Reklama

.

.

sobota 11. srpna 2018

Rozhovor v Moskvě přesně po 50 letech

10. 8. 2018
Pozn. red. I.D. Zpracováno na základě odtajněného záznamu jednání sovětských představitelů s Alexandrem Dubčekem. Viděl jsem čtenou zkoušku, je to velmi zajímavé.

117 komentářů :

  1. Málokdo dnes o roku 1968 říká pravdu, tak jak to bylo a dnes se to zneužívá, jako propaganda proti nenáviděnému Rusku. Rok 1938 a následně březen 1939 se vůbec nepřipomíná, tak jako se nepřipomínají roky teroru v době II. sv. války, které se přecházejí lhostejně s tím, že všude se uvádí hlavně to, čeho se Češi dopustili na nevinných Němcích, když je po II. sv. válce, na základě dohody velmocí, vysídlili. Jsou naši politici, kteří otevřeně říkají, že litují toho, že Hitler v Rusku nevyhrál a osvobození od německých fašistů, nazývají okupací. Poslední dobou se překrucují dějiny ve prospěch těch, kteří naše dědy a rodiče chtěli zlikvidovat v koncentračních táborech, protože po totálním vyhlazení židů, byli na řadě Slované, takže v případě výhry fašistů, by jsem tady už dnes nebyli. Zachránil nás tehdejší Sovětský svaz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě jako pamětníka bylo měřítkem pravdivosti o záměrech |Dubčeka a jeho souputníků rok 89. kdy tito "komunisté" se spolčili s tím nejhorším co nás mohlo potkat od agenta CIA a ožralého lháře a za spolupráce ambasády USA a států NATA začali likvidovat socialismus i národní majetek !! Je směšné, když za "obrodu" socialismu se staví dnešní buržoazní sebranka a její buržoazní politruci !!

      Vymazat
    2. 0:21 Nechápu jak mužete psát o " zneužití a propagandě proti Rusku" .Ten váš oblíbenec Rus od roku 68 do roku 91 má na svědomí více jak 700 českých občanu. Něco podobného spáchal Rus na Krymu. Pokud někdo překrucuje dějiny tak jste to VY.

      Vymazat
    3. 9:20 Na Krymu si samotní obyvatelé tohoto poloostrova, odhlasoval odtržení od Ukrajiny, která jim připravovala genocidu. Na Krymu nezahynul jediný člověk. Kolik, že má na svědomí náš přítel v NATO, fašistické Německo naších spoluobčanů v době nejhoršího teroru, za II. sv. války, umučených, odvlečených do koncentračních táborů, zastřelených bez soudu ? Asi to dnes hodnotíte, jako humanitární pomoc, podobnou té, kterou jsme, už jako členové NATO, poskytli naším Slovanským bratrům v Srbsku. Jaký vztah mají západní demokracie k nám Čechům z východní Evropy, je možné doložit rozsudkem Britského soudu, za vraždu našeho občana v Londýně, když Brit ubil na chodníku řetězem našeho občana a Britský soud vynesl osvobozující rozsudek s odůvodněním, že Brit, který ubil řetězem ležícího Čecha, jednal v sebeobraně. To jsou objektivní skutečnosti vztahu západních demokracii k nám Čechům. Nevím kdo překrucuje dějiny, ale fakta jsou fakta.

      Vymazat
    4. 9:47 Nikdo nezpochybňuje teror Němcu za 2sw,ale prosím nepište o dnešním Německu ,jako o fašistickém. Co se týče Srbska to si plně zasloužilo výprask od našich přátel z NATa za vyvolání války v bývalé Jugo..A to co se stalo ve VB těžko posoudit a není dost informací.

      Vymazat
    5. 9:59
      PŘESTAŇ SI DĚLAT Z HUBY SRÁČ TY HAVLOFETKO VOŽRALÁ!!!!!!!!!

      Vymazat
    6. Zase už to odporný protiruský nenávistný hovado vylezlo z peřin, poškrabalo se v nose a v zadku, k snídani má ve svým smradlavým brlohu hovno, akorát to plný nenávisti a s prasklou žlučí vleze k počítači, najde NR a ťuká do klávesnice ty svý nenávistný, sprostý, hloupý a urážející sračky. V tom se vyžívá - jinak už nemá nic, v čem by se mohl vyžívat, nemá nikoho, s kým by se mohl o svoji nenávist podělit, všichni na tuhle duševně zmrzačenou kreaturu serou - tak alespoň to nablije na diskuze - o těch ví, že mu někdo odpoví. Ubožák - nic víc.

      Vymazat
    7. Pro 9:59 co blábolíte. Ničemu nerozumíte. Srbsko si něco zasloužilo? To jako bylo správné bombardováni municí obohaceným Uranem civilní obyvatelstvo, nešlo to vyřešit jinak jako například v roce 68, kdy obětí bylo minimum. Vždy jde o konkrétní lidi a konkrétní zájmy. Budu tedy konkrétní Srbsko nezačalo se ze zvěrstvy, to začali kosovští muslimové, kteří se tím dokonce chlubili na videích. A bylo to na pokyn a s podporou CIA, "deep state" USA totiž potřeboval rozdělenou Jugoslávii, vše je zcela zřejmé.

      Ještě k 68, ozvučuje se zkreslená situace, Rusové se chovali vzorně, naprosto vzorně. Při takovém množství pohybu vojsk oběti nepřekročili statistiky běžných nehod, skoro jako kdyby tady nebyli vůbec. Naproti tomu kam USA armáda vstoupí okamžitě začíná genocida obyvatel, znásilňování, vraždění a další zvěrstva. Jistě ojedinělé incidenty přirozeně byli, ale opět ozvučované pouze jednostranně. Například CIA nastražila léčku a připravila situaci, kdy měl sovětský tank přejet civilisty, ale řidič raději sjel z mostu a zabil se než by usmrtil civilisty a známo je několik dalších případů, kdy Rusové pomohli. A u nás, ty co házeli kameny a způsobovali incidenty byli často ti největší grázlové, kteří cítili šanci pustit své zvrhlé pudy ze řetězu jako při revoluci. Válka a revoluce nemůže nic vyřešit je to situace, kdy morálka obyvatel je tak nízká, že začnou vládnout ti nejhorší zločinci.

      Dále je potřeba vědět, že vedení SSSR chtělo v tu dobu zradit socialistický blok a prodat nás západu, jinak by k 68 nedošlo, kdyby nás elity nechtěli zradit. Bylo to takhle, přípravy na zradu začali a ustupovalo se západu a ten to hned využil a spustil události v Maďarsku. Tak se "soudruzi" v komunistické straně ještě vzpamatovali, když poznali, že je nečekají za zradu teplá místečka a spoustu peněz, ale hromadné popravy komunistů. U nás již Komunisté dělali kroky na rozvrat hospodářství, což 68 naštěstí zastavil, ale jak říkám bez zrady elit by sem Rusové nešli. A také vzorně odešli (ne jako Američané - odešli už někde bez potíží aniž co mohli zničili) a zásluhy za jejich příkladné chování slízl Kocáb, jako, že to byla jeho zásluha.

      Vymazat
    8. V pořadu Historie.cz v sobotu večer a při dnešním opakování ronili slzy v čele s falešným profesorem Kučerou nad utrpením Němců v Brně a táboru u Pohořelic. Neviděl jsem celý pořad, protože se mi všichni, kdo tam vystoupí, hnusí. Nemluvilo se o Kaunicových kolejích, které byly za války vězením. Bylo tam popraviště a brněnští Němci se tam na popravy prý chodili dívat. Kdo by měl po válce pro ně pochopení?

      Vymazat
    9. 9:59 Jste manipulované individuum. Vemte do ruky nějakou knihu Rajko Dolečka, pak možná pochopíte, co se tam dělo. Srbský národ si osočování nějakého hlupáka určitě nezaslouží.

      Vymazat
    10. 11:25 a vy nevíte, že podle poslední verze byly represe za Heydrichiádu oprávněné? Dokonce zaznělo, že Němci bojovali proti bolševikům, a tedy každý, kdo nejednal v souladu se zájmem Říše a byl potrestán, třeba i smrtí za to, že jako sedlák neodevzdal krupon, tak že to bylo správně. Taktéž jsem si vyslechl diskusi, kde se hovořilo o tom, jak stateční a milí byli sudetští Němci a jaké zrůdy Češi, jak nás "ruská" (ne Rudá ani Sovětská) armáda napadla v roce 1945, kolik lidí zavraždila, loupila... V té diskusi zaznělo, že Němci prostě byli a jsou mnohem civilizovanější než Češi a Protektorát byl pro Česko blahodárný.

      Vymazat
    11. pro anonymní 9:20

      Jakých 700? Odkud to máte? Tolik lidí pozabijí USA za 2 minuty.

      Vymazat
    12. Blbeček trolíček 9:59 Hlavne, že o dnešnom Rusku sa s tále vyjadrujete ako o ZSSR! Ste len banda klamárov a bezcharakterných zradcov!

      Vymazat
    13. 9:59

      Nikdo nezpochybňuje, že SSSR byla totalitní velmoc. ale, prosím, nepište o dnešním Rusku jako o hnusńém agresorovi. -(((

      Vymazat
    14. Tahle manipulace Rusko=SSSR SSSR=Rusko, se fašokavárně povedla. Už i na tomto webu a webech spřízněných se jede podle tohoto mustru.
      V 1945 nás okupovali zlí Rusové v čele rusem Džugašvilim a zastavili tak hezky rozdělanou práci nejkulturnějších nadlidí, ke které se ti dnes starší mohli připojit osobně, ostatní zprostředkovaně svou neexistencí:

      Kolaterární ztráty boje proti terorismu a bolševismu 1939-1945
      koncentračních táborů a věznic 20 000
      obětí z totálního nasazení 3 000
      obětí 1. stanného práva 500
      obětí v masových hrobech na Slovensku 5 350
      obětí 2. stanného práva 5 000
      padlých ve Svobodově armádě 4 570
      obětí z pochodů smrti 10 000
      padlých na západních frontách 3 220
      obětí leteckých náletů 7 500
      padlých letců z RAF 560
      obětí nacistického teroru 10 000
      obětí z hnutí odporu v cizině 450
      obětí z řad parašutistů 800
      zahynulých a nezvěstných 10 000
      obětí z řad partyzánů 4 100
      padlých z ČSA 1 720
      padlých v květnu 1945 3 467
      Židé 270 000

      V 1968 nás okupovali Rusové v čele s populárním Rusem Brežněvem (už samozřejmě ne Ukrajinci, Bělorusové, Estonci, Gruzínci, Turkmeni....a také Skopčáci, Poláci...vlastně Bělorusové možná ano, to se uvidí podle toho, jak bude na USA hodný místní bos)
      Rusové - Židé 21. století

      Podobnou manipulaci vyzkoušeli ve spojení emigrant z pralesa alias inženýr - doktor (negramotný)=uprchlík

      Vymazat
    15. 11:54 Blboučkej človíček jako ty mne nemuže urazit. Ten tvuj Doleček je totální pro srbské hovado jako ty.Číst a věřit těm blábolum pouze idiot

      Vymazat
    16. Celkem je trapná lžihistorie pisatelů na adresu Srbska. Srbsko bylo jediným národem - mimo národy SSSR - na kontinentě, který až do pádu nacismu čelil účinně jeho agresi. Až do vylodění v Normandii na samém konci války vázal daleko větší německou armádu než ostatní "bojiště" Západu.
      Celkem je trapná lžihistorie nasměrovaná proti národům SSSR v období 2. světové války. Ale také česká lžihisotrie k r. 1968. Ale proč nelhát, když je to v kapitalismu jeden z nejlepších kšeftů, tak jako války, vraždění civilistů - v Iráku či Libyi na pokraji genocidy. Invaze vojsk Varšavské smlouvy 1968 si aktuálně vyžádala asi 16 Čechů zastřelených zbraní a nebo zabitých dopravní nehodou. Toto číslo "narostlo" v myslích lžihistoriků do konce r. 2017 na 170 a nejnověji se blíží 500. Při vzpomínkách za dalších 10 roků to bude zřejmě: "bojovalo proti ruským okupantům 500, z toho padlo 5 tisíc, bylo vyznamenáno 10 tisíc a rentu pobírá 20 tisíc." Když skuteční básníci vymřeli, tak je nahrazujeme lžíbásníky. "Mírová mise" (v dnešní naší terminologii) 1968 byla nasměrována proti vpádu teroristů ze Západu a okupaci agresívním natem. I takový výklad je možný a bližší pravdě, než jiné. Poznámka. Džugašvili alias Stalin nebyl Rus, ale zlý Gruzínec - dnes by byl velmi blízký srdci NATO, jako je neonacismus v Gruzii, a nejen tam!.

      Vymazat
    17. Zajimave a divne je to, ze proti okupaci z r. 39 bojovali Cesi 6 roku a zahynulo jich MNOHO, MNOHO, celkove 360.000 lidi. Proti okupaci z r. 68 NIKDO NEBOJOVAL. Jako by to ani okupace nebyla. Podle toho, jak se chovali v nasi zemi Nemci a Rusove, OKUPACE TO NEBYLA. Presto tomuto narodu vadi ta z r. 68, z r. 39 absolutne ne. Mozna, ze Rusove udelali chybu, nebo chyby. Nemuseli nas od te nemecke osvobozovat a meli bychom se dodnes krasne, ci meli tak pul milionu Cechu zabit, pak by se vzpominalo na tu nemeckou. Objektivne vzato, ted je cely politicky narod Cechu neobjektivni; neobjektivni znamena, ze nema zdravy rozum, jinak by uvazoval zdrave a byl objektivni. Nevidim zadnou sanci, ze by tento narod dosal zdravy rozum. Ale i to je dobre, kdyz vse nezdrave zmizi a zahyne.

      Vymazat
    18. Petr Fiala (politik) vyzývá k datu 21.08.2016 k národní hrdosti a k vyvěšování vlajek. Nevíte, kterou vlajku mám vyvěsit? Za komunistů jsem nenasbíral zkušenosti se zdobením oken, bydlel jsem v dřevěné chatce mimo město a teď, když už z okna mohu cokoli vyvěsit, nevím najednou co (koho). Snad Tibet, tím se nedá nic zkazit...

      Vymazat
    19. Bohužel vymívání mozků mladých lidí nacisty bude ještě tvrdší,neboť ty špíny ,,čeští,,politici jdou jenom za svým korytem.Někdo psal že 28.Únor 1948 byl vyvrcholením nespokojenosti občanů s vládou nacistických příznivců a slouhů,kteří začali jako dnes rozkrádat republiku a našel se vynikající vůdce,který stmelil národ a pověsili ty vlastizrádce.Chtěl bych se toho dočkat do 1 roku a doufám že se najde opět člověk za kterým půjde většina národa se zbraní v ruce proti šmejdům v politice!

      Vymazat
    20. Jen tlachy a židobolševická propaganda! Za války bylo s českou pomocí zlikvidováno něco okolo 300 tisíc židů, cikánů a komunistů (škoda že to nestačilo)! Samotní Češi byli za Hitlera uváděni výslovně jako árijský národ a v osobních průkazech měli uveden rodokmen předků; z českých chlapců se měl vytvářet nový nacistický vůdcovský dorost na elitních školách NAPOLA; čeští muži měli být přijímáni do řad SS; „česká krev“ byla zákonem chráněná před míšením se Židy… Etablovaná česká historiografie k těmto skutečnostem mlčí, jelikož se tato historicky podložená fakta nehodí do narýsovaného konceptu, podle nějž neměli Češi v nové Hitlerově Evropě fyzicky co pohledávat. Největší ztrátou pro tzv. ČSR byli ti, které při nepřiměřené obraně zavraždili bolševici na frontě když bojovali v uniformách Wehrmachtu za naši rasu a novou Evropu!
      Kdybysme je nevyhnali, mohli jsem na tom bejt jako Švajc, páč voni drželi ekonomiku království Českého už od Přemyslovců nad vodou a nemuseli jsem nikomu nic závidět a žádat nějaký usmolený reparace.

      Vymazat
  2. Otázka je, proč ke vstupu vojsk 21.8.1968 došlo. Brežněv invazi vůbec nechtěl. Kdo ho k tomuto kroku tlačil, byli představitelé Německé demokratické republiky a pak Polsko a to z toho důvodu, že se obávali, že to co se dělo v Československu, se přelije k nim. Jelikož s invazí Brežněv nesouhlasil, snažil se jí ještě odvrátit jednáním s vládou Československa v Čierné na Tisou v Kulturním domě železničářů. Dubček mohl tehdy využít situaci a invazi odvrátit. Mohl zvolit cestu, kterou zvolilo v té době Maďarsko, tedy reformy provádět pozvolně a hlavně si hlídat lidi ve vládě. Jsou zajímavá fakta, které se děly těsně před vstupem vojsk a v době vstupu vojsk. Přeci, jako nejvyšší představitel státu, po prezidentovi, musel dostávat od rozvědky zprávy, že na hranicích jsou soustředěná vojska Polska a Sovětského svazu. Bulharsko přijelo také, ale později. Proč tedy Dubček nejednal a neudělal všechno proto, aby odvrátil invazi. V roce 1981 se podobná situace vyskytla v Polsku a tehdejší gen. Jaruzelský sdělil, členům Varšavské smlouvy, že situaci zvládne a pomoc vojsk Varšavské smlouvy, odmítá. Vím o tom, protože na těch hranicích s Polskem jsme stáli a čekali na rozkaz a byli jsme hlavně naštvaní, že jestli k tomu dojde nedostaneme se z vojny domů. Najednou přišel rozkaz stáhnout se do kasáren a vše bylo odvoláno s tím, že Jeruzelský po jednání s členy Varšavské smlouvy, dohodl, že k žádné invazi vojsk nedojde a Poláci si vše vyřeší sami. Dubček se mohl pokusit, invazi odvrátit a ne si hrát na mučedníka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žádá taková otázka není - článek je o něčem jiném. To jen mentálně omezení počítačoví borci z toho jako vždycky udělají řezanku... Krym... Dubček .... blé blé blé....

      Vymazat
    2. Není mi známo o co šlo Dubčekovi, ale vím o co šlo západu a co elitám SSSR a co šlo zákulisnímu řízení světa (GP) a jak svých cílů dosahují jestli uplacením nebo zneužitím užitečných idiotů je již podružnější. Jestli někdo to klubko mocenských bojů rozplete jen dobře, ale když ne nic se neděje to podstatné je mi známo.

      Vymazat
    3. Dubcekovi je podsouvana uloha agenta KGB/GRU a ja nevim ceho. Myslim si spis, ze Dubcek byl, jak rikal p.Werich, ta "lidska tvar" socialismu. Jsou zname Dubcekovy organizacni (manazerske, jak se dnes rika ;-) ) "schopnosti", kdy cokoliv mel zorganizovat, skoncilo vzdy naprostym fiaskem.

      Jednoduse Dubcek byl spickovy "leader", ale ti prave byvaji mizernymy managery a naopak. Leader musi byt predevsim charismaticka osobnost, kterou lide nasleduji sami a ne proto, ze je umi "zorganizovat".

      Proto prvoradou chybou byla nejednotnost strany, ktera si sama neumela vytycit reformni cile socialismu a udrzet stranickou disciplinu a nezabrednout pritom do stranickeho teroru. Myslim si, ze v dobe, kdy byla strana jeste plna vsech tech "bashibozook-u", kteri vrazdili v 50.tych letech, toto byl ukol nesplnitelny.

      Vymazat
    4. Dubček nebyl žádná lidská tvář. Byl to agent, ne sice KGB, ale Brežněva. Sověti chtěli mít u nás vojenskou základnu/ základny. Prezident Novotný to nechtěl dovolit. Proto musel být odejit. Dubček, Brežněvův spolužák z vysoké školy KSSS byl vybrán jako užitečný idiot.

      Vymazat
    5. 12:17 a nejaké dôkazy by neboli?

      Vymazat
    6. 12:17 Někdy tady opravdu pochybuji o lidském zraví. Napsat hovadinu "nebyl agent KGB,ale Brežněva ". To chce opravdu velkého fištrona.

      Vymazat
    7. 13:32

      Nebyl agent ve smyslu, že nebyl členem žádných struktur. Byl to Brežněvův spolužák z partajní školy a obdivovatel SSSR, ve kterém vyrostl. Spolehlivý stalinský komunista. Převrat v Československu a následný rozvrat dostal jako stranický úkol. Opravdu velký fištron je potřeba k uvěření, že stalinský bolševik se vyspí, a ráno začne propagovat politickou pluralitu a tržní mechanismus. Taky někdy pochybuji o lidském "zraví."

      Vymazat
  3. Po navratu z Boru, kam byli uklzeni nekteri lide z okoli vedeni strany jsem zamestnaval nejakou dobu prvniho poradce Dubceka ,cloveka s tremi tituly a ten mne prozradil jak to vlastne bylo. Tento prevrat se pripravoval nekoik let a cele nestesti byl prave Dubcek ktery nebyl diplomat a s Breznevem neumel hrat tu hru kterou klidne mohl .Jak mne onen clovek vypravel ,Breznev informovany o protisovetskych naladach v CSSR volal Dubcekovi jiz koncem ledna ci v unoru.Ten sedice na rohu stolu se po napiti koralky jiz mel v supleti prave nohy stolu celkem drze s Breznevem bavil .Na mou namitku ze s carem se takto nesmi jednat mne odvetil doslova:jsme slobodny narod ,ci ne? V tu chvili jsem pochopil ze vse to usili nekolika let je ztraceno . Toto je fakt a doufal jsem ,ze se podari s pomoci techto lidi veci obratit ,ale strana byla v te dobe velmi silna a plne oddana Husakovi takze jakakoli zmena mozna nebyla realna a rozhodl jsem se tudiz z republiky i z techto duvodu odejit ,pomerne pozde, po Husakove nastupu k moci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1:56

      Podobné smyšlené historky šíří např. Svjatoslav Rybas. Jenže ten své výmysly podepisuje, protože jinak by nedostal honorář.

      Vymazat
    2. 0:45 Kde jste četl ten nesmysl - Brežněv žádnou invazi nechtěl- vše se tehdy upeklo v Moskvě,Brežněv se nikoho neptal jestli invazi ano nebo ne.Dubček se narozdíl od Jaruzelského zachoval jako vlastenec. Jaruzelský zradil svuj národ a přijal Ruský diktát a vyhlásil vyjjimečný stav.

      Vymazat
    3. Ty jsi někoho zaměstnával duševní trosko 1.56? Ty nejsi celou dobu v blázinci? Do blázinců teď instalovali počítače, aby se všechny ty trosky původních lidí měly čím zaměstnávat a bavit.

      Vymazat
    4. 1:56

      Absolutní nesmysl. O invazi bylo rozhodnuto v ten den a v tu minutu, když Novotný za sebou zabouchl dveře od Kremlu, přibližně v říjnu 1967. Potom šlo už jen o to, jak to provést technicky, aby to vypadalo pravděpodobně,
      První a na dlouhou dobu jediný, kdo pochopil, o co jde, byl Vasil Biľak, po schůzce komunistických stran v Drážďanech v březnu 68.

      Vymazat
    5. Mnoho blbu kteri nevedi nic a jen osocuji ostatni ze jsou na stejne dusevi urovni.Sem je opravdu skoda beco pridat ,ten clovek ktery mne to vse vypravel se jmenoval Jaromir Litera ,jestli vam to vy dva idioti neco rika a byl to 1 poradce onoho Dubceka jez byl vybran jako kompromis ,spatna volba,To pro chudaky dusevni 10.32-2.05 . Vy jste mozna v te dobe nekde plkali v hospode u piva ,ale co se bavit s blbecky kteri historii studuji ctouce Hovmocuce a nebo jine idioty

      Vymazat
    6. To víš, že to všechno známe, bobečku. Kromě onoho ve své době poměrně známého partajního aparátčíka, byli ještě Literové z východních Čech (Náchod, Broumov) většinou právníci, taky jeden prokurátor (Josef).

      Zajímavé je, že dnes se po nich jmenuje cena "Magnesia Litera, ačkoli většina z nich nepatřila k abstinentům.

      Tak už se nezlob, bobečku, že tě tady nedocenili! Třeba to vyjde příště.

      Vymazat
  4. Zvelicujete svoji dulezitost ! Byli jste ve sfere Moskvi !
    Zustali jste ve sfere Moskvi !
    A mnohym z vas to vyhovovalo !

    250 000 Cechu emigrovalo a JA TAKE ! 10 % (25 000) do Jizni Afriky a JA TAKE ! Zlo okupace CSSR se pro me promenilo v daleko lepsi zivot jinde, nez jsem si umel vubec
    predstavit !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zalez ty blbá duševně zmrzačená svině! Namísto ťukání těch kravin a sraček denně do počítače a lezení na český web, se škrab v zadku. Pořád jen nadáváš a píšeš, jak jsi utek ty hovado praštěný, a přitom se ti pořád stejská, proto lezeš na český web denně krákorat ty pitomý hovadiny. Děláš taky ještě něco jinýho ty zchátralá mršino?

      Vymazat
    2. 4:01, jak se ti daří nyní v Jižní Africe? Mám tam kamaráda, jehož rodina se tam usadila před více než 200 léty. Na dotaz How are you? neodpovídá.

      Vymazat
    3. Za vychvalované 1. republiky odešlo do zahraničí skoro 500 tisíc lidí . většinou z hladu !!!!

      Vymazat
  5. Vazena pani Lenko Prochazkova !
    Jako slavna ceska spisovatelka mate narok vedet, pravy duvod PRAZSKEHO JARA ! (Pssst, to jsem zavinil JAAAA !)

    V prosinci v roce 1967 jsem z recese vyklopil obsah strev na rohozku pred sekreteriatem KSC a rozbil svetlo nad vchodem.

    Soudruzi si peclive otrli z botu poprasek snehu pred vchodem na rohozce a potom misto obvikleho zpevu Internacionali se zacali hadat , ktery soudruh z nich se posral. (V mistnosti meli teplo a smrad.)

    V lednu 68 se hadali jeste daleko vice a v Unoru se zacali SEBEVRAZDIT a utikat na zapad, napr. i general Sejna. (Nejvyssi politruk v armade.)
    Vsechno nedorozumeni vzniklo mezi soudruhy kvuli ho*nu !

    Potom prisli Soveti koncem srpna a ja dostal strach, tak jsem utekl pres draty, za pomoci meho andela strazneho.

    A Jizni Africa me zlibala a ptala se
    "KDE JSI BYL - TAK DLOUHO " ?

    H. - svetlonos drive z Johannesburgu z Hillbrow.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. honolulu.
      Za vším hledej žida a právě i ten rok 1968 připravovali židé,nepovedlo se,tak se musel nejdříve rozložit SSSR pomocí Gorbačova.

      Vymazat
    2. Ano je to tak. Po II. světové válce proběhl nejprve první pokus ( Slánský & spol) druhý pokus v roce 1968 a teprve třetí pokus ( sametová revoluce byl úspěšný). Dnes díky tomu jsme třetí nejžalovanější země z hlediska arbitráží (TV NOVA, Diag Human, Sebastian Pavlowski - komerční centrum a desítky dalších). Máme tu lichvářské úroky v řádu stovek procent, exekutorskou mafii, 3063 soudců - ale katastrofální verdikty a dobu řízení soudních sporů , desítky tisíc bezdomovců, 861 000 lidí má na bábovce exekuci, nejsme schopni postavit dálnice, metro D, dokončit vnitřní a vnější okruh. Zato ale máme na počet obyvatel ČR téměř nejvyšší kontingent vojáků v Afganistánu, téměř kompletní vláda měla nejméně 5x výjezdní zasedání u " našeho nejlepšího přítele " Izraele, ČT a denní tisk lže tak, že by z toku měl komplex i Joseph Goebbels.
      Pěkně jsem to dopracovali, ze " Západu " jsme importovali jen to negativní - bezdomovce, násilnosti, grafiti, a k tomu přidali " české šmejdy, podařené privatizace, amnestie, rychlokvašená studia). Téměř vše je horší než před rokem 1989 .
      Jistě, dnes můžeme cestovat ( patrně mimo těch 860 000 lidí s exekucemi a bezdomovců) a v obchodech je více zboží ( z velké části nekvalitního). Lidé nejsou hrdí na ČR, neumí mluvit pořádně česky, nemají na nic vlastní názor, jsou větší ovce než za totality. Sám jsem emigrant, prožil jsem na Západě déle než 10 let a v životě by mne nenapadlo, že to dotáhneme tam, kde jsme dnes. Jako dítě i později jsem byl na SSSR velmi rozzloben za okupaci roku 1968, dnes jsem Rusům vděčný, že nám umožnily 20 let života " byť normalizačního " - neb ten byl lepší než ten dnešní . ČR od roku 1989 neudělala ani minimální posun ke způsobu života např. Rakouska, nýbrž do ČR přitáhla téměř samá negativa a vymyslela řadu vlastních. Je mi z toho smutno, bohužel je to tak.

      Vymazat
    3. Není dobré si hrát s myšlenkou, že plebejci si vládnou sami. Tak tomu není a nebylo. Po válce se USA stalo největší koloniální zemí na světě a jejich vliv stoupal. Bohatství a blahobyt některých zemí byl zčásti způsoben právě koloniálním přístupem k "obchodním" vztahům porobených zemí.
      ČSSR po dohodě mocností připadla pod vliv SSSR a pouze se stala tenisákem o který se tahají dva psi. Každý soudný člověk musí pochopit, že právě způsob vládnutí a řízení státu po roce 1989 ukázal, o co v podstatě šlo. Brutální změna vlastnictví výrobních prostředků sebrala státu možnost ovlivňovat a plně řídit společnost. Řešení bylo samozřejmě více, ale lidé byli manipulování do podpory toho nejhoršího. Někteří si ještě dnes pochvalují "slušný" výdělek na privatizaci v řádu desítek či stovek tisíc a tak nějak jim uniká, že se ztratili výrobní prostředky za miliardy a nechápou, že právě to je důvodem dnešní výše daní (sociální, zdravotní, daň s příjmů, daň z nemovitostí, DPH atd.). Součet všech poplatků u běžného pracujícího je nejméně 60% jeho mzdy.
      ABC

      Vymazat
    4. Původně česká mršina, se z Ameriky denně producíruje, leze na český web, a otravuje. Mrzačí diskuze, a je mu to úplně jedno. Otrapa to byl, otrapa je, a jako otrapa i chcípne. Už aby to bylo. Určitě nebude mít nikde hrob, protože nikam nepatří. Hodí ho někam do díry a zasypou nehašeným vápnem jako chcíplýho psa. Jeho poslední radostí v životě je psaní těch přiblblých sraček k článkům NR - jinou radost už nemá. No a protože ho nikdo nemůže nakopnout do prdele a rozmlátit mu jeho praštěný čumák, ani ukopnout palici plnou smradlavýho bláta, píše svoje sračky ke všemu, a dnes a denně. Poleze i na jiné články, a zase zítra a zase pozítří - poleze pořád.

      Vymazat
    5. 8:23
      Naprostá pravda co jste napsal . Jen doplním , že všichni ti kteří to tu po hadráku 89" totálně zkurvili se mají dnes královsky . Nic se jim nestalo nikdo je nepotrestal a už ani asi nepotrestá .Vypadá to tak , že ten zbytek který okradli a z jehož otrocké práce si přepychově žijí se s tímto stavem smířil a rezignoval . Rád bych se mýlil , ale při pohledu na mladou zdegenerovanou generaci je mi smutno a nedoufám v nápravu . Ta už podle mne nemůže být "sametová" pokud nějaká kdy vůbec bude .

      Vymazat
    6. 8:23 převrat v r.1989 rozhodně nebyl proveden proto, aby tady vzniklo nějaké další Rakousko. Koneckonců mohlo to dopadnout mnohem hůř, podívejte na Moldávii, Rumunsko, Albánii, dnes i Ukrajinu..

      Vymazat
    7. 10:39 Nick honolulu je Vlastenec, rasista, aktivní člen KKK! Kdyby tě ty kremelská židobolševická filcko vopejzaná spatřil - na kilák - dva, tě složí svou winchestrovkou jak škodnou! Teda proč jak, viď? Však jednou to bude povolený i u nás. Pak vás vy hnusný obřezaný xindlové budem střílet na loveckej lístek:)

      Vymazat
  6. Musim si Vam postezovat pani Prochazkova !
    Oni me stale pronasleduji i ve svete ti KOMOUSI. V roce 1975 jsem utekl z Angoly a o rok pozdej z Mozambigue. A po padu Rhodesie (1979) jsem utekl do Ameriky.

    A predstavte si pani, ze Globaliste jim nadrzuji a Hillary a hlavne Berni Sanders chteji ten jejich "socialismus", ci co to je, zavadet i zde v Americe. (Proto mam pripravenou diru po medvedech na Aljasce - schovavacku.)

    Posilam vam pisen o Aljasce na youtube !
    North to Alaska Johnny Horton

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honolulu, ty seš fakt exot :))

      Vymazat
  7. ale no - všetci na Slovensku vedeli, že Dubčeka vodkou a volovina kŕmi Krieger, človek ktorý sa motal vo vysokých straníckych funkciách a pritom nemal ČS občianstvo, je to tak, bol občanom CCCP - interbrigadista, trockista a špion hrajúci na obe strany, že bol Dubček naivný, no bol, toto čo chcel presadiť na tú dobu hlúposť, a tak to presadil v CCCP jeho spolužiak Gorbi - a výsledok dnes poznáme ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprostá pravda, Dubček to zpackal na celé čáře a Gorbačov tomu dal korunu a to tak, že tady máme ještě větší hrozbu světové války, než před rokem 1989.

      Vymazat
    2. 9:22 Tak tady už zustává rozum stát- Gorbačov nyní muže za větší hrozbu války, než před rokem 89- existuje ještě ňejaká větší demece? Gorbačov byl právě politik ,který předešel válce tím ,že zbořil ploty mezi VÝCHODEM a ZÁPADEM pane nemoudrý!

      Vymazat
    3. 9:22 Jenom detail za to může havel a jeho poskoci a celé slavné nato.

      Vymazat
    4. …..Gorbačov nebořil ploty mezi východem a západem z přesvědčení...byl to agent, jako náš Havel....otevřením východu se západ zachránil před krachem.....dovezli na východ všechny svoje šunty a tu svoji "demokracii", doslova jim země východu vytrhli trn z paty....Gorbačova si neidealizujte …..nic se neděje bez příčiny a Gorbačov nejednal z žádných humanitních důvodů, vše bylo přesně vypočítané a naplánované jinde….Gorbačov byl jen loutka...

      Vymazat
    5. Anonymní 10:37
      Přesně.
      Málem se to těm židům povedlo okupovat Rusko.
      Kdo byl prvním jasnovidcem,co to odhalil a překazil nevím,jen víme,že do čela byl postaven Putin,zachránit co se dá.Jen můžeme spekulovat,jak by to vypadalo,kdyby se Rusko podalo,už bychom jako stát neexistovali.

      Vymazat
    6. Dubček nebyl spolužák Horního, ale byl jim Mlynář

      Vymazat
    7. Všichni, kteří lezou do všivé, perverzní, špinavé politiky, a uspějí v ní, jsou jenom loutky. Dobře placené, vydržované loutky, po čase přelézání z pozice do pozice úplně zblblé, neschopné živit se něčím jiným, a ochotné ke všemu. I ze strachu že je mafie, která tenhle svět celý řídí, odkrágluje. Každý vrcholný politik si může vybrat - buď slušný plat a ochranu, nebo naopak smutný konec. Je to jednoznačné. Politika je pakt uzavíraný s ďáblem - už od dob císaře Nera musel být politik schopný nechat zabít vlastní matku nebo dítě, nebo zapálit celé město. A taky to dělali. Jen to obyčejní lidé dříve nechápali a pochopit nemohli díky negramotnosti, dnes je skoro každý gramotný, každý hltá všechny ty píčoviny předkládané na zadání mediálními kurvami, a pořád tomu každý připisuje nějakou důležitost. Rozum mají jenom ty mladé opice. Potetované, zfetované, žvatlají blbosti, dovedou se klátit na louce u nějakého uřvaného amplionu celé hodiny, a na media a na politiku serou. Asi je to nějaký pud sebezáchovy. Protože stejně nikdo nic nezmění, a to, co bylo před padesáti léty, je dnes už úplně fuk, i kdyby to omílali dnes a denně. Ono je fuk i to, co bylo před dvěma lety. Žijeme ve vyplundrovaném, duchovně zmrzačeném světě, jak červi na mrtvole. Samý puch a smrad, a až se mrtvola rozloží na prach, bude konec všemu. Nač se v tom pořád nimrat? Snad by bylo lepší život užít nějak jinak, než se denně duchovně brodit páchnoucí politikou a všelijakými články.Kdyby nebyli novináři, nebyly by ani články. Ale novinářů jsou mraky - na každých sto čtverečních metrů sežrané, vyplundrované a rozkradené země je jeden novinář, a musí se uživit - živí se psaním a žvaněním.

      Vymazat
    8. 10:54 Tak ty musíš mít hodně smutný život. Já se ani nedivim . Po 89 vyhazov z teplého rudého místa,KONEC TVÉHO DONÁŠENÍ JAKO STBáka,konec lid milicí .Běž se oběsit a všem normálním lidem se uleví.

      Vymazat
    9. 9:22 9:37

      Gorbačov možná nebyl regulérní agent (jako Dubček a Havel), ale byl to slaboch a dal se ukecat nakonec koupit. Každopádně to byla negativní osobnost, a podíváme-li se na to komplexně, pak to byl skutečně on, kdo je příčinou dnešního marasmu.

      Vymazat
    10. 12:50

      Přičiny dnešního marasmu nemůžete hledat a najít v jednotlivých osobnostech. Lidé rádi hledají "viníky" = obětní beránky. To, že někdo hraje (jako Gorbačov) významnou roli v politickém vývoji nás nesmí vést k tomu, abychom v této roli hledali zásadní vysvětlení toho, co se děje.
      A stejně nedostačující je "nahradit" tyto protagonisty postavami v zákulisí. Ani za rozpad manželství (rodiny) nenese nikdy vinu výlučně jen jeden z partnerů.

      Vymazat
    11. 12:50 Gorbačov nebyl slaboch a nedal se kopit. Pouze pochopil, že ten socák v Rus. a okolnich zemí namá šanci na další fungování, jako vše kam strčí rypák komouš. Dubček nevim, ale pan Havel nebyl jistě udavač!!!!,proč by jinak byl odsouzen 3krát do vězení ,kde si odseděl dohromady 7let? LŽETE!

      Vymazat
    12. 13:23

      Nevíte vůbec nic. Trošku vám to i závidím. Svět je pro vás tak krásně jednoduchý, nalajnovaný, dopředu odhadnutelný. No jo, no...


      Mimochodem, Rusové říkají, že v SSSR nevládl Gorbačov, ale jeho žena Raisa.

      Vymazat
    13. 17:50 taky mu závidím.

      S tou Raisou to je částečně pravda, ale ani ona neurčovala běh dějin. Gorbi nebyl absolutní monarcha, vše se schvalovalo v politbyru, velký vliv měly struktury v KGB, a v té době už existovaly bohaté zárodky budoucích mocných oligarchů. Přitom se tak dělo po celém SSSR, který v této době už byl hodně nehomogenní. Jinak Raisa nebyla sama, viz Eleanor Roosevelt, taky Napoleon dal hodně na svou Jozefínu, pak Nancy Reagan, Evita Perón, Kristina Kirchner, Asma al-Asad, Brigitte Macron, Charlotte Garrigue Masaryk... no a ta Clintonovic πzda.

      Vymazat
    14. 07:44
      Ten Krieger se ve skutečnosti jmenoval baron Krüg a ,,chválabohu se právě zastřelil" (dostal ,,bílou nemoc").Nebo také existoval jistý MUDr. František Kriegel, rodák ze Lvova, absolvent medicíny na německé universitě v Praze, frontový lékař ve Španělsku a Číně, komunista, jeden z kandidátů na ,,Největšího Čecha". Není jasné, kterého jste měl na mysli.
      Ten první je literární fikce, ten druhý je reálná postava československých dějin, na které bude potřeba najít něco záporného. Například, že ve volných chvílích trhal mouchám křidélka.

      Vymazat
    15. 21:52 nebuďte tak přísný za překlep pána 7:44. Přece víme, koho měl na mysli.

      Vymazat
  8. Kristepane to je rudejch volů a milovníků režimu před rokem 1989.Kolik z vás mělo rudou knížku, coby průkaz nemakačenka a příslušníka nadřazené menšiny v ČSSR? Dobře pamatuji, když Gorbačov přijel do Praha za Husákem. Jen si vzpomeňte vy patolízalové. Z Ruzyně až na Hrad stál špalír věrných soudruhů a kolik z vás tam stálo a mávalo mávátkem? Jste sen špína národa a věčně uřvaná rudochátra, která nemá soudnost. Hlavně, když za všechno má někdo máslo na hlavě a vy, co vřískáte na hrobě čekáte znovu na ruský tanky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a úplně nejblbější, duševně nejzmrzačenější a páchnoucí vůl jsi ty. Oč jde tobě? O nadávání a urážení ostatních? Škrab se v zadku a ukaž nějakou prudkou inteligenci. Ty jsi byl, jsi, a budeš pořád jen špína, která to nikam nedotáhla, jen na starý kolena máš počítač ve svý plesnivý díře, tak holt nám to tady pořád vykresluj. Co jinýho děláš ty - než že píšeš zmrzačený sračky? Dřív stál špalír soudruhů, dnes stojí špalíry uřvaných, nahatých barevných prdelí, čuráků a koz, politici k tomu radostně skandujou jako že přesně to je je vono, tihle blbci, tihle zmrdi, tyhle lidský vypatlaný mršiny, který sere pracovat, a nechávají se najmout za všivej peníz ke kdejaký komedii a pouliční čurákovině, kterou tady organizujou šmejdi ze západu, ve spolupráci se šmejdy domorodci, které si k těm přitroublejm divadlům koupili. A pracuje - kdo? Ty taky ne, tak drž svojí hnusnou hubu a přestaň nadávat. V každý době byli lidi, kteří pracovali a vychovávali svoje děti v duchu "doby" a museli dělat přesně to, co bylo potřeba, aby přežili současnou politiku. I my dnes. Musíme čumět na blbý nahý prdele na ulicích v průvodu, a ještě tomu říkat "podpora rodin" - opakuju. Drž svoji sprostou držku. Jak zpíval Kryl - ryjeme držkou v zemi - i ty! Nebo ty snad děláš něco jinýho?

      Vymazat
    2. 10:43 Naprosto dokonale a přesně popsaná současná sorta novodobých kapitalistů a synáčků bývalých bolševiků. Před rokem 1989 rudí až na p.... , dnes největší kritici minulé doby. Zkrátka, ten nejhorší lidský odpad. FUJ !

      Vymazat
    3. 10:43 Jasně milánku my tu žádnou cizí mocnost nechceme narozdíl od tebe placený sluha západu nám tu bude kázat. Špíno zaprodaná jestli bude válka tak chcípneš taky. Ale neboj s havlismem v ČR skoncujeme.

      Vymazat
    4. 10:43 víš, debile, co je potešující? Že vás je čím dál tím míň. Už vás islamofilních, zrádcovských buzerantů máme plné zuby a náš tábor roste. My jsme hrdý národ, chceme žít v míru s ostatními národy a chceme svoji vlast zpět!

      Vymazat
  9. 11:05 jako politruk stojíš za prd. Tvoje neskonalá blbost obrací události z 68 na pochod buzerantů v Praze a ponížení tohoto státu z roku 68 srovnáváš s mladou generací, která má u prdele elementární slušnost příslušníka této společnosti. Kryla si neber do huby, protože před 89 rokem lidi jako ty po stanický linii práskalo ostošest každého kdo Kryla poslouchal. Jo, na ty nahý prdele v ulicích nemusíš koukat, tak jako dřív na 1máje na soudruhy s rudou hvězdou na zadku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:50, soudruzi byli sice odporní a ne příliš schopní, ale ty a ty tvoje zlodějský, trapně rozeřvaný, servilní eurobuzny mnohem víc.

      Komáři, ať byli co byli, alespoň nikomu nevnucovali teplou řiť přímo na náměstí, netahali naše vojáky do cizích konfliktů kvůli zájmům cizího kapitálu, nenutili naše děti k zvrhlé sexistické výchově, necpali nás k inkluznímu školství, nezavedli "báječný" systém juvenilní policie, vrah byl prostě vrahem, šel bručet a nebyl chráněn rozvratnou Amnesty International, nikdo nenazýval debilem člověka, který neovládal ruštinu, komunisti nepředali všechny naše výrobní a přírodní zdroje včetně PITNÉ VODY a úspor všech obyvatel cizím nadnárodním korporátkám, aby následně tvrdili, že tak to bylo nejsprávnější, komunisti neprodali banky, aby z prodeje sami profitovali, nikomu nesebrali kvůli korunovému dluhu střechu nad hlavou a netvrdili, že tak to je správné, z čehož žije celá smečka exekuční mafie, a netahali do země miliony nekompatibilních muslimů z Afriky, často zarytých džihádistů s bojovou praxí, aby následně vyhrožovali, že důchody občanů přesměrují na ně. Mohl bych pokračovat, ty kretene, do večera.

      A hlavně si neber Karla Kryla do tlamy. Jeho názory byly dobře známé a to rozhodně nebyl člověk, který by obhajoval buzerantskou, kleptokratickou, agresivní, trapně jakoby Západní, válkychtivou, zvrhlou sebranku, jako jste vy. Vždyť na Západě z vás mají prdel. Stapňujete svým servilním dychtivým kvíkáním celý národ. Pokud víš, imbecile, co to vůbec je. Smějí se vám, jak všem lížete prdel a poníženě čekáte až vás páníček pochválí a hodí ohlodanou kost. Kolaboranti. Jak typické! Kolaborovali jste za Habsburka, pak za Hitlera, pak za Sovětů a teď lížete prdel Američanům i Němcům naráz. Dvě řitě najednou, to by měl mít český lev ne dva ocasy, ale dva jazyky.

      Ponížená krysa zůstane krysou, nikdy se nedobude autority ani rovnoprávnosti. Jak řekl Jožka Fischer, německý min.zahraničí: "Východní Evropa nemá znát svoje práva, východní Evropa má znát svoje místo!"
      Tak aport a hybaj do boudy, pse!

      Vymazat
    2. 13,13 Přesně tak. Velkou část dnešního marazmu má na svědomí Gorbačev, protože kdyby to co dojednal dal do nějaké mezinárodní dohody potvrzené OSN tak by bylo o co se opřít. Stačí rozpuštění vojenských bloků. Atd.

      Vymazat
  10. pravda oči kole že ? 11:50 - a že sa práskalo do r. 89 - cháá ... a čo také - ako to že dnes je najväčší zlodej miliardár a tí čo stáli do r. 89 rad na banány stoja teraz pri páse bez možnosti si tie banány dopriať - lebo im to exekútor zožere !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte pravdu a taky někdy stojí na pracáku, jenom na rozdíl od banánů kdyta, tam dnes nic nedostanou....

      Vymazat
  11. 12:00 nelži. V čechách stojí banán míň než jabko a jestli si normální Slováci nemůžou dopriať ovoce tak ať děkují Mečárovcům.

    OdpovědětVymazat
  12. Jsem zvědav, jestli parta, která pořádá toto show přizná svou zodpovědnost za rozkradení republiky a její přeměnu na kolonii. Jazzová sekce a náš milovaný prezident Miloš mají k sobě velmi blízko. Pochybuji, že ta parta bere na vědomí, že Miloš není vymodlený prezident, ale jen menší zlo. Před 50 léty jsem si myslel totéž co oni. Za posledních třicet let jsem zjistil, že jsem se mýlil. To mohu uvést i přes to, že ekonomicky nestrádám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 12:38

      Promiňte, ale - když už jste tu začal s anonymní denunciací - mohl byste vysvětlit, jakou odpovědnost mají např. Lenka Procházková, Karel Růžička nebo Karel Srp za rozkradení republiky?

      Divadelní hru ani nenapsal ani nesponsoruje Miloš Zeman.

      Vymazat
    2. Pane Kopecký, vy jste asi jedním z těch, kteří tvrdí, že i když se rozkradlo majetku za 5 bilionů a stali jsme se kolonií, že nikdo za nic nemůže. Podle mého názoru je třeba vinu odstupňovat. Bez viny jsou ti, kteří se stali po hadrákovém převratu obětí štvanic. Někdo se dostal na koně a mohl otevřeně mluvit a varovat před tím, co nás čeká. Z party organizátorů znám přes televizi Srpa, který nepatří sice mezi autory, ale jeho názory jsou známy. Pořád fňuká, jak mu komunisti ublížili. Ani ho nenapadne, že se vyhazovalo bez důvodu i za jeho režimu, a to v mnohonásobně větším rozsahu, než za komunistů. Mnohdy jen ze závisti. Paní Lenka Procházková je mi sympatická, když kritizuje nový režim, ale k minulosti už se její názory s mlčící většinou budou rozcházet. Sporným se postupně stává i 21. srpen na základě toho, co se s republikou za posledních 30 let stalo. Vím, že otci paní Lenky bylo ublíženo.

      Pane Kopecký, píšete, že denunciuji. Berte to tak, že jen pochybuji. Není na mne, aby jejich problémy řešil.

      Vymazat
  13. 11:05 Vždy lepší uřvaní, nahatí,čuráci a kozy, vypatlaný mršiny dnešní doby, než kretenskej proruskej idiot píšící svoji rudou demagogii. DÍKY PANE HAVLE za dnešní dobu, mám se super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 12:42 Neboj komunisti též mysleli nikdy jinak jen co ty tvoji zadlužení páníčci padnou.....

      Vymazat
    2. 12:42 a už sis dneska vrznul s tím černým bejkem, co byl včera na Václaváku? Byla o něj rvačka, prcalo se vostošest přímo u koně. Konečně jsme Západ! Nedávno jsem se bavil s jedním Němcem a ten mi říkal, že v Praglu jsou nejněžnější a nejlevnější pusinky s vocasem z celý Evropy. Moc si to pochvaloval. Říkal, že je moc dobře, když jsme ustrnuli na úrovni euromontoven za kačku, montovny pak dodávají kupu podobných pusinek, které si šoustáním s buzeranty musí přivydělat, aby vyžili. Ó ta hrdost na hezké chlapecké prdelky! Za to budu opět mávat čokoládovým hochům z plechové kavalerie s vlajícími prapory s hvězdami a pruhy, se slzami v očích. Děkuji, Ameriko.

      Vymazat
    3. 13::30 dobrý teď ještě dá příspěvek ten magor co na konci má vykřičníky a smajlíky a buzny budou komplet. Chlapáku ty máš kontakty, to se musí nechat. Článek byl o 68 roce ale ty i jiný hovádka boží maji raději PUSINKY S OCÁSKEM.



      Vymazat
    4. 14,33 Ono všechno to spolu souvisí a nejkrásnější je závěr: Děkuji, Ameriko.

      Vymazat
    5. 14:33, vím, že jsi degeš, proti ti to prozradím - na začátku je časový údaj. To znamená, že jsem odpovídal na tento příspěvek. A jaký příspěvek, taková odpověď. Pokud někdo bude vykřikovat, že jsou mu blízké buzny na náměstí, potom se nemůže divit.

      Vymazat
  14. 12:42 no dejme tomu. Teď se bude mazat. Psát na proruskym webu o ruských idiotech je stejné jak rudej hadr pro bejka. Havla tady na NR maji také v ÚCTĚ stejně tak, jako každého prezidenta této země a důkazem je diskuze, k článku na Hutkův panflet na pana Zemana

    OdpovědětVymazat
  15. Procházková, Korál děkuji, ti dva blázni stačí, NIKDY.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že chybět nikomu nebudete...

      Vymazat
  16. Soudruzi Hurvinci !
    Jakym pravem vy obvinujete Ameriku z toho, ze mate v Praze slet homosexualu ? Hmmmm ?
    Americane maji radi DEVCATA vy bezpaterni oblizkulky !

    A krome toho jste emocionalni , coz znamena velmi spatnou budoucnost !

    V roce 67-68 se porvali mezi sebou dve frakce v Komunisticke strane a obe staly za hovno !
    A nenavist k ceske emigraci nekterych z vas je pohlazeni pro emigraci.

    Vase moralni a mentalni "kvality" svedci o tom, ze vam bude denne hure.

    A vas "socialismus" byl nejhorsi rezim v dejinach lidstva, plny terroru strachu a koncentracnich taboru a nedostatku vseho ! Byl to terroristicky rezim !

    Havel se nevyznal v tom, KDO JE KDO, na zapade a za koho kope, ale zasluhy za osvobozeni Ceska ze sparu totalitnich Komousu se mu nedaji uprit. Vzdyt byl za to v kriminale.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Silný kuřák a nevyléčitelný alkoholik, tedy narkoman, má těžko nějaké zásluhy. Lhal o hodně věcech, jako že bude jenom jedno volební období a zůstal nakonec tři volební období. Kradl, když si nechal vrátit to, na co neměl nárok. To, jak podváděl svojí ženu, když byla těžce nemocná, svědčí o jeho charakterových vlastnostech. Neměl ani trochu sebekritiky, když se pustil do geniálního filmového díla "Odcházení", které bych nařídil, aby ve vysílacím čase od 20.00 hodin musely dávat všechny programy v České republice a to každý den, protože genialita tohoto filmového díla, přesně svědčí o úrovni jeho autora. Nemá cenu pokračovat, ale ti, jako 15.55, kteří se odvolávají na génia Václava Havla, by měli hluboko někam zalézt, protože tolik škody co způsobil Václav Havel národům Československa, se už nikomu nepodaří napravit.

      Vymazat
    2. 15:55 vraťte nám totalitu, my už máme toho zlodějského svinstva, kterému říkáte demokracie, plné zuby!

      Vymazat
    3. Souhlasím s každým vaším slovem. Je mi skutečně těžko, přečetla jsem všechny příspěvky a nevěřím vlastním očím. Jsou někteří lidi opravdu tak zaslepení, že stačí jenom to, že Rusko existuje aby je to přivedlo k plivání těch nejhnusnějších lží? Nemají snad mozek, postrádají buňky pro sebemenší logickou úvahu? Nechápu to, jsou to ubožáci.

      Vymazat
    4. Lulu, Venca H. uhrál akorát to, že chválabohu nebyl magor, aby v hodině há vyzval davy k lynči. Měl hodně energie na to, aby se všechny demonstrace a předání moci zvládly pokojnou cestou z pozice davu. Toť vše.

      Hlavní zásluhu na změně má 1) naivní Gorbi, 2) ekonomika v prdeli 3) vyhynutí dinosaurů v Kremlu 4) 1.správa SNB, která iniciovala převrat 5) dislokované jednotky vojsk SSSR skupiny střed, které zabránili kovaným komoušum zaútočit.

      Vymazat
  17. Brankoslav Glagol 12:57 !
    To co jste napsal je sice pravda, ale oni se to jezdili naucit k BOLSEVIKUM do Ruska ve 20 a castecne 30 tych letech.

    ------------------------------------------------------------

    10:35 - kdyz ceni zuby opice, tak je velmi srandovni a kdyz ceni zuby bezzuba opice , tak je to zaruka duseni smichem.
    (Pssst to nikdo nevi, ale takova rudoprdelata opice se potom obrati zadeckem a ....Plnkkk... A mate hovinko na nobl uniforme. Rudoprde (10:35) dostrelis az sem ? )

    OdpovědětVymazat
  18. Zivot za Komunistu byl nesnesitelny !
    Clenove strany demonstrovali svoji ODDANOST strane, hledanim tridniho nepritele, ktery v me dobe uz NEexistoval !

    Kdyz nemohli tridniho nepritele najit, TAK SI HO VYMYSLELI a mnohym neskodnym a pracovitym lidem znicili zivot, - pro jejich privilegie a demostraci oddanosti strane.

    Byla to doba nedostatku a strachu. Zajet si do Vidne na kafe bylo stejne realne, jako jet na dovolenou na jinou planetu.

    Je dobre, ze ten rezim je uz pryc.
    H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale dity brepto! Prostě jsi vzal roha, páč jsi chtěl vidět i něco jiného. Kdo by už tak tebe ohrožoval? Za hovno a rozbitý světlo by tě tak akorát profackovali na fízlárně a to je fšecko.

      Vymazat
    2. 17:53 No vidíš. Taková jednoduchá pohádka a 50 let ti nese prachy. Kdybys řekl pravdu, tak tě nakopali do řiti. Tak dlouho sis hrál na "nebohého politického uprchlíka", až tomu sám věříš.

      Vymazat
  19. Protoze mnozi z vas NEMAJI zadnou orientaci v rozpolozeni politickych sil ve svete, tak zpozornete !

    V Americe jsou DVA politicke tabory, ktere se NESNASI a mnozi lide si mysli, ze to zkonci obcanskou valkou.

    Jedni jsou shrnuti pod nazvem GLOBALISTE ! A ti druzi jsou Trumpovi Nacionaliste / Patrioti / Vlastenci.

    Kazdy z dvou politickych taboru usiluje o nasmerovani Ameriky jinym smerem.

    Globaliste chteji jednu vladu nad svetem a zruseni evropskych narodu ! (Tato skupina je velmi nepratelska Rusku a dela si na Rusko narok.)

    Patrioti chteji udrzet existenci evropskych narodu a s Ruskem chteji ekonomicky spolupracovat a hlavne obchodovat.

    Globaliste se deli na nekolik skupin z nichz nektere jsou nasilne a nebezpecne.

    Patriote maji take nektere skupiny, ktere si preji konfrontaci proti Globalistum a POLICIE a NARODNI GARDA nevi, kterou stranu ma dat zavrit a zfackovat drive.

    Na Policii jsou delany prepady a atentaty v nekterych ctvrtich americkych mest a policie na to odpovida velmi silne.

    To vse ma i RASOVE pozadi, protoze pro Trumpa voli 80 % belochu a barevni voli Globalisty, ktere representovala Hillary loutka v rukou Sorose.

    A BOJ ANI ZDALEKA NEZKONCIL !

    OdpovědětVymazat
  20. ! ! ! - A Zide v Americe NEJSOU politicky jednotni a i kdyz se organizuji do poslusnych a ukaznenych volebnich bloku,
    tak 30 % jich volilo Trumpa !

    Zbyvajicich 70 % - podle JEJICH statistik volilo Hillary (Globalisty) a Berniho Banderse (utopistickeho Socialisty.)

    Protoze Hillary podrazila Sanderse neeticky, tak se Zide pohadali mezi sebou.

    Velmi rad bych vam predlozil jmena KDO JE KDO na obou stranach politickeho spektra, ale bylo by to smazano.

    PAMATUJTE ! President Trump neni nepritelem Ruska, nebo presidenta Putina.
    On take NENI typicky politik , ale byznysmen, stavitel, a ma podobny direktni jazyk, jakym mluvi inzenyri a architekti.

    Na podzim jsou volby (Senat, Kongress) a tam se rozhodne bude-li pozice Trumpa zeslabena, nebo posilena.
    Vysledek bude mit VLIV i NA EVROPU - NA VAS !
    (Jsem na strane presidenta Trumpa a budu volit JEHO LIDI do Kongressu a budu znovu volit Trumpa v roce 2020.)
    H.

    OdpovědětVymazat
  21. To by bylo, aby se exulantskýmu Hedvičkovi tu diskuzi nepodařilo domrvit. To on nedopustí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nick honolulu je Vlastenec, rasista, aktivní člen KKK! Kdyby tě ty kremelská židobolševická filcko vopejzaná spatřil - na kilák - dva, tě složí svou winchestrovkou jak škodnou! Teda proč jak, viď? Však jednou to bude povolený i u nás. Pak vás vy hnusný obřezaný xindlové budem střílet na loveckej lístek:)

      Vymazat
  22. 18:41 - Ja nejsem pan Hedvicek ! Ja jsem nick honolulu a ty nemas zadny proti argument ! Jsi hloupy provincionalni krupan, bez prehledu a perspektivy !
    A ja ti ze srdce preji vse, co se ti v deje v Cesku v tyto dny, protoze jsi menecenna , zakoplexovana mentalne opozdena nestvura, ktera kouse, protoze si uvedomuje svoje nedostatky.

    OdpovědětVymazat
  23. 18:41 - "Vasnosto" jste hrbatej ? Ten exulant za to nemuze !

    OdpovědětVymazat
  24. 20:12 Hedvičku, logicky, pokud na to stačíš. Jestliže platí, že Češi jsou Hurvínci, pak platí, že ty jsi Hedviček. Máme právo tě nazývat, jak chceme, pokud ty si osobuješ právo nás nazývat, jak chceš ty. Máš plnou držku demokracie, a tobě, že by se to nelíbilo, no to přece není možné. Jestli to na tvoje chápání je moc složité, nevadí, padej zpátky na strom.

    20:14 Pokud máte pravdu, tak jsem mu odpovídal zbytečně.

    OdpovědětVymazat
  25. 20:43 - Proc vas NENAPADLO, jak se na to bude divat pan Hedvicek, kdyz budete posilat do prdele me a pritom jmenovat jeho - ciziho pana, ktery se mnou nema nic spolecneho.

    Pane vy jste STRASNY HULVAT , kdyz do rozporu se mnou zatahujete pana Vecerka, pana Hedvicka, pana Horniho Dolniho atd. Pamatujte ! Ja jsem daleko horsi nez oni vsichni dohromady ! Ja jsem nick honolulu !

    Oni jsou inteligentni ! Oni nechodi mezi Neandrtalce ! Ja jsem jiny ! Ja prozil mladi v Africe a ja mam vsechny opice rad ! Proto sem chodim RAD ! VEMLI RAD ! - Srat globalistum v jejich zahradce mezi indoktrinacni jahody.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 21:21 Hedvičku, nepochopil? Tak znova. My, Češi, jsme pro tebe Hurvínci, a ty, bývalý Čech, jsi pro nás Hedviček. To už ti nikdo, nikdy neodpáře. Ale můžeš to ještě změnit tím, že se nám uctivě omluvíš, poprosíš o odpuštění, a vždycky nás budeš nazývat jenom Češi, s kladným hodnocením samozřejmě. Jinak budeš mít smolíka, Hedvičku nechápavý.

      Vymazat
  26. Moje prikladna osvetova prace posilila narodni uvedomeni ceskeho naroda z ktereho jsem vysel, jako jeho OZDOBA !

    Diky moji osvetove praci byla posilena SPD a dokonce i dr. David do teto vlastenecke strany vstoupil !
    (Budouci statnik.)

    A vy chcete moje zasluhy pripisovat me neznamym lidem z jinych okresu, zde na Floride ! Nezda se vam, ze je to nespravedlive vuci me ? Hmmm ?

    Nick honolulu - JAAAA - je pouze jeden ! Svetlonos ! Strazce majaku na pobrezi dobre nadeje - evropske.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 21:32 Hedvičku, už to konečně pochop, a nebuď pořád tak posedlý tím tvým toužebným přáním zváti se Honoluluem, když jsi jen obyčejný, bezvýznamný tapetovací Hedviček, který sní o tom, jaké má zásluhy. Ze snu je třeba se také někdy probudit, Hedvičku.

      Vymazat
  27. 21:40 - pane vy jste psychologicky terrorista a ja jsem se rozhodl UTECT.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře děláš, Hedvičku. Ochutnal jsi svojí polívčičku.

      Vymazat
  28. 22:15 - to neni polevka, t.j. mocuvka, vy desinformacni nateraci. Nebyl jste nahodou politrukem u Komousu ?
    To chutna tak strasidelne, jako "vitezna cesta k Socialismu".
    nick HONOLULU - svetlonos, ktery se narodil v den illegalniho uteku z CSSR !

    (Lidi - to uz bude brzi 50 let ! Snad konecne zacnu hloupnout, abych si s vami rozumel !)

    OdpovědětVymazat
  29. Vazena pani spisovatelko Lenko Prochazkova !

    Urcite si kladete v duchu otazku, proc takova mezinarodni velicina s peknou kamaradskou povahou podtrzenou zjevem, jako jsem ja nick honolulu, se sem chodim hadat se slabomyslnymi Hurvinky.
    Zde je duvod....

    Setkal jsem se na Oahu Waikiki (Honolulu), davno po odchodu z JAR s Boery. Poznal jsem je podle accentu a oni mi rekli, ze kdyz mlcim, tak mam spoluvinnu na tom, co se deje proti nasi bile evropske civilizaci.

    Na jejich prani jsem chtel Cechy varovat , protoze jsem ceske narodnosti.

    Vlezl jsem neprozretelne na ceske Weby a oni Hurvinci me malem ROZTRHALI..Vezmete si priklad z moji zkusenosti a budte s nimi opatrna. VONI KOUSOU !

    Kdyz se s nimi ale hadam, tak me zachvati nostalgie a promitne se mi ve vzpominkach povodi LIMPOPA . V usich mi zni melodie Afriky a vresteni pavianu, tech co maji rude "vyfuky" !
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  30. Když jste přirovnali politickou situaci k polívčičce, nanrhuji spíše guláš že zkaženého masa,aby se to nepoznalo, tak je silně překořeněn sprosťárnami a aby se prodal, tak se podáván na karlovarském porculánu (svoboda,přímá demokracie atp).Kultura stolování je navíc podtržena stříbrnými přibory a jíst nás učí masmédia. Děkuji já nemám chuť.

    OdpovědětVymazat