Reklama

.

.

pátek 19. října 2018

Nepoučitelní neználkové

Onlooker
19. 10. 2018  Outsidermedia
Už poručík Goodbody věděl, že Afghánci jsou lstiví. Naše armádní špičky a někteří takynovináři to zřejmě netuší.


Když nám sebevrah zabil tři vojáky, prohlásil náš vojenský náčelník, že to tak nenecháme. Nenechali jsme. A nějaký štábní poskok se chtěl spřátelenému novináři zavděčit a prásknul mu, že se pomsta povedla. To už vrchním vojenským pánům došlo, že velkohubé vychloubání toliko pro hovado jest dobré a tak začalo mlžit, že se „přece o tom veřejně nemluví“. Tak proč před pár měsíci Rambo Opata veřejně ohlásil, že ty vrahy, co nám zabili vojáky, dopadneme?

A „osud“ obratem zasáhl. Jednotku, kterou vedlo americké vozidlo a ve které bylo asi 5 vozidel s českými vojáky, napadl další tálibánský sebevrah. „Naštěstí“ z pěti našich vojáků to vážně odnesl jen jeden, další „mírně“ a tři vyvázli bez zranění. A hned nás naši vojenští páni začali ujišťovat, že je to jen náhoda a že Tálibán zaútočil bez výběru českého cíle. No pokud naše jednotka nemůže vyjet ani 4 km od svého tábora bez nebezpečí, tak tu něco páchne. Tálibán svou akci evidentně připravil s vědomím, že cílem je průzkumná expedice, která vyjela z tábora. Jak k tomu vědomí přišel? Nemainstreamoví novináři občas naznačí, že Afghánci, navzdory mandátu OSN, evidentně považují spojenecké síly za okupanty. Takže nějaký domorodec (v očích místních obyvatel vlastenec) s přístupem do tábora jim výjezd bodnul.

A když bodnul výjezd, tak proč by nemohl dodat, že kromě amerického vozidla s protiminovým pluhem je expedice tvořena i těmi mstivými Čechy?

Tu úvahu náš generální štáb jistě obejde velkým obloukem a žádný mainstreamový novinář takovou otázku nevznese.

Pokud se na Afghánskou „spojeneckou akci“ podíváme očima Afghánců, můžeme formulovat velmi ošklivé větičky, abych použil možná již pozapomenutý výraz jednoho našeho politika. Akce začala před 17 roky s cílem zlikvidovat Tálibán, který prý chránil bin Ládína. Bin Ládína teď ponecháme stranou (i když je s podivem, že ho prý zlikvidoval až americký výsadek na území se západem spřáteleného Pákistánu). Pro Afghánce jsou spojenci okupanty, kteří dosadili Quislingovskou vládu, jež vládne s bídou v hlavním městě.

A tálibánští bojovníci jsou pro ně ne teroristé, ale chrabří partyzáni (tak jako jsme hodnotili naše partyzány za 2. světové války). Spojenecké síly přiznávají, že v posledních čtyřech letech Tálibán sílí a my jsme rádi, že alespoň ve svých táborech jsme bezpeční (dokonce čteme, že podobné průzkumné jízdy, jako byla ta postižená, jsou i kvůli ověření, zda Tálibánci nechystají raketový útok na základnu). No snad tam raketoví odborníci z Hizballáhu zatím nenastoupili. Ale jak vidno, 4 km od základny už bezpečno není. Co tam tedy, k čertu, 17 let děláme?

Odejít jedním vrzem by jednak naši akci zesměšnilo v očích té části světa, která nám tolik nefandí, a jednak by asi v Afghánistánu propukla krvavá pomsta vůči všem, co v těch uplynulých letech naznačili, že si všímají jen svého a do konfliktu Tálibán vs. západní expediční síly se nepletou. Také by to znamenalo veliký exodus a migraci (jako by nám ta dnešní nedělala dost problémů).

Ovšem to, že se objevily zprávy, že američtí emisaři už s Tálibánem o ukončení zásahu jednají, je náznakem, že si nejen ti střízliví uvědomují, že 17 let neúspěšné akce volá po řešení. Ovšem z historie víme, že pokud jednají obě strany konfliktu, obvykle jde o jednání kapitulační. Takže ty kontakty asi úspěšné nebudou.

Pokud si připomeneme konflikty mezi Židy a Araby před pár desítkami let, víme, že obvykle ke zklidnění, případně i k ukončení vedlo zprostředkování třetí stranou (jednání v Oslu nebo v Camp David). Najde se dnes třetí strana, která by mohla jednat a byla respektována jak Tálibánem, tak západními spojenci?

- - -

140 komentářů :

  1. Náš národ nikdy nikoho nekolonizoval. Až teď, po tisíci letech, naši protektorátní vedoucí cupují čest našeho národa na cucky.
    Je to k zblití. Může tohle odčinit defenestrace?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Re (20:56):
      Defenestrace kdysi před Bílou horou snad i pořešila dobový přetlak vášní, ale vedla jen k dalšímu "vítězství" podobnému tomu, co utrpěli sedláci od Chlumce.
      To naše trauma spíš mohou odčinit volby, které do čela státu konečně postaví osobnosti a nikoliv loutky či kořistníky a prospěcháře.
      A pro viníky zločinného zatahování naší "armády" do cizích válek tu je institut řádného soudu. A ne, že by nebyly ty paragrafy! I ten může na dost dlouhou dobu poslat za katr všechny provinilé, aby již (na)škodit nemohli. Nikdy.

      Vymazat
    2. souhlasím s vámi, divím se těm českým hajzlům, co si nechají platit za to, že špiní čest našeho národ, fuj

      Vymazat
    3. 21,55
      Hergot, ty jsi umírněnej?



      Crack Zone 19. října 2018 21:55

      Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Odpovědět

      Zdraví Ramón

      Vymazat
    4. Pane Opluštile!
      Současné rádoby demokratické volby kdekoliv na světě mají jednu zásadní nevýhodu. Voliči volí kandidáty navržené jejich vrahy a otrokáři k tomu, aby byl zachován status qvo (voliči zůstali voly, a otrokáři zůstali páníšky).
      Demoška začne fungovat až tehdy, když budou kandidáti navrhováni kýmkoliv (i sami sebou) a to pouze z okruhu lidí důvěrně známých voličům. No zkuste si tipnout kdy tohle opravdu nastane.
      Ďuro Trulo

      Vymazat
    5. Takovej Afganec si rika :"O nas a bez nas a zase dalsi okupace , kolikata uz a taky temi co ty Okupace zazili a nenavidi je , protoze jejich rodice pribuzni a spoluobcane byli masakrovani ve velkem a kym ? Takova nahoda !!PRAVE Okupanty" !

      Vymazat
    6. Defenestrace není správná, je potřeba zvolit humálnější řešení spočívající v internaci a převýchově prací.
      Radostu a další blbce co se tu předvádí též internovat a převychovat prací.
      Kléma a stalinisté si s těmito parazity dokázali poradit, dnešní blbo demokracie nikoliv.

      Vymazat
    7. Pan Opluštil vůbec nebere v úvahu že si kolonie nemůže zvolit koho chce,ale jenom toho kdo s pány táhne,nebo jim alespoň nevadí.Ostatní zkompromitují,jejich zvolení neumožní.To je ta "demokracie".

      Vymazat
    8. Defenestrace to nevyřeší, vystoupení z NATO ale ano. Stačí,aby naše vláda napsala po 20 letech od svého vstupu dopis vládě USA, že vystupujeme. Těch 20 let uplyne 19. března 2019. Máme ale takovou vládu či chystáme se jí mít? Ani náhodou, na volby chodí málo lidí a ti, co jsou pak zvoleni, prosazují pravý opak a blábolí něco o "spojeneckých závazcích". O jakých? Vždyť to, co NATO (a my s ním) provádí, je v příkrém rozporu se zakládací (washingtonskou) smlouvou samotného NATO.

      Vymazat
    9. Anonymní20. října 2018 2:51
      Ono to v tom Afgh. není černobílé. Stařešinové, nebo jak si říkají, osad v blízkosti základen, mají dobře placený byznys za zásobování základny, vším možným zbožím a službami. Možná také za domluvené neútočení a další požitky. Takže všichni tou okupací netrpí a nepřejí si její konec. P.K.

      Vymazat
    10. Na Babišově Úřadu vlády máme Lepšolidi 

      https://www.novinky.cz/komentare/486123-komentar-lepsolidi-v-uplynulem-tydnu-vaclav-klaus-ml.html

      Kolem přijímání Istanbulské úmluvy se v ČR dějí neuvěřitelné věci. Zastánci maří diskusi, jak to jenom jde.....

      https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Kolem-prijimani-Istanbulske-umluvy-se-v-CR-deji-neuveritelne-veci-Zastanci-mari-diskusi-jak-to-jenom-jde-Europoslanec-Zdechovsky-vydava-mrazive-svedectvi-556137

      Vymazat
    11. 0:21
      Ďuro nejsi trulo., Palec nahoru!

      Štefan

      Vymazat
    12. v protentokratu mame sami svinstva až nad hlavu ovšem pořadek musime nejprve udělat u dalekych nesousedu aby jsme těm co jsou blizko nebili k smichu a taky abychom nedostali přez držku od nich že mame nadělano zkratka kolonie hadr

      Vymazat
  2. Nepřítele lze porazit tím, co mu vadí. Je to tak?

    Muslimům smrt v boji proti nevěřícím nevadí, naopak ji vítají s tím, že se tak stanou mučedníky a okamžitě se tak dostanou do ráje, kde se budou mít nesrovnatelně lépe.

    Aby to nestačilo, vy ještě výrazně a účinně pomáháte té zemi, tomu lidu, proti které, proti kterému, válčíte.

    Výsledkem je situace v Afghánistánu. Ještě k tomu můžeme doplnit, že válka nikdy není fér, ve válce se používají veškeré lsti a podrazy. Dá se i tvrdit, že i veškeré dostupné zbraně, navzdory všem deklaracím a slibům jejich nepoužití. Postupně na ně dojde, protože porážka je v očích nepřátel větším zlem než zničení planety.

    Takže: Dokud nebudete válčit tak, jak musíte abyste zvítězili, především tak, jak nepříteli skutečně vadí aby měl "důvod" přestat bojovat, nikdy nevyhrajete.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. --- Pokud dojde k válečnému střetu s Českem, budeme my vesmírné civilizace vázány platnou smlouvou O válečné podpoře, z roku 1968 těsně po okupaci, podpoře vám v boji a to znamená, zase, logicky, že my za vás ten boj, tu válku, nesmíme vyhrát. Smíme vás jen podpořit v boji. Smíme vás podpořit ve válce i našimi vesmírnými zbraněmi, přičemž některé vám smíme a dokonce podle výše zmíněné smlouvy i musíme, předat. Znamená to ale, že bude nezbytné naše válečné akce navzájem koordinovat,... aby například nedošlo k vašim zbytečným ztrátám.

      Nebudeme tedy diskutovat o tom, že vy uznáte mou nejen plnou diplomatickou imunitu ale zrovna především, v této věci, mou vojenskou hodnost generála Planetárních sil vesmírných civilizací, které na Zemi zastupuji už dvacet jedna let. Bez diskuse mi ji uznáte, protože jinak to nelze. Ještě toho mnoho nevíte a neznáte. To zdůrazňuji!

      Vymazat
    2. Dneska se to tady zase seslo trinactka ma dneska sabes vylet??

      Vymazat
  3. Rambo Opata, hezky vyjadreno, moc mu to nemysli a dela ostudu ACR.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A vy jste někdy viděl lampasáka, kterému by to myslelo... ?! Já ano, ale to byla skutečně "bílá vrána".

      Vymazat
    2. voj. veterán plk. gšt. Ing. Mgr. ve výsl.20. října 2018 19:03

      22:08 - Ano, viděl. Když jsem se podíval do zrcadla na sebe oblečeného do vojenského stejnokroje.

      Vymazat
  4. Je to jen hra usa aby se zbrojní loby točila určitě vědí že nemohou vyhrát. Češi by se měli vrátit domu stejně jim na pohádky o boji s terorismem nikdo normální neskočí.

    OdpovědětVymazat
  5. Takže už jsme připustili, že je to válka? No to je pokrok. Do nynějška to byla "akce OSN", "Akce NATO","mise na podporu demokratické vlády", ... prostě vše jiné než válka. Ve válce jsou totiž ztráty. Beze ztrát se válčit nedá. A tedy i lidské ztráty. Tak jakápak pomsta? Jejich bojovníci napadli své nepřátele. Naši by měli bojovat s příslušníky Talibánu "padni komu padni" a ne si vybírat koho ano a koho ne. Tedy pokud se jedná o vojáky ve válce. A ne nějaké mafiány. Rusové bojovali po celém území Afghánistánu a podle jejich údajů jich tam padlo 14 tisíc. Tj. asi divize. Američani jsou zavření na základnách a vyrážejí pouze když je základna napadena nebo dostanou zprávy o jejím ohrožení k nějakým výpadům a pak se zase vrátí. Nepřítel ustoupí a pak se také zase vrátí. Mají menší ztráty, ale zase není jasné, proč tam vlastně vojensky jsou. Pár set metrů od základny jde o nepřátelské území. A všem je jasné, že s odchodem Američanů se Talibán vrátí k moci a navíc ověnčen gloriolou osvoboditele. A se všemi důsledky pro kolaboranty skutečné i domnělé. A co se vyjednávání týče, tak Talibán dal jasně najevo, že první podmínkou je odchod všech cizích vojáků z území Afghánistánu. Tedy to co se rovná kapitulaci. A je tak na koni, že nemusí smlouvat. A ani nesmlouvá. Jo a doteď útočil především na Američany. Ostatní byli terčem jen náhodou. Ostatně ti tři co padli tak to bylo při útoku na americkou patrolu. Ale Američani poslali naše před sebe a sami vyvázli. Teď je situace jiná. Povýšili jsme v očích Talibánu na jejich úrověň. Takže si ještě užijeme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je přesně popsáno. A co Rambo Opata? Mlčí a mlčí, protože co řekne je vždy hloupé. To je Armáda ČR.

      Vymazat
  6. V Afganistanu je dosazena vlada proamericka. Ostatni afg.lidi si brani sve uzemi od cizich dobyvatelu USA a jejich poskoky napr. i ceskych vojaku. Afg.lid se brani stejne jako 5.5.45 cesky lid proti nemec.fasistum v "Prazskem povstani". Americani afg.vlastence nazyvaji teroristy...to by jsme meli taky prazske=ceske vlastence, obrance Prahy nazyvat teroristy ??? Nasi vojaci v Afg. a v Iraku nemaji co delat !!!! Cesky vojaci tam bojuji za "Franz-Josefa" a ne za nase zajmy !!!
    dustojnik-valecny veteran

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je mi to líto protože jste asi slušný člověk ale jaké války jste veterán? I když do války půjde slušný člověk jen v zájmu obrany nebo osvobození své vlasti. Takže?

      Vymazat
    2. 23:35 Čo má spoločné okupácia Afganistanu s obranou vlasti? Napadol Afganistan Česko? USA? Alebo inú krajinu? TAK ČO TAM TEDA , DORITI? ROBIA CUDZIE ARMÁDY?

      Vymazat
    3. Janka, mají velmi mnoho pro ně "Afghánce", zbytečného, nerostného bohatství, které ameriku dráždí.

      Ty patroly chrání geology, inženýry specialisty, těžaře atd. na průzkumech v terénu. V Kábulu je dosazený prezident kašpárek, který čeká prachy jako "expresident" Hámid Karzaj a jeho dnes již nebožtík, miliardářský bratr.

      Který si nechal v Emirátech vystavit na umělém ostrově na moři mezi miliardáři svou usedlost a neužil si jí byl zhebnut. Je to čistě zištná, válečná akce!

      I profesor Igor Lukeš z usa, prohlásil, pokud v tom nejsou prachy, tak do toho amerika nejde! Nashledanou R.

      Vymazat
  7. Ovšem z historie víme, že pokud jednají obě strany konfliktu, obvykle jde o jednání kapitulační.
    xxxxxxxxxxxx
    Tak v případě US okupace Afganistánu je to nad slunce jasnější. Supervelmoc bohudík už není, co byla, a na kroucení rukou těch, kteří jaksi nechtějí dělat, co by chtěla Amerika,
    už chybí síly.
    USA vypadnou z Afgánu s natrženou prdelí stejně, jako kdysi SSSR.
    A naši blbečci budou k nám tahat afgánské kolaboranty, aby jim náhodou nezkřivil Taliban kudrlinky.
    A budou to odnášet nevinní lidé, jako ostatně vždycky.
    Za blbost se ale platí.

    OdpovědětVymazat
  8. Doufám že to ČR též odmítne:

    https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/201810108226150-Cesko-dohoda-migrace-OSN-odstoupeni-Ondracek/

    OdpovědětVymazat
  9. Je zajímavé proč ty židy nemají v žádném národě rádi? Asi jsou tak výjmeční že jim každý závidí nebo co?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stare prislovi pravi:
      Vsechny narody se navzajem nenavidi
      ale vsechny narody spolecne zida nenavidi

      Vymazat
    2. Ale to nejsou Židé, ale Chazaři. Rockefeller není Žid, ani žid a už vůbec ne ani Semita, ale asi nevíš o čem mluvím..

      Vymazat
    3. Moc ctes Pozorovatelku a ta casto pozoruje veci temer neviditelme Z&z

      Vymazat
    4. Anonymní20. října 2018 0:02
      Ale Rotchildové, ti už jsou židi, nejspíš Chazaři. P.K.

      Vymazat
    5. original tuším Braun - - premenovaný podľa vývesného štítu - Roth Schild - zmenáreň, zastaváreň

      Vymazat
    6. 0:09 Pozorovatelka, na rozdiel od teba, má vedomosti, rozhľad a rozum.

      Vymazat
    7. 8:51
      Amschel Bauer, který si změnil jméno na Rothschild, což znamená červený štít, redshield,rotenshild.

      Vymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stenice mne zase kousla primo do prdele

      Vymazat
    2. 2:05 - uhniti a upadnuti tveho mini diktatora te nemine !

      Vymazat
  11. Co je to zase za blbost? Okupace Afghánistánu přece s Talibánem vůbec nesouvisí. No a jestli nesouvisí, pak vzniká otázka, proč cítíte potřebu své čtenáře mást a dělat z nich blbce?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1:37 Blbeček trolíček, a s čím súvisí?

      Vymazat
    2. S produkcí opia ne. Opium pomáhá okupaci jen financovat. Opravdovým důvodem je blokáda možného koridoru Čína - Perský záliv. Situace se podobá Rusko - Japonské válce 1904-1905. Rusko tenkrát postavilo železnici do východní Číny a propojilo Evropu s Čínským mořem. Tím ohrozilo Britský námořní obchod s východní Ásií. Japonsko ve válce obsadilo Port Arthur a přerušilo novou obchodní cestu. V Afghánistánu se děje to samé, jen je okupován od roku 1979 již preventivně.

      Vymazat
    3. Jana/ Pokud nejste mentálně schopná/ý pochopit situaci, pak pro vás platí, že s Talibánem souvisí.

      Vymazat
    4. Více jak 90% světové produkce opia pochází z Afghánistánu. Za vlady Talibánu produkce prudce klesla, po pádu Talibánu prudce vzrostla za podpory CIA která obchod s opiem, potažmo heroinem kontroluje. Jedna se o miliardy.

      http://mediaroots.org/opium-what-afghanistan-is-really-about/

      Vymazat
  12. Hurvinci vykaslete se na Afganistan a pripravte se na WW III, v pripade, ze prohrame volby 6.11 2018 do Kongressu.
    Vyhraji-li Globaliste a ovladnou-li Kongess, tak budete masirovat na Rusko !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To už tady bylo. 90% Čechů se vojně buď vyhne, nebo při první příležitosti přeběhne k Rusům. I když to navenek tak možná nevypadá, ale tak "uvědomělí" rozhodně nejsme.
      A těch deset procent, kteří bubnují na válečný bubínek je zase moc připosraných, než by šlo samo do boje.

      Vymazat
    2. 4:23 mašírovat na Rusko?---to bych nedělal, být vámi amíkama, mohlo by se pak snadno stát, že vás Rusko s Čínou spláchnou do hajzlu kam patříte.

      Vymazat
    3. Nějak se ten kanadsko-mexickej průplav pořídit musí, zdá se že je v plánu delší dobu.

      Vymazat
  13. Stručně. Nemáme tam co dělat. Česká republika leží uprostřed Evropy a ne uprostřed střední Asie. Armádu by jsme měli mít pro obranu vlastního území a ne pro prosazování zájmů cizí moci.
    Odsuzujeme současné Rusko za okupaci v srpnu 1968. A co děláme dnes MY?

    OdpovědětVymazat
  14. Tady jde o něco jiného.
    Atentátník neví kdo sedí v tom autě,ale podstatou je zabít vojáka USA.Proč tam jelo tolik naších vojáků?USA si svoje vojáky chrání,tak posílá do akcí spojence.Tato naše podlízavost USA,přinese jenom mrtvé,nakonec se stejně dohodnou,ale až to bude neúnosné pro obě strany.

    OdpovědětVymazat
  15. Mily Cesi nechapou o co jde v Afganistanu, ALE Afganistan produkuje a exportuje drogy po svete , 80% svetoveho opia je z Afganistanu, a nekde jsem cetl , ze produkce opia !! z Afganistanu byla tak silna , ze vytvorila reservy opia na pristich 100 let!!! Neni mi jasne vliv opia na svetovou politiku ale bude silna, a na kolik je to kriticke z hlediska Sveta.. velice kriticka!!! Ovsem soused Afganistanu je Pakistan ma asi 200 atomovek + rakety pro ne. Pakistan neni prilis stabilni a 1/2Afgancu zije v Pakistanu 1/2 v Afganistanu. Pokud by Afganistan ziskal politickou silu , ziskal by i atomvky a Pakistan pod svou kontrolu nuklearni Dzihad by se stal realitou. A TAK BUDME VDECNY AMERICE ze tam jsou a ze nezijeme v nuklearni valce !!!!
    Ja nechapu proc mily Cesi se nad tim trochu nezamysli, nectou noviny atd. Ja ziji v mem doupeti, jim korinky a moc toho nechapu ...ale tohle jsem pochopil. Muzete mi rici , kde jsem udelal myslenlovou chybu .
    Brouk Pytlik

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní20. října 2018 6:58
      Chyby děláme všichni. Jsme nedokonalí a nemáme dostatek informací. Podle mého názoru, s těmi makovicemi máte pravdu. Je to zdroj příjmů CIA apod., na financování tajných akcí, tj. akcí, ke kterým se americká vláda, oficiálně nehlásí. Dále je to blízko Ruska a je třeba vládu Afgh., držet protiruskou a podobně působit na sousední turkické státy, které bývaly součástí SSSR.
      S tou atomovkou, si to USA a GB jistí, prozápadním režimem v Pakistánu. P.K.

      Vymazat
    2. Pytlíku s marihuanou v ponožce u vánočního stromečku. Nerosty a geopolitická převaha!!!


      Vloni byl OSN zaznamenán rekordní počet civilních obětí. V bojích a během útoků bylo zabito 3500 lidí a 6500 bylo zraněno.

      Na toto násilí není centrální vláda schopna reagovat. Již nyní ovládá pouhých 60% území Afghánistánu. A po letošní jarní ofenzivě povstalců, která tradičně začíná v tomto období, by se území ovládané vládou mohlo ztenčit až pod 50% území státu. Pokud se Kábul rozhodne vyslat do provincií nějakou armádu, dochází k jejímu okamžitému rozložení a dezerci vojáků, i s vybavením. Časté jsou také útoky afghánských rekrutů vůči západním instruktorům.

      Bez strategie zůstává i Washington. Prezident Trump sice navýšil počet amerických vojáků v zemi, ale k pozitivnímu výsledku to nevedlo. Kábul není schopen na dobytých územích obnovit svoji moc a ty znovu zabírá Taliban. Zdá se tedy, že se naplňují slova senátora Randa Paula. Ten tvrdí, že se z Afghánistánu pro Američany stane jedno veliké cvičiště. Je totiž čím dál jasnější, že v něm Spojené státy nemohou vyhrát.

      Také je jasné že se nemohou stáhnout, jak se stalo v Iráku. Mocenské okno by totiž okamžitě využili Rusové a Íránci a strategicky důležitou zemi uprostřed Asie by se pokusili získat pod svůj vliv. Afghánistán má taky důležitý vliv na sousední Pákistán. Pokud by se válka přelila i sem hrozilo by celému světu veliké nebezpečí, neboť Pákistán je atomová velmoc a zbraně hromadného ničení by se mohly dostat do rukou teroristům. Proto musí Američané v Afghánistánu zůstat a držet si palce aby vydrželi. Nic jiného jim totiž nezbývá.

      Vymazat
    3. Anonymní21. října 2018 0:19
      Až jsem uronil slzu, když jste objasnil, co ti Američané, jsou pro svět ochotni udělat. Naštěstí mají v žoldu dost lokajů, které tam můžou nastrkovat místo sebe. Např. české hrdiny. Ale tu americkou politiku, již vyjasnil George Friedman: „Poštveme je proti sobě. Je to cynické, nemorální, ale funguje to.“
      On to řekl, ale to neznamená, že to on objevil. To je taktika známá po staletí a neexistuje mocnost, která by ji nepraktikovala. Jenom se liší mírou úspěšnosti. Takže z hlediska USA, to je OK.
      Ale z hlediska střední Evropy, není OK totální vítězství USA, založené na této politice. Přináší nám to trvalý, systémový rozvrat. Proto je nutno se uvolnit z amerického vazalství a budovat svébytnou střední Evropu. Střední Evropu, která může být neutrální a může spolupracovat na všechny světové strany. Úplně podle amerického gusta to není, ale zcela v rozporu, také ne. Záleží na odhodlání našich politiků. Mám mírně příjemný dojem, že Babiš to vidí podobně. P.K.

      Vymazat
  16. Cesi , co delate v Afganu ? Kalousek rika ze bojujete za CR !
    Proboha , neverte tomu , Kalousek prosazuje nadvladu USA, co to nevidite ? Shorite v ohni jadra , ze jste slouzili satanovi. Ale nic jste proti tomu neudelali !

    OdpovědětVymazat
  17. Je to obdivuhodné, ako Vy v Čechách dokážete oslavovať výročia, ako je aj to 50-te výročie okupácie Sovietskym Zväzom na večné časy z roku68. To by sa sa zišlo aj tu na Slovensku. Okrem spadnutého lietadla vezúceho Slovenských okupantov z ríšskeho protektorátu Kosovo&Metohija, tu žial inšie nemáme. Môj profil Ukrofil.

    OdpovědětVymazat
  18. Krev těchto vojáků,
    mají na rukou politici,
    jenž schvalují podobné zahraniční mise*

    OdpovědětVymazat
  19. Uz vidim, jak osel Dvorak jede do Osla:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Něco vo tom dramatikoj, co se prolhal k vítězství nad lží a nenávistí, by na skladě nebylo ?

      Vymazat
  20. Mně se ten "náčelník" Opata moc "líbí". Žvanil coby generál.
    Ten by za mých časů na vojně mohl mít stejnou hodnost jako já. Vojín.
    Také se mi líbí ty vozítka co se tam projíždějí. Tech "našich" vlaječek. Kdyby místo toho tam měli velký portrét
    Havla, tak by se jich nikdo nevšiml. A už vůbec ne, kdyby
    ten "generál" držel hubu.
    A k úplnému posrání je tvrzení, že se "naši pomstili" když našli "konkretního" mravence v tom afgánském mraveništi.
    Zabili, a to jestli, nějakého prvního co seděl u cesty, v ruce měl větší paličku makovice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. General Opata byl jako vysadkar v Bosne a Hercegovine, Kosovu a Afghanistanu. Kde jsi byl ty? V ruske prdeli.

      Vymazat
    2. Myslím, že je jedno jestli zabili příbuzného, přítele nebo spolubojovníka. Na míře nenávisti, kterou tím pro Čechy vysloužili to nic moc nezmění.

      Vymazat
    3. Anonymní20. října 2018 8:59
      ....General Opata je tak akorát štábní vyžraný prase, a ty tlučhuba co si do huby nevidí,

      Vymazat
    4. Blbeček trolíček 8:59 To nič nemení na tom, že je to dement. Aj vtedy a aj teraz. Taká zelená guma, ako ty.

      Vymazat
    5. Ty chodz do pycy, ty dolnouherska krawa.

      Vymazat
    6. 10:56
      ZAVŘI PROLHANOU TLAMU,SCHEISSEKOPF!!!!!!!!!

      Vymazat
    7. 8:59 u tebe doma, soudruhu, jsem ještě nebyl a ani
      po tom netoužím, sople zasraný

      Vymazat
    8. Anonymní20. října 2018 8:59
      On může být dobrý voják, nebo nižší velitel, ale nemusí být dobrý generál. Tam směřuje ta kritika. Když jako náčelník generálního štábu Armády České republiky, vyhlašuje fatvu na nějakého ručníkáře v Afgh. Něco podobného sice udělal prezident USA Bush mladší, po akci 9/11, ale tam byl útok proveden na území USA. Vysvětlení bych viděl v tom, že prakticky vykonává nějaké nižší funkce, než je jeho oficiální. P.K.

      Vymazat
    9. 12:40 ANTI-ROTTENHALBJIDISCHSKHREK!!!!!!!!!

      Vymazat
  21. Celá tahle debata je na hovno jako celá naše armáda. V současné situaci je velmi důležité střežit hranice a zabránit jakémukoliv pohybu lidí kteří sem pronikly ilegálně. Zavést jedno roční brannou povinnost ve službě na ochranu hranic a na ochranu uvnitř státu stačí cizinecká policie. Přestat blbě debatovat o tom že nás chce nějaký stát napadnout protože kdyby to měl v úmyslu tak tomu nezabrání žádný pakt. Příkladem je Řecko a Turecko. Nevím z kým jsme vedly válku že máme nové válečné veterány.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:51 S kým ste viedli vojny? Predsa s každým, komu vyhlásili vojnu USA, nie?

      Vymazat
    2. 9:51 už komanči věděli, jak na hajzly co chtěli po
      nějakém zločinu zahnout za kopce. A jak nepustit do
      země vrahy a agenty nového abwehru a cia.
      dnes už se s tím nedá nic dělat. naopak je dnes žádoucí získat kdejaké inženýry a doktory

      Vymazat
    3. 9:51 Můžeme jen doufat, že v nějakém kriminálu pěstují šaška, který se stane disidentem a provede molitanový převrat. My bečící ovce si žádnou ochranu hranic nezavedeme. Nám stačí pomlouvat sousedy a nadávat. Máme se líp než se ovce kdy měly.

      Vymazat
  22. Chlapi, vojáci, děláte svoji práci velmi dobře, nenechte se otrávit od několika pošahanejch hlupáku. Patříme do spřáteleného NATA,tak musíme odvést nějakou práci. Vaše zkušenosti se budou hodit proti barbarum z východu,pokud napadnou Západní svět. Vždyť v Avganistánu bojujete za EVROPU. Já být mladší, tak se okamžitě hlásím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blbeček trolíček 10:09 Takže ti určite nevadia vojská VZ v 68. na našom území, že?

      Vymazat
    2. Tak se přihlaš, staří volové jsou taky potřeba ...

      Vymazat
    3. CHODÍCÍ ZDECHLINA JAKO TY SE OKUPANTŮM ZE ZÁMOŘÍ HODÍ!!!!!!!!!!!

      Vymazat
    4. Vždyť v Avganistánu bojujete za EVROPU.....za prachy bojují, ty zfetovanej kreténe, ne za EVROPU

      Vymazat
    5. 10:09 sople, dvacet let nevadí. otázka je spíš, že jsi krypl, feťák a staral by ses jen mák

      Vymazat
    6. 10:25 Janičko kravičko,proč ze sebe děláš milku?.Copak ČSSR v roce 1968 do světa exportovala terorismus, tak jako Afgánci?Asi ne co,tak než něco napíšeš, tak se poraď s nějakým bačou ( pasák ovcí), ať neplácáš kraviny. Jinak, první okupant Afganistánu byl tvuj oblíbenec RUS. čus.

      Vymazat
    7. 10:25 Koukám,že U tebe, ty čobolská zdechlino je každý " BLBEČEK TROLÍČEK ". Skus pást krávy na těch vašich pasienkách!KRAVA.

      Vymazat
    8. Měli by jsme těm Afgáncům vypálit nějakou vesnici/za trest /,že napadají naše vojaky .Nebo nějaký My Lay.At mají svoje Lidice jako my

      Vymazat
    9. 10:09 Jasně, hypotéky je potřeba splácet, na barák si člověk jen tak nevydělá. Tak proč nehlídat makový pole, ať maj migranti po Evropě co prodávat.

      Vymazat
  23. Jsme hrdi na nase vojaky a par rudych pomatencu v ustavu u Davida na tom nic nezmeni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonyme 10:58 Ani nenaznačujete, z čeho tyhle vaše pocity pramení. Máte to ujasněné, dokážete nám to nějak rozvést?

      Vymazat
    2. V tom ústavu kde tě drží v kleci, ti zapoměli kolegové dr. Davida dát něco na zklidnění tak tu neustále otravuješ pomatený magore ..
      Bude nutné na tebe lépe dohlížet ..., zařídíme to ..

      Vymazat
    3. 11:26 Co je KLETÉN, asi nějakej kámoš Lavrova a Pjakina chichichi.

      Vymazat
    4. 12:51 To je kretén jako ty v kleci chichichi

      Vymazat
    5. Pro Tvoji informaci, drahý soudruhu a soukmenovče, autore příspěvku z 20. října 10:58:
      Soudruh a soukmenovec David byl sprostě vyhozen ze všech blázinců, tudíž už nikde profesionálně nepůsobí.

      Ano, s.s. David byl NESMÍRNĚ SPROSTĚ vyhozen z Bohnic i Dolních Beřkovic, Leninu žel.
      Proč byl vyhozen, proč musí své poslední roky dožívat o ŽEBRÁCKÉM důchodu bývalého ministra kapitalisticko-demokratické vlády?
      Protože je dobrý komunista a putinista, tudíž LENINSKY NEOHROŽENĚ bojuje za osvobození naší vlasti z područí EU a okupace NATO, za plný návrat Česka do Velikého Ruska. Proto ho nenávidí, dnešní mocipáni i „obyčejní“ pražští kavárníci, proto s ním nechtějí pracovat všichni ti doktůrci a magistři a jiní podobní zrádní inteligenti.

      Kdy se toto změní, kdy s.s. David bude plně rehabilitován a řádně odškodněn za utrpěné křivdy?
      Teprve po opětovném osvobození naší vlasti nepřemožitelnou Armádou Ruské federace.

      Do té doby pilně navštěvujme – my všichni komunisti a putinisti, zemanisti a babišisti - sajty naší milované Nové republiky, a zde klikejme a klikejme, ať s.s. David má pořádné příjmy aspoň z těch zdejší ODPORNÝCH reklam.

      Ruská federace – záruka našeho návratu mezi nejvyspělejší národy Západní Asie!

      P. Radosta

      Vymazat
    6. 10:26 Asi myslí vás, podle některých vašich blábolu, není daleko od pravdy. Ale netrapte se, těch rudých pomatencu je tady daleko více.

      Vymazat
    7. Radosto, jdi už do prdele, jsi hostem na NR a do hostitele se nenavážej burane.
      Ten Festval blbosti a blbců tady už je nudný. Přihlaš se na Novu do Česko má talent, tam určitě uspěješ jako celebrita pro blbce.
      Tady jseš jenom za přiblblého pomateného trotla.

      Vymazat
    8. 14.03 Radosta je tak vlezlej a otravnej, že v reálu
      by už dávno dostal po tlamě a vyhodili by ho oknem.
      Tady hřeší na tom, že přes obrazovku na něj nikdo nedosáhne.,

      Vymazat
    9. 14:03 Jakýpak "navážení"? Vždyť toho vlastizrádnýho všivýho lumpa a placenýho agenta Kremlu tu hájí do roztrhání těla!

      Vymazat
    10. 15:02, přestaň dělat ze sebe tupého trolla. Radosta je jen troll, ty jsi ještě k tomu tupý.

      Vymazat
    11. 18:56 Kdyby ho nehájil, užgryndanej čechomužiku, tak by přeci zveřejnil pravdu! A tou je že NR není nic víc, než běžný tu dobře, jindy mizerně z ruštiny přeloženej putleroffský hoax! Součást to hybridní války vedené proti Západu touto kremelskou klikou vorujících ex-KáGeBanů! - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/%D0%A8%D0%93%D0%9D%D0%A8%D0%93%D1%82%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B52.jpg

      Vymazat
  24. Komu v hlavě zůstalo trošičku zdravého rozumu a má špetku svědomí, tak s naší angažovaností v Afganistánu prostě nemůže souhlasit. A jen tak na okraj, osobně se dobře bavím, reakcí našich i spřátelených politiků a novinářů na Saudy a jejich vysvětlování hrůzných okolností smrti novináře na jejich velvyslanectví v Turecku. To je síla, co? Naprostý hnus! Taková dávka pokrytectví snad zatřese i těmi nejblbějšími protiruskými zaslepenci...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezatřese jimi nic. Zato mnou otřásly poslední volby.
      Ty prokázaly, že racionalita je podstatné části voličů cizí.

      Vymazat
    2. Máš přímo LENINSKOU pravdu, drahý anonymní soudruhu a soukmenovče:
      Tak DRZE se přiznat k vraždě, jako to udělali Saudové po BRUTÁLNÍM nátlaku Západu, to tedy my Češi a Rusové nikdy neděláme, vážně VŮBEC NIKDY!

      Státy se udržují těmi ideály, z nichž se zrodily!

      P. Radosta

      Vymazat
    3. Radosto, Radosto, ty jak je vidět jsi se zrodil z blbosti, blbý jsi a blbý i z tohoto světa odejdeš.
      Je ale ještě možnost tě zachránit před tím nepěkným osudem, internovat tě, zklidnit farmaky a převychovat prací.
      Je to to nejhumálnější, co ti můžeme nabídnout. Tvoji tebou opěvovaní soukmenovci tě plánují předhodit muslimům, a ti se s teboou humálně sr*t nebudou.

      Vymazat
    4. Hovadný havlistický anonyme, zbabělý autůrku pokusu o plivnutí na můj čistý štít komunisty a putinisty (blábol z 11:51):

      Ačkoli to zjevně nechápeš, ty typicky kapitalisticko-demokraticky nevzdělaný pražský kavárníku, tak Saudové se přiznali – ZCELA JASNĚ + JEDNOZNAČNĚ – k vraždě onoho přebytečného novináře, viz NÁDHERNĚ leninskou formulaci našeho národního Vůdce Miloše: Novinářů je příliš mnoho => měli by se zlikvidovat.

      Ano, ty hloupý ezruhujere, angličtiny neschopný, to je popsáno v onom článku, na nějž vede můj výše uvedený odkaz.

      Já to raději zopakuji, s chabou nadějí, že pochopíš aspoň kousíček, ignorante pravicový: Tak DRZE se přiznat k vraždě, jako to udělali Saudové po BRUTÁLNÍM nátlaku Západu, to tedy my Češi a Rusové nikdy neděláme, vážně VŮBEC NIKDY!

      Ať věčně žije Veliký Putin, Budiž Jeho Jméno Pochváleno, naše jediná opravdová záštita proti EU a NATO!

      P. Radosta

      Vymazat
    5. 1) Radosta si z vas dela mistrne prdel a jeho prispevky jsou plne ironie a srandy !

      2) Novinari jsou prodejne STETKY a kazdy rok je jich zabito v prumeru 80, kolem celeho sveta !

      3) Duvodem je jejich neobjektivni, informativni politicka cinnost a poplatnost uspuratorum, kteri neuznavaji vysledky voleb - at uz v Cesku, nebo v Americe.

      4) Daleko horsi, nez vsechny druhy novinaru jsou cenzori, kteri vam zatajuji nejdulezitejsi udalosti ve svete a tim vam mrzaci schopnost se orientovat.

      Vymazat
    6. Ad Světa znalý
      Mistrně? Co? Vždyť Radosta pořád mele to samé! Jenom to dokola prefabrikuje a celé odstavce různě kombinuje!
      Pokud by to nebylo pořád na jedno brdo, mohlo by to snad i bavit, a taky že zpočátku i mě to bavilo. Teď už je to ale jenom ubohost.

      Vymazat
    7. Máš li bol, vem Radostol ! Dobré vysrání jisté.

      Vymazat
    8. 12:48 Na informování zde máme mistrné příspěvky Radostovi. Jsou plné ironie a srandy a ne tak dementně nudné, jako tvoje.

      Vymazat
    9. Sveta znaly 12:48

      Závidím vám vaše velice nízké nároky na úroveň srandy. Vám stačí opravdu málo. Musíte mít veselý život

      Vymazat
  25. Vase nejhoupejsi cenzure NENI ta, ktere vladne Dvorak, ale ta ktera je na Min. vnitra a je slozena z indoktrinovane
    mladeze ! MlADEZE, KTERA NEVI, KDO ZA KOHO KOPE A CO SLEDUJE.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty neměl by si se nazývat Světový blbec?

      Vymazat
    2. 13:17 - Nemas proti argument, tak jsi hovnometnikem !
      Jsem nejvice mazan, coz svedci o velikosti moji osobnosti ty prehlizena blecho !

      Vymazat
    3. 13:28
      Tvoje velikost spočívá v největší hromadě ho.en, kterými to zde zaneřáďuješ.

      Vymazat
    4. 14:23 - prestan zavidet a kritizovat, kdyz sam nejsi v nicim prinosem a obohacenim druhych.
      Kdyz nemas co rici, tak mlc, at neni poznat, ze jsi mentalni trpaslik !

      Vymazat
  26. Vlada z Brna 13:09 !
    Ctu Radostu rad. On ironicky pise o velmi tezke dobe v nasich dejinach !
    Byla to doba strachu a terroru !
    (Byl jsem nekolikrat v tvem meste. Zvolte jine lidi na radnici. Mate tam vitace ! Nebo tvoje mesto prestane existovat.)

    OdpovědětVymazat
  27. Celá ta slavná hurá akce není nic jiného, než snaha zavléct ČR do větší účasti na této kolonizační, útočné válce. Jsou to politicky řízené akce pod falešnou vlajkou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidim to tak, ze valka vas nemine ! At uz v Afganistanu Cesko bude, nebo nebude, tak cela ta oblast je plna narodu, ktere jsou premnozene a jsou na pochodu do Evropy. Je lepsi je fackovat tam, nez v Evrope.

      Vymazat
  28. Cely severozapadni Pakistan je ovladan kmeny, ktere zabiji kazdeho NEVERICIHO !
    Ty stejne kmeny jsou i v Afganistanu !

    A Merkerova je pustila do Evropy. Ona je - dlohodobe - tak DESTRUKTIVNI, jako byl pro Cesko Hitler ! !

    Nejlepsi pro existenci vasi republiky je agenda presidenta Trumpa.

    Agenda ktera zakazuje immigraci, ktera je illegalni, ale podporuje immigraci legalni - tech lidi, kteri jsou potrebni a pracoviti !

    Vasi immigracni politiku by mela ovladat Praha a ne Berlin !

    Znam Afriku a neumin si predstavit, k cemu bude v Evrope pasacek koz ze Somalska.

    OdpovědětVymazat
  29. 4000 lidi bylo zorganizovano "Liberalnimi Demokraty" ! Tito lide jsou na pochodu z Hondurasu pres Mexico do Ameriky, aby ovlivnili volby 6. listopadu, ktere jsou abnormalne dulezite.

    Tyto volby rozhodnou o tom, bude-li Trumpova revoluce pokracovat, nebo bude zastavena.

    V pripade, ze bude zastavena, tak Berlin bude mit vetsi slovo v Praze !

    OdpovědětVymazat
  30. OSOBNI MINENI !
    Vase volby me prekvapily tim, jak posilily pro BRUSELSKE strany.
    Tak at uz se cokolv v budoucnosti stane, tak jsou to nasledky vaseho rozhodnuti !
    Jste v NATO ze sve vule a jste v EU ze sve vule.
    Trumpova agenda by byla pro vas daleko lepsi !

    Nase nezamestnanost je NEJNISSI za poslednich 50 let.
    Zeme je positivni a silna.
    Ovsem to vy nesmite vedet !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Světa znalý Rostislav Hedviček, nyní Florida?

      Jenže se pro veřejnost otevřely archivy Státní bezpečnosti a najevo vyšla celá řada dalších skutečností, které s Hedvičkovým sebeobrazem ani vzdáleně nekorespondovaly.

      Předně se ukázalo, že zájezd do Jugoslávie nebyl první, ale zhruba pátý, takže pokud by Hedviček komunistický režim opravdu tolik nenáviděl, není zřejmé, proč s emigrací čekal až na pátý výjezd – nehledě na to, že pět výjezdních doložek a devisových příslibů by osoba s jeho kádrovým profilem nikdy nemohla dostat.

      Nedosti však na tom. Hedviček, kterého podle jeho vlastních slov nevzali pro jeho původ ani do Pionýra, byl členem SSM, a v podniku, kde pracoval, zastával funkci bezpečnostního a požárního technika, což rozhodně nebylo místo, které by se svěřovalo nepřátelům režimu. Podobně nevěrohodnou se ukázala i legenda o důvodech, proč Hedviček nesměl vystudovat vysokou školu.

      Takto z hedvičkovské legendy opadávaly, šupinu po šupině, jednotlivé lži, a výsledkem byl obraz spíše privilegovaného obyvatele komunistického Československa, který sice mohl režim nenávidět, ale rozhodně mu to nebránilo v pohodlné kolaboraci.
      Tedy ukázková srážka Dichtung a Wahrheit…

      Nevím, zda jsem byl prvním, kdo tyto skutečnosti o Hedvičkovi zjistil: spis pořízený StB po jeho odchodu do emigrace jsem si nechal vyhledat a okopírovat v lednu loňského roku a jeho obsah jsem si zprvu nechal pro sebe. Do Hedvičkovy kausy jsem vstoupil až poté, co se dokumenty počaly objevovat, s peprnými komentáři, na různých místech na Internetu, a Hedviček ostře napadl disidenta Stanislava Pence za zveřejnění registru svazků na adrese http://www.svazky.cz.

      Vymazat
    2. 0:38 Jo Pence, Pence, až ten se stane prezidentem, veme to s kremelskou svoločí vod kredence!

      Vymazat
    3. Honolulu zas řádí jako Černá ruka. Chlape, zmenši počet komentářů na dva.

      Vymazat
  31. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zde je historie R. Hedvíčka co se zde pŕedstavuje jako Světaznalý. Je to známý lhář.
      https://dvoranahlouposti.blogspot.com

      Vymazat
    2. 21:18 Nežvaň rudej xindle! Nick honolulu odešel už v roce 68 a to do JAR! On je Vlastenec, rasista, aktivní člen KKK! Kdyby tě ty kremelská filcko vopejzaná spatřil - na kilák - dva, tě složí svou winchestrovkou jak škodnou na loveckej lístek:)

      Vymazat
    3. 8:32, ale ty jsi tady, ty vlezlá štětko. Takže to k tobě máme blíž. Apropos Honolulu není rusofob a zdá se ani rasista, máš smůlu nácku.

      Vymazat
    4. 19:01 To není a nemůže být, páč to je antikomouš, rudoficko! Zato je rusofobní je tenhle xindl co tě stvořil a udržuje při mizerné, leč už naštěstí krátící se existenci! - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/%D0%96%D0%B8%D0%B4%D1%8B-%D0%B3%D0%BB%D0%BE%D0%B1%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%8B13.jpg

      Vymazat
  32. Milá redakce,nemůžete ty ynteligentní pseudokomentátory poslat do pr.....kený vohrady.
    Díky

    OdpovědětVymazat
  33. Obdivujeme Finsko a Rakousko, jejich ekonomiku, prosperitu a klid. Ale málo se zdůrazňuje, že tyto země jsou vojensky neutrální, že nemají ambice válčit, okupovat, vraždit a kořistit, zatím co našim politikům tyto vlastnosti, asi za korupné z kapes diktatury kapitálu, zůstávají vlastní. Samozřejmě neutrální jsou také tradičně Švýcaři, Švédové, Irové a další v Evropě a "mají z ostudy" že nejsou válečnými štváči, jako my, "kabát"? A proč otázky míru ve Světě je zcela fuk mediím, a vlivem její propagandy i občanům. I my jsme odpovědní za migranty, "sirotky" povražděných rodičů, rozvaliny měst, miliony mrtvých. To se tedy máme čím chlubit! V čem jsme lepší, než byli nacisté???

    OdpovědětVymazat
  34. Čeští žoldáci nemají v Afghanistánu co pohledávat, protože na to neexistuje žádný mandát RB OSN. Naši žoldáci tam byli nasazeni jenom jako ochrana a živé štíty na ochranu daleko cennějších životů amerických lampasáků. I když nedávno, po smrti tří Čechů kdosi z GŠ prohlásil, že i Češi budou mít v nových hlídkových pochodech své živé štíty, tj. nejprve půjdou afghánští vojáci, potom Češi a teprve potom Američané. GŠ ale zapomněl asi na situace, kdy se jede ve vozidlech a před Čechy nejelo vozidlo s Afghánci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17.44 A zase LHÁŘ !!!§. Naši vojáci mají mandát RB, TY PRASE PROLHANÝ.

      Vymazat
  35. Afghánci milují své okupanty. Bohužel svou vděčnost neumí dát najevo jinak, než snahou ukončit jejich pozemské trápení cestou na věčnost.
    Jiný kraj, jiný mrav...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 21:09 Svatá pravda. Někdo vítá hosty chlebem a solí, někde je hned pozve do harému pannen hurisek na nebesích. Jiný kraj, jiný mrav.

      Vymazat
    2. To je pravda. V podstatě to s námi ti Tálibové myslí dobře. V jejich zemi být jako káfir poslán na věčnost do Ráje, je tou největší poctou a my si toho neumíme vážit. Nezbývá než doufat, že islamističtí migranti nás vděčnosti naučí přímo doma, v našich obývácích, ulicích, školách...

      Vymazat
  36. Ano, ta třetí strana je Rusko

    OdpovědětVymazat
  37. !!! POZOR - CENZURA !!!

    !*!*!*!*! ВНИМАНИЕ - ЦЕНЗУРА !*!*!*!*!

    Soudruzi, opět na sajtách Nové Republiky řádí agenti CIA a Mossadu!
    Opět se ztrácejí příspěvky, dobré internacionálně-vlastenecké, 100% levicové příspěvky nás komunistů a putinistů!!

    TO JE CENZURA, ODPORNÝ NÁSTROJ EUROAMERIKY A BURŽOASIE !!!!!

    Prosím soudruhy z redakce NR, aby NEPRODLENĚ zvýšili svou revoluční bdělost a ostražitost!!!
    Vzkřikněme kolektivně do tváří těch pravičáckých zakuklenců z 5. kolony své revoluční NO PASARÁN!
    Jinak nepřátelští agenti zesílí, časem převezmou vládu nad naší MILOVANOU Novou Republikou, a udělají z tohoto dosud 200% SPOLEHLIVÉHO orgánu KSČM a Velvyslanectví Ruské federace pravý opak: hlásnou troubu kapitalismu a demokracie!!!

    Snad vám nemusím vysvětlovat, soudruzi, jaký JEDINÝ trest je za takové trestuhodné selhání v boji proti fašismu a Euroamerice.
    Myslete proto hlavou, ano?
    A NIKDY nepouštějte ze zřetele naše heslo: Se soudruhem a soukmenovcem Davidem v čele VPŘED, za svobodu slova pro každého roduvěrného Čecha a Rusa, čili každého komunistu a putinistu!

    Děkuji Vám předem, drazí soudruzi, a nyní vložím zpět svůj příspěvek z 20. října 0:32.


    P. Radosta

    OdpovědětVymazat
  38. Veliké Rusko – mírová hráz, stejná jako Sovětský svaz!

    Drazí soudruzi a soukmenovci z redakce naší milované Nové republiky, moc vám děkuji za tapetování výše uvedeného článečku.
    Jistě, ten textík uvádí „jen“ známé věci; ale ruku na srdce: Na některé staré dobré leninské pravdy občas zapomínáme, v našem zoufalém každodenním boji o suchou skývu pro naše vyhládlé děti.

    Jedna z těch leninských pravd je opět aktuální: V Afghánistánu vraždí, mučí a znásilňují Euroameričani, žoldáci kolonizátorů, dnes tedy neokolonizátorů.
    Zato sovětští vojáci přivezli do té zubožené země slovanský mír a příslovečný sovětský blahobyt.
    A co tehdy udělal Západ? Zakázal svým sportovcům účast na NEJKRÁSNĚJŠÍ olympiádě všech dob, na VELESLAVNÉ olympiádě v Moskvě, stolici Svazu sovětských socialistických republik.
    Taková hanba …

    Na druhou stranu: My roduvěrní Češi a Rusové od té doby víme, že Доктрина ограниченного суверенитета (lidově Доктрина Брежнева) se prostě PERFEKTNĚ osvědčila; nejen v ČSSR r. 1968, ale i v Afghánistánu o 11 let později.
    A to je prostě BÁJEČNÉ!

    Ano, grandiosní úspěch Brežněvovy doktríny je TAK PŘESVĚDČIVÝ, že Veliký Putin, BJJP, ji mohl zcela klidně použít bez velkých úprav.
    Ano, Veliký Putin, Budiž Jeho Jméno Pochváleno, nemusel pracně vytvářet novou koncepci omezené suverenity blízkého zahraničí Velikého Ruska; stačilo jen mírně přizpůsobit osvědčené zásady novým podmínkám, a prakticky NESKUTEČNĚ dokonalá Доктрина Путина byla na světě.

    Takže odpověď na otázku s.s. autora výše uvedeného textíku je prostě nabíledni: Ta „třetí strana“, respektovaná všemi a více než dobře připravená rázně jednat, v Afghánistánu (Malorusku, Pobaltí, Česku i kdekoli jinde), je Veliké Rusko a nepřemožitelná Armáda Ruské federace.


    Světu slovanský mír!


    P. Radosta

    OdpovědětVymazat
  39. Zvolili jsme si kapitalismus, zvolili jsme si války. Války jsou nerozlučně spjaté s přežitím kapitalismu - ale i naopak. Proto kdo chce válku, chce kapitalismus.
    Zrovna dnes byly "velké lementací" dvojníka Emanuela Moravce na duchem invalidní ČÉTÉ, že Rusko ne a ne se omluvit -
    1. za to, že česká pravice po únoru 1948 dohnala Jana Masaryka k sebevraždě, byť za asistence agenta velké Británie. Proč? Západ neunesl, že Masaryk setrval v Gottwaldově vládě a odmítl odstoupit - a tak se spustila stavidla štvanic, nác.soc. a lidovců za asistence již tehdy porozené pražské kavárny, však jsme jejich nacismulibé aktivity poznali (nejlépe K. Čapek) již po Mnichovu.
    2.Za to, že se k nám vypravili Němci, Poláci, Maďaři a Bulhaři v r. 1968, aby nás zachránili před tím srabem, jaký máme dnes - před členstvím v EU, které z našeho státu vysálo 3krát tolik kapitálu, než do něj dodalo a před členstvím v NATO, které z nás udělalo ne okupanty typu tč. USA v Německu, či analogického SSSR v ČSSR od r. 1969, ale typu okupantů, jak je pamětníci znají z let 1939-1945. Pro Tomia Okamuru a SPD (strašidlo českých militaristů): 1. referendum o tom, proti komu Češi chtějí vést válku a koho chtějí Češi okupovat.
    Ano, jakkoliv jsme po invazi vojsk Varšavské smlouvy, které jsme byli členy, řvali o okupaci, právě posledních 30 roků ukázalo, jak pravdivé bylo, že šlo o bratrskou pomoc, zatím co deklarace mírových misí je naprostou tou nejnehoráznější a současně nejsměšnější lží. Ostatně velí nám ti, co takové mise mají v krvi, když masově vraždili indiánské národy poté, co provedli invazi do jejich země, kterou po celý novověk vskutku okupují - a kolik že to podle USA bylo "vybito" "rudých"? Bratru "jen" 162 milionů, prostě pro světový kapitál drobné. Tak co se mazlit se Světem, lidmi, nějakým blbým MÍREM. To je pro změkčilé povahy s přežitou touhou k humanismu, lidé, kteří svými výkřiky po MÍRU uráží Pentagon a jeho "gentlemanny".

    OdpovědětVymazat
  40. 16:52 tAK TY JSI JASNÉ PRORUSKÉ HOVADO, POKUD NAPÍŠEŠ," OKUPACE ČSSR BYLA BRATRSKÁ POMOC." tAKOVÉTO SVINĚ SE MAJÍ STŘÍLET BEZ SOUDU.

    OdpovědětVymazat