Reklama

.

.

sobota 1. září 2018

Vůdce DLR Alexander Zacharčenko byl zabit při teroristickém útoku!

Alexander Zacharčenko, zavražděná hlava DLR
- kou -
1.9.2018 PravníZprávy
Hlava DLR Alexander Zacharčenko byl zabit při výbuchu v centru Doněcka, sdělil RIA Novosti náměstek Lidové rady DNR Vladislav Berdičevskij.
Alexander Zacharčenko, zavražděná hlava DLR


„Hlava Doněcké lidové republiky byla zabita při výbuchu v kavárně „Separ"," řekl. Navíc byl vážně zraněn místopředseda Rady ministrů DLR a ministr příjmů a daní Alexander Timofjeěv.

Úřady republiky označily výbuch za terorismus.

Korespondent RIA Novosti hlásil, že oblast okolo kavárny byla uzavřená. Zaměstnanci ministerstva pro mimořádné situace a orgány činné v trestním řízení pracují na místě.

Nehodící se Kyjevu

Za vraždou hlavy samozvané Doněcké lidové republiky mohou stát ukrajinské úřady, je přesvědčen Ivan Teterin, člen ruského Výboru obrany Státní dumy. "Byl velmi nepohodlný pro Kyjev, s největší pravděpodobností je za tím Kyjev," prohlásil Teterin. A připomněl vlastenectví Zacharčenka, stejně jako bohatou historii jeho obhajoby zájmů obyvatel Donbassu.

Mluvčí ruského ministerstva zahraničních věcí Maria Zacharová rovněž nevyloučila, že do vraždy může být zapojena ukrajinská strana.

"Existují důvody, proč se domníváme, že za vraždou je režim v Kyjevě, který opakovaně používal podobné metody k likvidaci disidentů a nehodících se," řekla diplomatka.

Zacharová rovněž poznamenala, že namísto „Minsku-2" a hledání způsobů, jak vyřešit konflikt v Donbasu, „válečná strana v Kyjevě realizuje teroristický scénář".

"Neplníce slib míru se zřejmě rozhodli přejít ke krveprolití," uzavřela.

Doněck se pomstí

Zplnomocněnec samozvané Doněcké lidové republiky v kontaktní skupině pro Ukrajinu Denis Pušilin, který komentoval smrt Zacharčenka, zdůraznil, že „Doněck se pomstí za tento zločin".

„Jedná se o další agresi ze strany Ukrajiny," citovala Pušilina Doněckská tisková agentura. Později orgány vzbouřenecké republiky uvedly, že útok byl proveden na objednávku ukrajinské SBU, a že podezřelí byli zadrženi.

Podle ústavy DLR je v případě předčasného ukončení pravomocí předsedy republiky dočasně přebírá pravomoce místopředseda Rady ministrů. V republice zaujímají tuto pozici tři lidé: Alexander Timofejev, Jekatěrina Matjuščenková a Dmitrij Trapeznikov.


Související:

(kou, prvnizpravy.cz, ria.ru, foto: arch.)

89 komentářů :

  1. Holoubek vystrkoval růžky a byl už na obtíž. V článku se píše, že PRAVDĚPODOBNĚ je to práce Ukrajiny ale kdo zná Ruskou mentalitu si udělá vlastní názor. Čiň čertu dobře.......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Kdo zná tvoji mentalitu, ani se nediví, co tu píšeš za zhovadilost. Zacharčenko vedl boj proti ukrajinským nacistům, kterým ty, mentalito, fandíš. Styď se za to, komu sloužíš, bandero.
      MM

      Vymazat
    3. 7:02 Já ruskou mentalitu znám velice dobře a jsem si jist že tento teroristický útok je proveden z ukrajinské strany. Doufám, že se DLR a LLR za tento teroristický útok patřičně pomstí. Bylo by načase, aby se opakovalo Debalcevo. Je nutné v této oblasti nastolit mír a ukrajinské fašisty hnát až do Kijeva (tak jako hnala Rudá armáda německé fašisty až do Berlína) a nemít slitování nad nikým. DLR a LLR přejí hodně úspěchů v boji proti ukrajinským fašistům.
      Pozůstalým PANA ZACHARČENKA a lidu DLR a LLR přejí upřimnou soustrast. Odešel veliký člověk. Ať je mu zem lehká.

      Vymazat
    4. Opravdu "bystrá hlava" tenhle troll 7:02 ...

      Vymazat
    5. Jak říká klasik : Vůl zůstane volem a pařez pařezem.

      Vymazat
    6. 7:02
      Je zajímavé, jak náš národ po roce 1989 začal, na základě špatných zkušeností s ukroušskými uprchlíky, tyto ukrouše nesnášet. Spolu s Albánci tu vytvářeli kriminalitu nejvyššího zrna, na kterou dopláceli naši občané. A to se děje dodnes. Viz zmlácený český senior na autobusové zastávce a pod. A ejhle, sotva se tam dostane do čela zmrdi trpící animozitou vůči Rusku, už jsou politovánihodní chudáčcia naši "bratři". Národ, jehož základy jsou postavené na brutální kriminalitě a sympatii k nacismu a fašismu. Banderovi pohrobci, jejíž předci vraždili naše lidi a zabíjeli naše vojáky. Dnes předvádí, že jim není cizí ani terorismus. Další důkaz toho, kdo má na svědomí let MH 17.
      A takto se beztrestně účastní i mezinárodní zločinnosti:
      https://cz.sputniknews.com/svet/201808317992457-kyjev-obrana-cina-zrada/

      Vymazat
  2. 7;02
    AJEJE,ZASE CHYTROLÍN.KDO ZNÁ DEMENTALITU BANDEROVCŮ A JEJICH uASS ŠÉFŮM SI UDĚLÁ SVUJ NÁZOR.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. RuSS poudáš? Oni si rádi hrajou na to že se bráněj, že jsou skoro jako esesáci! (Schutzstaffel = Ochranný oddíl) - proto si dali do názvu taky dvě "S" - https://en.wikipedia.org/wiki/Rossiya

      Jenže my co známe jejich agresivitu jim zásadně říkáme RuSÁci! Tedy od zkratky útočných oddílu pouličních rváčů SA (Sturmabteilung= útočné oddíly).

      Vymazat
    2. Je tu i veliká podoba jejich fýry s Röhmem! Oba jsou buzíci, jen Röhm to hůře skrýval. Obřezanej Ugrofin Śelomov se na oko i voženil, ale když manželka zjistila co je zač - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/%D0%BF%D1%83%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D0%B7%D0%BC301.jpg

      tak utekla a totéž poradla dcerám! Co nejdál! Protož žijou na Západě a vnuky mu zásadně nepučujou! Proto je Olivřík Stounů nemoh vidět! Furt - "tak kdy už přijodu, chci si je natočit" a žůžovák kremelskej se jen uculoval - prej večer "v soukromí" ...

      Vymazat
  3. Jo jo Boźí mlyny.. nebo jak se řiká, psovi psi smrt.Už byl i vlastnim na obtiž.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento lživý povzdech vyšel jistojistě z útrob euroidiota Štětiny.

      Vymazat
    2. někdo asi nemá rád Porošenka

      Vymazat
  4. https://www.youtube.com/watch?time_continue=192&v=J_2yIgGxkmw

    OdpovědětVymazat
  5. Я знаю, что сейчас порохоботы и прочая бандеровская шваль будут кудахтать, что это «Кремль убрал» или «Разборки между бандитами». Им будут вторить немногочисленные сектанты из числа Свидетелей Стрелкова, уже давно являющиеся ретрансляторами русофобской пропаганды. Эти будут добавлять «Это чтобы удобнее было слить Донбасс». Но плевать на их вонь.
    Всем адекватным людям очевидно – это сделал террористический режим Порошенко. Взрывы, убийства исподтишка, в спину – это фирменный бандеровский стиль.

    У нас смерть любого – это трагедия, но она ничего не изменит.
    Мы – Империя. Мы – Система. Мы – Орда.
    На место погибшего придёт другой. Ещё более принципиальный, более жёсткий, более беспощадный.
    Вроде бы уже давно пора понять за последние годы: ни один теракт против наших не способен ничего изменить. Потому что русских характеризуют две фразы: «Работайте, братья!» и «Это вам за пацанов!».

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tri geroi Donbasa-Motorola,Chivi,Zacharčenko.Oni ubity fašistami iz Ukrainy. Ich pomocnikami tože takie kak Štětina, Kalousek, gen.Pavel i drugie z Čechoslovakii.

      Vymazat
  6. 7:41 hezky píšeš ale, ikdyž jsem se ruštinu ve škole učil, tak ja nepanimáju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 7:56 je možné tento text přeložit na GOOGLE - překladači. Zkopírujete ruský text, vložíte ho do překladače který text přeloží do češtiny. Překlad není dokonalý, ale dá se pochopit obsah textu.

      Vymazat
    2. Volný překlad pro 7:56
      Já vím, že nyní propagandisti a další banderovská sebranka bude žvanit, že to Kreml udělal, anebo to byly neshody mezi bandity. Jim budou asistovat mnozí ze skupin svědků Strelkova, kteří jsou rusofobami. Oni budou tvrdit "To proto, aby bylo jednoduchší dobít Donbas". No naplivat na jejich snažení. Všem zodpovědným lidem je jasné, že to udělal Porošenkův teroristický režim. Výbuchy, zákeřné vraždy ze zálohy - to je typické pro banderovský styl.
      U nás smrt kohokoliv - to je tragédie, no tato smrt nic nezmění. My jsme impérie. My jsme systém.
      Na místo zahynulého přijde další. Ještě víc oddaný, více tvrdší, neúplatný.
      Za poslední roky by se už mohli dovtípit, že ani jeden terostický čin proti našim není schopen nic změnit, protože Ruský národ charakterizují dvě věci: "Pracujte bratři!" a "To máte na odvetu".

      Vymazat
    3. 8:42 К убийству главы ДНР А.Захарченко.. “Вот и Захарченко отправили на тот свет. Плакать не будем, это не Мозговой и не Моторола с Гиви. Его Кремль ставил, он олицетворял собой криминальное-беспредельное гетто”.

      Vymazat
  7. V čété píšou na liště, že zemřel při výbuchu. Jakože mu asi doma vybuchla láhev s plynem. Kdyby to bylo na druhé straně, tak hrdině padnul při teroristickém útoku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výbuch se odehrál v restauraci a pozabíjel další lidi. ČT lže jako skoro vždycky.

      Vymazat
  8. Za teroristickým zabitím Zacharčenka jsou jednoznačně Spojené státy Americké, bez souhlasu a rozkazu o provedení vraždy Zacharčenka, by si Kyjev sám o sobě toto nedovolil. Po celém světě je řada politiků, kteří byli zavraždění na pokyn USA. Je to typický rukopis politiky Američanů. I přes obtíže se dařilo Rusku držet ve východní části Ukrajiny na frontě na Doněcku relativní klid. Jelikož popularita Porošenka je na bodě nula a jeho zvolení v nadcházejících volbách je nereálné, Američani potřebují vyvolat na Ukrajině bratrovražednou válku, tak aby mohli vyhlásit vyjímečný stav a volby odložit na neurčito. Američané a západ převedl Ukrajinu do totálního ekonomického kolapsu. Jenom pro srovnání. Při stejných cenách potravin, jako u nás v ČR, Ukrajinci mají průměrnou výplatu, čtyři tisíce korun. Náklady na život neustále stoupají, obrovské množství Ukrajinců odchází pracovat do Ruska. I přes obrovskou snahu Američanů, aby rozeštvali na maximum, Ukrajince proti Rusům se to ne zcela daří. A proto Američani vsadili na teror. Ze Sýrie začnou dovážet na Ukrajinu islamské bojovníky a začne válka proti Rusku a Američani se budou usmívat a posílat na hranici Ruska další jednotky NATO s odůvodněním, že to jsou všechno mírové jednotky. Spoléhají na to, že válka proti Rusku se jich nikdy nemůže dotknout, oni jsou za vodou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odveta je jediná,totéž provest z Porošenkem,kterého se už dávno chtějí zbavit i američané,jenže to není repertoár rusů....takže se dožijeme móóóc pěkných věcí....allllaaa Novýčuch.....

      Vymazat
  9. Byl to skvělý chlap, vlastenec a hrdina je třeba banderovce nakopat do zadku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...neboj,teď už nebude slitování,sami si požádali..

      Vymazat
  10. Les Brigandes - Un million de roses (hymne pour le Donbass) - Миллион Роз (Гимн для Донбассa)
    https://www.youtube.com/watch?v=WWgMbhxHo5o

    OdpovědětVymazat
  11. Čest jeho památce. Podobně zavraždil kyjevský banderovský režim pod metodickým vedení CIA i polní velitele Motorolu a Giviho. Čest i jejich památce. Smrt banderovcům a jejich ochráncům z USA a EU!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a co je proti tomu smrt našich tří rádoby, alespoň legionářů ,rukou drogových mafiánů,nebo dokonce anti ????,o nic jiného tam nejde.....

      Vymazat
    2. Toniček Kopr, ty logiku nepouživat, zmateně psát. Ty Čech? Já nevěřit, Čech gramotný, ty ne. Co ty chtěl vyjádřit? Co ty chtěl říct?

      Honolulu, světlonoš z Floridy

      Vymazat
  12. R.I.P. Alexandr Zacharčenko .
    Hrdina v boji proti benderovskému fašismu . Pocházel z Doňecka a bránil paneláky které ostřelovali z těžkých zbraní a letadel .Atentáty byly provedeny na více polních velitelů DNR , LNR . Motorola , Givi - horník atd.
    Čez vaší památce . Smrt fašismu .
    Marcel.

    OdpovědětVymazat
  13. Jediný důkaz, že toho hrdinu rebela odpráskla Ukrajina je ten, co řekla Zacharová a to si znova přečtěte v článku, pakliže chápete písemnou formou textu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Důkazem je především banderovský rukopis zločinu. Fašisti a mafie vraždí jednotlivce, my vyhráváme bitvy.

      Vymazat
    2. Vyhrajem i válku!!!

      Vymazat
  14. 9:54
    MAJÍ HO NA SVĚDOMÍ BANDEROVCI A CELOSVĚTOVÝ OKUPANTI No.1. Z uASS,NA TO STAČÍ SELSKEJ ROZUM!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale tím nejezděj!!! Už bys moh umě+t aspoň pojmenovat správně vůz, jehož potahama se pravidelně prodíráš, když se tvůj pán rozhodně k projížďce škarpama Chujlostánue ... tedy UAZ! - http://www.skrytapravda.cz/images/10zari2017/uaz-blockhain1.jpg

      Vymazat
  15. 10:00 říká se jak SEDLÁCI U CHLUMCE, tak ten selský rozum nebude ta správná volba. Toto je proruský web a tak je jasný koho tady čtenáři vroucně milují a jenom nechápu proč Rusko jako nacionální kapitalistická země má v ČR takové zastání u lidí, kteří před rokem 89 právě proti takovému zlořádu prolévali krev, ikdyž často né tu vlastní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jistě máte vztek, že je nás tolik a bude stále víc.Ano máme rádi Rusko, jsou to naši bratři Slované. Té nepravdy ze Západu je již tolik, že to lidé chápou. Jsme novodobou kolonií Německa a západního kapitálu. Přestože se tvrdí, že tu uprchlíci nejsou, zajděte se večer podívat po českých městech. Minimálně 5 jich vždy potkám. Co Vy?

      Vymazat
    2. 11:44 máte absolutní pravdu. Vidíme, co vyvádějí přivandrovalci v Západní Evropě, kde dle mého názoru hrozí občanská válka (viz. Chemitz) Je nutné opustit NATO a EÚ a spojit se s Ruskem. Nejlépe vytvořit Slovanskou unií,nebo se přidat do Euro - asijské unie. V bývalém sovětském bloku má naše země pořád výbornou pověst a naše výrobky tam byly vždy oblíbené. Toto co píšu jsou mé osobní zkušenosti z cestování po bývalých sovětských republikách. Cestoval jsem zde sám, jen tak s báglem na zádech. Obyvatelé zemí bývalého SSSR se ke mně chovali vždy velice slušně. Žádná media mně o opaku nepřesvědčí.

      Vymazat
    3. Pro 10:54 - "....kteří před rokem 89 právě proti takovému zlořádu prolévali krev, i když často né tu vlastní..."
      Co jste tím chtěl říci? Že lidé "z obce" prolévají cizí krev? Třeba Anežky Hrůzové v Polné? To nemyslíte vážně! Takový rasizmus. A.B. Bartoš by z vás měl velkou radost. Styďte se.

      Vymazat
    4. 10.54 Tohle je WEB usilující o pravdu. Není vinou WEBu ani nás, že vaši televizáci, Kalouskové, Němcové a spol. vaše presstitutky a presstituti, si s pravdou hlavu nelámou. Snaží se ji vyrobit soustavným repetováním z každého mainstreamového fake-kváku.

      Vymazat
    5. 11:44 a 12:08: Oba máte pravdu, děkuji Vám oběma, že jste vyjádřili i mé názory a můj způsob myšlení. Jen se bojím, že kýženého obratu ke slovanské vzájemnosti se v praxi dožijí (nejdřív) naše děti ...

      Vymazat
  16. 11:44 že je vás tolik? To si děláte prdel stačí se podívat na výsledky voleb a na mítinky, či demonstrace které vy jako mopslíci Kremlu navštěvujete. Starci a bejvalí straníci to nevytrhnou, co?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blbe, volby nejsou měřítkem, protože o sympatiích k Rusku se nehlasovalo. Všimni si, idioty, že nahoru jdou politici, kteří se otevřeně hlásí k spolupráci s Ruskem. Zato protiruští štváči hynou na úbytě. Jsi dost tupé individuum, které nechápe, že doba se láme, či spíš se doba už zlomila.

      Vymazat
    2. 11:55 Ano, stačí se podívat na výsledky voleb. A také na to, jak ta vaše "demokratická většina" kvičí v parlamanetu, že nic nezmůže. Proč asi? I debil ví, že jich je pořád méně. Vy pak jako mopslík jistě navštěvujete jejich demonstrace, kde nad svou bídou naříkají a protestují proti výsledkům voleb. Tak kdo je ta většina?

      Vymazat
  17. brečím tady pro něj, byl to CHLAP, jak má být, žádná kreatura, kterých je náš svět přeplněn! krásný rovný chlap, navíc Slovan, na jejichž vyvraždění, zdá se, někomu dost záleží:-(((((

    OdpovědětVymazat
  18. 12:24 kokote, když nemáš argument, tak jsou u tebe všichni Havlisti. Pičus tvého zrna nikdy nepochopí, že lidi jako národ se už nechce vrátit do doby před 89tým rokem. Všechno jen ne komunisty a ty jako přiblblej smajlík seš toho zářnej příklad. Máš v palici nasráno a tvůj intelekt na hranici debility, tak sklapni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně ,že se nikdo nechce vrátit před rok 1989 ,ani to není možný.Ale na obzoru je nová "demokratická "totalita .Cenzura a trestání lidí s jinými názory.Násilný dovoz přistěhovalců z Afriky s podporou EU.A s tím se žádný normální člověk nesmí smířit a musí bojovat.

      Vymazat
    2. 12:39 Výš jak se žilo za komunismu? Já ano. Za komunismu jsem prožil krásné dětství a mládí na které rád vzpomínám. Byty byly zdarma (státní a podnikové). Za mírný poplatek bylo možné získat byt družstevní prostřednictvím Stavebního bytového družstva (3-pokoják za 30.000,-Kč. Jen tak pro informaci, za komunismu jsem vydělával 5.000,-Kč měsičně v btto. Za komunismu se budovalo a ne rozkrádalo. Nebyli bezdomovci. Každý měl kde bydlet. Školy byly na úrovni. Rozhodně nebylo možné si koupit diplom. Podniky měly své učňovské školsví. V ČKD můj šéf prošel učňákem a pak vystudoval průmyslovku a vysokou školu. Nikdo ho neoblafl. Dnes vysokoškoláci vykonávají práci na kterou za socialismu nemusela být ani maturita. ČSSR vyvážela investiční celky a ne jako teď, že jsme kolonií SRN a zmůžeme se akorát na díly pro německé firmy. Já bych osobně chtěl aby KSČM vyhrála volby a ono se to jednou stane ať se někomu líbí nebo ne!!!. Dějiny se opakují ať se to někomu líbí nebo ne!!!

      Vymazat
    3. 13:07 píšeš už ohranou písničku. Miluješ socialismus ale jen proto, žes měl pořád nataženou ruku a čekal, co dostaneš za almužnu. Raději se budu starat sám o sebe, než čekat na smilování od státu, kde je zločin se narodit v rodině třídního nepřítele. Je zajímavé, že takhle brečel kdejaký Němec po válce, když celou dobu ho živila NSDAP. Seš ufňukánek a líto mě tebe není

      Vymazat
    4. 12:39 opět prokazuje nedostatek základního logického myšlení.

      Copak odpor k zločinné politice USA a NATO je nějak svázán s láskou k minulému režimu?

      Copak obhajoba dnešního kapitalistického Ruska a chuť s ním mít intenzívnější obchodní, kulturní a politické kontakty je něco "komunistického"?

      Stejně jako zdůrazňování sociálních výhod, které lidi po roce 89' ztratili?

      Jen hlava vymatlaná propagandou ČT, ČRo a Lidiček a Bakalových presstitutů, nemající vlastní úsudek může papoškovat takové nesmysly, jako 12:39, "syn třídního nepřítele". To se taky povedlo.

      ;-oD)

      Vymazat
  19. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  20. Škoda ,že musel zemřít, byl to dobrý člověk.Doufám ,že se opolčenci pomstí a zlikvidují hodně pohlavárů SBU ukrajinského gestapa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebo těmhle! - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/lnr_aleksey_mozgovoy43.jpg

      Vymazat
  21. Když už se zapojíš do diskuse tak mluv aspoň slušně,pokud na to tvůj intelekt a výchova stačí.Chceš snad tvrdit ,že dnešní doba je lepší než předtím?Tak asi žiješ v jiném světě!Přeji ti sladké sny o budoucnosti lůidstva po jaderné katastrofě,kterou si dle tvého vyjadřování nepochybně přeješ.

    OdpovědětVymazat
  22. Ten můj příspěvek pltil pro toho šuldu ve 12:39.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:00 s tebou se nikdo nebaví lokaji z Kremlu. Když chceš slušnou debatu a rovný přítup ke komentu, tak si rovnej svého kolegu smajlíka Když se někdo zastává sprosťáka a hovada je sám hovado. HOVADO srovnej text 12:51 smajla a ten můj. Vči mudruj a měř stejným metrem

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. Jediný, komu tady ujíždějí nervy a sprostě napadá diskutující jste vy, anonymně 14:18! Ukázka, jaká je pravá podstata Havlova sirotčince.

      Vymazat
  23. Vážení přátelé diskutéři, komu pošle Zeman blahopřejný nebo soustrastný telegram? Zkuste odhadnout a lajkulte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:50 možná tvoji rodině až si tě vezme do parády nějaký skutečný hrdina z Ukrajiny

      Vymazat
  24. Čest památce Alexandra Zacharčenka, upřímnou soustrast jeho rodině. Byl to neobyčejně statečný chlap s nezlomnou slovanskou duší. Špinavá práce usáckých tajných služeb a lokajů prasačenkova režimu. Jeho synové jistě pomstí svého statečného otce.

    OdpovědětVymazat
  25. Čest jeho památce. Byl to statečnej chlap. Celou dobu věděl že mu zmrdi jdou po krku, a přesto dál makal pro lidi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promiňte mi, ale nebyl to snad jeden z největších zločinců a masový vrah?! Vy tvrdíte, že makal pro lidi, pro Rusy v Ukrajině a na jejím státním území a asi byl tedy hrdina, když tak statečně makal proti Ukrajincům, jejich vražděním v, z hlediska platného mezinárodního práva, neoprávněném válečném boji. Není to náhodou tak, že tyto svévolně vytvořené rádoby republiky DLR a LLR, neuznal nikdo a dokonce ani Rusko? Není to náhodou tak, že jejich a nyní novým nástupcem Zacharčenka opět deklarovaným cílem, je připojení území Donbasu, tedy části suverénního státu Ukrajina, k Rusku?! Kdyby si každý "vzpomněl", že chce být součástí jiného státu ale i s územím státu, ve kterém bydlí, tak by na světě byly jen samé války, protože, promiňte zase, krást se nejen nemá ale ani nesmí a to právě z toho důvodu aby nebyly spory a ty války. Třeba se usadím v Rusku na Sibiři a připojím ji tedy k nějakému jinému státu, mou většinou tam. Dobrý?! Správný?!

      Vymazat
    2. Trepeš sprostosti PepkuA16:36. Nepromineme ti:-). Vychádzajúc z medzinárodného práva ktoré ste uplatnili pri humanitnom bombardovaní Juhoslávie, krok domobrany a vedenia Doneckej a Luhanskej republiky bol oprávnený. Nemohol sa ďalej nečinne dívať, ako banderovci vraždia a zabíjajú jeho spoluobčanov a tak povstal ich brániť so zbraňou v ruke. Nás na ten svoj dvojí meter v uplatňovaní medzinárodného práva nenamotáš. Irelevantné je preto tvoje špekulovanie typu "kdyby". Kdyby byli ryby a taky raky sakra! Ak ste uznali Kosovský štát, hoci medzinárodné právo také niečo národnostným menšinám nepovoluje, tobôž nie historické územie v tomto prípade Srbského štátu, neni problém aby to isté učinili Novorosijčania, už len kvôli tomu, že pôvodná Doněcko-Krivorožská republika je historicky reálnym štátom. Irelevantné sú tvoje špekulácie s neuznaním zo strany Russka. Russko a ani Slovensko neuznalo Kosovo, ale vám to nijak nebráni udržovať s tými mafiánmi vrelé diplomatické styky. Takže vieš čo nám môžeš-políbit nám... Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
    3. 16:33 máš úplnou pravdu. Nikde na světě si nemůžeš udělat vlastní stát na územní cizího státu. Díky Putina je na Ukrajině přes 10000 mebežtíků a ti Putlerošousti chtěji znovu obsadit Evropu až, k Berlínu.

      Vymazat
    4. 16:33
      A ZLOČINCI Z uASS,KTERÝ MAJÍ SPOLU S GRUZINSKÝM DEMENTEM ŽVEJKAJÍCÍM KRAVATU,KTERÝ MAJÍ NA SVĚDOMÍ MAJDAN A SESAZENÍ DEMOKRATICKY ZVOLENÉHO PREZIDENTA JANUKOVIČE JSOU PODLE TVÝ LOGIKY MÍROTVORCI?????!!!!!!
      TO CHCE SKOTSKÝ STŘIKY,ALE VE SPRŠE!!!!!!!!

      Vymazat
    5. Ukrofile, to Kosovo nemělo za cíl se připojit k jinému státu jako mají naopak DLR a LLR. Připojení území jiného suverénního státu je platným mezinárodním právem samozřejmě zakázáno, odporuje už samé jeho podstatě, protože tou je ochrana a obrana státu, respektive národa. Právo národa na sebeurčení a na sebeobranu je zaručeno jen pro ten národ, který ještě sebeurčen není a Rusové existencí Ruské federace už jsou a nebo v případě, že jede o cíl a záměr plné jeho samostatnosti na území, kde má dostatečnou většinu, samozřejmě. Rusové na Ukrajině jednají plně v rozporu s tímto platným mezinárodním právem, na rozdíl od cíle a jednání Albánců v Kosovu.

      Vymazat
    6. Prelož to tvoje sfetované žvatlanie Pepku16:53 do ludskej reči: "Díky Putina je na Ukrajině přes 10000 mebežtíků a ti Putlerošousti...". Alebo si priveď sem tlmočníka: toho čierneho vola Obamu, alebo tú krávu Theresu Májovú. Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
    7. 16:59
      KOSOVO NEPLÁNOVALO VELKOU ALBÁNII POD PATRONÁTEM uASS OKUPANTŮ,KTERÝ PODPOROVALI VRAHY Z UCK,KTERÝ KŠEFTOVALI S ORGÁNY SRBŮ?????!!!!!!!
      POUŽÍVEJ TEN MIKROMOZEK MÍSTO HAVLOFLANDĚRY NEBO MLČ!!!!!!

      Vymazat
    8. Krútíš sa Pepku16:59 ako had:-). Sebeurčen je zdravý rozum nad tvojími kecmy. Kosovskí Albánci sa nedefinovali ako národ Kosovarcov, ani sa Kosovarcami necítia. To by chceli len tie vaše Bruselské sfetované hlavy, aby ste pokryli svoj zločin nejakými svojími bolševickými kecmi súdrohov z EuroSojúza. Putin práve preto neuznal tieto republiky za samostatné. Čo však je v oprávnenosti ich požiadavky, je nie rozpad tej vašej "zvrchovanej, územne ucelenej" (u)krajiny, ale jej decentralizácia. Požiadavka územnej samosprávy v rámci toho vašeho "územne celistvého" mičurinského štátu za Šengenským plotom. To v rozporu s medzinárodným právom určite neni, ani s dogmami Demokratizmu. Iste súdruzi, demokratické je iba to čo rozhodnete vy:-). A vy už už lepšie viete, čo potrebujú národnostné menšiny v tom vašom bolševickom zlepenci. Problém je, že aj maďari sa vám "stavajú na zadné" pre násilné vnucovanie vašej jidiš-poliš hatmatilky uzákonenej za (u)krajinský jazyk.a tých jednoducho prehliaduť ako členský štát vášho EuroSojúza nemôžte. Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
    9. Mluvíte s někým, kdo vás informuje o válečných akcích. Možná trochu respektu, doporučuji,... abychom mohli diskutovat. Dnes došlo k další z nich, letadlo z Moskvy do Soči, asi jste o jeho havárii a požáru už slyšeli. UT je nástupcem známého a dodnes používaného GMT (střední sluneční čas v anglické Greenwichi), přičemž UT je zkratkou názvu Universal Time (systém určení času založený na rotaci Země). Jde tedy o čas a zase, asi, možná, víte, že dnes 1.9.2018 začalo vojenské cvičení armády Ruska ve Středozemním moři, 25 lodí a 30 letadel. Ten Boeing - 737 ruské společnosti Utair havaroval tedy také dnes, v Rusku, v Soči, těsně u břehu Čeerného moře a blízko u Zacharčenkova konce. Jde opět jen o varování.

      Vymazat
    10. --- Druhá světová válka začala přesně v den začátku letošního vojenského cvičení armády Ruské federace ve Středozemním moři, tedy dne 1. září.

      Pentagon ve Washingtonu a New York, jeho dvě věže Světového obchodního centra, obecně tedy USA, byly letecky napadeny přesně v den začátku letošního vojenského cvičení armády Ruské federace Východ 2018, při účasti jejich dvou flotil, všech leteckých jednotek a tří set tisíc vojáků, přičemž i účasti tisíců vojáků Číny a Mongolska.

      Promiňte, směji se, protože nás to trochu "znervóznilo",... jde jen o náhodu nebo o hloupost, třeba?

      Vymazat
    11. --- Jasně, vynechal jsem: Dne 11. září, přece.

      Vymazat
    12. --- Byly jsme proto Ruskou federací přímo, donuceny reagovat našimi válečnými akcemi proti ní. Putine, máš to na svědomí. To bylo oficiální sdělení.

      Vymazat
    13. Tolik NATO prpagandy jsme na jednom místě ještě nečetl.

      Kosov prý nechce připojení k Albánii? No ot je opravdu gól!
      Protiprávně yřízený "stát" Kosovo, které není schopno ani samostatně hospodařit, chce do samého začátku splynout s Albánií. Všude visí albánské vlajky, žádné umělé vlajky vymyšlené pro Kosovo evropskými a americkými "dobroději". Všichni kosovsko-albánští politici o tom nahlas veřejně mluví a tady ten blbec lže jako ČT.

      Obkličování Ruska základnami USA a NATO pokračovalo i v době, kdy američtí "pordci" byli uhnízděni na všech ruských úřadech. To bylo v době alkoholika Jelcina.

      Rusko se jen brání a naše sympatie jsou na jeho straně. Rusko je napadeno nenažraným , zadluženým monstrem v úpadku, které kurví celý svět. (viz "Musíme zničit 7 států během 65 let")
      Rusko neuznalo Doněckou a Luganskou republiku protože se správně drží zásady, že v Evropě se hranice bez souhlasu sousedících států nemění.
      Krym byl připojen v době, kdy nebylo s kým o hranicích jednat, protože legální vláda v Kyjevě byla na útěku a banderovský teror ovládl zemi.

      Rusko zatím vyhrává, američtí čípci a pornoherci ztrácejí nervy a piští. Bavím se. Dnes a denně prokazují nemohoucnost myšlení a otrocké návzky shrbených hřbetů. Bavím se. Jakákoli odpověď obdivovatele Fackintownu a ukrajinských banderů mne velmi pobaví. Kňučí a spílají, nadávají a lžou. Bavím se.

      Vymazat
    14. 18:39 My jsme fakt rády, že se bavíte, také my se bavíme a je to super. Albánci v Kosovu samozřejmě mají právo a i chuť spojit se s Albánií, poté, co už ale Kosovo existuje prokazatelně samostatně. Vždyť jsou jedním národem. Vtip ale spočívá v tom právu kosovských Albánců na sebeurčení a na sebeobranu, které je určeno několika z platného mezinárodního práva vyplývajícími podmínkami: 1) národnost, 2) vůle k sebeurčení, 3) schopnost samostatnosti, 4) vlastní vůle, přičemž vliv nebo podpora jiného státu nebo náboženství ji vylučují.

      Každému může být naprosto lhostejné, pokud někdo obkličuje Ruskou federaci,... což je ale opravdu více než sporné, protože ta je tak rozlehlá, že se tak děje vždy, tedy i neúmyslně. Ruská federace nemá žádné zvláštní planetární postavení, žádné oprávněné objektivně,... spíše naopak, protože jedná mezinárodně i vnitrostátně tak zločinně, že by bylo lepší, kdyby zaniklo. Ruská federace je prostě jen jeden ze států světa. Tečka.

      Rusko anektovalo část Moldavska a potom i části Gruzie, konkrétně Jižní Osetii a Abcházii a uznalo je za samostatné republiky,... ačkoliv a zase, anektovalo je fakticky a totálně. Bez souhlasu kohokoliv, směji se, mimochodem. Ani Bělorusko je neuznalo, i přes veškerou snahu a vliv Ruské federace pro to.

      Krym byl Ruskou federací anektován za situace, kdy vláda Ukrajiny byla plně funkční a anektovala ho proti vůli celého světa. Lid Ukrajiny se zatím ve všech volbách vyslovil pro prozápadní směřování Ukrajiny a tím legalizoval, respektive potvrdil oprávněnost té revoluce proti zrádci, prezidentu Ukrajiny, Janukovičovi, který zradil své vlastní slovo vůči lidu Ukrajiny, že podepíše asociační dohodu s EU a přidal se proti němu a proti jeho vůli k Ruské federaci a v její prospěch.

      Vymazat
    15. Diskutovat s idiotem, jakým jsi ty, anonyme 19:04, nebudu. Ztráta času.

      Vymazat
    16. Většina advokátů ukrajinského nacizmu (Porošenko a spol.) zapomíná, že Ukrajina je umělý státní útvar, který nemá ani hranice definované a registrované v OSN. Vznikl zvůlí představitelů totalitního režimu (Chruščev) a po majdanském puči banderonáckové rozhodli o zničení tohoto útvaru.
      Všeho do času, Ukrajina končí. Je jedno, zda agonie bude trvat 1/2 roku či 10 let, ale už je rozhodnuto, stalo se.

      Leo

      Vymazat
    17. 21:06 Ukrajina je suverénním státem a členem OSN, stejně jako například už i Ruská federace. Mezinárodněprávní subjektivita Ukrajiny je nezpochybnitelná. Mimochodem, potvrzená - plně uznaná Ruskou federací v roce 1994 Budapešťským memorandem. Nám vesmírným civilizacím samozřejmě jde o platnost a dodržování mezinárodního práva. Nicméně, jsme smlouvou O válečné podpoře z roku 1968 povinny bránit Česko a Slovensko a porážkou Ukrajiny by došlo k imigrační vlně Ukrajinců na jejich státní území a to by znamenalo jejich konec. Takže, pokud se Ruská federace skutečně rozhodne Ukrajinu válečně anektovat, budeme muset stát proti ní tvrdě a také válečně, respektive účinně.

      Vymazat
  26. Zacharčenko, Russký statočný hrdina vlasti. Bránil svoju vlasť a spoluobčanov proti sfanatizovaným Kyjevským hrdlorezom plateným zo západu. Bol verný svojej vlasti velkej Rusi a svojmu národu. Treba však o odvete uvažovať s chladnou hlavou. Hnev neni dobrý radca. Možno práve to bol zámer tých čo previedli tento teroristický čin, poštvať Russký národ proti sebe po tom, čo sa im ho podarilo rozseknúť na "dva národy: ukrajinský" a Russký. Presne to chcú od nás anglosionisti: aby sme sa tu vyzabíjali vlastnými rukami.Česť jeho pamiatke. Môj profil Ukrofil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ukrofile, Zacharčenko byl zastaven nebo prostě vymazán, 31.8., tedy v den, kdy byl zastaven boj USA v Iráku. Toho dne, v roce 2010, prezident USA Obama oficiálně ukončil válku v Iráku, bojovou misi USA, operaci Irácká svoboda. V Iráku ještě zůstalo 50 tisíc vojáků USA pro výcvik a podporu, nikoliv pro boj, Irák se stal právně nezávislým a začala tím nová, nebojová, mise USA Nový úsvit. Tolik dějiny. Nenapadá vás, při té shodě data, že si někdo přeje ukončení toho zločinu krádeže státního území Ukrajiny Ruskem?

      Vymazat
    2. Jakej (u)krajiny s Russkem Pepku16:50? A krádež? Chceš snáď okrádať seba Pepku:-)? To môžeš. Ale Rus Rusa ako chceš aby okradol? Na mňa tie tvoje účelové triky s účelovým (u)krajinským štátom a národom neskúšaj. Buďto jestvoval Sovietsky zväz, v ňom Ukrajinská sovietska republika, jeho sovietska armáda, alebo len Russko a Russkí "okupanti68". Ak teda Russko a Rusi, tak máš smolu Pepku, tvoje keci o krádeži sú len tvoje fantasmagórie. Príď sem diskútovať až vytriezvieš. Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
  27. Co je to za sk...... stát když pošle tanky proti menšinám které nesouhlasí se státním pučem .
    Nejhorší je že EU A NATO což jsme i my , podporují Ukrajinské teroristy .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17.00 Hitler tehdy (po puči ani po převzetí moci) tanky ještě neměl... tak poslal AZOV ééé, pardon, SA... a po BRITSKÉM VZORU nechal stavět pro menšiny, které nesouhlasily, vyhlášené tábory... Takže Porošenko, kdyby se stokrát vzteky. pokakal, nevymyslí nic nového. Jen aby nedopadl spravedlivě, jako president DLR...

      Vymazat
  28. Nezlobte se, ale já nevěřím. Počkám až co řeknou v ČT pánové Fištejn a Votápek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:40 Dobře děláte. Počkejte si a až se vyjádří, tak pravý opak bude zaručená pravda. Oni lžou opravdu spolehlivě.

      Vymazat
  29. 18:40
    POTŘEBUJETE HNŮJ NA ZAHRADU????
    PAK ČEKÁTE SPRÁVNĚ!!!!!☺

    OdpovědětVymazat
  30. Zacharčenko je hrdina Donbasu .
    minimálně pátý zavražděný velitel .
    Chtělo by to oko za oko zub za zub .

    OdpovědětVymazat