Reklama

.

.

středa 8. srpna 2018

Smrt českých vojáků v Afghánistánu byla naprosto zbytečná

Vladimíra Vítová
8. 8. 2018
ANO, smrt vojáků byla zbytečná a ANO, Češi by měli z Afghánistánu okamžitě odejít.
Faktickým vlastníkem NATO jsou USA. USA chtějí ovládat svět a nikterak se tím netají – je to totiž oficiální doktrína. Jejich armáda však nestíhá všechno obsadit, tak zapojuje spojence v rámci NATO a říká tomu „mise“. A aby bylo dost zájemců o účast v misích, tak je jim nabízena především nadstandardní finanční odměna.


Naše mise – tedy působení vojáků v Afghánistánu - stála ČR v roce 2016 přes 693,55 milionu korun. Dalších 32,87 milionu korun stála ochrana českého zastupitelského úřadu v Kábulu jednotkou vojenské policie. Počet českých obětí v Afghánistánu během mise NATO do dnešního dne činí 15 vojáků.

Ti mrtví chlapci ale bohužel nejsou hrdinové, jsou obětí našich politiků, kteří posílají naší armádu do nesmyslných válek v rámci NATO. Ovšem v nejhlubší podstatě jsou obětí těch voličů, kteří volí strany, které podporují setrvání naší země v NATO a jejichž zástupci hlasují v parlamentu o vyslání vojenských misí. Chlapce navíc na smrt nikdo neposlal, ale nechali se dobrovolně najmout a zaplatit.

V rámci tzv. misí jsou ve skutečnosti domácí obyvatelé nuceni k boji proti okupantům – tedy proti NATO. A pro bojovníky za osvobození své země jsou všichni cizí vojáci okupanti a nerozlišují jejich národnost. Jednotky NATO - jichž byli naši zabití vojáci součástí - mají v Afghánistánu 16 000 vojáků. Od roku 2002 poslala česká armáda do této země více než 9 000 vojáků - tedy v očích prostých Afghánců je to 9 000 okupantů.

Co USA a "spojenci" za ta desetiletí vlastně v Afghánistánu dokázali?

Od konce druhé světové války spolupracovala oficiální afghánská vláda se Sovětským svazem. Výsledkem byl rozmach této země. SSSR prováděl výzkumy obrovských nerostných nalezišť, pomáhal finančně i hospodářsky ve výstavbě infrastruktury, nemocnic a škol. Podívejte se třeba na videa z 60. a 70. a 80. let. Budete překvapeni, jaký život se tehdy v Afghánistánu vedl – například zde.

Ale pak USA v rámci studené války stvořily Tálibán. Za pomoci vojenských odborníků a CIA začaly finančně a vojensky podporovat opozici kábulské prosocialistické vlády - mudžahedíny. Takzvaná vojenské mise Západu je zcela nelegitimní a nespravedlivou válkou a mír nebyl nikdy jejím cílem.

USA skrze NATO však dosáhly svého skutečného cíle – permanentního chaosu. Viz vyjádření amerického generála Wesleyho Clarka v jeho známém projevu, že USA napadnou sedm zemí do pěti let a začnou Afghánistánem. USA také oficiálně deklarovaly svůj strategický cíl: rozvrátit celý Střední východ, destabilizovat ho a překreslit jeho mapu.

A my se nyní tváříme, že v Afghánistánu bojujeme v rámci NATO proti terorismu a za naši svobodu? To přece nikdo se zdravým rozumem nemůže brát vážně.

Navíc Tálibán, proti kterému údajně bojují vojska NATO (a tedy i čeští vojáci), sdělil 3. srpna, že by část amerických vojáků mohla v Afghánistánu zůstat. Výměnou žádá účast na politickém rozhodování a autonomii velkých územních celků. NATO de facto není proti a hodlá s Talibánem dále jednat. Navíc se začaly objevovat informace, že USA do Afghánistánu převážejí bojovníky Daeš z prohraných válek v Iráku a Sýrii. A tito bojovníci mají za úkol udržovat i nadále chaos v celém regionu a pomáhat tak americké armádě.

Naši vojáci umírají v Afghánistánu kvůli hospodářským a finančním zájmům západních korporací. Boj proti terorismu je jen zástěrka. NATO ve skutečnosti rozněcuje terorismus po celém světě.

Proč se všechny české vlády angažují ve vojenských operacích NATO?

Protože lidé volí takové politické strany, které mají v programech setrvání v NATO. V Afghánistánu aktuálně slouží 249 českých vojáků. Česká vláda dokonce schválila rozšíření mise až o 140 vojáků a souhlas s tím už vyslovily obě komory Parlamentu ČR.

ČR je bohužel členem NATO. Pokud s tím ale nesouhlasíme, pak není možné stále dokola volit strany, které z NATO nechtějí vystoupit. A je pokrytecké se pak tvářit, že voliči byli oklamáni a podvedeni. Voliči jednoduše volí proti svým zájmům.

Vladimíra Vítová, Aliance národních sil

168 komentářů :

  1. Je český voják v Afganistánu bojovník za svobodu či okupant?
    Těším se na názory.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za svoji svobodu tam přece bojují místní Afghánci. Proti těm, kteří je nezákonně okupují. Tedy i proti našim vojákům. A o tom, zda budeme či nebudeme svobodni v ČR, by měli rozhodovat především naši voliči ve volbách. Takže o čí svobodě je tu vlastně řeč?

      Vymazat
    2. V tom je právě to kouzlo, které spoustě lidem uniká: my budeme tak dlouho na popud "z hora" bojovat za svobodu Afghánců a ostatních ignorantů "našich euroatlantických hovnot", o které nikdo nestojí, dokud nás ti Afghánci a ostatní námi do prdelí nakopávaní, nasraní imigranti neobsadí a nezavedou si tu s námi vlastní pořádek v odplatě za rozbití těch jejich z bláta uplácaných pastoušek a které jim tu budeme muset refundovat ke spokojenosti jejich i strýčka Sorose a jeho obřezané rodiny...a k tomu nám napomáhej Bůh a jim ten jejich Alláh...

      Vymazat
    3. OSV SE DOMNÍVÁ,ŽE JE ZBYTEČNÉ ŘEŠIT VOJÁKY ČR V AFGANISTANU

      je třeba a to co nejspíše řešit jak udělat NATO pro Českou republiku zbytečným,což je požadavek špičky Společnosti voličů a je dost podivné,že pani Vítová odmitá jejich Program,kde to je součásti v bodě NP Nr.8.a to přesto,že i ona je členkou Společnosti voličů!
      Obvinováni,že všim jsou vinni voliči je směšné,nejspíše od doby,kdy se už na alternativě ví,že hlasy jsou voličům ukradeny pomoci lživého a zmanipulovaného tisku a tak vznikl slepenec Sjednocených sil držitelů koryt ,který volime a budeme volit tak dlouho,až někdo zjisti,že takové volby nemusi vůbec platit!

      Vymazat
    4. Je samozřejmě okupant - agresor.
      Jacípak "vojáci" - to ani náhodou
      jsou to jen žoldáci.

      Vymazat
    5. 12:28
      Hamižní blbci, kteří bojují na uzemí dalekko od naši země , kde nemají co pohledávat. Tato země není s námi ve válečném stavu. Jsou to žodádci a nějaké vyznamenávání je naprosto proti logice.
      Václav

      Vymazat
    6. Vojenská přísaha vojáků ozbrojených sil ČR platná od 1. července 2016:
      "Já, voják, vědom si svých občanských a vlasteneckých povinností, slavnostně prohlašuji, že budu věrný České republice.
      Budu vojákem statečným a ukázněným, budu plnit úkoly ozbrojených sil a budu dodržovat právní a vojenské předpisy.

      Svědomitě se budu učit ovládat vojenskou techniku a zbraně, připravovat se k obraně České republiky a budu ji bránit proti vnějšímu napadení.

      Pro obranu vlasti jsem připraven nasadit i svůj život.
      Tak přísahám!"

      Nikde tam nevidím slib, že bude bojovat za cizí zájmy na druhém konci světa. Pokud to dělá, tak jen dobrovolně, nad rámec přísahy, za speciální příplatek. Pak to není voják, ale žoldák.

      Vymazat
    7. Ta podivná dáma pani Vítová postrádá schopnosti.

      Tvrdi,že občané jsou nepřimo vinni,že naši vojáci mohou být brzy všichni pobiti,protože blbí voliči ohlupováni našimi ohlupovadly voli ne ji,ale politické strany držitelů koryt,jakoby tam sama chtěla.
      Kldně se postavim za OSV,které chce hned v druhém bodě svého Programu zabijet křivárny tisku a tv prostě tím,že je jako oblbovadla obejdeme naši občanskou přimou demokracii,která jde instalovat téměř okamžitě ve formě otevřeni diskuznich rubrik pod články na webech politických stran,které jim my občané platime a oni ty rubriky blokuji,očividně proto,aby se styděli dozvědět co si o nich a jejich křivárnách opravdu jejich voliči myslí a možná by to potom nemuselo vypadat jako zde na NR,kde je to registrováno jako bezmocná stížnost do obyčejné vrby a to je masám,které musi už skoro třicet let koukat dále jako telata na vrata dovoleno!

      Vymazat
    8. Z amerického pohledu jsou Češi nutní jako jednotky prvního sledu, aby ušetřili svoje vojáky. Američan šel jako čtvrtý a přežil. Kdyby tam nebyli Češi, tak by tam museli jít Američané a výsledkem by byli tři mrtví Amíci.
      Co se týká toho, zda jsou to hrdinové, je to jen otázka úhlu pohledu. I když silně pochybuji, přes vešketé americké proklamace, že Američané je za hrdiny považují. Myslím , že je to stejný přístup, jako když americký generál rozdával na Ukrajině, v nemocnici raněným Ukrajincům z praporu Azov, metály "Za statečnost". Zkrátka lidi, kteří jsou zabiti při propagaci amerického pojetí demokracie je třeba odekorovat, ostatně za to dostali zaplaceno.
      Z pohledu afgánských patriotů je to ovšem jiné, zabiti byli žoldáci,kteří okupují jejich zemi a hrdinou je ten mladík, který, ne pro peníze, ale z přesvědčení se obětoval a zlikvidoval pár okupantů.

      Vymazat
    9. Naši vojáci jsou v Afghánistánu na MÍROVÉ MISI a zrovna tak v roce 68 byly vojska VS v československu na MÍROVÉ MISI. Očekávám,že to takto už brzy někdo pojmenuje v televizi. A nebo že by si to neriskl a pojmenoval obě skutečnosti jako OKUPACI ??? :-)

      Vymazat
    10. 14:38
      Naprosto souhlasím, paní Vítová a její hnutí s minimální podporou se přesto cítí jako vůdčí strana národního odporu. Přitom naprosto ne že nespolupracuje s úspěšnějšími, ale ještě jim hází klacky pod nohy a dehonestuje je při kažké príležitosti. Je to maximlně žvanivá sttrana s nulovým potencialem. Než je to bych raději viděl jako partnera SPD DS.
      Václav

      Vymazat
    11. 17:58-přesně tak!!! Ti naši šulínci jsou jen takoví hloupí "předskokani", i s našimi politiky, jako ten blbej Kocáb, když tu měli hrát nějací kraválisti z Ameriky, kteří se s ním stejně ani pak nebaví...

      Vymazat
    12. Dva pohledy..:

      https://www.email.cz/web-office/MONEpIQ4sh7E2HenW3QxyitdG8ahEn2fpoaXccqsWqmB3nMWLiQqeAFUCx6NYJcqKGwjclQ/Zkus%20uhodnout%2C%20kde%20to%20je...%20.pps

      Ti tři padli proto, aby ostatní mohli žít, řekl generál po návratu z Afghánistánu

      https://www.novinky.cz/domaci/480096-ti-tri-padli-proto-aby-ostatni-mohli-zit-rekl-general-po-navratu-z-afghanistanu.html

      Vymazat
    13. 18:15 Mýlíš se. Naši vojáci v Afghánistánu NEJSOU na mírové misi. To si pleteš pojmy.

      Vymazat
    14. 14:38 a 18:15. Vy dva byste chtěli, aby to, co píše paní Vítová, říkali politici SPD, jenže ONI TO PROSTĚ NEŘÍKAJÍ! SPD chce zůstat v NATO. Přečtěte si jejich program, abyste věděli, jaký říkáte kraviny. A klacky pod nohy hází systematicky SPD právě ANS skrze takový lidi, jako jste vy. ANS naopak podporuje kandidáty v SPD při volbách. Kdybyste nebyli zavilí debilové, věděli byste to. Ale víte prdlajs, tak držte hubu!

      Vymazat
    15. Anonymní8. srpna 2018 21:20
      „.. byste chtěli, aby to, co píše paní Vítová, říkali politici SPD, jenže ONI TO PROSTĚ NEŘÍKAJÍ!“
      ANS, opět se blíží volby, tak opět nasazujete na SPD. Snad už Vám mohlo dojít, že to není vítězná strategie.
      SPD se vyjadřuje k Afghanistánu následovně:

      Politické usnesení předsednictva hnutí Svoboda a přímá demokracie - Tomio Okamura k aktuální politické situaci 7. 8. 2018:
      „3. Bolestná ztráta životů našich vojáků potvrzuje správnost snah hnutí SPD o revizi zastoupení naší armády v zahraničních misích a přehodnocení koncepce armády. Válka v Afghanistánu trvá již 17 let a nemá konce. Nemá již charakter cílené protiteroristické operace a jde spíše o kontrolu zájmového území.
      Tento koncept tradičně naráží na narůstající odpor Afghánců. Sebevražedné útoky Afghánců ukazuji, že vstup vojsk NATO do Afghánistánu považují za stejně nepřátelský, jako byl vstup vojsk Varšavské smlouvy na naše území v roce 1968. Naše hnutí ctí právo každého národa žít ve své zemi podle svých představ a na svoje útraty. Každý stát je majetkem a dědictvím svého národa. Stejný přístup je nutné uplatnit i k Afghanistánu.
      Bohužel je tento princip v hlubokém rozporu se zájmy neomarxistů budujících světový řád a také se zájmy nadnárodních finančních korporací tvořící globální zisky.
      Hnutí SPD považuje za hlavní nebezpečí pro Českou republiku islamizaci zemí západní Evropy následkem imigrační politiky EU. Naše armáda musí přestat být jen expedičním sborem, neboť v současné vládě máme ministerstvo obrany, ne ministerstvo zahraničních misí, ale musí se začít připravovat k obraně země. Bude to třeba.“
      P.K.

      Vymazat
    16. TA PODIVNÁ DÁMA PANI VÍTOVÁ POSTRÁDÁ SCHOPNOSTI,

      14.38 a 18.15 DĚKUJE OSV.
      Neúspěšné ANS,která z toho svého debaklu VE VOLBÁCH obviňuje voliče je vedle.
      Tak pro koho vlastně chtěji ti prý papíroví politici vlastně pracovat,když kousaji do ruky,která je má prý volit nebo jinak prý UVIDÍ!
      Hlavnim sporem je,že si ANS i ČSNS představuji,že pomohou ČR prosazovánim výstupu z NATO.
      Dejme tomu,ale proč nenapíši co bude potom!
      Máme tu stále více dojem,že chtěji spíše občany sabotovat a odvádět pozornost od návrhu Společnosti voličů který zni JASNĚ.

      ZVOLME POUZE TY POLITIKY,KTEŘI SI DOKÁŽI OSVOJIT NÁVRH NÁRODNIHO PROGRAMU VOLIČŮ.

      Tam totiž je šokujici bod UDĚLAT NATO PRO ČR NEPOTŘEBNÝM a to jde daleko jednodušeji a navic si můžeme ušetřit miliardy za vojenský šrot a patrony,které budeme muset jako daň pro zámoři z našich prázdných kapes platit tim,že se dále zadlužime!!

      Ty podivné objekty maskuji asi právě to,že se odmítaji tvrdohlavě podílet na společném úsili za mír a jakoby ho chtěli vlastně tím svým separatismem sabotovat nebo co?!

      PŘIZNEJTE SE VY DAREBÁCKÉ STRANY NYC SE FÁM NESTANE! Jaká je vaše odpověd mizerové,co?

      Vymazat
  2. I tito vojáci jsou obětí USA zájmů.
    V žádném případě se nechtějí dohodnou s Tálibánem i když Tálibán usiluje o dohodu,aby USA opustili tuto zemi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale chtějí. Přečtěte si článek T. Spencerové. Válka v Afghánistánu se jim moc prodražuje, tak by se celkem rádi stáhli a ponechali si jen symbolické základny. Mír si ale samozřejmě nepřejí, to je proti jejich zájmům. Talibán zároveň bojuje s Daeš a plánem USA je tento boj podporovat a udržovat co nejdéle, to oni přeci umí dobře. Jen ať se to řeže, ale ať nás to moc nestojí. Chaos v tomto strategickém regionu bude držet v napětí všechny největší oponenty USA a vo to de! Lidi musí dál umírat, nedá se nic dělat.

      Vymazat
    2. Tomu se říká politika a války jsou jen politika prováděné jinými prostředky.
      Ty tanečky jsou o tom, jak vnutit svojí nezbytnost a vytěžit z toho co nejvíce moci a peněz, neboť "moc a peníze jsou siamská dvojčata, které jeden bez druhého chcípne.Moc vám umožní zmocnit se peněz a peníze zas vám umožní dostat se k moci"...To je dobře patrné na Babišovi, kdy po získání moci politické okamžitě během pár let zněkolikanásobil svůj majetek a s obrovským majetkem zas může vydržovat politickou stranu a před volbami oblbovat hlupáky kolihami...
      Ty samoúčelné tanečky zvané politika charakterizuje i rodina býv. min. války Stropnického. Proč on neposlat dělat pořádky v Afghánistánu tu svojí přihřátou žabičku zelenou? No protože by mohl přijít o kejhák a nemohl by tu pohodlně žít z toho, že se bude angažovat za imigranty a jejich problémy, které mu sem lifruje fotr...no není to nádhera, jak se oba doplňují a jsou oba potřební a důležití a zasloužilí odměny??!!

      Vymazat
  3. Je zajímavé, jak se ti řiťomilové a lejnosuci sionisticko-amerického imperialismu na naší politické a vládnoucí scéně najednou dovolávají jakéhosi vlastenectví, přičemž pokud jde o upřímnou ochotu bránit vlast a národ, tak jí a vlastenectví nemůžou přijít na jméno a všechny upřímné vlastence v pravém slova smyslu i jejich organizace pronásledují...Jediné "vlastenectví" je to lézt do prdele USA/NATO/EU a podobně a tupě podporovat jejich politiku agresí vojenských i ekonomických v zájmu světové židovské finanční oligarchie...
    Je mi těch kluků upřímně líto, ale žádní hrdinové to nejsou a nikdy nebudou, jsou to jen nešťastní a smolní troubové...
    V porovnání s nimi jsou hrdiny spíš ti, co za vlády kreténa Reagana sloužili v armádě a byli smířeni s tím, že "TO" může každým okamžikem začít a bylo jim to denně i s obrázky "peršingů" a různých udělátek "hvězdných válek" škodolibě předváděno. A je velmi signifikantní, že dnes jsou právě největšími vlastenci ti hajzlíci a zašíváci, co si tenkrát vysimulovali "modré knížky" a dnes, když už promrdali celou republiku a nikdo jim nevyhrožuje a kromě krimigrantů ani neohrožuje, by za ní položili život, ale samozřejmě né ten svůj...

    OdpovědětVymazat
  4. I těm našim armádním obráncům "hodnot" by měli stejně slušně říci to, co (ústy hrdiny Ostře sledovaných vlaků) řekl Bohumil Hrabal německým vojákům, a sice:
    „Měli jste sedět doma na prdeli ...“.
    ----
    Nebojujete tam totiž za žádné skutečné civilizační hodnoty, jen se podílíte na zločinné okupaci hrdé země pro mocenské zájmy USA. A jejíž bojovníky, kteří se vám v jejich asymetrickém odboji staví na odpor, pokrytecky nazýváte teroristy. Kdo u nás si vůbec ještě vzpomene na statisíce obětí z řad pokojných civilních nezúčastněných Afgánců? Kteří také chtěli žít své životy a nebylo jim dopřáno? Těch, které US huni cynicky označují za kolaterální ztráty? ...

    OdpovědětVymazat
  5. Tak, už máme po 12,00 hod. Povinně jsme to odhoukali, běda tomu, kdo by se nepřidal, to by byl lump a rozvraceč a se zlou by se potázal. Naštěstí se najdou i tací, co posílají finanční dary. No nejsme my to ale národ pitomců ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady u nás na vsi se to minulo účinkem, oni totiž každou středu zkoušejí sirény vždycky, takže to s nikým ani neškublo...
      Jen aby o tom jinde věděli a třeba ve zmatku nezačali hledat nějaký už dávno neexistující kryt Klausem zrušené Civilní ochrany v domnění, že nás napadl ten zlý Rus, co se šikuje na hranicích v Pobaltí a už prej má nafasovanou mináž a nastartované motory tanků...

      Vymazat
    2. Jsem naprosto uchvácen tím jak deviantům z fotbalové loby nedovolili minutu ticha. To považuji za odpovědˇnašim blbcům.
      Václav

      Vymazat
    3. 13:39 Mega pitomec jseš ty.Když píšeš o těch lumpech a rozvracečích ,tak se podívej na sebe do zrcadla BLBE. Ten finanční dar jsem poslal i já , ale to ty ve své zaslepenosti nemužeš nikdy pochopit.

      Vymazat
    4. ještě půjdete povinně mlátit hlavou o zeď do Maiselovky.
      šalom

      Vymazat
    5. 14:58 Člověče, máš pravdu. Ihned poté, co jsem si přečetl tvůj moudrý příspěvek, jsem se podíval do zrcadla a nezbývá mi, než konstatovat. Ano, je to tak. Jsem zaslepený blb, tvých kvalit nemohu nikdy dosáhnout. Jak jsem z toho nešťastný.

      Vymazat
    6. 14:58 Za blbost vždycky zaplatíš, ale dělat to s nadšením, to není jen úlet...

      Vymazat
    7. Vy 3 jste Češi? Na čí straně stojíte? Asi naté "správné", prorusácké špíně. Naštěstí je vás podstatná menšina a mužete se vyblejt tak akorát tady.

      Vymazat
    8. 16:17-Ano, teď jste to trefil, pane řiťomile a lejnosrku amerických sionistických nenažraných imperialistů, až pomašíruje další marškumpánie do Afghánistánu, nenechte si ji ujet a nechte si tam ustřelit palici, máte ji stejně nahovno...

      Vymazat
    9. 16:17
      Tebe snad nebudu ani komentovat. My stojíme na nasí ćeské straně a s takévými ignoranty kteří nejsou schopni rozlišovat (jako jsi ty) opravdu nemáme nic společného. Musíš na jiný web.
      Václav

      Vymazat
    10. 16:41

      Takže Václave - musíš se konečně rozhodnout:
      komentovat nebo nekomentovat!
      Aby bylo jednou provždy jasno!

      Vymazat
    11. 16:34 16:41 Proč vy dva hrdinové jste nešli protestovat proti přepravě vojáku do vlasti a následnému ceremoniálu,od klávesnice umí psát v anonimitě každý.Jak jsem psal odporní prorusáčtí šmejdi.Ještě vysvětlení o jaké české straně píšeš? Ta strana s ruským kulometem za zády? Ty si šmejde neber nějaké ČEŠSTVÍ do tvé rusácké tlamy.

      Vymazat
    12. 16:17 My ano, ale ty nejsi Čech. Nehájíš zájmy ČR, ale zájmy cizích mocností.

      Vymazat
    13. 17:12 Která strana má za zády ruský kulomet? Honem to pověz, než to spustí, ať jsme k obraně připraveni, posero.

      Vymazat
    14. 16:17 + 17:12 Jak souvisí zbytečná smrt našich vojáků s Ruskem? Vy máte opravdu hodně zašmodrchané myšlení. Jestli vůbec nějaké.

      Vymazat
    15. 17:34 Vy nechápete smrt našich vojáku v AFG! Amík SPOLEČNĚ S KOALICÍ tam napravuje škody , které nepáchal Rus po svém válečném tažení v roce97. Pouze a jen díky rUSUM vznikl Taliban. Ten Taliban jako odpor proti rus vojákum

      Vymazat
    16. 17:34
      18:01

      Mí vojáci to nejsou.
      Takže Vás oba snažně prosím: mě si škrtněte!

      Kokotko

      Vymazat
    17. 18:01- Nech se vyšetřit, je to s tebou vážné...
      Kdyby se do toho pojebanýho Afghánistánu tenkrát amíci a spol. nesrali a neutvořili Al-Kajdu a Tálibán, dnes by tam nebyl středověk a ta islámská idiocie by se tak neroztahovala, ale to vůl s us. fanglí strčenou v prdeli, nikdy nepochopí...

      Vymazat
    18. 18:01 O vznik Tálibánu se SSSR zasloužil jedině tím, že z Afghanistánu odešel. Než znovu napíšete takovou hloupost tak si alespoň přečtěte Wiki:
      https://cs.wikipedia.org/wiki/T%C3%A1lib%C3%A1n

      Vymazat
    19. 18:14 A do té wikipedie jste údaje dodal vy sám, nebo mainstream. Proto je už dávno tak profláknutá lhaním.

      Vymazat
    20. 18:21 Jestli máte pochybnosti, můžete údaje ve Wiki opravit. Ale musíte je doložit prokazatelnými fakty. Tam nemůžete plácat pitomé výmysly, jako to děláte tady.

      Vymazat
    21. 19:28 Ale ano, nesmysly tam naplácat můžete, ale jenom takové, které schválí mainstream.

      Vymazat
    22. 21:00 Ani mainsream vám neschválí takové pitomosti, jako že "Rus byl v AFG v roce 97". Nebo že "Pouze a jen díky rUSUM vznikl Taliban. Ten Taliban jako odpor proti rus vojákum." I největší prestitutky vědí, že je to blbost. To dokáže vyfantazírovat jen pomatený rusofób, který ignoruje fakta.

      Vymazat
  6. Je to všechno o úhlu pohledu.
    21.8.1968 jsem vtrhli ti samí okupanti jako jsou nyní v Afghánistánu. Domácí proti nim bojují no a my,z druhé strany plotu,to nechápeme. Jejich odpor považujeme za nepřátelství. Oni bojují za svoji zemi, za svoji víru. Je to jejich právo zakročit proti každému,kdo je škůdce na jejich území. Někdo střílí, bombarduje, sype chemii, někdo se odpálí.
    Kluků je škoda, ale oni jsou tam okupanti. Jsem proti kolnizaci i naší evropy. Mohamedáni ať zůstanou doma. Musíme si chránit svoje hranice bez kompromisů.
    Ale je i na čase vypadnout z jejich zemí a zkusit s nimi začít komunikovat a spolupracovat s oboustranným respektem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:08 Tak např. úhel pohledu Hamáčka (prezentovaný v ČT) je ten, že USA byly napadeny Afghanistánem a proto byl prý aktivován článek 5 smlovy NATO o vzájemné pomoci členů při napadení jednoho z nich. Naši vojáci v Afghanistánu tedy brání USA před dobytím Afghanistánem.
      To by němej neřek kdybys mu hubu rozbil.

      Vymazat
    2. ty to máš ale jednoduchý.
      ty vole, v Afghánistánu vládne středověk nebo přesněji doba kamenná. Když jsem se přesunul pět tisíc kilometrů na východ, přesunul jsem se o pět tisíc roků zpět v čase.
      Tam platí pořád zvykové, rodové a kmenové právo!!!
      A co neobsáhne, tam platí KORÁN!
      Pitomci si můžou myslet, že když tam dovezou COCA-COLU a hamburgery, tak tam bude civilizace. Afghánci počítají posledních pět tisíc let na prstech na rukou. Pokud umějí vůbec počítat!!!
      A idea chzarské bandy, okupující naši vlast, že sem budou dovážet po tisících Afghánské profesory matematiky je průhledná jak pravda o poctivosti zajordánských slovanů. takže se připravte na cestu.

      Vymazat
    3. 14:08
      A tebe ještě odstřikoval táta do uhláku.
      Jednak pravděpodobně o tom víš kovový a pokud ne tak si zastydlý a nepoučil si se. U nás nebylo bombardování a drancování jako po přátelských pomocích USA a jeho spojenců.
      Václav

      Vymazat
  7. je třeba pochytat všechny, kteří zbytečně vraždí syny Českého národa a po zásluze je potrestat. doživotními nucenými pracemi. Jejich syny a vnuky pak pošleme do Bagramu, Somálska nebo jižního Jemenu na jednoroční nepřetržitou "nenávratnou misi". Stejně tak půjdou sinci všech poslanců, ministrů a senátorů, kteří hlasovali byť jednou pro vyslání vojáků ČR na cizí území.
    Čeští vlastenci vybrali na pozůstalé zavražděných vojáků za dvacet čtyři hodin téměř jeden a půl milionu!
    Kolik asi vyberou soudruzi ve Strakovce, senátu nebo ve Sněmovní ulici? Pět, deset milionů, mezi sebou!? Nebo více?
    Kolik zaplatí ta obtloustlá prasata z generálního štábu???
    A kolik milionů dá ze svých nakradených miliard Bakala, Klaus nebo Kalousek a Kája Schwarzenbergů, když tam ty kluky pitomí naverboval?!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenom blbec připěje na konto žoldádů, kteří bojovali za USA a naše loutky ve vládě plus senátu a parlametu. Proč takto mohutně nepřispějí tito blbové na ty kteří jsou u nás nemocní, přišli ne svým zaviněním o zaměstnání, přišli o majetek vinou soudců a exekutorů a pod. Tito lidé nedostanou státní vyznamenání nebudou jim při úmrtí znět na poslední ceslu řev sirén. Dnes se jen tak mimochodem přeme o to zda klienti H-syslému mají zaplatit snad po čtvrté za své domky které si postavili a odůvodňujeme to že všichni okradení od r. 1989 se také nedočkali odškodnění. Cela státní mašinerie z nás dělá blbce a někteří ještě z radosí platí. Rukulíbám pane exekutore, pane senátore, pane ministře, pane KOBLIHO.
      Václav

      Vymazat
  8. Nepolitická Společnost voličů by mohla být jednoho dne

    kdyby se najednou všichni voliči začali skládat na to,aby se stala Akciovou společnosti a z ničeho nic začala tu zubožovanou republiku,kde jim kdekdo krade miliardy jak to vyčislil PIKERY ve výši už 1689 MYRIARD,přičemž ročně to dělá 249 miliard a ty žabky bychom si rozdělili mezi sebou jako dyvidendu NE,ŽE BY TO NEŠLO.šlo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je tak ubohé a prostoduché

      Vymazat
    2. 14.57

      no když ty pitomče máš peněz dost tak dej na tu Společnost aspon tři mile to se ti vrati v dividendách a aspon nebudeš vypadat jako blbec,že ty prachy cpeš boháčům a oligarchům do kapsy a oni se ti směji a žádaji,aby jsi jim těm lapkům za svoje vylupováni ještě tleskal a to právě dělaji ubožáci.

      Vymazat
  9. A co záchranáři, policisté či hasiči:
    http://www.skrytapravda.cz/domaci/1810-divadlo-kolem-tri-vojaku-je-plivnuti-do-tvare-vsem-zachranarum-policistum-hasicum-ci-zahynulym-v-pracovnim-procesu

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý den.
    Dovolila bych si dát tady příspěvek z facebooku:

    "Ondřej Hrčiak
    8. srpen v 8:19
    Ondřej Hrčiak přidal příspěvek ve skupině Českoslovenští vojáci v záloze / Československí vojaci v zálohe.
    Několik vět k hrdinství aneb Czech army go home

    Vykašlat se na práci a nechat se naverbovat není hrdinství! Jenom idiot může zahodit svoji profesi a jít budovat vojenskou kariéru z nuly.

    Nechat se během pár měsíců vycvičit a povýšit na desátníka a honem se dobrovolně přihlásit do zahraniční mise kvůli většímu výdělku není hrdinství! Jenom idiot může doufat, že ho v jeho uniformě cizího vojáka nebudou místní vnímat jako okupanta.

    Vyslechnout si rozkaz, sednout do obrněného vozidla a vydat se na rutinní hlídku není hrdinství! Jenom idiot může doufat, že zrovna jemu se v téhle válce nic nestane.

    Hrdinů mají naše národy nepočítaně. Všichni je známe a říkáme jim hrdinové, protože vykonali hrdinské skutky. Hrdinství je zalehnout granát a zachránit tím celou četu. Hrdinství je vrátit se do hořícího objektu pro kamaráda, hrdinství má mnoho podob, ale nechat se nalejt do armády a jít do cizí země bojovat za cizí zájmy (a nechat se tam zabít), to není hrdinství, to je blbost!

    Mlčky tolerovat, že každý jeden pozůstalý člen rodiny každého z trojice pseudohrdinů dostane nově od státu 240násobek minimální mzdy (tři miliony pro každou manželku a tři pro každé dítě), to už možná hrdinství je. Protože co všechno musí lid této země tolerovat (a zaplatit), to dávno přesahuje všechny rozumné meze.

    Chlapci, vy, kteří jste měli to štěstí, že zrovna vás zatím netrefili, vraťte se domů! Válka je hrozná věc a to tam, kde se nacházíte, je americká válka. Tam nemáte co dělat! Vaše místo je doma, u vašich rodin. Vaše ženy a děti, vaši kamarádi a ani my všichni ostatní vás nechceme ztratit. Vraťte se domů!

    Ondřej Hrčiak vlastní rukou"
    Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jste si dovolila honě, ale za to vás chválím

      Vymazat
  11. Za vše muže RUS. V roce79 vyrazil na vejlet do AFG. Díky tomu začel AMIK vyzbrojovat místní pastevce, díky tomu po letech vznikl Taliban. Jinak Ruskej vejlet stál život 15 000 rus. vojáku a 50 000 kusu voj. techniky.Tak že ,poděkujte jako vždy za špatnost RUSUM.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby blbost nadnášela, že, vygume?

      Vymazat
    2. 15:14 No, ty jsi tady opravdu chyběl! V.J.Horák

      Vymazat
    3. 15:23 Vy blbe, napište proč blbost . Je tam snad nějaká lež? JOOOOOO podle ruského podání asi ano

      Vymazat
    4. 16;03
      RUSOVÉ TAM BYLI NA POZVÁNÍ,uASS OKUPANTI TAM 17let LEDA VYZBROJUJÍ JIMY ZALOŽENEJ TALIBAN A HLÍDAJÍ OPIUM,NA NIC JINÝHO SE TY VRAZI,LHÁŘI A ZLODĚJI NEZMŮŽOU,TAKŽE TY INCESTNÍ HAVLOFLANDĚRO VYPADNI LHÁT NA BLICÍ LISTY,TADY NEMÁŠ ŠANCI!!!!!!

      Vymazat
    5. Největší zmetci a národ vrahu jsou jsou Angličane čili Britové ! Od kolonizaci světa ,až po zradu 1938 a rozpoutaní 2. světové války ! za smrt desítek milionu lid! Ale už se blíží jejích konec a poroba !

      Vymazat
    6. 16:03 Každá věta je lež. A to ne podle "ruského podání", ale podle posloupnosti faktů a normálního rozumu. Žádným hloupým tvrzením to nezměníte, natož nadávkami.

      Vymazat
    7. 17:49 Popíráním skutečností nic nevyvrátíte.

      Vymazat
    8. 17:49

      Na to Vám oslovený nebo kdokoli jiný může snadno namítnout: pouhým tvrzením z ničeho skutečnost neuděláte.

      Podobné překřikování je infantilní a člověk by se toho měl zbavit tak nejpozději do 12-13 let věku.

      Jinak skončí jako paní Drtinová a jí podobní. Přičemž u ní jde jen o předstírání - plní zadání, za což je placena.

      Kokotko

      Vymazat
    9. 16:13 Nezasmraďuj tu furt blábolivej bolševickej pšouku! Radši zaduj rudoprde svýmu putlerfýroj do ucha, ať ti pořídí klávesnici s nefunkčím "Z" - UAZem totiž už dneska jezděj jen putlerprdi tvýho typu, frajeři dávno používaj F73! - http://fortewheel.com/resources/images/RICK-F73%201_R.jpg

      Vymazat
  12. Jen naivní blbec věří našim politikům žvásty o boji proti terorismu v Afghánistánu. Válka se tam 17 let udržuje zcela záměrně - americká zbrojařská lobby samozřejmě nemá zájem na tom, aby se kdy ukončila, Afghánistán je jakási jistota v tom, že mají kam směřovat zbraně a není ani od věci rozvrátit sem tam i nějakou další zemi, proč si ale tuto jistotu neponechat v záloze. Zatímco vojáci NATO plní zadání svých nadřízených z USA, proudí do Evropy desetitisíce Afghánců, především mladých mužů, kteří zcela jistě vládnou zbraněmi. K nim se samozřejmě přidávají zástupci dalších islamistických uskupení z Iráku, Sýrie či zemí severní Afriky. Evropa jich je plná, nikdo jejich příchodu nebránil. Přímo v Evropě - v Kosovu, Bosně a Albánii - už dochází k tréninku islamistů pod vlajkou ISIS přímo v islamistických výcvikových táborech. Kolik muslimů je v Německu, Francii, Británii, Švédsku, Holandsku, Rakousku či Belgii snad ani nemusím zdůrazňovat. Pokud by skutečně byl zájem o to, aby NATO bojovalo proti teroristům a bránilo Evropany, budou vojáci především v Evropě, kde je islamistů víc, než v celém Afghánistánu. Tam však, tisíce kilometrů od Evropy, hájí pouze zájmy USA, nikoli nás, Evropanů. A to vše samozřejmě za potlesku evropských politiků - včetně naší loutkové vlády a prezidenta. A na závěr - čím déle budou vojáci Afghánistán okupovat, tím víc naštvaných muslimů bude tato válka produkovat. A to i z řad těch, kteří jsou už dávno v Evropě a třeba se zde i narodili. Islamistické útoky v Evropě jsou proto přímým důsledkem politiky útočného paktu NATO a jeho přisluhovačů.

    OdpovědětVymazat
  13. 16:23 No a co s tím, jak dál? Ač máte úplnou pravdu, vidíte sám co je jenom na těchto stránkách idiotů, kteří si něco podobného nejsou vůbec schopni připustit. Kdyby blbost nadnášela, tak minimálně polovina republiky raketovým tempem uletí.

    OdpovědětVymazat
  14. Podle logiky naších nejvyšších státních představitelů, nemají právo okupované státy se bránit okupaci. Když tedy přiznáme toto právo Palachovi, který svým činem protestoval proti okupaci 1968, tak jak potom hodnotíme čin neznámého Afgánce, který svým činem protestoval proti okupaci Afganistánu vojsky NATO. Nebo, když tedy odsoudíme čin Afgánce, tak budeme odsuzovat i čin Palacha?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 16:45Tedy vy jste idiot k pohledání.

      Vymazat
    2. No já myslím, že to logiku má. Nebo jinými slovy, je to tak, že účel světí prostředky a naší žoldáci jsou mírotvorci, kteří v Afganistánu okupují suverénní stát a ti co s tím nesouhlasí, tak jak my jsme nesouhlasili s okupací v 68, musí držet hubu, protože vy 16.53 vy a Černochová by jste nejradši okupovali celý svět.

      Vymazat
    3. Co Česká republika má z toho, že se účastnila, sice nepřímo, bombardování Jugoslávie, co má Česká republika z toho, že je přímým účastníkem agrese vedené NATO v Afganistánu? Tato ostuda nás bude ještě dlouho pronásledovat. My, kteří jsme, ne jednou, byli okupování vražděni, to teď provádíme v zájmu USA, ostatním. Česká republika spolupracuje na agresivní politice USA.

      Vymazat
    4. 18:57 o jake agresy NATO je řeč? Vam nic neřiká mezinarodni právo.rezoluce RB OSN 1373/2001.ISAF pod vedenim NATO atd.Misto prostudovani třeba materilu ÚU AČR ISAF a všeho co se týka naši účasti v Afghanistánu dáte na slova toho kusu hověziho co psala výše uvedený článek! Zřejmě vam jedno anonyme že jste tu za vola jako mnoho dalšich zde v diskusy,viďte.

      Vymazat
    5. 22:18
      CHLAPI,KTERÝ BYLI KDYSI DAVNO V JUGOSLÁVII V RÁMCI UNPROFOR ŘÍKALI,ŽE TENKRÁT ČECHY VÍTALI,uASS BRALI OD ZAČÁTKU JAKO OKUPANTY.....A TO PLATÍ DODNES,TAKŽE SI TY KOLABORANTSKÝ MATERIÁLY STRC DO PR....ZA KLOBOUK!!!!!Čabásek

      Vymazat
    6. 22:18 mezinárodní právo nemůže podporovat okupaci cizí země. Invaze do Afghánistánu byla vylhaná. 11/9 přece na objekty v USA neútočili Afghánci, ale Saúdští Arabové. Proč armáda USA napadla zrovna Afghánistán? Že se tam skrýval Bin Ládin? Ale nevěřte tomu, ten tam vůbec nebyl. Asi proto ho tam nenachytali, že. A smrt Bin Ládina je také velmi podezřelá. Taky se asi velmi velmi lhalo. Tak nějak poamericku, poClintonovsku, poObamovsku. Je mi líto českých pablbů, kteří tomu věří.

      Vymazat
    7. 22:52-pane, těm kreténům to nevysvětlíte, oni si zvykli na to us. prdelní pižmo a kvůli němu zapomenou na vše, jsou slepí a hluší...

      Vymazat
    8. Jako za bolševika v 50tých letech. Žádná změna. Blb jako blb.

      Vymazat
    9. 22:51 Nezasmraďuj tu furt blábolivej bolševickej pšouku! Radši zaduj rudoprde svýmu putlerfýroj do ucha, ať ti pořídí klávesnici s nefunkčím "Z" - UAZem totiž už dneska jezděj jen putlerprdi tvýho typu, frajeři dávno používaj F73! - http://fortewheel.com/resources/images/RICK-F73%201_R.jpg

      Vymazat
  15. Tak pěkně po pořádku.
    KAŽDÉHO dobrého člověka,(1) který zemře, je škoda.

    (1) Záleží hodně na tom , jak ten člověk zemřel. Stáří, nešťastná náhoda, násilná smrt a nebo tragická nehoda při plnění pracovních povinností.

    Snad smrt těch tří vojáků je obsažena ve výčtu možností.

    No a teď se zmíním o jednom aspektu, který je velice škodlivý pro "konzumenty našeho informování", tedy široké veřejnosti.
    Ten aspekt je, že POLITICI zneužili smrti někoho k POLITICKÝM ÚČELŮM! Stavěním vojáků do role hrdinů vlastně odráží, že "nejsme samostatně myslící stát", jelikož klademe SVÉ DOBROVOLNÉ MEZINÁRODNÍ ZÁVAZKY nad přání lidí ve státě. Když se zákony o smlouvách schvalovaly, lidu se nikdo ani slůvkem NEPTAL na jejich názor. Mi to připadá, že by politici museli přiznat svoji chybu, tak je prohlásí za hrdiny a tím pádem se zbavují odpovědnosti za rozhodnutí politiků bývalých.

    Ještě jedna noticka: Je snad nějaký rozdíl ve smrti řidiče autobusu nebo kamionu, který, při plnění pracovních povinností zemře při autonehodě, kterou sebemenším přičinění ani nezavinil, a smrtí voáka, který také plnil své pracovní povinnosti a při tom zemřel?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 16:52 Naprostý souhlas. Velebení a pompézní pohřeb od politiků působí jako úplatek jejich svědomí. Oni jsou vinni tím, že v zájmu jejich "dobrého image" vůči Západu zbytečně zahynuli naši vojáci. Ten Afghánec obětoval život za svobodu své vlasti. Naši vojáci ne, zemřeli zbytečně.

      Vymazat
  16. Za ty tři bílé nám sem USA naveze za každého alespoň 1.000 afgánských doktorů, takže v globále jsme na tom vydělali. Tři v jednom, wash and go

    OdpovědětVymazat
  17. která strana ovládala parlament, když se odhlasovala mise do Afganistanu?

    OdpovědětVymazat
  18. Co Česká republika má z toho, že se účastnila, sice nepřímo, bombardování Jugoslávie, co má Česká republika z toho, že je přímým účastníkem agrese vedené NATO v Afganistánu? Tato ostuda nás bude ještě dlouho pronásledovat. My, kteří jsme, ne jednou, byli okupování vražděni, to teď provádíme v zájmu USA, ostatním. Česká republika spolupracuje na agresivní politice USA.

    OdpovědětVymazat
  19. Hezke. Tak ta soudruzka na fotce se nam snazi pripomenout, ze ji jsou milejsi ruzne druhy terorismu jako napr. Taliban nez nasi vojaci, kteri prave s terorismem daleko od vlasti bojuji a bohuzel polozili vlastni zivoty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam tzv. „bojují s terorismem“ a přitom naše zem je průchoďákem pro celé davy potenciálních teroristů.
      Kdyby raději hlídali naši zem. Ale to by nebylo za dolary. P.K.

      Vymazat
    2. Ale žádné davy tudy neprochází, ne? Nebo aspoň já žádné podobné davy neviděl.

      Vymazat
    3. Anonymní9. srpna 2018 1:27
      Osobně můžu potvrdit, že se zde nacházejí. Nejenom v Praze, ale i v různých okresních městech.
      Ty davy proudí přes naši zem do Německa, což nám němečtí politici vytýkají a spekulují o jejich vracení. Takže otevřete oči, navážení pokračuje. P.K.

      Vymazat
    4. 2:28

      Když to můžete osobně potvrdit, uznámil jste to taky na Cizinecké policii? To by snad měl každý odpovědný občan udělat.

      Vymazat
    5. Anonymní9. srpna 2018 2:33
      Pouze to oznamuji Vám, jako přísně důvěrnou informaci. Stačí náhodně večer zajít do některého supermarketu. P.K.

      Vymazat
    6. 2:49
      Nechápu, jaký to má smysl.
      Chcete snad od státních orgánů, aby se řídily zákony (nepochybuji, že by Cizinecká policie na oznámení reagovala) - a informace chodíte říkat někam k vrbičkám? Nepřijde Vám to jako trochu zvláštní postoj?

      Vymazat
    7. A jak s tím souvisí zrovna supermarket? Já teda chodím do krámů v různou dobu a bydlím v okresním městě, ale nikdy se tam nic zvláštního nedělo.
      Píšete "navážení" pokračuje. On sem ty davy potenciálních teroristů někdo naváží hromadně? Nebo jak jste to myslel?

      Vymazat
    8. 2:59

      (pokračování 2:54) Taky by mě to zajímalo. Pan P.K. má pravděpodobně na mysli, že probíhá pašování lidí přes hranice. To je ovšem notoricky známo, takže nechápu proč to (patrně jemně ironicky?) označuje za "přísně důvěrnou informaci".
      A jelikož se jedná o trestný čin, opravdu je mi záhadou, proč někdo, kdo o něčem takovém konkrétně ví, to neoznámí policii.

      Vymazat
    9. Anonymní9. srpna 2018 2:54
      Anonymní9. srpna 2018 2:59
      Prostě jsem těchto cca dvacet lidi viděl večer v supermarketu. Samozřejmě o nich nic nevím, takže nemůžu tvrdit, že nemají nějaký papír, třeba z Řecka, že jsou legální. Jenom jsem chtěl upozornit, že se po České republice pohybují a není pravda, že u nás nikdo není.
      Ze sdělovadel vím, že mají trasu přes Rakousko do Německa. A když začala nová rakouská vláda s účastí FPO dělat problémy, natáhnuli také trasu přes naši republiku. Proto Německo oznámilo, že je bude do Rakouska, či Česka vracet zpět. Silně pochybuji, že by to našim úřadům nebylo známo a že mé oznámení, by je nějak nastartovalo. P.K.

      Vymazat
    10. Anonymní 9. srpna 2018 10:16

      (pokračování 3:05)

      1/ Potvrzujete mou - nevyslovenou - domněnku, že jste prostě někde potkal skupinu jinak zbarvených nebo jiným jazykem hovořících lidí. Všechno další je jen Vaše interpretace,což upřímně říkáte: "Samozřejmě o nich nic nevím, takže nemůžu tvrdit..."

      2/ Zajisté můžete "silně pochybovat", ale protože jste to nezkusil, nevíte to. Výtka nečinnosti adresovaná státním orgánům je tedy také na vodě. Vypadá to, jakoby jste čekal na to, až Ministerstvo vnitra obsadí SPD?

      3/ Proto, opakuji. mi Váš postoj připadá občansky podivný. Buďto prakticky jednám, a snažím se, aby se přidali další, nebo zůstávám v trochu alibistické roli "upozorňovatele".
      Jenže "upozorňovatelů" je víc než dost, kdežto občanů ochotných se prakticky angažovat pohříchu málo.

      4/ Nač vlastně čekáte? Na spasitele? Na referendum? Odpadky před Vaším prahem (ať už je tam pohodil kdokoli) za Vás také nikdo neuklidí.

      Vymazat
    11. Anonymní9. srpna 2018 11:10
      „1/ Potvrzujete mou - nevyslovenou - domněnku, že jste prostě někde potkal skupinu jinak zbarvených nebo jiným jazykem hovořících lidí. Všechno další je jen Vaše interpretace, ..“
      Naprostá pravda, co očekáváte na internetových diskuzích jiného? Nějaká Vaše doporučení, co všechno jsem měl udělat a jak jsem mohl změnit svět, jsou zase Vaše interpretace, což je na internetových diskuzích v pořádku.
      Pokud byste chtěl být důsledný a patřit mezi ty Vaše „občany ochotné se prakticky angažovat“, tak byste mě měl moji informaci předat a tak zjistit, zda je „výtka nečinnosti adresovaná státním orgánům“ na vodě, či nikoliv. P.K.

      Vymazat
    12. 11:10 To jsou typické "odkláněcí" kecy. Od začátku se stejně jako sluníčkáři snažíte argumentovat tím, že stavět se proti ilegální migraci je nesmysl, protože tu žádní migranti nejsou.
      Tak se vás zeptám, proč si čistíte zuby a myjete ruce, když zatím nemáte kazy a žloutenku? Podle vašich argumentů to je přece stejný nesmysl, jako odmítat migranty, kteří tu zatím nejsou. A proč chce Německo zavést kontroly na našich hranicích, když přes nás podle vás žádní imigranti necestují? To si opravdu myslíte, že Němci mají horší informace, než vy?

      Vymazat
    13. 13:58

      (pokračování 11:10)

      "Nějaká Vaše doporučení ... jsou zase Vaše interpretace"?
      Nerozumím, můžete prosím vysvětlit, co chcete říct?

      - "...tak byste mě měl moji informaci předat..."
      Promiňte, to myslíte vážně??
      Měl bych se podle Vás obrátit na policii a oznámit, že
      ... "nějaký pán, který se podepisuje P.K., viděl v neznámém městě v neznámý den neznámé osoby, které se v ČR možná nacházejí nelegálně"?? ...

      A tomu říkáte "INFORMACE", kterou bych měl "PŘEDAT"?

      To si děláte prdel - anebo jste na hlavu?

      Vymazat
    14. Anonymní9. srpna 2018 18:51
      Na Vaše otazníky můžu jenom říci, že jsem přesvědčen, že Vy si poradíte. P.K.

      Vymazat
    15. 7:47

      Ohledně posledního otazníku odhaduji, že tak půl na půl...

      Vymazat
    16. Anonymní10. srpna 2018 8:49
      To už je Váš problém. Já ohledně Vás, mám jasno. P.K.

      Vymazat
    17. 9:25

      Uznávám, že já jsem Vás neprokoukl.

      Ale prokázal byste mi laskavost, když "ohledně" mne máte jasno, a sdělil mi své poznatky? Nemusí to být celková diagnóza, stačí hlavní rysy. Člověk by přece měl dostat šanci se zlepšovat. A to jak ho vidí druzí, může být důležitým podnětem.

      Děkuji -

      Vymazat
    18. Anonymní10. srpna 2018 9:32
      Vy žádáte někoho, o kom si myslíte, že si z Vás dělá prdel, nebo je na hlavu, aby Vám dělal diagnózu? Musím přiznat, že jsem si o Vás udělal nepřesný závěr, ale už jsem si ho poopravil. P.K.

      Vymazat
    19. 10:00

      Těší mne, že jste si názor poopravil - byť netuším kterým směrem.

      Článek je sice o zabitých vojácích, ale mě oko padlo někam doprostřed přispěvatelských poznámek - většinou stupidních a nenávistných. Tak mě napadlo reagovat na tu Vaši.

      Chápu, že uprostřed takových hovadin a nadávek, které tu převládají, má člověk sklon považovat všechny za provokatéry nebo něco podobného. To je problém každé internetové diskuse, která probíhá anonymně.
      V normálním dialogu ale člověk očekává, že obě strany se pokoušejí najít něco společného (proč by spolu jinak vůbec začali mluvit?), většinou cestou vyjasnění rozdílu. Píšu to tak ukecaně, protože se pokouším objasnit, že jsem své otázky myslel vážně. Pokud jsem přitom užil i výrazy jako "na hlavu", bylo to proto, že mne v ten moment stručnější výraz nenapadl. Možná je výstižnější "silně zaujatý"? Nevím.

      Těším se - i když s tím moc nepočítám - že se k věci (občan nebo "pozorovatel") třeba vrátíte.

      PS: Já se snažil porozumět tomu, co říkáte, a posléze, proč tj. z jakého důvodu a za jakým účelem to říkáte. Nesnažil jsem se - a nesnažím - Vás prokouknout, natožpak "kádrovat". K čemu by mi to bylo, řekněte?

      Vymazat
  20. 19;30
    TY JSI CHUJ,JAK FOTR TVŮJ.....ANEB 100oPAKOVANÁ LEŽ JE NEOŽIVÝ!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zato ty génius místních užgryndaných čechomužiků - pravidelných to konzumentů výblitků lžidavida a lžidvořáka z NR, ty kremloidní posránku jehož zdechlej fotřík pjel kdysi v rámci družby s DDR spolu Merkelkou ve sboru pionýrů: "Buď vsjegdááááááááá búúúúúúúúúděěět něěěěěba, buď vjegdááááá búúúúúúděěět sóóóónce ..." a taky ho naštěstí nikdo neoživýýýýý :)))))

      Vymazat
  21. Chtel bych vsem zdejsim rudym soudruhum, pomatencum a byvalym i soucasnym pacientum pomateneho byvaleho reditele blazince pripomenout, ze vojska NATO jsou v Afghanistanu na pozvani legalne zvolene vlady. Vy muzete soudruzi postekavat na kolaborantskem webu, ale stejne tim nic nezmenite.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:14 Fašoune, kdo se pomocí cizí mocnosti cpe do jiné země, aby v té zemi udělal "pořádek" podle představ té cizí mocnosti, a taky ten, kdo to schvaluje, to je kolaborant.

      Vymazat
    2. Takze souhlasis, ze Rusove v Syrii jsou fasisticka cizi mocnost a Asad je kolaborant?-)

      Vymazat
    3. 21:21
      BOŽE MŮJ,TEBE DĚLAL FOTR NA VOJNĚ PŘES TŘI ERÁRNÍ PLÁŠTĚNKY BOHUŽEL TĚ TAM I POTRATIL!!!!!☺

      Vymazat
    4. Co je to za zlotřilá vláda v AFG,která si zve hloupé Čechy,aby je jeji prý voliči pobili a všichni dalši požaduji v eu AZYL .
      Takže na jedné straně ty voliče v AFG pobijeji a na druhé ta vláda posilá své voliče hledat před ni azyl!
      Ledaže by chtěli ti musulmani pobit i tady v ČR obyvatele a vláda idiotů ,kterou volime jim v tom pomáhá.

      Vymazat
    5. Koukam, ze otec jednoho chovance chodil na rande s jeho matkou v plastence behem parneho leta a on ted sem pise svoje kraviny:-) Lepsi uz to s tebou nebude, soudruhu:-)

      Vymazat
    6. 22;02
      TO JE OD TEBE HEZKÝ,ŽE I SVEJM SENILNÍM A DEMENTNÍM GERONTOSOUDRUHŮM RODIČŮM OD UDAVAČE HAVLA ŘÍKÁŠ TAK HEZKY!!!!!☺

      Vymazat
    7. 20:14-ty jeden magore, když amici & Comp. vtrhli do Afghánistánu, tak tam už nějakej pátek bačoval Tálibán a žádná legální afgh. vláda neexistovala a proto je ani nemohla pozvat...je až k nevíře co za kretény se tu vyjadřuje. Jediná jejich kvalifikace je záliba v us. prdeli...

      Vymazat
  22. 20:14
    Kolikátý LEGÁLNĚ ZVOLENÝ VLÁDY ZA TĚCH 17 let TY HAVLOTROSKO TUPÁ????!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sáms jen smrad z putlerovejch hoven zkurvenej zdegenerovanej bolševickej čechomužiku, kterej Chrchloj ve vytahaným svetru s lahváčem v ruce vděčí za to že neskončil po zásluze takhle - http://novysmer.cz/index.php/historie/2679-budape-1956

      Vymazat
  23. To neni mozne, ale sem snad chodi jen socky z montoven, kterym zivot neskutecne ublizil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:54 Tak se ty socko nelituj, nelez sem, a bude tady pohoda.

      Vymazat
    2. Myslis zaprdenou kremelskou pohodu a ty budes sjetej samohonkou?-)

      Vymazat
    3. 21:26
      NO JO,ZASE DEKLAMUJE VYLITÁ HAVLOFLANDĚRA SE TŘEMA V ŽÍLE!!!!
      A TEN FET MÁŠ PŘÍMO Z AFGHÁNISTÁNU TY HAVLOTROSKO TUPÁ????!!!!!☺

      Vymazat
    4. 21:30 Tak hlavně že nedeklamuje z potoka putleroffskejch hoven ze kterejch vzlínáš ty, bolševickej smrdutej rudoprde!

      Vymazat
  24. 20;54
    A DOBREJ VEČER PANE VELKOVÉVODO!☺

    OdpovědětVymazat
  25. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 21:47 Den už je za námi, toto je večer, a jestli ses ztratil, a hledáš svého ošetřovatele, tak tady správně nejsi, tohle je normální web, pro psychicky zdravé. Musíš na web pornojandů, tam ti uleví, a vezmi s sebou ostatní blázny, kteří se tu projevují podobně, jako ty.

      Vymazat
    2. Ty chodis na web pornojandu, rudy dedecku? Nebo te tam uz jen vodi?-)

      Vymazat
    3. 22:05
      UŽ SIS TY HNĚDEJ PHUHU Z PORNOJANDOVO KOMANDA PROSTUDOVAL STUDIJNÍNOVEJ MATERIÁL Z uASS VELVYSRANECTVÍ,JEŠTĚ TI POŠLOU DALŠÍ,TAK FEST DO TEHO HAVLOHŇUPE!!!!!☺

      Vymazat
    4. 22:09 Nezasmraďuj tu furt blábolivej bolševickej pšouku! Radši zaduj rudoprde svýmu putlerfýroj do ucha, ať ti pořídí klávesnici s nefunkčím "Z" - UAZem totiž už dneska jezděj jen putlerprdi tvýho typu, frajeři dávno používaj F73! - http://fortewheel.com/resources/images/RICK-F73%201_R.jpg

      ☺☺☺☺

      Vymazat
  26. 21:47
    A VONI JAKO ŘEDITEL A ZÁROVEŇ PACIENT ZÁCHYTNÝ STANICE TO MAJI Z PRVNÍ RUKY,ŽE?!!!!☺

    OdpovědětVymazat
  27. Pani Vitova to popsala spravne!! Nasi vojaci vedi, ze jsou zoldaci v zajmu agresivnich, kolonialnich statu USA, Brit. a pod. Nasi vojaci maji branit CR. Keci, ze branime CR v Afganistanu proti teroristum, to jsou jen BLABOLY!!! Jedine smysluplne mise jsou mirove mise-modre barety!!! Nasi vojaci-okupanti nezaslouzi litovat, dobrovolne se pridali k americkym agresorum!!!
    dustojnik-valecny veteran

    OdpovědětVymazat
  28. 22;13
    OPĚT TREFA NA KOMORU VETERÁNE,PALEC NAHORU!☺

    OdpovědětVymazat
  29. Jejich smrt nebyla zbytečná. Mrtvý jenkýský kolaborant = dobrý kolaborant.

    OdpovědětVymazat
  30. Safra, tak to bude i paní Vítová na podzim někam kandidovat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 23:20-Vy jí to hodláte zakázat?

      Vymazat
    2. Pane Povolný, chraň Bůh, naopak. Angažovanost obyčejných lidí na věcech veřejných je něco, čemu já fandím.

      Vymazat
  31. vono dobyt nějakou zemi a pak ji vytunelovat dokazali naši lžidizenti a to bez jedineho vystřelu ikdyž museli vymislet alespon mrtviho neštudenta šmida a vyhnat pomatene davy do ulic za pomoci čete to se v afganistanu stat nemuže už jen proto že každy afgan ma od malinka svoji flintu či kulomet a někteři i rakety a to většinou kvuli tomu aby si chranili svoje uzemi před najezdniky a okupanty toto se u na stat nemuže když zbraně maji jen vyvvoleni většinou byvali komunisti estebaci prokuratoři byvali milicionaři a kontraši a lampasaci či myslivci združeni v demokradickem svazu čezkich střelcu plebs je většinou bez naroku zato je ale stale podezřelej co kdyby

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 7:31 Chápu vaší lítost nad tím, že jste nedostal zbrojní pas. Co se dá dělat, pologramotným idiotům se prostě nikdy vydávat nebude.

      Vymazat
    2. da se lehce uhadnout žepan je vlastmikem komunisticke knižky a etebackeho osvědčeni něco jak vovar zkratka nadčlověk nežbych mu zaviděl ale s takovymi si rad vitiram enonuno tak zdar a siru velikane

      Vymazat
  32. Paní Vítová napsala jste skvělý článek to si myslím i já.

    OdpovědětVymazat
  33. Těch kluků a zbytečných ztracených životů mi je skutečně líto. Zůstala tu po nich velká bolest v srdcích jejich rodinných příslušníků a kamarádů. ALE ..... . Naše Česká Republika není nikým napadena a oni ji nebránily svou rodnou vlast. Jsou tam za peníze a hájí zájmy USA a spolku NATO. Za rok služby na misy v Afghanistanu, jim zde v CZ běží žold ve výši 2 mega ročně!!! Ano, skutečně, mají za odsloužený rok 2 miliony. Nezávidím jim to. Jen to konstatuji. ŽÁDNÝ z těch kluků, tam nejde proto, aby něco obhajoval, bránil, nebo konal dobro ve prospěch jiných občanů ČR. VŠICHNI tam jsou jen a jen kvůli těm penězům. Každý věří tomu, že jemu se tam nic špatného nestane. I v tom minulém článku toho jednoho kamaráda, ten kamarád uváděl, že si chtěl po skončení služby u armády, otevřít svou vlastní truhlářskou dílnu. A skončilo to tak, jak to bohužel skončilo. Pár lidí u armády znám a všici na těch misých tam jsou JEN A JEN kvůli financím.

    OdpovědětVymazat
  34. Zamyslel se někdo nad skutečností, proč v Afganistánu v roli obyčejného vojáka není ani jeden potomek vrcholných politiků a poslanců České republiky? Proč ? No protože synáčkové a dcery papalášů studují na prestižních školách v USA, VB a nemají čas a ani chuť a potřebu jít někam do Afganistánu. Oni mají své rodiče, poslance, ministry, manažery prostě papaláše, kteří vytvoří podmínky, aby tam museli ti chudí, kteří, aby se uživili a měli něco navíc, tam jdou za výdělkem. Většina lidí říká, že jsou to žoldáci ale kdo z nich ty žoldáky udělal. Nebyl to náhodou tento zkur.ený režim, který za peníze tam posílá lidi na smrt. U Amerických vojáků je to podobné. Nejsou tam synové a dcery bohatých rodičů, ale ti nejchudší, kteří po několika misích mají možnost pak zadarmo studovat na některé z vysokých státních škol v USA, ale pozor ne na prestižní vysoké škole, která je určená privilegovaným dětičkám papalášů v USA. Jsou to obyčejně vysoké školy po absolvování kterých mají vzdělání na to, aby mohli jít rovnat zboží do supermarketu, nebo hypermarketu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, a proto se organizuje ten tzv. "dvoukolejní vzdělávací systém, který oddělí elitu od plebsu, kterému se vnutí inkluze (s degeneráty a barbary), která jej dotlačí k degeneraci vzdělání a schopností zastávat funkce a úřady a tím elitě a jejím vejškrabkům zanikne konkurence a oni budou už v kolébce předurčeni vládnout...ten systém už pracuje po léta pod vedením žido-zednářů v celém západním světě a aplikuje se už i u nás, viz. to zděbilnělé a elitářstvím prokvetlé školství a jeho výsledky v podobě polistopadových umjelců,novinářů a nevládek...Přičemž se elita ve svých funkcích doplňuje a ukazuje nám, jak jsou nezbytní. Uvedu příklad:
      starej Strupál jako min. války posílá hloupé knechty z plebsu do války za zájmy amerických elit, kde tito naivní a nic nechépající pošetilci cedí krev a ničí místním chatrče uplácané z hlíny a vytváří z nich nenávidící smečku, kterou s přemírou upřímné lítosti a humanismu mladý Strupál ve formě doktora hunanitních věd a zelené přihřáté žabičky zde nadšeně vítá a snaží se jim napravit, co jeho fotr v jejich válkou zmítané domovině zkurvil...nacpat je mezi lůzu a za lůzy peníze tím lůze ničit jak cizinci inkludované školství, tak její životní podmínky stížené a snížené obrovskými sociálními výdaji na imigranty a válku...Je to dokonalé, nic tomu nechybí...takhle funguje to sionistické perpetuum mobile naruby, které nám po Velké listopadové homosexuální kontrarevoluci z toho skvělého Západu přikvačilo s falešnými proroky sestoupivšími z hory Sion...

      Vymazat
    2. 13:08
      11:33

      Ignoranti hledají vysvětlení všeho v "(anglo-)sionismu" a "židozednářství".
      Adolf Hitler a jeho nohsledi se jistě nenadáli, že jejich "myšlenky" jednou budou mít takovou odezvu zrovna v české kotlině.

      Pane Davide, pane Dvořáku - jakpak se Vám líbí publikum, který si tak oblíbilo Váš web "Nová republika"?
      Dokážete se k tomu vůbec vyjádřit - nebo zůstanete jako obvykle zamlklí?
      Patrně Vám to je jedno?

      Kokotko

      Vymazat
    3. Ty jsi ignorant a nikoli "Kokotko", nýbrž Řádný Kokot...
      ...a pokud máš na mysli toho Hitlera, co mu říkají ŠekelGrůberovic Doulfek, tak právě on byl poskokem těch anglo-sionistických zednářů a ví to kromě tebe už skoro každej, kdo nemá nasráno v makovici.

      Vymazat
    4. 17:44-Kokotko není ignorant, jen brání sebe ač zná své "pappenheimské".

      Vymazat
    5. 22:50

      Jako skoro vždycky, i tentokrát se mýlíte, pane Povolný. Nikoho nebráním.
      Jenom nesnáším hajzly, ke kterým se tak rád přidáváte. Vaše ubohá upatlaná pseudoslovanská úlisnost se mi hnusí.
      Jenže Vy za to ve skutečnosti vlastně nemůžete. Jste prostě pomatený primitiv, který jinak ani uvažovat nedovede.

      Kokotko

      Vymazat
    6. 22:59-Hmm, Kokotko, Vy jste mi to nandal! Také nesnáším hajzly s úlisností vašeho etnika, co s tím uděláme?

      Vymazat
    7. 1:34

      O jakém "etniku" ráčíte mluvit?

      Kokotko

      Vymazat
    8. 1:38

      Vy se Kokotko ještě ptáte?

      Copak neznáte moudrý výrok, který ve světlé chvilce pronesl Herrmann Göring? "Kdo je Žid, o tom rozhoduji já!"

      Apartheid ("Vůdce daroval Židům město"), tedy "nemíšení" ras je cesta k selekci (např. na rampě), a selekce usnadňuje likvidaci. Samozřejmě teprve v pravou chvíli, tj. když je to pro Národ vhodné a prospěšné.

      Od takových zastaralých praktik se pan Povolný ovšem distancuje, on je přece arizátor kultivovaný, a tak pouze navrhuje založit "slovanskou" politickou stranu, aby k očištěný "etnika" došlo demokratickou cestou. Přece nechcete, aby o našem životě a budoucnosti našich dětí rozhodovali Židé nebo podobná škodná (anglosionisté, židozednáři)? Kam bychom přišli? Nebo snad chcete, aby nás zahnali do koncentráků a zotročili? Chcete snad takové konečné řešení?

      Všimněte si, že pan Povolný je také arizátor moderní a tolerantní a nabízí Vám pomocnou ruku. Vaše etnikum sice nesnáší, ale ptá se - "co s tím uděláme"?
      Chcete snad podanou ruku odmítnout? Vy to snad nechcete "vyřešit" po dobrém?

      Vlastenec

      Vymazat
    9. 6:13- V podstatě máte pravdu. Jsem pro demokratické řešení. Každých 10let spočítat "ovečky" státu a dle jejich volby národní identity poměrem upravit zastoupení PS. Senát zrušit. Židovské obce také přesně podle vzoru národního státu Izrael! Máte něco proti mému vzoru Kokotko a "Vlastenče"?

      Vymazat
    10. 9:00

      No vida - a nakonec to ani tolik nebolelo, co? Reforma volebního zákona na základě "etnických" principů = myšlenka hodná 21. století.

      Kokotko

      Vymazat
    11. Kokotko, Vy jste natvrdlý? Izrael je nově státem židů, ostatní jsou teroristé! Tam to není myšlenka pro 21. století?

      Vymazat
    12. "Vlastenče", máte "ánunk" kdo v Izraeli rozhoduje kdo je žid a kdo ne? Kdo spravuje majetek židovských obcí není lustrován? Tak "držte pysk" o lidech kteří chtějí vědět, kdo jim vládne!

      Vymazat
    13. 15:35
      Možná, že jste tu zemi osobně navštívil a seznámil se s ní zblízka, takže o tom zasvěceně povyprávíte.

      "Ostatní jsou teroristé"...?!

      Pak jistě rád vysvětlíte, jak se dostali arabští poslanci do Knesetu - nebo jak žijí Arabové s israelským občanstvím, kteří představuji cca. 20% obyvatel země. Jako teroristé?

      Víte, mimochodem, kolik Arabů nechal nositel Nobelovy ceny za mír Jasir Arafat zavraždit za "kolaboraci"? A víte také, že tento bojovník za práva svého lidu zemřel jako miliardář? Jestli on nebyl nakonec zakuklený Žid?!

      Připomínám jen pro pořádek, že jste se do této diskuse zapojil, abyste se zastal těch, kdo tu psali o "žido-zednářích" a "sionistickém perpetuum mobile" - u nás a v západní Evropě - a obvinil mne. "že hájím ´své pappenheimské´".
      - To jen, že teď jste se tak zeširoka rozmáchl, takže čekám, že se už brzy dostanete k Rotschildům a k bibli.
      Což je, jak říkávala stařenka "řeč jako rozprávka".

      Podle Vás totiž - jak to vypadá - je ten, kdo věci neakceptuje TAK JAK JE VYKLÁDÁTE VY - "natvrdlý". Tož děkuji za poklonu - od tupce Vašeho kalibru vždycky potěší.

      Kokotko

      Vymazat
    14. 15:57- Židé se vždy naježí jde-li o kritiku židů, což je pochopitelné. Mlátit ovšem hlavy oponentů holocaustem a hnědým morem je sice účinná zastrašovací zbraň ale antisemitizmus nevymýtí, to za prvé. Krom vy jímek židé nikdy neútočí proti svým(pappenheimským), což násobí averze. Staletí utvářený názor nelze překlopit v idylku,pokud se židé stále zapouzdřují do ilegality!. Mimochodem, myslíte, že Arabové mají v Knesetu 20% zastoupení? Proto mám rád "otevřené hledí" a v ČR požaduji poměrné zastoupení menšin v českém Knesetu. PS.Celá staletí se "židovská otázka" řešila pogromy. Co ji řešit v 21. století bez vraždění z obou stran. Vy ale asi nevěříte, že ta druhá strana jsou vaši pappenheimští, viďte? Tak si vaši elitu můžeme nechat na jindy.

      Vymazat
    15. 17:24

      Nemá to smysl, jste prostě fanatické hovado.
      A se svým "obou stran" a "vaši" táhněte do laskavě prdele, kreténe - !

      Kokotko

      PS:
      Zastoupení Arabů v Knesetu je 10% (13 ze 120).

      Vymazat
    16. 17:31- došly argumenty? Chápu a dík za upřimnost, to poloviční zastoupení arabské populace v Knesetu také o něčem vypovídá.

      Vymazat
    17. 19:03

      Argumenty?!?!

      Vy si neuvědomujete ani tak evidentní věc, že fanatická svině jako jste Vy, žádné argumenty neuznává?
      Co je nebo není argument, kdo je nebo není Žid, o tom rozhodujete výhradně Vy ve svém zakrnělém mozečku. A tak se jen se rochníte v iluzi o vlastní pravdě.

      Musím se bohužel opakovat: Bavit se s Vámi nemá žádný smysl, protože jste odporné fanatické hovado.

      V případě, že to považujete za osobní urážku ve smyslu v záhlaví uvedeného "upozornění pro diskutující", můžete samozřejmě požádat o smazání mého příspěvku.

      Kokotko

      Vymazat
    18. Naopak Kokotko, Váš poslední koment je jen dokreslením Vaší argumentační vyprahlosti, kdy saháte k invektivám. Profesoři by z vás měli "radost"!

      Vymazat
    19. 20:07
      KOKOTKO NEMÁ ARGUMENTY,ALE TO TĚŽCE MENTÁLNĚ RETARDOVANÝ HOVADO HOVNOLULANOHEDVÍČEK JICH MÁ OD ŠUMAVY K TATRÁM A OD PRDELE K JATRÁM!!!!!☺
      NOOOOO, HAK VELKOU RADOST MUSÍ MÍT NA BEJVALÝ ZVLÁŠTNÍ ŠKOLE Z NĚJ???!!!!!☺

      Vymazat
    20. 20:07
      20:26

      Nerozumím tomu, jaké chcete argumenty v diskusi s člověkem (Miroslav Povolný), který úporně dělí lidi podle "etnika". - Vůči tomu existuje jen jeden jediný argument: taková ideologie je naprosto nepřijatelná. Nelze se s ní vyrovnat tím, že bychom se pokoušeli diskutovat o detailech a odstínech.

      Nejde o to, zda to pan Povolný vyjadřuje agresivně nebo neagresivně.
      A nejde ani o to, že mu příroda nadělila mimořádnou dávku hlouposti spojenou s mimořádnou jazykovou neobratností. I s hlupáky lze někdy diskutovat, má-li člověk dost času a trpělivosti.

      Nemohu nepřipomenout jeho návrh, který tu zveřejnil:

      =============================================
      Miroslav Povolny 4.února 2018 21:27
      "Jeden nápad bych měl. Zjistil jsem, že v každé straně se do čela časem dostanou jinověrci s cizími pasy. Tomu se dá zabránit vytvořením etnické strany, což ústava nezakazuje. Navrhuji stranu etnických Slovanů (SES) a protože jsem solitér nabízím k projednání možností můj mail miroslavpovolny@seznam.cz ke korespondenci mimo NR. Snahu mám, ostatní je na vás."
      =============================================

      Nepřekvapuje proto, že kdykoli zde narazí na zmínku o "žido-zednářství" či "sionismu" - vyrazí jak slepice po flusu a začne kdákat.

      Opravdu vám jeho bizarní návrh nepřipomíná norimberské zákony?
      Pravda, pan Povolný nenavrhuje nošení žluté hvězdy ani označení "jinověrců" v jejich pasech či osobních dokumentech. Dokonce je tak humánní, že kdysi prohlásil, že kdyby Židy chtěl někdo pronásledovat, bude je bránit.

      Problémem je jeho východisko: my a oni, "Češi" a "jinověrci". Na takovém základě prostě dialog vést nelze.

      Od ostatních zde nezřídka vystupujících fanatiků, kteří obvykle překypují nenávistí, výsměchem a vztekem se pan Povolný liší tím, že má potřebu o svém stanovisku debatovat. Nepochybně se tak snaží budovat si a posilovat iluzi, že je vlastně člověk tolerantní a otevřený, že mu jde o demokracii.

      Označuji-li ho přesto za "fanatickou svini" nebo "fanatické hovado", pak jenom vyjadřuji emocionální odpor k jeho vidění světa. Smutné a symptomatické je, že jediné, co ho k tomu napadne je, že "bráním" své "pappenheimské".

      Kokotko

      Vymazat
    21. PS: Zájemcům vřele doporučuji přečíst si příspěvky - a následné reakce pana Povolného, např. "Stačí jen kopírovat činnost jejich obcí a "mají vymalováno", NÁS JE VÍCE!" - pod zmíněným příspěvkem o "SES".

      Najdou je zde:
      http://www.novarepublika.cz/2018/02/frustrovana-povolebni-kavarna-nemini.html

      Příjemné počtení přeje
      Kokotko

      Vymazat
    22. Vida, Kokotku zastoupil Belzebub jako v té pohádce? Jsem rád, že na mne vede ŽO svazek. STB mne také vedla jako nepřátelskou osobu!

      Vymazat
    23. Apropó, kdy se začneme bavit o politice Izraele, mého vzoru?

      Vymazat
    24. Anonymní12. srpna 2018 10:32
      Kokotko, Vaše úsilí, nasadit vybraným jedincům psí hlavu, je odpudivé. Pan Povolný diskutuje věcně a Vy na něj pouze plivete nálepky:
      „.. jaké chcete argumenty v diskusi s člověkem (Miroslav Povolný), který úporně dělí lidi podle "etnika".“
      „Dokonce je tak humánní, že kdysi prohlásil, že kdyby Židy chtěl někdo pronásledovat, bude je bránit.“
      „Problémem je jeho východisko: my a oni, "Češi" a "jinověrci". Na takovém základě prostě dialog vést nelze.“
      Dělit lidi podle etnika, není nic odsouzeníhodného. Vždyť sám říkáte, že se vede etnická evidence v izraelském parlamentu. Také při sčítání lidu, se něco takového uvádí. Také rómští předáci často vyhlašují, že by jim měl stát věnovat větší péči. Podle etnického hlediska a zatím je nikdo neoznačil za „fanatické svině“, tak jako Vy označujete pana Povolného.
      Společnost se vždy nějak rozvrstvuje. Někdy přirozeně, jindy zhoubně a nepřirozeně. Nejspíš se budeme lišit v tom, co je přirozené a co nikoliv. Podle mého názoru, je přirozené hájit český charakter naší země, neboť zde žili naši čeští předkové a tuto zemi nám předali a my bychom ji měli předat našim dětem. Nikoliv ji darovat africkým a arabským příchozím, kteří předem deklarují, že podle našich zvyklostí, žít nehodlají a komu se to nelíbí, ať odejde. Skutečně se od těchto lidí odděluji a vnímám, že jejich život, není našim životem. Také nelezu k nim domů. P.K.

      Vymazat
    25. 17:11 P.K.

      A napadlo Vás, jestli to není tak, že pan Povolný nasazuje "psí hlavu" Židům? Jsou totiž pro něj - řečeno Vašimi slovy - "vybraní jedinci".
      Bůhvíproč mám dojem, že je považuje za ohrožení.
      Koho vlastně ohrožují a čím?
      A kteří z nich - snad všichni, pro svůj "etnický původ"?
      Takové otázky si nemohu neklást tváří v tvář úpornému úsilí pana Povolného tuto otázku neustále nastolovat. Nemluvě o jeho nevkusně stupidních narážkách na Židovskou náboženskou obec.

      Je to tedy pouze jeho osobní paranoia - nebo už veřejná výzva k nenávisti?
      - Umíte na to odpovědět Vy?

      Řekněte mi upřímně: vstoupíte do jeho "Strany etnických Slovanů". Nebo znáte alespoň někoho, kdo by se k tomu chystal. Optimisticky doufám, že se žádný takový idiot nenajde.

      A co myslíte, že by takové iniciativě asi tak řekl Masaryk?

      Kokotko

      Vymazat
    26. Anonymní12. srpna 2018 17:55
      „Je to tedy pouze jeho osobní paranoia - nebo už veřejná výzva k nenávisti?
      - Umíte na to odpovědět Vy?“
      Samozřejmě odpovědět umím. Po přečtení příspěvků pana Povolného a Vašich, když tedy někde musím cítit tu „výzvu k nenávisti“, tak tedy u Vás. Nevedete diskuzi k tématu, ale k osobě.
      Jinak jsem již všechno uvedl v 17:11. P.K.

      Vymazat
  35. Studovat mohou po několika misích, když to přežijí. Naši tři by si polepšili, ale kdyby se vrátili v živém stavu. Ale je faktem, že z misí se nevrací normální lidé ve smyslu, těch kterými byli před misí. Většina má pošahané nervy. A většina má narušené i rodinné vztahy, když tam tráví půl rok na nesmyslném okupování cizí země a ne každá partnerka to odloučení vydrží a většinou po návratu musí vztahově začínat znova a ne vždy se to povede a nějaké vydělané miliony to nespraví. Vždy platilo něco za něco a chudý si nemůže vybírat ten musí brát to co je.

    OdpovědětVymazat
  36. Kapitalismus, ve kterém žijeme, je založen jen a výlučně na lžích, konfabulacvích, vydírání, terorismu, rasové a náboženské dikriminaci a hlavně diktatuře peněz - kapitálu: ten kdo je má, má právo, pravdu, moc a znásilňuje dle své plotřeby a záliby "podruhy" za asistence sloupů spravedlnosti, nejen slepé, ale zcela zkorumpované. Ostatně k té vládnoucí diktatuře tito sluhové patří, tak jak na plebs má kapitál žoldnéře, ramena spravedlnosti - hordy ne Ondráčků, ale skutečných surovců, dráby a pohaněče. A až jednou vypukne revoluce práva a spravedlnosti, b udou se zase tito poskoci kmapitálu a jejich pánové divit, když skončí v pracovních lágrech a zloději a vrazi ve vězení. To zas bude křiku z pusinek kapitalistů, jak je ubližováno vlastizrádcům, podvodníkům, gaunerům a zabijákům!

    OdpovědětVymazat