Reklama

.

.

neděle 9. září 2018

Jan Keller: Spor o nový populismus

Jan Keller
9. 9.2018   Outsidermedia
V politice existuje jen málo termínů, které by byly tak nejasné a tak snadno zneužitelné jako populismus. A právě díky těmto přednostem patří k těm zdaleka nejpoužívanějším.




O ryzím populistovi, jakým byl náš Masaryk, darmo mluvit. Ten se dokonce neštítil používat zcela fiktivní kategorii československého lidu, jen aby mohl vídeňskou elitu co nejvíce poškodit.



V případě Velké Británie nahradil sociology známý žurnalista Paul Mason, který zdokumentoval, jaké tlaky na zhoršování pracovních a platových podmínek britských pracujících dokázaly vytvořit milióny Východoevropanů, kteří zaplavili po roce 2004 především anglická města střední velikosti. Právě odtud se následně rekrutovaly vysoké počty příznivců brexitu. Nemluvme tedy o domnělých hrozbách tam, kde jsou hrozby zcela reálné.



A je „běžný lid“ skutečně pouhopouhou fikcí? Necítí se občas náhodou jako jeho součást příslušníci nejrůznějších společenských vrstev a ideového zaměření, jsou-li konfrontováni s fakty? V tomto směru občany naprosto bezpečně staví proti politickým elitám třeba neplnění předvolebních slibů, korupce, plytkost politických frází a nejeden rys chování těch, kteří sami sebe považují za demokratickou elitu zcela bez ohledu na své schopnosti. Mají snad o těchto nepříjemných věcech všichni mlčet z obavy, aby se neocitli na seznamech populistů?



Navrhuji toto vymezení: Nový populismus je účelová nálepka, kterou držitelé moci a jejich pomocníci označují své oponenty a kritiky s cílem vyřadit je z regulérního soutěžení o podíl na moci a upřít jim vliv na rozhodování o společných záležitostech.

Celý článek najdete na Novinkách

Stanův komentář
Jan Keller se zaměřil na jeden konkrétní termín, ale určitě by stálo za to hlouběji se podívat na celou metodu vytváření falešných narativů, nálepkování jinak smýšlejících a odvádění společenské debaty k margináliím, kterou v současnosti se stále menším úspěchem používají západní elity. A čím méně se jim propagandisticky daří, tím hlasitěji ze svého neúspěchu obviňují „dezinformační média šířící fake news“.



119 komentářů :

  1. Co je to populismus pro novopečeného kapitalistu? To je politická činnost ve prospěch občanů. A to je samozřejmě z pohledu soudobé naší diktatury kapitálu velice, ale velice nedobrá věc, podkopávající autoritu moci z bohatství. A kdo by v naší diktatuře mohl takovou slabost připustit? Politika, právo, spravedlnost prospívající občanů, vždy škodí zlodějům ve stadiu kapitalistické larvy či už dospělého kůrovce. Ano, naše republika je rozežraná politickými kůrovci a jakými si jejich králi(ky) jsou různí ti kalousové, spíšilové, vialoví, kazdíci, sobotíci, hamtáčci a nejnověji suché pochvy a mozky. Služba oligarchii je těžká, ale ta orgastická potěcha z té nemravnosti pro ty sloužící je už pro to korupné neodolatelná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro autora tohoto "výcucu" :
      Ukázky z článku, jsou nelogicky vybrané a pospojované.
      Což je pro sdělení obsažené v originále škodlivé.
      Pavel p

      Vymazat
  2. Co je populismus je to vláda pro lidi a zem v které žijeme tak to má být. A protinárodní politici půjdou do zapomnění.

    OdpovědětVymazat
  3. Populista je politik, který před volbami něco slíbí a po volbách se to snaží dodržet. Správný politik před volbami voličům něco slíbí a po volbách se snaží zalíbit Adolfě, popř. EU, Bílé chatrči ... možmostí je nepřeberně.

    OdpovědětVymazat
  4. Predátorské mafiánské struktury tisíci kořínky protkávají společnost a vysávají ji. Jsou to privilegované kasty, které kořistnicky podmaňují společnost, včetně také politiky, kde kvazidemokracie probíhá v jejich režii a kvazireprezentanti lidu zastupují pouze privilegovné kasty.

    Pojem populismus mívá velmi různorodý obsah, ale reprezentanti privilegovaných kast, jednotný mainstream, včetně mediálního, jej požívají jen jako nálepku a zcela účelově šíří jeho obsah úplně nejvzdálenější od převažující skutečnosti.

    Přitom jistý Emerson už dávno napsal: "Populismus je vertikální struktura antagonismu. Zahrnuje do sebe to, co je homogenní a odmítá vše ostatní, přičemž antagonismus je dvojstranný. Jednak proti institucím, které brání přímému vyjádření vůle lidu, za druhé proti elitám a také těm, kteří jsou na dně společnosti – kriminálníci, cizinci, příživníci... Ti ohrožují čistotu lidu a jeho přirozené bytí. Populismus tedy nikdy nevnímá lid jako jeden celek, nýbrž chce sjednotit (dle imaginární konstrukce identity) ty dobré."

    Tohle ještě raději zopakuji: "Populismus ... nikdy nevnímá lid jako jeden celek, nýbrž chce sjednotit ... ty dobré."

    Nesmíme si nechat od privilegovaných kast a jejich reprezentantů upřít některá práva:
    • nazývat se "lidem", tedy nikoliv jen nějakými pokřikujícími omezenými jedinci;
    • vnímat se jako přirozené hnutí se smyslem pro univerzální zájmy, nejen pro své partikulárními zájmy; "dobrým" (Emerson) populistům univerzální zájmy nikdy nejsou lhostejné;
    • být netrpěliví, když vidíme nejen, že je pokrok nedostatečný, ale že dokonce dochází k reregresi;
    • být vyhraněně kritičtí k reprezentativní demokracii, ke "zprostředkujícím" mechanismům a strukturám systému (politické strany, byrokratická správa, různé komory);
    • být vyhraněně kritičtí k tzv. politickým kompromisům požívaným k prosazení a uzákonění nových pořadků v zájmů jen privilegovaných kast a proti univerzálním zájmům společnosti.
    • odmítat jak mediální manipulaci, tak vytváření systémových podmínek pro omezování svobody slova;
    • bránit svoji identitu jako jedinou záruku mezilidské solidarity a smysl našeho života;
    • být maximálně opatrní k protlačované globální mobilitě a oslabování národní svrchovanosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Čistota lidu", "přirozené bytí" ... ?
      A Vaše identita je co? "Vláďa z Brna"?

      Vymazat
    2. Pane Kopecký to, co píšu, není pro každého, určitě ne pro Vás – některé věci nejdou posat tak jednoduše, abyste tomu vy porozuměl.

      A ani to, co napsal filosof Emerson, pro vás určitě nebudu celé rozklíčovávat, bylo by to házení perel sviním.

      A ano, moje identita je mimo jiné(!) Vláďa z Brna.

      Vymazat
    3. kouzlo nechtěného :-), vypadlo mi písmenko ale docela šťastně, napsal jsem posat, mělo být popsat, ale bylo by to správně i kdybych chtěl napsat: "Pane Kopecký, některé věci nejdou 'pos*at' tak jednoduše, abyste tomu vy porozuměl."

      Vymazat
    4. 13:53 13:58

      Díky, těch pár řádek - včetně neurotického dodatku - k "rozklíčování" Vaší košaté osobnosti více než dostačuje. Le Style, C'est L'homme.

      Vymazat
    5. Pane Kopecký, i vy ťunťo, už zase? Minule (12 dní) jste mne lživě nařknul že vám "vztekle nadávám" a teď zase že jsem neurotický. Kde to skončí? :-D

      A k tomu rozklíčování. Vy jste mi vyčetl termíny z citátu, který jsem uvedl celý evidentně jenom kvůli kontextu, protože pak jsem to podstatné zcela jasně zdůraznil. Takže se pak nedivte, že pochybuji, jestli jste schopen se orientovat v napsaném textu.

      Vymazat
    6. Pane Kopecký, snad se u Vás nejedná o rozdvojenou osobnot? Jste schopen odpovědět na toto "faux pas"? :-\

      https://cs-cz.facebook.com/public/Jan-Zmatl%C3%ADk

      "Vláďa z Brna"?

      Vymazat
  5. populista je politik, ktorý na hovorí že nikto vám nedá viac, než ja vám môžem sľúbiť - problémom našich reálií je, že títo sú práve pri moci, a ich sľubom sa neverí, síce nadávajú na tých, čo sa snažia robiť veci inak, bo vedia, že oni ich opraviť nedokážu, museli by priznať, že ich chlebodarcovia ich delegovali na politické posty práve kvôli ohlupovaniu národa - príkladom toho sú agentúry. ktoré nám predvádzajú obľúbenosť politikov, na grc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě jste popsal poplyšákové papaláše od Havla přes Rumla i Íčka, Dientsbiery i Klause, Sobotky i Hamáčka s jeho pánem Pochem, ano, i s Ferim (Dominikem)... i bandou Pirátů a Zelených, ekoteroristů... na Církve a na "náboženské obce"...

      A dokonale to sedí na EU ORGÁNY AN BLOCK. Slibují, co nemají v úmyslu plnit... Slíbili jsme vám RáJ na zemi? Nedáme, ale tady máte agresivního barevného uprchlíka, který vás naučí poslouchat, modlit se k Alláhovi - a pohlídá, abyste mu neutekli. Běloch nemůže být uprchlík... snad možná někdy Rus, jako výjimka potvrzující pravidlo.

      Vymazat
  6. Občané, zamysleme se nad tím, co je to populismus. Dle mne sliby, které se nesplní ani nedokáží splnit, navíc nejsou myšleny vážně! Řekněte mi, která strana v naší zemi není populistická??? M.R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ad 12:13
      Populismus v původním a pravém významu slova hledá a prosazuje univerzální zájmy společnosti proti dílčím zájmům, většinou proti zájmům privilegované kasty, která si kořistnicky podmaňuje společnost.

      Takže se mýlíte, protože populismus nedefinuje to, že někdo je populistou jen před volbami. Přestože mainstream, jako hlavní nástroj kořistnické privilegované kasty, toto posunutí významu propaguje.

      Vymazat
  7. Zastupuji na Zemi vesmírné civilizace už dvacet jedna let.

    Už jsem vás oficiálně informoval, že jsme 31.8.2018 provedli naši vesmírnou válečnou akci usmrcení prezidenta samozvané a nikým kromě Abcházie a Jižní Osetie neuznané východoukrajinské republiky DLR v Donbasu Zacharčenka. V tento den 31.8. roku 2010 totiž USA ukončily svou válku v Iráku, operaci Irácká svoboda a přešly do nebojové mise Nový úsvit. Daly jsme tak Putinovi a Ruské federaci, kteří na východě Ukrajiny válčí s cílem tuto část jejího státního území anektovat, tedy připojit násilně k Ruské federaci, najevo, že vyžadujeme aby s tím přestali a válku tam, tedy také, ukončily. Putine, jednáte naprosto v rozporu s platným mezinárodním právem a ani idiot nemůže tvrdit, že to neví, tedy nestane se, že bychom vás omluvily!

    Abcházie a Jižní Osetie tyto samozvané republiky DLR i LLR uznaly za samostatné státy ačkoliv samy jsou jen anektovanými územími Ruské federace získanými její válkou proti Gruzii a tedy nemají a nesmí mít jakýkoliv mezinárodně právní význam, respektive takovou subjektivitu. My vesmírné civilizace navíc tvrdíme a na základě toho i jednáme a budeme jednat, že Gruzii Ruská federace proto válečně napadla a opět v naprostém rozporu s platným mezinárodním právem. Je to drzost, to jejich uznání separatistických rádoby republik na východě Ukrajiny, popravdě a my jsme už i dost citlivé, zdá se. Takže, sbohem premiére Abcházie Gagulijo, zemřel jsi záměrně 8.9.2018, v den protestu poláka Siwiece, který se na protest proti okupaci Československa "Ruskou federací" v roce 1968, 8.9.1968 upálil na ústředním stadionu ve Varšavě veřejně před obrovským množstvím diváků a před tv kamerami.

    Takže, Putine, možná i na Tebe dojde. Nevylučujeme to, protože už nás dost hodně sereš. Chápeš?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. --- Kromě toho jsme my vesmírné civilizace včera 8.9.2018 zaútočily na most spojující Ruskou federací anektovaný Krym, samozřejmě opět naprosto v rozporu s platným mezinárodním právem, s Ruskou federací a poškodily ho lodí. Nestane se, že bychom jakkoliv a o čemkoliv s Ruskou federací jednaly, my vesmírné civilizace, dokud tento anektovaný Krym nevrátí Ukrajině. Takže, Putine, budeme komunikovat jen válečně a mými informacemi, protože zastupuji vesmírné civilizace oficiálně.

      Vymazat
    2. Je vidět, že vesmírné civilizace nezvládají galaktickou politiku a za vyslance k nám pozemšťanům vyslaly vyslance úrovně pana Drahoše, Kalouska, ..

      Vymazat
    3. 13:44 Já myslím, že nejde ani tak o mne, jako o to, co vesmírné civilizace na Zemi válečně konají. Nejde o mne, i kdybych byl třeba imbecil, jde o to, zda dokáži předat potřebné informace.

      Vymazat
    4. Součástí smlouvy O válečné podpoře, z roku 1968 těsně po okupaci, uzavřené mezi námi vesmírnými civilizacemi a posledními svobodnými Čechoslováky na posledním svobodném - okupanty nedobytém území Československa, na vojenské nejen letecké základně Kbely u Prahy (Praha 19), je dodávka našich vesmírných antigravitačních válečných disků vám na tuto základnu, cituji: "V množství dostatečném pro vítězství ve vzdušném boji, minimálně několik desítek." . Poslal jsem Armádě Česka i masmédiím a opakovaně, jejich naprosto průkazné fotografie nad částí Prahy bezprostředně u této letecké základny a směřující ve formacích na přistání na ní. Vy ale prostě z nějakého důvodu nemáte jakýkoliv zájem, ani komunikovat. To je zločin proti lidu Česka a proti státu, tedy,... vlastně jde o vlastizradu. Uvědomte si to. Důkazů máte už mnoho, respektive více než dost,... o naší skutečné existenci a o naší válečné činnosti na Zemi.

      Budou a jsou schopny zlikvidovat jakoukoliv vzdušnou válečnou sílu, tedy třeba i Ruska a USA a Číny dohromady, jsou odolné jakékoliv pozemské zbrani, přičemž laserová děla by je ale někdy mohla poškodit. Neomezený dolet a neomezená munice, samozřejmě,... protože k čemu by vám bez toho pak byly. Turniketem projdou jen praví Češi a Slováci, například příslušníci kmene Vítkovců, tedy například a především klanu MIRO, ne.

      Vymazat
    5. JDI DO PRDELE TY DUŠEVNÍ MRZÁKU VĚCNÉ POD PAROU!!!!!!!!
      JDI TÉMA HOVADONA OBLAŽOVAT OSAZENSTVO V BOHNICÍCH NEBO V DOBŘANECH VOLOTRKU!!!!!!!!!!!!!!!

      Vymazat
    6. 14:37 Je těžké smířit se s tím, že Rusko ztrácí jakýkoliv válečný význam a čeká ho zúčtování?

      Vymazat
    7. --- Vojáci na vojenské letecké základně Kbely u Prahy se obětovali pro vás, pro své děti, pro budoucnost Česka a Slovenska, přijali možnost vlastní smrti a nejspíše formou umučení Sovětským svazem, pokud by přežili vzájemný ostrý válečný střet, aby ubránili toto své poslední svobodné území Československa a trvale, protože jen tak mohla být zajištěna právní kontinuita v tom roce 1968 s námi vesmírnými civilizacemi uzavřené smlouvy O válečné podpoře. Uzavřeli ji s námi proto, aby už nikdy nedošlo k okupaci Československa, nyní Česka a Slovenska. Tato smlouva je tedy stále plně platná a my ji plníme. Bráníme vás, pokud vy se stavíte na odpor a myslíme tím váš lid. Plníme naše slovo a vždy to tak bude, protože my jsme s Bohem, tedy s vesmírem, s Universem, nezvládli bychom psychicky, zradit,... natolik už jsme vysoko vývojově. Raději bychom zemřeli v boji a děkovali za tu čestnou možnost, než jakkoliv selhat. Vy lidé Země jste ale zatím příliš nízko vývojově, než abyste tomu mohli věřit. To chápu.

      Vymazat
    8. Tolik času věnovat z prdu kuličce...

      Vymazat
    9. 13:13 Ten váš "ůtok na Krymský most" byl ale tak rafinovaně maskovaný, že ho těžko někdo pochopí jako varování. Každý si bude myslet, že za to může jen vítr, který se touto dobou vyskytuje každoročně. Ten posunul lodní jeřáb o pár set metrů dál, kde se zastavil o most. Veškerá škoda jsou ohnutá svodidla v délce 10m a jeden stožár osvětlení. Oprava bude trvat půl hodiny.
      Rozklíčovat vaše poselství, že se jedná o varování vesmírných civilizací Rusku, dokáží zřejmě jen specialisté z Durdóma (=ruský výraz pro cvokhaus).

      Vymazat
    10. 15:09 No, šlo o utrženou jeho kotvu a škoda je malá, jasně, tato válečná akce není likvidační, jde o ten datum 8.9., jde o souvislost, která má tu správnou sílu.

      Vymazat
    11. 15:02 Jak je vidět, tak vesmírné civilizace svou smlouvu neplní. Vždyť po roce 89 došlo k jasné okupaci Československa cizí mocí. Co jiného než okupace je přivlastnění si bankovního a průmyslového sektoru cizími vlastníky? Kdo obsadil svými lidmi média? Jděte se vycpat s takovou "ochranou".

      Vymazat
    12. 15:20 Uzavřeli jsme s vámi smlouvu O válečné PODPOŘE, jasné? Podpoříme vás válečně, pokud se postavíte na odpor, vy lid. Koho volíte, koho jste zvolili ve volbách? Jak vás tedy smíme bránit.

      Vymazat
    13. --- Ještě asi je potřeba zdůraznit jednu z podstat práva, totiž tu skutečnost, že základní jednotkou planety je národ. My vesmírné civilizace smíme za jasně stanovených podmínek bránit a obecně jednat, s nějakou planetární civilizací, která se logicky musí skládat z jednotlivých národů a stejně tak, logicky, bránit jen národ, národy. Žádný "multikulti" stát není subjektem planetárního práva ale jen nefunkčním nesmyslem, protože buď jsou jeho občané navzájem spolu a tedy tvoří celek a tedy zákonitě mají stejnou a třeba už novou, kulturu, stejnou vibraci, nebo prostě ne a jde jen o fikci, respektive jen o podvod.

      Vymazat
    14. 14:44
      TAK PROČ Z RUSŮ SEROU uASS OKUPANTI V SÍNI TY VRCHOLOVÝ VEMENO Z KACHNY?????!!!!!
      JAK ŘÍKÁM,KDYŽ JSI BLBEC TAK NECHLASTEJ,PROJEVÍ SE TO!!!!!!!!!!!☺☺☺☺

      Vymazat
    15. --- Když jsem vám sdělil, že my vesmírné civilizace na Zemi uznáváme šest planetárních lidských civilizací a to: Evroamerická, Latinskoamerická, Africká, Asijská, Indická, Islámská a Japonsko, které se od nich liší ale vlastní civilizací není a nemá na to ani v budoucnu, tak asi už vidíte ten rozdíl. Jediná se liší a tou je ta Islámská. Proč? Protože u ní nerozhoduje národnost, stát a tedy území, vlast, ale náboženství, které plně upřednostňují. Jde u nich o tzv. myšlenkový vir (Forma logického myšlení založená na špatných základech potvrzených hlubokou neznalostí nebo vírou.) a motivací pro jeho upřednostnění před vším, je hamižnost a touha vládnout všem podle jejich vlastní zvrhlé vůle, což je zrovna na příkladu Islámského státu v Iráku a Sýrii i jasně vidět.

      Proto vždy, když budeme bránit nějaký národ, potažmo tedy stát, pak vždy s výjimkou muslimů, protože podle našeho vesmírného názoru jde o čisté a nejčistší a jen zlo, které my vesmírné civilizace bránit nejen nechceme ale i nesmíme a také protože u nich nejde o národnost ale o pomatení mysli, jsou defektní příliš. Tito fanatici nemají národ, protože u nich převládá nějaké pomatená zištná víra, válčící proti všem, kteří ji neuznávají a nebo nevyznávají. My nebudeme bránit nepřítele a nikdy dokonce nepřítele všech, směji se, vylučuje to i možnost spojit se s nepřítelem našeho nepřítele, tedy, logicky, s muslimy obecně. Až tak jsou jen špatní.

      Vymazat
    16. --- Vy lidé máte strach z nebezpečí ve vesmíru a přitom máte to největší vesmírné nebezpečí a zlo, na Zemi, muslimy.

      Vymazat
    17. 16:18 Uvědomte si, že KAŽDÉ náboženství bez vyjímky je nebezpečí a zlo, protože stojí na lžích. Kdo je schopen slepě VĚŘIT jedněm lžím, je schopen uvěřit i jiným lžím, vyvolávajícím nenávist a vraždění. Platí to i pro vaše "vesmírné náboženství".

      Vymazat
    18. 17:15 Všiml jste si dnešní nehody? Byla stejná jako ta včerejší, při které zahynul premiér Abcházie, ale dnes se týkala prezidenta Moldavska, který je silně proruský a Ruská federace okupuje část tohoto státu. O jaké víře tedy mluvíte?

      Vymazat
    19. 13:08 Mám vymletý 21 letý mozek kraďouskovýma slintama že se na to nevykašleš. Prohráli jste žádný migranti tu nebudou. A makrela a macron též půjdou od válu a u nás vítačská verbež taky. Běž si radši zapařit COD a nepoučuj dospělé lidi.

      https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Babis-odpalil-informaci-o-Merkelove-Co-zkousela-na-Cesko-pri-jednani-o-migrantech-550801

      Vymazat
    20. Cítím nutnost oficiálně upozornit Zástupce Vesmírných Civilizací, aby přestal být i zástupcem Debilů a táhl, nejlépe, do trusníku. Význam slova trusník najde v každém naučném slovníku.

      Vymazat
    21. 20:57 Vůbec jsem si toho nevšiml. Chcete naznačit, že ty nehody jsou také dílem vesmírných civilizací? Pak docela chápu, proč mě včera kouslo klíště a dneska sametka podzimní. Vesmírné civilizace mě tak trestají za to, že nejsem blbý rusofób.

      Vymazat
    22. Vesmírným civilizacím 9. září 2018 14:28 pro informaci: Do 21. srpna 1968 byl jedinou stálou vojenskou jednotkou SSSR na území ČSSR samostatný spojovací prapor Rudé armády dislokovaný právě ve Kbelích, kde Českosloveská lidová armáda měla dislokovánu jednotku strážní služby, technický perzonál letíště s nadpoloviční většinou civilních zaměstnanců MNO, provozně technický majetek a skladové hospodářství. Doporučuji představiteli Vesmírných civilizací, aby si ujasnil jaký rozdíl byl, v armádě za komunistů, mezi velitelem a náčelníkem. Když Kbely, samozřejmě mimo sovětskou jednotku, vedl náčelník.

      Vymazat
    23. 0:24 To můžete tvrdit někomu, kdo tam v té době nebyl, já tam byl a prožil jsem to,... takže, promiňte, lžete a to třeba i nevědomě,... protože některé věci prostě neví každý, jsou tajeny. Například ty tanky. Koho by napadlo, že vojenská letecká základny má tolik tanků. Víte, Vy prostě nevíte. Fakt, napsal jste obrovskou blbost a zjevnou nepravdu. Možná, že byste se měl i veřejně stydět.

      Vymazat
    24. --- A k tomu náčelníku, ano, Kbely při o po okupaci vedl náčelník, protože velitel letiště se neodvážil ale na přímý dotaz náčelníka štábu vojenského letectva Kbely odpověděl, že mu nebude bránit a konkrétně šlo o možnost války proti okupantům všemi tam přítomnými válečnými i nadzvukovými letouny, o jejich vzlet a všemi pozemními zbraněmi a to tedy i těmi nejtěžšími. Tehdy jsme okupanty usadili tím, že můžeme startovat i z pojíždějících drah, které je možné ihned i opravit. SSSR si nedovolil přímý válečný střet, mezinárodně by ho příliš poškodil. Proto ustoupil vojenské základně Kbely, po prohraném boji o obsazení z toho důvodu jen jejích podzemích pater a podzemních přístupových chodeb do ní, tisíců sovětských výsadkářů, kteří tam zemřeli. Mimochodem, stále existovaly natolik utajené další podzemní chodby, že jimi přibývalo jejích obránců,... pamatuji se, že ji tak tajně navštívil i tehdejší československý ministr obrany, byl jsem u toho, málem mne zastřelila stráž, ale to už je další příběh, který nyní není nutné rozvést.

      Vymazat
    25. --- Ostatně, asi je už vhodné to sdělit: Vojenská letecká základna Kbely měla a má podzemní vzletovou a přistávací plochu.

      Vymazat
    26. --- Takové ty kecy, že sovětští výsadkáři měli být vysazeni na letišti Kbely u Prahy (Praha 19) a letěli tam, ale to překvapivě provádělo opravu vzletové a přistávací dráhy a proto na něm byla těžká technika a nebylo možné přistát a tak byli vysazeni na vedlejším letišti Vodochody, tak takové informace byly obvyklé pro tehdejší komunisty sloužící SSSR a potřebné pro něj. Pravda je a byla naprosto jiná, ale byla utajena. "Nedivte se", SSSR měl tu moc. Představte si, že SSSR provádí okupaci do detailu naplánovanou a promyšlenou a zajištěnou zrádci a že přesto ještě při odletu jejich invazních letadel neví, že na strategickém vojenském letišti Kbely u Prahy, určeném prioritně k obraně hlavního města Československa Prahy nelze přistát, protože se tam opravuje přistávací dráha. No, nepřipadáte si jako imbecil?! Na letišti Ruzyně přistávaly invazní okupačním letadla každou jednu minutu,... blbá situace pro okupaci, když to maximálně potřebné letiště Kbely zrovna nebylo možno použít, že jo.

      My tam vybudovali kulometná hnízda a každý voják dostal písemný slib, že se mu postarají o rodinu a ještě něco navíc,... protože jim bylo jasné, že by je okupant válečnými letouny rozstřílel. Obětovali se pro národ a pro vlast, výsledkem bylo, že se SSSR neodvážil. Tehdy jsme si Čechů a Slováků my vesmírné civilizace skutečně vážily. Vzpomínáme na to.

      Vymazat
    27. --- Tehdy jsme s nimi uzavřely tu smlouvu O válečné podpoře,... s lehkým srdcem, respektive. Abyste vy ostatní a budoucí už nikdy nebyli okupováni.

      Vymazat
    28. --- Byl jsem u toho všeho a nebyla to náhoda. To, co sděluji, je čistá pravda podle mého nejčistšího svědomí, respektive na základě mých vzpomínek. Přísahám. Zdravím.

      Vymazat
    29. 1:03 - a ty podzemní dráhy používají výhradně vesmírné bojové disky typu Ufokrtek.

      Vymazat
    30. 1:19 Zase v tom mám guláš. Ve 13:08 píšete, že zastupujete vesmírné civilizace už 21 let. A v 1:23 + 1: 25 tvrdíte, že jste "tehdy" (v roce 68) uzavírali smlouvu o O válečné podpoře a že vy, vesmírné civilizace, jste si tehdy Čechů a Slováků vážili. To ale bylo před 50ti lety.
      Nějak mi v tom hapruje 29 let. Jaká byla vaše funkce po celou tu dobu? To jste byl v zácviku? Jak jste mohl uzavírat nějakou smlouvu, když jste ještě nebyl "Zástupce"? Kdo tu smlouvu podepsal za lidstvo? Jestli to byl důstojník, tak to musel byl komunista="proruský zločinec".

      Vymazat
    31. 3:23 V roce 1968 těsně po okupaci byla námi vesmírnými civilizacemi uzavřena smlouva O válečné podpoře s vámi lidmi, konkrétně se zbylými svobodnými zástupci dvou národů, Čechů a Slováků, na jejich posledním svobodném - okupanty nedobytém území, které dokázali ubránit trvale a tak byla zajištěna tzv. kontinuita výše uvedené smlouvy, respektive tedy její dosud plná platnost. Dokázali to a nešlo při tom o politickou příslušnost ani o politický názor, jen o tyto dva národy a jejich svobodu do budoucna. Náčelník štábu vojenského letectva vojenské letecké základny Kbely u Prahy (Praha 9, pak Praha 19) byl komunista, samozřejmě, jinak by nemohl mít tu hodnost podplukovníka, která tehdy měla význam generála ve srovnání se současným stavem, kdy je generálem skoro každý, směji se,... to aby se vám ta jeho tehdejší hodnost nezdála malá, a stal se vzhledem k okupačním podmínkám faktickým velitelem celé základny, respektive i některých dalších v Čechách a na Moravě, které ale už byly obsazeny okupanty ačkoliv nadále ochotny ke vzpouře a k plnému válečnému boji proti nim. Podepsali i další nejvyšší velitelé na základně Kbely přítomní a celkově bylo tehdy vázáno tou smlouvou jen asi dvě stě vojáků, respektive těch kteří o ní věděli.

      Tato smlouva je ale platná vůči vám pouze v případě, že nejde o obranu vás proti vaší vůli a za podmínky, že z naší strany jde o vaši válečnou podporu, tedy logicky, že vy sami se stavíte na odpor nepříteli. Jde o to, o co prokazatelně usilujete bez výjimky celou vaši národní existenci, totiž o svobodu. Proto mohla být taková smlouva do budoucna, pro platnost v budoucnu uzavřena. Nechcete snad vaši svobodu? Smlouva je tedy plně platná.

      Co se mne týká, já jsem inkarnací bytosti z naší vesmírné vyšší vibrační sféry. Stejně, jako před dvěma tisíci lety přišel mezi lidi Ježíš, stejně nyní já. O nic nejde, o žádné náboženství, které z té tehdejší události následně vzniklo, prostě pouhá inkarnace. Tečka. Jasně, že má vývojová úroveň je jiná, vyšší a lišil jsem se tak od vás lidí na Zemi vždy,... a o to šlo. Zatímco Ježíš zemřel a odešel, protože vzdal, opustil tak vás lidi a ztratil vůči Zemi veškerá svá práva, takže se ani nemá právo vrátit, a vy "máte možnost být s ním až po vaší smrti", já ne a pracuji stále, jak pozorujete. Vznikl tak mnou na Zemi postupně nový národ, který už má vesmírné parametry svou vyšší vývojovou úrovní a my vesmírné civilizace tak i právo ho na Zemi bránit a zachránit tak minimálně tu jeho část lidstva.

      Každá inkarnace je zablokována vibračně, přirozeně, jako po požití alkoholu,... nepamatuje si a je to způsobeno tou změnou prostředí a energie a vším, co se prostě liší od jejího dřívějšího života a to včetně těla a především, samozřejmě. Když si ale udrží někde úplně uvnitř, ve svém tzv. duchu, tu původní svou vibraci, ten tzv. původní svůj charakter a nepodlehne novému prostředí a tělu, bojuje s ním, nakonec se stane tou bytostí, kterou byl před inkarnací a začne si i na ni konkrétně vzpomínat. Nazývá se pak tzv. živou inkarnací a samozřejmě, že má stále i svá dřívější vesmírná, předinkarnační, práva, neztratil je. Důvodem toho vibračního zablokování inkarnace je, pro příklad: Někam schoval poklad a po inkarnování věděl kam a vzal si ho, směji se. To by bylo fakt legrační, kdybyste si nejen vy lidí vzpomínali na vaše minulé životy,... i na vaše minulá nepřátelství a konflikty a křivdy a podobně. Vy lidé se rodíte svobodní a to právě z toho důvodu, že si nevzpomínáte. Dalším důvodem a to konkrétně pro inkarnace z vyšších vibračních sfér je, že jejich zablokováním probíhá regulérní soutěž se všemi ostatními lidmi a musí + a mohou, prokázat vlastní kvalitu bez té předinkarnační paměťové pomoci a uspět tak mezi lidmi uznatelně co do prosté jen jejich kvality, která je samozřejmě objektivně přijatelná a určující. Jde o fér soutěž, takto. Bůh je spravedlivý a má nějaká vesmírná pravidla, aby fungoval. My jsme nic z toho neporušily, my vesmírné civilizace, došlo k legálnímu přímému průniku naší bytosti do vaší lidské sféry a uspěla.


      Vymazat
    32. Jdi vibrovat ty hovadiny na IDĚS nebo na Blicí listy,tady tě nikdo nepochválí magore zlitej!!!!!!!!!

      Vymazat
    33. 12:32 My vesmírné civilizace jsme vůči vám vázány smlouvou O válečné pomoci a vy byste tedy měli vědět o této možnosti vaší záchrany, směji se, protože tedy ve vašem vlastním zájmu,... tak se té informaci nebraň, hlupáku.

      Vymazat
    34. --- Na Zemi jsme čtyři tzv. živé inkarnace, jedna mužská a tři ženské, z několika set, které ale tak na Zemi neuspěly. Nerad bych, abyste mne a nás považovali za něco výjimečného a nebo dokonce nábožensky nadpřirozeného. Blbost, směji se. Logicky blbost. Amen.

      Vymazat
    35. TY seš vázán leda na klecový lůžko DEBILE VYGUMOVANEJ!!!!!!
      Čest práci

      Vymazat
    36. 12:26 Pořád jste nevysvětlil, jaké bylo vaše postavení v roce 68, když jste ve Kbelích "vybudovali kulometná hnízda". Zástupcem jste přece jen 21 let, tak co jste byl tehdy? To jste už tenkrát vibroval, nebo vás to postihlo až v posledních 21 letech?

      Vymazat
    37. 12:48 Zbytečné obavy. Určitě vás nikdo nepovažuje za "něco výjimečného a nebo dokonce nábožensky nadpřirozeného". Ovšem s tím vaším dovětkem nelze nesouhlasit: "Blbost. Logicky blbost".

      Vymazat
    38. 15:41 Byl jsem jen malinké dítě. Byl jsem z vůle vesmírných civilizací osobně fyzicky neustále v centru dění ve vojenské letecké základně Kbely u Prahy, kterou při její obraně proti okupantům vedly. Jsem součástí smlouvy O válečné podpoře odpočátku a nedílnou součástí, protože všichni věděli, respektive bylo jim jasné, že pokud nepřežiji nebo mou misi osobně nezvládnu, bude ta smlouva možná k ničemu. Měli za úkol mne tedy bránit a provedli značné množství bojových akcí,... postupně ale přecházeli na stranu reálné státní a sovětské moci a nakonec možná dokonce nezbyl skutečně nikdo. Jsem tedy přímý svědek tehdejších událostí a informuji vás o utajené pravdě obrany základny a jejího vítězství nad okupanty, stejně tak i o existenci a platnosti výše zmíněné smlouvy a tedy o vaší možnosti ji aktivovat i záměrně. My vesmírné civilizace jsme i ochotny vás vést ve vašem boji, ve válce, individuálně vaše vojáky, třeba i statisíce, naší technickou oboustrannou telepatií, kterou komunikujeme s vámi lidmi běžně.

      Vymazat
    39. JDI DO PRDELE TY HOVADO VZNIKLÝ Z HLOUPOSTI A INCESTU!!!!!!!

      Vymazat
    40. 22:18 Nejmenuje se ta vaše vesmírná civilizace nakonec NATO? S ním máme smlouvu a slibuje nám ochranu, když po jejich boku budeme válčit. Dokonce už nám obětavě pomáhá ve válce za naší svobodu, kterou vedeme v Afghanistánu. Také nás inspiruje k ohrožování Ruska. A telepatii také ovládají. Některým našim občanům vypláchli mozek dočista do čista.

      Vymazat
    41. O:07 Nemáme s NATO naprosto nic společného, samozřejmě. První část našich vesmírných vojsk dosáhla Země v roce 2006 (letěla k Zemi čtyřicet let) a jejím prvním cílem bylo vyčistění Marsu od ostatních vesmírných civilizací, což se skutečně podařilo. Luna (Měsíc) je ale stále ještě jimi částečně obsazen a hrozí jejím zničením, což by mělo katastrofální důsledky pro Zemi, na kterou by padaly její části. Prvořadým naším úkolem je izolovat Zemi od okolního vesmíru vojensky, tedy izolovat ji od válečných možností všech ostatních vesmírných civilizací. Stále ještě přibývají naše válečné kosmické lodě a uvědomte si, že na vaši planetu by stačila jen jedna naše jediná aby ji zničila, my ale jednáme detailně, likvidujeme jednotlivé vaše lidi, pokud musíme, respektive my neubližujeme všem. Už je nás tu přes půl milionu našich bytostí a přes dva a půl tisíce našich válečných vesmírných i kosmických lodí, tedy v blízkosti Země. Zdravím, k těmto příspěvkům už teď není potřeba nic doplnit.

      Vymazat
    42. 10:58 Máte v těch datech nějaký zmatek. Psal jste o staletých základnách na Zemi, boji ve Kbelích v roce 68 a najednou prý rok 2006.
      No nic. Také si myslím, že není třeba nic doplnit. Tak se mějte a pozdravujte od nás vaše 3 dámské inkarnace. Předpokládám, že se scházíte ke společnému vibrování, nebo snad ne?

      Vymazat
    43. 15:47 Problém s vámi lidmi je v tom, že potřebujete mít vždy vy navrch.

      Vymazat
    44. 15:59 Douč se radši azbuku" - abys moh aspoň pojmenovat správně vůz, jehož potahy pravidelně okupuješ, když se tvůj pán rozhodně k projížďce škarpama Chujlostánu, putlerprde ... UAZ! - http://www.skrytapravda.cz/images/10zari2017/uaz-blockhain1.jpg

      Vymazat
    45. 16:38 Není to problém nás, lidí. Navrch máme jen proto, že neignorujeme logiku. To nám těžko můžete vyčítat.

      Vymazat
  8. Prosím zástupce vesmírných civilizací, aby si dal mokrý hadr na hlavu, snad to pomůže alespoň na chvíli. Dále ho prosím aby svoje blafty psal někam jinam, protože pro normálně uvažujícího člověka je to nestravitelné. Současně se může nechat vystřelit raketou na Mars nebo někam dál. Děkuji předem. p.s. Jistý Cibulka za vším vidí GRU a KGB, jiní zas vesmírné civilizace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:15 Ano, každý může bojovat jinak, nicméně, Vy trapně.

      Vymazat
    2. TY SRÂGORO,TY SI NEMŮŽEŠ HRÁT ANI S CÍNOVEJMA VOJÁKAMA!!!!!!!!!☺☺☺

      Vymazat
    3. 14.15 Doporučuji vám omývat přirození vlahou vodou a před usnutím vypít šálek ibiškového Tee. Pokud vám to nepřejde, je váš stav již chronický. V tom případě vyhledejte svého psychoanalytika a nepomůže-li vám ani on, nezbývá navštívit vašeho galaktického lékaře ve vesmírné stanici Bohnice.

      Vymazat
    4. Pane 14.15, já 16.18, se vám omlouvám. Moje diagnosa patří nemocnému ze 13.08, nikoliv vám...

      Vymazat
    5. 16:24 Ta ses prostě jen netrefil, viď, a dvakrát.

      Vymazat
    6. 16.33 Kdepak jenom jednou. Nebo snad Bohnice přejmenovali?

      Vymazat
  9. Prave jsem zjistil , ze je zde ta vypelichovana opice
    NICK MUGABE 14:38 - lidozrout z Limpopa ! Tak to zde bude kopec srandy !

    Ptam se Cesi ! Co mate proti vesmirnym civilizacim, kdy je u vas vyskyt UFOunu bezny !

    Podle smernic z NEW AGE jste povetsine potomci opic z brehu Malawi. (Mugabe) , ale je u vas i 15 % potomku z potopene Atlantis. Coz se pozna snadno pri pozorovani lidi !

    OdpovědětVymazat
  10. 16;22
    Zatímco TY SEŠ INCESTNÍ ZKURVYSYN Z TŘETIHORNÍHO HOVNA Z DEBILOSAURA!!!!!!!!!!!!!!!!!!☺☺☺☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  11. A jeste neco ! POPULISMUS je velmi positivni slovo ! Byla to politika senatu (v Rime) pro dobro lidu.
    (A senatori v Rime NEBYLI placeni. Nas oblibeny president Trump za svoji funkci ma dostavat od statu $ 400 000 rocne, ale on si bere pouze $ 1 (jeden dollar.)

    ARISTOKRATICKE CHOVANI, uslechtilost, velkodusnost, ekonomicka chytrost, politika pro benefit nas lidi z ulice je prikladna - tohoto NEJLEPSIHO presidenta v
    dejinach Ameriky !
    H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hitler si také nebral nic, první roky, potom už tajně jo a ještě víc. On si tak získával lid Německa pro své plány a ty mu vyšly, protože referendem ho ustanovili za jediného vůdce a on pak rozhodoval sám.

      Vymazat
    2. Spíš bych tě typoval na az´´Zástupce pana Hovnolulu.

      Vymazat
  12. Výraz populista používají zásadně živočichové ze "sorošbandy" proti lidem, kteří brání svou zem před šmejdy. Četl jste někdo, že by v novinách byl označen jako populista někdo z TOP, ODS, nebo KDU?

    OdpovědětVymazat
  13. 16:28 - MUGABE ! Ty svinaku jeden ! Ja jsem puvodem z PLEJAD coz je v Constelaci Taurus ! My mame zjev a krasnou povahu.

    Ty jsi se vylihnul z vykalu opic na brehu Malawi a kde se objevis, tak to zacne smrdet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 16:37
      LEDA Z PLEJÁDY TŘETIHORNÍCH HOVEN TY INCESTE Z HOREČKY OMLADNIC!!!!!!!!!!!!!☺☺☺☺

      Vymazat
    2. 16:39 Kde berete to vzdělání?

      Vymazat
    3. 16:41
      Inspirují z genitála HOVNOLULANOHEDVÍČKU ALIAS DEŽO BANGLADÉŽO HORVÁTH ZE SMÍCHOVA!!!!!!!!☺

      Vymazat
  14. Ten váš CELOSVĚTOVĚ VYSMÍVANÝ LUMP JDE DO KOPRU,OVŠEM V uASS JE JEDNO JESTLI PETR NEBO PAVEL,JEDNA SVINĚ VĚTŠÍ NEŽ DRUHÁ!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Douč se radši azbuku - UAZ! - http://www.skrytapravda.cz/images/10zari2017/uaz-blockhain1.jpg

      P.S.: Jo a skonči s kapitálkama, páč stejně těm svým lžidokretenským skřekům rozumíš jen sám, a možná ani to ne, lejnere-putlerýči!

      Vymazat
  15. Svým způsobem je populismus i to, že massméda neinformují lidi o tom o čem by měla. Proto upzorňuji na nový díl Otázky-odpovědi V. V. Pjakina, kde hovoří o mezinárodní situaci, kdy svět je na hraně III. světové války. Docela drsné video, v každém případě kdo chce být v obraze, měl by to vidět. Kdo nechce, tak ať jde do hospody a může být třeba pod obraz... Aottj.

    OdpovědětVymazat
  16. globaliste, kteri dali slovu POPULISMUS negativni ton, to totalne zmrvili, jako vse na co sahnou. Oni maji abnormalne pitomy slovnik.
    PUSHING NARRATIVES (protlaceni jejich agendy) je dalsi jejich vyraz = povinonst pro media.
    Jenze narratives je uznavana jako FIKCE ! Narratives nemaji casto nic splecneho s realitou a proto je jasne, ze to znamena PUSHING UP DAISIES pro civilizaci.
    (pushing up daisies = smrt)

    OdpovědětVymazat
  17. Používání termínu populismus, je populismus. Nálepky často slouží k dehonestaci bez relevantních argumentů. Nejvįce se souběžným používáním falešné vlajky. Intenzita je přímo úměrná pocitu vlastní slabosti. V současnosti falešným elitám už nic moc jiného nezbývá. Stačí sledovat narůstání povinného vysílání v angličtině a o náboženství.

    OdpovědětVymazat
  18. Dalsi takove slovo, ktere je casto pouzivane GLOBALISTY na protlaceni jejich agendy je slovo RASISMUS !

    Jenze tito nepratele zivota na zemekouli, neznaji definici RASISMU, ktera jasne rika, ze je to uzakonena diskriminace.

    Takze zadny z vas , ktery nic neuzakonil - NEMUZE byt rasista i kdyby chtel.

    Lide v Evrope nevi, pro stale KURVENI jazyka globalisty, ze napr. Apartheid v JAR NEBYL rasismus , ale oddeleny vyvoj !
    Takze moje ctvrt v Johannesburgu (Hillbrow) byla bila, zatim co napr. Natalspuit byla ctvrt cerna.
    Cervene autobusy byly pro belochy a zelene pro barevne.

    Pro zivocichy jako je obute hovno nick Mugabe, byly vsechny dopravni prostredky zakazany. Opice do autobuse NESMELY !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cos tím zvratem chtěl sdělit TY DEŽO BANGLADÉŽO ?????

      Vymazat
  19. Populisté byli ti, kteří hájili lid proti elitám, odtrženým od lidu. To je pravý význam slova populista.
    Současní liberálové, označují za populisty všechny své odpůrce. Ještě to doplňují pejorativním přídavkem, že falešně nabízejí jednoduchá řešení, na složité problémy. Tedy význam slova populista překroutili a protože vlastní většinu médií, tak doufají, že se jejich názor stane normou.
    Převedeno do reálu Česka, je jako populistická, označována Okamurova SPD. Označují ji takto stoupenci liberalismu, tedy ta elita odtržená od lidu, neboť SPD prosazuje proti nim, větší vliv občanů, na politické dění, více demokracie. P.K.

    OdpovědětVymazat
  20. XENOFOBIE = strach z neznameho.
    Je to kralovnou prirodou zabudovan pud sebezachovy, kazdeho z vas.

    Nevim kde v Cesku, ale v hlubokych lesich Ameriky, ci v bushi v Africe, tento pocit vas provazi stale.

    Kdyz vidite Everglades na Floride, tak alligatori a hadi vetsinou nejsou videt , ale je to vas pud sebezachovy, ktery vas varuje. XENOFOBIE je dar prirody , ktery ma obrovskou hodnotu. Pro globalisty v Cesku je to neco jineho.
    Nevim co !

    OdpovědětVymazat
  21. PREJUDICE (PREJUDY) , velmi oblibena nalepka washingtonske baziny, ktera intenzivne sabotuje snazeni naseho oblibeneho presidenta.
    Da se to prelozit jako PREDPOKALD - ocekavani jednani a chovani urcite skupiny lidi - ktery "neni" ospravedlnen, ale policejni statistiky rikaji uplny opak.

    Cesi maji "PREJUDY" ke kulturam, ktere se neprizpusobuji ceskemu standartu. Ve skutecnosti, Cesi jsou v pravu, protoze Cesko je jejich zeme a ceska povinnost, je bud scivilizovat priselce, nebo je vyhodit ze zeme, jako to dela nas president Trump z kriminalniky a kozomrdy.

    Kdyz jsem zil v JAR byl jsem jihoafrican a kdyz jsem se prestehoval do Ameriky, tak jsem American - plne a svedomite jsem se prispusobil Americkym pozadavkum.

    Obe zeme byly vuci me moc fain ! Ani ve snu mi nenapadlo delat neco proti zvyklostem a kulture techto zemi a tyto zeme se mi ODVECILY dobrem. - To co se investuje to se vrati !

    -----------------------------------------------------------

    Navrhuji nicka Mugabe na statni utraty poslat na Limpopo mezi opice. (Bez spatecni letenky !)
    Kdo souhlasi at udela hvezdicku *

    OdpovědětVymazat
  22. Mugabe na Limpopo ! Souhlasim , ************************* !

    OdpovědětVymazat
  23. 18:07 - Kopeckeho preklad do cestiny, slova PREJUDICE (predsudek), je vystiznejsi, nez muj preklad do cestiny. (predpoklad jednani.)

    A vy Cesi pripravte se na nove nalepky, ktere dostanete , kdyz budete usilovat o existenci vaseho statu.

    I kdyz na pozice zodpovednosti volite nekdy nemehla, tak jsou to vase nemehla ! Zvitezi-li Globaliste, tak budete mit "autority" / nemehla ze Zululandu.

    ------------------------------------------------------------

    nicku Mugabe ty svinaku, jdu ted z domu, tak si vsechny tvoje komplimenty schovej na vecer.

    OdpovědětVymazat
  24. Nevím,zda jste zpozorovali,že zdejší diskuze chřadne. Kdysi se zde daly načerpat i jiné pohledy na zdejší realitu. Dnes je zde jen zlomek informací, převládají nesrozumitelné samomluvy, v horši variantě provokace a zesměnění. ale nejhorší bude jakási organizovaná banda, která si dala za cíl za plevelit a znehodnotit zdejši rubriky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 22:57

      A jak tu chcete být svým anonymním povzdechem prospěšný?

      Vymazat
    2. Pane Jene, nedokážu být prospěšný, pouze varuji před pavlačí.

      Vymazat
  25. Je populismus JENOM nálepka?!

    Ne každý, kdo kritizuje ty u moci, je populista. Co populistu odlišuje, je tvrzení, že on a jedině on
    zastupuje skutečný lid. Jak Trump vysvětloval, protože on nyní řídí výkonnou moc, lid řídí vládu. V důsledku toho je veškerá opozice nelegitimní – to znamená, že pokud se stavíte proti Trumpovi, jste proti lidu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. (Dodatek - proi případ pochybností):

      „Jedinou důležitou věcí je sjednocení lidu – protože ostatní lidé nic neznamenají.“ - To řekl Trump ve svém předvolebním projevu v květnu 2016. Takže se zamysleme nad tím, koho označuje jako "ostatní lidi".

      Vymazat
    2. Ve skutečnosti populismus v původním a pravém významu slova hledá a prosazuje univerzální zájmy společnosti proti dílčím zájmům, většinou proti zájmům privilegované kasty, která si kořistnicky podmaňuje společnost.

      Jan Kopecký naopak v podstatě tvdí, že populista je anti-demokrat. Jeho vytrvalé lži už nikoho překvapit nemůžou a nepřekvapuje ani to, jak vytrvale zastává a protlačuje mainstreamový pohled, ani jeho tupé elitářství (ve skutečnosti lokajství a není nic ubožejšího, než elitářští blouznivci zbožňující své páníčky). Mainstream, ať už politický, nebo mediální, nebo prostě jen ten infekčně ideový v myslích nakažených jedinců, je nejdůležitějším reprezentantem zájmů kořistnické privilegované kasty. A tento Kopecký, jako totální a totalitní elitář, není schopen uvažovat jinak.

      Pro polulistu je demokracie jen nástrojem, mnozí polulisté mohou být a jsou vášnivými demokraty. A jiní naopak nedemokraty.

      Podle Kopeckého hloupé definice by on sám mohl být populista, ale nic není vzdálenějšího pravdě.

      Vymazat
    3. 18:22

      Udělal jste mi radost, když jste sepsal mou diagnózu. Ponechám na spolučtenářích, aby sami posoudili, nakolik je výstižná.

      Musím Vás ale upozornit, že se nejedná (6:46 i 6:56) o "Kopeckého definici", nýbrž o ukázku z knihy Jana-Wernera Müllera "Co je to populismus?" (česky vyšla v roce 2017).

      Možná autorovi také věnujete pár slov?

      Vymazat
    4. Je to skoro jedno, protože jste to napsal evidentně za sebe, takže se jím teď alibisticky nezaštiťujte. Ale jestli jste to opsal od toho Müllera, tak pro něj to samozřejmě platí némlich stejně.

      Vymazat
    5. Jste přímo roztomile tvrdošíjný hlupáček.

      Vymazat
    6. Jednu věc jste ale, pane Kopecký, přece jen napsal správně: "zamysleme nad tím, koho (Trump v té citaci) označuje jako 'ostatní lidi' ".

      Vy jste se zamyslel a odpověděl po svém, hloupě, ale po lokajsku správně s mainstreamem.

      Jenže právě na tohle už odpověděl kdysi Emerson, nepochybně správněji než nějaký Kopecký. Viz moje citace 9.9. 11:37, a já jsem z toho zdůraznil právě to podstatné: "Populismus ... nikdy nevnímá lid jako jeden celek, nýbrž chce sjednotit ... ty dobré."

      Takže Trump chce sjednotit (slovy Emersona) ty dobré, což samozřejmě kořistícím privilegovaným kastám, jejich mainstreamu a Kopeckému logicky musí vadit.

      Vymazat
    7. 12:56

      A co kdybyste si své přitroublé osobní výpady strčil do prdele?!

      Vymazat
    8. Kdybyste byl jenom idiot (řecké idiotés označuje lidi omezené jen svými partikulárními zájmy a jsou lhostejní k univerzálním zájmům), tak bych na vás neragoval. Bohužel jste ale vzdělaný idiot a proto jste se svým protlačováním mainstreamových názorů nebezpečný.
      Nenechám vás být.

      Vymazat
  26. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:14

      Víte sice o věcech, k nimž se vyjadřujete, úplné hovno, ale přičinlivě ho rozmazáváte!

      Je legrační, že dokážete výrokům vysloveným v diskusi na NR připisovat "nebezpečnost". Patrně to souvisí s tím, že berete sám sebe a své připitomělé a útočné anonymní příspěvky opravdu vážně.

      "Protlačování mainstreamových názorú"?!
      Gratuluju, taková hovadina je hodna politruka s inteligencí Tomio Okamury!

      Vymazat
    2. Až na ta pejorativa v podstatě děkuji, Tomio Okamury si velmi vážím.

      Vymazat
    3. 13:44
      Milý anonyme,
      nemáte opravdu zač. O tom, že jste typický davový blb jsem totiž nepochyboval ani před tímto Vaším vyznáním.

      Vymazat
    4. Kopecký, co že jste to vymyslel v této diskuzi 9.9. 16:00? Že jsem neurotický? :-)
      Vaše argumentace je čím dál údernější: "hlupáček, přitroublý, strčil do prdele, úplné hovno, připitomělý, hovadina, blb."
      No Kopecký, Kopecký, jak tohleto skončí...

      Vymazat
    5. 14:01

      Nevzdělaný idiot se "vzdělaného idiota" opakovaně ptá, jak to "skončí"?

      Chcete tím snad říct, že bych měl v hovoru s Vámi = tupým anonymním blbem pokračovat? Mě nenapadá jediný rozumný důvod.

      Vymazat
    6. Asi je to marné vám to vysvětlovat, ale je rozdíl,
      • když použijete termín s jasným zdůvodňujícím obsahem a dokonce ten obsah ještě vysvětlíte, to totiž pořád ještě je argumentace;
      • a když jen tak, bez souvislostí, chrlíte nadávky, jako to děláte vy.

      Vymazat
    7. 14:51

      Je obzvlášť důmyslné zvolit si k vysvětlení termínu užívaného v dnešním kontextu citát z blouznivého amerického romantika z poloviny 19.století. Ale znalost historie a myšlenkových proudů (ruralismus) od Vás očekávat nemohu.

      S "idiotem" jste tu začal Vy a použil přitom výklad, který jsem tu uváděl už zhruba před 2-3 lety.

      Takže se svou "argumentací" a "vysvětlováním" račte odkráčet mezi sobě rovné obdivovatele pitomého Okamury!

      Vymazat
    8. 8-o No, pane Kopecký, teď zcela vážně. Opravdu si myslíte, že původ slova zjišťuji pročesáváním vašich 2 až 3 roky starých "mouder" v diskusích? Asi jste mě konečně dostal, na tohle už odpověď mít nebudu.

      A jestli někdo je "blouznivý" nebo "pitomý", to si určitě právě od vás nechám poradit.

      Vymazat
    9. Pánové, dovolím si vrátit vaší plodnou diskusi k meritu věci. Tady přece vůbec nejde o přesný význam slova populista. To slovo se stalo stejně jako mnoho ostatních jen nálepkou pro dehonestaci oponenta a odklonění pozornosti od pravého obsahu jeho slov. A funguje to náramně. Stačí o někom prohlásit, že je "xenofób, populista, Putinův agent, fašista, stalinista, atd.atd." a tím končí diskuze o podstatě a začne se hádka o významu toho či onoho slova. Místo diskuze a dokazování, nakolik je to či ono tvrzení pravda či lež. Posuzování výroků by se mělo provádět "analogově", nikoliv "binárně". To znamená, ne jen dvě hodnoty pravda/lež, ale v jakém poměru pravda/nepravda.

      Jako příklad může sloužit posouzení Mao Ce-Tunga v Číně. Na rozdíl od Evropských zvyklostí ho po jeho smrti neprohlásili ani za padoucha, ani za dobroděje. Zeptali se lidí a 85% z nich je názoru, že Maovy zásluhy převažují nad jeho zločiny. A mají klid, žádná černobílá nálepka.

      Podobně by se místo nálepek měly posuzovat i výroky "populistů". Jenže to by novináři a "politologové" nesměli být jen aktivisty, ale skutečnými žurnalisty a analytiky.

      Mám takový sen (I have a dream). Představte si zařízení, které by v reálném čase porovnávalo výroky politiků s reálnými, prokazatelnými fakty. A při každé nepravdě by zahoukalo. To by to v parlamentu a na ČT vypadalo jak na sovím hradu. AVE

      Vymazat
    10. Anonym 16:46

      To, že se termín užívá jako nálepka (obušek) v ideologickém boji politruků neznamená, že je tím problém beze zbytku vyčerpán. V tom oponuji Vašemu tvrzení o meritu věci (jakkoli je pravda, že článek je orientován tímto směrem).

      Existuje totiž skutečně také populismus jako nástroj politického boje: nejvýrazněji na pravici - Trump, Erdogan, na levici - Chavez. Vedle toho najdeme v současnosti i další politiky (a novináře!), kteří ovšem tento nástroj užívají střídměji (Orbán?) nebo v tísni defensivně (Seehofer). Chceme-li pochopit, na čem takový politický styl buduje svou účinnost, měli bychom se podívat např. na Francii Ludvíka Bonaparta ("bonapartismus"). To je důležitý historický příklad, hlavně proto, že nám to umožní pochopit v čem populismus ztělesňuje degeneraci resp. pervertování demokracie. Populismus je dnes jednou z úspěšně aplikovaných forem demagogické politiky.
      Pokud politik obratně pracuje s emocemi, stává se nebezpečným, protože pomáhá likvidovat pravidla demokracie, brání rozvíjení politické kultury (otevřenosti) a slouží k ohlupování beztak nezřídka desorientovaných či znechucených občanů (znechucených zejména tím, že se s ním zachází jako s hlupákem!).

      Základním dogmatem dnešního populismu je kontrapozice "lidu" a "elit". To pochopí každý vůl - a nadšeně běží např. za Okamurou.

      Proto má smysl se vážně nad populismem zamýšlet, už i proto, že tu NEJDE o fenomén jednoznačně positivní nebo negativní.
      Tuto skutečnost při redukci na "nálepkování" pochopitelně ztrácíme z dohledu a skutečně existující fenomén nám zmizí kdesi za horizontem. Problém pak ovšem není řešen, nýbrž vyprázdněn a tedy popřen (prohlášen za pouhou "nálepku").

      Vymazat
    11. Pane Kopecký, jako zarputilý věčný sebestředný elitář jste tím pádem navždy omezen v úsudku a "lhostejný k univerzálním zájmům", takže se nedivím, že jako základní dogma populismu do kontrapozice k "lidu" kladete "elity".
      Samozřejmě, kdybyste tak omezený nebyl, až tak jasné by vám to být nemohlo.

      Ve skutečnosti totiž podstata populismu je principielně úplně jinde. Hlavní je "lid" jako jediný oprávněný nositel "univerzálních zájmů". A v kontrapozici k němu nejsou elity, především ne zdravé elity, ty jsou naopak často součástí lidu (v tomto pojetí), od slušných podnikatelů, odborníků či lékařů, až po slušné třeba herce a jiné dvorní šašky, jako třeba filozofy. Naopak ale v kontrapozici k "lidu" jsou velcí kořistníci, jejich lokajové, včetně elitářů a dalších manipulátorů, a kořistníci malí, vč. např. příživníků. Tohle a právě tohle jsou ty hlavní kategorie, ke kterým je "populistický lid" v oprávněně podezřívavém střehu.

      A na závěr, to, že Tomio Okamura vám nesahá ani po kotníky, nemusíte pořád opakovat, takhle se to beztak pravdou nestane.

      Vymazat
    12. 19:02

      Milý anonyme "z Brna",

      tak vážně nevím - máte opravdu v hlavě místo mozku sračky, anebo Vás prostě jenom baví PODSOUVAT mi neustále názory, které nezastávám a nepresentuji? Pravděpodobně jde u Vás obojí ruku v ruce.....
      Možná prostě jenom potřebujete třídního nepřítele a domníváte se, že jste ho konečně našel? Co kdyby jste si pro změnu našel někoho jiného, magore?

      Vymazat
    13. 17:14 Článek i můj příspěvek se týkají účelového zneužívání "nálepky" populista. Nikde nebylo řečeno, že skutečný populismus neexistuje. Opravdu nevím, čemu tedy oponujete?
      Stejně tak je nejasné vaše vyjádření, že "Základním dogmatem dnešního populismu je kontrapozice "lidu" a "elit"". To si opravdu si myslíte, že celá "elita" jedná v zájmu lidu a ne jen v zájmu svém a úzké skupinky svých "patronů"? Podle vás je ryzí populista ten, kdo si o tom dovolí mluvit?

      Vymazat
    14. Je to pro mne těžké, aliasi Kopecký, nereagovat na vaše splašky, které proti mně neustále chrlíte.
      Ano já na vás jsem ostrý, protože argumentuji přímo a vy jste tak bytostný elitář a své pohrdání plebsem (ostatní pro vás nejsou "lid") dáváte tak vytrvale najevo, že pokud chci argumentovat jasně, nevyhnu se při tom tomu, co jste zač.
      Protože já naopak se cítím být populistickým "lidem" a pokouším se hledat univerzální zájem společnosti. Ano, dalo by se to pojmout(z omezeného pohledu) i tak, že jako elitář jste mým "třídním nepřítelem", jak jste to označil.

      Zopakuji, vy tedy jako základní dogma populismu do kontrapozice k "lidu" kladete "elity". Ve skutečnosti ale je podstata populismu principielně úplně jinde.

      Hlavní je "lid" jako jediný oprávněný nositel "univerzálních zájmů". A v kontrapozici k němu nejsou elity, především ne zdravé elity, ty jsou naopak často součástí lidu (v tomto pojetí), od slušných podnikatelů, odborníků či lékařů, až po slušné třeba herce a jiné dvorní šašky, jako třeba filozofy. Naopak ale v kontrapozici k "lidu" jsou velcí kořistníci, jejich lokajové, včetně elitářů a dalších manipulátorů a příživníků, a kořistníci malí, vč. např. malých příživníků. Tohle a právě tohle jsou ty hlavní kategorie, ke kterým je "populistický lid" v oprávněně podezřívavém střehu. Protože tihle kořistníci a jejich lokajští reprezentanti, jsou nebezpečí a dnes jsou ve velké ofenzivě.
      A vy Kopecký, je taky reprezentujete.

      Vymazat
  27. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat