Reklama

.

.

sobota 6. října 2018

Kwaśniewski: „Fort Trump“ bude pro Polsko spíše hrozbou než obranou

6.10. 2018  Rzeczpospolita, překlad PrvníZprávy 
Pokud se Donald Trump rozhodne restartovat vztahy s Ruskem, pak v Polsku rozhodně nebudou trvalé americké základny, řekl bývalý polský prezident Aleksander Kwaśniewski.
Pokud však nedojde k dohodě mezi Ruskem a USA a Fort Trump se objeví na polském území, tak riziko pro Polsko bude vysoké, protože se stane účastníkem probíhajícího konfliktu ve vztazích mezi oběma velmocemi.
„Trvalá základna amerických vojáků v Polsku by znamenala neustálé konflikty a rozpory v americko-ruských vztazích,“ řekl bývalý polský prezident Aleksander Kwaśniewski, v odpovědi na otázku co říká možnosti vybudování základny Fort Trump v Polsku.

„Polsko chce, aby Spojené státy zřídily trvalou vojenskou základnu ve své zemi,“ řekl Andrzej Duda při návštěvě Washingtonu a dodal, že by se mohla jmenovat Fort Trump,“ uvedla Rzeczpospolita.

Polský generál:Vztahy s Putinem jsou důležitější než US základny u nás

Andrzej Duda během své návštěvy ve Washingtonu také navrhl sdílet náklady na vytvoření americké vojenské základny na svém území. Ministr zahraničí Jacek Czaputović později uvedl, že jde přibližně o částku 2 miliardy euro. Američané by měli rozhodnout o návrhu na vytvoření trvalé základny v Polsku na jaře roku 2019.

„Máme nyní polský návrh, ale americká reakce je nejasná," zdůraznil Aleksander Kwaśniewski.

„Domnívám se, že v případě, že Spojené státy chtějí jednat s Ruskem, tak trvalé základny by pro Polsko znamenaly značné riziko,“ dodal Kwaśniewski.

Myšlenka trvalých základen byla nedávno kritizována bývalým velitelem amerických sil v Evropě, generálem Ben Hodgesem, který se domnívá, že to může zbytečně zhoršit situaci na kontinentu.

46 komentářů :

  1. Absolutne spravny nazor .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak.

      Vymazat
    2. KWAŠKA DOBŘE VÍ,ŽE V PŘIPADĚ KONFLIKTU.KTERÝ CHCE

      zajstit vojensko průmyslový komplex USA nezbude z Polska ani škwarek a to stejné se stane s ČR a jeho neomarxisty a spotřebiteli drog sluničkáře.
      Ti jsou už na to připravováni ve školách

      VIZ PRVNI PRIORITA ŘIZENI SVĚTA MAJITELI VELKÝCH PENĚZ-KORPORÁTNICH OLIGARCHICKÝCH TYRANIE SHRBENÝCH HŘBETO A NÍZKÝCH PLATŮ

      která dostala v ČR název kapitalismus BEZ přivlastků,vycházejici z gangsterismu

      Pozdravuje vás nepolitická OSV.
      ¨
      MÍRU ZDAR, anebo ne či co vlastně, vy mizerni voliči , nevlastenci!

      Vymazat
    3. KDYBY RADŠI V USA BOJOVALI PROTI NEOMARXISTŮM,

      všude na alternativě,která je nyni hlavnim proudem se občané informuji,kromě zdrogovaných sluníčkářů a vlády vnitráckých cenzorů z ČSSD,která lže už ve svém názvu!

      https://youtu.be/k1RasXw7iko

      DÁVÁME TO TU CO PĚT MINUT A PŘECI TO VŠICHNI HNED ZAPOMENOU!

      Vymazat
    4. To co je uvedeno na videu je pěkná BLBOST.
      Zloději opravili heslo na :
      Kapitalisté všech zemí spojte se. Společným úsilím uděláme z dělniků otroky.
      Aby si pracující nemohli pomáhat ,jsou rodiny rozbíjeny. Jednotlivci jsou snadněji ovládáni i za pomoci různých vír. Je jedno , jaký mají název, vždy sloužily k ohlupování lidí.
      Správný názor byl zaveden do škol a prosazuje se i na pracovištích ( běda těm, kteří ho nechtějí akceptova.
      Přes manstrem jsou nám podsunovany názory z uskuzpení Cinky chcanky ( doufám že sorose neb o Rockefelera nepodezdřiváte, že by chtěli svůj majetek rozdělit mezi dělníky )

      Vymazat
  2. Trvalá základna amerických vojáků v Polsku by mj. znamenala pro Českou republiku její přímé vojenské ohrožení. Zajímá to ale u nás vůbec někoho...?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:39 Nevybavuji si žádné české divadlo, které by vychovávalo herce vhodné k tomuto úkolu.

      Vymazat
    2. 11:49 Tím "divadlem" je převážná většina našich politických stran a hnutí, kteří nás, občany (herce), "vychovávají" k obrazu svých "páníčků". A jak dokládají výsledky voleb, všech druhů, na mnohé občany to funguje.
      Naprostá většina z nás "zapomíná", že v tomto "divadle" nikdo není divákem...
      Němci v pohraničí, podporujíce Henleina, také "nevěřili", že jejich synové padnou na frontě a oni přijdou o všechno a budou odsunuti...
      L.S.

      Vymazat
  3. Hodges se neobává o zhoršení situace na východě Evropy, vždyť to sám podporuje. Ale obává se zhoršení z hlediska bezpečnosti US kontingentu. Čím blíž američtí vojáci Rusku, tím pravděpodobnější terč úderu. Pro Ameriku je nejlepší vytvořit v této oblasti struktury pod vedením USA, které by bojovaly proti Rusku.

    Tohle si Duda zjevně neuvědomuje a myslí si, že právě kvůli tomu bude Polsko lépe chráněno. Částečně má pravdu, ale jen do chvíle nějakého konfliktu, a přesně tohle si zas uvědomují američtí generálové.

    OdpovědětVymazat
  4. Základna nic neřeší 3 sv by se bojovala raketami jen by přispěla k tomu aby se to stalo.

    OdpovědětVymazat
  5. Co se pořád cpou do Evropy, ať se vrátí za Atlantik, tady jen provokují.My se Rusa nebojíme, my se dokážeme domluvit i bez harašení plechovek.Tady nás buzerují pro vysoké emise, ale nad hlavami nám létá denně stovky ekologických čtyřmototových us letadel,to nikomu nevadí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moudrý brouk Pytlík6. října 2018 15:54

      Je známo, že USA ani nepodepsaly mezinárodní smlouvu o ekologii a udržování přírodního prostředí. Ba naopak, po celý čas ho ničí a likvidují svýma sajrajty!

      Vymazat
    2. TĚCH LETADEL JE 10 000 DENNĚ!!!

      https://www.flightradar24.com/48.65,18.09/8

      Koukni a uvidíš.

      Vymazat
  6. 10:26 prosím vás,kdo to je my.Že vy si nevidíte na špičku nosu prosím,ale neohánějte se s tím my.Jak se dá domluvit,k čemu jsou smlouvy,když jsou u někoho jen cárem papiru se všeobecně ví.Kdy i vám konečně dojde,že dík tomu harašeni plechovek pořád si užíváme v Evropě míru?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak dlouho?Co se vozí na vagonech v noci nebo co létá nad naším nebem směrem na Východ nevidíte.Smlouva je jedna věc a dodržení druhá. Kdo nedodržuje smlouvy či porušuje je známé.NATO se nebude rozšiřovat na Východ, když se rozpadne Varšavská spolupráce.Na tu špičku nosu si nevidíte vy.

      Vymazat
    2. 12:56 samo od sebe se NATO nerozšiŕuje,a propo nerozšiŕovani nebyla smlouva, ale v tê dobę všeobecnê euforie jen pér huba.Jestliže státy,z nêjakeho düvodu obavajice se o svou suverenitu a bezpečnost,sami žadajic o vstup do bezpečnostni organisace proč nevyhovêt.Ten komu se to nelibi a hnedka ukazuje svaly a vyhrožuje a snaži se vše rozvrtat,by misto toho mêl asi nêco jineho dêlat,Pane,dokud bude klika gaunerù,zlodëju a lhàŕú sedét v Kremlu,stãty Evropy se bude chovat jak malé dêti na pisku,tak buďte i vy rád,že ti z poza Atlantiku délaji četniky.

      Vymazat
    3. 17,07 asi mladej, hloupej, nebo navedenej

      Vymazat
    4. 17,07 asi mladej, hloupej, nebo navedenej
      mmmmmmmmmm
      Spíše zaplacený.
      K.

      Vymazat
    5. 17:07
      Státy se obávají o svoji suverenitu? Jak se projevuje ta obava? Že o se o tom zmiňují někteří "vrcholní" představitelé těch států? Nebo máte na mysli občany?
      Nevím, zda v Kremlu sedí tlupa gaunerů, ale dobře vím, kteří gauneři sedí v našem parlamentu, či jsou jako naši zástupci v EU. Proto raději hodnotím ty, které jsou mým přímým ohrožením. Bohužel na základě zkreslených informací, s pomocí naprosté ignorace elementárních zákonitostí, je hodně lidí se stejným názorem, jako Vy. Možná ten názor ani nesdílíte, jen papouškujete to, co by se papouškovat mělo, tak jako dělá a dělalo, za každého režimu, spousta lidí. Stejný typ lidí vítal Němce a potom Rusy. Jsou to jedinci bez vlastní hrdosti a bez hrdosti k vlastnímu národu. Pokud po událostech uplynulých 30-ti let považujete NATO za prospěšnou organizaci, pak Vás upřímně lituji. Spousta válečníků členů NATO by v případě nestranné vymahatelnosti mezinárodního práva, stanula u mezinárodního soudu.
      ABC

      Vymazat
    6. 17:07, jste buďto hloupý nebo za ty bludy zaplacený, protože takové nesmysly nemůže plodit člověk se zdravým rozumem. Pobavilo mě, že státy samy žádaly o vstup do NATO. Co je to stát? Občané ČR nebo několik kolaborantských politiků, kteří nás do NATO uvrtali, jako např. kolaborant Havel, který dělal všechno pro zničení naší země a sledoval pouze zájmy USA nebo ministr zahraničí, Britský občan Kavan? A v Kremlu sedí darebáci? Na to jste přišel jak? Dozvěděl jste se to z ČT, řekli to na TV Nova, v ČRo nebo na Seznamu? Tak to bude určitě pravda. A ty svaly ukazuje jako kdo? Rusko, které má armádní rozpočet 4 procenta světových výdajů na zbrojení nebo NATO, které vydává 75 procent. Kolik má Rusko zahraničních základen? Pokud vím, asi 5, kolik jich májí USA, nejméně 700. Rusko někdy někomu vyhrožovalo nebo obsadilo cizí území? A nechoďte na mě s Krymem, iniciativa k připojení k Rusku přišla zezdola od krymského parlamentu, vlády a následně i obyvatel. Chápu, že vy, jakožto správný havlistický pomatenec byste ty lidi nechal raději povraždit ukrajinskými neonacisty. Pokud vím, tak vyhrožují vždy jen Američané, Britové nebo Brusel (naposledy Maďarsku). Mimochodem, v naší historii bylo mnoho období daleko delšího míru, než ten, která zažíváme dnes.

      Vymazat
    7. 21:35 tak popoŕadku.Ve všech statech zastoupenych v bezpečnostni alianci je zastupitelska demokracie.Že v RF ve vedeni jsou lháŕi,gauneŕi a zlodêji je fakt a proto i ty sankce proti nim. Co se tyče têch našich,jak pišete,je vêci úhlu pohledu.K tomu dalšimu,když přijde na lámani chleba,tak lidi voli v tu chvili pro nê,v dobre viŕe to nejmenši zlo.Každy nemêl a nema vychovu jak bratři Mašini a spol.kor po moralni devastaci 44-ti lete vlády komunistú.Kdo nakonec stane před mezinarodnim tribunálem to ukáže budoucnost,ale budou to jistê válečnici jinši,než piśete.

      Vymazat
    8. 12:14
      Bezpečnostní aliance? Máte na mysli Afganistán, Irák, Libye, Sýrie, Srbsko a "humanitární bombardování", konflikt Turecko vs Řecko, Turecko vs Kurdové, Turecko vs Syřané.
      Jakou to organizaci máte na mysli? Lidé volí nejmenší zlo podle hesla "zvol si svého kata".
      Milý pane, až bude demokracie demokracií, bude možné vhodit do urnu volební lístek vyjadřující nesouhlas se stávající politikou. Potom budete moci hovořit o demokracii s možností vyjádřit alternativní názor. Spočítejte si, kolik voličů z celkového počtu všech potencionálních voličů "rozhoduje" o důležitých otázkách týkajících se celku. Ne všichni ignorují volby z lenosti, ale z flustrace či apatie.
      Válečných zločinů se v konfliktech dopouštějí i příslušníci NATO, případně si členové NATO pro špinavou práci najímají soukromé agentury.
      Napadlo Vás někdy, že skutečný svět neodpovídá iluzi vytvořené ve Vaší hlavě?
      Co se týká morální devastace, opravdu si myslíte že lidé byli za minulého režimu morálně devastováni? Co je to morálka?
      Zkuste posuzovat bez předsudků, s pomocí selského rozumu .... indicií je spousta, jen před nimi neutíkat ..
      ABC

      Vymazat
    9. 13:21 až budete opět příště psát Afghanistan,Irák,Libye,Sýrie,Jugoslávie atd. zkuste nastudovat vše co k tomu předcházelo!!Třeba i to proč nynější president povolil přelety US letadel atd.

      Vymazat
    10. 21:35 Nevíš to, jo? Tak přeci není problém se na to mrknout! - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/image02021.jpg

      Vymazat
    11. 15:19
      Máte k dispozici studijní materiály k tématu? Prozraďte mi, co předcházelo rozvrácení zmíněných zemí? Máte na snad na mysli chemické zbraně, jaderný arzenál, zlovolné diktatury či jiné záminky? Nevím zda nynější prezident má v pravomoci povolit přelety letadel a netuším, které přelety máte na mysli.
      ABC

      Vymazat
    12. 15:46
      Co jsem se měl dozvědět?
      Mám si sednout na zadek ze srpu a kladiva?
      Mě už se po těch letech protiruské propagandy zajídají laciné výpady tohoto typu. Nijak jim nestraním. Mě vadí fašizmus a pokrytectví západu, kam jsme byli zavlečení našimi kolaboranty. Asi tak ...
      ABC

      Vymazat
    13. 23:54 Jo tak, neovládáš ruštinu ... no to je ovšem velká bota, soudruhu!:)

      Vymazat
  7. Dělá čest svýmu fotrovi.Stalzman plukovník NKVD by měl ze svýho smrada radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:21
      Odstěhuj se do FUCKINGTOWNU TY volotrku,pak už ti uASSacký OKUPANTI chybět NEBUDOU!!!!!

      Vymazat
    2. 12:03 Douč se radši azbuku, abys moh aspoň pojmenovat správně vůz, jehož potahy pravidelně okupuješ, když se tvůj vypouštěč rozhodne projet škarpama Chujlostánu, putlerprde ... UAZ!!!! - http://www.skrytapravda.cz/images/10zari2017/uaz-blockhain1.jpg

      Vymazat
  8. Slavné usa somrují prachy po celém světě:

    https://cz.sputniknews.com/svet/201810068194023-USA-Saudska-Arabie-Trump-odmitnuti/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to Saudské princátko je mimo mísu, sice si SA nakoupilo a zaplatilo americké železo (HW), ale nikde není napsáno, že ten software (SW) v něm bude fungovat tak, jak má - vše jde pohodlně na dálku zablokovat přímo z Říše dobra :-)

      Vymazat
  9. Kwaśniewski, Kwaśniewski!!
    Základna Fort Trump přece nebude pro Polsko "spíše hrozbou", ale jistotou!! Jistotou ztráty existence Polska na mapách.
    A že Polsko kdy bude stát mezi těmi dvěma?? Ale kdepak toto!, stane se jedním z prvních obětovaných idiotů na straně agresora. To pro mocenské cíle jen jednoho z nich.
    Při své "inteligenci" snad i tento Kwaśniewski dobře tuší, který z obou to je ...

    OdpovědětVymazat
  10. 9M729 Novator:

    Na Aeronetu jsem postřehl šílený komentář Říj 4, 2018 23:32 s názvem : Válka i Žně být musí. Nastal čas !! S odkazem na Frýdecké Komanče. Nezbývá nám než uzat, že jsme se stali zralými klasy, vhodnými ke sběru pro našeho Pána Lucifera. Jsme připraveni !! Šem ha-meforaš. Za vším hledej Lucifera říká moderní Komunista ze stránek OV KSČM Frýdek-Místek !!
    Nevím , co si tam na OV píchaj do žil, ale je to určitě lepší matroš , než co máme my tady v Ostravě... Viz Komentář :


    Válka i Žně být musí. Nastal čas !!

    Válka, to očišťující světlo, to nekonečné delirium smrštěné v záblescích agonie , šílenství živočišného strachu
    v před-smrtné křeči se nezadržitelně blíží, a přijde velmi brzy, jako blesk z čistého nebe. Půjdete spát do svých upocených postelí , a zítřek pro vás bude jiný, čistší, neposkvrněný v záři Jitřenky, která vaše duše nikdy nezradí .
    Naše Země patří od roku 1953 plně pod správu našeho Pána Lucifera, poslední pečeť byla rozlomena, zbývá jen otevřít Portál v diamantové KUPOLI nad našimi hlavami. Je čas ! Každých 300 a 550 let bývají na naši placaté Zemi Žně – Sklizeň. Pak přichází Mesiáš, a s ním veliký RESTART a naše FARMA se zaseje novým, čistým genofondem, který se právě vykrmuje na sedmém kontinentě, daleko za kruhem ledové bariéry Jižního pólu.

    Tisíce bílých dětí a vyvolených Jaloviček do 23 let bylo transportováno z poloostrova s názvem Austrálie , tunely pod starými, dopotopními městy s pomocí vojenských jednotek OSN do Nové Země, daleko za břehy Antarktidy přes velké moře na sedmý kontinent.
    Válka i Žně být musí. Nastal čas !!

    Věčný led – permafrost po 500 letech SKLIZNĚ taje a pod ním se začíná objevovat nová pevnina, 300 let od doby , kdy poslední veliká potopa zavalila většinu evropských měst pod mnoha metrové nánosy bahna také dávno uběhla. Nezbývá nám než uzat, že jsme se stali zralými klasy, vhodnými ke sběru pro našeho Pána Lucifera. Jsme připraveni !! Šem ha-meforaš. Staň se tvá vůle. Amen !!

    http://www.ovkscmfm.estranky.cz/clanky/postrehy-k-duvodum-viry/

    OdpovědětVymazat
  11. No, jo, holt Poláci to mají prostě již ve své historii. Pořád by si rádi hráli na velkopanský národ a vždycky to špatně s nimi dopadlo. Pan Beck a i pan Pilsudski se s nacismem přímo mazlili, Pilsudski se dokonce vypravil jako první proti "židobolševikům" do rodícího se SSSR v r 1919, vyvraždil půl Běloruska a Ukrajiny se svými "chrabrými hrdiny", než dostal na frak. Pan Beck zajistil Polsku "mír" smlouvou s Hitlerem - ano Polsko bylo jedinou zemí, které před tou nejostudnější Mnichovskou dohodou uzavřelo kamarádskou smlouvu s nacistickým Německem proti židobolševismu. A také to bylo Polsko, které radostně ruku v ruce s nacisty okupovalo po Mnichovu naše pohraničí! (No nevím, dnes tomu říkáme "mírová mise".) Ale víte, že to ani nebude problém polského lidu, ale jejich diktátorů, chvástalů, zavilých antisemitů, prostě vláda panstva, které zase sní o Velkopolsku a okupacích cizích zemí a žije v opojeni neonacismem. Ale oni budou první, kdo příští válkou proti Rusku zmizí z povrchu země. Žádné pevnosti Trumpa to nevyřeší, stejně jako to nevyřešilo obětí Polska s Hitlerem, ale budou to trampoty kačera Donalda a jeho družiny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leda hovno, na frak dostali židobolševici! Museli odevzdat západní Ukrajinu a Bělorusko a Vilensko! A moc nechybělo a odevzdali by i Kyjev. A kdyby Pepik předčasně neumřel, existoval plán na rozdělení židokagalu SSSR mezi Varšavou a Tokiem! To málokdo ví. Jeho následník Beck to ale všecko posral, kdyby se byl držel Pilsudského strategie, kde dnes mohla Evropa bejt! - http://img15.deviantart.net/8736/i/2013/256/2/e/pakt_ribbentrop___beck_vol__2_by_coszniczego-d6m4e0q.png

      Vymazat
    2. Tak vidíte, kdo tedy okupoval území SSSR do r. 1939 - Poláci, jak potvrzujete a ti tam, jak jsem již napsal, nadělali hodně "Lidic" a Pilsudski, který se zmocnil vlády nad Polskem pučem, byl první nacistický diktátor v Evropě. Nemyslím, že by to dopadlo jak píšete, vždyť do SSSR vtrhly i intervenční armády USA, Japonska, Británie a Francie a odtáhli i s bělogvardějci s nepořízenou. I naši legionáři - někteří - se nechali vtáhnout do bojů proti SSSR, ale také se i mnozí dokázali vzbouřit proti svým českým velitelům, nakloněným příznivě k masakrování civilistů. I proto až tak nadšeně nejsou naši legionáři na mnoha místech Ruska tak populární - a to nemluvím o uloupeném
      carském zlatě! Nemálo bělogvardějských migrantů, co mělo na svědomí masové vraždění, po prohrané občanské válce zakotvilo u nás. Na ty si pak SSSR došlápl po konci 2. světové války a ač již měli české občanství, skončili v gulazích. Spravedlnost je doběhla.
      A historie paktu Ribbetrop? Západ dělal vše pro to, aby nacistickou armádu směřoval proti Rusku, proto obětoval v Mnichově ČSR a Polsko, proto Británie odmítla uzavřít se SSSR koalici proti Hitlerovi. Představovali si, že Němci porazí SSSR a pak oni zase Němce. Jenže - Němci porazili nejdříve kontinentální Evropu a rozbombardovali města v Británii a pak se pustili i s výzbrojí a zbrojovkami poražených států do SSSR - a jak to dopadlo všichni víme. Nevyšel ani do nebe volající podraz Churchilla, který chtěl se na konci války spojit s jednotkami SS k novému tažení proti SSSR. Jenže Roosevelt se zachoval jako charakter a nejpodlejšímu Churchillovi "na špek" neskočil. Jo, taková jsou fakta a jak vidíte nepotřeboval jsem k tomu ani váš vulgární slovník!

      Vymazat
    3. 16:43 Proto taky tak nadávám mimozemšťanoj, když tu vždycky žvaní že prý "legie vojensky porazily Rusko" apod. cancy. Kretén, kdyby si radši poslech seriál co dává ČRo2 teď o Haškovi! Dneska líčili právě tuhle sibířskou anabázi! A nejvíc mě zaujala informace že Radola Gajda byl dokonce náčelníkem štábu Jeho Vysokoblahordí admirála Kolčáka! Já to kdysi věděl, ale zapoměl a nyní si to oživil. Hned jsem si řek, co by asi ten kretén - mimozemštanů vyprávěl, jak mohl velitel legionářů být k ruce ruskýmu admiráloj:)) No nic, to je odbočka.
      Nejvíc si osud, čili "spravedlost" došláp na bolševický podlidi! S nima bojovaly naše legie, ne s Ruskem! Největší Němec pomstil každého z židobolševíky zamordované Svaté rodiny milionkrát. Za každého člena rodiny 1 milion obřezaných xindlů. A to s myslím stačí. A co se týče WWII., tu prohrála Naše rasa jako celek, ne jen nějací Němci! Každý Čech se moh dříve či později poněmčit, nikdo to nepozná, ale čmoudem se nestane a do mentality koránu či jiných divošských kultů nepronikne i kdyby se na hlavu stavěl! Slované by bývali byli z velké části odsunuti za Ural, kde by toto území osídlili naší, tedy Bílou rasou a zachránili ho tak pro nás! Nyní připadne rase žluté, bohužel. Tak jako celý zbytek Ruska a ten ocásek na konci Asie zvaný Evropa zase rasám tmavým. Páč dějiny píší jen rasy rozpínavé a ostatní - ty zdegenerované a změkčilé z ní bývají odejity. A to čeká nás, je to po porážce v roce 45 náš neodvratný osud. Stalinský systém na Východě jen dočasně zakonzervoval stav, který se ale i tak stal historicky neudržitelným. Celkově vyhrál sice SSSR, ale Rusové byli poraženým národem ve WWII - http://img-fotki.yandex.ru/get/3304/tapirr.11f/0_27c44_2dd8151b_orig.jpg

      Vymazat
    4. P. S.: Co se týká "slovníku" - tak já ten svůj přizpůsobil kapitálkama psaným holovětným polojidiš skřekům rudoprda :))).

      Vymazat
  12. No není to americký sen? Šerif v teple za mořem, rozdává evropským indiánům flintičky a evropští indiáni se vymlátí sami mezi sebou. Opravuji, budou to Slované, ale dopadnou jak američtí indiáni, přežije jich zlomek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jde především o Slovany. Ti by měli sakra držet pohromadě.

      Vymazat
  13. Polsko doplatilo na to, že tam v čase II. sv. válce zahynula veškerá inteligence a zůstal tam jenom póvl a ten se množí dál. Proto se tam ději věci jaké se ději. Poláky pšonce nesnáším!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nesouhlasím, Polsko se už před válkou chovalo tak, že je tehdejší britský ministerský předseda nelichotivě označil za "děvku Evropy"

      Vymazat
    2. 18:32 Má pravdu předseda z 12:30! Kde mohla bývala Evropa bejt, kdyby v čele Polska nestali tupí bekouni, ale nějací skutečně inteligentní lidé! - http://img15.deviantart.net/8736/i/2013/256/2/e/pakt_ribbentrop___beck_vol__2_by_coszniczego-d6m4e0q.png

      Vymazat