Reklama

.

.

sobota 20. října 2018

Istanbulská úmluva - předmět nedůstojných blamáží?

Jiří Baťa
21. 10. 2018
V poslední době se veřejnosti dostali poněkud irelevantní informace, nebo spíše konspirace, týkající se tzv. Istanbulské úmluvy. Prohlášení kněze, prof. Piťhy, který tento dokument odsoudil ve svém svatováclavském kázání ve svatovítské katedrále na Pražském hradě, kde mj. mluvil i o nebezpečí Istanbulské úmluvy, jejíž ratifikaci by měl český parlament projednávat. Podle profesora Piťhy jde o nebezpečný dokument, a ve svém kázání načtrtl děsivou vizi, jak bude za čas naše společnost a civilizace fungovat.


Zde je vyjádření pana prof. Piťhy, ve kterém mj. říká: “Vaše rodiny budou roztrženy a rozehnány. Bude k tomu stačit, že dětem řeknete, že muž a žena nejsou totéž. Vezmou vám děti a zatají vám, kam je zašantročili, kam je prodali, kde je vězní. Postačí k tomu křivé obvinění. Určení pohlaví vašich novorozenců podle pohledu do jejich klína bude zrušeno. O svém pohlaví rozhodne dítě samo, a proto budete povinni je vychovávat bezpohlavně. Za každý nesouhlas budete deportováni do nápravně-výchovných pracovních táborů vyhlazovacího charakteru,” varoval prozřetelně kněz ve svém kázání. (ZDE)

K tomuto tématu si dovolím připojit pozoruhodné vyjádření pana Libora Čermáka, ve kterém stručně (p)opisuje, či podtrhuje slova, pronesené prof. Piťhou (viz výše):

1. Odebírání dětí ze svých rodin, ke kterému bude stačit i křivé obvinění.

2. Příkaz rodinám vychovávat své děti bezpohlavně. 3. Za pouhý nesouhlas deportování do výchovně-pracovních táborů 4. Nadvláda homosexualistů nad ostatními 5. Indoktrinace touto politickou ideologií dětí ve školách 6. Stavění mužů a žen proti sobě. 7. Když k tomu dodám ještě ten jejich tolik proklamovaný multikulturalismus, vše připomíná tu nejhorší noční můru, jaká se může člověku zdát! Více na czechfreepress .

Domnívám se, že ostentativní, iracionální a silná slova kněze, profesora Piťhy jsou do značné míry velmi radikální, vyjadřující nejen „domnělé“ obavy, ale také vykazující charakter trestného činu šíření poplašné zprávy. Nakolik je jeho veřejně predikované vyjádření (varování) opodstatněné a oprávněné, je však otázka. Abych se přesvědčil, že jsem četl správný text tzv. Istanbulské úmluvy, několikrát jsem si to ověřil a vždy jsem našel tento dokument: Úmluva Rady Evropy o prevenci a potírání násilí vůči ženám a domácího násilí, (ZDE). Několikrát jsem si text dokumentu přečetl, ale takové či podobné texty jsem v „ujednání“ nenašel. Možná neumím číst mezi řádky, možná špatně vidím nebo špatně čtu a dost možná také dostatečně nechápu, co je v textu psané. Tím však nechci tvrdit, že v Úmluvě nejsou pasáže, které mají svoje reálné opodstatnění, stejně jako jiné zasluhují kritiku, v lepším případě diskuzi či účelnou polemiku.

Co je však naprosto z textu dokumentu Istanbulské úmluvy zřejmé je, že se jedná o Úmluvu Rady Evropy o prevenci a boji proti násilí na ženách a domácímu násilí (Istanbulská úmluva) Jde tedy o mezinárodní smlouvu Rady Evropy, posuzující především všechny druhy násilí vůči ženám jako formu historicky a kulturně podmíněné diskriminace. Úmluva se zaměřuje na prevenci, ochranu obětí a stíhání pachatelů genderově podmíněného násilí. Úmluva také nově definuje některé trestné činy (např. mrzačení ženského genitálu, vynucený sňatek, nebezpečné pronásledování (stalking), vynucený potrat a vynucenou sterilizaci). Úmluva tedy především chrání ženy např. před ženskou (dívčí) obřízkou (provádí se především v afrických zemích) nebo před sterilizací žen a pod.. Aspekty úmluvy, jak o nich hovoří kněz Piťha, resp. píše pan Čermák, se nezakládají se na pravdě, nemají reálný ani relevantní podklad a svým obsahem de facto zbytečně jitří emoce a vyvolávají pochybnosti občanů. Nabízí se proto otázka, zda emotivní kázání pana Piťhy s poukazem na „nebezpečný“ obsah textu Istanbulské úmluvy je myšleno vážně se všemi vyřčenými důsledky, nebo jde o úlet či jakési „hnutí mysli“ jako reakce pana Piťhy na (pro něj) nepřijatelný text tohoto dokumentu. Pokud ovšem oba pánové (případně další) budou schopni své názory a vyjádření prokazatelně doložit, jsem také ochoten se jim s pokorou omluvit.

Jiří  B a ť a , 17. října 2018

34 komentářů :

  1. Pane Bata ! Prof. Pitha NEMUSI nic dokladat !
    Vzdyt to vidime kolem sebe !

    Rimsko Katolicka cirkev, by se mela uzdravit vnitrne a papezem by mel byt kardinal Duka a nebo treba prof. Pitha.

    Frantisek vede neo-liberalni kridlo v cirkvi a nam radovym Katolikum z neho kape na majak !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je nebezpečné ratifikovat Istanbulskou úmluvu!

      http://www.vlasteneckenoviny.cz/?p=209137

      Vymazat
    2. Doporučuji tenhle film a v mnoha věcech bude jasno...

      Film absurdistan:

      https://uloz.to/!g0tqaKkq8q8F/2006-absurdistan-cz-dabing-avi

      Vymazat
    3. Dekuji za odkaz na text IU. Se zajmem jsem si jej precetl a mam nasledujici poznamky:
      - CR by nemela ratifikovat IU, protoze je protiustavni. V CR mame zakotvenu Listinu zakl. prav a svobod, ktera jasne deklaruje rovnost pohlavi, zatimco IU je jednostranna a nepripousti diskriminaci muzu. Proto v civilozovane zemi, jakou CR bezpochyby je, by mela byt IU odmitnuta US. (poslu svemu poslanci, kterym je Mgr.J.Kobza navrh v nejblizsi dobe)
      - IU popira principy pravniho statu, protoze zavadenim jakychsi "informacnich siti", obchazi nezavisle soudy, ktere by (v pravnim state) mely byt jedinou instanci, ktera rozhodne o vinne a nevinne pachatele tr. cinu. Do te doby, nez nabyde rozsudek pravni moci, mel by byt pachatel povazovan za nevinneho a jeho totoznost by nemela byt medializovana.

      - Cely text je napsan velmi "gumove" a v podstate vybizi k novodobym "honum na carodejnice", ke kterym v atmosfere takto vyvolaneho strachu, muze snadno dojit.

      Suma sumarum, v listopadu 1989, jsem cinkal klicemi prave proto, aby se vyse uvedene veci delegalizovaly a stali jsme se normalni demokracii s ukotvenym pravnim radem. Text IU, nas ale vraci pred r.1989 a to by si lide, kteri si jeste pamatuji obdobi nesvobody, meli dukladne pohlidat.
      Jura

      Vymazat
  2. Pan Baťa zjevně přehlédl v textu zmínku, že se jedná o páchání násilí především na ženách, ale současně na všech osobách bez rozdílu pohlaví, je to tam výslovně uvedeno. Navíc, profesor Piťha nemluvil jen o úmluvě, ale doslova řekl, že tato úmluva je součástí velkého množství smluv a dokumentů, které se navzájem doplňují. Je vidět, že autor je jako ty tři opice. Nevidí, neslyší a drží ústa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Nováku,
      byl bych velmi opatrný v odhadech. Říká se, že všechny cesty do pekla jsou dlážděny dobrými úmysly. Ty nejbestiálnější politické systémy vznikly s "dobrým úmyslem". Pokud chcete bránit domácímu násilí, proč k tomu potřebujete nějakou mezinárodní úmluvu? Copak už dnes nemáme v trestním právu příslušnou sazbu za násilí páchaném proti komukoliv?
      Jaký je rozdíl, jestli vyšinutý chlap zmlátí cizí ženu na chodníku, nebo svou vlastní doma? Za obojí by šel do kriminálu.
      Tyhle mezinárodní úmluvy vidím jako klacek na nejširší vrstvy obyvatel. Záminky k dalšímu utahování šroubů. Cestu k jednomu "správnému" názoru a k jediné "správné" cestě životem.

      Vymazat
    2. 7:57 Naprostý souhlas. Trestní zákony jsou, navíc každý ví, co nemá dělat, leč není vůle stíhat dle zákona.

      Vymazat
    3. vladimír hricák Přesně tak souhlas.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    5. Pro Vladimír Hricák. Domnívám se, že jste si zjevně spletl objekt své reakce. Moje poznámka se týkala doslovného znění Istanbulské úmluvy, která je směřována nejen na ženy, ale na všechny osoby bez rozdílu pohlaví, tedy na migranty. Stačí, aby měl muž jako důvod k podání žádosti o oficiální status uprchlíka to, že je homosexuál a je z něj legální uprchlík a nemusí nic dokazovat. Nevím, asi jste nepochopil, že autor se úmluvy zastává a neuvádí důležitá fakta, o kterých mimo jiné mluvil i Prof. Piťha ve svém kázání a za to na něj bylo podáno trestní oznámení. Zjevně jste ani ono kázání neslyšel, je na youtube. Jste poněkud mimo mísu. A jestliže se ve věci neorientujete, jak si můžete dovolit vůbec mě osočovat z takové nepravdy? Jste pravděpodobně sluníčkář a v tom případě mi můžete políbit.

      Vymazat
    6. Pro Vladimír Hricák. Autorem jsem měl na mysli autora tohoto článku. Jinak nejlepší je seznámit se z originálem. Zde je znění IÚ https://rm.coe.int/CoERMPublicCommonSearchServices/DisplayDCTMContent?documentId=0900001680462471

      Zde je znění kázání Prof. Piťhy https://www.youtube.com/watch?v=vBiyz38PSdQ&t=345s

      Zde je znění Glogálního paktu o migraci v angličtině. Něco jsem z toho už přeložil, protože jsme v roli otroků, ze kterých jelita dělají schválně dementy, aby byla jakási informovanost, ale jen na VK a tam to také zůstane, nebudu informovat havloidy. https://refugeesmigrants.un.org/sites/default/files/180711_final_draft_0.pdf
      Místo napadání a urážení lidí, kteří se snaží dělat už roky něco proti neofašismu, si to raději prostudujte. Nazdar.

      Vymazat
    7. Jo a ještě malá poznámka k tomu Trestnímu zákonu ČR. Vzhledem k tomu, že do právní reality ČR bude implantován Globální pakt o migraci a ČR se zavázala, že bude respektovat všechny mezinárodní smlouvy a nařízení (tedy EU), v podstatě naše národní zákony de fakto ztrácejí svoji sílu a stávají s podřazenými zákonům a nařízením EU. Takže jsme jako stát skončili. A tohle všechno za nás vyřídila jelita na Hradě a v opruzeli. Tohle vám váš oblíbenec pan Baťa neřekne, co. No jo, vždyť z vás dělají idiota a vy jste rád.

      Vymazat
    8. O jelitu na hradě si myslím své. Paradoxně, jeho přehnanou náklonost k EU i NATO mu nikdo z jeho ukřičených oponentů nevyčítá.
      Je mi jasné, že by nám západ případný odchod z výše zmiňovaných institucí dal pěkně sežrat. Tak že na výběr nám již zbývají jenom špatná řešení. Ale i tak jsem zastáncem odchodu. Raději se budu mít výrazně hůř, než abych nebyl vůbec. A nebudeme si nic nalhávat, setrvání v EU při jejím současném směřování znamená konečnou. Ne snad pro nás, ale pro naše děti možná, pro naše vnuky zcela určitě.
      Nechápu sice, proč se současné vedení západu rozhodlo západ zničit, ale dnes už se dá zcela určitě vyloučit omyl. Zbývá jenom zlý úmysl.
      Naše přítomnost, nebo nepřítomnost v NATO je marginální záležitostí. Ale náš případný odchod by mohl posloužit jako příklad dalším. A tím by nabyl na významu.
      S každou další směrnicí, přicházející z Bruselu, jsou ořezávána naše práva. Salámovou metodou jsme se dostali za stav před rokem 1989. V oné době mi do domu mohl vstoupit pouze policajt s podepsaným papírem od prokurátora. Dnes musím vpustit, pod hrozbou vysokých pokut, kdejakého úředníka magistrátu. Jak lze tohoto "dobra" využít a zneužít je zbytečné psát. Ochrana obětí domácího násilí mi silně smrdí převýchovou z dob nacistického Německa. O norském Barnevernetu jsme slyšeli dost na to, že i kdyby jen zlomek byl pravdou, jsou Norové v totalitě.
      EU i OSN jsou zprofanované organizace a vše, co od nich přichází, je třeba brát s maximální obezřetností. Můžeme být obsazeni a okupováni cizí vojenskou mocí. Proč ale máme spáchat sebevraždu sami a dobrovolně?

      Vymazat
  3. Je možné, že "Úmluvu" jsem nečetl zdaleka tak pozorně a nezaujatě jako pan Baťa. Zůstává mi dojem, že podle té produkují útlak výhradně a jen muži, zatímco ženy, zvlášť vůči mužům v žádném případě ne. Zdá se mi, že takto zdůvodněno, se ženám mají dostat práva, která mužům ne. Za totáče jsem se těšil, jak v důchodu budu propagovat Čs. svaz mužů jako součást Národní fronty. Protože už tenkrát byli muži nerovnoprávní. Chápal jsem to tak, že ženy jsou snadnější kořistí ke zfanatizování, což se tenkrát politikům hodilo. Když něco o tom věděl i Hitler. Je vůbec přípustné mít ještě dnes takový názor?

    OdpovědětVymazat
  4. "kdyby nebylo svini nebylo by kancu"
    Dalsi z tisicu prislovich kterymi ceska moudrost oplyva.
    Jen Debilie si na sebe jde verejne vypravet o tom ze byla obtezovana ci zneuzita .Kdo je zna jiste take vi jak si mezi sebou vypraveji o nemoznosti svych manzelu ci znamych ,pry nemuze jiz po 4 cisle a 8x tydne .Zapominaji ovsem podotknout o odpudivem zapachu z jejich casto nemytych otvoru.Nyni jeste verejne protestuji nosice ruzove doplnky ke svym tlustym prdelim ,radost to pohledet, jako v te pisni .Debilie zavinily valky nerest a dalsi hnusoty .Videl nekdo postavat muze jako prostituty ? Ovsem mimo teplousu ti se citi byti ruzovymi Debiliemi. V posledni dobe jim lzid opet nacpal do jejich tupych naondulovanych "blond" hlav nove stupidnosti a hle nove hnuti je na svete .Kdo to nechape je idiot neb si asi mysli ze prave on ma doma uplne neco jineho ,ale budte si jisti panove ,ze nema . Mate doma stejneho idiota jako vsichni vasi znami ,pokud se stastne a vcas nerozvedli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tebou se ta tvá bývalka rozešla ve zlém a ještě tě oškubala, že!?

      Vymazat
    2. Na 3.08 vidime,proc je istambulska umluva nutna.A katolicky Pitha je fanaticky blb.

      Vymazat
    3. Bagoun:https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Kolem-prijimani-Istanbulske-umluvy-se-v-CR-deji-neuveritelne-veci-Zastanci-mari-diskusi-jak-to-jenom-jde-Europoslanec-Zdechovsky-vydava-mrazive-svedectvi-556137

      https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Hrozi-nam-totalita-jakou-dejiny-nepoznaly-Juncker-uz-se-zacina-blizit-Jakesovi-na-Cervenem-Hradku-Sledovali-jsme-Evropskou-sametovou-revoluci-u-Rudolfina-556210

      Vymazat
  5. Predevsim se omluvte za vyhrozovani udavacstvim. "vykazující charakter trestného činu šíření poplašné zprávy" To je opravdu pruzna a siroka interpretace.

    Za druhe, prof. Piťha mluvi o trendu, o logickych dusledcich a kam to povede, kdyz ta potrestena "gay rights" ideologie bude pokracovat. EU vyda zakon, ze vsude musi stat treti hajzl pro transvetity. Na Slovensku bude Vysoka Bacovska se tremi predmety: vyhananie krav, zahananie krav a genderove studie.

    OdpovědětVymazat
  6. ti co si hraji na světovou elitu jsou něco jako bolševici v obracenem gardu protože nechtěji aby se člověk vyvijel sam od sebe ale jen jak oni planuji ato zakonitě povede ke konci civilzace a ti bohati co přežijou ve svych bunkrech budou sami mezi sebou tak zparchantěli že se vyvraždi do čista už jen proto že žadny z nich už nebude vědět co je to prace

    OdpovědětVymazat
  7. ......Ale flanďákům ze zásady nevěřit !!

    OdpovědětVymazat
  8. To je typická snaha potlačovt kritické myšlení vyhrožováním trestním stíháním. Tím, že se týká význmné osoby (profesora Piťhy), je jejím cílem zavést u většiny ("méně významných" osobností)autocenzuru. Bibli jsem četl, nejsem věřící, mám podstatné výhrady ke katlické cirkvi a jejímu kléru, přesto některé představitele i této církve považuji za významné osoby.
    Z Bible doporučuji mimo jiné:
    "Střezte se lživých proroků, kteří k vám přicházejí v rouchu ovčím, ale uvnitř jsou draví vlci. Po jejich ovoci je poznáte." (Matouš 7,16)
    "Nepřidáš se k většině, páchá-li zlo. Nebudeš vypovídat ve sporu s ohledem na většinu a převracet právo." (Exodus 23,2)
    " Nebudeš brát úplatek, neboť úplatek oslepuje i ty, kdo mají oči otevřené, a vede k překrucování záležitostí spravedlivých." (Exodus 23,8)
    ...
    Je toho mnoho z Bible, co tvoří kořeny naší kultury, proto se snaží naší kulturu zničit.

    OdpovědětVymazat
  9. Odpovědi
    1. Praha parazituje ne celé českomoravské republice, takže to budeme my všichni, kdo budou na primitivy z celého světa poctivě pracovat, a to až do doby, než se to zhroutí.
      Pak se teprve ukáže, kdo je evolučně schopnější.
      Pro autora - pan profesor Piťha má ve svém kázání jednoznačně pravdu, je to varování pro nás všechny.
      A měli bychom to brát vážně.
      A nevidí to jen hlupák, nebo lump.

      Vymazat
  10. Pan Prof. Piťha nemluvil o úmluvě jako takové, ale o textu dodatku, který má projít bez povšimnutí, ale souběžně má nabýt platnost. Panu Piťhovi absolutně věřím, nedovolil bych si o jeho slovech pochybovat.

    OdpovědětVymazat
  11. Znám Jiřího Bati osobně takže si dovoluji tvrdit že to není článek psaný jeho rukou. Všem diskutujícím byl řekl následující znáte někdo dr.Pithu, pravděpodobně neznáte ale všichni se do něj ztrefujete. Mám vážnou vytku na adresu redakce nové republiky již delší dobu slibuji a na svých stránkách píši že nebudou zveřejňovat nenávistné a dehonestující příspěvky v diskuzi, bohužel do dnešního dne se tak nestalo a Nová republika se pomalu a jistě vstává stokou urazek,vyhruzek...., inu zdá se že jaký pán takový krám.

    OdpovědětVymazat
  12. 12:23 inu, pro některé je zapotřebí kde co upravovat. Život jaký je, neunesou. Jakoby cenzura cokoli na realitě změnila.

    OdpovědětVymazat
  13. to 14:59
    Hodne uboha odpoved.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:47 jistěže, citlivko. Logický argument by nebyl? Za komunistů bylo dokonce rozhodnuto nezveřejňovat záběry z havárií v silniční dopravě. Aby nekazily blažené pocity celé té socialistické populace. Toho se ti zachtělo?

      Vymazat
  14. Tedy já jsem si právě nyní něco přečetl, nevím ale proč se nazývá "Istambulská", Rada Evropy ji zřejmě odhlasovala v I. a zřejmě ji akceptoval tím pádem islám. Jen zase ti katolíci vidí čerta tam, kde je jen belzebub. Zaujalo mne mnohé, např. to, že násilí na ženách je trestný čin, zatím co násilí na mužích trestné není. A přitom je známo, že hbitý jazyk dam přečasto má slovník dalece překračující schopnosti dlaždičů, také ruce žen sice nejsou tak tvrdé, ale o to v akci rychlejší, o záludnosti ženských duší ani nemluvě.
    Není bez zajímavosti, co vše sebou odnesl pád socialismu a nastolení kapitalismu: Odnesl mír ve Světě, odnesl jakous takous míru právní rovnosti občanů a sociální spravedlnost, odnesl rodinu jako vzor a základ existence lidstva, odnesl hereterosexuální vztah dospělých jako biologickou normu, odnesl slušnost, zdvořilost, humanitu , schopnost lidí a států mezi sebou srozumitelně komunikovat a asi stovku dalších skutečností, které kapitalismus považuje za překážku svého rozkvětu.
    A co nám kapitalismus přinesl. Samozřejmě války, neb to je nejlepší byznys, jaký si lze představit, také vyděračeství, kradení ne drobných ale rovnou miliard. Biologické nenormálnosti označil za normu a naopak, požehnal nám právní nerovnost a sociální nespravedlnost, hbitě naučil lidi nepracovat a živit se parazitováním na pracujících - snad proto, aby skryl, že tvorba kapitálu jde touto "úmornou" cestou. Kapitál nám také jako normu zavedl korupci, defraudanství ze státní kasy po miliardách, nadřazenost lidi s kapitálem nad lidmi se mzdou, novou to podobu nacismu. Dále bohatě rozvinul vymývání mozků, zejména mládeže prostřednictvím jakési "mravní okupace škol všech stupňů" kapitálem a jeho poskoky a loutkami. A samozřejmě stovku dalších věcí, jako stesky babiček, jak byly za 1. republiky znásilňovány svými tatíky. Jeden by si myslel, že mají nárok na sklerózu a ejhle, jak se mysl stařen projasní a vědí kdo, kde, kdy je znásilňoval a kupodivu se jedná vždy o známé a bohaté mužské, radost se podívat do jejich peněženek! To feministické hnutí myslí spojené s dmutím implantátů na hrudi je také tedy vynález kapitálu - co vše peníze dokáží roztočit, ale myslím že se mi nezdá, ale je faktem, že je soudobé feministické tažení produktem psychicky narušených, které hluboce uráží právě ženy, které jsou mentálně a biologicky zdravé a jejich vztah ke stejně stvořeným mužům. Myslím si, že normální ženy nepotřebují berle istambulské úmluvy, že si vystačí se zákony státu a zbytky křesťanské výchovy a nemusí ani přitom být věřící! Ale snad asi kecám, přece křesťanská kultura byla do kořenů vyvrácena v euroatltantické civilizaci kapitalismem, jako nežádoucí umravňování - neb je tam také nepokradeš a z čeho by pak kapitál žil?

    OdpovědětVymazat
  15. 16:10Když tak vehementně kritizujete hén ten kapitalismus, tak se vás zeptám CO NÁM PŘINESL SOCIALISMUS? Nebudu tady vypisovat negativa socialismu, páč bych tady byl do rána.

    OdpovědětVymazat
  16. Neco jsem si o te Istanbulske Dohode precetl na internetu. Ona se snazi zamezit nasili na zenach potiranim "genderovych stereoptypu". Na to ma stat vynalozit prostredky a cpat prachy neziskovkam. Holky nosi copanky, sukne a hraji si s panenkami. Kluci si hraji s vlacky, pasovymi traktory nebo fotbal. To prave je pricinou mrzaceni zenskych organu. Zabranime tomu tim, ze budeme chlapce oblekat do sukynek!

    OdpovědětVymazat
  17. O Istanbulské úmluvě se napsala spousta článků a je bezesporu jasné, že nevznikla jen tak. Nejen my, ale drtivá většina evropských zemí má vše kolem domácího násilí právně ošetřeno, takže není třeba žádné úmluvy. Copak si někdo myslí, že díky úmluvě se náhle nějaký násilník rozhodne, že přestane svoji oběť týrat? Nejhorší na tom pamfletu je, že předává obrovské kompetence neziskovkám a mnohé z textu v dodatku úmluvy je možné vykládat různým způsobem. Spolu s úmluvou má být založen jakýsi kontrolní orgán, ten by působil podobně, jako třeba v Norsku Barnevernet. Děti by pak skutečně mohli odebírat jen proto, že rodina neposkytuje dítěti tu správnou genderově vyváženou výchovu (např. že dítě nazývá rodiče jako matku a otce a ne rodiče 1 a rodiče 2). Uvědomujete si vůbec, pane Baťo, že zároveň s ratifikací této úmluvy se budou i v našem Parlamentu schvalovat genderové zákony? Je to náhoda, že se tento pamflet schvaluje zároveň s těmito úchylnými zákony, které např. mimo jiné říkají, že dítě si může ve svých 12 letech svobodně zvolit pohlaví? Navíc - mnoho zkušených právníků napříč Evropou před úmluvou varovalo, např. Bulharsko ji odmítlo jako protiústavní a podobně se zachovalo i Maďarsko. Myslíte, že je ten pamflet namířený proti muslimům? Na ty si nikdo netroufne, je pouze proti bílým Evropanům - nemuslimům a lze předpokládat, že v důsledcích bude uplatňován v rámci represí proti té "nesprávné, politicky nekorektní" výchově nebo jen za to, že na dítě zvýšíte hlas. Asi podobně jako u paní Michalákové v případě norského Barnevernetu.

    OdpovědětVymazat
  18. O Istambulské dohodě jsem včera slyšel mluvit nějakého preláta. Takové blbiny a hovadiny co mektal jsem dlouho neslyšel.

    OdpovědětVymazat