Reklama

.

.

pátek 24. srpna 2018

Radim Valenčík: KSČM před ČSSD. Ani jedna z těchto stran 5 % nepřekročí

Radim Valenčík
Radim Valenčík
24.8.2018 Literárky
Zaujal mě článek na Novinkách z 18, srpna "Předseda ČSSD Jan Hamáček velké změny neočekává", viz ZDE
Už perex článku je příznačný:
"Velké ambice donedávna nejsilnější politické strany v zemi vzaly za své. Do komunálních voleb jdou sociální demokraté s cílem uhájit alespoň sedmiprocentní zisk a v Senátu jedno až dvě křesla ze 13 obhajovaných. Po minulých volbách měla soc. dem. jako nejsilnější senátní frakce 25 křesel."


Někdo řekne, je to přiznání debaklu, já to považuji za nerealistické stanovení cílů. ČSSD bude ráda, když překročí 5 %. Zatím to vypadá tak, že se před ČSSD dostane KSČM, ale ani jedna z těchto dvou stran 5 % nepřekročí.

Za povšimnutí stojí následující: ČSSD bude považovat za úspěch, když obhájí 1 až 2 senátní křesla ze stávajících 13 (!). A prý za to může minulé vedení. Nikoli – neschopnost dát volitelné kandidáty svědčí o tom, kdo stranu ovládá.

Podívejme se, co dle citovaného článku v Novinkách říká jeden ze sociálně demokratických srdcařů Ondřej Veselý:

"Tam, kde se bude bojovat podle stranických značek, tak tam podle mého názoru dopadneme špatně. Značka ČSSD netáhne a ani nevím, proč by táhnout měla. Šanci máme tam, kde se bude volit podle osobností a ti lidé budou volit je," řekl Právu poslanec a písecký exstarosta Ondřej Veselý, který je opět lídrem komunální kandidátky v Písku, kde už dvakrát s ČSSD vyhrál. Odpovědnost za výsledek nese podle jeho mínění vedení strany, přísný by na něj však nebyl. "Ani největší odpůrci vedení nemohou očekávat, že to ze sedmi procent, která jsme dostali ve sněmovních volbách, vytáhneme za půl roku na dvacet procent. Velmi však bude záležet na tom, zda bude pokračovat propad nebo zda se to zastaví či lehce naroste," dodal Veselý. Případný propad by se pak podle jeho mínění projevil na volebním sjezdu na jaře 2019. "Jakmile to bude kolem pěti procent, půjdou straníci za vedením a budou hledat viníky," podotkl."

V závěru jeho stručného vyjádření zkušený matador a věčný srdcař přiznává to, na co opakovaně upozorňuji: Velké množství lidí nebude volit ČSSD, a to paradoxně z fandovství k ČSSD, aby tuto stranu zachránilo, prostě proto, aby si tímto vynutilo zásadní změny v této straně. Vím, že je to hodně nestandardní postup, ale současná situace je nestandardní. Je zoufalá a tragická.

Může za to minulé vedení? - Do kolika procent směrem dolů se bude muset každé nové vedení starého typu dopracovat, aby tato demagogie přestala fungovat? Pod desetinou čárku?

Ondřeje Veselého bych doplnil v jedné věci: Šance každého z kandidátů ČSSD se podstatně zvýší, když zformuluje realistickou, důvěryhodnou a kvalifikovanou představu o tom, jak řešit zásadní problémy uvnitř strany.

Já, jako člen pražské ČSSD se odpověď na tuto otázku už od prvního srpnového dne, to jsou skoro tři týdny, marně snažím dostat od lídra pražské kandidátky ČSSD Jakuba Landovského. Je to ovšem jako vymánit tele z jalové krávy.

Možná, že je to dáno i tím, že pražská ČSSD má teď úplně jiné starosti:

"Server Security Magazín.cz tvrdí, že policie zadržela pana Radima Bureše, bývalého pracovníka Národního bezpečnostního úřadu. Tento krok by prý mohl mít neblahý vliv, konkrétně na prozatím neúspěšného kandidáta na ministra zahraničí a europoslance Miroslava Pocheho. Ale nejen na něj. Radim Bureš, který mimo jiné pracoval i pro Národní bezpečnostní úřad, byl zadržen. Tři na sobě nezávislé zdroje prý serveru potvrdily, že to může být velký problém pro část české politické scény, konkrétně pro ČSSD. - "Bureš je člověk velice úzce napojený na pražskou ČSSD. Policie má zdokumentováno, že jezdí na dovolené s Pochem, jehož je pravou rukou, Dolínkem či Smolou. Současně je spoluautorem zákona o ochraně utajovaných informací a dalších," sdělil policejní zdroj." Viz: ZDE

- - -

79 komentářů :

  1. ČSSD už netáhne . Takže by měli táhnout oni s celým vedením a už se nevracet .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PROČ MAME VOLIT STRANU ČSSD ,KTERÁ LŽE UŽ V NÁZVU

      že je prý sociálni,ale nikdo nikdy neviděl,že by chtěla opravdový Sociálni stát,který ČR chybi hned v prvnim článku Ústavy.
      Arogantně ignoruji vznikajici návrh Národniho programu občanů voličů a chtěji přitom,aby je voliči podporovali?
      Proč dále odmítaji demokracii snad proto,že demokracie je diskuse a proto nemaji naprosto žádný zájem o

      OPRAVDOVOU PŘIMOU DEMOKRACII TAK JAK JI NAVRHUJI VE SVÉM PROGRAMU INTELEKTUÁLNI ŠPIČKY VOLIČŮ TJ OTEVŘENIM DISKUSNICH RUBRIK NA WEBECH VŠECH POLITICKÝCH STRAN VČETNĚ ČSSD A KSČM

      tato občanská přimá demokracie by šla uskutečnit TÉMĚŘ HNED a vzhledem k tomu,že stranám jsou weby prý placeny občany bylo by to relativně zdarma a hlavně permanentně by bylo možné sdělovat našim zástupcum návrhy jejich voličů,což by pozitivně ovlivnilo nakonec jejich volbu.

      TÍM,ŽE JAKÝKOLI PŘIMÝ A PERMANENTNI KONTAK S VOLIČI ZPUPNĚ ODMÍTAJI UKAZUJI SVOJI HRUBOU NEPOTŘEBNOST!

      Maji nám občanům dále byt jen potřebni k tomu,aby dále vyráběli vadné zákony,.přičemž reprezentant takového zákona je EXEKUČNÍ ZÁKON,který by vůbec nemohl být v nynějši forme schválen,kdyby ČSSD nelhala už ve svém názvu!

      Vymazat
    2. Starý člověk, který nikdy neměl rád socany, jeho slova?

      MUDr. Ivan David, CSc. - KONTAKTY - Naši Politici
      www.nasipolitici.cz › Lidé
      MUDr. Ivan David, CSc. Kontaktní údaje: KVV ČSSD Praha Hybernská 7 110 00 Praha 1. Telefon: 296 522 207 . Mobil: 602 206 137. Fax: 296 522 207. E-mail: kvv.prazsky@socdem.cz · http://prazsky.cssd.cz ...


      Nový tentýž člověk?

      MUDr. Ivan David CSc. kandidát SPD do Senátu ČR, volební obvod 17, Praha 12 - YouTube
      https://www.youtube.com › watch
      Video pro dotaz mudr. ivan david csc
      0:27
      před 5 dny · MUDr. Ivan David CSc. je bývalý ministr zdravotnictví ...



      Ivan David | autor | Britské listy
      https://blisty.cz › authors › 539-ivan-david
      ... závisejí na finančních příspěvcích čtenářů. Prosíme, přispějte. ➥. 7563. Ivan David. Články autora; Profil; Kontakt. 7. 2. 2014 /. Trvám na tom, že Šabatová zneužila svého postavení zástupkyně ombudsmana. 5. 2 ...

      MUDr. Ivan David CSc., Starodubečská 50 v obchodním rejstříku - Podnikatel.cz
      https://www.podnikatel.cz › osoba › MU...
      MUDr. Ivan David CSc., Starodubečská 50, Praha 10, Česká republika v obchodním rejstříku. Adresa sídla, pozice ve firmě, vztahy mezi společnostmi a…

      MUDr. Ivan David CSc. - soudní znalec v oboru zdravotnictví | Katalog znalců
      www.katalogznalcu.cz › znalec › 493719...
      Soudní znalec v oboru zdravotnictví a psychiatrie. Praha 10, Hlavní město Praha. IČ: 49371924...

      Mudr. Ivan David, Csc. (Akademie managementu a komunikace) – Primát.cz
      https://www.primat.cz › ... › Ivan
      Mudr. Ivan David, Csc. Akademie managementu a komunikace. (1 hodnocení). (1). Centrální nervová soustava · Přidej předmět. Práce s portálem. Seznam škol · Uživatelská příručka · Blog · Dárky. O Primát.cz...


      Názor koho volit do Senátu ČR si udělejte vy voliči?

      Vymazat
    3. hamtaček je jen jeden z mnoha mluvicich hlav jakoby z konečniku figalovi vypadl docela nechapu jak muže tahle figura bez nazoru abez napadu vest nějakou partaj jestliže jim nejde předevšim o velke prachy a když se napakujou tak třeba expert na poblitiku v čete na všech jejich kanalech a přidruženych drmolu z čro pan kroupa starši je docela uspěšny vzorek jak se ma kazat narodu a přitom heski potichu přikradat se svazakem kalvodou by mohli vypravět jak to je když se tuneluji statni dotace ale určitě ne v televisi jako imitator pepi geblse

      Vymazat
    4. 12:08 Kádrovák Ramón se už nepodepisuje?

      Vymazat
    5. Komunisté zbrzdili vývoj Československa ! ale po 1989 ho novodobí fašisté dojebali úplně !!!

      Vymazat
    6. ☺☺☺☺☺

      Vymazat
    7. Hamáček velké změny neočekává....nové volby podle něho nebudou žádná změna ČSADodjezd nalapá štyry bodou a nazdar Odjezd !!!!!

      Vymazat
    8. Senát je velká zlodějna ,kde uschovat své přátele stálým hezkým příjmem a zničeni zákonů co se fašistům nehodí !!!

      Vymazat
    9. Docent Valenčík dost přispěl svými články k diskreditaci ČSSD před volbami na tomto serveru.

      Vymazat
  2. Mě netáhla ČSSD nikdy. Pro mě je to napůl včela napůl pes a teď se do toho ještě zamotala hyena. To jejich prospěchářství je do očí bijící a v tom už jen soutěží s ostatními tzv standartními stranami. Volit musíme ty co prosadí zákon o referendu. To je jediné možné řešení toho marazmu ve kterém žijeme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Václav Dvořák 24. srpna 2018 11:39

      Naprostý souhlas!!!

      Taktéž rasantní souhlas s panem Dvořákem, stop přeběhlíkům, zrádcům, vychcánkům a prospěchářům. Padni komu padni!

      Vymazat
    2. Hamáček, Chvojka, Poche? NIKDY!

      Vymazat
    3. Starý člověk, který nikdy neměl rád socany, jeho slova?

      MUDr. Ivan David, CSc. - KONTAKTY - Naši Politici
      www.nasipolitici.cz › Lidé
      MUDr. Ivan David, CSc. Kontaktní údaje: KVV ČSSD Praha Hybernská 7 110 00 Praha 1. Telefon: 296 522 207 . Mobil: 602 206 137. Fax: 296 522 207. E-mail: kvv.prazsky@socdem.cz · http://prazsky.cssd.cz ...


      Nový tentýž člověk?

      MUDr. Ivan David CSc. kandidát SPD do Senátu ČR, volební obvod 17, Praha 12 - YouTube
      https://www.youtube.com › watch
      Video pro dotaz mudr. ivan david csc
      0:27
      před 5 dny · MUDr. Ivan David CSc. je bývalý ministr zdravotnictví ...



      Ivan David | autor | Britské listy
      https://blisty.cz › authors › 539-ivan-david
      ... závisejí na finančních příspěvcích čtenářů. Prosíme, přispějte. ➥. 7563. Ivan David. Články autora; Profil; Kontakt. 7. 2. 2014 /. Trvám na tom, že Šabatová zneužila svého postavení zástupkyně ombudsmana. 5. 2 ...

      MUDr. Ivan David CSc., Starodubečská 50 v obchodním rejstříku - Podnikatel.cz
      https://www.podnikatel.cz › osoba › MU...
      MUDr. Ivan David CSc., Starodubečská 50, Praha 10, Česká republika v obchodním rejstříku. Adresa sídla, pozice ve firmě, vztahy mezi společnostmi a…

      MUDr. Ivan David CSc. - soudní znalec v oboru zdravotnictví | Katalog znalců
      www.katalogznalcu.cz › znalec › 493719...
      Soudní znalec v oboru zdravotnictví a psychiatrie. Praha 10, Hlavní město Praha. IČ: 49371924...

      Mudr. Ivan David, Csc. (Akademie managementu a komunikace) – Primát.cz
      https://www.primat.cz › ... › Ivan
      Mudr. Ivan David, Csc. Akademie managementu a komunikace. (1 hodnocení). (1). Centrální nervová soustava · Přidej předmět. Práce s portálem. Seznam škol · Uživatelská příručka · Blog · Dárky. O Primát.cz...


      Názor koho volit do Senátu ČR si udělejte vy voliči? ☺☺☺☺☺

      Vymazat
    4. Samozřejmě, že voliči z Prahy 12, kde pan doktor Davod kandiduje do Senátu vědí, že je to príma kandidát, který je nikdy nezradí. Vaše trapnosti, anonyme 20:47 jsou mimo mísu. David byl socan, když nabyl přesvědčení, že té straně není pomoci, z ČSSD vystoupil. Je to cca dva roky.

      Za SPD kandiduje jako nestraník. S jeho názory se můžete seznámit na stránkách Nové republika a na webech ParlamentíListy, VašeVěc, Outsidermedia, E-republia a dalších. David je pro mne dobrá volba.

      Vymazat
    5. ☺☺☺☺☺

      Vymazat
  3. No jo budu rád když odejdou pryč obě ty strany prospěcháři a korytáři.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Netahejte mezi prospěcháře komunisty, když jste se jako socani vybarvili hůře než ODS, TOP a černoprdelníci. Zkus ty rozumbrado se otevřeně přihlásit ke komunistům. Půjdeš k lopatě.

      Vymazat
    2. PENĚŽNÍ DARY ! ARGUMENT
      Můžete nás finančně podpořit:
      Fio Banka: 2101132773/2010.

      Více o financování zde.
      Děkujeme předem za všechny dary.

      Vymazat
    3. 10:10 Poslouchejte já byl jejich dlouholetý volič a liberální komunisty opravdu nemusím a socany též nevolím.

      Vymazat
  4. Dobře jim tak, evidentně obě strany dobře po roce 1989 posloužily. KSČM je už mimo mísu, ale ČSSD to přeju. Klidně mohli s Lidovci, ODS a Topkou vytvořit Národní frontu. Ovšem, jak je známo, v tomto případě by neplatilo 1+1+1=4. Slyšel jsem, že EU je vlastně pokračování III. říše mírovými prostředky, to je prima socani, že jste stále in.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Komunisti, kdyby se zbavili TOP09- Dolejše, tak by šanci měli.

      Vymazat
  5. Na co je Senát? Na dvě věci: 1. Na nic a 2. ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto volím jen takové, kteří chtějí Senát zrušit.

      Vymazat
    2. Pochybuji, že jeden ze zakladatelů Českého senátu, doktor I. David, tehdá v předsednictvu KVV ČSSD Praha se za SPD stane bojovníkem za zrušení senátu? Podívejme se jak T. Okamura jako senátor, zlikvidoval senát? Jak Petr Mach (Svobodní), zrušil jako europoslanec EU-Parlament, když jsem jej nyní zahlédl v TV, místo zrušení přibral, tak třicet kilo, málem jsem ho nepoznal! Dle mého názoru se i Václav Dvořák těší, jak zruší funkci státem placeného asistenta "senátora Ivana Davida". Tak akorád "Jóhóhó, tudle rundu, platím Ty!".

      Vymazat
    3. Senát při změně jeho postavení v ústavním systému by mohl mít v budoucnu důležitou roli jako byla změna parlamentní volby na přímou volbu presidenta.
      Cokoli zdáním špatné se dá při využití chytrosti v dobré obrátit.

      Vymazat
    4. Anonymní 24. srpna 2018 16:31
      Máte svatou pravdu, ač se to zdá jakkoliv absurdní, cokoliv zdáním špatné se dá při využití chytrosti a bdělosti v dobré obrátit, ještě že máme nad Senátem krytí z deutscher Bundestag!

      Vymazat
  6. Kdo to se zemí a jejími obyvateli myslí dobře bude volit KSČM. je to jediná nesobecká strana, která může něco pro dobré lidi udělat. Nic na tom nemění ani prospěcháři, kteří do ní vlezou v době konjunktury, a nebo ji pomlouvají, když nemá podporu médií.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nkecej 11.48
      vysvětli tu všem proč ohlupuji své voliče tim,žeprý prosazuji socialismus a nenapíši u toho,že by to znamenalo znova vše znárodnit,což je za současného stavu asi neproveditelné.
      Kromě toho se nedistancovali od neomartxismu a ve skrytu ho podporuji nebo snad ne.
      Kde jsou jejich osobnosti,když celou padajici stranu nikdo v pádu nebrzdi a prosazuje se tam spíše rentnerismus než prospěch pro voliče.či co se tam vůbec děje?
      Hrát si na mrtvého brouka to neni program,ale kryti před hrobnikem,ktery čeká na nebožtika!

      Vymazat
    2. 15:40 nevím, co všechno by to znamenalo znárodnit a jak. O tom vy, jak tím blábolem naznačujete, nehodláte ani uvažovat. Jistý si ovšem jsem s jedním, že pokud bude společnosti vládnout kapitál, bude trvat jím řízená totalita. Pak mi připadá, že ta, existující za reálného socializmu, byla mnohem méně nemravná. Vezměte taky na vědomí, že žádná partaj, pokud je vnitřně demokratická, bůhvíjak svorně a bůhvíjak energicky, se jevit nebude. Můžete ovšem uvažovat o přežívajícím modelu socialistické politiky na Kubě, o výsledcích komunistického vedení a vlastnických formách v Číně i Vietnamu. Až se tím proberete, tak se vykecávejte. Možná, že pak to bude méně povrchní i méně hloupé.

      Vymazat
    3. 21.02
      Nemohu za to,že vás oblbovadla tisku a tv záměrně neinformuje,že ten zločinec Klaus přitáhl na hřbetě kapitalismus BEZ přivlastků nejhorši formy kapitalismu vycházejici z gangsterismu.
      Potom nevite či jste a podveden se tu motáte jako praštěny po kedlubně.
      Jen se podivejte nahoru co píši aktivisté OSV a zkuste se jich zeptat proč požaduji Sociálni stát ,který u sousedů plati skoro 9 eur na hodinu.

      DÁTE SE OKRÁDAT KAŽDÝ MĚSIC O NEJMÉNĚ 9 000 korun ,které vypláceli komanči za svého působeni každému občanovi a nyni jsou tam snad blbci co to prý popiraji a i když melou z posledniho dále vás hodlaji ohlupovat a nic nevymysli do protivky.
      Socialismus je vlastnictvi výrobnich prostředků všemi a proto by musely být vládou vše znárodněno.
      Hledte se informovat radši o tom jak jste každý měsic olupován o skoro DESET TISIC kaček a jak to vypadá ještě tomu asi tleskate nebot vám to zdemolovaný tisk a tv NIKDY do palice nenaleje.
      Napište tu zda víte co je to NZP a hned budete doma a ne u Ksčm,která je ve skutečnosti dnes tak jedině na krancetli a bude to!.

      Vymazat
  7. Jó socani jste v prdeli!!! A víte proč? Stačí se podívat jak jste se podíleli na všech lumpárnách za posledních 28 let a pomáhali loupit nové "elitě". Jen si vzpomeňte na své osobnosti a co prohlašovali jako Bohůšu, Zadolárek a spousta dalších. No a jaký jste spolehliví partneři co? Dýku do zad vrazíte rádi každému spojenci. No měli by jste spolu s TOP 09 a Starosty a lidovci následovat příklad brčálů, veverek, ODA a táhnout na smetiště dějin. Dobře Vám to poradili ti Vaši přátelé z USA a volební manažeři Co? Neníliž pravda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když vidím Hamáčka a Pocheho, vzpomínám s láskou i na Ozubenou Pleš a Zadolárka.

      Vymazat
  8. Že je senát zbytečný pro občany tedy k hovnu ví prakticky každý soudný člověk.Senát je prakticky nezrušitelný pokud ke zrušení nedojde změnou zákona a to dobrovolně hajzlové neschválí,dovedete si představit,aby tito hajzlové pobírající dvojí příjem-z civilního většinou dobře placeného koryta a senátorský plat-se dobrovolně zřekli příjmů z těchto koryt ?
    Změnu bez násilí není možno dosáhnout prakticky ani teoreticky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Senát při změně jeho postavení v ústavním systému by mohl mít v budoucnu důležitou roli jako byla změna parlamentní volby na přímou volbu presidenta.
      Cokoli zdáním špatné se dá při využití chytrosti v dobré obrátit.

      Vymazat

    2. Anonymní 24. srpna 2018 16:31
      Anonymní 24. srpna 2018 16:33

      Máte už po druhé svatou pravdu, ač se to zdá jakkoliv absurdní, cokoliv zdáním špatné se dá při využití chytrosti a bdělosti! V dobré jen pro sebe obrátit a také máme nad Senátem krytí z deutscher Bundestag!

      Vymazat
  9. Pan docent Valenčík by se měl ještě vyjádřit k nehoráznému vystoupení Štěcha před Českým rozhlasem. Jeho poklonkování před ukřičenou pražskou havlérkou pravděpodobně srazí ČSSD definitivně pod 5 %. Na druhé straně je tu nadějná kandidatura J. Paroubka do Senátu. Takže Paroubek nebo Štěch - o tom budou letos především senátní volby z hlediska ČSSD!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní 24. srpna 2018 13:24

      Opravdu sázíte na Paroubka a Štěcha?

      Realitu máte zde:

      1/ Jiří Paroubek a Petr Benda (politik)

      Český poslanec (2010–2013), Teplický politik a podnikatel z "Větrníky atd."?

      V 90. letech 20. století provozoval v Teplicích diskotéky a nakoupil asi 20 objektů v centru Teplic (LEVIČÁK)!

      V roce 1994 se stal členem ČSSD a v roce 2002 se stal náměstkem teplického primátora Jaroslava Kubery (ODS).

      Působil jako poslanecký asistent předsedy ČSSD Jiřího Paroubka a předseda krajské organizace ČSSD v Ústeckém kraji?! Později se stal místopředsedou strany Národní socialisté - "levice" 21. století, (století nadýmání a větrů).

      Kandidatura do Evropského parlamentu (2014)! Ve volbách do Evropského parlamentu v roce 2014 kandidoval na 3. místě kandidátky strany LEV 21 - Národní socialisté, ale neuspěl? Divné, tak oblibený Boss!?


      Pablo Emilio Escobar Gaviria, by ho pověsil do průvanu za břídilství. Bohatým se bere a chudým se dává, né naopak! Pokud chcete být voleni, vy pravo-levo-pravý-levo, na odiv. Komu ...? Kolumbii, tam by je vypráskali na "první dobrou".


      2/ Předseda Senátu, kulak, elektrikář, zámečník, ale hlavně celoživotní levicový odborář (vyje.....) a Senátor pochválil Státní v.p. ČT za její skvělou prezentaci roku 1968 v dnešních i minulých letech?!

      Milan Štěch

      Český předseda senátu ČR a odborář

      Pochází z rodiny sedláků, rodiče měli zemědělskou usedlost v Horních Slověnicích. Vyučil se strojním zámečníkem a při zaměstnání vystudoval střední průmyslovou školu, poté působil jako strojní zámečník, dílenský dispečer a následně dílenský mistr.

      V roce 1979 se stal předsedou odborů v závodě Škoda České Budějovice. Mezi lety 1979 a 1989 byl členem normalizační KSČ. Členství mu bylo nabídnuto v souvislosti s kariérním postupem.

      V listopadu 1989 byl zvolen do stávkového výboru a Občanského fóra. V roce 1990 opustil budějovickou Škodu a stal se vedoucím regionálního pracoviště Odborového svazu KOVO, od roku 2002 do roku 2010 byl předsedou největší odborové centrály ČMKOS ...


      "Tomu říkám, nečekané životní zvraty"?

      Vymazat
  10. Problémem ČSSD je, ač se to zdá velmi nepravděpodobné, MuDr RÁTH, potažmo jeho osobní přístup ke zdravotnictví jako celku. Než se vám začnou vybavovat miliony v krabici od vína, tak si nejprve zjistěte, s čím ZÁSADNĚ nesouhlasil a proti čemu vedl boj!

    Tím PROBLÉMEM byla pozvolná PRIVATIZACE ZDRAVOTNICTVÍ!

    Nejvíce horovaly pro privatizaci pravicové strany a nejen.

    Zbytečné cokoliv dále rozvíjet, kdo má rozum a umí jej používat, tak na to příjde sám.

    Jen pro ilustraci: Za Julínka limit i pro stoleté 5000 kč a doplatky, poplatky u lékaře se do limitu nezapočítávaly. A dnes? Limit pro 70ti leté 500 kč, přeplatek se vrací.

    OdpovědětVymazat
  11. Volič ČSSD, to už dnes není chyba, ale diagnóza. To už je práce pro MUDR. Ivana Davida a to si nedělám srandu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní 24. srpna 2018 15:04 - Tím pádem by u něho muselo dojít, především preventivnímu samo vyšetření! MUDr. Ivan David, CSc. Kontaktní údaje: KVV ČSSD Praha,mobil: 602 206 137. Fax: 296 522 207. E-mail: kvv.prazsky@socdem.cz, http://prazsky.cssd.cz ...

      Vymazat
    2. Nebojte V. Dvořáku a I. Davide, toto zde, co vás vykresluje v tom "nesprávném světle", přes noc promáznete beze stopy, jako včejší tuto diskuzi!

      http://www.novarepublika.cz/2018/08/fasisticky-pozdrav-se-stava-oficialnim.html

      Kolem půlnoci obsahovala 70 příspěvků a ráno pouze 35 příspěvků, včetně vulgarit. Těch 35 rozumných, co vám neseděli do "krámu", byly beze stopy smazány!

      Takto senátní volby pouze prohrajete? Všímaví voliči vám tímto přestanou věřit, je možné, že již dnes většinově pochybují?

      Vymazat
    3. Pro 16:44 - MUDr. David opustil řady ČSSD již před 2 roky.

      Pro 17:07 - smazané příspěvky byly buď vulgární nadávky, nebo honolulí tlachy mimo téma článku.

      Vymazat
    4. Včera 21:02

      h.@email.cz

      Prosba společnosti Google o vymazání neoprávněně použitého jména Mgr. N.V.


      Vážení ve společnosti Google!

      Chtěl bych Vás požádat o smazání všech příspěvků z Nové republiky,
      kterou spravujete! ivandavid@ivandavid.cz. Týká se neoprávněného
      použití jména a příjmení, mé příbuzné, zjištěno na Google, náhodné zjištění!
      A to Mgr. N.V.
      Konkrétně v této diskuzi, požaduji odstranění všech příspěvků s tímto
      jménem a příjmením, jedná se o přítelkyni mého syna! Novou republiku
      jsem o to požádal a zneužité jméno a příjmení neodstranili, pouze si
      kladli, nehorázně hloupé požadavky.

      http://www.novarepublika.cz ...

      Název, sídlo, územní působnost

      Název: Nová republika, o.s.
      Používaná zkratka: NR
      Anglický ekvivalent názvu: New Republic (civic association )
      Sídlo: Praha 4, Boleslavova 16/30, 140 00
      Působnost: celé území České republiky

      Předem moc děkuji!

      V.H.

      Vymazat
    5. Anonymní24. srpna 2018 18:13

      "Pro 16:44 - MUDr. David opustil řady ČSSD již před 2 roky.

      Pro 17:07 - smazané příspěvky byly buď vulgární nadávky, nebo honolulí tlachy mimo téma článku."

      TOTO JSTE MĚL NA MYSLI, CIZÝ IDENTITU, KTERÁ NECHCE FIGUROVAT NA NOVÉ REPUBLICE A ODPOVĚDNÍ JI NA ŽÁDOST NESMAŽÍ ?

      Vymazat
    6. Vážený pane V.H., sluně jsme vám odpověděl, za jakých podmínek smažeme příspěvky slečny Mgr.N.V. Opakuji, nemůžeme reagovat na žádost 3.osoby, ale pouze na úředně ověřenou žádost zmíněné Mgr. N.V.

      Místo toho došlo z vaší strany na útok proti redakci Nové republiky a na nesmyslnou žádost směřovanou na společnost Google. Jsme velmi zvědavi, jestli vaší žádosti Google vyhoví. Byl by to totiž hrubý zásah do svobody slova a jak jistě víte, v USA kde je i sídlo společnosti Google, si svobody slova váží snad nejvíc ze všech občanských práv.

      Vymazat
    7. Pane Dvořáku, vesměs Vám dávám za pravdu, ale mazat jakékoli diskuzní příspěvky bez toho, že zůstane srozumitelná hláška, je svinstvo! Věřím, že si s tím konečně poradíte. JiH

      Vymazat
    8. Prosím vás, JiHu, co to je "srozumitelná hláška"?

      Vymazat
    9. TOTO JSTE MĚL NA MYSLI, CIZÝ IDENTITU, KTERÁ NECHCE FIGUROVAT NA NOVÉ REPUBLICE A ODPOVĚDNÍ JI NA ŽÁDOST NESMAŽÍ ?


      Václav Dvořák24. srpna 2018 20:11
      Vážený pane V.H., sluně jsme vám odpověděl, za jakých podmínek smažeme příspěvky slečny Mgr.N.V. Opakuji, nemůžeme reagovat na žádost 3.osoby, ale pouze na úředně ověřenou žádost zmíněné Mgr. N.V.

      Místo toho došlo z vaší strany na útok proti redakci Nové republiky a na nesmyslnou žádost směřovanou na společnost Google. Jsme velmi zvědavi, jestli vaší žádosti Google vyhoví. Byl by to totiž hrubý zásah do svobody slova a jak jistě víte, v USA kde je i sídlo společnosti Google, si svobody slova váží snad nejvíc ze všech občanských práv.


      Anonymní24. srpna 2018 21:16
      Pane Dvořáku, vesměs Vám dávám za pravdu, ale mazat jakékoli diskuzní příspěvky bez toho, že zůstane srozumitelná hláška, je svinstvo! Věřím, že si s tím konečně poradíte. JiH


      Anonymní24. srpna 2018 21:18
      Václav Dvořák 24. srpna 2018 20:11

      "společnosti Google, si svobody slova váží snad nejvíc ze všech občanských práv."

      Zato vy děláte cenzůře v České republice reklamu, hlavní cenzore, vždyť vy pravdu nestačíte mazat i ve dne, styďte se!

      Dnes již jednou smazané "američanem" V. Dvořákem to jste nečekali, který zde manipuluje, jak o život se vším, co se mu nehodí, ostudo!

      Anonymní 24. srpna 2018 18:13

      Pro 16:44 - MUDr. David opustil řady ČSSD již před 2 roky.

      Pro 17:07 - smazané příspěvky byly buď vulgární nadávky, nebo honolulí tlachy mimo téma článku.


      Anonymní 24. srpna 2018 19:19

      Anonymní 24. srpna 2018 18:13 - Spěte sladce, vy jste navigoval, co smazat a co né?

      Vy jste předložil jako stěžovatel, ověřený podpis s odeslaným dopisem, jako to Nová republika vyžaduje od lidí, kteří figurují na Nové republice bez svého vědomí!

      Zde při zneužití jména a příjmení se nemaže!


      Re: Prosba o vymazání neoprávněně použitého jména
      Mgr. N.V.

      Pane H.,

      velmi by mne mrzelo, kdyby došlo k zneužití něčí identity na našich internetových stránkách. Nezlobte se ale, že vaší žádosti nemůžeme vyhovět. Pochopte, že podobnou prosbu může vznést každý a my nejsme schopni porvěřit identitu a oprávněnost vašeho požadavku.

      Já a moji kolegové z redakce můžeme reagovat jen na písemnou žádost dotčené paní/slečny V., kterou zašle na adresu redakce / zapsaného spolku opatřenou ověřeným podpisem dotyčné. V tom případě smažeme všechny diskuzní příspěvky sl/pí V. okamžitě.

      Děkuji za pochopení a přeji hezký den.

      Václav Dvořák

      Dne 22. srpna 2018 13:31 napsal(a):

      Vážený pane Mgr. Václave Dvořáku.

      Chtěl bych Vás požádat o smazání všech příspěvků z Vaší Nové republiky.
      Týká se neoprávněného použití jména a příjmení, mé příbuzné, zjištěno na google!
      a to Mgr. N.V..
      V této diskuzi,

      http://www.novarepublika.cz ...?

      Předem moc děkuji!

      V. H.


      A zde se na urgentní žádost o smazání, nemaže! Pouze vymýšlejí hlouposti, nechápu k čemu to má posloužit! Mé trojnásobné poděkování panu Václavu Dvořákovi, vymazali okamžitě a neoprávněné pro mne nepochopitelně nesmaží, žádal jsem je e-mailovou poštou, včetně všech redaktorů i doktora Ivana D., nejméně šestkrát!!! Jak u blbých na dvorku!

      Proto vyzývám případné voliče doktora I.D. nevolte jej, asistenta senátora by mu dělal cenzor Václav D.! Na prosby a oprávněné požadavky z vysoka kálí!!!

      Odpovědět
      V.H.

      Vymazat
    10. Nesmyslný dopis Václave Dvořáku, obdržíte příští týden od Mgr. N.V., vaše vizitka s cenzorstvím nepohodlného vám, již odpárána zůstane, jste manipulant/é. Vy tak prahnete po zrušení Senátu, tak starý křen a tak ...? Bez sebemenšího studu.
      Vždyť vy nestačíte mazat a manipulovat, tací jako vy jste dostal KSČ na kolena a nedáte si pokoj! Vše si zálohuji, jelikož jste ...!!!
      V.H.

      Vymazat
    11. Anonymní 24. srpna 2018 21:16

      Vážený pane JiH, varuji vás všechny před Václavem Dvořákem, zlý a lstivý clověk. Pravdu, která se mu nehodí smázne, hlavně v noci, dnes i před zraky diskutérů přes den, bez zkrupulózní člověk!
      V.H.

      Vymazat
    12. Pane JiH, nyní mají na Nové republice Poplach, pohnojili vše co se dalo, slušně jsem je žádal e-mailovou poštou nechť smaží zneužitou identitu přítelkyně Mgr. N.V. mého syna. Syn s ní odjel na dovolenou a poprosil mne o zjednání nápravy. Souhlasil jsem po dobrém jsem dokonce poslal Václavu Dvořákovi rodinné foto, jelikož posloužilo jako důkaz! Cenzor Václav Dvořák mi sdělil, že nic nesmaže do doby než mu poškozená, sama zašle prosebny dopis o smazání její zneužité
      Identity, dopisem do N.R. se svým ověřeným dopisem! No není to blbštajn?

      A zde dne i jinde vše co je mu nevhodné, maže, jak o život. Nevolte je jsou proradní vychcánkové!

      Vraťte se sem zítra, vše nehodící bude smazané, přeházené, tak aby se v tom bordelu nikdo rozumný nevyznal!

      Nevolte jej, jsou záludní a vypočítavý, nejsem z Prahy já do jejich volby zasáhnout nemohu, vy si nenenechte nas... na hlavy.
      V.H.

      Vymazat
    13. Zde jsou příspěvky, které požadujeme vymazat, identita Mgr. N.V. je nepravá, vyžadujeme od Nové republiky, okamžité odstranění!


      Nová republika: Je hrdinou každý, kdo zemře při výkonu svého povolání?
      www.novarepublika.cz › 2018/08 › je-hr...

      V.H.

      Vymazat
    14. Pane Davide s Dvořákem, toto vám nezapomenu, nerad někomu zůstávám cokoliv dlužen!
      Děkuji vám dychtivý uchazeči o Senát?
      V.H.
      V.H.

      Vymazat
    15. Miroslav Povolny 22. srpna 2018 21:33

      A proč nám to sdělujete bez sdělení důvodů? Jako provokaci nebo alibi a pozdějšímu vydírání, pokud neodpoví?

      Vymazat
    16. Anonymní 22. srpna 2018 18:40

      Vážený pane Mgr. Václave Dvořáku, dnes jsem se na Vás a doktora Ivana Davida, obrátil prostřednictví Vašich e-mailových adres, uvedených v kontaktech. Mohl by jste si jej přečíst a vyhovět mému požadavku. Děkuji!
      S pozdravem
      V.H.

      Odpovědět

      Vymazat
    17. Skoro jsem si jist, pane Dvořáku 21:19, že žertujete. Jestli ne, tak pro jistotu, hláška asi tak jak v minulosti (zdá se, že zpětně byly všechny ty hlášky vymazány, když, tak proč asi?). Tedy a například: Anonymní 23. srpna 2018 9:29 “Tento příspěvek byl vymazán pro porušení pravidel uvedených v upozornění na úvod“. Vy můžete vědět, pane Dvořáku, že se opakovaně přimlouvám, aby namísto vymazání byly takové příspěvky odkládány stranou s tím, že nějakým způsobem, třeba odkazem, snad i obtížněji, zůstanou přístupné. To by bylo skutečně fér a hodno všech těch ušlechtilých slov v publikovaném „Manifestu NR“ Zdravím, JiH

      Vymazat
  12. Jak KSČM, tak zejména ČSSD svoji příležitost milionkrát promarnili. Dnes lidi vzhlíží k miliardářovi, který překvapivě realizuje i když jen okrajově a úzce výběrově soc. politiku. ČSSD i KSČM jsou samostatně v parlamentu naposledy. Příště se buď sloučí v jednu levicovou stranu s alespoň teoretickou šancí na pár křesel a nebo definitivně končí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Komunisté projdou do parlamentu v pohodě,jako vždy...

      Vymazat
    2. Proboha komunisté neslučujte se. Dříve vámi pohrdali, přece socany nebudete zachraňovat z hrobníkovy lopaty.

      Vymazat
  13. Pane docente, přiznejte se, že jste si chtěl udělat z čtenářů prdel?

    OdpovědětVymazat
  14. Odvěký problém sociálních demokracií u nás i jinde v Evropě či světě spočívá v tom, že neustále zrazují voliče. Chtějí kapitalismus s lidskou tváří, což je protimluv. Otcem zakladatelem sociálně demokratického hnutí je Marx, případně Engels. Na to se zapomíná. A socani se u nás i jinde totálně odrodili od myšlenek otců zakladatelů. Dokonce se za to stydí. Proto se v minulosti u nás nebo třeba v Rusku od nich oddělila část socanů, kteří si nejdříve říkali maximalisté, protože za každou cenu chtěli splnit to, co lidem naslibovali. Naprosto důsledně. Později si začali říkat komunisté a hlavně se drželi myšlenek otců zakladatelů. Proto taky při volbách slavili úspěchy a za dobu vlády toho vybudovali mnohem víc než socani. Socani vždy, naprosto vždy kolaborovali s kapitálem a vždy na poslední chvíli zradili pracující lid. A v této politice pokračují stále. Nemohou se divit, že se nakonec nedostanou do parlamentu. Já jim to přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak, to bylo řečí, co všechno např. po Drábkovi napraví. Ty pra**ny vůči zdravotně postiženým, zrušení podpory nízkopříjmových rodin (kde rodiče pracovali za almužnu) atd. A jak to dopadlo? Na nemocné se ČSSD vykašlala zcela a některé věci po Drábkovi dokonce ještě "vylepšila". Ať skončí na smetišti dějin celá ČSSD.

      Vymazat
    2. 20:02 odvrat sociálních demokracii od Marxe, popř. i Engelse, je dán především působením Eduarda Bernsteina, kdy byl prosazen názor, že revoluční řešení zejména vlastnictví výrobních prostředků nepatří do ideové výzbroje sociálně demokratických stran. Otázkou je, co si s takovým, dnes vlastně už teoretickým problémem, počnou CZ komunisté. Když už si tak, stejně jako čínští, říkají. Tak jak, a co s tím, Radime Valenčíku? JiH

      Vymazat
    3. Sociální demokracie je velká životní tragédie zejména pro lidi, kteří přeběhli pod tuto falešnou vlajku od komunistů. Před časem jsem stal se starším kolegou, členem socdem, na kopci nad jedním větším městem, kde je velká fabrika, která jde z ruky do ruky a vydělává. To město a fabrika rozkvetly díky komunistům. Tak jsem se zeptal kolegy, co užitečného pro lidi vybudovala socdem za dobu, co byla ve vládě? Neodpověděl mi. Prohrál svou politickou angažovanost. Trhnul si ostudu. Dříve se komunistům smál a nevynechal příležitost komunisty zesměšnit.

      Vymazat
    4. Nad ČSSD už dávno slunce zapadlo, Hamáčku zhasni. TGM se asi obrací v hrobě. My pozůstalí budeme hledat náhradu, ale nabídkou je zatím jen second hand.

      Vymazat
  15. Můžete mi experti prozradit, koho budete příště volit vy ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zásadně ČSSD! Umí zajistit zdroje jako pan Špidla, myslí to upřímně a havířům v Ostravě se postarali o bydlení. Znáte lepšího a odpovědnějšího majitele bytů v Otravě, než je pan Bakala? Škoda že ČSSD už nevede pan Zaorálek, mohli jsme brát 40.000Kč měsíčně.
      Volič Karel Debyl

      Vymazat
    2. Já zase jedině Mirdu Kalouska a Topolánka.

      Vymazat
    3. Proč mě hned mažete, když chci volit pány Kalouska a Topolánka. Jestli to uděláte znovu,tak volím Babiše.

      Vymazat
  16. Je věc, které nerozumím. Když se jedná o pseudomajitele bytů družstva Svatopluk v H Systému, tak je rozsudek hotový "jednadva", ale když má ČSSD zaplatit pozůstalým po panu Altnerovi, to trvá....

    OdpovědětVymazat
  17. 0:27 vy ty dva procesy sledujete věru pozorně, že? Z toho jak, hádám, můžete být z fleku mainstreamovým novinářem. Vážně, pokuste se!

    OdpovědětVymazat
  18. Pan Valenčík: v článku Malý kurvy o něm píší: " Zato na dalšího současného sociálního demokrata, Radima Valenčíka je píchnuto, že v roce 1989 zasahoval v řadách Lidových milicí proti demonstrantům v Palachově týdnu. Radim V. se na výstavu dostavil a zanechal zde otevřený list. Obhajuje se, že se "vždy dokázal poprat s nepravostmi". Nikoho nebil, jen lidi přesvědčoval... "

    Zdroj:http://samanovodoupe.blogspot.com/2010/03/maly-kurvy.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vuk Blaha 25. srpna 2018 15:14

      Zato na dalšího současného sociálního demokrata, Radima Valenčíka je píchnuto, že v roce 1989 zasahoval v řadách Lidových milicí proti demonstrantům v Palachově týdnu. Radim V. se na výstavu dostavil a zanechal zde otevřený list. Obhajuje se, že se "vždy dokázal poprat s nepravostmi". Nikoho nebil, jen lidi přesvědčoval... Ministr Vladimír Vetchý byl taktéž v letech 80-89 komunistou, učil na Vysoké škole vojenské v Brně. Komunistou byl od roku 1977 i Vladimír Dlouhý, který v roce 1989 přestoupil do pravicové ODA.

      Představen je i Jiří Komorous ("Pražan"), od roku 1988 referent zálohy náčelníka I. správy StB. V roce 1989 byl připraven k "vysazení" do Francie. Místo toho se stal roku 1993 šéfem Národní protidrogové centrály. Dalším kádrovým příslušníkem StB je Richard Falbr, který v letech 1963-69 učil na škole MV ČSSR. "Pro StB prohlížel poštu ze zahraničí na čtecím přístroji Jezero, speciálním patentu StB..."

      Vystaveni jsou evidovaní agenti StB. Současní komunističtí poslanci Václav Exner ("Vrba") a Vojtěch Filip. Dávný kandidát ÚV KSČ a současný člen ČSSD Vladimír Kočandrle ("Profesor"), Adamcův poradce a současný publicista Oskar Krejčí ("Oskar", "Kaláb"), ministr spravedlnosti ČR Leon Richter ("Jiří Novotný") , psychologové Jan Cimický ("Pinez", "v roce 1989 žádal přísnější potrestání signatářů petice Několik vět") a Miroslav Plzák ("8", "Karel", "Psychiatr"). Jsou tu protirežimní bojovníci Karel Srp ("Hudebník", absolvoval 151 schůzek, předal 299 agenturních zpráv) a Jaromír Nohavica ("Mirek"). Ten má nejkratší popisek, konstatující pouze, že byl evidován jako tajný spolupracovník. Lidové noviny z 13. ledna 2000 tvrdí, že mezi vystavenými je také Jaroslav Hutka, toho jsem tu však ten den neviděl. David Garkisch a Renata Kalenská si jej nejspíš spletli s s JaroMirkem.

      Mezi exponáty jsou i skuteční dinosauři: Jediná žena (pak, že jde o "náhodný výběr"!), Yvonne Strecková, členka KSČ od roku 1952 až do roku 1989, která stále věrně věřila a věrně sloužila v různých funkcích v hospodářství a školství, současná náměstkyně ministra vnitra Grulicha. Miroslav Toman, kdysi působící na Vysoké škole politické ÚV KSČ, v dřívější době federální ministr financí, po převratu zakladatel holdingu AGROTRADE, člen představenstev různých drůbežářských podniků, jeden z padesáti nejbohatších Čechů dneška. Generálmajor Oskar Marek, jenž v dřívějším režimu působil jako hlavní politruk Západního vojenského okruhu (to ale byla vysoká šajba a velká kurva), nyní radní za KSČ(M) v Českých Budějovicích. Jan Křivánek, který zastával svazácké a stranické funkce před rokem 1989, kdy studoval na Večerní škole OV KSČ "Metody politické agitace" se stal v 90. letech státním zástupcem.

      Zdroj:http://samanovodoupe.blogspot.com/2010/03/maly-kurvy.html

      Vymazat
  19. TOP 09 jsou horsi nez komunisti.

    OdpovědětVymazat
  20. Před převratem jsem nebyl komunistou. Po převratu jsem vstoupil do KSČM, ale dnes nejsem členem žádné partaje. A co se týká ČSSD, vnímám je dnes jako ODS, jsou to karieristé a vyžírkové, jakými jsou dnes ODS, TOP 09 (no není Šláfenberg spícím povalečem, kterému také chtějí zvýšit plat?).Znám jednoho socdemáka, který strávil 2 volební období v PS (dříve byl členem KSČ, dokonce s "vysokoškolským" diplomem RSDr.Z toho jedno funkční období prostonal, ale vždy jej bývalo vidět v PS v zorném poli televizních kamer. Pro město odkud pochází neudělal vůbec nic, když opomenu sponzorování dětských sportovních týmu ve městě, avšak místo skromnosti po ukončení volebního mandátu si postavil ve městě přepychovou vilu, za kterou by se nemusel stydět ani žádný ODSák.-...prostě ČSSD dopadnou špatně. A takoví jsou i ostatní socdemácí v našem městě, prostě nevolitelní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní 26. srpna 2018 12:43 - ODSák, rovná se slovu, KSČák a StBák, KGBák to Vám, prosím Vás, ještě nedocvaklo, ti mladší už jsou dnes BISáci a ty sakra světový jsou CIAáci a MOSADáci. Co myslíte, kde fungují zdejší struktůry?

      Dnes jste si NR mákli na Vašem starším článku, to byla masáž, copak Cenzoři?

      Zde: http://www.novarepublika.cz/2018/08/je-hrdinou-kazdy-kdo-zemre-pri-vykonu.html

      Dnes zde bylo 124 komentářů a zbylo 89 komentářů, zmizelo 35 komentářů během hodiny, mrkněte se kdo jste zde dříve něco okomentoval, jen pro funkční mozek MUDr. Ivana Davida (predátora), je-li v reálu nebo psychopat. Jeho povolání jemu i koníčkem (diagnózou)! Rychle mažte, Vy sprostý úhoři!

      Určeno pro rozumného pana JiH, zeptejte se prosím zdejších "redaktorů", je-li to tak, jak píši! Vše zálohováno i s datem a příspěvky v okolí, včetně tohoto!!!
      V.H.

      Vymazat
  21. Nevím je-li to pravda, ale kdesi jsem četl, že v ČSR bylo 1 200 000 KSČáků, když odečtu mládež,tak cca v káždé 8.mé rodině měli člena. Chápu, že mnoho z nich byli jen tzv."u komunistů" a někteří byli tzv."věřicí", tyto obě skupiny byly jistě vyloučeny při prověrkách po roce 68. Jádrem se pak stali "karieristé",staŕi kování co prošli prověrkou a mladí co vstoupili po roce 68 též z důvodu kariery. Děkuji za příspěvek sign. Blaha.

    OdpovědětVymazat