Reklama

.

.

neděle 2. září 2018

Zacharčenkova smrt nebude mít vliv na Minské dohody

2. 9. 2018       ukraina
Politolog Rostislav Iščenko okomentoval atentát na hlavu DLR Alexandra Zacharčenka listu Ukraina.ru.
"Zacharčenko podepisoval smlouvu jménem republiky, jménem DLR. Samotná skutečnost Zacharčenkova ​​úmrtí z pohledu mezinárodního práva nemá žádný vliv na Minské dohody. Dohody podepisují státy, nikoliv politici, i když se to týká neuznaného státu. Něco jiného je, že smrt Zacharčenka ovlivní situaci na demarkační čáře. 



Myslím, že jde o záměrnou provokaci Ukrajiny s cílem zhoršit situaci v předvolebním období k posílení pozice Porošenka. Nyní začalo zasedání parlamentu, které by mělo stanovit termín voleb", řekl Iščenko.

Poznamenal, že doba největší zranitelnosti jakéhokoli státu je období změny moci, zejména pokud se to děje násilnou cestou.

"Kyjev dosahuje dvou efektů. Oslabuje pozice DLR, tím spíš, že DLR má hlavní pozici na Donbasu. Na druhé straně Kyjev vytváří podmínky pro zvýšení napětí v regionu. A to může být použito ve vnitropolitické hře", zdůraznil politolog. Nepovažuje vraždu Zacharčenka za důkaz krize státnosti DLR.

"Sovětská armáda postupovala, ale v roce 1944 zahynul velitel fronty, armádní generál Vatutin, který se dostal do léčky banderovců. A v roce 1945 zahynul velitel fronty, armádní generál Čerňachovský. Ten byl dokonce ostřelován. Když jste ve válce, je zřejmé, že absolutní bezpečnost neexistuje. Tím spíš, že pozice DLR a LLR nejsou pozice sovětských front ve Velké vlastenecké válce, kdy štáby byly 50 kilometrů od fronty. Je zřejmé, že v LLR a DLR působí diverzní výzvědné skupiny. V takové válce nelze úplně vyloučit činnost diverzantů", poukázal expert.

Podle vyjádření Iščenka v této válce umírají médiální a charismatické postavy - jsou prvořadým cílem nepřítele.

"Pokud jste zabili Giviho nebo Motorolu, bude se o tom hovořit a hovoří se až dosud. Máte také informační vítězství. Totéž se Zacharčenkem - není jen charismatický vůdce, který je v DLR obtížně nahraditelný. Je vůdcem jak Donbasu, tak i celého jihovýchodu, pokud se linie fronty pohne ke Kyjevu. Přirozeně, byl prvořadým cílem ukrajinských diverzních výzvědných skupin. Ale absolutní bezpečnost nebývá. Kennedy byl prezidentem USA, byl střežen lépe než Fort Knox, ale také byl zabit", poznamenal Iščenko.

Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

30 komentářů :

  1. Rusáci udeří na Ukrajinu a na státy NATO a naši vlast Europsku úniji,je zapotřebí bránit se před rudým agresorem a bránit naši domovinu EU a NATO.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. co tomu říká váš lékař?

      Vymazat
    2. Pro 20:50 Lékaři už to vzdali. Doporučili pouze izolovat.

      Vymazat
    3. to napsal nějaký absolutní idiot od jakuba jandy, tam se dá vlastní idiocií dobře uživit

      Vymazat
    4. 20.42
      ty jses ale dement, ....Europsku uniji.... boze ani psat neumis natos znat gramatku...vypatlance

      Vymazat
    5. 20:42 hloupý agent provokatér opět na scéně

      Vymazat
    6. 20.42 přikládejte si studené obklady na čelo, hodina pravdy se přibližuje.

      Vymazat
    7. v bohnicich hledaji takové utečené osoby, jaj jak ja bych mu naliskal

      Vymazat
    8. A teď vyskoč !!!!

      Vymazat
  2. Pokud DLR a LLR nebyly uznány žádnými státy,... s výjimkou Abcházie a Jižní Osetie, které také nejsou regulérními státy a fakticky tak ani neexistují, pak není možné DLR a LLR považovat za subjekty platného mezinárodního práva. Jakékoliv dohody s nimi tedy jsou už odpočátku neplatné, pokud v nich vystupují jako státy. Kromě toho i sama jejich samostatná existence je plně v rozporu s tímto platným mezinárodním právem a byla by možná pouze za souhlasu v tomto případě Ukrajiny, což se ale nestalo a neděje, protože Ukrajina k Minským dohodám byla donucena ... a ... vynucená dohoda z právního hlediska nemá žádnou platnost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ad 20:49
      pravda je, že právě tohle okrajinská vládnoucí junta zvládla okopírovat od anglosasů dokonale: absolutní neúctu k dohodám, pokud se nehodí do krámu.
      A pokud už jste takové hovado a nechcete plnit dohody, tak si nějaké důvody vždycky vymyslíte.

      Jenomže zločinci v čele okrajiny si nepřipouštějí, že jenom anglosaští zločinci tohle můžou dělat relativně beztrestně, zatím.

      Vymazat
    2. 21:16 Promiňte, ale když Vás někdo donutí k dohodě, tak jí prostě nejste vázán a to ani morálně ani právně, to je naprostý základ právní vědy a je to stanoveno v zákonech, samozřejmě. Musí jít o vaši svobodnou vůli. Vynucená dohoda může být "platná" jen neustálým jejím vynucováním. Jde o násilí a ne o dohodu, ve skutečnosti.

      Vymazat
    3. Jakékoliv dohody s nimi tedy jsou už od počátku neplatné, pokud v nich vystupují jako státy. Kromě toho i sama jejich samostatná existence je plně v rozporu s tímto platným mezinárodním právem a byla by možná pouze za souhlasu v tomto případě Ukrajiny, což se ale nestalo a neděje...
      xxxxxxxxxxxx
      Ani Velká Británie neudělila "souhlas" vzbouřeným severoamerickým koloniím, a jak to nakonec dopadlo.
      Na to, jestli udělí "souhlas" Ukrajina, sere v tuto chvíli Bílý tesák.
      A platné mezinárodní právo? K smíchu, sir.

      Vymazat
    4. Jen plkáte a o právu, natož mezinárodním, nemáte ani ponětí. Vy ale asi ani nemáte ponětí o morálce, slušnosti, lidskosti. Jen takový hloupý trollík, co někde něco vyslechl (asi pokyn), přebral si to v obou mozkových buňkách a vylezl z toho tento produkt tlustého střeva.

      Vymazat
    5. To 20:49 ČSR před sto lety jsme nedostali od vlády Rakouska Uherska darem. Svoboda nám v 45. také nespadla do klína. Zejména po extempore Slovenska jako uznaného státu (uznal ho i SSSR!) na straně hitlerovského Německa. Kdo uznal Kosovo? A jak vzniklo? Jak to, že trvá? Bombardováním Jugoslávie a jejím zničením bylo zničeno i mezinárodní právo. A zničily ho USA za vydatné pomoci NATO a jeho poskoků, včetně nás! A to jsme v té obskurní partě ještě ani nebyli. Následoval Afghánistán a Irák. Poté Libye. A tak zase platí slova TGM z r. 1918: "O hranicích se nevyjednává. O hranice se střílí!"

      Vymazat
    6. Je mi trochu podezřelé, že po půl čtvrtém roce od 2. minské dohody, v převolebním okrajinském období, se teď najednou objevují z různých stran zdůvodnění proč že by okrajinská junta dohodu něměla ctít a měla by znovu začít vraždit separatisty.

      Snad je to jen můj dojem, že to je koordinované.

      Vymazat
    7. DLR a LLR si vlastně mohou dělat co chtějí. Ukrajina nenístátem, pouze státností. Ukrajina nemá platné mezinárodní hranice - nejsou dojednány s RF a zatím se drží hranice určené SSSR ! Nemají platnou vládu - fašistická vláda na Ukrajině byla dosazena převratem - tudíž není právně uznatelná.

      Vymazat
    8. 21:15 tim vraždênim separatistú jste myslel toho co nebyl voják a mêl hodnost generála? No zavraždit takoveho človêka v budovê vlastnêne šefem bezpečnost,kde se schãzi potentáti,tedy pŕisnê stŕeženê a obviñovat z atentátu juntu je opravdu junda.

      Vymazat
    9. Takže co mi bylo vnuceno bez mého souhlasu je neplatné? No to je celý zdegenerovaný zvrhlý současný režim pro mě od 21. listopadu 1989 neplatný. Jo je mi to hovno platný.

      Vymazat
  3. Tohle se Rusku velice hodí. RUSKO bude do rebelské Ukrajiny dodávat zbraně a vojáky a držet Kyjev v šachu. Putin má za ušima. Je mi divný, jak může diverzant umístit nálož tam, kde je ostraha neskonale důkladná, tady něco nehraje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto už se taky vyskytly spekulace, i proto, že okrajinští diverzanti už s tímto cílem několikrát pohořeli a ukázali se jako neschopní nýmandi, že tentokrát to provedli o několik levelů schopnější profíci SS.

      Vymazat
    2. Ano, to je projev kritického myšlení. Bravo. Možná za tím něco je, ale domnívám se, že nejspíš kyjevští pučisté. Může to být i nějaký vnitřní boj. Rusko by tím jen tratilo, naprosto tratilo - bude to nejspíš pravý opak toho, co se na nás povalí od presstitutů a trollů.

      Vymazat
  4. já si začínám lépe všímat fašistických struktur v České republice...takto komentuje vraždu Zacharčenka šéf "evropských hodnot" Jakub Janda na twitteru:

    Vůdce ruských okupačních sil na území Ukrajiny Alexandr Zacharčenko zemřel po bombovém útoku v restauraci.

    O jednoho ruského teroristu méně, gratuluju Ukrajině.

    John McCain je v nebi ani ne týden a takhle výborně už to odtud řídí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Exhibující prostitut Janda jen pokračuje v předvádění a prodejnosti. Špatně skončí jako ten idiot McCartney.

      Vymazat
  5. Alexandr Zacharčenko je místní rodák Donbasu .
    Ukrajinec s Ruskou národností .
    Tak jako my občané Čech Slovenské a jiné národnosti .
    Čest jeho památce . Každý je nahraditelný zbohom Alexander .

    OdpovědětVymazat
  6. No jo generálové zahynuli v boji ale tohle byl jen sprostý teroristický útok.

    OdpovědětVymazat
  7. Jandovi chybí klacek v řiti...

    OdpovědětVymazat
  8. https://cz.sputniknews.com/svet/201809028000516-Cesko-SPD-Fiala-Ukrajina-bolsevismus/ - lépe bych to nevyjádřil. Finito, UA, finito.

    OdpovědětVymazat
  9. Pandořina skříňka novodobého separatismu byla otevřena vznikem Kosova, navíc vynuceného násilím. Těžko se obhajuje neobhajitelné. Proč jedni mají právo na sebeurčení a ochranu před etnickými čistkami a druzí ne. Dnes může západ plkat co chce, ale pokud nevypráská Albánce z Kosova a nepředá ho zpět Srbům, nemá právo na jakékoliv podmínky nejenom na Ukrajině, ale kdekoliv ve světě. A "novináři", kteří se tenhle banditismus snaží okecávat etnickými čistkami a ochranou před nimi, se jenom ztrapňují. Zatím totiž platí, že "náprava" křivd provedená a stále prováděná západem nastoluje křivdy nové. S jediným rozdílem. Mnohonásobně horšími dopady na země a lidi v nich žijící. Za desítky let své vlády nezamordovali odstranění diktátoři tolik lidí, kolik jich zemřelo při jejich odstraňování a zejména po něm.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Hricáku, máte stoprocentní pravdu. Díky NATO a USA je svět nebezpečný a nespravedlivý.

      Vymazat