Reklama

.

.

čtvrtek 23. srpna 2018

Stanislav Křeček: Seriál Chalupáři kazí děti. Jak je mám učit, že za normalizace bylo zle? píše mi učitelka. Učitelka, které seriál Chalupáři „kazí“ její výuku, je symbolickou ukázkou toho, co provádí informační hluk a jak si přestáváme rozumět…

23. 8. 2018   PL,rozhovor
„Někdo nás obsadit může, ale souvislost s Babišem nevidím…“ říká padesát let od okupace zástupce ombudsmanky Stanislav Křeček, který tehdy mimochodem kvůli svým článkům přišel o práci v justici. Letošní křiklouni na pietním aktu ke vzpomínce 21. srpna 1968 podle něj vědí o tehdejší době pramálo. A také o respektu: „Na premiéra je možné pískat a pokřikovat pro cokoliv, ale ne proto, že je řádně zvoleným premiérem.“ Diví se, proč se mnohem více pozornosti nevěnuje rokům 1938 nebo 1939, kdy šlo skutečně o existenci českého národa, kvůli nacistům.

Na facebooku jste vyjádřil jistý „nesouhlas“ s tím, jak hodně se letošnímu výročí 21. srpna 1968 věnuje pozornosti...

Zdálo se mi, že je událostem 1968 věnována mnohem větší pozornost než rokům 1938 a 1939. Snad to televize v příštích měsících napraví. Neměli bychom totiž zapomínat, že kdyby u nás nacisté vládli tak dlouho jako komunisté, tak bychom dnes mluvili německy, živořili za Uralem nebo byli mrtví. Je správné vzpomínat na rok 1968, ale z hlediska existence národa to s třicátými léty nesnese srovnání…

Pietní akt k uctění obětí okupace 1968 před budovou Českého rozhlasu provázaly letos opravdu hlasité protesty. Lidé pískali na premiéra Babiše. Není to ale adekvátní protest s ohledem na spornou minulost „agenta Bureše“? Nebo to vnímáte jako nevhodné narušení pietního aktu, pro které nemáte pochopení?


Myslím, že tyto události zapadají do celkového obrazu naší povolební scény a mají jednu hlavní příčinu: nespokojenost nebo nesouhlas s výsledkem voleb. Nic jiného v tom není. Na premiéra je možné pískat a pokřikovat pro cokoliv, ale ne proto, že je řádně zvoleným premiérem.

To je nedemokratický nerespekt k volebním výsledku, který se u nás nyní šíří jako mor. Problém takových akcí ovšem je v tom, že jsou slyšet jen ti, kdo pískají. Ti, kteří se chovali, jak důstojná vzpomínka vyžadovala, slyšet nejsou. Ale ti zase, na rozdíl od křiklounů, rozhodují volby…

Jak se měl premiér Babiš zachovat? Neměl vůbec přijít k lidem promlouvat?


Nemohu radit, ale odejít a nepromluvit by bylo ústupkem těm, kteří nerespektují demokracii.

Miroslava Němcová v Událostech, komentářích zmiňovala mimo jiné, že se „jednadvacetiletý Jan Palach upaluje a krátce poté vstupuje mladý Andrej Babiš do komunistické strany a dostává zápis pod krycím názvem Bureš“. Jak to máme vnímat?

Já se zblázním! Hanebné. Jéžišmarja! Miroslava Němcová se v ČT smála, okřikovala i naříkala. A vyslechla si své

To, co řekla Miroslava Němcová, je holá a bezemoční pravda. Tak to na světě chodí, bohužel. Příkladů z historie máme bezpočet i u nás: v květnu 1938 jsme nadšeně vítali mobilizaci proti nacistům a už v zimě téhož roku jsme u nás vylučovali naše Židy z profesních komor...

Zapomíná se ovšem na jednu důležitou věc: V totalitním státě – a takový tu do roku 1989 byl – vstup do vládnoucí strany vůbec nevyjadřuje a neznamená souhlas s politickým názorem. Je to pragmatická ochrana práce, kariéry, rodiny, dětí a podobně. To je zkušenost z 20. století. Nehájím, ale neodsuzuji. Já jsem tam nikdy nevstoupil, ale znám spoustu výborných lidí, kteří to učinili, a spoustu neužitečných hajzlů, kteří členy nebyli. Poučení není žádné….

Významnou roli měli při vzpomínkových akcích také umělci. Většina si nebere servítky, pokud jde o osobu Andreje Babiše. Mnozí naznačovali, že by se mohly události 21. srpna 1968 vrátit, opakovat. Je to možné?


Nechci urážet, ale to může říct jen hlupák. Historie se nikdy neopakovala a opakovat nemůže. Podmínky jsou vždy jiné. Léta 1948 až 1989 byla podmíněna jen existencí a silou SSSR. Jakmile ta pominula, vše zmizelo.

Že nás někdy v budoucím srpnu, nebo kdykoliv jindy, může opět někdo obsadit, jistě možné je. Ale bude to z jiných příčin v jiné době a s jinými důsledky. A že něco z toho již dnes můžeme jakoby v dálce zahlédnout, je bohužel pravda… Žádnou souvislost s Babišem ale nevidím.

Jak obecně hodnotíte průběh letošních vzpomínkových akcí po České republice?

Mně, na rozdíl od letošních bojovníků proti StB a komunistům, o roce 1968 nemusí nikdo nic vyprávět. Pro články, které jsem v té době psal do Literárních novin a do časopisu Student, jsem později musel odejít z justice. Já vím své. Ale tyto události přece nepotvrdily nic jiného než jaltské rozdělení Evropy, které Západ důsledně respektoval.

Slyšel jsem, že tento den byl ruský velvyslanec na golfu s americkým ministrem zahraničí, ale nevím, co je na tom pravdy. Významu věci by to odpovídalo... Beze změn v SSSR se nemohlo nic změnit ani u nás, a to věděl každý, kdo měl v té době trochu rozumu. Nepřeceňujme se tolik…
Celý článek na PL



67 komentářů :

  1. Asi jsem se naivně domníval, že paní učitelka Štěpánová z Veverské Bitýšky, je již v izolaci, nebo snad má sestru ? Také učitelku ? Nechce se mi věřit, že by takto postižených učitelek bylo více. To by potom bylo mnohem lepší, kdyby ty děti školu velikým obloukem míjely.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli se "praktikuje" výuka v takovémto stylu v celém školství, pak se nedivme, že jsme tam, kde jsme! Ta ženská je ubohost sama, jelikož nemá vlastní rozum, teda jej má, ale vlastní názor je pro ni patrně neznámý pojem.

      Vymazat
    2. Řada rodičů dětí z Veverské Bítýšky, jejichž děti učí paní učitelka Štěpánová, uslyší doma, že tu krávu mají ignorovat. Budou i takové děti, které povedou jejich rodiče k uctívání této podle nich vynikající učitelky. Rodiče už vědí, že musejí držet hubu a krok, ale děti mezi sebou o své učitelce budou povídat. Takto se nejlépe připraví kádry pro budoucí převrat a jeho oběti. Není to chytře vymyšleno?

      Vymazat
    3. Oprava
      Řada dětí rodičů ...

      Vymazat
  2. Že se doktor Křeček ještě vysiluje.
    Miruna Němcová ne že se zblázní.
    Už se dávno stalo, když ji chytili při kradení volejovek.
    Pan Křeček jen vyjadřuje mínění lidí, kteří o věci něco vědí a kteří se dosud nezbláznili.

    Což je marné, je marné, je marné.
    Lehce postpubertální mládež bude nadále třeštit na základě svých nestrávených informací z Brava.

    Dějiny jsou pro ni omalovánky a upřímně řečeno ji těší, že svými skromňoučkými silami dokáže vyvolat reakce dospělých lidí, kteří se obávají, že bude už vždycky tak blbá a strachují se, co ji čeká.

    Strachovat se je nesmysl.
    Pokud bude blbá, odrazí se to na JEJÍCH osudech, ne na mých.
    V určitém okamžiku si buď uvědomíme, že žijeme své životy jen za sebe, nebo se halt strachujeme.

    Je v zájmu hlupáků poučit se a pochopit, jak svět tiká.
    Jelikož jsou hlupáci, je o mnoho lepší, když se nepoučí.
    Nestanou se z nich psychopati a nemohou tak důkladně škodit.

    OdpovědětVymazat
  3. Seriál Chalupáři nekazí děti, kazí je ta učitelka, která je obrazem dnešního zparchantělého školství.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vse tady kazi devianti, lhari, zlodeji, opilci, devkari a lide nevzdelani!!! Souhlasite panove a damy: Jando, Kolari, Kalousku, pane '"Knize", Bakalo, Dvoraku, Romancove, pani Nemcova, Langsadlova, Cernochova a dalsi. Pan Havel to jiste potvrdi - PRIMO Z PEKLA!!!

      Vymazat
    2. Ano,řekl jste to ale velmi slušně....

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem rád, že dnes už děti ve škole nemusí začerňovat některé pasáže v knihách jako po roce 1948. Dle mého názoru je dítě apolotické po pubertálního věku a učitele jsou dobrý, anebo špatný. Pan Křeček už zapomněl že byl také školák a píše bludy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dítě je možná apolitické, ale je citlivé na dobro a zlo. Pokud mu budou všichni vysvětlovat, že komunisté byli horší, než nacisté, že žrali malé děti, snadno tomu uvěří. Zvlášť, když by muselo na změnu názoru samo něco nastudovat, nebo samo prožít. A všichni víme, že obojí je dnes téměř sci fi. Prožít socialismus se mu už nepovede a přečíst psaný text rozsahem nad běžnou SMS, je pro většinu současných studentů velký problém.

      Vymazat
    2. 15:17 Ano, po roco 89 se nezačerňovaly některé pasáže v knihách, ale celé knihy. Vydaly se nové, "pravdivější". Černá se změnila na bílou a naopak.

      Vymazat
    3. Ale komunisté ty malé děti žrali!

      Vymazat
  6. Ale i jiné seriály kazí děti, např. My všichni školou povinní(nádherná filmová hudba Hapky), Tajemství proutěného košíku, ten nádherný seriál s malým Markem Ebenem,teď nevím jaké Patro s Vaculíkem a Žilkovou, nakonec i ten Rumcajs dnes nemůže konkurovat Kačerovi Skrblíkovi nebo Šmoulům natož transformerům apod. Hlavně ať se děti nedívají na předrevoluční seriály pro dospělé. Ty už dnes nepochopí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:20 A co třeba "Bouřlivé víno" a jeho pokračování "Zralé víno" a "Mladé víno"? Velmi pravdivý film o roce 68 a dále. O manipulaci médií a o těch "slušných, podnikavých ale neprávem persekuovaných", kteří se chopili moci po roce 89.

      Vymazat
    2. Americká produkce předčí ten českej trapnej balast o čtyři ligy.

      Vymazat
    3. 19:46 Jak co. Ale ano, třeba M.A.S.H. byl skvělý seriál. Vaše názory tam byly prezentovány majorem Frankem Burnsem, zvaným "kuní ksicht".

      Vymazat
  7. Křečku, vy.er se na Chalupáře, nech ty bláznivý nány okopávt deset roku řepu a starej se o Český národ
    hovada z ministerstva zemědělství dávaj dvě stě milionů na kapličky a lidi nemaj co žrát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,...i pan Křeček ví,že se musí starat především o bezmocné,ne,jaki genose Šabatová je posílá někam,za to tam není...to není omyl,či chyba,to je vědomá zrůdnost a na té pozici,když jste si to tak vymysleli pojmenovat,je to šílená zrůdnost,to je ta obhajoba lidských práv podle Havla ?????,to potřebujete o tom napsat celé knihy ???

      Vymazat
  8. Každá doba má svou Jiřinu ŠVORCOVOU - Miroslavu NĚMCOVOU.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Švorcová nikomu nedávala v sedmnácti zadarmo

      Vymazat
    2. Herci, kteří se Švorcovou přicházeli do styku o ní překvapivě nijak špatně nemluví. Měla politicky silné postavení a spoustě kolegům údajně pomáhala z blamáží. Dokonce to o ní říkali veřejně v nějakém Tv pořadu po její smrti. No reprízy tohoto se asi nedočkáme. Já jen, že srovnání v M. Němcovou by možná nebylo vůči J.Š. až tak férové.

      Vymazat
    3. 16:24 Rozdíl je v tom, že "Švorcové" bojují ZA NĚCO (podle nich ušlechtilého), kdežto "Němcové" jen PROTI NĚČEMU (podle nich škaredého).

      Vymazat
    4. Miroslava Němcová prý jako studentka nabízela profesorům sex a kradla rohlíky, píše novinář
      Autor: Redakce | Publikováno: 26.8.2013 | Rubrika: ShortNews
      nemcova

      Miroslava Němcová údajně jako studentka prý podle svědků nabízela učitelům sex a později kradla v samoobsluze rohlíky. Uvádí to server TOP.

      "Němcové a spol. už ale téměř nikdo nevěří, o její osobní integritě pak panují velké pochybnosti. Dosud nevyvrátila ani informace o důvodech jejího vyloučení z gymnázia. Pokoušela se dle svědků špatný prospěch vylepšovat nabídkami sexu profesorům, byla však přistižena a vyloučena. Pak začala studovat zemědělskou školu po jejímž dokončení nastoupila na 20 let do statistického úřadu jako ´odborná refrentka´. Zde bojovala proti režimu krádeží rohlíků a možná i jinak," napsal server TOP.

      "Jak již TOP Týdeník Občanské Právo informoval, dle věrohodných informací z kvalitních zdrojů byla totiž Němcová při středoškolském studiu nejen líná a poněkud pomalejší, ale vypomáhala si i nabízením sexu profesorům oplátkou za lepší známky, byla však i při této aktivitě neúspěšná, přistižená a vyloučená z gymnázia. Pak nastoupila na zemědělskou školu po jejímž absolvování nastoupila na 20 let do statistického úřadu jako "odborná referentka". Jakou přidanou hodnotu může straně a veřejnosti přinést, naznačila později ve sněmovně jak zapůjčením svého služebního vozu i s kartou na benzín synovi, tak drobnou krádeží v samoobsluze. S jídlem však roste chuť, takže pokud ji strana a voliči dají důvěru, jistě naváže na "slavné tradice" Mirka Topolánka a Petra Nečase v čele ODS a vlády," píše server zase jinde.

      Vymazat
  9. Prosím vás, ty řvoucí, pískající, prskající, vztekající se, či vejce házející klaky najatých spíše asi imbecilů na pro diktátory kapitálu nežádoucí politiky? A na co si myslíte že kapitáni kapitálu mají? Než řvát, že jsou stále ještě dost nenažraní, že potřebují války, že potřebují mrtvé, že potřebují antihumanismus, že potřebují plebs, pasoucí se na jejich odpadcích, že exekuce je pro ně ten pravý kšeftařský ráj, vymírající národ je pro ně požehnání, stejně jako nezaměstnanost a bezdomovectví. Jen hrabat, hrabat a hrabat pod sebe. A pak přijde jeden Babiš, muž vlastně z jejich řad a řekne NE. Že kapitalismus nemusí být hyenismus, bakalismus, teror na občanech - třeba jen přísunem dalších nepřízpůsobivých k pustošení majetku a duší občanů. Že kapitalismus nemusí být jen soustava surovostí, podlostí a nelidskostí. A právě proto, že Babiš v sobě objevil člověka, musí být najatými řváči-rváči umlčován k prospěchu ostatních oligarchů. Proto štvanice proti všemu pozitivnímu ve společnosti,proto to radostné jiskření v očích kapitalismu, jak se jim daří hubit dobro a šířit zlo!!!
    Není ale pro naší zemi takováto tlupa řvoucích kraválistů a nádeníků - rváčů kapitálu nic nového. Poznal to Masaryk, kterému stejný druh najatých polokretenů vytloukl i okna, poznal to i Beneš a další - jako odměnu za slušnost a humanitu a službu národu. A kde jsou ti slušní občané? Proč jsou zalezlí? Proč mlčí? Musíme si nechat pustošit naší zem nejen Bruselem, ale i najatými pacholky kapitálu???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 16:25 Perfektně popsaná současná situace. Bohužel, nevěřím tomu, že by to kdokoliv z toho stáda primitivů, byl schopen Váš příspěvek pochopit.

      Vymazat
    2. Souhlas,nenapsal bych to lépe.

      Vymazat
    3. Miroslava Němcová na Hrad, Babiš na šibenici!

      Vymazat
    4. 19:44
      OMYL,TY A NĚMCOVÁ MÁTE SRAZ S MÝM KALAŠNIKOVEM V KOBYLISÍCH NA STŘELNICI!!!!!!!!!!!

      Vymazat
    5. 19:57 Souhlas, ale snad to lépe udělám já (blonďák v klipu) - https://www.youtube.com/watch?v=LB9lObWclFQ

      než někdo jako ty (na 8 minutě tu) - https://www.youtube.com/watch?v=I1ImlHGLPj0

      Vymazat
  10. Na téma "Chalupáři" jsem měl před cca půl rokem řeč se zástupci mladé generace.
    Propaganda, řekli mi. Jak se to vezme, odpověděl jsem jim. Ano, bylo tam i trochu ideologického výplachu, ale to podstatné byla pravda. Celý život pracuji v lese. Zpočátku jako dělník, potom jako hajný. Dělníci, v osmdesátých letech (první razítko jsem do občanky dostal v červenci 1982) přišli v sedm ráno na Lesní správu. Tam nasedli do služebních aut a ta je rozvezla na pracoviště. Tam pracovali za dvou až trojnásobek tehdejších průměrných platů (4-6 tisíc). Většina bydlela v podnikových bytech, kde se nájem pohyboval okolo stovky měsíčně. Měli nárok na tři týdny dovolené plus dva týdny náhrad za špatné počasí, placených průměrem. Pracovní oděvy a obuv byly samozřejmostí. Pracovní skupiny měly na pracovištích maringotky. Koncem osmdesátých let jim závod nakupoval mraženou stravu, kterou si ohřívali v lese. A spoustu dalších výhod. Dělník byl tenkrát pán. Sám jsem měl, již coby hajný s lidmi několik sporů, které jsem nikdy nevyhrál, i když jsem byl v právu.
    Když začali cinkat v roce 89 klíčemi, nechápal jsem, o co jim vlastně jde. Kdybych cinkal tenkrát já, dalo by se to pochopit. Ale když cinkaly "lopaty", chápal jsem to, jako když si sami pod sebou podřezávají větev.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto to skončilo v loji, když lopaty dostávaly takové prachy a výhody. Lopata má bydlet v ve slumu, makat a DRŽET HUBU!

      Vymazat
    2. Přesně řečeno - výstižně- toto je ta správná definice demokracie( jen pro vyvolené)

      Vymazat
  11. V současné době jde "mladým" aby měli 30 000 a nic jiného a večer za zábavou. Až budou starý "globální ekonomika" jim vše vrátí. Pak budou naříkat. Chybí úcta ke starým lidem s tou úctou jsou hlavně na štíru politici. Chybí úcta k učitelskému zaměstnání, že paní učitelky "blábolí", protože tam chybí muž-učitel. Nikde si neváží pracovitých lidí, až na vyjímky, nechceš můžeš jít. Dříve chyběli banány, nyní chybí práce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úcta, a ke komu? K plesnivym bábám, co zavedly bolševika? Sebrat důchod a vykopnout na ulici a né úcta.

      Vymazat
    2. 19:40
      TAK VYKOPEJ KŘOVÍ NEJSTARŠÍ Z HROBU,TEN TO POMÁHAL ROZESÍRÁT MEZI PRVNÍMA ZA LOUŽÍ.....V EVROPĚ TO BYLI DALADIER A CHAMBERLAIN TY HAVLOKOKOTE Z HOVEN A PHUHŮ!!!!!!

      Vymazat
  12. Proč se více pozornosti nevěnuje rokům 38/39? Zradě Československa Západem? Rozvratným akcí sudetoněmeckých nacistů koordinovaným s Německem? Protože přesně tihle jsou sponzory kavárenské lůzy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protože to žádná zrada nebyla. Spousty Čechů byli v oddílech SS na východní frontě a já jsem na to HRDÝ! Jednou se za to budou dávat metály, vy kolaborantský zmrdi.

      Vymazat
    2. V oddélech SS byl Moravcův synek, možná tvůj fotřík a spousta sudeťáků. Ty si fakt vymazlenej kavárenskej trotlík. Asi elév, jen takovej smrad, co zasmrdí a tak se otře do trávy a karavana jede dál.

      Vymazat
    3. Škoda, že toho zmrda 19:39 fyzicky nepotkám, už by byl trollík na kusy...

      Vymazat
    4. 19:42, Zapomněli jste na Havlova bratra. Ten byl prý také u SS.

      Vymazat
    5. 22:35 já a na kusy? to je směšné dědku plesnivá

      Vymazat
  13. Nejen Chalupáři kazí výuku. Z dob totality bych vymazal všechny filmy, včetně debilních pohádek. Mně to do baráku nesmí, my máme všichni jasno!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel troubo to není jasno to je tma a tma v celém tvé zaprděném domečku.Možná bude lepší když nepolezeš na světlo mezi normální lidi a zůstaneš i z rodinou v té tmě.

      Vymazat
    2. K němu do baráku, do pavilonu 13. Tam smí jen tykváči jeho tý-kvé.

      Vymazat
    3. 19:37 - dobře děláte, vyšetříte si čas na Ordinaci v růžové zahradě a mají opakovat Sandokana a Esmeraldu:)))

      Vymazat
    4. 19:37 Uvědomujete si, že mezi vámi a bolševikem není vůbec žádný rozdíl? "VYMAZAT VŠECHNY FILMY". V šedesátých letech (za bolševika), vznikly ty nejkvalitnější filmy za celou dobu existence československého filmu. Zjevně nevíte VŮBEC NIC, ale máte jasno celá rodina. A dát vám moc, tak zítra začínají čistky, viďte? Jak za komoušů.

      Vymazat
    5. Michal Masopust24. srpna 2018 19:35

      No vidíte vy "jasnozřivče" a já mám zase úplně a definitivně jasno v tom, že nebýt youtube a portálu ulož to, tak se nemám vůbec na co dívat?! Ty s prominutím bulvární s....., co plodí tzv. "česká" televize s jejími soukromými sputníky, jako jsou prima, nova atd., plus neskutečně debilní hollywoodskou produkci k tomu, to tedy opravdu nemusím!! Sám si večer, co večer dělám vlastní televizní program z československých a sovětských filmů před r. 1989 u nás a 1991 v SSSR a mám na uvedených webech nepřebernou studnici k výběru, která mi jistě vydrží až do smrti (je mi už 71 let). Nehledě na to, že na youtube i na ulož to jsou neustále další a další přírůstky, takže na зомбоящик, (česky něco jako oblbovací bednu?!:-D) nejsem a ni v nejmenším odkázán! Takže se v té vaší "emerické" tmě vyžívejte dále! Ale pozor, aby vám a vaší rodině to temno nevygumovalo mozky docela?! I když, kdo ví, jestli už se tak u vás doma nestalo?!? :-D

      Vymazat
  14. Mají točit nový poutavý seriál z demokratického života bezdomovců "Co se děje pod mostem" a první díl se jmenuje Exekuce. Další dilý jsou "Upřímný politik" a "Zdroje jsou".

    OdpovědětVymazat
  15. Vážená účo přestaň učit a běž dělat něco na co máš.Nebo nesedí to co ti diktují že máš učit?.Přečti si dějiny,zeptej se starších a zjistíš že 1+1=2.Za okupaci roku 68 si můžeme sami.Za normalizaci taktéž a za ten bordel nyní,není potřeba přemýšlet.A tato sebranka učí naše děti.Není schopna normálně vysvětlit dějiny protože by letěla a nastoupila by za ní placená feministka,možná lesba,kázající gender a jiné stupidity.Školství je jednoduše v žumpě a z naších dětí rostou teplouši,feministky,buzeranti,schopní jen pracovat,nekecat,držet hubu a to je taky co tomu GP vyhovuje.

    OdpovědětVymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  17. Ta Němcová jaksi zapoměla , že Palach se upálil na podporu komunistů !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano správně, Palach se neupálil na protest proti okupaci, ale na protest, že reformním komunistům, kterým fandil, došel dech.

      MM

      Vymazat
  18. Protinárodní státní školní osnovy,
    nejsou informačním hlukem,
    nýbrž plíživý fašismem*

    OdpovědětVymazat
  19. Kromě Chalupářů by se měly zakázat všechny filmy Jiřího Menzela, které natočil před revolucí (Vesničko má středisková, Na samotě u lesa atd.), protože glorifikují socialistické zemědělství i neskonale lepší vztahy mezi "socialistiky zaostalými" lidmi, tato propaganda je v dnešní době zcela nežádoucí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. o režiséru Troškovi škoda slov, rovnou všechno do kapitalistického trezoru

      Vymazat
    2. Ano, včetně pohádek! Jen do toho, nejsme jako oni!

      Vymazat
  20. Ha ha teď si budu Chalupáře pouštět a komu se to nelíbí ať skočí do zdi. Tak pravdu nemůžou umlčet zlatý socialismus.

    OdpovědětVymazat
  21. Paní učitelka má pravdu . Žádný polistopadový seriál nemá šanci přebít kultovní chalupáře .
    Všichni rádi vzpomínáme na dobu klidu a míru . Dnešní honba za prachama je bláznivá , máme se dobře ale žijeme rychle .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnešní pseudoumělci nejsou schopni natočit podobný seriál jako byl Chalupáři . Protože dnes nejsou k dispozici takoví páni herci , kteří v seriálu hráli a režiséři , kteří by něco podobného dokázali . Jsou k dispozici pouze debilové , kteří točí nekonečné debilní seriály .A ti co to sledují jsou na jejich úrovni . Jsou to hořké plody hadráku 89" . Ale ještě není konec . Může být ještě hůř pokud se mlčící ovčané neprobudí .

      Vymazat
  22. Podívejte se na tu Brněnskou štětku místní udělejte u voleb pořádek:

    https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/201808237941387-cesko-v4-brno-polsko-madarsko-1968-evropa/

    OdpovědětVymazat
  23. Pane Křečku, jak jste starý tak jste naivní. Uvědomte si, co bylo náplní "vzpomínek" na srpen 68:
    - antikomunismus
    - nenávist k Rusku
    - přesvědčení o jejich jediné pravdě (nadřazenost)
    A čím se tedy liší od postojů okupantů z roku 39?
    Jenom tím, že snad nepohrdají naším národem. Jinak jsou stejní. A vy byste čekal, že se budou ke svým ideovým soukmenovcům nějak kriticky vyjadřovat? Vždyť o jejich příchod se nemalou měrou zasloužili naši "milí krajané", jak je označil bývalý ochránce kultury národa Herman.

    OdpovědětVymazat
  24. Hnus a ideologické sračky je seriál Vyprávěj. Divím se, že se v něm někteří herci angažují. Na jejich místě bych měl strach z blížícího se převratu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takových hnusů jako je seriál Vyprávěj je v televizi spousta . A že by ti herci mohli mít strach z převratu ? Kdo by ho prosím vás měl provést ? Ta zhlouplá mladá generace čučící do tabletů ? No možná se o to někdy pokusí až nebudou mít co do huby . Dřív ani náhodou .

      Vymazat
  25. Důvod, proč se díváme na předpřevratové seriály, je to, že se aspoň na chvíli octneme ve spravedlivější a lidštější virtuální realitě. Je to tichý protest slušných lidí v televizi a přehlušení lhářů a zla, které má evidentně přednost.

    OdpovědětVymazat
  26. I have read through your blog, your blog is very or very detailed it, thank you for sharing, I hope to read more of this good blog.

    OdpovědětVymazat
  27. Thanks for your post! I think there are many other people who are interested in them just like me! How long does it take to complete this article? I have read through other blogs, but they are cumbersome and confusing. I hope you continue to have such quality articles to share!

    OdpovědětVymazat