Reklama

.

.

úterý 14. srpna 2018

Otevřený dopis paní Černochové, ODS

Jiří Baťa
14. 8. 2018
Paní Černochová,
než mě vymažete jako jednoho z neupřesněného množství blbečků z FB (kde se nevyskytuji) a z Vašeho života, ve kterém na sto procent neexistuji, přečtěte si těchto několik řádků jako odpověď na Vaši reakci stran těch, kteří k Vaší nelibosti neuznávají hrdinství tří padlých vojáků AČR v Afghánistánu.
V první řadě se z bůhví jakých důvodů, zastáváte pana náčelníka Generálního štábu generála Opaty, který se populisticky vyjádřil, že se postará o to, aby smrt tří vojáků v Afghánistánu byla objasněna a pachatelé teroristického činu potrestání. 


Silná, velmi emocionální a nereálná slova považujete jako slovo chlapa a bojovníka u kterého mám 100% jistotu, že když by to jenom trochu šlo, tak zrovna on půjde kluky pomstít v první linii. A tady je zásadní problém a sice, že ono to nepůjde. Má to hned několik důvodů.
      Jednak paní Černochová, nelze bojovat tím způsobem, že se budeme mstít. Jde o přece o válečný stav v Afghánistánu, kam byli naši vojáci, na základě našeho členství v NATO a jejich dobrovolnosti vysláni a to, že padli, je sice nešťastná událost, ale dala se předvídat. Na naší straně padli tři vojáci a zde  kladu otázku, kterou není nikdo schopen  či spíše ochoten relevantně vysvětlit a jejich účast v misích obhájit. Ta otázka zní: za koho vojáci v Afghánistánu bojují, či zájmy chrání? Bojují za Českou republiku? Jsme snad s Afghánistánem ve válečném stavu? Jaké máme zájmy v Afghánistánu, že tam vysíláme vojáky? Ale když už tam jsou, pak to nejsou „řadoví vojáci“ AČR, ale vojáci, kteří se za peníze rozhodli jít riskovat zdraví a životy. Jsou to tedy žoldáci se vším všude. Chápu, že Vaše proseveroatlantické sympatie a podpora zájmů USA a NATO na ovládnutí Evropy za účelem připravenosti napadení Ruska Vám nedovoluje zneuznávat opodstatněnost naší účasti ve válce v Afghánistánu. Jsme přece členy NATO, tak plníme své závazky. Ale je tu i druhá strana. Pan generál Opata se chce mstít, ale na kom a proč? Afghánci válku nevyvolali, bojují za svou svobodu a nezávislost. Smrt (sebe) atentátníka, kterou způsobil smrt našim vojákům, nebyla bezúčelná. Tento mladý člověk také dobrovolně nasadil svůj život, padl pro svobodu své země, svého národa.  Upřímně, můžeme mu to mít za zlé? Za co ale bojovali a padli naši vojáci? Afghánci  nevedou  klasickou válku, ale válku  partyzánskou a vedou ji, na rozdíl od našich vojáků na svém území, na domácí půdě. Tak jak všemi způsoby bojovali naši partyzáni proti Němcům, tak bojují Afghánci proti vetřelcům, tedy i našim vojákům. Je na tom snad něco nepochopitelného, paní Černochová. Smrt mladého Afghánce je proto stejně bolestná, jako smrt tří našich vojáků. Jen s tím rozdílem, že jeho smrt je opravdu hrdinská!
     Už jste se paní Černochová někdy zamyslela nad efektivností a účelovostí všech těch našich vojenských misí ve světě? Přemýšlela jste o tom, co tam naši vojáci brání, chrání, zač tam vlastně bojují, když Česká republika nemá v těchto zemích pražádné oficiální zájmy? Že tam jsou příslušníci naší armády jen proto, že plníme své závazky vůči NATO, za což jsou odměňování naši páni generálové, ale naši vojáci „bojují“ za zájmy a cíle někoho naprosto jiného, než pro Českou republiku? Notabene za těžké peníze? Velkohubě vykřikujete, že každý primitiv z našich luhů a hájů, který nazývá vojáky Armády České republiky žoldáky, ať se smaží v pekle! Urážíte všechny ty, kteří, to vidí jinak než Vy, ale vy je nazýváte blbečky s malým mozkem. Nechci Vás urážet, Vy se snad domníváte, že ho máte větší? Podle Vás je smutné, že nejvíc zlých keců mají imitace mužů plus minus v mém věku. Mám to snad chápat, že se také mezi tu imitaci (sice nevím čeho) také počítáte? Nicméně, proč tak nefeministicky pohrdáte těmi muži, o kterých nic nevíte? Proč si myslíte, že naše vojáky v misích považují za žoldáky jenom muži cca ve Vašem věku? Budete se asi divit a nebudete tomu chtít věřit, ale tento názor mají muži i ženy napříč věkovým průměrem. Třeba mě je 80 let a mám stejný názor, jak mnozí mladší chlapi. A mimochodem, to Vaše  zpochybňování schopností těch, kteří mise kritizují a účastněné vojáky mají za žoldáky, je od Vás nejen odvážné, ale i drzé. Na rovinu, resp. sorry, ale máte svá ústa, (hubu) značně nevymáchaná. Chápu, že Vaše postoje a názory patří k osvědčené rétorice ODS, ale Vaše osobní hodnocení mužů, kteří to vidí(me) střízlivě a reálně, je opravdu velmi nevybíravé. Pro upřesnění zopakuji Vaše slova:  Moje teorie je, že tyto kreatury (rozumí se tím muži, kteří kritizují žoldáky) opravdovým chlapům v uniformách (a v misích) závidí, protože vědí, že jim nesahají ani po kotníky (Vás odhad je velmi pesimistický). Život jim ( mužům, chudákům) fičí,  ztrácí rozum i testosteron, neuběhnou 10 kiláků pod hodinu, vlajkou mávají tak maximálně na fotbale-hokeji, žádná princezna k nim fascinovaně nevzhlíží, do “bojové” akce se dostanou tak maximálně o dovolené, když jako koupáci bojují o lehátko v Bulharsku!
     Když už jsme u té drsné kritiky mužství paní Černochová  nezapomínejte, že v AČR slouží i ženy Vašeho věku, ale často i mladší, než jste Vy. Když už máte tak svalnaté a silné řeči, nakolik je Vaše osobní schránka srovnatelná s dívkami či ženami v uniformě AČR? Nemusíte odpovídat, mám docela jasnou představu, např. jakou fyzičku máte a kolik fyzické námahy byste snesla ve srovnání s nimi, nebo kolik kilometrů  byste s nimi uběhla, atd. Je běžné a u Vás (ODS) typické, své odpůrce hanit, ponižovat, posmívat se jim a není také žádnou výjimkou je urážet, jako v tomto případě. Sami však nejste lepší ani výkonnější.
    Je však úsměvné když se omlouváte za emoce, zde:  Sorry za emoce, ale tenhle druh primitivní nenávisti mě vždycky dostane! Jen mi nějak uniká komu ty „primitivní emoce“ jsou určeny, pokud mluvíte o sobě, pak s tím musím nutně souhlasit. Naopak nemohu ale souhlasit s Vašim přehnaným konstatováním, že „Můžu se hádat s lidma o Rusko, Ukrajinu, Palestinu, Trumpa, Putina, celou EU etc., normálně si přečtu jejich názor...“ Asi máte krátkou paměť nebo její časté výpadky, ale já na rozdíl od Vás nepamatuji, že byste přešla bez emocí jakoukoli zmínku o Rusku, Putinovi, Ukrajině apod. Vaše reakce jsou zhruba stejně emicionální, jako toto Vaše vyjádření nelibosti s těmi, kteří se o padlých (ale i dosud ne padlých) vojácích AČR  k Vaší nelibosti pravdivě vyjadřují jako o žoldácích.
   Paní Černochová, neberu Vám názor a obhajobu vojáků – žoldáků, je to Vaše právo, ale vězte, že s ním hluboce a nesouhlasím a ujišťuji Vás,  že nejsem sám. Za zmínku však stojí, že jakkoli se téměř nikdy, s ničím a v ničem neshodnete s prezidentem M. Zemanem, pak v tomto případě jste vzácně za jedno. I on totiž nemá naše vojáky za žoldáky, ale za hrdiny, kteří bojují a pokládají své životy v zájmu ČR! Ale to bude asi jediná shoda, kterou s M. Zemanem sdílíte, že ano?
     Paní Černochová, vyslovila jste svůj názor, totálně pohaněla a pozurážela muže-blbečky a zaujala pozici obhájce našich chrabrých hrdinů, co hrdinsky padli bohužel nikoli za české, resp. naše občanské zájmy. Nic se však nemění na skutečnosti, že tito vojáci byli a zůstanou v postavení žoldáků. Ano, zní to krutě, ale pravdivě, paní Černochová a jak je známo, pravda se přijímá těžce zvláště lidmi, kteří jsou loajální s těmi, pro které vojáci obětovali své životy. Čest jejich památce, ale to je k jejich smrti asi všechno. Všechny ty pocty, metály, salvy na počest padlých, finanční sbírka atd., je trapná událost, komedie, která má za úkol odvést pozornost od tragických důsledků našeho členství v NATO, ututlat fakt, že naši vojáci-žoldáci umírají ve vojenských, či spíše válečných misích ne za Českou republiku, ale zájmy našich politiků, NATO, USA a dalších. Nevím zda máte syna, paní Černochová, ale pochybuji, že i přes Vaše silné řeči o hrdinství padlých vojáků a při vědomím naší sounáležitosti k Západu, byste sotva s lehkým srdcem, bez výčitky svědomí dala svému synovi souhlas (požehnání) k jeho případné účasti v misi. I když na druhé straně by jemu ani Vám nemuseli žoldácké peníze zrovna smrdět, že? Tož asi tolik, paní Černochová a je mi líto, ale na těchto faktech se dá sotva něco změnit. Obávám se však, že Vy zůstanete na svém, že paní Černochová. Jen stále nevím, proč mi v této souvislosti v mysli stále evokuje známé: „blbý(á) a blbější“?

23 komentářů :

  1. Život nám, prý chudákům, běží v pohodě,máme rozum, nemusíme běhat 10km/hod, žádná podvodná jiným zbouchlá "princezna" k nám nevzhlíží,aby nám pak nechala fakana na krku a sebrala pracně vybojované peníze.Jinou možností je zinková rakev.

    OdpovědětVymazat
  2. Pane Baťo skvělý článek můj názor ta hloupá pravicová nána nestojí ani za odplivnutí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 23:03
      Naprostý souhlas

      Vymazat
    2. Ta paní nemyslí,ale věří.A ve věci víry se posílají na smrt i vlastní děti,jinak děkuji za článek.

      Vymazat
    3. Výborně, autore,
      to nejsou vojáci,
      jakápak pieta,
      jsou to jen žoldáci,
      přijeli zabíjet,
      přijeli okupovat!

      Vymazat
    4. 12:48 Chybí tam dodatek. JSOU TO JEN RUSÁCI. Toto si tam doplňte!

      Vymazat
    5. 12:48 Chybí tam dodatek. JSOU TO JEN AMÍCI. Toto si tam doplňte!

      Vymazat
  3. Děkuji a souhlasím.

    OdpovědětVymazat
  4. Vojáci armády ČR padlí v Afghánistánu padli jako žoldnéři. To, pokud je vstup do mise dobrovolný a se zvláštní odměnou, nelze vyvrátit. Mimochodem, zajímavý je vývoj znění přísahy vojáka RČS, ČSR, ČSSR a ČR. JiH

    OdpovědětVymazat
  5. Mám návrh, založme fond na nákup letenky a šavle pro paní Černochovou, aby mohla chránit naši vlast v Kábulu.

    OdpovědětVymazat
  6. je mi líto těch snad už víc jak třiceti životů mladých žoldáků padlých v zahraničních misích,ale s tím že tam položí své životy za cizí zájmy snad počítali a paní Černochová,to je kapitola sama pro sebe,cosi mužského jí asi chybí

    OdpovědětVymazat
  7. Paní Černochová se občas projeví, naštěstí jen verbálně. Nesleduji její výroky, jelikož to považuji za ztrátu času. Ovšem občas na její vyjádření zavadím. A tentokrát to "zavadění" stálo za to.
    Měřítka pro označení hrdinou máme rozdílná a měnící se v čase. V mládí jsem považoval za hrdiny indiány bojujícími za svobodu, pistolníky, různé postavy vojáků atd. Postupem času jsem si uvědomil, že opravdoví hrdinové jsou všichni co poctivě vykonávají svoji práci, den po dni po celý život. Bez spousty anonymních by se paní Černochová nenajedla, neměla kde bydlet, nevozila si svůj poslanecký zadeček v autě ... atd.
    Pokud už se rozhodla poslat jedovatou slinu mezi lid, který v dané chvíli nemá shodný názor, měla pomyslet na vzájemnou důležitost jednotlivých článků ve společnosti. Pro mě jsou hrdinové i popeláři, kteří na stupačkách v dešti, sněhu i za vedra, odvážejí námi vyprodukovaný odpad. Jak by naše města bez nich vypadala?
    Dovolím si poznámku, jen za sebe, morální odpad v naší společnosti stoupá vzhůru po společenském žebříčku a s vytlačuje vznešené cíle a šlechetné myšlenky ...
    ABC

    OdpovědětVymazat
  8. Černochová , Langšádlová , Němcová a jiné blbky v politice by měly být příkladem a samy jít do Afghanistanu bránit demokracii a Západní hodnoty .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 7:49 Z jakého duvodu těm třem dámám nadáváš? že řeknou pravdu ,kterou ty nemužeš slyšet?Paní Němcová ukázala tomu hradnímu lháři vztyčený prostředníček a odešla ze sálu jako první. Na rozdil od tebe, který tady čmárá blbiny ,statečná ŽENA.

      Vymazat
    2. Ta jejich pravda je dána zákonem ? Dámy snad kradou rohlíky v obchodě ? Statečností je odejít když Vám nic kvůli tomu nehrozí ?

      Vymazat
  9. Já si osobně myslím, že by měli jít do p.dele.

    OdpovědětVymazat
  10. Já znám taky jeden otevřený dopis. Podstatně lepší ,než sesmolil tenhle komouš. Tenhle nikdo nečte, ten druhý už poslechlo tisíce lidí. Najdete ho na YoTube- MATONOHA, OTEVŘENÝ DOPIS KSČM- VYNIKAJÍCÍ A HLAVNĚ PRAVDIVÉ TO si MUSÍTE POSLECHNOUT!

    OdpovědětVymazat
  11. Ta opata vypadá docela výhružně. Ten by tam měl vlítnout i s černou pomocnicí. Celý tali ban by se tak polekal, zahodil kalaše a mazal domů, do amériki.

    OdpovědětVymazat
  12. Pane Baťo
    Palec nahoru, naprostý souhlas.
    Typická soudružka, Černochová, slouží stejným zájmům, jako sloužili ti žoldáci, co už to mají za sebou.
    Soudružka Černochová slouží za daně těch, o které si otírá tu sprostou a drzou držku, těm, kteří okupují Afganistán.
    Je docela příznačné, že ty prodejné svině se se "svými" názory bojí mezi lidi, protože moc dobře ví, že by koupili přes sprostou a drzou tlamu. Tak vykřikují z bezpečného místa a vzdálenosti.
    Nechápu ty hlupáky, kteří se k té okupační "misi" nechají přemluvit. Asi neumí do pěti napočítat.
    Ale chamtivost je sviňa, a žoldáci na chamtivost dojeli.
    A další je budou následovat, o tom nemůže být pochybností.

    OdpovědětVymazat
  13. Co ,také čekat od starého komoušskostalinistického šmejda BATI. Tihle darebáci,až pochcípají ,bude na světě klid. Doufám ,že to nebude dlouho trvat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo je v Afganistánu doma ? Vojáci NATO nebo Afgánci ? Kdo je tam okupantem ? Je boj s okupantem zločinem ?

      Vymazat
  14. Vyliskat tu svini svazáckou a poslat ji do Afghánu jako dárek pro Taliby.

    OdpovědětVymazat
  15. V Afgánu nemáme co pohledávat.Afgánistán nepatří NATO,ani USA,byť by si to Červíčkova matrac asi přála.Co po vývozu americké demokracie prostřednictvím armády a kvérů zůstává,vidíme všude,kam šlápne noha žoldáka ve službách NATO.
    Můžeme litovat smrti našich mladých mužů,stejně tak,jak afgánské matky a rodiny litují smrti těch,co bojují proti cizím armádám ve své zemi.

    OdpovědětVymazat