Reklama

.

.

pondělí 8. října 2018

Generální tajemník NATO vysvětlil Srbům, proč bylo třeba je bombardovat a vyzval je, aby se dívali dopředu

8. 10. 2018     lenta
Bombardování Jugoslávie v roce 1999 bylo provedeno kvůli ochraně obyvatelstva a svržení prezidenta země Slobodana Miloševiče. Na setkání se srbskými studenty v Bělehradě o tom hovořil generální tajemník NATO Jens Stoltenberg, sdělil televizní kanál RTS.


"Mnozí nadále nesouhlasí s bombardováním, ale bylo provedeno kvůli ochraně civilistů a likvidaci režimu Miloševiče", řekl. "Ale mým nejdůležitějším poselstvím je, že se musíme dívat do budoucnosti".

Průzkum, který byl provedený v březnu Institutem pro evropské záležitosti ukázal, že více než polovina Srbů (62 procent) by nepřijala omluvu NATO za bombardování své země. 84 procent obyvatel se také postavilo proti vstupu Srbska do NATO.

Vojenská operace NATO proti Jugoslávii byla zahájena 24. března 1999 a trvala 78 dní. Jako důvod média uváděla vlnu etnických čistek v Kosovu. Podle údajů aliance provedlo letectvo bloku 38 tisíc bojových vzletů, více než 10 tisíc z nich bylo uskutečněna za účelem bombových útoků.

Podle údajů Bělehradu bylo výsledkem náletů 3,5 tisíce až 4 tisíce obětí, včetně asi 400 dětí. Dalších 10 000 osob bylo zraněno.

Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

162 komentářů :

  1. Hlavně že jim vysvětlil proč tam bombama povraždili tolik lidí a proč jim ukradli Kosovo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takovému hovadu nelze nic vysvětlovat. Toho je třeba ne postavit před soud, ale před popravčí četu.
      Václav

      Vymazat
    2. Toto může sluníčkářům vysvětlovat jedině iča,jak celá Amerika,....jenže toto je jen obhajování jednoho z největších teroristických zločinů co židoameričani spáchali...kdo toto obhajuje ,je úplně stejný zločinec,protože by toto spáchal také....

      Vymazat
    3. NATO a jeho tzv. šéf - ať jdou do prdele s humanitárním bombardováním. NATO je obyčejná vražedná a mafiánská organizace, která chce 3.sv.válku !

      Vymazat
    4. Srbové mají svou hrdost a zdravý rozum, sláva jim. bv

      Vymazat
    5. https://www.youtube.com/watch?v=lTH0rHP0n_o

      Vymazat
    6. Dobre si prohlednete jak vypada vrazedna zakerna , podla krysa..

      Vymazat
    7. Další podraz NATO na lidí10. října 2018 17:59

      Bývalý norský premiér Stoltenberg se 1.10.2014 ujal funkce gen. tajemníka NATO. Nahradil tak v čele NATO Rasmussena. To znamená, že v době bombardování Srbska silami NATO v r. 1999 Stoltenberg vůbec nebyl gen. taj. NATO. TAK PROČ SE STOLTENBERG VŮBEC SERE DO TĚCHTO ZPRAVODAJSKÝCH MINIKRŮ?! AŤ NA TO ODPOVÍ TEHDEJŠÍ GEN. TAJ. V ROCE 1999.

      Vymazat
    8. Proč toho idiota Stoltnberga nevypráskali ti studenti??? A celou tu verbež z nato dát k mezinárodnímu soudu

      Vymazat
  2. 19:23
    Kéž by tomu zmrdovi někdo poděkoval devítkou doprostřed čela!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebo ho dekoroval řádem svatého Viselce.

      Vymazat
    2. Věřím, že srbští studenti ví, že mezinárodní soud v Haggu věznil a soudil Slobodana Miloševiče a ve vězení ho zavraždil. Doufám že též ví, že ten samý soud v nedávné době vydal verdikt, že skutky, za které byl Slobodan souzen, se NESTALY. Na adresu pana Stolteberga bych rád podotkl, že je to fašistický dacan a duševní zkurvysyn!

      Vymazat
    3. Kdo nemá v úctě svoji historii, kdo se z ní neponaučí nemá právo na život!!!
      Jak mohou důvěřovat NATO, které si na nich vyzkoušelo zbraně s ochuzeným uranem, kteří tzv. v ochraně etnické menšiny, ve skutečnosti vraždila "většinu". Je to ukázka, jak politik obhajuje vraždění - nechutné, a je nepochopitelné, jak tomu lidé v zákoutí svých domovů věří. A při tom věří tomu, že dát přednost ženě ve výtahu, je nemravné a pro ni ponižující.
      Volič-Vilč

      Vymazat
    4. Stejní parchanti jsme i u nás, nad námi létala bombardovací letadla z Německa a naši politici jim tleskali - nevadí Vám, že máte krvavé dlaně? Řekl bych jste svixně, ale pro ně by to byla urážka!!!

      Vymazat
    5. To by bylo moc jednoduché.

      Vymazat
    6. Oprátka je oprátka. Ta má v tomto případě přednost. Měl by sviňák viset...

      Vymazat
    7. 19.27; Ta devítka by buďto mohla selhat, nebo by ho jen zmrzačila. Lepší by bylo ho pokropit Kalašnikovem zprava do leva a od zhora dolů, to už by tahle bestie jistojistě ani nepípla!! :-D

      Vymazat
    8. pro 22:07 nad námi létali kvůli ožralímu chrchlovi a spícímu dědkovi z rakouskýho knížectví! Obyčejný člověk jen mohl žasnout a nadávat a někteří idioti je i nadále volí!

      Vymazat
  3. Obojí by prospělo!

    OdpovědětVymazat
  4. Urcite budou celi zhavi paktovat se s oraganizaci,ktera zabiji civilisty,protoze se ji nelibi "rezim"

    OdpovědětVymazat
  5. Bombardování bylo provedeno ze strany NATO bombami s ochuzeným uranem, tedy byly použité jaderné zbraně, které mají do dnešních dnů negativní dopady na zdraví obyvatelstva bombardovaného Srbska. K bombardování NATO nemělo souhlas OSN a tedy bylo toto bombardování v rozporu z mezinárodním právem a tedy bylo to zločinné napadení suverénního státu zločineckou organizací NATO. Důvody k bombardování byly vymyšlené a při projednávaní v Radě bezpečnosti OSN by neprošly, proto tam projednávány nebyly a NATO rovnou přistoupilo k bombardování suverénního státu. Na uvedeném bombardování se nepřímo podílela i Česká republika, která dovolila letadlům NATO přelétávat nad územím ČR. Další ostudou ČR je uznání Kosova, tedy uznání ukradeného území suverénního státu Srbska. Slovensko neuznalo a řada dalších států taky ne. My, kteří jsme zažili mnichovský diktát a zradu Francie s Británii, jsme zradili taky. A za toto se musíme hluboce stydět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:50 prosim vas muźete napsat kolik bylo válek po rozpadu Jugoslavie a jejich následky a kdo za tim svinstvem stál?O jakem ukradeni Kosova pišete, to neuznavate mezinarodni smlouvu a ani referendum v Kosovu? Kolik by podle vás mêlo"zaŕvat"lidi,když by mezinarodni společenstvi OSN a RB jenž mêlo souhlas,ktery jak jinak zablokovali mirotvúrci RF?

      Vymazat
    2. 20:51
      USSA OKUPANTI NEMĚLI NIKDY PLATNÝ MANDÁT OSN TY VOKURKO!!!!!!!!

      Vymazat
    3. 20:51 Jsi b.b a nedouk, načti internet!

      Vymazat
    4. Pro 20.51. Kdo za válkami v Jugoslavii stál? Odpověď je velice jednoduchá. Kdo měl největší užitek? Největší užitek z válek v Jugoslavii měly USA, tedy Američani. Investovali obrovské peníze k rozeštvání obyvatelstva Julgoslavie. A zisk: Největší vojenská základna USA na světě na území JUgoslavie, které bylo ukradeno Srbům, tedy na území Kosova. Rozvrácení celého státu Srbska, rozeštvání všech obyvatel, pozabíjení nevinných lidí v důsledku zločinecké politiky USA.

      Vymazat
    5. OSN a RB je jenom nástrojem USA. Bohudík při vzniku těchto organizací bylo jiné rozvržení sil ve světě. Jinak už by třetí světová válka byla dávno za námi. Nejsem jasnovidec takže nevím jak by dopadla.
      Václav

      Vymazat
    6. 20:51 Tý vogo, jaký referendum v Kosovu ? Ty bomby na Bělehrad myslíš ? Protože se Srbové nechtěli Kosova vzdát ? Zřejmě máš místo mozku fašírku, blbe.

      Vymazat
    7. Pro 20.51 , žádné referndum o Kosovu nebylo a následovaly války v Iráku , Afganistánu , Libyi , Syrii , , všechny v režii USA a jeho západních poskoků , miliony mrtvých a uprchlíků , začátek konce bílé Evropy !!

      Vymazat
    8. Václav Dvořák 8. října 2018 22:43

      Milý Pavle Anděli - to je hezká a posilující legenda, že se Srbové postavili Hitlerovi. Ale když se řekne A, mělo by se říct B. V Srbsku do jara 1941 byla proněmecká vláda, která byla s Hitlerem v přátelském vztahu. Angličané namluvili několika vysokým důstojníkům srbské armády, že když svrhnou vládu a postaví se na stranu Anglie, tak jim přijdou ihned vojensky na pomoc. Srbové na to skočili, povstali a ... Angličané se na ně vysrali!!!! A pak to už byla hnusná občanská válka a Titův boj proti všem. Nakonec si Angličané a Američané vybrali za spojence Tita - komunistu (!!!). A dál už to znáte. Zdravím vás. Mám Srby a Srbsko rád, vím, že se dobrovolně přihlásilo za naší mobilizace přes 10.000 dobrovolníků a chtěli za nás a s námi po boku bojovat. Díky, od srdce! Ale je potřeba říkat vždy celou pravdu!

      Vymazat
    9. To je výborný. V Kosovu bylo to správné referendum, ale na Krymu ne, že , blbečku.

      Vymazat
    10. 1/ Na Kosovu žádné referendum neproběhlo.

      2/ o jaké mezinárodní smlouvě píše 20:51. Ohledně Kosova existují např. tyto smlouvy:

      Helsinky 1975 - o nedotknutelnosti hranic evropských států (porušena ze strany USA a NATO)

      Kumanovská smlouva - o dočasném obsazení Kosova vojsky NATO a o návratu srbské armády a policie na Kosovo (porušena ze stranz USA,NATO)

      Rezoluce Rady bezpečnosti OSN č. 1244 odočasné okupaci Kosova a následném návratu srbských úřadů, policie a armády na Kosovo (porušena Albánci, USA i členskými zeměmi NATO)

      Tak o jaké to smlouvě píšete?!

      Vymazat
    11. Je to tak, v Kosovu žádný referendum nebylo, jen teroristi z UČK. Nicméně Srbsko nemělo vůbec být povoleno! To byla velká sviňárna že k tomu došlo. Černá Hora budiž, ta byla vždycinky klidná, ale divocí Srbové dělali jen rotyku! Habsburská monarchie si ho měla rozdělit s Osmanským rajchem a byl by pokoj! Atentát na Franze Ferdinanda by byl vnitrostátní záležitostí říše, vyšetřila by to bez problémů c. a k. rakouská tajná policie a nebyla by světová katastrofa která definitivně zničila Bílou civilizaci ....

      Vymazat
    12. 1:41 Úvaha hodná vola. Podle téhle zvrhlé "logiky" by nemēlo existovat ani Česko, ani Polsko,ani Slovensko, Chorvatsko, Finsko, atd.atd. Prostě, napsal to blbeček.

      Vymazat
    13. 7:23 Pozor, netahat tam Země české koruny, co tam taháš Česko, blbe! A Polsko! Jsi dement? Tak jistě, tzv. Chorvatsko a Finsko jsou umělé výtvory, nemající nárok na vlastního panovníka. Jsou to vojvodství - to první v rámci Uherské říše a to druhé v rámci říše Ruské! Finština měla zaniknout, ale ruská politika zaměřená de desverigezaci tohoto malého vévodstvíčka (chyba, mělo být normálně gubernalizováno jako jiné baltské země!) bohužel vedla ke vzniku ahistorického "finského národa".

      Vymazat
    14. 7:23 A co se týká zemí Koruny české, ty své historické zakotvení dávno mají vyřešené, troubo! - https://g.cz/17-plus-6-duvodu-proc-by-cesko-melo-byt-soucasti-nemecka/

      Vymazat
    15. Až zase pojede Herman s Bělobrádken do Norimberka na Sudetoněmecké dny, tak se přidejte. Tam máte soukmenovce, kteří by rádi kotvili, podle Vašeho gusta. P.K.

      Vymazat
    16. 12:02 Nač, mám vyrovnání s válečnými zločiny benešovců za sebou už skorem 30 let! Když padla rudá bestie a já poprvý vyjel ven, tak to bylo do Norimberku na nákupní zájezd. Před Herzlem seděl starý děda a já si k němu na chvíli sedl a zapředli jsem řeč. A ejhle - krajan! Od Litoměřic. S jakou hrostí jsem mu připoměl "grüss" co poslal náš "ausministr" Dienstbier na straz landsmanšaftu! Svěřil se mi že nemá velký důchod a je tam pořád dráž a dráž, ale přesto když jsme se loučili a podávali si ruce, já ucítil papírovou bankovku! Dal mi 10 západních márů! Dodnes pamatuju jak jsem mazal do Herze si koupit VéHáeSku kazetu co u nás prodávali za 4 kila nebo v Jablonci v túzu za 80 bonů (po pěti, svině!). To byl frajer! Co by mi tak asi dali tihle? - https://www.youtube.com/watch?v=I1ImlHGLPj0

      Vymazat
    17. Anonymní10. října 2018 12:34
      Už to chápu, žebrácká mentalita. Takoví lidé dělají Čechům ostudu doma i v zahraničí. P.K.

      Vymazat
    18. 14:08 To je národní vlastnost česká přeci odvěkův! Však ani v roce 1918 ani 1989 jsme nechtěli žádnou "samostatnost", páč tak malej státeček ji z logiky věci ani nikdy nemůže dosáhnout, pokud se na tom neshodnou velmoci, jako na neutralitě Švajcu kongresové mocnosti po porážce Francie 1815 nebo Finska po porážce Německa 1945. Co my chtěli? Hlavně a především se zbavit Rusáků a komunistů! A to proto abysme neutíkali jednotlivě na Západ, aby ten Západ byl tu! A to se stalo jen zčásti, páč jsem zanedbali etapu "bílého teroru"! Když Maďarsko chtělo překonat řádění židobolševiků v roce 1919, musel přijít horthyovský bílý teror! Stejně tak když generalisimus Franco chtěl odstranit ze srdcí španělského lidu židobolševickou nákazu, musel nejprve nastolit falangistický teror, Když generalismus Čankajšek chtěl překonat maoismus, a nevzít ho ssebou na Tchajwan, musel opět přijít bílý teror! A koneckonců pan genrál Pinochte p zlikvidování bolševickýho agenta Allendeho musel nejprve vystřílet komouše do posledního bastarda, než předal vládu opět demokracii západního střihu založené na přirozené nadvládě elit! Prostě tuto etapu brutální dekomunizace nelze vynechávat, to se nakonec vždy vymstí ....

      Vymazat
    19. Anonymní11. října 2018 7:31
      „ani v roce 1918 ani 1989 jsme nechtěli žádnou "samostatnost"“
      „Co my chtěli? Hlavně a především se zbavit Rusáků a komunistů!“
      „.. etapu brutální dekomunizace nelze vynechávat, to se nakonec vždy vymstí ....“

      Z předchozích příspěvků je patrné, že jste zaměřený proněmecky, z tohoto příspěvku zase, že fašisticky a protičesky. Takže Vaším vzorem, nejspíš budou němečtí nacisté.
      Musím sem překopírovat jeden již použitý příspěvek:
      „Fašistické Německo, které rozpoutalo válku, bylo jistě technicky vyspělejší a ekonomicky úspěšnější, než SSSR, které napadnulo. Ale pattonovo nadšení Německem, nemůže sdílet většina evropských národů. Nejméně Středo- a Východoevropané. V žádném případě nelze souhlasit s Pattonovým „Němci jsou poslední slušný národ v Evropě“. Všichni věděli, že Němci se na dobytých územích chovali jako dobytek. Zmarnili tím možnost, být civilizačním zdrojem celé Evropy. Nyní to čeká na Rusko.“

      Pokud neste schopni přesvědčit o své pravdě demokratickými prostředky, jste pro demokraticky smýšlející lidi nepřijatelní. Protože není pravdou Vaše tvrzení, že: „demokracie západního střihu je založená na přirozené nadvládě elit“. To není demokracie, to je fašišmus. P.K.

      Vymazat
    20. 13:19 To je právě ten problém, že není žádná "naše" či "jejich" pravda! Existuje jen jedna jediná pravda, Pravda přírody! A příroda nedopouští přežívání slabých a nemocných a my se k ní musíme vrátit, neboť jinak jako druh zahynem! I proto musí být pravidelně vedeny války, protože pud boje je hluboce zakódován v genech každého člověka, jen se ho u každého jedince nepodařilo stejně potlačit. Boj tříbí! Ten vynáší na povrch vynikající jedince mého typu a vyhání z času přebytečný kompars, neb lidstvo existuje jen jako materiál pro šlechtění vynikajících jedinců, kteří píší dějiny! Ostatní z nich jsou pak beze stopy odejiti v podobně kolaterálních ztrát ... neb svobodnými mohou být jen ti, jejichž vůle se naplňuje proti vůli kohokoliv - tedy jde o nemnohé vládce, vyvolené a povolané k moci! Neb platí co napsal Fridrich Nietzche, že "Nadčlověk je smyslem Země ... a právo nutně znovu povstane z násilí a moci. Protože jen malý počet lidí je natolik vynikajících, pouze monarchismu blízký fašismus je schopen postavit do čela národů skutečné génie moci a vložit zodpovědnost na bedra těch nejlepších z jeho synů a dcer!

      Vymazat
  6. Nejlepší odpovědí Srbů by bylo zbudování ruské vojenské základny (s několika bateriemi Iskanderů). A měli by od pozvánek do NATO navždy pokoj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rusové mají základu v jihosrbské Niši. Nejde ale o armádu, ale o záchranáře.

      Vymazat
  7. Je dobře, že alespoň Srbové si zachovávají tvář!
    Pokud by se plazili k atlantskému "křížku" zn. NATO, hanba by je musela liskat. I za všechny mrtvé, kteří při té zločinné agresi Západu zahynuli.
    Stejně jako ta hanba dodnes fackuje nás. Za to, že naše vláda přivolila k tomu, aby zločinné nálety na bývalou Jugoslávii byly vedeny i přes území ČR.
    Pokrytecký blábol loutky Stoltenberga, toho času na výplatní listině NATO, na téma "ochrany" lidí před Miloševičovým režimem snad raději ani nekomentovat.
    Má totiž stejnou hodnotu, jakou měl kdysi i blábol druhé loutky (neo)liberálů - zdejšího Havla - o oprávněnosti ba nutnosti "humanitárního" bombardování.

    OdpovědětVymazat
  8. Miloševič byl posmrtně(bohužel) prohlášen Haggem za ne-
    viného. V.J.Horák

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to uz je co rict. Ani ten politicky tribunal nebyl schopen na nem nic najit!

      Milosevic byl demokraticky zvoleny. Nicmene ten "rezim" bylo trena zlikvidovat. Stejne tak "rezim" v Rusku nebo v Syrii.

      Vymazat
    2. 20:24 to je stejné jak by zlikvidoval tebe a tvou rodinu !

      Vymazat
  9. Tak kvůli "ochraně obyvatelstva" bylo potřeba vyvraždit tisíce obyvatel Bělehradu, včetně stovek školních dětí a pacientů nemocnic? To je náckovská arogance GS NATO, hodná "vládce zeměkoule".

    OdpovědětVymazat
  10. Vy nechápete,ŽE SRBY TY USSA OKUPANTI VRAŽDILI V JEJICH VLASTNÍM ZÁJMU A TUDÍŽ DEMOKRATICKY.....!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radši zaduj rudoprde svýmu putlerfýroj do ucha, ať ti pořídí klávesnici s funkčím "R", ať ty tvý mongoloidní skřeky začnou aspoň krapet dávat smysl. Páč jedinej stát se dvěma "s" v názvu je tenhle - https://en.wikipedia.org/wiki/Rossiya

      Vymazat
  11. Já se divím, že tu svini nechali odejet. Zabít mi, byť nepřímo, někoho hodně blízkého, utloukl bych ho i francouzskou holí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lidi jsou idioti na celem svete ,tleskaji a houkaji at mluvi Hitler -pry vrah(ja ho neznal) a nebo vrah Churchill toho jsem taky neznal ale nevidim velky rozdil jen si myslim ze ten druhy byl zmetek spolu se svym posluhou Harrisem kdyz proti vsemu co Hitler pro ne udelal (primo zakazal Anglii bombardovat a snazil se s nimi domluvit a vyhnout se valce s Angli -viz jeho kamos uvezneny po celou valku ve vezi stredoveke Hess.)Vim ze nejvetsi lharteini povstanou a budou jecet ale vime vsichni jak maji radi pravdu mimo te jejich .A kdyz se divam na ten ksiicht pred clankem ,vidim kam ten ksich patri ,jeste vedle nej by mohla stat oprena o starou vetev Madla ,co se tak dobre odvdecila srbum ,inu oni moc te dobroty v srdcich nemaji ,jen pro sebe .Takze kam s nim?? My to vime asi vsichni ale v te nove demogracii se to jaksi nesmi ,za Hitlera se strilelo za poslouchani radia z Londyna a tihle by to radi zavedli postupne take ,viz ty soudy vedle v Nemecku kde zaviraji ti ubozaci stare lidi ve veku 92-96 let za propagaci nacismu .Vzdyt oni ho nevymysleli a kdyz se jim libil ,no co, jiz neni . Tohle delal presne bolshewik kdo neni s nami je proti nam, sup a patnact a nebo petadvacet a nebo lepe spagat ,jak se rikalo za nasich mladych let ,ze Radosto??

      Vymazat
  12. Ještě mne tak napadlo, když šlo "jenom" o odstranění vlády jednoho muže, proč nezabili jenom toho muže? Chvástají se, že mají zbraně s chirurgickou přesností. Ale to platí i na Husajna, Gaddáfího a další, které sice odstranili, ale za cenu milionů mrtvých, převážně civilistů.
    Jestli tohle má být reprezentant demokracie, tak se raději vrátím do té totality.
    To mě teda poser, Máňo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chirurgickou přesnost jsme zažili na konci války,kdy si ty ŠMEJDI spletli Prahu s Drážďany.....A tenhle to ten okupantskej PÓVL MÁ SE VŠÍM!

      Vymazat
    2. Čert vem Prahu. Ale bylo mnoho jiných měst která byla bombardována. Prahu už mněl za zradu srovnat se zemí bratr Žižka.
      Václav

      Vymazat
    3. Re (20:24):
      Pane Hricáku!, Američanům přece nikdy(!!) nešlo o odstranění vlády "jednoho" muže. Takových zkurvysynů, tyranů a diktátorů po světě měli a mají i dnes dost a dost! A je jim zhola jedno, jestli to jsou či nejsou diktátoři. Krvaví či nekrvaví ...
      To, oč jim kráčí, je politická a ekonomická orientace toho představitele a režimu, který reprezentuje. Aby to byl ten JEJICH. A pokud to je člověk či režim k USA neposlušný až vzdorovitý či dokonce nepřátelský, pak je podle reál-politiky USA zralý k tomu, aby byl odstraněn. A třeba i silou či zločinnou operací (podvratnou, atentátem aj.). Odstraněn, i kdyby mu legitimitu k vedení země dali všichni obyvatelé jeho země.
      Takováto mezinárodní politika v podání USA je veskrze zločinnou, protože hrubě porušuje mezinár. právo. To právo, které ty samé USA (spolu)vepsaly do Charty OSN a samy si i pro sebe ratifikovaly, aby ho dodržovaly. Nikoliv porušovaly!

      Vymazat
  13. Prave vzpominame vyroci Mnichova (nebo mozna ani ne). Odtrzeni Kosova bylo to stejne jako odtrzeni Sudet. Novy Mnichov pripravili Srbum nejen Anglicane a Francouzi ale i Cesi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však se také dodnes stydím.
      Poslední dobou tady čtu stále častěji plamenné výroky o vlastenectví a obraně republiky. A nyní mi řekněte, koho, nebo co bych měl bránit? Bureše? Bakalu? Jejich poskoky? Nebo území, ve kterém mi už (možná) patří desetiarová zahrada a jeden téměř padesát let starý domek? Nebo ty miliony idiotů, kteří téměř třicet let chodí volit, ale stále na hovno?
      Kdysi jsem se nám samotným smál. Potom jsem vzteky skřípal zubama a dnes už je mi to vcelku jedno. Koho soudit víc? Ty co kradli, nebo ty co tomu nadšeně tleskali? Těžko odpovědět. Ale bojovat nemá smysl ani za jednu partu z nich.

      Vymazat
    2. Jedná se o úhel pohledu.
      Za války, byla árisovaná velká část majetků. Po porážce Německa byla árizace zrušena.
      Za komunismu, byla znárodněna velká část majetků. Po porážce komunismu, byl majetek restituován a zprivatizován.
      Dnes je také rozprodána velká část národního majetku. Po porážce liberalismu, bude opět navrácen národu.
      Ono je, za co bojovat. P.K.

      Vymazat
    3. Hričák 20:53 a 10:20 nic vám nepatří a nic nemusíte bránit! Každý rok platíte z toho "svého" daň z nemovitosti, takže za 100 let si to zaplatíte státu ještě jednou a vaše děti z toho mají hovno! Snad jen útěchu, že nemusí platit dluhy! :-( A po "porážce"komunistů nebyl majetek zprivatizován a zrestituován, ale rozkraden! A to je něco jiného! Církvím platíme to co jim nikdy nepatřilo! Majetky podniků byly podhonoceny a rozkradeny! tak o čem se bavíte?

      Vymazat
    4. Anonymní10. října 2018 23:13
      Život je změna a Vy jste zjevně rezignoval na život. P.K.

      Vymazat
  14. To je logika vojnových kriminálnikov NATO. Vybombardovali sme Vás aby sme Vás ochránili pred sebou samých. To je ako by si zabil niekoho v cudzej rodine napr. otca a potom detom vysvetloval že si vlastne tu rodinu spasil. Podla toho chrapúna Stolteneberga každý može niekoho zavraždit ktorý sa cíti povýšene a povie , zabil som ho aby som Ta spasil .To je niečo tak zvrátené že to mmže povedadt iba masový vrah. I Hitler si poslal kulku do lebene, vedel čo nakoniec spôsobil a tieto vraždiace zrúdy z NATO vyperlia takú zrúdnost. Vážení viete prečo sme v NATO ? Aby nás NATO nevybombardovalo a nevyvraždilo.

    OdpovědětVymazat
  15. Proti ztrate pameti. Srbove byli nasimi spojenci ve dvou svetovych valkach. Dnes je to demonizovany, delegitimizovany, dehumanizovany narod jakychsi vyvrhelu a podlidi. Po vstupu USA do 1.svetove valky president Woodrow Wilson vydal nasledujic deklaraci.

    To the People of the United States:

    On Sunday, 28th of this present month, will occur the fourth anniversary of the day when the gallant people of Serbia, rather than submit to the studied and ignoble exactions of a prearranged foe, were called upon by the war declaration of Austria-Hungry to defend their territory and their homes against an enemy bent on their
    destruction. Nobly did they respond.
    - - - - -
    So valiantly and courageously did they oppose the forces of a country ten times greater in population and resources that it was only after they had thrice driven the Austrians back and Germany and Bulgaria had come to the aid of Austria that they were compelled to retreat into Albania. While their territory has been devastated
    and their homes despoiled, the spirit of the Serbian people has not been broken. Though overwhelmed by superior forces, their love of freedom remains unabated. Brutal force has left unaffected their firm determination to sacrifice everything for liberty and independence.
    - - - - -
    It is fitting that the people of the United States, dedicated to the self-evident truth that is the right of the people of all nations, small as well as great, to live their own lives and choose their own Government, and remembering that the principles for which Serbia has so nobly fought and suffered are those for which the United States is fighting, should on the occasion of this anniversary manifest in an appropriate manner their war sympathy with this oppressed people who have so heroically resisted the aims of the Germanic nations to master the world. At the same time, we should not forget the kindred people of the Great Slavic race--the Poles, the Czechs and Jugo-Slavs, who, now dominated and oppressed by alien races yearn for independence and national unity.
    . . . . .
    This can be done in a manner no more appropriate than in our churches. I, therefore, appeal to the people of the United States of all faiths and creeds to assemble in their several places of worship on Sunday July 28, for the purpose of giving expression to their sympathy with this subjugated people and their oppressed and dominated kindred in other lands, and to invoke the blessings of Almighty God upon them and upon the cause to which they are pledged.

    Woodrow Wilson, President, The White House, July, 1918

    The Serbian flag was raised over the White House and all public buildings in the nation's capital.
    [Lze pripadne prelozit Googlem]

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eee, chyba se ale stala dřív, tohle už bylo pozdě! Srbská autonomie, která byla plně postačující nad územím bez Kosova i Vojvodiny měla zůstat nezměněna i po roce 1878. Ani ta válka neměla být tehdy vůbec vedena! To ona se stala příčinou odchylka Německa a Rakousko-Uherska od základních linií politiky obnoveného dreikaiserbundu na Berlínském kongresu! Hřebíčkem do rakve Ruska pak se stala tajná smlouva uzavřená mezi Alexandrem III. a Francií o několik let později. Tento nepřirozený svazek mezi autokratickou a patriarchální monarchií a po revanši toužící zednáři ovládanou Třetí republikou, měl být určitou protiváhou k Německu. Francouzské intriky využily bez váhání panslavismu jako vítaného prostředku k dávno vytčenému cíli a Německo a Rusko navzájem odcizily. V posledních letech vlády Nikolaje II., který politiku svého otce přímo zbožňoval, dosáhl panslavismus svého vrcholu a byl vládou oficiálně uznáván a podporován. V Petersburgu a ve všech hlavních slovanských městech Evropy se začali objevovat hlasatelé a propagátoři panslavismu jako houby po dešti. Ideu panslavismu podporovali hlavně ke svému osobnímu a politickému prospěchu. Před mohutným carským Ruskem se skláněly veškeré malé slovanské národy, přísahaly mu lásku a oddanost – a dostávalo se jim za to pravidelné podpory. Ve své většině byl však panslavismus ruskému národu jako dříve celkem lhostejný a považoval tuto ideu právem za zbytečnou a cizí. Vnucovat národům panslavistický názor a ideu bylo jistě nespravedlivé, lživé a zhoubné – zvláště co se týká zahraniční politiky Ruska. Právem se tážeme, zda byl ruský stát vůbec oprávněn nasazovat své prostředky a vojenskou sílu pro jiné slovanské národy. Směla a měla být ruská krev prolévána pro osvobozování a samostatnost malých slovanských národů? Politický a rozumový důvod dává zápornou odpověď. Rusko nemělo právo svoji zahraniční politiku jednostranně orientovat vychytralou idejí, jakou byl panslavismus. Dějiny tento omyl jako takový jen potvrdily. Rusko musí za svoji chybu těžce pykat, neboť zatímco státy, kterým Rusko pomohlo, jako Československo a Polsko posílily a skoro propadly velikášství, ruská mocnost se rozlomila a ruské obyvatelstvo na sobě pocítilo bolševickou panovačnost a zhoubu.

      Vymazat
    2. Jeden idiot (7:13) tapetuje pŕihlouplou úvahou druhého idiota tuto diskuzi.Bože chraň.

      Vymazat
    3. 7:31 Slovo „idiot“ pochází z řečtiny a označuje někoho, kdo se nezabývá děním v „polis“ (město), čili politikou, nic o ní neví nebo se o ni nezajímá a tak svým nezájmem pomáhá tyranům. To je i případ dělníků, kteří nemají zájem o politiku své třídy a jsou tak nejlepšími pomocníky tyranů. To se obou výše uvedených buržoasních reakcionářů v žádném případě týkat nemůže ...

      Vymazat
    4. V tomto případě však termín "idiot" byl přiléhavě použit ve smyslu blbec, kretén, imbecil, budala, osel, vůl, atd. tedy označením pro člověka postiženého jistým (dost vysokým) stupněm duševní a rozumové nedostatečnosti.


      Vymazat
    5. 18:58 Aha, cosi jako tihle zde - https://www.youtube.com/watch?v=LB9lObWclFQ

      Tak to se nás - https://www.youtube.com/watch?v=I1ImlHGLPj0

      opravdu týkat nemůže ...

      Vymazat
  16. Doufám, že Srbové odmítnou členství ve zparchantělém válkychtivém spolku. Vstupem do NATO se stanou spolupachateli při přípravě války s Ruskem, stejně i my se na tom zločineckém spiknutí podílíme.Papaláši skáčí jak NATO píská a občanů se nikdo neptá, stejně jako se nikdo neptal občanů při našem vstupu.....a ta bylo keců po odchodu ruských vojsk "už nikdy žádná cizí vojska na území Československa", tak žvanil Havel, Kocáb a další.... Srbové mají ještě šanci do válečných příprav se nezapojovat, my už jsme tu šanci prošvihli a tak se jen díváme, jak američtí gauneři nasunují vojenskou techniku stále blíž k ruským hranicím. My, jako poslušní vlezdoprdelové, umožňujeme přesun americké těžké vojenské technice zpevňováním mostů a silnic. Naše území , i vzdušný prostor, je těm válečnickým štváčům plně k dispozici. Stáváme se spolupachateli příprav na napadení Ruska. ....a dostaneme to v první linii a natvrdo. Takže Srbové, s-erte na NATO.... ......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svatá pravda,spousta lidí nevidí,nezájímá se, co létá nad jejich domy.Hlavně,že mají slevy v marketech,pak budou jen koukat, pokud to stihnou.

      Vymazat
  17. Největší záhadou té "humanitární" pra**rny je tehdejší postoj Ruska. Přitom již záhy po zahájení operace muselo být i V Moskvě naprosto jasno, oč jde. Ale Rusi neudělali vůbec nic. Dva a půl měsíce jen koukali, jak NATO morduje skoro krajany.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rusko v roce 1999 mělo co dělat samo se sebou, vůbec se to nedá srovnávat s dneškem. A také v té době ještě asi věřili, že když nechají Západ dělat si co se mu zlíbí, budou s ním zadobře.

      Vymazat
    2. "Od září 1998 až po květen 1999 vykonával Jevgenij Primakov funkci předsedy vlády RF. Jednou z nejvýznamnějších událostí z této doby byla zrušená návštěva USA. 24. března 1999 letěl Jevgenij Primakov do Washingtonu. Když bylo letadlo nad Atlantickým oceánem, premiérovi oznámili, že NATO začalo bombardování Jugoslávie. Kvůli tomu rozkázal Primakov letadlo otočit a vrátil se do Moskvy". Jinak platí první věta z 21:13

      Vymazat
    3. Primakov byl jeden z velmi mála představitelů ruských devadesátek, který si dokázal zachovat charakter.

      Balkánské plivnutí do ksichtu Jelcinovi bylo poslední kapkou, po které už stále asi přese všechno živé svědomí nešlo utišit žádným chlastem, a vybral jako nástupce Putina, o kterém věděl, že ochrání jeho rodinu a zároveň se s rozesraným Ruskem snad přece jenom ještě něco pokusí udělat. Paradoxně, kdyby nějaký anarchista oddělal Borise Nikolajeviče v 98, spousta lidí by mu to přála, ale Rusko na tom mohlo být ve výsledku podstatně hůř než je teď.

      I jako přesvědčený židobolševik veřejně přiznávám, že lidská duše je spletitá a cesty Páně nevyzpytatelné. O úloze osobnosti v dějinách nemluvě. Darmo ale čekat, že nějaké svědomí hne v takovém Stoltenbergovi.

      Vymazat
    4. 20:54 takoví jako ty jsou neštěstím voleb i diskuze. Nevidí si ani na nos, nic neví, o ničem nemají přehled. Natož nadhled. V té době na jakýkoli účinný účinný zásah ve prospěch Srbska neměla Ruská federace ani vnitřní politické předpoklady, ani vnější politickou, natož dost efektivní ekonomickou nebo vojenskou sílu. A pokud bys vůbec byl schopen něco vědět, přece jen se na území tuším srbské Krajiny a částečně Srbska rozvinula jednotka armády Ruské federace. Pro nedostatek jakékoli existující a možné podpory ve vší tichosti zmizela. Omezenče.

      Vymazat
    5. 1:27 zato Vy jste požehnáním všech voleb a diskuzí. Vašimi argumenty jsou jen urážky. Rusi mohli Srbům pomoci, ale politicky se rozhodli, že zavřou oči. To je celé. Když Srbi sundali ten "neviditelný" bombardér, tak se k tomu všichni různě vyjadřovli, mj. i nějaký vojenský letecký specialista (v ČT). A ten narovinu řekl, že kdyby měli Srbi jen pár kousků S300, tak bombardování okamžitě skončí.

      Vymazat
    6. 7:56 vy nepřekvapíte, leda patvarem "Rusi". Mohu vám ovšem doporučit, abyste si ujasníl, jaké že S300 byly kolem r. 1999 vúbec k dispozici, jak rychle si systém lze osvojit a poté nasadit, aby byl účinný v plných parametrech, které, ať už se vám to líbí nebo ne, jsou v případě stealth prostředků a radiotech. rušení přece jen omezené. Proto se srbský S200 vůbec neuplatnil, navíc srbské letectvo postrádalo pátrací systémy, které by odolávalyní na lokátory naváděným střelám. V té situaci mohl srbskému letectvu prospět čs. systém Ramóna či Tamara, kde první řešil útok F16 na Kaddáfího a později u Tripolisu křižník Kirov. K tomu, aby takové systémy bylo možné dodávat, jsou ovšem rozhodující okamžité velmocenské poměry, krom toho hraje roli otázka rychlosti osvojení i ekonomika. Když už chcete události rigorózně soudit.

      Vymazat
    7. Pánové, zbytečně se hádáte, protože pravdu máte oba:

      1/ za Jelcinova panování bylo Rusko v rozkladu, v nejbližším kruhu rodiny operoval jistý Albánec z Kosova Pacolim stavební podnikatel, který dostával zakázky na restauraci Kremlu a pod. Později byl tento pán i několikadenním zvoleným prezidentem Kosova, než ho Američané nahradili svým válečným zločincem Thačim.

      Celá tehdejší vláda v Rusku byla paralyzována americkými poradci.

      Ruské systémy S200 byly Jugoslávií zakoupeny a mužstvo v Rusku vyškoleno. Ale Jelcin, pod tlakem našeptávačů a rodinných přátel dodávku systému pozastavil.

      Bombardování a rozvrat Jugoslávie byl jeden z hřebíčků do rakve jelcinovského vedení země. Tato krize vygenerovala v Rusku k moci Putina a jeho lidi.

      Vymazat
    8. 16.36 , ramona a tamara jsou v prdeli v israelu za tezke penize !!

      Vymazat
  18. Stoltenbergu, nezdá se ti, že jsi poněkud drzý ?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na jeho místě bych se třásl strachy, že dostanu přes dr*ku (v lepším případě).

      Vymazat
    2. Myslím, že chtěli rozbít Jugošku, aby nebyla zeď.....

      Vymazat
    3. Zachranit populaci bylo treba populaci zmasakrovat jako treba ve Vietnamu.Takovej lek proti komunismu se vydaril a 60 milionu lidi bylo zmasakrovano ...
      Dneska se leci proti Rusku a Cine a proti terorismu a miliony nevinnych a cele EU zase leceni NEPREZIJOU..Uhlavni nepritel Cina a komunisticka dostala velke mnozstvi fabrik a vyrobnich konglomeratu od kapitalistickych zemi , kde stacilo aby delnici pozadali o nepatrne zvyseni platu a uz se stehovalo do Ciny k uhlavnimu nepriteli , ktery vydelava tolik az se stal ekonomicky nejsilnejsim statem ,tak muze vse ze zapadu okopirovat a zacit vyrabet a prodavat jako svoje vyrobky...
      Tak probiha zase neuveritelne leceni proti komunisticke Cine..
      Ted maji srby jako uhavniho nepritele a hlavni roblem je teprve ceka...Za ty ukladne vrazdy a masakry teroristu z celeho sveta vycvicenych a poslanych v USA ...
      Milosevice se podarilo poslat k mezinarodnimu soudu ale tam byl sprovozen ze sveta , kdyz bylo zjisteno ze je nevinny...Zatimco zlocinci dal pachaji sve NATO Stoltenberske zlociny..

      Vymazat
  19. drzost.
    /v tomto případě bych Gavrilo Principa pochválil.

    OdpovědětVymazat
  20. Nevím že by v Kosovu proběhlo referendum . Škoda že se neobjevil nový Gavrilo . Pokud bych byl jako student na přednášce vraha naších dětí , tak minimálně sfackuji . Škoda že jsme naletěli naším mediím a Havlovi . Opružite nám Srby . NATO nám byl čert dlužen . Není to obranný pakt jak nám říkali před vstupem ale utočný . Marcel

    OdpovědětVymazat
  21. Hitler, vyhrát válku, by to obyvatelům Bělehradu nebo Varšavy nevysvětlil líp.

    OdpovědětVymazat
  22. Jens Stoltenberg je v prvé řadě hajzl-není debil,sloužící nadnárodním gaunerům,odtržený od reálné situace.Slušela by mu kulka mezi oči alespoň pro výstrahu ostatním hajzlům.

    OdpovědětVymazat
  23. To je hnus! Ten chlap nemá ani minimum sebereflexe, jinak by držel aspoň hubu. Vykládat, že někoho vraždím pro jeho vlastní dobro, to je skutečně silná káva. To vyplodí jen choromyslný idiot z EU a NATO. Měli ho lynčovat!

    OdpovědětVymazat
  24. Že ho Srbové nekopnou do zadku. Rodinám obětí už mrtvé nikdo nevrátí.

    OdpovědětVymazat
  25. Onen Stoltenberg je dokonalou ukázkou "západního euroamerického" myšlení a jednání, dokonalým reprezentantem NATO. Dovolím si tvrdit, že měřeno Norimberským tribunálem, by byl spolu s řadou dalších, válečným zločincem. JiH
    Dovolím si připomenout, že o uznání Kosova ČSR, se zasloužil její tehdejší ministr zahraničí (kníže) Karel Schwarzenberg, zprvu i kancléř prezidenta Václava Havla a přední restituent. Takže tyto pány do oné předchozí množiny zahrnuji taky. JiH

    OdpovědětVymazat
  26. Slované držme pospolu jako za Masaryka !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  27. Je nejvýš potřebné bombardovat Norsko. A Stoltenberga do Haagu.

    OdpovědětVymazat
  28. 8;23
    Žádné zdržování,oběsit na jeřábu a to VEŘEJNĚ!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  29. Já bych spíše řekl mravní lidé držme spolu a podporujme se. Prosazujme právo a spravedlnost pro většinu pracovitých lidí. Přes tyto optimistické slova jsem již dosti starý na to abych nevěděl že bez bitvy to nepůjde. Je to samý mus a hnus.

    OdpovědětVymazat
  30. Koukám, že Norové jsou poněkud jednostranně naprogramovaní na loupení a zabíjení. Doposud jsem si myslel, že takový masový vrah Anders Breivik byl nějakou genetickou odchylkou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... ještě kradou děti, viz kauza Michaláková

      Vymazat
  31. Generální tajemník NATO řekl, to co normální člověk ví už dávno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oprava: "...řekl to, co normální...". Dotaz: vysvětlete termín "normální člověk".

      Vymazat
    2. 11,02
      Ten tvůj prolhanej západ v čele s USSA OKUPANTAMA NEMUSÍ NIKDO POMLOUVAT,TEN JE V PRDELI SÁM O SOBĚ,JEN TY MAMRDE Z CHRCHLOFLANDĚRY TO POŘÁD NECHÁPEŠ.....NO JO,ONO NENÍ ČÍM!!!!!!!.-DDDD

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. 11:42 Radši zaduj rudoprde svýmu putlerfýroj do ucha, ať ti pořídí klávesnici s funkčím "R", ať ty tvý mongoloidní skřeky začnou aspoň krapet dávat smysl. Páč jedinej stát se dvěma "s" v názvu je tenhle!!!!.-DDDD - https://en.wikipedia.org/wiki/Rossiya

      Vymazat
    5. USSA je druhej.

      Vymazat
    6. Obvyklá rudoprdí a snadno vyvratitelná lež - https://en.wikipedia.org/wiki/USSA

      Studentská asociace a ještě ňáký snowbordisti, což ale rudoprd znát nemůže, jeho vypouštěč ho sebou bere maximálně na lov amfór!!!!!!!.-DDDD

      Vymazat
  32. A Ukrajincům zatím u Černigova hezky hoří a vybuchuje obrovský muniční sklad.

    Jsem zvědavý, kdy Mayová s Porošenkem seženou podivné svědky, kteří budou přísahat, že viděli odtamtud zdrhat dva desetileté kluky se zrzavýma fousama (až k pasu), směrem k Rusku, a pak našli polovyškrtanou krabičku sirek norské... ééé pardon, ruské výroby.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Likvidace muničáků je přece standardní postup zametání stop, který se aplikuje v případech, když je sklad rozkraden nebo když byl uskladněný materiál vyvezen samotným státem na nějaké problematické teritorium. A nemusíme se dívat až na Ukrajinu, stačí nám Morava.

      Vymazat
    2. nepopiratelně se jedná o ruku Kremlu, už se těším na Písařicovou, jak nám to večer osvětlí, ta kočka jedna hloupá

      Vymazat
    3. 9.54 , MORAVSKY MUNICAK BYL DILEM RUSKA ? A JESTLI UKARAJINSKY BYL DILEM RUSKA JE TO V PORADKU ! O cem blabolis ?

      Vymazat
  33. Ještě více než Jugošku, kde bylo jenom pár tisíc obětí, ochránilo NATO třeba Irák, kde obětí bylo přes jeden milión. Irák byl ochráněn zcela dokonale.

    OdpovědětVymazat
  34. Za vše mohou Srbové poděkovat vrahovi Miloševičovi. To on rozpoutal válku v bývalé Jugo. A NATO se zachovalo naprosto zprávně. Bombardováním a následnou kapitulací Srbu se konflikt nerozšířil na další státy, za mne 1*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11.43 Tady je někdo nějak mooooc "chytrý"!!!Jedno je jisté,že válku v Jugošce rozpoutal západ a s tím nic nenaděláš.Proč byla SFRJpři sobě,pokud žil Tito a proč po jeho smrti se to tam začalo mydlit??A jestli schvaluješ bombardování Natem,tak u mne jsi DEBIL a válečný štváč!!!!!

      Vymazat
    2. 13:50 O debilech mluv ve své rodině. Jak Západ rozpoutal konflikt v JUgo? Blbečku, ty jednotlivé " státy" se chtěly osamostatnit, tak jako Československo blbe.Tak tady taky zapusobil Západ? Tito byl starej komouš, který vše držel násilím, ale sral na Rusáka.Něco si přečti, než tady začneš blejt ty kraviny, ano schvaluji bombardování páč to zachránilo dalších tisíce životu.

      Vymazat
    3. 15.44 Právě lidem v Jugoslávii se do nějaké revoluce moc nechtělo , mohli cestovat , pracovat v zahraničí , tak se tomu muselo pomoci rozeštvání jednotlivých národů , hlavně se na tom podepsali Němci , kteří Chorvatům začali dodávat zbraně z bývalé NDR ! A jak se jednou vystřelí , jde už všechno za podpory západu rychle ! Media , zbraně , atd. !!

      Vymazat
    4. 15:44
      Ty havlovohone,PROČ TY DEMOKRATÉ NEBOMBARDOVALI I.OSTATNÍ OSAMOSTATŇUJÍCÍ SE STATY BÝVALÝ JUGOSLÁVSKÝ REPUBLIKY???!!!!!!
      TASE SEŠ ZA ZA ČURAČÍ VŘED!!!!!!!!☺

      Vymazat
    5. 17:47 po kolikáté už jedním a tím samým puberťáckým textem, bez myšlenky, tuhle diskuzi tapetujete? Natolik jste bez znalosti a bez věcného názoru k věci?

      Vymazat
    6. 16:40 Prozradím ti tajemství! Havel byl tvůj fotr, kterej tě namrdal týhle kurvě - https://im.tiscali.cz/press/2017/11/30/883039-final-0787-3800x2536.jpg

      ... ta tě pak potratila. Ten potrat pak komouši naložili do maus-oleje a odvezli do Chujlostanu jako delikatesu pro Putlera. Od tý doby co ji sežral poletuješ u jeho lejnolíhně - stal si se putlerprdem!!!!☺

      Vymazat
  35. Tak si vzpomínám, že také Hitler a Göbbels objasňoval Britům, proč je potřebné "vyradýrovat" Coventry a poničit Londýn, ale nevím, zda s tím tehdy souhlasili Britové. Možná dnes, dodatečně. Také jistě měli spojenci pádné důvody k povraždění německých civilistů v německých městech nad 100 000 a "vyradýrování" Drážďan, kde se podařilo za jediný konvenční nálet povraždit přes 150 tisíc, většinou žen a dětí a stařen, neb muži a starci byli a umírali na frontách. Určitě i Japoncům bylo řádně vysvětleno použití atomových zbraní se sumou mrtvých přes 250 tisíc hned a dalších 100 tisíc na nemoc z ozáření a nádory později. Jo, humanitární bombardování, to se musí obyvatelstvu vysvětlovat, jakým blahem jsou obdaření největšími teroristy dějin lidstva!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:54 Hlupáku, srovnáváš nesrovnatelné.A ty oběti v Japonsku jsi trošičku nadsadil,bylo jich o stotisí méně. I tak to byl od USA dobrý počin, jinak by bylo obětí mnohem více.

      Vymazat
    2. 12,17
      Tys tam byl,že zase meleš stejný nesmysly a hovadiny jako Čt 24???!!!!!!
      Kdyby si ty USSA nenechali rozsekat jimy okupovanou Havaj a dali Japoncům po čuni hned v roce 1937,tak mohl bejt klid!!!!!!!

      Vymazat
    3. 12:43 No nechci tě nějak umravnit, ale USA NENECHALI YYYYYY,no dobře každý se splete,že. Jinak, nikdo nepředpokládal, v té době ,kam a jak se konflikt rozšíří. A ty jsi tam v té době byl, že kvákáš ty své hovadiny?

      Vymazat
    4. 15:35
      Já kvákám TY BLEJEŠ havlohovadiny!!!!

      Vymazat
    5. 16.35 Dost " dobrý argument "asi nějaké tupé hovado co.

      Vymazat
    6. "Děkuji" 12:43 za "opravu", ale jsem rád, že neoponoval a vyslovil souhlas s tím, že to "humanitární bombardování" bylo dílem největšího teroristy Světa.

      Vymazat
  36. A je to tady, odhalena síť agentu GURU v samotném Rusku. Teď už " hodný " rusáček nic nezapře. Pokus o vraždu Skripala jednoznačně spadá na agenty Ruské rozvědky GURU. Mužete zase slabomyslně lhát!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jéje, dítě věří bajkám. Copak nechápe, ze je třeba jedu lež podporovat druhou a třetí.... Ta první byla fakt zpracována, tak musí nastoupit lepší vypravěči. ALE POŘÁD TO NENÍ ONO.

      Vymazat
    2. 16.13 Pouze hlupák jako ty neustále věří proradným Rusum! Není toho poslední dobou nějak moc,? Z toho se Rus nevykroutí.Nic podle rusu není pravda, od Katyně, Černobyl,doping sportovcu, otrava Sripala a Rus bude neustále LHÁT PAKÁŽ.

      Vymazat
    3. Ad 11:54 To víte, že na slabomyslné plkání se nemůžete dočkat smysluplné odpovědi. Nicméně Mossad tvrdí něco jiného a já si myslím, že to byla obyčejná bouda MI5 z vděčnosti a z podlézavosti ke strýčkovi Samovi. Tak kdo co zpackal, to se třeba dozví až naši potomci. Ale z "hrdého - kolonizátorského Albionu to zase páchne jako v dobách Mnichova.

      Vymazat
    4. 18:29
      A KOLIKRÁT LHALI,VRAŽDILI,POPRAVOVALI V CIZÍCH ZEMÍCH OKUPANTI Z USSA????!!!!!!!!
      DEN CO DEN OD JEJICH ZBYTEČNÝHO VZNIKU TY POSRANINO KOLABORANTSKEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      SMRDÍŠ HAK KURVY -PO MUTR-KUFR!!!!!!!☺

      Vymazat
    5. Vy někteří předchozí sice můžete věřit primitivnosti postupů ruské GRU, například s IP adresou do vlastní centrály, s dva roky starým notebookem použitým ve dvou odlehlých akcích, ovšem s příznačnou hloupostí opomíjíte, že špioméžní aktivity, vlamování se do provozu na IT sítích, je denním chlebem všech, všech tajných služeb každého významějšího státu. Včetně ovlivňování vnitřní politiky jiných, zejména konkurujících režimů a států. O činnosti americké NSA nevíte nic? O vojenských intervencích USA také nic? O přiznaných miliardách US Dolarů na změnu režimu Ukrajiny také nic? Tak už to ve světě chodí od nepaměti. Katolický kardinál Richelieu finančně podporoval vpády protestantských Švédů do katolického Rakouského císařství. Ve jménu Ježíše Krista a Boha všemohoucího. Kdo trpěl, kdo hynul a kdo z toho měl, nebo chtěl mát prospěch? A pitomci podporovali jedny nebo druhé aby ti je dál a ještě víc odírali. Vy, jak si vás některé tady čtu, jste pitomci mnohem větší, když to mocným žerete stejně, ale k dispozici máte mnohonásobně víc nejen informací, ale i času na vzdělání. Jste trapně směšní, natvrdlí ignoranti!

      Vymazat
    6. Radši zaduj rudoprde svýmu putlerfýroj do ucha, ať ti pořídí klávesnici s funkčím "R", ať ty tvý mongoloidní skřeky začnou aspoň krapet dávat smysl. Páč jedinej stát se dvěma "s" v názvu je tenhle!!!!.-DDDD - https://en.wikipedia.org/wiki/Rossiya

      Vymazat
    7. 18:39 Ano, Platonov sice píše že že USA vznikly jako epicentrum sionismu, ale takový kreténi jako tenhle - http://risovach.ru/upload/2012/09/comics_Lenin_orig_1347032282.jpg

      nejsou, aby si to dávali do názvu státu, debile!!!☺

      Vymazat
    8. 17:36 Pouze člověk mdlého rozumu muže napsat tenhle blábol. MI5 rozpoutá na svém uzemí tuto hru, týýýý vole tys tomu dal korunu!! Kdo na tom vydělá? opravdu bezduché.

      Vymazat
  37. Tuhle svini ještě nikdo nesejmul?

    OdpovědětVymazat
  38. Je ten hajzl buzik ?

    OdpovědětVymazat
  39. 11.54.
    Zrada v tajných službách byla trestána jen jedním způsobem .
    CIA odkrouhla spoustu zrádců ale spíše nevinných lidí .
    Kdo zradí matičku Rus , nic dobrého ho do konce života nečeká . Tak to bylo za cara i dnes .

    OdpovědětVymazat
  40. https://www.youtube.com/watch?v=lTH0rHP0n_o

    OdpovědětVymazat
  41. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak sem nelez.

      Vymazat
    2. Tedy pokud vím, tak válku na Balkáně rozpoutaly USA když podporovaly něco, jako albánské nacisty v srbském Kosovu dovozem teroristů - Talibanu, který vyzbrojily a vycvičily. Cílem nebylo možná zmasakrovat a terorizovat Srbsko, ale dosáhnout okupaci Kosova s možností si dle vlastní libost vytvořit USA vojenskou základnu myslím 259 ve Světě. A to se USA pomocí kosovskoalbánských teroristů ve spojení s Talibanem a jeho odnožemi podařilo. Srbské Kosovo okupují USA a toto porušení mezinárodního práva je do nebe volající. Ale co by největší terorista Světa pro své kmotry a jejich žoldnéře ku prospěchu svých oligarchů neudělal? A navíc ten "krásnej vedlejší" kšeft, který byl udělán na jatkách, kde byli vraždění mladí Srbové na orgány pro transplantaci do odumírajících těl amerických boháčů!!!

      Vymazat
    3. 17:14
      Myslím, že sprostý chudák v 17:14, který ani neví, že toto je český web, se ve druhé větě dopustil trestného činu schvalování a podpory jedné z forem zločinu proti lidskosti podle 40/2009 Sb. trestního zákoníku. Tam patří i válečné zločiny atd. Prosil bych admina o zjištění IP adresy dotyčné anonymní svině a předání podnětu na policii nebo alespoň zveřejnění IP adresy dotyčného. Děkuji.

      Tidehunter

      Vymazat
    4. 17.48 Proč jsi sprostý? Praskne ti cévka a budeš se posrávat, jestli se už nestalo.Ta éra může být a ty se můžeš posrat ještě víc blbe zamindrákovanej.

      Vymazat
    5. 17:48 Pokud to chceš STBáku napsat znovu, tak znovu.Srbsko za ty tisíce nevinných zabitých civilistu, lidí ruzných národností, mělo být vymazáno z EVROPY, Stačí? Co délali ti tvoji Srbští vojáci?, ty jseš hodně velké hovado co.

      Vymazat
    6. 10:06
      TY ČURÁKU ZKURVENEJ,SRBSKO VALKU NEZAČALO,NECHÁPU,CO TAM TY OKUPANTI BEZ MANDÁTU OSN DĚLALI.....ZAVRAŽDILI TISÍCE NEVINNÝCH CIVILISTŮ BOMBAMA S OCHUZENÝM URANEM AVTO VŠE V RAMCI OPERACE TRVALÁ OKUPACE.....JESTLI TĚ TY INCESTNÍ POTRATE OPIČÍ KURVY POTKÁM,TAK TĚ VYKASTRUJU A HODÍM DO.KANÁLU,ZMRDE ZKURVENEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Vymazat
    7. 10.16 LEHNI,PRAŠIVEJ ČOKLE.Pokud si někdo začne, musí počítat i s tím ochuzeným uranem, ČÍM VIC TÍM LÍP-víme. Bombardování začalo až po rozpoutání války Srby, ale co budu hovadu jako ty něco vysvětlovat.

      Vymazat
    8. 10:16 Eliminovali tisíce smrdlavých rudoprdů tvýho ražení, šelomí pšouku! A to ještě neměli tak dokonalý spreje, jako máme dneska! Ale na druhý straně ani rudoprdi ještě neměli k dispozici vysoce škodlivé putlérium ...

      Vymazat
    9. VY DVA VOHONI V JEDNOM,UŽ 30 let TADY TAPETUJETE,ŽE JEDINEJ A JEDINEČNEJ JE POUZE OKUPANT Z USSA........NENÍ A NEBUDE,PROTOŽE JE TO MOPSLÍK,KTEREJ ŠTĚKÁ JEN TAK,JAK MU TO ŽID DOVOLÍ A KTERÝMU SE VEŘEJNĚ TLEMÍ NA PLNÝ KULE CELEJ SVĚT!!!!!!!!!!!!!!!

      Vymazat
    10. RuSSa poudáš? Oni si rádi hrajou na to že se bráněj, že jsou skoro jako esesáci! (Schutzstaffel = Ochranný oddíl) - proto si dali do názvu taky dvě "S" - https://en.wikipedia.org/wiki/Rossiya

      Jenže my co známe jejich agresivitu jim zásadně říkáme RuSÁci! Tedy od zkratky útočných oddílu pouličních rváčů SA (Sturmabteilung= útočné oddíly).

      Vymazat
  42. V Kosovu se nachází nerostné bohatství,, zkrátka nešly z něj zisky těm správným lidem,následoval Irák, Libye a teď Syrie a to se opakuje pořád dokola.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:36 Tak ty máš taky dost a jaké, že to nerosty jsou? To nevymyslí normální člověk, ale proruský tydýt a budou mlet stále dokola

      Vymazat
    2. Hezky nadáváte a snažíte se ponižovat. Ale jako každému blbovi, ani vám to nejde: na Kosovu - např. důl Trepča - jsou poslední velké zásoby barevných kovů v Evropě. Ale co budu vykládat tupci a omezenému amerikofilnímu hovadu, že?!

      Vymazat
  43. Stoltenbergu, až nějaký Srb vyhodí do luftu tvůj barák, určitě tvým pozůstalým také někdo vysvětlí, že to bylo kvůli ochraně civilistů před NATO a nejdůležitějším poselstvím je dívat se do budoucna.

    Tidehunter

    OdpovědětVymazat
  44. Na níže uvedené adrese je možno se dočíst co to je za hajzla tedy Jens_Stoltenberg hajzl schopný všeho.

    https://cs.wikipedia.org/wiki/Jens_Stoltenberg

    OdpovědětVymazat
  45. Více než jedenáct let po jeho smrti už druhý soudní proces u tribunálu OSN pro válečné zločiny v Haagu dospěl k závěru, že bývalý srbský prezident Slobodan Milošević nebyl zodpovědný za válečné zločiny spáchané v Bosně, kde se odehrála v souvislosti s rozpadem Jugoslávie ta nejhorší zvěrstva.
    Ve skryté poznámce pod čarou hluboko ve čtvrtém souboru rozsudku nad bosensko-srbským generálem Ratko Mladićem soudci jednomyslně dospěli k názoru, že „důkazy, které obdržela soudní komora, neukázaly, že by se Slobodan Miloševič, Jovica Staničić, Franko Simatović, Željko Raznatović, nebo Vijislav Šešelj podíleli na realizaci společného zločinného plánu/podniku“ založit homogenní bosensko-srbskou entitu spácháním trestných činů uvedených v obžalobě."
    To je důležité přiznání, protože prakticky veškeré západní mediální korporace a prakticky každý politický lídr každé západní země posledních 25 let strávili tím, že nám neustále vykládali, jaké je Slobodan Milošević genocidní monstrum, stejného druhu jako byl Adolf Hitler. Říkali nám, že je to „řezník Balkánu“, ale na podporu těchto obvinění nikdy nebyly žádné důkazy. Byli jsme obelháváni za účelem ospravedlnění ekonomických sankcí a vojenské agrese NATO proti srbskému lidu – stejně jako nás obelhávali kvůli ospravedlnění války v Iráku.
    Jedná se o druhý po sobě jdoucí proces u Mezinárodního trestního tribunálu pro bývalou Jugoslávii (ICTY), kdy soudní komora dospěla k závěru, že Slobodan Milošević není vinen z nejzávažnějších zločinů, ze kterých byl obviněn.
    Minulý rok soud rovněž dospěl k závěru, že „komora není přesvědčena o tom, že by v tomto případě byly předloženy hodnověrné důkazy o tom, že Slobodan Milošević souhlasil se společným plánem/podnikem“ trvale odstranit bosenské Muslimy a bosenské Chorvaty z vyhlášeného bosensko-srbského území.Tribunál neučinil nic pro zveřejnění těchto zjištění navzdory skutečnosti, že Slobodan Milošević byl ze strany tribunálu obžalován v 66 bodech z genocidy, válečných zločinů a zločinů proti lidskosti.
    Milošević zemřel ve vazbě tribunálu před uzavřením svého procesu. Byl nalezen mrtev ve své cele poté, co v oddělení pro zadržování dostal infarkt. Necelé dva týdny předtím tribunál zamítl jeho žádost o předběžné propuštění, kvůli operaci srdce, která by mu zachránila život.Méně než 72 hodin před jeho smrtí doručil Miloševićův právní zástupce dopis ruskému ministerstvu zahraničních věcí, ve kterém vyjádřil strach, že je Miloševič otravován jedem.
    Vyšetřování Miloševičovy smrti tribunálem potvrdilo, že byl při jednom z testů v jeho krvi nalezen Rifampicin (nepředepsaný lék, který mohl ohrozit účinek jeho léků na vysoký krevní tlak), ale že o výsledcích testů nebyl celé měsíce informován, „kvůli právně obtížné situaci, ve které se ocitl doktor Falk (vedoucí lékařů v Haagu) kvůli nizozemským právním předpisům, týkajícím se lékařského tajemství.“

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soud v Haagu (ICTY) je jen trapnou propagandistickou institucí, která má zpětně omluvit surovou agresi proti Jugoslávii a speciálně proti Srbům.

      Jsou v ní "odsuzováni" čili na dlouhá léta žalářováni hrdinové srbského národa - velitelé, kteří dávali po několik let zabrat chorvatským náckům (ustašům), bosenským džihádistům a kosovsko-albánské narkomafii (UČK). NATO těmhle hajzlům dodalo letectvo - a stejně nevyhráli.

      Živili Srbija!!!

      Vymazat
    2. 1:29 Typický výkřik rudého magora.Ty oslavuješ Srbské zabijáky civilistu,hm tak budeme oslavovat Německé vrahy z 2 SW. Ty jseš tou tupou, ruskou propagandou totálně vymytej. A NATO v tomle konfliktu VYHRÁLO blbe!

      Vymazat
    3. 10,57
      MLUVÍCÍ PALICI PLNÁ USSAHOVNEM,ZMLKNI!!!!!!!!

      Vymazat
    4. 12:51 RuSSahoven poudáš? Oni si rádi hrajou na to že se bráněj, že jsou skoro jako esesáci! (Schutzstaffel = Ochranný oddíl) - proto si dali do názvu taky dvě "S" - https://en.wikipedia.org/wiki/Rossiya

      Jenže my co známe jejich agresivitu jim zásadně říkáme RuSÁci! Tedy od zkratky útočných oddílu pouličních rváčů SA (Sturmabteilung= útočné oddíly).

      Vymazat
  46. zajímalo by mne, co na tu příšernou drzost řekli ti studenti

    OdpovědětVymazat
  47. 9:45
    Se jich zeptej TY TUPANE ZDEGENEROVANEJ!

    OdpovědětVymazat
  48. Vysetrovani skoncilo , zapomente !!

    OdpovědětVymazat
  49. Škoda jediného ruského života ztraceného za Čecháky při osvobozování Protektorátu B.M.

    OdpovědětVymazat