Reklama

.

.

pondělí 1. října 2018

Nákladní auta dnes vjela na Krymský most

1. 10. 2018, Ďouba

"Dobré ráno - dopravní policie. Pane řidiči, vystupte si a pojďte si dát kousek dortu!"



Místo kontrol či pokut dnes dávala dopravní policie řidičům náklaďáků u Krymského mostu dort!

Dnes byl Krymský most (19 km přes moře) otevřen i pro nákladní auta nad 3,5 tuny. Za prvních 8 hodin, od půlnoci do rána, jich přejelo po mostu více jak 700.

Od otevření 15. 5. 2018 přes most přejely více jak 2 miliony osobních aut. Jedno jsem řídil i já, přejel jsem most tam a zpět 19. července. Zážitek to byl veliký, snad časem napíši o dobrodružstvích na Krymu více.

Železnice s ročním předstihem?

Šušká se, že železniční most se rozjede už v konci tohoto roku, to by bylo urychlení o celý rok. Tempo stavby by tomu odpovídalo. Podobně tak roste nová rychlostní silnice od mostu (Kerč) přes Simferopol do Sevastopolu (přes 250 km). Když jsem po ní v červenci jel, bylo uděláno 35%, teď prý už přes 70%. Hmmm, a u nás za Hradcem teď opravovali asi 100 metrů silnice R35 - přes tři měsíce...


Cesta z poloostrova na pevninu (foto Ďouba)

Cesta z pevniny na Krym, železniční mostní oblouk ("arka") je vlevo (foto Ďouba)

Při průjezdu pod arkami zažívá člověk slavnostní pocit...

Pohled k mostu z výšky 91 m.n.m. z hory Mitridat v Kerči (foto Ďouba)

video o otevření mostu pro nákladní vozidla:



pěkné noční záběry, první náklaďáky jedou přes moře:


informace TV Hvězda, první náklaďák...:


PS: Dnes také v Krymu spustili první bloky dvou nových elektráren (Tavričeská a Balaklavská).


21 komentářů :

  1. Uz se tesim na komentare rusofobu TOP09. Zajimalo by me, s cim prijdou. To je dobre, ze redakce je nemaze - je to zabavne cteni!

    OdpovědětVymazat
  2. To je ten most, co tady různí proukři pokřikovali, že ho Rusko nikdy nedokáže postavit? Jo, zase ste se mýlili, to jsou ale Vaše geny - raději se mýlit s tím, kdo Vás krmí, než mít pravdu. Vy ste banda potomků hloupých pijavic, po celé generace přisátých na náš národ. Jak že to říkal Tupohlávek s tím "tagem", co přijde?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čeští stavbaři, berte si z ruských kolegů příklad jak se kvalitně a rychle staví. Berte si příklad z pracovitosti ruských lidí. Ty by rozhodně léta letoucí neopravovali D1 nebo D8. České stavební firmy jděte se učit do Ruska jak se staví a ne na Západ. Na Západě se nic dobrého nenaučíte. Na Západě budete jen poskoci EÚ.

      Vymazat
  3. Je to větší zábava,než při čtení už neexistujícího časopisu Dikobraz!;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale běž, ty znalče humoru. Vždyť tu zatím ještě nezazněl ani jeden výblitek honiče Jandy, agenta Štětiny či nepříčetné islamistky Petry Procházkové.

      Vymazat
    2. ON JE TADY JEN JEDEN ČLÁNEK TY KLAUNE?!:-D

      Vymazat
    3. Časopis Dikobraz je dostupný na internetu v několika ročnících, můžete srovnánat!

      Vymazat
    4. 23,01
      Díky za odkaz.

      Vymazat
  4. Gratuluji, moc pěkné, děkuji za osobní foto a informace z první ruky, zprostředkované z Vašich cest po Krymu v dnešním Rusku. V.H.

    Ramón

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo by dobré, kdyby Češi a Slováci v hojném počtu dovolenou v roce 2019 trávili na Krymu. Krym jako dovolenkovou destinaci mohu doporučit, protože jsem tam byl cca 5 krát. Krym má rozhodně co nabídnout. Mne se dovolená na Krymu líbila podstatně více jako dovolená v Chorvatsku nebo v Řecku. Touto cestou bych chtěl oslovit nezávislé cestovatele - baťužkáře - protože mají možnost za levný peníz procestovat celý Krym a poznat tak dobrosrdečnost Krymčanů a samozřejmě i našich osvoboditelů a slovanských bratrů
      -ruského lidu.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. 14,17
      Nauč se rozumět psanému ty BANDEROSVOLOČI NEčeská!!!!!!!!!!!!!!!

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. 15:45
      USSA OKUPANTI JSOU PRO SMÍCH CELÝMU SVĚTU......UŽ I NA MĚSÍCI,KDE NIKDY NEBYLI SE JIM ŠEDÝ MIMONI SMĚJÍ!!!!!!!!!!!!☺

      Vymazat
  5. Tak jsem zvědav, co na to "VEŘEJNOPRÁVNÍ BLAFOTECHNA" ... pokud vůbec něco. Nejspíš, že Porošenka museli přebalit nenapíší.

    OdpovědětVymazat
  6. Být to u nás tak deset let trvají soudy o přístupové pozemky. Děti země by vznesly námitku kvůli výskytu posledního jedince broučka vlezdoprdelky bruselské.Dva roky by se čekalo na dotace z EU. Výběrové řízení by vyhrála firma B+K. Po zahájení stavby by jim to třikrát spadlo. Stavba by byla pětkrát předražena. Trvala by čtyřikrát déle. Před otevřením by se zjistilo, že zábradlí mostu je o 1,5 cm vyšší než povolují normy EU. Vláda by do konce volebního období řešila kdo bude vybírat mýto. Policie by vyšetřovala korupci při zakázce. Němcová by navrhla most pojmenovat po Václavu Havlovi. Černý by vytvořil abstraktní plastiku, kdy mostní oblouky by tvořily Zemanovy šle. Wolner by o všem udělal reportáž. Moravec by měl téma pro své otázky... No prostě bychom měli minimálně pár let čím žít. Lituji Rusy, že o tuhle legraci přišli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí to ta Regecová nakonec prodala, takže se mohlo investovat do obří , v noci potemnělé budovy v Hranicích na Moravě do výroby obrazovek, která už 50 let běžela v Rožnově p.R. a za pomoci investičních pobídek obě fabriky přivést do kélu.

      Vymazat
  7. Skvělý čin Rusko staví buduje a zadlužený chcípáci usa vyhrožují blokádou.

    OdpovědětVymazat
  8. 15)37
    A JEN tak pro zajímavost......v UASS se od roku 1989-2000 ZŘÍTILO """JEN"""" 500mostů!!!!!!!☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  9. Že u Hradce opravovali 100 m silnice 3 měsíce. To znám lepší stachanovce. Před Ždírcem pokládají troubu - propusť pro potůček pod silnicí již od jara - uzavřeno v obou směrech! A já myslel, že tam, staví aspoň repliku Karlova mostu!

    OdpovědětVymazat