Reklama

.

.

středa 17. října 2018

Co ti Amíci, už se nám definitivně pomátli?

St.Hroch 
17. 10. 2018
K rozdmýchávání sporů uvnitř Pravoslavné církve…
Jestliže o církevním sporu musí jednat bezpečnostní rada jaderné mocnosti, je to nejspíš vážné. Podle agenturní informace prezident Ruské federace (RF) Vladimír Putin jednal na mimořádné schůzce se členy Bezpečnostní rady RF o rozhodnutí „Vesmírného patriarchátu“ navrátit ukrajinských pravoslavným církvím kanonický statut a zrušit rozhodnutí (z roku 1686) o předání ukrajinské církve Moskevskému patriarchátu…


Závěry porady zveřejněny nebyly. Kreml už předtím oznámil, že sdílí znepokojení Ruské pravoslavné církve (RPC) kolem této situace a že bude pravoslavné bránit.

Připomínám, že 11.října rozhodl synod Konstantinopolské (Istanbulské) církve (KPC) o anulování výnosu z roku 1686 o předání Kyjevské metropole Moskevskému patriarchátu. Současně bylo rozhodnuto o odvolání klatby nad nejvyššími představiteli dvou nekanonických církví – „Ukrajinské pravoslavné církve Kyjevského patriarchátu“ Filaretem a „Ukrajinské autokefální pravoslavné církve“ Makariou, což by umožnilo vznik jednotné ukrajinské církve. RPC se snahou o odtržení ukrajinské pravoslavné církve nesouhlasí a už 14. září oznámila, že přerušuje modlitební připomínání patriarchy Bartoloměje, jakož i svoji účast ve strukturách pod předsednictvím tohoto patriarchy.

V interview ruského ministra zahraničí Lavrova pro RT France, Paris Match a Figaro se hovoří o tom, že Konstantinopolský patriarcha Bartoloměj v situaci kolem ukrajinské církve „vyvolává provokace“, které přímo a veřejně podporují USA.

Na slova novináře o tom, že se „ukrajinský patriarchát rozhodl otočit k Moskvě zády a získat nezávislost na RPC“, Lavrov odpověděl:

„Ukrajinský patriarchát se neobracel k RPC zády proto, že Ukrajinská pravoslavná církev (UPC) vystupuje proti provokacím vyvolávaným nyní Konstantinopolským patriarchou Bartolomějem za přímé a veřejné podpory z Washingtonu.“
Šéf ruského ministerstva zahraničí poznamenal: „Vměšování do církevních záležitostí je zákonem zakázáno na Ukrajině, v Rusku a doufám, že i v každém jiném normálním státě. Jestliže ale zvláštní představitel USA pro církevní otázky přímo vítá rozhodnutí patriarchy Bartoloměje a zvláštní představitel Státního departamentu USA Kurt Wolker, jehož posláním ve jménu USA je zabývat se součinností při ukrajinském urovnání na základě Minských dohod, prohlašuje o těchto procesech to, co prohlašuje, pak se tomu u nás říká, že na zloději čepice hoří, jinými slovy, že se sám prozradil“, dodal Lavrov.

Expert na Ukrajinu, politolog a ředitel Centra systémové analýzy a prognóz Rostislav Iščenko na televizním kanálu „Ukrajina.ru“ informace upřesňuje:



Především nikdo neřekl, že rozhodnutí o autokefalii (osamostatnění) bude vydáno právě teď. Naopak exarchové, které Bartoloměj na Ukrajinu vyslal (kanadský a řecký biskup) hned po příjezdu na Ukrajinu prohlásili, že to nebude záležitost jednoho dne, ale nejspíš ani jednoho roku. Jde tedy o proces. Za druhé pak dnes Bartoloměj nemá komu na Ukrajině autokefalii předat. Pravoslavná církev moskevského patriarchátu, jako jediná kanonická, ho o autokefalii nežádá. Žádá ho o ni ukrajinský stát a Bartoloměj přijal jeho koncepci, že musí mít svoji nezávislou církev. K poskytnutí autokefalie ale taková musí existovat – ale taková tam není. Jsou tam odštěpenecké církve, které se z hlediska kanonického pravoslaví jeví v nejlepším případě jako společenské organizace, ale jinak jsou „raskolnické“ – odštěpenecké. A těm Bartoloměj poskytnout autokefalii nemůže, protože by se dostal do rozporu s celým světovým pravoslavím. Všichni mají svoje „raskolniky“ a nikdo z nich nechce, aby jim z Konstantinopole udělovali nezávislost.

Takže tam Bartoloměj nezbytně potřebuje vytvořit strukturu, které by mohl autokefalii poskytnout. Proto vlastně jde na Ukrajině o zřízení exarchátu KPC, o znovuvytvoření kyjevské metropole, podřízené konstantinopolskému patriarchátu, který nikoli náhodou apeluje na události ze 16. – 17.století, kdy UPC spadala pod konstantinopolský patriarchát.

Bartoloměj se dostal tak daleko, že prohlašuje výnos ze 17. století za nezákonný s tím, že ho KPC nikdy neuznala – třebaže ho uznala, a dokonce zpochybňuje oprávněnost existence RPC a jejího patriarchátu v Rusku. Tak se snaží buď zabrat UPC moskevského patriarchátu jako takovou, nebo tam zřídit novou strukturu, novou kyjevskou metropoli, která by, v čele s metropolitou Onufrijem, uznala Bartoloměje za svého nadřízeného s tím, že jednou jí bude přiznána autokefalie, protože Konstantinopol samostatnou UPC nepotřebuje. KPC potřebuje rozšířit svůj vlastní vliv. K tomu využívá situaci Porošenka, který se snahou o onu autokefalii a prohlášením o jejím udělení dostal do komplikace vpředvečer voleb a potřebuje na informačním poli nějaké vítězství. K tomu mu stačí pouhý příslib udělení autokefalie „nové UPC“ s tím, že „je třeba jen upřesnit nějaké detaily“… a přiznání autokefalie v budoucnu je přislíbeno. Tím se stává Porošenko, na rozdíl od svých politických konkurentů, jakýmsi centrem celého toho úsilí. Následně dojde i k fyzickému vytlačování „promoskevských“ pravoslavných duchovních. Konstantinopol už začala zakládat odpovídající struktury, které si budou nárokovat statut kyjevské metropole, a to včetně zabavování majetku UPC moskevského patriarchátu…


Takže Porošenkovi, Bartolomějovi a jejich zámořským patronům vůbec nejde o samostatnost UPC, ale hlavně o její odtržení od Moskvy. Oni sledují každý svoje cíle a to, že si tak zahrávají s ohněm, že mohou na Ukrajině rozpoutat náboženskou válku, která jak ukazuje historie, může být ještě krvavější než válka občanská – to je ani v nejmenším nevzrušuje. A amíci (pindosové) jsou nejspíš skutečně rozhodnuti bojovat proti Rusku do posledního Ukrajince…

A koho by zajímaly dávné kořeny konfliktu a rozumí rusky, pro toho přikládám odkaz na besedu na dané téma na TV kanálu „Deň TV:

61 komentářů :

  1. Identické problémy jsou v Pravoslavné církvi v českých zemích a na Slovensku.

    Základní hlediska, která je nutné uplatnit, jsou tato: • z hlediska pravoslavného mezinárodního práva jsou si Cařihradský a Moskevský patriarchát rovny; • autokefalitu může některé církvi udělit jedině patriarchát, pod který církev spadá; • Pravoslavná církev v českých zemích a na Slovensku (předtím v Českoslovensjku) byla exarchátem Ruské pravoslavné církve a proto autokefalita, kterou v roce 1951 obdržela od Moskevského patriarchátu, byla právoplatná;
    • Cařihradský patriarchát proto neměl co později tuto autokefalitu potvrzovat nebo omezovat.

    Ten kdo nectí právo a uzurpuje si moc je tedy Cařihradský patriarchát, samozřejmě s podporou určitých světských mocí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě k podpoře toho, co Cařihradský patriarchát dělá, světskou mocí: oslabování vlivu Ruska a tím i Ruska, to je oč tu běží. Protože Rusko, to jsou především Rusové, a jejich mentalita, v mnohém obdivuhodná, je formována kromě přírodních podmínek nebo historie také hlubokou kulturou založenou na Pravoslaví.

      Proto ten tlak na Ukrajince, Čechy a Slováky, abychom měli s Rusy co nejméně společného.

      Je pro ně nutné nás vyprázdnit, aby nás mohli snadněji zaplnit svojí břečkou.

      Vymazat
  2. Tak nevím,při Majdanu lidé z ukrajinské pravoslavné církve natočili otřesné záběry, jak majdanisté provokují bezpečnostní složky k ,,akci". Hází na ně kameny, zápalné lahve,vyrvané jednotlivce z policejního kordonu doslova okamžitě linčují(m.j. na toto hleděli Kocáb,Schwarzenberg, Štětina). Toto šlo na internetu, no v ČT by to určitě nedali.Ti pravoslavní určitě už tenkrát věděli, kdo za tím vším bordelem stojí. Pro mne se ukrajinští pravoslavní tenkrát zachovali velmi statečně.Tomu otržení se až tak nerozumím, ale vždyť Krym se po letech taky odtrhl od Ukrajiny a zcela svobodně a demokraticky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Okrást český stát, okrást ruskou pravoslavnou církev... to není evropské myšlení. Proč se do toho ten v cosivěrec Porošenko - VALCMAN/původně Waltzmann - plete? Ať raději buduje pozitivní obraz svých obcí (nejenom) na Ukrajině. Už skoro před dvěma lety se k tomu vyjádřila i ŠTĚTINOVIC PROTEGÉ Naďa SAVČENKO, poslankyně ukrajinského parlamentu... 2% obyvatel drží 80% vládních pozic => i odpovídající odpovědnost před lidem za prosperitu země a její image...

      Vymazat
  3. 9:33 nedělejme si iluze, ono s těmi 2% (i s ještě menšími procenty - jako unás) je to stejné všude. Tam se to oni, tedy ta jejich vláda, ani nesnaží zakrývat.

    OdpovědětVymazat
  4. Však to říkám pošahaný banderovci jsou nebezpečím pro celý svět.

    OdpovědětVymazat
  5. Všude, po celé naší planetě,
    kde se dostane katolická církev k moci,
    ostatní náboženství ničí...
    ...prokazatelně již několik století*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli některé náboženství ničí ostatní náboženství, tak je to islám

      Vymazat
    2. Katolíci hubí pravoslavné v Chorvatsku (odporný lágr Jasenovac během 2. sv.války a operace Oluja 1995) a v Bosně, české bezvěrce vyháněli ze Slovenska, bigotní polští katolíci štvaní svými kněžími i svým papežem jsou stižení nenávistí ke všemu ruskému i když jim Rusové během WW2 zachránili biologickou existenci, o banderovcích ani nemluvím.

      U nás pravoslavní skrývali parašutisty a šli za to na popraviště. Věční jim čest!

      Vymazat
    3. 15:40 Co je nám po ňákejch azbucích primitivních? Prej se chystali nám jít na pomoc v 38 roce - he! Chystali! Chytrý! Ale Chovati se nechystali, ti přišli a osvobodili celou naši zem! Jejich pandúři ji pro Mařku Rézi na bavorským Khárlovi vybojovali svou krví! Věčná jim čest!

      Vymazat
    4. Jsem ateista, náboženství pokud nezasahuje do mých svobod neřeším. Ale tady cítím jakousi podprahovou hrůzu. Míjí se mi v mysli hugenoti ve Franci, vraždění vzájemné v Anglii, upalování u nás, ve Španělsku, co asi nastane? Rusové i UK jsou prostě hluboce věřící a když jim šáhnou na kostely, tak je budou bránit. To dá rozum. Někdo to strašně chce, jenže zapomněli že ti, kteří to dnes řídí - že to je lid pokorný a díky náboženství přežili hrozné minulé století v SSSR. A tak bude nejen znova občanská, ale představte si v 21. století i náboženská válka. Oni už nevědí,jak rozesrat svět. Proto říkám, pokud bude jediné náboženství na světě, tak nebude klid na této planetě. Opakuji - je 21. století a lidi věří v to, co jim namlátí do hlavy nějakej tlustej magor s čepicí na hlavě. Kdyby přemýšleli, tak se to nestane.

      Vymazat
    5. čulibrk 8:48-souhlas, jsem také ateista, jen mi vadí nálepka ateisty=levičák, komunista. Osobně bych víru postavil mimo politický zákon, uvolnil by se prostor pro rozum v politice. Rád používám termín "středověk nezkončil, středověk trvá", který jsem kdysi poslal telegramem Štrougalovi. Jak se to dostalo do textu písně nevím, autorství nežádám, jen potvrzuji stálou platnost!

      Vymazat
  6. VRAŤME EVROPĚ DUŠI! Nepřejeme si, aby náš život ovládaly ideologie.
    Webový portál Istanbulská úmluva chce sloužit Vám všem, kteří už jasně vidíte rozpor mezi názvem mezinárodní úmluvy a jejím skutečným obsahem a následky pro život nás všech. Poskytneme informace těm, kteří cosi zaslechli o Istanbulské úmluvě a chtějí si udělat vlastní závěry.
    Naším společným cílem pak bude přesvědčit politiky, aby nedali souhlas k ratifikaci Úmluvy Rady Evropy o prevenci a potírání násilí vůči ženám a domácího násilí. S Vaší pomocí chceme ujistit členy Parlamentu, že odmítnutím Istanbulské úmluvy udělají neocenitelnou službu evropským zemím, jejichž politikové nebezpečí nerozpoznali nebo podcenili…
    http://www.istanbulskaumluva.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co si tu "úmluvu" raději přečíst celou v překladu, nebo v originále? Nebo potřebujete zdroj vyložit a vysvětlit? Použijte raději vlastní mozeček... a Google!

      Vymazat
    2. No, např. v článku 12.1 je napsáno: Strany podniknou nezbytná opatření pro podporu sociálních a kulturních vzorců chování žen a mužů s cílem vymýtit předsudky, zvyky, tradice a další praktiky, jež jsou založeny na předpokladu podřízenosti ženy anebo na stereotypním pojímání rolí žen a mužů.
      Znamená to, že budou zrušeny folklórní tradice s pojímáním ryze mužských a ryze ženských rolí. Od svatebních obřadů (čepení), přes lidové písně až po např. velikonoční pomlázku.
      Právě velikonoční pomlázka by ve světle IÚ již neměla být dále praktikována a stát by měl v souladu s ust. čl. 12 IÚ zajistit její „vymýcení“. Jako další příklady lze uvést písně Ěště som sa neoženil (kde muž týraný ženou se rozhodl bít ženu), Beskyde, Beskyde (kde bača říká, že si najde ženu, která mu bude prát), Cib, cib, cibulenka (kde dívka říká, že jí vychovávala matka a že ona se také stane matkou a bude vychovávat děti). Rovněž by neměla být zpívána píseň Jarka Nohavici V jednym dumku na Zarubku apod.

      Vymazat
    3. Čl. 3 písm. a) IÚ za násilí na ženách považuje veškeré činy genderového násilí, jež vyústí a nebo mohou vyústit ... v psychickou či ekonomickou újmu. Pod tento pojem se může skrýt prakticky cokoli. Psychická či ekonomická újma může být hodnocena velmi subjektivně. IÚ pracuje také s pojmem ekonomické násilí, který rovněž může být vykládán velmi široce. V praxi se lze setkat např. s rodinnými modely, kdy muž více vydělává a současně spravuje finance. Rodina šetří na dům a muž hlídá (doslova škrtá) výdaje. Pakliže žena muže nařkne (např. před orgány činnými v trestním řízení), že jí neumožnil utrácet, může být jednání muže považováno za ekonomické násilí. Tento model je ve společnosti poměrně častý a může vést ke kriminalizaci mnoha mužů.

      Vymazat
    4. IÚ zavádí pozitivní diskriminaci, kdy na mnoha polích ženu zvýhodňuje. IÚ může působit jako odrazový můstek pro kvóty v politice (viz např. čl. 12. odst. 6 IÚ). Násilí páchané mužem proti ženě je vnímáno jako genderově podmíněné (čl. 2 odst. 2 IÚ), ačkoli tomu tak ve skutečnosti nemusí být. Tedy kdykoli, kdy bude spáchán trestný čin mužem na ženě (nikoli ovšem naopak), může být muž znevýhodněn oproti situacím, kdyby spáchal trestný čin muž vůči muži, případně kdyby spáchala trestný čin žena vůči ženě, či žena vůči muži (např. týrání chlapce). IÚ tak nezavádí zrovnoprávnění, ale ve skutečnosti staví ženu nad muže. To již může kolidovat s čl. 1 odst. 1 věta první Listiny Základních práv a svobod (dále jen „Listina“), který hovoří, že lidé jsou svobodní a rovní v důstojnosti i v právech.

      Vymazat
    5. Obvinění mužů z násilí bývá častým doprovodem rozvodových řízení či sporů o výchovu a výživu dětí. IÚ tak může sloužit jako zbraň v rukou žen namířená proti mužům s cílem dosáhnout snazšího úspěchu ve sporu. Naproti tomu ve společnosti známé případy, kdy žena (někdy označována jako tzv. zlatokopka), svede muže a tohoto přiměje k tomu, aby utratil v její prospěch své úspory, již IÚ za ekonomické násilí nepovažuje, byť následky takovéhoto jednání mohou být rovněž fatální. IÚ definuje násilí vůči ženám, avšak již recipročně nedefinuje násilí žen páchané na mužích. Ve světle IÚ tak jakékoli násilí páchané mužem proti ženě je považováno za násilí genderově podmíněné, postačí, pokud se bude jednat o násilí, jemuž jsou vystaveny především ženy. Např. Vezměme si hypotetický případ. Žena v afektu napadne muže, který opětuje útok a ženu uhodí, případně jí zraní v sebeobraně. Jaké bude mít dotyčný muž vyhlídky na spravedlivé rozhodnutí v rámci trestního řízení? Stereotypizací násilí mezi mužem a ženou jako násilí, které (takřka vždy) páchá muž, může vést k tomu, že znemožní ochranu týraných mužů, neboť na tyto bude ve světle IÚ vždy pohlíženo jako na silnější stranu, resp. stranu, která násilí páchá a ochranu nezasluhuje. http://www.istanbulskaumluva.cz/assets/pravni_a_jina_uskali_iu.pdf

      Vymazat
    6. 10.59 A co článek 12 odst.5 IÚ?

      Vymazat
    7. Jakékoliv vyjímání nějaké části společnosti a ustanovení nad ní zvýšenou ochranu, je samozřejmě zdrojem rozeštvávání společnosti. To je hlavní cíl všech globalistických aktivit. Řečičky, jak přinášejí spravedlnost, je zástěrka pro ty, co tomu chtějí věřit.
      Máme trestní zákoník a ten chrání všechny členy společnosti. Bez rozdílu. Nač to deformovat?

      Dále, v čím zájmu jsou další ustanovení, aby dohled nad dodržováním těch pravidel, měly neziskovky a vlády je všemožně podporovaly?
      Proč si zakládat, či posilovat nedemokratickou, paralelní moc – neziskovky? To určitě není cesta k demokracii. P.K.

      Vymazat
    8. Čl. 12 odst. 5 Strany se zasadí o to, aby žádný akt násilí ve smyslu této úmluvy nemohl být
      ospravedlňován kulturou, náboženstvím, tradicí či tzv. “ctí” - to souhlasí. Zkrátka pomlázku je dle genderových šílenců třeba vymýtit

      Vymazat
  7. Lepší je Římsko pedofilní církev podle západu a na čele s bordeltátom Františkem naším velkím muftim,kurva drát!

    OdpovědětVymazat
  8. Jsou tam i videa:

    http://svobodnenoviny.eu/sledujte-jak-se-nato-tajne-pokousi-presunout-vojska-a-vybaveni-pres-ceskou-republiku-a-slovensko/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě by to chtělo video na naše nebe,kde přes nás denně létá na Východ stovky těžkých čtyřmotorových us letadel. Pořád si myslíte, že NATO je obranný pakt?Nato možná, ale proč tu jsou us vojska?To je okupace pod záštitou Nato a příprava na válku s RF.Brzo to odneseme i když to začne létat i přes Atlantik.Proč vláda toleruje a povolila přelety i přesuny us techniky přes naše území?Jsou to vlastizrádci! Prezident Zeman je nejvyšší velitel a toto schvaluje?Do hajzlu se všemi!

      Vymazat
    2. 15:27 Souhlas pane to tam chybí.

      Vymazat
  9. Náboženství je opium lidstva

    OdpovědětVymazat
  10. Veškerá ta náboženství jsou na dvě věci. Na hovno a na nic.
    Jediné pozitivum a to platné jen v kapitalismu, že snižují
    nezaměstnanost. A že těch darmožroutů je ! Žerou, serou a modlí se aby těch blbých co jim na to dávají, neubylo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřící lidé to mají v životě jednodušší. Udělají prasárnu, vyzpovídají se a pak pomodlí. Jsou bez čekání na očistec čistí a dělat prasárny mohou znova. Například černoprdelnící a socani. I Zeman vyznamenal Duku.

      Vymazat
    2. Jo jeto tak. On někoho zavraždí, mrskne tam 20x Otčenáš a je v klídku.

      Vymazat
  11. Přiznám se, že je mi divné ruské poblouznění vírou a náboženstvím. Myslel jsem si, že SSSR je nám vzorem v ateismu a vědeckému světovému názoru, ve kterém nemá místo patriarcha. Mýlil jsem se. I Putin mne svým poblouzněním zklamal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Putin je pragmatik, který neustále řeší vztahy v přetopeném parním stroji, na kterém jede, Jediný systém platící na Slovany je silný vládce. Jinak se servou mezi sebou.
      Pravoslaví, které má stejně daleko ke křesťanství jako k pohanství je stabilizující silou, kterou prezident využívá... Aspoň si to myslím.
      Martin

      Vymazat
    2. Ano, máte pravdu, je pragmatikem a ví, že se může při své snaze o obnovu silného mnohonárodnostního Ruska opřít o pravoslavnou církev. Stejně tak to udělal Gžugašvili ve chvíli, kdy mu tedy fakt velmi silně teklo do bot v r. 1941. Potom Josifovi Vissarionovičovi už nevadili ani Popi, ani bývalí carští důstojníci. Vše bylo použito na záchranu jeho moci a na záchranu tehdejší Evropy, před mnohem nebezpečnějším úkazem - německým nacizmem. Proto bych zcela neodsuzoval vliv náboženství. De fakto jeho existence zachránila i Čechy a Slováky před likvidací nacisty, jakožto neárijce. Stačí si přečíst zápis z konference ve Wannsee, řízené vrahem Heydrichem.

      Vymazat
    3. To, že je bůh, je nejstarší fake-news!

      Vymazat
    4. 13:08 Pokud chápete svět konvenčně, pak třeba vliv náboženství neodsuzujete. Pokud byste jej ale chápal dejme tomu tak, že byste považoval miliony zemřelých a umučených ve 2.ww válce za lidskou oběť přinesenou pro Jehovu, tak by vám snad vliv náboženství odsouzeníhodný připadal.

      Vymazat
    5. Prepáčte, ale mýlite sa, to nie je "poblouznení", ale hlboká viera ruského ľudu v pravej- pravoslávnej viere, ktorú nevykorení žiaden agresor, to treba zažiť !

      Vymazat
  12. Toto je velmi nebezpečná situace,je to další akt v nevyhlášené válce USA proti RF. Američtí poradci rozkolnické církve formulovali požadavky na vrácení území(Smolensk,Brjansk,Rostov,Kubáň atd) od RF resp.od Moskevského patriarchátu pravoslavné církve a finanční kompenzaci Ukrajině a to od doby, kdy se uvedená teritoria stala součástí Ruského státu, tj. od roku 1589 !!! To je útok na svrchovanost Ruské Federace ze strany USA. Rozkol Pravoslavné církve může védst k velké občanské válce na UKR. No a to je právě cílem US Department of State.

    OdpovědětVymazat
  13. Marně tady na NR hledám článek, který by vysvětlil sprosté výkřiky vašeho prasoprezidenta. Tak halo, kde jste vy ZMRDI ( to řekl prezident) Žantovský, David,nebo všehokritik Baťa. Čekám na tu KUNDU, nebo ZMRD.Jak to vysvětlíte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Píšeš of the topic. Zeman je i tvůj prezident, ať se kroutíš jak se kroutíš. Chápeš? Jestli to popřeš, nejsi demokrat, ale násilnický fašoun.

      Vymazat
    2. Redakci se výjimečně některé Zemanovy výrazy nemusí líbit, ale to je tak všechno, co proti tomu můžeme dělat.

      Ostatně já osobně soudím, že pánové Bakala či Kožený jsou existence, které si jiného označení než "zmrd" nezasluhují.

      Vymazat
    3. Anonymní17. října 2018 15:25
      My máme prezidenta, prasoprezidenta má možná Váš národ. Pokud je náš prezident nucen se zmínit o někom, kdo se chová velice proradně a zrádně, používá nejslušnější možná označení. P.K.

      Vymazat
    4. 15:25 Takhle to není. Ber to tak, že prezident je starý a velmi vážně nemocný člověk.

      Vymazat
    5. 15:51 Zeman je prezidentem Česka, kterého jste občanem tečka

      Stěží může být Vaším prezidentem, pokud jste se nezúčastnil volby prezidenta ať už byste tedy v ní i volil kohokoliv, protože jste mu, tomu, který tuto volbu prezidenta vyhrál, nedal svůj mandát.

      Demokracií pak logicky je, že tohoto vítěze volby uznáváte za vítěze, pokud se ale volby zúčastnila nadpoloviční většina všech oprávněných voličů Česka, protože demokracie je vůle většiny a logicky většiny občanů - oprávněných voličů a, jak už jsem napsal, uznáte za prezidenta ČESKA.

      Vymazat
    6. 16.00 Pokud je velmi vážně nemocný a také nesvéprávný, tak má podle ustavy složí mandát. A zvolí se někdo tak ve světě uznávaný, jako pan Havel,to bude velmi těžké.

      Vymazat
    7. 16:13 Já řekl, že je vážně nemocný, ne nesvéprávný. To jsou dost rozdílné pojmy.

      Vymazat
    8. 16:13 Víte koho uznává nepřítel? Právě toho, kdo zrazuje vlastní lid. V kapitalismu je navíc nepřítelem každý, protože kapitalismus je stálou konkurencí každého kapitalisty proti každému jinému.

      Vymazat
    9. 16.19 A já vás doplnil, na co jste zapomněl. Dodal bych více záporu, ale to snad každý ví co je TO za ZMRDA.

      Vymazat
    10. 15:24
      ZMLKNI TY KÝBLE PROUASSACKEJ SRAČEK NEBO TI ZPŘEHÁZÍM ANATOMII!!!!!,

      Vymazat
    11. 16:34 Jo, myslet si můžu co chci, ale vrozená slušnost mi nedovoluje se takhle o prezidentovi vyjadřovat. A to i přes to, že on s podobnými výrazy nemá problém. A nejraději v přímých přenosech.

      Vymazat
    12. 16:38 Už jednou tě smázli a zase koleduješ, pomatenej závisláku. Kolik máš dochozených pomocneých tříd? Pokud neumíš napsat ani správný čas, tak nic nepiš blbe.

      Vymazat
    13. 16.50 Ono přísloví říká NA HRUBÝ PYTEL, HRUBÁ ZÁPLATA, to platí i v případě Zemana, myslím, že v jeho případě obzvlášť.Toto není jen naše ostuda, ale i světová, plus ty klenoty!

      Vymazat
    14. 16:55
      I MISTR TESAŘ SE UTNE TY POSRANINO Z JEDNOTŘÍDKY PRO POHADRÁKOVÝ DYLYNY!!!!!!!!!

      Vymazat
    15. 17:04 No, snad se po příštích volbách dočkáme prezidenta, za kterého se nebudeme stydět.
      Upřímně se na to těším.

      Vymazat
    16. 17:20
      NO NEBOJ,DLUHOŠ ANI DRUHEJ ZRZAVEJ VOŽUNGR TO NEBUDE!!!!!!

      Vymazat
    17. 17:20 Už to bude brzo, páč F73 už to má za pár! - https://media.novinky.cz/770/707702-gallery1-p06du.jpg

      Vymazat
    18. CHUDINKO RETARDOVANÁ,TOHLE JE LÉKAŘSKÁ DIAGNÓZA NE FOTKA,ZMRDE PRAŠIVEJ!!!!!!
      ANI TOHLE NEDOVEDEŠ TY FRICKOLATRÍNO ZKOPÍROVAT????!!!!!☺☺☺☺

      Vymazat
    19. 21:02
      Tak bohužel, translator tvý rudoskřeky nezvládl, putlerpšouku! To je asi tím, že tě už zasáhl můj nový sprej vyvinutý vědci na likvidaci smrdutého plynu kterým si tvořen a kterému dali pracovní název putlérium! Není na rozdíl od novyčou nebezpečný, ale je velice otravný a zamořující!!!☺☺☺☺

      Vymazat
  14. 15:25 mi zavání nejen Zvonokosy, ale i celkovou zmateností, nehledě na to, že je off topic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi to bude zvrhlý flanďák, co przní malé ministranty za fidorku, nebo možná přihlouplý volič Drahoše, dutého sudu. Spíš obojí.

      Vymazat
    2. 15:54 Pane Dvořáku, jindy mažete příspěvky za zcela banální záležitosti, ale tady ten v 15:42 opakoji 15:42, necháte bez povšimnutí? KONEJTE.

      Vymazat
    3. 16:17 Mohl byste vědět, že pan Dvořák maže jen to, co se jemu nehodí. Objektivní kritéria v tom nehledejte.

      Vymazat
  15. Veliký Putin, BJJP - JEDINÝ velitel i majitel Pravoslavné církve!

    Ti USáci se asi opravdu definitivně pomátli, jak správně píše soudruh a soukmenovec Starý.Hroch.
    Ano, jen definitivní pomatenec si může myslet, že Veliký Putin, BJJP, jediný velitel i majitel Pravoslavné církve se nechá obrat o vše – o své velitelské pravomoci i o organizaci samotnou.
    Zato my definitivní duševně zdraví komunisti a putinisti víme, že Veliký Putin, Budiž Jeho Jméno Pochváleno, se okrást nenechá: Raději Pravoslavnou církev DEFINITIVNĚ zruší, a bude po ptákách.
    Ano, my roduvěrní Češi a Rusové, čili my dobří Západoasiati DEFINITIVNĚ víme, že Москва - это третий Рим, а четвертому не бывать!

    Takže, nenechají-li USáci, křesťani a sionisti svých provokací proti velikosti + jednotě Jediné Pravé Pravoslavné Církve (jejíž Věčnou Stolicí je Moskva-Třetí Řím a jejímž Komandírom je Car resp. 1 tajemník ÚV KSSS nebo prezident Velikého Ruska), tak bude válka, Svatá válka.

    A tuhle vojnu vyhrajeme! Na Cařihrad!

    P. Radosta

    OdpovědětVymazat