Reklama

.

.

středa 24. října 2018

Zaorálkovo náhlé prozření

Lubomír Man
24. 10. 2018
Je to v tomhle našem kapitalizmu nadmíru zajímavý jev. Politik, který se ve vládní funkci chová jako ten nejpolitováníhodnější pomatenec, dostane rozum ve chvíli, kdy mu vládní funkci vezmou. Viděli jsme to už tolikrát, že nás to ani nepřekvapuje, a spíš dumáme nad tím, proč se tak děje. To se člověk ve vládě dostává pod takový tlak nejrůznějších vlivů, že ho to nutí blekotat nesmysly, jeden větší než druhý? A teprve až se téhle tíhy zbaví, hlava se mu náhle projasní, takže k údivu všech začne uvažovat i mluvit jako normální člověk?


Vzpomínáte si např. na Lubomíra Zaorálka, jak se z něj, coby nejvášnivějšího odpůrce amerického radaru v Brdech, stal v momentu jmenování ministrem zahraničí nejoddanější přítel Západu, EU i NATO? Jak vykřikoval, že teď už přece někam patříme a musíme se podle toho chovat? Jak na první výročí fašistického převratu na Ukrajině vyjel za nás za všechny do Kyjeva, aby zde demonstroval, že pěti miliardami amerických dolarů zafinancovaný Majdan není jen svátkem ukrajinských fašistů z masa a kostí - jak se o novém režimu vyjádřil Němec Verheugen - ale též svátkem naším?

To byl první přemet politika, kterýžto vrcholný kousek, podle mého mínění, přispěl ke znevážení Sobotkovy vlády i sociálně demokratické strany, a tím též k neúspěchu socialistů ve volbách a k odchodu Zaorálka z funkce zahraničního ministra.

Pak byl pár měsíců klid a málokdo čekal, že po Zaorálkově přemetu prvním se dočkáme i přemetu druhého, kterým se tento vskutku vytvalý muž pokusí vskočit zhruba tam, kde byl, když kdysi řečnil proti americkému radaru.

Neuvěřitelné se však právě v těchto dnech děje. Zaorálkova tvář se znovu objevuje v novinách i na internetu v souvislosti s jeho výroky, že smrt našich vojáků v Afghánistánu by nás měla vést k úvahám o našem postupném stažení z této mise, že boj Západu v Afghánistánu, kterého jsme účastni, mu připomíná neslavný konec americké mise ve Vietnamu atd atd.

Což je samozřejmě v pořádku a my všichni víme, že tentokrát má jeho hlas znovu hlavu i patu, jak ji měl, když brojil proti bílé kouli v Brdech, ale jaksi nás ruší to mezidobí, kdy byl ve vládě a horoval za naši nezpochybnitelnou příslušnost k euroatlantickému společenství. Či za naše nejpoctivější plnění úkolů, kterém v tomto společenství máme.

Takže tohle už teď, pane Zaorálku, zase neplatí? Ale kdybyste do vlády vrátil, zase by to platilo? A kdy asi jste ten Zaorálek pravý a autentický? Nebo jako takový vůbec neexistujete?

(Pozn red. I,D.: Vysvětlení je jednoduché, není-li politik ve funkci, není vázán závazky vyplývajícími z funkce, ale zato z předchozího výkonu funkce velmi dobře ví, o co jde. Politika je umění možného a ve funkci je ono možné mnohem užší, protože politik nejedná jen za sebe. Proto Klaus podepsal Lisabonskou smlouvu, která se mu z duše protivila, proto Zeman občas říká věci s nimiž, a tím jsem si jist, ve skutečnosti nesouhlasí. Záleží také na tom, jestli někdo skutečně rozhoduje, nebo se k něčemu jen připodepisuje. Je-li hlas jazýčkem na vahách, pak ve skutečnosti rozhoduje. Tlak vyplývající z funkce každý cítí jinak silně, proto se mi zdála podpora bombardování Srbska daleko za hranou a jiným ne. Myslím, že teď je Zaorálek, tak jak ho osobně znám, opravdu mnohem autentičtější...)

66 komentářů :

  1. Názory politiků ve vládních funkcích se zpravidla mění po první návštěvě USA. Asi to bude změnou vzduchu, nebo tak nějak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. politická loutka přestala dostávat výpalné a zadarmo si může říkat, co chce - viz také poznámka redakce

      Vymazat
    2. české přísloví "koho chleba jíš, toho píseň zpívej" opět potvrzeno v praxi :-)

      Vymazat
    3. pan KOROUHVIČKA zadolárek nezklame
      Tony

      Vymazat
    4. Honza MASARYK se měl po návratu ze státní návštěvy v Moskvě vyjádřit, že na ni odletěl jako ministr zahraničních věcí Československa, aby se vrátil jako Stalinův slouha.


      Dnes se z Evropy létá pro noty do Washingtonu - odkud se vracejí židozednáři a jejich slouhové.


      Jenom Rusko, Čína a KLDR tak nefungují... a vyvolávají alarmující spotřebu PANAPRu (=toaletního papíru) V Deep State, potažmo ve státní administrativě USA.

      Vymazat
    5. Jsem zvědavý, kdy přestaneme počítat mrtvé v Afganistánu.

      Vymazat
    6. Spíš si myslím, že je počítat nepřestanem, ale o mašich mrtvých vojácích bude vědět jen velení armády a patolog, jako v USSA. A možná, že se to jednou nedoví ani rodina.

      Vymazat
    7. Chyba 21:25 pro PIRÁTOV (prahu), platí pouze výraz C O R O N E R !!!

      Ramón

      Vymazat
    8. Co se stalo Zaorálkovi se stane i Hamáčkovi a Filipovi. Jejich strany se nestanou parlamentními. Čest jejich památce.

      Vymazat
    9. pan redaktor tam ma jednu velkou snad z nevědomosti či loialnosti chybičku prvni přemet jak nam řika redakturek nebyl prvni ale jen nasledny kdy se z mladeho nadějneho komunisti trockisty stal přez šmirklovy mejdej nahle demokrad nejdemokradějši socan a vracet se na stary kolena do toho svinstva o ktere se zasloužil je jen takovenahle stařecke pominuti mysli tohoto jistě vyznamneho učitele marksx leninysmu z černoprdelniho ostravska

      Vymazat
  2. Dával jsem to ke staršímu článku, ale sem to pasuje lépe. NR se nám nějak opožďuje s publikováním důležitých informací. Jedna pecka ze včerejška - 1 Bitcoin za vojáka, 3 Bictoiny za důstojníka, 5 Bitcoinů za specialistu a muslimský informátor z Liberce - viz článek: https://aeronet.cz/news/taliban-zabil-v-afghanistanu-dalsiho-ceskeho-vojaka-utocnik-cekal-na-vuz-s-ceskou-posadkou-primo-na-zakladne-utocil-clen-afghanske-ostrahy-ktery-uposlechl-vyzvu-talibanu-islamiste-na-svem-webu/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zaorálek se k těmto informacím dostal, proto je ventiluje moderovanou formou. Českým vojákům každopádně nezávidím ty jejich zvracející generály - viz článek: https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Chce-se-mi-zvracet-To-neni-general-z-Cernych-baronu-ale-general-nasi-armady-Hrozi-Zaoralkovi-za-Afghanistan-Pozvraci-se-556620

      Vymazat
    2. Nepatřím do klubu jásajícich z pokusů o recyklace politiků. Je to jejich věc, ale doporučím odkaz na PL/arena/monitor... kde je zajímavá anketa na otázku zda jste pro odchod naších vojáků z Afghánistánu do teď odpovědělo 5479 lidí a 92 % je pro odchod. To je pro mne zajímavější než názor paní Černochové.

      Vymazat
  3. No jo chudák je bez vysoké dobře placené funkce tak říká co si myslí většina lidí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...a to je přesně ono. Už hrozí, že čssd přestane volit i těch pár zbylých jednotlivců, tak se snaží zase se zalíbit. Nic jiného to není.

      Vymazat
    2. 11:41 Jak jste přišel na to, že to, co řekl pan Zaorálek, si myslí většina lidí?

      Vymazat
    3. 12:36 Jasně, to je nonsens. Většina Čechů si myslí, že bychom měli v Afghánistánu zůstat ještě i potom, až to Amíci zábalej.

      Vymazat
    4. 11:41 Třeba na PL je anketa například:

      https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Razne-stalete-uctovani-generala-Blaska-Ze-zlatych-ceskych-rucicek-je-montovna-Lide-nadavaji-na-internetu-ale-zadky-nezvednou-556482

      Vymazat
  4. Není to placenou funkcí a už vůbec ne "výpalným", je to úvahou, co vše nastane, když udělá (řekne) to či ono. Bez funkce nenastane nic, proto není třeba na to brát ohled.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Davide to jsou fakta měl funkci a byl to větší západní sluha než kalousek. Teď funkci nemá a mluví jako obyčejný lidé. Kdyby tu funkci teď měl tak by byl opět ve válce s „terorismem".

      Vymazat
    2. Ivan David 24. října 2018 11:47

      Mýlíte se, byl vyslán nebo otočil sám o 360°, je to lakmus pro ného, ČSS dnes ČSSD, co to udělá s průzkumem preferencí? Všivák, nechť jde ke kolotoči nebo k pluhu! Ostravané APORT, žádný SENÁT, či BRUSEL pro Červotoče!

      Ramón

      Vymazat
  5. tady nejde o Zaorálka, ono to je asi trochu jinak. Zaorálek, když se dostal k "veslu", mluvit tak, aby se u "vesla" udržel co nejdéle. Když u vesla skončil, pravděpodobně se neuhlídal a řekl svů skutečný osobní názor. Už totiž nemá co ztratit.

    Připomenu Presidenta: "Jen hlupák nemění své názory."
    Ale teď k věci. Talibán vznikl jako odboj proti SOVĚTSKÉ OKUPACI a byl jak finančně, tak vojensky podporován USA. Vždyť se jednalo o Rusy!
    Sověti, nemaje naději na úspěch se stáhli a tím vlastně uznali svoji porážku.

    Tady je chvíle pro to, aby se Talibán sám rozpustil. Jenže ten měl i jiné záměry, které se profilovaly dobou a jejich postavením. Pak přišla řada na "vývoz demokracie" z USA. Takže Talibán odsunul své bývalé záměry a začal znovu bojovat proti OKUPANTOVI.

    Proto se nesmíme divit, že tam umírají vojáci, ať jsou z jakékoliv země. Podstatné je, že umírají zbytečně i s "domácími oběťmi".

    Až se jednou (oufám, že brzy) rozhodnou USA a NATO z Afghanistánu stáhnou,předpokládám, že situace se v té zemi moc nezmění! Pak by teprve začly boje o moc uvnitř státu. Motivace je velikánská, přírodní zdroje a hlavně OPIÁTY!

    A ty řeči, že by se Talibán přesunul do jiných zemí, a že třeba proti němu bojovat právě proto, aby se nešířil, tak to je jenom taková pohádka pro děti. Oni mají svůj vysněný poklad DOMA a tam je zaměřeno jejich úsilí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní24. října 2018 11:49
      Na tom Talibanu je pozoruhodné, že čelí armádě státu, který dává desetkrát více na zbrojení, než druhý v pořadí, navíc si tam přitáhne spojence z 27 vyspělých zemí světa. Tyto státy, zvláště ten první, tam zničí výzbroj a munici za bilióny dolarů.
      To by ten Talibán nemohl ustát, bez podobných výdajů na zbrojení. Kdo mu to financuje? Rusko určitě ne, to bychom byli moc dobře informováni presstituty.
      Tak mi to přijde, že tam bojuje Amerika s Amerikou. Nebo lépe, americké zbrojní koncerny, s občany USA, o jejich daně. P.K.

      Vymazat
    2. 17:52 Pozoruhodný názor. Tak Taliban čelí armádě státu, který dává 10x více na zbrojení. Milej zlatej, kobercové nálety s agent orange by se blbě prodávaly jako humanitární mise a šíření lidských práv. Až se jednou odloží humanitární škraboška, může se stát, že z Afghanistanu nezbyde vůbec nic.

      Vymazat
    3. Anonymní24. října 2018 21:05
      „Až se jednou odloží humanitární škraboška, může se stát, že z Afghanistanu nezbyde vůbec nic.“

      To máte pravdu, to se stejně tak může stát, že z Evropy nezbyde vůbec nic. Ale v současnosti, by takové řešení v Afgh. poškodilo soft power Ameriky, v jeho tažení na Rusko. Takže se tam přikrmuje konflikt, který vyžaduje dodávky zbraní a přítomnost US army v oblasti. K čemu je taková přítomnost dobrá, bylo napsáno už mnoho: blízkost Ruska, strategické území pro uhlíkovody z turkických republik bývalého SSSR, naleziště vzácných surovin, intenzivní pěstitelská oblast máku setého, a další výhody. A abych nezapomněl, lze tam spotřebovávat velké množství vojenského materiálu, made in USA. P.K.

      Vymazat
  6. Každý, kdo komentuje Zaorálka je zde mimo mísu, protože není důležité, kdo to řekl, ale to, co řekl. Převádění diskuse na "kdo" je standardní manipulací na odvedení od podstaty, od toho "co".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Zaorálka asi také tlačili, aby poslal Američanům živé štíty z Česka. On to ještě ustál, ale slavný herec Stropnický svou roli ministra zahraničí sehrál daleko lépe, dal živé štíty Američanům k dispozici, i když tam jsou bez jakéhokoliv mandátu RB OSN a budou asi nakonec chránit odlety amerických vojáků, sami zůstanou poslední a budou tam zhasínat světla.

      Vymazat
    2. 12:00 pro méně informované, Stropnický byl ministrem za koblihářovu stranu

      Vymazat
    3. 12,00, poledníku, 30 let nás nutí nepřemýšlet o tom co kdo řekl, ale kdo to řekl. Proto se nedivte, že prohlášení kašpara Zadolárka je k smíchu a nevěrohodné. On si patrně naivně myslí, že tím sobě a své straně nějak pomůže. Už svou kariéru definitivně prohrál. Zbývá mu zorganizovat jen státní převrat a podepsat jako Beneš za války smlouvu o přátelství a spolupráci s Ruskem. To je tak jediné, čím se může očistit.

      Vymazat
    4. Zaorálek je chytrej kluk, kterej vidí, jaký úspěch má strana Ano-Ne. Tak se rozhodl, že teďka bude říkat ne a až bude ve funkci, tak bude zase říkat ano. A pokud to půjde, tak bude ano-ne střídat častějc, aby vyhověl všem jako správný demokrat.

      Vymazat
  7. Ono to asi súvisí s tou funkciou ministra zahraničí.
    K. Schwarzemberg: "A vzhledem k tomu, že už nejsem ministr zahraničí, nemusím být pokrytec."
    www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/To-by-byla-opravdu-sranda-Karel-Schwarzenberg-rekl-PL-zcela-uprimne-co-soudi-o-Turecku-a-Erdoganovi-445359

    OdpovědětVymazat
  8. Co je divného na tom, že člověk ve funkci ministra zahraničí nemůže jen tak do televize říkat, co se mu zachce?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co je divného na tom, že volič, který dal někomu hlas na základě volebních programů a slibů je znechucen, otočí-li zvolený o 180 stupňů a chová-li se přesně opačně, jen co si k funkci dopomůže.

      Vymazat
  9. Normální hajzlík.
    Z archivu ČT se snad brzy dočkáme záběru, jak se Zadolárek vehementně tlačil do první řady k Porošenkovi, aby ho snad nedej bože zapomněla zabrat kamera, že byl přitom...
    Už aby ty kolaboranty někdo pojmenoval !!!

    OdpovědětVymazat
  10. Kdyby ČSSD toto tvrdila a hlavně jednala , když byla u moci měli by dál 30% a 3% hlasů.

    OdpovědětVymazat
  11. Omlouvání Zaorálka p.Davidem se dá sice pochopit,ale rozhodně ne omluvit.Zaorálek je totiž klasický příklad perfidního oportunisty,kterých je na české polit.scéně mnoho.Bohužel tyto polit.kreatury každé čtyři roky většina "ovčanů"chodí volit v naivní naději,že se něco změní!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokaždý mají hezkou kravatu a zářivý úsměv. Bylo by neslušné tuto snahu neocenit.

      Vymazat
  12. Pro Anonymní24. října 2018 11:54
    Když se člověk podívá do diskuzí, je zřejmé, že Zaorálek jen převzal většinový názor voličů, který tu je už velmi dlouho.
    Je to něco jiného, než kdyby i třeba změnil názor a snažil se jej prosadit v době, kdy není názorem většinovým. Takto to vypadá, že mu jde jen o zisk bodů pro sebe. Jaký názor bude mít zítra?
    Zdeňka Radičová

    OdpovědětVymazat
  13. Shrnuto a podtrženo: Zaorálek je Tlučhuba a jde mu hlavně o Koryto.
    Ještě připomenu jak chtěl kdysi "zatočit" s církevními restitucemi, a to mu vyneslo mnoho hlasů u voleb...

    OdpovědětVymazat
  14. Je dobře, že Zaorálek "prozřel" a jeho dnešní prohlášení se přibližuje obrazu skutečnosti, která nemohla být z "politických" důvodů zveřejněna!! Je dobře, že alespoň dnes ,než nikdy!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15.53 a 15.59 Zaorálek i ČSSD ovšem mají v současnosti smůlu, ŽE PROZŘELA i většina jejich bývalých voličů...

      Vymazat
  15. Pro mě se pan Zaorálek odepsal v okamžiku kdy popřel všechno podstatné čím se oháněl než se dostal do funkce. Něco takového se jen tak nevidí a nemám pro to omluvu. Jedná jako stroj, jako loutka a bez uzardění mění postoje podle situace. Kdybych měla něco takového považovat za normální, musela bych se stydět sama za sebe. Odmítám tyhle věci akceptovat a znova a znova budu hledat lidi, kteří mají charakter. Věřím, že se i takoví dostanou do postavení kde mohou něco podstatného ovlivnit. Kde není sebeúcta, tam není naděje. Nevím jak se tento člověk může dívat na sebe do zrcadla. Pro mně je odepsaný definitivně - a to říkám jako člověk, který mu dlouhodobě fandil. Kdo jednou zradil, vždycky zradí, to není o volbě menšího zla, ale o popření pravdy, o nelásce k lidem, k vlasti. Bez uzardění tvrdit opak toho co říkal včera může jen slaboch a prospěchář, ať tam neleze když na to nemá. Jen se umí zařadit a podřídit něčemu zdánlivě silnějšímu. Takových už tu bylo, je mi z toho špatně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravidla úspěšného obchodníka v politice: 1) nikdy se nestydět za to co dělám či nedělám 2) nikdy nemít doma zrcadlo, když jo, tak nekoukat do něj.

      Vymazat
    2. Pravidlo 3) za všechno mohou voliči.

      Vymazat
  16. Dve poznamky. Pan Man, dosud jsem o Vas melvelmi vysoke mineni. Musleljsem, ze jste masarykovec. Co to prosimvas melete o "kapitalizmu"? Vas komunisti temi frazemi uz taky zblbli? Mysle jsem, ze takove veci uz davno neexistuji, ale na tomto webu jsem s hruzou zjistil, ze ano. Komunisti je po 30 let prezervovali a ohlupuji jimi lidi do dnes.

    Ke komentari redakce. Nejsem si zcela jist, zda to bylo mineno ironicky nebo jak. Tlak nepochybne existuje. Je to videt napriklad na italske koalici, ktera je proti sankcim, ale vyslovne rekla, ze tlaku se podridi. Rakousko jak by smet. Ostatne Dr. David o tom mozna neco vi, i kdyz nebyl zaminak. Ale podivejte se na Madarsko! Vetuji expanzi NATA. Co horsiho, do ustavy si dali, ze manzelstvi = muz + zena. Oni jim spilaji, besni, ale Orban dela, co povazuje za spravne. Se vsim, co dela uplne souhlasit nelze, ale ze vsech evropskych politiku si zaslouzi nejvyssi respekt. (Ten nalezi i Dr, Davidovi, protoze hlasoval proti bombardovani Srbska.) Kdyz to tedy muze delat male Madarsko, proc ne ostatni? Je ten tlak skutecne tak obrovsky nebo se spis jedna o proaktivni lezeni do zadnice?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:19 Maďaři si svoje dokázali vybojovat i za Rakouska-Uherska. Tady ty osobnosti prostě nejsou. Čech, který se cítí v právu radši o někom vymyslí vtip, než by mu dal přes hubu. Někdy se podívejte do Švejka.

      Vymazat
    2. Přílišné zjednodušování, Češi také statečně bojovali za svou věc. Ale vždy je ve hře mnoho vlivů, které to vše nějak ovlivňují. Podívejte se dnes na Angličany, jak drží klapačky, když jim černají města. Nechce se mi z toho dělat závěr, že jsou po.eroutkové. P.K.

      Vymazat
    3. 15:04 Angličanů je mi líto, ale problém spočívá ve struktuře moderní společnosti. Individuum je zbaveno kořenů, tj. samostatného rozhodování a hospodaření, proto musí zaujmout místo v hierarchii jako otrok. Otroci jsou zaměstnáváni prací natolik, že nemají čas si klást otázky, mohou jen odpočívat. Nějací ti drobní vlastníci a hospodáři nemohou nic změnit. Už někdy za Cromwella byli soukromí vlastníci zbaveni půdy, v Anglii taky začaly první továrny, proletariát atd.

      Vymazat
  17. „Pozn red. I,D.: … Myslím, že teď je Zaorálek, tak jak ho osobně znám, opravdu mnohem autentičtější...“
    Nabízí se otázka, vrátil se ke své autenticitě, nebo již autenticitu ztratil a je nevolitelný? P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co je to "I,D.", "P.K."?

      A proc tedy konkrtene zacal Zaoralek zpivat jinak, kdyz se octl ve funkci? Co se delo v zakulisi?

      Vymazat
    2. 1:38

      Správná otázka! Co je to "I,D.", "P.K."? A "konkrteně"?

      Například já, se znám osobně se Salvadorem Felipem Jacintem Dalí nebo Honzíkem Hinaisem a píši ohledně našeho nesmrtelného přátelství a vychloubání. „Pozn red. I,D.: ... S.F.J.D. - J.H.". Toť vše, nic konkrtenějšího na srdci nemám.P.K.2

      Vymazat
    3. Anonymní25. října 2018 1:38
      Anonymní25. října 2018 13:55
      Začátek mého příspěvku v 17:31, je citace (v uvozovkách) z článku. Na tu část článku, potom reaguji, tím zbytkem příspěvku. Konkrétně se domnívám, že tam přidal svůj názor dr. Ivan David, takže to jsou jeho iniciály.

      Proč začal Zaorálek zpívat jinak, je nejspíš pokus, udržet rozhádanou ČSSD v přízni voličů. Oni ti politici dobře vědí, co lidé chtějí a naopak co je vůči nim sviňárna. Ale nejspíš se řídí jinými instrukcemi a zájmy, než je zájem voličů. Je to nedemokratické, ale nemáme demokratický nástroj na jejich odvolání, když ve funkci obrátí. P.K.

      Vymazat
  18. Pokud myslí autor tím prozřením Zaorálka výrok , že by měla skončit naše mírumilovná misionářská práce, kterou obdarovaní nějak v poslední době nelibě nesou, tak si myslím, že Z. ani nevěděl co mluví. Aspoň ten zbytek jeho logorey byl bez smyslu i vtipu, tedy jak kecal u toho našeho soudobého Emanuela v den božího klidu.
    A zrovna se mi dostal do políbení autor 17:43.
    Copak se nám to děje v Mexiku - tedy vlastně v celém Světě, že nestačíme stavět ty vysokánské zdi, ploty, rolovat kolem hranic ostnaté dráty - kampak se hrabe Velká čínská zeď na tu, kterou si třeba obehnal Izrael okupovanou Palestinu, to ani v Osvětimi neměli! A nebo že by jako vzpomínka. tedy proti chuti... No a USA, Maďarsko, Španělsko atd. Soudruzi, copak vy jste dokázali v letech panování, to koukáte, jak jsme vás dnes trumfli! A ještě dovedeme kecat o tom blahu jedněch zdí a neblahu těch druhých.
    Sranda: rozsápat válkami cizí země, abych si mohl nakrást a když se občané těch námi rozbombardovaných a zpolavyvražděných zemí dají na pochod na návštěvu k nám, tak řveme, jako když se vyklešťuje býček na vola.

    OdpovědětVymazat
  19. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18.42 a 18.48 Když ZULUFILOVÉ Z USA nám bráni vetřelce střílet... a vnucují nám odpad flinků a násilníků celého světa... a PRO SEBE staví plot jako Židé v Izraeli, jako ZBOURANÉ PLOTY chránily naši hranici - PROZRADÍM VÁM PRAVDU O PLOTECH. FUNGUJÍ STEJNĚ Z OBOU STRAN. Tedy obousměrně.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  20. Zaoral se inspiroval starým Klausem. Ten byl svého času velice
    nepopulární. Pak se stal "občanem" a začal se lísat k bývalým
    kritikům a vypouštět docela rozumné názory.

    OdpovědětVymazat
  21. Klausova privatizace a perestrojka byl omyl. Poslední roky však hájí národní zájmy velmi dobře, není tady nikdo druhý jeho formátu. Bohužel podepsal Lisabonskou smlouvu a dostal nás do sraček, měl radši abdikovat.

    OdpovědětVymazat
  22. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  23. TEn PÁN který se snažil být socialistou neprozřel, ale jak dopadl na dno z výšky na hlavu tak se asi na nějakou dobu osvítil. Ale jenom - dle mého soukromého názoru do té doby než dostane další finanční pobídku.!!
    Václav

    OdpovědětVymazat
  24. Škoda, že pan Zaorálek nedělá předsedu ČSSD. Na posledním sjezdu měl jeho projev "standing ovation" a zaručil by nám 40.000Kč měsíčně:)))
    To byla jenom taková veselá poznámka, já to nemyslím vážně. Strojil si hubu do bruselských žebřin a mluvit v souvislosti s lidským odpadem o prozření je pitomost, autor to jistě ví, jenom se tak "baví".:)

    OdpovědětVymazat
  25. Přátelé, taková připomínka: Pan Zaorálek v roce 2014 (jako čerstvý ministr zahraničí) vyjel do Kyjeva a tam zorganizoval dva vládní letecké speciály, kterými nechal dopravit do Prahy na léčení dvacet, (cituji český tisk): zraněných, "proevropsky" orientovaných demonstrantů! Jeho počin způsobil zděšení na všech frontách. VŠEM bylo jasné, KOHO to pan Zaorálek zachraňuje. Jen jemu ne. Obávám se, že to třeba není zlý člověk, ale ještě větší blbec, než jsme doufali. Je to člověk absolutně bez vlastního názoru. Dělá jen to, co mu někdo nakuká. A on "kuká" pokaždé někdo jiný.

    OdpovědětVymazat
  26. Administratore bloqu !
    Ty suline veprovej, zase se citis menecenny ! Ze ano ?
    Kdyz napisi DEFINICI PLOTU, tak je to vyjadreni nasich statniku - kteri plot stavi !

    Ty male hovinko z kolibrika, ty nemas pravo to mazat !

    Kazde nepatrne hovinko v Cesku, se citi byt NEKDO a nema respekt k vyjadreni nejsilnejsi zeme na svete ohledne
    plotu !

    JSTE NEMOCNI touhou po uznani a dulezitosti !
    A pritom porad a porad vas cely svet ignoruje.

    Dokud neudelate knedliky , nebo strudl, tak nikdo nevi, ze existujete .

    TO JSEM NAPSAL JA NICK HONOLULU, aby jste se zamysleli nad vasi mentalni vysskou vy trpaslici !


    OdpovědětVymazat
  27. Nemate svoje vlastni sebevedomi ! Porad potrebujete lozit nekomu do zadele !

    Americe to nevadi, protoze vas nevnima ! Rusove s vami pohrdaji a nejhure se jevite Polakum a Madarum.

    Jedine JAAAA, nick honolulu vam naleji cisteho vina !
    A vy misto toho, aby jste me ocenili a pochvalili, tak me mazete !

    Dokonce i definici plotu jste smazali !

    OdpovědětVymazat
  28. A Zaoralek je produkt vaseho prostredi , takze mate vinu na tom co se s nim stalo !
    ZVLAST VY PROF. MANE !
    KDYBY ZAORALEK VYRUSTAL V ZULULANDU, tak by mel povahovou vyssku bojovnika s ocelovou pateri .

    Vechno zavinil prof. Man z Buhumina !

    (Dratovny Bohumin - tam vsichni dychaji olovo !)

    OdpovědětVymazat
  29. RAMAJA - Glenys Lynne (Srinbok radio) = pisen na oslavu vsech druhu opicaku, at uz cenzoru, ci prof. z Bohumina ! (Na Youtube)

    OdpovědětVymazat