vysokých pater politiky mají sakra co ztratit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ad eFPe - naprostý souhlas, jak jinak?

      Vymazat
  9. Věřit v Babiše či Babišovi ? To je to samé, jako věřit na "neposkvrněné početí" Panenky Marie a příjmout komickou roli pěstouna Jozefa. Babiš nešel do politiky, aby cokoli "narovnával". To je mu úplně jedno. Šel tam jako nekonečně chamtivý oligarcha, který jen v tomto zlodějském kapitalismu mohl "legálně" získat přes tunely sofistikovanými podvody majetek státu. Narozdíl od všech předcházejících tunelářů a zlodějů zaplatil dostatek všehoschopných ekonomů, účtařů a právníků, aby jeho kšefty, manipulace a podvody byly před současným zlodějským právem jakoby čisté. Dnes už mu nestačí privatizovat další fabriku. Chce si provatizovat stát. A to je krystalicky čistý korporátní fašismus. S Babišem jdeme ukrajinskou cestou olifarchizace a fašizace.
    A pokud EU=IV. Reich po něm bude chtít také islamizaci prostřednictví migrace, odkýve všechno. Před voliči říká, že je proti migraci. Před Bruselí mluví jinak a bude jednat jinak. A jeho nohsledi tak jednaní už dávno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto take Babis pouzije vzdy slova "ilegalni migrace", protoze o te "pravidelne a bezpecne legalni migraci" podepsala jeho loutka Metnar tento dokument:
      https://ec.europa.eu/home-affairs/sites/homeaffairs/files/20180503_declaration-and-action-plan-marrakesh_en.pdf

      Vymazat
  10. oligarcha hájí zájmy lidu jen okrajově, jen když se mu to hodí, to je jasné, otázkou je, jak se Babiš rozhodně, když proti sobě bude stát jeho okamžitý zisk jako oligarchy a dlouhodobá naděje státu....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je velmi dobrá otázka. Vztahy ve vyšších patrech jsou postaveny na soupeření. Takže to nemusí být otázka mám dost už nemusím dál hrabat, ale je to spíš neustále balancování, aby si udržel již vydobyté postavení a případně získal lepší. Málokdo je jako Zeman, který klidně na mnoho let odejde z politiky do ústraní. To nevím jestli by toho byl Babiš schopen a v zájmu státu odešel ze scény nebo jestli by se držel postavení za cenu jakékoliv špinavosti. A jsou také situace, že ho ostatní hráči mají pod krkem a ani nemůže hru opustit.

      Vymazat
  11. Babišovi je třeba škodit na všech frontách. Čím hůř pro Babiše ,tím lépe pro nás všechny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 8;39
      TICHÁ HLOUPOST JE MI MILEJŠÍ TY NEVZDĚLANÁ HAVLOFLANDĚRO!!!!!☺

      Vymazat
    2. Babis je stejny darebak, jako je Kalousek. Bohuzel to 30% hlupaku nepochopilo.

      Vymazat
  12. Unknown vy jste se špatně vypal. Sto Kalousků a teď ještě škodit Babišovi. Jak namnožit Kalousa? Jak škodit Babišovi?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejlépe by bylo,udělat mu těčku uprostřed čela. Nejméně měsíc bych slavil a se mnou většina rozumných lidí.

      Vymazat
    2. Unkrown, Huťka, Němcová...samí rozumní

      Vymazat
  13. 9;26
    TY SEŠ OD LIDÍ, KTERÝ """"MILUJOU KRAĎOUSKA"""""SAMÁ TEČKA,JAKO BERUŠKA,VIĎ HAVLOTROSKO????!!!!!☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... zadula rudá posranina vypuštěná z lejnolíhně tohodle škaredýho kremelskýho Ugrofína - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/291912_original.png

      P.S.: Jo a skonči s kapitálkama, páč stejně těm svým lžidokretenským skřekům rozumíš jen sám, a možná ani to ne, lejnere-putlerýči!!!!☺☺☺

      Vymazat
  14. Tak nevím ? Vždyť byl přece vyznamenaný jako nejlepší ministr financí na světě, pan inženýr Kalousek a to dokonce z USA. Tak toto bychom neměli snad vůbec zpochybňovat ? Naštěstí nám všem dělá čest "busta", nejvetšího velikána, myslitele, filozofa, dramatika, umístěná v kongresu USA. Tam by se jen tak někdo bez zásluh přece nedostal !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ještě by se mělo připomenout, že Nobelovu cenu míru dostal Arafat a s velkým předstihem dokonce Obama. Já bych to považoval za test, co všechno jsou lidi schopni ještě spolknout, aniž by se hlasitě ozvali.

      Vymazat
  15. vás stále prenasleduje socializmus - vaše záujmy nebude hájiť nikto len vy sami, žiaden politik. ten háji záujmy tých čo ho tam presadili, tak čo tu dookola stále Babiš či Kalousek - ani jeden - zaplaťte si politikov, a tí vám budú slúžiť - ak ste mimo strán a nepodporujete ani jednu z nich finančne - tak ticho, hore na tribúnu, hráči hrajú v iných dresoch a nebojujú za vaše farby

    OdpovědětVymazat
  16. První dva odstavce jsou dobré k zamyšlení.
    A třetí? - Dávat Kaczynského nebo Duterteho za vzory pro českou politiku - to snad ani nestojí za odpověď...

    Pouze to ilustruje, jací zoufalci se seskupili v "Alianci národních sil".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kopecký se zase mýlí a povýšeně poučuje. Jde o hájená národních zájmů a proto do seznamu politiků, kteří usilují především o blaho své země patří i Kaczyński i Duterte. A k vlastenců patří i ANS. Jasné, Kopecký - Zoufalče?!

      Vymazat
    2. Středobodem a kruciální otázkou slušné lidské budoucnosti je obnovení národní demokracie ochráněné státem.
      To Jan Kopecký nikdy nebude schopen pochopit.

      Vymazat
    3. 13:12

      Děkuji za Vaše ujištění, co nebudu nikdy schopen pochopit. Nepochybně mne znáte mnohem líp než já sám sebe... Ale to není důležité, protože beztak jen dáváte průchod svým pocitům.

      Spíše by mě zajímalo vysvětlení, co je to ta národní demokracie, jak se má ke státu a ke kapitalistickému trhu. Obávám se, že sám nevíte, co to je. Ale třeba mi dokážete opak?

      Vymazat
    4. Vy byste rád definice, Kopecký?
      A proč, smím-li se zeptat?
      Kaczyński i Duterte jsou národovci, nebo chcete-li vlastenci, a přinejmenším Kaczyński i demokrat.

      Vymazat
    5. To odpovídá Vašim mentálním obzorům.
      Quod erat demonstrandum...

      Vymazat
    6. Pane Kopecký, Kaczyński je demokrat, o tom, žádné. Vás mýlí, že je to také katolík a jako katolík tíhne k feudální despocii či k státnímu uspořádání jako Francovo Španělsko či Salazarovo Portugalsko. Ale zatím jsem nic takového v jeho politice nezaznamenal.

      Vymazat
    7. 19:50

      Demokrat je dnes kdekdo - a ještě mnohem více je lidí, kteří se za demokraty považují rsp. mávají demokracií jako kyjem. Pochopitelně je to pro otázku co je a co není demokracie zpravidla naprosto irelevantní.

      Otázkou tady ovšem je něco jiného, totiž, co to je ta "národní demokracie".

      Pán, který si říká "Vláďa z Brna" sice ten výraz užívá, ale - jak už jsem napsal - nejspíš pořádně neví, co je jeho obsahem. Proto se také vyjádřil vyhýbavě a místo odpovědi se mě ptá, zda bych "rád definice". (Alergie u něj, bojím se, silně převažuje nad schopností myslet. Prostě typický "diskutér" na NR.)

      Takže jen letmo:
      Za národního demokrata se považoval Alois Jirásek. Politickou stranu, která se tak jmenovala, vedl Karel Kramář. Dnes se tak zove Adam B. Bartoš. Co mají ti tři společného??

      Vymazat
    8. 20;00
      PROSÍ TEBE NEBO TOHO NEJMENOVANÝHO JINÝHO GENITÁLA O PŘÍTOMNOST NA N.R.?????
      RÁD SE POSLOUCHÁŠ,TO MÁŠ S TÍM DRUHÝM EXULANTEM SPOLEČNÝ!!!!!!

      Vymazat
    9. 20:16

      Proč se chováte jako hovado?
      Máte takové mindráky nebo jenom chcete ukázat, že jste ten správný kohout na smetišti?

      Vymazat
    10. Kopecký, sám se vyhýbáte odpovědím a obviňujete druhé. To vy jste napsal, že "dávat Kaczynského nebo Duterteho za vzory pro českou politiku - to snad ani nestojí za odpověď."

      A vrchol všeho, v čase pro vlast kritickém, si troufáte dokonce ptát se, co mají polečného Alois Jirásek, Karel Kramář a Adam B. Bartoš.

      Samozřejmě mne ale vaše bezostyšná ignorance už nepřekvapuje.

      Vymazat
    11. 20;22
      JÁ NEJSEM VY,NA KOHOUTA SI NEHRAJU A SMETIŠTĚ JENAPŘ.NA BLICÍCH LISTECH!!!!!!
      TAKŽE,ADIOS STUPIDOS OMYLOS!!!!!!☺

      Vymazat
    12. Vláďa z Brna 28. srpna 2018 20:24

      Vztekle nadávat umíte, to už jste ukázal několikrát. To je ale bohužel zřejmě všechno, co dovedete.

      Co je to národní demokracie?

      Vymazat
    13. Kopecký, i vy ťunťo, kdepak že to vztekle nadávám? Je to jen další vaše lež!
      Ne, že byste si za své výhřezy nezasloužil opravdu řádně vynadat, ale nestojíte mi za to, a už vůbec ne vztekle.

      Vymazat
    14. 20:13

      Nejsem takový pesimista jako pan Povolný, abych se domníval, že hlupáků jeho kalibru jsou u nás milióny.

      Vymazat
    15. Ještě jste v šoku od Silvinky Pinkové, že si pletete pojmy? Vy jste pesimista, já optimista, budoucnost ukáže.

      Vymazat
  17. Jak muze politik (treba Babis) skloubit zajmy statu, (napr. Ceska, Madarska, nebo Polska) s obrovskym TLAKEM "Noveho svetoveho radu" (Globalistu), ktery je vrcholne PROTISTATNI a usiluje o zniceni Evropskych statu ! (Vsech !) ?

    Doma ho kritizuji jeho spoluobcane a kdyz je venku, tak mu vyhrozuji diktatorsti Globaliste...

    Z toho co pan Babis, LEGALNE ZVOLENY, zije, jsou pouze dve slozite cesty ven.

    Dokazete vy politicti analytici v Cesku prijit na to, ktere to cesty jsou ? Pochlubte se a reknete,
    CO BY JSTE DELALI VY ?
    A co by jste delal Vy pane autore z Alliance ?

    OdpovědětVymazat
  18. Jsme v kapitalismu. Pole působnosti je široké. Ale zase jako všude, odsuď podsuď. Pokud to neohrozí zájmy nejvyšších, těch všech zástupců boha na zemi. A boha nejvyššího, petrodolaru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:48 Připoměl jste mi, jak nedávno v TV dávali jinou verzi filmu "Sedm statečných". Tam největší padouch, vraždící pro zisk kohokoliv, pronesl zajímavý výrok na protesty, že vypálil kostel. "Demokracie rovná se kapitalismus a kapitalismus rovná se Bůh". Mám velmi silný pocit, že naši politici "demobloku" to vidí naprosto stejně, když se neustále ohánějí obranou demokracie.

      Vymazat
  19. Ad 11:43 - "Z toho co pan Babis, LEGALNE ZVOLENY, zije, jsou pouze dve slozite cesty ven" , cesty ven žádné nejsou, dělá pouze co umí a co je mu možné! Cesty ven hledá zoufale Trump a to je už nějaký, kvalifikovanější borec! Ten má ty dvě cesty, respektive jenom jednu racionální - cestu perestrojky.

    OdpovědětVymazat
  20. Podle mého názoru, šel Babiš do politiky, kvůli dalšímu rozvoji svého mnohonárodního byznysu. Ten se bez politické podpory, již nemůže dále rozvíjet. A proč využívat služby jiných, když si to může řešit sám?
    A tak řeší. V Německu staví největší chemickou továrnu a její prosperita bude závislá na státních normách a zakázkách. Tak očekávám, že Babiš bude proněmecký. Ať už mu vládne Merkelová, nebo přijde AFD. P.K.

    OdpovědětVymazat
  21. A to vám nevadí, že ten zločinec na hradě hájí zájmy Ruska co

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:18
      KDYŽ MÁŠ MÍSTO MOZKU REKTUM, TAK TYHLE VĚCI VYPOUŠTĚJ POUZE V LEJNOLAHVÁRENSKOHAVLISTICKÝ ŽUMPĚ!!!!☺☺☺

      Vymazat
    2. 13:26 To ví každý slušný člověk, pouze hlupák si to nepřipustí. Tenhle darebák nehájí zájmy občanu ČR, ale přiklání nás k Ruskému chudobinci aRus, hlupákovu.

      Vymazat
    3. 14:10
      REKTOSIGMODEALNÍ SPOJENÍ,ZMLKNI A ZALEZ DO LEJNOLAHVÁRENSKOHAVLISTICKÝ ŽUMPY!!!!!!!!!!☺☺☺☺

      Vymazat
    4. 14:10 Vystihl jste přesně, jak se dnes oblbují lidé. Stačí prohlásit "To ví každý slušný člověk.." a myslet už není třeba. Stejný princip, jako v "Císařových nových šatech". Tam také stačilo říct, že "každý slušný člověk" vidí ty nádherné šaty a mohlo se krást i v poledne. Podívejte se dobře, čí názory opakujete. Nejsou to náhodou stejní "krejčíci", kteří zbohatli rozkradením království za vašeho tupého kývání a hýkání? Zeman jim samozřejmě vadí, jako v té pohádce vadilo dítě, říkající pravdu.

      Vymazat
    5. 18:39

      To je trefné. Ve stejném duchu působí ti, kteří prohlašují, že Karel Schwarzenberg je noblesní. Když to napíše nějaký novinář, dá se nad tím mávnout rukou. Horší je, že člověk takové lidi skutečně může potkat a zjistí, že existují. A někteří z nich jsou přitom nepopiratelně inteligentní. -
      Dřív se tomu říkalo maloměšťáctví. Česká literatura portréty takových typů hojně nabízí (namátkou Karel Poláček nebo Josef Škvorecký). Nevím, zda je dnes třeba vymýšlet pro to nějaké jiné označení?

      Vymazat
    6. Maloměšťáctví je svým způsobem životní styl a sní spojená soustava hodnot. Ale to, co napsal 13:18 resp. 14:10 není maloměšťáctví, ale čistá hloupost.

      Vymazat
  22. Krindapána, odkdy některá vláda hájila zájmy lidu? U nás to bylo naposled za Františka Josefa, pak už nám vládli jenom zločinci. Přečtěte si Peroutku, tam to všechno je! A je to čím dál horší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:30
      František Josef I. a jeho vláda hájili zájmy lidu. To je nejlepší vtip, jaký jsem v poslední době četl. - Máte asi na mysli bitvy u Solferina a u Sadské?

      Vymazat
    2. Silvinka Pink To je jednoduché za vlády socialismu byla vláda pro lidi. Jinak Babišovi nevěřím a volÍm SPD.

      Vymazat
    3. Nejvíc hájil císař Franz Josef zájmy lidu, když ten lid nahnal na jatka Velké války. O jeho nesmírné péči o lid svědčí pomníčky padlých rozeseté téměř v každé české a moravské vesnici.

      Vymazat
    4. Pane Kopecký, pro hlupáka každý hloupej. Co jste z historie četl? Tři mušketýry? To je ale málo, víte?
      15:22 - částečně máte pravdu, protože i komouši stavěli na monarchistickém principu, i když tomu říkali "vedoucí úloha!. Ale už tam scházelo to povědomí, že se starám o svůj majetek (nebo, jak říkali Habsburkové, o svůj Dům).
      ad 20:00 - o vyhlášení války starý pán vůbec nerozhodoval, protože už dávno nebyl suverénem. V R-U už byla zavedena konstituce,tj. parlamentní demokracie a o politice státu rozhodovali politici. Kdybyste nebyl tak zoufale nevzdělaný, což je práce prolhaných médií, věděl byste, že R-U bylo ještě relativně demokratický stát, kde platilo právo. A kdybyste znal aspoň základní fakta o době před WWI, pak byste musel dospět k závěru, že válku vyvolali hlavně Britové. To, že do ní vstoupili až jako poslední neznamená, že do ní svou proradnou politikou nenacpali ostatní státy.

      Vymazat
    5. 22:06

      Když už Vás tolik zaměstnává má zoufalá nevzdělanost ...

      "Císař pán musí bejt z toho blbej," prohlásil Švejk, "von nikdy nebyl chytrej, ale tahle
      vojna ho jistě dorazí."
      "Je blbej," s určitostí prohlásil voják z kasáren, "blbej jako poleno. VON SNAD ANI NEVÍ, ŽE JE VOJNA. MŮŽE BEJT, ŽE SE MU TO STYDĚLI ŘÍCT. Jestli je podepsanej na tom manifestě k těm jeho národům, tak je to zlodějna. To dali do tisku bez jeho vědomí, von už vůbec nemůže na nic myslet."
      "Von je hotovej," znalecky doplnil Švejk, "dělá pod sebe a musejí ho krmit jako malý dítě. Předešle vypravoval jeden pán v hospodě, že má dvě kojný a že každej den třikrát je císař
      pán u prsu."
      "Kdyby už jen to bylo," povzdechl voják z kasáren, "a nařezali nám, aby už jednou
      Rakousko mělo pokoj."

      .....

      "Naše situace je velice dobrá," řekl nadporučík Lukáš, "dnes již nikdo nepochybuje, že válka skončí vítězstvím zbraní centrálních mocností. Francie, Anglie i Rusko jsou příliš slabé proti rakousko-turecko-německé žule. Pravda, že jsme utrpěli nepatrné neúspěchy na některých frontách. Jakmile však prolomíme ruskou frontu mezi karpatským hřbetem a středním Dunajcem, není nijaké pochybnosti, že bude to znamenat konec války. Stejně Francouzům hrozí v nejkratší době ztráta celé východní Francie a vtržení německého vojska do Paříže. To je naprosto jisté. Kromě toho naše manévry na Srbsku pokračují velice úspěšně a odchod našich vojsk, který jest fakticky jen přesunutím, vykládají si mnozí zcela jinak, než jak toho vyžaduje naprostá chladnokrevnost ve válce. Co nejdříve uvidíme, že naše vypočtené manévry na jižním bojišti ponesou ovoce. Račte se podívat..."
      Obchodník s chmelem odpověděl, že jest mu vše úplně jasné, a obávaje se ve své taktnosti, aby to, co řekl, nebylo považováno za narážku, zmínil se, vraceje se na své místo: "Náš chmel válkou ztratil odbytiště v cizině. Pro chmel je nyní ztracena Francie, Anglie, Rusko i Balkán. Ještě posíláme chmel do Itálie, ale obávám se, že se Itálie také do toho zamíchá. Ale pak, až to vyhrajem, budem si diktovat ceny za zboží my."

      Vymazat
    6. Koukám, pane Kopecký, že máte opravdu hluboké znalosti z historie. Právě z takových chytroušů si dělal Hašek nebetyčnou srandu. Jsem opravdu dojata!

      Vymazat
    7. Máte naprostou pravdu milostivá. Jen tak dál -
      Die Einbildung ist nämlich auch eine Bildung.

      Vymazat
  23. KDYBY VOLBY DOOPRAVDY K NĚČEMU BYLY,TAK JSOU DÁVNO ZRUŠENÝ!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:35 K volbám je třeba chodit aspoň nevládnou fašisté z „demokratického bloku".

      Vymazat
    2. 16:50 no jo, ale oni lezou už i do SPD. Chtějí ho rozložit úplně stejně jako Úsvit :-)

      Vymazat
  24. Osobně se domnívám, že Babiš se stal premiérem jenom proto, že to dostal od zákulisí (EU deep-state) za prioritní úkol, protože nebyl po ruce nikdo vhodnější (jimi vypiplaný socdemák Sobotka selhal na celé čáře). Jako podnikatel byl přece za vodou a jako skorodůchodce už měl přemýšlet spíše o teple domova, příp. domova důchodců. Prostě neměl to zapotřebí, Česko by naopak potřebovalo někoho mladšího ke kormidlu. Proto je tu něco špatně, musel to vzít a dotlačili ho k tomu nejspíše vydíráním - třeba, že se jinak nevyhne trestnímu stíhání, něco se vždy najde(nejenom Čapí hnízdo) nebo budoucími ekonomickými úbytěmi jeho firem (bez eurodotací by dlouho nepřežily). Vidím v tom proto jasnou "ruku Bruselu" a na rozdíl od Pražské kavárny v tom nevidím "ruku Kremlu" :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Vida, tady ten pán nevěří spoustě věcí. Ale měl by věřit několika axiómům, kterými se řídí politická třída. Jo a měl by také věřit v Bucha.
    Vítězství ve volbách umožňuje nakládat se svěřeným ůzemím jako s kořistí. Pozitivní změny jsou vždy jen vedlejším efektem přijímaných opatření. Cílem zájmu lidu je žraní, šoustání a čumění na serály (možno libovolně doplnit). Srát na lid! Jsou to z většiny jen bezcenná hovada dobrá k placení daní a když je vlast povolá, tak k plnění "nejčestnějších občanských povinností". Srát na lid!
    To politická třídy má onačejší cíle: zajistit se na několik generací dopředu. Oportunismus a altruismus (v rámci nejbližších) jsou formativní síly lidské společnosti. Tak je to v pořádku?!
    Jo a pan Babiš je Hebrejec ze Slovenskaba a je velmi bohatý. To se má angažovat pro místní svoloč?

    OdpovědětVymazat
  26. Každá vláda, pokud není idiotská, hájí své zájmy. Až bude vládnout lid, bude také hájit své zájmy! Každý jednotlivec i každá skupina, pokud není debilní, hájí své zájmy.
    Jestli si někdo myslí, že bude hájit skupina zájmy celku je idiot!!!
    Štefan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:39 Štefan

      Jednotlivec, skupina, vláda, celek ...
      Co vlastně chcete říci?
      Jak se v tom vyznat?

      Vymazat
    2. 20:43
      Každý občanský celek se skládá z podcelků. Tak jako se množina skládá z podmnožin. Existují občanské celky, které jsou schopny vládnout sami sobě a nejen to, ale i společně s okolními celky vládnout větším územním celkům. Ty občanské celky se jmenují obce a města. Ne stát, ale obce a města - jejich občané jsou jedinými možnými - společnými vládci teritorií, tím nejmenším počínaje. Jsou schopny svou součinností převzít moc státu - politicky se osvobodit a demokratizovat se. Podmínkou je, že se budou za tím účelem organizovat
      Štefan

      Vymazat
    3. 19:04
      S tím (tedy s důrazem na samosprávu) se jistě dá souhlasit.
      Konkrétně je ale hlavním problémem financování - rozpočty menších obcí jsou v přepočtu na obyvatele mnohem nižší než u měst. K tomu navíc přistupuje nižší průměrný příjem.
      Výsledkem je vylidňování venkova a zaostávání infrastruktury, zejména veřejné dopravy, školství a zdravotnictví. Takže jsme oklikou zpátky u státního rozpočtu a dnešních pravidel jeho sestavování.

      Vymazat
    4. 19:17
      Hlavním problémem není v ekonomice, ale v politice!!
      Politickou moc drží v v současnosti v obcích a městech zvolení zastupitelé. Nejdříve je potřeba aby politickou moc v obcích a městech uchopili jejich občané!! Pak, teprve, mohou řešit své hospodaření.

      Štefan

      Vymazat
    5. 19:41
      - A oni zastupitelé nejsou občané?
      - Jaká je vlastně Vaše konkrétní představa?
      O veškerých záležitostech obce budou rozhodovat všichni shromáždění občané obce - a žádné zastupitele si nebudou volit?
      Jak ty občany, kteří dnes k volbám chodí ve stále menším počtu, motivujete, aby se jednání účastnili?

      Vymazat
    6. 19:53
      No konečně náznak "výživné" diskuze. Bohužel tento web pro ni neskýtá dostatečný prostor. Ale odpovím. Ano, o veškerých záležitostech obce budou rozhodovat všichni shromáždění občané obce. Ale pozor, nejen všichni shromáždění. I ti co nepřijdou budou nepřímo rozhodovat, protože tím, že nepřijdou dávají mandát těm co přijdou. Demokracie je kouzelná v tom, že nikdo nikoho nenutí rozhodovat a přesto každý rozhoduje ať chce nebo nechce. Zastupitelé se samozřejmě volit budou, ale nebudou to ti kdo vládnou, ale ti kdo vládnutí usnadňují a rozhodnutí lidu naplňují - prostě provládní servis.
      V takovém lidovládném politickém uspořádání je otázka účasti ve volbách a rozhodování bezpředmětná.

      Štefan

      Vymazat
    7. 20:07

      K otázce "dostatečného prostoru" -
      I s vědomím toho, že to bude opět předmětem útoků a posměšků, musím znovu opakovat: za kvalitu diskuse odpovídá asministrace webu tím, že umožňuje anonymní přístup k ní.
      Také proto - tedy kvůli zoufalé úrovni diskutujících - se někteří ze spoluzakladatelů Nové republiky od tohoto webu brzy distancovali (konkrétně Ilona Švihlíková a František Jonáš - oba nepochybně experti ve svém oboru).

      Nová republika neplní to, co si dala do záhlaví: sociální odpovědnost. Stává se tak součástí právě toho marasmu, proti kterému chtěla bojovat.

      Vymazat
    8. František Jonáš je stále členem Nové republiky z.s., takže nevím, pane Kopecký, kde jste přišel na to, že se od Nové republiky distancoval.

      Paní Ilona Švihlíková Novou republiku nespoluzakládala, realizovala si svůj vlastní projekt. Nevím, kde jste ve Vídni narazil na tyto informace.

      Vaše umanutost je úsměvná, vaše útoky na redakci jsou trapné. Je zajímavé, že svými poznámkami se tu v diskuzích docela rád a pravidelně brodíte místním "marasmem". Což takhle jít diskutovat na Argument.

      Vymazat
    9. Václav Dvořák 30.srpna 2018 7:29

      Pane Dvořáku, děkuji Vám za reakci na mé poznámky.

      1) Píšete, že "František Jonáš je stále členem Nové republiky z.s...." - to je možné (členem NR jsem koneckonců i já), ale nepostřehl jsem tu jakoukoli jeho spolupráci.

      2) "Paní Ilona Švihlíková Novou republiku nespoluzakládala..."
      Vážně ne? A co tedy znamená tohle? -
      "Tyto stanovy schválila schůze přípravného výboru dne 16. 10. 2013 ve složení:
      MUDr. Ivan David, CSc. ... Ing. František Jonáš ... MgA Blanka Langerová ... Doc. Ing. Ilona Švihlíková ..."

      Ptáte se, kde jsem "ve Vídni" (sic!) "narazil" na tyto informace? Představte si, že osobním kontaktem s oběma. - Nežijete doufám v představě, že informace mezi Vídní a Prahou překonávají železnou oponu pomocí poštovních holubů, či snad ano?

      3) Děkuji Vám za zhodnocení mých diskusních příspěvků. Je sice trochu vágní ("úsměvná umanutost", "trapnost"); ale možná jen proto, nemáte chuť ztrácet čas jejich čtením? - Snad ostatní diskusní příspěvky Vašim představám (nárokům?) vyhovují lépe a svou chválu časem přiměřeným způsobem vyjádříte.

      Nejste zdaleka první, kdo mi tu doporučuje, abych sem "nechodil". Jste pouze první, kdo se pod svým doporučením podepisuje.
      - Mám to chápat tak, že Vaše představa Nové republiky je něco jako putyka pro štamgasty, kteří si rádi notují a poplácávají se po ramenou?

      S přátelským pozdravem
      Jan Kopecký

      Vymazat
    10. Pane Dvořáku,

      neočekávám, že byste měl chuť se k tomu, co jsem Vám tu včera (8:21) napsal, vyjadřovat.
      Jenom ohledně té "umanutosti" chci ještě jednou zdůraznit:

      Občan, který se chce veřejně angažovat, byť třeba jen vyslovením svého osobního názoru, to nesmí dělat anonymně.
      Kdokoli, kdo není ochoten přijmout za svá slova nebo skutky odpovědnost, je prostě asociál. Jsem přesvědčen, že víte, co to slovo znamená.
      Pokud tedy svým rozhodnutím provozovat na Nové republice anonymní diskusi toto umožňujete, je to Vaše odpovědnost, ze které se nemůžete vykroutit.
      Dát si zároveň do záhlaví prohlášení, že usilujete o "sociální odpovědnost a solidaritu", je prostě výsměch!

      Opravdu to nedokážete pochopit?

      S přátelským pozdravem
      Jan Kopecký

      Vymazat
  27. Pane Kopecký, kritika by Vám šla. Mohl byste říci, co jste Vy osobně udělal pro to, aby se nedělo to, co se dnes, díky našim zaprodaným a zrádcovským politikům děje? Postavil jste se nějak hlasitě a viditelně a nekompromisně proti nasunování černých, arabských a jiných islamistických tzv. imigrantů, do naší země? Nějak mi Vaše jméno nic neříká. Zřejmě sedíte pěkně doma a trousíte Vaše moudra a oslňujete sám sebe, jak jste chytrý a jaká je to škoda, že všichni ostatní jsou tak strašně imbecilní, že nejsou schopni ocenit Váš skvostný intelekt. Tak se podívejte do zrcadla a říkejte si nejméně stokrát: Nekoukám na idiota, nekoukám na idiota, nekoukám ..... . Uvidíte, že to funguje, konečně, máte jistě dlouhou praxi v sebeobluzování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní 28. srpna 2018 21:31

      Na to Vám mohu odpovědět jen tolik: mě Vaše jméno taky nic neříká.

      Vymazat
  28. ZJEDNODUŠTE NĚKTERÝM LIDEM SLOVNÍK A NEBUDOU MÍT CO ŘÍCT.....VÁM EXULANTŮM TOHO NETŘEBA!!!!!!!☺☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  29. Pane, co píšete jen velkými písmeny, vysvětlete mi proč ? Buď jste si někam založil brýle, nebo vás vnuk nenaučil přepínat na malá písmena. Nebo a to je horší si myslíte, že pro vaše velké myšlenky jsou hodna jen velká písmena

    OdpovědětVymazat
  30. 1:31
    PÍŠU TAK,JAK MNĚ BAVÍ....STAČÍ TAZATELI?

    OdpovědětVymazat
  31. Díky za odpověď, stačí a dobře se bavte. Tazatel

    OdpovědětVymazat
  32. dobře hozené vidle do hnoje, jen co je pravda.
    když to stálo v téhle zemi z hov.no, psával jsem, že je čas věšet a střílet. dnes už to nemá cenu.
    zachraňovat politické partaje ve kterých kromě zlodějů a zločinců netřeba. nemá to smysl.
    zachraňovat zákonodárné sbory od protistátní činnosti netřeba. jsou tam jen zločinci, co se nahrnuli ke korytům, aby si nahrabali co nejvíce a když to nepůjde jinak, tak zaprodají třeba svůj národ, vlast, své děti a vnuky.
    zachraňovat justici od korupce a rozvracení právního státu v přímém přenosu netřeba. vždyť od ústavního, přes nejvyšší správní až po poslední okresní soud, jsou obsazovány na zakázku jen diletanty a a zločinci. namátkou H-SYS. ztratilo se u soudu jeden a půl miliardy!??? on tam někdo přines kufr s penězi? néé!
    ty prachy si rozdělili předseda soudu, dozorující soudce, šéf senátu a konkursní správce. a koho pověsíte prvního a koho vejš??????????
    a vo tom to je

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:22

      "...koho pověsíte jako prvního..."

      Ve dvě v noci z pátku na sobotu mne zavolal jistý pan Novák, jak se představil, aby se mne zeptal, kde chci viset.
      Zamyslel jsem se. Poté jsem mu popravdě odpověděl, že vlastně vůbec nechci viset.
      Zachechtal se a pravil, že na mém názoru možná záleželo dřív, avšak nyní že se mne nikdo nebude ptát.
      Mezitím jsem se probudil úplně a otázal se ho, proč se mne tedy ptá na takové podružnosti.
      Začal mi spílat řka, abych nemyslel, že nás nějaký fígl zachrání před novou Budapeští. On, pan Novák, že je určen k tomu, aby se postaral o mne.
      Vyslovil jsem otázku, mám-li sejít na ulici, anebo dostaví-li se on do mého bytu.
      Nato mi oznámil, že mě ta sranda brzo přejde, a bez pozdravu zavěsil.
      V sobotu mi byl poštou doručen dopis, podaný bez zpáteční adresy v Praze 9.
      Jistý soudruh Morávek mi v něm sděluje jménem dělnické třídy, že jsem sionista i revizionista v jedné osobě.
      Soudruh Morávek má dobré zprávy, že jsem navíc rovněž agentem mezinárodního imperialismu. Poté, co moji lidé provedli puč v ÚV KSČ, vydám vbrzku pokyn, abychom byli připojeni k západnímu Německu.
      Soudruh Morávek prohlašuje, že však tomu spolu s dělnickou třídou zavčas zabrání, a končí ujištěním, že lucerna pro mne jest již připravena.
      Nedá se rozhodně říci, že by politické dění v naší vlasti postrádalo zajímavosti.
      Moje osobní situace je ovšem dosti komplikovaná.

      Pan Novák i soudruh Morávek jsou zřejmě prodchnuti stejnou mírou ušlechtilých pohnutek. Vzniká pro mne otázka, komu z nich mám dát přednost.
      Představuji si, jak to bude probíhat, jestližže se shodou okolností dostaví oba ve stejnou dobu.
      Soudruh Morávek slíbil přijít s dělnickou třídou, ale ani pan Novák výslovně neřekl, žže mne navštíví sám.
      U mého domu se tedy patrně setkají dva zástupy.
      Budu-li dotázán, musím samozřejmě podle pravdy říci, že pan Novák se ohlásil dřív. Pak už záleží jenom na tom, zda to soudruh Morávek uzná.
      Horší situace nastane, jestli se mě nikdo nezeptá. Tehdy musí obě strany vyložžit své argumenty.
      Pan Novák začne reklamovat svůj nárok na mne obviněním, že jsem psal ódy na Stalina.
      Soudruh Morávek bude zdůvodňovat své přednostní právo tím, že jsem napsal Zářijové noci.
      Pan Novák uvede, že jsem byl v ústředním výboru Svazu mládeže.
      Soudruh Morávek namítne, že jsem byl v ústředním výboru Svazu spisovatelů.
      Pan Novák prohlásí, že jsem zaprodanec Moskvy.
      Soudruh Morávek prohlásí, že jsem zaprodanec Západu.
      Pan Novák vykřikne, že jsem zradil demokracii.
      Soudruh Morávek vykřikne, že jsem zradil revoluci.
      Pan Novák se rozzlobí.
      Soudruh Morávek se taky rozzlobí.
      Zástupy začnou mručet. Bude se schylovat k bitce.

      Tehdy přijde má veliká chvíle.
      Zavolám na ně z okna, že jsem žid.

      V ten moment se obě strany dohodnou a mé věšení proběhne už bez dalších svízelí v radostné činorodé spolupráci všech.
      Nejlepší na tom bude, že já vůbec nejsem žid.
      Ale to jim neřeknu. Pro jeden živůtek nelze vydat všanc JEDINÉ POJÍTKO mezi panem Novákem a soudruhem Morávkem. Budu se loučit s hřejivým pocitem, že jsem se zasloužil o jednotu obou nejextrémnějších křídel naší společnosti.

      Pavel Kohout, Jak budu oběšen (Literární listy, č. 18, 27.6.1968)

      Vymazat