Reklama

.

.

neděle 18. listopadu 2018

Aktivisti vyhazují „nedemokratické“ sváteční květiny do koše a „demokratičtí“ politici tomu takřka tleskají

Aktivistka vyhazuje "nedemokratické" květy
položené na Národní třídě prezidentem republiky, 
předsedou vlády a předsedou SPD.
Tomáš Vyoral
18. 11. 2018  zdroj
Aktivisti vyhazují „nedemokratické“ sváteční květiny do koše a „demokratičtí“ politici tomu takřka tleskají.
V předchozím komentáři jsem se zamýšlel, zda „lepší lidé“ znásilní a ukradnou si oslavy výročí 17. listopadu pro svou jedinou „pravdu a lásku“. A hle, květiny, které k uctění svátku poslali/položili Miloš Zeman, Andrej Babiš a Tomio Okamura, vyhodili aktivisti (některá média účelově zobecňují na „lidé“) do koše. A řada demokracií se ohánějících politiků to schvaluje („chápe“, „rozumí“). Chucpe nejhrubšího zrna.


Můžeme mít k Miloši Zemanovi, Andreji Babišovi i Tomio Okamurovi sto a jednu výtku. Věřím ale, že drtivá většina z nás cítí, že vyhození květin, poslaných k uctění památky 17. listopadu, je odsouzeníhodnou vulgaritou a neúctou nejhrubšího zrna (nejen k demokraticky zvoleným politikům – a tedy jejich voličům, ale zejména k dnešnímu dni).

Aktivističtí úderníci rozhodnou kdo smí položit věnce

Zástupce skupiny, která se přihlásila k protřídění a vyhození „nedemokratických“ květin do koše, Otakar van Gemund (jinak parťák slušného senátora Marka Hilšera ze svlékacího happeningu na úřadu vlády), řekl televizi Prima: „Bojujeme za demokracii a myslíme si, že je neslučitelné s naší demokracií, aby tady lidé jako Andrej Babiš nebo Tomio Okamura položili věnce u památníku 17. listopadu. Ten má být symbolem naší demokracie a tito pánové se podle pravidel demokracie nechovají.“

Takže skupinky aktivistických úderníků si myslí, že některé z položených květin jsou nedemokratické; sami demokraticky rozhodnou které, a vyhodí je do koše.

Demokrat Petr Fiala z ODS uvedl, že tato forma protestu není jeho šálek čaje, ale že to chápe. Obdobně jako měla jeho stranička a „pozdní disidentka“ Mirka Němcová před časem porozumění pro házení lahví demonstranty po Andreji Babišovi.

Tibeťan Miroslav Kalousek na Twitteru uvedl: „Z hlediska vyššího principu mravního: Vyhodit květiny, které StBák pohrdající demokratickými principy položil k památníku boje za demokracii a svobodu, není vandalismus.“

A Jiří Pospíšil z TOP 09 reportérovi ParlamentníchListů dokonce sdělil: „Já tomu rozumím. Chápu to, protože si myslím, že lidé jako Miloš Zeman, Andrej Babiš nebo Tomio Okamura, jejichž chování je dlouhodobě v rozporu s principy demokratické společnosti, by tu květiny pokládat neměli.“
A tohle jsou vyjádření demokratů, nebo fašistů? Začínám se v tom ztrácet

Jiří Pospíšil, samozvaný liberální demokrat a EUhujer, tedy chápe, a dokonce myslí, že by tam někteří květiny pokládat neměli. Zajímavé, že bývalý komunistický kádr Milan Štěch nebo minulým režimem zdárně proplouvající (a do západního Německa či Brazílie cestující) veletoč a postrach králíků Jiří Drahoš, mu ani aktivistům nevadí.

Zatím si to Pospíšil jen myslí. Časem by to možná uvedl do praxe – nejlépe nějakou vyhláškou či směrnicí z EU – a nakonec je budeme třeba zatýkat a věšet? Ale nikoliv „po bolševicku“, ale po „liberálně demokraticku“. Jako humánně.

Holt demokracie je krásná věc, ale jen když je po našem. Že ano, soudruzi liberální demokrati? Nechci zmiňovat žádná jména, ale někde je něco špatně...


Související:

74 komentářů :

  1. Prezident byl zvolen drtivou většinou národa. Když někdo odstraní jeho kytici z Národní třídy, odstraní kytici celého národa. Je to akt zrady namířený proti demokracii a proti Českému lidu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. VÝZVA PRO POLITIKY ANO,ČSSD,KSČM A SPD.
      Líbí se vám demagogická hesla na transparentech při demonstracích a projevy demagogů proti řádně zvoleným politikům vašich řad ???
      Ne? No tak s tím něco dělejte!
      PRAVDA MUSÍ NA NÁMĚSÍ A NA DEMONSTRACE!
      Máte možnosti nechat vyrobit oboustranné transparenty,kde bude jako hlavní heslo napsáno PRAVDA VÍTĚZÍ a pod ním vždy jeden skutek,který vláda a konkrétní politická strana prosadila ve prospěch národa a lidí.
      Těch skutků je nespočet a sami budete překvapeni,kolik bude transparentů.
      A když k tomu vyrobíte i transparenty demagogických stran,kde bude také heslo PRAVDA VÍTĚZÍ a pod ním např. ODS prosadila zákon neplatit 3 dny nemocenské a na dalších transparentech vyjmenovat další pravdivá protilidové opatření,tak se mnoha demonstrantům otevřou oči.
      PRAVDA MUSÍ VÍTĚZIT,ale bez prezentace a statečnosti se to nestane.
      Ti demagogové mají pravdy plné tlamy u mikrofonu,když demagogicky lžou,ale na transparent to nemohou dát,protože jaký smysl by dávalo např: PRAVDA VÍTĚZÍ a pod tím Babiše do koše,Babiš krade,komunisti zločinci,Paroubek pedofil,Zeman je Putinova děvka atd.
      No žádný smysl to nedává,protože to je demagogie a nic konkrétního.
      HESLO PRAVDA VÍTĚZÍ SI NESMÍTE NECHAT UKRÁST A ZPROFANOVAT!!!!
      Pokud ještě zůstalo pár jakž takž objektivních médií,tak se pravda musí prosazovat i tam.
      Tyto protivládní,protiprezidentské a protilidové demonstrace pořádají strany "domobloku" a jejich filiálky,tak si to sakra nenechte líbit
      PRAVDA MUSÍ NA JEJICH DEMOSTRACE,JINAK PROHRAJE!!
      A tam to bude o té statečnosti,ale jinak to nejde! A pokud si to pro začátek vezmou za své poslanci a činovníci stran,které pro které je určena tako výzva,tak se k nim přidají další slušní lidé. BOJ ZA DEMOKRACII A PRAVDU NIKDY NEKONČÍ!
      A garantuji vám,že máte o volební preference postaráno lépe,než rozdáváním koblih,gulášů,piva a dalších zbytečností!

      Vymazat
    2. Indian by řekl: "Moc slov"

      Vymazat
    3. Bohužel, kolego. Objektivní média hlavního proudu, kromě poněkud obskurní TV Barrandov, v ČR neexistují. Ještě před několika lety bylo vcelku objektivní Právo. Což po úmrtí Hanáka, veletoči Mitrofanova, angažmá Peheho, Kemela a dalších havloidů už neplatí.

      Vymazat
    4. Pro 9:03 a ostatní. Na Novinkách je foto, kde stovky demonstrantů třmají v rukou transparenty s nápisem "Demise". Je naprosto zřejmé, že všechny transparenty jsou hromadně vyrobené. Kdo je vytiskl a kdy. Kdo je rozdal a kdy a jak těm stovkám "demokratů". Vždyť mělo jít o spontánní výbuch nespokojenosti lidu. Ale vytištění takového množství materiálu netrvá pár hodin. Jejich distribuce musí být organizovaná. V čase a místě. Všichni museli vědět, kde a kdy si je mají vyzvednout a nebo výrobce a distribuutor museli vědět, kde a kdy k tomu spontánnímu výbuchu hněvu dojde a kde budou demontrace. A nebo že by to až tak spontánní nebylo?

      Vymazat
    5. Je zbytečně se nad tím svinstvem podivovat. Je to pořád stejná písnička, Ty havlisticko-kavárenské bestie neví, co je morálka ani demokracie. Budou škodit tak dlouho, dokud nedosáhnou toho, za co je platí (Soros a spol.), tedy zničení historické etnické i kulturní identity českého národa a její přerod ve společnost multikulturní, zničení všech tradičních hodnot a zbytků demokracie, aby mohla být konečně uvolněná cesta k jim vysněné celosvětové autokratické vládě, kombinující prvky komunismu a fašismu. To vše samozřejmě za předpokladu, že jim podobní kolaboranti i v jiných zemích splní svůj úkol.

      Vymazat
    6. Aspoň všichni vidíme, kdo se zde chová hrubě a vulgárně a kdo slušně a kultivovovaně. Představitelé "demokratické" kavárny a jejich přisluhovači jsou jen lidský odpad, jdoucí přes mrtvoly, a to bez ohledu na to, zda se jedná o novináře (Slonková), politiky (Němcová, Pospíšil, Kalousek atd.) nebo aktivisty (pomatenci ze skupiny Raputin co vyhazovali květiny). Divím se, že si nepřiložili polínko užiteční idioti z řad umělců (Kolářová, Štěpánová, Kraus, Hřebejk, Gaislerová, Holubová) a mnoho dalších nemyslících bytostí.

      Vymazat
    7. Si myslím, že vítězové voleb by se měli vyprdnout na kladení čehokoliv na Národní třídě. Poražení "demokrati" by to rozdupali. Místo toho by měli vítězové voleb vzdát hold v Opletalově ulici. Tady šlo opravdu o oběti a pokud vím, tak mezinárodní den studenstva vznikl právě na základě této události.

      Vymazat
    8. Navrhuli položit kytice k Lavičce Drahomíry Dražské na Náměstí Ludvíka Zifčáka, holt někam to položit musíme, když už to stálo ty prachy.

      Vymazat
  2. Sice prohráli volby, ale vládnout se má podle těch, kteří volby prohráli. Když tomu tak není je to proti "naší " demokracii. Všechno zlé je pro něco dobré. Po odstranění kytice prezidenta, kterého jsme si zvolili, tedy naší kytice víme, že ODS, TOP 09, STAN, Piráti, jsou strany, které tento akt zrady schválily, jsou proti nám.

    OdpovědětVymazat
  3. No a kdyby ty květiny k památníku nedali, tak by je dehonestovali za to, že nectí památku manifestace proti fašismu. ( nějaký hadrák je mi naproso u p..le!
    Václav

    OdpovědětVymazat
  4. Je to akt ceskeho svinstva , zahodit kvety prezidenta CR !
    Je to zvule luzy z ulice za podpory stran , ktere prohrali
    a delaj pokusy o prevrat . Za tim ucelem se nestiti natacet
    nemocneho Babisovho syna , cisty hnus !
    A za vsim je ten pravy zlodej Kalousek , ktery obral cesky stat s tim druhym ceskym genem Vondrom o 360 melounu a nik nezaluje , neprotestuje , nezostuduje , nedemonstruje !
    Nebo je rozdil , ze snad Slovensky Ondra pobral neopravnene 50 melounu , ze nase geny Kalous a Vondra 360 melounu ? Ale oni jsou nasi Cesi ! Taci jste vy cesi spravedlivy , krajina Cimrmanu a Svejku !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenom bych opravil, že je to akt pražského svinstva, nikoliv českého, Jinak naprostý souhlas.

      Vymazat
    2. Souhlasím s 7:56, tolik neslušnosti, amorálnosti, hlouposti a úchylnosti jako v Praze, se nikde jinde v naší zemi nevyskytuje.

      Vymazat
    3. Vzdyť na to jeli lidé z celé ČR. Např. jeden Brňák to přímo řekl, že prijeli z Brna. Pražák byl doma a čučel jak magor, co se to děje. Tak nás prosím do toho nezatahujte. Díky Hradci Králové a Ostravě, tak tam byli dva idioti na podiu a poslouchalo je 5 důchodců se psem. A to samé bylo i v jiných městech. Asi fakt přijeli všichni do Prahy. Je mi líto.

      Vymazat
  5. Včerejší den potvrdil, že na Národní třídě v Praze, kde 17. Listopadu 1989 došlo k strašnému masakru, jehož obětí byl student Šmíd, který na Národní třídě 17. listopadu 1989 zahynul, probíhá do dnešních dnů lítý boj za " N A š í " DEMOKRACII, tedy tu Pražskou, tedy tu kterou uznává Pražská kavárna a strany ODS, TOP 09. STAN, Piráti. Všichni ostatní, tedy drtivá většina, jsou v rozporu s "JEJICH" demokracii a tedy jsou "nedemokrati".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nutno dodat, že "komedie" se odehrává tam, kde na Národní třídě v Praze 17.11.1989 k ničemu strašnému nedošlo, nikdo nezahynul, ani ten nastrčený student Zifčák, všichni se rozešli pokojně domů, ale již připravená média rozjela jednu z prvních barevných revolucí, výsledkem kterých bylo rozšířené mírumilovné zločinecké organizace NATO k hranici Ruska a příprava spuštění třetí světové války. Všichni kdo tam tehdy na Národní třídě byli to vědí a nestačí se divit co lidí žije ze lži o masakru na Národní třídě.

      Vymazat
    2. Zodpovězte si otázku, kde byli ti, kdo dneska schvalují odstranění kytice našeho prezidenta v době kdy 17. Listopadu 1989 na Národní třídě v Praze umírali tisíce bojovníků za demokracii? Kalousek dělal komunistického chemika, Němcová dělala komunistickou knihovnici, Fiala komunistického úředníka, Štěch komunistického eroháče, dnešní profesoři dělali komunistické pedagogy. Pak všichni převlékli kabáty a dnes nás učí, kdo je demokrat a kdo není?

      Vymazat
    3. 7:47...........že na Národní třídě v Praze, kde 17. Listopadu 1989 došlo k strašnému masakru, jehož obětí byl student Šmíd, který na Národní třídě 17. listopadu 1989 zahynul....
      ===================================================
      Hmmm, a tu pohádku o strašlivém masakru a o tom, že student Šmíd zahynul, vám vyprávěli ve školce? Student Šmíd je živ a zdráv. Je to příbuzný.

      Vymazat
    4. 7:57 máš pravdu, když neteče krev, tak to není revoluce. Komunisti, anebo fašisti by ten puč pořádně vzali šmahem. Když nejsou tisíce mrtvých, tak to ani za řeč nestojí

      Vymazat
    5. 8.14 nenarušujte pietu padlých po strašném masakru na Národní třídě 17. listopadu 1989 a padlém studentu Šmídovi! Komu by tam nosili věnce a svíčky, když podle vás k ničemu nedošlo? Dejte si pozor 8.14, znevažujete oběti komunistické zvůle!!!

      Vymazat
    6. 9:02 je mi jednou kdo koho vojej na Národní třdě ale pro zdejší morální mužiky by datum 25.2 1948 byl mnohem lepší důvod ke slavení ikdyž v té době ta krev taky netekla. Ta tekla až po Vítězném Únoru když už bylo po vítězství

      Vymazat
    7. Co zahynul, on i obživnul, a to je zázrak. No poutní místo už to skoro je. Když někdo krade květiny na hřbitově, tak je to sprostý zloděj, když na národní tř. je to hrdina a demo-KRAD.

      Vymazat
  6. Co by ti "aktivisté" asi tak říkali, kdyby jim někdo vyhodil květiny a rozkopal svíčky na jejich pietním místě? Třeba na obecním pomníku obětem první světové, nebo, nedej bože, na hrobě jejich rodičů? Vždyť v tom přeci není velký rozdíl!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebo, nedej Lucifere, kdyby si lavičku Václava Letiště odnesl nějaký bezdomovec ke zpeněžení. Ti by toho nebožíka snad natáhli na skřipec.

      Vymazat
    2. V Kralupech je nová lavička Josefa Švejka. Byla na ní veřejná sbírka. Jenom se teď nesmí říkat lavička, ale socha …
      http://www.kudyznudy.cz/aktivity-a-akce/aktivity/socha-svejka-v-kralupech-nad-vltavou.aspx

      Vymazat
    3. Souhlasím, já třeba považuji, stejně jako většina národa Havla za nejodpornější zrůdu v historii naší země, a přesto by mě nenapadlo jít pohanit jeho hrob a ublížit tak jeho pomateným obdivovatelům.

      Vymazat
  7. Tibeťan Kalousek by nám měl ještě vysvětlit, jak Bureš pohrdá demokracií.
    Pokud jsem si stačil všimnout, neměnil ústavu, ani nezrušil volby. A jestli krade? Asi ano, ale to Tibeťan dělal také. Navíc, 50 milionů jsou šestákem ve srovnání s vykradenou armádou.

    OdpovědětVymazat
  8. Proč tolik humbuku kolem Národní? Byl tam spáchán podvod na cinkačích a teď se pokouší změnit zločin spáchaný nacisty na studentovi na zločin spáchaný na občanech . Zakrýt tak zločin fašizmu. No Blbobrádek a HerSSmann muzsí mýt radost. Každý kdo vnímá ten podvod by tam neměl v ten den ani chodit. Žifčák-Růžička přece žije a nic tak zábažného se tam nestalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díváte se na dějiny střední Evropy československýma očima. Podívejte se , jak si v Británii představují uctění památky Lidic
      vlkvobloguje.wordpess.com

      Vymazat
  9. "Otakar van Gemund (jinak parťák slušného senátora Marka Hilšera ze svlékacího happeningu na úřadu vlády"

    Fascinující .... Slušný senátor Marek Hilšer má za parťáka Otakara van Gemund šmejda, který krade květiny od památníku událostí 17.listopadu 1989 !

    OdpovědětVymazat
  10. Jinak,tak jak jsem jedním okem a to ještě napůl sledoval chvilku dopoledne "naši" ČT 24,nemohlo mě uniknout,jak redaktoři,jeden vedle druhého masturbovali před kamerama.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mladý Šélesný se místy úplně zajikal...

      Vymazat
  11. To jsou ti slušni lidé? Ani náhodou je to plevel národa čeho se ještě dočkáme! děsí mne ta hrubost a nenavist k lidem co mají jiný názor.

    OdpovědětVymazat
  12. Je důležité si neustále opakovat "není tak podstatný obal, důležitý je obsah". Stejné platí i pro posuzování jakéhokoliv názoru. Vycítit podstatu ....
    Otázka zní, proč květiny lidé pokládají, tedy jaké pohnutky je vedou. Pokud je pohnutkou pouze zviditelnění a splnění jakési nepsané společenské povinnosti, pak pro mě položení květin a uctívání nemá valného významu. Pokud má někdo problém s květinami u památníku a chce u něho posuzovat "vyšší mravní princip", měl by mít v první řadě čisté ruce a hlavně, mysl. Ovšem v takovém případě, dovolím si tvrdit, by jej vyhazování květin z pietního místa ani nenapadlo a slova porozumění také ne. Právě to je mravním principem ...
    Proč se slušní lidé obvykle stávají oběťmi? Protože jsou hloupí? Snad naivní? Myslím, že člověka s dobrou duší lze lehce podvést, on totiž věří. Zkušenost neznamená nic jiného, než ztrátu důvěry a to považuji ve společnosti za velmi negativní.
    Hranice jsou nastaveny, většina politiků a lidí v ní působících jsou Ti dravější, Ti co vyššími principy morálky pohrdají, byť jsou ochotni se za ně bít v prsa a Ti ostatní jsou většinou slušní, stále dokola podváděni .... Někde na pomezí jsou užiteční idioti, toužící vystoupit z davu a Ti se zviditelňují, třeba vyhazováním květin.
    Je na nás, zda se včas probudíme a plácneme je přes prsty "holenku, tak tohle ne" ....
    ABC

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přes prsty je málo, paní Mulerová, přes držky, přes držky je potřeba.

      Vymazat
    2. Částečně a vámi souhlasím. Mnozí draví politici vědí co činí (Kalousek, Bartoš), jejich jednání je cílené, pracují v žoldu Bruselu, přičemž dobře vědí, že EU je konstrukt globalistů, což jsou síly, jejichž hlavním nepřítelem jsou státy a národy, které jsou nositeli demokracie, proto je potřebují nutně zničit. Pak je tady placená skupina aktivních kolaborantů z řad politiků, různých politických neziskovek, pedagogů humanitních fakult a zaměstnanců médií a jejich externích spolupracovníků. Zde se jedná buďto o prospěchářské zbabělce, kteří vědomě kolaborují pouze za peníze, dále o zmanipulované pošetilce, kteří ani nevědí v zájmu koho pracují, a také o přesvědčené fanatiky s vymytými mozky. Poslední a největší skupinou jsou užiteční idioti z řad normálních lidí všech sociálních skupin, kteří vůbec nechápou, o co tady jde, nechají však s sebou snadno manipulovat. Jedná se o lidi neznalé (nezajímají se o politiku), hloupé (umělci) nebo naivní (studenti). Tito lidé sice pouze jednou za čas hodí do volební urny svůj hlas pro tu či onu stranu, ale špatnou volbou udržují při životě právě ty výše uvedené nebezpečné skupiny, kteří vědomě či nevědomě pracují na zničení naší země a našich životů.

      Vymazat
  13. 17.listopad v režii klerofašistů a obdivovatelů druhé republiky. (Kalousek a Fiala) To mi rozum nebere. Opletal i ti umučení studenti se musí v hrobě obracet. Tedy, jestli nějaký mají. Náckové a sudeťáci si musí mnout uspokojením ruce. Pamatujme co nám vzkázal prezident Beneš.

    OdpovědětVymazat
  14. Po Praze se potulují novodobé jednotky SA(takzv.pražské,kavárenské milice).Tyto milice budou demokraticky kádrovat,kdo může,nebo nemůže položit květiny k památniku.Vrátili jsme se o 29let zpětkdy policajti vyhazovali květiny od zdi Lennona!!!Dnes to není komoušské,ale demokratické kádrování lepšolidi!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Likvidace demokracie v přímém přenosu. Jsme svědky stavu, kdy demokracie požírá sebe sama.
      Paradoxně, ti co o demokracii mají největší obavy, jí sani likvidují. Až si to většina z oněch užitečných idiotů uvědomí, bude pozdě.

      Vymazat
    2. Bohužel střelivo těmto antidemokratickým a fašizujícím silám dávají občané ve volbách tím, že volí strany jako např. TOP09, STAN, KDU-ČSL a Piráty. Nejhorší jsou strany TOP09 a Piráti, které byly zjevně založeny za účelem likvidace státu, demokracie a morálky a tradičních hodnot. Třeba takový Bartoš, který chodí na demonstrace Antify, která považuje násilí za legitimní politický prostředek, se balí do vlajky anarchistických komunistů a hrdě se hlásí k transparentu s nápisem "Uprchlíci vítejte, nacionalisté táhněte", což je totéž jako "Uprchlíci vítejte, Češi táhněte". Kde Pražáné dali rozum, když ho volili. To fakt chtějí, aby za dvacet let místo katedrály na hradě stála mešita s vlajkou půlměsíce. Jsem zvědav, jestli ti blbečci ze skupiny Zhotoven jí půjdou ukrást a veřejně jí rozřežou? Asi ne, protože by je ti, za jejichž práva dnes tak vehementně bojují, taktéž veřejně naporcovali.

      Vymazat
  15. Prý aktivisté liberální fašisti toužící po moci.

    OdpovědětVymazat
  16. Nic není svaté totalitnímu kapitalismu a jeho honoraci a poskokům a demokracie, ideály pražského jara a 17. l.istopadu jsou jim zcela ukradené. To je jen prostředek, který je jimi zneužit k rozvracení státu, podrývání autority zákonů a práva, výsměch sloupům republiky. Přece oni jsou stát, oni jsou moc, oni mají peníze, které vše určují, co kdo smí či musí, oni jsou "tvůrci" pravdy jediné a proto i tvůrci bezpráví, násilí, demagogie a zejména generálního vykrádání státu a i kapes pracujících. A že tomu všemu vévodí pseudointelektuálové se vzděláním a ověšením tituly hodnoty "plzeňských práv" jen dokresluje tu zločinnost
    pražské kavárny, toužící se tak exhibovat majdanem a pučistickým převratem. Nic jim není bližší, než šibenice pro odpůrce či aspoň gilotina, kuciakování.

    OdpovědětVymazat
  17. Působí na mě trapně, křečovitě a strojeně, tryzna každoročně pořádaná na Národní, svým pojetím budící dojem, že tam muselo dojít k nějaké nevídané ohavnosti s tisíci umučených a zohavených těl. Namísto adrenalinové akce pořádané SSM, sdružující většinou dospívající děti komunistů, prominentů a prospěchářů, kteří pod vedením agentů StB vyrobili většinou možná v nevědomosti, čili jako užiteční idioti, podnět k dříve naplánované změně vlastnických poměrů v naší zemi, přičemž pro větší důvěryhodnost někteří dostali, pod dohledem zcela náhodou přítomných novinářů snad z celého světa, pendrekem. I to bylo asi některým málo, a tak si agent Zifčák musel ještě vystřihnout roli mrtvého studenta Šmída. No, proti gustu žádný dišputát.

    Každopádně skutečně odvážný čin studentů na počátku války, v jehož důsledku byli mnozí popraveni a další posláni do koncentračního tábora, jako by ani nestál za zmínku, jako by ani nebyl. Tato památka byla sprostě ukradena a upozaděna- Hanba nám a zasloužíme si nést důsledky, že takto necháme ohýbat historii.

    A k této kauze jen dodávám citát - Revoluce požírá své děti. Dodávám jen, že bohužel málo a ještě ke všemu selektivně. Jako by si ty nejzralejší kousky chtěla nechat nakonec. Tak snad se dočkají dříve, než zdechnou. Ostatně dětmi už dávno nejsou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. 10:30
      Děkuji za přání, já vám naopak přeji, abyste si tento pochod do propasti stihl užít sž do trpkého konce.

      Mimochodem, nevím o tom, že byste byl zrovna vy můj soudruh. Že by před 30 lety?

      Vymazat
    3. Lidský zdroj, na rozdíl od lidského hnoje 10:30 děl pravdu.

      Vymazat
    4. lidský zdroj18. listopadu 2018 10:25
      Vidím to podobně. V tehdejší době to byla snad jediná demonstrace, která byla oficiálně povolena, nebo oficiálně organizovaná SSM. Takže mě ani nenapadlo se jí účastnit. Možná, že tam byli právě sezváni, již předem určení, budoucí hrdinové revoluce. P.K.

      Vymazat
  18. mně se moc líbila ta půlnoční aktivistka, kterou po marném
    hledání našli v Perlovce. taky ten čech s tím van, byl
    zralý na RADOSTOL.

    OdpovědětVymazat
  19. My starší si pamatujeme " Národní demokracii, Lidovou demokracii a teď máme Liberální. Všechny vedly v rámci svých rodinných pout stejné typy politiků, je to jen náhoda? Všichni tito politici studovali a učili se technice moci v zahraničí, tu na Východě, ondy na Západě. Co si vychovat naše "středoevropské", domácí, bez vazeb na "rodiny starých struktur"! Výměna čtyř nejvyšších představitelů státu naznačuje dobrou cestu nás občanů. Proto ten "kvikot" postižených.

    OdpovědětVymazat
  20. PRO TY, KTEŘÍ SI DODNES MYSLÍ ŽE DÍKY HAVLOVI PADL BÝVALÝ TEŽIM!!!

    Vyhledejte si v archivu ČT pořad ( v čase mezi 18-19 hod) na ČT24 pořad), v němž PITHART SÁM HOVOŘÍ O DLOUHO PŘEDEM PŘIPRAVOVANÉM PŘEDÁNÍ MOCI!!!!

    Pak to komentujte, zda šlo akci spontánní nebo "divadlo".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žádný plán nikdy nevyjde tak, jak si představují loutkovodiči. Na dostavbu atomové elektrárny to platí také. ;-)

      Vymazat
  21. 10:37 Já i naziokupaci, kterou by ti novodemokrati tak rádi instalovali. S tvrdým vůdcem la Kalousek, který by na úvod
    zapálil strakovku, nechal pozavírat všechny co ho nevolili a
    pak jako fíra hnal naše pluky neochvějně nach Ost.

    OdpovědětVymazat
  22. Organizoval Hilšer a Člověk v tísni!!!!!To jsme blbci!Ještě je platíme.

    OdpovědětVymazat
  23. Kdesi jsem četl, že na Ukrajinu "ztrácíme" několik málo roků. Tedy, že lidé smýšlející odlišně od "povoleného" pohledu na svět budou (v lepším případě) tvrdě sankcionováni. Připadalo mi to tehdy přitažené za vlasy. Dnes se mi to už tak nepředstavitelné nejeví. Naštěstí identifikace "škůdců národa" nebude tak snadná, jako na Ukrajině (tam stačí promluvit rusky), ale pomalu, či spíše rychle by jsme si měli oprášit manýry z doby před rokem 89. To znamená, že otevřeně bez přetvářky bude možné mluvit jen doma v kuchyni před manželkou/manželem (nesmí být před rozvodem!!). Jinde si budeme muset svůj jazyk pečlivě hlídat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten cizinec co vyhodil kytici českého prezidenta do koše a jeho kumpán Hilšer jsou skutečně napojeni na ukrajinské nacisty a budou si troufat čím dál víc.S připosranou českou policii čekejme pro nás občany to nejhorší ,začnou nás terorizovat jako Ukrajince

      Vymazat
  24. Zcela bez pozornosti médií, ale i autora tohoto článku, zůstává, že dříve než květiny, které k uctění svátku poslali/položili Miloš Zeman, Andrej Babiš a Tomio Okamura, vyhodili veřejně známí aktivisti do koše, tyto květiny uvedení aktivisté sprostě ukradli.
    Dopustili se tím přečinu krádeže, za který zasluhují potrestání orgány činnými v trestním řízení.

    Příklad: https://www.policie.cz/clanek/kradez-kvetin.aspx

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:18
      Velmi dobrý postřeh. Na hřbitovech se rovněž jakýkoliv "přesun" pietních předmětů považuje za krádež a např. v době památky zesnulých policie hlídá velké hřbitovy, aby se tato trestná činnost eliminovala.

      Vymazat
  25. Už víme, kdo je chátra z Národní: senátoři Hilšer a Drahoš v čele...

    http://www.skrytapravda.cz/domaci/2045-uz-vime-kdo-je-chatra-z-narodni-senatori-hilser-a-drahos-v-cele

    OdpovědětVymazat
  26. Kdysi SA,SS,Hitlerjugen,Lidové Milice,dnes Haveljugend!!!

    OdpovědětVymazat
  27. Ve vyspělých demokraciích je běžné, že občas při pokojné demonstraci dostane někdo přes hubu. Vis např. Katalánsko. Občas se zákrok svede na nastrčené provokatéry. Jen dodám, že včerejší demonstrace mi připomínala to: Jdeme všichni sborem za tím prvním volem...

    OdpovědětVymazat
  28. Ja to proste uz nechapu. Kvetiny uz vadi? Opravdu? Jak muze byt nekdo tak nizky? Ubohy. To prece neni normalni. At se vede politicky boj jakkoli, at ubozaci stylu Rejzka, Jandy a podobni plivou, osocuji..... ale vyhazovat kvetiny ? Ceho jsem se to do boha dozil?
    Co bude dal az nastoupi generace dnes 15ti letych ?
    Jak moc se to bude jeste zhorsovat? Neskutecne..... -Robur-

    OdpovědětVymazat
  29. Všechny tyto trapné a politováníhodné události nám jen dokazují, že dříve to nebyli zlí kolaboranti, komunisti, co škodili, ale zlí Češi mezi námi, jako dnes to jsou.

    A je smutné, že se mnoho zabedněných nechá strhnout...

    OdpovědětVymazat
  30. Je to krádež bez ohledu na to co s těmi kyticemi udělali ,jejich zvrhlý čin by měl skončit u soudu.Představte si ,že dáte na Dušičky na hrob své rodiny květiny a přijde člověk cizinec provázený pouliční šlapkou ,vaše květiny hodí do kontejneru.Poblíž je policista ,který tomu přihlíží a nekoná.Pak přijde starosta ,který to schvaluje a s ním další vejlupci .Co si pomyslíte ?

    OdpovědětVymazat
  31. Pane Okamuro chce se mi z vás blejt.
    Už vás nevolíme ani do klubu želé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:09-co je to za výkřik? Onikáte si nebo trpíte schizofrenií, že je vás víc?

      Vymazat
    2. 13:09
      Pán je asi z pražské kafírny,jenom tam mluví za celý národ. Já s Vámi nemám nic společného. A Vaše vyměšování mne necháva naprosto chladným.
      Václav

      Vymazat
  32. Proč policisté nezabránili selekci květin u památníku 17listopadu?
    Možná nechtěli aby hákoši spustili akci Šmíd po druhé.Plešatá hlava na chodníku,to by mohlo vytvořit nepokoje.Jinak tech pár tisíc kavárníku nemá na miliónové tvrdé jádro Andreje Jánošíka.

    OdpovědětVymazat
  33. "Aktiviste" jsou proste magori,ale kdyz politici nevyznavaji ani zaklady slusneho chovani,tak to uz je na povazenou.....Hysteriky a neurvalce nevolim

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:17
      Jedni jsou magoři a druzí jsou zaplacení. A kdo z nich je horší?

      Vymazat
  34. To nejsou aktivisti, je to zřetelný předvoj fašismu. Pan Umlauf z e-republiky je už nazývá nepokrytě korporátfašisty.

    OdpovědětVymazat
  35. Ta paní se tváří asi tak jako by si říkala - nebýt tu těch kamer tak si tu kytici vezmu domů.

    OdpovědětVymazat
  36. Rýsuje se ještě jedna možnost. Podívejte se na novinky,kolik zmrzlých bezdomovců bylo nalezeno na území Prahy. Příští rok mohou ti, které kádrová komise kladečů květin neuzná za způsobilé uctít památku Mezinárodního dne studentstva, položit květiny na místo, které vzdá poslední poctu těm, kdož se v naší svobodě propadli až na dno společnosti a nemají právo být pohřbeni důstojněji. Odváží se někdo tyto květiny vyhazovat?

    OdpovědětVymazat