Reklama

.

.

sobota 25. srpna 2018

To je zvláštní, Německo je dočasně okupováno již 73 let a nějak se to neřeší. Když různí dělají totéž, je to totéž.

Ivan David
26. 8. 2018
Po skončení druhé světové války bylo Německo rozděleno na okupační zóny, britskou na severu, francouzskou na jihozápadě, americkou na jihu a sovětskou na severovýchodě. Sovětská skončila v devadesátých letech, ale americké, britské a francouzské vojenské základny jsou v Německu stále. O "okupačních zónách" se už nemluví, ale fakticky je Německo stále okupováno. Tímto konstatováním nechci bagatelizovat sovětskou okupaci, jen poukazuji na prapagandou všeobecně oblíbený dvojí metr. 



Někdo jistě namítne, že všechny okupující země jsou členy NATO, ta jakápak okupace. Dobrá, i Československo v roce 1968 bylo členem Varšavské smlouvy. Mnozí namítnou, že vojenské základny těchto zemí jsou v Německu proto, aby Německou chránily. To je jistě pravda. I okupační sovětská armáda byla v Československu, aby ho chránila. Ochránci chrání svoje zájmy proti zájmům jiných a chránění do toho nemají co mluvit, jsou kořistí. Je-li chráněný slabý, nemůže se ochraně vzepřít tak jako Vasilij II. (*1415), který, když zjistil, že Zlatá horda slábne, přestal projevovat loajalitu.

A ještě jiní namítnou, že Němci jsou rádi chráněni a neprotestují. Samozřejmě, po osmašedesátem se tomu říkalo "chápání reality". A rádi jsou ti, kteří vládnou podrobeni cizí moci, která chrání také jejich zájmy, zájmy loutkových představitelů. Vzepřít se, znamená skončit ve funkci - to přinejmenším.

Takže loutky a část zmanipulované veřejnosti protestují proti Ruské federaci, která neokupovala Československou a neokupuje Českou republiku. Ale nejak jim nezbývá čas na protesty proti Američanům, Britům a Francouzům, kteří okupovali a okupují 73 let Německo. No a samozřejmě jsem zvědav na protesty proti Německu v den výročí německé okupace Československa či Protektorátu (takže jaká okupace, že?). Ano, není to totéž Německo, tak jako Ruská federace není Sovětský svaz. Samozřejmě jde o "pochopení reality" stále znovu se opakujícího "Drang nach osten", které oni potřebují propagandisticky připravit.

Má být Rusko obchodní příležitostí nebo zónou volné loupeže jako v devadesátých letech? Naši představitelé jistě "chápou realitu". Chceme být součástí "vedlejších ztrát" nebo chceme vyvážet a dovážet?

126 komentářů :

  1. Odpovědi
    1. U němců jsme odjakživa po dnes byli"dobrý česká svině",jen když tu byli Keltové,tak to bylo obráceně,....u Rusů to nikdy nebylo,byli jsme si rovni,jako všecí Slované...rok 68 je nutno chápat,že nás chtěli ochránit od germánů,tihle malomyslní to bohužel chápou zcela jinak,oni to dokonce nazývají okupací,...zatím Německo je skutečně okupováno dodnes a to jim těm vykrákancům nevadí,i když je to trapné,ostudné a ponižující,sami němci to těžce nesou a snášejí....pan David má naprostou pravdu a je si ho třeba vážit za tyto moudrosti v této špinavé historii,ve které žijeme,toto je pro nás nejostudnější doba,kdy popírají náš původ,na který můžeme být naopak hrdí..od Keltů ke Slovanům !!!!!!!

      Vymazat
    2. čim toje že si naše jelita vždycki v histori vyberou tu špatnou stranu a vovčani pokažde stale jen hykaji a na prt se zmuže jen vyjimečny jedinec

      Vymazat
    3. Velice dobry clanek okupovane Nemecko nesvepravny stat a o cem muze okupovany stat rozhodovat? Stazeni sovetskych vojsk z NDR melo byt podmineno stazenim okupacnich cizich zakladen v NSR. A Nato jakbysmet neni varsavsky pakt tak zaroven rozpustit NATO.

      Vymazat
    4. Doktore I. Davide s tím pohledem v úvodu, to je vaše nová odhodlaná póza do senátu nebo k Drtinové. Vždyť vy se snažíte o hypnózu čtenářů, nasaďte si brýle nebo se přerazíte a sklopte uši a ramena, jako u Jílkové. Otče svých dětí Vítačů, sluníčkářů a kavárníků.

      Pouze používám vaše doznání v přímém přenosu. Kdo nevěří, nechť si ten díl na hbbtv přehraje!
      Jinak kurizujete, jako Pepíček Kemr v Chalupářích, jen s tím rozdílem, že Bohouš nebyl vychcaný ks.ndl!

      Vše si již zálohuji i s příspěvky s okolím, já vám dám mazat a manipulovat! Vše v zájmu Vašich naivních čtenářů. "Pryč se Senátem!", slova V. Dvořáka (zálohováno!)?

      Vymazat
  2. Německo nemá ani vlastní ústavu per ce: Je stále pod protektorátem vítězných spojeneckým mocností...nebo-li je satelitem USA. Do jaké míry jsou USA svobodným subjektem jest otázka po té co vidíme jak Trump zápasí proti stinné vládě - Shadow government ....nebo-li SWAMP nebo-li DEEP STATE....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Japonsko je na tom stejně - když odmítli Japonci platit roční výpalné za tzv ochranu - tak vyhodili do vzduchu Fukushimu a když se Abe domáhal kompenzace tak Netanyahu mu dal kopačku do držky - vulgárně řečeno.....

      Vymazat
    2. Mozna ,ze se stali Zavislaci na Okupace a jedna jim nestaci a zvou si dalsi Okupanty v milionech a jsou zcela blahem bez sebe a jeste behaj a davaji to najevo..Na demon-stracich..Zajimavy ,ze jo ? Neni to tim ,ze tam Ivani nadelali spoustu
      Grunhild ? Kdyz se po nich slape
      neslapou na jiny ?
      Ale je mi jisty ,ze se okupaci Cechie nikdy nevzdaji..
      Stary Nemecky mesto Praha od snad 8. stoleti je daleko starsi i s Vltavou nez Berlin 370 let.
      nebo je to naopak ? Mladsi cesky-slovansky mesto Berlina...Dobrej napad Zahadny Tajemnosti a nebo Tajemny zahadnosti..
      Mozna uz ten brainwash pokrocil tak,ze ani netusi nic o samostatnosti. Ta jim kazdopadne nikdy nedelala dobre...Ani nebude kdy..

      Vymazat
    3. 23:58
      Nejsem zastáncem takových debilních teorií. Tvrdit, že Fukushima byla vyhozena do vzduchu je bohapustý žvást. Pane Vlastimile trocha rozumu by Vám jistě prospělo.
      Václav

      Vymazat
    4. 7:57, taky jsem se zasmál. Troluje na špatném místě, měl by zkusit Echo24. Dnes zemřel McCain a už tam má tam v diskusích stovky soustrastných komentů. Na iDěs jich budou tisíce.

      Vymazat
    5. Chcípla válkychtivá zrůda, RIHell.

      Vymazat
  3. Davide ,Němci maji USA jako osvoboditle ale MY máme rusáky po 68,,,tym za okupanty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To sa ani nedivim, protože dnešní Pseudoněmci jsou jen pouhé nemnožící se a proto vymírající polobuzny schopné plivat na pokyn cizáků na dějiny svého vlastního národa! Nad zájem národa je jim sloužit té nejodpornější xenofilské havěti, hodlající podkopat a zničit základy naší - tedy Bílé civilizace!! Německo po svém sjednocení se nikomu zvenčí "otvírat" nepotřebovalo! Samo kolonizovalo a rozvíjelo se! Německá Jihozápadní Afrika se stala domovem pro statisíce Němců, kteří tam byli svrchovanými pány a místním lidožroutům, různým těm Herrerům apod. předali základy kulturního chování! A sami si žádnýho z nich, aby je čímkoliv "obohacoval" do Německa nepustili! A proto bývávali hrdými Němci! Kdyby se nevzdali, tak by je nikdo porazit nedokázal. To že válka skončila je pouze dílem politiky bílé Ameriky (+ Stalina a jeho známému "Hitlerové přicházejí a odcházejí, ale německý národ a stát zůstává!") , která dala jisté přísliby vládnoucím německým kruhům, že na tom budou lépe než s Hitlerem. Ti co vyvolali obě světové války totiž původně počítali právě s Německem! Přesedlali až v důsledku podobných příslibů od Bílých Britů:)) Takový paradox dějin - https://www.protiprudu.org/mytus-o-nemecku-ako-narode-zla-cast-2/

      Vymazat
    2. Pokud by na území bývalého Československa zůstala po skončení 2. světové války vojska Rudé armády, tak jak v Německu zůstala vojska US army, tak to by na našem území pobývali naši osvoboditelé a naši ochránci. Chápu to tak dobře? A nebo jsou či byla, jak vojska US army v Německu, tak i vojska Varšavské smlouvy po roce 1968 u nás, vojska okupační?

      Vymazat
    3. 9:39, a to ještě chudáček nechápe, že od roku 1945 jsou vojska USA v Německu okupačními, zatímco Rudá Armáda byla tehdy všude (kromě Německa) považována za osvoboditelku.

      V Německu americká okupační armáda zůstala, ta sovětská se stáhla. Stáhla se i z Československa a to už hodně dávno, ale naivní zmanipulované nebožátko 23:59 si nechalo manipulátory implantovat fóbii na strašlivé uchvatitele z "Ruska". Stejně tak jako spousta Němců si nechala implantovat myšlenku, že mít a platit cizí vojska na svém území v čase, kdy tzv.nepřítel prohrál studenou válku a je na kolenou, je vlastně moc dobře. A ještě k tomu si nechali implantovat myšlenku, že Goethe a Ježíš je neněmecké, zato Alláh je dobrý.... a mohli bychom pokračovat.

      Vymazat
    4. 10:06 dost možná. Ještě této logiky by na západě ČR měla být dislokovaná US armáda, které tuto část naší země osvobodila

      Vymazat
    5. 10:32 S tím "osvobozením" západu ČR US armádou to bylo poněkud jinak, než jak to líčí dnešní propaganda. A v době nedávné nechybělo mnoho, aby v souvislosti s US radarem tady vznikla i základna. V každé zemi a za všech režimů se vždy najdou užiteční idioti a prospěcháři sloužící cizí moci, jde jen o to, kolik jich je a jak velkou škodu stačí napáchat. Hesla typu "nejsme jako oni" nestačí, je třeba podpořit jejich odchod do vytoužené říše s stát se svéprávnými ve své zemi.

      Vymazat
    6. 10:32, vnímejte pozorně. Německo bylo roku 1945 poraženo a zůstaly v něm okupační armády. US armáda zůstala v SRN i po roce '89, ta sovětská z NDR tehdy odešla. My jsme v r.1945 byli OSVOBOZENI ne poraženi, a žádná armáda tady nezůstala. Okupační sovětská se stáhla po roku '89. Odkud jste vykouzlil tu vaši "logiku", to mi je záhadou. Nebo nás má právo někdo okupovat, třeba Američané? To myslíte vážně?

      Vymazat
  4. Němci jako národ, který v podstatě vyvolal 2 svět. války
    nemohou snadno iniciovat kritiku svého okupačního statusu.
    Ale řekl bych, že v jejich levicově intelektuálních kruzích je očekáváno, že této iniciativy se chopí Češi
    a to ze 3 podstatných důvodů:
    1) byli zrazeni svými spojenci v r.1938 -Mnichovská dohoda
    2) zažili invazi vojsk Varšavské smlouvy v r. 1968
    3) mají už své bolestné zkušenosti s paktem NATO,
    jako snahu vnutit Česku Radar od USA,
    "humanitární" bombardování Jugoslávie, jako státu Československu blízkého
    vlastní ztráty na životech na misích NATO

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Černíku. To, že Němci jako národ v podstatě vyvolali 2 svět. války je jistě jednou z vrstev pravdy. Není to ale vrstva hlavní. Co říkáte.?

      Vymazat
    2. 0:06 Kteří Češi se toho chopí? Vždyť výročí invaze v roce 68 mělo od našich "elit" a sdělovadel hlavní témata antikomunismus a nenávist k Rusku, přednášená s velkou dávkou arogance a nadřazenosti. Totéž, jako nacisté. Takže bych očekával, že převážná většina projevů k Mnichovu a Protektorátu bude v duchu "vysvětlování", jak to vlastně bylo dobře a že se až tak moc nestalo a že nás Němci přišli obětavě chránit před ruským bolševismem. Němcům přece nemůžeme nic vyčítat. Jak to nedávno řekl Herman: "Dnešní generace Sudeťáků už nemá vůbec nic společného s tou minulou." Není náhodou, že ohledně dnešní generace Rusů a RF mu totéž nedochází, ani jemu podobným.
      Takže se znovu ptám: kteří Češi se podle vás chopí iniciativy a budou kritizovat okupační status Německa? Ta okupační vojska (NATO) nás přece podle vyjádření "elit" chrání před nebezpečím z východu. A kdo by tvrdil něco jiného je automaticky Putinův agent a dezinformátor.

      Vymazat
    3. 0:06
      Kteří Češi se toho chopí ? No přece takoví vlastenci jako Kalousek , Štětina , Langšádlová , Němcová a jim podobní "vlastenci" . A možná se přidá i Babiš , který něco jiného kráká v Česku a něco jiného v Bruselu .

      Vymazat
    4. 0:06, Němci coby národ jako vyvolávači světových válek - to je zkratka, za kterou by se nemusel stydět ani Štětina.

      Ale z vašeho příspěvku vyplývá jedna pravda, a to v tom, že se válčí na třech hlavních frontách. Té horké, pak ekonomické a mediální. Někde tomu říkají i hybridní a možností zdecimovat nepřítele se jistě najde víc. Vnést nenávist do hlav pomlouvačným jazykem, je nástroj starý jako lidstvo samo.

      Hlavní obavy hlavního predátora pramení z toho, že Evropa a Rusko najdou společnou platformu pro spolupráci, nikoliv konfrontaci. Nenechme se zmanipulovat některou z fóbií proti blízkým národům. Buďme ostražití, ne nenávistní.

      Němci jsou v jistém smyslu taky oběťmi událostí a hry, navzdory jejich jisté povýšenosti. Ale my potřebujeme mír, potřebujeme spolupráci, je to dobré i pro ekonomiku.

      Vymazat
    5. Až se proberete všemi možnými materiály o vyvolání obou válek a použijete i vlastní rozum, máte-li jaký (tím myslím všechny ty zdejší odborníky), pak nutně dospějete k závěru, že obě války vyvolaly britské elity, resp. síly, co jimi manipulují. Některé věci jsou až průzračně čitelné, všichni je mají před sebou (např. cesta Hitlera k moci za pomoci armády SA - kdo si uvědomí, kolik to stálo peněz a kde je teda Áda vzal), ale nikdo z toho nedokáže odvodit (vytáhnout) tu podstatu. Protože hloupí novináři dodají na holou kostru nadstavbu, tedy to, co je nejviditelnější a je to možné jen konzumovat bez nutnosti přemýšlet. O příslušnou dezinformaci se starají vládci.

      Vymazat
    6. Hele lidi ja vam napisu neco zabavnyho.JO?
      Po okupaci Evropy a casti Ruska, vsichni fasisticky germani a vsude zacali plundrovat a vsude ,kdyz dostavali papiry s kterejma jako nakupovali. Vypukla OBROVSKA SMELINA a zasilky z okupovanych zemi sli do milionu , jenm z chudyho Bulharska poslali pres 3.5 milionu baliku. Vsechno, satstvo, nabytek,hracky ukradene detem, chlast, zradlo vejce, prasata,vzacny ovce z Ukrajiny /Karakum/, drubez, stary kramy , vetes , vsechno uplne se vozilo germanum /Jeden dokonce poslal 14 tun pomerancu z Ukrajiny/,a ti zase smelili mezi sebou !! Wehrmach vojaci jezdili domu oveseny balickama naloupenyma jako vanocni stromky a nebylo je pod nima ani VIDET !!Nejvetsi orgie smeliny , kdy v dejinach a dluzno rict , ze germani nemeli zadnej nedostatek a meli se dobre... Nakonec uz I nacisti spinali ruce a rikali : Dyz my s tohodle kseftareni sme obvinovali Zidy a podivejte co delaji TOPRA Nadlidska GERMAN...Paw

      Vymazat
  5. Pane doktore Davide, principiálně máte naprostou pravdu, souhlasím s Vámi. Jiná věc je, že mé "srdíčko" říká: Dobře, že ti Amíci, Britové a Francouzi v Německu jsou. Každý národ má své povahové znaky (signum). U Němců je to expanzivita čili rozpínavost. Vždyť právě i s tím "Drang nach Osten" máte plnou pravdu. Cynik(?) by řekl, že když původci 2.WW za vinu (Němci) zaplatili 9 milióny mrtvých, zatímco Sověti 27!!! milióny a Poláci 6 milióny!!, je to hrubě nespravedlivé. Ovšemže Němci "vyvázli" relativně "levně". Stařičký židovský profesor fyziologie, jenž přežil koncentrák, pravil v ČT24, že viníci Němci nebyli za rozpoutání 2.WW náležitě potrestáni; a nesympatický demagog Jakub Dolanský se mohl podělat strachem, aby nepřišel o prémie. Na tuto aritmetiku člověk ani nemusí být cynikem. Asi se teď leckdo vysměje mému "srdíčku", které hlásí, že Sověti měli ve východním Německu zůstat. Jenom pohleďme, jak Němcům po sjednocení bleskově narostl hřebínek - mírně řečeno; Anžela a spol. nás chce ovládat všechny. Pane 0:43, mýlíte se, totiž že německý národ nese vinu za rozpoutání 2.WW, to JE hlavní vrstva pravdy. Kdybyste to sám prožil, mluvil byste jinak. Doporučuji: Němcům nedůvěřovat, Slovanům (obezřetně) důvěřovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybyste místo signum národa sledoval raději tok peněz, možná by Vás trklo kde se vzala krize 30. let, kde bral Hitler peníze, (které korporace a banky) jestli nešlo již tehdy o podobný podobný model jako například s nedávno svrženým, dříve "osvíceným prozápadním demokratem", později zatracovaným "krvavým diktátorem" Saddámem Husseinem? A takových miláčků západu později svržených pro nedostatečnou výši výpalného a přebytek loajality k vlastnímu lidu našli v dějinách západní (USA) diplomacie celou řadu. Znalci nechť doplní. Naopak by se těžko hledala opora pro odůvodnění plošné nedůvěry k někomu koho označují jako Němece, nebo Slovana. Jsem zvědav jak bych dopadl já, jakožto Krajtl — počeštěné německé jméno, odněkud z Moravy, po matce kousek Francouze po bitvě u Slavkova. Důvěřovat nebo ne?

      Vymazat
    2. Za to, jak se Němci chovali v zemích, které zločinně přepadli, nemohou žádné cizí peníze.
      Němci jsou barbarský národ, ve vraždění se vyžívají.
      Anonym v 4.19 má samozřejmě pravdu, Němci potřebují
      uzdu. Jistěže jde o okupaci, ale také o prevenci.
      Jediné jiné, fungující opatření bych viděl ve spolupráci Evropy s Ruskem, a garance udržení Německa na uzdě právě Ruskem.
      Německo nesmí být ponecháno samo sobě.

      Vymazat
    3. No pane Krajtl (Kreitel, počeštěné německé jméno), Vám teda v náznaku důvěřovat, leč s vysokou dávkou obezřetnosti. Totiž Váš tatík či děd mohl na podzim 1945 uposlechnout výzvy pana prezidenta Dr. Edvarda Beneše, napochodovat na národní výbor a tam se nechat za tři stovečky přejmenovat na třeba pana Koblížka. (Já totiž nevím, zde se slovo Kreitel dá do češtiny přeložit.) Sorry, kapánek si Vás dobírám. Nicméně skutečný Čech myslím nemůže mít důvěru např. k příjmení Schwarzenberg. Vždyť už Karel Havlíček napsal "Zle, matičko, zle, Švarcenberci zde"!

      Vymazat
    4. Pane Vandale, nechci nijak zpochybňovat to, že Němci v průběhu války úplně zvlčili (jakož i vojáci ostatních zemí), ale srovnal jste si, jak vedli válku Němci a jak třeba Anglosasové? Bylo snad nějaké anglické město spáleno jako Kolín, Hamburk, o Drážďanech nemluvě (a Japonci by k tomu mohli říci taky své). Na něco takového byste mohl přijít přece sám. Chápu, že jste se nikde nedočetl, že již na začátku 1. světové Britové šířili do světa zprávy, že Němci (Hunové) utínají belgickým dětem ručičky, případně ty děti jedí. A už tehdy se tvrdilo, že zajatce zabíjejí a vyrábí z nich mýdlo (pak to opakovali v případě holokaustu, nakonec to popřeli samotní Izraelci). To jenom na ukázku, co lidé jako vy konzumujete v mainstreamu a jaká je skutečná pravda.

      Vymazat
  6. Mimo téma, od rána se nemohu dostat na Parlamentní listy. Protože všechno ostatní funguje normálně, technický problém na trase vylučuji. Buď ho má samotný admin, nebo nám začala fungovat konečně ta pravá svoboda a demokracie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také zjišťuji, že tato stránka je nedostupná. Na NR ještě nedošlo.

      Vymazat
    2. Také se tam dnes nemohu dostat a to přes žádný prohlížeč. Nedávno někde uváděli, že PL jsou nejčtenější "dezinformační" web (tuším, že to byl nějaký výstup Jandových pornohodnot), tak jsou možná PL první, na koho se rozhodli cenzoři zaútočit. A další budou následovat.

      Vymazat
    3. Zajímavé a přitom psal Šafr, že už má větší čtenost než PL a v posledních tak 3 nedělích pozoruju, že už trošku PL vyměkli.

      Vymazat
    4. 8:40 - Oni totiž Šafrovy hnojomety nepovažují za dezinformační weby, ale za studnici té jediné pravdy, kterou nám určuje Romancová a její "ministerstvo pravdy" ve spolupráci s Jandovými pornohodnotami. Takže o čtenosti Bakalových nebo Babišových webů, považovaných za nositele pravdy, nebylo v onom výstupu nic uvedeno. Zahrnoval pouze cca 30 údajně "závadných dezinformačních" webů. Z nich měly být PL nejčtenější.

      Vymazat
    5. Ani na fb Polanského, ani na fb Parlamentního listů nic, žádná reakce na dotaz před 40 min.

      Vymazat
    6. Taky jsem se nemohl ráno dostat na PL a protože mám záložní počítač s Windous 7, tak jsem to zkusil a šup byl jsem tam. Ten první mě jede na Windous 10, a tam se vesele usídlila cenzura. Bacha na to.

      Vymazat
  7. Souhlasím s tím, že Německo je nebezpečné pro nás a mělo to tak zůstat, tedy východní část pod kontrolou SSSR a nebo Ruska, bohužel Gorbačov pracoval pro Západ a on tlačil na to, aby se Německo spojilo. Přiznám se, že mám neskonalou chuť Gorbačova pověsit na první strom, který se v okolí bude nacházet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V USA se zjišťuje, o čem mluvil Trump s Putinem. Nás by mělo zase zajímat, o čem mluvil Zeman s Gorbym když navštívil Moskvu.

      Vymazat
    2. 7:51, mě to tolik nezajímá, Gorbi možná může objasnit některé události okolo r.1989, ale na dnešní svět už nemá prakticky žádný vliv. A taky pochybuju, že bude plně v obraze o událostech 1989, ono šlo už hodně věcí mimo něj. Navíc je to takový proklamativní typ, moudra či smysluplné analýzy od něj čekat nelze. Vhodný tak akorát na reprezentaci země parlamentního typu. V podstatě jeho zvolení poukazuje na to, že SSSR a socialismus už mířil ke svému konci a ti chytřejší si už potichoučku dělili z krajíce. To samé u nás, jen s určitým zpožděním.

      Vymazat
  8. Největší tíhu a obětí druhé světové války přineslo Rusko,ale největší kořist druhé světové války si vzaly USA.

    OdpovědětVymazat
  9. Řekl bych, že vztah Němců ke Slovanům se nezměnil. Možná by stálo za to přinést na stránky PL reportáž o současném životě Lužických Srbů v Německu; např. o tom, jak přicházejí o své školy, jak slábne po rozpadu NDR (!) zejména mezi mladými slovanský duch a slovanská identita, neboť právě mladí lidé pod vlivem většinového německého živlu ani nevědí, zda jsou ještě Slované nebo už Němci. Na vztahu dnešního Německa k Lužickým Srbům se promítá též vztah Německa k ostatním Slovanům. Jak říkává můj otec:"Němci jsou naši nepřátelé a nikdy to s námi nemysleli dobře!". Mám jeho slova stále na paměti, byť jsem světovou válku nezažil, ale vidím, jak nás Němci mnohem důmyslněji ždímají v rámci EU. A my jsme tak hloupí, že se ždímat necháme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Západní imperiální mocnosti ale neznají jiný způsob jednání se "slabšími", oni ani nikdy jinak jednat nebudou. Původní mantra "břímě bílého muže" byla sice obměněna a nahrazena vývozem "demokracie", ale na podstatě pohledu na podlidi se přece nezměnilo nic.

      Vymazat
    2. Anonymní26. srpna 2018 8:19
      „Na vztahu dnešního Německa k Lužickým Srbům se promítá též vztah Německa k ostatním Slovanům.“

      Souhlasím s celým Vaším příspěvkem. Jenom bych k tomu chtěl připojit další myšlenku: Do vztahů a pomoci ostatních Slovanů Lužickým Srbům, se promítá, jak si Váží sami sebe.
      Naši politici jezdí na srazy sudeťáků a učůrávají blahem, když jim sudeťák blahosklonně pokyne. Ale nevím, že by některý vyrazil na slavnosti našich bratří. P.K.

      Vymazat
  10. Hlavně, že se pořád vyřvává, jak nám 40 let komunisti vymývali mozek. Vzpomene si někdo, jestli ve výročí 50 let od socialistické ( vlastně národněsocialistické, že) okupace z roku 1989 čili v březnu 1989 byly takové orgie jako dneska? Uvidíme za 3 neděle, protože zrada superdemokratických spojenců a její kulaté výročí bude určitě mnohem více reflektované než zrada nějakého totalitního asijského uzurpátora, od toho se to dalo čekat, že, ale od demokracií evropských?

    OdpovědětVymazat
  11. Němci moc dobře vědí proč mají u sebe AMÍKA. Jako záruku proti Ruské rozpínavosti. Nikdo v Něnecku neprotestuje proti přítomnosti vojsk USA, naopak. Na rozdíl od nás, kde 95% lidí nesouhlasilo s Ruskou okupací. David je tak trochu na hlavu, pokud nepozná rozdíl USA vojáku v Německu a Ruskou okupaci v ČSSR.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to je doklad toho, že jde o národ se zlomenou duší nebo doklad vymytých mozků. A co na to samurajové? Ti vám do toho jaksi nepasují.

      Vymazat
  12. Máme tendenci vybírat si z našich dějin jen to,co se nám momentálně hodí.Teď je tady rozšířená protiruská histerie a tak v tomto duchu i vše šlape.Vzpomeňte, a je to pár let zpátky, a Sovetský svaz byl náš nejlepší a nejvěrnější přítel a oslavy čehokoliv s tím spojené,měly podobný monstrozní průběh jaky ty dnešní ale v opačném gardu.
    Buďme rádi,že je Německo pod pantoflem.Podívejte se co i tak dokáží udělat za zmatky (podpora nelegální migrace je přeci trestný čin,že by to paní Merklová nevěděla ?....)
    Takže hlavu vzhůru a vždy s rozumen a úsměvem " vnímejme každou realitu ".Jsme přeci národ Švejka a toho hned tak něco nezaskočí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 8:41 "Buďme rádi,že je Německo pod pantoflem." Problém je v tom, čí je ten pantofel a v čím zájmu má Německo "pod pantoflem" celou Evropu.
      Z čeho má Německo rekordní přebytek státního rozpočtu, a to bez Evropských dotací? Kolik by ten přebytek činil, kdyby nebyl živen východními koloniemi za pomoci tamních politiků? Kolik z toho přebytku nakonec končí v kapsách těch, kteří mají Německo "pod pantoflem"? Nebo myslíte, že mu poskytují "ochranu" zadarmo? A pořád je to málo, jak tvrdí Trump.
      Podporu migrace nemá Německo z vlastní hlavy. Existuje přece jasný vzor, ve kterém se krásně vládne nad migranty z celého světa, kteří se proti vládcům nikdy nedokáží sjednotit. Vždy je snadno navzájem znesváříte s odkazem na rasu, náboženství, kulturu. To věděli už staří Římané - divide et impera. Vládnout jednolitým národům, provázaným staletou historií, tak snadno nejde. Pokus s EU se nezdařil, tak je třeba Evropu předělat. Lidé se budou rvát mezi sebou a nebudou si všímat toho, kdo je mezitím obírá o všechno. A zařídí to nejen Německo, ale všichni "podpantofláci".

      Vymazat
    2. pokud vím, němci na tom byli dobře ještě před tím, než jsme se "stali jejich kolonií"; tím to asi nebude. A je zajímavé, že ani jejich příznivý postoj k migraci nemá na ekonomiku negativní vliv. Zkuste někdy víc přemýšlet.

      Vymazat
  13. Němci se vždy snažili zlikvidovat Evropu, zničit jiné, především slovanské národy. A nepřestali s tím ani po 2. světové válce, zdárně v tom i v současnosti pokračuje Adolfova nástupnice Angela, která likviduje Evropu pozváním Arabů a Afričanů do Evropy a tím, že napomáhá islamizaci našeho kontinentu. Němci chtějí ovládnout i Brusel, nástupcem ožraly Junckera má být někdo z Německa, prý je mezi kandidáty i Merkelová. Budování 4. říše zdárně pokračuje.

    OdpovědětVymazat
  14. Podle toho co hlásá Česká televize, byl rok 1968 to nejstrašnější co Čechy mohlo potkat. Rok 1938 a rok 1939 a následných pět let teroru druhé světové války, to pro Čechy byl ráj na zemi. I tak může vypadat propaganda, která nás připravuje na III. sv. válku kterou Američani potřebuji v Evropě vyvolat proti Rusku. Je s podivem že národ jako Češi který zažil léta 1938, 1939 a 1968 se může podílet na zvěrstvech páchaných státy NATO bombardováním Jugoslávie, bombardováním Iráku a bombardováním Libye. Máme vůbec svědomí.? Okupujeme Afganistán a okupanty vyhlašujeme jako hrdiny?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Rok 1938 a rok 1939 a následných pět let teroru druhé světové války, to pro Čechy byl ráj na zemi." (podle ČT).

      Proč si vymýšlíš takové chujoviny?

      Vymazat
    2. Pisateli v 9.14 se to jeví jako chujovina,ale autor v 8.42 má naprostou pravdu.Nový řád potřebuje nové pohledy,bohužel i falšování historie.Zastánci nového řádu se nás pokoušejí překřičet,to není diskuse,tak jako již nová cenzura jiných názorů.V

      Vymazat
    3. Někde v rádiu jsem zaslechl označení "krvavý srpen".

      Vymazat
  15. Jen víc takových "brilantních" úvah a tento ruský podržtaška v senátních volbách nepřekročí ani 1% hlasů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je jen tvůj vlhkej sen, že Češi dají přednost zrádcům a nikoli lidem, kteří dokáží myslet a své myšlenky kultivovaně sdělovat. Jen nálepkovat umíte, hovada, zkuste i přemýšlet ... máte-li čím.

      Vymazat
  16. Tento rusky blazen, ktery se stal obeti sveho povalovani, je krasnym prikladem, jake cvoky najimaji kremelsti do svych sluzeb.

    OdpovědětVymazat
  17. Milý pane DAvide, sklízíte trpké ovoce svého postoje, že neomezujete sprosté a dehonestující přízpěvky i když na úvodní straně píšete, že je nebudete trpět. Díky tomu jste za hlupáka a asi i právem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naopak, beru to jako takové "očkování proti blbosti". Ti tupohlavové a jejich "přenosy z příruček pro trolly" jistě nějsou vyhledávány myslící částí národa a mohli bychom tak podlehnout iluzi, že v podstatě takoví blbi a blbky neexistují. Cenzura je jejich nástroj pro šíření svobody slova a demokracie (nikoli náš). Koneckonců to většina těch mladých hlupců odkoukala od svých kolaborantských předků.

      Vymazat
  18. Pro magory co mají všechno v hlavě na ruby je blbec včetně nich geniem a moudrý člověk hlupákem.
    Je zábavné číst výplody těchto magorů, dr. David se určitě také tím čtením dobře baví.
    V rámci korektnosti mají blbci právo se ztrapňovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se budu zase bavit až se "moudrý člověk" David na základě svých výplodů ztrapní posledním místem a 1% obdržených hlasů ve volbách.
      A taky se těším na jeho a vaše výplody kterými bude to fiasko zdůvodňovat.

      Vymazat
    2. Anonymní26. srpna 2018 10:06
      V obvodu pana Davida, jsou silní soupeři. Není ostuda nevyhrát. Naopak je přínosné, že se přesto do toho zápolení zapojil a že v předvolebních diskuzích dostane prostor ve sdělovacích prostředcích, takže se lidem trochu rozšíří obzory. P.K.

      Vymazat
  19. Pane doktore Davide
    Máte naprostou pravdu!
    Ale Německo nemůže být ponecháno samo sobě, to by byla, jako vždy v historii, katastrofa.
    Problém je, že Rusko odešlo z Německa, to byla zásadní strategická chyba.


    OdpovědětVymazat
  20. Zajímavé, že dneska nad zásahem vojsk Waršavské smlouvy v Československu naříkají antikomunisté. Antikomunisté naříkají, že v r. 1968 Sověti nepovolili našim komunistům něco udělat. Proč asi? Asi proto, že tehdy už s tím něčím (tzv. socialismus s lidskou tváří) měli antikomunisté své vlastní úmysly. Už tehdy pracovali na tom, aby to dopadlo jako o 21 let později v r. 1989, kdy nám sem zavedli kapitalismus 19. století. Proto ty nářky.
    Z toho je vidět, že ten zásah v r. 1968 byl oprávněný, je vidět, že Sověti, ale i představitelé jiných soc. zemí měli tehdy jasné informace a obavy, na základě kterých se rozhodli, jak se rozhodli.
    Dnešní náček antikomunistů jen dokládá, že ten zásah byl OPRÁVNĚNÝ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je poučné nahlédnout do hlav kolaborantů, vlastizrádců, komunistických zmrdů, příznivců diktatur, páté kolony okupantů, jako jsi ty.

      Vymazat
    2. Ano, to je velice zajímavý jev. Pak se těžko obhajují názory, že aktérům "šlo o socialismus s lidskou tváří"
      Jistě bylo i mnoho lidí, kteří skutečně měli na mysli ideu vylepšení socialismu, ale ti byli jen využiti. Nechci je urážet, mnohých si vážím, ale říká říká se jim hanlivě "užiteční idioti". Třeba i Kryl byl jedním z nich. Použit a zahozen. On ale nakonec pochopil, což ho možná zabilo.

      Vymazat
    3. Poučné? Jak pro koho. Pro tebe asi těžko, ty v tom, jak je vidět z tvého blábolu, máš dokonalý zmatek.
      Anebo máš na mysli dnešní dobu, dobu kolaborantů, tzv eurohujerů, vlastizrádců, příznivců diktatury kapitálu a zahraničních majitelů již ne naší domoviny, páté kolony okupantů již ne naší země, jako jsi ty.

      Vymazat
    4. 11:23

      Ubohý, zoufalý soudruhu, ty se tady mezi námi, většinou svobodných, sebevědomých lidí, musíš těch 30 let děsně trápit. Vůbec ti to nezávidím. Ale máš přesně to co si zasloužíš, rudá, dutá hlavo.

      Tak doufej, že k tobě bude osud milosrdný a protrápíš se ke svému smutnému konci co nejdříve, frustráte. Žádné ruské tanky už tě nespasí a spoluobčany také těžko vyměníš. Ale mohl bys třeba vypadnout do nějaké zaslíbené socialistické země jako je Venezuela nebo Kuba.

      Vymazat
    5. Zajímavé "argumenty". Jak říká klasik "dojdou-li ti argumenty nezoufej, ještě můžeš začít nadávat". Ty také nemáš protiargumenty k tomu, co jsem psal v 10,00, nejsi schopen ničeho jenom nadávek a soudruhování.
      Sancta simplicitas.

      Vymazat
    6. to 11:48 Bože, tak mladý a už vůl. Ani chvilku ho nenechali být bejčkem.

      Vymazat
    7. 11:48 A pak si se probudil s palicí v nočníku! Většina je nespokojená, a proto když nevolí přímo komouše, tak volí Akci nespokojených občanů (ANO) či přímou demokracii Okamury, aby mohli něco změnit referendem! Nevědí že stejně nic nezmění, páč žijem v diktatuře peněz, kterých ale našinec nakonec bere jen ubohý zlomek oproti svému souputníkovi ze zapadu! Takže si se "svobodou a sebevědomím" můžou leda vytřít prdel, páč ani jedno za ně složenky nezaplatí - jéééé, pane šeditelíííííí!!!!!!!!!

      Vymazat
    8. Velmi důležité - v r. 1968 šlo o kontrarevoluční puč:
      https://aeronet.cz/news/kavarenska-praha-a-
      kiskovska-blava-spojuji-sily-a-s-chuti-truchli-nad-50-vyrocim-nezdareneho-palacoveho-puce-uvnitr-uv-ksc-z-roku-1968-to-nevymyslis-nejvetsi-demokrati-lzou-narodu-o-pozadi

      Vymazat
  21. 9,19 Nikdo z Vás nemůže udělat hlupáka. Nemá smysl reagovat na komentáře zdegenerovaných zvrhlých parazitů a je dobré že si můžem ověřit jaké mezi sebou máme znalce historie. Jsou to titíž co sloužily podvraťákům za minulého režimu a budou vždy sloužit těm u moci. Takže je potřeba volit ty kdo prosadí zákon o referendu a oni se zase přidají.

    OdpovědětVymazat
  22. Jo pěkný článek a Japonsko to samé lidi tam protestovali proti okupaci usa.

    OdpovědětVymazat
  23. Lidé bděte!!! Kapitalismus si demokracií rozvrátit nedejte!!! Cha, cha, cha!

    Štefan

    OdpovědětVymazat
  24. Německo bude vazalem USA podle smlouvy kterou podepsalo, až do roku 2099.Rok 1968 je zajímavý také tím,že už k nám chtělo vtrhnout NATO.Sověti je vlastně zastavili.Imigranti by nám hrozili určitě již dřív.Kdo ví,čemu všemu jsme se vyhli.Nezapomínejte,že kam vkročí USA-NATO,lidé umírají.Jo,dámy a pánové.historie je poněkud jiná a dnes již víme,že se silně překrucuje.Dnes je mi líto,že jsme tohoto fašistického NATO součástí,že oslavujeme s těmi,kteří nás zradili-napadli/Mnichovská zrada-2 svět.válka/ a ti,kteří nás osvobodili,umírali,zatracujeme.---LM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Další rudý kolaborant okupantů a vlastizrádce, dement který si nechal s radostí vymýt mozek ruskou propagandou, tentokráte jakýsi "LM", zřejmě Lidové Milice.

      Vymazat
    2. Pro 10:34.Soudě podle písma Jste mladý a hloupoučký.O té demokracii máte taky zkreslené nazírání, Nedokážu si vůbec představit jak bych s Vámi třeba diskutoval argumentačně a s fakty. Je to podobné jako ta knihovnice Němcová.Čím méně vědomostí pobrala, tím sebejistější vystupování a argumentace. Ta nikdy nepochopí jak je trapná a ubohá a to se týká i vašeho příběhu.

      Vymazat
    3. 11:23
      Starý ruďochu, vy jste nikdy s nikým nediskutovali, žádné argumenty a fakta jste nikdy neměli ani jste o ně neusilovali.
      Drželi jste se u moci násilím a perzekucí PROTI vůli občanů 40 let, z toho vám 20 let pomáhaly okupační sovětské tanky bez kterých by vám občané nakopali zadek.
      Dnes máte ve volbách pouze 6.5% podporu, části společnosti jste k smíchu a jiné části se z vás zvedá žaludek.

      Vymazat
    4. 11:36
      A KOLIK PROCENT MÁ TEN HAVLOSVINEC Z TROP 09 TUPANE ZDEGENEROVANEJ????!!!!!!!!!☺

      Vymazat
    5. Vidíte,že mám pravdu-hloupoučký. Nevíte s kým mluvíte a přesto urážíte.Strávil jsem na západě po 68. spoustu let a Vy mne napadáte. Chlapče hloupoučký neurážejte, ale tošičku jen málo tu svou hlavičku namáhejte!!!!!

      Vymazat
    6. to 13:00 To, že jsi ležel fotrovi v kulách na "západě" se nepočítá, hloupé děcko.

      Vymazat
    7. 11:36 Když někdo použije oslovení "starý rudochů", tak se jedná o mladého blba. A mladého blba nemohl nikdo 40 let perzekuovat, maximálně to tvůj fotr někde chytil kopanec do kulí a z tebe je pak dement.

      Vymazat
  25. 10:34
    Další vymytý mozek pravdou a láskou. A že jich tu máme. Věřím, že dočasně.

    Štefan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věř, rudý kolaborante. Nic jiného než tvoje pochybná víra ti nezbylo.

      Vymazat
    2. 10:34. Máte pravdu. Je jich tady dost a několikrát se i opakují. Vyplývá to i z jejich ID adres.

      Vymazat
    3. 10;49
      PRO TAKOVEJ HAVLOUNTERMENSCH NEBUDE NIKDY RÁNO MOUDŘEJŠÍ VEČERA,!!!!!!!!!!!!!☺☺☺☺

      Vymazat
    4. !!! Pane Štefane 26. srpna 2018 10:41, proč dočasně? Ale ne vymytý, nýbrž vyplacený mozek, záměrně sloužící jako falešný "opoziční názor", motivovaný Novou republikou viz. 11:32 toto ☺☺☺☺ nemazatelné a další, zjevné primitivní servility, ubohé!

      Přispěl jsem na Novou republiku (odpověď na dotaz), kdo zná z SPD, krom Okamury, Fialy (exODS) a Kobzy, ještě příjmení jiného SPD poslance! Byl jsem beze stopy smáznut a to jsem SPD volil a již nikdy nebudu (!), osobní zkušennost přímo nima!

      A z Tv vidím jenom verbální kafemlínek p. Okamury a jakýkoliv skutek utekl a uteče, žvanil a žvanil, že zruší Senát jako senátor. Zrušil ho? I. David za asistence V. Dvořáka chce nechtěně (!) brázdit, jejich "první línie", to jsou schizofrení postoje? (Zálohováno!)

      Vymazat
  26. EU si rozvracet nedame!tak jak to bilo řečeno na sjezdu afroeuropske unie a sjezdu europskich korporátnich emysářů.Pepek Vyskoč.

    OdpovědětVymazat
  27. Pane doktore, se vším s Vámi souhlasím, ale buďte příště trochu schovívavější k tématům. Uvědomte si, že pokud se k tomuto článku dostane vážená paní Němcová, tak je zajisté po ní. Toto by už určitě nebyla schopna zkousnout. Naposled jsem viděl její SHOW, na ČT 24, již tam měla namále, ale tento příspěvek, to je zajisté poslední hřebík.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem za, aby bylo v médiích dáváno podobným mimoňům a ruským roztleskávačům jako David, Bašta apod. co nejvíce prostoru. Sami se podobnými absurdními bláboly dokonale znemožní.

      Vymazat
    2. 11:53
      TY SEŠ BLBEJ OD POHLEDU,MLUVIT NETŘEBA!!!!!!!

      Vymazat
    3. 11:53- i já bych byl rád větší účastí v TV "mimoňům a ruským roztleskávačům, můžete to prosím zařídit!

      Vymazat
    4. 11:53 To jistě nemyslíte vážně. Kdyby rozumní lidé opravdu dostali prostor ve veřejnoprávních médiích, jak to zákon ukládá, tak po vašich "demokratech" neštěkne po volbách ani pes. Lidem se musí do hlav valit jen jediná "správná" pravda. Uchytí se ovšem jen v hlavách, naplněných místo mozku jen odpornou sračkou. Vy jste ukázkovým příkladem.

      Vymazat
  28. Ano! Německo je okupováno spojenci z II.svět. války naprosto spravedlivě, aby z jeho území nevzešla další válka. Je slabostí Rusů, že odtamtud odešli a vzdali se povinnosti mít dohled nad přiděleným územím.Navíc Američani na svých základnách poskytují pracovní příležitosti Němcům a ty nejsou zanedbatelné. Nevidím nikde masivní demonstrace v Německu proti přítomnosti Američanů a ost....Tomáš Fuk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevidím v Německu žádné demonstrace ani proti migraci a vlastně proti ničemu. Že by byli se vším tak spokojení? Nebo prostě disciplinovaný národ, zvyklý poslouchat?
      Během svého pětiletého pobytu v Německu jsem nabyl zkušenost, že s tou spokojeností to ani u nich není tak horké. Ale svou nespokojenost drží spíše v sobě, ani se o tom nechtějí moc bavit. Prostě temperament jako v mrazáku.

      Jak dlouho, podle vás, bude nutné Německo ještě okupovat? Už na věky věků? A jsou k tomu skutečně nejvíce oprávněny USA, Británie a Francie, kteří sami působí po světě jako agresoři a používají ke svým agresím i Německo?
      Máte nějaké informace o tom, kolik Němců využívá pracovní příležitosti u okupantů a důkazy o tom, že by bez nich pracovní příležitost nenašli?

      Vymazat
    2. Vojenské základny využívají pracovní sílu místních občanů. Byl jsem na letišti na vojně v Přerově. Tam místní letecká základna zaměstnávala ve vedlejších službách(prádelna, arma, sklady... na 300 Přerovanů. Jen tak pro zajímavost, tenkrát tam bylo 42 letadel 21 MF. Dnes jich máme 7(!!!) pro celou republiku a hlídáme s nimi celou Evropu. Bylo tam 700 vojáků. Tak, že si myslím, že američtí vojáci si neperou sami podvlékačky a v jejich obchodech po celém Německu s vojenskými přebytky taky vojáci neprodávají(tento obcod jsem viděl i v Rakousku, kde se prodával cement, písek, plynové masky, futra...Taková německá americká základna o 16000 vojácích určitě nějakého civilistu zaměstná.

      Vymazat
    3. Ale ano, jistě okupační armáda nějaké ekonomické vztahy s okupovanou zemí naváže. Však když byli u nás Rusové, také nebyli zcela izolovaní a vytvářely se obchodní vztahy s našimi hospodářskými subjekty. Nemluvě o černém obchodu, to o naftu a další zajímavé artikly mezi lidmi nebyla nouze. Ale nejsem si jist, jestli je to dostatečným odůvodněním schvalování okupace, čili ztráty suverenity. Pro člověka se sebeúctou asi ne.
      No, a když Rusové odešli, tak také k žádnému vzestupu nezaměstnanosti nedošlo. Ta přišla až o pár let později, ale v souvislosti s jinými jevy, než byl odchod Rusů.
      Jsem přesvědčen, že ani Německo by se z toho nezhroutilo a vaše starosti jsou přehnané. Před časem jsem zaregistroval zprávu, že pro americkou okupační armádu pracuje asi 20 tisíc Němců. Myslím že v 80 milionovém Německu by se i pro tyto lidi práce našla.

      Vymazat
    4. Máte pravdu, odchod Amíků z Německa by pracovní trh nijak neovlivnil, ale takový Menheim by na tom byl určitě škodný. Jen dodám,že ruská armáda z Čechy prováděla černý obchod, ale americká armáda je obchodní organizace, která kšeftuje od životů lidí po špendlíky. A to z jejich pohledu a odsatních na Západě, naprosto legálně. Ale jsem rád, že se na základních věcech shodneme.

      Vymazat
    5. 12:02 Možná jste si nevšiml, nebo jste jen zaslepený. Středoevropský prostor přece získal místo Ost Deutschland jako náhradu Rakousko. Nejedná se tedy o slabost Rusů. Tahle hra se hraje jinak.

      Vymazat
    6. 17.41 Nezdá se mi. Politiky a směřování politiky státu tak trochu usměrňují voliči. V opravdu demokratickém Rakousku se mi nezdá, že by volič šel na ruku Rusku. I když Rusové Rakousko osvobodili a oni jim jsou za to dodnes vděčni. Dokonce jsem viděl před kasárnami rakouské armády v Korutanech na podstavci ruský tank (zelený z rudou hvězdou na věži, nikoli růžový!). Tak vám tak nějak nevím...Ale, že by někdo dnes Rusku předložil Rakousko na stříbrném podnose? Asi je třeba se smířit s tím, že ne všichni v Evropě nenávidí Rusko.

      Vymazat
    7. 18:30 Zdá se, že jste přesvědčený demokrat, buď neomylný, nebo jako ostatní voliči přesvědčený o své odolnosti proti manipulaci. Rozhodně se nebudu pokoušet měnit vaše přesvědčení. Přeji vše pěkné.

      Vymazat
  29. Je pravdou, že vstup vojsk VS byl do jisté míry prevencí před tím co se událo v Maďarsku, kdy sověti zasahovaly v době, kdy docházelo k masakrům na nevinných obětech. K nám vojska VS vstoupila jako mírová mise. Nikdo nikoho nestřílel a nemučil, jako to dělali USA v Iráku, v Lýbii, (kde potupně zavraždili uznávaného vůdce Kadáfího), ve Vietnamu, kde američtí boys vyvraždili vesnici My Lai,a užívali proti lidem napalm, nebo jak si USA vyzkoušeli v Japonsku atomovou bombu..... a to jsou události zcela nedávné, nikoliv 50 let staré. A u nás, takoví manekýni jako je Fiala, Kalousek a další holobrádkové truchlí nad úmrtím největšího zločince USA a krvežíznivou šelmou Mcainem. Jsem Slovanem a Slovanem zůstanu, koktail amerického lidu mi nikdy nepřirostl k srdci, ačkoliv jsem za minulého režimu nebyl členem KSČ. A takoví, kteří roní slzy nad smrtí zločince z USA jsou sami zločinci a nepřátelé lidu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vesnic jako My Lai byly ve Vietnamu tisíce, tahle vesnice byla jediná jakž takž zdokumentovaná. A takových "mírových misí" jako Vietnam už SS provedly stovky a pokud připočteme neválečné zásahy, tak tisíce. Na triku mají desítky milonů velkou většinou zcela nevinných obětí.
      Tahle světovláda SS už musí být ukončena.

      Vymazat
    2. 15.17 Vláďo nejseš tak chytrej,jak píšeš. Voják USA bojoval za Západní demokracii, proti rozpínání Vietnamského komunizmu podporovaný Rusem. Bojoval aspoň proti nějakému zlu. Co říkáš desítkám milionu zabitých Rusu vlastníma lidma, RUSY. Stalina v milionech zabitých nemuže nikdy nikdo dohnat. Trochu si oprav ty svoje bludy.

      Vymazat
    3. 15:30 Ty vytrvalý týpku, Stalin dělal co musel. Takové verbeže jako ty, tam měl taky dost. A mít za zády křiváky podobné tobě, by byla sebevražda Ruska. Jako teď i Putin. Ten to má ale horší, že to nemůže jen tak likvidovat.

      Vymazat
    4. Pro 16:16, pan Havel byl největší svině, která zneužívlal peněz ze západu pro sebe, místo toho, aby je rozdělil, jak předpokládali sponzoři ze západu. Byl to narkoman a alkoholik, který se ukouřil a uchlastal k smrti a dnes se tomu říká, že ho k tomu donutili komunisti. Jeho největší dílo "Odcházení" by se povinně mělo promítat od rána do večera, aby se Český národ nasytil uměním génia.

      Vymazat
    5. S pátou kolonou v armádě by Stalin - Sovětský Svaz nikdy ve válce nezvítězil a většina samolibých náfuků co provokují na těchto stránkách by nyní žila maximálně za chleba a vodu někde v super-továrně na americké zboží v Německé provincii. Neumět vidět svět ve správných proporcích je začátek konce každé generace.

      Vymazat
    6. 15:30 - vás zblbnout není těžké. A ještě děláte dobrovolně a veřejně idiota, když tu propagandu opakujete.

      Dneska to vaše !zlo" vládne Vietnamu a Vietnam dnes patří k asijským tygrům. podobně jako "zlo" v Číně udělalo ze své země dynamickou moderní velmoc.

      Stalin nebyl Rus, takže jaképak "vlastníma lidma", Berija, Jagoda atd. také nebyli Rusové.

      10 milionů mrtvých v době "Stalinského teroru" je číslo yněčně přehnané. Podívejte se na čísla, která uvádí oficiální ruské instituce. I ten Solženicin, který k bolševikům žádnou láskou nehořel, uvádí 5 a i to je číslo značně přehnané.

      Největší zlo na světě je lež. A té vy tomu podléháte s lehkostí nevědomého děcka.

      Vymazat
    7. 19:58 Hitler také nebyl Němec. Stalin nebyl Rus . Ubohej demagogu!!!!! Hlavně věř ruským institucím. Tebe zblbnout je velice lehké.

      Vymazat
    8. V čem, prosím vás, vězí ta jeho demagogie? Vždyť to napsal dobře. Poučte mne prosím fakty (a ne kádrováním a nálepkováním).

      Vymazat
    9. Také mne překvapuje, že tak jednoduché a velmi známé věci někdo považuje za demagogii.
      Hitler byl Rakušák, Stalin byl Gruzín, či spíš Osetinec.

      Vymazat
  30. Nemecko sa nezmenilo od skončenia vojny,len zmenilo taktiku a ožobračuje nás v EÚ hlavne Slovanske národy tak že pozor na Nemcov-Germánov.

    OdpovědětVymazat
  31. Musí být k tom dvě strany: ti co chtějí a ti co se dají. V Čechách jsme se naučily sloužit a proto tady většina sloužit chce. Jediné co to změní je zákon o referendu. Proto musíme volit ty co to prosadí a potom to bude učinkovat na všechny podrazáky a parazity. Jak říkal největší myslitel v historii lidstva: NE ŽE TO NEJDE, KDYŽ SE CHCE VŠECHNO JDE.

    OdpovědětVymazat
  32. Germány je třeba držet u huby, ale zrovna pomocí bratranců z ameriky ?
    Ale už dlouho tak nebude. Němci je časem dostanou ze sedla. Jen doplní svůj wehrmacht o black power.

    OdpovědětVymazat
  33. Nejen v Německu jsou posádky US Army, také v Itálii, dokonce i v Anglii...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vojenské základny USA27. srpna 2018 21:30

      www.novarepublika.cz/2018/01/v-usa-proti-vojenskym-zakladnam.html
      • https://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_americk%C3%BDch_letadlov%C3%BDch_lod%C3%AD
      USA vojenské základny v zahraničí jsou hlavními nástroji imperiální globální nadvlády USA. Je to konstatování konference „Koalice proti americkým zahr. voj. základnám“, která byla 12.-14.1.2018 v Baltimore, Maryland USA.
      USA základny NEJSOU k obraně americké národní nebo globální bezpečnosti. Jsou to voj. projevy USA narušující život suverénních zemí jménem dominantních finančních, politických a vojenských zájmů vládnoucí elity USA.
      Podle oficiálních informací poskytnutých MO USA a jeho centrem Defense Manpower Data Center (DMDC), stále působí asi 40.000 amerických vojáků na 179 amerických základnách v Německu, více než 50.000 vojáků na 109 amerických základnách v Japonsku a desítky tisíc vojáků funguje na stovkách základen po celé Evropě i v Jižní Koreji!
      Podle oficiálních informací stále působí 40.000 amerických vojáků na 179 amerických základnách v Německu, více než 50.000 vojáků na 109 amerických základnách v Japonsku a desítky tisíc vojáků funguje na stovkách základen po celé Evropě. Více než 28.000 amerických vojáků je přítomno též na 85 základnách v Jižní Koreji, kde jsou od roku 1957.
      Spojené státy, resp. NATO mají také své základny v nejméně 150 zemích a vojáky po celém světě. Podle posledního americká armáda v současné době obsazuje 686 základen v 50 amerických státech a ve Washingtonu, DC. K tomu je mnoho známých amerických základen v Kosovu, Kuvajtu, Kataru, v Izraeli a Saudské Arábii. Celkem je ve světě přes tři miliony amerických vojáků.

      Vymazat
    2. 21:30 Díky těmto základnám, se války chtivej Rus nedovolí zabírat jiné státy. A tyto základny jsou pouze k obraně, těch státu ve kterých jsou zřízeny. Doufám, že se i v ČR dočkám základny USA.

      Vymazat
    3. 13:30
      DOUFAT MŮŽEŠ, TY ZBYTNĚLÁ PŘEDKOŽKO V MÍSTĚ MOZKU!!!!!!!!!!!!!☺☺☺☺

      Vymazat
  34. Ano, nemělo by se zapomínat na velkou část zemí na celém světě, které jsou obsazeny americkými základnami a tudíž nesvobodné. I když by se spojili v budoucí ekologicko-energetické a potravinářské krizi nemusí jim to v budoucnu už pomoci. Elektronické bankovnictví už žádný stát jen tak nepřekoná. Události "pod povrchem" jsou dramatičtější, než ty co jsou vidět. Mysleme na to, alespoň tak jak NATO.

    OdpovědětVymazat
  35. Realitou je že tzv. spojenci zůstali vojensky přítomni v Německu po druhé světové válce z důvodu,--- zabránit opakování hrůzy kterou Němci rozpoutali. Rétorika se časem změnila, s cíli to jiné být nemusí. Faktem ale je USA tak nějak válčí podle libosti a oči má zavřené podle stejné libosti :-)))

    OdpovědětVymazat
  36. Kolegové víte, že Bundeswehr nemá generální štáb? Spojenci mu to zakázali.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10.55 A na co by byl Generální štáb VLÁDNÍMU VOJSKU okupované země? Kdo řídil operace Háchova Vládního vojska v Itálii?

      Vymazat
  37. Německo je okupováno USA, to je stará známá věc, nakolik Francií si nejsem jist, tedy, že Frantící mají vojenské základny v SRN. Ovšem je to podobné, jako u nás po srpnu 1968: Okupační mocnosti nevykonávají žádné správní, soudní, policejní funkce, to na rozdíl od okupace nacisty od 15.3.1939- do 8.5.1945. Ale přece naším politrukům v tzv.pademokratických blocích či žvanilům na ČÉTÉ o to vůberc nejde. Jde o čirou hitlerovsko-goebbelsovskou propagandu a zda se nechá čecháček ulovit na červíčka blbosti (velikostí patří do Guineessovy knihy rekordů), to záleží na jeho IQ - vzdělání ani moc nepotřebuje. Tedy abych to řekl stručně a jasně: když českého blbce lapají, tak mu pohádky kecají. Protože většinu národa netvoří blbci, mají politruci moc a moc práce a málo polapených.

    OdpovědětVymazat
  38. Jedná se o relikt z minulého století, jde o to ze které strany se díváte. Okupovaný to nazývá okupace a okupující je přesvědčen, že poskytuje internacionální pomoc.

    OdpovědětVymazat