Reklama

.

.

neděle 2. září 2018

Hybatel Poche

Ivan David
2. 9. 2018
Šachy kolem pana Poche nasvědčují tomu, že za nominací pana Poche stojí pan Poche sám. Nikdo také nepotřebuje tak naléhavě, aby byl pan Poche ministrem zahraničních věcí, jako právě Poche. Nejenom vyšší důstojník, ale i vyšší politik dobře ví, že si nemůže dovolit jít do prohrané bitvy, neboť by ho oslabila, ne-li odstavila. Určitě to ví i pan Hamáček.

Z jeho chování je zřejmé, že si nominovat někoho jiného nemůže dovolit. Pan Poche není někým, kdo by mohl uspět v tajné volbě na předsedu strany, ale byl by tím, kdo může být ustanoven jmenováním. Poche je Hamáčkova prohraná bitva, která ČSSD dále oslabí. Po volbách bude málo záležet na tom, kdo bude nominován. Prezident ví, že to bez něj nejde. Proto to půjde bez pana Poche a možná i bez pana Hamáčka. Klientelistický systém v ČSSD funguje, ale její funkcionáři zapomněli, že mimo ČSSD už nefunguje. Klientelistický systém je poslední stádium, Návrat z něj je možný, jen když patroni přejdou do jiné struktury, protože ČSSD je už vytunelována. Toho co zbude by se pak musely ujmout autentické osobnosti. Jestli ještě nějaké zbyly.

89 komentářů :

  1. Tak správně pryč s pochem i s zrádcovskou čssd příští volby z kola ven.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zbude i zbyde - obojí je správně.

      Dříve slovo zbyde bylo považováno za hovorové a spisovný tvar byl zbude.
      Teď jsou za spisovné považovány oba tvary.

      Vymazat
    2. Seděl jednou v Chelmu rabín na zahrádce, na stolku měl kávičku... a tu přelétl pták a a trefil se přímo do rabínovy kávičky.

      Rabín zrovna vysvětloval šlemilovi, co znamená "NADNÁRODNÍ" a ten to nedokázal stále pochopit. Tu rabín povídá: Viděl jsi toho holuba? Ano, Rebe. Viděl jsi, že se vydělal do mé kávy? Ano, Rebe ... TAK TEN HOLUB BYL NADKÁVOVÝ.

      Vymazat
    3. Pane Davide,
      první věta Vašeho článku:"Šachy kolem pana Poche nasvědčují tomu, že za nominací pana Poche stojí pan Poche sám.", by se měla vytesat do kamene a uložit k nesmrtelným citátům milovaného Jaroslava Haška.
      Děláte to dobře, díky. A.Š.

      Vymazat
    4. Nechceme tu žádný bruselský pochektorát.

      Vymazat
    5. Autor, bývalý ministr za ČSSD, který pak z ČSSD vystoupil a nyní kandiduje za SPD ve svém tažení proti ČSSD pokračuje. Poche byl schválen v celostátním referendu ČSSD jako její nominant na tuto funkci a potvrdilo jej znovu předsednictvo strany, takže se těžko mohl nominovat sám. ČSSD neměla nikdy do Babišovy vlády vstupovat, je tam Babišovi jen za nosiče vody.

      Vymazat
    6. 16:31 Díky Pochemu projede ČSSD volby v Praze a celá pražská organizace ztratí ve straně svůj nepřiměřený vliv. Na to Hamáček čeká.

      Vymazat
    7. Nemyslím si to. Pražáci budou volit na truc, aby ještě více škodili. A co nechápu já? Jednoduše to, že se Babiš sčuchl právě se socany. Vždyť jsou to oni, kdo mu chtěli koncem minulé vlády zlámat vaz.

      Vymazat
    8. Nedovedu si představit jak by mohl Babiš a Zeman spolupracovat s Poche jako ministrem ,po tom jak na ně Poche útočí.Poche by si měl zařídit svoje ministerstvo zahraničí.A nebo je jeho cílem zničit koaliční vládu socanů s ANO.Pak už by Babišovi zbyl jen Okamura

      Vymazat
    9. A s kým se měl "sčuchnout?" S tou odpornou verbeží, která mu házela klacky pod nohy, urážela ho a zesměšňovala? Která okázale dávala najevo, že s ním vládnout nikdy nebude? Na to už jste zapomněl?

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. ona už andrejovi jalova kravka domluvi o to nemusi mit nikdo strach vyškoleny zaškodnik nemuže přeci ležet ladem přestože je to jen jakoby mistodržici lokaj samosebou za slušnou sumičku a se statni portmone otevřenou co dna nemajice

      Vymazat
    2. Co znamená ten vejžblecht anonyme 8.26 - můžete to přeložit do srozumitelné češtiny? To jsou tak pitomý žvásty, co jste vyplodil, že nad tím zůstává rozum stát.

      Vymazat
  3. ČSSD připomíná ODA v závěrečném stadiu existence. Tehdy připadaly snad dva miliony dluhu na člena. Politický program je tajný (žádný), pro voliče je škoda, že se podařilo zdiskreditovat a rozkrást stranu pro zaměstnance,ti teď budou mít pocit , že ,,není koho volit" , což zbývajícím stranám vyhovuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vladimír Šmídl

      Velice dobře si vybavuji, jak ODA převzal, jako předseda p.Daniel Kroupa a na první tiskovce vzal ze stolu cedulku s nápisem ODA a na její místo položil jinou cedulku s nápisem ODA. Přitom prohlásil, těžkou myšlenku: "Tohle je oda a tohle je ODA!"

      A spletenec zadlužil, ještě více! Přeptal jsem se onehdá písemně ředitele České spořitelny, kdo jejich asi 70milionový dluh zaplatí a poradil jsem jim, nechť všichni tehdejší členové stejným dílem!

      Odpovědi se mi nedostalo, jen jsem byl upozorněn, že jim ještě se ženou, dlužíme 3tisíce Kč novomanželské půjčky, tak ať splácíme řádně, jako doposud?

      A dluh po ODA, přešel na stát, po vstupu ERSTE BANK. Ministr privatizace Jiří Skalický (Pitralon) pro StB, záhadně nikoho nezajímá?

      ČSSD a Altnerův 300milionový dluh, také kromě samotných Altnerů, rovněž nikoho nezajímá. Proto doporučuji stejný postup k dluhu, každý člen ČSSD splatí, rovným dílem tento dluh. A začít se může od Pocheho, než toto torzo zmizí a "zbyde" po dluhu pouze, ukradený trezor. Altnerovi pozor bděte!

      V.H.

      Vymazat
    2. 300 milionový dluh po Altnerech vůči ČSSD odkoupil Kapsch. Čekám, že Tok půjde a nahradí ho někdo od Poche.

      Vymazat
    3. škoda je to jen pro statni přiživniky jina snad ani neexistuje stejně tak jako že nebude škoda teto pseudo strany ktera si sama odhlasovala rozpad svymi vyvlolenymi i zrušeni bude odhlasovano užjen proto že zrušenim zmizi dluhy a s nimi i ti co hrali podivnou komedii vovčanstvem od soudruha prasedidenta počinaje vovčanstvem a jen ti co maji silny žaludek a žadnou pateř budou přestupovat ktěm kteři jedou nahodou kolem a nemaj lidi což je dnes modni zuper slogan co hybe kapitalismem

      Vymazat
    4. Nejenže Ti šmejdi zadluží své strany a pak přejdou do jiné. Např. ten Kroupa vede politologickou katedru v Ústí nad Labem a ještě tu svoji morálku ukazuje občas v ČT. Není to na palici, když ty jejich dluhy platíme ještě my hloupí občané tohoto prohnilého státu?????

      Vymazat
    5. Ale je - pro tyto lidi tu vždy byla KSČ a Ti si jí nevážili. Že páni havíři - "Já jsem havíř a kdo je víc" KSČM bohužel je po...ná a má jen soc,-dem. program ( zrádcovský), který ji dovede za ČSSD do zapomění...

      Vymazat
  4. Poche se vnucuje, protože si myslí, že bez něho zahraniční politiku dělat nelze. Celá socdem je většině národa u análního otvoru. Pocheho strana je jednociferná a proto hrobníkově na lopatě. Socani by měli být rádi, že jsou ve vládě a přestat vydírat. Poche vlastně provozuje na Andreje stalking. Je ten chlap vůbec ženatý?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poche se vnucuje kvůli svým kšeftům a dohodám se silami, které ovládají politiku Bruselu.

      Vymazat
    2. Ten Poche musí být Superman, není možná nahlédněte, byl a je u všeho?

      https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Miroslav_Poche

      V.H.

      Vymazat
    3. Jestlipak ten Poche nedostal od kámošů z Bruselu korupční materiál na ptáčky, odmítající sedět na NADNÁRODNÍM hřadu... Bruselský trojský kůň jako ministr zahraničí celé Troády, "rekonstruktor" ČR na PARAZITENEDEN - sen všech antičeských tajných služeb, mokrý sen všech vítaček černých pasažérů evropských sociálních systémů - vetřelců z Alláhova nebílého lenošna.

      Vymazat
    4. Už jenom při pohledu na toho pana Poche je zřejmé , že v tom člověku není nic dobrého .

      Vymazat
    5. Nejprve je potřeba vědět, že jsme na konci unipolárního světa. Do teď jsme kolonií USA, ale to je odepisováno. Je potřeba zjistit za koho Poche kope podle mne za neokons z USA, za to staré umírající. Nejen Poche, ale celá ČSSD s její masivní podporou migrace a multi-kulturismu (Sobotka to tlačil na příkaz páníčka jak mohl - i když před lidmi se to snažilo ČSSD maskovat) jsou pod silným vlivem USA neokons. Jedině, když se ČSSD vymaní ze zahraničního vlivu může se obrodit.

      Poche se tlačí na ministra zahraničí, aby mohl hájit zájmy neokons z USA na úkor české republiky. Už svých pár slouhů páníčkové z neokons sundali a tvrdě na ně tlačí. Pokud nebude Poche ministrem zahraničí bude to pro svět drobná vyhraná bitva lokálnějšího významu, ale pro Čechy cenné vítězství.

      Vymazat
    6. Ad Vláďa, 1:09, 8:20 - konečně racionální a správné zhodnocení politické situace. Je zřejmé, že Poche je zoufalým instrumentem k zastavení procesů ohrožujících euroatlantickou věrchušku.

      Vymazat
    7. 6:46 "Už jenom při pohledu na toho pana... - Jaká
      to hluboká myšlénka! A co Vás napadá při pohledu
      na pana prezidenta, majícího "oči v sloup" při pronášení svých rádobybonmotů? (Proč on se toho
      Pocheho tolik nebojí, že musí pokaždé nápadně, až ostentativně demonstrovat: "Mě nikdo za koule nedrží?")

      Vymazat
  5. To je to samé,jako se Sobotkou.Také všichni z ČSSD na sjezdu věděli,že je chromá kachna a přesto ho znova zvolili...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Volili logicky Sobotku, jako soc.dem. myšlenku! Ale
      to je zbytečné vykládat takovým zimolům a jim podobným vlčákům, honícím zemanovský úspěch!

      Vymazat
  6. Díky, pane Sobotko.

    OdpovědětVymazat
  7. Tady jsi můžete přečíst jak nás rádoby spojenci chtěli vyhladit fašisté zůstanou fašisty:

    https://cz.sputniknews.com/svet/201809028000559-USA-zniceni-SSSR/

    OdpovědětVymazat
  8. Jedina vase osobnost znama svetu a uznavana svetem, je president Zeman. Ti vsichni druzi jsou sede mysi. Nikdo je nezna, nicim nezaujali. Rikam vam to se zlomyslnou radosti !
    Protoze se citite sebedulezite a centrem , kolem ktereho se toci svet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Hnl máš pravdu, četl jsem diskuzi, čtenářů britů k názorům prezidenta M. Zemana a 90% s ním souhlasilo s nářkem, takového politického předsatavitele, bychom potřebovali zde v Anglii, mluví nám z duše. Tak k čemu jsou jejich politici, kdo to volí?

      V.H. (kverulant z donucení)

      Vymazat
    3. Moshe na Hrad po treti
      kdyz to ovsem vydrzi
      ach ta jatra drevena
      vypadaji jako
      v kyseline varena

      Vymazat
  9. Poche je neopominutelný - jedná se o příslušníka Dobrých pražských rodin. Rodokmen a známosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Důležitej jako Bursík a Pajerky, asi.

      Vymazat
  10. Vase pristi VOLBY ?
    Podporujte kazdou pro narodni stranu !
    Podporujte, dr. Davida, Okamuru, Klause mladsiho, Hajka a kazdeho, kdo jde pod praporem agendy naseho oblibeneho presidenta Trumpa. - Zachrance civilizace.
    President Trump, (jeho agenda), zde vyhrava vse na cele care. America je JEHO !
    K vuli vasim BLBOUNUM NEJAPNYM z Madagaskaru to vsak nevite.
    At zije civilizovana Evropa, bez illegalnich uzenacu, Islamistu a kozomrdu !
    At zije Trumpova America.
    GOD BLESS PRESIDENT TRUMP !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ad 1:28 - souhlas, Trumpova politika má rozhodující vliv na evropskou politickou scénu!

      Vymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  12. A zde je politicka kariera pana Poche v kostce.
    Sometimes I can't remember
    when I stand upon the stairs,
    If I'm going up for something
    Or I've just come down from there.

    OdpovědětVymazat
  13. Nepamatuji tak nespláchnutelného politika jako je poche.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nespláchnutelný, protože je splachovací.

      Vymazat
    2. mně je taky odpornej jak žába křížená s kulturistou a potkanem.

      Vymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  15. Já bych pana Davida trochu poopravil. Klientelistický systém funguje i mimo ČSSD. Funguje ve všech politických stranách autonomně, ale zejména v přebujelé státní správě. O dosazování lidí na určitá místa nerozhoduje jejich vzdělání a schopnosti, ale jejich loajalita.

    OdpovědětVymazat
  16. 6:00 - zpravny vyraz je NEPOTISMUS !

    OdpovědětVymazat
  17. Není se čemu divit. ČSSD vznikla jako odložiště zoufalců, co byli u komunistů a nechtěli tratit. Ta podobnost s ODA je skutečně namístě. Milion takzvaných komunistů se prostě nevypaří. Už není na čem kořistit, přichází doba hladová.
    Už se mě to tak netýká, ale pozoruji, jak se v obchodech zvyšují ceny a ubývá sortimentu. Kdysi jsem koupil elektrickou zásuvku i s krabicí zhruba za 30 Kč, dnes to pořídím o stovku dráž a navíc jsem při montáži tělesně zničen, protože to snad vyrábí černoši v Africe, kteří nemají elektřinu. A tak je to se vším.
    Vzpomínám si na článek v Rudém Právu, jak nějaký soudruh kritizoval obchod, že prodává košile bez knoflíkových direk, kde ty doby jsou. Máte peníze a důchodci dostanou přidáno, radujte se.

    OdpovědětVymazat
  18. Poche ví, že on i jeho strana končí, tak si chce ještě urvat poslední zářez do CV. Prostě mít napsáno: ministr zahraničí je něco, i kdyby to mělo být 14 dní, že. Jeho zjev ho nepředurčuje k nějakým posláním a jeho projev je totální zmar. Takže tohle je pro něho jackpot, který už se nikdy nebude opakovat. Proto se tak trapně snaží. Prej aby bránil Zemanovým nohsledům škodit v zahraniční politice. Mě klepne. Mimochodem ta fotka, pane doktore Davide, je špatná, nechte si udělat nějakou lepší, stojí to za to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba takový zvací dopis, aby sem Amíci převezli alespoň část jaderných zbraní z Nemecka by byl pro Poche důstojným zápisem v jeho neokons CV.

      Vymazat
  19. Rozloučení s hlavou DLR Alexandrem Zacharčenkem 2.září 2018

    Прощание с Главой ДНР Александром Захарченко 2 сентября 2018 года

    https://www.youtube.com/watch?v=RrdEl5q1wwE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dvě stě tisíc lidí v ulicích, ale ČT to nepřenesla přes svoji cenzurovanou hubu.

      Vymazat
    2. 8:37 Velká účast důstojně oblečených občanů DLR na pohřbu Zacharančeka je pro mne překvapením.V městě, které může být kdykoliv ostřelováno, vyžaduje i účast na pohřbu odvahu.
      Nevím, zda by byli občané u nás v současnosti toho schopni...

      Vymazat
    3. Mě překvapil na náhodných fotografiích z pohřbu vážný a smutný výraz ve tvářích lidí, kteří přišli; to se nedá naaranžovat.

      Vymazat
    4. A ty davy smutných lidí, kteří se přišli rozloučit. O tom se žádnému evropskému politikovi ani nezdá. Zacharčenka měli lidé evidentně rádi.

      Vymazat
    5. 8:37 Ba ne, ČT dokonce uvedla 120 tisíc. Takže těch 200 tisíc je reálných.
      Tak by mě zajímalo, jestli se s McCainem přišlo rozloučit alespoň 120 nebo 200 vděčných lidí. Je to sice tisíckrát méně, ale pro ČT s převrácenou mravnosti to bylo tisíckrát důležitější.

      Vymazat
  20. Tak jestli se nás ČSSD bude snažit (zatím to tak dělala) přesvědčit, že pan Poche je nenahraditelným a jediným možným členem na pozici ministra ZV, tak bůh s touto stranou. Asi je opravdu na konečné. Dosavadní postoj bych chápal pouze v tom případě, že Poche za svoje ministerské křeslo uhradí stamiliónové dluhy ČSSD svými osobními úsporami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poche chce být přeci ministrem zahraničních věcí ČR, ne jenom ŠÁMESEM z Lidového domu; tak ať nejdřív uhradí celý státní dluh ČR, ... a až potom budu o něm uvažovat...

      Vymazat
    2. To by ale musel Altnerovým dědicům dělat zbytek života KÁDESE.

      Vymazat
  21. Už když mu dávali tu euro-trafiku tak bylo jasné, že z toho ještě bude průser, a ejhle, ukázalo se, že skutečně je, v souladu s očekáváním. Nyní již od nich ruce pryč, a nenechávejte se nikdo vidět mezi smutečními hosty, mohlo by vám to dost nepěkně přitížit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se, že budu citovat asi nepřesně, JFK někde řekl-" Neptej se co má vlast udělat pro tebe, ale zeptej se co ty můžeš udělat pro svou vlast". Pan Poche i s Hamáčkem, nárokují exekutivní posty a přitom nikdo neví, co dobrého udělali pro vlast. Maximálně jsou pilní pro sebe. Dnes už to vími, tak děkujeme - odejděte. Okopávaný Babiš, není světec, ale proti těmto nickám, je daněn zde a pod velmi pečlivou kontrolou .

      Vymazat
  22. Podstatou je zločinný soudní systém. Když dluží nějaký řadový občan tak to proběhne velice rychle a má exekuci z která ho s rodinou zlikviduje. Na to zákony jsou. Když dluží nějaká politická strana nebo zdegenerovaný zvrhlý parazit tak se to táhne roky a až to vyšumí tak to zaplatí všichni. Proto píši již dost dlouho že bez zákona o referendu s ničím nepohneme. Mají všechno právně zajištěné. Poche je jen zosobnění toho zvrhlého zdegenerovaného systému.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všeobecné závazné referendu má v programu jediná strana - Okamurova SPD. Proto se jí snaží nálepkovat a dehonestovat. Vědí, že kdyby referendum jako instituce bylo zavedeno, budou mít političtí mafiáni o hodně těžší život.

      Vymazat
    2. 10:31
      11:58

      Samozřejmě ČR POTŘEBUJE zákon o referendu.

      Nedělejte si ale zbytečné iluze o spasitelnosti této instituce. V Rakousku probíhají referenda už desítky let. Dva příklady:

      1) V listopadu 1978 proběhlo hlasování ("Volksabstimmung") o zprovoznění (kompletně dostavěné a k provozu připravené) jaderné elektrárny ve Zwentendorfu západně od Vídně. Účast byla 64,1%, proti spuštění hlasovalo 50,47% hlasujících.
      Bohužel ovšem nerozhodovala věcná hlediska, ale politická orientace voličů: odpůrci tehdejšího spolkového kancléře Bruno Kreisky-ho mu chtěli (z popudu ÖVP) vytřít zrak.

      2) V roce 2002 se konalo hlasování ("Volksbegehren") požadující vypsání referenda o požadavku zakázat vládě nákup vojenských stíhaček ("Eurofighter"). Podrobné zdůvodnění najdete zde: https://www.bmi.gv.at/411/Volksbegehren_der_XX_Gesetzgebungsperiode/Volksbegehren_gegen_Abfangjaeger/
      Pro referendum hlasoval 625.000 voličů. Při 100.000 podpisech musí o vyhlášení referenda rozhodovat parlament. V té době (podobně jako dnes!) vládnoucí pravicová koalice lidovců a svobodných vyhlášení referenda odmítla. Šlo o největší (a jak se posléze ukázalo) nejhloupější investici Rakouské republiky.
      Korupci a jiné nesrovnalosti k nimž došlo v průběhu tohoto obchodu vyšetřuje dnes parlamentní komise.

      Samozřejmě můžete zkusit namítnout, že čeští voliči a politici jsou ke kvalifikovaným rozhodnutí způsobilejší a že připraví "lepší" zákon. O takovém argumentu ale lze s úspěchem pochybovat. - Tolik k Vašemu výroku o "těžším životě" mafiánů".

      Vymazat
    3. Nepreferuji referendum na celostátní úrovni, neb je drahé a jak známo, drahé volby si mohou dovolit jen někteří, většinou ti nefandící plebsu ale zneužívající "techniku moci". Referenda jako přímou moc lze užít jen v obcích a v městských částí. Pro celostátní použití zatím chybí moderní volební zákon a jak se to "hýbe", předpokládám někdy v r, 2050 budeme dál!

      Vymazat
    4. Pane Povolný, referendum na celostátní úrovni je jistě drahé a měl by mu předcházet nový volební zákon. Ale je to jediná cesta, jak se dostat z EU, která nás vycucává ve všech ohledech, dokud je čas. Jen s referendem máme šanci získat neutralitu, jakou má Rakousko. To považuji za ideální model pro naši zemi, poté co jsme si užili řetěz z Východu i Západu. I když bez toho Východu bychom si tady už názory na NR nevyměňovali. Andula

      Vymazat
    5. 15:06
      neutralita ...
      Pokud by nebylo SSSR (dnes Ruska), Rakousku by byla tzv. neutralita ku hovínku.

      Vymazat
    6. Jan Kopecký3. září 2018 13:25
      „.. že čeští voliči a politici jsou ke kvalifikovaným rozhodnutí způsobilejší a že připraví "lepší" zákon. O takovém argumentu ale lze s úspěchem pochybovat.“
      Nelze říkat, Češi nechtějte zákon o referendu, protože my Rakušanové takový zákon máme a jak je zmršený. Vy lepší neuděláte.
      Bude podstatné, jaká politická reprezentace bude ten zákon vytvářet. Něco zkoušel Dientsbier, ale byla to taková slátanina, asi jako ten Váš zákon v Rakousku. Chtěj z platnosti zákona vyjmout podstatná témata, myslím, že také chtěl, aby výsledek referenda nebyl pro vládu závazný, ale aby ho pouze musela „projednat“, atd., atd.
      Dokud nebude mít SPD podstatnější vliv ve vládě, tak použitelný zákon o referendu nevznikne. P.K.

      Vymazat
    7. Anonymní3. září 2018 15:06
      Souhlasím, že bychom měli založit svou bezpečnostní politiku na bližší spolupráci, např. v obraně a zahraniční politice s okolními středoevropskými zeměmi. Vytvořit si vlastní středoevropskou politickou subjektivitu. Pokud bude neutrální, jak uvádíte, mohly by to mocnosti přijmout.
      Jinak pod ochranou Západu, jsme považováni za jejich kolonii, pod ochranou Ruska, nám hrozí technologické zaostávání. A hledat národní bezpečnost v rámci současné EU, je minimálně „nedorozumění“. P.K.

      Vymazat
    8. 21:42

      - Moje slova (ve druhém odstavec) svévolně překrucujete. Proč, to ať každý posoudí sám.

      - Jelikož jste rakouský zákon určitě nečetl, je jasné, že vůbec nejste kompetentní o něm cokoli říci ("asi jako ten Váš zákon..."). Přesto to děláte. Proč, to ať každý posoudí sám.

      - Vaše přesvědčení ohledně SPD považuji za naivní, ale nebudu Vám je brát.
      Mohu Vás pouze ujistit, že s 99%-ní pravděpodobností se SPD nikdy do vlády nedostane. A proto v ní nebude mít "podstatnější vliv". Nebude v ní mít totiž žádný vliv.
      Situace, kdy Miloš Zeman potřeboval hlasy voličů Okamury, se totiž v dohledné době nebude opakovat.

      - Jiná otázka je, kam se poděje těch několik set tisíc voličských hlasů ve chvíli, kdy SPD zanikne. Z mého pohledu to byla šťastná shoda okolností, že tyto hlasy na sebe stáhl takový primitivní oportunista jakým je Tomio Okamura.

      Vymazat
    9. 21:56 P.K.
      Vaše řeči o "středoevropské politické subjektivitě" jsou čiré blouznění.
      Tak jenom klidně blouzněte dál. Kdo si hraje, nezlobí...

      Vymazat
    10. Jan Kopecký3. září 2018 21:59
      „- Moje slova (ve druhém odstavec) svévolně překrucujete. Proč, to ať každý posoudí sám.“
      Nevím jak to posoudí každý, ale já s Vámi nemůžu souhlasit.
      Mým zkráceným vyjádřením „Nelze říkat, Češi nechtějte zákon o referendu, protože my Rakušanové takový zákon máme a jak je zmršený. Vy lepší neuděláte.“
      jsem interpretoval Vaše dlouhé vyjádření „Samozřejmě můžete zkusit namítnout, že čeští voliči a politici jsou ke kvalifikovaným rozhodnutí způsobilejší a že připraví "lepší" zákon. O takovém argumentu ale lze s úspěchem pochybovat.“
      Tedy pochybujete, že Češi udělají lepší zákon, než je ten špatný rakouský. Ve své zkrácené interpretaci, jsem použil odlehčený slovník, ale význam jsem nezměnil.

      „- Jelikož jste rakouský zákon určitě nečetl, je jasné, že vůbec nejste kompetentní o něm cokoli říci ("asi jako ten Váš zákon..."). Přesto to děláte. Proč, to ať každý posoudí sám.“
      Pokud jsem se zde dopustil chyby, potom to bylo v tom, že jsem Vás považoval za důvěryhodný zdroj a vycházel z Vaší informace v 13:25: „Při 100.000 podpisech musí o vyhlášení referenda rozhodovat parlament.“. Z této informace jsem pochopil, že vyhlášení referenda i při sesbírání potřebného počtu podpisů, není pro parlament závazné. Takže jsem to přirovnal k Dientsbierovu návrhu zákona o referendu, ve kterém by jeho výsledek nebyl pro vládu závazný, tím kritizovaným ("asi jako ten Váš zákon...").

      „- Vaše přesvědčení ohledně SPD považuji za naivní, ale nebudu Vám je brát.“
      O SPD se zmiňuji větou: „Dokud nebude mít SPD podstatnější vliv ve vládě, tak použitelný zákon o referendu nevznikne.“ Vycházím z postojů stran k referendu. Pouze SPD požaduje referendum umožňující rozhodovat i o otázkách typu vystoupení z EU. Na tom nevidím nic naivního, pouze jsem popsal realitu.

      „Mohu Vás pouze ujistit, že s 99%-ní pravděpodobností se SPD nikdy do vlády nedostane. A proto v ní nebude mít "podstatnější vliv"… “
      To může být názor do diskuze, ale Vaše ujištění, je trochu přehnané.
      P.K.

      Vymazat
    11. Jan Kopecký3. září 2018 22:03
      Podle mého názoru jde o vůli těchto středoevropských států. Musela by být shoda politických reprezentací těchto států a mocnosti by musely mít nějaké záruky, že nebudeme v jim nepřátelském táboře a uznaly naší jakousi neutralitu. Je zde hodně „kdyby“, ale již jednou zde takový subjekt byl.
      Viděl bych to jako bezpečnější alternativu, k našemu sólo vystoupení z EU, které mnozí požadují. P.K.

      Vymazat
    12. 0:34 P.K.

      Americký historik Peter Gay kdysi napsal, že "čtení je do značné míry Rohrschachův test."

      To platí pro každého čtenáře (včetně mne), nejenom pro Vás. Jde ovšem o to, do JAKÉ míry kdo projektuje do čteného své vlastní představy.

      Vy jste si z několika detailů vyvodil svůj výklad - a zbytečně mnohomluvně vysvětlujete své myšlenkové postupy.
      Takový výklad ale NENÍ v žádném případě "zkráceným vyjádřením" mého "dlouhého vyjádření", ale - opakuji - svévolným překroucením toho, co jsem napsal. Řídíte se především svými přáními a náklonnostmi, a interpretujete i poměrně jednoduché srozumitelné věty tak, jak se Vám to hodí do krámu.

      Nejnázornější příklad Vašeho překrucování:
      podsouváte mi, jako bych řekl "Češi nechtějte zákon o referendu". Nechápu proč! Je to opravdu JENOM nedostatek logického uvažování?

      PS:
      Už jsem se Vás ptal, proč vlastně vystupujete anonymně?

      PSS:
      Omlouvám se za trochu zbytečně dlouhou repliku - Vaše vývody za to ve skutečnosti vůbec nestojí, ale nechtěl jsem Vám zůstat dlužen odpověď.

      Vymazat
    13. Jan Kopecký4. září 2018 9:14
      „Vy jste si z několika detailů vyvodil svůj výklad - a zbytečně mnohomluvně vysvětlujete své myšlenkové postupy.“
      Často se u Vás stává, že při čtení nesložíte ten Rohr…ův test. Na to reaguji tím, že jinými slovy popíšu, jak byla věc myšlena. Takže to není zbytečná mnohomluvnost, ale nutnost, aby nedocházelo k situacím „jeden o voze a druhý o koze“. Kdežto Vaše reakce na nepochopení Vašeho textu, je uživatelsky nepřívětivá: „to jsem nenapsal, tak to není“. A čtenáři, poraď si. Který přístup je vhodnější? Popřemýšlejte si o tom.

      „Takový výklad ale NENÍ v žádném případě "zkráceným vyjádřením" mého "dlouhého vyjádření", ale - opakuji - svévolným překroucením toho, co jsem napsal.“
      Samozřejmě, že vyjádření nějaké myšlenky, která byla prezentována několika větami, větou jednou, nese riziko vzniku nepřesnosti, nebo i úplné změny významu. Ale také může zvýšit srozumitelnost významu, původního zápisu. O to druhé jsem se pokoušel.

      „Nejnázornější příklad Vašeho překrucování:
      podsouváte mi, jako bych řekl "Češi nechtějte zákon o referendu". Nechápu proč! Je to opravdu JENOM nedostatek logického uvažování?“
      Zřejmě se jedná o text:
      „Samozřejmě můžete zkusit namítnout, že čeští voliči a politici jsou ke kvalifikovaným rozhodnutí způsobilejší a že připraví "lepší" zákon. O takovém argumentu ale lze s úspěchem pochybovat.“
      Jsou tu ještě další alternativy, které jsem doposud zavrhoval:
      -Vy jste tím textem nechtěl říci nic
      -Vy jste tím textem vyjádřil Vaše přesvědčení, že Češi nedosahují kvalit Rakušanů
      -Vy jste tím textem chtěl Čechy urazit

      „Už jsem se Vás ptal, proč vlastně vystupujete anonymně?“
      Nevystupuji anonymně, používám pseudonym. P.K.

      Vymazat
    14. Už jsem to někde četl: když ukradnete libru, tak vás pověsí, když ukradnete milion liber, tak vás povýší do šlechtického stavu.

      Vymazat
  23. Pochemu a jiným známým volitelům Drahoše nejde o stranu ČSSD ale o oslabení Babiše a poškození prezidenta Zemana. Uvidíte, jak po krachu vlastní strany přelezou mezi tzv. demokratické strany. A dobř jim tak- šmejdům.

    OdpovědětVymazat
  24. Celkem logicky pan Hamáček odsouvá řešení ministra zahraničí po komunálních volbách. Volby budou "lakmusovým papírkem", zda prohraje jen jeden (Hamáček, Poche) nebo oba. Věřím v posunu epoch a v té nové epoše možná někdo "opráší" soc. dem. z nostalgie, byť jen jako nový "výtah k moci starým strukturám". Budu rád, když H+P vypadnou společně, neb "čas oponou trhnul" a nastala doba pro národní strany a jednou z nich je i SPD, která má již (včelstvo) schopné k přežití zimy k EU volbám. Pak se uvidí, kam dál.

    OdpovědětVymazat
  25. Poche---- odporný to člověk už na pohled.Faleš a křivý charakter z něho přímo čiší. A tímhle chtějí soc.demáci získávat hlasy? Jak hloupé a neprozřetelné,oni se opravdu potopí do nenávratna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:07 Také se divíte, jak lidé ztratili schopnost číst řeč těla? Poche je křivák už od pohledu a když promluví, je to bez sebemenších pochyb. Přesto se stal europoslancem a jak se zdá, v ČSSD má silnou pozici.

      Vymazat
  26. Poche už na pohled kolaborat . Vlezl by merkel až po uši .

    OdpovědětVymazat
  27. Není to neodbytné nutkání být ministrem u pana P. projevem psychopatologie? Nebylo by pak naplnění snu pana P. jeho cestou do léčebny?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těch psychopatů v politice bývá v normálním období cca 10-15% (dle Koukolíka). Z jeho pár let starého vyjádření v televizi o dvojnásobném přemnožení, můžeme usoudit na vhodnou dobu, že se množí násobkem, v současné době tedy usuzuji " halb und halb. To jsme to dopracovali občané!

      Vymazat
  28. SPD nebudu volit pro interní potřebu, ale jsou výbornou volbou na export pro Brusel. Doufám, že dodají razantní kandidáty. Pro interní užití určitě ne ČSSD, ale asi Piráty (bez propagace canabis), možná i ANO (protože je kopou do kotníků). Sorry, moc kecám.

    OdpovědětVymazat
  29. Je jistě velkým paradoxem, že českou levici tč. prezentují skoro jako jediní ANO, které založil a řídí oligarcha. SPD by byla také dobrá pro přímou demokracii, ale bohužel Okamuru tak okopávají "demogratoví blokaři", že těžko výrazněji posílí, aby mohla tato strana mít trochu rozhodující slovo. Mně by se docela líbilo spojení ANO a SPD. Ale zatím mluvíme o komunálních volbách, kde stejně lokální mocichtiví jsou schopni vytvořit nejspakřivnější koalice, třeba strany andělů s partajemi ďáblů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Demogratoví blokaři" okopávají kdekoho, záleží na nás, koho si vybereme do čela, viz Zemana, na vzdory "Kavárně"!

      Vymazat