Reklama

.

.

úterý 14. srpna 2018

Smrt pod falešnou vlajkou

Martin Koller
15. 8. 2018
Při hodnocení akce, při níž byli zabiti tři naši vojáci se nelze zbavit při hlubším zamyšlení zásadní otázky. Proč vlastně zemřeli a kdo z toho měl prospěch? Celá událost totiž zmizela ve velkém mediálním povyku kdekoho, kdo se chtěl přiživit před volbami na mrtvých. Přitom se v podstatě vyprofilovaly dvě skupiny. Jedna nadšeně obhajuje české vojenské koloniální intervence a druhá je neméně rázně zatracuje. Poslankyně Černochová se předvádí před volbami, přestože o vojenství stejně tolik, jako kdysi Parkanová. Pouze ji odborně pase její asistent, který byl šéfem kanceláře ministra obrany Vondry. 



Namyšlený novinář se znalostmi z internetu a koordinátor tehdejší stupidní Bílé knihy. Největší kamarád bývalých politruků a absolventů sovětských politických škol, kteří ovládali kancelář minstra za ODS. Černochová v podstatě ani neví, o čem kdáká, ale je angažovaná jak svazačka v padesátých letech. S kolegyní Němcovou tvoří bohužel doklad ubohosti současné ODS, která zůstala myšlenkově v minulosti a mimo realitu a kritizuje svého jediného perspektivního politika, kterým je Václav Klaus mladší. Mediální povyk ovšem zakrývá zásadní rozpory a otázky.

Především trapné žvásty o žoldácích. Přitom vojáci bojující za peníze jsou historickou realitou od doby starověkých států. Pokud má někdo něco dělat pořádně a na profesionální úrovni, musí tomu věnovat čas a ten se musí zaplatit. Již ve starověku se začala společnost dělit podle odbornosti a válka je vysoce odborná činnost, pokud se má vést vítězně. V současnosti je, ale i v minulosti byl, každý důstojník žoldák, protože slouží za peníze. Bohužel v současné EU se k otázkám vojenství a bezpečnosti vyjadřuje kdejaký pitomec, který se sám označí za vojenského odborníka a pokud tuto drzost nemá, tak z něj pohotově udělají odborníka redaktoři v propagandistické ČT, nejlépe elitního. Mimo jiné i to je dokladem propadu úrovně evropského vojenství. Pokud někdo hledá morálně nečisté žoldáky schopné každého za peníze svinstva, musí je hledat mezi evropskými politiky, pracovníky politických neziskovek a médií a samozřejmě mezi jejich přáteli v islámských zemích. Uniforma není třeba, mají uniformní jednostranné myšlení. V hlavě jasno a prázdno a plná ústa řečí o morálce. Otázkou je, zda oficiální hýkání politiků nad hrdiny, viz článek z minulého týdne, není jen kouřovou clonou zakrývající něco podstatně ohavnějšího.

Důvodem k sepsání tohoto článku, který bude určitě označen za estébáckou konspiraci, případně projevy politruka, přestože jsem prokazatelně neměl nic společného s StB, ani s předlistopadovým armádním politickým aparátem, jsou evidentní rozpory. Ty jsou bohužel založeny na faktech, ať se to komu líbí, či nikoli.

Akce, při níž došlo k usmrcení tří českých vojáků, byla popsána v médiích, a pokud je popis pravdivý, zůstává rozum stát. Jedno obrněné vozidlo vjelo do aglomerace obydlené nepřátelským obyvatelstvem a vojáci z něj vystoupili. Proti nim šla pravděpodobně podezřelá osoba. Jeden z mezinárodní vojenské skupiny (Afghánistán, ČR, USA) zaklekl a zamířil na podezřelou osobu. Tři Češi se jí vydali naproti. Když se přiblížili, odpálil sebevražedný útočník nálož, která je usmrtila. Co se dělo potom, je nejasné. Nicméně zbytek skupiny naložil těla a odvezl je, včetně raněných. Vzhledem k tomu, že mrtvých a raněných bylo minimálně pět, pomalu je neměl kdo nakládat a pokud vypadali jako mnohé oběti exploze, byla to dost drsná práce pro silný žaludek.

Absolvoval jsem roční misi v Iráku a Kuvajtu, takže jsem viděl válku dost detailně. Jenom stan na základně, kde jsem občas pobýval, byl prostřelen patnáctkrát a ostatní na tom byly podobně. Kromě toho jsem v pozdějším období situaci na bojišti v Iráku a Afghánistánu opakovaně probíral s vojáky, kteří se misí zúčastnili. Pomineme-li začátky, kdy naši vojáci jezdili jako hrdinové v otevřených zemědělských terénních automobilech vydávaných za vojenské, došlo průběžně k nasazení stále odolnějších obrněných vozidel. Už to je doklad rostoucího úspěchu protivníka z hlediska ohrožení vojáků NATO. V současnosti i naši vojáci používají v Afghánistánu kolová obrněná vozidla s vysokou odolností koncepce MRAP (Mine Resistant Ambush Protected), většinou zapůjčená od americké armády.

Nicméně jedno z pravidel bylo, že nikdy nejezdilo samotné vozidlo. Vždy minimálně dvě, aby si zajistila vzájemnou podporu, palebnou silou počínaje a evakuací z boje konče. Z vozidla, které zůstane stát, ať již z jakéhokoli důvodu v nepřátelské aglomeraci se stává potenciální rakev jeho osádky. V takovém případě má druhé vozidlo cenu života. Tentokrát jelo do akce pouze jedno vozidlo. Ne že by druhé vozidlo naše vojáky zachránilo před sebevražedným atentátníkem v situaci, která nastala, ale je to udivující, ne-li podezřelé. První otázkou je, kdo poslal osamělé vozidlo mezi nepřátele.

Je evidentní, že se životy našich vojáků se v Afghánistánu hazarduje. Za vyslání osamělého vozidla do nepřátelské oblasti někdo nese zodpovědnost. A musíme se ptát, zda se jedná o neschopnost, nemístnou frajeřinu a neprofesionální podcenění protivníka, nebo vyslovenou lumpárnu. Kupodivu nikdo z hýkajících politiků, kteří mají navíc všemožné poradce a experty, se na to neptal. I to je podezřelé. Jsou tak hloupí oni, nebo jejich poradci? Hlavně velká pieta, sirény, kecy, rozdávání metálů a lov voličů. Možná, aby se něco zakrylo.

Vozidla kategorie MRAP poskytují dobrou úroveň ochrany a nějaký sebevražedný útočník by jim maximálně opálil lak a znečistil povrch zbytky svého těla a jeho obsahu poletujícími vzduchem na cestě k Alláhovi. Nicméně vojáci z vozidla vystoupili, čímž se vystavili přímému útoku. Není jasné, ani logické, proč to udělali. Na běžnou akci zabývající se pátráním po teroristech, nebo přímo čištění prostoru od nich, zvláště v domech, by nikdo neposlal jedno vozidlo s několika vojáky. To by byla jízdenka na hřbitov. Přesto ji někdo vystavil.

O nějakou utajenou zpravodajskou misi a kontaktování agentů mezi domácím obyvatelstvem rovněž sotva mohlo jít. Obrovité vozidlo a cizácké vojáky by nepřehlédl ani slepec a konspirace by šla k čertu. Otázkou tedy je, proč vystoupili z vozidla, které jim poskytovalo ochranu. Někdo k tomu musel dát rozkaz. Duševně zdravý voják, dokonce ani testosteronem nabušený jedinec v maskáči s přerostlým egem by něco takového neudělal. Obzvláště ne takový, který se chce vrátit a užívat si vydělaných peněz. Takže je zde druhá otázka, kdo a proč nařídil, aby vojáci vystoupili z vozidla.

Rovněž taktika celé akce je doslova neuvěřitelná. V relativně malé vzdálenosti se objevila podezřelá osoba. V zemi plné léček, přepadů, nástražných výbušných systémů a sebevražedných útočníků, tedy prostředků zajišťujících výhodu momentu překvapení pro nepřítele. I blbý český divák, sledující americké akční filmy by takovou osobu zastavil, a to po dobrém, nebo po zlém. Profesionální vojáci to neudělali. Logicky měli podezřelého vyzvat k zastavení, a pokud by je neposlechl, bez váhání střílet. To se evidentně nestalo a otázka je proč.

Samozřejmě nelze vyloučit stupiditu, kterou předvedli němečtí politici ve vztahu k Bundeswehru v misích. Prostě vojákům zakázali, aby stříleli jako první. Nelze se divit, že Bundeswehr se stal nejméně aktivní armádou v Afghánistánu a papírovým tygrem v růžových kalhotkách, které mu navlékli multikulturalisté, úchylové a feministky. Vzhledem k tomu, že Německo je pro naše ponížené a podlézavé politiky, především reprezentanty pražské havlérky a komplotu Babiš-Hamáček-Filip a Zeman nedostižným vzorem, kterému podřídili i polovinu naší armády, nelze vyloučit podobný stupidní rozkaz i pro naše vojáky. Pokud někdo takové nařízení, či rozkaz vydal, je to jízdenka na hřbitov a měšl by být volán k zodpovědnosti za podporu islámského terorismu s následkem usmrcení našich vojáků. Pokud bylo taký rozkaz vydán, je to vědomé, takže se jedná o vraždu. Teroristé zabíjejí naše vojáky v boji, ale pokud je někdo z domácích politiků, nebo z cizího velení mise znevýhodní na bojišti a tím pošle na smrt, je to vrah.

Možná, že podezřelý zastavil, to jsem v dosažitelných informacích neobjevil, ale mohlo mi to uniknout. Nicméně pokud se naši vojáci nezbláznili a neodhodili pud sebezáchovy, nešli by na kontakt s podezřelou osobou. Obzvláště ne všichni tři najednou. Pokud nemístně frajeřili, přijali riziko a byli za svoji hloupost potrestáni. S větší pravděpodobností jim to někdo musel nařídit. A je zde otázka kdo a proč, jestliže to bylo v naprostém rozporu s jejich bezpečností a popíralo to základní taktickou činnost na tamním bojišti.

V médiích se objevily rádoby odborné úvahy o tom, že naše vojáky mohl zachránit nějaký dron. Jak by to asi udělal? Pod hadry útočníkovi neviděl, takže by vojáky nemohl varovat. Oni ostatně útočníka viděli. Na druhé straně by jim pomohl i malý robot vybavený detektorem kovů a trhavin. Ten by jim skutečně mohl zachránit život. Stačilo ho poslat k podezřelé osobě a zůstat bezpečně ve vozidle. Jenže pro naše vojáky robot nebyl. Ani se neptám proč.

Americký voják byl psovod a pes byl s velkou pravděpodobností vycvičený i k základní detekci trhavin. Islámem nasáklý útočník by možná před nečistým zvířetem i utekl, protože jeho zabitím by se spíš zesměšnil. Americký voják však psa nepoužil a na smrt šli tři čeští vojáci. Není nad pevné spojenectví. Krásný příklad rovnoprávného vztahu a úcty k vojákům z evropských kolonií a jejich životům. Mimochodem, i zabití toho psa by byla škoda a nesmysl v nesmyslné válce.

Při hodnocení podivné akce v Afghánistánu se nelze zbavit děsivého dojmu, že naši vojáci byli posláni na smrt vědomě s cílem posílit v české společnosti nenávist k nepřátelům v Afghánistánu a tak zajistit vyšší podporu ke koloniálním misím v cizím zájmu. To vše v situaci, kdy se do Evropy valí afroislámská invaze, včetně Afghánců, s drogami, exotickými chorobami, násilím a teroristy za podpory politiků EU. V situaci, kdy reprezentanti komplotu Babiš a Hamáček svorně odmítají ochranu našich hranic a žvaní o tom, že budeme podporovat ochranu hranic Evropy, která evidentně nefunguje a propustila již kolem dvou milionů ilegálních migrantů a propouští další. Jen samé žvásty a příprava k pokračování afroislámské invaze legální cestou. Letadla už vozí další migranty z Eritreje prosáklé AIDS do Německa. I proto je třeba odvádět pozornost a řečnit o válce proti terorismu v Afghánistánu a posílat tam naše vojáky, jestliže v Evropě se mu nebráníme. Nestydaté pokrytectví komplotářů hodné samozvaného kněze Halíka. Konec konců, všichni jsou parta z pražské havlérky a hrají velkou komedii.

Je evidentní, že po sedmnácti letech války v Afghánistánu, bez jakéhokoli pozitivního účinku na tamní primitivní islámskou společnost a bez pozitivního odrazu na bezpečnost v Evropě padli naši vojáci v Afghánistánu zbytečně při plnění úkolů zadaných našimi nezodpovědnými politiky. Žádné oficiální komedie a svalnaté řeči na tom nic nemění. Přitom každý voják bude třeba doma. Dnes je již fronta v Evropě. V Afghánistánu se nebojuje za Prahu, ani za naše životy, ale za globální zájmy a globální zisky. Je úplně jedno, jestli tam vládne Mohamed, nebo Ahmed, v obou případech to budou muslimští kmenoví náčelníci a narkomafiáni. Nejvíc na nekonečné válce vydělává narkomafie a muslimské bratrstvo šířící islám s pomocí politické reprezentace EU vedené Německem za podpory politických neziskovek. A samozřejmě američtí zbrojaři a bankéři, pro něž je každá válka zlatý důl. Čeští vojáci jim slouží jako levný kanónenfutr, stejně jako čeští pracující německým kolonialistům jako levná pracovní síla v pangermánské EU. Díky vlastním politikům, kteří pod vedení pražské havlérky a komplotářů posluhují cizákům.

Chce-li se generál Opata pomstít nepřátelům, proč ne. Mrtvý islámský terorista, dobrý islámský terorista. Tady jsou zbytečné každé skrupule. Mohu jen zopakovat to, co jsem kdysi řekl v televizi: „každý jeden můj voják má pro mne větší hodnotu, než celé nepřátelské město.“ Jenže by to mělo platit v současnosti a pro naše politiky i v Evropě, kde je hlavní bojiště. Další problém je v tom, že zabitím několika afghánských primitivů v Afghánistánu se toho na bojišti moc nezmění. Každý rok přibývá milion a více Afghánců a situace se bude horšit. Pro ně jsou lidské ztráty legrace a padlí bojovníci proti nevěřícím jdou k Alláhovi mezi vnadné huriska a povolné chlapce (jako němečtí pedofilní multikulturní politici). Zato několik dalších našich vojáků by mohlo absolvovat cestu domů v obalech na mrtvoly a jako potrava pro politické a mediální hyeny a jejich komedie. Nějaká pomsta tam nemá co dělat, vojáci tam šli dobrovolně a věděli, kam jdou. Padli na bojišti za podivných okolností.

Vojáci sloužili za vysoký plat, nesli odpovídající riziko a byli také pojištěni na vysoké částky pro případ invalidity, nebo smrti. Profesní riziko. Leckterý hasič riskuje víc a doma při smysluplné činnosti. Když jsem kdysi letěl na misi do Kuvajtu a Iráku, počítal jsem s možností, že budu zabit, hrůzu jsem měl z možnosti zmrzačení. Vyšlo to, něco jsem vydělal, něco jsem se naučil. Žádné ideály v tom nebyly. Žvanit v souvislosti s Afghánistánem primitivních islámských kmenů s 83 % negramotů o demokracii je doklad hlouposti toho, kdo taková moudra vypouští. A především jsem pochopil, že Evropa a islám, současnost a středověk nejdou dohromady.

Válka bez vítězství je prohraná válka a to je válka NATO v Afghánistánu. Donekonečna se ji vyplatí protahovat těm, kteří se obohacují na zbrojních zakázkách, obchodu s drogami, praní špinavých peněz, které produkuje a snaží se vytvořit nástupiště proti Rusku a Číně s pomocí islámských teroristů. Válka je brutální matematika a logika, nikoli emotivní reakce jako i pouštních a pralesních primitivů přetvořené do propagandy, které dnes vidíme u českých politiků. Je třeba vypadnout z centra světové narkomafie a bránit vlastní zemi a národ, které jsou smrtelně ohroženy. Máme sté výročí osvobození od pangermánského rakušáckého útlaku. Naši vojáci v Afghánistánu nebojují za Prahu, ani za to, abychom žili. To by museli stát na našich hranicích a bránit v invazi afroislámským migrantům z Německa. Kdyby NATO vypadlo z Afghánistánu, bude tam do dvou let klid. Nejsilnější náčelníci prostě zvítězí a zajistí ho pro svůj obchod s drogami a spolupráci s cizinou, odkud lze nakoupit věci, které afghánští primitivové vyrobit nedokážou.

Nicméně když už naši vojáci zaplatili životy místo politiků, neměli padnout zbytečně, ne-li blbě, jako oběti něčí neschopnosti, nebo lumpárny pod falešnou vlajkou. Lze se jen obávat chvíle, kdy budou za podivných okolností zabiti další naši vojáci někde v Pobaltí, nebo na Ukrajině, aby se patřičně posílila nedostatečná nenávist českých občanů k Rusku a podpořila preventivní útočná válka.

51 komentářů :

  1. Pan Martin Koller chce také do senátu. Mělo by se mu to podařit. O skandály by nebyla nouze. Unylé loutky s honosnou znělkou by měly odejít do řiti. Kdysi na základní škole nás učitelka poučila, že řiť není sprosté slovo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už dnes je víc kandidátů do senátu,jak voličů.....je na čase,abyste tu největší gavólovinu konečně zrušili a vyčíslili škody,které předlpžíte pražské kavárně,které pouze sloužil,jó a zapomněl jsem na hééééérečky.....

      Vymazat
    2. Ten pes měl určitě pro USA větší cenu než nějací naverbovaní žoldáci z Česka .

      Vymazat
    3. Čím dříve bude Senát ČR zrušen a PS zmenšena na polovičku tím lépe.

      Vymazat
    4. Kvalitní rozbor na základě vlastních zkušeností. Díky.

      Volič-Vilč

      Vymazat
    5. Dodávám: jen bych zaměnil název terorista za občana,který nasadil svůj život v boji proti okupační armádě. Zastřelení z roku 1968 jsou u nás oslavováni jako hrdinové, dále i Palach s Zajíc.
      VoličVilč

      Vymazat
    6. SMĚJICI SE BESTIE KOLLER SE DOZVI JAK PRO ČR

      udělat NATO zbyteččným a to brzy,když už to vi i pan doktor OBRTEL a pozor ještě na tom mohou VŠICHNI občané ČR ušetřit stovky miliard.
      Prý už vznikaji plány jak si ty penize občané voliči rozdělí mezi sebou.
      Vše se občané totiž chystaji přesně vyoslit ve svém Národnim programu,kde ta partie má čislo NP Nr.8.

      Tady by naší POLITICKÉ TŘIDĚ šMEJDŮ,která se dáva volit podvodem tak,že zmanipuluje prolhaný tisk a tv ,povolila čelist zakousnutá do jejich žlabů!

      Vymazat
    7. Ojhledně američana a psa je zajímavé, že půvopdněš ČT do zblbnutí pořád dokola ukazovala animaci, jak nejdříve do uličky vchází afghánský voják, pak tři čeští, dva afghánští a nakonec Američan... Ale druhý den animaci upravili a najednou je Američn v čele...

      Vymazat
  2. Nejchytřejší bytost patroly byl pes. Jak se mu asi daří?

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavé hodnocení a souhlasím s ním.

    OdpovědětVymazat
  4. Proč chodí vždy 2-3 policajti s 1 psem?? Aby byla vidět převaha dělnické třídy nad inteligencí...

    OdpovědětVymazat
  5. Velmi realistický pohled na stávající skutečnosti,...

    OdpovědětVymazat
  6. Říkejte tomu realizmus, pro mne jsou to jatka.

    OdpovědětVymazat
  7. Martin Koller? To je ten estebacky praskac.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano? Ale vystihl to perfektně.

      Vymazat
    2. V Afganistanu se bojuje prave za okupaci
      cele EU fanatickymi teroristy afroarabu..
      To je snad jasny. Samozrejme Usaci nastrci vsechny jiny blbce a kdyz nahodou zvitezi kvici jak vyhrali..A rozdavaji jen sobe hromady medajli . Za "osvobozeni Grenady nekolik desitek studentu a asi 300 konstrukcnich delniku prepadlo 6 tisic Usaku po zuby ozbrojenych a bylo rozdano pres 8 tisic medajli !!!
      Undesirablove /ty co nikdo nechce/, pak uspesne ubyvaji aby udelali misto afroarabum v EU a teroristum..Zrejme vojaci zahynuli na vlastni blbost.
      Kazdymu se tam rozkaze /dle zkusenosti s predeslymi mrtvolami/ aby se zastavil. V zadnym pripade ani dite nenechate prijit blizko. Potom se osoba musi odhalit ,az do te miry , aby bylo videt co nese a co muze zkryvat ...Jestlize nerespektovali instrukci ani common sense, bezneho rozumu , ktery pripomina vzdy ,ze se tyhle utoky opakuji uz 50 let,a stale stejne...Kdyz sem blbej tak nelezu do nebezpeci...
      Ja jsem blbej byl taky,se napriklad zucastnil zapalovani prvniho tanku pred rozhlasem v Srpnu 68 a dodnes mi, neni jasne ,ze druhy tank za nami asi 10metru nic nezpozoroval, ani nestrilel po nas a potom dalsi behali s horicima carama namocenyma v nafte /z prvniho tanku/ a zapalili I ten DRUHEJ...
      Dodnes vzpominam a je mi lito tech vojacku , protoze asi byli potrestani...Okupace oddalila radeni dnesnich fasistu ...

      Vymazat
    3. Oni totiž Rusové byli přesvědčení, že k nám v 68 přišli nám pomoct a proto taky nestříleli. My jsme tu pomoc tehdy nechtěli, ale ukázalo se že to moc byla, protože ještě dalších dvacet let jsme mohli žít v míru, bez dluhů, stresů z nezaměstnanosti, se zajištěným zdravotnictvím, školstvím, bydlením. Po dvaceti letech se konečně západní propagandě podařilo přesvědčit, ty, kteří nezažili nikdy první republiku, II. sv. válku, tedy řádění kapitalistů, že kapitalismus je ráj na zemi a my jsme si ho vycinkali a máme ho tady. Z naší Československé lidové armády se stala Česká armáda, která je přívěškem sil NATO nejzločinnější organizace na světě, která ve jménu zisků výrobce zbraní vraždí po celém světě, pod záminkami demokracie, miliony lidí.

      Vymazat
    4. Tady se vetsinou vyblejou idoti typu mam pravdu a kdyz ne pullitrenm do palice Nehledej tady support tady ho nenajdes je to hazeni perel svinim .Ja zde zverejnil to co jsem zazil po okupaci 68 a koho jsem znal (jen castecne ) a hned se ozvali idioti typu -jdi do prdele . Ja osobne obdivuji vydavatele nejen tohoto webu ,delaji to bez zisku a stejne dostanou vynadano od idiotu s IQ 72.Skoda casu neco vysvetlovat budto nezili v te dobe a nebo proste blili stejne jako blijou tady jen v ruzovem.Ja prozil 35vlet sveho zivota pod komunismem a nemohu rici ze jsem se mel spatne . Otazka jako vzdy je jak jsi jedl tu chytrou kasi .Mel jsem od 70 let svou privatni co.(pod hlavickou SSM ci KSC) a jelikoz jsme byli tak zvane lukrativni zajem o nas vzdy byl a penez vzdy bylo dostatek .Byl to takovy boj s voly co zavideli a soupali podpatky na uradovnach hospodarske policie.To je ale skoda casu vypravet ,proste kapitalismus je opet jen pro chytre a bohuzel pro zidovskou mafii Dodrou noc
      PS jen bych dodal ze ani ve statech jsem nelestl boty ,bylo to tezke z pocatku dekuji vsem opravdu vsem co jsem potkal neb mne pomohli at radou tim ze mne zamestnali a dali mne sanci se ucit .Dekuji lidem kteri sem nepisi jsou jiz vsichni na pravde bozi ( a ani by sem asi nepsali)ale i tak je mam stale pred sebou .

      Vymazat
    5. Anonym 5.42, pravda vetsinou strileli do vzduchu , ale pak zase po nas , do dlazby , Jiskry litaly pode mnou a na omitce domu so objevovaly oblacky , jako kdyz fouknete do mouky...Byla totiz rada mrtvych ,vetsinou kdo nedobehli do ukrytu v domech, strileli kdyz prijizdeli skrze tramvaj, kterou jsme chteli prevratit aby zablokovala cestu tankum od Muzea , prvni zraneny byl z velkeho kusu spicateho skla z rozstrileneho napisu Nabytek nad vykladem /proti rozhlasu/a zabodla se do krku. Ihned tam byl policajt , volal sanitku a prijela a posleze i hasici, kdyz nad italskou , napravo jsme zapalili malej nenapadnej kamion, kterej ale byl plnej Zapalnych naboju do tankovych kanonu a z toho se ohen rozsiril na oba cinzaky.
      Neni mozny zapomenout na to Kdyz po vas , nebo kolem vas zacne strilet palubni kulomet, to je neco udesnyho..

      Vymazat
    6. 4.16 Ta poslední věta, tak to je perla BLBE.

      Vymazat
  8. Privine se Koller 21.srpna pod vlajku sveho chlebodarce?
    https://cs.wikipedia.org/wiki/Sovětská_invaze_do_Polska

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 2:12
      VÍŠ KULOVÝ A CHTĚL BYS POMNÍK????!!!!!!
      RADĚJI ZMIZNI ZPÁTKY DO DOBŘAN HAVLOFLANDĚRO Z PHUHŮ V HAVLOTRENKÁCH!!!!!☺

      Vymazat
  9. Tak je to správný, "padouch, nebo hrdina, všichni jedna rodina"...Ta válka je stejně debilní, jako její aktéři, osnovatelé i podporovatelé a jediným opravdovým hrdinou i když poněkud domotaným středověkým barbarským náboženstvím, byl ten afghánskej kamikadze...
    A abychom si i my zápecníci a gaučoví válečníci ten adrenalín užili taky, je nutno těch pomatených kozomrdů se k nám potřeba natahat co nejvíc...a k tomu nám pomáhej humánismus, nevládky i sám patron všech podjebávačů Soros!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co když v té válce jde o něco jiného.

      http://orgo-net.blogspot.com/2011/05/sorcha-faal-co-je-technologie-vimana.html

      Vymazat
  10. Pak budu vyrabet
    nejlepsi traktory
    nejlepsi kolecka
    nejlepsi motory
    pak budu frezarem
    a pozdeji komisarem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 3.49 , a co myslis ty , kto by mel byt komisarem ?!Je na to nejaka skola , nebo staci zes obstal ve vyrobe .
      Nebo jenom se skolou pro komisare ,ktery neprosel vyrobou , bys byl zly komisar !

      Vymazat
  11. Kuci je to demokraticke , ze tady obcane presentuji sve nazory a vesmes kriticke k dane teme , ale jak vidite karavany politiku jedou dal po svem v souzneni svich kolonialnich chlebodarcu .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. asi politicky emigrant z pomocne ,ze?

      Vymazat
    2. Naser se vole a dej radši tipa jak jim urvat ty jejich kedlubny a vyrazit jim zuby co jsou zakousnuté do koryt!

      Vymazat
  12. Samozřejmě napsano to je perfektně, protože to píše profesional. Článek je dlouhý a jsou tam informace, které běžně lidé nevědí Politický komentář sedí rovněž. Bylo by dobré vštípit si do paměti, jak prognozuje autor současnou vládu. Myslím, že nesouhlasí s 30 procent voličů, kteří prostě jsou neinformování.
    Samozřejmě v rámci Gaussovy křivky idioti mezi komentátory se musí najít. Většinou lidé nesouhlasící s pravdivými názory vždy se zabývají nikoliv obsahem řečeného ale osobou která hlásá pravdivé názory /To, že Martin Koller říká pravdu, nepochopí jen mentálně vyšinutý jedinec/. Takoví lidé vždy říkají něco ve smyslu: Ale podívejte ten člověk má jednu ponožku jinou než tu druhou. Toto platí také o idiotovi od 2:l2.

    OdpovědětVymazat
  13. Pane Koller proč neposlaly dopředu toho psa? Za ne-normálních okolností by ten Afgánec zůstal stát a zvedl ruce. Pes by případně varoval před výbušinou a pokud by byl čistý teprve by následovala kontrola vojákem. Celé je to na palici.

    OdpovědětVymazat
  14. Ten český řidič, který se svým kamionem spadl (a přežil) na italské dálnici u Janova, byl větší hrdina než naši vojáci v Afghanistánu. Ten za mrzký plat převážel zboží z a do České Republiky i když věděl, že na evropských dálnicích je nebezpečno. Jemu čest a sláva. Navrhuji, aby mu někdo ze senátu dal medaili za statečnost a za rozvoj ČR. PK2

    OdpovědětVymazat
  15. Celkem souhlasím,
    až na větičku: „každý jeden můj voják má pro mne větší hodnotu, než celé nepřátelské město.“ ...to je poučka válečných zločinců, ne?

    OdpovědětVymazat
  16. Pane Kollere, vy dobře víte, že Filip se do gangu Babiš-Hamáček-Filip a Zeman nehodí. Proč házíte špínu na lidi, kteří obhajují to, co vy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JUDr Filip sice už neválí pinčes jako před dvaceti lety,ale jinak se nezměnil,ani nemohl.....tak-že ..hodí!

      Vymazat
  17. Dobrý článek pane Kolere, ale mohl jste vynechat ty teroristy. Jsou to občané Afganistánu a mají naprosté právo na obranu své země.
    Václav

    OdpovědětVymazat
  18. Pana Kolera si vždy rád přečtu,protože se něco hodnotného dozvím,na rozdíl od některých zdejších žvanilů,kteří nemají nic jiného na práci, než plácat nesmysly! A redakci děkuji, že zde dávají prostor lidem typu pana Kolera,který by měl také být ve veřejnoprávních médiích,jenomže tam vládne tuhá cenzura a tak si povinně platíme ČT a ČR, abychom byli obelháváni každý den!! To je smutný příběh!!

    OdpovědětVymazat
  19. Vážení taliban útočí na základny a je 60 mrtvých asi už jim s okupanty došla trpělivost. Pan Koller opět skvělý článek.

    OdpovědětVymazat
  20. Pane Kollere. Do dneška jsem si vás vážil. To co jste napsal je totální blábol. Podle vašich hodnotových měřítek a schopnosti lhát si do vlastní kapsy, lze označit jednotky Wermachtu a SS dobývajících Stalingrad za mírovou misi a obránce města za teroristy. Totéž lze aplikovat k atentátu na Heidricha. Fuj!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je to přesně tak. Pan Koller se do těch keců pěkně zamotal. Nájemný vrah není žoldák ani okupant, nýbrž poctivý profík, který provádí nebezpečnou a rizikovou činnost. Proto také musí být dobře placen. Důležitý je vždy takzvaný úhel pohledu, či právní názor byť ujetý, hloupý, jaký nám právě vyhovuje. Že.

      Vymazat
  21. Autor sice dobře postihuje možná profesionální pochybení tří vojáků, kteří při plnění svého bojového úkolu zahynuli, popř. i jejich velitelů, vůbec se nezabývá tím, že ti zahynulí se v Afganistánu nikdy neměli objevit. To, že Afgánci nemají v lásce západní politický systém, životní styl a západní kulturní tradice, přece Západ neopravňuje k tomu, aby Afgáncům naše kulturní "hodnoty" vnucoval, natožpak vojenskou silou! Nedivme se potom tomu, že jejich původní neláska k nám přerostla až do fanatické nenávisti ...
    Válkou, kterou proti nim tak jako tak nevyhrajeme, tento nenávistný stav nezvrátíme, spíš ho jen na dlouhá desetiletí či staletí vyhrotíme a umocníme.
    Nebyli to však ti vojáci, kdo rozhodl o tom, že byli vysláni do nesmyslné války, která má rysy zločinné agrese vyvolané proti Afganistánu pod vyfabrikovanými záminkami. A to jen proto, aby politický režim té země byl zformován do podoby proamerického loutkového státu zataženého do mocenské sféry USA.
    Všichni naši politikové, kteří dříve v PS odsouhlasili vyslání našich jednotek do té operace a kteří dnes tak halasí o hrdinství těch tří zabitých a brojí proti pochybovačům, svým pokrytectvím vlastně maskují to, že jsou to oni, kdo nesou lidskou (ne jen politickou) odpovědnost za smrt těch vojáků i za to, že naše země se spolupodílí na operaci, která je v rozporu s mezinár. právem.
    Afganistán i tak své území, stejně jako své kulturní tradice (vč. náboženských aj.) uhájí, a okupanti dříve či později odtáhnou s nepořízenou.
    Než se tak stane, bude to stát další nesmyslné oběti na obou stranách.
    Na autorovu řečnickou otázku "kdo z toho má prospěch?" nelze odpovědět vyčerpávajícím způsobem. Jistě z ní však mají prospěch ti, kteří vždy bohatnou na vedení otevřených válek, tj. vojensko-průmyslové komplexy dodávající zbraně a všichni ti, kteří z takové obchodu profitují, vč. politiků.

    OdpovědětVymazat
  22. Azda nazad ku článku, páni...Nielen samotný incident je divný ("čudný" je slovenské slovo ešte viac vystihujúce neprirodzenosť toho, čo sa tam stalo)... divné je i to, že sa má verejnosť rozhorčovať a trúchliť nad prirodzenou obeťou profesionálneho vojaka, ktorý za peniaze vie, čo robí a aké sú riziká...a či armáda ČR nie je profesionálna? V slovenskom webe som sa opýtal, ako je to s kriminalizáciou francúzskej Cudzineckej légie v našich republikách, lebo veď o čo iného tu ide? Légia, ktorá za peniaze pôsobí v cudzom štáte a háji cudzie záujmy - no nie je "cudzinecká"? Ak by to bol branec odvedený štátom v záujme obrany vlasti, to by bolo iné...

    OdpovědětVymazat
  23. Americká vojenská doktrína zaručuje americkým vojákům, že nikdy nebudou podřízeni nikomu jinému než veliteli z US Army. Jenepravděpodobné, že by americkému psovodovi velel náš praporčík a mohl ho poslat vpřed nebo jinam. Někdo ovšem musel hlídce velet, pokud by kadý dělal co chce, nazývá se tento stav cochcárna. Někdo musel rozhodnout, že ulička uplácaná z bláta ( viz.videozáznam ) je důležitá pro pěší průzkum. Po sesednutí také musel někdo zůstat ve vozidle, řidič a obsluha zbraní. Celkově to vypadá, že z vozidla někdo zavelel psovod k zemi a češi vpřed. Ta akce - setkání s podezřelou osobou, musela být stokrát nacvičena dopředu, cvičí ji už naši vojáci před odletem na misi. Co nebylo dodrženo nebo snad cvičíme nesmysly? A k otázce hrdinství - když jdete po ulici a spadne na vás cihla, jste sice mrtvej, ale nejste hrdina. To platí i pro situaci, kdy najednou stejně nemáte kam utýct a nastane výbuch. Umřít není hrdinství.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 12:14 Netuším, jak to "chodí" v americké armádě, ale v ČSLA svého času platilo, že velitel průzkumného družstva je vždy jeho součástí a při pěším průzkumu jde, jako nejzkušenější, jako první, v mimořádných situacích (např. za psovodem) max. jako druhý .
      Při sesednutí určil z transportéru vždy určil za sebe zástupce...

      Vymazat
  24. A co jineho to jsou nez zoldaci? Neplni ukoly spojene s obranou statu, ale za tucne priplatky z nasich dani jezdi riskovat zivot na ilegalni operace v zajmu cizich mocnosti/korporaci pres pul zemekoule. Ze jsou to profesionalni vojaci pobirajici mesicni mzdu jim prece jinak nikdo nevycita, tak z nas prestante delat blbce. A omluvte ty z nas, kteri nad nimi neronime slzy...

    OdpovědětVymazat
  25. Pán Koller nás uviedol do obrazu na základe svojich osobných skúseností a má zrejme hodne prežité.
    Je to zasvätený pohľad, prostý všetkých nabubrelých fráz a táranín, je vecný a bez sentimentu...zrazu stojíme tvárou v tvár surovej realite, kde sa nepočítajú obete a každá smrť je plne využitá k potrebnej reakcii, k bezcitnému manipulovaniu s faktami podľa potrieb "veľkých Plánovačov"
    Vlastníci médií, ktorí nám cedia pravdu a vytvárajú pre nás falošnú realitu, musia byť z pána Kollera frustrovaní.
    A každý, čo len trochu premýšľajúci človek, si celú hrôzu opísanej situácie zrazu plne uvedomí.
    Škoda chlapcov, cítim s ich rodinami. Nie je však 17 ročná okupácia Afganistanu už trochu za hranicou? Najmä ak vidíme, ako sa tam napriek demokratizácii situácia zhoršuje...nielen pre vojakov NATO, ale aj pre domáce obyvateľstvo. Dôsledkom toho trpí aj Európa, kam prúdia milióny utečencov z krajín, kde NATO tak neúspešne a vcelku bez efektu zasahuje.
    Možno to bude znieť cynicky, ale tá akcia mi pripomína babrákov Pata a Mata z detského večerníčka.
    Nie je to ale ojedinelý prípad.
    Omylom vystrelia raketu, tanky im padajú z transportných lietadiel, pri nasadení v Pobaltí obrnené vozidlá do seba vrážali a vojaci utrpeli úrazy skôr, než vôbec začal nejaký otvorený boj.
    A toto sa chystá vyvolať vojnu s RF!
    Mám vážne obavy z osudu Európy. Je dosť zlé, ak idioti riadia ekonomiku EÚ, ale je katastrofa, ak riadia armádu, ktorá je natoľko slabá, že výsledok môže byť len katastrofa.Pre všetky zainteresované strany.
    Nehovoriac už o vymyslených zámienkach, ktoré musia vymýšľať ďalší absolventi "prestížnych" inštitútov.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Okupace Afganistanu není za hranici: a/ kolik zemřelých je z USSA? b/ protestuje někdo proti okupaci Afganistanu v USSA? c/ je nějaký profit z okupace? Srovnejme Větnam - stejné tři otázky. Jak dlouho trvala okupace Vietnamu? Pochybuji, že ta okupace brzo skončí.
      Válka z Ruskem. Asi čekají podobné chyby jaké provedl Stalin na začátku konfliktu z nacistickým Německem. A potom. Pochybuji, že pro emerické mozky jsou Rusové něco jiného než pro Hitlera - kolos na hliněných nohou. Vědomí zaostalosti Ruska bylo ostatně i mezi našimi lidma a povrchní dojem to skutečně říká: rudoarmějci s kvery, které neměli pověšeny ani na řemenenných přezkách ale na šňurkách, o čem říkali navštěvníci sovětského Ruska po válce? - také o tom, že na sovětských stavbách neznají kolečka. Přiznejme si, že některým z nás je těžko uvěřit nyní v ruské zazračné zbraně, které předčí ty americké.

      Vymazat
  26. No přece čím delší válka, tím lepší kšefty kapitalismu a zejména militaristů a zbrojařů. A když je válka daleko a trpí tím jiné národy, tak co si dělat starosti!? Okupanství se stalo snad sportem kapitalismu, ne, že by nebylo před 2. světovou v podobě koloniálních panství, ale čas trhl oponou dějin, lidstvo se mělo poučit a co se stalo. Nejzrůdnější okupace novověku - okupace Palestiny -nevím, zda nestála již více lidských životů, než boj nacistů proti židobolševikům! Všechny války od r. 1945 v prostoru arabského světa jsou důsledkem okupace Palestiny. A jak kapitalismus řeší tento problém? Novými válkami, novými kšefty s miliony mrtvých, zdá se, že Hitler a jeho dějiny masového vraha jsou překonávány současností a novými Hitlery!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:04: Ano, máte pravdu. Ale koho to zajímá, kromě čtenařů Nové republiky a podobných blogů?
      Bohužel lidé něco řeší až je skutečně špatně. Proto se obávám, že i v naší republice bude daleko hůře, když se začne něco řešit. Podívejte se na poslední volby. Volba Babiše. Ten neudělá žádnou změnu k lepšímu.

      Vymazat
    2. Byl jsem vždy více jako volič nalevo, ale cosi mi napovídá, že politika ANO, ač pravicové strany, může být přece jen lepší, než všechny předchozí vlády od r. 1989. Myslím si, že snaha o narovnání např. daňových povinností je krokem dobrým směrem. A jaké úsilí bylo potřebné k prosazení jen EET proti klasické české pravici? Proč? Nezdá se vám také aspoň zajímavé, že pravicová strana se snaží i protlačit sociální program, jaký zde neprosazovali ani levicové strany! I pokus o narovnání důchodů - a hned ho blokoval tzv. demokratický blok návrhem se zcela sociálně nespravedlivým řešením. To naštěstí prokoukli Piráti a přidali se k ANO. My bychom potřebovali jako sůl jen dvě strany: jednu pravou s prokapitalistickým programem a jednu levou. Ten partajní galimatiáš, který zasajrajtil politický prostor u nás , zbavil strany jakékoliv odpovědnosti z výkonu činnosti. Vždycky se najde možnost neúspěch svádět jeden na druhého - a jede se dál. Jednobarevné vlády přebírají plně odpovědnost za dobu svého vládnutí a vymlouvat se mohou tak akorát na pána boha a počasí. Co takhle zkusit protlačit takový průhledný systém. A víte kolik pracovních sil by se hlásilo kapitalistům do výroby? Udělejme něco - my voliči - pro stát, prosazujme dvoupartajní systém vládnutí. A navíc bychom se mohli pobavit pohledem do vyděšených obličejů politiků, kdyby museli také chodit do práce.

      Vymazat