Reklama

.

.

úterý 30. října 2018

Rusko nepustí lodě NATO do Azovského moře


Marie Borisova
30. 10. 2018    360tv
Rusko nedovolí Ukrajině a NATO, aby prováděly cvičení v Azovském moři. Prohlásila to hlava Republiky Krym Sergej Aksjonov, uvádí list Izvestija. "V Azovském moři žádné lodě NATO nebudou. Naše země bude tvrdě a důsledně hájit své národní zájmy, o tom nemusí nikdo pochybovat", řekl Aksjonov. Poznamenal, že Rusko vystupuje proti eskalaci konfliktu na této vodní ploše, a právě proto nestrpí, aby tam vstoupila Severoatlantická aliance.


Aksjonov se také domnívá, že Kyjev svým jednáním usiluje o nové sankce proti Rusku. Podle něj mohou nová omezení jenom Ukrajině uškodit.

"Na jedné straně si Kyjev stěžuje, že ztrácí miliardy, ale na druhé straně má radost ze sankcí a požaduje nové. Je to politická schizofrenie, která je pro současnou ukrajinskou moc charakteristická", řekl Aksjonov.

Připomeňme, že cvičení ukrajinských lodí se konalo v Azovském moři od 9. do 12. října. Po cvičení prezident Petr Porošenko prohlásil, že Ukrajina je odhodlána provést společná cvičení s NATO. Moskva oznámila, že to nedovolí.

Evropský parlament přijal 25. října rezoluci, která odsoudila údajně nadměrnou aktivitu Ruska ve vodách Azovského moře.

Ukrajina také hodlá zavést protiruské sankce proti lodím v Černém moři. Tato opatření mají být reakcí na zadržení ze strany Ruska lodí, které směřovaly do přístavů Mariupol a Berďansk.

Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

106 komentářů :

  1. Tak je to správné americké lodě tam nemají co dělat ať si plují u svého pobřeží.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi ale blb s IQ šumící trávy.

      Vymazat
    2. Vy to aj čítate, A 23:05? Ja príspevky toho grafomana A22:58 píšúceho si len tak pre vlastné potešenie ignorujem, podobne ako som bez povšimnutia obišiel aj celý článok tam na inom mieste od pani Maříkovej, tým pádom nemám ani načo reagovať, jedine len ak tu na Vás:-). Jednoducho - blbosti nečítam. Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
    3. Ano Raadosto, NATO konecne musi nekde zvitezit ! I kdyby melo spalit cely svet. A potom by ty nase hodnoty klidne mohl predstavovat i porňousek Janda.

      Vymazat
    4. Tvůj příspěvek, Radosto, mi připomíná onanování nad mrtvolou, a já nekrofily nikdy neměl rád.

      Vymazat
    5. Žádnej Radosta, duševně vyšinutý troll z Litoměřic

      Vymazat
  3. Pustit lodě USA a EU do Azovského moře, to by bylo jako pustit si tanky na dvorek. Tak hloupí Rusové zase nejsou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 23:29 Máte pravdu, to známe z roku 68, kdy Rus vnikl tanky na náš devorek. Tak hloupí Rusové zase JSOU.

      Vymazat
    2. 9:15, v '68 podle předchozí logiky jsme byli hloupí my, soudruhu. Krym byl zabrán právě proto, aby někdo jako Američané nemohli do Azova. Mimochodem, co by dělali Američané, kdyby RF cvičili spolu s Mexičany v Kalifornském zálivu? Přitom tam by se vod USA ani nedotkly, tady jimi MUSÍ projet. Udeřilo tě něco do palice? To by si klidně mohli udělat střelnici na Rudém náměstí. Ani bych na tebe nereagoval, ale ta tvoje prostota, to mě nedalo..

      Vymazat
    3. 9:15 Tak to Tě můžu ujistit že NEjsou Jsou totiž ještě hloupější! Páč v tom co líčíš vůbec nejedou:) - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/%D0%9D%D0%B0%D1%88%D0%B0-%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B3%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D1%8F-14.png

      Vymazat
  4. Ukrajina dnes není Ukrajina, ale jsou to USA, takže věci se mají tak, že USA nařídí Ukrajině udělat to a to Ukrajina to provede. Cílem USA je vyvolat proti Rusku válku ve které budou zdechat Slovani a oni na to budou s poza oceánu s úsměvem koukat. Za rozvrácení Sovětského svazu dostal Gorbačov Nobelovou cenu a tuto cenu dostává jenom ten, kdo ve prospěch západu zradí svojí vlast. A to Gorbačov provedl. Výsledek jeho práce vidíme, jsme totiž blíž strašné válce,než kdykoliv před tím. Díky pane Gorbačove!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem to prohlásil před 25 léty u známých, tak jsem byl zatracován. Kdo porušil výsledky II.světové války? Byl to Gorbačov!!!!! Je to něco podobného jako u nás v ČR Dubček. Jen aby je Západ plácal po zádech.

      král Já I.

      Vymazat
  5. NATO v případě Ukrajiny narazilo na ruskou mez tolerance. V tomto směru se žádný pohyb směr Moskva už niky konat nebude. Krym je Ruský a a východ Ukrajiny neformálně taky. A neexistuje žádná síla, která by tento stav někdy v budoucnu změnila i kdyby se nové sankce přijímaly třeba každý den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 6:58 Velice se mylíte. Co je ukradeno se musí vrátit, dříve nebo později. Jinak stále tvrdší sankce velice dobře fungují.Rusko je jen kruček od ekonomické propasti. Proto straší válkou.

      Vymazat
    2. 9:09 A že "co bylo ukradeno se musí vrátit" netvrdíte např. v případě Srbska ?
      Dvojí metr...?

      Vymazat
    3. to9:09
      Souhlasím s vámi co bylo ukradeno musí se vrátit platí to i pro rozkradenou českou republiku. Zloději budou vracet.

      Vymazat
    4. Co bylo ukradeno, musí být vráceno!!!

      Sice nevěřím, že naši tuneláři budou něco rozkradené republice vracet, ale budiž...
      Snad bude jednou vráceno i Kosovo, ukradené USSA Srbsku ve prospěch islámského džihádu, i když tam proběhla za součinnosti Albánců a USSA etnická čistka.
      Třeba se i k nám někdy vrátí Kladsko nebo Slezsko, ukradené Polskem.)

      Ale z čeho mám radost, velkou a upřímnou, tak z toho, že KRYM, ukradený Rusku ukrajinským komunistou Chruščovem, SE VRÁTIL DOMŮ !!!:-))))
      A vrátil se díky nezlomné vůli naprosté většiny svého obyvatelstva.

      No, když už chceme ukradené vracet,-) oblast Novoruska bylo po dobytí na Turecku vždy ruské území s obyvateli, usazenými zde hlavně z Ruska, méně uprchlými křesťany z Malé Asie a Balkánu. Ukrajině ho věnovali protiprávně také komunisté. Byť o 30 let dříve než Krym. Tzv. "Ukrajina" je umělý, komunistický útvar - nebo patvar? Proto UK fašisti dělají etnické čistky a zakazují jiné jazyky... Ale to jen tak na zamyšlení...-)))

      Vymazat
    5. 9:09, řev bezmoci zoufalce. Ale máš pravdu v jednom, jak píše ten nade mnou, ukradené se vrátilo.

      Vymazat
    6. Krym je jednoznačně součást Tavridy, jak jak jí Kateřina Veliká převzala na základě smlouvy s Vysokou portou! Tzv. RSFSR a USSR, ilegální útvary na území Třetího Říma, si ji z 18. října 1921 rozdělily mezi sebe! Takovou zvůli si nedovolil ani pan Hilter, který usiloval o připojení Tavridy k Třetí říši jako reichsgau Gotenland! - http://ru.althistory.wikia.com/wiki/%D0%A4%D0%B0%D0%B9%D0%BB:Reichsgau_gotenland.png

      Vymazat
    7. 16:51, usiloval, a taky na to Herr Adolf Aloisovič škaredě doplatil spolu se svými soukmenovci. Ej, kdeže ty časy jsou! Carevna Jekatěrina by tě nechala zmrskat jako práškového psa, kdyby to četla. Zjevně jsi nesledoval reakci jejích potomků, když se Puťkovi zadařil ten husarský kousek a čmajznul poloostrov zpět pod Rus, těsně před tím, než se tam mohli nakvartýrovat primitivní Yenkees. Možná i vzdušnou pusinku poslali. A pak se prošli po novém mostě, ty Gotenlande.

      Vymazat
    8. 19:05, prašivého psa :)

      Vymazat
    9. 19:05 Ale hovno navrátil! Rusko přeci zaniklo nejpozději v březnu 1917 a současný parchanáty RF a UR nejsou jeho nástupci, anýbrž následníci darebného kagalu SSSR!

      Vymazat
    10. 19:07 leda tebe! Krym je jen část okupované Tavridy, která náleží Turecku! Protože ve smlouvě Kateřiny II. s Vysokou portou jasně stojí, že pokud Rusko z jakýchkoliv příčin Tavridu či její část ztratí, tato se automaticky opět stává částí Osmanského impéria!! Bacha! Tu je originální mapa z doby podpisu smlouvy, tedy z roku 1792! - http://loveki.ru/museum/maps/all_russia_maps_1792/39.jpg

      A tzv. Ruská republika jako dejme tomu nástupnický stát Ruského impéria ztratila kontrolu nad částí Tavridu hanebným aktem jejího roztržení 18. října 1921 - http://neviditelnypes.lidovky.cz/historie-krym-0fj-/p_zahranici.aspx?c=A160831_203010_p_zahranici_wag

      Ten den přešla tedy dle smlouvy - tedy de iure pod osmánského kalifa, ale ten byl bohužel také svržen a vyhnán ze země o dva rok později. Otázka tedy zní: je Turecká republika nástupnickým státem Osmánské říše?

      Vymazat
    11. 8:31-2, jinak doma všichni zdraví, tapetující kretene?

      Vymazat
    12. 10:33 Zdraví jako křen! Což se tobě stát nemůže co, těkavý prde v pravidelnejch pauzách vypouštěnej ze smradlavý lejnolíhně tohodle škaredýho Ugrofína - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/291912_original.png

      Vymazat
  6. Pokud chtějí ti kreténi ukkrouši cvičit s ami zmrdy tak mohou přeba v Karibském moři v teritoriálním pásmu USA.Nikdo jim nebrání.
    Václav

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Václave, hezký nápad, dávám +

      Vymazat
  7. O co asi jde,dostat do Azovského moře sledovací techniku USA.

    OdpovědětVymazat
  8. Úmluva o volné plavbě, kterou podepsalo i Rusko, platí všude. Platit přestane, až ji Rusko vypoví. To se zatím nestalo, že???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:01
      Nemám nic proti volné plavbě, ale cvičení Ukroušu s se zločenckou organizací NATO a nebo ještě lépe přímo s hajzly US NAVI - to asi není volná plavba , ale postupné předávání Azovského moře. Je to můj soukromý názor.
      Václav

      Vymazat
    2. 9:01, no cvičení RF+Mexiko v Kalifornském zálivu by USA taky netrpěli a mohli by ti dva kvákat paragrafy o úmluvách, kolik by chtěli.

      Dohoda z Montreaux také nekopíruje nějaké úmluvy a plavba vojenských lodí pod mostem mezi pevninou jednoho státu do vnitřního velmi mělkého malého moře nejsou zrovna mezinárodní vody. Zvlášť když majitel těch lodí označí zemi vlastníka mostu a pevniny za Říši zla a vyhrožuje raketami.

      Ukrajina sice taky vyhrožuje, ale přece jen má pobřeží v Azovu. I když ty jejich rezavé necky tam Rusáci pustili jen z lítosti k Ukrajině a nostalgie. Ale USA tam nemají co hledat. Je hodně divné, že vůbec pochybuješ.

      Ty máš nějaký závažný problém se základní logikou? Retardace nebo jiná odchylka?

      Vymazat
  9. Proč zde marně hledám článek, jak se v Rusku, kde opravovali svou jedinou letadlovou loď, šél ke dnu dok.Proč zde není krytika známého ruského šlendriánu.A na Západ házíte tuny srač...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná proto, že ruskej šlendrián je problém Rusů a ne náš.
      Jako opravdový šlendrián hodný kritiky je ovšem napsat "krYtika" - možná byste se měl věnovat spíše studiu učiva čtvrté třídy obecné školy a ne se snažit pochopit činnost rozumných bytostí.

      Vymazat
    2. západ si ty tuny sraček zaslouží plným právem, mimochodem, ten článek je třeba tady: https://cz.sputniknews.com/svet/201810308360979-jerab-admiral-kuznecov-dira/

      Vymazat
    3. 9:25 Přečetl jsem koment ze sputniku, ale něco mi tam chybí, zase to známé ruské zatloukání pravdy. Proč nenapíší, že se ptopil celej dok? To se tak nějak do Ruské propagandy nehodí co.

      Vymazat
    4. Nevzdělaný degeneráte s vymytou palicí ! Co ta "krytika" ? Studoval jsi zvláštní školu dálkově a inkluzívně ? Zcela určitě ano !

      Vymazat
    5. 10:07 jestli to není tím, že dok je potápěcí, tj. než do něj najede loď, tak se ponoří :-)

      Vymazat
    6. 10:07, co to má společného s Krymem, Azovem a Američany? Kuzněcov se stejně do Azovu nedostane.

      Vymazat
    7. 9:05 nikoli "krytika", ale kritika. Však vy si časem všechno učivo ze ZŠ doplníte. Zatím pravopis, a časem se dostaneme třeba k dějepisu a zeměpisu. Další možnost je opustit pedanty na tomto serveru a najít si takový, který odpovídá vašim možnostem.

      Vymazat
  10. 6:58 NATO na nic nenarazilo. NATO jen vytváří podmínky pro zhoršení mezinárodní situace s cílem odůvodnit nárúst výdajů na zbrojení. NATO je jen posluha vojensko-průmyslového komplexu. Před "sílící mocí vojensko-průmyslového komplexu" Západ varoval 17. ledna 1961 v projevu na závěr svého druhého funkčního období prezident USA Dwight Eisenhower.
    Proto jsou války, rozvraty, vyvražďování, odstupování od mezinárodních dohod, strašenítu Ruskem, tu Čínou - zisk vojensko-půmyslového komplexu. Nejde o obranu, o hodnoty, o lidská práva, o svobodu, o humanitu - to jsou jen krcy, jde o zisk. Na lidi, občany, plátce daní, na ty serou.Ty zaměstnaj terorem, migrací, ztrátou zaměstnání. Jsme houf ovčanů, naše smrt je jen kolaterální škodou při jejich cestě k mamonu.

    OdpovědětVymazat
  11. https://aeronet.cz/news/vladimir-putin-americky-kongres-jiz-schvalil-v-rozpoctu-penize-na-vyvoj-novych-americkych-raket-stredniho-doletu-do-6-mesicu-bude-smlouva-vypovezena-pote-zacne-rozmistovani-raket-v-evrope/

    OdpovědětVymazat
  12. Myslím, že se NATO těch azbuku ptát nebude. Rus je moc malej pán, aby o něčem takovém rozhodoval.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neboj, Evropa zařve první, snad bys nechtěl, aby na konflikt doplatily USA

      Vymazat
    2. 9:21, :) srandovní hlupáček. Pár necek + ukrajinský šrot chce vyhrožovat u břehů Ruské Federace? Ty to máš v tykvi hodně zpřeházené. Horší situace by mohla nastat v Japonském moři, to ano, tam to je i blíž do USA a oba tamní vazalové mají celkem slušné námořní síly. Jenže tam je zas poblíž Čína a Ruská východní flotila je mohutnější než Černomořská.

      Vymazat
    3. 15:58 Soudruhu a co ta dřevěná veslice dlohý kouř, tak max skokanský mustek ADMIRÁL KUZNĚCOV. A málem ten zázrak ještě potopili, ti ruští inženýři. Co chce Rus dělat na moři ty hlupáku.

      Vymazat
    4. Ajo, teď jsem si vzpomněl:Kuzněcovovi vyjel naproti britský torpédoborec. Ovšem lodě se neviděly, tu britskou museli
      odtáhnout do dolů na opravu

      S omluvou Váš
      D.V. Litoměřice

      Vymazat
    5. 16:30, a co má být, je to funkční. Rusáci stejně nechtějí dělat invazi v USA nebo třeba v Argentině, tak k čemu by to bylo, když to je drahé jako šlak? Navíc to je zranitelné, takže pro operace v oceánech volili ponorky a těch mají dostatek. O co stojí, mají poblíž baráku a na to jsou vybaveni až moc dobře. Ale to nejhlavnější mají už doma, začíná to na "S". Možná až jednou nebudou vědět co s penězi, nějakou další loďku si postaví. Ty US vypadají impozantně a Rusáci určitě tiše závidí, protože to jsou megalomani.

      Vymazat
    6. 16.30 Nabídnout odtahovou remorkáž a burlaky v pobřežních vodách PRO USS ZUMWALT... PROJEKTOVAL HO NĚKDO DOSAZENÝ NA MÍSTO AFIRMATIVNÍ AKCÍ?

      Vymazat
  13. Super, konecne Rusove jako velmoc! Taky by meli byt tvrdsi proti Ukrajine
    Uz musi ukazat kdo ma silu a nemuzou Rusove porad ustupovat!
    dustojnik-val.veteran

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nevím, jaký jsi důstojník, silně pochybuju, ale když jsem viděl ten rezavý ukrajinský šrot při plavbě okolo Krymu, a tu slávu, co okolo toho dělali, nefackovala hanba jenom mě, ale litovali je i Rusové v diskusích.

      Vymazat
  14. 10:09 Máte pravdu, Rusko je velmoc, ale na hliněných nohách, pochybný generále. NATO už konečně musí Rusum ukázat kdo vládne ve světě a ne tolerovat zábor cizího uzemí ( KRYM )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako demokrat toleruji i jiné názory a nevadí mi, že mnohdy pocházejí z vygumovaných mozků nebo notorických nenávistníků všeho ruského, kteří si přejí válku proti Rusku. Já si ji ale nepřeji. Co mi ale vadí je to, že v případě války shoříme všichni v atomovém mraku, tj. jak ti, kteří si tu válku přejí, tak i ti, kteří ne. To si myslím je nespravedlivé. Myslím, že by bylo spravedlivější, kdyby, pokud ta válka začne, zbylo ještě alespoň pár hodin času na to si ty zm.dy ulovit a jak se patří se s nimi vypořádat. Pak už můžeme shořet.

      Vymazat
    2. 10:31 Správně ! I já bych chtěl společně s tebou,
      drahý kameraden umřít za největší propojené státy.
      Se vzpomínkou na nám drahého Adolfa Hitlera !

      Vymazat
    3. 10:58 Válka už začala, ale ještě se nezačalo střílet, a vy můžete lovit už dlouho. Pokud vám to není jasné, bylo by dobře, kdyby jste si uvědomil/a, že na počátku událostí stálo porušení Budapešťské deklarace Ruskem. Ostatní účastníci deklarace se tak ocitli s Ruskem ve válečném stavu, no a my jsme s nimi v jedné organizaci.

      Vymazat
    4. Jj, jen byste se při studiu historie měl věnovat i tomu, jak Němci, jejichž názor přebíráte (viz "kolos na hliněných nohách") nakonec po napadení tohoto "kolosu" i s podporou téměř celé Evropy dopadli. Někdy podlehnu pocitu, že pitomci mezi námi jsou, ale pořád je to určitá míra pitomosti. Potom se objeví něco jako vy a propadnu trudnomyslnosti.

      Vymazat
    5. 10:58 Už jsem to tady psal, než mne mistní kurvy smazaly. Tak znovu. Ten hlavní zmrd je Putin, vše začalo anexí Krymu. Od té doby jde svět kupředu k válce, postavte Putina před mezinárodní soud a vše je vyřešeno, tak jako SRBSKÉ vrahy!!!! A zase mne mužete demokraticky smazat tupci.

      Vymazat
    6. 10:58 Krapet po funuse, ne? Rusko zaniklo nejpozději v březnu 1917 a bylo nahrazeno kagalem SSSR, jehož je současný parchanát RF jen nezdárným nástupcem - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/image02021.jpg

      Vymazat
    7. 16:56, nechce se mi věřit, že v Česku žijí tak retardovaní trapní primitivové tapetující trapné žvásty, jimiž nejsou ani autory, jako jsi ty.

      Vymazat
    8. 16:18, ale to víš že jo, Ferdo, máš pravdu! Jen se uklidni, dej si tabletku, co ti doktor předepsal, a pusť si Perníkovou chaloupku. Anebo raději Pejska a Kočičku, Chaloupka by tě mohla rozrušit ještě víc.

      Vymazat
    9. Pro 12:48. Někteří pomatení havlokavárníci, hnaní svou patologickou a iracionální nenávistí k Rusku, jsou pohoršení, že Rusko nerespektovalo Budapešťské memorandum, které navíc nemá status mezinárodní smlouvy. Jenže v té době nestálo NATO na ruských hranicích. Kromě toho je třeba si uvědomit, že Krym nebyl nikdy tak úplně ukrajinský, jelikož se jednalo o autonomní republiku s vlastní vládou i parlamentem. Obě tyto instituce a následně i obyvatelé v referendu se jednoznačně vyjádřili pro opuštění svazku s Ukrajinou a pro připojení k Rusku. Jak by také ne, když se v převážné většině jednalo o etnické Rusy, jejichž země byla proti jejich vůli k Ukrajinské svazové republice připojena Ukrajincem Chruščovem v roce 1954. Mimochodem, Američané si s mezinárodním právem nedělají vůbec žádné starosti a porušují všechno, co se jim hodí, přičemž si nikdo nedovolí je kritizovat. Mimochodem, kdyby dnes Krym nebyl ruský, tak tamní obyvatelstvo by bylo ukrajinskými neonacisty již utopeno v krvi, podobně jako se o to pokusili a pokoušejí na Donbase.

      Vymazat
    10. 20:28 Bla bla bla. Krym se klidně mohl osamostatnit. To by nebylo porušením deklarace. Rusko by tak nenarušilo garanci hranic. Protože ale Rusko Krym připojilo, došlo k jejímu porušení a Rusko se podle mezinárodního práva dostalo do válečného stavu s ostatními signatáři. V rozporu s vaším tvrzením je fakt, že Krym byl Ukrajinský, a to z toho prostého důvodu, že jej Rusko jako součást Ukrajiny uznalo podpisem pod Budapešťskou deklarací. Aby se nejednalo o porušení deklarace, muselo by Rusko a Krymský parlament požádat o odsouhlasení připojení ostatní signatáře deklarace. K vašemu výplodu o tom, že NATO nestálo na ruských hranicích lze jen poznamenat, že podobnou podmínku Budapešťská deklarace nezná.

      Vymazat
    11. 1:24, nikdo nic nepřipojil. V referendu byly dvě otázky: 1) chcete vystoupit ze sestavy s Ukrajinou a 2) chcete vstoupit do sestavy s Ruskem. Na tyto dvě otázky odpovědělo 97% zúčastněných voličů ANO. V podstatě se jednalo o DVĚ referenda.

      Vymazat
    12. 4:48 No, a jakou má vaše poznámka spojitost s deklarací z Budapešti? Velmoci tam garantovaly hranice Ukrajiny, přičemž jedna z nich porušila své slovo. Došlo k nepříjemnému zjištění, že slovo ruských představitelů váží méně než vzduch. Nikdo netuší, co je Rusko schopno udělat. To pro nás nepochybně představuje hrozbu. Musíme být připraveni se budoucím hrozbám bránit.

      Vymazat
    13. 8:31 Je to tak, no. Dalo by se to přirovnat k tomu, kdyby Němci v roce 1990 vyvolali v NDR referendum o připojení a pak totéž i v Rakousku a Sudetech a poté se sjednotili do Velkoněmecké říše bez souhlasu velmocí ... nepochybuju že další referendum by proběhlo ve Východním Prusku a tamní Rusáci by se připojili k obnovené Třetí říši hlasy 99% obyvatel! Máry jsou máry, to není rubl vytištěnej na hajzlapíru, že?:)))

      Vymazat
    14. 8:40, jaké Sudety 1990, jsi mimo realitu? Sudety a následně celé Česko se přicvaklo k Reichu se souhlasem velmocí i bez referenda a nikoho to nevzrušovalo. Přitom Česko patřilo možná k Rakousku, rozhodně ne k Německu. Stejně tak s haknkrajcem a pochodněmi mašírovali Sudeťáci, ne Češi. To Sudeťáci vykopali své sousedy z tzv. Sudet a následně se svými soukmenovci začali okupaci BuM. Arizovali a konfiskovali majetek, 300 tisíc mrtvých, zavřeli vysoké školy, potlačovali národní suverenitu a dosadili svou nacistickou správu, jasně deklarovali pohrdání českým národem, který podle jejich představ měl být z poloviny vyhuben, z poloviny zotročen..

      To je přesně obráceně, než co se dělo na Krymu. To je, jako by velmoci po válce nutily Čechy, aby zůstali ve svazku s Německem v Říši s tím, že namísto denacifikace by tam naopak probíhalo vzedmutí nacistických sil, které by veřejně deklarovaly, jak těm hnusným Čechům zakroutí krkem. Což by začaly realizovat. A to vše za podpory Ruska, které by si chtělo ve Varech postavit raketovou základnu.

      Spojení Rakouska a Německa je z říše fantasy, ale kdyby se k tomu odhodlali, uspořádali referendum, nikdo by jim v tom nezabránil. A kromě jiného, situace roku 2014 byla úplně někde jinde než 1990.

      S těmi tvými hloupými příměry jsi už nudný.

      Vymazat
    15. 8:31, Budapešťské memorandum bylo spíš memorandum, ne smlouva, ale i tak by se kvůli dobrým sousedským vztahům dodržet mělo.

      V této pamětní zápisnici se kromě jiného deklarovala i potřeba mírového a podporovaného soužití etnik na území Ukrajiny, ochrana jejich svébytnosti a kulturních hodnot, ochrana jazyka, a v neposlední řadě přátelská spolupráce s bratrskými národy Ruské Federace a dobré sousedské vztahy. V civilním jazyce to znamenalo, že každý půjde samostatně, ale politika nebude škodit sousednímu státu, stejně tak se nebudou významně měnit obchodní vazby a nepůjdou proti sobě. Tedy i Rusko bude Ukrajince na svém území považovat za svoje, bude pokračovat v kooperujících obchodních vazbách a nepoškodí státní zájmy Ukrajiny. A totéž bude garantovat Ukrajina.

      Jenže ta se rozhodla hned na samotném počátku všechno odkopnout. Prvním byl bolševický politruk Kravčuk, který podpořil vznik oddělené církve a poplival tak pětisetletou smlouvu. Pak přišel Majdan č.1 roku 2004, kdy se naprosto demokraticky vykopl řádně zvolený president a dosadila loutka USA. Něco podobného, jako by ambasáda USA v Praze po letošních volbách vykopla Zemana a dosadila Drahoše.

      Juščenkovi se zadání nepodařilo, zradila ho vlastní chamtivost. Hoch totiž zjistil, že přece jen bude výhodné počkat s protiruskými akcemi, a před vpuštěním US kapitálu plus jejich armády se ještě sám řádně napakuje. I se svou copatou compagnon Timošenko. Kdyby nebyli chamtiví, svět dnes by vypadal možná jinak.

      Pak přišel Majdan č.2. Bylo to dobře naplánováno, střílet začali týden před zimní olympiádou a homoagenda běžela od léta. Jenže se přepočítali, Rusko bylo po zkušenostech připraveno.

      Takže shrnu: ne Rusko, ale Ukrajina porušila Budapešťské memorandum a to několikrát během své samostatné existence.

      Vymazat
    16. Anonymní31. října 2018 10:31
      Ty chtrolíne odkud jsi přišel. To co jsi napsal si myslel i Hitler a pak se nestači divi jak dostával mna prdel (i když jeho generálové mu toho moc neřekli). A to rohodně to nebylo proto, že západní spojenci otevřeli druhou frontu. To byla ze strany západu z noze ctnost, jinak by Rus zabral celou Evropu a to nemohli dopustit.

      Vymazat
    17. 11:00 Nelži rudoprde! Češi byli za Hitlera uváděni výslovně jako árijský národ a v osobních průkazech měli uveden rodokmen předků; z českých chlapců se měl vytvářet nový nacistický vůdcovský dorost na elitních školách NAPOLA; čeští muži měli být přijímáni do řad SS; „česká krev“ byla zákonem chráněná před míšením se Židy… Etablovaná česká historiografie k těmto skutečnostem mlčí, jelikož se tato historicky podložená fakta nehodí do narýsovaného konceptu, podle nějž neměli Češi v nové Hitlerově Evropě fyzicky co pohledávat. Největší ztrátou pro tzv. ČSR byli ti, které při nepřiměřené a de facto nesmyslné obraně zavraždili bolševici na frontě když bojovali v uniformách Wehrmachtu za naši rasu a novou Evropu!

      Vymazat
  15. Naši demokrati brání do roztrhání těla právo na emigraci, kterou komunisti omezovali. Připojení Krymu k Rusku byla hromadná emigrace skoro většiny Krymčanů z Ukrajiny do Ruska. Dokonce 80% vojáků ukrajinské armády přeběhlo. Žvanit o anexi může jen idiot.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:09 Lžeš proruský prase. Pokud by utekla většina,jak píšeš, tak kdo tam dnes žije. Prolhanej ruskej parchante, nic víc nic míň. A Anexe Krymu, byl ten nejhorší zločin Ruska ve 20 století.

      Vymazat
    2. Teda, ten má dneska špičku ��Podejte na něj za ty nadávky trestní oznámení, nebude to u něj poprvé ��

      Vymazat
    3. Za ty urážky na toho trolla můžete podat trestní oznámení, nebude to u něj poprvé...

      Vymazat
    4. tŘEBA SE POSERTE VY DVA ČURÁCI-ČURÁCI JEŠTĚ JEDNOU? ČURÁCI VY PRORUŠTÍ PARCHANTI

      Vymazat
    5. A spadl jsem z Višně! ;)

      Vymazat
    6. 11:37, fuj, a já jsem se lekl, že tim zločinem byla 2.světová válka!

      Vymazat
    7. 11.37 Vrácení se Krymu do Ruské federace je PLNĚ OPRÁVNĚNOU RESTITUCÍ!

      KDE JSOU "AKTIVISTÉ" LIGY PROTI NENÁVISTI? Antirusismus některých Evropanů překračuje svojí nebezpečností antisemitismus.

      Vymazat
  16. !!! POZOR - CENZURA !!!

    !*!*!*!*! ВНИМАНИЕ - ЦЕНЗУРА !*!*!*!*!

    Soudruzi, opět na sajtách Nové Republiky řádí agenti CIA a Mossadu!
    Opět se ztrácejí příspěvky, dobré internacionálně-vlastenecké, 100% levicové příspěvky nás komunistů a putinistů!!

    TO JE CENZURA, ODPORNÝ NÁSTROJ EUROAMERIKY A BURŽOASIE !!!!!

    Prosím soudruhy z redakce NR, aby NEPRODLENĚ zvýšili svou revoluční bdělost a ostražitost!!!
    Vzkřikněme kolektivně do tváří těch pravičáckých zakuklenců z 5. kolony své revoluční NO PASARÁN!
    Jinak nepřátelští agenti zesílí, časem převezmou vládu nad naší MILOVANOU Novou Republikou, a udělají z tohoto dosud 200% SPOLEHLIVÉHO orgánu KSČM a Velvyslanectví Ruské federace pravý opak: hlásnou troubu kapitalismu a demokracie!!!

    Snad vám nemusím vysvětlovat, soudruzi, jaký JEDINÝ trest je za takové trestuhodné selhání v boji proti fašismu a Euroamerice.
    Myslete proto hlavou, ano?
    A NIKDY nepouštějte ze zřetele naše heslo: Se soudruhem a soukmenovcem Davidem v čele VPŘED, za svobodu slova pro každého roduvěrného Čecha a Rusa, čili každého komunistu a putinistu!

    Děkuji Vám předem, drazí soudruzi, a nyní vložím zpět svůj příspěvek z 30. října 22:58.


    P. Radosta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě dodám, vy slaboši a sockíí, že vás krásně mate, když tu útočím a nadávám anonymně pod mnoha jmény.

      Nic si z vás nedělám, už mne za nadávky do komunistů a útoky vyšetřovala Policie, heč!!!
      Váš Daniel V. Litoměřice

      Vymazat
  17. NATO-agresoři se pokusili potopit nejmocnější ruskou letadlovou loď!

    Ano, právě dnes došlo k dalšímu útoku podlých euroamerických agresorů na mírumilovné Veliké Rusko. Pouze díky Leninu a Putinu se útok nezdařil: „Адмирал Кузнецов“ další těžkou zkoušku ohněm vydržel, takže útočníci potopili pouze плавучий док ПД-50.

    POZOR!
    Úspěšné odražení tohoto útoku nás nesmí ukolébat, nás roduvěrné Rusy a Čechy, čili nás komunisty a putinisty! Čert a kapitalista nikdy nespí, vždy připravuje další agresi či léčku.
    Proto je a vždy bude PRVOŘADÝM ÚKOLEM ozbrojených sil Velikého Ruska (i všech roduvěrných Slovanů) nepustit agresory z EU a NATO k posvátným hranicím Matky Ruské Vlasti.
    Ano, i kdyby měl Veliký Putin, BJJP, spálit celý svět svými mírovými jadernými prostředky, tak NATO a EU nesmí nad Velikým Ruskem zvítězit, zavést v něm evropské hodnoty.
    K tomu nám dopomáhej Nesmrtelný Lenin!

    Союз нерушимый республик свободных
    Сплотила навеки Великая Русь.
    Да здравствует созданный волей народов
    Единый, могучий Советский Союз!



    P. Radosta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MÁŠ LI BOL,VEM RADOSTOL ! Radostné vysrání zdarma !

      Vymazat
    2. 12:30 jste tu poprvé? To je místní blb, jinak státem placený troll. Doporučuji přeskakovat :-)

      Vymazat
    3. Možná ani není placený, jen chce urážet, napadat a třese se na reakce. V reálu ho nikdo nebere, je deprivovaný - ty nadávky jsou je kompenzace deprivovaného slabocha k lidem a světu, kde je neúspěšný

      Vymazat
    4. 13:49 Ať tak či onak, nad místním ansámblem užgryndaných čechomužiků, pravidelných to konzumentů výblitků lžidavida a lžidvořáka se tyčí jak Mount Everest nad hromadou jačího trusu při svém úpatí! :)

      Vymazat
  18. Anonymní31. října 2018 11:37
    11:09 Lžeš proruský prase. Pokud by utekla většina,jak píšeš, tak kdo tam dnes žije. Prolhanej ruskej parchante, nic víc nic míň. A Anexe Krymu, byl ten nejhorší zločin Ruska ve 20 století.
    ============================================================
    Pepku, ty a Radosta, to už je fakt na blázinec! To se fakt nevidí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to pouze jeden a ten samý troll....

      Vymazat
  19. 9:08 oficiálně třetina českého HDP jde z naší kolonie pryč, bratru 400 miliard, neoficiálně to bude o pár desítek procent více, navýšíme rozpočet na válečné operace, zejména v Asii a v Africe, jsou to přece tradičně zájmovými teritorii koloniálních mocností, pochopitelně všechny nové zbrojní zakázky půjdou na podporu USA, bratru za 50 miliard ročně, pak už jenom drobnosti, třeba za 250 miliard povinně nakoupíme od zkrachovalé Westinghouse jaderný blok (je přece emerická, i když možná spíše japonská, nebo že by už čínská?), hlavně, aby v Česku nezbylo na žádné investice, jenom na cyklostezky, povinnou výchovu LGBT apod., jenom nic neinvestovat, stejně to všechno zařve v případě války v Evropě! Kdyby tomu někdo nerozuměl, tak to jsou standardní projevy neokolonialismu a Česko je jednou z kolonií.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už i agentury loni potvrdily, že jsme kolonií, protože loni zařadily Českou republiku mezi rozvojové země s odůvodněním, že naše vláda nemůže ovlivňovat ekonomiku, neb její rozhodující část je v cizích rukou. Z tohoto pohledu jsme kolonií…

      Vymazat
    2. 13:56 Tak co tady ještě v Česku pohledáváš, mazej do Ruska tam vládne CHUDOBA BEZ KOLONII

      Vymazat
    3. Nestraš. Naštěstí Westinghouse krachla, rozkradli ji pěkně po usácku, demokraticky, dříve, než nás mohli Ušáci vytunelování. Halt, Shapiró a jeho modrá squadra to tenkrát nedali, naštěstí..

      Vymazat
    4. 18:22, neboj, Drábová to nevzdává a Škodovku klidně připraví o kšeft, jelikož jeden z vlastníků je Rosatom. Možná doporučí Enel, ten má skvělé zkušenosti z výstavby Mochovce 3,4.

      Vymazat
    5. Škodovka se specializuje na jaderné technologie?

      Vymazat
    6. 18:22 pokud krachla, tak proč ji Drábová označila za možného účastníka tendru v ČR? Chce ji opět postavit na nohy?

      Vymazat
    7. Rosatom staví atom. el v Maďarsku a ti Ruští hoši to nějak nestíhají, mají už 3 roky zpoždění, ach ta Ruská pracovitost,nebo Ruský šlendrián? Ti Ruští ING. před pár dny potopili dok, kde stála dřevěná veslice Admirál Kuzněcov, tak jim potom dejte nějakou práci.

      Vymazat
    8. 8:23, Škoda JS. Tradiční výrobní segment Škodovky bylo jádro, ale po vítězství svobody, demokracie a prosperity to upadlo. Teď snad budou pokračovat.

      9:01, já myslím, že ještě nekrachla, nechce se mi to vyhledávat, ale má velmi vážné problémy. Dodávají palivo a nějaké ty reaktory, ale už dávno nic nestavěli. Ztratili kontinuitu. To se projevilo na jedné stavbě v USA... je to trochu složitější, účastno je víc firem. WH bych tohle zadání určitě nedal, to už rovnou Enel :D.

      10:24, odpusť si pohrdání imbecile, absolutně nemáš tušení, co znamená stavět jadernou elektrárnu. Ruský projekt, koordinace, dodávky a dohled byl v Evropě mimo SSSR realizován v Paksi, Dukovanech, Bohunicích, Temelíně, Loviise, Kozloduji a Mochovcích.

      Zpoždění v Paksi není v důsledku ruského šlendriánu, i když nějaké nedostatky se najdou. Na takové stavbě působí víc složek a je zájem zaměstnat svoje lidi, ale Rusáci mají cca dalších dvacet podobných rozpracovaných zakázek doma i jinde ve světě. Prostě téměř nemají konkurenci na trhu a schramstli větší sousto než jsou schopni zvládnout. Málo lidí. A případný problém v atomce je přece jen něco jiného než pokažený ajfoun, který reklamuješ. To snad uznáš.

      A, ehm, možná bychom se mohli podívat i na jiné provinilce. Třeba Westinghouse... Kolik let že to má zpoždění? Dvanáct? A kolik let Enel/Slovenské elektrárne? Patnáct?

      Vymazat
    9. 12:01 Máš pamprsky,? pokud se z toho Ruska posereš, tak aby to z tebe neteklo a nesmrdělo.

      Vymazat
    10. 16:16 To se tobě stát nemůže co, těkavý prde v pravidelnejch pauzách vypouštěnej z lejnolíhně tohodle škaredýho kremelskýho Ugrofína!:D:D:D - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/291912_original.png

      Vymazat
    11. 16.16 Co to je za odporné ZOMBÍ,

      Vymazat
    12. 17:35 Však píšu, asi nějaký rudoprd, vypuštěný z lejnolíhně toho škaredýho kremelskýho židočekisty!

      Vymazat
  20. Správné rozhodnutí !!!

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymni 09.09.potom treba ukradnutu Ukrajinu vratit Ruska lebo Ukrajina bola historicky vzdy Ruska haha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A Slovensko tiež treba vrátit Maďarom?

      Vymazat
    2. 19:18, IGEN! >:-(

      Vymazat