Reklama

.

.

středa 12. září 2018

Jaký je postoj české vlády ke globálnímu paktu k migraci? NEVÍME!

Vladimíra Vítová
12. 9. 2018
Naši politici nečiní vůbec žádné kroky, aby nedošlo k podepsání dvou dohod: Globální pakt o bezpečné, řízené a legální migraci a o Globální pakt o uprchlících, které se souhrnně nazývají Globální pakt o migraci. Jsou tak vinni likvidací našeho státu a kultury. Maďarsko odmítlo tuto smlouvu podepsat, ale ČR ne! Oficiálním odstoupením Maďarska by měla skončit snaha podepsat Globální kompakt jménem EU. K takovému kroku je totiž nutný jednomyslný souhlas všech členských států. To ale znamená, že ji může podepsat ČR sama za sebe!


Aliance národních sil již v březnu oslovila poslance, aby vyjádřili požadavek na odstoupení od této smlouvy anebo aby vyhlásili jednorázové referendum na toto téma. ZDE.

Jaká ale byla reakce poslanců? ŽÁDNÁ! Nebylo schváleno žádné stanovisko parlamentních výborů a dokonce ani vláda dodnes nezveřejnila svůj postoj k návrhu smlouvy. Závazně zaúkolovat vládu ve věci návrhu obou mezinárodních smluv může plénum Poslanecké sněmovny. V návrhu programu poslední sněmovní schůze, která byla zahájena včera, však není zařazen žádný bod, který by se obou paktů týkal. Sněmovna má přitom pravomoc svým usnesením vládě zakázat mezinárodní smlouvu podepsat.

Návrhy obou smluv mají být podepsány na 73. Valném shromáždění OSN dne 25. září.

Resumé:

Lidé si zvolili poslance, obrátili se na ně s prosbou, aby zaujali ke Globálnímu kompaktu o migraci stanovisko, ale ti neudělali NIC.

Poslanci zvolili vládu, ale v souvislosti s globálním kompaktem jí neřekli NIC a vláda k tomu také neřekla NIC.

Prezident, který měl globální kompakt na půdě OSN podepsat či nepodepsat, neřekl na toto téma také NIC a navíc svoji pravomoc delegoval na Andreje Babiše, který opět neřekl NIC, a jako vrchol všeho delegoval svoji nabytou pravomoc na Jana Hamáčka, který je pouze pověřen řízením Ministerstva zahraničních věcí, a který také neřekl NIC.

Za 14 dní se má de facto rozhodnout o naší faktické existenci či neexistenci, ale 10 milionů obyvatel neví vůbec NIC. A žádného výkonného politika to neznepokojuje. Proboha, copak je to normální?! Politici tak jednají v příkrém rozporu se zájmy většiny národa a naší země.


Vladimíra Vítová
Aliance národních sil



37 komentářů :

  1. pro nás je nejdůležitější téma globální okupace naší vlasti České republiky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je velice důležité alespon slovně i písemně partaje ,které svými poskoky-tzv.europoslanci odsouhlasili akce proti Madarsku za jeho stabilní postoj k násilné migraci v Evropě.Zde jsou ti paraziti,kteří pro to hlasovali-

      název
      Skupina
      Členský stát
      Hlasování
      Loajální / Rebel k politické skupině
      Dita CHARANZOVÁ Skupina Aliance liberálů a demokratů pro EvropuALDE / ADLE Česká republika Tento poslanec hlasoval pro Loajální
      Martina DLABAJOVÁ Skupina Aliance liberálů a demokratů pro EvropuALDE / ADLE Česká republika Tento poslanec hlasoval pro Loajální
      Petr JEŽEK Skupina Aliance liberálů a demokratů pro EvropuALDE / ADLE Česká republika Tento poslanec hlasoval pro Loajální
      Jan KELLER Skupina progresivní aliance socialistů a demokratů v Evropském parlamentuS & D Česká republika Tento poslanec hlasoval proti Rebel
      Jaromír KOHLÍČEK Konfederace Evropské sjednocené levice a Severské zelené leviceGUE-NGL Česká republika Tento poslanec hlasoval proti Rebel
      Kateřina KONEČNÁ Konfederace Evropské sjednocené levice a Severské zelené leviceGUE-NGL Česká republika Tento poslanec hlasoval proti Rebel
      Jiří MAŠTÁLKA Konfederace Evropské sjednocené levice a Severské zelené leviceGUE-NGL Česká republika Tento poslanec hlasoval proti Rebel
      Luděk NIEDERMAYER Skupina Evropské lidové strany (Křesťanských demokratů)EPP Česká republika Tento poslanec hlasoval pro Loajální
      Jiří PAYNE Skupina Evropa svobody a přímé demokracieEFDD Česká republika Tento poslanec hlasoval proti Loajální
      Pavel POC Skupina progresivní aliance socialistů a demokratů v Evropském parlamentuS & D Česká republika Tento poslanec hlasoval zdržel se hlasování Rebel
      Miroslav POCHE Skupina progresivní aliance socialistů a demokratů v Evropském parlamentuS & D Česká republika Tento poslanec hlasoval pro Loajální
      Stanislav POLČÁK Skupina Evropské lidové strany (Křesťanských demokratů)EPP Česká republika Tento poslanec hlasoval pro Loajální
      Jiří POSPÍŠIL Skupina Evropské lidové strany (Křesťanských demokratů)EPP Česká republika Tento poslanec hlasoval pro Loajální
      Olga SEHNALOVÁ Skupina progresivní aliance socialistů a demokratů v Evropském parlamentuS & D Česká republika Tento poslanec Evropského parlamentu nehlasoval Nehlasoval
      Pavel SVOBODA Skupina Evropské lidové strany (Křesťanských demokratů)EPP Česká republika Tento poslanec hlasoval proti Rebel
      Pavel TELIČKA Skupina Aliance liberálů a demokratů pro EvropuALDE / ADLE Česká republika Tento poslanec hlasoval pro Loajální
      Evžen TOŠENOVSKÝ Skupina evropských konzervativců a reformistůECR Česká republika Tento poslanec hlasoval proti Loajální
      Jan ZAHRADIL Skupina evropských konzervativců a reformistůECR Česká republika Tento poslanec hlasoval proti Loajální
      Tomáš ZDECHOVSKÝ Skupina Evropské lidové strany (Křesťanských demokratů)EPP Česká republika Tento poslanec hlasoval proti Rebel
      Michaela ŠOJDROVÁ Skupina Evropské lidové strany (Křesťanských demokratů)EPP Česká republika Tento poslanec hlasoval proti Rebel
      Jaromír ŠTĚTINA Skupina Evropské lidové strany (Křesťanských demokratů)EPP Česká republika Tento poslanec hlasoval pro Loajální
      -http://www.votewatch.eu/en/term8-the-situation-in-hungary-motion-for-resolution-vote-text-as-a-whole.html#/##vote-tabs-list-1

      Vymazat
  2. Vznesl jsem podobny dotaz na okamuru asi pred mesicem... a take nic.
    Ma plnou hubu protiimigrace, ale skutek utekl. Ze mi neodpovedel by mi nevadilo. Ale ze hraje mrtveho brouka i nyni, po reakci madaru, ve mne budi podezreni, ze i jeho politika je jenom bouda na volice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní12. září 2018 13:48
      To, že Vám Okamura neodpověděl, asi nezměníme. Chápu Vaši bolest, ale přesto se domnívám, že by to nemělo být důvodem k vytváření nepodložených závěrů.
      Čerstvé, ale stabilní názory Okamury na migraci, si můžete ověřit v Duelu Jaromíra Soukupa, ze dne 6.9.18, od času 1:12:00. Okamura zde:
      - kritizuje Babiše za dvojí hru, jednu pro občany a jednu pro Brusel
      - odmítá Dublin IV
      - odmítá vznik Evropské azylové agentury
      - odmítá naše působení na jednání v Rabatu
      Souhrnem odmítá vše, čím by mohla být naše republika omezena ve svobodném rozhodování o migrantech na našem území. Takže se můžete upokojit, Okamura ani po vstupu do sněmovny, se svého programu nevzdává.
      Vybudit si z toho podezření, že jeho politika je jenom bouda, může opravdu jenom někdo nesvéprávný. P.K.

      Vymazat
    2. Anonymní12. září 2018 13:48
      https://www.barrandov.tv/video/134840-duel-jaromira-soukupa-6-9-2018
      P.K.

      Vymazat
    3. A to je právě ten problém s Okamurou: JENOM KECÁ, ale NIC NEUDĚLÁ!!! Ovšem do parlamentu ho lidi zvolili, aby NĚCO DĚLAL a ne aby se VYKECÁVAL u Soukupa a pak v parlamentu nezvedl ani hnátu a neotevřel hubu, když skutečně jde o závažnou věc!!!!!!

      Vymazat
    4. Anonymní12. září 2018 17:26
      Okamura vytvořil řadu návrhů zákonů a některé prochází do dalšího čtení.
      To „vykecávání“ u Soukupa, je součást práce politika. Musí dostávat své názory mezi lidi. Naposledy zazářil v interview u Takáče, kdy mu vmetl do tváře, že mu je z jeho novinářské práce na zvracení.
      Nakonec bych Vás rád upozornil, že Okamurova SPD získala ve volbách 10%. ČSSD s ANO, mají přes 50%, takže oni si určují, co projde, ať Okamura DĚLÁ, co DĚLÁ.
      Závěr z toho je, že je třeba SPD podpořit ve volbách, aby dostal podstatnou část hlasů. Nikoliv se snažit mu brát hlasy, pro svých, dotovaných 3,5%. P.K.

      Vymazat
    5. To, že Okamura neudělal ani Ň proti přijetí globálního paktu Českou republikou je neoddiskutovatelný fakt. A můžete ho, pane P.K., bránit jak chcete. Ovšem je vidět, že Vy hlavně nechcete vidět ani slyšet, že Okamura je skutečně jen "bouda", jak napsal A 13:48.

      Vymazat
    6. Anonymní12. září 2018 17:59
      Domnívám se, že už jsem to vysvětlil v 16:55 a 17:55.
      Nebudu se jako Vy, točit dokolečka. P.K.

      Vymazat
  3. Výborně stylizovaný článek! Škoda, že se takto úderný text neobjevil s větším předstihem, aby bylo možné konat. Možná mi tato informace na NR unikla.

    OdpovědětVymazat
  4. Šojdrová chce na naše útraty nacpat k nám padesát "sirotků" neevropského genofondu a flákač Hutka, který si poctivou prací nikdy nevydělal ani na sebe sama, to podporuje...

    Tak ať se Šojdrová i s Hutkou a s těmi, které k nám chtějí přišejdrovat, a hlavně se všemi svými vlastními penězi seberou, a odtáhnou o ty "sirotky" osobně pečovat do Sýrie... kde je levněji a sirotci vyrostou ve vlastním prostředí... ale co se od takových budižkničemů naučí - ani citovat korán, ani pořádně hrát na kytaru...

    OdpovědětVymazat
  5. Pokud nejsou starší 6 let a adoptují je české rodiny , které jim dají české vychování bez islámu , tak proč je nevzít !!??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, berme jen váleční siroty a vychovejme je jako ty řecké děti po roce 1947. Bude to most do jiné země a přitom to budou naši lidé.
      MM

      Vymazat
    2. Ne, má jít hlavně o chlapce ve věku od dvanácti do sedmnácti let. Ani děvčata, ani žádné malé děti. No, Švédové i Němci by jí o těch pětatřicetiletých neplnoletých sirotcích mohli povídat.

      Vymazat
    3. Řekové nejsou Syřané.Hlavně ne náboženstvím.

      Vymazat
  6. Maďarsko odmítlo tuto smlouvu podepsat!!!!

    Tak proto to dnešní hnusné divadlo ve Štrasburku. Proto to odporné řízení proti Maďarsku, kvůli "vážnému ohrožení hodnot Evropské unie". Šašci! Maďaři, pro které prohra v bitva u Moháče představuje stejnou národní tragédií, jako pro nás bitva na Bílé hoře, se mají po mnohaleté nadvládě Osmanů znovu podřídit islamizaci!

    A to všechno dnes, kdy si připomínáme, že 12 září 1683, před celými 335 lety, vrcholila jedna z nejdůležitějších bitev mezi Evropou a islámskou Osmanskou říší - Bitva u Vídně. Jak symbolické.

    No, blíží se volby, tak ještě vložím, jak kdo z českých poslanců hlasoval:

    PROTI potrestání Maďarska:

    Svobodní: Jiří Payne
    KSČM: Jaromír Kohlíček, Kateřina Konečná, Jiří Maštálka
    ČSSD: Jan Keller
    ODS: Evžen Tošenovský, Jan Zahradil
    KDU-ČSL: Pavel Svoboda, Michaela Šojdrová, Tomáš Zdechovský

    PRO potrestání Maďarska:
    ANO: Dita Charanzová, Martina Dlabajová, Petr Ježek, Pavel Telička
    STAN: Stanislav Polčák
    TOP09: Luděk Niedermayer, Jiří Pospíšil, Jaromír Štětina
    ČSSD: Miroslav Poche

    Zdržel se:
    ČSSD: Pavel Poc

    ČSSD: Olga Sehnalová nefiguruje na výpisu z hlasování, hlasování se patrně nezúčastnila

    Hlasování přebráno z https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/europarlament-doporucil-rizeni-proti-madarsku/1661409
    Šiřte prosím mezi lidmi, ať voliči vidí, co od koho mohou v budoucnosti čekat.


    OdpovědětVymazat
  7. Pani dr. Vitova,
    neminim se zastavat ceske vlady opatrnych poseroutku, ale mam dojem, ze se nekdo pokousi o to, cemu se u nas
    rika FILIBUSTER !

    Protahovanim a prodluzovanim se znemozni dosahnout cile Globalistum do stanoveneho terminu a mezitim se vylihne problem novy, ktery dulezitosti zastini snahy minule.

    (Premier Orban je velmi popularni u nasich Republikanu, stejne jako president Zeman !)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve vetru on stoji, klimba se velice
      blekoce si pod vousy
      vice pice republice,
      ted kdyz mame Boltona
      tak se vsechno odrovna
      byl by lepsi McCain ale ulit on nam
      Wolfowitz ho nahradi
      Trumpovi on pouta nasadi az prijde ten cas
      jde jenom o cas
      Nyni po porade s Trumpem
      on pozdravi Mosheho
      naseho to Bibiho

      Vymazat
  8. Mno pokud to podepíšou tak přestaňte volit Babiše a volte SPD.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Copak jste nečetl článek pozorně anebo diskusi pod ním? SPD nehnulo ani prstem, aby zabránilo podpisu!

      Vymazat
    2. 0:17 Izolovaný Okamura nemůže nic potřebuje více hlasů.

      Vymazat
    3. "Izolovaný" Okamura kudy chodí, tudy mluví, ale na téma globálního paktu NEHNUL PRSTEM.

      Vymazat
    4. Anonymní13. září 2018 12:01
      Okamura se věnuje záležitostem, které právě běží a u kterých má nějakou možnost zasáhnout. Znovu opakuji, má 10%, není premiérem, ani není ve vládě.
      Můžete si vymyslet sto témat, která by bylo třeba řešit a nakonec plivnout: A Okamura nehne prstem.
      Vaše výpady jsou hloupé a lživé. P.K.

      Vymazat
    5. Také znovu opakuji: Okamura byl žádán, aby v parlamentu SPD vyvinulo aktivitu, aby se zabránilo (nebo alespoň jednalo o globálním paktu!), ale Okamura neudělal vůbec nic.

      Vymazat
    6. Anonymní13. září 2018 14:34
      Okamura nepotřebuje být někým žádán o něco, co kohokoliv zrovna napadne. Má vlastní program, který je všem známý a ten realizuje. Součástí jeho programu je odpor vůči nelegální migraci a vůbec vůči zbavení práva naší země rozhodovat, koho přijmeme. V tomto smyslu také pracuje, bez nějakých žádostí a výzev. Viz
      https://www.tyden.cz/rubriky/domaci/politika/debata-o-migraci-nebude-komuniste-ani-spd-neuspeli_495811.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku
      „Komunisté a následně ani hnutí SPD Tomia Okamury neprosadili, aby se sněmovna na této schůzi zabývala globálním paktem o migraci. Zatímco Zdeněk Ondráček (KSČM) chtěl znát postoj kabinetu k tomuto paktu, Okamura požadoval, aby k němu dolní komora zaujala stanovisko.“

      Takže znovu opakuji, Vaše výpady jsou hloupé a lživé. P.K.

      Vymazat
    7. S SPD to asi nebylo tak zlé. Dnes k tématu na PL: https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/KSCM-a-SPD-neprosadily-snemovni-debatu-o-paktu-o-migraci-551312/diskuse

      Vymazat
    8. SPD neudělala od března nic - stejně jako KSČM. Vždycky začnou něco jako dělat až když je pozdě, aby pak mohli voličům říct, že oni jako něco dělali. Na podnět řady občanů, který byl poslancům obou stran zaslán již v březnu nereagoval vůbec NIKDO z NICH!!!!

      Vymazat
    9. Anonymní13. září 2018 17:52
      Jen tak pro legraci, jakou si představujete, že neudělali reakci? P.K.

      Vymazat
  9. Mám obavu, že právě kompaktát o migraci, schválený OSN měl být klíč k rozlousknutí otázky migrace.
    Všimli jste si, jak všichni, kteří tvrdě prosazovali přijímání migrantů, najednou ubrali v rétorice? Včetně Makrely a i Bureše? Bureš, kdykoliv na tuto otázku padne řeč, mluví o odmítání NELEGÁLNÍCH migrantů. Jenomže po podpisu výše zmíněného kompaktátu už nelegálních migrantů nebude. Migrace se zařadí do základních lidských práv a každá země, která ho podepíše, bude muset přijmout prakticky kohokoliv, kdo se rozhodne vycestovat.
    Ano, proces je ještě dlouhý. Jenom podpis v Marakéši nestačí. Musí ho nejdřív ratifikovat obě komory parlamentu a nakonec podepsat prezident. Jenomže žijeme v Čechách. S církevními restitucemi nesouhlasilo 80% obyvatel, ale stejně byly prosazeny. Ani Zeman nebude prezidentem na věky a my nevíme, kdo přijde po něm. A v našem parlamentu, kde platí pravidlo číslo jedna, něco za něco a kde skutečný zájem této země a většiny lidí v ní žijící se krčí někde v koutě, není nic nemožné. Zvlášť když na migraci tlačí šedé, bezejmenné eminence, ovládající svými penězi a vlivem i takové veličiny, jakými jsou hlavy Německa, nebo Francie.
    Jsem přesvědčený, že Kompaktát o migraci je mnohem důležitější, než je mu v dané chvíli přisuzováno. A můj názor nepřímo potvrzuje i řev dobroserů celé Evropy po jeho odmítnutí Maďary. Mimochodem, Burešovo názor na tuto otázku jasně vykresluje i hlasování europoslanců za ANO, kteří jednohlasně hlasovali pro potrestání Maďarů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprostý SOUHLAS!

      Vymazat
    2. Naprosto přesně vyjádřeno. Díky.

      Vymazat
    3. vladimír hricák13. září 2018 4:59
      Dobře jste uvedl příklad s restitucemi. Byly prosazeny, bez ohledu na názor lidí. Na názor lidí, kteří se obávají být radikální vůči vrchnosti, která jedná proti nim.
      Nejspíš to bude podobné s migranty. Nikdo je nechce, ale valili je sem. Asistuje tomu řada prodejných politiků, reakce lidí je jako u těch restitucí.
      Naštěstí, se po celé Evropě vytvářejí strany, které mají odpor vůči likvidaci národních států v programu. A občané začínají chápat, že pouze tyto strany je chtějí chránit před likvidací. Tímto se ten plán beznárodní, muslimské Evropy, dostal na mez – hrozí rozpad EU. Organizátoři té civilizační pohromy, musí brzdit. Ale to ještě není řešení. Je třeba navrátit pravomoci národním státům. EU, národy Evropy podvedla. P.K.

      Vymazat
  10. Ale víme, paninko. Neoficiální, pro lidi, negativní. Oficiálně, samozřejmě tak, jak se má. Co jiného poddaným zbývá.

    OdpovědětVymazat
  11. Tedy otázka zní: stěhování národů, ano nebo ne? Kolonizace jiných zemí, podle vlastního uvážení vůdců a obchodníků s migrací, ano, nebo ne. Když západní Evropa se vloupala na Americký kontinent, nikdo si nekladl otázku - vloupali jsme se do cizího domu právem nebo neprávem? A vyhubili jsme 160 milionů Indiánů a proto musíme za to dnes pykat!?
    Ale on si nikdo neklade otázku, kdo a proč vyvolal migraci národů dnes. Co je její příčinou a má tato příčina nějaké jiné řešení? Moc nerozumím právu, ale to jako nebudou žádná víza do žádné země a můžeme požádat o azyl třeba i Vatikán? Ten je dost bohatý, snad by pár milionů migrantů uživil. Také Německo, které dobře žije - z nakradeného u sousedů - tak ať si z toho vezme někdo třetí. Takže Marakéš - srandy kopec nebo konec?

    OdpovědětVymazat
  12. Europarlament včera doporučil Evropské komisi zahájení řízení proti Maďarsku kvůli „vážnému ohrožení hodnot Evropské unie“ z důvodu odmítání imigračních plánů Bruselu.

    Hlasování českých europoslanců PROTI Maďarsku a PRO sankce vůči Maďarsku:
    ANO: všichni - Dita Charanzová, Martina Dlabajová, Petr Ježek a Pavel Telička;
    ČSSD: Miroslav Poche.

    (od STAN a TOP 09 všichni, ale ti jsou jasní odjakživa)

    OdpovědětVymazat
  13. Zástupci SPD a KSČM dnes navrhli na program Sněmovny jednání ke Globálnímu paktu o migraci, ostatní strany jim však návrh smetly ze stolu, takže jednat se o tomto paktu nebude, veškeré kompetence byly svěřeny islamistovi Al Hamajdovi.z ČSSD: https://www.tyden.cz/rubriky/domaci/politika/debata-o-migraci-nebude-komuniste-ani-spd-neuspeli_495811.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku

    OdpovědětVymazat
  14. Jaký je postoj české vlády k paktu o migraci ? Nevíme . Ale víme jaký je k tomu postoj takových jako je Telička , Štětina a další zmetci . A Poche budoucí ministr zahraničí to jistí .

    OdpovědětVymazat