Reklama

.

.

neděle 7. října 2018

ČSSD - skokan roku (do propasti), levice prohrát nemohla

Ivan David
7. 10. 2018
Dočítám se takové věci, jako že "levice utrpěla debakl". Je to nesmysl, protože tu dávno žádná levice není. Vojtěch Filip se dlouhodobě stará především o to, aby se udržel ve funkci. Zvolil pro to obvyklou metodu, podporuje ty, kteří ho podporují a naopak. Jelikož je to nejen priorita, ale současně 90% zájmu, nedá se počítat s tím, že by voliči nadšeně jeho prioritu sdíleli. Vedení KSČM za jakési mlhavé přísliby podpořilo vládu ANO s ČSSD, jejíž vedení postupuje stejně jako Vojtěch Filip, stará se o dosazování vlivných milců do tučných úřadů.


Andrej Babiš věnoval ve svém televizním vystoupení během voleb velké úsilí, aby diváky přesvědčil, že ANO je pravicová strana, a zřejmě jako důkaz k tomu dodal, že on má "sociální cítění". To se projevuje asi tím, že zvýšil důchody a snížil jízdné pro důchodce. Koblihy ho něco stály, důchody zvýšil a jízdné nechává doplatit ze státního rozpočtu, který není jeho.

Označení "levice" je dávno mlhavé, má vágní koncept, a byla mu dodána negativní konotace, takže se používá jako nadávka či dehonestující nálepka. Hrdí pravičáci nadávají do levičáků kde komu včetně vedení Evropské komise v čele s Junckerem. Je to bizardní, neboť levice (podle mne) má usilovat o emancipaci znevýhodněných občanů a o rovnost příležitostí a to v zájmu optimálního fungování komunity. Vedení Evropské komise jsou dobře placení pohůnci nadnárodních korporací usilujících o své zvýhodnění v neprospěch ostatních včetně podměrečné "buržoazie".

Pokud se podaří nahradit Vojtěcha Filipa a hlavně jeho priorit v KSČM, brzo se ukáže, zda k tomu došlo za pět minut dvanáct, nebo už po dvanácté. Myslím si, že v ČSSD je změna už nemožná. Jak mi kdysi řekl Vladimír Špidla, "generály lze dělat jen z plukovníků". Do hodnosti plukovníků byli vybráni a povýšeni ti, kteří nejsou schopni fungovat jako generálové. Úspěšná vzpoura poddůstojníků je nepravděpodobná. ČSSD při svém postupně dovršeném "taktickém posunu doprava", o který od roku 1993 usiloval sekretariátový myslitel Ota Novotný, učinila vše, aby už nikomu z občanů neměla co nabídnout. Místo toho pomáhala rozebrat to, co jí nepatřilo. Jaroslav Foldyna ani nikdo jiný to zachránit nemůže, protože by se musel zbavit těch, kteří jediní by ho mohli úspěšně podpořit.

Levicí nelze nazývat ani kavárenské myslitele například kolem "Deníku referendům" odtržené od ostatní společnosti i od reality při sdílení ideologie tzv. "neomarxismu", jejíž teorie se neopírá o Marxe, ale o pokračovatele Frankfurtské školy. Nenechme se mýlit tím, že Akciová společnost Vodňanská drůbež podala trestní oznámení na redaktory DR kvůli obsahu čtvrté kapitoly knihy "Žlutý baron" popisující "otřesné pracovní poměry v podniku z holdingu Agrofert" ZDE "sociálně cítícího" Andreje Babiše.

Současně však se DR důrazně vyslovuje pro ochranu "liberální demokracie" tedy ochranu svobodné zvůle proti demokracii bez přívlastků a "extrémistům", proti těm, kteří k mají k praxi "liberální demokracie" zásadní výhrady. DR se distancuje od "proruských desinformačních webů" a ohrazuje se proti zařazení DR Jakubem Jandou mezi média s nevyhraněným postojem k Ruské federaci. Jakub Janda napsal: "Deník Referendum se na jednu stranu „zastává Pussy Riot“, případně „píše o politickém procesu Nadji Savčenkové“ a celkově zastává liberální hodnoty třeba v otázce „pro-choice“, ale na druhou stranu „kritizuje válku v Iráku“ a „válku s terorem“. ZDE

Levicí není ani k politické akci se hlásící parazitní lumpenproletariát typu Antifa, Kolektiv 115 a různí "anarchisté". Ti fakticky podporují "Českou pirátskou stranu", která je zase jedna ruka (jak patrno z hlasování ve Sněmovně) s liberální pravicí z ODS, TOP09, STAN, atd. proti "extrémistům" z SPD. Předseda Ivan Bartoš správně sám sebe označuje jako liberála. Z mého pohledu je ultraliberál, tedy extrémista.

K anarchismu se hlásil i můj praděd, který proto vystoupil ze sociální demokracie skoro sto let přede mnou. Byl ovšem velmi úspěšný živnostník obuvník dokud ho R-U monarchie neposlala do světové války, když mu před tím zrekvírovala "pro armádu" všechny kůže a zničila mu živnost dřív, než by to dokázal Baťa. Levice se vždy distancovala od lumpenproletariátu, který diskreditoval její snahu o emancipaci chudých, ale pracujících, nebo upřímně se snažících práci najít.

Stále existují jednotlivci uvažující levicově, tedy o možnostech dosažení rovnosti příležitostí. Nemohou než uvažovat, protože k prosazování je třeba organizované akce. K ní chybí organizace.

Ano, kandidoval jsem za SPD Tomia Okamury, která levicová není, ale není ani pravicová. Angažuje se v jiné dimenzi veřejného zájmu. Dnes totiž jde zejména o zachování samotné demokracie, kterou ohrožuje nejen dosud jen částečně úspěšná snaha o ovládání informačních toků ve společnosti, a také o přežití národní komunity, tedy pospolitosti všech, kteří jsou ochotni spolupracovat na ochraně společných zájmů v rámci "národního státu".

- - -

48 komentářů :

  1. Dobrý článek, souhlasím. Dokonce není třeba ani budovat novou levici, stačí jen po spojit normální lidi s empatií, tedy bez patologických změn na duši.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  4. Jo přesně tak levice neexistuje čssd je větší poskok bruselu než stop09 a ksčm s filipem,dolejšem do kytek v příštích volbách.

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Radosto, při vší "úctě" váš příspěvek není vtipný, ani pravdivý, ale veskrze idiotský ! Na první pohled působíte jako hlupák a oběť pravidelného vysílání protektorátní ČT a ČRO !! Jinak děkuji pan u Davidovi za pěknou úvahu o panu Filipovi a jeho zkorumpované partě v KSČM!!

      Vymazat
    2. Pane Heroute, mate pravdu. Asi se bude jednat o zvlastni druh komunistů, kteri treba vubec neusiluji o znarodnovani. Nabizi se treba banky, vodarny, prenosove site ... Vzdycky kdyz Vojtu posloucham, vybavi se mi rozhovor s nejakym Štěpánem. Toho kdyz pustili z lochu odpovedel na otazku co rika dnesni KSCM, odpovedel, "to nejsou komunisti, to jsou jen takovi brigadnici." Asi tak.

      Vymazat
    3. No vy dva STALINISTI jste to vyhmátli. Tak za prvé ČT ani ČRO !!!! NENÍ PROTEKTORÁTNÍ HLUPÁKU. A soudruhu ty se znáš s panem Filipem? Tak familierní oslovení VOJTÍKU BOŽÍNKU.

      Vymazat
    4. pro 11:11
      Komentar s oslovenim Vojtiku asi nekdo smazal. Pokud jste to jen spatne precetl, tak toho "Vojtu" neznam. Pro pablby jsem radeji pouzil uvozovky.

      Vymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  7. Radosta je idiot, není třeba, aby to stále dokazoval.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Davide dejte mi klíče a já s nimi budu hotový raz dva.

      Vymazat
    2. Zrodil se novy Hovnocuc i kdyz nechci srovnavat jejich IQ ,to bych Radostu asi urazil a to pravem .Nechapu ale jeho prispevky ,zda recese nebo nemoc .Prosim o vysvetleni

      Vymazat
    3. Přestaňme si už konečně hrát na to, že ta tzv. NR je cosi více, než jen běžný, tu dobře, jindy ale mizerně z ruštiny přeloženej putleroffský hoax! Součást to hybridní války vedené kremelskou klikou anti-ruských židočekistů proti Bílé civilizaci! - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/image02021.jpg

      Vymazat
    4. 8:14
      Ti Uspěšní, jsou ve všech vládách. Tak nekaž hru, zrovna tady.

      Vymazat
  8. Existuje takové rčení, že dělení společnosti na levici a pravici je přežilé. To je podobná moudrost, jako že nemá význam chodit k volbám. Domnívám se, že ani jedno neplatí. To jsou pouze hesla, k paralyzování politických aktivit, široké společnosti.
    Pravice, to jsou ti, kteří hájí zájmy držitelů velkokapitálu. Těmto zájmům vyhovuje novodobý liberalismus. Globalizační politika liberální EU, likviduje pracovní místa v evropských státech, a ačkoliv se tomu stále mnoho lidí zdráhá uvěřit, likviduje i evropské státy a národy.
    Úkolem levice, která by měla hájit zájmy zaměstnanců, je tento liberalismus odmítat. To jsou ty strany, které se navracejí zpět k národním zájmům. Samozřejmě, že sklízejí nenávist liberálů a dostávají od nich dehonestující nálepky, jako: extrémisté, fašisté, rasisté, atd. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. P.K.-moc nesouhlasím. Preferuji národní nebo státní společnost beztřídní založenou na morálních a zvykových zákonech přísně vyžadované státní, volenou mocí! PS zachovat sice jako politické dělení pro kontrolu prezidentského systému ale senát přeměnit na "debatní klub" zástupců elit celé společnosti, tedy po staru "pracujících a inteligence", nověji profesních svazů, vědy a "nadstavby", kultury včetně církví s možností předkládání zákonů PS a právem veta.Společnost se zklidní, protože potřebuje jak zaměstnat neaktivní díky aktivním s volností svázanou jen společenskou(tvrdou) morálkou.

      Vymazat
    2. Miroslav Povolny8. října 2018 1:21
      „P.K.-moc nesouhlasím.“
      Já nebudu tak striktní, ale musím přiznat, že nerozumím, s čím nesouhlasíte. Podle mého názoru, je beztřídní společnost utopie. Třídy jsou buď veřejně akceptovány, jako v současném liberalismu, nebo vzniknou spontánně, nepřiznaně, jako v reálném socialismu.
      Domnívám se, že velkým krokem ke spravedlivější společnosti, by bylo omezení astronomických příjmů držitelů kapitálu, ve prospěch skutečně pracujících lidí. To je možné pouze opuštěním současné liberální doktríny. Jelikož liberálové jsou také zapojeni do likvidace evropských států a národů, jeví se mi jako vhodný nástupce současného liberalismu, příklon k národně orientovaným vládám.
      Tento nový vítr, by měl také obsahovat ten sociální rozměr. Částečně se o to snaží Babiš, ale jako oligarcha tomu dostát nemůže, takže zde už zbývá pouze Okamura, bez velkých politických zkušeností. Ale lepší nabídku nevidím. P.K.

      Vymazat
  9. Nevim, co je to "levice", "pravice", "neomarxismus", "ultraliberal". Ale vidim, ze v Cesku se dned vsichni predhaneji, kdo je vic pravicovy. I "levicove" strany jako CSSD chteji byt pravicove. Je to tragikomedie. Nejsem zadny velky socialista, ale zjistuji, ze se blbne na kvadrat.

    Nevim, je li treba resit problem, jak zachranit KSCM. Dnes sice KSCM je mensim zlem nez ti rusofobove, ale nebudu ronit slzy, kdyz zanikne. Dulezitejsi ale je, aby zanikly TOP 09, STAN.

    Nejvetsi svinarna v dnesnim Cesku (ale nejen Cesku) je Rusofobie. Rusko je dnes demokraticka zeme s trznim hospodarstvim vcetne "pravicoveho" rovneho zdaneni. Rusko se uz vice nez dekadu snazi vylepsit vztahy se zapadem. Odpovedi je jen vice a vice agresivity, spineni, utoku, lzi. Propaganda je tak masivni, ze malokdo se odvazi oponovat. A kdyz se nekdo odvazi, oznaci vas za "prorusky desinformacni web".

    S programem Dr. Davida:
    ' jde zejména o zachování samotné demokracie, kterou ohrožuje nejen dosud jen částečně úspěšná SNAHA O OVLADANI INFORMACNICH TOKU ve společnosti, a také o přežití národní komunity, tedy pospolitosti všech, kteří jsou ochotni spolupracovat na ochraně společných zájmů v rámci "národního státu". '
    lze v zasade souhlasit. Doufam, ze jsme od Dr. Davia a podobne smyslejicich neslyseli posledni slovo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dr David dopadl tak, jak jsem očekával. Praha je ztracená. Dlouhodobě volí tak, jak volí. A protože platí, že Praha je kuchyní české politiky, nezmění se v této zemi nic zásadního, dokud nedorazí bída do Prahy. Venkov a provinční města může třeba chcípat hlady, ale Praha bude stále udržovat při životě mocenskou věrchušku zlodějů, prospěchářů a neschopných netáhel.
      Proto i kandidaturu Dr. Davida v Praze jsem považoval od samého počátku za ztracenou. Jestli by na venkově měl alespoň šanci, v Praze byla od počátku ztracená.
      Je mi to osobně dost líto, protože lidi jako David dnes potřebujeme v politice víc, než kdy před tím. Musíme si uvědomit, jaké způsoby používá protistrana. Podpásovky, účelové lži a jiné kejkle. S férovou soutěží je nikdy nikdo neporazí.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. vladimír hricák8. října 2018 6:20
      Dr David nestáhnul kalhoty před brodem a zabojoval za SPD. Brzy tu budou volby do europarlamentu, tak jistě bude mít šanci, se jich za SPD také zúčastnit. P.K.

      Vymazat
  10. O Komunistech mluvím již velmi dlouho, jako o salónní opozici.Za mojí lumpárnu ti pomohu s tvojí lumpárnou, před kamerou se trochu poškorpíme, za ní si pak dáme panáka na usmířenou. Lidi jako Filip, Dolejš, nebo Vostrá, nejenom že neměli být už dávno ve vedení, ti už neměli být ani ve straně. A protože je do těch funkcí někdo nominoval a zvolil, je jasné, že ona prohnilost pokračuje ještě mnohem hlouběji.
    A o socanech nemá cenu ani dlouze mluvit. Naší nejstarší pol. stranu provází nekonečný řetěz podrazů svých voličů a nekonečného rozkrádání státního majetku. Pochybuji, že tomu někdy bude jinak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl jsem ve straně, ale neměl jsem na starosti ideologii a třídní boj v podniku, kde jsem pracoval. Chtěli po mne vymýšlení nových technických řešení a úspěšné dokončení technických projektů. Pravda, obtěžovali mne povinností uzavírat socialistické závazky a zdobit nástěnku ke slavným výročím. Byl jsem obětí zrůdných foristických čistek a ze strany jsem vystoupil. Hrozila permanentní perzekuce, což by poškozovalo moji rodinu. Lidé jako pan Hrinčák by se mi velmi smáli. Zažil jsem úsměšek za to, že ani poctivou práci nemohu nic dosáhnout. Konečně lidi o nějaké komunisty nestáli. Spoléhali se na falešné demokraty a ochránce lidských práv na zvůli a nezodpovědnost.

      Těch, kteří ve straně zůstali, si vážím a volím je. Myslím, že mají svůj rozum a rozhodují se podle možností. Jsou drženi v izolaci, také díky zvrhlých socanů. Rady od nich bych jim nedoporučoval.

      Panu Hrinčákovi bych doporuřil, aby založil radikální levicovou stranu. Mohl by zorganizovat generální stávku nebo chodit po Praze s transparentem Pryč s EU a NATO. Sem tam by se mohl pokusit i o sabotáž.

      Vymazat
    2. Vidím to tak, až bude k dispozici strana či uskupení s autentičtější levicovou politikou než má KSČM, budu ho mezi prvními volit a podporovat. Zatím takové není a musím tedy vzít za vděk aspoň těmi komunisty i přesto, že NĚKTEŘÍ z nich usilují vyvolávají pochybnosti, jestli by nepasovali spíše do ČSSD nebo k Pirátům.
      Taková je situace a musím se jí přizpůsobit. Je to jako v boji, pokud budu mít v ruce i jen oschlý klacek, přece ho nezahodím, když je to moje jediná zbraň.

      Vymazat
    3. Těm stačí vyplňovat tabulky v parlamentech a jsou spokojení. Nic jiného pořádně neumí.

      Vymazat
    4. Lidský zdroji, vás nebude těžké opít rohlíkem. Volí se jen někdo, kdo už něco vykonal, například zorganizoval stávku. Kromě komunistů se nemůže nikdo jiný ničím podobným vykázat.

      Vymazat
    5. Anonymní 10:07
      Nerozumím, na co narážíte a z čeho usuzujete, že mě není těžké opít rohlíkem. Přečtěte si můj předešlý komentář ještě jednou.

      Vymazat
    6. 7,38
      Tak si založíme každý svojí politickou stranu a staneme se všichni politiky. Makat na nás budou migranti a my si od nich necháme postavit megaparlament, ve kterém se budeme 365 dnů v roce hádat. Divná logika.
      Nikdy jsem neměl touhu se stát politikem. Ve své profesi jsem vcelku spokojený. Ale to neznamená, že se nemohu vyjádřit, když už máme tu demomkracii, k té, či oné straně a k lidem, kteří jí vedou. On totiž nezájem o politiku nevede k dobrým koncům. Tuším že již Platón před mnoha staletími řekl, že: " ...a nakonec vám budou vládnout ti nejhorší z vás. A to bude váš trest za nezájem o politiku".

      Vymazat
  11. Dobrý článek.
    Václav

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  14. ...ty si raději dej mokrej hadr na hlavu atˇnepotíš samé kokotiny, exote. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Jiří Jírovec8. října 2018 9:35

    KSČM má dvojí problém. Tím prvním je, že nedokáže využít toho, že se po dlouhé době podílí na moci. Opakuje Sobotkovu chybu, který se snažil distancovat od Babiše, místo aby vytrvale opakoval: "Já a moje vláda jsme dosáhli..." a případně přenechat Babišovi i kousek slávy "Já a můj ministr financí jsme dosáhli...". Byl to hlupák, který se snažil setnout dvě hlavy saně ANO jedním rázem.

    V politice platí Cimrmanův výrok "Když se sám nepochválím, nikdo to za mě neudělá". Nevidím žádný důvod, proč KSČM nepřipomíná, že se v letech 1971-89 stavělo v průměru 70000 bytů ročně a že bydlení bylo dostupné, protože nájem byl regulovaný. Po roce 1989 klesl počet postavených bytů na 26000 a nájmy se zvýšily nejméně trojnásobně vzhledem k platům.

    KSČM musí zdůrazňovat, že se na vládě podílí právě proto, že ví, jak je možné tuto situaci řešit.

    Druhý problém spočívá v tom, že je KSČM prakticky neviditelná. Nemá media.

    Rozhovory, které se odehrají v těch Bakalových, jsou vesměs nepřátelské a zavádějící. Typickou ukázkou byl rozhovor Semelová-Smetana na DVTV. Nebyl o volebním programu, ale o Horákové. Paní Semelová měla říct, že je ráda, že se na to moderátorka ptá, protože se málo ví, že například president Eisenhower má pracky od krve (říká se to o Gottwaldovi, není-liž pravda). Přes protesty světové veřejnosti nechal popravit Ethel Rosenbergovou. Podle medií nevinnou. To bylo v roce 1954.

    To, že Josef Skála občas promluví na nějakém fóru, nemá žádný dopad. Vzhledem k tomu co říká, to je možná jen dobře.

    KSČM by měla účinněji využívat projevy ve Sněmovně a tiskové konference. Projevy politiků ODS, zejména Stanjurovy, vždy obsahují několik klíčových slov - podporu drobných podnikatelů a živnostníků, snížení daní a odvodů a odstranění buzerace státem - zalitých omáčkou, aby byly výhrady k jakémukoli tématu a návrhu stravitelnější.

    Poslanci KSČM na takové projevy a situace prakticky nereagují. Možná jim vyhovuje, že jdou často proti ANO a ČSSD.

    Typickou ukázkou je údajný nedostatek investic. To je ovšem výsledek neschopnosti/neochoty Sněmovny a Senátu prosadit zákony, které by urychlovaly stavební povolení a například výkup pozemků. Jak se může postavit kus dálnice, je-li na relativně krátkém úseku tisíc majitelů, se kterými je nutné jednat.

    Žádat vedení, aby odstoupilo je jistě lákavé, ale ve svých důsledcích absolutně škodlivé, protože by dalo pravici argument, že se nebudou bavit s politiky, kteří nemají ničí důvěru.

    KSČM se potřebuje soustředit na několik málo klíčových oblasti. Nejlépe na takové, které se dají vyjádřit v penězích. Nemá cenu mluvit o vystoupení z NATO, ale o omezení nebo zrušení naší účasti v různých misích a válkách. Abstraktní slovo bezpečnost je třeba vyměnit za počitatelné peníze. K tomu stačí přidat chudobu a nedostupnost bydlení s bude práce až nad hlavu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakonec ale si člověk musí rozmyslet, na co se cpát do Parlamentu či Senátu? I kdyby chtěl ten národ k něčemu kloudnýmu dostat, jestlipak se v českém národě najde jeden, který by ho pochválil a políbil mu ruku? Ani kdyby byl Superman a čistý jako anděl...

      Takže, na co se tam cpát? Jedině jestli má možnosti a žaludek na to, si tam pěkně přivydělat...

      Vymazat
    2. Dovolím si mírně nesouhlasit ohledně pana Skály. I kontroverzní výrok nemusí nutně znamenat tragédii, pokud se usadí dostatečnému počtu potenciálních voličů v mysli.
      Sám jste napsal, že je KSČM neviditelná. A co může kdo očekávat o radikální levicové strany? Smířlivé výroky tipu: "Já neříkám tak, ani tak, ale na moje slova dojde"?

      Vymazat
  16. Já to beru tak. Když už ztrácet čas, kterého mám už nazbyt, tak teda jdu "volit". U nás jen v "komunálu", (sakra co tady ten výraz dělá ?) naštěstí. Nějaká Praha mě je u řiti, i s jejich černými vlajkami. Jsou jen módní záležitosti jako byly
    ty "veverky" či LIDEM a podobné šaškárny.
    Hemží se to tady slovy "levice", dokonce v souvislosti se sosany. Kope se do komančů, jako by v této "době" mohli udělat nějaký převrat. Gottwald je dávno u Marksů, SSSR také není, tak kam by mohl takový Filip se Semelovou utíkat.
    A tak proč se nechat zavírat. pro koho. Pro ty mladé blbce,
    kteří si myslí že žrát, srát a lunty trhat je všechno a na vždy.
    Jestli dožiju příštích voleb, tak to dám zase komančům, byť
    celoživotní nestraník a odpůrce Ukomunistů.

    1938

    OdpovědětVymazat
  17. !!! POZOR - CENZURA !!!

    !*!*!*!*! ВНИМАНИЕ - ЦЕНЗУРА !*!*!*!*!

    Soudruzi, opět na sajtách Nové Republiky řádí agenti CIA a Mossadu!
    Opět se ztrácejí příspěvky, dobré internacionálně-vlastenecké, 100% levicové příspěvky nás komunistů a putinistů!!

    TO JE CENZURA, ODPORNÝ NÁSTROJ EUROAMERIKY A BURŽOASIE !!!!!

    Prosím soudruhy z redakce NR, aby NEPRODLENĚ zvýšili svou revoluční bdělost a ostražitost!!!
    Vzkřikněme kolektivně do tváří těch pravičáckých zakuklenců z 5. kolony své revoluční NO PASARÁN!
    Jinak nepřátelští agenti zesílí, časem převezmou vládu nad naší MILOVANOU Novou Republikou, a udělají z tohoto dosud 200% SPOLEHLIVÉHO orgánu KSČM a Velvyslanectví Ruské federace pravý opak: hlásnou troubu kapitalismu a demokracie!!!

    Snad vám nemusím vysvětlovat, soudruzi, jaký JEDINÝ trest je za takové trestuhodné selhání v boji proti fašismu a Euroamerice.
    Myslete proto hlavou, ano?
    A NIKDY nepouštějte ze zřetele naše heslo: Se soudruhem a soukmenovcem Davidem v čele VPŘED, za svobodu slova pro každého roduvěrného Čecha a Rusa, čili každého komunistu a putinistu!

    Děkuji Vám předem, drazí soudruzi, a nyní vložím zpět svůj příspěvek ze 7. října 23:54.

    P. Radosta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radosto, netrojči ! Porňousek Janda je na stráži.

      Vymazat
  18. Národní Vůdce je nad levicí i pravicí!

    Ano, takový prostě Vůdce je, a jiný ani být nemůže – nebyl by Vůdcem Národa, kdyby protěžoval jednu část národa na úkor druhé. Tak nás to učí Věda Věd, marxismus-leninismus-stalinismus-putinismus, a praxe tuto teorii potvrzuje na 200%.
    Ano, my Češi máme vlastně TŘI Národní Vůdce: našeho Miloše a našeho Babiše, a vysoko nad nimi ční Vůdce všeho Slovanstva, Veliký Putin.
    A právě Veliký Putin je opravdová záruka našeho národního bytí i sociálního blahobytu: I kdyby oba naši přímí národní Vůdcové udělali nějakou závažnou chybu (o zradě v jejich případě samozřejmě nemůže být ani pomyšlení, neboť oba jsou Vlasti a Národu oddáni do roztrhání těla), tak Veliký Putin nedá zahynouti nám ni budoucím.
    Takže, drahý soudruhu a soukmenovče Davide, osuš mužné slzy totálního zklamání z volebního nevítězství, a pohlédni směle vpřed: Znáš přece dokonale geniálně-fundamentální dílo Оптимистическая трагедия; no ne?
    No ano, Tvoje současné osobní nevítězství může být zdrojem revolučního optimismu nejen pro Tebe, ale i pro nás všechny ostatní roduvěrné Čechy a Rusy, nás komunisty a putinisty, babišisty a zemanisty: I kdybychom padli všici, vstanou noví putinisti, rudý prapor zavlaje!

    Mimochodem, drahý s.s. Davide: Všichni chápeme, že senátorské příjmy Ti mohly opravdu PODSTATNĚ přilepšit k žebráckému důchodu. Teď asi, potom co Tě sprostě a nezaslouženě vyhodili z Horních Beřkovic, třeš bídu s nouzí. Proto se nerozpakuj požádat o pomoc soudruhy z … no však víš.
    Prostě: Hlavu vzhůru! Naše konečné vítězství se blíží NEZADRŽITELNĚ + NEÚPROSNĚ!

    Hej, Slované, ještě naše slovanská řeč žije, pokud naše věrné srdce pro náš národ bije!

    P. Radosta

    OdpovědětVymazat
  19. To je tristní... Prosím vás, smazávejte to.

    OdpovědětVymazat
  20. pozn.: Radosta není Petr ani Pavel, nýbrž páter.

    OdpovědětVymazat
  21. Na Praze je dlouhodobe znat,ze jsou jen konzumenti reklamy.........Prodate jim i kralika v klobouku,kdyz mu udelate dobrou reklamu.....A politicke rozdeleni na pravici a levici je uz dlouho blahove

    OdpovědětVymazat
  22. Vážený pane Davide, v Praze to je takové jako napsal pan Hájek a pak to má každý kdo není z pražské kavárna těžké, ale také je pravda, že mnoho voličů dalo hlas ANO, SPD a dalším stranám, které nejsou z kavárny. Takže nezbývá, než přiložit ruku k dílu a snažit se nejen kandidovat za SPD, ale stát se členem a snažit se z této strany udělat něco nového a zajímavého. Já si osobně myslím, že mnoho lidí už má osypky z toho co dělá strana jako je ČSSD. Proč jí nenahradit? Je to o lidech a Okamura vše nezmůže. Jděte do toho, vytvořte nový program, shánějte slušné lidi a uvidíte jak najednou budou i voliči v Praze. Krize klepe na dveře a přichází období setby. A nezapomínejte, lidé nechtějí válku s Rusem, ale spíše oboustranně výhodný obchod

    OdpovědětVymazat
  23. budu citovat kousek ze skvělé analýzy Nácíčka: Tyto volby nepřinesly žádné velké překvapení, kocourek Nácíček, 7. 10. 2018 11:57:01 Byly však důležité, protože se v nich ukázalo, že vliv Alternativy je opravdu minimální a zasahuje pouze pár procent obyvatel a navíc jsou mnozí jeho hlasatelé izolováni a „dobrovolně“ rozhádáni. Mainstream je velice mocný a jeho vliv nezeslábl natolik, jak si mnozí naivně namlouvali. Vliv alternativců už nebude stoupat, protože jsou vystaveni bojkotu a většinové obyvatelstvo nemá žádnou motivaci hledat si jiné zdroje informací, než ty které jsou jim servírovány na stříbrném podnose a kterým opravdu věří. To je bariéra, kterou nemůže Alternativa sama rozbourat. Kdybyste se pokusili lidem na ulici vysvětlovat nějaké hlubší souvislosti v politice, budou vás považovat neškodného blázna. ..Současný společenský model si na demokracii pouze hraje a každou skutečnou opoziční akci buď připustí, nebo nepřipustí. Málokdo si uvědomuje, že SPD, KSČM a ostatní neparlamentní strany nemají žádný skutečně účinný nástroj, jak se dostat do povědomí široké veřejnosti. Tzv. veřejnoprávní a nezávislá média jsou v rukou jejich nepřátel, a ty nikdy nedovolí, aby do nich pronikly informace, které by byly v rozporu s oficiálním polistopadovým havlistickým étosem....Doma mají havlisté a na ně napojené stranické mafie a státní aparát, vč. neziskového sektoru, téměř neotřesitelnou pozici

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ceska Televize je v rukou neokonu kovanych typu TOP 09. CT je nejen proti alternative, ale i proti Babisovi a Zemanovi. Myslim, ze existuje realna nadeje na reformu sdelovacich prostredku. Z toho bude mit prospech i alternative.

      SPD by mela co nejrycheji zacit pracovat na navrhu zakona vyzadujiciho diverzifikaci redakcni rady CT!

      Vymazat
  24. Nejen diverzifikaci, ale i deratizaci spolu s dezinfekcí.

    OdpovědětVymazat