Reklama

.

.

neděle 19. srpna 2018

Od srpna 1968 nemůžu ruštinu ani slyšet

Lubomír Man
19. 8. 2018
Řekl kdosi ze spolku, který dnes v republice udává tón, a Seznam.cz vypíchl tuto větu do internetu jako parolu, kterou by měli spatřit všichni naši lidé a která by se měla uhnízdit i v nejhlubších komůrkách jejích srdcí. Protože tahle věta vyjadřuje přesně to, oč tomuto spolku jde. Aby se totiž nenávist národa k vojskům Varšavské smlouvy (složených hlavně z vojska někdejšího SSSR), jež nás v srpnu 1968 okupovala, neporušená a celistvá přenesla na současné demokratické a kapitalistické Rusko.


Protože tak si to žádají nikoliv naše vlastní české zájmy, ale žádá si to vojenskobezpečnostní komplex USA, který ke své potřebě rok od roku zvyšovat svůj roční rozpočet velkého a mocného nepřítele potřebuje. Bez něj by jeho válečná výroba ztratila motiv, peníze by mohly začít utíkat jinam, třeba do zdravotnictví, což ovšem tak zavedený a utěšeně váhu nabývající bumbrlíček s výjimečným zastáním v Senátě i ve Sněmovně reprezentantů (protože bez jeho podpory se senátorem či reprezentantem nestanete), se letos došplhal až k rozpočtu jednoho bilionu dolarů a rozhodně nezamýšlí se s tímto číslem spokojit i nadále. Ale jak už jsem naznačil: mocný nepřítel USA je pro tuhle hru dospělých lidí podmínkou nezbytnou. Nu a pokud ten není v dohledu a většina států světa zdrogovaná vidinou věčného míru opakuje svou vůli žít se Spojenými státy v míru, musí Spojené státy tyhle dětinské a naivní tužby mrštit světu do tváře a musí si svého velkého nepřítele stůj co stůj pořídit.

Už se stalo. Poté, co zplundrovaly Střední východ, postoupily k těžší váze - k Rusku. Rusko. Je velké a mocné a je největším nalezištěm nerostného bohatství na světě. Zkrátka soupeř ideál.
Ale co my máme s touhle světovou hrou na nepřítele společného? ptáme se. My přece žádný vojenskobezpečnostní komplex doma nemáme, takže co nás nutí hrát tuhle šílenou komedii společně s komplexem americkým? Nám by přece vyhovovalo žít se všemi zeměmi světa v míru a přátelství, a ne brojit proti Rusku jen proto, že proti němu z důvodu svých zisků potřebuje brojit jeden americký komplex, který si už kolem prstu omotal i celé USA? Kde je v tomhle nějaký rozum?
Otázka se to zdá být téměř k nezodpovězení. A přece lze na ni odpovědět jednoduše a za všechny naše milence a milenky současných USA i jejich branného komplexu, za Schwarzenbergy, Kalousky, Hermany, Němcové, Langšádlové, Štětiny, Halíky, Lukeše, Pitharty, Fialy, Gazdíky a další výtečníky to učinil- bohužel - náš sociální demokrat Zaorálek, a to těmito slovy: "Protože dnes už přece někam patříme".

Ano, patříme do EU a patříme i do organizace NATO. A proto musíme jak berani šlapat za vedoucím beranem před námi. I my musíme spatřovat svého nepřítele v Rusku, třebaže jinak proti němu nic nemáme. I my musíme v tisku, rozhlase a hlavně v televizi pořádat ty nejhalasnější kampaně na jeho zostouzení - a zrovna v těchto dnech činíme zázraky vazalské přičinlivosti při připomínce výročí vstupu vojsk Varšavského paktu na naše území. Penězi se přitom nešetří, do žlabu pro televizní tvůrce se nasypaly miliony a ty už si své výběrčí našly. Takže jeden dokument o 68 roce stíhá druhý, jeden řinčí nenávistí víc než další, ale pozor! Ta nenávist - jak se to od našich tvůrců doma i zpoza zahraničí žádá - není vpravdě ani tak o dějích minulých, ale spíš o jejich přesahu do přítomnosti, čili do "truchlivé" přítomnosti současného Ruska. Takže podle poučky že studium historie má smysl jen tehdy, přináší-li poučení i pro přítomnost, se dá říct, že skrze děje roku osmašedesátého, kdy všechno v Evropě i v Rusku bylo jiné než je dnes, je vpravdě na paletě těchto pořadů a filmů nikoliv bývalý SSSR, ale Rusko současné.

To je náš nepřítel přeukrutný, toho musíme nenávidět a věřme naší vládě a parlamentu, že i v budoucnu povede naše kroky tak, aby se nám nikdy nepřihodilo to, co se přihodilo našemu nešťastnému sousedovi jižnímu. Že by si totiž i na naší vládní tancovačce někdy zatančil Putin.

136 komentářů :

  1. Od pádu SSSR už uplynulo 30let, v roce 1975 už byl Reich passé. Poučme si z dějin- tím spíš, že sovětská okupace měla 150 obětí na životech v ČR a ta německá okupace měla za následek půl milionu obětí v ČR. Erik.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pozorne si precti tyhle radky-23:31!
      V den kdyz zacala "okupace" Ceskoslovenska mne bylo 17 a pamatuju si to moc dobre.
      Bydlel jsem na vychode republiky,16 kilometru od Ruske hranice. Kdyz veslo ve znamost ze nas prepadli Rusove nam dali ve skole volno a my vsichni jsme se rozpchli do domovu,ke svym rodicum. J jsem sel s partou spoluzaku 18 kilaku lesem a pak stopem nez jsem se dostal domu.
      Cesty,hlavni tah Uzhorod-Michalovce byla ucpana kolonami nakladaku a cisteren. A nizko nad zemi letali vrtulniky.Ruske,MI-8 a 16.Na podvesech meli raketnice ale rakety v nich nebyly.
      Mel jsem doma schovanej Mauser a k nemu jediny naboj. Tak jsem ho vzal,nabil,sel do sadu za barak a pritisknutej k jabloni sem cekal az poleti dalsi vertoljot. Za par minut letel...
      Byl ode mne snad 150 metru a letel pomalu.
      Videl jsem pilota v kabine tak jsem zamiril kousicek pred nos a odpalil jsem to.
      Vrtulnik se otocil na miste jak srsen,udelal kolecko a za par vterin uz byl otocenej pridi ke mne tak 50 metru nad sousedovym polem.Dival jsem se do tvari pilotu a videl jsem jak se mu otaci kulomet,smerem ke mne. Pusku jsem drzel v ruce,pak jsem ji oprel o kmen jablone a sel par kroku vstric vrtulniku. Ten kulomet miril stale na mne.Nevim jak dlouho to trvalo ale mne se to zdalo vecnost!
      Pripravil jsem se na naraz kulek s vedomim ze to bude bolet...
      Vrtulnik udelal vlevo bok,zvednul se vys,udelal otocku doprava,prehoupl se pres nemocnici a zmizel.
      Nevim co nedalo pilotovi aby to do mne napalil ale nenapalil...
      Jablek a polamanych vetev bylo v sadu k zesileni a ja to musel uklidit,tak jak si to tata pral.
      Ale jedno vim zcela jiste,-kdyby tam v tom vrtulniku sedel Emerickej demokratickej pilot tak tam kde jsem stal by dodnes kunkali zaby a sousede by odtamtud brali vodu na zalevani.
      Tak vy pice co tady tolik kunkate o agresorech a zranenych obcanech jste v ty dobe byli v tatovych koulich! Ti co to zazili na vlastni kuzi na to maji svuj nazor. Ja taky!...

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. 7.48 Kdyby ti vaši "Němci" (Německo vzniklo až roku 1871, kdy 18.ledna v zrcadlové síni ve Versailles POPRVÉ ZAZNĚLA "HEIL DIR IM SIEGERKRANZ"...) NEUKRADLI VŠE ŘÍŠI ŘÍMSKÉ A ŽIDŮM tak dodnes žili jako lesní barbaři v Teutonburském (pra)lese.

      I Hitler udělal z Němců "vyvolený národ" s Torah a s Talmudy v zadních kapsách uniformy. Proto nenáviděl Židy, jelikož mohli kdykoliv uplatnit na Němce v USA žaloby na ochranu duševního vlastnictví... včetně genocid nepřátel - i jejich dobytka...

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    6. Anonymní20. srpna 2018 8:39

      německo vynalézavosti, pracovitosti si užila celá Evropa opakovaně,m jen takový senza národ mohlo napadnout udělat ze zabíjení jiných prosperující průmysl.
      Jinak Němci vznikli až se vtnikem Německa a dosud nedrží pevně, pokud se neženou na východ, do té doby tady byli Prosové, Sasové, Bavoři a další.. jejich řeč si je jen podobná nikoliv stejná a jejich dějiny odlišné.

      Němci jsou nešštěstím Evropy, i když jejich pracovitost je skutečně chvályhodná, jen kolik toho stihli třeba za druhé války nakrást po celé Evropa a natahat do Německa, dodnes se to všechno neobjevilo...to bychom my, podřadní Slované fakt nedokázali.

      Vymazat
    7. A pak si se probudil a měl si ruku v nočníku, co, ty "půlmilióne"? Kolaterární ztráty boje proti terorismu a bolševismu 1939-1945
      koncentračních táborů a věznic 20 000
      obětí z totálního nasazení 3 000
      obětí 1. stanného práva 500
      obětí v masových hrobech na Slovensku 5 350
      obětí 2. stanného práva 5 000
      padlých ve Svobodově armádě 4 570
      obětí z pochodů smrti 10 000
      padlých na západních frontách 3 220
      obětí leteckých náletů 7 500
      padlých letců z RAF 560
      obětí nacistického teroru 10 000
      obětí z hnutí odporu v cizině 450
      obětí z řad parašutistů 800
      zahynulých a nezvěstných 10 000
      obětí z řad partyzánů 4 100
      padlých z ČSA 1 720
      padlých v květnu 1945 3 467
      Židé 270 000

      Vymazat
    8. 6:55 Čili jinými slovy lze říci, že za války bylo s českou pomocí zlikvidováno něco okolo 300 tisíc židů, cikánů a komunistů (škoda že to nestačilo)! Samotní Češi byli za Hitlera uváděni výslovně jako árijský národ a v osobních průkazech měli uveden rodokmen předků; z českých chlapců se měl vytvářet nový nacistický vůdcovský dorost na elitních školách NAPOLA; čeští muži měli být přijímáni do řad SS; „česká krev“ byla zákonem chráněná před míšením se Židy… Etablovaná česká historiografie k těmto skutečnostem mlčí, jelikož se tato historicky podložená fakta nehodí do narýsovaného konceptu, podle nějž neměli Češi v nové Hitlerově Evropě fyzicky co pohledávat. Největší ztrátou pro tzv. ČSR byli ti, které při nepřiměřené obraně zavraždili bolševici na frontě když bojovali v uniformách Wehrmachtu za naši rasu a novou Evropu!

      Vymazat
  2. Jedni nemohou slyšet ruštinu, jiní angličtinu, francouzštinu či němčinu.... To záleží na vkusu - trochu - hlavně však na blbosti hlasatele této paroly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom to není, nenávist západu k Rusku je uměle vytvářena již celá staletí. Například už v bitvě na Kulikově poli zaslal Janov své kopiníky, aby pomohli k poražení Rusů (což se tenkrát nepovedlo). Viděl jsem fotky novin po padesáti letech, vždy tam byla uprostřed mapy Ruska zobrazovaná černá chobotnice. Tohle je zásadní Rusko je jiný civilizační okruh (po velké potopě začali vznikat civilizační okruhy a zůstali pouze dva Ruský a západní původně Egyptský). Rusko je šance na spravedlivou svobodnou společnost, západ to je otroctví. Ruské obyvatelstvo má spravedlnost v genech, ale jejich elity jsou horší než na západě - díky elitám vznikají se doby rozpadu, ale vždy se najde "dobrý car", který s podporou lidu zdola, když přeteče pohár zkrotí nemorální šlechtu a země vzkvétá - tito nejlepší vůdci jsou pak západu trnem v oku a pomluveni a špiněni.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. 21:46 - Platí kolik řečí umíš - tolik krát jsi člověkem. Znalost jazyků otevírá brány k nezávislému cestování a udělání si vlastního názoru o krajině kterou navštíví. Já jsem projel Rusko od Rostova na Donu po Kamčatku a nedám na ruský lid dopustit. Jsou to bezvadní lidé. To samé platí o Iráncích, Arménech, Gruzincích, Ukrajincích, Moldavanech a také o obyvatelích Sýrie.

      Vymazat
    4. 7:58: moc toho nevím ale tuším, že Vaše hodnocení Ruska je z nějakých německých knížek. Dovětek toho co jste napsal: je třeba vzít to velké Rusko těm neschopným Rusům a předát schopným Němcům. Něco Vám uniklo. Díky těm precizním nejlépe na světě organizovaným Němcům /Hume, 18 století - sjednocení Němci by byli nejschopnější národ na světě/ jsme zde již měli dvě světové války s 80 miliony mrtvými. S takovými lidmi jako Vy, který čte jen německé anebo anglické knížky /deporučuji Vám americké hovadiny o tom, jak dobýt štěstí/ zde budeme mít třetí světovou válku a po ní lidé již nebudou - ani ti precizní Němci. Co vám radím: je třeba se dívat na svět trochu komplexněji, svět poznávat, cestovat, pokud jste mladý, být pohotový k přijimání nových myšlenek, více číst, ale nejen té domnělé na špici stojíci anglosaské literatury. Heil.

      Vymazat
    5. Anonymní20. srpna 2018 7:58
      Váš příspěvek je zaujatý. Rusko bylo vždy napadáno tím státotvorným, tvůrčím Západem, přesto tu stále je. Dokázali ho brzdit v rozvoji, ale nedokázali ho rozbít.
      Na tom Rusku něco je, přes ty Vaše výhrady. Nejspíš mají odvahu a diplomatický talent. P.K.

      Vymazat
    6. 7.58 zajímal by mne takový váš rozbor USA. Stát vzniklý z evropského lidského odpadu vraždící původní obyvatelstvo, který by bez ,,přílivu moZků" odjinud nemohl existovat dodnes(Openheimer, Braun, Einstein). Ano Velšan naučil Rusy dělat koleje a Němec von Braun poslal poslal Američany na Měsíc. A dnes? Když se někde objeví velký talent je ihned Američany přeplacen. Srovnávám neporovnatelné? Mělo by být logické, že se hloupější učí a necháva si poradit od zkušeného. Já zas tak velký rozdíl mezi Petrem Velikým a USA v jejich konání nevidím. Nemyslím si o našem slovanském národě na rozdíl od vás, že jsme horda primitivů a že se ve středu Evropy držíme skoro 1200 let jen díky našim inteligentnějším sousedům, hlavně Němcům. On ten váš příspěvek vypadá docela akademicky ale věřte, že při důkladnějším rozboru se zjistí, že to je akorát rasistický blábol, který si vybírá do krámu to ce se mu hodí. Věřte je spousta jiných pohledů na vývoj Ruska. Prostě to vidí jiní úplně ale úplně jinak než vy. Já vím, to jsou jen primitivové,bílí negři kteří nic neznají a nevědí.

      Vymazat
    7. 8:57: souhlas. Nejvíce se mi libí závěr Vaši úvahy, čtvrtý řádek a niže, především to, že výplod 7:58 je rasistický blábol. V podstatně řikáte něco podobného jako já - 8:52.

      Vymazat
    8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    10. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    11. 10.39 Ten váš "Největší Němec" se narodil JAKO OBYČEJNÝ GERMANOFONNÍ RAKUŠAN... když bylo Německu osmnáct let... a tři měsíce...

      Vymazat
    12. 10.39 Největším Němcem všech dob byl v oficiální soutěži vyhlášen Karel Marx(tak jako u nás Karel IV.)Největší Němec nebyl připuštěn. V neoficiální soutěži kde Velký Němec byl připuštěn mu dalo hlas 80% respondentů.Velký Němec vstává z mrtvých když vidí jak za německý reprezentační tým hrajou černoši... M.R.

      Vymazat
    13. 11:30 Ethnicky NEEXISTUJE něco jako "Rakušan", to je jako říct že TGM nebyl Čech, ale prachsprostý "Moravák":)

      Vymazat
    14. 11:56 Marx byl Žid a ač vlastní krev nenáviděl, na Rusko shlížel prismatem svého ethnika, když napsal:

      "Ruská politika je nezměnitelná. Měnit se mohou pouze ruské metody, taktika, způsob manévrování, ale polární hvězdou ruské politiky zůstává podmanění světa. Polárka je na hvězdném nebi stálicí. V politice Ruska není žádný rys nápadnější než onen, který sleduje nejen své tradiční cíle, ale také způsob, jak jich dosáhnout. Neexistuje tah v současné politice, který by nebylo možné najít už v historii. Ruský medvěd bude schopný všeho, dokud ví, že ostatní zvířata se mu nebudou bránit. Existuje pouze jediný způsob, jak se chovat k mocnosti jako je Rusko – neukázat strach. Jestliže se Evropa dá na ústup, nebude to znamenat pouze porážku, ale bude to trvalé ujařmění." - New York Daily Tribune, 1856

      To opravdu Největší Němec se skláněl před Třetím Římem, Impériem, které židáci zahubili, ale nevěřil že se dá vzkřísit, protože Sovětský svaz byl kagal pod vedením Židů, kteří povraždili ty nejlepší Rusy, z nichž bylo mnoho německé krve. V žilách ruských carů proudila německá krev, stejně jako většiny aristokracie. "Po celá staletí žilo Rusko z germánského jádra horních vládnoucích vrstev. Toto jádro dnes může být považováno za zcela vyhubené a vymazáno. Na jeho místo nyní nastoupil Žid. Stejně, jako je pro Rusy nemožné zbavit se vlastní silou tohoto židovského útlaku, tak je pro Žida nemožné natrvalo udržet tuto ohromnou říši. On sám není žádným organizačním prvkem, ale pouze rozkladným fermentem. ... A konec židovského panství v Rusku bude také znamenat konec ruského státu jako takového." - Adolf Hitler, Mein Kampf

      Vymazat
    15. 9:28 Platonov tvrdí, že USA vznikly jako epicentrum židozednářské civilizace. Tato země se formovala hlavně pod vlivem židovských živlů a slovy W. Sombarta byla „emanací židovského ducha“. Všechny síly zla, brutality, rozvratu a rozkladu, které jsou vlastní židozednářské civilizaci, se v historii USA uskutečnily nejúplněji a nejdůsledněji. Aby skrylo své zločinné plány před lidstvem, vytváří světové zákulisí propagandistické mýty, jejichž cílem je překrucovat historická fakta. Hlavním takovýmto mýtem je mýtus o „holocaustu Židů za druhé světové války“. Jsou podnikány pokusy podat věc tak, že hlavní obětí byli nikoli Slované, ale Židé. Podle výpočtů historiků za války podle maximalistických odhadů zahynulo ne více než 1,5 mil. Židů. Propagandisté holokaustu a především sionistické kruhy tento počet zečtyřnásobili, když rouhačsky uváděli počet šesti miliónů zemřelých Židů. Z kořenů staré slovanské civilizace vyrostl strom, jehož každá větvička se natáhla vlastním směrem. Je nutné vzít v potaz, že národům slovanské civilizace připadl obtížný historický úkol – být baštou, která stojí v cestě silám světového zla v nejširším smyslu tohoto slova – západní a osmanské agresi, fašismu a hlavně sionismu a jeho rudé odnoži! - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/0_905a%D0%BB%D0%B411.png
      Nemám důvod mu nevěřit ...

      Vymazat
    16. 11:30 Ethnicky NEEXISTUJE něco jako "Rakušan", to je jako říct že TGM nebyl Čech, ale prachsprostý "Moravák":)

      Vymazat
    17. 11:39 Ethnicky NEEXISTUJE něco jako "Rakušan", to je jako říct že TGM nebyl Čech, ale prachsprostý "Moravák":)

      Vymazat
  3. Přesně tak pane Mane Rusko není nepřítel ale západ s jejich politikou všechno zlo přichází z usa. To co předvádí po převratu je hrozné. Jestli se někdo hlásí k natu a eu tak já ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 21:47mate to vše pomotané jak autor članku.Putinovo Rusko je autokratický bordel dalek od demokracie i autokratickeho kapitalismu a jestliže si děla i po tolika letech naroky na všechny postsoovětske a postsocialistické země,tak je naš nepřitel.

      Vymazat
    2. 23:47 Jenže Rusko si ten "nárok" dělá jen v propagandě a ve vaší fantazii. Zato drancování postsocialistických zemí Západem je holá skutečnost. Nepřítel není ten, na koho vám páníček ukáže, ale ten, kdo vás dře z kůže.

      Vymazat
    3. Rusko s Putinem v čele má nejvíc demokracie, co kdy v historii mělo. Přečtěte si např. blogg Ladi Větvičky, který tam cestuje pěšky, na bicyklu, stopem... dozvíte se o Rusku víc, a nemusíte poslouchat pindy trollů (viz 23:47), kteří Rusko pomlouvají, dávají rovnítko mezi SSSR a Ruska a podobně překrucují a lžou.
      MM

      Vymazat
    4. 3:58 vite pane,rad čtu Větvičku,ale dik internetu i ruska media včetně diskusi k člankum lidi co tam žiji a podle toho si dělam nazor jak to v tom dneśnim Rusku funguje.Pro tamni lidi neni žadny terno,že v Kremlu vladne car Putin se svoji klikou a nebylo by ani,kdyby seděl v Kremlu král Navalnyj.To jen by jste věděl a apropo Putin neni Rusko, pane.

      Vymazat
    5. Nemluv tady za "všechny státy" a nemluv tady hlavně za mne ty blbe,ale kydej si svůj hnůj sám za sebe.

      Vymazat
    6. Anonymní20. srpna 2018 7:21
      Tak nějak jsme to vnímali, ve svém mládí. Ale ani na Západě nebyl ráj a lidé tam byli nespokojení. Proto ta šedesátá léta. Oni si mysleli, že dobře je v našem táboru míru. Dobře nebylo tady ani tam, jenom bylo jinak. Oni žili v tom morálním marasmu (peníze nade vše), který poznáváme nyní, již tenkrát. A také se jim to nelíbilo, i když měli texasky a žvýkačky. P.K.

      Vymazat
    7. P.K. - To je fakt, oni tam žili v tom marasmu, ve kterém mohli podnikat jak chtěli, cestovat, koupit si co chtěli, mohli studovat co chtěli, atd.
      To chápu, že nám ten náš život za ostnatým drátem museli závidět. Petr

      Vymazat
    8. 9:00 něco jste asi popletl.Anonymni přispěvek 7:21 neni.Tak co jste v mládi tak nějak vnimal a na co reagujete?Přesto,ano,všude byl a je chleba o dvou kurkách,ale když u nás bylo tak dobře proč lidé utikali ven a z druhé strany se,kde žili v moralnim marasmu,k nám nikdo necpal.Tak jsem to vnimal ja.

      Vymazat
    9. Anonymní 20. srpna 2018 11:50

      Narvali se sem ze západu po roce 1989, aby si nás všechny rozebrali na součástky do šroubku a my blbouni, jim podávali s radostí šroubováky a ještě jim přitom tleskali!

      Mezitím aparátčíci, papaláši, netleskali, měli plné ruce, všeho co se dalo ukrást. A chachartisté s veksláky, zveličili aparáty a obsadili fleky Papalášů až na věky?!


      "Prosím je hrozné vedro, mohl bych si u Vás natočit trochu, dříve naší obyčejné vody?"!

      Toto hovoří za VŠE, ekonomové ...?


      Ramón

      Vymazat
    10. Anonymní20. srpna 2018 11:01
      Přes ten Váš pohled, však spokojení nebyli. Měli vyšší životní standard než Východ, ale to není vše, co člověk potřebuje ke spokojenosti. Stačí to ale k tomu, aby člověk neviděl řešení svých problémů, v odchodu na Východ. Naopak lidem z Východu připadal vyšší životní standard na Západě, jako řešení jejich nespokojenosti.
      Ten vyšší standard běžných západních občanů, však byl něčím vykoupen. Obavou o zaměstnání a tak držení huby a kroku. Ta jejich možnost studovat a koupit si, co chtěli, však byla omezena finančními možnostmi. Řadoví občané neměli na luxusní zboží, bohatí se v něm producírovali. Řadoví občané neměli na to, studovat prestižní školy, jejichž absolventy poté přijímali na prestižní pracovní místa, bohatí na těch školách navazovali vzájemně kontakty, pro další život. A ta svoboda cestování, také nebyla všeobecná. V Británii měli ještě v 60.tých letech omezený devizový příděl, na cesty do zahraničí. Stále se ještě nevypořádali s válečnými dluhy.
      Zde byla také nesvoboda. Děti nomenklaturních kádrů, směli studovat zahraniční obchod, či práva, nebo dokonce prestižní diplomatické školy v Rusku, které jim poté zaručovaly prestižní zaměstnání. Příslušníci nomenklatury, jistě neměli problémy cestovat mimo oblast RVHP. Běžný občan musel žádat o devizový příslib, bez práva na jeho přidělení. P.K.

      Vymazat
    11. Anonymní20. srpna 2018 11:50
      Něco jsem popletl, nebo byl ten příspěvek smazán. Bylo to nějaká óda na život na Západě v tom 68. Jak říkáte, všude byl chleba o dvou kůrkách. O tom odcházení jsem se už zmínil v 16:06. P.K.

      Vymazat
  4. Neustálým opakováním donekonečna, se pomalu ale jistě stává ze srpnových událostí 1968 přiblblá fraška. Je to stejné jako s koňským povozem, co tahá týden po Praze rakev s Havlem, nebo nekonečný seriál o třech spasitelích, kteří za nás padli, abychom my mohli žít. To si autoři těchto debilních výpotků opravdu myslí, že je národ složen jen ze samých Klusů, Rupertů atd....? Jděte do prdele.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 22:24 Tím neustálým opakovaním se jen potvrzuje známý fakt, že pravdu není třeba vtloukat lidem do hlavy palicí, protože ji všichni znají. Ale udělat ze lži něco, co jako pravda alespoň vypadá, to vyžaduje nejméně 100násobné opakování (Josef Goebels). I tak se to uchytí jen v kebulích, které jsou líné myslet.

      Vymazat
    2. 19. srpna 2018 22:24 a 1:48

      Souhlas 1***

      Jen co jsem dopsal výše 13:19 a chci pro Vás vyhledat informace na Google, jsem svobodně CENZŮROVÁN, opět děkuji Čínským mozečkům a ručičkám z HUAWEI, že je umí odblokovat!

      ------------------------------------------------
      GOOGLE ...!!!

      "Zkuste to znovu později
      Z vašeho počítače nebo sítě jsou odesílány automatizované dotazy. Z důvodu ochrany uživatelů nelze požadavek okamžitě zpracovat. Další podrobnosti naleznete na stránce s nápovědou"?
      -----------------------------------------------

      Nesmysl, nejsem žádný automat, jsem přezdívaný


      Ramón

      Vymazat
    3. Pravda a láska bohužel nikdy nezvítězí nad lží a nenávistí, protože probudit nenávist pomocí lži je daleko jednodušší než objevit pravdu pomocí lásky. (Ramón)

      Vymazat
  5. Kousek od bydliště žijí živočichové, olezlí boláky, ve špíně, hrozně smrdí a po večerech vybírají popelnice. Podle údajů z internetu se jejich počet blíží 100.000, lidé už to nejsou, jsou z nich zvířata a pořád tady někdo říká, že se komunisti mají omlouvat a já nevím za co!?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvat se mají za to, že nedovolili zlodějům (nejenom) z disentu najatému cizáky ROZKRÁST, VYKRÁST, ZAŠMELIT, ZAPRODAT A NAVÍC ZADLUŽIT NÁRODNÍ MAJETEK A ČESKOU ZEMI. ŽE DONUTILI KNĚZE ABY SE MODLILI ZA VĚŘÍCÍ A VEDLI PROSTÝ ŽIVOT JAKO SKUTEČNĚ PRACUJÍCÍ - A NEMOHLI KRÁST A PARAZITOVAT SE SOUČASNOU AROGANCÍ... atd., atd.

      Vymazat
  6. Naše vládnoucí vrstva chce někam-na rozdíl od nás-patřit.Nenávidím lež a angličtinu.Normální člověk.

    OdpovědětVymazat
  7. Pane Mann, děkuji za Vaše články, zvláště za tento. Moudrá a varující slova. Slova která málokdo poslouchá poněvadž se to nenosí. Smutný výsledek třiceti let po sametu. Kde bychom byli kdyby vývoj po 1989 pokračoval započatými reformami socialismu? Ano, srpen 68 byl i pro mě šokem, ale to jsem neměl zkušenost po 89. Teď vím že nám spojenecké armády zachránily alespoň 20 let spokojeného života v míru a životních jistot. Když vidím ty dnešní hordy nenažraných "umělců" všeho druhu pakujících se z peněz ČT a různých organizací a spolků živených státem je mi na zvracení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto s Vámi souhlasím, také jsem nemohla dlouho okupaci strávit, ale pokud se člověk začne zajímat o historii, dá si dohromady určité souvislosti tak pochopí. Doporučuji všem mladším shlédnout dokument https://www.youtube.com/watch?v=mmR8Y-a6b8c nutno zapnout české titulky,neboť oni ruštinou nevládnou, snad se některým rozsvítí. Ano, dostali jsme 20 let, kdy jsme mohli v klidu žít, žádné bezdomovce jsme neměli, všichni jsme museli pracovat a tím myslím všichni, byli jsme soběstačný národ hlavně potravinově a kde jsme po skoro 30. letech dnes? Absolutně nesoběstační, pracujeme v montovnách pro korporace, pěstujeme řepku místo obilí a až nastoupí 4.průmyslová revoluce tak se nebudeme stačit divit.

      Vymazat
    2. 23:17 - Naprostý souhlas. Díky srpnu 1968 jsem měl krásné a bezstarostné dětství. Nebyly exekuce, nezaměstnanost a bylo dostatek bytu a zdravotního personálu. Naštěstí nebylo možné aby doktor za státní peníze vystudoval a pak své znalosti prodával na Západě.

      Vymazat
    3. 8:15

      To je jeden z nejroztomilejších příspěvků, jaké jsem kdy četl: "krásné a bezstarostné dětství" díky invazi armád Varšavské smlouvy.

      To by se moc hezky vyjímalo na Koněvově pomníku v Dejvicích, který radnice Prahy 6 hodlá vybavit vysvětlujícími tabulkami.
      Jen tak dál!

      Vymazat
    4. 8.24 Pane Kopecký, dovoluji si kontrasignovat...

      Vymazat
    5. 8:36

      Děkuji.
      Škoda, že pisatel je anonymní. Takového bych pozval do České televize. Věřím totiž, že svá slova myslí naprosto upřímně.
      Toho by tam museli přivítat s otevřenou náručí - jako exemplář toho, před čím tak horlivě varují. To by pak diskuse o roce 1968 teprve dostala ty správné grády!

      Vymazat
    6. Moc hezký komentář o kabaretu, který média a politikové předvádějí kolem výročí napsal Zdeněk ZBOŘIL:
      https://www.parlamentnilisty.cz/arena/politologove/To-je-napad-smeje-se-Zdenek-Zboril-TOP-09-pokud-jde-o-srpen-1968-Pridava-sve-vzpominky-ktere-nepotesi-odpurce-Zemana-CT-Nemocny-Kalousek-Masinova-548296

      Špatný není ani článek na Kristiny ANDĚLOVÉ na A2larmu:
      https://a2larm.cz/2018/08/o-vztahu-prazskeho-jara-ke-smyslu-ceskych-dejin/

      Vymazat
    7. Pane Kopecký, opět souhlasím. Nevím kudy z 100 ho ven. Chápu emoce,které dodnes mám i já z 68, ale z historické tragédie paušaliozvat a dojít až k rasismu je blbost. Mimochodem ad 8.34, německá příjmení nemusí patřit jen Němcům a náš Karel IV byl Slovan jen po mamince. Pro sebe mám řešení - zbavit se emocí a neďělat z historických hrůz dědičný hřích národa pro jeho další generace.

      Vymazat
    8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    9. 8:48 Předseda TOP09 Jiří Pospíšil se ve své výzvě Zemanovi krásně podřekl: "..jsme oba občané jedné země, která v roce 1968 snila svůj sen o realizaci spravedlivého společenského řádu. Okupace tyto sny zastavila."
      Jen už zapoměl, že ten spravedlivý společenský řád měl být socialismus a realizovat ho chtěli komunisté, proti kterým dnes s takovou vášní bojuje. Stejně, jako proti nim byla namířená invaze 68. Nad čím tedy naříká? V roce 68 ani 89 si nikdo pod pojmem "spravedlivý společenský řád" nepředstavoval marazmus, ve kterém dnes díky "Pospíšilům" žijeme.

      Vymazat
  8. Největší propagátoři okupace v roce 1968 jsou ČSSD, TOP, KDU a ODS, včetně starostů, protože lidem ukazují, že existuje něco horšího, než komunisti a je třeba zakázat tyto extrémistické strany!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč nedemokraticky zakazovat, KDYŽ JE STAČÍ NEVOLIT. Jak nám diktovával starý učitel "Voli volí voly" - což se nám tak líbilo, že to psali bezchybně i repetenti. STÁLE PLATÍ "SVŮJ K SVÉMU, osel o osla otírá se".

      Vymazat
  9. z těch jmenovaných kolaborantů s cizí mocí - někteří z nich jsou jenom užiteční idioti a nevědí vo činí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevědí co činí? A vy jim to věříte? "Pod šibenicí je každý nevinen, nikdo nevěděl... ty je je třeba pověsit výš, aby měli lepší rozhled" říkával jeden císařský soudní rada - když mu Kaiser milostmi kazil celoživotní dílo.

      Vymazat
  10. Rok 1968 jsem zažil a nasrán na Rusko jsem prožil taky.Po letech zjištění jsem vše musel přehodnotit,protože se ukázalo hodně důkazů že vše bylo jinak.Takže za rok 1968 si můžeme sami Čechové.Proč ? není potřeba komentovat kdo zná ví kdo nezná prudí a hodně u toho prdí.Přkrucujete dějiny.Namátkou si přečtite paměti Bilaka,Dubčeka a jiné - soudruzi.Oslava a v zpomínka na rok 1968 jako pamětníka mě může políbit zadek.Normalizace již ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořád křičíme, jak nás SSSR okupoval. Voják-žoldnéř ČR je v Afganistánu, není to náhodou stejné?

      Vymazat
  11. Onen Vuk Blaha snad ani článek pana Mana nečetl. Bylo by možné, Vuku Blaho, se k názorům v článku pana Mana věcně vyjádřit? Děkuji. JiH

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To, že Rusko se liší od SSSR je po formální stránce sice pravda, ale cíle, způsob vládnutí a všechna negativa z dob minula se přenesla do současnosti.
      Není zapotřebí nás nutit k nelásce vůči Rusku. Ten marasmus sovětské éry si jistě mnozí pamatují. Že naši představitelé nejsou schopni provádět suverénní politiku, je jiná věc. Ostatně, tento stát nikdy suverénní nebyl.

      Vymazat
    2. 8:17 všechna ta negativa spočívají v čem, pokud to srovnáme s jinými významnými mocnostmi, Vuku Blaho?

      Vymazat
    3. Vuk Blaha 8:17: Ten marasmus sovětské ery si jistě mnozí pamatuji...
      Dnešní doba: sama aktivita, supermarkety, vydrancovaná supermarkety a dalšími stodolami zemědělská půda /cesta dálnicí se zvukolamy a novou malbou krajiny mě vždy rozladí a vžene do deprese, v hlavě tane mysl - to bude horší a jen horší/, krávy s dírami v břiše /zatím pouze v té nejpokrokovější zemí USSA/, plantáže GM potraviny /zatím jen na Ukrajině, u nás pouze nikoliv ekologická řepka/, státy v područí jednoho promile lidí vlastnicích zelené papíry, atd. nechce se mi to zde vypisovat, protože diskuse s Vámi je určitě ztráta času. Suma sumarum: Vy to nemáte v hlavě a v srdci v pořádku. Jste zaslepený, stejně jako další magoři Nové doby - jak např. 7:50. Ve velebitelé anglosaské rasy, která nás dovedla na okraj propasti nikoliv jen ekonomické ale i válečné zkázy.

      Vymazat
    4. Vuk Blaha v Rusku nikdy nebyl. Podle toho jeho blábol vypadá. Slova "cíle, způsob vládnutí a všechna negativa z dob minula se přenesla do současnosti" mohl napsat jen naprostý neználek neschopný analytického myšlení. Vždyť i y českých veřejných zdrojů je patrné, že
      1/ vláda je zcela jiná. Stát neřídí ÚV KSSS a jemu podřízené orgány, ale vláda, Duma demokraticky zvolená a demokraticky zvolený prezident.
      2/ cíle - dnešní Rusko se nesnaží "vyvážet socialismus", ani neprovádí "internacionální pomoc". Rusko stejně jako Čína či Indie jsou kontinentální velmoci, které se snaží chránit proti 'pirátské' námořní supervelmoci. Jejich strategie je jiná, zásadně se liší od strategie USA: nejde o útok, ale o obranu. Všechny zahraničně politické i vojenské akce Ruska se podřizují obraně - včetně utužování spolupráce s dalšími zeměmi (např. BRICS, ŠOS atd.)

      3/ "Negativa z doby minulé,... marasmus" - přečtěte si poznámky z cest po dnešním Rusku u Ladi Větvičky či jeho rozhovor pro Parlamentní listy. Pak se za svá slova budete stydět, pokud nejste nenávistný troll, placený za pomlouvání dnešního Ruska. Nebo jste snad euroidiot Plavec Štětina či sexuální islamistka Petra Procházková?
      MM

      Vymazat
    5. Pane Blaha, rad bych Vam plozil nekolik otazek.
      * Na cem se zaklada Vase tvrzeni,ze "způsob vládnutí a všechna negativa z dob minula se přenesla do současnosti"?
      * Vztahuje se to i na ostatni narody SSSR, napriklad na Ukrajince.
      * Zda se Vam ze politicky system v SSSR ovladany jednou stranou a Marxistickou ideologii je stejny jako soucasny system v Rusku s mnoha stranami, pravidelnymi volbami a trznim hospodarstvim?
      * Lze Vase tvrzni a aplikovat i na jine zeme, napr. Nemecko. Tj. je dnesni rezim v Nemecku stejny jako rezim nacisticky?

      Vymazat
  12. Je pravdou, že mír ve světě si dnes USA nemohou s ohledem na jejich ekonomiku v žádném případě dovolit. Druhá pravda ale je, že Rusové se ani po desetiletích nedokážou se ctí postavit čelem k událostem, které měly díky Moskvě dopad na státy bývalé východní Evropy a neustále vytvářejí vlastní pohledy a vlastní propagandu na události, jako okupace ČR, či "dozor" nad německým masakrem polského povstání ve Varšavě aj. Přiznání skutečné viny a omluva za ty, kteří už dnes povětšinou nežijí,to je veliký krok pro usmíření. Pak naříkají, že vyděšené státy východná Evropy škemrají o vojenskou přítomnost USA. Rusové se chovají tradičně jako slon v porcelánu. Řekl bych k jejich vlastní škodě, ale na kšefty se západem Evropy to zřejmě vliv nemá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 8:44: Další magor Nové magorské doby: Když něco nevím, tak s tím nelezu ven, když něco neumím tak neříkám jiným že ano, protože se mi může stát, že třeba spadnu ze skalní stěny jako radobyhorolezec. Umění, jako každá solidní práce, stejně tak vědění je pracné, vyžaduje čas a námahu. To Vám je zřejmě cizí, stejně jako většině těch mladých dneška, kteří se jen tváři, že něco zvládají. Omluva za ten dlouhý úvod jen krátkého sdělení. Napsal jsem samozřejmosti, ale jak je vidět některým lidem jsou takové samozřejmosti cizí.
      Teď to podstatné: Varšavské povstání bylo utopeno v krvi především civilního obyvatelstva /200 tisíc obětí/, z vojenského důvodu - sovětská armáda vojensky na to neměla, aby obsadila Varšavu.
      Není to tak, jak to hustila i Tobě Svobodná Evropa a Hlas Emeriky, že Stalin nařídil této armádě se schválně před Varšavou zastavit. A pokud to máš z nějakých papírových pramenů, poslechni si jiné prameny, poslechni si, co třeba o tom říkají polští nacionalisté, třeba Alexander Jablonowski, viz youtube. Někteří lidé, pokud už něco říkají veřejně, tak k tomu přistupují tak jak by to měli napsat. To platí si myslím o režíserovi Maciejovi Porebe, který vystupuje s Al. Jablonowskim a od kterého je tato informace o varšavském povstání - sděluji pro přesnost.
      Sakra, již nebudu zde psát. Pro magory škoda času. Zase je jedna hodina pryč.Než si člověk přečte ty výplody dutých hlav, to jest některé komentáže.

      Vymazat
    2. Nejsem historik, ale dost pamatuji. Za komunistů se nejitřily vztahy mezi státy východního bloku. Mnohé věci jsme ani nevěděli. Působily však sračky z Mnichova a zřejmě nakazily virem nenávisti i mnohé zdejší diskutéry. Disidenti z těch sraček žili a ani s nimi nehne, aby se s tím napáchaným zlem vyrovnali.

      Z přátelství s Rusy jsem nežil, v tomto ohledu jsou mi ukradeni. Brali však půlku produkce z fabriky, kde jsem pracoval, a dávali nám to, co jsme my potřebovali. Rusové nám asi důvěřovali nejvíce ze svých spojenců, viz fakt, že jsme byli třetí, kdo měl v kosmu svého kosmonauta. Teď abych se styděl, že jsem Čech, i když s gaunery, co se prodrali k moci, nemám nic společného.

      Vymazat
    3. Poláci s Rusy povstání vůbec nekonzultovali , první styčné ruské důstojníky dokonce zastřelili !!

      Vymazat
    4. 11.30 Polská vláda u Churchila v Londýně si vysnila, že ARMIJA KRAJOWA podřízená Londýnu povstane, přijedou Sověti, zaženou a pobijí Němce... a Londýn bude vytrubovat do světa, že se Poláci osvobodili sami... Rudá armáda potřebovala doplnit personál i válečný i ostatní materiál, nechat odpočinout a zreorganizovat vojska pořádně pocuchaná předchozími vítěznými boji... a tak nechala Britům a jejich polské vládě prostor pro iniciativu; kdy\ž si zahájili povstání, místo bombardování Německa mohli ve Varšavě masivně shazovat materiál a posily všeho druhu kromě těžkých zbraní... ale západ nic. Kecal NA RADIOVÝCH VLNÁCH jako pak celou studenou válku, polská bombardovací peruť SHAZOVQALA CO MOHLA ALE BYLO TOHO MNOHEM MÉNĚ, než dokázal Göring doručovat do Stalingradu a k Demjansku pouhými Ju-52... a tak to bylo i stejně platné.

      Prostě političtí stratégové v Londýně byli stejného ražení jako budovatelé Britského impéria... Jenomže Stalin se nezachoval jako Ind nebo černoch. A Poláci jsou holt Poláci.

      Vymazat
    5. Ad 9:13 - bravurní koment!

      Vymazat
    6. AD 11:52: Varšavské povstání: zločin zorganizovaný Brity, zahynuli převážně mladí lidé, kteří po válce by mohli být budoucími kádry v průmyslu, vědě, zdravotnictví. První den povstání poslali proti kulometným hnízdům mladé lidí s krumpáči. Neměli pro ně totiž vyzbroj. Výsledek - 2500 mrtvých, 100 mrtvých Němců, strategická místa ve Varšavě stejně nebyla dobytá. Hrdina anglického lidu Churchill je pověstný svou větou: A Polákům uděláme povstání, kterou pronesl někdy po Jalte.
      Někdo tam píše o zastřelení styčných důstojníků Rudé armády. Nevím, je to možné.
      Ono dějiny mnohdy vypadají uplně jinak, než skutečnost, než to co vykládájí aktuální vítězové. Např. polské dějiny: Pilsudský patrně bude zbaven v budoucnu své glorioly. Jen jeden fakt: Varšavská bitva v roce 1920. Nevyhral ji Pilsudský, ale gen. Rozwadowský, který zemřel za podivných okolností, pravděpodobně byl otráven v roce 1928. Pilsudský byl agentem Britů - přesněji agentem City of London Corporation, Němců a pokud mě paměť neplete ještě Japonců. Pilsudský před nadcházející Varšavskou bitvou /Zázrak na Visle/ podal demisi, do rukou V. Witose, který to nerozhlásil, v roce 1926 provedl květnový převrat, jehož skutečnou přičinou bylo to, že Poláci nechtěli přijmout dohled Světové banky. City of London dodalo 500 tisic liber a za tyto prachy Pilsudský provedl květnový převrat, 200 tisic vrátil, protože je nevyužil. Angličané jsou vůbec neblaze zapsání v polských dějinach, stojí za oběma povstáními v 19. století - listopadovém i lednovém, kvůli nim rovněž zářijová kampaň v roce 1939 dopadla hůře než tomu skutečně mohlo být. Kvůli nim nebyla dokončena mobilizace, Kutrzeba bloudil po poznanském vojvodství, místo aby hned od začátku bojovat s Němci atd.
      Jinak na první pohled vypadá to tak, že Sověti mohli Varšavě pomoci v srpnu-září 1944. Na první pohled, stejně jako mnozí by řekli, že všechno soukromé i zdravotnictví je lepší - ale toto není pravda.
      Jinak na adresu 8:44 ještě jedno - celkový ton Vašeho sdělení, zobecňující, mající vytvořit dojem, že jste znalý, to se mi na Vás nelíbí. Rusové možná jsou stejně hloupí jak ti Poláci. Z první světové války neměli nic a vůbec v ní nepotřebovali se učastnit. Před první světovou válkou jestli se nepletu vyhráli válku z Tureckem a v Berlinu si nechali nadiktovat Brity, že nemají chtět Instanbul. Víte co běžte k uctívaným Němcům, bohužel jsou lidé co tento krvelačný národ uctívají. Jak zde někdo napsal: oběti roku 1968 bylo něco přes stovku, ale oběti protektorátu bylo půl milionů. Někdo tam napsal z komentátorů, že bezesporů Němci jsou pracovití, pořadkumilovní ale ve 20 století byli pro Evropu největším neštěstím /pvní světová válka, pouhých 43 let po tom, co vzniklo Německo/.

      Vymazat
    7. 16:30 Nicméně je jisté, že kdo studuje dějiny hudby, literatury, chemie, matematiky, vynálezů, nebo fyziky, tomu nemůže uniknout množství německých jmen na seznamu. Němci tvrdě pracují, jsou produktivní, energičtí a nade vše velmi tvořiví. Němci celá staletí nepředstavovali pouze to nejlepší z celé naší rasy, ale byli v každém ohledu klíčovým elementem veškerého lidského rozvoje. Proč potom Německo, mohli byste se zeptat, mělo zpoždění za Francií, Španělskem a Anglií v získávání kolonií a založení vlastní říše? Odpověď leží v jeho Achillově patě. Žádný národ nemůže přežít pokud je vnitřně rozdělen. A žádný jiný národ netrpěl tolika rozkoly a vnitřními spory jako právě Němci. Od dob Římanů, přes vládu Karla Velikého a další staletí bylo Německo rozdělené na malé knížectví a království. Snad od dob pádu Babylonu nebyl nikdo tak ovládán židovskými lichváři jako malá knížectví v Německu. V 15. století se stále více projevovalo, že Německo se stává novou mocí v srdci Evropy a díky svým lidem, řemeslu a technologii jako byl např. knihtisk, brzy ovládne Evropu. Pokud existuje něco co Židé nechtějí a nemíní tolerovat, je to fakt, že by se bílí lidé jako Němci sjednotili a ovládali světovou politiku. Asi v této době začali Židé propagovat to co je v pozdější historii známé jako "Velká Schizma", jehož 500. výročí nedávno proběhlo. Židé zorganizovali protestantskou reformaci a s ní i bratrovraždy neslýchaných rozměrů. Židé kteří křesťanství vytvořili, a pak ho 1500 let skrze hierarchii římskokatolické církve ovládali, církev zkazili do takové míry, až byl průměrný "Věřící" zcela znechucený výstřelky církevních prelátů a připravený povstat. Pak Židé vždy přivedli loutku, pokaždé jinou, která měla vést povstání proti církvi, která se tak měla již podruhé rozpadnout, tentokrát od Německa a Švédska přes Francii po Anglii. Po asi století tlení tyto nepokoje propukly do ohnivé bitvy Němců proti Němcům. Dnes to nazýváme třicetiletou válkou v letech 1618 až 1648. Po skončení tento tragický rozkol zanechal Německo rozpadlé a krvácející, 5/6 majetku bylo zničeného a 1/3 obyvatel zabita. Když toto vraždění nakonec ukončil vestfálský mír, jehož znění nenapsali Němci, ale okolní vnější síly, které nechtěly vidět sjednocené Německo, zůstalo rozdělené na 300 knížectví, tedy mnohem více než tomu bylo před válkou. Tato krvavá a odporná zkušenost sebedestrukce vrátila Němce možná až 300 let zpět co se týče vývoje jejich státnosti a stála je světové vůdcovství. Taková byla situace v Německu až do příchodu Bismarcka, který německé státy sjednotil ale rozpoutal válku proti Němcům v Rakousku, které v bitvě u Hradce Králové v roce 1866 porazil. Tato bitva a vítězná válka proti Francii v roce 1870 sjednotila německé státy pod vedením Pruska, a Bismarck korunoval krále Wilhelma I. za hlavu německé říše. Německo bylo opět na cestě ke sjednocení a světovému vedení i když bez Němců z Rakouska. Navzdory času který Německo ztratilo zatímco jiné velké evropské národy získávaly kolonie, bylo Německo najednou světovou mocí s níž bylo třeba počítat a neúprosně se stávalo nejsilnějším národem Evropy a druhýmna světě. V roce 1905 bylo celosvětově 95 procent vědeckých článků napsáno v němčině. Němci vládli vědě i opeře, poezii i teologii, filozofii i průmyslu. Dvacáté století mělo být německé století, a ačkoli to byl v tu chvíli národ poměrně militantní, první válku rozhodně nezačal – a druhá byla pokračováním té první.

      Vymazat
    8. Američtí židáci jakým byli Baruch či Morgentau měli zájem poškodit jak Německo, tak i uvrhnout do koloniální závislosti země východní a střední Evropy, nás nevyjímaje! V jejich plánu odsunu Němců byla obsažena dvojí škoda pro nás: 1. zemědělské na několik států rozdělené Německo by nestíhalo uživit početné přistěhovalce z východu a dostalo by se na pokraj hladomoru. 2. země zbavené schopné populace by upadly do zaostalosti (což se stalo) a navíc by se usnadnilo vítězství komoušských protibílých sil v těchto zemích (což ovšem se stalo taktéž). Jenže plán přeci jen hochům stoprocentně nevyšel! A to navzdory tomu že zavraždili Pattona a jiné velké muže bránící zájmy naší rasy! Totiž postavil se jim sám FDR, což nečekali a po něm i Churchill a proti realizaci té první části byl i sám Stalin! Proto byl tento zločinný plán realizován jen v té druhé části - tedy odsunem Němců z území ovládnutém Moskvou, protože s tím počítaly loutkové Kremlem dosazené vlády těchto zemí, jimž se hodila možnost odstranit tento poslední problém k nastolení rudé totality. Sám velký generál George Patton po návštěvě trosek Berlína napsal 23. července 1945 své paní: „Z Berlína jsem byl smutný. Zničili jsme potenciálně skvělou rasu a chystáme se ji nahradit mongolskými divochy. Komunisté ovládnou celou Evropu. Říkají, že za první týden po obsazení města zastřelili všechny ženy, které se pokusily utéct – a znásilnili zbytek. Kdyby mi to dovolili, mohl jsem město obsadit sám (namísto Sovětů).“ Během následujících týdnů v něm toto podezření – tedy že jej spolu s americkou armádou politici zneužili ke zločinným účelům – dále narůstalo. Při večeři s francouzským generálem Alphonsem Juinem v srpnu překvapilo Pattona generálovo souhlasné stanovisko. Ve svém deníkovém zápisu z 18. srpna generála Juina cituje: „Nepochybně je neštěstím, mon General, že Angličané s Američany zničili jedinou zdravou evropskou zemi – a tím nemyslím Francii. Tím otevřeli cestu nástupu ruského komunismu.“ Pozdější deníkové zápisy a dopisy manželce opakují tytéž závěry. 31. 8. si zapsal: „Ve skutečnosti jsou Němci poslední slušný národ v Evropě. Pokud bych měl volit mezi nimi a Rusy, volím Němce.“ 2. září: „Ničíme jediný napůl moderní stát v Evropě, aby ji Rusko mohlo celou zhltnout.“ A Ben Klassen k tomu napsal ve své knize Na kraji krvavé rasové války: "Mnoho realistických vojáků, jako generál Patton a jiní prozíraví bílí vůdci prohlásili, že jsme měli jedinečnou možnost zničit komunismus. Mohli jsme to skoncovat už v roce 1945 a vydat se přímo na Moskvu abychom vyčistili to hnízdo hadů. Avšak Židé kteří byli u moci si to nepřáli. Tajně zabili lidi jako byl Patton a umlčeli jiné navždy. Naplno začali s propagandou a rozšírili ideu, že "posvátnou rolí Ameriky je přebudovat rozpadlý svět", který oni pomáhali předtím zničit."

      Vymazat
  13. Vuku jsi bláhový cyp Marek Balabán .

    OdpovědětVymazat
  14. Sláva generálu Koňevovi .
    Marcel

    OdpovědětVymazat
  15. Je to k podělání tady číst některé výblitky zdegenerovaných zvrhlých parazitů. Jsou to lidé kteří budou vždy chválit své otrokáře a žádné studium historie je nepoučí. Jsou schopni porovnávat to co bylo před padesáti lety se současným stavem. Byly vyspělé státy a nejsou. Jsou vyspělé státy a nebudou. Jsou zaostalé státy co budou vyspělé.

    OdpovědětVymazat
  16. Je potřeba volit ty co prosadí zákon o referendu jinak s tím bordelem tady nehnem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žádnej zákon o referendu nic nevyřeší. Referendem se dá udělat víc škody jak užitku.

      Vymazat
    2. 10.37 A co ty bezreferendní škody povelvetové? Ty vyřešily naše zotročení a ožebračení...

      Vymazat
    3. 10:37 Velmi inteligentní názor. Dá se aplikovat kdykoli na cokoli. Třeba že s lidmi, jako jste vy se nic nevyřeší, s vámi se dá udělat víc škody jak užitku a tak podobně.

      Vymazat
    4. Referendum je strašně nebezpečná hra. Představa, že bychom jedním neuváženým referendem měli vystoupit z EU, je šílená. To by pro nás byla taková darda, ze který bychom se hned tak nevzpamatovali.

      Vymazat
    5. Podle tebe, ty jedna dardo 13:22, je lepší se nechat až do nejdelší smrti vycucávat, džusovat, tunelovat, otročit???
      Ty musíš být pěkná svině!

      Vymazat
    6. Lidi mohou klidně volit poslance a senátory, ale v referendu nesmí vyjádřit svůj názor? To je mi ale velmi divná logika!

      Vymazat
  17. Tuhle jsem se jednoho mladého ptala, a to nejsi ani trochu hrdý, že mluvíš česky, to ti přijde tak samozřejmé,když je to ve skutečnosti zázrak, i přesto, že na sobě nechámě dříví štípat. Odpověď zněla, že no a co, my tady ti "slované" jsme zbabělci. Do mne jako když nůž vrazí. Snad je to výjimka, ale že bych za to dala ruku do ohně, to bych si netroufla. Mám za to, že moje pookupační generace má rusáky ráda, jako osinu v prdeli, to ano. Ale ta kampaň, která se děje dnes, normální není, to vidí každý slušný člověk. Mladá porevoluční generace zkušenosti žádné nemá, a tak se stává obětí cílené nenávisti, čech nebo slovan jim nic neříká, rusák je hnusák ještě větší, než si myslí jejich rodiče, a to tank v životě ani neviděli, ale už se blíží. Jsme zbabělci, vždycky to tak bylo, ale teď jim to při další příležitost ukážeme. Celé je to o tom, že starým bulíka na nos už nenavěsí, střední generace z větší části ryje držkou v zemi, a mladí? Než se rozhlídneme, konečně prohlídli a již nebudou zbabělí jako otcové a dědové a pradědové, a konečně to tomu rusovi nandáme. Je to velmi nedobrá a nebezpečná doba, sic totalita jak vyšitá z opačného směru, ale lidi vystaveni masáži, aby jim vůbec nepřišlo na mysl, co resp kdo může za to, že národ, v čele zejména a především s těmi dnešními mladými, na dalších sto let poryje držkou v zemi. My už to nějak doklepeme, nebo ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze jsme zbabělci, napsala Condoleeza Rice (neblahé paměti)ve své diplomce.

      Vymazat
    2. 13:24
      TAK TU HRDINKU MĚLI BEZ SOUDU ZASTŘELIT!!!!!!!

      Vymazat
  18. Taky se mnou cloumají emoce, kdo prožil 68 mý tak nezapomene. Přesto si myslím, že klesnout až k rasismu je blbost. Německá příjmení nemusí znamenat germánský původ. Adorace k jedné z velmocí je taky blbost, zvláště když se při tom ponižujeme. Studujme historii, ale neďělejme z ní dědičný hřích a velmi laciné je její zneužití k politické karieře.

    OdpovědětVymazat
  19. Týden nenávisti /20.8-26.8/ máme nenávidět Rusko,Zemana,Babiše,SPD,KSČM .Jsou to ubožáci.Naštěstí jsme my starší vytrénovaní Rudým právem a Československou televizí.Ještě štěstí ,že máme toho stínového prezidenta Kisku.Kalousek je v nemocnici kdo bude vyplácet peníze těm najatým demonstrantům v úterý na Václaváku ?

    OdpovědětVymazat
  20. Už týden straší česká televize rokem 1968 , můj ročník .Ve čtvrtek zabil somálec doktora v Německu a žádná zpráva . Jen o Putinovi z Rakouska to jelo celỷ vỷkend . Takže jsou to pressprostituti , je to pravda .

    OdpovědětVymazat
  21. Proč něco psát, když to admin smaže.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vuk Blaha 11:51, zajisté víte s jakým datem a hodinou vypisujete svoje komenty. Pokud jste tedy skutečně mazán a nezůstává tam hláška o smazání, pište jako koment co bylo smazáno bez hlášky. Jsem zvědav ...

      Vymazat
    2. 11:51 Proč by nemazal, když je to fantasmagorický nesmysl?

      Vymazat
    3. 15:23 ale,ale kdyby to bylo jak pišete tak slušny člověk ma vyslechnout názory všech ostatnich i ty omezené a nevědomé.Všichni maji právo si řici své Kolikrat mezi nimi najdeš lepš než jsi ty!

      Vymazat
  22. Kalousek a "JEHO" demokraté už snad pochopí, že jejich doba skončila. Snad mu v nemocnici "něco" naordinovali a přeji mu brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...moje osobní vzpomínky na rok 1968, jsou takové to. Kdyby vojska v srpnu nepřišla, tak dokonce roku by to u nás dopadlo jak v roce 1956 v Maďarsku. Věšeli by komunisty za nohy na kandelábry, párali jim břicha a vyřezávali na záda hvězdy. Takoví lidský zrůdy tu taky byly. V noci u nás chodili ožralý po městě a vyřvávali: Nabruste kosy, nabruste sekyry a vyžeňte ty rudý gangstery. Bylo mi tenkrát jen 13 let, ale ještě teď mi běhá mráz po zádech, když si nato vzpomenu.

      Vymazat
    2. To je přesně vono, ano, skončilo by to vražením komunistů a všech, co by s nimi sympatizovali. To si ale člověk uvědomil, až po 1989, o co tady tenkrát šlo.

      Vymazat
    3. 13:13 Tak toto je na zlatou ,největšího osla dne. Srovnávat situaci v Maďarsku roku 56 a situaci u nás v roce 68, muže pouze pro ruský idiot.GRATULUJI.

      Vymazat
    4. 16;03
      A JEN LUBRIKAČNÍ GEL Z HAVLOTRENEK TO NIKDY NEPOCHOPÍ....TA LOBOTOMIE JE SVINSTVO!!!!!☺

      Vymazat
    5. 16:03 jako pamětník musím potvrdit, že skutečně mezi určitými lidmi znělo "... a budeme věšet komunisty ..." Byl jsem znám jako posměváček vůči režimu, takže se přede mnou nežinýrovali.

      Vymazat
  23. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 12:43 Veknu vedro jak sviňa a tobě běhá mráz po zádech? Jsi šťastný člověk, poděkuj vojskům VS. Nemusíš utrácet za klimatizaci.

      Vymazat
    2. ty musíš být Chazar s tolikou nenávistí v sobě.

      Vymazat
    3. 12:43 To víš že jó, brouku. Jen si nepřej vidět, co by udělal náš dnešní přítel nejvěrnější, kdyby u nás hrozila změna režimu. Podívej se, jakou poskytl "soudružskou pomoc" svým bývalým spojencům po světě. To není pár mrtvých, zahynuvších nešťastnou náhodou, ale milióny.

      Vymazat
    4. 15:36 Často na tu "pomoc" nepotřebuje ani vlastní armádu. Stačí mu vypatlanci jako je 12:43, kteří za pochvalu od páníčka a ohlodanou kost provedou špinavou práci za něj a jako debilové jdou třeba demonstrovat proti výsledkům demokratických voleb.

      Vymazat
  24. 12:43
    TY ZPOCENÝ HOVNE Z HAVLOTRENEK,PROČ NEINZERUJEŠ KOLIK OBĚTÍ MÁ NA SVĚDOMÍ TEN uASSackej UNTERMENSCH V RÁMCI OPERACE TRVALÁ OKUPACE????!!!!!!
    KDYŽ SI BLBEJ JAK DLABANÝ SÁNĚ V LÉTĚ,TAK DRŽ DRŽKU,KOLABORANTSKEJ ŠMEJDE!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. RuSSáckej poudáš? Oni si rádi hrajou na to že se bráněj, že jsou skoro jako esesáci! (Schutzstaffel = Ochranný oddíl) - proto si dali do názvu taky dvě "S" - https://en.wikipedia.org/wiki/Rossiya

      Jenže my co známe jejich agresivitu jim zásadně říkáme RuSÁci! Tedy od zkratky útočných oddílu pouličních rváčů SA (Sturmabteilung= útočné oddíly).

      Vymazat
  25. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DVA VOHONI V JEDNOM ANEB uASS PITOMCI V AKCI!!!!!!!!

      Vymazat
    2. Hedvičku, starej se o svoje doupě zla, a vezmi s sebou i tvého trolího soukmenovce 15:11.

      Vymazat
  26. Všechno zlo pochází ze Západu a zejména z USA. Považuji vstup vojsk VS do ČSSR za mírovou misi v porovnání s tím co ve světě napáchaly USA (viz dokument o tom jak USA více jak 200 let terorizují a masakrují svět) Irák pod lživou záminkou, Vietnam, střední východ, Nagasaki...…) SSSR po "okupaci" nerozvrátil náš stát tak jako USA s "přáteli ze Západu Lybii, Irák, ……..Po prvních dnech okupace se situace uklidnila a náš stát fungoval normálně dál, chodili jsme do práce, nakupovat... Podívejte se nyní do Iráku, Lýbie, a dalších zemí kde vstoupilo baganče USáckého žoldnéře. Rusko je náš slovanský bratr a jak znám Rusy, jsou to mírumilovní lidé, kteří nemají zájem o další válku. Oni vědí co to je. To jen agresívní "first USAů by si je chtěli podmanit. Oznámil jsem čt, že do 22.8. se nebudu dívat na jejich zpravodajství.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:53 Tak ty buliku, to že se nebudeš dívat na ČT , to je asi položí. Vubec nejlepší hláška " rusové jsou mírumilovní a nemají zájem o válku", 52 rok NDR, 56 rok Maďarsko, 68 rok ČSSR,78 rok Avganistán, Gruzie dale Čečna, Korea, Vietnam, KRYM to je ten váš mírumilovný RUS!!!

      Vymazat
    2. Ad 14:53 - naprostý souhlas. 15:04 neví o čem vlastně píše, a asi bude Germán nebo Kelt, případně Anglosas.

      Vymazat
    3. 14:53 napsal komentář k zamyšlení, zatímco trollové 15:04+15:26 jenom vzteklé štěky, to hovoří za vše.

      Vymazat
    4. Pro blbečky zopakuji: Rusko není SSSR!

      Vymazat
  27. Rusko se za posledních 50 let vubec nezměnilo. Neustále nad Kremlem září rudá hvězda,pomníku vrahu Lenina a Stalina je snad stále víc,60% hloupejch rusu podporuje Stalina, nepohodlní odpurci se zabijí stále častěji a co je nejhorší, neustále o rusku rozhoduje pouze jeden člověk.Dnes Putin . Pokud by nebylo tak silné NATO, jak je ,tak rus zabere pobaltské státy,tak jako Krym. Děkuji vojákum z USA a NATO, kteří zbudují základny v těchto státech. A doufáM ,že základny USA a NATA se dočkám i v ČR.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:55 plácáš, ani ty hvězdy nad Kremlem už nezáří ...

      Vymazat
    2. 14:55 No jo, Rus hrozně touží po pobaltských státech, které mají holou řiť a obyvatel méně, než leckterá čtvrť Moskvy. A pochybuji, že by je "zabral jako Krym". Musely by uspořádat referendum, které by ty základny NATO nedovolily, a jejich připojení by musel odsouhlasit parlament RF, o čemž vážně pochybuji. Kdo by si na krk věšel žebráky.
      Těšíte se na základny NATO u nás? Ale základny SSSR vám vadily? Ano, je v tom rozdíl. Vojáci SSSR by bývali v případě války bránili naší zem. Vojáci NATO by v případě války bránili zemi, kde "naše" v ní jsou jen dluhy.

      Vymazat
    3. A když jsem se probudil, měl jsem ruku v nočníku, že, prázdná hlavo? Kdy jsi tam byl naposledy a na jak dlouho, vygume? Umíš rusky?

      Vymazat
    4. Sověti a Američane nás osvobodili ,ale se už říká ,že nás osvobodili Amici ! Taky jsem byl proti ,když nás okupovali ale ,že nás osvobodili jste už zapomněli ! Že Británie a Francie nás zradili tak ani hlásek protestu ! Vy ani nevíte ,že mají na svědomí 50-60 milionu životu !!!!

      Vymazat
    5. Mimochodem, ani Lenin ani Stalin nebyli Rusove.

      Vymazat
    6. Záleží na měřítku, podle kterého posuzujete "národnost". Jeden byl Gruzín (spíš Abcház) a druhý Rus s kapkou německé krve. Oba byli občany Ruské říše a tedy Rusové. Ono to není podstatné.

      Vymazat
  28. Jde o zajímavý článek. Udělal jsem si statistiku - rozdělení názorů komentů: Souhlas 81, kritika 25, mazáno 7. S ohledem na ideové založení NR, překvapuje cca třetinová názorová kritika.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:31 Vaše statistika je bezcenná, vychází z mylného předpokladu. Počet komentů totiž není totéž, jako počet komentujících. Jeden nebo dva plodní idioti tak mohou vyvolat váš "překvapující" závěr.
      NR nejsou Novinky, kde má každý komentující dovoleny max.2 vstupy. Tam můžete svou statistiku vyzkoušet, ale musíte od každého počítat jen jeden vstup. Ovšem taková statistika vám dá jen obrázek o "obecencstvu", které tam chodí a to značně nepřesný, protože není problém se tam přihlásit pod více jmény. Nedozvíte se nic o rozložení názorů v celé společnosti.

      Vymazat
    2. Ad 18:34 - máte samozřejmě pravdu. Jde o obecenstvo.

      Vymazat
  29. Establišment se pohoršuje nad antisemitismem, ale antirusismus mu vůbec nevadí. Naopak pěstují ho ve velkém tzv. veřejnoprávní i soukromá media, medializátoří se předhánějí v budování a pěstování nenávisti k Rusům seč mají sil, když ztratili mozek. Není asi náhodou, že s přibývajícím kapitálem těm s mdlým mozkem přibývá na nenávisti, bezohlednosti a surovosti. Jistě, Rusko bylo "zajímavé" pro Napoleona, Bismarcka i našeho France Josífka, také jejich pokračovatele Hitlera a proč by se ho měli vzdát ideologičtí potomci nacismu v
    obrozené podobě euronacismu. Víte jak kapitalisty a jejich militaristické sluhy a žoldnéře NATO Rusko a jeho bohatství láká? A toho se zloději světa, kteří se spojili, mají vzdát? Jenže zatím končily výboje největších zločinců Světa pořádným nářezem a pokud si troufnou ještě jednou, bude to naposledy a pro koloniální pány pokus skutečně smrtící - skončí světovou revolucí. Bude konec sankcí, embarg, rozvracení "nepohodlných" států, vydírání, vyhrožování, podrazáctví a masového vraždění, bude to konečně nástup demokracie a sociální spravedlnosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tak to je. Před tím to byl salónní rasizmus protisrbský, nyní přibyl i protiruský.

      Vymazat
    2. Kde je ombudsmanka Anna Šabatová, ktera broji proti nenavistnym projevum?

      Vymazat
  30. Jsem starý osmdesátiletý, ale když čtu ty výlevy modrých fašouských svazáků, tak říkám, válka je potřebná jako sůl.
    A že to brzy přijde, cítím v kostech. Mám tři dcery ale už pět pravnuků. Budoucí kanonenfutr.

    OdpovědětVymazat
  31. Sdělovadla jsou plná keců, že stovky "lidí" demonstrují před ruskou ambasádou za 1968... POSTŘÁDÁM ZPRÁVU O TOM, ŽE BY TI ŠAŠCI KŘEPČILI I PŘED UKRAJINSKOU, NĚMECKOU, MAĎARSKOU, BULHARSKOU A POLSKOU AMBASÁDOU za tentýž 1968... Jsou-li i tam ve stejných počtech, OK. Ale jsou-li jenom u Rusů,

    Pak tam křepčí jenom bezvýznamná klaka, nebo bezvýznamní bezmozci a ubožáci, kteří žerou lživizi a bakaloviny... a jinak nevědí vůbec nic,

    OdpovědětVymazat
  32. Rusove tvorili mene nez 50% obyvatel zemi Varsavske Smlouvy. V tech zemich se tez mluvilo napriklad nemecky, ukrajinsky, polsky, litevsky, lotyssky, estonsky. Neni mne jasne, proc za invazi muze Rustina a ne ty ostatni jazyky.

    OdpovědětVymazat
  33. Pro mně je nejhorší, co by foneticky, křovácká angličtina, v podání amerických žen. V mužském podání to nezní tak odporně ale u takového ameického buzíka je to podobné.

    OdpovědětVymazat
  34. Já vás uklidním, USA i RF jsou si velmi podobní, chovají se jako velmoci a co naplat....

    OdpovědětVymazat