Reklama

.

.

středa 17. října 2018

Obžaloba Václava Havla za schvalování masakru Srbů kvůli základně Camp Bondsteel v Kosovu proti Rusku

Václav Havel a Madeleine Albrightová
     
17. 10. 2018 SkrytáPravda
Udělal Bill Clinton a McCain s dcerou pražských židovských předků Albrightovou z věčně opilého Havla stejně jako ze závislého na alkoholu Jelcina hlupáka, nebo Havel o důvodu masakrů věděl, protože je schvaloval?
Masakry civilistů v Jugoslávii, především v Bělehradu byly zahájeny v březnu. Tím si začala armáda USA čistit prostor pro další základnu směrem k Ukrajině a Moskvě. Po 78 dnech zvěrstva kolem Kosova skončily, místo bylo vyčištěné a...


Výsledkem náletů 3,5 tisíce až 4 tisíce obětí, včetně asi 400 dětí. Dalších 10 000 osob bylo zraněno. Vojenská operace NATO proti Jugoslávii byla zahájena 24. března 1999 a trvala 78 dní. Podle údajů aliance provedlo letectvo bloku 38 tisíc bojových vzletů, více než 10 tisíc z nich bylo uskutečněna za účelem bombových útoků.

A ZAČALA SE STAVĚT DALŠÍ AMERICKÁ ZÁKLADNA BLÍŽ MOSKVĚ

Camp Bondsteel je americká vojenská základna v Kosovu a budovaná v roce 1999.

Základna se nalézá se poblíž města Uroševce a rozkládá se na ploše 3,86 km³. Na základně je vybudováno přes 300 různých staveb, obývaných více než sedmi tisíci vojáky. Základna má zhruba desetikilometrový perimetr.



ODS v čele s Václavem Klausem proti masakrům protestovalaODS protestuje: "ODS vyjadřuje lítost nad tragédií v Jugoslávii a s rozpaky se dívá na válečnické postoje některých českých politiků (Václava Havla např.) a žurnalistů. Bomby samy o sobě složitou situaci v Kosovu vyřešit nemohou. To může vyřešit pouze opětovné zasednutí zúčastněných stran k jednomu stolu." vyjádřil naprosto jasný postoj tehdejší ODS Václav Klaus.
 
A Václav Havel?


"Já chápu tu hrozbu náletů jako jediný možný výraz nelhostejnosti evropských demokracií a Spojených států," řekl Václav Havel. Spojenci budou ničit srbské cíle tak dlouho, dokud se Miloševič nepodvolí. (A neuvolní prostor Kosovo pro americkou základnu, prokazatelně víme z dokumentů dnes)
Následně pokračovalo obklíčení Ruska: aniž si to Jelcin uvědomil, zem se mu rozpadala pod rukama, po Rusku se potulovaly hordy především amerických agentů a co hůř: nedokázal zabránit, nebo v opilosti ani nezjistil, že na dostřel Moskvy už má americkou armádu, která si dělala místo v Kosovu tříměsíčním masakrem krvavých nocí nad Srbskem, a především Bělehradem. 
červená: americké základny po roce 2000, Polsko žádá o výstavbu,
dolní modrá - Krym dovybaven až v roce 2014

Zvěrstva NATO v čele s USA

Mezinárodní zločinec generální tajemník NATO Stoltenberg: země NATO zabíjely v Srbsku civilisty proto, aby zachránily životy civilistů.


10.7.2017
BELEHRAD - Generální tajemník NATO Jens Stoltenberg uvedl, že mnoho lidí v Srbsku stále má špatné vzpomínky na bombardovací útok v roce 1999.

A už mlčí, že druhá největší americká základna v Evropě Camp Bondsteel byla postavena v Kosovu hned po skočení bombardování Jugoslávie. A hlavně základna Bondsteel byla postavena na zemi, která do války a následného masového odchodu obyvatelstva patřila Srbům. Na strategickém místě.

Z jara 1999 své požadavky stále radikálněji vyjadřovali kosovští Albánci. Dohoda z Daytonu však garantovala územní celistvost Srbska. Když proti kosovským Albáncům, kteří se rozhodli pro boj, začaly radikálněji zasahovat srbské vojenské a policejní síly, přešel do do útoku západ v čele s USA bez mandátu OSN a rozhodl se pro rázný zákrok. V březnu 1999 začal s nálety na Jugoslávii, které trvaly skoro tři měsíce. Hlavními terči se však nestaly srbské jednotky působící v Kosovu, ale infrastruktura okleštěné jugoslávské federace. (Pozn. Nové republiky - vd: škoda vyčíslená na stavebních objektech zničených bombardováním byla vyjádřena částkou 50Mld USD, škody způsobené výpadky ve výrobě dalších cca 50 Mld. USD)

Základna Camp Bondsteel v Kosovu

Vrah z Vietnamu americký senátor a dodavatel zbraní teroristům v Sýrii McCain se v Kosovu vysmíval Rusku, že už je Moskva na dostřel. Pak zemřel na rakovinu.

Masakry ve Vietnamu či Jugoslávii? Prostě McCain byl americký hrdina
Tato zvěrstva v Jugoslávii podporoval Havel

Proč? Jenom proto, aby USA byly blíž nerostnému bohatství Ruska?

A OSN mlčí. Ale ti, co bránili Srbsko, byli souzeni v Haagu. Výsměch lidství?

Nikdo nemůže zpochybnit data, nikdo nemůže zpochybnit to, co se skutečně stalo včetně autentických výroků Václava Klause, Václava Havla a masakry, které se v Srbku díky náletům NATO (vždy terorismus a zabíjení kolem USA) bez mandátu OSN prováděly na obyčejných lidech. A NATO svírá Rusko stále víc. Vážně bez boje ruský lid vydá USA své nerostné bohatství? Nerozdělují si už kořist, aniž by se zeptali majitele - ruského lidu?

A co my, kteří jsme mezi dvěma mlýnskými kameny? Jak dlouho přežije Česká republika, pokud USA napadnou Rusko jadernými zbraněmi? Kolik minut nám pak zbyde do konce života? Zbraně už se stěhují na Ukrajinu a do pobaltí.

1 díl: Kdy se opět stalo Rusko nepřítelem USA? Když Putin zabránil dokončení rozparcelování.
2 díl: Americký terorismus v Evropě, uloupené Kosovo, masakry NATO v Srbsku


A ohlasy a tento článek ve Skryté pravdě?


Návštěvník - Dan před 2 dny

Tento clanek je vykrikem na pousti. Oficialne veri lide tomu, co jim medi predkladaji, ze bombardovani bylo nutne a ze Havel je moralne bezuhonny apostol. Lide nemaji cas, hledat a sledovat alternativni zdroje informaci na svobodnych webech jako tento.
Ze je pravda ve skutecnosti jina verejnost nevi.
Dokud budeme v EU a NATO pod vlivem Deep Statu a US ambasady, budou oficialni media lhat a zamlcovat i nadale. Media jsou rovnez rizena Deep Statem, protoze medialni Agentury patri zidovskym americkym Chazarum. Z nasich medii uz byli davno odstraneni kriticti a objektivni zkuseni novinari jako Petranek a j. Zijeme v druhe diktature, propagujici bilou, namisto rude hvezdy!
Situace je uz natolik nebezpecnou, ze jsme stale vice tlaceni k valce s Ruskem. Media tuto rusofobni hysterii podporuji. Vedci jsou z CSAV vyhazovani, protoze prijali vyznamenani od prezidenta. Zijeme v neskutecnem svete lzi, rizenem proti lidem a jejich zajmum!!!!


... a další:

Zaver z tohoto clanku.
Spor mezi Srby a Kosovem vyuzily USA k prosazeni sveho zajmu, tj. zridit sou zakladnu na uzemi Srbska. K tomu bylo nutne Srbsko bombardovanim srazit na kolena, protoze by to Milosevic nikdy nedovolil. Vyuzil se k tomu spor uvnitr zeme a lziva tvrzeni o masakrech na muslimech. Fotka s mrtvolami nahazenymi na hromadu byla vydavana jako dukaz masakru na civilistech. Ve skutecnosti to byli ale teroriste, zbaveni zbrani. Proto byl Milosevic take souzen a nakonec zabit ve vezeni, aby se pote ukazalo, ze se zadnych zlocinu nedopustil. Tak funguje americka zahranicni politika!

... další

Návštěvník - wolfram před 1 dnem
Proto odstraňujte Lavičky Václava Havla - symbol kleptokracie a "humanitárního" bombardování, občané, hrrr na ně!

a dále

Návštěvník - wolfram před 1 dnem
Chci Vás upozornit, že Havel podporoval nejen bombardování Srbska, ale také bombardování Iráku! Havel podepsal za Českou republiku ostudný tzv. Dopis osmi, který vyšel jako otevřený dopis osmi evropských státníků 30. ledna 2003 ve světovém tisku. Dopis vyvolal řadu protichůdných reakcí na domácí i mezinárodní politické scéně, zejména po následné válce v Iráku, kdy se nepodařilo žádný z oficiálně uváděných důvodů pro tento konflikt prokázat. Ve funkci prezidenta ČR skončil Havel pouhé dva dny poté, co tento dokument vyšel v tisku.
Objednali si "Dopis osmi" na Bushovu podporu Američané sami? Prvotní impuls k "Dopisu osmi" vzešel údajně z konzervativního listu The Wall Street Journal Europe, jehož editor Michael Gonzalez se pak hájil slovy, že text vznikl z podnětu americké administrativy.
Francie a Německo tehdy odmítly válku, Francie a Německo šly spolu proti USA. Obě země společně ostře odmítly vojenský zásah proti Iráku, na jehož rychlé provedení tlačil G. W. Bush. "Je třeba udělat vše, abychom se války vyvarovali," řekl tehdy prezident Jacques Chirac. Chirac ujistil, že "Německo a Francie mají na iráckou krizi totožný názor", který se opírá o dvě myšlenky. "První z nich je, že jakékoli rozhodnutí o Iráku přísluší Radě bezpečnosti OSN a jen této radě," uvedl Chirac. Další společnou myšlenkou je názor, že "pro nás je válka vždy přiznáním neúspěchu". Německý kancléř Gerhard Schröder k tomu "neměl co dodat".
Přesto USA společně s Velkou Británií provedly invazi do Iráku - bez mandátu Rady bezpečnosti OSN, bez důkazu o ZHN... A nic se jim nestalo, dodnes běhají Bush a Blair na svobodě, ani žádné reparace Iráčanům dodnes nezaplatili.
https://zpravy.idnes.cz/francie-a-nemecko-odmitly-valku-d32-/zahranicni.aspx?c=A030122_223314_zahranicni_pol
https://cs.wikipedia.org/wiki/Dopis_osmi


a další ohlasy přicházejí:

Návštěvník - Dan před 22 hodinami
Co ceka Evropu jako poskoka USA? Podivejte se na otevrene chvastani americkeho analysty! Dejte video dal!


67 komentářů :

  1. To, co udelali Americani ve Vietnamu ani Stalin neudelal. Slova se nedostavaji komentovat obludnost Havlova pocinani. Odtrzeni Kosova je jako odtrzeni Sudet. Havel byl horsi president nez Gottwald.

    Na verohodnosti clanku ubira nesmyslne porovnavani Jugoslavie a Vietnamu. Dale tvrzeni, ze Americanum jde o ruske nerostne bohatstvi. Myslite ISIS byl motivovan nerostnym bohatstvim?

    V ohlasech se objevilo tvrzeni, ze Zidi jsou Chazari. Je to opakovane tema a nesmysl non plus ultra. A i kdyby to byla pravda, tak je to uplne jedno. (Pravda to neni.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Američanům samozřejmě jde o to zničit jediného soupeře, který je schopný jim načechrat peří a jako prémii si urvat jeho velké nerostné bohatství.

      ISIS s tím nemá nic společného, šlo jen o to Rusy vyštípat z oblasti Středozemního moře (námořní a letecké zázemí na syrských základnách), odkud má ruské loďstvo i letectvo pod účinnou jadernou palbou celé jižní křídlo NATO, celé SEATO a téměř všechny zásobovací trasy do Evropy.

      Hrajete šachy?

      Putin ano!

      Američané poker, Britové kriket, Francouzi petanq a německým sportem je ježdění prstem po mapách na východ a jih od Berlína..

      Vymazat
    2. @ 18:56
      ISIS jsem uvedl jako priklad toho, cim muze byt skupina motivovana.

      Putin hraje geopoliticke sachy dobre. Ale ted je tady novy souper, ktery Americanum nacechra peri jeste vic.

      Vymazat
    3. Chazaři jsou turkotatarský národ, který místo islámu vyznavá judaismu, ale ono to není důležité......Mnoho Čechů po Bílé Hoře konvertovalo k Judaismu (odtud má mnoho židů české jména...) . Od plynových komor je to nezachránilo...Takže opravdu je to jedno....

      Vymazat
    4. To je jen "blbá nálada" a demokracie podle V.Havla. a politici jako Hamáček, Bělobrádek, Hermann, B.Sobotka jsou přímými pokračovateli této politiky.

      Vymazat
    5. A proč si, balíku, nepřečteš knihu "Jak byl vynalezen židovský národ"? Tam máš jasné důkazy, že žiďáci jsou směsicí Chazarů a Bulharů, a že Chazaři jsou směsicí Mongolů, turkických a kavkazských národů... Dojdi si do knihovny!

      Vymazat
    6. Havel byl takový blbec, že ani nevěděl, že ho financuje CIA!

      Vymazat
    7. @ 10:06
      Prectete si Kevina Mac Donalda. On tu chazarskou hypotezu vyvraci. Zidi se geneticky podobaji narodum z vychodniho stredomori. Nevim, jestli mezi ne patri Chazari.

      Taky je to uplne jedno. Ti chazarovci z toho nejak extrapoluji v tom smyslu, ze dnesni Zidi nejsou skutecni biblicti Zidi nebo cosi takoveho. Ve skutecnosti s tou hypotezou prisli Zidi sami, aby vyvraceli stereotypy o Zidech. Hypoteza je zjevne tendencni a tudiz pochybna.

      Vymazat
  2. Podle mapsgúglu se jedná o prodej automobilů a ne americkou základnu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chyba. Gúgluj heslo Bondsteel.

      Vymazat
  3. Budeme vyhlazeni, protože budeme obětním kanonenfuterem pro jaderné zbraně, když USA zahájí válku proti Rusku ! Amerika a NATO hledají záminku k zahájení velké války s Ruskem ! USA nás odsoudily k vyhlazení, ale sami budou mít také problém a to vellký - přežít, což se asi nikomu nepodaří ! Ani bohatcům v podzemních městech. Poločas rozpadu plutonia je cca 24 000 let !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebudeme vyhlazení, nastoupí nová populace z Afriky, frankofonní, a zaplní svým genofondem zdejší prostory. Bývalý ostblok je systematicky připravovaný k válce. Systematicky se podporují hitleroidní skupiny typu imbecila "Reconquista", který nejen že nebude potrestán (to by musel mluvit o zabíjení muslimů), ale vyzdvihován. Zabíjení Rusů je správné a tahle indoktrinace spolu s LBGTI začíná už ve školkách.

      Vymazat
    2. 22:45 Příteli, máte to trochu pomotané. Pokud vás nahradí populace z Afriky, tak váš rod nebude vyhlazen ? Máte zřejmě jen vztah k půdě.

      Vymazat
    3. 10:02, to byl popis obrázku budoucnosti tohoto prostoru pro nacistu z předchozí diskuse, který se naivně domnívá, že tady bude pro něj místo, když potáhne na Rusa. V mém okolí je takových víc.

      Vymazat
    4. 22:45 Přestaň špinit Reconquistu, komoušskej mizero! Ta o zabíjení Rusů nejen že nemluví, ale právě naopak! Nauč se číst! Ne jako xindl lžidvořáků, žvanící cosi o "genocidních ideologiích", aniž by to hovado používající tyhle cizí výrazy rozumělo co znamenají! V manifestu Reconquista se jasně píše o Rusech toto - cituju doslovně:

      "Sjednocení ukrajinských patriotů s ruskými a běloruskými spojenci ve válce proti společnému nepříteli (anti-národní režim Putina), který rozséval semeno sváru ve slovanských zemích - to byl první signál, že Reconquista přichází. “Ukrajina dnes, Rus a celá Evropa zítra” - to byl slogan zpečetěn krví kamarádů, které hrdě přijali jako motto příznivci z Německa a Francie, Španělska a Finska. Strom Reconquisty neustále roste a sílí díky vzniku nových poboček příznivců s jejich vlastním národním duchem a symboly. Proto je tento strom nahromaděn neuvěřitelnou národní solidaritou a synergií od dob 2. světové války."

      Tak už přestaňte lhát, rudí hazjlové! To o potřebě zabíjení Rusů tu smolí asi ten mimozemšťan a já se mu naopak už dost dlouho marně snažím vysvětlit, že zkurvysyn z Kremlu a jeho klika židovorů nemá s Rusy a Ruskem nic společnýho!!!

      Vymazat
    5. Anonymní 8:25; Co Ty jsi za vola?

      Vymazat
    6. 17:27 Čemu z tohu, ty tupko namrdaná asi někým z těhle putlerských židovorů - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/%D0%A8%D0%93%D0%9D%D0%A8%D0%93%D1%82%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B52.jpg

      nekapíruješ?

      Vymazat
    7. Neotravuj zdegenerovaný imbecile a zalez nazpět do havložumpy

      Vymazat
    8. 8:41 Prozradím ti tajemství! Havel byl tvůj fotr, kterej tě namrdal týhle kurvě - https://im.tiscali.cz/press/2017/11/30/883039-final-0787-3800x2536.jpg
      ... a ta tě pak potratila. Ten potrat pak komouši naložili do maus-oleje a odvezli do Chujlostanu jako delikatesu pro Putlera. Od tý doby co ji sežral poletuješ u jeho lejnolíhně - stal si se putlerprdem!!!!

      Vymazat
  4. Oběti naší agrese z "kameradenkšeftu" alias balkánské války byli souzeni v Haagu a dokonce zavražděni, aby byly zahlazeny stopy zločinců "pseudosoudu". Ten tribunál má hodnotu Lipského tribunálu Adolfa Hitlera, o nic méně.
    Diktatuře kapitálu jde vždy jen o majetek, bohatství a kde je to bohatství, které by mohlo Amíkům přerůst přes hlavu? Na Blízkém východě a v Rusku. Nemylme se, touhy diktátorů v minulosti i dnes jsou stále stejné, hrabat, hrabat a zase hrabat bez ohledu na počty mrtvých. Ale USA a země NATO se mýlí, že posluhou diktatuře kapitálu prospějí sobě - naopak tyto země budou postiženy nakonec uchvatitelskými touhami poskoků NATO nejvíce, západní civilizace zanikne a zvítězí nad mentální paralýzou Západu humanita asijských a jihoamerických zemí. Je to s podivem, do jakého bahna či spíše hnoje zabředlo křesťanství "západního střihu"!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drive nebo pozdeji nekdo vzdycky prijde s nejakou nehoraznou frazi ja ko ze, treti rise byla "kapitalisticka", "Rusove" se museli branit proti belogvardejcum, "diktatura kapitalu" apod.

      Napadlo me, ze mozna Dr. David by ziskal vice hlasu, kdyby se od tech skalnich komunistu jednoznacne distancoval. Komunisty dneska nikdo volit nebude a mozna to ani neni zadouci. Jsou spise mlynskym kamenem nez pomoci.

      Vymazat
    2. 19.16 To máš pravdu hňupe, komunisty nikdo volit nebude, dnes blbové volí blby jako jsi ty.

      Vymazat
    3. 19:16- co to píšete za hlouposti? Třetí říše byla kapitalistická. Nebo snad byli kapitalisti yavřeni, vyhnání, zestátněni? No nebyli! Takže Třetí říše byla kapitalistická, sloužila německé pravici, tedy lidem, které vygeneroval kapitalizmus.

      V diktatuře kapitálu žijeme i my dnes. Stačí se podívat na statistiky a na odsávání našeho bohatství do zahraničí, na nezaměstnané, na bezdomovce, na oběti exekucí atd. atd. - je to důsledek diktatury kapitálu.

      Pokud vím, tak program Dr. Davida nemá se skalními komunisty nic společného. Nebo jo? prosím doložte. Díky.

      Komunisty dneska skoro nikdo nevolí, protože přistoupili na hru na "demokracii" a "kapitalizmus".

      Vymazat
    4. myšlenka komunizmu je stále nadčasová tak jak byl historicky definován. Dnes se jej podařilo zcela zdiskreditovat a to i navzdory tomu že nikdy zaveden nebyl ani náznakem. Pokud lidstvo nezničí apokalypsa války, tak doba komunismu ještě přijde...

      Slávek

      Vymazat
    5. 19:16, další pako. Tady se mluví o VÁLCE, ne o komunistech. Skonči s tou ideologickou pakárnou, jsi trapný. Mimochodem, marxismus to je přesně to, co se dnes praktizuje v Evropě a co propaguje H.Clinton. Zglajšaltované otrocké masy, hlavní ideologie islám, a nad tím všemocný kapitál. Komunistická ideologie se nikdy nemůže vyrovnat síle víry tak invazivní, jakou je islám.

      Vymazat
    6. @ 21:25
      Kapitalismus neni definujici rys nacistickeho Nemecka. "Diktatura kapitalu" je prihloupla komunisticks fraze. Doufam, ze David se skalnimi komunisty nic spolecneho nema. Vy asi ano, jak o tom svedci Vase prvni dva paragrafy.

      Konstruktivni reseni nemate. Vy umite jenom nadavat a omilat fraze. Na to dnes nikoho nenalakate. Jste prekazka na ceste, jak se dostat ze soucasne situace. Mimochodem, Rusko dnes neni komunisticke. To si myslite vy a TOP 09. Tahnete oba do haje!

      Vymazat
    7. Pro 0:15 - podsouvání nedoložených domněnek je typická figura propagandistů a demagogů, kteří nemají důkazy a jsou chabí v logice.

      Začal jste nesmyslně a váš druhý příspěvek do diskuze je také nesmyslný. Diktatura kapitálu není komunistická fráze, ale termín pocházející z dílny sociální demokracie, když jí ještě šlo o lidi a ne o koryta. A mimochodem nevím, co je přihlouplého na analýze kapitalizmu. Přihlouplá je spíš vaše arogance.

      Diktatura kapitálu začíná už Klausovými slovy, že peníze jsou až na prvním místě. Některé projevy diktatury kapitálu jsem vám už uvedl výše. Jsou to ovšem jen signifikantí projevy. Stejně závažné je, že zahraniční kapitál s pomocí českých kolaborantů zničil celou strukturu českého hospodářství, kterou tu naši předci za kapitalizmu i za socializmu budovali přes 250 let. Říká se tomu konkurenční boj což je opak spolupráce. Cílem jsou peníze a ne člověk (bezdomovci stejně jako lidé v exekucích jsou jen důsledky zákonů, které u nás přes své slouhy prosadil kapitál).

      To, že jsme se stali kolonií a ztratili možnost konkurovat v mnoha oborech, zvláště v těch, kde se "líže smetana" je přece jen výsledkem nadnárodního kapitálu ovládnout světové trhy.

      Konstruktivní řešení máme, ostatně v diskuzích, jaké probíhají např. i na NR se ony programy tříbí. jen vy o nich nic nevíte, ale to není chybou oněch programů.

      Překážkou v cestě, jak se dostat ze současné situace jsou lidé, kteří např. volí zkorumpované strany a zlotřilé politiky viz (poslední senátní volby, v kterých neprošel ani jeden kandidát, který má samostatné myšlení, je osobnost a vlastenec. Ani zleva jako Dr.David, Vítová či Obrtel, ani zprava, jako Jakl, Kuras a další. Zato prošli prázdné sudy dunící frázemi (Drahoš, Hilšer, Fischer a pod.)

      Mimochodem, o Rusku nás nemusíte poučovat. protože nejsme komunisti, jak jste mylně detekoval, nefandíme Rusku proto, že je komunistické, ale proto, že se postavilo americké hegemonii a tím brání i slušné lidi v Česku a jeho okolí.

      Souhlasím s vámi, aby TOP09 táhle do háje, jako strana lokajská, plná nedostudovanců a ožralů. Ale my, co máme hlavu střízlivou a tituly vysokoškolské nikam nepotáhnem. I když české háje máme rádi.

      Příště, než někoho bezdůvodně napadnete, srovnejte si věci v hlavě a počítejte si v duchu do deseti. Pak snad nebudete psát kraviny. Zdravím vás.

      Leo

      Vymazat
    8. Ad Leo (9:05) - dobrý koment, není co dodat.

      Vymazat
    9. Ad 19:16 odpověď: Pane, velice vás zklamu: nikdy jsem nebyl členem KSČ ale ani jiné partaje, což mi právě dovoluje nejen si myslet pravdu, ale i ji říkat. Bylo to nepopulární za soudruhů, je to nepopulární dnes! Dnes diktují náš život - někoho příjemně a někoho nepříjemně peníze - čili kapitál. Tedy žijeme v diktatuře peněz, čili kapitálu. A z vyřčené klasiky stále platí, "ukradneš-li milion liber, povýší tě na šlechtice, ukradneš-li libru, pověsí tě". Tak a ne jinak funguje náš systém a tzv. sloupy státu. Nejde o lidovou správu země, ale o správu země kapitalistickými loutkami, často politickými invalidy, vekslujícími své "vyznání" podle objemu korupného, až se dopracují trafik. Ano, takové jsou i naše tzv. volby - kde účast klesá pod 20 %, neb mají menší hodnotu než nepovedená šaškárna. Ostatně jak by mohla při těch několika stovkách partají a tzv. "hnutí"? Kéž by i jednou také se pohnula mysl českých občanů.
      Takže kdo šíří pravdu, nemusí být hned v podezření z komunismu či jen socialismu. Ale popravdě - žili jsme 45 roku v míru, nyní čtvrt století válčíme proti jiným národům, které nás vnímají stejně "radostně" jako jsme my vnímali nacisty. A kdo nás to takového bahna, politické a vojenské špíny zavlekl? Kapitalismus! A proč? Protože kapitalismu je vlastní bezednost jeho touhy po majetku a je mu lhostejno, kolik milionů lidí pro jeho totální bezectnost povraždí. A že intelektuálové v souzčasnosti totálně propadli také korupci a po MÍRU nevolají, jako naši otcové za studené války, je tou největší ostudou světa vědy i umění. Já se nedivím, když takoví "umělci" pak cupují naši zástavu s heslem "pravda vítězí", Hus a Masaryk jsou jim nepříjemní bolševici.

      Vymazat
    10. @ 9:05, 11:10
      Mozna jste v KSC nebyli, ale ty komunisticke fraze na vas zapracovaly. Diktator zadny kapital nepotrebuje, protoze mu de facto patri vse ve state vcetne kapitalu a kapitalistu. Proto "diktatura kapitalu" je nesmyslny koncept. Zajimalo by mne to vase konstruktivni reseni. Na NR se nic netribi. Vidime jen nadavky, fraze, extremni anti-Semitismus, nereallisticky pohled na svet.

      Ty nadavky na Anglosasy, kapitalismus, "zapadni demokracii" konkretni analyzou nejsou a proto zadne reseni ani obsahovat nemohou. Existuje napr. tendence retroaktivne extrapolovat z toho, co Amerika dela dnes a tvrdit, ze vsechno, co Amerika udelala za poslednich 400 let, bylo spatne. Ale blizsi pravde asi je, ze Amerika vypada, tak jak vypada, protoze se stala zrcadlovym obrazem sveho nekdejsiho protivnika.

      Jeste k tomu latentnimu Marxismu. Podivejte se, co napsali o Solzenicynovi! Pry zradil svou zemi a pak obratil. Zradil svou zemi tim, ze bojoval proti Bolsevismu? O Americe mluvil vcalku pozitivne, protoze ta tehdy jednoznacne stala proti komunismu. Taky ale kritizoval, co povazoval za prohnilost z hlediska konzervativniho Pravoslavi. Odsoudil bombardovani Srbska, protoze to bylo svinstvo a ne proto, ze "obratil". (Obratili Americani.)

      Na NR se obcas objevuji narky nad rozpadem CCCP. Nikdo nemohl vedet, ze v Americe uz vladne deep state, ze tisk je v rukach male skupiny darebaku, a ze ti v tom najenou uvidi prilezitost na svetovladu. Navic se k moci dostali neokoni a bez nich by mozna vubec nenastalo to, co se dnes deje. I kdyby to clovek vsechno predvidal, tak nemelo cenu zachovavat komunismus. Nevim, jestli melo cenu zacovavat hranice CCCP i s temi muslimskymi republikami. I kdyby to lidi vsechno predvidali, tak to asi neslo ridit jinak, protoze tam byl chaos. A konec koncu dnes je Rusko prosperujici zemi a mozna naslo mocnejsiho a spolehlivejsiho spojence nez paranoidni Polaci a podelani Cesi (kteri by bez Ruska vubec neexistovali).

      Vymazat
    11. 19:25 a výše-takovou snůšku vyčtených informací z knížek bez pochopení souvislostí jsem již dlouho nečetl! Nejste ten "legendární Brouk Pytlík" ze zámoří? Větné formulace bez diakritiky tomu napovídají. Vy zřejmě neumíte pochopit, že levicový deep state neokonů v USA nemá nic společného s našimi komunisty současnými ale jen s těmi bývalými, tohoto času integrovanými pod pojmem "pražská kavárna" volící "pravicově" své pozice a většinou nakradené majetky!

      Vymazat
    12. Jeste bych to shrnul tak. Pokud budou existovat jenom dva tabory rusofilove+quasimarxiste a rusofobove+antimarxiste, tak my rusofilove zadny pokrok neudelame. Ti rusofobove+antimarxiste totiz reaaguji na vas marxismus, to je vyvadi z miry.

      Vam komousi hustili do hlav kapitalismus vs socialismus a vy nic jineho nez toto myslenkove schema neznate. Kdyz neco nefunguje (a ono toho nefunguje dost), tak vinou musi byt "kapitalismus". O tom porad melete a je to neuveritelne stupidni.

      Vymazat
    13. 4:03-zkuste tedy obhájit společenskou formu kapitálu jako nejlépe možnou k lidstvu, rád si počtu. Rusofilství vynechte.

      Vymazat
    14. @ 11:37
      Nevim, co to je "společenská formu kapitálu". Proc to mam obhajovat?

      Vymazat
  5. Havel byl prostě obyčejný konformista a zbabělec, proto si ho vybrali. Politici, kteří se snaží říkat či prosazovat pravdu většinou končí na lafetě, což by mohl Rašín potvrdit. A jak známo, v některých zemích je atentát takový demokratizační obyčej...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejen Rašín, ale i Štefánik!

      Vymazat
    2. S tím Štefánikem je to hodně, ale hodně přitažené za vlasy. Což takhle dodat důkaz?!

      Vymazat
    3. 19:29 Štefánik sice zemřel předčasně, ale jednalo se o leteckou nehodu. Rašín byl zabit při atentátu.

      Vymazat
    4. Sorry, to patří o odstavec výše k reakcím na povzdech z 19:16 ...

      Vymazat
    5. Ohledně USA vykonal nejvíce práce právě pan M. R. Štefánik, který vůbec zkonsolidoval krajany pro věc Československa. To, že to byla většina Slováků vám asi nemusím připomínat, že ano.. ti se tudíž nakonec vyjádřili pro svazek s Čechy, kterých až tak v USA zase tolik nebylo nebylo a neměli tam takové zázemí jako Slováci. Mimo jiné se účasnil ruské mise a eliminoval prorusský vliv Durichův. Takže zase excelentí úspěch ... a mimo jiné jeho činnost byla úspěšná a jeho politickou aktivitu mezi Američany ocenily i francouzské kruhy a 20. října byl Štefánik vyznamenán křížem důstojníka Čestné legie! V letech 1914–1918 organizoval československé legie v Srbsku, Rumunsku, Rusku, Itálii a v roce 1918 protibolševickou intervenci na Sibiři! Slíbenou autonomii však Slovensko a Podkarpatská Rus získali na krátkou dobu až v rámci poctivější druhé republiky, o které se dnes učí jen bludy na školách a to i základních! Jinak by totiž obyvatelé našich národů dokázali lépe hodnotit, posuzovat ... snad se někdy dočkáme!

      Vymazat
    6. Vaše adorace 2. republiky je fakt čistý hnus.

      Ostatně legie v Rusku neprováděly v roce 1918 žádnou protibolševickou intervenci, ale probojovávali si cestu domů. Bojovali s kýmkoli, kdo se jim postavil do cesty. Náhodou to byli rudí, kdo je chtěli od jejich úmyslu odvrátit. Tak bojovali s rudými. Kdyby prováděli "protibolševickou intervenci", tak Kolčaka nevydali bolševikům, že.

      Vymazat
    7. 9:12, jistěže vykonávali různá zadání, převážně pro Brity. (Bohužel). Jen tak se uznalo, že ona sformovaná jednotka Čechů a Slováků na ruské půdě je vlastně řádná armáda, případně její zárodek, a ne tlupa nějakých zběhů banderovského typu. Tohle také přispělo k argumentům pro vznik ČSR.

      Vymazat
    8. O legiích toho moc nevím. Ale co tam dělali Ti naši žoldáci? Kdo je tam pozval?

      Vymazat
    9. 18:29 Byli ve službách Antanty! V žoldu globálmasonů! - http://nassmer.blogspot.com/2010/10/cesti-legionari-na-sibiri.html

      Vymazat
  6. 18:57
    V mapách guglu mají prodej automobilů. Ale jinak máš pravdu

    OdpovědětVymazat
  7. Byl to Mylda zvaný Eman.
    http://manipulatori.cz/operaci-ceske-armady-jugoslavii-odsouhlasila-vlada-milose-zemana-ne-vaclav-havel/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl jsi vubec na svete v te dobe troubo?

      Vymazat
  8. Dnes nesmi ani ČT rici,ze v pasmu Gazy palestinske deti trpi.Ze Izraelci strili na palestinska decka.

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkný článek havel už je mimo ale ta bába z vinohrad by mohla jít do lochu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tu nějaký zájemci o realizaci fyzické likvidace krvavé Madly ?
      Rád bych přispěl finanční částkou.

      Vymazat
  10. Tak o válce proti Srbům v r.1999.
    Zatím ještě nikdo nezmínil Zemanův zločin na zahájení oné zločinecké bombardovací válce, slovy lžidemokrata Havla, „ humanitární“.
    Zeman, tehdy předseda vlády, přinutil opakovaným hlasováním tehdejší vládu ČR, k souhlasu s přeletem vražedných bombardérů NATA - tedy amerických, britských a snad i Italských - přes území ČR. Rakousko to odmítlo s poukazem na svou neutralitu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tedy Italských opravdu ne.
      Opraveno.

      Vymazat
  11. Takhle se dělá zahraniční politika ať se jde Babiš učit:

    https://cz.sputniknews.com/svet/201810188277256-Rusko-Italie-Salvini-rozhovor-Sputnik/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Salvini je celkem sympatak.

      Vymazat
  12. Před pár dny jsem narazil na foto Havla nalepené na soše svátého Václava a hned jsem napsal na Magistrát Prahy 1, že je to drzost zneužívat národní historickou památku všech Čechů na politickou propagandu tohoto alkoholika. Čekám, co mi odpoví, ale už mají pod volbách, už jim jsou obyvatelé prahy u .....

    OdpovědětVymazat
  13. 12,32
    Noooooo,tak jestli se dočkáte odpovědi,tak nám napište jak smysluplná byla ona slátanina!!!!!!!.-))))

    OdpovědětVymazat
  14. Když jsme u usa tak se z nich stali džihádisté:

    http://svobodnenoviny.eu/syrsky-ministr-zahranici-usa-poskytuji-primou-vojenskou-podporu-teroristum/

    OdpovědětVymazat
  15. Podle naší Ústavy je i schvalování války válečným zločinem .Z toho plyne ,že ten primitiv byl zločinec a spolu s ním všichni HAVLOIDI !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ti právi disidenti věděli co je Havel zač ,tak se ani nevrátili do vlasti ! Co chtěl všeho dosáhl fašista !

      Vymazat
  16. Zajímejte se o to, co se děje dnes a ne co bylo 1914!!Dnes nám hrozí válka(díky USA) islamizace, a vláda buzen!!Napůl mají vyhráno, oblbují děti a my se hádáme na netu!!Co takhle začít burcovat lidi, protože polovina národa nic neví, díky prolhaným a proamerickým médiím!Co naše děti?Co jejich budoucnost?Proberme se a bojujme proti lžím levičáků a neoconů!!Nejhorší je béčko SS Antifa!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No prave. A melo by to zacit prosazenim zakona vyzadujicim diverzifikaci redakcni rady Ceske Televize.

      Vymazat
  17. Stvůry samotného Satana!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  18. Podporujeme aby Havlova rodina a dalsich politiku podporujici "humanitarni bombardovani" v Srbsku 1999 zaplatili Srbsku odskodneni. Podporujeme absolutni zabaveni veskereho majetku ve prospech srbskych obeti!!! Babis i kdyz v politice v roce 1999 nebyl, zabaveni se ho taky tyka, protoze v soucasnost se styka (Babis a jeho manzelka Monika) s "balkanskou reznici"Albrichtovou !!!! Buh nam pomahej.
    dustojnik-valecny veteran

    OdpovědětVymazat
  19. Ruskí okupanti prisli a odisli u_SS_ácki okupanti neodídu nikdy!!!

    OdpovědětVymazat
  20. Americká "pravda a láska" opět slaví svoje vítězství, aneb Saudská Arábie coby přítel naše USA přítele je i našim přítelem (Česka): https://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-vychod/486716-saudska-arabie-priznala-ze-zmizely-novinar-na-jejim-konzulatu-zemrel.html

    OdpovědětVymazat
  21. Tento článek je opět snůška lží,výmyslů a polopravd zdejších KREMROLÍ.Doufám že většina lidí která zabrousila na tento web si udělá podobný názor na lidi kteří ho provozují,šíří nebo přitakávají ve zdejších komentářích.

    OdpovědětVymazat