Reklama

.

.

pondělí 6. srpna 2018

Za co jsem Jaroslavu Hutkovi vděčný

https://www.youtube.com/watch?time_continue=74&v=Oi198iCshicIvan David
6. 8. 2018
Spoustu informací o lidech získáváme už během prvních sekund. Odhadneme věk, sociální statut, inteligenci a většinou i pohlaví. Horší je to s charakterovými vlastnostmi. Všichni se snažíme působit příznivým dojmem. A tak ti druzí často byť s malou dávkou jistoty předpokládají , že bezděčně hodnocený je slušný člověk. K identifikaci formátu osobnosti, rozhledu, hodnotové orientace a charakterových vad je většinou třeba mnohem více času. Můžeme být svedeni prvním příznivým dojmem. Toho druhého většinou prověří až  náročné životní situace, které dají příležitost k selhání.



Je velikou výhodou, když se nám ti druzí představí hned. Kolik tím ušetříme času, kolika zklamání, a ztrát! Jaroslav Hutka se nám již nejednou představil, ale kdo to přehlédl nebo nedocenil, dozví se dost během prvních dvou minut jeho nové písničky. Přát někomu veřejně smrt z důvodů antipatie a usmívat se při tom, to nesvědčí o dobrém vkusu, spíše o jeho absenci či nepodařeném vychování. Dozvíme se, že umělec Hutka není schopen výraznější invence, hudba bez nápadu, text připomíná hromadění sprosťáren z některých komentářů - například i pod články na Nové republice. Jenže jejich autoři jsou anonymní. Pod svým jménem by takové ubohé vulgárnosti nepsali. Styděli by se. To Jaroslav Hutka ne. Z výrazu jeho tváře je zřejmé, že je se svým výkonem velmi spokojen a je na něj hrdý. Díky poslednímu dílu tohoto umělce hned vím, že až uslyšíme nebo uvidíme Hutku, můžeme to hned přepnout, nebo vypnout. Ušetřil nám spoustu času.

A to není všechno. Pomohl nám poznat další spoluobčany, jejichž vlastnosti nám mohly zůstat utajeny. Oni mu totiž pomáhají a nebo se k jeho výkonu hlásí. Nahrávku a šiření pomohla zajistit skupina Post bellum, neziskovka podporovaná za výrobu úplně nové historie. Umělecké dílo hanobící prezidenta republiky pomáhá šířit také internetová stránka Echo24, to jsou ti moralisté bojující za pravdu. Připojil se i prezidentský kandidát a nyní kandidát do Senátu Marek Hilšer. I ten využil příležitosti se projevit, abychom si na něj udělali názor.

Jsem vděčen Jaroslavu Hutkovi, že nás nenechal na pochybách a umožnil nám lepší poznání dalších osobností.

89 komentářů :

  1. Hutka je lidský ztroskotanec, který se hodí akorát pražské kavárně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Senilní ubožák, který hovnem byl a hovnem zůstane navždy.

      Vymazat
    2. Za komunistů bych věřil, že Hutkovi bylo ublíženo. Teď už bezpečně vím, že je to antikomunistické monstrum, schopné všech špinavostí. Před takovým hov.dem je nejlépe si odplivnout. Možná, že mezi emigranty byli slušní lidé, proč si to s Hutkou nevyřídí, že jim kazí pověst?

      Vymazat
    3. rád bych věděl jak je možné že tohle individum pobírá důchod z našich peněz - nemá odpracované roky - navíc v životě nešáhl na práci !!
      Vaska

      Vymazat
    4. Zasloužil se tolik o 3. odboj, něco z toho mu taky kape.

      A ještě k tomu ho Václav šidil, když mu měl vyplácet těžce protrpěné peníze ze Západu...
      (ale pěkně ho - Václava - vytrestal: Nešel mu zazpívat...

      Vymazat
    5. Trpěl, Hutka... komunisté ho dokonce zákonem NUTILI PRACOVAT. TAKOVÁ NEHORÁZNOST! HUTKA, A DOOPRAVDY, UŽITEČNĚ PRACOVAT...

      Vymazat
    6. Slovo monstrum evokuje ve mne něco velkého a toto individuum je spíše malé, nic... atd.

      Vymazat
    7. Vždyť je to trouba.

      Vymazat
    8. Chytá se leda v havlí vybliotéce za patřičný bakalšiš.

      Vymazat
    9. Za tyhle svinstva dostane svine od CIA almuznu..

      Vymazat
  2. Davide,
    Vy raději mlčte. Vy zase šíříte prasečiny PC Robertse, že v Bostonu nezemřeli 3 lidé včetně 8 letého kluka, cca 20 lidí přišlo o končetinu, všechno to prý byli jen herci a všechno jen divadlo. Naprostá neúcta k obětem, nemáte žádné zábrany, žádnou soudnost, žádný stud, šíříte hrdě absurdní bludy kterým může věřit jen žák zvláštní školy.
    Ano, projevil jste se a udělali jsme si na vás názor.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč tedy čtete NR? Proč nehltáte články Reflexu, Aktuálně, Hospodářské nov.? Každý z těchto přece má názorový proud a zveřejňuje články blízké jeho směru.

      Vymazat
    2. 0:51 Pletou se vám rozdílné věci. Uveřejnit bez komentáře článek renomovaného znalce amerických poměrů (https://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Craig_Roberts) je něco naprosto jiného, než vyjádřit svůj názor na jednoho z apoštolů "pravdy, lásky a lidských práv". Pan MUDr.David neříká nic jiného, než že Hutka nejen ukázal tu pravou podobu "pravdy a lásky", ale také "Pomohl nám poznat další spoluobčany, jejichž vlastnosti nám mohly zůstat utajeny."
      Evidentně máte problémy s chápáním, takže se na MUDr.Davida obracíte zbytečně. Blbost je neléčitelná, s tím vám žádný psychiatr nepomůže.

      Vymazat
    3. Dobytku 0:51,
      "...udělali jsme si na vás názor"?! A to si jako fakt myslíš, že slušným, a čestným občanům této republiky může vadit názor odpadu společnosti, jako jsi ty? Hutkovci, ani stydět se neumíte, vy - s "názorem", ale bez svědomí.

      Vymazat
    4. 0.51 Hmm, používáte plurál. Byli jste tam dva, nebo celý grupáč? Nebo jste agent ANTIFA a podobně, třeba z "Polikliniky"?

      Vymazat
    5. Mily pane. je videt ze neznate hlubsi pozadi akci "False Flag".
      1) inscenovana akce pri niz lide jsou zraneni nebo opravdu zemrou.
      2) inscenovana akce, divadlo, nikdo neni zranen, krizovi herci se ucastni.
      V obou pripadech je to vymysleno zionistickou elitou, za ucelem fabrikovat "problem". (napriklad terorismus), rozdeleni mas, vytvareni nenavisti a strachu, za ucelem rozdel a panuj.
      Prikladem je napriklad 9/11 - vytvoren tajnou sluzbou Mosad za ucelem zniceni muslimskych statu va Strednim Vychode .

      Vymazat
  3. No nevím, pan David spoluzveřejňuje názor a postoj amerického občana. Názor a postoj si samozřejmě udělejte sám, to je demokracie....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosimvás, co to melete? Tady se zveřejňuje, celkem logicky, jen to s čím pánové David s Dvořákem souzní, co je na jejich vlně, co vyjadřuje jejich názory.

      A tady pouhé zveřejňování názorů sám kritizuje, tak si aspoň sami nekaďte do huby.

      "Oni mu totiž pomáhají a nebo se k jeho výkonu hlásí. Nahrávku a šiření pomohla zajistit skupina Post bellum, neziskovka podporovaná za výrobu úplně nové historie. Umělecké dílo hanobící prezidenta republiky pomáhá šířit také internetová stránka Echo24, to jsou ti moralisté bojující za pravdu."

      Vymazat
    2. No, to že je Post bellum neziskovka placená z daní všech, co odvádí daně, je pravda. Ředitelem je Mikuláš Kroupa, bratr Janka Kroupy- novináře, oba synové Daniela Kroupy = politologa, vrcholného politika US=DEU, poslance, rodina kavárenských...
      Vše je na tom světě tak nějak propojeno. Jen hloupí nebo neinformovaní neví o co jde...

      Vymazat
    3. 1:45 Zřejmě byste chtěl znovu zavést zvyk popravovat posly špatných zpráv? Zveřejnění "politicky nekorektních" zpráv a názorů nutně neznamená, že s nimi "posel" souzní, jak říkáte. Chápete ten rozdíl proti "Oni mu totiž pomáhají a nebo se k jeho výkonu hlásí"? Zřejmě nechápete, v tom je váš problém. Nikoliv pánů Davida a Dvořáka.

      Vymazat
    4. 1:26 Chlape, kdy spíte? V.J.Horák

      Vymazat
  4. Po shlédnutí videa je mi smutno. Člověk může mít různé názory, volit a preferovat různé politiky, ale usmívat se do kamery a číst přitom text o smrti je nechutné. Komu normálnímu se toto může líbit nebo s tím souhlasit ? Kolik lidí nemělo rádo Vencu , ale nikdo si nedovolil zesměšňovat jeho nemoci (a kolik nás stály...) , jeho kouření, smál se snad někdo, když v posledních měsících spadl na podiu?
    Myslím, že jsou určité hranice a meze lidskosti a všichni normální lidé by se měli tomuto postavit a odsoudit. Vždyť velcí myslitelé, vojevůdci a opravdu velcí muži protivníka ctili. Dovedete si představit, že by někdo složil písničku o tom zmiňovaném Karlovi? A bylo by určitě o čem zpívat...
    To by ale jistě našimi médii nebylo šířeno a byla by cenzura, že...

    OdpovědětVymazat
  5. Hutku jsem poslouchal před cca 35 ti lety. Spolu s ním začínajícího Nohavicu, Plíhala, Kryla a některé další folkaře. Nejsem hudebním expertem, ale u Hutky a Kryla to byla spíš příchuť zakázaného ovoce, než skutečná kvalita, co mne ponoukalo shánět pokoutně jejich nahrávky. Zatímco Kryl si zachoval alespoň páteř po té, co prokouknul reprezentanty nové doby, z Hutky se stal zahořklý stařec, plivající na všechny strany, protože elity nedocenily jeho kvality protikomunistického odbojáře.
    Sviní se nestáváš, sviní se rodíš. Jenom se dokážeš delší, nebo kratší dobu přetvařovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen osobní názor (když už jste zmínil Kryla jako zakázané ovoce): Kryl měl kromě páteře i obrovské osobní charisma, prostě to byl Někdo, a jeho verše/texty tu a tam působí až neohrabaně, ale to je, řekl bych, "myšlenkami a urputností". Je to dejme tomu jako když literární vědec o Baudelairovi napíše, že nebyl nějak velký jazykový a básnický talent, rozhodně oproti takovému Hugovi ...... No to možná skutečně nebyl, ale !! Že kytarista Kryl byl chronický nedomačkávač akordů, o tom žádná. A Okudžava nebo Dylan snad prosluli jako virtuosové ?? Upřímně řečeno, od Kryla se mi moc nelíbily právě některé účelové popěvky ze Svobodné Evropy (někdo tehdy měl z Lenina a běloskvoucích břízek všeobecnou ejakulaci, já si spíš říkal, no jo, to se ti to dělá chytrýho hen z teho Mnichova). Z popřevratového přirovnání VH na hradě k "Timurovi a jeho partě" je taky cítit spíš nasranost než inspirace. Ale "Morituri te salutant" je zcela nadčasová nádhera.

      O Hutkovi jenom - on má určitě talentu a inteligence víc než dost na to, aby perfektně chápal, že jako písničkář na Jarka Nohavicu prostě nikdy neměl. Zároveň má to ego natolik veliké, že bude mermomocí furt a porád dokolečka prezentovat, jak mu to jeho ti oškliví Čehúni nedooceňují. "Udavačem z Těšína" se blbec jeden ještě odkopal, aby každý, kdo má uši, slyšel, jak se tím Hutka užírá. Tahle nová trapárna je jenom pokračování. Je to na celý život, milý písničkáři, jako syfilis.

      Vymazat
    2. Kryl byl basnik.Jeho texty jsou uzasne.Hutka mu nesaha ani pod kotnik.Amaterske versovanky pod psa.Ti dva se srovnavat nedaji.

      Vymazat
  6. Já bych byl opatrný. Každé hodnocení pokulhává a tohle je vyloženě osobní posudek. Nejlépe se tím nezabývat.
    Každý je jiný, obvykle osobní trauma formuje člověka, což by měl psychiatr a psycholog vědět. Pan Hutka navíc žije v uzavřené společnosti, z které pravděpodobně už nemůže vylézt.
    Přirovnal bych to k marným snahám filosofů, vyrovnat lidem šance a příležitosti. Pod tímto článkem je další šlánek pana Davida a je tam už moc dlouhá stuha příspěvků, tedy to rozvedu tady.
    Život bych přirovnal k životu v mrakodrapu, je jasné, že bydlící má různé výhody a nevýhody, orientace na světové strany, výška podlaží, dostupnost výtahu a tak dále. Nejmarkantněji se jeho šance projeví v případě požáru.
    Pan Hutka je vysoko, vzhledem k jeho věku už mu nestojí zato sjíždět ani dolů.
    Jinak takzvané šance jsou v podstatě vždy náhodné, a pokud například strom rozkvete najednou, žádné šance nemá.
    Pokusy levicových předáků srovnávat šance vždy budou marné.
    Možná tak v rodině to má nějaký smysl, ale ve společnosti takové pokusy vždycky někoho poškodily. Já mám dojem, že i doma, když se vám narodí človíček, který nemá takové nadání jako prvorozený sourozenec, protěžováním jednoho, nebo druhého vytváříte křivdu.
    Jinak souhlasím, zjev pana Hutky je odporný. Nicméně pro sedmdesátiletého důchodce, který celý život zasvětil záležitostem technickým, mi jeho osoba splývá z dalšími osobami, zcela pro můj život nepotřebnými a zanedbatelnými.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hutkovi nelze říkat "pan". Tento "lidský titul" si nezaslouží.

      Vymazat
    2. Ad Ruda (& Vladimír) – zajímavý názor, nutil se zamyslet. Je však pravdou, že každý odsudek je a musí být spojen s osobní vírou hodnotitele, jak se on dívá a rozlišuje, nebo má schopnost rozlišit zlo a dobro, v životě, politice, umění. Proto, s respektem k Vašim argumentům, že hodnocení pokulhává, osobní trauma, stáří,…, i dalším v textu, se kterým souhlasím, se domnívám, že „opěvovat“ a přát si smrt prezidenta, jednoznačně patří do kategorie zla, a zlo musí každý rozumný člověk odsoudit a neomlouvat!

      Vymazat
    3. Rudo proč píšete,že mu nestojí, když prý má malé robátko

      Vymazat
  7. Jo jen další odporný havloid v řadě přeje Zemanovi smrt tak aby nebyl v penále dřív než on.

    OdpovědětVymazat
  8. Umělecká NULA Hutka se nechutně zviditelnil na Zemanovi.

    Aspoň veřejnosti ukázal co jsou vlastně zač Havloidi. Neuznávají výsledky demokratické volby, závidí, nenávidí až za hrob, podporují cizí zájmy atd..

    OdpovědětVymazat
  9. Hutka absolutně nepřekvapil a to je dobře. Již dávno jsem ho zařadil do kategorie nežádoucích nýmandů. Člověk kolikrát až žasne jak musí dát těm minulým komunistům chtě, nechtě zapravdu.

    OdpovědětVymazat
  10. Vážení, věnujete příliš mnoho času a pozornosti někomu kdo byl lemplem a hňupem dříve než se narodil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toto by si měla uvědomit většina diskutujících.

      Vymazat
  11. Výborně pane Hutka. Aspoň pár starejm komoušum praskne žilka a nebudou víc otravovat.Konečně se někdo nebojí v textu napsat to, co si myslí velká část národa.Snad to nebude dlouho trvat a zvolíme někoho, jako byl pan Havel,kterého si kromě rusa a číny vážil selej SVĚT.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:20 Že by, pravda a láska havla v ryzí podobě? Hm, tak čím větší sprosťáctví, urážky, přání smrti jiným, lží, a nenávisti, tím blíže k pravdoláskařské filozofii. My to víme už dost dlouho, a budete mít, všichni zastánci toho hnusu, smůlu.

      Vymazat
    2. Jako byl pan Havel? Proboha, jenom to ne!

      Vymazat
    3. 9:20 Hlupáčku, ani nevíš jak skvělou reklamu děláš všem těm málo chytrým příznivcům vašeho guru. Jen tak dál a přidej trochu tvrdší výrazy, to vám pasuje. Naštěstí nehrozí, že by se tvoje přání na závěr výblitku vyplnilo. Díky bohu.

      Vymazat
    4. 9:20
      HAVLA SI NEVÁŽILA VLASTNÍ MATKA ANI.JEHO.MANŽELKA,TY ŠLAPKO Z PORNOJANDOVO TRENEK!!!!!!☺☺☺☺

      Vymazat
    5. Selej svět - jak pravdivé

      Vymazat
    6. Havel byl mizera a darebák! Pamatuju si jako dítě jsem slýchával od dospěláků průpovídku že "Hitler byl svině, ale komouše, židy a cikány měl vyhubit" anebo že "ho to měli nechat dodělat" apod. Tak jsem se na to těšil, že to dokončíme my, až to tu praskne! Jenže jsem nevěděl že na tom Západě to stojí taky za veký kulový, jak jsem potom zjistil, páč komouši ve všem lhali, co všecko prý "hrozí" kdyby to "prasklo" (teda kdyby zvítězila kontrarevoluce u nás) a my jak blbečkové tomu věřili! Že prej v západním Německu už "řádí" nějaký Khárl Heinz Hoffmann! Na fotkách vypadal dobře! Velkej knír jak kaizr Wilhelm a v ruce nějaký kvér a na hlavě měl nacisticku helmu! A prej že vede bojůvky neonacistů v západním Německu! A my se těšili až sem přijede v čele Bundeswehru na Leopardu (to je tank!). Až pozdějc mi syn emigrantů který tu bydlel u sousedů přes prázdniny v podnájmu řekl, že prej je v západním Německu Hitler zakázanej a že ten Hoffmann je jen takový pošuk z jakéhosi spolku vojenské historie! To mě zdeptalo, ale řekl jsem si - no co no -"poraženej " stát. Ale spolýhal jsem aspoň na Ameriku! Viděl jsem na vlastní oči v ČST záběry pochodujících KKKáček ve Washingtonu jak hajlují a nesou nápisy Free Hess a Hitler was right apod. A měl jsem za to, že to přijde sem! Ještě v listopadu 89 jsme seděli s partou ve vinárně a jeden spolužák dal nohy na stůl a prones památnou větu: "Já tomu stejně nevěřím! Dokud nepojedou po Václaváku meďáky s hákošema na kapotě!". A my se smáli "vtipu". Jenže on měl pravdu! Nic se nezměnilo! Furt stejný žvásty o zlých nacistech, komouše nepověsili, židi zůstali dál nekritizovatelný a dokonce ani neobnovili zákon o potírání cikánských band z 1. republiky, takže naco se to dělalo? Přišel ten čurák Havlů s těma a kecama o "lidských právech" a hovno do hovna! Místo KKK se začlo cikánům říkat "Rom"!! Takže zklamání a podvod. Já hned jak se začli ty demonstrace, tak jsem na náměstí u nás rozflákal komoušský zasklený vitríny s Hrdiny práce" či co. A hned pár lidí s nějakýho OF na mě že prej to nemám dělat, že prej musíme "opatrně" a pod. zbabělý kecy, aby nás prý neměli za "provokatéry"! He! Já jsem čuměl jak zjara! Furt jsem čekal že vohlásej, že byl zatčen Bilak a že už ho někde mučej a vono hovno hovno! Ani ty posraný Rusáky neprotáhli Prahou s prackama vjerch! Hovada ... a prej (kontra)Revoluce! Jo Budapešť 56 - jó to byla panečku Kontrarevoluce! - http://novysmer.cz/index.php/historie/2679-budape-1956

      Vymazat
    7. 18;08
      OD ROKU 89 MÁTE NA POČEST TOHO ZRZAVÝHO UDAVAČE,KOLABORANTA,LIDSKÝ SVINĚ,MILOVNÍKA FAŠISTŮ POVINNÉ PŘEDNOST U VŠECH KANDELÁBURŮ A STEJNĚ TAK NA STŘELNICI V KOBYLISÍCH.....A ŽE VÁS PÁR HROMAD JEŠTĚ NAJDEME JE NAD SLUNCE JASNÝ!!!!!!!!☺☺☺☺☺☺☺INU,PRÁCI ČEST..... A BEZ PRÁCE NEJSOU KOLÁČE,TAKŽE SE MUZEME TĚŠIT NA HOSTINU VY UŽ SKORO MRTVÝ HAVLOKOZOMRDI!!!!!☺☺☺☺

      Vymazat
    8. 18:08 Proč si toto vynechal ze svýho, protekčního života plukovnickýho, rozmazlenýho unudlánka po překopírování, těch svých věčných blábolů. Ty jseš ten smrádek bývalého "vysokého lampasáka", jaksi si zde v roce 2014 vyléval srdce. Jak je to teď v prd.... Jakou měl tvůj otec lampasák moc, že házel v Brně do radničních hodin se soudruhama z N.V. šutry, když byl vožralej.

      Když přišel příslušník VB a ožralej otec se legitimoval "průkazem plukovníka", příslušník stáhl ocas a odkráčel s úklony vzad!

      Potom přišel ten zrzavej hajzl a bylo po tvém zlatém životě, protekčního spratka, tebe! Ty sprostý zhrzený vagabunde! Proto zde ty hňupe i jinde, tak urážíš ostatní z vlastního neúspěchu a zapšklosti bývalého papánka! Ubožáku, zpalachuj se a ostatní budou mít od tebe klid napořád. Pá pá

      Vymazat
    9. A jestli pak víte, že J. Hutka neměl rád ve skutečnosti ani toho Havla (Olgu tu ano ... podobně jako řada dalších). Ranilo ho zejména, když po uzavření sňatku s Dášou, téměř přestal zvát na akce hradu některé své bývalé známé a disidenty (které nahradili populární zpěváci, novináři a herci). V případě Václava Havla zaútočil ve své písni poměrně podle na jeho vadu řeči (tohle kamarádi nedělají). Obdobně se choval v případě mrtvého Kryla (kterého jakoby hájil vůči Nohavicovi). Ve skutečnosti ho také rád neměl (tam to bylo oboustranné), ačkoli jen díky němu mohl na RFE občas vystupovat (ve skutečnosti s tím měl sám Kryl velké problémy a když se po revoluci v RFE propouštělo šel jako jeden z prvních). Nutno říci, že v emigraci se Hutka vyjadřoval vůči západu dosti odvážně a byl za to vyloučen z kruhu napojeného na finance (a neboť nechtěl pracovat, žil převážně z dávek). Doporučuji si pustit například píseň "Tam na výsluní svobody" nebo píseň "Exilový hrnec". Po příjezdu domů se poučil, napojil se na okruh lidí kolem ODA a Karla Schwarzenberga, na neziskové organizace pana Sorose a dodnes poctivě plní jejich úkoly (exilová odvaha nazývat věci pravými jmény se zkrátka již vytratila)....

      Vymazat
    10. 19:19 Rudocancy užgrynadanýho čechomužika! Sám chcípneš někde pod mostem jako každá podobná komoušská zdechlina neschopná života bez nafetování prdy svýho kreténskýho liliputního fýrera z Kremlu a jeho vorující židobandy! - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/%D0%A8%D0%93%D0%9D%D0%A8%D0%93%D1%82%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B52.jpg

      Vymazat
    11. 18:34 No a? Chceš mě (ten blonďák) zde - https://www.youtube.com/watch?v=LB9lObWclFQ

      srovnávat s tím co tu vypšouk v 19:19 (mongolid na 8 minutě) tu - https://www.youtube.com/watch?v=I1ImlHGLPj0

      Vymazat
  12. Vždycky když se ozve místní tajtrdlík, rozveselí mě to. V ČT začínají zase srpnové manévry, takže evidentně na mr. Hutku naemají místo. Škoda, třeba by to pobavilo více lidí.

    OdpovědětVymazat
  13. Souhlasím, p. Davide, tato Hutkova píseň slouží jako názorná ukázka " slušnosti, vzdělanosti a všeho nej", kterou na sebe lepí ti "lepší lidé". Důležitější je však dle mého názoru právě Post Bellum a lidé kolem této a podobných neziskovek. Je to propojená skupina lidí, kteří ovládají a ovlivňují (nebo spíše slouží někomu) mediální, vzdělávací prostor, vytvářejí veřejné
    mínění. Tím vším mají velký vliv i na volby.
    Dokud nebudou donuceni obléct si dresy (píseň Elánu), není možná změna.

    OdpovědětVymazat
  14. Celý můj dlouhý život mě fascinovaly demagogové který šli hlavou i proti betonové zdi takové pravdy že byl prezident zvolen většinou národa na napíše co si myslí většina národa. Pokud nebudeme zasahovat proti takovým debilům tak se nepohneme k žádné demokracii.

    OdpovědětVymazat
  15. 10:42 Pokud utočíte na muj příspěvek v 9:20, tak potom neumíte číst .Já psal VELKÁ ČÁST NÁRODA, pone hloupej.Tak že, zasahujte proti debilum, ale proti těm co zmiňujete v článku, nobo se naučte číst.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9.20 MÁTE PRÁVO PODPOROVAT A VOLIT JAKÉHOKOLIV VLASTIZRÁDCE, KUKAČKU, ODPADLÍKA, CIZÁKA, POSSELTLIEBE, třeba nového Krále opilců, když již Havla není... KRÁL JE MRTEV, AŤ ŽIJE KRÁL! Otázkou je, jak velká část, ne národa, ale aktivního elektorátu, včetně emigrantů v bezpečném zámoří, má stejný volební nevkus, jako vy.

      Vymazat
    2. 11:33 Za to vy jste si zvolil toho vašeho VLASTIZRÁDCE,KUKAČKU,ODPADLÍKA,LHÁŘE, OŽRALU,NADUTÉHO BLBA,PRORUSÁCKÉHO AGENTA,KAŠPARA ,KTERÉHO NORMÁLNÍ VLÁDY NEZVOU. Ten váš volební nevkus ukázali ti kteří ho volili

      Vymazat
    3. 13:43 Bodejť by ty "normální vlády" Havla nezvaly, když si ho léta platily a dosadily za prezidenta. Stejně tak by zvaly i zrzavou opici, kdyby byla ochotná prodat národ.

      Vymazat
    4. 13:43
      TEBE MÍSTO DO BABY BOXU NĚJAKÁ SLABOMYSLNÁ HAVLOŠLAPKA POHODILA POD POSTEL A TY Z TOHO MÁŠ DODNEŠKA NERVY V PRDELI.....NEBO V LIHU TY HAVLOTROSKO TUPÁ????!!!!!!!☺☺☺☺

      Vymazat
    5. 15:18 To nasmolil ten pravej! Sáms jen smrad z putlerovejch hoven zkurvenej zdegenerovanej bolševickej čechomužiku, kterej Chrchloj ve vytahaným svetru s lahváčem v ruce vděčí za to že neskončil po zásluze takhle - http://novysmer.cz/index.php/historie/2679-budape-1956


      Jé, pane šeditelí!! ☺☺☺☺

      Vymazat
    6. 18:12 Zubatá na tebe moulo, jak zpívá umělec Hutka.V.J.Horák

      Vymazat
    7. Ing. Petr Kačírek8. srpna 2018 0:25

      "J.K." 6. srpna 2018 11:51

      Zajímavý posun k 13:34 a 14:27.

      S pozdravem
      P.K.

      Vymazat
    8. Zubatá je náš zaměstnanec, Horáku! Chceš snad mě (ten blonďák s vysokou vycházkovou holí) zde - https://www.youtube.com/watch?v=LB9lObWclFQ

      srovnávat s ním (mongolid na 8 minutě) tu - https://www.youtube.com/watch?v=I1ImlHGLPj0

      Vymazat
  16. Pane doktore,

    jsem upřímně potěšen, že k věcem, na nichž se shodneme, patří i ta, kterou jste tu tak jednoduše a srozumitelně popsal:

    "... z některých komentářů - například i pod články na Nové republice. Jenže jejich autoři jsou anonymní. Pod svým jménem by takové ubohé vulgárnosti nepsali. Styděli by se."

    I s rizikem, že budu řadou přispěvatelů opětovně označen za (... doplňte podle svého vkusu... ), znovu vyslovuji podiv, že se Nová republika ani po letech zkušeností od praxe umožňovat anonymní diskusi nedokázala odpoutat.

    Na rovinu řeknu, co už jsem na jiném místě naznačil, že z Vašeho rozhodnutí kandidovat za SPD nejsem nadšen, ovšem v žádném případě Vás nehodlám za tento krok napadat.

    Jak se říkalo v Chytilové filmu "Sedmikrásky" - "Zkusit se má všechno!"

    S přátelským pozdravem
    J.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kopecký, je od vás drzost kritizovat majitele českého webu za to, jak nakládá s komentáři. Vy ten web nesponzorujete, autoři pracují pro dobro lidí zdarma, na úkor svého volného času. Jsem volič SPD, a je mi ukradené, jestli vy jste zklamaný z toho, že pan David za toto hnutí kandiduje. Naopak, mám z toho radost. Když se vám to nelíbí, nechoďte sem, komentujte si na webech své nové rakouské vlasti, kde trvale žijete, a taky si tam volte jejich občany.
      S pozdravem anonym.

      Vymazat
    2. 12:21

      Děkuji anonymovi za vysvětlení, kdo k národu patří a kdo ne. Nicméně jeho radou doporučující apartheid (on to nejspíš považuje za "oddělení zrna od plev"?) se řídit nemohu.

      Vymazat
    3. 12.21 Komu ty vandráku říkáš na jaký web má chodit ,posléze kritizovat .Demokracie vám nic neříká ,asi starej schnilej KOMOUŠ.

      Vymazat
    4. 13:34
      JAK GRAMOFON.NA INTERNĚ....POŘÁD V KOUTĚ A VĚČNĚ PLNEJ HOVEN VIĎ TY HAVLOTROSKO,!!!!

      Vymazat
    5. 13:34 Vandrák se hodí na toho, kdo trvale opustil svoji zem, a kecá do jejích záležitostí ze země, která se mu stala vlastí, aniž by žil realitu původní vlasti. To je tvoje zvrhlá představa o demokracii. To se mě netýká, proto si drzý spratku nedovoluj mě nazývat vandrákem, a jakkoliv nálepkovat. Sám budeš nejspíš vandrák, když kecáš i do komentáře, směrovaného jinému, a pak na tebe platí totéž.

      Vymazat
    6. 14:36 Proč by někdo nemohl opustit jak říkáš(svoji zem aniž by žil realitu) ,ten policejní stát, který tady byl a následně kritizovat to co se mu nelíbí.Asi nějakej STBáckej vandrák co.Z tvého komentu jsi pěknej rudej šmejd

      Vymazat
    7. 14:27 Sám tu dokola slintáš na slídu několik nesrozumitelnejch skřeků ty UaSSáckohavlotroskotrumpetovskonesvéprávnomongoloidolžinegerskejvječnězlitej klapehaltovní untermehschi frustrátskej co nikde nikdy nebyl, rusky neumí, ale hraje si tu na megarusák, hovne tupej ...

      Vymazat
    8. Pane jo :), ty trosky 17:56 + 18:35 neumí vyléčit ani v jejich emigrantském ústavu.

      Vymazat
    9. Vážený pane Kopecký, ke svobodné diskuzi patří i ta anonymní. To, že to mnozí zneužívají na sprosté výpady (včetně odpůrců pana Davida), je takovou tou daní demokratické diskuze. Jinak nevím, v čem vidíte problém ohledně kandidatury pana Davida. SPD je v současnosti jediná strana hájící zájmy ČR v PS (bohužel - také bych přivítal větší výběr). Co se týče anonymních příspěvků, přispívám také tak a slušně. Od dob komunismu nemám rád škatulkování a registrace a své jméno neuvádím pouze z toho důvodu, že bych dlouhé soudní tahanice s bohatými prominenty současného režimu (vybavenými armádami právníků), kteří se soudí o každou hloupost, patrně finančně neustál .... S pozdravem A. Kreuz

      Vymazat
    10. 9:36

      Nepopírám samozřejmě právo kohokoli vystupovat anonymně, ba ani jeho (její) právo vyjadřovat se sprostě či hloupě (to už by bylo úplně směšné - zabývat se "právem na blbost").

      Nicméně nesouhlasím s tím, že jde o "daň" demokratické diskuse - tato otázka sama rozhodoně stojí za diskusi. Označit to za daň je mj. možnou cestou k resignaci na otevřenou komunikaci. O anonymitě je možné přemítat obecně (což není k ničemu) - nebo vždy v daném praktickém kontextu. Vždy to má co dělat s odpovědností.

      Problém kandidatury Dr. Davida za SPD - na to vůbec není snadné odpovědět, nehledě k tomu, že to je problém jeho, který za něj nikdo druhý nemá ani nemůže řešit. Podstatné je neztrácet ze zřetel, že politika není bojem idejí, ale zájmů.
      Ohledně tohoto klíčového momentu odkazuji na Francise Bacona ("Idoly" - Novum Organon).

      PS:

      SPD jako "jediná strana hájící zájmy ČR v PS" ... zkuste se zamyslet se nad tím, co jste tu vlastně napsal:
      Za zájmy státu ("ČR") lze vydávat leccos, podobně jako za zájmy trhu ("share-holder"). Je to ošidné. Neměl byste přinejmenším přehlížet, že o to, co jsou "zájmy státu" se vede trvalý boj; není to tedy něco daného, něco takříkajíc "nad slunce jasného" ... - "Třídní boj" je u nás zakázán (tuším, že dokonce jakýmsi zákonem) - přinejmenším takový, který by byl veden "zdola nahoru"; opačně se to, myslím, zas tak přísně nebere.

      Vymazat
    11. Hezký den pane Kopecký!
      S tou otevřenou diskuzí byste měl pravdu v případě, že by stát ve kterém žijeme v posledních letech soustavně nevytvářel tlak na občany prostřednictvím jediných zvěstovatelů pravdy (kteří mne jako občana již dnes, prostřednictvím nástrojů, jenž si vytváří neustále cenzurují). Pravda není opět vítána (zde očekávám výklad o tom, že každý má pravdu svoji, ale samozřejmě mluvím o pravdě založené na doložitelných faktech). S tím, že za zájmy státu lze označit cokoli, s tím souhlasím. Zde je ale nutné na základě faktů posoudit zda dotyčný proklamovaný zájem (kupříkladu přijmutí 250 000 uprchlíků, nebo realizace vysoce korupčních programů EU, které ještě spolufinancujeme), bude mít pro náš stát pozitivní efekt. A dále si položit zcela vážně otázku "Cui Bono". Zde máte pravdu, že ředitel neziskové organizace, bude označovat za zájem státu něco zcela jiného nežli já. Tady, ale vidím jeden z velkých nedostatků Vašeho výkladu, který míchá dohromady zájmy jednotlivců s objektivním prospěchem většiny.
      S pozdravem A. Kreuz...

      Vymazat
    12. 11:34

      Omlouvám se, mám teď jinou práci. Vyjádřím se tedy jen k Vaší poslední větě, abych Vás nenechal bez odpovědi.

      Pište: "...míchá dohromady zájmy jednotlivců s objektivním prospěchem většiny."

      Nabídnu Vám proto jako repliku jen krátké citáty, které snad pomohou osvětlit můj postoj - a musím doufat, že to nebudete brát jako frázi nebo jako "útěk do teorie".

      "Život jedince ani dějiny společnosti nelze pochopit, nepochopíme-li obojí současně. Lidé však obvykle nechápou své starosti v souvislostech s historickými změnami a institucionálními rozpory. ... je nutno odkrývat strukturu moderní společnosti, v níž se formuje psychologie mužů a žen. Tak se osobní stísněnost jednotlivců soustředí na zcela určité obtíže a lhostejnost veřejnosti se přemění v účast na veřejných záležitostech."
      ... /jde o/ "rozlišování mezi ´osobními potížemi danými prostředím´ a ´veřejnými problémy sociální struktury´."

      Samozřejmě je k pochopení toho, co autor říká, třeba zabývat se celým textem (kontextem).

      (Charles Wright Mills, Sociologická imaginace, 2. vydání, str.7-12)

      Samozřejmě se přesto budu zamýšlet nad tím, zda Vaše výtka ("míchá") není v nějakém ohledu správná.
      V tuto chvíli jen připomenu, že zájmy jednolivců nejsou striktně ohraničené a bývají proměnlivé.

      A také na to, že o "objektivní" prospěch většiny je velmi problematická věc. O tom hloubali lidé odjakživa, (v našem horizontu) počínaje antikou a konče např. utilitaristy (Bentham) = liberály, kteří ovšem, poplatni své době, hledali technicko-byrokratické řešení (káznice a další kontrolní instituce).
      Nedomnívejme se tedy, že je snadné něco jako "objektivní prospěch většiny" rozpoznat.

      Koneckonců většina toho, o čem se pod tímto i ostatními články diskutuje (bohužel ovšem jen povrchně polemizuje) patří k disciplině, kterou lze nejlépe označit jako "kritiku ideologie".

      O tom snad někdy jindy.

      Snad jen poslední dodatek: Ano, je mi známo, že velká část, možná většina, sociálních vědců přisluhuje tomu, čemu jsme v poslednícobě přivykli říkat "establišment". To ale není důvod zavrhovat humanitní obory jako celek - ale právě naopak.

      Vymazat
    13. Ač jsem studoval také humanitní obory (historii a geografii), přiznám se, že i po tomto teoretizujícím a poněkud mlžícím výkladu, který patrně pouze skrývá jinou politickou orientaci (než zvolil pan David), musím neochvějně trvat na tom, co už jsem uvedl. Dokonce bych použil jednu frázi z písně Honzy Buriana ...."Takhle nás chtějí mít". A vřele doporučuji poslech písně klasika českého folku Wabiho Daňka ... myslím, že se jmenuje jako ten román "Na cestě". Snad Vás to posune o kousek dál....
      S upřímným pozdravem A. Kreuz

      Vymazat
    14. 11:25

      Děkuji za odkaz, písničku znám.
      Mohu Vás ubezpečit, že jsem v životě dělal i jiné věci, než jenom četl knihy.

      Nicméně jste připomněl důležité téma: "intelektuálové a společnost".
      Pokud bychom si, poněkud vulgárně, za "společnost" dosadili "neintelektuála" (což je samozřejmě evidentní pitomost), shledali bychom, že hloupost je rozložena na obou (pseudo-)pólech stejnoměrně.
      S inženýrem nebo řemeslníkem se ale přece jen bavím o něco raději než např. s novinářem.

      Zrovna dnes jsem narazil na brilantní článek, který je výňatkem z knihy s výmluvným názvem "Die sortierte Gesellschaft. Zur Kritik der Identitätspolitik" -
      https://www.ipg-journal.de/rubriken/soziale-demokratie/artikel/herkunft-ist-kein-ersatz-fuer-zukunft-2914/

      Ústřední tezí je, že "wer keine Zukunft mehr hat, der braucht eben mehr Herkunft."

      Zdravím -

      PS: Podobně jako v případě Jiřího Suchého platí, že v překladu se cosi ztrácí -
      //Kovboj: "Já jsem zabiják!"
      J.S.: "Těší mě, já jsem tady za divadlo"
      ... jenže (J.S.) "jsme si to říkali anglicky, takže to nebylo tak vtipný."//

      Vymazat
  17. Dlouholetý šiřitel nenávisti (vůči politicky jinak cítícím), závisti (vůči Nohavicovi i Gottovi), samolibé pýchy (nad svým životem), nyní dokazuje, že už nezvládá svůj chorobný hněv z celoživotního zklamání. Je to tak silné, že nad sebou ztrácí kontrolu a je zralý pro psychiatrické léčení, které by mu mělo být nařízeno soudně jako ochranná léčba, než poškodí sám sebe. Tak končí každý šiřitel negativní energie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 12:10

      To, že cílem útoků je Jaromír Nohavica, patrně největší básnický talent od časů Vítězslava Nezvala, samozřejmě není náhoda. Nicméně netalentovanost těchto zarytých "bojovníků" tu není dostatečným vysvětlením.
      Nedomnívám se, že by tady psychiatrie (podobně jako např. v případě Jana Rejžka ale také Petra Hájka) něco zmohla.
      Setkání s několika jinak inteligentními a vlastně i slušnými lidmi, kteří mají "problém" s Milošem Zemanem (kterého ani náhodou neobdivuji) mě nedávno přesvědčilo, že výraz "pražská kavárna" není ani v nejmenším přehnaný.

      Vymazat
  18. No, ona kavárna si obecně hodně protiřečí. I když se stále dokola ohání tím, že je tou lepší, vzdělanější, inteligentnější, slušnější,... částí obyvatel této země, řada jejich reprezentantů oslovuje tu druhou část celou řadou přívlastků, které se ani nehodí ocitovat. A tak se ke knížeti, Peczinskému a mnohým dalším připojil "yntelygent" Hutka, aby nám, nevzdělaným pitomcům ukázal, jak jsme hloupí.

    OdpovědětVymazat
  19. Je zajímavé, že odpůrci Havla, Schwarzenberga, Drahoše, Albrighotové a podobných se nikdy nesnížili k podobné nemravnosti. A když se někdo z jejích řad někdo něčeho podobného dopustí, lidé jako Halík mlčí....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 12:31 A víte proč se k tomu nikdy nesnížili,protože se nikdo z nich nechoval jak dnešní hovado z hradu.Vy si myslíte, že ovčák , nejedlý,mynář a ostatní podporují toho šmejda jen tak?Pokud z něj tahají prachy ,tak je vše vpořádku.Pokud dojde kopaku ,tak se ho velice rádi zbaví

      Vymazat
    2. 17:21
      JDI DO VOLEPRDELE,HAVLISTO PROLHANEJ SRÁČI,TVÁŘÍTE SE KYSELE VY VOŽRALÝ UZENÁČI!!!!!

      Vymazat
    3. 18:24 To ty budeš spíš žlutej, co, monglolíku! (jako ten na 8 minutě) tu - https://www.youtube.com/watch?v=I1ImlHGLPj0

      P.S.: Jo a skonči s kapitálkama, páč stejně těm svým lžidokretenským skřekům rozumíš jen sám, a možná ani to ne, lejnere-putlerýči!

      Vymazat
  20. Myslím, že I. David se jako psychiatr držel neuvěřitelně zpátky. Já jako amatér bych skoro navrhla svěrací kazajku a individuální i skupinové terapie v kroužku. A začít pěkně z gruntu od dětství.
    Bohužel Hutka není jediný, před nedávnem se v podobném duchu, jen bez rýmů, vyjádřila i hérečka Špalková v rozhovoru pro tel. Seznam. Řekla něco v tom smyslu, že si denně přeje "něčí smrt". Hrdinně to řekla veřejně, jen zbaběle zamlčela jméno. Možná jí děsí její vlastní zvrácenost a patologická nenávist. Těžko to chápat, když jede na vlně, dobře se jí daří a houby jí chybí. Tím pro mě samozřejmě skončila, na rozdíl od Hutky, kterého jsem za patlala a blekotu považovala vždycky, zakázané nezakázané ovoce. Hutka - prázdná budka a na jeho písních to vždycky bylo znát. Jen teď překonal i sám sebe, kdy projevil jen další ze svých špatných vlastností. Ale klid přátelé, ta jejich nenávist jim nic dobrého nepřinese. Co pošleš do světa, to se Ti vrátí. No a obyčejní lidé jsou zase o kousek chytřejší, kdo je kdo, jak píše i I. David. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na aktualne.cz napsal před pár dny ve svém blogu Michal Stehlík, historik, bývalý děkan Filozofické fakulty UK, článek s nadpisem "Miloš Zeman zemře". Prý název zvolil schválně provokativně. Problém ČR dle autora nezmizi smrti M. Zemana, protože problémem této země jsou jeho voliči.

      Vymazat
  21. Hutka se narodit v indiánské rodině tak se jmenuje Dunivý sud. Ten kdyby nebyl protirežimní, za komáru,tak nikdy neměl co nabídnout. Ta závist vuči genialnímu Nohavicovi je pochopitelná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ale fór je ftom, právě že Hutka není úplná nula, ať se to komu líbí nebo ne. Je to jak Mozart a Salieri - teda podle té legendy. Salieri líp než většina lidí slyší Kouzelnou flétnu, akorát ví, že sám tohle nikdy nenapíše. Kdyby byl Hutka rozený blb Dunivý Barel, tak ho to taky tak nemíchá. A taky by neměl pořád - připusťme si to - aspoň pro některé lidičky svou přitažlivost. Máte ale recht, že podnáčelníkem Dunivým Sudem se sám stal, to už je jeho svobodná volba.

      Vymazat
  22. Jsem ráda za tuhle dobu, jsem už stará a po sedmi desetiletích života si teprve posledních pár let naplno užívám odkrývání charakterů: to nemá obdobu s ničím co bylo předtím. V první fázi jsem trpěla, kde se to v lidech bere, ta zloba, nadutost a blbost, ale teď za každý takový nenávistně nabubřelý projev děkuju. Ono to nově nevzniklo, ono to tam bylo, jen umně zakryté líbivostí. Krásně se odkrývá to špatné, odděluje se zrno od plev, sem tam, ba stále častěji vidím zlatá zrnka poctivého charakteru a odvahy. A tak si říkám, jen houšť, tupci, vřeštěte víc, ať vím s kým mám tu čest. Úžasná doba! To dodávám bez ironie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kterak lze s pravdou a láskou vypěstovat kanibalizmus. Kavárny všech zemí spojte se máte na to

      Vymazat
  23. Pokud se pojmy "pavičák" a "levičák" odvozují podle té, historické "anekdoty" po které straně / ruce pana krále si kdo sedl, tak se množina lidí sedících tam, či onde bude měnit podle okolností. Takže pravice/levice - podle mně - pojem poměrně nejednoznačný.
    Ale ostatně, když se jde ke kořenům, tak valná většina populace má tendenci nálepkovat a ne definovat. Tím myslím něco jako definici v matematickém významu. Takže si můžeme všimnout, že jsou proti něčemu a jejich argumenty jsou na na úrovni nezvedeného fracka.
    Myslím, že tento fenomén, je potřeba podchytit a pro nás, kterým může něco nedocvaknout, popsat, třeba i na příkladech. Třeba pana Hutky, Halíka, Lukeše, Kalouska a dalších. Nejde o to se s nimi špinit, ale jak se to dělá v matematice, fyzice, ..., na příkladu ukázat příčiny, účinky, důsledky. Prostě krabička sirek, aby bylo vidět jak velký blbec to je. Třeba u těch zmíněných lidí je vidět, že používají až podpásovková vyjádření, povětšinou bez argumentace, cíl - prosadit své cíle a svými projevy zastrašit nesouhlasící okolí.
    Jaké jsou jejich cíle? (Asi více, nejspíš nekonzistentní - není to jen finta?)
    Jaké jsou jejich prostředky.
    Co je to za lidi. (Hodně jich známe a něco si můžeme odvodit, je to ale všecho?).

    OdpovědětVymazat
  24. Schvaluji spolupráci MUDr. Davida s SPD Tomia Okamury. Je to krok vpřed. Kdo můžete, podporujte dobrou věc.

    OdpovědětVymazat