Reklama

.

.

neděle 23. září 2018

Co je v pozadí angloamerické války proti Rusku

William Engdahl
22. 9. 2018   překlad Zvědavec
Možná, že měli šanci v době prezidentování Obamy, když ministryně zahraničí Hillary Clintonová navrhla v březnu 2009 zábavný „restart“ ve vztazích USA s Ruskem, kdy byl prezidentem Medveděv, a předsedou vlády Putin. Kdyby byl Washington trochu prozíravější a nabídl seriózní možnosti, je možné, že by byl v současnosti geopoliticky izolován druhý největší soupeř Washingtonu na eurasijském kontinentě - konkrétně jde o Čínskou lidovou republiku.
 

Náměstek amerického ministerstva pro Evropu a Eurasii Wess Mitchell nedávno vypovídal před Senátem, a upřímně sdělil, jaké jsou skutečné důvody současného tažení Washingtonu a Londýna a uvalení sankcí proti Rusku. Nemá to nic společného s falešnými obviněními z vměšování do voleb v USA, ani to nemá nic společného se špatně zinscenovaným pokusem o otravu ruského agenta Skripala. Jde o něco mnohem podstatnějšího, a vrací nás to nejméně o století zpět, do doby před 1. světovou válkou.

Ve výpovědi před americkým senátním výborem pro zahraniční vztahy, která proběhla 21. srpna, poskytl Wess Mitchell, nástupce Victorie Nulandové, nezvykle upřímné prohlášení o skutečné geopolitické strategii USA vůči Rusku. Zjevně tak vyšlo najevo víc, než Ministerstvo zahraničí USA chtělo, protože rychle upravili publikovanou verzi na webových stránkách Ministerstva.

Cenzurováno! ...

Hned v úvodní poznámce Mitchell uvedl:

„Výchozím bodem Strategie národní bezpečnosti je pochopení, že Amerika vstoupila do éry soupeření velkých mocností, a že dřívější americká politika dostatečně neuchopila rozsah tohoto vznikajícího trendu, ani adekvátně nevybavila náš národ, aby v tom uspěl."

Potom pokračoval tímto nezvyklým přiznáním:

„V rozporu se slibnými domněnkami předchozích vlád jsou Rusko a Čína vážnými konkurenty, kteří vytvářejí materiální a ideologické prostředky, aby se mohli postavit americkému prvenství a vedení v 21. století. Zabránit dominantnímu postavení nepřátelských mocností na euroasijské půdě je stále jedním z nejdůležitějších národních bezpečnostních zájmů Spojených států. Hlavním cílem zahraniční politiky vlády je připravit náš národ, aby dokázal čelit této výzvě, systematickým upevňováním vojenských, ekonomických a politických základů americké moci.“

V pozdějším upraveném znění Ministerstva zahraničí byl tento původní text „Zabránit dominantnímu postavení nepřátelských mocností na euroasijské půdě je stále jedním z nejdůležitějších národních bezpečnostních zájmů Spojených států. Hlavním cílem zahraniční politiky vlády je připravit náš národ, aby dokázal čelit této výzvě, systematickým upevňováním vojenských, ekonomických a politických základů americké moci“ záhadně odstraněn. Vzhledem k tomu, že to byla formální výpověď před Senátem, senátní verze zůstala nezměněná, přinejmenším tomu tak bylo ještě 7. září 2018. Ministerstvo zahraničí tak udělalo obrovskou chybu.

Pokud se na chvíli zamyslíme nad významem Mitchellových slov a pokusíme se číst mezi řádky, zjistíme, že je to poměrně drsné a zcela nelegální z hlediska Charty OSN, i když se zdá, že Washington již na tento formální dokument zřejmě zapomněl. Mitchell tvrdí, že prioritou národní bezpečnosti USA je: „zabránit dominantnímu postavení nepřátelských mocností na euroasijské půdě“. Jednoznačně tím míní síly, nepřátelské vůči snahám Washingtonu a NATO ovládat Eurasii, a to již od rozpadu Sovětského svazu před více než čtvrt stoletím.

Avšak... počkejte! Mitchell se také odvolává na dvě dominantní mocnosti, které jsou společně - jak říká - nynějším hlavním nepřítelem pro globální nadvládu USA. Mitchell otevřeně uvedl, že „Rusko a Čína [jsou] vážnými konkurenty, kteří vytvářejí materiální a ideologické prostředky, aby se mohli postavit americkému prvenství a vedení“. Potom ale ovládání Eurasie Spojenými státy znamená nadvládu nad Ruskem, Čínou a okolím. Eurasie je jejich prostor. Mitchellovo prohlášení Senátu je jakousi obscénní globální rozšířenou verzí americké Monroeovy doktríny z 19. století: Eurasie je naše a „nepřátelské mocnosti“, jako jsou Čína nebo Rusko, které se snaží narušovat jejich vlastní suverénní prostor, se de facto staly „nepřítelem“. A potom je zde formulace „vytvářejí materiální a ideologické prostředky...“ Co to má znamenat v souvislosti s ospravedlněním politiky Washingtonu v rámci příprav na vojenskou akci? Oba národy se aktivně podílejí, nehledě na časté ekonomické konflikty Západu, na vybudování ekonomické infrastruktury, nezávislé na NATO. To je pochopitelné. Avšak Mitchell připouští, že pro Washington je to Casus Belli (tj. důvod k vyhlášení války, pozn. překl.).

Abychom si uvědomili, jakou strategickou chybu náměstek ministra zahraničí pro evropské a euroasijské záležitosti udělal touto neuváženou větou, a proč ji Ministerstvo zahraničí tak rychle odstranilo, bude užitečné udělat si krátký exkurz do základů angloamerické geopolitické doktríny. Zcela podstatná je zde diskuse o světonázoru zakladatele geopolitiky, britského geografa Sira Halforda Mackindera. V roce 1904 na přednášce v Královské geografické společnosti v Londýně představil Mackinder, tvrdý obhájce impéria, pravděpodobně jeden z nejvlivnějších dokumentů ve světové zahraniční politice za posledních dvě stě let od bitvy u Waterloo. Jeho krátká řeč byla nazvána „Geografická osa dějin“.

Rusko a euroasijská osa


Mackinder rozdělil svět na dvě primární geografické síly: mořskou moc versus pozemní moc. Na dominantní straně bylo to, co označuje jako „kruh základen“, spojující mořskou moc Británie, USA, Kanady, Jižní Afriky, Austrálie a Japonska, v rámci ovládnutí světových moří a obchodní moci. Tento kruh dominantní mořské moci byl nepostihnutelný jakýmkoliv ohrožením pozemní moci Eurasie nebo Euro-asie, jak nazval tento obrovský kontinent. Mackinder dále poznamenal, že pokud by byla ruská říše schopná rozšířit své území za hranice Euro-Asie a získat přístup k rozsáhlým zdrojům, aby si vybudovala námořní flotilu, „mohlo by se potom začít rýsovat světové impérium“. Mackinder ještě dodal: „Mohlo by se to stát, pokud by se Německo spojilo s Ruskem.“

Po této prorocké řeči Mackindera z roku 1904, která byla pronesena v Londýně, svět zažil dvě světové války, zaměřené především na rozdělení německého národa a geopolitickou hrozbu, kterou představoval pro angloamerickou globální nadvládu, a na zničení šance na vznik německo-ruské Eurasie, z které, jak to chápali Mackinder a britští geopolitičtí stratégové, by se začalo rýsovat „světové impérium“.

Tyto dvě světové války ve skutečnosti sabotovaly „pokrytí celé Eurasie železnicí“. Až do roku 2013, kdy Čína poprvé navrhla pokrýt celou Eurasii sítí vysokorychlostních železnic a infrastrukturou, včetně plynovodních potrubí a nových přístavů, a Rusko souhlasilo, že se k tomuto úsilí připojí.

Washingtonem zorganizovaný státní převrat na Ukrajině, který proběhl v únoru 2014, byl výslovně zaměřen na to, aby byl mezi Rusko a Německo vsazen zatraceně dlouhý klín. V té době byla Ukrajina hlavním tranzitním uzlem plynovodního potrubí, zásobujícím německý průmysl ruským plynem. Německý vývoz všeho - od obráběcích strojů po automobily, až po vysokorychlostní lokomotivy, za účelem rychlé obnovy ruské ekonomiky - přeměňoval geopolitickou rovnováhu moci ve prospěch vznikající Eurasie s centrem v Německu a Rusku na úkor Washingtonu.

George Friedman, Mackinderův student a zakladatel zpravodajské agentury Stratfor, poskytl rozhovor v lednu 2015 - poté, co byl Spojenými státy zorganizován převrat na Ukrajině, který Friedman nazval „nejnestoudnějším převratem v historii“. Uvedl: „...nejnebezpečnější potenciální aliancí z pohledu Spojených států bylo považováno spojenectví mezi Ruskem a Německem. Bylo by to spojenectví německé technologie a kapitálu a ruských přírodních a lidských zdrojů.“


Zoufalá opatření


V tomto okamžiku je Washington více než zoufalý, a snaží se dostat zpět do lahve džina, kterého jejich nešikovný převrat na Ukrajině v roce 2014 vypustil ven. Tento převrat přinutil Rusko, aby začalo brát vážněji své potenciální strategické spojenectví v Eurasii a současnou spolupráci mezi Ruskem a Čínou, a také ruskou angažovanost s klíčovými euroasijskými sousedními státy v Šanghajské organizaci pro spolupráci.

Victoria Nulandová, předchůdkyně Wesse Mitchella, která předvedla svou domýšlivou aroganci na Ukrajině tím, že velvyslanci v Kyjevu řekla „Do pr**** s EU“, se „proslavila“ po celé Eurasii. Vyzradila totiž hru Washingtonu. Nejde o zásadové diplomatické partnerství, ale o moc a impérium.

Přiznání Wesse Mitchella, že americká strategická politika má za cíl „zabránit dominantnímu postavení nepřátelských mocností na euroasijské půdě“, prozrazuje Rusku i Číně, pokud měly do této doby nějaké pochybnosti, že válka je o zásadním geopolitickém boji až do úplného konce ohledně toho, kdo ovládne Eurasii - zda její legitimní obyvatelé, soustředění kolem Číny a Ruska, nebo imperiální angloamerická osa, která stála za dvěma světovými válkami v minulém století. Jelikož Washington nezvládl ruský „restart“, jehož cílem bylo vtáhnout Rusko do sítě NATO, je dnes Washington nucen vést válku na dvou frontách - proti Číně a Rusku - válku, kterou není připraven vyhrát.


Behind the Anglo American War on Russia vyšel 11. září 2018 na katehon.com. Překlad v ceně 559 Kč Zvědavec.

78 komentářů :

  1. Cas rychle pracuje proti nim... Chteli by dalsi Sarajevo...Ale zaroven strach jim to nedovoluje...Navic si vzali na starosti stale vetsi mnozstvi pijavic. Coz je ekonomicky potapi..Jejich fasisticke rezimy pak zahaneji dalsi staty do svazku s Ruskem a Cinou. Protoze se jim nikdy neda verit. Pratelstvi s nimi casto dostava jejich pratele na popraviste /Saddam, Diem atd./. Agrese proti svetu nemaji cim podeprit. Zoufala situace ve vyrobni oblasti, kde produktivita byla zvysena korporacemi o 200% za poslednich 30 let, pak dela lidskou praci nelidskou drinu a otrocinu. Tak rekrutuji nove vojacky , kteri ale chteji pouze do funkci kde se nebojuje. Jak dopadnou je dobry priklad Britanie..A odstrasujici...
    Medvedev jako president se ukazal jako krysa, kdyz Gruzie zakerne prepadla a bombardovala spici mesta, chodil v kancelari a nic. Putin z Pekingu pak zasahl.
    Dale pri navsteve v USA medvedev dojednal,ze vytvori v Rusku novou organizaci , financovanou miliony ze Sillicon Valley /Gates, facebook, Twiter/ , na zaplaceni protivladnich demonstraci v Rusku..Ze zidovsky miliardar vede a veli otevrene nacistickm armadam na Ukrajine ,vrha pak stin na Hitlerovske nacisticke armady podnecuje domnenky o tom , kdo rozkazoval samotnemu Hitlerovi...Predtim.
    Protoze vsude v EU a na Ukrajine se odehravaji utoky na zidy a lide casto doprovazeji zidovske spoluobcany do jejich synagog a poskytuji jim tak ochranu...
    Ale neslyseli jsme jediny protest od vlady Izraele...

    OdpovědětVymazat
  2. Je to i něčím jiným a to reakcí dlužníka,když už neví co s tím.USA je v pozici velkého dlužníka,tak vyvolává,stres mezi lidmi,obavu z války,hledání viníka jejich problémů.

    OdpovědětVymazat
  3. USA , poznali , ze ked su spravny ludia v riadeni Ruska , vsetko ide ako po masle ! Boli to Gorbi ,Jelcin A Medvedev .A pride skrcek Putin a cela strategia sa borti , mld $ vydane na dokoncenie transformacie Ruska na zapadny obraz sa ruca . Preto vyhrazky , zadrzovanie ,tlacenie a podporovanie
    opozicie pod ruskom demokracie...to slovo je z ust kolonialnych krajin klamstvo za ktore skryvaju rozvracanie
    malych statov za asistencie OSN .Svet je jeden podvod !

    OdpovědětVymazat
  4. Proč tady několikrát za den pomlouváte Západ a ČR po roce 89. Proč vaši pisálkové nenapíší článek o tom co Rusko páchá za zločiny vuči okolnímu světu.Jak DVA Ruští agenti GRU traví své bývalé občany Ruska v Angli NOVIČOKEM. To se do vašeho prolhaného krámu nehodí co.Pokud tohle smažete, tak jste naprosté dno proruského hnusu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Britové na vlastním území provedou otravu vysoce účinnou chemickou látkou, kterou hned rozpoznají a oba hned zachrání, tedy provedou otravu něčím, proti čemu není žádná obrana a pak začnou řvát do světa, že to byli Rusové a důkazy nikde a když tak totálně vymyšlené. Připomenu, že Brit ubil a zavraždil Čecha se slovy vidíš co jsem ti musel udělat, tedy vražda se vším všudy a soud v Británii tohoto Brita osvobodil, protože šlo ze strany Brita o sebeobranu. Britové jsou fašisti, kteří podporovali Hitlera při tom, když obsazoval Československo, přitom když Britské vojska stáli 1.9.1939 na západních hranicích Německa a nechali. aby Německo zlikvidovalo Polsko s kecy, že to byli Rusové kteří to zavinili. Britové vraždili miliony Indů, Číňanů a prováděli tam genocidu v koncentráčních táborech. Nyní nějaká Ruska v Británii prohlásila, že jí otrávil přímo Putin. Na nesmyslech není možné postavit důkazy a tady jsou jasné důkazy, že za tím vším svinstvem stojí Británie a my by jsme jednou pro vždy měli vědět, že pro Brity jsme póvl, kvůli kterému Británie vystupuje z EU, protože Britové nesnášejí všechny Východoevropany. Jim nevadí ani muslimové, ale čeho se štítí, jsme my. Když jim budeme lézt někam, tak vůči nám budou ještě sprostější, proto je třeba konečně brát věci přesně tak, jak jsou a ne si vymýšlet.

      Vymazat
    2. Pro Anonyma 8:54: Proč nás nutíte lhát?

      Vymazat
    3. 8:54, jdi si ještě pospat, šmudlo.

      Jen tak naokraj, případ Skripal měl časovou shodu s operacemi ve Východní Ghútě, kde GB měla svoje SAS. A proto taky hodně vřískala a vyhrožovala. Kromě jiného tvrdila, že Rusko v Sýrii útočí chemickými zbraněmi, což se nepotvrdilo.

      Ale nález A234 tehdy skutečně mohl znamenat i to, že Skripal, podobně jako Litviněnko, se z nedostatku peněz dal na kriminální dráhu. Ovšem průběh vyšetřování budil pochybnosti. Ne snad v práci Scotland Yard, ale v publikovaných výsledcích a jejich prezentaci. Nemyslím tím různé verze, co vypotil SY, protože chápu ten tlak veřejnosti na výsledek, ale například v tom, jak Johnson tlačil na šéfa Porton Dawn, aby uznal, že je možné lokalizovat původ jedu. Nebo třeba to, že odmítli kohokoliv přizvat. A samozřejmě rezolutní vyjádření T.May po několika dnech - "highly likely it had been Russians." WTF?

      Následoval tlak na OPCW, kde lab ve Spiezu zjistila stopy VX. Nebýt toho, že je v OPCW ruský zástupce, nikdy bychom se to nedozvěděli. Následovala trapná zatloukací kampaň a případ šel do ztracena. I na OPCW se tlačilo, aby lokalizovali "Novičok" jako ruský, a ačkoli ještě vše bylo v počátcích, už se svolával tribunál a další milé akce z kuchyně GB.

      Jenže pak se našel po několika měsících obal od Nina Ricci a dva postižení bezdomovci. Opět podivnosti ve vyšetřování a neuvěřitelně hloupých prezentacích jakoby práce tajné služby, kdy i laikovi musí být jasné, že takto tajné služby nepracují. Plus myšlenka aplikace přez běžný rozprašovač (sic!), nález ve veřejném kontejneru po velmi dlouhé době... A co se děje v tom čase v Sýrii? Správně, útok na město Dúmá a profláklá komedie s chlorem. A opět vřískot GB, která tam měla svoje SAS.

      Tehdy jsem pochopil, že se s velkou pravděpodobností může jednat o provokaci některé z britských tajných služeb.

      Když přišlo první bombardování Idlíbu (kde GB opět měla svoje SAS), se zájmem jsme očekávali, co bude nového se Skripalem. A ejhle, nezklamali! Na světě se nám objevil Petrov a Baširov.

      Vychutnal jsem si ten moment, kdy GB tvrdila, že nikdy ale nikdy je Rusko neprozradí, a za pár dní Putin ve Vladivostoku ohlásil, že je našli. :D Volker k tomu suše poznamenal, že si cení toho, že Rusové neztratili smysl pro humor. A jako bonbonek k tomu, vystoupení Pata a Mata v RT. Vím, že jim zrovna do smíchu nebylo, ale já jsem se bavil dobře.

      Dva týpci, co si zašli koupit pár pilulek a vyhodit z vrtule (jeden z nich ženatý), netušíc, že jsou v hledáčku tajných služeb Velke Británie, které z nich před celou planetou nejenže udělají vrahy, špiony a teplouše, ale napráskají je za pašování steroidů, a udělají jim doma peklo, protože napráskají i to, že si koupili na hotel do trojky štětku.

      Tohle normální člověk nevymyslí! :D

      Gratulují. Tímto se dopracovali k úrovni Ukrajiny. Bohužel, narozdíl od Ukrajiny zde jsou i postižení. Well Done!

      Vymazat
    4. 12:58 Já vás nenutím lhát, to vy neustále lžete o Rusku, jaký,že to je ráj na zemi,tímto vás vyzívám pište pravdu, zatím jsem se tady žádné nikdy nedopátral, pane Dvořáku.Celý svět ví kdo otrávil Skripalovi, že to je práce Rusa, ale ten to bude zapírá, tak jako ve všech jeho prasečinách.

      Vymazat
    5. 13:52, kde se píše, že Rusko je ráj na zemi? Je řeč o Skripalovi a zde Německo, které vypovědělo ruské diplomaty jako demonstraci podpory partnera, tak to samé Německo odmítlo tribunál, protože vědí, že Británie staví na vodě. Po vystoupení těch dvou "travičů" to je ještě zjevnější.

      Přesně jako se střelbou na Majdanu 2/2014, kdy Ukrajina chtěla svolat mezinárodní tribunál na obžalobu Janukoviče plus Ruska, přitom už v únoru 2014 zástupci EU věděli, že to spískala jimi dosazená klika, která se prodrala do vedení státu přez státní převrat.

      Vymazat
    6. Když tak vyzývat. Rusko ráj na zemi, díky podobným lidem jako jste vy, bohužel, není a dlouho nebude. Tristní, když ještě máte dojem, že víte jak se věci mají a drzost se o to za každou cenu podělit.

      Vymazat
    7. 14:40, on to nedělá schválně, je postižený, chudinka. Tak vypadá správný sledovatel České televize. RIP.

      Vymazat
    8. To je zaújmavá požiadavka od Pepka provokatéra A8:54, 13:52 :-). A čo Pepku, kde sú zrazu tí vaši notorickí russkí alkoholici Skripal-Skripalka, čo sa ožrali tak, že ich museli v nemocnici detoxikovať? Vy čo inak sa tak s oblubou o rusoch vyjadrujete ako o alkoholikoch, sú zrazu z nich obete putinovho krabičoku z obchodu s lacným alkoholom:-). Vtipná trollovská provokácia, ktorá ani nemôže rozčúliť, ale rozosmiať tak, že to núti človeka podeliť sa tu s ostatnými o zábavu. Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
    9. Mas pravdu, 2 Rusove zabili , tedy pokusili se zabit 2 Rusy. To je ohromne ohrozeni nejen Rusu, ale celeho sveta. To, ze USA vyvrazili tretinu sev.Koree, 3 mil.Vietnamcu, milion kambodzanu a celkove po valce jsou zodpodni za smrt pres 30 milionu lidi, to je NIC. Pokus 2 Rusu (nedokazany) o smrt 2 Rusu, to ze AVERSTVO MADE IN RUSSIA.

      Vymazat
    10. Je s podivem, že se po té 4 roky trvající rusofobní prolhané propagandistické smršti, kterou šíří zejména ČT, ČRo, TV Nova, najdou u nás jedinci, jako 13:52, kteří těm slaboduchým lžím stále věří. Zjevně to jsou lidé buďto nesmírně naivní, hloupí, zaplacení nebo postižení vážnou duševní poruchou. Často se jedná o ultralevicové havlokavárenské fanatiky a jejich užitečné idioty (např. mnozí studenti a téměř všichni herci).

      Vymazat
    11. POMLOUVANI PRAVDOU pak je zcela normalni prirozena snaha kazdeho odstranit fasisticke jejich vlady a zlepsit svet..
      Dva OBCANE spachali a nikdo nevi co a jak ?
      DUKAZY A FAKTA A ZAPIRA /nepochopitelne/ britzka vlada. Zaloba na ty dva pak musi PRINEST NEZVRATNE DUKAZY A FAKTA na verejnost , NIKOLIV JEN TUPE ZVASTY HYSTERICKYCH A DNES JIZ TEMER HISTORICKYCH Plazu..
      Proc tedy provokovat 'POMLUVY' kdyz UDAJNE PRAVDA A DUKAZY JSOU NA 100 % !!!
      KDO TADY VLASTNE ZAPIRA ???? Kdo tady chce poradat bolsevicke stalinisticke MONSTRPROCESY , kde dukazy ani Pravda nejsou treba !!!?????

      Vymazat
    12. proboha jsou jen dvě možnosti buď jste provokatér nebo jste velice mdlého rozumu a svůj mozeček nedovedete používat a to co řeknou v čt je pro vás svaté

      Vymazat
    13. VB už nikdy nebude "pupek světa" a nemůže se s tím smířit. USA mají za zenitem a "dolar" je v p.či. RF a čLR jsou tak silní, že je musí respektovat. Pořád se zkouší, "co kdyby" a nějak se nedaří. Použít "silné" zbraně je lehké, ale jednou se někdo bude ptát proč. Proto Putin jedná s rozmyslem a nehoní "body".

      Vymazat
  5. 8,54
    Kamo,ty ozaj veris tomu,ze Rusko otravilo nejakeho agenta ?
    Na zaklade coho tomu veris ?
    Ved VB este nepredlozila ziadne dokazy.
    Tie fotky z letiska maju byt nejaky dokaz ? Dvaja agenti, dve kamery, a presne ten isty cas ?
    Alebo toto ma byt dokaz, ze nejaky bezdomovec nasiel akusi flasticku od parfenu, s pozostatkami Novicoku ? Po 3-4 mesiacoch sa tato flasticka nasla v nejakom kosi na odpadky ?
    To anglicani neodvazaju smeti aspon raz do tyzdna, ale iba raz za 3 mesiace ?
    Ak daju Anglicani dokazy, vtedy bude na ich strane cely svet.
    Momentalne su ale celemu svetu na smiech.Tak ako po tom, ked zautocili na Irak kvoli chcemickym zbraniam, Husajna popravili, a,ziadne zbrane sa nenasli.
    Takze tak to asi bude aj s Novicokom.
    Hladaju, na pokyn USA, nejaku zamienku, na vojnovy konflikt z Ruskom. O tom to cele je.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy dva proruští obdivovatelé, víte, že by Rus někdy něco přiznal, od povraždění Polských vojáku v Katyni,pašování nukleárních raket na Kubu,tragedie Černobylu,státem ovládaný doping sportovcu, vraždy opozičních novinářu, mám pokračovat dál ? A toto je stejný případ lhaní Rusa, nikdy nic nepřiznat, přitom případ Skripal je tak jasný,že má Rus v tomto prsty.

      Vymazat
    2. Pleteš si blbečku Rusko se Sovětským svazem, dvě rozdílné země, dvě rozdílné ideologie, dva zcela různé přístupy ke světu, dvě rozdílné technologie vlády. Nejsi-li schopen ty rozdíly vnímat, nemáš tu v diskuzích co dělat.

      Leo

      Vymazat
    3. Vše, co uvedl ten hlupáček v 12:06, jsou produkt lživých spinovaných médií. Inu, chudák, který tomu věří.

      Vymazat
    4. 13:02 Pleteš se neznalej hlupáku SSSR a Rusko je naprosto stejná zem chudých mužiku.Příklady, nad Kremlem svítí dále rudá hvězda, 59% Rusu obdivuje vraha Stalina, pomníku s vrahy Lenina a Stalina čím dál tím více, všude rudé prapory, hvězdy i za těmi motorkáři vlály rudé prapory, potlačována demokracie na každém kroku, vraždy opozičních novinářu, tak že stejný ne -li horší systém jak za SSSR.TUPČE. To,že pár zloděju, včetně Putina, jsou miliardáři nemění nic na tom,že přetrvává starý režim z dob SSSR. Neustále rozhoduje jeden člověk a to Putin, nikdo jiný. 13:04 Proruská trosko, to chceš říct, že Černobyl,Katyň atd není pravda? Proruská hloupost je opravdu nekonečná!!!!!

      Vymazat
    5. 12:06, sklapni. To vypadá, jako bys věřil úplně všemu, co Downing Street vypotí - takhle snad Čech bej blbej nemůže. Zkus tohle:

      http://www.novarepublika.cz/2018/09/co-je-v-pozadi-angloamericke-valky.html?showComment=1537702544426&m=1#c5380810912784048933

      Vymazat
    6. 13:42 Přihlouplé a lživé sračky nečtu JELIMANE.

      Vymazat
    7. 13:40, zkusím to s tebou, i když z projevu je vidět, že jsi vydatně infikován.

      Rudá hvězda nad Kremlem je důkaz čeho? Že jsou v bídě a vraždí novičkem? To je tedy epochální objev hodný duševního mamuta jako jsi ty. V Moskvě jsem byl letos po velmi dlouhé době a zůstal jsem ohromen pozitivními změnami, které v této jediné evropské megapolis nastaly. Bohužel, o mojí milované Paříži to říct nemůžu.

      V čele Ruska stojí "diktátor"? To netvrdí ani Velká Británie, troubo. Kdyby to byla pravda, nesnažili by se všichni o ovlivnění jejich voleb. A malé překvápko pro tebe - také "diktátor" Asad byl zvolen!

      Rudé prapory? To jako kde, na demonstraci jejich Komunistické strany? Rusko má zcela jinou vlajku. Už skoro 30 let, ale tys to dosud nezaregistroval. Oficiální Rusko už neslaví ani VŘSR, ale toho sis taky nevšiml.

      Taky nové sochy Leninovi jsi vykouzlil z rukávu. Nic takového se nestalo. Lenin je jejich historická osobnost a oni jeho sochy pouze nezbourali. A budeš se divit, až tak jednoduše v Rusku na "Lenina" nenatrefíš, běžní Rusové řeší úplně jiné problémy.

      Co se týká Stalina, budeš se opět divit, ale tenhle chlap zachránil stát ve stavu extrémně hlubokého propadu, kdy jiné země by už dávno zanikly. Byť za obrovskou cenu. Tohle si Rusové velice dobře uvědomují, a opět lžeš, když tvrdíš, že ho obdivují. Stalina nelze obdivovat, ale lze ho respektovat. Napoleona nelze obdivovat, ale lze ho respektovat, přitom Napoleon vedl útočnou válku proti Evropě - narozdíl od Stalina.

      Vymazat
    8. 14:17 Máš to marné, marné, ty už z té Ruské prdele nikdy nevylezeš.Pleteš se, při prehlídce zbraní se to rudejma praporama jen hemží. Že Putin není diktátor, muže napsat poze trouba, neznalí věcí. Tak že Tvé argumenty jsou velice chabé.Souhlasim pouze s tou Mosvou, ale dvacet metru, opakuji dvacet metru za ní je svět o 100 let pozadu.

      Vymazat
    9. 14:35, já nejsem v ničí prdeli, synku, já jsem Čech. Jen mám mnohem lepší rozhled než ty, a můžu porovnávat. Rusko mi bylo vždy celkem lhostejné, já mám pozitivní vztah spíš k Americe a moc se mi líbilo v Paříži. Celkově v evropských městech a Evropě, a cením si všech evropských hodnot, jako kotvící báze. Přitom rád poznávám jiné, takže další moje srdcovka je Levanta, bohužel dnes tak těžce zkoušená. Pokud neumíš argumentovat, neosočuj.

      Co se týká Ruska, moc jsem toho nesjezdil, ale je lež, že 20 metrů za Moskvou je pustina. Víš vůbec, co to je Moskva? Pokud mluvíš o tomto městě, pak jeho dimenze se počítají v desítkách kilometrů, ne na metry. To zaprvé. Zadruhé není pravda, že zbytek země je oproti zbytku planety pozadu. Nebo snad myslíš, že jezdí ještě na koni, žijou v zemljankách a přitom instalujį objekty na oběžné dráze země? Trochu kritického myšlení by neškodilo.

      Apropos, pokud bych chtěl porovnávat některá města Ameriky s těmi ruskými, tak ano, Amerika je na tom v globále jistě lépe, ale ne zas tak moc, jak bych si představoval. Americe chybí i historie, která je v Rusku vidět. Není také třeba zapomínat, že Rusko jen nedávno prošlo několika válkami na vlastní půdě, hlubokým propadem a ztrátou území, rozvratem mocenské vertikály, přesto na místech, kde jsem byl, vypadá konsolidovaně. Mnoho míst je vysloveně pěkných, lidé příjemní, vzdělaní, nádherná příroda. Ruská města působí evropsky, to mi konvenuje, i když k vzhledu německých měst se musí ještě propracovat. A také infrastruktura potřebuje svoje. Ovšem jak jsem si všiml, všude se staví ostošest. Bylo by dobré porozhlednout se kolem vlastního prahu, pak kritizovat.

      A na závěr - Putin není diktátor, ale volený president. Statisíce Rusů ho nemůžou vystát a dávají to jasně najevo, ti ostatní ho volí. Říká se tomu DEMOKRACIE. Jsi s tím diktátorem trapný.

      Vymazat
    10. 15:20 Pokud mohu, tak s příspěvkem celkem, až na nějaké drobnosti souhlasím, ale kategoricky nesouhlasim s tím, že Putin není diktátor a už vubec ne,že v rusku vládne DEMOKRACIE!!!. Proč potom tolik zabitých opozičních novinářu,proč násilné rozhánění demonstrantu, proč dalších plno zákazu? Vše proto, aby se neobjevil někdo, kdo by byl schopen Putina politicky ohrozit. Rusko, za celé své období nikdy nepoznalo svobodu a tak to je do dnešních dnu, na věčné časy a nikdy jinak.

      Vymazat
    11. 17:02, já nevím, kolik ruských novinářů bylo zabito a jaký byl jejich světonázor. Vy říkáte "opoziční", ale co je to? Neměl by novinář být spíš nestranný? Pokud vím, velké množství novinářů zemřelo jako váleční korepondenti, dva má na triku Naděžda Savčenko. Takových je i dost v USA.

      Jediná známá, tzv."opoziční", je mi Anna Politkovská, kterou sice Kreml nemiloval, ale pokud vím, ona v té době pracovala na odhalení praktik čečenské mafie a jejího propojení s vládou Čečny. Někoho už zatkli, ale zjevně to nebyl objednavatel - prostě svinstvo. Možná je takových novinářů víc. Za tu dobu a zvlášť v podmínkách 90.let bych se tomu ani nedivil. Tehdy zařvalo hodně lidí.

      Ohledně ruských novinářů všeobecně platí to samé, co tady a ještě stokrát víc. V tamním infoprostoru se promele podstatně víc věcí než tady, to byste se divil. Osobně být Rusem, některým tamním kretenum bych dal do držky a je div, že si je ještě nikdo nepodal. Je samozřejmě i spousta velice kvalitních a odvážných novinářů, kteří jsou uznávání, i když některé z nich mnozí politici nemusí, a zabírají celé spektrum. Rusko je zemí opravdu mnohonázorovou, to jsem se sám přesvědčil. A svůj názor neváhají vyslovit.

      Co se týká Putina, on vůbec nemá nic jistého, nejste v kontaktu s tamní situací. Pokud nebude mít výsledky, jde prostě pryč a finito. Jen on ty výsledky zatím má, takže dosud tu většinu získal. Bez podpory zdola by ho dávno vyštípali tamní predátoři a že jich tam je. On má autoritu právě díky té podpoře, v tom je ten fígl demokracie. No a samozřejmě, má moc dobré píárko ;-). Berte ruského presidenta jako našeho premiéra nebo německého kancléře, je to výkonná funkce.

      A Putin přece není jediným politikem. Je to obří země, máte tam hafo regionálů. Zrovna teď proběhly volby na Dálném východě, kde volební komise zjistila podvod. Takže je z toho příšernej skandál a musí se opakovat. Nemám pochyby, že je tam mnohem víc prasáren, hlavně když se jedná o prachy. Platí pravidlo: velká země, velké prachy, velká svinstva.

      Jediné, co by člověk vytknul, je systém volby gubernátorů, který se vrátil zpět. Byl to návrh presidenta někdy v nultých letech a schválil to federální parlament. Zjevně to byla pojistka v krizových letech, kdy se země rozpadala, takže centralizací se upevnila její stabilita.

      Na demonstrace mám svůj názor a stavím se k nim dost opatrně. Můžete mít statisíce lidí v ulicích jako v '89 a úplný klid, anebo tři tisícky, které vyvolají vážné nepokoje. To byste asi nechtěl. Jestli začnou u nás pochodovat neonacisti, uvidíte ten frmol.

      Pokud narážíte na Navalného, není to úplně tak, jak se tady předkládá, i když má v mnohém pravdu. Navalnyj NENÍ bojovník za svobodu a demokracii :) jeho příběh neznáte. A mám dojem, že je k tomu všemu i nacionalista, což je v multinárodním státě hodně velký problém. Až budou stávkovat třeba horníci nebo odborářské svazy, to bude ta pravá a velmi závažná situace s odkazem k vládě.

      Právě co se týká demokracie, s tím tam problémy nejsou. Jejich problémem je korupce, byrokracie (ta je i u nás), na mnoha místech nekompetentní vedení, nízké výdělky, sociální nůžky, problémy ve zdravotnictví, infrastruktuře, komunální politice..., ale i to záleží na místě, kde žijete. Spousta lidí tam žije spokojeně.

      Rusko je komplikovaná země, než jsem tam jel, hodně jsem četl. Mně se líbí tady, nebo jinde v Evropě, a v Rusku bych žít nechtěl. Ale kdybych musel, určitě by se dalo, zas tak hrozné to není. A Moskva je fakt krásná a nejen ona.

      Vymazat
    12. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    13. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    14. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    15. 17:02 A proč by být měla? Maasonská všivárna tzv. demokracie je v podstatě jen řáděním nesvéprávné lůzy! Velký ruský filosof Alfred Rosenberg o ní ve svém díle Mýtus 20. století napsal toto:
      „Všeobecné hlasovací právo má být ženám odebráno? Ano! - A mužům rovněž! Národní stát nemůže zakládat rozhodující výběr na anonymní - mužské či ženské - mase, nýbrž na odpovědných osobnostech.“ A Největší z Němců k tomu dodal:
      „Doufám, že se nikdo nedomnívá, že z volebních lístků voličů, kteří jsou všechno jiné, než plní ducha, vyrostou hned po stovkách nějací státníci. Vůbec je třeba ostře vystoupit proti nesmyslu, že ve všeobecných volbách se zrodí géniové. Za prvé, v jednom národě se najde jen jednou za velmi dlouhé období jeden jediný skutečný státník, a nikoliv hned sto a více současně, za druhé, odpor mas je proti každé-mu géniovi přímo instinktivní. Spíš projde velbloud uchem jehly, než-li se prostřednictvím voleb „objeví“ skutečně velký muž. To, co skutečně přesahuje normální míru širokého průměru, se ve světo-vých dějinách obvykle ohlásí samo.“ Adolf Hitler


      Co se Ruského Impéria - tohoto mistrovského díla státotvornosti naší rasy týče, tak to bylo zničeno nejpozději v březnu 1917! A to nenávistí Židů s nemalou spoluvinou slovanské, mužické lenosti, otupělosti a lhostejnosti! Stalo se "pouští osídlenou bílými negry", jak o tom hovořil Žid Bronštejn! - http://terrapapers.com/wp-content/uploads/2016/02/terrapapers.com_The-Protocols-of-the-Elders-of-Zion-10.jpg

      Vymazat
  6. Jejich národní zájem je světovláda pokud je Rusko a Čína tak to nebude naštěstí.

    OdpovědětVymazat
  7. Měli bychom se připravit na to, že atentáty budou součástí života v západních velkoměstech.
    Podpis: Izraelský agent.

    OdpovědětVymazat
  8. USA je jasně velmoc, která je schopná se uvolnit z OSN i NATO, a začít v Euroasii válečný konflikt. Tomu je možné předejít a neutralizovat USA jedině společným postupem vedle Ruska a Číny, které jsou dnes USA nejvíce napadány, tak spoluprací s EU. A dnes je šance, při celních krocích USA proti těmto všem !!! Stane se to ???

    OdpovědětVymazat
  9. Historické zkušenosti23. září 2018 10:41

    USA ZAČÍNAJÍ války, ale je NEUKONČUJÍ A PROHRÁVAJÍ.
    Rusko NEZAČÍNÁ války, ale je UKONČUJE A VÍTĚZÍ.
    Tak to bylo a tak to bude!
    • www.youtube.com/watch?v=s794KNSzTlk
    • www.youtube.com/watch?v=1jeT2YdQemY
    • www.youtube.com/watch?v=IDYHAg6dl5U

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No neblbni s tou Amerikou, čoveče. To je velmoc už docela dlouhou dobu a velmoc málokdy prohrává. Navíc USA se nikdy nemuseli žinýrovat. Dolarů jako písku na Sahaře, soldáty rekrutují z migrantské komunity a jejich týl je sice trochu z ruky od obvyklého místa konfliktu, zato velice dobře chráněný, prakticky nedotknutelný. Když se v Evropě válčilo, bortily se katedrály a lidé umírali hlady, oni natáčeli muzikály. Jediný, kdo jim může pocuchat frizuru, je Rusko. Proto je, kromě jiného, nemůžou vystát.

      Vymazat
  10. 10:41 Tak to nybylo a nebude, co tak Afganistán kde RUS dostal na prdel a odtáhl s 15 000 mrtvýmí okupanty? A dále, co ta 90 léta kdy Rus prohrá se západem studenenou válku a skončil v naprostém krachu. Rus si vždy dovolí na ty menší Maďarsko, ČSSR, Afganistán,Čečna, Gruzie, Náh. Karabach a nakonec se Rus ukázal KRYM!. Tak si vtom tvÉm mozečku udělej pořádek.Jinak nevím kde USA PROHRÁLO NĚJAKOU VÁLKU.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blbe, USAáci mají z Vietnamu dodnes kopřivku a třes půlek.

      Vymazat
    2. 11:57, čéče nebuď srandovní. A ten Amík bojuje s jakou velmocí, s Hondurasem? Rus s vyspělou a početnou Evropou bojoval v posledních dvěstě letech třikrát, dvakrát s početným vyspělým Japonskem a jednou s Čínou. Přímý boj.

      Když byla Německem napadena mocná Francie, zmohla se jen na kraťoučký směšný odpor, a pak lehla jako děvka na záda. To nebyl boj, to byla milostná předehra. Tváře některých Francouzů se zalily slzami, většina začla čile kolaborovat. Rusko, napadené nejen Německem, ale v podstatě celou Evropou, posbíralo opět svoje síly, které nepadly v příhraničí, a zlomili intervenčním armádám páteř u Kursku. Heroickým bojem nebyla jen fronta a odpor obyčejných obyvatel třeba Leningradu a Stalingradu, ale také přesun týlu do vnitrozemí za Ural. Ačkoliv jsem svého času opravdu Rusy nemusel, právě tohle, přesun týlu, u mě vzbudilo hluboký respekt.

      Vymazat
  11. 11,57
    Rus odtiahol z Afganistanu, mozno dostal na prdel.
    Ale momentalne v Afganistane dostavaju na prdel USA, ktore tiez nie su schopne porazit Taliban,ktory, mimochodom,sami vyzbrojili.
    A ak v Afganistane neuspel Rus, a to mensiu sancu na uspech tam ma Johny z US Army, aj ked bude mat na helme
    3 balicky cigariet Mallborro,a 2 balicky tyciniek Mars.
    Jednoducho, americka armada neni schopna bojovat v tkzv PARTIZANSKEJ VOJNE.
    USA su majstri v bombardovani z lietadiel, ale na pevnine maju strach, neschpnu armadu na boj muza proti muzovi.
    Na pozemny boj maju armadu z inych clenskych statou Nato.
    A ked sa tak zamyslim, tak vlastne USA vojnu v Syrii uz prehrali.
    A to nespominam Vietnam, kde tiez odtiahli do prdele ako Rusko z Afganistanu.
    Krym ? Zakonnne referendum,dalej to neriesim.Na rozdiel od Kosova.

    OdpovědětVymazat
  12. 12:11 Nechápu, proč by Amík hnal dnes do boje svoje lidi, na to je specialista RUS nas mnogo. Krym zákonné referendum pod hlvněmi samopalu a kulometu, tak tomu říkám svobodné volby!! Tak to nemyslíte vážně!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:22, to máš pravdu, Amík přikáže svým vazalům, aby dali k dispozici svoje lidské zdroje, maso, alias kanonenfutter, a do boje žene třeba Čechy, kteří jsou americkým generálům u řiti. Tohle Rus nikdy nedělal. A postoj "nas mnoho", se už dáávno změnil. Rusko není SSSR a nemůže plýtvat zdroji. A jak sis bezpochyby všimnul, třeba v takové Sýrii jsou Rusové jen na obloze a semtam v bojových skupinkách speciálů. Jednak jsou výkonní a jednak je potřeba tréning ostrým bojem. Vše ostatní dělá Sýrie, Írán a Hizballáh.

      Vymazat
    2. Tak Pepku A14:22, presne si vyjadril vašu duševnú úbohosť, hnus, charakter kríženca potkana a krysy: "nas mnogo“. To bolo škrekotu pred vašou vojenskou agresiou v Juhoslávii, v Líbii, Iraku... že "že žiadnu vládu hranice neochránia pred trestom za vraždenie svojich spoluobčanov, až Kyjevská chunta začala tiež vraždiť svojich spoluobčanov. Krása nechceného keď sa snaží charakterizovať Rusa a namiesto toho si nechcene strhne masku zo svojej hnusnej papule:-). Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
  13. To, co bylo tak říkajíc nabíledni (viz podobenství o kachně) bylo konečně jasně formulováno překvapivě a vskutku asi nechtěně samotnými spojenými státy.

    OdpovědětVymazat
  14. Nevím, která z variant je pro nás menší zlo - USA nebo Německo ovládající ruské zdroje.
    Jen ať se USA přou o dominaci se silným Ruskem a silnou Čínou a drží Němce při zemi a nás si pokud možno nevšímají. Pro ČR je nejhorší silné Německo, jsme mu naráně a chce nás ovládat a využívat.
    BV.

    OdpovědětVymazat
  15. 14:58 Potvrzeno, sem opravdu chodí lidé trochu více retardovaní. Jeden napíše jakej je Rusko ráj na zemi,druhý jak na Kymu proběhly svobodné volby a třetí jak nás Německo ovládá a využívá..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:21, kde se zde píše, že Rusko je ráj na zemi? A ano, na Krymu proběhly svobodné volby, už několikáté. Je zajímavé, že u těch presidentských získal Putin na Krymu víc hlasů než ve svém rodném Petrohradu. Co se týká Německa, Německo dělá to, co je dobré pro Německo. Bohužel, z dobrého souseda se skrze svoji migrační politiku mění zad na stát, z něhož má člověk přinejmenším smíšené pocity.

      Vymazat
    2. 15.21
      druhý jak na Kymu proběhly svobodné volby..
      xxxxxxxxx
      Nevím jak na Kymu, ale co se Krymu týče, s 95% Rusů, tak je naprosto jasné a pochopitelné, že referendum dopadlo, jak dopadlo. Krymští Rusové nestáli o genocidu ze strany ukrajinské fašistické junty.
      Odstěhuj se idiote na tu milovanou Ukrajinu, a Rusům na Krymu nech právo rozhodnout se, kam chtějí patřit.

      Vymazat
    3. Hele nemusí se stěhovat na Ukrajinu. Stačí mu jít do demokratizovaného Kosova, říšského protektorátu Bosny&Horcegoviny, Libie, Iraku, Afganistanu. Tam proběhli svobodné demokratické volby i když taky pod hlavněmi samopalů, ale americkejch. To se nepočítá, to je cool, OK.

      Vymazat
  16. Ad 13:02 Kdo všechno byli vrazi za 2 světové války? Proč vynecháváte Churchilla, Roosevelta, Trumana .... Kdo rozbombardoval civilní části měst Německa? Kdo za jediný nálet zavraždil jen v Drážďanech na 1/4 milionů civilistů - kolik z toho byly děti a ženy si dovedete představit - 3/4! Kdo nechal shodit atomové bomby na Hirošimu a Nagasaki a nadělal přes 300 tisíc mrtvých civilistů, opět převážně žen a dětí a pár set tisíc v dalších letech těžce umírajících po ozáření! To byli lidumilové nebo vrazi? Kdo je vrahem u těch pár tísíc justičních vražd, převážně černochů v USA - jak zjistily následně testy DNA. Kdo vyvraždil těch 160 milionů indiánských národů a více jak 15 milionů černých otroků. Kdo lovil tyto otroky v Africe jako divou zvěř- za kterých prezidentů USA se tak dělo??? A je pan Porošenko vrah, když nechal střílet do demonstrantů na Majdanu ostřelovači ze zálohy??? Který prezident a který ministerský předseda třeba Francie, Británie, Itálie není vrah, protože v jejich zemích umírají nevinní lidé v důsledku jejich agresívních válek proti části muslimského světa? Tam tito vrahové zabili rodiče těch dětí, které se jako sirotci nyní "toulají" EU a pro které roní krokodýlí slzy stejně nezodpovědní agresoři v Česku. Nezabíjejme a nebudou sirotci! Nerozvracejme cizí země a nebude migrace. Nepodporujme pašeráky a tento velkobyznys kapitálu, nebudou odplaty teroristů - partyzánů.... Víte z fyziky, co je akce a reakce? Tak se chovejte tak, abyste neubližovali jiným českým občanům, sami můžete svobodně odjet na válečné fronty a tam zkuste bojovat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Je fakt, že na počátku 20. století ovládali lidé evropské krve celý svět: tvořili třetinu jeho obyvatel, přímo vládli polovině jeho rozlohy a kontrolovali Afriku, Indii, jihovýchodní Asii i části čínského pobřeží; jejich technika, průmysl, filozofie, věda a umění neměly sobě rovné; svět patřil jim a pouze jim. O století později je však všechno jinak: lidé evropského původu nejsou ani 9% světové populace a jejich země zaplavují neběloši; svůj průmysl i technologie ochotně přepustili svým potenciálním nepřátelům; jejich státy, sociální systém i média ovládají parazitičtí cizáci a nemilosrdnou řečí demografie hledí do očí nepříliš vzdálenému biologickému zániku a vyhynutí. Dík zkurveným komoušským rasozrádcům, jejichž sebeobviňující dogmata svědčí o ničem více než o upadající a své již tak dost omezené území nebránící rase a nikoliv o rase dobyvatelů, průkopníků a objevitelů kterou jsme donedávna bývali!

      Vymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. 20:39 + 20:43, no vidíte jak si hezky rozumíte. Z vás by měl Adolf Aloisovič velikou radost. Ale zkuste pastovat do gordonua.net, tam najdete vděčné čtenáře, tady vděku nepoberete.

      Vymazat
    3. 21:19 A víš proč tupe? Páč skutečným Rusem však je nordicko-slovanský árijec, který je disciplinovaný, svobodomilovný a spíše faustovský než fatalistický - stejně jako Švédové, Dánové či Němci. Fatalistická "slovanská duše" je reakcí ruského lidu na otroctví, které jim pomohla vydržet, aniž by riskovali své životy při vzpouře. Tato idea byla povzbuzována, ochraňována a zneužívaná mongolsko-byzantsko-židovsko-komunistickými vládci euroasijského Projektu. "Slovanská duše" je ve skutečnosti "otrocká duše." (V angličtině: slavic soul - slavish soul.) Je to sen árijského muže uvrženého do otroctví, ochromující práce a života v ponižujících podmínkách, jehož předkové byli vyhlazeni etnicky cizími elitami, a který nemá vůli čelit realitě a postavit se svým pánům - https://www.youtube.com/watch?v=SvenB1N3WJY

      Vymazat
    4. 8:06, ty se prostě nevzdáš, co? Každý stát má takový osud, jaký si sám připravil. Národy žijící v Ruské federaci a v minulosti v SSSR, udělali ze své země velmoc. Můžu souhlasit s tím, že většina obyvatel tohoto prostoru bývalého impéria, zvlášť v Evropě, je i byla tzv."slovanská" možná i z menší části tzv. germánská... a co jako? Slovan, Germán jsou spíš kulturní produkty, mimochodem velmi blízké, a ne genetické.

      Pro stát a národ je dobrý ten, kdo maká pro společný cíl. A je fuk, jestli má šikmý voči, nebo zrzavý vlasy.

      Vymazat
    5. 13:56 Ale jo, je to tak! V tom spočívá princip Eurazijské říše - tedy že ačkoliv převážná část jejích obyvatel se skládala ze Slovanů, vedle nich tam žilo ještě mnoho ruských státních občanů patřících k jiným národnostem, které se slovanstvím neměli nic společného. Především panující baltští a a povolžští Němci, ale i národní kmeny Kavkazu, Tataři, Kalmyci, Baškircei Kirgizci, Burjati a karlofinské kmeny. Oni všichni byli v průběhu staletí věrnými syny říše, poddaní cara a bojovali pod ruskou vlajkou pro Impérium. Však také u jeho zrodu stál Heinrich Johann Friedrich hrabě Ostermann, vychovatel a rádce Petra I. Velikého. A byl to Němec Pjotr Christianovič Wittgenstein, kdo přivedl ruské armády až do Paříže v roce 1814. Když pak napoleonskými válkami bylo Rusko na několik desítek let odřezáno od nějakého evropského státu, který by byl jasným spojencem (tento stav vyvrcholil v době tzv. Krymské války), tak si jej Alexandr II. pomocí Bismarcka vytvořil v sjednocené Německé říši. A to je pro Anglosionisty ta největší hrozba - možnost spojení árijských Impérií která by nosatcům vzala vítr (světovládu) z plachet ...

      Vymazat
  18. Anonyme 8:54 logické myšlení je zcela jistě tvou slabou stránkou.Vše co blábolíš o té otravě je pouze hrou zpravodajských služeb.Celý ten tkzv.příběh mohl k dokonalosti přivést jen idiot.Ten sídlí buď v Anglii nebo za oceánem.Asi neznáš latinské QUI BONO!

    OdpovědětVymazat
  19. Ad. 20:43 Tento kompilát citátů amerických militaristů je pro vás biblí, pro mne určitě ne. Nejen proto, že znám kapitalismus 1. republiky i té dnešní, ne proto, že jsem prožil válku, únor 1948 a všechny peripetie tzv. socialismu. Nejen, že jsem prožil převrat 1989 a prožívám nepochopitelné, slušně řečeno, hulvátské chování dnešního kapitálu, které nezvládne ani kapitálem zkorumpovaná střední třída otupit od revolučnosti "spodní" třídy. Ano, víme dnes, jaký to byl bezedný bezcharakter nejen Chamberlein, ale také Churchill,který na konci 2. světové se paktoval s SS jednotkami (které poslední dny války u nás také masově vraždily) o zvratu v tažení nového Drang nach Osten. Jen díky tomu, že se to nepodařilo a Roosevelt nesouhlasil, žije náš národ a také řada dalších ve Východní Evropě. Volit mezi Němci a Rusy - tak tu příležitost nebudeme mít, již za nás naši političtí hochštapléři zvolili Německo, kam sice neposíláme 300 volů ročně, ale rovnou 300 miliard na "dividendách". Jen VW shrábne ročně daleko více, než kdysi zaplatil za "koupi" Škodovky v Boleslavi. Komunismus nevymysleli Rusové, ale Němec Karel Marx, veden myšlenkou lidské rovnoprávnosti a sociální spravedlnosti, myšlenkou, která se s kapitálem zcela míjí. O slušnosti "německého národa" vědí ty miliony, co si prošly koncentráky, rodiny, jejichž příbuzní skončili ve "slušných" plynových komorách, miliony povražděných, také v našich Lidicích a stovkách Lidic, které vyrobili nacisté v někdejším SSSR, ale také třeba ve Francii. Patton a spol. byli vojáci, těm vraždění nebylo cizí a když skončila válka, tak ohluchli a nebyli aspoň na skok v Norimberku při procesech. Ano, Německo navíc nebylo denacifikováno, masové vrahy nesoudilo a odmítlo vydávat k soudům do zemí, kde vraždili. Vykládal se kdysi takový "vtip": Jaký je rozdíl mezi židy a Němci? Kdysi Němci vraždili obchodující židy, dnes vraždí židé za trest neobchodující Palestince . A že se nevydali zrádný Albion, Amíci a spolupachatelé v r. 1945 na Východ k vymýcení Slovanů? Dostali by nafrak, tehdy lidé byli tak v Evropě naklonění socialismu - v Itálii, Francii, dokonce i v proradné Británii jejich KS neskomírala! Všichni měli tehdy po krk 2. světové války, vedené jen a jen ve prospěch kapitálu - stejně jako dnes - jenže dnes se střední třída přiživuje na ziscích militaristů a samozřejmě se zřejmě i těší z vraždění v zemích, kde válčíme a proto mají i takovou radost ze sirotků, kterým rodiče zabili, jejich dům vyloupili, rozbombardovali školy... 2. světovou válku svoji neodpovědnou politikou rozpoutala V. Británie a Francie, a nacistickou ideologií Německo. SSSR, jak víme, mělo "dekret o míru" a po r. 1917 porazilo nejen kontrarevoluci doma, ale také "expediční" sbory Británie, Francie, USA a Japonska, později také expediční sbor prvního vládnoucího nacisty v Evropě polského maršálka Pilsudskeho, který ostatně byl prvním, kdo se zvěčnil hned řadou "Lidic" na Ukrajině a v Bělorusku. Ano, nejen Německo nese odpovědnost za sto milionů mrtvých, ale také Británie a Francie. Proč i po nich nechce Polsko reparace? A mohli bychom po těch, co jsou odpovědní za 360 tisíc mrtvých v ČSR, také reparace - které musí dodnes platit ale český poplatník? Američtí důstojníci - to byla mašinerie na vraždění lidí, mohli být pak smutní z konce svého díla a jistě by rádi v takovém díle pokračovali. Ostatně navázali na masové vrahy z historie USA, kteří vyvraždili indiánské národy a africké otroky. Prostě ti militaristé berou válku proti jiným národům jako báječnou zábavu, něco, jako silvestrovskou noc a jen ty počty mrtvých přepočítávají na zisky v dolarech pro své šéfy.

    OdpovědětVymazat
  20. 21:45, při tomto textu se ti dva předchozí budou odbavovat. Vyvražďování Slovanů, to je musí rajcovat. Měl bys hodit do placu třeba něco o vyvraždování Britů. Takhle to vypadá že se vyvražďování týká jen východní Evropy a šlechty na Západě nedotkne. Ačkoliv ty pedofilní buzny že likvidují sami

    OdpovědětVymazat
  21. Redakce, sami brečíte nad tím, když někdo cenzoruje články, ale vy nejste o nic LEPŠÍ.Mežete polovinu příspěvků, co ve velké míře píší pravdu, která se vám do těch RUSKÝCH not nehodí co.Zamyslete se nad tím, jinak jste odporná RUSKÁ žumpa!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to víš Pepku A24.září2018,9:33 - už si ideme pre bičík aby naša "otrocká slovanská duše" na tvoj príkaz sa venovala skrúšenému sebabičovaniu za túto našu "odpornú Russkú žumpu: "Mea Culpa!":-). Hoci teda tú tapetu perál ducha, ktorú namáhavo vypotil tvoj prevrátený obraz v zrkadle z opačného germanofóbneho stádočka-A23.září2018-21:45 takisto vôbec nemusím. Tak vypadá diskusia keď sa zrazia dva demagogickí blbci na jednom diskúsnom fóre:-). Môj prpfil Ukrofil.

      Vymazat
    2. 10:24 NESER SE DO ČECH ČOBOLÁKU A JDI POTĚŠIT NŠJAKOU TVOJI KOZU. VŠE CO SE NEHODÍ VÁM RUSKÉ ŽUMPĚ JE ŠPATNÉ CO UŽ SI S TÍM RUSKEM VYTŘI PRDEL ČOBOLÁCKÝ DEBILE

      Vymazat
    3. 10:34, hele, vem flintu a začni to kolem sebe sekat hlava nehlava. Slováky, Rusáky, Srby, Čechy co s tebou nesouhlasí, atd... Máš pravdu, je to tady všechno nahovno a mělo by se změnit obyvatelstvo. Třeba taková Monrovia - proč nemůžeme dovézt tamní obyvatele sem, viď? Jak krásně by nám bylo a oni se už móc těší. Působí tam několik mimovládek, co je chtějí napakovat přímo k tobě. A neboj, už to bude brzo, pak se všech, co tě dneska rozčilují, zbavíš.

      Vymazat
  22. A zase vy kurvy mažete. Hlavně, že si stěžujete na ostatní,že vám cenzurují články POKRYTCI VYMRDANÝ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tak rádi bychom si tě přečetli. Zvlášť, kdybys zase vysolil hromadu vulgarit takových, že se i cikán bude červenat. To hodně obohatí. Nezbývá než čekat na tvé hnědé, kudrnaté obohacovače, oni ti s tvými nepřátely určitě rádi pomůžou. A možná i sex s tebou dají, takže si tvoje pravačka konečně odpočine.

      Vymazat
  23. A že by někteří diskutující mimo vulgarit přinesli něco ve svých odpovědích věcného? Ne, prostě jsou buď příspěvky věcné a pak vulgární. To se sám divím, že je nějaký automat rovnou nemaže. Ty vulgární jsou projevem psychopatie, jsou smysluprázdné, vlastně nesmyslné, snad studijní materiál pro psychiatra - a jsou dokladem, že hlavním přínosem převratu 1989 byla potřeba strmého zvýšení počtu psychiatrů. Proč zrovna musela ta nabytá (nabitá?)kapitalistická svoboda přinést tolik šílenství do zemí českých.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta zvrhlost tady byla vždy, jen nebyly prostředky na to, aby se projevovala.

      Vymazat
  24. 11:50 Ty ichtiiile, je jasně napsáno, že se mažou příspěvky, které nesouhlasí s rusákem a pokud tě smažou po desáté,debile, tak si servítky neberu , rozumíš hovado ruské.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:41
      Komu nadáváš TY INCESTNÍ HOVNAMA VOLEPENÁ SNAŽKO Z UASS VELVYSRANECTVÍ???!!!
      Jdi si tláskat kačera na lavici CHRCHLA FLAŠKY!!!!!

      Vymazat
  25. Jestli je tento článek jenom z poloviny pravdivý, tak to ukazuje ubohost lidstva na celé čáře a jak se vůbec dvěma světovými válkami nepoučilo. Nač vlastně musí velmoci mezi sebou za každou cenu bojovat o větší kus žvance a promarňovat energii, suroviny, peníze na to kdo urve větší díl z malé Zeměkoule, když vzájemnou spoluprácí, upřímným jednáním a společným využitím zdrojů a prostředků bychom mohli hravě dobývat nekonečné nové světy a budovat nové světy ve vesmíru. Dávno už nebýt lhaní o přistání na Měsíci jsme mohli skutečně mít lidi na Měsíci a mít tam města a věděcké základny na Marzu a zahájit jeho teraformaci. Pak by bylo dost práce, prostoru i surovin pro celou Zeměkouli a ještě by mraky odborníků a pracujících chybělo. Místo toho tady vytváříme nenávisti politické, náboženské, rasové, materiálně hamiždnické a naše planeta pomalu a jistě chřadne. Výsledkem nebude její zkáza, ale uzdravení a naše zkáza a odchod ze scény jako spousta nepovedených živočišných druhů v minulosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to všechno je jednoduchá odpověď, člověk je synem přírody.
      V přírodě neexistuje nějaká spolupráce, jen soupeření, kdo z koho, kdo zaujme vyšší postavení. Poražený je nucen uznat porážku, nebo je zabit.
      Je to v genech, je to v základu živé hmoty. Je to základní princip živé hmoty.
      Vše, co je v rozporu se zákony přírody, nemá šanci na přežití.

      Vymazat